Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. 200 studentów pierwszego roku zainaugurowało dziś studia w Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania w Lesznie. - Wbrew opiniom ekonomistów zmierzch marketingu to odległa przyszłość, na razie ten kierunek ma przyszłość – zapewnia rektor uczelni profesor Tadeusz Mendel (na zdjęciu).
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Studia po raz kolejny w leszczyńskiej WSMiZ zacząła podobna liczba studentów jak przed rokiem. To zdaniem władz uczelni najlepszy dowód przeczący tezie i zmierzchu kierunku marketing
i zarządzania.
- Widać dokładnie kogo szukają pracodawcy. Sam marketing może rzeczywiście wyczerpał już swoją formułę, ale specjaliści od zarządzania są cały czas poszukiwania w firmach - zapewnia T. Mendel.
Podobnego zdania są sami studenci, których część wybierając leszczyńską uczelnię już myśli o własnym biznesie. Tak robi choćby Agnieszka Olszak z Przemętu. - Już jestem współwłaścicielką firmy - sklepu wielobranżowego, ale myślę o tym, żeby samemu prowadzić własną firmę. Do tego wykształcenie jest potrzebne - mówi studentka.
Studenci dziś poza uroczystą i formalną inauguracją wzięli też udział w pierwszych zajęciach.
1. Dodane przez pp, w dniu - 07-10-2007 01:38 Wbrew opiniom ekonomistów zmierzch marketingu to odległa przyszłość, na razie ten kierunek ma przyszłość zapewnia rektor uczelni profesor Tadeusz Mendel ?????????????? proszę Pana Profesora o te opinie, (publikacje) bo pierwsze słyszę!!!!!
reklama
2. Dodane przez Lipa, w dniu - 07-10-2007 20:58 Agnieszka Olszak nie rob siary. Sklep wiejski w Przemecie to rzeczywiscie wielka firma. I do tego wspołwlaściciel. Kiedyś takie jak ty nazywano ekspedientkami i kończyły zasadniczą szkolę handlowa.. A dzis wmawia się mlodym ludziom, że do prowadzenia budki z lodami potrzebne są studia z marketingu. A wladze WSZiM zacierają rece na glupocie tej grupy ludzi i biją kase. A poziom rzeczywiście nie odbiega ( przynajmniej in plus) od tych dawnych zawodówek handlowych.
3. Dodane przez Do sensatu Szkoły, w dniu - 08-10-2007 23:45 Pan prof Mendel -to przecież emeryt AE w Poznaniu i dzięki istnieniu tej Szkoły p. dra Sołtysiaka - ten człowiek sobie dorabia do emerytury- a zatem co ma żle mówić o Szkole tej .Załączam pozdrowinia dr J. Misiak
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.