Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Motocyklista walczy o życie

Motocyklista walczy o życie

Motocyklista walczy o życie

20.06.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_zderzenie_motocyklisty_z_seatem_013Lipno. 30-letni motocyklista z Lipna w ciężkim stanie trafił do szpitala po wypadku, do którego doszło około 14.00 na krajowej piątce pod Karolewkiem. Motor wjechał w skręcającego seata.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Seat jak wynika z relacji mieszkanki Osiecznej, pasażerki auta skręcał od strony Leszna do centrum ogrodniczego. - Mąż włączył migacz i zanim skręcił niemal
stanął. Wtedy poczułam ogromne uderzenie i nasz samochód wpadł w rów. Okazało się, że wpadł w nas pędzący motor
- mówi kobieta.

Jej mąż w szoku skarżący się na ból żeber trafił do szpitala. Reanimacja motocyklisty, 30-latka z Lipna na miejscu trwała ponad 20 minut. Wreszcie lekarzom udało się na tyle zabezpieczyć pacjenta, by możliwy był jego przewóz do szpitala. Teraz jak się dowiadujemy w stanie ciężkim leży na oddziale intensywnej terapii. - Okoliczności wypadku wyjaśni śledztwo. Dzisiejszy dzień jest wyjątkowo ciężki. Mamy wiele kolizji. Kierowcom chyba szkodzi upał i jeżdżą nieostrożnie - mówi Zbigniew Rogala, zastępca szefa drogówki w Lesznie.

(mich tekst/foto)
 
Komentarze (49)
1. nomi
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 16:27
Jechało b. dużo ludzi, naoewno to widzieli. Proponuję KOMUNIKAT, skoro na miejscu byli reporterzy.Będzie sporo świadków. TYLKO SZYBA INFORMACJA111111
2. leszno
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 16:39
życzę zdrowia i wytwałości dla poszkodowanych i rodziny. niedawno sama byłam w podobnej sytuacji, wiem co to znaczy...
3. Louis
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 17:04
nietety, nawet jeżeli kierowca samochodu miał włączony migacz, nawet jeżeli nie dostrzegł motocyklisty bo jechał bardzo szybko - wina będzie po stronie kierowcy samochodu. Wg prawa przy zmianie kierunku jazdy nie zachował szczególnej ostrożności czym doprowadził do wypadku! 
Moim zdaniem wuna powinna być po obu stronach, dla kierowcy samochodu jak określiłem powyżej a dla motocyklisty za nadmierną prędkość, wyprzedzanie pomimo włączonego kierunkowskazu w pojeździe wyprzedzanym. Ale TEMIDA ma zawiązane, niestety oczy i niektórzy uczestnicy dróg to wykorzystują!
4. Nie rozumiem
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 17:44
Jezeli ta kobieta twierdzi ze zanim skrecil uderzyl w nich motor to dlaczego w seacie jest rozbity bok (nawet przednia szyba) a nie tyl. Poza tym jak widac auto stoi na drodze. Nie wierze zeby ktos wyciagal auto z rowu jak na miejscu jest jeszcze policja, karetka i straz. No chyba ze policja skonczyla juz pomiary.
5. adan
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 17:54
motory to wariaci
6. mizol
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 18:10
widziałem tego pana jak leżał w rowie ludzie byli przy nim a karetka to dłuzej juz nie mogła jechac jak jechałem do lpna to juz to był wypadek a jak wracałem za 10 min spowrotem do leszna to jak byłem na gronoskich swiatłach to dopiero karetka jechała a za nia straz
7. Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 18:15
czytaj wole ,,nasz samochód wpadł w rów''!!!! mówi to ta kobieta, stąd uszkodzenia auta.
8. gość
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 19:38
moim zdaniem jak by motocyklista jechał prawidłową szybkością to skutki tego wypadku inne pozatem jezdza motocyklisci jak bogowie szos łamiac przepisy
9. DO MOTOCYKLISTÓW
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 19:40
Przeginacie Panowie motocykliści, nie wszyscy oczywiście. Ostatnio jechałem na Lipno samochodem też przegiąłem ok.140km/h a motocyklista wyprzedził mnie nawet nie odczytałem nr rej. a wzrok mam dobry,z taką prędkością śmigał. Dlatego powtarzam PRZEGINACIE!!!
10. bez domysłow!!!!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 19:49
Zdjęcia były robione jak samochód już wyciągnieto z rowu!!!! Dlatego proszę nie snuć niewłaściwych domysłów bo tak rodzą się plotki. miejmy nadzieję, że poszkodowani wyjdą z tego cało. Wiem bo pasażerami samochodu była ciocia z wujkiem.
reklama
11. Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 20:33
prawie rok temu zgineła Agatka :(:(:([*]
12. Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 21:05
WINA STOI PO STRONIE MOTOCYKLISTY-JEŻDŻ ZBYT SZYBKO , SĄ JEDNOŚLADOWCAMI I MYŚLĄ Ż ESĄ "BOGAMI" NA DRODZE-MOTOCYKLIŚCIE ZYCZE POWROTU DO ZDROWIA NIECH TEN WYPADEK SPROWADZI GO NA ZIEMIE 
BO TO CZEBA BYĆ DEBILEM I IDIOTĄ ZEBY TAK JEŹDZIĆ
13. Bogna
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 22:33
Ponad 80 % wypadków u udziałem motocykli powodują kierowcy samochodów. W zderzeniu motocykl i samochód, motocyklista prawie jest bez szans. Więc kierowcy smaochodów patrzcie w lusterka. Jednoślady też mają prawo się poruszać na drodze. W zeszłym tygodniu zginęła dziweczyna -motocyklistka, bo wjechał w nia samochód. Życze powrotu do zdrowia Motocykliście. Pozdrawiam czytelników.
14. poprawka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 22:37
AGATA ZGINĘŁA PONAD ROK TEMU
15. kolejny
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 22:40
dzis byl jeszcze jeden wypadek na konstytucji... oni nie maja mozgów w odpowiednim miejscu!! jak tak mozna?? ile jeszcze przez nich osób zginie?
16. ZNAJOMA :(
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 22:50
27 czerwca minie jak odeszla od nas Agata :( :( :( do dzis czuje zimny dreszcz jak widze pedzace motocykle. Agata NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNE!!! [*] [*] [*] Kierowcy prosze o rozwage!!!!
17. Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 23:07
moim zdaniem w tym miejscu powinny byc lewoskrety !!! jadac do rodonu czy centrum ogrodniczego prawie zawsze jest problem ze skretem w lewo!!!!!moze dyrekcja drog powinna cos z tym zrobic bo to nie pierwszy wypadek w tym miejscu!!
18. postronny obserwator
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 23:11
czytam te wasze wypowiedzi i zniektorych sie smieje chodzi mi o wypowiedz,,mizola,,ogolnie Wszyscy jestescie nastawieni przeciwko motocyklisom w polsce panuje mit ze kazdy kierujacy 2 sladem to dawca  
,,chodzi mi oto jesli kierujacy pojazdem wyzuca kierunkowskaz 10 mietrow przed skrete a czasmi sie zdaza ze jescze puzniej a czasmi wcale jadacy zanim motocyklista niema szans na wychamowanie tego pojazdu widzialem kiedys taka sytuacje kiedys bylem tego samego zdania co wiekszosc pasnstwa od czasu tej sytuacji ktora zaistniala zawsze sprawdzam w lusterku przed wyzuceniem kierunkowskazu czy za plecami niema motocyklisty lub auta ...
19. motorki
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 01:18
Niestety, każdy mieszkaniec Leszna, przybywający w pobliżu Al. Jana Pawła lub Konstytucji 3-go maja codziennie słyszy tych wariatów na motorach.Wzrok nie nadąża za hałasem silników. Mam prośbę do rady Miasta: Posadzić więcej drzew na poboczach. Chorzy-normalni- ludzie potrzebują organów
20. Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 04:46
Niestety kolego w tym wypadku wina jest kierowcy auta.Bo trzeba byc debilem aby skrecajac w lewo nie upewnic sie czy nikomu nie zajedziesz drogi.Motor nie nalezal do do niego,wiec podejzewam ze jechal w miare ostroznie,aby go nie uszkodzic.A tu pech,przed samym nosem skreca baran nie patrzac w lusterko i nieszczescie gotowe..A i jeszcze jedno czeba,sie pisze TRZEBA wszystkowiedzacy!!!
21. :////
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 08:18
ludzie nie kaleczcie języka. mówi się motocykl a nie motor:/ 
a moje zdanie jest takie ze coby sie nie dzialo zawsze winny jest motocyklista!! a to kierowcy samochodow czesto zajezdzaja droge chcac udowodnic ze ich samochod jest szybszy, ze oni sa lepsi bo maja 4 koła, ze zawsze maja pierwszenstwo.... i ta zazdrosc, zawisc:/ jestem kierowcą zarowno samochodu jak i motocykla. mam obiektywne zdanie.
22. Gramatyku
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 08:38
,,podejzewam"-gdzie kropka nad z?A może by tak napisać podejrzewam?
23. Do Bogny
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 09:56
Kim ty jestes zeby oceniac innych? Bylas na miejscu zdarzenia?ze oceniasz kto winny a kto nie! Ja nie znam stron wypadku ale posunelas sie o krok za daleko!!! To jest wypadek a ludzie ktorzy pisza komentarze poprostu robia sobie jaja i sesacje z czyjejs krzywdy! zamias obrazac i zucac wyzwiskami od DEBILI I IDIOTOW wez odmow zdrowaske zeby wszyscy z wypadku doszli do zdrowia a nie czerpiesz satysfakcje ze ktos przeczyta twoj komentarz i sie posmieje!!! Na litosc Boska w tym wypadku brali udzial LUDZIE. Nie mialas nigdy w rodzinie wypadku??? pewnie nie i ci tego nie zycze ale jak napiszesz nastepny komentarz to pomysl zanim napiszesz cos!!! Czy pomyslalas co czuja teraz rodziny z tego wypadku? A jak czytaja te komentarze to jeszcze ich dobijacie! Ja ze swojej strony zycze spokoju i szybkiego poerotu do zdrowia. Dosia
24. PJ
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 10:06
To chyba ten, który jest z tyłu powinien uwazać, co robi ten przed nim. Gdyby motocyklista jechał przepisowo, a nie jak pędziwiatr, to wykonał skuteczny manewr i ominął skręcający pojazd. 
Wina kierowcy auta - nawet jeśli, to na pewno nie wyłączna. 
Uważam, że motocykle powinny miec jakieś ograniczniki prędkości. Pół biedy jak zabijają siebie, gorzej kiedy przez ich brak wyobraźni, bezmyślność i brawurę cierpią inni użytkownicy dróg. 
Ostatnio widziałem, jak motocyklista z dziewczyną na tylnim siedzeniu wyprzedzał sznur samochodów na zakecie przy podwójnej linii ciagłej z przeciwka jechał samochód. Motocykl ledwo zdazył się "schować" jadąc obok innego samochodu na granicy obu pasów. To jeden z tych idiotów. No, ale najlepiej twierdzić, że winni sa kierowcy samochodów, bo cos tam chcą udowodnić i mają cztery koła. Bardzo rozsądne tezy, kolego...
25. Marek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 10:08
Z zażenowaniem czytam niektóre z komentarzy do tej informacji. Pomijam już błędy ortograficzne, ale nad tendencyjnością nie potrafię obojętnie przejść obok. 
 
Jeżdżę zarówno motocyklem jak i samochodem i to od ponad 25 lat. Mam zatem spore doświadczenie jako kierowca obu pojazdów. Sam byłem kiedyś ofiarą podobnego wypadku, z ta tylko różnicą, że kierowca wyprzedzanego przeze mnie pojazdu był komplatnie pijany. 
 
Pozwólcie policji spokojnie przeprowadzić dochodzenie orzekające o winie stron. Nie wiedomo w tej chwili jaka była bezpośrednia przyczyna wypadku. Czy to wina niezachowania należytej ostrożności przez kierowcę samochodu, czy nadmierna prędkość motocyklisty? Tego w tej chwili nie wiemy i nie należy komukolwiek w tej tragicznej sytuacji stawiać publicznie zarzutów. 
 
Inna rzecz, że kierowcy motocykli bardzo częto pędzą z zawrotną prędkością łamiąc wszelkie przepisy o ruchu drogowym i powodując tym samym spore zagrożenie na drodze. Jednak i kierowcy aut nie są bez winy. Nie spoglądają wystarczająco częto w lusterka nie dostrzegając na czas małych pojazdów jakimi są motocykle. Te elementy stanowią główne zagrożenie dla jednych i drugich. 
Nie chcę tu występowac w roli moralisty, ale główną przyczyną takich kolizji jest brak rozwagi i lekkomyślność.  
Widac tego zabrakło i w tym wypadku. Żal tylko poszkodowanych. Pozdrawiam 
Marek
26. Zal dupe sciska jak czytam wasze wypowie
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 10:30
Na temat wypadku nie bede sie wypowiadal - nie znam sprawy dokladnie choc scenariusz pewnie jest taki jak zawsze, nie bylem swiadkiem a ustalenie winnego zostawie policji. Z regoly nie wypowiadam sie na takich forach ale nie moge siedziec spokojnie jak czytam takie bzdury... 
 
Czasem nie wiem skad biora sie tacy ludzie. Z zasady twierdzicie ze motocyklista ponosi wszelka wine. Poczytajcie statystyki policji dotyczace wypadkow motocykl - samochod i jesli jestesc i wystarczajaco otwarci umyslowo to zrozumiecie gdzie lezy problem i ze dotychczas zyliscie w blednym przekonaniu.  
 
Jestem motocyklista od paru lat i przyznam szczerze, w tym czasie moje podejscie na temat kierowcow samochodow jak i stanu techniczego naszych drog zmienilo sie diametralnie. 
 
Kierowcy samochodow w ogole nie uwaza ja na jednoslady. Nie patrzycie w lusterka i notorycznie wychodzicie z zalozenia, ze przeciez jestescie ok 4 razy ciezsi i wieksi wiec "on i tak ustapi". Konsekwencje sa oplakane :( 
 
I podziekujcie nowemu stosunkowo pomyslowi jazdy "na swiatlach" caly rok. Teraz widac nas jeszcze mniej. Swiatla maja wlaczeni wszyscy i motocyklisci juz sie tak nie wyrozniaja a co za tym idzie sa mniej widoczni na drodze. 
 
Do "przyjaciela" wypowiadajacego sie o organach - pomimo szczerych checi, jezeli ofiara wypadku jest motocyklista to transplantacja organow jest praktycznie niemozliwa - wiekszosc jest uszkodzona. 
 
No i moze na koniec - wiem ze przepelnia was zazdrosc - kleicie sie od potu czekajac w korkach, klniecie na "wariatow" na 2 kolkach ktorzy sie przeciskaja miedzy wami, jestescie zli ze to nie wy jestescie na naszych miejscach kozystajac z szeroko pojetej wolnosci... ale na boga - mamy takie samo prawo do poruszania sie po drogach jak i wy - wiec prosze przestancie byc tylko puszkarzami... zacznijcie byc kierowcami - WSPOLUZYTKOWNIKAMI drog...
27. ja
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 11:25
ile naprawde mial lat ten co jechal motorem bo niewiem czy to chodzi o znajomego
28. do samochodziaży
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 12:23
po to w samochodzie są lusterka żeby z nich korzystać, a jak ktoś jest ślepy i nie patrzy gdzie jedizie to powinien pchać taczkę a nie siadać za kółko. 
wina jest po stronie kierowcy auta
29. ja
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 13:16
zycze powrotu do zdrowia dla motocyklisty 
pozdrawiam
30. Bogna
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 14:00
DO PJ....Popatrz dokładnie co ja napisałam. Autor teksty jest w nagłówku. Mój tekst opiera się na statystykach ogólnych. To tentekst od słów "Ponad 80 % wypadków....." i nikogo nie obraża, nikogo nie ocenia, jest bardzo ogólny.
31. Bogna
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 14:03
Przepraszam PJ.....mój tekst skomentowała Dosia Sama się poplatałam kto jest autorem danych słów. Pozdrawiam.
32. brak slów
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 16:29
No faktcznie lepiej powiedziec -WINA MOTOCYKLIST!!! I tyle..., ale kazdy kto posiada prawo jazd powinien wiedziec co nalezy wkonac przy wykonwaniu manewru skretu.... PATRZY SIE W LUSTERKA!!!! I nie tylko ustepuje sie pierwszenstwa innym kierowca pojazdow 4 kołowych ale rowniez rowerom, motorom i innym tego tpu pojazdow- szybszych jak i wolniejszch.... wiadomo ze gdyby motocyklista jechal wolno( chodz mam dziwne wrazenie ze az tak nie pedzil ) przynajmniej z tego powodu ze motockl nie byl jego.... To wypadku moznabylo by uniknac, ale jak nasze prawo mowi wina jest kierowcy!! zycze szybkiego powrotu do zdrowia.... aha do ,,ja" motocyklista ma 37 lat \blad ,,elki''
33. Motocyklista walczy o życie
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 19:01
Osobiście życzę motocykliście jak najszybszego powrotu do zdrowia, bo życie i zdrowie jest bezcenne, a mamy je tylko jedno !!!  
Z drugiej strony opinie ludzi pracujących na trasie Leszno - Lipno są takie że widziano GO kilkakrotnie przejeżdżającego z bardzo dużą szybkośćią.i wkońcu musiało do tego dojść. Jedna zPań widziała go krótko przed wypadkiem pędzącego z bardzo dużo szybkośćią do Leszna.
34. Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 20:45
tak jest jak się przekręca manetkę o 360 stopni. w tym roku chciałem zdawać na kartę motorowerową, mam skonczone 14 lat, ale gdy zobaczyłem jakiego to może mieć kopa to powiedziałem sobie "za rok" gdy już będę bardziej powściągliwy w ruchach, bo wiem, że nierozsądek ma tragiczne skutki. to można powtarzać w kółko, ale wielu "inteligentów" i tak tego nie zrozumie. powrotu do zdrowia ;)
35. Idioci są wśrod nas
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-06-2007 20:48
Generalnie, kazdy wypowiadający sie ma swoje racje. Idioci są na motocyklach, jak i w samochodach. Chodzi o to aby było ich jak najmniej. Całkowicie się ich wykluczyć nie da. Sam dzisiaj byłem około południa świadkiem jak auta stojące przed przejściem dla pieszych na czerwonym świetle na Konstytucji 3 Maja wyprzedził idiota jadący bodajże oplem kombi, nie zważając na znajdujących się na przejściu pieszych i za nic mający przepisy o ruchu drogowym
36. POLSKA KRAJ "POBOŻNYCH"
Dodane przez 'Gość', w dniu - 22-06-2007 11:51
BRAK SŁÓW, WIĘCEJ ZAJADŁOŚCI GŁUPOTY I BRAKU KULTURY NA DROGACH !! A OTO SKUTKI ! LUDZIE NIE SPIESZCIE SIĘ NA CMENTARZ KAŻDY ZDĄŻY !!!!!!!!!!!!!!! :? :? :? :? :? :? :? :eek :eek :eek :eek :eek :eek :x :x :x :x
reklama
37. współczucia
Dodane przez 'Gość', w dniu - 22-06-2007 16:34
Głębokie współczucia dla rodziny Mariusza,Wioletta trzymaj sie,będzie dobrze,tylko musisz w to wierzyc.
38. Dodane przez 'Gość', w dniu - 22-06-2007 20:53
Motocyklista przed wyprzedzaniem obowiązany był zachować szczególną ostrożność i upewnić się czy: jadący przed nim samochód nie zasygnalizował (w tym przypadku) zamiaru zmiany kierunku jazdy. Jak wiadomo kierowca seata sygnalizował zamiar skręcanie w lewo. W tym przypadku przejeżdżanie z lewej strony pojazdu było zabronione. Dopuszczalne było tylko przejechanie z prawej strony pojazdu samochodowego. Winę za tragedię ponosi motocyklista.
39. Dodane przez 'Gość', w dniu - 23-06-2007 19:28
Dobrze jest oceniac komus kto nie zna tych osob!!!tak! najlepiej napisac "wina motocyklisty" , ale ja wiem jak Mariusz jezdzi - wolno -ma zone i syna wiec nie moze pozwolic sobie na brawurowa jazde tym bardziej ze motocykl porzyczyl!Ciekawe jak ktos mogl zauwazyc ze jezdzil szybko - gdyby tak bylo to watpie zeby motocykl utkwil w pamieci.Powrotu do zdrowia zycze i pozdrowienia z Ladynu dla Lukasza!
40. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-06-2007 00:18
Ten człowiek jest okropnie poszkodowany - czego oczekujecie - kajania się z jego strony - ??? 
Walczą ( lekarze i pielęgniarki - sic !!! - ) o jego życie , a wy sobie urządzacie dewagacje na temat poprawności i stylu jego jazdy - ???!!! 
Troche więcej pokory i poszanowania dla LUDZKIEGO ŻYCIA - proszę - !!! 
On był winien , on nie był winien - jakie to ma znaczenie - ??? 
Dajmy nadzieję i wsparcie jego rodzinie - czy to , aż tak wiele - ??? 
Miejmy wszyscy nadzieję , że przeżyje , bo przecież jest tego wart !!! 
- dawno nie widziany - Pan Doktor - .
41. okropieństwo
Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-06-2007 16:51
widziałam ten wypadek dobrze że ten motocyklista przeżył bo wyglądało to groźnie :x
42. do tego co widział jak to groźnie wygląd
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-06-2007 15:24
Jeden z internautów na tym portalu w "Galerii Foto" w temacie "Zderzenie motocyklisty z seatem pod  
Lipnem" w swoim poście szczegółowo z kodeksem w ręku przeanalizował przebieg wypadku dochodząc do następującego wniosku: "Kierujący Seatem zawczasu i wyraźnie sygnalizował zamiar zmiany kierunku jazdy tj. skrętu w lewo. Jadący za nim motocyklista w takim przypadku nie mógł wyprzedzać Seata z lewej strony. Mógł go wyprzedzić tylko z prawej strony.  
Motocyklista prawdopodobnie jechał bardzo szybko i mógł nie zauważyć włączonego kierunkowskazu w Seacie. Wina spowodowania wypadku jest po stronie motocyklisty." Jak odniesiesz się do wypowiedzi tej osoby, będąc naocznym świadkiem zdarzenia? Po czyjej stronie twoim zdaniem leży wina spowodowania tego wypadku?
43. psss
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-06-2007 20:41
A teraz to wam tu wszytskim sie wypowiadajacym powinna sie zrobic glupio i powinniscie przeprosic ze tak pochopne i jak mylne oceniecie zdarzenia.!!!! Motcyklista nie mial wiec na liczniku niz 70-80!!! czyli nie ,,pedzil'' jak pisala wiekszosc internautów- gdybyscie byli chodz troche swiadomi predkosci wiedzielibyscie ze jadac na motocklu predkoscia powzej 100km/h i uderzajac przy tym w (nawet stajacy samochod) sam na przezycie by nie bylo!! wiec sorrryy wielkie ale jest was mi wszytskich ZAL!!! nawet nie wzieliscie pod uwage tego, ze rodzina i Ci najblizsci Mariuszowi mogli to czytac;\\ a osoba, ktora wystawila komentarz (nade mna) tez nie powinna sie sugerwac niby to kodeksowej wpowiedzi jakiegos intrnauta...;/;/ ja tam zycze Mariuszowi szybkiego powrotu do zdrowia
44. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-06-2007 21:33
bzdury piszesz człowieku
45. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-06-2007 21:43
Znane są przypadki, że przeżywali wypadek przy prędkości powyżej 100 km/h. Zależy to od bardzo wielu czynników.
46. prom
Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-07-2007 18:46
100% wina kierowcy samochodu, na naszych drogach ludzie nie patrza na motory, w miejscu ktorym to sie stalo jest dluga i WIDOCZNA prosta. nie wazne ile mial motorem, musial go widziec a ruszajac pewnie myslal...zdaze... teraz nie pozostalo mu nic innego jak glupie tlumaczenie... szkoda kierowcy motoru bo pewnie wypadek ten odczuje do konca zycia, jesli przezyje oczywiscie.
47. Dodane przez 'Gość', w dniu - 12-07-2007 20:31
Człowieku zapoznaj się z przepisami ruchu drogowego a potem komentuj. Nie ośmieszaj się. Nie pokazuj publicznie swojego analfabetyzmu drogowego. Zapoznaj się z ustawą Prawo o ruchu drogowym Oddział 6- WYPRZEDZANIE. Po to ustalono reguły tj. Kodeks drogowy aby je przestrzegać. Kto tych reguł nie przestrzega, ponosi konsekwencje.Wina spowodowania wypadku jest po stronie motocyklisty.
48. prom
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-07-2007 22:14
a ty przestrzegasz kodeksu drogowego? jestam ciekaw ile masz mandatow, powtarzam jeszcze raz kierowca auta powinien poniesc konsekwencje tego wypadku bo tylko on jest winny!!!!!!!!
49. nindza
Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-07-2007 15:06
ja tez milem wypadek na motorze kawasaki nindza 900 poj . przerzylem ale takiego motoru jeszcze nie widzialem .kolo znalezli przednie 400 metrow dalej .uszkodzilem dwa auta jadace z przeciwka mam zlamany obojczyk dostalem drugie zycie ,jechalem 170 na luku i niewyrobilem . mam pecha i szczescie pozdro :cry
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala z częścią biuro... Leszno 10600
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj