Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Wypadki arrow Dachowanie pod Święciechową
Dachowanie pod Święciechową
  12 kwietnia 2009

foto: Jarek Adamek
 
Komentarze (42)
1. Dodane przez niedzielni kierowcy na start, w dniu - 12-04-2009 17:50
posiadanie CB radia nie zwalnia z myślenia!!!
2. Dodane przez laki luki, w dniu - 12-04-2009 19:05
A co ty masz do posiadania radia CB - bardzo się przydaje, ale nie świadczy w żaden sposób przecież o tym jak ktoś potrafi jeździć.
3. Dodane przez mam CB, w dniu - 12-04-2009 19:19
ale widzę takich bezmózgowców w pozycji leżącej(najgorsi ci w nie swoich autach-czytaj akwizytorzy- i fantazja ułańska ich ponosi-a tak wyglądają skutki....
4. Dodane przez do kom 1, w dniu - 12-04-2009 19:39
radio CB jest przydatne i po prostu trzeba umiec sie tym obslugiwac i jezdzic z rozwaga. bo ci co niemaja CB jezdza nierozwaznie. jak by nie bylo fiacik do kasacji hehe
5. Dodane przez obserwator, w dniu - 12-04-2009 19:50
ciekawe ile miala naliczniku bo ten fia przelecial przez row i niezly kawal minol zanim sie zaczymal .nieorarzajac pan ale moim zdaniem kobieta za kierownico ,,to nie bezpiczenstwo na drodze" pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia ;) :zzz :x
reklama
6. Dodane przez do 5, w dniu - 12-04-2009 20:19
a ile ty mialesz j.polskiego?napewno malo
7. Dodane przez kobieta, w dniu - 12-04-2009 20:42
do kom5 licz się ze słowami jakie piszesz mądralo
8. Dodane przez blachaRZ, w dniu - 12-04-2009 20:51
wszystko sie zrobi nie takie autka sie robiło i były ,sprzedane jako nie bite heh
9. Dodane przez kobietka, w dniu - 12-04-2009 21:05
Faceci zawsze będą na nas - kobiety gadać, bo sami nie są idealnymi kierowcami i patrząc na statystyki to wlaśnie faceci powodują większość wypadków! Panowie!!!Schowajcie sobie swoje uwagi w...:p
10. Dodane przez pk, w dniu - 12-04-2009 21:14
Do kom 5 Wiekszosc wypadkow na drogach jest spowodowana przez kierowcow mezczyzn!! Wiec chyba Ci sie cos pomylilo!! Dobrze, ze dziewczynie nic sie nie stalo.
11. Dodane przez Baca, w dniu - 12-04-2009 21:52
Wg Encyklopedii Wypadki komunikacyjne to zdarzenia w ruchu drogowym, w których uczestniczą pojazdy, kończące się ofiarami (nierzadko śmiertelnymi; w przypadku gdy nie ma ofiar w ludziach, a uszkodzenia są tylko materialne - taka sytuacja nazywa się kolizją). Często w wypadkach uczestniczą także piesi, rowerzyści i inni użytkownicy drogi. 
 
Najczęstsze przyczyny wypadków to nadmierna prędkość, nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu, nieprawidłowe przejeżdżanie przejść dla pieszych i nieostrożne wchodzenie na jezdnie pieszych lub nietrzeźwość kierowców. 
 
 
I nic tu nie ma o posiadaczach radia CB oraz kierowcach "kobietach" więc drodzy czytelnicy zanim coś komutujecie przemyślcie co piszecie !!!  
Bo piszecie bzdury których nie można przetrawić !!!
12. Dodane przez ewa, w dniu - 12-04-2009 22:21
ludzie każdemu może to sie przydarzyć teraz sami widzicie co sie wyprawia na drogach strach sie bać :upset :upset :upset :upset
13. Dodane przez do Baca, w dniu - 12-04-2009 22:29
niby nie ma ale czytam na forach teksty typu "mam CB radyjko wiem gdzie stoją 'miśki' ,wiem gdzie fotoradar i nóżka z gazu..."mam CB radio bo muszę szybko dojechać z punktu A do punktu B wiem gdzie zwolnić w innych miejscach jadę nawet i 130km/h" to tez o czymś świadczy... 
kolejna rzecz to widać tych "kulturalnych" CB smarkaczy (ja mam radio od 15 lat) widzę jak się zachowują na drodze jakiego słownika używają...
14. Dodane przez ooooooooooooooooo.........., w dniu - 12-04-2009 22:29
Jak Polacy lubią się kłócić na takich forach o takie głupie rzeczy i każdy kolejny komentujący myśli że jest mądrzejszy od poprzedniego :grin :grin :grin  
Ludzie wy się zastanówcie co wy piszecie w takich miejsca ine róbcie z siebie ...
15. Dodane przez ..., w dniu - 12-04-2009 22:29
do kom 11 .. nio chyba nie chcesz powiedzec ze to jest kolizja :P Kolizja - z samochodu cos zostaje ... a tu mamy SZROT (nie dosc ze to byl fita "oczywiscie") mam nadzieje ze polak nie pokaze co potrafi i nie bedzie probowal tego czegos wylepnac ... a cio do wypadku zycze szybkiego powroty do zdrowia a dla reszty osob ktore czytaja troche rozwagi i wyobrazini TO WCALE NIE JEST TRUDNE ... POZDROWKA
16. Dodane przez good, w dniu - 12-04-2009 22:44
o prosze chciala pole zaorac, ale cos nie wyszlo, niezle musiala zasowac ze znalazla sie tak daleko od drogi
17. Dodane przez przedstawiciel, w dniu - 12-04-2009 23:19
do kom.nr.3/jak byś robił tyle kilometrów co przedstawiciele(w twoim języku akwizytorzy)ty barani flaku to byś takich głupot nie pisał.
18. Dodane przez kom, w dniu - 13-04-2009 00:32
do kom 5 , jezeli jezdzisz tak jak piszesz to zabral bym tobie prawo jazdy jak tylko bys sie krecil w poblizu garazu. A propo wydaje mi sie czy zazdroscicie tego CB, bo chyba nie o tym jest ten reportaz.
19. Dodane przez xxx, w dniu - 13-04-2009 02:45
nie zdązyłem uciec z zdjęcia ;) :) :p 8) :zzz :upset :eek :roll :? :cry :( :x :sigh
20. Dodane przez do 17, w dniu - 13-04-2009 09:26
akwizytor = barani flak ==> napinacz i potencjalny drogowy morderca -ciołku
21. Dodane przez bob, w dniu - 13-04-2009 09:55
aż strach jechać w okolice Święciechowy bo tam tylko wypadki :sigh
22. Dodane przez dodanwj, w dniu - 13-04-2009 11:05
aż strach jechać w okolice Święciechowy bo tam tylko wypadki
23. Dodane przez xxx, w dniu - 13-04-2009 12:26
do km5 a skąd wiesz ze przeleciała przez rów jechała z swieciechowy to tam jest mostek
24. Dodane przez marek, w dniu - 13-04-2009 12:33
do kom. 21 tak my mieszkancy swieciechowy nie chmy byscie wy niedzielni kierowcy którzy zobacza kawałek dobrej drogi niszczyli nam pola
25. Dodane przez osle, w dniu - 13-04-2009 19:33
aa wyklepie sie polak potrafi :)
26. Dodane przez Driver, w dniu - 13-04-2009 22:03
Baca! Ty się zastanów! Jeździsz i interpretujesz zagadnienia wg encyklopedii, czy wg kodeksu ruchu drogowego? Nie znasz nawet pojęcia wypadku drogowego. Gdy w zdarzeniu drogowym jest poszkodowana ( ranna) osoba, to już jest wypadek. Jeśli tak samo znasz inne przepisy ruchu drogowego, to lepiej nie siadaj za kierownicę, a CB-radio załóż sobie na plecy i ruszaj w drogę "z buta". 
A "obserwator" z komentarza 5 często się wypowiada, lecz chyba nawet nie wie na jaki temat, no i z rażącymi błędami. Do szkoły panie "obserwator"! Do szkoły!!! A tak nawiasem: zawsze jakieś mądrale zwalają winę na drogowców - a co teraz wymyślicie? Śniegu nie było, ślizgawicy nie było, nawet dziur w jezdni nie było! Czy znowu drogowcy zaspali!!! Zapewne droga była za wąska?! Dla niektórych kierowców pas startowy na Okęciu byłby za wąski!
27. Dodane przez zenek, w dniu - 13-04-2009 23:26
:) :grin ;) 8) :p :roll :eek :upset :zzz :sigh :? :cry :( :x
28. Dodane przez dla wtajemniczonych, w dniu - 14-04-2009 10:32
śmierć w wypadkach w święciechowskim lesie i dachowania, zderzenia to efekt między innymi tego , że wykonawca obwodnicy Święciechowy zrobiłją o 1metr węższą niż była w planach. Dlatego tak długo czekaliśmy ma wymalowanie pasów i dlatego tam było ograniczenie do 50km/h bo kddkia nie wiedziała czy odebrać drogę.pomyślcie ile zaoszczedzili na pracy i materialena 1 metrze szerokości
29. Dodane przez myszka, w dniu - 14-04-2009 15:50
Trzeba jeździć z głową a nie myśleć o niebieskich migdałach;ppp :zzz
30. Dodane przez Emanuel, w dniu - 14-04-2009 22:39
no ja tu widze ze sami zawodowi kierowcy tylko takich chwalic ze wy tak swietnie jezdzicie oj lepiej niż kubica oj wszyscy (...) wiecie i nic sie nie znacie tyle wam powiem no i nie życze wam zebyscie przeżyli wy cos takiego bo ciekawe jak wy byscie sie czuli po takim czyms i czytajac takie zenujace komentarze zal mi was wszytskich
31. Dodane przez Prawnik, w dniu - 15-04-2009 02:33
Do kom.26. Znawco kodeksu drogowego,jeżeli w zdarzeniu drogowym,jedyną osobą poszkodowaną (czyt. ranną) jest sprawca owego zdarzenia,to jest to kolizja drogowa.Następnym razem zanim zapragniesz zabłysnąć,przeczytaj dokładnie ustawę Prawo o ruchu drogowym,Kodeks Wykroczeń oraz Kodeks Karny.Wszystkie te ustawy zawierają regulacje prawne dotyczące zdarzeń w ruchu lądowym (i nie tylko).
32. Dodane przez ja!, w dniu - 15-04-2009 22:37
moze wiekszosc wypadkow jest przez meszczyzn, ale to wlasnie zdecydowana wiekszosc meszczyzn jezdzi po drogach, stad wiecej ich w statystykach.
33. Dodane przez Driver, w dniu - 16-04-2009 03:33
Te! Prawnik! Ty chyba też nie rozumujesz! Piszesz o osobie poszkodowanej jako sprawca zdarzenia i twierdzisz że to kolizja. A w kodeksie drogowym wyraźnie jest napisane: wwpadek drogowy - zdarzenie w którym jest choć jedna osoba poszkodowana (ranna). Nie rozumiesz tego? Nawet jeśli sprawca jest ranny to jest wypadek! Jeśli wszyscy prawnicy rozumują tak jak Ty, to już wiem dlaczego nasze prawo jest takie chore! Do diabła z takimi prawnikami jak Ty! A do kom.32 - Częściowo masz rację, ale w przeliczeniu wygląda to inaczej, gdyż na 100 kobiet przypada 4% powodujących wypadki i kolizje, zaś na 100 mężczyzn przypada 1 %. A! I pisze się męŻczyzn, a nie męSZczyzn! Do szkoły! Uczyć się rachunków i ortografii!!!
34. Dodane przez Prawnik, w dniu - 16-04-2009 16:19
Do kom.33. Coś mi się wydaje,że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.Poczytaj jeszcze raz Ustawę Prawo o ruchu drogowym,a w szczególności komentarz do tego kodeksu,a pojmiesz,dlaczego zdarzenie,w którym jedyną osobą ranną jest sprawca zdarzenia drogowego nazywamy kolizją.Nie wiem,co tu ma do tego rozumowanie prawników,średio rozgarnięty szympas potrafi poprawnie zinterpretować ten przepis,bo jaśniej nie da się już go napisć.Kolejny,któremu wydaje się,że jak ma prawo jazdy,to wyśmienicie zna Kodeks drogowy.
35. Dodane przez Driver do prawnika, w dniu - 16-04-2009 18:24
A kto napisał ten komentarz do kodeksu, o którym piszesz? Taki (...) jak Ty? Przepisy i prawo to coś innego niż komentarz. Widać, że to Ty nie czytasz ze zrozumieniem. Nie potrafisz odróżnić nawet ustawowego przepisu od opinii( bo komentarz to wypowiedzenie się na dany temat osoby, która nie uchwalała -w tym przypadku- tej ustawy). Żal mi Ciebie! Niby prawnik, a taki (...)!
36. Dodane przez ja ;), w dniu - 16-04-2009 17:42
do 3 Mama Cie nie kocha ?? heh chyba ;))
37. Dodane przez biedrona, w dniu - 21-04-2009 17:25
co ma cb radio do wypadku kurde blaszka??? 
 
ludzie postawcie sie na miejscu tej osoby cb radio powie ci gdzie stoi policja i nic pozatym wielka sciema bzdury dopisujecie do tego:/ a ta osoba miala wypadek a cb jej nie powie uwazaj zaraz bedziesz miec wypadek.. 
 
brak mi slow poprostu:/
38. Dodane przez Prawnik, w dniu - 21-04-2009 22:27
Te,Driver z kom. 35 (...)Opinia jest komentarzem,no no no,totalne bzdury piszesz,zdecyduj się,albo komentarz,albo opinia.Autorów komentarzy jest bardzo wielu i nie obrażaj ich,bo to w przeciwieństwie do Ciebie (...) wybitni prawnicy np. prof. Jan Widacki.Zkup sobie w dobrej księgarni,koszt kodeksu wraz z komentarzem ok.300 zł.Kolizja jest wykroczeniem i jeśli nie ma innych przesłanek,to kończy się zazwyczaj postępowaniem mandatowym.Wypadek jest przestępstwem,więc kogo i za co według Ciebie sąd ma sądzić?Sprawcę o spowodowanie obrażeń u siebie samego?Żenada człowieku,ksiązki i się ucz.
39. Dodane przez marko, w dniu - 24-04-2009 22:31
:zzz :zzz :zzz da się jeszcze wyklepać :zzz :zzz :zzz
40. Dodane przez Driver, w dniu - 04-05-2009 17:14
Prawnik! Jeśli jesteś taki mądry, to odpowiedz sobie na pytanie: Kogo będziesz sądził, gdy w zderzeniu dwóch samochodów obrażenia odniosą obydwaj kierowcy? Żadnego? Bo sprawca był ranny? Prawnik od siedmiu boleści! :sigh :sigh :sigh
reklama
41. Dodane przez znajoma, w dniu - 25-05-2009 13:17
smarkula tylko strachu się najadła, nic jej się nie stało. dwa tygodnie miała prawko,myślała o facecie i takie skutki...
42. Dodane przez Prawnik, w dniu - 28-05-2009 18:49
Oj Driver,nie sobie,tylko Tobie chyba mam odpowiedzieć na to pytanie.Więc słuchaj pożal się Boże kierowco i wykładnio prawa,skoro będzie rannych dwóch kierowców,to chyba logiczne (dla Ciebie nie),że wśród dwóch uczestników zdarzenia,jeden będzie sprawcą,a drugi poszkodowanym,bo nie słyszałem o tym,aby przy wypadku występowała współwina,co czasami ma miejsce w przypadku kolizji.Już prościej się nie da tłumaczyć,nawet mój jedenastoletni syn to pojął,a Ty jeszcze nie,więc ponawiam mój apel o naukę,ucz się!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
 

reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj