Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Apoloniusz,
Bogusław, Bogusława,
Flawiusz
Do końca roku 257 dni.
Start arrow Leszno arrow Glapiak na czarnej liście

Glapiak na czarnej liście

25.01.2007. Radio Elka, Jarek Adamek

thumb_glapiakJeżeli stracę mandat, powtórnie wystartuję w wyborach - mówi burmistz Osiecznej Stanisław Glapiak, który trafił na najnowszą wersję listy samorządowców, którzy stracą mandaty. Jemu zarzuca się spóźnione oświadczenie żony.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Chodzi o oświadczenie w sprawie umów, które żona zawarła z moim poprzednikiem - powiedział Radiu Elka Stanisław Glapiak. Z urzędu gminy wysłano je do
Poznania 28 grudnia. Według urzędników wojewódzkich było to dzień po terminie, choć Glapiak ma co do tego wątpliwości. Różnie pojmuje się termin dnia wyboru - mówi - dlatego nie ujęto mnie w pierwotnej wersji listy wielkopolskich samorządowców, którzy tracą mandaty.
Oczywiście jeszcze nie wiadomo, jakie będzie ostateczne rozstrzygnięcie w sprawie spóźnień. W osiecznej zagrożony stratą mandatu jest jeszcze przewodniczący rady Roman Lewicki. Ten jednak zapewnia, że wysłał dwa oświadczenia: jedno drogą oficjalną, a drugieosobiście, dwa tygodnie wcześniej, pocztą. Wygląda jednak na to, że urzędnicy w Poznaniu gdzieś prywatny list radnego zgubili...
Jeżeli Glapiak mandat straci, już zapowiada powtórny start w wyborach na burmistrza. (jad/tekst i foto)

 
Komentarze (39)
1. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 13:20
cale szccescie Panie Burmistrzu , ze zdazyl Pan awansowac swoja zone na zastepce Dyrektora w Szkole Kakolewo
2. Alternatywa
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 14:06
Po pierwsze los Pana Glapiaka zależy od tego co zrobią z Hanka W z Warszawy, jeśli ona straci mandat no to i Pan Glapiak też. Co do tłumaczeń, że wysłano, czy nie wysłano, albo że wysłano jeden dzień po terminie albo dwa, są one trochę dziecinne i śmieszne. Jeśli w ogóle je wysłano to wiadomym było że musza być wysłane a to oznacza ze wiedziano o terminie. Tak wie logika podpowiada, że albo ktoś coś przeoczył, albo zapomniał albo zbagatelizował. Jeśli tak to musi ponieść konsekwencje. Tylko dlaczego Gmina musi ponosić koszty nowych wyborów tylko dlatego że ktoś zapomniał wysłać oświadczenie. Niech ci co nawalili zapłacą za nowe wybory.  
Znając życie to winnych nie ma a w sprawę zamieszane jest WSI. Panie Stanisławie miał być porządek, kompetencja a co mamy??? Nie potrafiono wysłać listu za 3,50 zł. Brawo. 
 
Co do pana Jarka Adamka niech pan poprawi błędy ortograficzne w swoim tekście
3. emerytowany nauczyciel
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 15:09
Jeśli chcecie ujeżdżać na ludziach, to najpierw poznajcie przepisy. Glapiak jest kompetentny, to twórcy ustaw nie sprawdzili, czy są ze sobą zgodne - mówią o tym w kółko w TV i pisze prasa. A może dla was jedynym źródłem wiedzy jest internet, gdzie można bezkarnie obrzucać błotem. Po drugie, wicedyrektorów nie zatrudnia burmistrz, wiem, bo kiedyś nim byłem.
4. Pamietliwy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 15:17
Panie H.Wilczkowiak do boju bo juz pieniedzy pan noe masz w Ziemnicach i Wojnowicach piwo i nalewki sa na polkach
5. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 15:28
Panie Burmistrzu, komu Pan zaufał w sprawie wysłania oświadczenia? Zwolni Pan tę osobę z pracy? Właśnie po to Pana wybraliśmy, żeby takie praktyki się skończyły. Ta bezmyślna osoba zaszkodziła właśnie Panu, to przerażające. Niech się Pan trzyma. A nie pomyślał Pan,że zrobiono to specjalnie???
6. xxxxx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 16:00
walnąć jednemu i drugiemu po poborach a mają niemałe to na drugi raz będą pamiętać a nie rozpisywać nowe wybory ale nasz kraj jest mlekiem i miodem płynacy
7. LUDZIE!!! DLACZEGO GO JESZCZE BRONICIE??
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 16:31
TO EWIDENTNY PRZYKLAD NIEKOMPETENCJI ZE STRONY p.GLAPIAKA!! SKORO WYMAGA TEGO PRAWO TO POWINIEN SIE DO NIEGO DOSTOSOWAC I OSWIADCZENIE PRRZESLAC W ODPOWIEDNIM TERMINIE!! JESLI NAWET ZLECIL TO ZADANIE PODWLADNEMU PRACOWNIKOWI TO W KONCU ON JAKO BURMISTRZ I OSOBA PRZELOZONA ODPOWIADA ZA PRACE SWOICH PRACOWNIKOW!! A SKORO TAK TO POWINIEN DOPILNOWAC ABY WSZYSTKO BYLO ZALATWIONE ZGODNIE Z PRAWEM!!! TO EWIDENTNY PRZYKLAD JEGO NIEKOMPETENCJI!!! I POWINIEN ZA TO PONIESC KONSEKWENCJE!!! TRZEBA MIEC TUPET ABY PO TYM JAK NIEKOMPETENTNIE ZACZAL PRACE NA RZECZ GMINY OSWIADCZYL ZE W RAZIE ODWOLANIA BEDZIE PONOWNIE STARTOWAL W WYBORACH!!!! A WY GO JESZCZE BRONICIE...... BRAK SLOW.... MYSLE ZE INNE ZDANIE NA TEN TEMAT MOZE MIEC KTOS KTO PRACUJE W NORMALNEJ, WOLNORYNKOWEJ FIRMIE I PRZED SWOIM SZEFEM ORAZ WG PRAWA ROZLICZANY JEST ZE SWOJEJ PRACY... POZDRAWIAM!!
8. jaworski
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 16:50
Hirek i Glapiak juz pokazali swoje kompetencje.
9. ble, ble
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 18:27
Prawo jest głupie i chore.Przepisy niedopracowane.Na każdym więc kroku trzeba się pilnować.
10. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 20:01
Proponuje kare finasową dla Burmistrza i po sprawie, dlaczego my mamy płacić za czyjeś błęd jeżeli miały by być powtórne wybory!
reklama
11. Paweł Jaworski
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 21:08
UŻYWANIE CUDZEGO NAZWISKA JEST KARALNE  
NIE MAM NIC WSPOLNEGO Z TYM KOMENTARZEM  
a adres ip tez idzie ustalic kolego  
 
P. J.
12. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 22:11
BARDZO PRZEPRASZAM ale nie wiem skąd pod moim komentarzem te dane
13. Do autora komentarza nr 1
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 22:56
Myślę, że komentarz ten jest wynikiem niewiedzy, a nie złośliwej natury. Zatem informuję: jako p.o.dyrektor, powierzyłam pełnienie funkcji wicedyrektora Pani Cecylii Glapiak ze względu na kompetencje i pracowitość. Po 15-tu latach (wice) wiem, jakie cechy powinien mieć wicedyrektor. Stanowczo zaprzeczam insynuacjom w komentarzu 1. 
A. Żalik p.o. Dyrektor ZS w Kąkolewie
14. Glapiak na czarnej liście
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-01-2007 23:42
Jestem nauczycielem z Osiecznej i co do komentarza Pani dyrektor ( oczywiście p.o. ) w Kąkolewie to mam pewne wątpliwości . Czy nie ma w Waszej szkole innych osób kompetentnych na stanowisko vice dyrektora ( sam znam kilka ) a tak od razu została Pani przyszyta łatka , że musiała Pani zatrudnić w tym charakterze żonę burmistrza. A może przy wyborze nowego dyrektora zapewne od wrzesnia będzie jedna kandydatka obecna vice Pani????
15. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-01-2007 13:13
W Warszawie PIS nie chce Gronkiewicz, kto w Osiecznej nie chce Glapiaka? Czyżby macki HW ciągle były w Urzędzie? Kto opóźnił wysłanie dokumentów? Kto powinien doradzać nowym przecież burmistrzowi i przewodniczącemu Rady? 
Kto powinien znać się na prawie, bo bierze za to pieniadze? Gmina ma przecież radcą prawnego, co robił w ostatnich tygodniach? Panie Glapiak, panie Lewicki, nie pozwólcie się krzywdzić! Panie burmistrzu, jeszcze żony zaczną się czepiać i to przedstawiciel tego samego środowiska! Nauczycielu z Osiecznej - WSTYD!
16. POLAK (normalny...)
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-01-2007 16:30
JAKIE WYBORY ???  
Wszyscy chyba zwariowali !!! Za tych co stracą mandat wchodzi następny z LISTY i koniec, kropka ! 
Żadnych dodatkowych wyborów i kosztów, przecież to takie proste...  
Jak umrze jakiś radny, to robi się nowe wybory ???
17. Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-01-2007 21:08
Współczuję Panu takiej sytuacji. Myślę, że wyjdzie pan z tego. Jakby na to nie patrzeć przewinienie jest i to jest fakt. Jeżeli złożył Pan to oświadczenie w terminie a zawinił ktoś inny to powienien Pan jakieś konsekwencjie z tego wyciągnąć. Zdaję sobie sprawę, że nasze prawo nie jest dobre. Właściwie każdy prawnik może zinterpretować różnie dany przepis. I z tego wynika to całe zamieszanie.  
Piszą, że jesteś niekompetentny. Nie uważam tak. I mówię to z pełną odpowiedzialnością. Okazuje się, że w bardzo wielu miejscowościach w Polsce chyba będzie trzeba coś zrobić z tym problemem. Czy to oznacza, że ci wszyscy ludzie są niekompetentni?  
A tak na marginesie do POLAKA(normalnego...), wydaje mi się, że porównanie w ostatnim twoim zdaniu jest nie na miejscu.  
Wytrwałości Burmistrzu życzę!
18. gwiazda
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 00:09
Ty jaworski nie sciemniaj,bo ty na pewno to wszystko napisales,bo ci gol stanal jak cie nie wybrali hahahaha,w Osiecznej nie bedziesz burmistrzem,zapomnij,Panie Glapiak niech sie Pan nie denerwuje,a ten nauczyciel z Osiecznej,to na pewno HENIU,ojjjjjjjjjjjj nie ladnie tak.............po prostu zazdrosc ludzka,teraz to w OSIECZNEJ ludzie maja o czym gadac.nowy temat sensacja z byle czego,a tak wogole,co do ROMANA LEWICKIEGO,to Osieczna powinna sie cieszyc,ze wogole zgodzil sie byc tym przewodniczacym.
19. zazdrosc
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 00:16
osieczna ludzie teraz macie o czym plotkowac!!!!!!sensacja w osiecznej,niech kazdy cos doda i wyjdzie na koncu ze tych wszystkich biednych z urzedu do wiezienia wysla.
20. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 00:45
Zgadzam się z poprzednikiem. Żyjemy w coraz dziwniejszym kraju, autorytety prawa (równiez z TK) wypowiadają się, aby tę sprawę, w sumie błahą, jak najszybciej rozumnie załatwić dla dobra samorządów, a politycy PISu załatwiają swoje porachunki z PO (Gronkiewicz). Skandal!!! Ubolewam, że p. Gapiak i p Lewicki są ofiarami tego bałaganu... Wreszcie mądrzy i kompetentni ludzie zaczęli działać w Osiecznej i wierzę, że to się nie zmieni. Powodzenia.
21. Zdroworozsądkowi mieszkańcy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 10:15
Mam nadzieję, że Burmistrz i Przewodniczący szybko będą mogli przestać zajmować się tą zupełnie małą i nie mającą większego znaczenia dla funkcjonowania Gminy sprawą. Sercem i rozumem jesteśmy z Wami!
22. gwiazda
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 13:14
P.JAWORSKI,nowych wyborow nie bedzie,prosze sobie nadzieji nie robic!!!!!!!!!!!!!!
23. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 16:01
Drogi Internauto!! Masz problemy z ustaleniem swojej tożsamości i dlatego podpisujesz się nazwiskiem innej osoby. (...)
24. M.R
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-01-2007 18:31
Wstyd to co niektórzy wypisują!!! Ludzmi kieruję tylko zazdrość i rządza pieniądza!!! To żałosne!!!!!!!!!! Panie Glapiak życzę wytrwałości!!! Jestem z panem :)
25. A4C4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 29-01-2007 08:25
Jestem zagorzałym przeciwnikiem PIS, ale z ubolewaniem muszę przyznać rację ludziom z tej partii i temu małemu karakonowi, który wczoraj złamał rękę. Prawo jest prawem i jakie by nie było należy je przestrzegać i respektować. Co by nie pisać, nasi Panowie Lewicki i Glapiak złamali prawo, więc powinni ponieść konsekwencje. Szanuje ich ale niestety tak jest i nic tego nie zmieni. Czuję się zażenowany tłumaczeniami tych Panów. Ich obowiązkiem było wysłać oświadczenie a tłumaczenie że nie zrobił tego pracownik gminy jest trochę dziecinne. Co prawda czego można się spodziewać po sekretarce gminy która oprócz palenia papierosów i wykrzykiwania wulgaryzmów w czasie pracy, spędza czas na pogaduszkach na GADU GADU, jednak obowiązek leżał po stronie tych Panów. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego gmina ma zapłacić za błędy Pana Przewodniczącego i Burmistrza. Jeśli popełnili błąd niech poniosą pełna odpowiedzialność za to co się stało.  
Panie burmistrzu trochę cywilnej odwagi i odpowiedzialności za to co Pan robi, na pewno będzie to zapisane na plus.
26. jurek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 29-01-2007 08:26
Popieram Glapiaka
27. Dodane przez 'Gość', w dniu - 29-01-2007 08:30
popierma Glapiaka
28. Dodane przez 'Gość', w dniu - 29-01-2007 08:34
glapiak
29. Dodane przez 'Gość', w dniu - 29-01-2007 17:45
Skąd wiesz,że burmistrz i przewodniczący tłumaczą się zrzucając winę na któregoś z urzędników? Gdzie tak jest powiedziane? Jakoś nigdzie nie mogę takiej informacji znaleźć.Dlaczego obrażasz sekretarkę? Skąd wiesz, co ona robi? A może jesteś jednym z "lojalnych" pracowników urzędu, którzy kopią pod chcącymi pracować dla gminy ludźmi? A może masz w urzędzie wtyki i innym panom służysz? Chcesz od burmistrza odwagi cywilnej, to znaczy czego? Nie znasz procedury, to się poducz! Odczepcie się wreszcie od tego człowieka, pozwólcie mu pracować i nadrabiać zaległości w gminie. Piszesz bardzo okrągłymi zdaniami, pewnie jesteś wykształcony, to sam miej odwagę cywilną i się podpisz!!!
30. 4c56
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-01-2007 07:23
Po pierwsze gdybyś uważnie czytał to co było napisane na portalu elki to byś wiedział, że tak tłumaczyli się ci Panowie. Jeśli chodzi o podkopywanie kogokolwiek to moim celem było napisanie tego jak jest i jak się dzieje w urzędzie, co do Pani sekretarki, nie trzeba być pracownikiem urzędu by wiedzieć jak ona pracuje. Wszyscy to wiedzą było tak za Pana Kaczmarka i teraz za przyzwoleniem Pana Glapiaka jest tak samo. co do odwagi cywilnej chodziło mi raczej o odrobinę pokory. Bo jeśli ktoś cos zrobił źle to powinien poczuć się winnym. A tu wychodzi na to ze ktoś popełnił błąd ale to nie ma znaczenia bo i tak będzie kandydował i wie swoje, złamał prawo ale najwyraźniej nic sobie z tego nie robi.  
A jeśli mowa o procedurach, co masz na myśli??  
Może odwlekanie w nieskończoność tego co i tak nastąpi?? Przekładanie rozpraw by oddalić wyrok sądu. Takie procedury masz na myśli?? Nikogo nie obrażam i nigdy nie obraziłem pisze i komentuję to co wiedzę, a że prawda boli to już trudno.  
Pozdrawiam trzeźwo myślących. 
 
Co do anonimowości internet daje taka możliwość, więc z niej korzystam, komentować to co widzę zawsze mogę widać wychodzi mi to dobrze bo wzbudziłem w kimś sprzeciw.  
 
Pozdrawiam 
A4C4
31. A4C4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-01-2007 07:52
Nie lubię tego pana wręcz go nie cierpię, ale muszę przyznać rację Panu Rokicie, który powiedział cytuje: że jest absurdem fakt, iż w wyniku niewątpliwego złamania przepisów kary nie ponosi ten, kto je złamał, tylko ci, na których szkodę się to stało. Odbiorcami majątkowych oświadczeń burmistrzów i prezydentów są bowiem ich wyborcy, którym to prawo ma pomóc w ocenie uczciwości ich reprezentantów 
 
Niech to będzie cytat dla tych krzykaczy i furiatów, którzy bronią naszych włodarzy, może to da im do myślenia i zastanowią się nad tym co z taką determinacją wykrzykują.
32. DO A4C4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-01-2007 22:03
hehehhe wiem ze jestes pracownikiem urzedu!!!!! hahahahahahha boli cie to ,ze w koncu ktos porzadek wprowadza???? powiem Ci jeszcze cos. NIE LUBIE CIĘ!!!! Panie Glapiak jestesmy z Panem!!!!!
33. A4C4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 07:09
Osobiście nie mam nic do Pana Glapiaka. Krytykuje i komentuje to co widzę, to po pierwsze. Jeśli chodzi o porządki w urzędzie to powiem tak to co się w urzędzie teraz dzieje nie ma nic wspólnego z porządkami drogi Panie. Szkoda ze nie ma Pan nic do powiedzenia i na konkretne argumenty odpowiada Pan w tak żenujący sposób. 
Co do mojego miejsca pracy pomyliłeś się drogi Panie, ale wiec ze będę bacznie obserwował to co się dzieje i zawsze to komentował.  
Pozdrawiam A4CA
34. do a4c4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 15:05
Pracujesz w urzedzie!!!!!!!!!!!!!!!!!! nawet wiem kim jestes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czesto cie widze jak dojezdzasz do pracy!!!!!
35. do a4c4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 15:09
to moze wyjasnij internautom skad dokladnie wiesz co dzieje sie w urzedzie????? pod drzwiami tam siedzisz jesli nie pracujesz w nim???? hhehehehe zalosny jestes!!!!! Panie Glapiak zyczymy wytrwalosci!!!! Jest Pan super Burmistrzem!!!! Takiego kogoś nasza gmina potrzebowała!!!!!!!!!
36. Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 18:49
Taaa... Jasne... Takiego kogos nasza gmina potrzebowala kto narazi ja na koniecznosc organizowania po raz kolejny wyborow!!! ZA SPOLECZNE PIENIADZE!!! A P.Glapiak ma jeszcze tupet informowac wyborcow ze niewazne co sie bedzie dzialo on i tak bedzie kandydowal ponownie!!! TO JEST ZALOSNE!!!  
PANIE GLAPAIK JUZ NA SAMYM POCZATKU POKAZAL PAN TOTALNY BRAK KOMPETENCJI I BRAK ODPOWIEDZIALNOSCI!!! DO TEGO LOEKCEWAZENIE PRAWA ORAZ WOLI WYBORCOW!!! SKORO WYBORCY PANA WYBRALI POWINIEN PAN ZGODNIE Z PRAWEM W ODPOWIEDNIM TERMINIE ZLOZYC OSWIADCZENIE!!! NIE PRZESTRZEGAJAC TEGO WYRAZA PAN SWOJE LEKCEWAZACE PODEJSCIE DO PRZEPISOW ORAZ DO OBYWATELI KTORZY WYBRALI PANA NA TO STANOWISKO!!!  
JEST PAN NIEKOMPETENTNY I HONOR NIE POWINIEN PANU POZWOLIC UBIEGAC SIE O REELEKCJE!!!  
NO CHYBA ZE NIE MA PAN HONORU.....
37. Obrona
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 20:08
Najlepszą obroną pana Glapiaka będzie wykazanie jego wcześniejszych działań na rzecz gminy. Kiedy był 8lat radnym powiatowym i wspólnie z SLD tworzył rade powiatu.
reklama
38. Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 21:49
Mam nadzieję, że tym wszystkim ZŁOŚliwCOM też kiedyś przydarzy się coś podobnego. Ustawodawca Polski cały czas pracuje... Polecam Wam artykuł w dzisiejszej Wyborczej str. 5. Dla leniwych przytaczam wypowiedź prof. Regulskiego (twórcę ustawy samorządowej) "Jeśli wszyscy zgadzają się, że doszło do błędu, trzeba po prostu poprawić złe przepisy i dać spokój tym setkom samorządowców". 
Proponuję wziąć te słowa głęboko do serca i skończyć tę niepotrzebną nikomu, a na pewno naszej gminie dyskusję. 
Burmistrzowi życzę cierpliwości, wytrwałości i zdrowia.
39. A4C4
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-01-2007 22:44
Do mojego adwersarza  
Nie podejmę rękawicy i nie będę prowadził jakichkolwiek dywagacji z kimś taki jak Pan/Pani. Przypomnę tylko że tematem postu nie jest Pani sekretarka tylko nasi samorządowcy i to co się stało i jaki będzie miało to skutek. 
 
Co do Pana Obrońcy, nikt nie kwestionuje tego jakie Pan Glapiak ma zasługi dla gminy, samorządu. Problem polega na tym, że bagatelizuje to co się stało. Będą nowe wybory, za które my mieszkańcy będziemy musieli zapłacić tylko dlatego, że popełnił kuriozalny błąd. I właśnie na tym polega problem.  
 
Mój poprzednik proponuje abolicję, ale pytam się dlaczego?? Prawo należy respektować, nie mogą być równi i równiejsi, nie można naginać prawa bo tak jest wygodniej. Pytam się gdzie byli ci mądrale wcześniej gdy uchwalano taką kiepską ustawę, pełna błędów i absurdów?? Do czego to doprowadzi gdy w ten sposób będziemy traktować prawo. Przypomnę tylko że za składaniem oświadczeń byli politycy PO, teraz gdy dotknęło to ich (czytaj Hankę G.W.), próbuje się naginać przepisy i szukać luk prawnych by przypadkiem nie stracić tego co się już osiągnęło. Nie mogę patrzeć na partię spod znaku Kaczki, ale niestety ich stanowisko w tej sprawie musze poprzeć. 
 
Ktoś wcześnie zapytał ja zapytam jeszcze raz, jak to jest że oświadczenia zostały wysłane ze spóźnieniem, jeśli wiadomo było że należy je wysłać (i tak zrobiono) to jak to się stało że nie wysłano ich w terminie?? Logika podpowiada że obowiązek wysłania i termin wysłania idą w parze a co za tym idzie nie powinno być problemu.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj