Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Wypadki arrow Wypadek motocyklisty
Wypadek motocyklisty
  8 maja 2008, ul. Niepodległości w Lesznie

foto: Michał Wiśniewski
 
Komentarze (63)
1. Dodane przez Jo, w dniu - 08-05-2008 21:58
i po co to tak szybko jeżdżą... nie wszyscy ale znajdą sie tacy co bez głowy.... sam mam motor ale bez przesady
2. Dodane przez Andrzej, w dniu - 08-05-2008 22:14
Włosy na głowie śię jeżą, na widok pędzącego motocyklisty.  
Zabrać mu motor i wlepić mandat. 
Gdyby tamtędy przechodziła matka z dzieckiem. :? :? :? :? :? :? :?
3. Dodane przez Biker, w dniu - 08-05-2008 22:45
Ta kostka na tym odcinku jest zdradliwa -STARY WRACAJ DO ZDROWIA !!!!!!!!
4. Dodane przez dj, w dniu - 08-05-2008 23:28
trzeba miec ładnie (...) w głowie zeby poruszac sie z taką prędkoscią na takiej ulicy i to w centrum miasta....gdyby jechał wolniej zdołałby opanowac motocykl,pozatym jesli motor nadaje sie do kasacji to swiadczy tylko o tym, ze naginał ostro...;/ ...masz szczęscie że żyjesz chłopie
5. Dodane przez ;)(, w dniu - 08-05-2008 23:29
(...) kto wyprzedza na łuku lub bezpośrednio przed łukiem? debil!
6. Dodane przez asia, w dniu - 08-05-2008 23:12
no to było niezłe ale zapewne sami wiecie ze takich wypatków jest coraz więcej  
 
i zadajcie sobie pytanie czy warto jeździć tak szypko po takich nawieszchniach i na takich zakrętach
7. Dodane przez cobra, w dniu - 08-05-2008 23:14
kurde znam to uczucie :sigh i denerwują mnie ludzie którzy mówią że motocykliści jeżdżą jak wariaci :( jak ktoś jeździ motorem to wie że w każdej chwili można stracić panowanie a szczególnie na bruku, Wracaj do zdrowia!!!!!!!!!!!!!!
8. Dodane przez ANONIM, w dniu - 08-05-2008 23:37
A nikt nie pyta czy kierowca auta nie zaczał przyspieszac i wolał uderzyc w sciane niz w auto z naprzeciwka. Sam jezdze i wiem jak kierowcy aut sa wredni i nieodpowiedzialni wobec motocyklistów
9. Dodane przez zaczeklysy, w dniu - 08-05-2008 23:59
a wy samochodziarze jak jeździcie co??? jeszcze gorzej od nas czasy WSK sie skonczyły zacznijcie zwracać uwage na jednoslady młody wracaj do zdrowia
10. Dodane przez KOLEGA, w dniu - 09-05-2008 00:09
WRACAJ DO ZDROWIA JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!! WIERZE W TO CO POWIEDZIALES ZE TO AUTO PRZYSPIESZYLO... I DLA TEGO SIE TO TAK SKONCZYLO NIESTETY! O MOTO SIE NIE MARTW JEST W BEZPIECZNYM MIEJSCU I NA PEWNO SIE DA COS ZROBIC, ALE NAJWAZNIEJSZE JEST TERAZ TO ZEBYS DO NAS JAK NAJSZYBICEJ WROCIL!!! LUDZIE JESLI NIE WIECIE JAK TO SIE STALO TO NIE WYPISUJCIE GLUPOT WYBRAL SCIAN BO INACZEJ SKONCZYLO BY SIE TO JESZCZE GORZEJ...
11. Dodane przez twoja rybka, w dniu - 09-05-2008 00:34
DAJCIE MOJ SPOKOJ TO MOJ CHLOPAK MA CIEZKIE OBRAZENIA PROSZE WAS DAJCIE MU SPOKOJ!!!!
12. Dodane przez pirat, w dniu - 09-05-2008 00:40
gdyby nie wyprzedzał tuż przed łukiem, to nie musiałby się "ratować" ucieczką w scianę. Jak dla mnie to pirat drogowy, wkurzający prawidłowo jadących innych użutkowników dróg.
13. Dodane przez xx, w dniu - 09-05-2008 07:08
"Brak mozgo" w srodku miasta zeby tak szybko jechac.....i do komenta nr 3 jezeli by nie jechal szybko to by nie byla zdradliwa ta kosta
reklama
14. Dodane przez XX, w dniu - 09-05-2008 07:10
do komenta nr to nie sa glupoty to jest rzeczywistosc gdyby nie jechal tak szybko to napewno nic by sie nei wydarzylo
15. Dodane przez rybka 86, w dniu - 09-05-2008 07:43
do kom 11 rozumiem co czujesz ale w tym momencie twoj chłopak był naprawde niepoważny, jechac z duza predkoscia na zblizajac sie do zakretu??co wtedy gdyby ktos tam szedł?tam czesto lataja dzieci?troche wiecej rozwagi mam nadzieje ze to co sie stało taka tragedia czegos go nauczy zycze powrotu do zdrowia!!!!!
16. Dodane przez gosc, w dniu - 09-05-2008 08:31
gratuluje inteligencji
17. Dodane przez ola, w dniu - 09-05-2008 08:49
:cry To samo się dzieje na ulicy Tylnej,taka prędkość na Łaziebnej,dziwne że jeszcze nikt nie zginą .
18. Dodane przez SPEEDWAYRIDER, w dniu - 09-05-2008 09:30
CZY MI SIĘ WYDAJE CZY NA ZDJĘCIACH WIDZĘ 2 KASKI????? NIC NIE PISZECIE O DRUGIEJ OSOBIE!!!
19. Dodane przez Monia, w dniu - 09-05-2008 10:02
Żal mi Was!! Żeby sie wypierniczyć na motocyklu nie trzeba wcale jechać 100km/h nawet przt 40 można stracić panowanie!!! Kierowcy aut nie potrafią się zachować jak widzą motocykl celowo przyspieszaja i zajeżdżaja drogę. Nie mam tu na myśli wszystkich ale znajdują się tacy debile!! Nie bronie również wszystkich motocyklistów bo tez nie są mądrzy!! Sama jeżdże autem i motocyklem więc wiem jak jest. I proszę o wyrozumiałość i rozwagę na drogach jednych i drugich.
20. Dodane przez tomek, w dniu - 09-05-2008 10:11
dobrze mu tak ruszal na jednym kole z pod magdonaldu mowili kierowcy przez sb radio a jak komus zrobil by krzywde
21. Dodane przez ..., w dniu - 09-05-2008 10:29
Krytian wracaj do zdrowia... ;* 
 
Co do reszty to nie wypisujcie takich głupot, bo ciężko to czytać...  
"Dobrze mu tak" człowieku...weź uderz głową w ścianę...
22. Dodane przez Ciapo Patryk Chrapek, w dniu - 09-05-2008 11:45
Stary wracaj do zdrowia...... A wy odwalcie sie od niego bo zamiast Mu pomoc albo co to tylko Go krytykujecie..... Zal mi was......  
:( :(  
Zrozumcie ze gdyby nie ludzie moglby chlopak nie zyc.....
23. Dodane przez cichy, w dniu - 09-05-2008 12:56
Tak to jest jak laik wsiada na motocykl brak wyobraźni może powinien jeszcze jeździć motorowerem.Mistrzowie prostej troche rozwagi w terenie zabudowanym powinien jechać 50 km/h i nic go nie usprawiedliwia że tak się stało.
24. Dodane przez K, w dniu - 09-05-2008 13:07
młodzi, gniewni i głupi na motorach,,myslał ze mur mu ustapi ?? hahaha
25. Dodane przez eL, w dniu - 09-05-2008 14:41
Po co takie zdjęcia w galeri?? Nie rozumiem tych "sesji" wypadków drogowych, kogoś to rajcuje??
26. Dodane przez moto racing, w dniu - 09-05-2008 15:01
kazdy co gada gupoty o motocyklistach ze za szybko albo bez mozgu to wiesniaki ktuzy jezda chyba cale zycie autobusami
27. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 09-05-2008 15:01
Jak nie umie jeździć na motocyklu TO NIECH PIESZO CHODZI!!!!!!!!!!!
28. Dodane przez raven, w dniu - 09-05-2008 15:30
Komentowanie wychodzi Wam całkiem niezle. Wytłumaczcie mi tylko czy znacie kogokolwiek kto ten zakret wzialby bez hamowania. Gdyby On nie hamowal to nie przezylby tego. Pozatym mądrale wytłumaczcie mi dlaczego koles jadac w strone narutowicza walnal w mur po przeciwleglej stronie drogi??? jedyna mozliwosc to to, ze ktos musiał mu wyskoczyc na ulice od strony dentysty. Poza tym znam kolesia i wiem w jaki sposób jeżdzi. Wy umiecie siw tylko wymadrzać.....
29. Dodane przez Motórzysta, w dniu - 09-05-2008 15:59
Nie ma boga jest motór... no i Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny... 3 maj sie Motórzysto
30. Dodane przez do 28, w dniu - 09-05-2008 16:07
teraz każdy kto go zna , bedzie bronił, a jak widac po zniszczeniach sprzętu 50 nie jechał  
 
nie popieram brawury , gdyz sama jestem ofiarą bezmyslnego kierowcy, który na reszte zycia posadzil mnie na wozku inwalidzkim a mam dopiero 22latA, ale tez komentarze obrazliwe niczego nie naprawią, ale pomysl, gdyby tam szło jakies dziecko?
31. Dodane przez apex, w dniu - 09-05-2008 16:16
Rozumiem, że wszyscy, którzy tak sie tutaj wypowiadają o Tym motocykliście, że jechał za szybko, że jest piratem itd byli na miejscu w chwili wypadku ? Rozumiem też że mogę przyjąć że wypadek ten widziała na żywo połowa Leszna ? jak czegoś nie widzielisćie lub kogos nie znacie to lepiej uważajcie co piszecie bo nieraz możecie naprawdę wydać niesłuszny wyrok. Poza tym poszukajcie na necie zdjęć motocykli po wypadkach. Są całkowicie porozbijane a ten jak widać ma rozbite tylko i wyłącznie plastiki na przodzie. nawet zawieszenie trzyma sie jeszcze ramy. Jeżeli jechałby powyżej 60km/h to na bank motor nie trzymał by sie aż tak dobrze. A co do komentarza o tym info na CB radiu. Motocykli w lesznie jest wiele (a jeszcze więcej przejeżdża trase Poznan-Wrocław) więc jak nie jesteście czegoś pewni to powstrzymajcie sie od komentarzy bo możecie sie tylko zbłaźnić! Motocykliście życzę szybkiego powrotu do zdrowia. I nie oprzejmuj się Chłopie głupimi docinkami osób, które "wszystko widziały i wszystko słyszały";)
32. Dodane przez kon, w dniu - 09-05-2008 16:28
chwalmy motór... co do wypadku to żenada. ludzie!!! po mieście jest 50KM/h a nie stuwa i jeszcze jedno-- na zakrecie sie nie wyprzedza!!!!! to chyba logiczne. nie miej pretensji do kierowcy auta ktorego wyprzedzales bo ten pewnie przyspieszal po to zebys sie schowal łosiu bo widzial to auto z nadjeżdża z drugiej strony a ty nie! drogi motocyklisto. zdrówka życze i troche rozwagi nastepnym razem
33. Dodane przez Kasika, w dniu - 09-05-2008 16:33
Ludzie jesteście nie poważni...sama jestem kierowcą i jeszcze nigdy sie nie spotkałam aby jakis motocyklista jechał 50km/h!!!!  
Wszyscy jezdza tak szybko ze strach pomyslec co moze sie stac!!!! Ludzie noga z gazu inni tez chcą zyć a nie przez głupote mogą zginąć niewinni!!!!
34. Dodane przez Bzyk, w dniu - 09-05-2008 16:35
wracaj szybko koles do zdrowia xD:P 
Pozdrawiam :zzz  
a slyszalem ze ten koles wymijal nie :?  
to kogo to wina :?  
Pozdro
35. Dodane przez hawai, w dniu - 09-05-2008 17:20
ludzie co wy piszecie kazdemu to moze sie zadrzyc nawet na skuteze a co dopiero na takiej maszynie a kierowcy aut tez nie sa bez winy pozdro
36. Dodane przez LUq, w dniu - 09-05-2008 17:43
ludzie nie wrzucajcie wszystkich motocyklistwo do jednego worka w srod tych ludzi sa tez normalni nie kazda osoba jezdzaca np na scigaczu to nienormalny czlowiek ... tak jak by z wszystkich kierowcow robic tych co jezdza po pijaku ...  
wielu kierowcow jezdzi rowniez braworowo tak jak jest to w przypadku motocyklistow ... Nie wszyscy sa tacy sami ... A co do miejsca to kazdy kto zna chodz troche miasto wie ze ten zakret w tym miejscu jest zdradliwy jest tak strasznie malo miejsca wlasnie przy samym wyjezdzie z tego zakretu ... lub wjezdzie zalezy jak wy na to patrzec ... a zajezdzanie drogi motorom jest dosyc czestym zjawiskiem , gosc musial sie jakos ratowac... A pisanie rzeczy w stylu dobrze mu tak szkoda komentowac..
37. Dodane przez anty, w dniu - 09-05-2008 18:27
I mamy kolejne organy do pobrania !!! Brawo dawcy !! Brawo !!!
38. Dodane przez nati, w dniu - 09-05-2008 20:06
dobrze że temu motokliście nic się nie stało że niezginoł w ty wypatku to jest naj waż niejsze teraz. Zeby wyszedł z wszystkiego cały.  
Życze mu szybkiego poowrotu do zdrowia chociaż go nieznan
39. Dodane przez nati, w dniu - 09-05-2008 20:28
Chłopie wracaj do zdrowia. 
Masz szcęście że przeżyłeś jak by nie ten gości to by już cie na tym świecia napewno niebyło to jego zasuga. 
Podziekujmy mu za pomoc. 
Nieprzejmuj się tym motorem jak ten pujdzie do kasacji bo na pewno pujdzie to so kupisz nowy. Zycze szybkiego powrotu do zdrowia.
40. Dodane przez Dratwa, w dniu - 09-05-2008 21:19
Kazdy taki widok jest jakis taki motywujacy do mniejszego odkrecania manetki.Fakt jest taki ze motor taki jak ten ma durza moc i latwo stracic nad nim panowanie,wystarczy lekkie odkrecenie manetki na bruku i tyl ucieka,wcale nie musial jechac z durza predkoscia,wystarczy 40km/h zeby skasowac motor,to nie samochod,przestanicie sie chlopaka czepiac.Stary wracaj do zdrowia i uwazaj na przyszlosc.
reklama
41. Dodane przez silvestr, w dniu - 09-05-2008 22:07
motorki są po to żeby jeździć szybkooo po to są ścigacze!!! ale czasem trzeba sie powstrzymać przed tą rozkoszą i troche zwolnić...
42. Dodane przez szkoda, w dniu - 10-05-2008 13:31
Po pierwsze zycze szybkiego powrotu do zdrowia, z pozytywnym skutkiem wiekszej rozwagi przy nastepnej jezdzie. 
Komentarz dotyczacy uszkodzen( chodzilo o plastiki) hmmm nie wydaje mnie sie zeby byly to tylko plastiki, jak widac kierownica jest kompetnie skrecona w kierunku prawym a kolo prosto nadal ktos uwaza ze to tylko plastiki bo ja nie sadze. 
 
Zaryzykuje nawet stwierdzenie ze kierowca domniemanego samochodu dobrze zrobil, jest teren zabudowany nie mowie gora 65 ale gdzie tam mu sie zachcialo wyprzedzac to ja nie wiem. 
 
ktos napisal ze motocyklista wymijal- prosze powiedziec z jaka predkoscia musial wymijac skoro znalazl sie na murze??od tak wyskoczyl mu samochod z nad przeciwka ?? rozumiem:) 
 
Sam jestem czesto uczestnikiem motocyklowych wypadow lecz raczej w kategorii off road przynajmniej nikogo nie narazam na szwank poza soba, wiec prosze mnie nie wyzywac od osoby rzucajacych wszystkich do jednego worka. 
 
Wiadomo ze motocykle najwolniejsze nie sa i korci ich uzytkownikow do odkrecenia, nie mam nic przeciwko ale niech to bedzie WZ poznymi godzinami w nocy albo inna trasa zdala od przypadkowych przechodniow i uzytkownikow drogi. 
 
JA tego nie widzialem moge jedynie przypuszczac ze to wina motocyklisty przy 50 zdazylby chociazby zahamowac ewentualnie sie połozyc. skonczylo by sie najprawdopodobniej na otarciach ewentualnie zlamaniu. 
 
Szedlem dzisiaj od strony slowianksiej w strone rynku motocyklista byl daleko ale slychac bylo ze "dawal po garach" czul sie pewnie zniesmaczony faktem iz spokojnie przeszedlem przez przejscie dla pieszych przed nim i musial sie zatrzymac by inne rowniez mogli przejsc. wszyscy przeszli a on znow odkrecil napewno nie do 50;] 
 
przepraszam za brak polskich liter. 
 
pozdrawiam.
43. Dodane przez arturross, w dniu - 10-05-2008 13:35
A ja w przeciwieństwie do was nie napisze kto tu jest winny i jaka tam była prędkość, nie wiem bo nie widziałem, ale za to widzę co się dzieje i jak jeździ nie jeden debil. Mieszkam na Narutowicza i to co tu się dzieje woła o pomste do nieba. Nieraz widziałem jak taki bandyta dojeżdżając do rynku ma ponad 100/h i tylko czekać kiedy i jego fotki pokażą w dziale wypadki, i oby nie w kronice kryminalnej, jak zabije jakąś rodzinę wychodzącą z za samochodu (...) Sam w zeszłym roku 2x widziałem jak motocykl wjechał w kufer osobówki która właśnie wyjeżdżała z parkingu, i to na pewno nie osobówka jechała 90 km./h.  
Więc jak mi piszą koledzy z bractwa motocyklowego że szybko na ścigaczach się nie jeździ to ja się was pytam poco wam motor który na pierwszym biegu ponad 80 wyciąga, a do 100 w 3,5s. przyśpiesza? To dla mamy? Aby ją czasem prędko do fryzjera zawieźć?
44. Dodane przez kierowca motocykla i puszki, w dniu - 10-05-2008 14:21
Ciekawe kogo uznaja za winnego...?? Penie motocykliste, moze po czesci to jego wina ale sam od tak sobie w sciane nie wjechal to musialo sie stac po czesci przez innych uzytkownikow ruchu i od razu nasuwa mi sie pytanie GDZIE SIE ONI PODZIALI DLACZEGO SIE NIE ZATRZYMALI ZEBY SPRAWDZIC CO SIE STALO KIEROWCY MOTOCYKLA NAWET JESLI NIE BYLI WINNI A JESLI NIE BYLI WINNI TO TERAZ SA !! BO ODDALNIE I NIE UDZIELENIE POMOCY POSZKODOWANEMU TO PRZESTEPSTWO!!! WIEC MUSIELI MIEC COS NA SUMIENIU ZE SIE NIE ZATRZYMALI BO NA PEWNO ZAUWAZYLI ROZAWALACJY SIE MOTOCYKL O SCIANE! NA MIJSCU KIEROWY MOTOCYKLA NIE PRZYJAL BYM MANDATU!! A PREDKOSC NIE MOGLA BYC DUZO MAX 45KM/H BO INACZEJ TO Z NIEGO BY NIC NIE ZOSTALO PRZECIEZ TO MOTOCYKLA NIE SAMOCHOD JEST O WIELE BARDZIEJ KRYCHY. ZYCZE SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA I NA DROGI MOTOCYKLISCIE!!!
45. Dodane przez DO ARTURROSS 43, w dniu - 10-05-2008 14:19
ARTURROSS jakos mnie nie przekonales do tego co napisales a ty masz auto jak za pewne masz to tez nie takie co max wyciga 50KM/H cooo?? wiec po ci takie szybkie auto?? Ja tez jezdze motocyklem i wiesz co rozpedza sie do 100km/h w 2.8 sekundy a na pierwszym biegu wyciag ponad 110km/h ale jezdze tak tylko tam gdzie nie stwarza to zagrozenia dla innych, a co do kierowcy motocykla to znam go a on bardzo dobrze zna ta ulice i wierze ze specialnie nie wjechl w sciane zreszta jak by jechal zbyt szybko to raczej wjechal by w ulice WOLNOSCI co nie??!!! wiec jestem pewnie ze ktos sie do tej tregedi przyczynil i poprostu uciekl!!! zostwail kolesia lezacego na chodniku i po prostu sobie pojechl...!!! Nie oceniaj wszytskich po znajmosci ewenementow na scigaczach bo nie kazdy jest taki sam! ten gosc tez wiedzial gdzie mozna pojechac szybciej a gdzie nie a tu z pewnoscia nie jechal szybko bo nie przezyl by tego... ale na szzczescie zyje!!! A wiec ARTURROSS zanim nastepnym razem kogos skrytykujesz to napisz dokladnie o kim piszesz a nie pisz o ogole ludzi na scigaczach!! Ty pewniie jestes czlowiekiem ktory wiele do szczescia nie potrzebuje i nie potrzebne mu wrazenia wiec jezdzi sobie autm z silnikiem 25cm i nie przekracza 50km/h i jest bardzo porzadnym i uczynnym czlowiekiem co?? Pamietaj sa ludzie ktorzy potarfia sie kontorlowac i moc swoich maszyn a to byl-jest jeden z takich ludzi wiec go nie Krytykuj bo go nie znasz!!!!!!!!
46. Dodane przez ***, w dniu - 10-05-2008 15:55
słuchajcie jak nie wiecie z jaką prędkością jechał czy wyprzedzał czy nie to nie piszcie takich głupot każdemu kierowcy się to może przydarzyć.DENERWUJE MNIE JAK KTOś PISZE TAKIE KOMENTARZE W KTóRYCH OSąDZA W TYM PRZYPADKU KIEROWCE ZE TO JEGO WINA :( :( :( :(
47. Dodane przez alla, w dniu - 10-05-2008 16:46
a może ktoś łaskawie zauważył by to że większość kierowców aut jest cholernie przyzwyczajona do tych chorych i beznadziejnych skuterków i gdy tylko widzą jedną lampę to od razu myślą że mają do czynienia ze skuterkiem i przyspieszają lub wyjeżdżają z dróg podporządkowanych, bo kto nie zdążyłby przed skuterkiem??!!! ludzie trochę wyobraźni!!!!!!! sezon się rozpoczyna i motocyklistów na drodze będzie coraz więcej!
48. Dodane przez arturross, w dniu - 10-05-2008 17:03
Ja kolegi co miał ten wypadek to nie oceniam, a jedynie współczuję jemu i rodzinie. 
A co się dzieje na Narutowicza to można samemu sprawdzić. bez przerwy motor za motorem, a za motorem skuter. Ja wiem mają takie same prawa co wszyscy,ale panowie błagam...tam chodzą ludzie. Więc wolniej,a będzie lepiej
49. Dodane przez znajomy, w dniu - 10-05-2008 17:44
..szpanerstwo, szpanerstwo, szpanerstwo... snobizm, ignorancja, egoizm, nieodpowiedzialność... 
tylko tymi słowami jestem w stanie opisać zachowanie tego człowieka, którego znam. mimo wszystko życzę mu powrotu do zdrowia. 
nie mam nic przeciwko ludziom kochającym jazdę na dobrych motorach, ale centrum miasta to nie jest absolutnie miejsce na tego rodzaju wyczyny!!!! więcej rozwagi!!!!!
50. Dodane przez benny, w dniu - 10-05-2008 22:18
(...)patrzcie na siebie lepiej jak na codzien sami jezdzicie.wspolczucia dla motocyklisty i szybkiego powrotu do zdrowia
51. Dodane przez altair, w dniu - 10-05-2008 22:44
No niestety zrobiło się ciepło i dawcy zaczeli szaleć na swoich motorkach i ilu ich zginie w sezonie z tego nik sprawy sobie nie robi zal na to paczeć jak oni się rozbijają
52. Dodane przez ktos, w dniu - 11-05-2008 00:18
Ciekawe kogo uznaja za winnego...?? Penie motocykliste, moze po czesci to jego wina ale sam od tak sobie w sciane nie wjechal to musialo sie stac po czesci przez innych uzytkownikow ruchu i od razu nasuwa mi sie pytanie GDZIE SIE ONI PODZIALI DLACZEGO SIE NIE ZATRZYMALI ZEBY SPRAWDZIC CO SIE STALO KIEROWCY MOTOCYKLA NAWET JESLI NIE BYLI WINNI A JESLI NIE BYLI WINNI TO TERAZ SA !! BO ODDALNIE I NIE UDZIELENIE POMOCY POSZKODOWANEMU TO PRZESTEPSTWO!!! WIEC MUSIELI MIEC COS NA SUMIENIU ZE SIE NIE ZATRZYMALI BO NA PEWNO ZAUWAZYLI ROZAWALACJY SIE MOTOCYKL O SCIANE! NA MIJSCU KIEROWY MOTOCYKLA NIE PRZYJAL BYM MANDATU!! A PREDKOSC NIE MOGLA BYC DUZA MAX 45KM/H BO INACZEJ TO Z NIEGO BY NIC NIE ZOSTALO PRZECIEZ TO MOTOCYKL A NIE SAMOCHOD JEST O WIELE BARDZIEJ KRUCHY. ZYCZE SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA I NA DROGI MOTOCYKLISCIE!!!
53. Dodane przez motocyklista, w dniu - 11-05-2008 00:25
a co ja ma powiedziec i komu sie wyzalic co??!! mam sportowy motocykl i jezdze nim w taki spsob aby nikomu nie zagrazac ale to i tak nic nie daje bo poprzednie dwa motocykle zoatly rozbite przez samochody i ich kierowcow i to z ich winy!! i jestem jakie kot ma zdanie na ten temat?? tez ze to wina motocyklisty bo jechal...
54. Dodane przez DO ALTAIR, w dniu - 11-05-2008 11:33
wiesz ALTAIR 51 tez jezdze motorem i jestem zadowolony z tego faktu ze jesli sie rozwale az tak mocnoe ze nie bedzie dla mnie nadziei to moje organy dazdz innej osobie nowe zycie, choc wolalbym aby nigdy tak sie nie stalo! a co do twojej wypowiedzi to ludzie gina wszedzie a ze na motocyklu jest wieksze tego prawdopodobienstwo to juz takie zycie, ale nie kazdy jezdzi w jednakowy sposob , dawcow mozez tez nazwac piratow w samochodach i nie rozwaznych pieszych... Oby motocyklista szybko wyzdrowial!
55. Dodane przez weronika, w dniu - 12-05-2008 18:19
w jakim jest stanie właściciel tego motoru ??? mój chlopak chce też kupić se motor teraz go zmusze żeby lepiej go niekupywał :sigh
56. Dodane przez dani, w dniu - 13-05-2008 10:31
do kom 26 naucz sie poprawnie pisac
57. Dodane przez Kamil, w dniu - 13-05-2008 21:22
masz scienscie że przeżyłeś...szubko wracaj do zdrowia 
iszkoda że ci się to wydarzyło :cry :cry :cry :cry :cry
58. Dodane przez motocyklistka, w dniu - 14-05-2008 14:25
Nie bede sie wypowiadac na temat zaistnialej sytuacji, bo juz zostala ona skomentowana na wszystkie strony, Cokolwiek sie powie, to i tak zawsze bedzie jakies ale. Powiem tylko jedno...darujcie sobie z tymi dawcami!!!!!!!!!!!!!!!!! Skad sie to wzielo u ludzi nie pojmuje, czy wy do licha jestescie ogranioczonymi umyslowo ludzmi???? Az tak trywialni i protekcjonalni jestescie????? Kto moze byc dawca, co?? Motocyklista?? A nie pomysleliscie moze, ze takiej osoby organy w ogole nie nadaja sie do przeszczepu?? Dlaczego?? BO SA NARUSZONE!!!!!!!!!!!!!!! I to je dyskwalifikuje. Wiec sobie darujcie i nie wypowiadajcie sie na tematy, o ktorych nie macie zielonego pojecia. Chcecie zablysnac i powielacie slowa innych, zaslyszane na ulicy, w telewizji, gdziekolwiek...glupie, bezmyslne stereotypy, ktorymi spoleczenstwo jest opetane i zaslepione.
59. Dodane przez alla, w dniu - 15-05-2008 21:12
popieram komentarz nr 58 !
60. Dodane przez &, w dniu - 16-05-2008 19:00
co kogo obchodzi kto czym jeździ.nawet traktor spowoduje wypadek
61. Dodane przez MMM, w dniu - 19-05-2008 20:09
Dajcie spokoj z tymi wszytskimi komentarzami... Nagle okazuje sie, ze wszyscy tam byli i wszytsko widzieli... Opamietajcie sie troche. Wiecie co jest najgorsze? To glupie zaszufladkowanie i stereotyp, ze motocyklisci to dawcy organow i jeszcze inne.. Uwierzcie mi, sa wyjatki... Te Wasze suche i bezmyslne komenatrze sa nie na miejscu. Życzę poszkodowanemu jak najszybszego powrotu do zdrowia. :) Ludzie zawsze gadaja ;/
62. Dodane przez jojo, w dniu - 14-08-2008 23:05
fajny motor :grin :grin :grin :grin :grin :grin
reklama
63. Dodane przez natalusia, w dniu - 14-11-2009 14:09
to byl muj chlopak :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
 

reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj