Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Przy brzegu jeziora Dominickiego powstaje kolejny apartamentowiec

Letnisko przez lata przeszło wiele zmian

Przy brzegu jeziora Dominickiego powstaje kolejny apartamentowiec

16.01.2021. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
Letnisko w Boszkowie czekają kolejne zmiany. Przy ul. Dworcowej, w bezpośrednim sąsiedztwie plaży gminnej, powstaje okazały budynek wielomieszkaniowy. To kolejny tego typu obiekt budowany w bezpośrednim sąsiedztwie linii brzegowej. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przez ostatnie lata letnisko w Boszkowie przeszło wiele zmian. Obraz miejscowości, która kojarzyła się z polami namiotowymi, ośrodkami wypoczynkowymi zakładów pracy oraz
wszechobecną ciszą, to już przeszłość. Większość ośrodków oraz działek przeszła w ręce prywatne. Letnisko jest obecnie łakomym kąskiem dla developerów, dla których budowa budynków mieszkalnych w okolicach jednego z najpiękniejszych jezior w regionie, jest niewątpliwe gwarancją pewnego zysku.

Krótko po tym jak przy ul. Dworcowej wybudowano okazały apartamentowiec, w jego bezpośrednim sąsiedztwie rozpoczęła się kolejna inwestycja. Z tablicy informacyjnej budowy wynika, że będzie to budynek wielomieszkaniowy z lokalami usługowymi. Póki co nie wiadomo czy będzie pełnił funkcję hotelową, czy też lokale zostaną przeznaczone na sprzedaż. Prace przy budowie obiektu mają się zakończyć w 2022 roku.

 
Komentarze (129)
1. Dodane przez PL, w dniu - 16-01-2021 13:25
Troszkę fatygi i będzie informacja o krok przed maglem! 
Jeśli inwestorem jest firma (...) to vide Gronowo!  
Sami jeszcze nie wiedzą jaki numer odstawić?! 
A wywiną!
2. Dodane przez Szok, w dniu - 16-01-2021 13:28
Boszkowo to syf.(...)Jak takie paskudztwa można było wybudować tuż przy jeziorze? Kto dal na to zezwolenie?!
3. Dodane przez Ja, w dniu - 16-01-2021 13:39
I tak to wlasnie konczy sie Boszkowo, a kiedys mialo swoj urok
4. Dodane przez ewa, w dniu - 16-01-2021 13:48
JAK TO JEST U NAS MOŻLIWE! Kiedy budowano apartamentowiec sąsiedni, podniosła się ogromna ilość argumentów (słusznych) przeciwnych, dotyczących głównie lokalizacji - za blisko linii brzegowej z gigantycznym szambem ! Zwróćcie uwagę jak inwestor sprytnie (?) omija prawo usypując sterty piasku na plaży. Po skończeniu budowy zepchnie je do jeziora powiększając sobie działke !!! Czy ci, którzy dali zezwolenie odezwą się ? Kpiny z prawa w parku krajobrazowym.
5. Dodane przez Jura, w dniu - 16-01-2021 13:51
Foto nr 5, ewidentne psucie linii brzegowej, plaży itd. Czy jeszcze ktokolwiek panuje w tym kraju nad czymkolwiek?
6. Dodane przez Basia, w dniu - 16-01-2021 14:00
W Boszkowie nie byłam już 5 lat, po prostu nie warto. Płatne plaże, wszędzie dziwne budowle. Wolę jechać do Olejnicy lub Cichowa...
7. Dodane przez Puma, w dniu - 16-01-2021 14:02
Boszkowo to syf, nie wiem o czy ten redaktor pisze, kiedyś owszem to było fajne jezioro ale to było w latach 90tych! Teraz oblane jest dookoła betonem z zabudowaniami i płotami. Wolę odwiedzić Zbąszyń, niż te deweloperckie jeziorko.
8. Dodane przez Rodrigez, w dniu - 16-01-2021 14:08
Ostatni raz byłem w 2006 roku w Boszkowie, już wtedy to miejsce się psuło a teraz? Wolna amerykanka, psucie linii brzegowej. Owszem, ludzie pojadą do Boszkowa bo z Leszna blisko czy z Włoszakowic tym bardziej że jest stacja kolejowa. Już pominę takie fakty że w Boszkowie jest drożej niż nad morzem co słyszę od znajomych. Szkoda że to miejsce się tak popsuło, bo to było naprawdę fajne miejsce.
9. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 16-01-2021 14:08
Tak było ładnie kiedyś w Boszkowie .Przecież to miejsce jest w programie NATURA 2000 , co z tego zostało - NIC .Był kiedyś surowy gospodarz tego terenu Pan Waligóra i można było wówczas śmiało jeździć sobie na plaże i zaznać ciszy i spokoju , a dzisiaj powstają budynki jak na osiedlu Rejtana przy samej plaży .Zastanawia mnie elastyczność władz Włoszakowic , która zapomniała chyba co można , a na co nie można zezwalać w kwestii zagospodarowania tej przestrzeni .No chyba ,że są jakieś TWARDE ARGUMENTY , które urzędników włoszakowickich przekonują - pozdrawiam
10. Dodane przez Ryt, w dniu - 16-01-2021 14:12
Gdzie ekolodzy,gzie Towarzystwo Miłośników Boszkowa,niech budowle stawiają w Boszkowie ale nie przy plażach które od wieków były ogólnodostępne no i kto wydaje zezwolenia i za ile !!!
11. Dodane przez mates, w dniu - 16-01-2021 14:21
Dostają pozwolenia to budują, proste.
12. Dodane przez do wszystkich malkontentów, w dniu - 16-01-2021 14:31
...gdyby ktokolwiek z was zgłębił temat rzetelnie i zastosował logikę argumentów, których sami używacie ...jak to pięknie było kiedyś itp itd to idąc tym tropem poza czubek waszego nosa należy cofnąć się krok dalej i stwierdzić, iż jedynym miejscem na budowę takich obiektów jest właśnie ten teren. Przed wojną już bowiem stał tam pensjonat ( jedyne zabudowania w Boszkowie przy jeziorze). Poza tym tereny te w końcu będą zagospodarowane i utrzymane w idealny porządku. Do tej pory użytkowany był przez wszystkich jak i gdzie popadnie i tylko dzięki właścicielowi utrzymywany był porządek. Może znudziło mu się utrzymywanie plaży dla ludzi którzy nie szanują jego pracy, tego miejsca i przyjeżdżają na cudzą własność jak do siebie. Boszkowo dzięki takim inwestycją rozwija się a nie dewastuje. poza tym to jest i zawsze był teren prywatny więc nic nam do tego co właściciel tam robi. Oduczcie się w końcu wtykać nos w nie swoje sprawy.....będzie się wam lżej żyło:)
reklama
13. Dodane przez do 4, w dniu - 16-01-2021 14:33
...gdzie tam masz szambo???.....chyba w swojej głowie
14. Dodane przez turysta, w dniu - 16-01-2021 14:35
Jednak woda w Boszkowie jest najczystsza,a latem takie tłumy ludzi jak nigdzie w regionie.Bardzo dużo ludzi z Dolnośląskiego. Kto pisze,że w Boszkowie jest syf jest pomylony umysłowo.
15. Dodane przez Adam, w dniu - 16-01-2021 14:40
Gdzie są służby odpowiedzialne za ten bałagan boszkowski
16. Dodane przez do 7, w dniu - 16-01-2021 14:41
...słusznie zauważyłeś(aś)....lata 90....to już minęło ...czasy się zmieniają i trzeba iść do przodu, inwestować i rozwijać się. Gdzie to jezioro jest oblane betonem? Pięknie zagospodarowany budynek Aquariusa z plażą i pomostem. Porządek, czystość , estetyka...pierwsza klasa. Jedyny minus dla nas to żeby korzystać z tych dogodności trzeba kupić apartament. Trudno tak wygląda kapitalizm. Mnie też nie stać i nie narzekam bo jest pełno miejsc wokół jeziora gdzie można cudownie spędzić czas w upalne dni.....ale to trzeba zająć się samym sobą a nie wszystkimi dookoła.
17. Dodane przez ........., w dniu - 16-01-2021 14:41
Redakcjo jest się czym chwalić?
18. Dodane przez rodrigez, w dniu - 16-01-2021 14:44
..to po co zawracasz sobie głowę tym syfem skoro tam nie jeździsz? baw się tam gdzie tobie jest lepiej i przyjemniej....i nie obrażaj ludzi którym Boszkowo się podoba i narzekają całe życie jak to jest okropnie.
19. Dodane przez 13, w dniu - 16-01-2021 14:46
Czyżby Stobnica???
20. Dodane przez jeziora, w dniu - 16-01-2021 14:49
W promieniu 25 km wokół Leszna są 23 jeziora,mniejsze lub większe jak jezioro Dominickie w Boszkowie.Każdy znajdzie coś dla siebie.
21. Dodane przez do eugeniusz, w dniu - 16-01-2021 14:51
...gdzie w tym miejscu był spokój i kiedy? uważasz że teraz będzie większy zgiełk i hałas ....chyba żartujesz. Powstał Aquarius i tam jest z 30 apartamentów więc ok 50 osób...a przed tem na tej plaży była któraś setka turystów którzy zaśmiecali ten teren bo był niczyi. Polikwidowali w końcu te budki, szopki, namioty różnej maści itp. Teraz jest właśnie spokój i porządek. W obiekcie obok pewnie będzie tak samo....spokojnie i czysto. Proszę cię wytłumacz mi w czym masz problem?
22. Dodane przez FWS, w dniu - 16-01-2021 14:57
Boszkowo idźie śladem ,kurortów na Mazurach to chyba dobrze.
23. Dodane przez PL, w dniu - 16-01-2021 15:03
No proszę bez przesady! 
Boszkowo, Dominice, Starkowo są piękne! 
Kto uważa, że wczasy w zakładowych ośrodkach z lat sześćdziesiątych czy nawet siedemdziesiątych były na poziomie? 
Parkingi nie były problemem bo aut nie mieliśmy! PKP, autobus, autostop! 
Nasza młodość z tym się wielu kojarzy pozytywnie ale dzisiaj to jest poziom! 
Skorzystajcie z weekendu chociażby w Sułkowskim! 
Pokoje, wyżywienie, obsługa, imprezy palce lizać! 
Czytając opinie... Gdyby od was zależało budownictwo nad morzem w Chorwacji, Grecji czy we Włoszech to byłoby to co u kandydata na prezydenta Polski Kononowicza, czyli nic! 
Linia brzegowa jest długa i trochę dzikiej natury też znajdziemy! 
Do zobaczenia nad wodą! Słońce i pogoda!
24. Dodane przez bruno, w dniu - 16-01-2021 15:07
Super. Mam nadzieję ze ceny będą przystępne
25. Dodane przez Ona, w dniu - 16-01-2021 15:19
Gdzie jest przejście 4 metry od brzegu zgodnie z ustawą musi być przejście., gdzie one jest?
26. Dodane przez Kto to, w dniu - 16-01-2021 15:49
"Robio co chco" paniska z pieniędzmi!Przegonić ich na cztery wiatry bo za chwilę wokół jeziora będzie więcej betonu niż plaży!
27. Dodane przez Byk, w dniu - 16-01-2021 15:51
to i tak bez znaczenia , ponieważ jezioro WYSYCHA. !!!!!! Aktualnie woda opadła o 45 cm w ciągu 3 lat . Jak tak dalej pójdzie to apartamenty będą 150 m od linii jeziora. Tylko głupole je kupują .
28. Dodane przez Do kom 25, w dniu - 16-01-2021 16:02
Nie ma, i co im zrobisz?
29. Dodane przez Yhym, w dniu - 16-01-2021 16:05
Komentarze numer: 14, 16, 18, 20 , 21 i 23 pisał Pan Propaganda. CZUWAJ!
reklama
30. Dodane przez Do 16, w dniu - 16-01-2021 16:08
Jeśli tak na wszystko masz obojętne podejście to nie mam pytań. Za chwilę ogrodzą ci lasy to też powiesz to samo? Sory ale jeśli ograniczają ci dostęp do plaży to coś jest nie tak...
31. Dodane przez Do 16, w dniu - 16-01-2021 16:14
I przez takie myślenie jak twoje deweloperzy krok po kroku zabierają nam wszystko wokół. Czyli "to tylko ulica krótka", "to tylko kawałek plaży obok jest reszta jeziora", "to tylko kawałek lasu do wycięcia obok jest większy las". Właśnie takie myślenie jest w naszym regionie, krok po kroku sprzedajemy wszystko, a tacy jak ty jeszcze temu przyklaskują. Normalnie żal...
32. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 16-01-2021 16:25
Do 21 wyzwałeś mnie do odpowiedzi to Ci napiszę bohaterze .Boszkowo to symbol mojego dzieciństwa .Jedynym i słusznym odium tamtych czasów to lokal SYRENA i nic poza tym i to były czasy normalności , a pomyśl sam stawianie bloków tuż przy plaży to to gwarant czego bałaganu i samochodów śmierdzączych powietrze i powodująca , aby nikt na te plaże główną nie przyjechał . Ja rozumiem ,że pewna grupa ludzi tutaj piszących jest przez właścicieli tego pomysłu nasłana , aby w sposób bezczelny uciszyć zwykłych ludzi , którzy mają się pogodzić z rzeczywistością i TY biedaku do tej grupy za pewna kasę należysz .Dobrze robisz swoją robotę tylko , gdzie Ty masz społeczeństwo chcące wyjechać do Boszkowa i nie chcieć widzieć jakieś dziwolągi typu bloki , w których sami mieszkają na terenie Leszna . Mam problem z takim animasami jak TY , którym dobrze by zrobił kop w (...)i przejście do normalnego życia sługusie wielkich łapówkarzy - pozdro
33. Dodane przez Ooo, w dniu - 16-01-2021 16:25
dzialka konczy sie kilka metrow w wodzie, pewnie dlatego tyle piasku
34. Dodane przez Do 23, w dniu - 16-01-2021 16:31
Ale propaganda :)
35. Dodane przez Nie znam się, w dniu - 16-01-2021 16:35
Ja to się jednak nie znam na nieruchomościach, bo za nic bym tam nie zainwestował. Gdybym był biedny, to nie byłoby mnie stać na taki apartament. Gdybym był bogaty, to nie chciałbym tam spędzać zbyt wiele swego czasu. Jedynie pod wynajem być może bym się zastanowił. Ale czy to się zwróci przy tak krótkim sezonie w Boszkowie? Co innego w górach, gdzie ludzie przez prawie cały rok jeżdżą. Ale tutaj, nad jeziorem?
36. Dodane przez Tomek72, w dniu - 16-01-2021 16:46
"Kocham" Boszkowo - ale TYLKO poza sezonem ... samo jezioro jest PRZEPIĘKNE - gospodarka dookoła jeziora FATALNA ...  
 
Budując "tuż przy jeziorze" - albo "blisko jeziora" ale za to "dach w dach" - NISZCZYCIE PIĘKNO TEGO MIEJSCA ...  
 
Czy to taki problem dojść 15 minut do plaży? albo DOJECHAĆ ROWEREM?
37. Dodane przez Max, w dniu - 16-01-2021 16:58
Do 12 .Jesteś jakimś niespełna rozumu człowiekiem. Niszczyć naturę w Parku?
38. Dodane przez Mariola, w dniu - 16-01-2021 17:00
Jak mozna pozwolic na budowe tak wielkich budynkoq w Boszkowie.Zabrano nam piekna plaze i przeniesiono na teren podmokly i o wiele dalej.Przyjegzdzam do Boszkowa od 30 lat .Moje dzieci bawily sie na plazy przy lini brzegowej jezora.Zniszczona plata i atmosfera Boszkowa .Piekny pomost nie istnieje .Obiecywano.nowy wybudowac.Gdzie on jest.Gmina zamiast pomagac to zezwala na budowanie tak brzydkichni wielkich obiektow .Kto na to pozwala.Tragedia .Niszczycie nature i nasze piekne jejioro.
39. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 16-01-2021 17:12
To tylko kapitalizm kto ma kasę ten może wszystko
40. Dodane przez Leszno, w dniu - 16-01-2021 17:55
Ci (lub ten) co tak tu przyklaskują budowaniu tych budynków są niepoważni bo za chwilę tak naprawdę to całe jezioro zostanie ogrodzone i zabudowane. Owszem czasy się zmieniają ale...które jezioro jest tak zabudowane i ogrodzone jak Boszkowo? Naprawdę ani jedno a trochę śmigam po tych jeziorach. Tak naprawdę co z tego że Boszkowo jest czyste skoro za chwilę nie będzie można z tego jeziora skorzystać?
41. Dodane przez Marcin, w dniu - 16-01-2021 18:01
Takimi inwestycjami zniszczą piękno tego miejsca. A ludzie którzy się godzą na takie rzeczy i ludzie którzy inwestują mają w (...) naturę i jej piękno. Liczy się tylko kasa!!!
42. Dodane przez ola, w dniu - 16-01-2021 18:08
Tak wygląda kapitalizm.Liczy się tylko ten kto ma kasę.Trzeba było o tym myśleć w latach 80 i pogonić ówczesną solidarność;.Pewien niepelnosprawny pan z pgr powinien to wiedziec,.a nie teraz miec pretensje do wszystkich i o wszystko.Nad morzem wygląda podobnie.Na mazurach również.Niestety Boszkowo ma słabego gospodarza. Waligóra miał w nosie bo gmina niewiele z tego miała.Sezon jest krótki i twarzystwo biedne się zjeżdżało niewiele zostawiając .Może nowe władze zmienią nastawienie.i zrobia chociażby wokól jeziora łądną promenadę.Wtedy z urzedu polikwidują wszelkie płoty wchodzące do wody.Samo jeziora z najczystszą wodą w województwie a wokól brak infrastruktury.
43. Dodane przez Mc D., w dniu - 16-01-2021 18:14
Ten budynek z niebieskimi balkonami to kompletny brak dobrego smaku.
44. Dodane przez PolakStary, w dniu - 16-01-2021 18:15
Jeździłem do Boszkowa na wczasy już w latach 60 tych.Wtedy można było cieszyć się ciszą , świeżym powietrze i krystalicznie czystą wodą !!! Teraz to to jest jeden wielki SYF HAŁAS i BAŁAGAN!!! Od 10 lat już tam nie byłem i nie mam najmniejszego zamiaru tam jechać!!! Wolę jechać do Osiecznej , może woda nie za czysta ale jest klimat starych lat.
45. Dodane przez Fajtłapa, w dniu - 16-01-2021 18:26
kto im kupi te klitki z hałasem, głośną muzyką i 8 tys za metr ?
46. Dodane przez Kinga, w dniu - 16-01-2021 18:39
Ciekawe od którego miejsca liczy się linia brzegowa. Obecnie bardzo dużo wody ubyło w jeziorze...ale to się może zmienić... więc co wtedy z linią brzegową...beda budynek przestawić.??? Takie apartamenty tylko psują piękno tego miejsca...
47. Dodane przez do 32, w dniu - 16-01-2021 18:39
geniu...idź się lecz bo zazdrości zżarła ci mózg do reszty......nie wyjeżdżaj z tekstami o społeczenstwie itp. nie dziel ludzi na biednych i bogatych...bo kazdy ma prawo jechac do boszkowo i spedzac czas jak lubi. jedni wola apartament a drudzy łąkę ...i teraz jest coś dla każdego. ciekawi mnie skąd w twojej pustej głowie urodził się pomysł że ludzie mają prawo sobie jeździć na kogoś własność i wylegiwać się za free......jesteś na pewno stary dziad co całe życie pasożytuje na wszystkim...zaproś tych wszystkich do siebie. nie pisz też w imieniu wszystkich....są tacy którzy wolą taki stan rzeczy....a poza z tego co wiem (a historie Boszkowa znam..tobie też polecam edukację ) zawsze był prywatny teren.....więc nic nam do tego co tam robią
48. Dodane przez do 30, w dniu - 16-01-2021 18:46
o dostępie do jakiej plaży piszesz???? to była, jest i będzie prywatna działka...jeszcze długo przed wojną. ale skąd ty możesz znać historię skoro całe życie trolujesz. Lasów nikt nie będzie grodził i Boszkowa też nikt nie grodzi. Musisz szanować czyjąś własność. Tobie na podwórko też nikt nie wchodzi. Co innego gdyby teren ten gmina sprzedała w szemrany sposób ...to można było by dyskutować. może dasz mi na jakiś czas swój samochód do pojeżdżenia albo chatę ...pomieszkam sobie???
49. Dodane przez Fan, w dniu - 16-01-2021 18:50
Pandemia się utrzyma pozamykają hotele i inwestor utopi kasę.
50. Dodane przez Bolo, w dniu - 16-01-2021 18:51
Wykonawca tylko buduję a zezwolenia wydają inni ludzie więc nie ma co miec pretensji do wykonawcy a w boszkowie takich nie brakuje co mają ogromne pretensje o przejście i że auto stoi nie tak jak powinno i policję nadsyłają bo pani idąc o kulach nagle wymachując nimi wyzdrowiala
51. Dodane przez do 31, w dniu - 16-01-2021 18:55
żal takich płaczków jak ty. taki jest rynek i już. ktoś sprzedaje ktoś kupuje. co cię to obchodzi co ktoś robi na swojej działce. gdzie masz jezioro zagrodzone w taki sposób że nie ma dostępu.....ok 70 % terenu jest "państwowy " i jest swobodny dostęp. obok jest plaża i będzie powiększana . jak jedziesz na dominice tez powstała piękna plaża. wszystko się rozwija i już . nie ma rozwoju to region umiera. cała letniskowa część Boszkowa powinna być przebudowana i powinien powstać tam prawdziwy kurort i pewnie tak będzie. zginą szopki, kontenery , baraki itp i zabudują czymś przyzwoitym
52. Dodane przez do 36, w dniu - 16-01-2021 18:57
a po co ktoś ma dochodzić jak ma swoją działkę przy samej wodzie?
53. Dodane przez do 37, w dniu - 16-01-2021 18:58
możesz opisać na czym polega niszczenie natury w tym miejscu?
54. Dodane przez do 38, w dniu - 16-01-2021 19:00
hmmmm....to może teraz właściciel wystawi ci rachunek skoro korzystałaś z tej plaży przez 30 lat bez jego zgody:):):)
55. Dodane przez do 38, w dniu - 16-01-2021 19:05
piękny pomost jest przy aquriusie ...no ale to wyłozył ktoś swoją kasę i jest. więc jak tęsknisz za pomostem to załatw pozwolenie ( 2 lata jeżdżenia i latania ) wyłóż ok 200tys i już masz...nie trzeba płakać i narzekać...można wybudować i wszyscy będziemy zadowoleni...czekam zna zaproszenie bo chętnie też skorzystam:)
56. Dodane przez 21 do eugeniusza, w dniu - 16-01-2021 19:17
nie uzurpuj sobie że to co tobie się podoba to jest norma itp. a po co kogokolwiek miałbym tutaj uciszać? kim są zwylki ludzie.....bo ja uważam że wszyscy są zwykli.....ale ty uważasz że jak ktoś chce mieszkać w apartamencie to jest kto? bo nie rozumiem tej segregacji ludzi. pokaż mi bałągan przy aquariusie i te samochody. proste jest 30 apartamentów to przyjedzie 30 aut...przedtem plaza 400 osób min 150 aut....to kiedy jest mniej smrodu i smieci ...to takie proste. trzymaj się faktów a nie swojej normalności
57. Dodane przez do kom 44, w dniu - 16-01-2021 20:03
Wszędzie tam gdzie są duże, czyste jeziora budują podobne obiekty.Z całym szacunkiem dla Osiecznej,ale tam to nie grozi, dużo mniejsze jezioro. Fakt klimat fajny. Dla mnie jezioro w Boszkowie zawsze będzie numerem 1 w regionie, choć tych jezior jest dużo. Przecież plaża w Boszkowie to nie tylko główna plaża .
58. Dodane przez kapitalizm, w dniu - 16-01-2021 20:11
Nigdy, przenigdy, nie sądziłem, że kiedykolwiek w życiu będę tęsknił za socjalizmem. 
Kapitalizm, prywatne - tak te słowa kończą temat. 
Kiedyś Boszkowo było dostępne dla zwykłego szaraczka, który tylko na parę godzin przyjeżdżał z rodziną pocieszyć sie pięknem przyrody, poleżeć na piasku, popluskać w wodzie, .... 
Już z pociągu można było podziwiać piękno tego miejsca. Prawdziwej perełki południowej Wielkopolski. 
Teraz nawet tego nie będzie, pomijając kilku, czy kilkudziesięciu gości z grubym portfelem. 
Jakie to smutne i przykre! 
Pozostaną tylko miłe wspomnienia. 
:(
59. Dodane przez do kom 48, w dniu - 16-01-2021 20:29
Nie należy tej osoby traktować poważnie. Trollowanie to jego całe życie.
60. Dodane przez Do 58, w dniu - 16-01-2021 21:01
W Boszkowie jest wiele domków letniskowych,pola namiotowe.Co roku w Boszkowie są tłumy,więc nie martw się.
61. Dodane przez do 58, w dniu - 16-01-2021 21:37
skończyły się czasy że ma się wszystko za darmo. tak jak kiedyś darmowe wczasy 13, 14, wynoszenie towarów z zakładów pracy . teraz żeby mieć trzeba zasuwać od rana do wieczora i przykre jest to że dalej żyją ludzie którzy myślą tak jak ty ...żeby pojechać na czyimś grzbiecie. Boszkowo dalej jest dostępne dla każdego. A ty się ogarnij z tą swoją zazdrością i biadoleniem. Wszystko powinno być prywatne. Tam gdzie jest "wszystkich wspólne" zawsze jest źle...tak było i będzie bo nikt nie dba. Zobacz kosze na ulicach w Boszkowie....dlaczego nie sprzątacie...no bo to jest wasze jak jest czysto a jak trzeba sprzątać to już jest gminy albo " nowaka ". Żal mi ciebie:)
62. Dodane przez Ja leszczynianka, w dniu - 16-01-2021 21:49
Przypomnijcie sobie czasy DREWNIANEJ SYRENY. To.był cały urok Boszkowa
63. Dodane przez Do 48, w dniu - 16-01-2021 22:11
Jak można tego osobnika traktować poważnie jak on wszystko krytykuje co związane z Lesznem.Krytykuje Leszno,Leszczynski sport,nawet jeziora Leszczyńskie. Raz jest facetem,pod różnymi nicami,raz kobietą jak Basia z kom. 6,raz nawet Puma pisze od -do i odpisuje sobie.Boszkowo to najlepsze jezioro w południowej Wlkp.Wrocław, Lubin,Legnica tu przyjeżdża co widać po tablicach rejestracyjnych.
64. Dodane przez Zosia, w dniu - 16-01-2021 22:13
A to już branża turystyczna nie ma kryzysu??
65. Dodane przez T., w dniu - 16-01-2021 22:52
Tak, tak zabudować całą linię brzegową ! Gmina stawia na beton w strefie linii brzegowej. ! Betonowy resort .Prywatny biznes center club. Dostęp do jeziora tylko dla wybranych . Brawa dla wydających pozwolenia. (...) Plaża była płatna ,a teraz będzie niedostępna. Boszkowo to raj biznesowych właścicieli jeziora dominickiego. To mam pomysł- żeby biznes tam się kręcił uruchommy ,,pendolino'' po co szynobus?,, cyk '' i pendolino jest w bochaju . Gmina stawia na beton w strefie linii brzegowej. !
66. Dodane przez real, w dniu - 16-01-2021 23:04
Zabetonujmy to jezioro. beton jest fajny .Można pojeździć na rolkach na deskorolce . Po co nam jezioro? Zabetonować i opłotować ! Prywaciaż o nas zadba . Będzie super. Po co piasek ,po co trawa ,jest beton będzie zabawa. Natura to discowery!!!!! Mamy teraz: 
Hotel Sułkowski Conference Resort 
Hotel Sułkowski Conference Resort 
Boszkowo 1,8 km na Przy plaży 
Obiekt Sułkowski Conference Resort jest położony w malowniczym Przemęckim Parku Krajobrazowym nad Jeziorem Dominickim. Oferuje klimatyzowane pokoje. Odległość od Lesznai około 20 km.
67. Dodane przez wiedza, w dniu - 16-01-2021 23:56
Tylko link do przetargu uciszy obateli...ELKO szukaj szukaj.
reklama
68. Dodane przez Kiedy to się skonczy ?, w dniu - 17-01-2021 02:36
Śmierdzi korupcją na odległość ! Który z decydentow w kolejce do biura podróży za kratki ? Ci decydenci zarówno gminni jak i powiatowi od lat nie maja żadnej logicznej wizji na rozwój Boszkowa. To co sie dzieje w Boszkowie wola o pomstę do nieba. Brak koncepcji rozwiązań komunikacyjnych na czas wzmożonego ruchu w sezonie, wolnoamerykanka budowlana to główne grzechy przypadkowych ludzi podejmujących decyzje . Ta turystyczna miejscowosc swego czasu perelka regionu jest systematycznie niszczona gminnych i powiatowych nieudaczników . Dlaczego tak się dzieje nalezy sobie samemu odpowiedzieć (odpowiedz cisnie sie sama) ale to juz jest tajemnicą poliszynela.
69. Dodane przez co to jest!, w dniu - 17-01-2021 04:00
apartamentowiec? duże słowo Koszmarek II. Zniszczony krajobraz! tragiczny projekt. PRL w najgorszym wydaniu. ktoś klepnie pozwolenie i proszę. Koszmarek jak malowany. Zostaje smutek jak po wycięciu pięknych drzew dębów na Sułkowskim... decyzje ostatnich lat niszczą Boszkowo.
70. Dodane przez olo, w dniu - 17-01-2021 05:10
TRZEBA PRZYZNAĆ ZE NIEZŁE WAŁKI KTOŚ ROBI RĘCE OPADAJĄ wogóle niepowinno być zezwolenia na budowe nierozpisując się,a apropo Boszkowa to były piękne czasy jak na dachu Syreny obecnie Sułkowski były koncerty np, Lady Punk itd,drewniane budki z jedzeniem i nietylko co miały swój urok których już brak zostały wspomnienia niestety,teraz plaze płatne jakies hotele giganty traci urok Boszkowo przykre powinni jeszcze za wiast do Boszkowa pobierac opłaty
71. Dodane przez Yhym, w dniu - 17-01-2021 07:06
Urabianie opinii publicznej trwa, komentarze numer:47, 48, 51, 53, 55, 57, 59, 60, 61 i 63 pisała jedna i ta sama osoba. Najbardziej przeraża mnie to jak ta osoba obraża innych komentujących.
72. Dodane przez Do 47, w dniu - 17-01-2021 07:55
Dlaczego obrażasz ludzi? Sprawia ci to frajdę?
73. Dodane przez Do 57, w dniu - 17-01-2021 07:58
Dębiec Nowy - Nie budują apartamentów nad jeziorem, Cichowo też nie, Zbąszyń też nie. Mogę wymieniać dalej bez końca więc nie wciskaj tu że wszędzie. Nigdzie też nie spotkałem się z ogrodzeniem plaży poza Boszkowem. A co do ludzi, to ludzie i tak przyjadą bo blisko Leszna.
74. Dodane przez Do 61, w dniu - 17-01-2021 08:07
Dlaczego obrażasz człowieka który chce z rodziną jechać nad jezioro i wyraża swoje zdania? Co wkurza cie że ma inne zdanie niż ty? A co do kapitalizmu: KAPITALIZM JEST BEZ DUSZY I SUMIENIA, niszczy wszystko. A jeśli twierdzisz że ludzie zaczną szanować wtedy gdy będzie prywatne to mi cie żal i takiego wychowania. Szacunek do innych rzeczy lub osób wynosi się z domu ale widać że niektóre osoby tego nie pojmują wciąż. Już pominę to że widać że sprawia ci przyjemność obrażanie innych.
75. Dodane przez beton, w dniu - 17-01-2021 08:50
beton wszedzie beton i platne plaze
76. Dodane przez wydatki miasta, w dniu - 17-01-2021 08:55
I mieszkańcy Leszna (Urząd Miasta Leszna) dołożyli 40 000 złotych do budowy domku dla ratowników.
77. Dodane przez Ogór, w dniu - 17-01-2021 09:13
I już widzę przyleciał obrońca i obraża innych komentujących (kom numer 61 czy 51 )
78. Dodane przez Do 42, w dniu - 17-01-2021 09:31
Jaki kapitalizm? Obecny system nie ma nic wspólnego z kapitalizmem. Nazwałbym go korporacjno feudalny socjalizm. Namiastkę kapitalizmu mieliśmy w 1990, jak ustawa Wilczka działała.
79. Dodane przez popieram 77, w dniu - 17-01-2021 09:31
Przyleciał i pod każdym artykułem obraża innych piszących. Jego stałe słowa to: ty i ty, ty taki, ty owaki, epitet za epitetem.
80. Dodane przez ?, w dniu - 17-01-2021 09:35
Tylko Blok a nie Zamek : (
81. Dodane przez Ewa, w dniu - 17-01-2021 09:57
Może od razu zalejmy betonem całe Boszkowo! Naprawdę fajnie się kiedyś odwiedzało to miejsce, jechało pociągiem wieczorem w sobotę i wracało w niedziele rano. Teraz zostały tylko wspomnienia, to miejsce zostało zawłaszczone całkowicie.
82. Dodane przez Do 77, w dniu - 17-01-2021 10:30
Niestety tak tu często jest, jeśli ktoś ośmieli się skrytykować coś z Leszna i okolic to zaserwuje Ci taka osoba wiązankę komentarzy z obrażaniem.
83. Dodane przez Luko, w dniu - 17-01-2021 11:03
Takie miejsca nigdy nie powinny zostać sprywatyzowane !
84. Dodane przez do 74, w dniu - 17-01-2021 11:04
to jedź zobacz prywatną klinikę i państwową służbę zdrowia, idź załatw coś w urzędzie a w prywatnej firmie...jeżeli nie rozumiesz . kapitalizm może jest taki jak napisałeś ale on jest i tego nie zmienimy więc trzeba nauczyć się z tym żyć. nikt nie pisał że prywatne będzie szanowane przez ludzi tylko że właściciel będzie na pewno dbał o porządek. ale żeby zrozumieć to trzeba myśleć. ale najlepiej obrażać się i mieć focha. typowe dla.....:):)
85. Dodane przez Yahooy, w dniu - 17-01-2021 11:04
Nie ma drugiego państwowego jeziora w Polsce, aby nie było dojścia do jeziora. Tylko Dominickie. Dookoła wszystkich innych jezior można chodzić.
86. Dodane przez Do 79, w dniu - 17-01-2021 11:05
Jak nisko trzeba upaść by mieć się za wspaniałego mieszkańca Leszna i równocześnie obrażać innych za pieniądze? Himalaje hipokryzji.
87. Dodane przez Do 82, w dniu - 17-01-2021 11:20
Skończ już trollu,bo napisałeś tu ponad połowę komentarzy nawet piszesz w nocy i nad ranem.Jak napisałeś w kom 71 to wiedz,że nie pisała to jedna osoba, bo każdy wie co pisze.Jesteś osobnikiem który zwykle podpisuje się z Leszna,a w Lesznie nie mieszkasz.Piszesz pod różnymi nicami,nawet jako kobieta.Obrażanie Leszna,mieszkańców,najważniejsze osoby to twoja codzienność.Weż się do roboty,
88. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 17-01-2021 12:17
A jednak wygrałem !!! Po przeczytaniu wszystkich wpisów większość mnie poparła , ale z uwagi ,że już dostatecznie dobrze się znamy i moje imię budzi w Was obrzydzenie , gdyż nie jestem lewakiem nie odniesiono się do moich wpisów po imieniu tylko treścią wpisu .Tylko moi wrogowie odnieśli się do mnie po imieniu Jeden nawet mi napisał ,że mam się leczyć w psychiatryku - powiem tak jestem już wyleczony teraz kolej na Ciebie koleś Mnie wyleczyła z tej choroby komuna i potrafię dobro dla nas rozróżnić od zła .Ale przyznaję ,że takie plaże jak w Brazylii Copa Cabana i dalsze , na Wyspach kanaryjskich , na Minorce (są na Yutub) mają w tle wielkie hotele ,których właścicielami są bardzo bogaci ludzie , którzy z tego żyją , ale do diabła czy my Polacy musimy to małpować w naszym małym i jakże pięknym do niedawna Boszkowie .Gdyby z grobów powstali tacy ludzie tam mieszkający jak Andrzejewscy , Szymkowiakowie _Biały Domek przy stacji stoi do dzisiaj , to prędko by się z tego świata zwinęli widząc dewastację tego pięknego miejsca w naszym regionie .Poza tym uwaga ogólna ja się przedstawiam jako Eugeniusz , a Wasza odwaga cywilna legła w gruzach stać W\as tylko na wpis do komentarza 7,10 ,18 etc- pożałowania to godne przecież elka .pl wie kim jesteście bohaterzy - pozdrawiam Eugeniusz
89. Dodane przez turysta, w dniu - 17-01-2021 12:21
Boszkowo robi się prawdziwym kurortem.W ogóle region LESZCZYNSKI to jeziora, pojezierze Leszczyńskie, lasy,pałace, dworki,zamki,stadniny konne,agroturystyka.Powinno to być bardziej nagłośnione.
90. Dodane przez Jery, w dniu - 17-01-2021 12:23
Jeżeli tak rządzi jak w poprzedniej insty. to nie dziwota
91. Dodane przez Brawo 68, w dniu - 17-01-2021 12:25
Brawo za 68 komentarz
92. Dodane przez Aa, w dniu - 17-01-2021 12:26
Ja tam się cieszę. Nie będę musiała patrzec na ludzi którzy wyrzucali butelki z piwiem gdzie popadnie, pety po fajkach i inne paskudztwa. Może jakby teren od lat był ogrodzony a wstęp płatny nie byłoby tego całego hejtu dzisiaj
93. Dodane przez Aa, w dniu - 17-01-2021 12:29
Ludzie to nie jest miejska plaża tylko prywatna nieruchomość
94. Dodane przez Do 89, w dniu - 17-01-2021 12:47
Kurort hahaha kurort. Ty chyba najdalej w życiu byłeś na dożynkach gminnych w Włoszakowicach bo widze nie wiesz co to kurort. Dawno mnie nikt tak nie rozbawił.
95. Dodane przez Yhym, w dniu - 17-01-2021 12:54
Dział śmiesznej propagandy działa. Kom propagandy to komentarz numer 89
96. Dodane przez Natura, w dniu - 17-01-2021 13:11
To jest czysty kryminal co zrobiono z tak pieknego i urokliwego miejsca! Cala pieknosc tego miejsca byla w tejze skromnosci tego letniska w zgodzie z natura...cisza, spokoj........hmm..... 
Szkoda, ze z tymi molochami nie wjechali do jeziora!!!! 
 
Kryminal i nic wiecej ! No ale z pewnoscia sprawa zostanie zamieciona pod dywan!
97. Dodane przez Beton i Płot, w dniu - 17-01-2021 13:19
Tak można podsumować Boszkowo: Beton i Płot. Prawdziwe fajne jeziora to: Cichowo, Dębiec Nowy, Zbąszyń, Kuźnica Zbąska. Wystarczy że minie się granice powiatu leszczyńskiego to zaczynają się cyrki.
98. Dodane przez Do 96, w dniu - 17-01-2021 13:53
Nie podpowiadaj bo następny moloch postawią już w jeziorze.
99. Dodane przez turysta, w dniu - 17-01-2021 13:55
Byłem dwukrotnie w Saint Tropez w 1990,1993 nawet przy komisariacie gdzie kręcono filmy z Louisem de Funesem i słynnej promenadzie, jak Ciebie jeszcze na świecie nie było i równaj Cichowa,i pozostałych jezior do Dominickiego bo się ośmieszasz.
100. Dodane przez Do 97, w dniu - 17-01-2021 14:37
Za chwilę w Cichowie będzie to samo. Byłeś w Cichowie 20 lat temu? Nie byłeś bo nie wiedziałeś wogóle że jest taka miejscowość.
101. Dodane przez xxxxx, w dniu - 17-01-2021 14:39
Kto dał zgode na prywatna plaze postawienie budynkow kupno plazy za bezcenn a pozniej sprzedaz (...)
102. Dodane przez Do 99/100, w dniu - 17-01-2021 15:47
Ja byłem rowerem na Marsie :)
103. Dodane przez Do 97, w dniu - 17-01-2021 15:55
Masz rację, u nas wolna amerykanka każdy stawia jak chce i co chce i gdzie chce. Dużo osób powyżej pisze że to było piękne miejsce i strasznie się popsuło ja jeszcze dodam do tego ceny jak z kosmosu. Szkoda, naprawdę wielka szkoda bo było to bliskie miejsce na szybki wypad gdzie można było dojechać pociągiem. A teraz coś do kom 100 - raczej ty nie byłeś nigdy w Cichowie bo tam bardzo mało się zmienia od lat i nikt nie wchodzi z budynkami do jeziora i dlatego ludzie tak Cichowo doceniają, więc jak nie wiesz nie pleć bzdur.
reklama
104. Dodane przez Yhym, w dniu - 17-01-2021 15:57
Śmieszna propaganda działa dalej i zaczyna obrażać a teraz się upił i bajki wymyśla. Jego komentarze to numer 99 i 100. Czuwaj BRACIE
105. Dodane przez Do 99, w dniu - 17-01-2021 16:06
Towarzyszu stanowczo za dużo pracujecie, odpocznijcie.
106. Dodane przez Zniesmaczony r.1940, w dniu - 17-01-2021 16:39
Kolejna Stobnica? Kto jest gospodarzem w Boszkowie? Gmina, Starostwo czy Towarzystwo Świętej Adoracji dzialajace na zasadzie wolnejamerykanki, przypadkowości czy nie daj Boze kto da więcej? Od dziesięcioleci brak im wizji zagospodarowania tej turystycznej perełki regionu! To co sie dzieje wokół jeziora wola o pomstę do nieba! Jeszcze trochę a nie będzie dostępu do jeziora i za to ponoszą winę decydenci gminni ,powiatowi. Jak na ironie "gospodarna" gmina promuje przy ul.Dworcowej plażę dla "plebsu" bez dostępu do jeziora. No może w przyjeziorne trzcinowisko. Szczyt bezczelnej hipokryzji! To jest podobno teren Natura 2000 a jak widać jest to Natura "kupą mosci panowie kto da wiecej". Boszkowo sie nie rozwija jak co niektórzy twierdzą a zmierza dzięki niefrasobliwości co niektórych nieudaczników do samozagłady. Za jakiś czas wystarczy wypompować resztę wody, zgasić światło i zmienić nazwę Betonowisko!
107. Dodane przez MALCOMX, w dniu - 17-01-2021 17:17
Zgode to pewnie dali na budowe byli agenci WSI urywajacy sie najczesciej jako doradcy prezydentow,burmistrzow itd.Mam nadzieje ,ze to nie buduja ci slynni deweloperzy od mlynow leszcyznskich i od osiedla Makow z Poznania oraz osiedla z Gronowa z Leszna.
108. Dodane przez do 102, w dniu - 17-01-2021 17:53
Komentarz 100 nie mój. Teraz widać, że się nigdzie nie ruszasz.Do Saint Tropez jeździ dużo ludzi i byłem tam dawno temu, przez 4 dni,także Paryż, Lyon,Marsylia,Avinion. Jechaliśmy w trójkę 2 letnim Polonezem,którego wspominam bardzo dobrze nigdy nie zawiódł i komfort jazdy duży jak na 30 lat temu.Jak Ty od lat nie wychodzisz z domu i byłeś w swoim życiu tylko w powiecie Koscianskim ,to kogo to wina ?
109. Dodane przez do kom 102, w dniu - 17-01-2021 18:30
Dla Ciebie przekroczenie granicy Wielkopolski to rzeczywiście MARS.Ludzie podróżują do Australii,Nowej Zelandii,a ten zdziwiony !!!!!!!
110. Dodane przez Do 105, w dniu - 17-01-2021 18:43
Haha dobry komentarz!
111. Dodane przez mmmm, w dniu - 17-01-2021 19:25
Najbardziej cenne powinno być zwiedzanie własnych okolic, bliższych i dalszych a nie bezustanne latanie po kuli ziemskiej, kto dalej. Polskie dzieci czasem znają oceany a polskiego morza nie widziały.
112. Dodane przez Zbyszko, w dniu - 17-01-2021 20:27
Napisałem o tej sprawie na moim blogu na Facebooku MojeLeszno 3 stycznia. Może tak na krótko: dziękujemy za podsunięcie tematu? Byłoby miło. Z.G. 
 
Od Redakcji: Dziękujemy :)
113. Dodane przez Do 108 i 109, w dniu - 17-01-2021 20:28
Ale mu dałeś pocisk, mam nadzieje że ci ulżyło.
114. Dodane przez Do 103, w dniu - 17-01-2021 22:23
Cisza i spokój to był w Cichowie zanim nowobogaccy zaczęli swoje szopki stawiać. A było to ponad 20 lat temu. Rozumiesz czy drukowanymi ci napisać?
115. Dodane przez Jerzy, w dniu - 17-01-2021 22:41
Mam firmę w Boszkowie od 34 lat. To dobre miejsce dla ludzi i biznesu. Rządzi pieniądz-tego już nikt nie zmieni. Trochę smutne..
116. Dodane przez P, w dniu - 18-01-2021 08:49
Dla wszystkich, którzy twierdzą że wszystko jest zgodne z prawem - owszem, pozwolenie na budowę zostało wydane zgodnie z warunkami zabudowy (które wydał wójt Gminy Włoszakowice). Jednakże organ architektniczno-budowlany przed wydaniem pozwolenia, również powinien sprawdzić projekt pod względem wymagań ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 
Pozatym, jest to teren parku krajobrazowego - nie powinien w pasie 100m od pasu brzegowego powstawać żaden budynek (poza budynkami służącymi turystyce wodnej, gospodarce wodnej lub rybackiej). Zabudowa danego terenu jest czynnikiem wpływającym na krajobraz, stąd wprowadzenie zakazu budowania nowych obiektów budowlanych w pasie szerokości 100 m od linii brzegów rzek, jezior. 
Temat wymaga zagłębienia. 
Jedyną szansą jest podważenie decyzji która wydał WÓJT GMINY WŁOSZAKOWICE.
117. Dodane przez Menadżer ds. Robienia babek z piasku, w dniu - 18-01-2021 11:49
To, co się od lat w Boszkowie odp...a to głowa mała. 
Sułkowski - Opłotowanie plaży (prekursor tego dziadostwa jakie się tam teraz odstawia) 
Gmina Włoszakowice - Zadbanie o to by zlikwidować darmowe miejsca parkingowe. 
Te dwa posunięcia zbankrutowały niemal wszystkie lokale przy ul. Starkowskiej. Bistro na roku Starkowskiej i Turystyczniej się trzyma, bo jest gdzie się zatrzymać, właśnie przy Turystycznej. 
PKP - Sprzedaż dworca 
Aquarius - Betonowy klocek na samym środku plaży. 
Postępująca urbanizacja, a właściwie betonizacja Pudełkowa - Drzewa wycinane pod zakostkowane place by później wynająć kawałek pod budy ze śmieciowym żarciem.  
Ale spokojnie... Boszkowo wchłonie jeszcze kilka jak nie kilkanaście podobnych inwestycji, miejsca wbrew pozorom jest w opór. Przy ul. Dworcowej jest jeszcze przecież 300 m drzew i krzaków do wykarczowania by postawić tam kolejne betonowe klocki. Po drugiej stronie ulicy w tym miejscu już się coś dzieje. Praktycznie cały półwysep z ul. Turystyczną jest pusty. Tylko czy Jezioro Dominickie, które jest akwenem zamkniętym to wytrzyma? Obawiam się, że nie, i zniknie powód, z jakiego to wszystko się dzieje.  
 
Smutna prawda jest jednak taka, że Boszkowo to wciąż i jeszcze długo będzie bardzo łakomy kąsek, by zarobić tu niezłą kasę. Trzeba mieć tylko pomysł i możliwości, czyli kasę. Pieniądz robi pieniądz i puki biznesy w Boszkowie się kręcą, to plaż i widoków będzie ubywać.
118. Dodane przez Mat, w dniu - 18-01-2021 13:21
To budują zamek w parku krajobrazowym na środku jezioro. To apartamentowiec obok jeziora i to także na terenie parku. Kto w tej Polsce rządzi? (...)
119. Dodane przez P, w dniu - 18-01-2021 13:35
zgadza się, zgodnie z Prawem Wodnym, pas 1,5 m od linii brzegowej powinien być udostępniony dla każdego. Sprawa została zgłoszona.
120. Dodane przez letnik, w dniu - 18-01-2021 13:58
Do 27kom. To może nie jezioro wysycha tylko celowo obniżono poziom lustra wody. Taką wiadomość dostałem od stałych od pokoleń mieszkańców okolicznych miejscowości. Przesunięcie linii brzegowej miało na celu ukrycie niezgodności związanych właśnie z zabudową, są stare pomiary. Może warto sprawdzić taką pogłoskę. Od lat dziecięcych pamiętam dokąd sięgała woda. A te szkarady architektoniczne tak wzbogacą to piękne letnisko że tylko płakać, na moje szczęście to mnie nie dotyczy, wypoczywam nad innym jeziorem gdzie nie ma takiego szaleństwa. Pozdrawiam ekologów za ten błogi spokój.
121. Dodane przez MALCOMX, w dniu - 18-01-2021 14:41
Funkcjonariusze i spadkobiercy NKWD i WSI do dzis czuwaja aby mlodym pokoleniom tej zarazy nie zabraklo przestrzeni do dzialalnosci i to w brew prawu .
122. Dodane przez jaga, w dniu - 18-01-2021 15:28
niestety ale Boszkowo umiera stawianie bloków blisko wody grodzenie dostepu- Policja i inne służby nie reagują bo 1.5 pas pas dostęp u dla wszystkich- nie jeżdżę od wielu lat nad ten syn bo "klimat" jeziora się skonczyl
123. Dodane przez Jacek, w dniu - 18-01-2021 15:31
Boszkowo Nr 1 w Wielkopolsce
124. Dodane przez do 123, w dniu - 18-01-2021 16:40
Daj spokój. Nigdzie nie byłeś?Tyle PIĘKNIEJSZYCH miejsc, jezior w Wielkopolsce
125. Dodane przez Do 123, w dniu - 18-01-2021 17:41
Ty chyba tylko żyjesz na linii Leszno - Boszkowo. Jest tyle pięknych jezior i terenów, ale to trzeba 4 litery ruszyć.
126. Dodane przez Joanna, w dniu - 18-01-2021 21:07
Wszystke pozytywne komentarze odnosnie betonozy naleza zapewne do samego investora. Budynki wyglada jak fabryki a nie apartamenty. Nie dosc ze zniszczyl plaze to oszpecil.
127. Dodane przez Elo, w dniu - 18-01-2021 23:37
Co za syf tam budują , po co Siwy z Wrocławia sprzedawał ta działkę
reklama
128. Dodane przez Do kom., w dniu - 19-01-2021 13:41
I dobrze, kiedyś tam stawiałem namiocik. Brawo, że budują. Jaka betonoza? Bredzisz chyba. Niestety, chcesz odpoczywać to płać, chcesz mieszkać to płać.  
Przecież to normalne i słuszne. Np. w Lesznie trza z kamienic "niszczalskich" wyrzucić i sprzedać mieszkania to centrum byłoby jak CENTRUM a nie  
zlepek uprzywilejowanych patoli i cwaniaków którym państwo daje, daje ....
129. Dodane przez Ak, w dniu - 19-01-2021 16:34
Jedno straszydło stoi to co za problem żeby postawić drugie trzecie itd. Brak planów zagospodarowania.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj