Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Co się stało w Lasocicach?

Co się stało w Lasocicach?

Co się stało w Lasocicach?

02.02.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_laso1Lasocice/Leszno. Mieszkaniec Święciechowy  oskarża policjantów z Leszna o pobicie. Miało dojść do tego dziś w nocy  w Lasocicach. Policję wezwali sąsiedzi. Mundurowi  w niezamieszkałym domu na terenie jednego z gospodarstw zastali trzech 17-latków. Jeden z nich uważa, że został brutalnie pobity. Sprawę wyjaśnia już komendant miejski policji w Lesznie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do nocnych wydarzeń doszło w domu należącym do mieszkańca Lasocic (na zdjęciu). Budynek znajduje się na podwórku. Nikt w nim nie mieszka. Syn właściciela spotyka się tam jednak regularnie z kolegami. Tak było też dziś w nocy. Jednym z gości był syn mieszkańca Święciechowy.

- Zadzwonił do mnie, że został pobity przez policję. Kiedy przyjechałem na miejsce opowiedział mi, że trzech mundurowych biło go wiele
razy, gdy tylko próbował wstać z tapczanu -
mówi mieszkaniec Święciechowy. 17-latek i jego koledzy w nocy grali na przenośnym komputerze. Hałas przeszkadzał sąsiadom. To oni mieli wezwać patrol. Policja weszła tyłem, przez rozerwany płot. Właściciel domu w Lasocicach również jest zaskoczony zachowaniem policji.

- Syn obudził mnie w nocy. Policjanci kazali mi się wylegitymować. To mój dom, choć stoi pusty to syn spotyka się tu z kolegami. Mają tu klub. To lepsze niż szwendanie się po okolicy. Nie wierzę, że laptop mógł robić taki hałas, który przeszkadzał sąsiadom - mówi właściciel.

Komendant miejski policji w Lesznie , Tadeusz Prokop zapewnia, że cała sprawa jest wyjaśniana. Dzisiaj na miejscu pojawili się technicy, którzy przygotowali dokumentację. - W nocy dyżurny dostał sygnał o hałasach w opuszczonym domu. Patrol potwierdził, że ktoś jest w domu. Z policjantami na razie nie rozmawiałem, są po służbie. Z notatników wynika, że nie używali siły i środków przymusu. Sprawę skontroluje jednak mój inspektorat. Wyjaśnimy każdy szczegół - zapewnia komendant.

Dopiero gdyby wewnętrzne postępowanie policji potwierdziło zarzuty mieszkańców Święciechowy i Lasocic formalnie sprawą zając mogłaby się prokuratura. 17-latek, który twierdzi, że został pobity nie wykonał jeszcze obdukcji. - Zrobimy to dziś. Syn zemdlał mi w samochodzie, teraz leży w łóżku w domu - mówi mieszkaniec Święciechowy. W policyjnych notatnikach interwencja w Lasocicach została opisana jako pouczenie. Nikogo nie zatrzymano.

(mich tekst/foto)


Foto - Pomieszczenie, gdzie w nocy doszło do interwencji dziś zabezpieczali policjanci z Leszna.

laso2

































 
Komentarze (83)
1. ona
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 15:12
Na pewno gówniarzom się należało, za darmo nie dostali, za komuny nawet by się nikomu nie chwalili, że wpier...... dostali od gliniarzy. Panowie policjanci tylko lać bo prawnie nie ujedziemy!!!!! Komuno wróć!!!!
2. $$$$$
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 15:36
POLICJA MOZE WSZYSTKO NAWET CIE ZABIC BO POMYLI CI E Z BANDYTA Z POLICJA NIE WYGRACIE TAKIE JEST POLSKIE PRAWO PRAWO DLA POLICJI
3. xxxx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 16:04
moja wersja jest taka g...chlali hałasowali dali sobie po r.. ktoś wezwał policję rano obudził się obolały coś pamiętał z zajścia z mundurowymi uznał że od nich dostał wp...i udaje wielkiego poszkodowanego policji
4. H@K
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 16:45
Juz widze jak policjanci są pouczani przez kolegów jak maja zeznać, ale to nie bedzie matactwo ! Normalny człowiek juz by siedział, by z nikim sie nie mógł porozumieć a Ci spokojnie !!!!, bo sa po służbie przesłucha się ich w poniedziałek jak ustalą najlepszą linie obrony.
5. emi
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 16:50
hehehe:P u kogo ten burdel?
6. Marta Jakubowska
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 17:12
Uwazam iz zachooowanie polichjantow bylo zalosne ..zanm ofiare tego zajscie i z wiarygodnych zrodel wiem ze mowi on prawde ..uwazam ze policjanci kotrzy dopuscili sie tego czynu powinni zostac oskarzeni..wiele razy sama tam bywalam i nigdy nie bylo sytuacji w ktorej byla by potrzebna interwencja policji a tym bardziej taka interwencja!..
7. WIERZE CHLOPAKOM
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 17:36
wierze im na 80% ze zostali pobici nie raz widzialem i urzyl przemocy wobec mnie policjant a jak oni sie odnosza wogole to jest koniec przeklinaja co 2 slowo zamknoc ich
8. zdziwiona
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 17:47
a co 17 - latkowie robili w nocy z czwartku na piątek w "klubie"? W piątek trzeba do szkoły albo do roboty (chyba jednak do szkoły). I albo nie pójdą bo niewyspani, albo zgłoszą "przysługujące" im nieprzygotowanie. Gratulacje dla rodziców!
9. ghjghj
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 18:09
powodzenia
reklama
10. ktos tam
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 18:24
dlaczego niektórzy z góry zakładają ze to jest wina tych młodych ?? moze mówią prawde nie mozna z góry zakładac ze to ich wina. Przemyślcie to sobie. ze trzech kolegów spotyka sie i gra na kompie to juz cos złego robią ??
11. xxx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 18:29
napewno winna jest policja jak zawsze oni nikomu nie przeszkadzali  
:p :p
12. ktos
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 18:46
znam ich i im wierze policja w tych czasach jest chamska zwykłe psyyyyyyy
13. Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 18:52
A ja znam tego tatę ze Święciechowy. Toż to pieniacz pierwszej klasy. Żeby obdukcja wypadła lepiej gotów sam synowi przywalić.
14. ssssssss z ms
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 19:01
to juuz nie mozna grac na kompie to byl i jest i bedzie porzadny klub pzdr MS :):):):**** p.s fajne fotki wkoncu melina w necie na porzadnej stronie:):):)
15. dudek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 19:03
co im to preszkadzalo palarzom
16. ';kfldhjpjdgfshn;d
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 19:13
Pobity wyglada na 14-cie lat!!!!! ma niecałe 60k!!! Panowie policjańci!!! BĄDŹCIE DUMNI Z SIEBIE!!!!!!!!!!!!!!!
17. Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 20:01
drogi h@ku..a co ty wiesz o pracy policji i wy wszyscy ktorzy sie tu wypowiadacie?nic nie wiecie wypisujecie jakies bzdury a prawda jest taka ze policja nic nie moze zrobic a jak juz cos zrobi to od razu wielkie halo..nawet sie bronic nie moga a jak juz sie bronia to znowu oni sa winni..a ty Marto J.widocznie za malo razy tam bylas zeby widziec dokladnie co sie na tej melinie dzieje albo jestes jedna z tych sucz ktore sobie chlopcy sprowadzaja zeby sie z nimi zabawic a pozniej z nich posmiac..zycze powidzenia..poza tym sprawa sie wyjasnia wiec na razie nikogo nie mozan oskarzac..podobno u nas w panstwie funkcjonuje takie cos jak domniemana niewinnosc,wiec nie oskarzajcie ani policjantow ani chlopakow
18. tu$ka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 20:14
mysli ze ma klamke i czapke na berecie to wielki kozak ... wina zawsze lezy po 2 stronach wiec radze moze niech spojrzy policja na siebie troche bardziej negatywnie bo ich zachowanie ma byc przykladem dla tych mlodych ludzi a nie powodem do wysmiewania sie ...policja nie miala nakazu wejscia do budynku przy czym zrobili szkody i pobili kolege a wiec jest to naruszenie prywatnosci zachowanie polskiej policji bywa naprawde smieszne sasiedzi ktorzy zglosili "halasy" po prostu rzucili tylko hasla : "jest melina" ; "opuszcony dom" ; "... i tam siedza" .
19. Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 20:26
Co ma do szukania po nocy 17 latek, winni sa rodzice. Jaka mać,taka nać jak mówi starsi.
20. policja miała racje
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 21:05
gdyby siedzieli cicho w tym pseudo klubie to napewno sąsiedzi nie wezwaliby policji .
21. ...melanrz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 21:23
guwno powinło ich to obchodzić co sie dzieje na prywtanym terenie jestem po stronie ziomków i nic mie nieprzekona znam ich oni nigdy niechałasowali a tym bardziej zę niby żekomy laptop zrobił taki hałs w to uwierża jedynie mochery i pałkarze bo żaden ziomek w tskie coś nieuwierzy :upset :roll
22. ci co sie wypowidają, że...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 21:37
POLICJA jest brutalna to młodziaki którzy nie wiedża co było 20-25 lat temu. Nielaty o tej porze powinny być w łóżku z książką a nie w starej chacie przy kompie! sprawdził bym im legalność programów ! jakie w nim mieli zawsze można to zrobić !
23. piczor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 22:31
i co panowie policjanci jestescie dumni z tego co zrobiliscie?? 
zapraszam moze mnie tez pobijecie?? 
wal smiało 
kiedys tego pozłaujecie  
byłem tam ile razy i nigdy policj a niemusiała przyjezdzac 
 
nienawisc do policji tak mnie wychowano....
24. lol
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 23:11
bo to policja oni wszystko mogą, co nie zrobią to nie bedzie na nich... i to mnie najbardziej wkurza... uważają sie za bogów.. może nie wszyscy ale większość..
25. ananim
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 23:26
a ja dostalem mandat ze rowerem jechalem po chodniku paranoja to co policja nasza robi
26. nasza policja
Dodane przez 'Gość', w dniu - 02-02-2007 23:38
policja tylko potrafi nieltnich bic i rowerzystow zatrzymywac w tym sa dobrzy mam nadzieje ze ich zamkna tych policjantow pozdro dla poszkodowanego
27. sąsiad
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 00:20
znam tego z Święciechowy on ma jedną klapę wek podobny do ojca jabłko daleko nie pada od jabłoni
28. Sasiad
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 02:35
Do czego to doszło żeby nielaty prowadziły swoje meliny a rodzice sobie z tego nic nie robili. Na zdjęciu widać puszki po piwie tapczany jeszcze może czerwone zasłonki bo tapczany tam mają. I co ojciec ma pretensje do policji o pobicie sam bym mojemu pasem włojił jak by mi taki numer wyciął i wstyd by mi było na cały powiat tym się chwalić. Jak był pobity to czemu na obdukcje nie pojechał. Jak tak rodzice synów chowają to szczerze współczuje. Niech się wypowiedzą sąsiedzi którzy zgłosili interwencje pewnie więcej powiedzą o melinie. Takie miejsca tylko generują patologie o zgrozo co oni tam mogli wyprawiać na tych tapczanach. Jedna wielbicielka tego miejsca już się wypowiedziała. Jestem sąsiadem tego kochanego rozczulonego ojczulka i stanowczo mogę powiedzieć, z policją w święciechowie i Lesznie już od paru ładnych lat toczy spory. Ten incydent jest mu na rękę bo będzie próbował zrobić z siebie bohatera. Jeździ mercedesem i myśli że wszystko mu wolno a syna chowa na kanalie.
29. Sasiad
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 07:54
Ojciec poszkodowanego slyszalem ze ma wysoko postawione osoby w ministerstwie policji dlatego nie dziwi mnie ta sytuacja.Z jego synem zawsze byly klopoty
30. Dajcie spokoj policji!!!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 11:15
Czytajac te komentarze, mozna zauwazyc, ze zamiast siedzieciec po melinach powinniscie moze pouczyc sie jezyka polskiego. Policja ma racje, a winni sa rodzice, ktorzy w ogole nie interesuja sie tym co robia ich dzieci, powinni najpierw sami uderzyc sie w piersi, a jeszcze sie pienia. Wiadomo, ze beda teraz wyzywac policjantow, a poza tym ten pan zawiozl nieprzytomnego syna do domu a nie do szpitala??? kto tak robi - a moze chlopaczek sobie popil? I rodzicom i dzieciakom nalezy sie porzadna nauczka!!! No bo skad sie biora przestepstwa wsrod mlodych, jesli oni wiedza ze beda bezkarni, bo rodzice widza w nich bostwa?
31. 17-latek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 11:29
ja tam byłem i policja weszła bez nakazu.Przeszukali cały dom narobili strat , i pobili mojego kolegę i to za nic. Nie byliśmy pod wpływem alkoholu a puszki po piwie są moich starszych pełnoletnich kolegów . policja nawet nawt nas alkomatem nie sprawdziła bo gdy usłyszeli że to teren prywatny i że narobili strat to się wszyscy pochowali do kabaryny i śladu ponich niebyło.
32. klo
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 11:52
Ludzie co 17 latkowie robia o tej godz .Wina rodziców gdzie oni byli .A policja udeżyła i wielka sprawa. Wina jest zawsze po 2 stronach czeba wysłuchać jedną strone i druga .Ale takie czasy ,że nic nie można zrobić bo zaraz wielkie halo.
33. MXX
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 11:54
znam ich i wiem na 100% ze mowia prawde a policja znowu narozrabiała :roll
34. inny sąsiad
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 12:16
Sąsiedzi hałasu nie słyszeli.Gdyby młodzi mieli wypite to gliny by ich zabrały.Czy Komendant sprawdził trzeżwość gliniarzy?Dlaczego ich nie przesłuchano?Czy ci policjanci potrafią napisać to co zrobili?Czytałem kiedyś raport pisany przez glinę-błąd na błędzie.Kto idzie do policji?Ci 
co mają dwie lewe i nic nie potrafią.Gdyby ten ze Święciechowy miał Malucha by ,,Sąsiada,,nie bolało.Panowie policjanci!!!!!!!!!!! 
BĄDŻCIE DUMNI Z SIEBIE!!!!!!!
35. ........
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 12:24
czy to ze sa tam tapczany od razu znaczy ze oni robia tam nie wiadomo co? na czyms chyba musza siedziec? a moze wg was maja sobie kupic plastikowe krzesla i stol i urzadzic tam swietlice dla malych dzieci zeby pomagac im w nauce?? juz chyba lepiej zeby siedzieli tam niz chodzili po okolicy... a jak uwazacie ze tam jest 'burdel' na podstawie jakiegos jednego niewyraznego zdjecia to udostepnijcie im swoje domy zeby siedzieli w porzadnych warunkach i nie "demoralizowali" sie...
36. siostra
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 12:37
Ciekawe na czym mają siedzieć (do sasiada!!!) na pieńkach drewnianych bo tobie się tapczan nie podoba?? a zgłoszenie od psychicznego sąsiada mozesz dostac sam(ze nap przechowujesz narkotyki) niech Ci wpadą i zrobią rozrube jak tam zobaczymy czy będziesz się cieszył.Pobiją i przystawią giwere do głowy.A po całej akcji okaze się że nic nie było....Ktoś zazdrosny o trochę więcej zupy w garnku moze podkładać takie świnie i dac zgłoszenie na policję.
37. siostra
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 12:57
Faktem jest że nie powinni siedzieć tam tak długo ale czy to jest powód do tego aby wtargnąć i pobić(POLICJA :x !!!).Rodzice o tym wiedzieli>Chopacy nic złego tam nie robili.Sami zawozili i przyjeżdzali po nich.NiIkomu nic złego młodzi nie zrobili nie demolowali nie niszczyli mienia publicznego.Siedzieli w domu jedli pizze i grali na laptopie.Kazdy rodzic wiedziedział jak tam wygląda ...byli tam, gdy chcieli tylko porozmawiać ze swoim dzieckiem to nie musieli jak niektórzy szukać ich po ulicy.Tam jest naprawde ok młodzi jeśli nie mają rówieśników z którymi mogą spędzić czas to będą się wyzywac i demolować .Wtym przypadku uwazam że w tym nie ma nic zlego trzeba im tylko poprostu ograniczyć czas który mogą tam spędzać.
38. TAKA JEST PRAWDA
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 12:57
mam 25 lat kiedy tez zostałem za trzymany i pobity przez policję zebym sie przyznał do winy i mowił to co chcą usłyszec rozumiem ze policja wykonuje swoja prace łapie przestępców ale żeby pobić 17 letniego chłopca który z kolegami gra a komputerze to jest paranoja jak mozna napisac ze należało się mu skoro nic nie zrobił lepiej zeby siedzieli na tak zwanej melinie niż włóczyli sie po dworze gdzie może być za trzymany za włóczenie sie teraz nigdzie nie mozna się czuć bezpiecznym .mam brata wieku chłopaka tez sobie w pije jedno piwo to nawet na pół z kimś to chyba nic złego niz pojscie na imprezke gdzie by sie nacpał albo kto wie co jeszcze . znam kilku policjantów którzy powinni wystepowć filmach porno a nie w policji boi nie potrafią panowć na swoimi emocjami .sadze ze brakuje takich ludzi jak ojciec chłopca którzy nie pozwolą zeby policja czuła się bezkarna za swą niekompetencje i brutalność wobec społeczeństwa.dziękuje
39. songa
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 13:07
A wy rodzice nie pamiętacie juz co robiliście na prywatka jak jednego ze znajomych rodziców nie było w domu?? Nie pamięta wół jak cielęciem był.Kazdy coś przeskrobie oni siedzieli za długo.A zgłoszenie nie mogło być spowodowane zakłócaniem ciszy nocnej siedziałam długo nad książkami a mieszkam w pobliżu.Nic nie słyszałam nawet jak wyprowadzałam psa o 12.00 w nocy.Ktoś po prostu się mści albo zazdrości!!!
40. siostra
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 13:22
DO "ONA' Kochana tylko że w czasie komuny były cluby i tzw.ZMW gdzie młodzi mogli sie spotykać a teraz w XXI wieku młodziez nie ma nawet gdzie się spotkać!!!
41. kolezanka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 13:22
cio sie dzieje w lasocicach ?? ja nic nie wiedzialam :P przykro mi:*
reklama
42. nul
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 13:31
A wiec tak jezeli by grali na komputerze cihco to by chyba nikt nie wezwal policji!to jest logiczne!nastepnie cos musieli zrobic....ze dostali a nie wieze w to ze dosatl za darmo!a wiem jacy Ci chlopacy sa wiec....aha...gdzie sa rodzice???oni maja po 17 lat sa niepelnoletni i siedza o 3 w nocy po za domoem...zal ...i w ogole co to za pomieszczenie...puszki od piwa itp.....najwieksza wina jest rodzicow!!!!!
43. Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 13:44
rodzice wiedzieli? - owszem, ale na pewno nigdy tam nie zagladali podczas imprez. Mieli spokoj, czyste sumienie - bo przeciez ich chlopcy byli w "klubie", wiecej ich nie obchodzilo - hipokryzja do szescianu!!! Rodzice przyjezdzali do klubu zeby rozmawiac ze swoimi "pociechami" - smiechu warte :grin
44. bednar
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 14:02
ja powiem tak, zawiść i zazdrość-ludziom przeszkadza nasza melina bo sami nie mają, przeszkadza im to że my mamy gdzie posiedzieć zamiast chodzic gdzieś w zimnie na dworze, że ogladamy sobie filmy, gramy w karty i słuchamy muzyki, dom jest w takim miejscu że tylko jedna sąsiadka może nas usłyszeć, a ona sama uwarza że jej nic nie przeszkadza, po co wszyscy wypowiadają się na ten temat skoro nie wiedza jak tam wogóle jest, MELINA(samo słowo zaraz wam przeszkadza i trzeba się dowalić) wszyscy pisza co 17 latkowie robili o tej godzinie tam, BYLIŚMY NA TERENIE PRYWATNYM TO NIE JEST ŻADEN OPUSZCZONY DOM TYLKO NORMALNY KTORY JEST WLASNOSCIA MOJEGO KOLEGI I JEST ON NA JEGO PODWÓRKU więc ja nie rozumiem o co tu wogóle chodzi? nasi rodzice godza się na to bo chyba lepiej posiedzieć sobie spokojnie kilka kroków od domu w jakims pomieszczeniu niz chodzic po nocy na dworze ;/ tak to jest że "...za bogaty ten kto bogatszy niż Ty..." wiem że jest trochę osób którym nie przeszkadza hałas tylko to że mamy cos swojego czego sami zazdroszczą a policja jak policja "co taki 17 latek mi może zrobic" byli przeszukiwali wszystko i co? tyle napisali "W policyjnych notatnikach interwencja w Lasocicach została opisana jako pouczenie. Nikogo nie zatrzymano" gdyby coś było źle to nie skonczyło by sie pouczeniem więc winy naszej nie było....myslą że moga wszystko ;/ ale kto tu źle robi, nie obwiniajcie rodziców bo robicie tak tylko dlatego że najłatwiej 
 
ema!
45. ja r
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 14:03
jak nie wierzysz to przyjedz i zobacz wiem bo widziałam.Jak nie wiesz bo nie widziałaś to nie pisz !!! chłopacy sami remontowali sobie ten pokój a rodzice kupowali im materiały budowlane.Wszystko robili sami malowali, szpachlowali itp.Rodzice tam byli nie było żadnych lewych imprez o których by rodzice nie wiedzieli !!! wszystko było ok dopóki ktoś nie miał co robić i zadzwonił sobie "a niech mają problem przynajmniej coś będzie sie działo".Zwykłe podłożenie świni!!!
46. ja31
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 14:07
Zgłoszenie może dać kazdy kto się nudzi albo Cię nie lubi!! nie musiało byc powodu naprawde!!!
47. bednar
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 14:11
tak, oczywiście, czyli zebym nie był nastepnym razem winny moja mama ma mi założyc nadajnik i jakąs kamerke żebym się nie zgubił i żeby widziała co robie i gdzie jestem?  
 
zastanówcie sie co mówicie, nie bylismy pijani ani pod wpływem niczego innego, poprstu siedzielismy, a nawet jesli muzyka była by za głośno to jakim prawem policja może wtargnąc do środka i zachowywac się w taki sposób? widocznie dużo ne wiecie na temat naszej policji
48. czasami tam bywam
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 14:50
Tak jak w tytule.Czasami tam bywam i znam tamtejszych chłopaków i niestety sąsiadów.Jeden sąsiad aż kipi,kiedy kumple sie wieczorem tam zchodzą i np.grają w karty albo na laptopie.Przed tym jak ojciec kolegi (któremu serdecznie dziękujemy) udostępnił nam swój stary dom,to chodzilismy po okolicy i tylko ludzie we wsi gadali "idą huligani",itp.Teraz przez pół roku remontowalismy 2 pokoje i regularnie tam sobie siedzimy,oglądamy filmy,gadamy o wszystkim...Napali się w piecu,włączy się telewizor i wychodzić się nie chce.A teraz widze w komentarzach wiele ludzi burzy o to ze jest "melina".Prasa i "ten sąsiad" też źle podał,ponieważ dom ten nie jest opuszczony-ma swój numer na którą nawet poczta przychodzila i czasem pizze zamawialismy.Ci ,co nie wiedzą dokładnie co się stało tamtego wiedczoru niech nie piszą tych chamskich komentarzy dotyczących nas,tylko o to bym prosił.Pozdrawiam MS!
49. tom
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 15:21
jak nie rozumiecie sprawy to poco dajecie takie głupie komentarze
50. Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 15:36
Nie za bardzo rozumiem, czego ktos am wam zazdroscic??? jesli tego "klubu" - to chyba tylko wasi rowiesnicy, bo raczej nie sasiedzi:) czy moze to klub elitarny? tacy jestescie wazni?
51. ja tam byłem
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 16:18
koś ty twierdził co my robiliśmy o 3 w nocy a co to nam niewolno rodzice wiedzieli gdzie i wiedzą że tam jeteśmy bespieczni.poprostu koledzy mieli luźne lekcje w szkole a ja wcześniej już poszedłem spać to co niemożna już posiedzieć sobie na terenie prywatnym i pogadać
52. ja31
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 18:08
Jeśli ma się w sąsiedztwie kogoś kto lubi robić innym problem to tak potem jest.Zazdrośni mogą być tez rodzice których dziecko włóczy się po okolicy a inni( chłopcy z klubu) mają 2 ogrzewane pokoje i mogą bezpiecznie sobie tam posiedzieć!!! ZRóBCIE COś DLA SWOICH DZIECI I UDERZCIE Z TYM DO JAKIEJś WYżSZEJ INSTANCJI ZORGANIZUJCIE DZIECIAKOM JAKIEś MIEJSCE GDZIE DęDą MOGLI POSIEDZIEć!!!!NIE CZEPIAJCIE SIę JAK KTOś ZROBI COś DL;A WłASNYCH DZIECIAKóW NA WłASNą RęKę I ZA WłASNE PIENIąDZE!!!!
53. piczor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 18:11
znam ich wszystkich i wiem jak było wiec sie nietrzepiajcie mocki jedne 
 
sasiadom przeszkadza ze sobie tam siedza to musza cos wymyslec nio brawa dla was teraz wam sie udało macie napewno satysfkcje nie?? jestescie załosni 
 
ema
54. KW4711
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 18:38
Jeżeli interwencja policji okaże się nieuzasadniona,również należy ujawnić osobę zgłaszającą,która będzie musiała udowodnić z jakiego powodu utrudniła pracę policji lub nawet celowo wprowadziła ją w błąd.Odpowiednia kara zniechęci innych dowcipnisiów w przyszłości do takich praktyk.Mimo tego,zachowanie policji można uznać za naganne.To nie pierwsza taka sytuacja,gdzie policja nadużywa uprawnień.
55. sąsiad
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 20:08
znam tych cwaniaczków kiedys mnie jeden zaczepiał a jak dostał od mojego kolegi w pędzel to poleciał na skarge i zrobił z siebie ofiare niech ktoś jeszcze im poprawi
56. anka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 21:05
nie wierzę że policjanci pobili tego chlopaka!!!!i nie sądzę, żeby nadużylui siły Policjanci to porządne chłopaki!!!!
57. dlugi125
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-02-2007 22:45
co wy chcecie od policji???gdyby nie oni to byscie niewychodzili na ulice po 22.a gowniazą sie nalezalo co robili w nocy w opuszczonym domu!!!co,ja bym im jeszcze przed sad postawil..............komuno wruc ale dla policji wiecej prawa dla policji lac i patrzec jak puchnie,gowniaze sa madrzy tylko w grupie,niemaja co robic glemby
58. czarny
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 00:21
Niech się cieszą cwaniaki, że sąsiedzi nie zadzwonili i podali, że tam się ukrywają przestępcy lub jest tam laboratorium, gdzie produkują narkotyki. Wpadła by tam brygada AT w kominiarkach i do kogo by mieli pretensje .Do sąsiada ?Pewnie by poskarżyli się o to, że narobili w pory. Na wiochach hulaj dusza. A ten nadziany tatuś kreuje się na lokalnego bosa. Wpadną tam chłopaki w ciemnych brykach i pozamiatają konkurencje. Spala te meline bo konkurencje robi na wsi. I w tedy będzie płacz gdzie policja jak nas biją. Wtedy będziecie szukać pomocy.
59. do dlugi125
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 01:04
to nie jest opuszczony dom.To jest dom normalny z adresem i na który przychodzą rachunki!!! oni nie byli gdzieś w lesie tylko na posesji jednego z kolegów. sam się postaw przed sąd jak nie znasz faktów a się wypowiadasz i oskarzasz!!!
60. znowu to samo
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 01:31
Znowu mowicie "opuszczony dom"...to jest duzy blad,bo dom nie jest oposzczony i jest on terenem prywatnym.A i swoją drogą już nawet wymyslili swoją wersje-"chłopak uciekał i się przewrócił".Brawo dla naszego kraju!!!Wiedzialem ze tak bedzie,oni dzialaja jeden za wszystkich,i tym jednym jest zawsze komendant.Kolega by nie kłamał w takiej sprawie,a znam go juz troche czasu.Naprawde tak nie moze byc i nie bedzie,przeciez on nic nie zrobił,a dostał po mordzie od policji...to bylo tak chamskie ze az caly kipie ze zlosci jak o tym mysle.A co do 'anka' to kiedys tez myslalem ze policja dziala calkowicie legalnie,dumny pan władza całkowicie z prawerm......nieeeee....tak nie jest,a przekonałem się o tym juz kiedy oposcilem swoje podworko i zaczelem juz wychodzic do kumpli itp...policja moze za duzo,zdecydowanie...
reklama
61. DOWSON
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 05:46
ZAL MI WAS! JESZCZE NIGDY NIE ZOSTALEM POBITY PRZEZ POLICJE ., MOZE PRZEZ TO ZE STARAM SIE ZYC ZGODNIE Z OBOWIAZUJACYMI ZASADAMI. MALO TEGO PRZEZ 30 LAT ZYCIA ZOSTALEM WYLEGITYMOWANY 3 RAZY I TEZ NIE MAM O TO DO NIKOGO ZALU BO ZADNA KRZYWDA MI SIE NIE STALA. POWIEM WIECEJ: CZUJE SIE BEZPIECZNIEJ GDY NA JAKIEJS IMPREZIE MASOWEJ JEST POLICJA KOLO MNIE GDYZ WTEDY WSZYSTKIE TE PIJANE CZY NACPANE WYROSTKI NIE SZALEJA. BYC MOZE SIE MYLE ALE UWAZAM ZE DOBRZE JEST ZE KTOS JESZCZE CZOWA NAD NAMI.
62. saxon
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 08:41
koles zgłaszajacy tatus jednej z ..."ofiar" to klasyczny przykład pieniacza pisze skargi na wszystkich i wszedzie-powinien brac tabletki.A co robiły te ..."dzieci" w pustostanie z piwkiem,tak sobie patrol nie dotarł do Lasocic i dlaczego te ..."dzieci" ucekały jesli nic nie robiły i co mozna w takim chlewie bo inaczej tego co widać na zdjeciach nazwać sie nie da zniszczyc
63. Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 10:28
Czytając większość komentarzy nasuwa mi się refleksja, że do portalu dorwała się gównarzeria i osoby ze środowiska patologicznego
64. pomocy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 10:55
Ludzie nie piszcie nic na temat biednego "pobitego" bo ta rodzina to............... brak słów zaraz jego tatuś napisze na was wszystkich skargi.Znam tego gościa osobiście.Facet jest "super".Mógłby ze swojej głowy napisać sensacje XXI wieku i wszyscy by łykali jego sensacje.Klient naoglądał się chyba z synkiem w tej melinie za dużo filmów...Tak na marginesie to czy policja zabezpieczyła tego laptopa na którym oglądali filmy.Na bank nie były to "normalne" filmy.Najlepsze jest to jak czytam że oni byli bardzo grzeczni a policja agresywna.Dziwne z całej trójki grzecznych chłopców tylko jeden miał dostać,a potem jak mówi tatuś mdlał mu w samochodzie-może tatusiu za dużo piwa się ukochany i wypieszczony synuś napił.Już widzę trzech cichych chłopców siedzących cichutko w melinie a tu specjalnie z Leszna przyjeżdzają policjanci żeby mdlejącemu i grzecznemu dziecku zrobić łomot.W sumie w Lesznie policjanci w Lesznie nie mają co robić to jeżdzą po melinach w Lasocicach i szukają zabawy.Biedny ucisniony przez lud ojcze może napisz nam tutaj dlaczego właśnie tobie los takie kłody pod nogi podkłada.Masz spokojnego syna a sąsiedzi zgłaszają że hałas taki że nie można zasnąć.Moim zdaniem to chyba nawet sąsiedzi są wciągnieci w ten spisek przeciwko uciśnionemu ojcu.Może czas sie przeprowadzić na Antarktykę i tam zamieszkać,w sumie będziesz mógł tam pisać skargi,donosy że jest za zimno,albo foki lub morsy za szybko w wodzie pływają a misie polarne są za bardzo białe.pozdrawiam normalnych czytelników tego portalu
65. DO CZARNEGO
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 10:57
Właśnie tego tam szukali.
66. sąsiad z piekła rodem
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 13:15
jak mozna powiedziec ze dzieciakowi nalezało sie z jakiego powodu przecież niczego złego nie zrobił nie rozumiem sąsiadów którzy piszą jaki ojciec taki syn a to jest główno prawda nie mozna oceniac syna ze względu jaki jest ojciec to jest nie etyczne ani sprawiedliwe jak sasiedzi którzy są wredni i patologicznie wychowują swoje dzieci nie wszyscy ktorzy w dzień w dzień chleją a w niedziele do kościółka idą zeby inni widzieli jaki oni sa chrześcijanie aż mi się chc e śmiać z nich .niech porównają swoje dzieci kto z nich jest szczęsłiwy i kto z nich wyrośnie na zdrowego silnego polaka a nie wieśniaka który w dzien dzien spożywa alkohol bo ja wiem kto znich w zyciu sobie da rade to może zostaniemy przy powiedzeniu jaki ojciec taki syn no i jak sąsiedzi teraz wam jest dopiero głupio
67. ogarnijcie
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 14:38
po co piszecie takie rzeczy jak nawet nie wiecie jak tam jest i co sie dzieje tylko sobie to wszystko wyobrazacie!! otoz mylicie sie bardzo... 
 
pozdrawiam ms
68. tom
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 14:42
do długi125 słuchaj nie udawaj matki teresy z Kalkuty policja postapiła chamsko pobili jednego 15 letniego chłopaka i co ty na to. :upset
69. JAKI OJCIEC TAKI SYN
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 14:58
Jak wydał się za ojcem to w życiu sobie poradzi. Nie sztuką jest się narobić,sztuką jest zarobić.
70. MS 4EVER
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 15:31
POZDRO MELINA SKŁAD, dacie rade
71. antarktyke??
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 15:50
do 'pomocy' na Antarktykę?? lol naprawde potrzebujesz pomocy
72. mafia ogrody
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 17:07
POZDRO MELINA SKŁAD, dacie rade
73. hahah
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 17:59
(do "pomocy") hehe,ładny felieton,widac ze mamusia i tatuś przycisnął do zeszyciku od polskiego :D .To jest wszystko tylko takie gdybanie ludzi,którzy nigdy tam nie byli i nie wiedza jak tak jest normalnie a nie po interwencji(zupełnie niepotrzebnej) policji.Ale nie bede zachwalal,bo pewnie wiekszosc piszących te chamskie teksty nie widziała,jak się narobilismy tam od początku"...policja chodzi,składa zeznania,rutynowe rozpoznania są tylko na (...),biorą tylko tych co mają pod ręką.Chociaz staje kilku gości młodych..." MS trzyma wagę!!!!Melina jest gruuuuubo solona wieeeesz???...
74. tom
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 17:57
do saxon moze to tak wyglada jak chlew bo panowie policjanci tak wszystko rozwalili i oni piwa nie pili piwa
75. SKT
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 19:29
Znam osobe niby pobitą i uważam że to wielka ściema z jego strony :roll
76. PATI
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 19:41
jestem z wami chłopcy:) jest za mało miejsc do spotkań z przyjaciółmi! ja też wolę siedzieć np. w takiej "mlinie" niż łazić bez celu po wiosce!
77. Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 22:18
ja też tk uważam że jest za mało miejsc do spotykania się młodzieży a wszyscy negatywni poprosty niezauważają tego bo wogule się tym nieprzejmuje co ma taka młodież robić najlepiej niech cały czas siedzą w domach i sie uczą nad książkami.więcej takich miejsc jak "melina"
78. do tom od dlugi
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 23:20
koles dostal klapsa nie za darmo!!! 
o ile wogóle dostal,a po 2 to poco uciekal,jak by nie uciekal to by sie nawet niepotknał i nieporysowal sobie buski.......a po 3 to POLICJA jest od tego by robic porządek...nic by nierobili to znowu esy ze nic nierobia wescie sie wkoncu zastanowcie .........a kolo jeszcze nieraz i tak dostanie i co gdzie wtedy zglosi pobicie do proboszcza gamon i tyle lepiej niech niewychodzi z domu bo mu ptak nasra na czapke i co oskarzy matke nature smiechu warte :-)
79. Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-02-2007 23:23
:grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
80. Do dlugi
Dodane przez 'Gość', w dniu - 05-02-2007 19:28
Zdałeś-zostaniesz policjantem.Nie jesteś w temacie-nikt nie uciekał.
81. Dodane przez 'Gość', w dniu - 06-02-2007 23:04
to wcale nie jest tak ze policjanci wtargneli na teren prywatny ot tak se..dostali cynk,ze cos jest nie tak..przyjechali,zapukali nikt ich nie chcial wpuscic to se weszli sami..a chlopacy byli nabombani i dlatego ojczulek nie wzial niby pobitego chloptasia na obdukcje bo by od razu mu wykryki pare ladnych promilii prosze was wszystkich broniacych meliny nie przekrecajcie faktow bo dobrze wiecie ze tak bylo..a chlopacy nie zawsze sobie tam grzecznie siedza i filmy ogladaj(choc nie powiem czasem tak jest)ale przyznajcie sie ile juz tam dzikich imprez sie odbylo...ojciec tego niby pobitego brutalnie chlopak(zaraz sie okaze ze mu nogi polamali)to jest pieniacz majacy zatargi z policja i teraz cala sytuacje bedzie chciial wykorzystac...zal..chloptas tez niczego sobie..grzeczniutki to on nie jest...a ci na ktorych posesji jest ten dom to jakie by fakty nie byly i tak beda bronic chlopaczkow..a juz smieszne jest stwierdzenie"siostry"ze rodzice jak chcieli to szli do meliny porozmawiac ze swoim dzieckiem..no prosze..nie rozsmieszajcie ludzi
reklama
82. siostra
Dodane przez 'Gość', w dniu - 07-02-2007 11:09
gdyby chłopacy byli pod wpływem alkoholu to policja bez wahania zabrała by ich na komendę.A tak się nie stało wiec nie chrzańcie głupot że byli piani.
83. johanka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 07-02-2007 19:09
Anitka :D zwala :) przynajmniej kabaret byl jak sadze ;) nie daje rady z kejsa za lozkiem buehee
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj