Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Marca 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aniela, Antoni, Jan,
Sykstus
Do końca roku 278 dni.
Start arrow Kościan arrow Konkurs z protestem

Konkurs z protestem

Konkurs z protestem

08.06.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_snela2Śmigiel. Rada rodziców śmigielskiego Samorządowego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej nie zgadza się z wynikiem konkursu na stanowisko dyrektora placówki. Zdaniem rady doszło do złamania konkursowych procedur i  z początkiem tygodnia skierują do urzędu wniosek o unieważnienie konkursu. – Wszystko było zgodnie z prawem – tłumaczy z kolei burmistrz, Wiktor Snela (na zdjęciu).
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Konkurs na stanowisko dyrektora śmigielskiej podstawówki i gimnazjum rozstrzygnięto po tym, jak zakończyła się kadencja poprzedniej dyrektor, Jolancie Sobeckiej. Do walki o fotel szefa szkół stanęła tylko jedna osoba, Marzena Kowalczyk . Konkurs się odbył, a kandydatka znalazła akceptację w
oczach komisji. Teraz zgodnie z procedurą po konsultacjach z kuratorium burmistrz powinien powierzyć jej obowiązki. Powinien, bo jak się dowiadujemy za kilka dni na jego biurko trafi protest grupy mieszkańców Śmigla, członków szkolnej rady rodziców.

- Naszym zdaniem przy rozstrzygnięciach doszło do wielu nieprawidłowości. Chodzi między innymi o przecieki dotyczące kandydatki jeszcze w czasie trwania konkursu. Komisja na tydzień przed konkursem wiedziała kim jest kandydatka. Było też wiele błędów proceduralnych dotyczących terminów składania dokumentów - twierdzi Piotr Balcer, jeden z członków komisji konkursowej.

W poniedziałek oficjalny wniosek o unieważnienie konkursu ma trafić do urzędu. Burmistrz Śmigla Wiktor Snela, który od nas dowiedział się o wątpliwościach rady rodziców jest zaskoczony.

- Konkurs był przeprowadzony zgodnie z procedurami. To, że startowała jedna osoba, to nie złamanie przepisów. Przeszła weryfikację i została zaakceptowana - mówi włodarz.

Pytany o reakcję na zapowiadany wniosek odpowiada. - Nie znam jego treści i wszystkich zarzutów. Przeczytam i odpowiem - wyjaśnia.

(mich tekst/foto)
 
Komentarze (126)
1. dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 14:44
Dla mnie jest to bardzo dziwne. Jeśli pani dyrektor Kowalczyk przeszła konkurs pozytywnie, po co ten bunt? Przecież i tak nie było innego kandydata. Co rada rodziców może wiedzieć o pracy nowej pani dyrektor z plotek? Dajcie jej szanse się sprawdzić. Najgorsze, że ktoś oceniania drugą osobę bez własnego zdania tylko na podstawie komentarzy innych. Dla mnie jest to śmieszne.
2. "Przejrzysta" gmina... :(
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 15:16
Kandydatka była "ustawiona". Na wszystkie stanowiska w naszej gminie burmistrz i jego załoga powołuje osoby z najbliższego otoczenia, które muszą bezwzględnie akceptować jego stanowisko. A z byłym dyrektorem szkoły w Śmiglu nie rozmawiał wcale.
3. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 15:56
Zgadzam sie z poprzednia wypowiedzia.Dziwie sie,ze Pan Burmistrz niedawno dyrektor osciennej szkoly tak nieladnie 'obszedl sie' z Pania Dyrektor Sobecka.Przeciez tez sam nie stanal do konkursu,tylko skorzystal z przedluzenia kadencji z racji przejscia na emeryture 'burmistrzowska'. 
Nieladnie, ze daje soba manipulowac przez maluczkich.
4. Dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 16:10
Zgadzam sie z poprzednia wypowiedzia.Dziwie sie,ze Pan Burmistrz,niedawno dyrektor osciennej szkoly tak nieladnie 'obszedl sie' z Pania Dyrektor Sobecka.Przeciez sam tez nie stanal do konkursu, tylko skorzystal z przedluzenia kadencji z racji przejscia na emeryture.Podobno w tej samej sytuacji jest Pani Dyrektor.Czy tak nalezy traktowac nauczyciela z wieloletnim stazem pracy? 
Panie Burmistrzu nie nalezy dawac soba manipulowac przez osoby niezyczliwe Pani Dyrektor.
5. Po co nowy dyrektor???
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 19:41
Panie Burmistrzu!  
 
Właściwie, to dlaczego ogłosił Pan konkurs na dyrektora śmigielskiej podstawówki? Czy nie mógł Pan po prostu przedłużyć kadencję obecnej Pani dyrektor? Jeśli ogłosił Pan konkurs, to rozumiem, że szkoła była źle zarządzana, że trwonione były pieniądze itp. Czy taka sytuacja miała miejsce? Z opublikowanych w "Witrynie Śmigielskiej" danych odnośnie szkolnictwa w naszej gminie wynika, że utrzymanie jednego ucznia jest najtańsze w całej gminie właśnie w tej największej szkole. Zostały przeprowadzone duże remonty i inne zmiany - myślę, że na dobre. Rada rodziców nie chce nowej Pani dyrektor. Więc może warto by się zastanowić nad taką decyzją raz jeszcze?
6. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 20:30
W tej szkole to nie jest zadna Rada Rodzicow, a zwykle kolko rożancowe. Na zebraniach tam odchodzą tylko pspsiania do ucha Pani Dyrektor. Brak wogole jakiejkolwiek decyzji samodzielnej. Ostatnia Rada była w tej szkole bardzo dawno jeszcze za kadencji Pana Thiela. Miała ona cos do powiedzenia. Zresztą Pana tego szybko usunięto( gdy nastal nowy dyrektor szkoly) Nie dziwię się, ze burmistrz chce rozgonić to całe towarzycho po Józefowe
7. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 21:36
Czy w tej gminie bez klanu Balcerów nic się nie może odbyć. I znowu słyszę w komisji Balcer. Czyzby w tej gminia była monarchią dziedziczna. Jak Leszek juz nie moze to Piotra wyśle.
8. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 21:38
Pan Balcer skąd spadł. Ździwiony, ze komisja tydzień przed konkursem wiedziała kto jest kandydate. Czyżby odkryl Amerykę. Przeciez na tej prowincji wszyscy o wszystkim wszystko wiedza. Kto z kim śpi, a kto nie i dlaczego. Przecież tutaj plotka wypełnia tresć zycia. I nie dziwię się burmistrzowi,że chce tą jedna z oaz plotek ( szkołe w Śmiglu) przeorganizować. A gdzie byl Pan Balcer zanim rozpoczeło sie przesłuchania konkursowe. Czemu wówczas nie oprotestował. I nie zgłosil nieprawidłowości
9. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 21:49
Czas skończyc z tą udawanką , fałszem i obłudą. to tak jak w serialowym ?Ranczo". Cytat słow wójta Wilkowyje " cóż bym ja byl za wojt, gdybym przed konkursem nie wirdział kto go ma wygrac" koniec cytatu. Te wszystkie konkursy na dyrektorów są polityczne. A poprzedni burmistrz . Co nie wybieral sobie dyrektorów w konkursach pod siebie
10. dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 22:07
A moze tak przeorganizowac komisje ds rozwiazywania problemów alkoholowych?To dopiero gniazdo szerszeni.A moze cala rade miasta, która nie moze patrzec na smigielskich nauczycieli?
11. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 22:45
Pan Balcer nie mógł wcześniej oprotestować, bo w przeciwieństwie do wszystkich znajomych Burmistrza, na pewniaka wiedział, kim jest kandydatka dopiero wtedy gdy rozpoczęto posiedzenie komisji. A swoją drogą ciekawe czy koperta była zamknięta. Też mam dzieci w tej szkole więc jej los mnie interesuje. Usłyszałam, że nauczyciele otrzymali tą informację (kto startuje i z jakim stowarzyszeniem jest powiązany) z kręgów bardzo zbliżonych do Burmistrza już w poniedziałek 21 maja. Coś chyba nie tak z dochowaniem tajemnicy. A tak na marginesie to takie odcinanie kuponów po wyborach chyba nie bardzo świadczy na korzyść programu "Przejrzysta Gmina"
reklama
12. DO BURMISTZRA
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 22:50
BRAWO PANIE SNELA ZA PODJECIE MAM NADZIEJE WLASCIWEJ ALE NAPEWNO KONTROWERSYJNEJ DECYZJI.DAJCIE SIE WYKAZAC A POTEM WYTYKAJCIE PALCAMI.WRESZCIE TEN WASZ ZBÓR SIE SKONCZY PANI SOBECKA NIECH BEDZIE DYREKTOREM......NO WLASNIE GDZIE ? JA NIE MAM POMYSŁU I DAJCIE WRESZCIE MŁODSZYM PORZĄDZIC.SIALALLAA SIALLLA.POPIERAM BURMISTZRA KTO JEST ZA MNĄ NIECH SIE WPISZE.
13. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 22:54
Nie wiemy jak dokłądnie przebiegał konkurs. Może ta Pani zaprezentowała się miernie stąd może podejrzenie o manipulowanie.
14. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 22:55
Słusznie trzeba przeorganizować caly Śmigiel bez reszty.. Ale jak znam życie. Nie zrobią to ludzie ze Śmigla. Potrzeba dolewu do wladz obcej krwi. 
Bo to mocno zasiedziale towarzystwa. Oni nie patrzą z kim . Byle u >władzy: To taki smigielski sposób na życie. Te wszystkie śmigielskie Towarzystwa, Konitety, Komisje, to jedne wspólne ochlejstwo.
15. dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 22:57
Zadbana szkola-piekne korytarze,sale gimnastyczne, 
stolowka,czytelnia,swietlica,sale lekcyjne,uczniowie laureaci konkursow, zawodow sportowych o zasiegu ogolnopolskim, imprezy dla srodowiska pod kierunkiem dobrych nauczycieli-po co zmieniac dyrektora jak ze wszystkim sobie dobrze radzi?!
16. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 23:19
W takich sytuacjach jak ta widacwyraxnie jak to wszystko gnije od srodka..Ty powyzej, a kto ta Rade wybral. Co Krasnoludki? Przeciez ta cała Rada jest wiernym odzwierciedleniem mentalnosci prawie całej tej lokalnej społeczeństwa. Ludzi, tu nie maja swego własnego zdania.Łatwo nimi manipulowac przy wyborach.. I władza zawsze tu tak robiła. Dlatego od okresu socjalizmu jest prawie niezmienialna. A starzejące sie jej postacie są zastępowane innymi ale z rodów. Młodzi, niezależni, inaczej myslący dawno już z tej dziury pouciekali. Bo tu sie nie da nic zrobic. Tylko przysłowiowa "wiązka trotylu" mogła by załatwic sprawę w tej gminie., w tej szkole, w tej wymienionek komisji ....itd..
17. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 23:28
Czyzby ta osoba niezyczliwa Pani Dyrektor byla Pani K, a moze Pan K. Ciekawie się robi w tym roju.
18. Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-06-2007 23:34
Ty gość. z godz 20. Nie piszcie głupot Pana Przewodniczącego Thiela nikt nie wyrzucał z Rady Rodziców.. Ale odszedł sam, bo wyjechal. Ale prawda, jest ,że wyrzucono go z placu, który dzierzawil łacznie z Panem Dera. A dlaczego Tego drugiego zostawiono. To jest dla mnie dziwne.
19. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 10:00
za dzierzawe trzeba placic no nie?
20. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 11:35
To nie byla dzierzawa a uzyczenie. A użyczenie z mocy prawa jest nieodpłatne.. A o ile wiem to były wnoszone wpłaty, slyszalam od poprzedniej skarbniczki Rady, w roznej formie, głownie darowizny,fundowal poza tym nagrody na imprezach szkolnych)mimo prawnego braku obowiazku z tego tytułu. To byl poprostu nakaz z góry . Sprawa polityczna. Dlaczego to zrobiono dopiero po 15 latach użytkowania. to jest bardzo zastanawiające. W tej gminie wszystko cuchnęło przedtem. Brawo panie burmistrz. Trza ten zbór zmienić.
21. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 11:45
Slusznie Panie Burmistrzu. więcej takich smiałych decyzji. To mlodych ma Pan za soiba.Ta szkola to było jedne wielkie przegiecie. W ostatnich czterech latach.
22. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 13:21
Jakie 'słusznie Panie burmistrzu'? Co takiego się działo złego w tej szkole? Pstre gadanie. Pierwsze to niech Pan burmistrz opowie o komisji ds. rozwiązywania problemów alkoholowych. Tu tez słusznie wybiera całkowicie nieodpowiednie osoby, które tylko ośmieszają sens istnienia tej instytucji. Na czele z jej przewodniczącym i Panią byłą sekretarz Śmigla. Czy ta Pani ma jeszcze mało? Może jeszcze jej coś dołożą - jakieś intratne stanowisko... A przecież to jest zaufana współpracownica byłego burmistrza Cieśli, którego już znieść nie szło na koniec. I jakie to są zmiany??? Wszystkich od koryta trzeba oderwać na czele z Panem Snelą. Bo jego styl rządzenia jest jak braci Kaczyńskich - ja wiem wszystko najlepiej, kto ma inne poglądy ten musi odejść. Tak było z Panią dyrektor Sobecką i jeszcze nie jeden zobaczy co się będzie działo... Przykre, ale taka śmigielska rzeczywistość...
23. dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 13:29
przegiety to jestes ty gosciu.To zeby byc dyrektorem dalej ,to jak sie wyrazila pani bliska burmistrzowi,trzeba trzymac palec w..Wladza nie dba o dobra smigielskie.Wszystko oddaje latwo Koscianiakom-szpital,laboratorium w przychodni,stolki w urzedzie tez obsadza koscianiakami.A teraz jeszcze szkole chca sprzedac?A kysz....od Smigla.
24. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 15:47
Ty dyrektor. A co to oznacza łatwo oddaje kościaniakom. A czy Śmigiel to prywatne latyfundia grupki osob skupionych wokół poprzedniej smigielskiej władzy. Ludzie,ze Śmigla traktujają tą więś jak wlasne siolo. Wara od niego każdemu kto nie śmigielanin.. To moze i sami by poza Śmigiel nosa nie wytykali. Coz za dulszczyzna. Aż żygac się chce. Nareszcie do władzy doszedl człowiek , ktorego horyzonty myślowe nie kończą się na Glińsku.  
A,ze trzeba pogonić to towarzystwo z Konopnickiej co do tego nie ma żadnej wątpliwości
25. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 15:50
Ty dyrektor pokaz mi takiego naiwnego, obojętnie skad, który by szkołę chcial kupic. Chyba,że Liceunm smigielskie. Tylko po to by rozwiazac. Bo i tak nie potrzebne
26. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 16:00
Na reszcie w Śmiglu coś drgneło. Przestanie w koncu rządzić Sojusz, lub inne partie ( nawet te opozycyjne) powstale na jego użytek. Moze w końcu nastapi normalnosć. Jak w innych miejscowościach. Potrzeba jeszcze opozycyjnej gazety. Zeby nie trzeba było czytac "Witryny", która przedstawia jedyne sluszne racje
27. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 16:01
wlasnie,wlasnie kto zasiada w komisji ds problemow alkoholowych?dlaczego nie ma tam pedagogow ze wszystkich szkol w gminie?Przeciez to oni na codzien maja do czynienia z dziecmi z rodzin patologicznych,pracuja w swietlicach terapeutycznych.A na warsztaty wyjezdzaja panstwo w celach chyba rekreacyjnych,no bo gdzie ta wiedze spozytkowuja?Latem natomiast staja sie naglymi opiekunami dzieci ze swietlic,aby tylko wyjechac za panstwowe pieniadze
28. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 16:43
Każdy mógł wystartować w konkursie kto spełniał wymagania. Życzę nowej pani dyrektor konsekwencji w działaniu i trafnych decyzji w wyborze zastępców a panu Balcerowi przypomnę że za pomówienia o błędy proceduralne komisji konkursowej są odpowiednie paragrafy w KK.
29. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 17:06
A pomyśleliście wszyscy, że Pani Sobecka może nie chciała startować w konkursie...? Pewnie zdała sobie sprawę, jaki bałagan jest w naszej śmigielskiej "szkółce". To, że pojawił się ktoś nowy i chce zrobić tam wreszcie porządki, to nie znaczy, że został wybrany niezgodnie z prawem. Nie wydaje mi się, żeby nowa pani dyrektor była z otoczenia burmistrza... a nawet gdyby to co w tym złego, skoro wszystko odbyło się zgodnie z prawem. Czy nie lepiej, żeby wreszcie zacząć pracować nad oświatą, a nie jak zawsze robić głupie zagrywki?? Najlepiej by było, żeby każdy zajął się swoimi sprawami. Niech pani dyrektor zajmie się spokojnie naszą szkołą, która schodzi na psy, a wszyscy którzy tu tak wargują niech też robią swoje. Powodzenia.
30. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 18:15
Człowieku powyżej, czy ty w ogóle wiesz co mówisz? Nowo wybrana Pani dyrektor nie poradzi sobie wcale z tak dużą szkołą. Miałem okazję obcować z nią nie raz i wiem co to za osoba. Wszystkim nauczycielom trochę współczuję. Szkoła stanie się pewnie poligonem walki. Nie bronię poprzedniczki, która (z tego co wiem) nie zawsze podejmowała trafne decyzje, ale miała przynajmniej trochę ikry. Nowej Pani dyrektor życzę powodzenia, ale wątpię w jej kwalifikacje... okaże się to już niedługo :)
31. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 18:26
Człowieku poniżej... Czas chyba "posprzątać" w tej szkole... Poprzednia pani dyrektor nie potrafiła tego zrobić... nie wiem czy nowej pani dyrektor się to uda, bo nie znam jej za dobrze, ale mam nadzieję ,że sobie poradzi. Widocznie komisja konkursowa uznała, że ma ona odpowiednie kwalifikacje, dlatego nie należy mówić, że ktoś, kto jest spoza Śmigla jest wybrany nieprawnie i że chce wszystko zawłaszczyć i doprowadzić do ruiny. Nauczmy się , że czasy się zmieniają i teraz trzeba zarządzać a nie rządzić...
reklama
32. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 19:48
Ta Pani dyrektorowala w tej szkole o 4 lata za dlugo 
Pewne sprawy moga sie już nie dać odwrocić.
33. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 19:52
Nie straszcie Pana Balcera. On jest za mocny w tej gminie żebu do niego pieski skakaly. Szanujcie choc odrobine to zasłuzone nazwisko Panie S i Pani K
34. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 20:05
Pani Sobecka moze i w konkursie nie chciała startowac , ale dyrektorowac oh tak. To takie miłe zajęcie. Pomiatanie kims. Wyobrazam sobie jak w tej chwili nie nawidzi burmistrza
35. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 20:30
Nazwisko może i zasłużone, ale "jakość" z pokolenia na pokolenie wyraźnie spada :D
36. dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 22:23
Oj dzieje się wnaszej gminie.
37. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-06-2007 23:40
Czy wszyscy powyzej pracuja w szkole,ze nagle zabieraja glos w sprawie?Ludzie zastanowcie sie o co toczycie boj!Proponuje przeprowadzic referendum wsrod pracownikow szkoly i uczniow :obecny dyrektor czy nowy?wtedy bedzie jasne.
38. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 07:13
Zawsze była zgnilizna. Tylko ja skrzętnie ukrywano. I stwarzano fałszywy obraz raju.
39. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 15:58
Referendum wsrod uczniow i pracownikow to dopiero byly by jaja. Juz widzę jak zwolenicy Pani S wcześniej biegaja po szkole i werbuja uczniow by głosowali za Pania S. Nic glupszegp przedmowca nie mogł wymyslic. A nawet tak naprawde nie wiem czego by to referendum miałoby dotyczyć. Przeciez Pani S nie stanęla do konkursu tzn nie chce być dyrektore,m. Przepisy oświatowe jasno okreslaja Rada Gminy moze zarządzic konkurs na dyrektora jednostki budżetowej I to zrobiła zgodnie z przepisami. Komisja została powołana tez w sposób prawidlowy. Konkurs odbyl się wg określonych reguł. Więc o co jeszcze Pani S chodzi. Robi jak zawsze zamieszanie. Ja jako nauczyciel tej szkoły i jednocześnie rodzic , sam nie wziałbym udziału i moje dziecko równiez w tym groteskowym spektaklu made in Pani S. Spektaklu , który bylby antydydaktyczny. Pokazywalby jak można giać prawo. I niwelować prawidłowo uzyskane wyniki wyboru.
40. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 17:24
Jak ta Pani przykleila sie do stolka. Za nic nie chce go opuscic. Jest to jeszcze jeden argument na to ,ze juz tam, chociazby z powodu zasiedzenia, nie powinna tam być. Bo to jest szkodliwe dla dobra szkoly. A swoja droga nie zycze sobie by moje dziecko mieszać w jakies tam rozgrywki personalne i ganiać do referendum .
41. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 17:39
Ty powyżej piszesz,ze potrzeba jeszcze opozycyjnej gazety, by nie trzeba wyczytywać z Witryny jedynie sluszne racje. Nic prostszego, . Potrzeba opozycyjnej gazety do Witryny . Nie ma sprawy Witryna ( redakcja) ja stworzy . I bedzie. To tak jak bywalo w przeszłości Potrzebna byla opozycyjna partia do SLD. Nie było sprawy SLD od zaraz ja tworzyla. I nazwać ją mogla tak jak tylko ludzie chcieli . Zjednoczone Chrześcijaństwo np.
42. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 19:18
Taki dyrektor szkoly w smiglu to musi byc strasznie wazne stanowisko skoro juz pol Smigla z przyleglosciami glos zabralo... :roll
43. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 19:25
Ale co wy się tak ludzie nakręcacie? Czy była Pani dyrektor w jakikolwiek sposób protestuje? CZy ogłasza, że nie odejdzie i będzie okupować swój stołek??? Przecież ów protest składa Rada Rodziców.... Zastanówcie się trochę, można kogoś lubić lub nie, ale nie gadajcie głupot. A odnośnie tego nauczyciela z tej szkoły - proszę sobie zapamiętać: "żaden ptak w swoje gniazdo nie robi"...
44. Dodane przez 'Gość', w dniu - 10-06-2007 19:29
A jak tworzylaie sie partia nizależna to dopiero ja atakowano zewszad. Podjazdy z kazdej strony. Podsylano fałszywych członków do niej. Rozsadzano od wewnątrz
45. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 00:00
Kolejnna obłuda. Rada Rodzicow protestuje. Przeciez ta Rada na oczy nie widziala nowej Pani dyrektor. To nawet nie moze protestowac przeciwko jej wygladowi ewentualnie, a co dopiero przeciwko jej dzialaniu. Jeden z autorów komentarza na początku slusznie pisal. Co to za Rada Rodziców, która tak tanczy jak jej graja. Jeszcze nie udało sie jej podjąc ani jednej niezaleznej i samodzielnej decyzji. Czyzby decyzja o podjęciu protestui miała być jej pierwsza. samodzielną. Brawo Rada..
46. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 00:07
Przeciez przedstawiciele tej Rady rodzicow byli delegowani do komisji konkursowej. To dlaczego wówczs nie zaprotestowano. Dlaczego równiez oni zaakceptowali kandydaturę Pani Kowalczyk na dyrekyora. Czyzby nagonka na Panią. Kowalczyk była zainspirowana z opóźnieniem. Głowa do góry Pani Kowalczyk niech się Pani nie da tej nieczystej grze.
47. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 00:09
Czy ten ptak narobil w swoje gniazdo. Wyrazil swój stosunek tylko do Pani S. I to wszystko. Ma prawo stanać po stronie prawnych roztrzygnieć konkursowych
48. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 00:33
A ja jako rodzic protestuje przeciwko takiej Radzie. Tez mam prawo. Protestuję przeciwko jej bezprawnym działaniu. Odwołać tą Radę.
49. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 01:08
Odwołać z Rady panią B. Koleżanke Pani S
50. Do gościa z godz. 00:00:01
Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 08:50
To już chyba było za późno dla Ciebie na pisanie komentarzy bo pierdoły wypisujesz. Jak Rada Rodziców nie widziała nowej Pani dyrektor? Przecież przedstawiciele Rady są w komisji konkursowej, więc jak mogli jej nie widzieć? Chyba, że mieli zamknięte oczy, ale w to wątpię :P. A co do protestu: Żyjemy w Państwie demokratycznym i dobrze, że takie wnioski można zgłaszać. Czy są zasadne to się okaże, być może był on złożony za późno... Ale skoro wniosek jest trzeba się do niego ustosunkować. Nikt nie jest nieomylny, ani Burmistrz ani Rada ani była i przyszła Pani dyrektor ani nikt z nas. Temat jak widać ważny dla wielu z nas, więc zobaczmy jak się sprawa zakończy. Szkoła przede wszystkim potrzebować będzie spokoju a nie nagonki na byłą i przyszłą dyrektor. Czekam więc z niecierpliwością na odpowiedź burmistrza. Nie znam szczegółów, ale jeśli wszystko było ok, to powodzenia życzę nowej dyrektorce, a jeśli faktycznie są nieprawidłowości to należy je bezwzględnie wyjaśnić, a nie udawać, że się nic nie stało bo nie żyjemy w autokracji, tylko w demokracji. W takim przypadku konkurs powinien być powtórzony.
51. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 12:16
Spokojnie, Rada Rodziców nie protestuje przeciwko pani Kowalczyk i nie popiera pani Sobeckiej. Według mnie protestuje przeciwko błędom formalnym przy przeprowadzeniu procedury konkursowej
52. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 13:11
Ty wyżej podpisany. Jesli byly błędy formalne. To dlaczego nie zgłoszono ich przed posiedzeniem komisji lub w jej trakcie przewodniczącemu.. A dopiero po jakims czasie po zakończeniu konkursu. .Na co liczono. Czy moze trzeba było dodatkowych konsultacji poza komisją konkursową ?. To jest jeszcze jednym dowodem jak niekompetentne osoby jta Radę reprezentowaly..
53. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 13:17
"Rada Rodziców nie protestuje przeciwko Pani Kowalczyk" smiechu warte. Obłudy ciag dalszy. Mysle ,ze kto jak kto ale akurat przedstawiciele Rady Rodzicow byli tymi ostatnimi w komisji konkursowej , ktorzy mieli i maja nadal choc odrobinę pojęcia o sprawach proceduralnych wynikajacych z przeprowadzenia konkursu.
54. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 13:27
A moze by tak po roku oprotestować wybór Pana S na burmistrza. Zlozyc wniosek . Znajdą sie moze błędy formalne. I juz zamieszanie gotowe. Ci specjaliści z Konopnickiej to robią najlepiej. Skoro ta szkoła w Śmiglu taka dobra to dlaczego dzieciaki niektórych znaczacych osób w Śmiglu zostały przeniesione do szkoły w Czaczu. ( mimo terytorialnej przynależności do Śmigla) Musiala być jakas przyczyna. A jaka to wszyscy wiemy. Nie jest to w Śmiglu tajemnica.
55. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 18:31
Gosciu,bo jak sie mowi prawde "znaczacym" osobom,to uwazaja,ze ktos sie na dziecko uwzial.Czasem prawda jjest jednak gorzka...Tak naprawde najgorzej maja dzieci nauczycieli uczacych w tej samej szkole-wiem cos o tym.A do szkoly dzieci chodza po to,zeby sie uczyc,a rodzic ma za zadanie tego dopilnowac.A gimnazjum uczen moze wybrac nawet w Warszawie.
56. ktoś "znaczący"
Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 20:29
Często jest tak, że gdy dziecko sobie nie radzi to winna jest szkoła. Może we wspomnianym przypadku (mimo, że to synowie "znaczącego" taty) te dzieci poprostu nie należą do błyskotliwych. Dlatego też przeniesiono je do Czacza, bo tam może poziom niższy lub dyrektorem był kolega?
57. ktoś "znaczący"
Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 20:29
PS 
Sprostowanie do "po prostu".
58. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:26
Odnośnie KOMISJI - ciekawe, czy w tym roku jej członkowie zabiorą swoje córki, "matki, żony i kochanki, czasem koleżanki" na wycieczki organizowane dla dzieci ze świetlic socjoterapeutycznych?
59. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:14
Widocznie w ich rodzinach też czai się jakaś patologia i dlatego w ramach terapii zabierają swoje dzieci!
60. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:15
Jak czytam te komentarze.Tak wiele róznych tajemniczych wątków wokół tej szkoły. Niejasne sytuacje Tajemnicze zrywanie umów użyczenia. Równie tajemnicze przenoszenia dzieci do innych szkół. Obudzenie się Rady Rodzicow. po kilkuletnim letargu. Wszystko to wskazuja jasno .że od jakiegoś czasu źle się dzieje w tej szkole
61. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:28
Myśle,że i poziom w szkole w Czaczu u Pana dyrektora S był duzo, dużo nizszy. Ale był zato z klasa.To raz. A dwa. Jasne gdy kolega dyrektor to zawsze przychylniej Co tu kryc.
62. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:24
Ciekawe kiedy burmistrz zorientuje się, że "ŚWIĘCI" nim sterują?  
Czy słyszał ktoś o dyrektorze, który za swoich rządów nie popełnił żadnego błędu? Pani S jest bardzo dobrym dyrektorem. Nie pasuje jednak do "kolekcji" osobom z otoczenia burmistrza. Należy więc ją wygryźć.  
UWAGA! Kto pod kim dołki kopie, sam w nie wpada.
63. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:40
No Pani S kopała dołki pod nie jednym. Wiec tak się stało. Wpadła.
64. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-06-2007 23:49
Miły przedmówco. Pani S postanowiła wygryźć się sama i nie wystartowała w konkursie. Jej wybór. Po cóż płakać nad rozlanym mlekiem.
65. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 00:56
Mnie nie tak dawno jeszcze uczono właśnie w tej szkole " ze niedaleko pada jabłko od jabłoni" A tu masz u licha . Co, ja czytam, od tych samych ludzi komentarze cytuję " mimo,że to synowie "znaczącego taty, te dzieci po prostu nie należą do błydkotliwych.: Coś tu nie gra z prawdziwościa przekazywania wiedzy w tej szkole.
66. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 13:10
Gosciu powyzej piszesz, ze "Pani S postanowiła wygryxć sie sama i nie wystartowała w konkursie" 
Przeciez nie jest na TYLE JESZCZE delikatnie mówiac, naiwna.że pchala sie będzie tam gdzie wynik wiadomy z góry. Wystarczy popatrzec na skład komisji konkursowej. Tylko niemadrzy wierzą,ze wygrywa najlepszy. Pamiętam , bylam kiedyś w komisji, konkursowe na dyrektora ościennej szkoly. Startowala Pani i Pan kandydat. Ona pięknie nakreslala wizje szkoły. A on nie powiedzial nic. Ona odpadla on wygral. Czy nie lepiej było tak jak w przeszłości dyrektora mianował sekretarz partii. Przynajmniej wiadomo czego można było sie po dyrektorze spodziewac. A dziś tylko wielka hipokryzja.
67. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 14:28
wiecie co? te wypowiedzi osób nie znających się na szkolnictwie są po prostu żenujące!!!!!!!! a teksty w stylu "No Pani S kopała dołki pod nie jednym. Wiec tak się stało. Wpadła." są conajmniej śmieszne!!!!!!!!
68. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 15:22
szkoda ze z pana dyrektor nie mozna wmienic polowy nauszycieli i calej rady rodzicow z panem Balcerem na czele gmina smigiel to nie jego folwark. 
niech zalozy własna szkole i tam zadzi. Burmistrz jako wieloletni dyrektor najlepszej szkoly w gminie ma wieksze doswiadszenie niz pan Balcer i jego rada razem wzieci. Trzeba dac szanse nowym moze bedzie lepiej
69. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 19:04
Pani uczestniczącej w konkursie na dyrektora ościennej szkoły proponuję przejść na zasłużoną emeryturę nauczycielską póki jest taka możliwość. Nie chcę aby nasze dzieci uczył ktoś kto z sentymentem wspomina pierwszego sekretarza który już dawno jest na niezasłużonej emeryturze
70. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 23:23
Ale dzięki temu sekretarzowi o imieniu Josef wielu nadfal w tej gminie funkcjonuje, Prawie wszyscy dyrektorzy szkół . Może za wyjatkami malymi.
71. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 23:30
W tej gminie do wymiany nadaje się 90% dyrektorów. Potworzonych w tamtej epoce SLD-owskiej. Dobrze zeby nowy Pan burmistrz dokonal takowej weryfikacji. w przyszłości.
72. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 23:32
Ja Chodzę do szkoly w Nietażkowie. Tam to jest dopiero folwark. Pani Sobecka w porównaniu to zero
73. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 23:46
Dlaczego polowe tylko Wymienić cale grono. Zatrudnić bezrobotnych murarzy z pośredniaka. Niech uczą. zobacza co to szkoła. A dlaczego chce sie wymienić tylko nauczycieli w Śmiglu. Usunać z szkoly wszystkich SLD-owcow i pobratnich ZNP-owców. Wprowadzic LPR-owców i PIS-owców. A bedzie dobrze
74. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-06-2007 23:49
Proponuję Pana B na stos. Dołożyć kilku ZNP-owcow z gminy.
75. Dodane przez 'Gość', w dniu - 13-06-2007 09:46
Jak sie kiedys było sekretarzem POP-u. A dzis jest się tylko Vice.. A nie naczelnym. To z sentymentem wspomina sie czasy sekretarzy.
76. Dodane przez 'Gość', w dniu - 13-06-2007 15:15
Skończcie te głupie wypociny bo odbiegacie od głównego tematu. Współczuję "świeżej" pani dyrektor, której nie popierają rodzice i jak się zdążyłem zorientować znaczna większość nauczycieli. Oby wywieźli ją na taczce! Spadaj mała do siebie!!!!!!!!!
77. Dodane przez 'Gość', w dniu - 13-06-2007 16:00
moim zdanieem to w końcu ktoś zrobi porzadek w tej szkole, przecie tam są same grupki porobione i po drugie w tej szkole kto nie ma znajomosci to nie ma szans przetrwac
78. Dodane przez 'Gość', w dniu - 13-06-2007 16:22
Pani Banasik i pan Balcer to nie wszyscy rodzice. Przedstawiciele kuratorium jako fachowcy nie dopatrzyli sie nieprawidłowości. Ale oni nie dorastają do pięt przedstawicielom rodziców. Pan Balcer się zna najlepiej. Proponuję po radiu elka i GK powiadomić jeszcze koło Unii Pracy nr 3 w Śmiglu jeśli jeszcze istnieje, stowarzyszenie Śmigielskie Wiatraki jeśli jeszcze istnieje . Byli w poprzedniej kadencji bardzo aktywni ale sami wsadzili się na taczkę i nie słyszałem aby ktoś tego żałował.
79. Dodane przez 'Gość', w dniu - 13-06-2007 20:22
Gosciu byles w komisji,ze osmielasz sie twierdzic iz nikt z fachowcow nie podniosl veta?Znasz wynik glosowania?Ta pani K. to miejsca nie moze sobie znalezc.W Racocie jej nie chcieli,w Buczu jej nie chca,wBiskupicach u rodzicow tez brak poparcia!Wiec moze Smigiel?Burmistrz tak.Rodzice i szkola nie!
reklama
80. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 00:58
Unia Pracy, SLD,Śmigielskie wiatraki jak slusznie zauwazyl przedmowca sami wsadzili się na taczke i wywiexli.. 
Ale to trwało bardzo dlugoi zanim się to stało Wczesniej torpedowali w gminie wszystko co tworzyło sie nizależne od nich., bez ich zgody.Rok 2002 torpedowali niezależna gazete " Przeglad Śmigielski" Pana Gorskiego. Poźniej torpedowali niezalezne Koło Platformy Obywatelskiej utworzone w gminie przez Pana Thiela ( zresztą, jak mi mówiono pomagalo im w tym Koło PO z sąsiedniej gminy) Teraz storpedowali sami siebie. Pozostal im juz tylko jeden z ostatnich przyczołków szkoła Śmigiel i Dom Dzialkowca.
81. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 01:30
No zapomniałeś gosciu jeszcze o innych przyczółkach o szkole w Bojanowie i o Fundacji Światło Nadzieii
82. Smigiel
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 16:13
Ja burmistrza Snelę poznałem jako znakomitego fachowca i uczciwego, prawego człowieka. Myślę że powinniśmy dać mu szansę, w końcu został wybrany w demokratycznych wyborach. Poza tym w szkole w śmiglu działy się naprawdę skandaliczne rzeczy (za wiedzą i aprobatą byłej pani dyrektor). Pan Snela jest we władzach gminy nowym człoweikiem i mam nadzieję że przyniesie ze sobą dużo świerzości w podejmowaniu decyzji. PANIE BURMISTRZU JESTEM Z PANEM.jk
83. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 18:41
Ludzie o czym wy dyskutujecie?Czy manipulacja polegala na tym ze p. S. przegrala konkurs?Przeciez nawet nie startowala. 5lat temu nauczyciele i i rodzice obdarzyli ja zaufaniem i dali jej to stanowisko w prezencie-o czym wszyscy wiedza.I co z tym zrobila? wyrobila sobie gabinet,z ktorego nie wychodzia a jak juz to po to aby ublizyc pracownikom. To umie najlepiej. Pogardzala nauczycielami i chronila chuliganstwo za co teraz dostaje sie nauczycielom.Ta szkola dzieki nim a nie p. S. osiaga wyniki. To dobrze ze nie wystartowlala. Przestanie szkodzic! 
Moze nowa p. dyrektor przywroci wlasciwe porzadki w szkole.Czego by nie zrobila i tak na pewno bedzie na plus bo gorzej nie moze byc! 
Dlaczego p. S. nie stanela do konkursu?dlaczego nikt z nauczycieli smigielskiej szkoly?czy jej 5 lat chamstwa i zastraszania spowodowalo ze nikt nie mial odwagi byc konkurencja?A sama z zarozumialstwa mysala ze sie jej nalezy? 
Te pytania sobie zadajcie! 
ps.ciekawi mnie czy rada rodzicow zanim zaczela kwestionowac konkurs zadala pytanie p. S. dlaczego ani ona ani nikt ze szkoly nie startowal?
84. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 20:15
Nikt ze szkoły nie startowal. A to dlatego,ze wszyscy w Śmiglu maja spore doświadczenie z wszelkiego rodzaju konkursami i nie tylko. Tu od lat wszystko było układane. A sznurki pociągano gdzieś w Śmigielskich Wiatrakach. I nikt nie chce się ośmieszac. Czytajcie dokladnie powyższe posty od 1 do ostatniego. Tam wszystko jest napisane. Układa się to wszystko w jedną logiczną całość. Kto podskoczył to szybko mu klapsa wymierzano
85. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 21:36
To jakas paranoja! Skoro nikt nie startowal bo i tak nie widzial sensu to o co chodzi radzie rodzicow,przeciez wiadomo, ze sterowanych. Dlaczego podwaza wybor komisji konkursowej? Mam wrazenie, ze dajemy sie wmanewrowac w czyjes interesy. Okreslone nazwisko znowu na fali, moze tarmpolina do zalozenia jakiejs nowej oraganizacji, a wszystkiemu sprzyja atmosfera przyzwolenia na opluwanie oswiaty z racji absardalnych posuniec jej szefa w Ministerstwie Oswiaty. Ludzie pomyslcie szczegolnie SZANOWNARADO RODZICOW, nie przenos niechlubnych posuniec z gory na nasze malutkie podworko. Mlodziez slucha, czyta i ocenia. Czy przez podrywanie autorytetu nowej ewentualnie pani dyrektor wychowujecie??? Jak bedzie wygladala szkola od wrzesnia przy kontrowersyjnej dyrektorce i skloconych nauczycielach?! Tego juz nikt nie odrobi. Dzialania p. Balcera przynosza przeciez tylko szkode, bo jaki z nich pozytek dla tych, ktorzy beda sie w tej szkole uczyc i pracowac?
86. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 22:18
Jeszcze większą szkodę od działań Pana Balcera przynoszą zagrywki Pani Vice burmistrz. Jeszcze nie tak dawno ( 4 lata temu) występowała jako zajadla oredowniczka i zwolennicvzka owczesnego kandydata na Burmistra Pana J. C Ostro krytykowala w debacie publicznej jego rywala Pana Jerzego C. 
I kto by pomyslał,że dziś znowu stanie na drugim biegunie. Bo tak po drodze.Co ta Pani jeszcze robi w tej gminie. Przeciez nie sprawdziła się nigdzie wxzesniej Pamiętam, gdy do Rady Rodziców przychodził po niej Pan Thil. To musiał uporządkować na nowo całą Rade po tej Pani.
87. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 22:47
NO moi drodzy przedmowcy,chyba troche przecholowaliscie.Jak pracuje w tej szkole srebrny jubileusz,to nie przypominam sobie zadnych skandalicznych rzeczy.To prawda,ze p.S. jest osoba bezposrednia,ale o wszystkich pracownikow zawsze dbala.A tyle ile zostalo zrobione w szkole za kadencji p.S. dla poprawy warunkow pracy nauczycieli i uczniow nie bylo do tej pory.Nie oczerniaj wiec gosciu pracy kogos z kim nie masz do czynienia na codzien.
88. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 22:54
a kto powiedzial,ze nauczyciele sa skloceni?nic o tym nie wiem.
89. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 00:52
chyba ktos tu pochodzi z elity p. S................. 
brak taktu i kultury w stosunku do ludzi nazywac bezposrednioscia?...........oj zmienily nam sie normy nie tylko w kraju, bo do tarly juz do Smigla, szkoda ze nawet do szkoly!!!!
90. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 17:38
Pan Thill - nastepca w Radzie rodziców po Pani K nie tylko musial uporządkowywac Radę po tej Pani . Ale co wiecej zaczał robic dochodowe dla szkoły imprezy. Wcześniej dochody z tych imprez jakos zawsze oscylowały wokół zera. Wiec sio od obecnej Rady.
91. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 18:22
Elita Pani S. i Rada Rodzicow ostro pisza. Krytykuja gminę. Ile się da
92. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 19:59
Zgadzam sie z moim wczesniejszym przedmowca, ze szkola w smiglu osiaga dobre wyniki dzieki sumiennej pracy wielu nauczycieli. Niestety pani S. do nich nie nalezy. Wiem cos o tym. Uczyla mnie chemii. W szkole sredniej mialem najwiecej problemow z tym przedmiotem,poniewaz nie mialem podstaw z gimnazjum. Pani S. jako dyrektor czesto spozniala sie na lekcje. Wcale nie swiecila przykladem dla mlodszych nauczycieli.
93. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 20:53
Ludzie przestańcie!!Juz dosyć !!!Bo az niedobrze sie robi jak to sie czyta!!
94. Pani S
Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 21:05
Ja nigdy nie pracowałem w tej szkole, ale mam znajomych i kolegów nauczycieli, znam wielu ucziów z tej szkoły. Zawsze można uznać że kilkadziesiąt osób (uczniów i nauczycieli) którzy krytykowali panią S zmyśla i kłamie a jedyna pani S ma świętą rację, ale do czego takie podejście prowadzi? A plam pani S - moim zdaniem - był bardzo "cwany": 1. Skoro i tak przegram w konkursie to po co startować 2. Może nikt się nie zgłosi, a wtedy burmistrz przedłuży dyrektorowanie 3. Jak się ktoś zgłosi to może da się podważyć procedury wyboru 4. Jak się nic nie da to można jeszcze podpuścić radę rodziców i narobić tyle bałaganu ile się da - tak dla zasady. jk
95. Szkoła w Śmiglu
Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 21:15
jeden z moich przedmówców raczył napisać że "nie pamięta żadnych skandalicznych rzeczy" ze szkoły w Śmiglu. A co z bijatyką między pewnym nauczycielem i uczniami? A zwoływane podczas przerw przez panią S "rady pedagogiczne" (gdy większość nauczycieli stała na dyżurach) które bez wymaganej ilości osób podejmowały dezyzje? Przecierz o tych (i wielu podobych) rzeczach wie cała okolica, tylko wy ludzie boicie się zabrać głos albo wam to po prostu pasuje. jk
96. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 22:43
jestem uczennica tego gimnazjum w smiglu i twierdze iz pani sobecka powinna byc wydalona natychmiastowo gdyz onaczej nasza szkola calkowicie przerodzi sie w burdel...dochodzi tu do takich incydentow ze glowa boli szkoda tylko ze te osoby sa bezkarne bo maja popularne nazwisko..nie wspominajac o niekompetentym jej zachowaniu....
97. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 22:49
a dlaczego sie tak rada rodzicow bulwersuje? moze sie boja ze sie skoncza dotychczasowe wtyki i wyjdzie na jak co sie w tej szkole dzieje
98. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 15:04
Nie rozumiem przedmowcy jk.Jesli pracujesz w tej szkole,a z Twoich wypowiedzi jasno to wynika,to powinienes wiedziec,ze sprawy wychowawcze uczniow sa rozwiazywane przez kompetentnych nauczycieli i organy do tego powolane .Wszystkie sytuacje trudne wychowawczo sa solidniedanalizowane i rozstrzygane do konca.Jesli o tym nie wiesz,to wsluchaj sie w zycie szkoly i nie opowiadaj glupot.Najbardziej szkodza wszyscy ci ,ktorzy slyszeli,ze dzwonilo,tylko nie wiedza,w ktorym kosciele.
99. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 15:07
Mieszkańcy Śmigla dajcie szansę nowo wybranej pani dyrektor M.Kowalczyk, to naprawdę bardzo kompetentna osoba .Jak sie przekonać? Warto przyjżeć sie ,,jej" szkole w Biskupicach. Pełniona prze nią funkcja przyniosła same korzyści nie tylko uczniom ale także całemu otoczeniu.
100. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 18:04
to dlaczego dalej nie chce tych korzysci w biskupicach niesc tylko pcha sie do smigla 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
to dlaczego dalej nie chce niesc tych korzysci w Biskupicach?co ja tak pcha do Smigla?czyzby pani z sejmiku wojewodzkiego M.A.?przeciez ma teraz wtyki u wladzy! Gdzie sie obejrzysz machlojki na stolkach! A pani Kowalczyk moze jest kompetentna,ale do rzadzenia setka dzieci i garstka nauczycieli.Zycze jej powodzenia w Biskupicach. 
 
 
 
 
 
 
/
101. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 18:12
Przedmowca ma racje! Dajcie kobiecie szanse a nie broncie dyrektorki, ktora nie miala odwagi stanac do konkursu, bo nie ma kogo!
102. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 20:30
gdy tak czytam bezstronnie tę całą dyskusję, to wniosek nasuwa mi się jeden - Ile to mają do powiedzenia tutaj ci wszyscy ANONIMOWI rozmówcy, pewnie! zaszczujcie obie dyrektorki, ciekawe ilu moich przedmówców potrafiłoby powiedzieć chociaż jedno krytyczne zdanie publicznie???  
najlepiej przeprowadzić zmasowaną krytykę wszystkich i wszystkiego, zwłaszcza, że pewnie samemu się niewiele robi
103. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 01:05
Pani MA gdyby nie czasy jakie obecnie nastaly,ze kazdy moze dyplom jesli tylko chce dostajć bez wiekszej nauki. i zdolności To prawdopodobnie dalej by sprzedawała w barze Więc niech nie udaje madra.
104. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 08:52
na szczęście tylko rok i mój syn opuści mury tego "przybytku wiedzy". A z doświadczenia wiem ,że rozmawiając z panią S. można poczuć się jak zero.
105. szkola
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 10:20
Jestem uczniem klasy 3 gimnazjum. Pani Sobecka mnie uczy jest świetnym nauczycielem bardzo dobrze tłumaczy i potrafi uspokoić moją klasę (a jesteśmy trudna klasą) Myślę że powinna zostać na stanowisku chyba ze sama tego nie chce.
106. DYREKTOR
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 10:43
Jestem ze szkoły w Biskupicach i mówię głośno STOP. Ta cała wymiana zdań nie ma sensu. Wiadomo,że w waszej szkole w Śmiglu dzieje się źle, dlatego potrzebujecie zmiany. A co do kompetencji p.Kowalczyk to jestem pewna,że sobie poradzi w tak dużej szkole. Miejcie się na baczności bo będą duże porządki, a pani dyrektor zawsze ma swoje zdanie i trudno je zmienić, nawet prośbami całej Rady Pedagogicznej.
reklama
107. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 10:47
Brawo,brawo,brawo! Ja tez tak sadze!
108. szkoła w śmiglu
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 12:30
do gościa który twierdzi że "słyszałem że dzwoni, tylko nie wiem w którym kościele" oraz że wszystkie problemy wychowawcze są w tej szkole rozwiązywane fachowo. to czy uczę w tej szkole czy nie ma drugorzędne znaczenie. poprostu sprawy edukacji i wychowania bardzo leżą mi na sercu, i nie rozumiem jak można tolerować bandyctwo wśród uczniów. jak można twierdzić że się rozwiązuje problemy gdy uczniowie prowokujący bójki, zastraszający innych i szantażyjący nauczycieli są BEZKARNI!!! A konsekwencje służbowqe ponoszą nauczyciele którzy mieli odwagę się przeciwstawić. nn
109. JEDEN WIELKI ZAL!!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 17:20
ludzie czy wy wogole znacie nowa pania dyrektor?? skoro nie to po co sie udzielacie nie wiecie jakie ma zaslugi co robi dla szkoly w Biskupicach wiec po co wtykacie nosy w nie swoje sprawy...?? NIE MACIE SWOICH PROBLEMOW ZE SZUKACIE JE U INNYCH?? a ta osoba ktora napisala ze nie chcieli jej w Racocie Buczu i Biskupicach jest niepowazna !! jakby w Biskupicach jej nie chcieli to juz dawno by jej tam nie bylo!! nie znam sytuacji w szkole w Smiglu ale z powyzszych opini wynika ze nie dzieja sie tam dobre rzeczy wiec czemu nie dac szansy poprawic sytuacji?? moze niektorzy boja sie ze z racji dobrego nazwiska ich dzieci nie beda mialy juz takich dobrych ocen?? a Rada Rodzicow nie bedzie mogla nadal sie opieprzac?? moze juz czas na to by kazdy uczen w szkole byl rowny a nie tak jak do tej pory . nowa pani dyrektor jest czlowiekiem spolecznym udziela sie nie tylko na rzecz swojej szkoly ale rowniez poprzez wspolprace ze szkola w Racocie i w Buczu rozslawia gmine Przemet dzieki roznym integracyjnym wyjazdom uczniow z malej wiejskiej czesto zapomnianej szkoly....jestem pewna ze pani Marzena nie bedzie siedziala z zalozonymi rekoma i patrzyla jak szkola w Smiglu ginie ... pani Marzena duzo udziela sie na rzecz dzieci i srodowiska .. nie wiem naprawde o co wam chodzi skoro stara pani dyrektor nie miala nawet ochoty ruszyc sie zza swojego biurka i zlozyc papiery na konkurs liczac na CUD to nie wiem co chcecie od pani Marzeny skoro komisja tak wybrala to nie wiem po co podwazacie jej kompetencje.... SAMI SIE OSMIESZACIE zajmijscie sie swoimi sprawami a jak nie macie problemow to nie szukajcie ich tam gdzie ich nia ma ....rozzalona...
110. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 19:11
Witam wszystkich!! A może zaczniecie sie wreście podpisywać ,bo wtedy będzie bardzo uczciwe.Tylko co niektorzy z ludzi potrafią robić pożywke nic więcej,tylko oczerniać ludzi,przyklejać łatki i nic pozatym. !A podobno wszyscy jestśmy chrześcijanami!! Zresztą Pana Jezusa też ukrzyżowali bo był dobry!!Czy zapominacie ,że wszyscy pomżemy kiedyś!!!Dlaczego w taki sposob wszystkich co zostali tutaj wymienieni oczerniacie!!A czy macie peność ,że te osoby to zrobily!!Uważacie że wszyscy są tylko źli!
111. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 20:20
Wiecie co od tych wszystkich anonimow niedobrze sie robi.Wypowiadacie sie o zyciu szkoly ,w ktorym nie bierzecie bezposrednio udzialu.Chodze do gimnazjum i moge powiedziec,ze nie jest ono gorsze od innych.Tez bierzemy udzial w wielu ciekawych imprezach,wyjazdach,warsztatach.konkursach ozasiegu nawet ogolnopolskim.mamy osiagniecia w sporcie-wobec tego o co chodzi?pani dyrektor jest w porzadku,nie slyszalem zeby mlodziez sie zle o Niej wypowiadala,a ze nauczyciel bil ucznia,wysmiewal go,dokuczal to widocznie tak mu sie nalezalo.
112. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-06-2007 18:26
zaden nauczyciel nie ma prawa wysmiewac sie z uczniow a juz wogole bic...!! co to za szkola?? takich nauczycieli za kratki powinno sie wsadzac.... od ustawiania uczniow jest inna metoda a nie bicie i ponizanie.....!! trzeba postawic sie na miejscu takiego ucznia ktory jest ponizany ,,,, nie sadze zeby komu kolwiek bylo milo....!! .... rozzalona......
113. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-06-2007 21:16
Pani MA chce ,zeby Pani z Biskupic przyszła do Śmigla. Bo ma nadziejw,ze po znajomosci sie zachwyci do tej szkoły. Bo w Racocie jej tam nie chcieli od samego poczatku. Pan Z ja ta wepchnal. Same machloje w tym kraju.
114. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-06-2007 23:42
Brawo dla pani dyrektor S. Wreszcie nauczyciel, który bił i poniżał uczniów został odsunięty od pracy. Szkoda tylko, że niktórzy nauczyciele nadal tego pana popierają. Ale cóż, widocznie stosują takie same metody w swej pracy. 
 
Piszecie, że w szkole w Śmiglu źle się dzieje. Nikt jednak nie potrafi przytoczyć żadnego przykładu. Bo to, że chuligaństwo występuje wśród uczniów to nie nowość. Jak na tak ogromną szkołę to tu jest SUPER! 
 
Pani dyrektor S poniża nauczycieli? Może niektórzy nie potrafią odebrać odpowiednio słów krytyki, na którą z pewnością zasługują. Bo co tu kryć, są osoby, które nigdy nie powinny być nauczycielami. 
 
Daje się odczuć, że w odbliczu zaistniałej sytuacji, wiele osób wylewa swe żale aż do przesady. Ale każdy ma prawo do własnego zdania, każdy inaczej odczuwa. 
Skończcie już tę pisaninę, to już robi się mało ciekawe. Miejmy nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży zarówno dla pani Sobeckiej, pani Kowalczyk, a przede wszystkim dla nauczycieli i uczniów. Pamiętajmy, że szkoła to nie dyrektor lecz uczniowie i ich nauczyciele. 
 
Wszystkim życzę wesołych, spokojnych wakacji! :-)
115. Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 17:03
Ktos powiedzial,że w szkole w Śmiglu sa osoby, które nigdy nie powinny byc nauczycielami. A co my mamy powiedzieć w Nietażkowie, gdzie połowa z nich jest albo po wcześniejszych karierach jako sklepowe. Inna cześć po znajomościach. dostali robote mimo ,ze nie mieli wykształcenia i w podstawówce ledwo leźli i kiblowali jeszcze . A papier szkoly "wyzszej" dzis za czesne moze kupic każdy
116. Dodane przez 'Gość', w dniu - 23-06-2007 01:33
Rzeczywiście do szkoł przyjmuje sie tylko po znajomościach Wlaśnie, w tym sławetnym Nietążkowie moja kumpela ( wzorowa uczennica, ukończona uniwersytecka filologia z wyróznieniem) została odrzucona a przyjęto kogos innego, ( pisza o tym wyzej) bez skończonych studiów, I to nie dziwi bo to jest przyszla synowa jednego z dyrów.
117. Dodane przez 'Gość', w dniu - 23-06-2007 16:44
jestem matka córek ,które chodza do szkoły w Biskupicach Wy ze śmigla niemacie nawet pojecia jaka wam sie nowa pani dyrektor trafiła to fakt ,że rzadziła garstka nauczycieli ,ale wierze ,że poradzi sobie z tak duza szkoła ,jak Smigiel i rodziece to docenia bardzo szybko ,nauczycielom napewno bedzie gorzej ,lecz najwazniejsze dobro dziecka a tu za pania Marzene moge reczyc osobiscie to ,że wymaga to chyba niejest zle .Zycze jej powodzenia w tym śmigielskim bałaganie .Naprawde ,żal ,że nas opuszcza.
118. Konkurs z protestem
Dodane przez 'Gość', w dniu - 23-06-2007 16:52
Jestem mama dwóch córek ,które chodza do szkoły w Biskupicach.Jestem pełna podziwu naszej pani dyrektor ,która postanowiła nas opuscic .Znam ja dobrze i wiem ,że jest bardzo ambitna i wiem ,że napewno sobie poradzi w Smiglu .To ,że rzadziła 100 dzieciaków nieoznacza ,ze nieporadzi sobie z wasza szkoła w Smiglu.Rodzice bedziecie dumni ,ze pani Kowalczyk moze uczyc w waszej szkole .Nauczyciele napewno niebeda mieli łatwo ,ale czyje dobro w szkole najwazniejsze??sadze ,że jednak dzieciaków .I nieobrazajcie osoby ,której nieznacie (na marginesie mnie tez pani Sobecka uczyła)
119. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-06-2007 14:58
Do licha.przestaniecie wreszcie gadac,ze w smigielskiej szkole jest balagan!Przyjdz gosciu do naszej szkoly jawnie i pokaz go!Zadnego balaganu nie znajdziesz,chyba ze w trakcie remontow.A dla dobra naszych dzieci to nauczyciele zawsze pracowali i pracuja.A czy nauczyciele mieli kiedykolwiek latwo?My sie zadnej pani kowalczyk nie boimy,bo wiemy co do nas nalezy!
120. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-06-2007 08:01
I tak trzymać !!!
121. PADA KOLEJNY MUR UKŁADÓW
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-06-2007 12:51
PADA KOLEJNY MUR W SMIGLU. NAJPIERW P. SNELA, NOWY SEKRETARZ, TERAZ KOLEJNA OSOBA Z ZEWNATRZ ZOSTAJE DYREKTOREM PODSTAWÓWKI. WRESZCIE ZOSTAŁY ROZBITE "SKORUPY UKŁADÓW W ŚMIGLU". 
pozdrawiam krainę, gdzie ciagle trzeba walczyć z wiatrakami. 
DARSKI
122. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-06-2007 16:49
Ma Pan racje Panie Darski. A tak na marginesie dlaczego Pan tak szybko podal się z Ta swoja gazetka. Trzeba walczyc do konca. Nawet gdy ma się wrażenie,ze sie kopie z koniem. Ale niewatpliwie w Śmiglu przyczółki bronione przez pochlebcow dawnej komuny. I nowych układaczy z nia padaja. To dobrze. Bronili się dzielnie przez 62 lata . To wystarczy. Padli by dawno gdyby im nie pomagali Ci nowi pseudo demokraci. A kto nie z nimi to go w czambo. Wielu to w tej gminie doświadczylo.
123. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-06-2007 22:35
Słyszalem, ze dawnemu betonowi Śmigielskiemu pomagali dzialacze niby opozycyjnej Platformy Kosciańskiej. Pomogli zlikwidowac niewygodne dla owczesnych władz w gminie Kolo PO Śmigielskie.. B
124. Dodane przez 'Gość', w dniu - 05-07-2007 19:54
pani Kowalczyk na pewno sobie poradzi w tej szkole wiec ludzie nie narzekajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
reklama
125. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-07-2007 18:52
a niech ja licho wezmie!
126. Propozycja
Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-07-2007 18:56
Ja mam pomysł może by tak Pan Burmistrz zostawił Panią Sobecką na tym stanowisku jeszcze trzy lata a potem obecna dyrektor została by burmistrzem a pan burmistrz dyrektorem szkoły i byłby wilk syty i owca pożarta
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj