Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Gołdyn: bronimy Starówki przed... kupcami

Gołdyn: obronić Starówkę

Gołdyn: bronimy Starówki przed... kupcami

16.09.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
goldyn80.jpgKupcy ze Starówki są jednym z jej największych problemów – mówił w Rozmowach Elki Andrzej Gołdyn, jeden z założycieli Stowarzyszenia Obrony Leszczyńskiej Starówki. Organizacja ta chce pobudzić mieszkańców do refleksji nad przyszłością centrum miasta – szczególnie w związku z planami budowy galerii handlowych.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:


Internauci mają rację, sami kupcy są jednym z największych problemów Starego Miasta
- mówi Andrzej Gołdyn. Zaskakujące zdanie, biorąc zwłaszcza pod uwagę, że sam Gołdyn jest handlowcem. Przyznaje on jednak, że większość jego kolegów ma problem z pomysłem na Starówkę. Jednak, jak zapewnia Gołdyn, powstanie galerii w bezpośrednim sąsiedztwie centrum sytuacji nie uleczy. Lepsi przeniosą się do galerii, a słabsi będą musieli zamknąć sklepy - mówi.

SOLS chce skłonić mieszkańców do refleksji nad „scenariuszem a’la Kononowicz” - czyli po powstaniu galerii może dojść do sytuacji, że na Starówce nie będzie niczego - ani sklepów, ani restauracji, ani usług, ani banków - wyniosą się one do lub w bezpośrednie sąsiedztwo centrów handlowych. Czy potrafimy sobie to wyobrazić - pyta Gołdyn. Jak zapewnia, ma analizy, które pokazują, że taki czarny scenariusz jest całkiem prawdopodobny. Jeżeli tak się stanie, będzie już za późno - mówi.

Stowarzyszenie nie ma gotowych recept ani pomysłów. Jak mówi Andrzej Gołdyn, chce dopiero wzbudzić dyskusję nad pomysłem na Stare Miasto, nad znalezieniem dla niego gospodarza. Kto ma nim być? Nie kupcy i nie właściciele kamienic - mówi - nie wiadomo czy radni i włodarze miasta. Dlatego zachęca do wstępowania do Stowarzyszenia i dialogu na temat przyszłości. (jad)
 
Komentarze (51)
1. Dodane przez janek, w dniu - 16-09-2009 20:50
obronić swoje interesy a nie starówke - pic na wode
2. Dodane przez -, w dniu - 16-09-2009 22:49
I znów leszczyńscy kupcy okazują się zaściankowi, boją się konkurencji i bronią swoich interesów. Nie ma czego bronić, bo i tak większość kamienic należy do kilku właścicieli, którzy windują ceny...Dobre sklepy same się obronią a rynek przyciągnie swoim klimatem, kafejkami i atmosferą. Szkoda, że nasz rynek nie tętni życiem cały rok...dlaczego nie ma ogródków zimą i jesienią tak jak w miasteczkach na zachodzie? Grzane wino i gorące kasztany...pomarzyć...
3. Dodane przez XXX, w dniu - 16-09-2009 23:19
KOMENTARZ NE 1 BARDZO TRAFNY - CZY KTOŚ NISZCZY STARÓWKĘ, CZY KTOŚ ZAGRAŻA STARÓWCE? NA PEWNO "PIJE" DO GALERII PANA JESSY - ALE JUŻ NIE MA CO ROZGŁOSU ROBIĆ - BO GOPLANY JUŻ DAWNO NIE MA - A INWESTYCJA NA PEWNO PODNIESIE RANGĘ NASZEGO MIASTA I MIEJSC PARKINGOWYCH WIĘCEJ PRZYBĘDZIE... SAME DOBRE RZECZY WIDZĘ - NAWET TO ŻE GOŁDYN BĘDZIE MUSIAŁ ZEJŚĆ Z CENAMI JAK KONKURENCJA PO SĄSIEDZKU SIĘ OSIEDLI;)
4. Dodane przez czekam na goplane, w dniu - 16-09-2009 23:35
mam nadzieje ze jak tylko powstanie goplana to z rynku znikna psełdo sklepy (ciuchlandy) i powstana restauracje i ogrodki ,...ludzie chca isc na rynek i odpocząć a nie tluc sie w sklepach ....
5. Dodane przez HAHA, w dniu - 17-09-2009 01:01
STRACH MA WIELKIE OCZY PANIE I PANOWIE KUPCY... PO PROSTU BĘDZIECIE MUSIELI BYĆ BARDZIEJ KONKURENCYJNI - TO HANDEL NA STARÓWCE NIE ZAGINIE:)
6. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 17-09-2009 08:40
Gościłam u siebie rodzinę-ludzi światłych, inteligentnych...Byli starówką rozczarowani. Między innymi tym, że są tam w większości sklepy. Taka piękna starówka powinna być centrum życia towarzyskiego i kulturalnego-stylowe restauracje, z klimatem puby, jazzowe kluby, chociaż mała sala koncertowa, czy stylowa piwnica, gdzie mogłyby się odbywać dobre, kamerlane sztuki, koncerty. Piękna idea, ale nie w tym mieście, gdzie tylko handel i kasa, kasa się liczą-to główne priorytety ludzi z prowincjonalnego miasteczka, gdzie tylko króluje prymitywny żużel i na niego Szanowny Prezydent nie żałuje dotacji. Smutne to piękne królewskie miasto. A mogłoby być tak piękne.
7. Dodane przez Zuza, w dniu - 17-09-2009 23:26
Leszczynioki jesteście the best , galeria ok ale na obrzeżach Starówka ok! nadal ze sklepami- tu zawsze chce się wracać, nie żal nikomu tego miejsca?
8. Dodane przez Zuzanna, w dniu - 18-09-2009 00:53
Starówka ????? same ciuchy i banki - na leszczyńskim Rynku - kasa ? no jasne ! nie ma co sie dziwić - najlepiej wynająć w swojej kamienicy lokal bankowi - bo płaci ! i cóz w tym dziwnego - taka rzeczywistość - jasne chciało by się ..... i co z tego ???? 
chciałam bym mieć kamienicę w rynku ew. Słowiańska - też szukała bym banku co by lokal wynajął i żyła sobie spokojnie ;)
9. Dodane przez jacho, w dniu - 18-09-2009 09:40
hipokryci, egoiści i szowiniści- tak bez obrazy ale sami sobie takie świadectwo wystawiacie.
10. Dodane przez xxxyyyzzz, w dniu - 18-09-2009 11:34
galeria- jestem za,jednak trzeba sie zastanowić czy w centrum miasta, które i tak trudno przejechac w okreslonych godzinach. powstanie galerii zakorkuje nam całkowicie miasto
11. Dodane przez ksenia, w dniu - 18-09-2009 11:40
a dlaczego nie wybudowac jednej galerii z prawdziwego zdarzenia: z kinem , parkiem rozrywki,z parkingiem odpowiednm do wielkości,porzadnymi sklepami-(do których i tak jeżdzimy do Poznania) Powstaną 2 na niskim poziomie, konkurujące nmiędzy sobą i znowu leszczyniacy nie będą zadowoleni
12. Dodane przez borys 33, w dniu - 18-09-2009 11:49
czy nie przesadzcie z tymi galeriami? czy każda galeria będzie miała tylu klientów żeby dobrze prosperować. juz wdzę jak po kilku miesiącach świecą pustkami,z zalegającym towarem i znów trzeba wyjechać na zakupy do Poznania!!!
reklama
13. Dodane przez bronimy siebie?, w dniu - 18-09-2009 12:30
a ja chce obronić swoje interesy....założę stowarzyszenie obrony konsumentów przed nieuczciwą konkurencją na starówce!!!! kto się pod tym podpisze? wystarczy 10 osób i mamy prawo głosu!!! może o naszych problemach też będą pisali
14. Dodane przez kinga, w dniu - 18-09-2009 13:33
Pamiętajcie, że Leszno to prowincja. A prowincja zawsze jezdzi do miasta.
15. Dodane przez Panie Gołdyn, w dniu - 18-09-2009 13:37
proszę zmienić ceny w sklepach, bo Pańska marża woła o pomstę do nieba. Kolejne stowarzyszenie,które skupia te same osoby. Po co ?
16. Dodane przez do kom 6, w dniu - 18-09-2009 13:46
Szanowna Leszczynianko nic dodać nic ująć.Do władz miasta,radnych jeszcz nie jest za póżno.Panie Szczot zapomnij Pan o darmowym internecie którego że darmowy parametry nie zadowołąnawet uczni a może by tak Starówka o ktorej maży nie tylko Pani z kom 6 zostawi Pan i inni radni po sobie ku potomnym
17. Dodane przez hugo boss, w dniu - 18-09-2009 15:03
panie andrzeju sadze ze udzielajac tego wywiadu w radiu byl pan w stanie po spozyciu :? sam jestes wlascicielem kamienic na rynku i pseudosportowego sklepu gdzie marza z kosmosu a wybor mizerny... drwisz z panow ciesiolki i jessy ktorym do stop nie dorastasz i snujesz jakies dziwne wizje odnosnie handlu... radze jeszcze raz przemyslec swoja wypowiedz na trzezwo...
18. Dodane przez ...oszukany, w dniu - 18-09-2009 16:05
i tak zaecydują większe pieniądze i tak,Panie Andrzeju,z całym szacunkiem ale nie tak powinno się to załatwiać ,swoje prywatne sprawy pod płaszczykiem stowarzyszenia i pod płaszykiem niby ochrony starówki,Dlaczego Pan to zrobił?kiedyś był Pan uczciwym człowiekiem ,pracował Pan z młodzieża i napradwe był Pan lubiany nie tylko przez uczniów,a teraz??kolejna ofiara chciwości i szowinizmu ,teraz już tylko współczuje...sobie również ponieważ bardzo Pana kiedyś ceniłem za cięzka pracę ,ucziwość a teraz?? po raz kolejny dałem się oszukać! :?
19. Dodane przez Leon, w dniu - 18-09-2009 16:26
Jak czytam te prymitywne komentarze, to mi się słabo robi. Sami nie wiecie czego chcecie ! Ciągle piszecie o knajpkach i pubach. Te co teraz istnieją, ledwo przędzą. Jest nowa włoska restauracja na ul. Grodzkiej prowadzi ją gościu z Poznania, w środku pustki !!! Jak tak dalej będzie, to zwinie interes. A na rynku w Wieniawie jest restauracja i pub a u Zboralskiego ? Nikt się nie bije o miejsca ! Nie piszcie więc, że ma być więcej knajpek i pubów, bo i tak do nich nie bedziecie chodzić, bo nie macie takiego zwyczaju. Nikt nie otworzy interesu, żeby do niego dokładać. Wszytkim krytykantom i malkontentom proponuje zwolnić się z obecnej pracy i otworzyć sklep na rynku w Lesznie i sprzedawać towary za półdarmo ! Życzę powodzenia !
20. Dodane przez to już było, w dniu - 18-09-2009 16:28
Tak naprawdę o dobro Leszna nie dba nikt z władz miasta ani lobbystów bizmesmenów.Pieniądze ,pieniądze ,pieniądze...nieważne jak ,nieważne jakim kosztem,byle zasiliły prywatne konto. 
Dużo by pisać,czytając wypowiedzi czy to Pana prezydenta czy jego kolegów z róznych biznesów dochodzimy do wniosku,iż żyjemy tak jak żyliśmy 20 lat temu,ci sami ludzie ,te same wałki........kto tu kogo chce oszukać?  
Proszę Was nie piszcie już bzdur i tanich apeli . 
Leszczyniacy nie są idiotami i doskonale wiedzą co się wokół nich dzieje,kto z kim i za ile i to jest fakt ale niestety nic póki co jednostki nie mogą zrobić,jesteśmy na to za biedni i za mało nas NARAZIE ,ale na wszystko przyjdzie czas i pora nawet na Pana prezydenta czy Pana Gołdyna a wtedy rozwój miasta ruszy z kopyta
21. Dodane przez hehe, w dniu - 18-09-2009 17:25
a może należałoby zatrudnic lepszą obsługę? mnie już w sklepie ze spodniami jeans nie zobaczycie! zamkajcie sklep już o wpół szóstej, żeby nikt nie wszedl!
22. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 18-09-2009 17:56
Ludzie,piszecie ciągle to samo, tak jakby ktoś Wam kazał to pisać ! Czy nie odsłuchaliście nagranej rozmowy z Gołdynem i czy nie zrozumieliście o czym mówi ???
23. Dodane przez pko, w dniu - 18-09-2009 21:33
Najwyższy czas pogonić te bandę co się nazywa KUPCAMI ZE STARÓWKI. Niech obniżą swoje marże to ich starówka nadal bedzie, a jak nie to zapraszam do pośredniaka szanownych kupców :grin :grin :grin :grin :zzz :zzz :zzz :zzz :p :p :p
24. Dodane przez miki, w dniu - 18-09-2009 23:11
Pamiętam otwieranie pierwszych marketów. Ci sami panowie jęczeli, że zabiera się im chleb, że umrą małe sklepiki. I co ? sklepy osiedlowe jakl były tak są. A jak kupcy ze starówki zaczną być kupcami a nie cwaniakami to i dla siebie znajdą kawałek chleba. Biadolenie nic im nie pomoże galerie i tak wejdą do miasta.
25. Dodane przez nowak, w dniu - 19-09-2009 07:30
Tak oczywiście, po budowie galerii handl. starówka przestanie istnieć i będzie tam puste pole nawet buraki nie będą rosły. 
Płytkie myślenie. 
Niech sie ci pseudo handlowcy wezmą za siebie albo idą do szkoły jak mają problemy z logiką.
26. Dodane przez handlowiec, w dniu - 19-09-2009 10:12
Pana Gołdyna nie da się słuchać, jak dziecko w mgle robi wciąż te same grymasy i powtarza bez sensu krótkie zdania nie wnoszące żadnych nowych jakości. 
Proszę się zastanowić, czy czasem nie zabrnął Pan już w ślepą uliczkę , bo ludzie w Lesznie powoli wyrabiają sobie zdanie kim jest Pan naprawdę- żal po prostu żal.
27. Dodane przez gary, w dniu - 19-09-2009 10:13
walczysz Pan o własne interesy li i wyłącznie i po co kadzenie wielkich słów.
28. Dodane przez młody, w dniu - 19-09-2009 10:33
a jeszcze pare dni temu pisalem o tym w postaci "aluzji"a to prosze "sols" :|  
 
 
KOCHANI UCIEKAJMY Z LESZNA !! tu nie da sie życ.
29. Dodane przez (...) ze stowrzyszenia, w dniu - 19-09-2009 11:57
nie mają pomysłu to "nawołują do wspólnej dyskusji" i chcą za darmo od kogoś pomysł wyciągnąć, a jak by wynajęli firmę do prześwietlenia rynku musieli by wydać kupę kasy..boją się konkurencji i tyle dobrze że pan Jessa walczy o swój pomysł i z tą pseudo radną i ich zaściankowym podejściem do targowiskowego handlu w cenach z lazurowego wybrzeża!!Każdy o zdrowych zmysłach wie gdzie robić zakupy,jest taniej więcej i przeceny nie dotyczą śmieci tylko całych partii towarów a mądrale ze starówki nich się wyrwą ze swoich kramików i przejadą do miasta zobaczyć jak wygląda prawdziwy handel,podejście go klienta i miła i kompetentna obsługa czego w leszczyńskich "sklepach" brakuje!!! 
Panie Jessa leszczyniacy są za panem i czekamy na finał pana inwestycji !!!!!!!!
30. Dodane przez Marek, w dniu - 19-09-2009 11:56
Najlepiej dla kupców ze starówki byłoby wprowadzić sterowanie poszczególnymi branżami/ograniczenie ilości/ 
Miasto nie może się rozwijać, bo (...) kupcy musieliby się przebranżawiać. Jak można pobudzać konkurencję? Przecież nie rozchodzi się o zadowolenie klientów , a o zyski kupców. Kpina! Czy Leszno ma być miastem zacofanym bo czerwonym już jest /wstyd na całą Polskę/ 
Na taki temat nie powinno się prowadzić , żadnych dyskusji. Przecież rozchodzi się tylko o partykularne interesy samych zainteresowanych.
31. Dodane przez Stary leszczyniak, w dniu - 19-09-2009 12:12
A ja myślę, że Pan Gołdyn ma rację. Leszno zawsze było miastem kupców i restsuratorów. Na samym rynku było wiele rozmaitych slepów i tak samo restauracji i kawiarnii i wszyscy byli zadowoleni z prowadzonego interesu. Tylko że to były inne czasy. Nie było telewizji i komputerów, ludzie inaczej spędzali wolny czas. Dzisiaj te wypominane restauracje i choćby nawet ogródki wiedeńskie ledwo na siebie zarabiają, bo dzisiejszy leszczyniak to, \"centuś\" i \"szkot\", zamiast iść do knajpki na obiad, woli zjeść w domu ,bo taniej, nie wypije piwa w ogródku czy pubie, bo woli kupić w sklepie i wypić sobie w domu. Wniosek z tego prosty, że ciągle za mało zarabiamy i ciągle biadolimy, ale to nie wina kupców że nie stać nas jeszcze na takie życie !
32. Dodane przez cześć frustraci..., w dniu - 19-09-2009 15:29
a niby Jessa chce robic coś społecznie - dla mieszkańców? śmiać mi się chce.. co Gołdyn chce zrobić to już wiem, a Jessa jakoś gdzieś przepadł.. a w Goplanie pojawią się od razu inne sklepy, marki? skoro tak bardzo zależy im na tym aby wejść do Leszna czemu ich jeszcze nie ma? z wyjątkiem house, reserved chętnych brak; tylko nie pier...cie, że czynsze są wysokie na rynku, bo niby w galeriach, centrach są niższe?? a skoro są niższe to faktycznie będą zarypiście wysokie promocje.. chyba na starocie... ilu z Was "jeżdżących do miasta do Poznania" zrobi zakupy w takiej galerii?? w sumie lepiej by było gdybyście oszołomy wyjechali z Leszna może atmosfera by się oczyściła i nie byłoby tyle frustracji w leszczyniakach....
33. Dodane przez aa, w dniu - 19-09-2009 19:08
czy na rynku muszą być sklepy wystercza dobre restaurację i kawiarnie bo tego niestety brakuje w lesznie a sklepy powinny być w centrach.
34. Dodane przez Marek, w dniu - 19-09-2009 22:36
Dlaczego dziwicie się że ktoś broni swoich interesów, sami postępujecie inaczej. Pozdrawiam wszystkich malkontentów.
35. Dodane przez turysta, w dniu - 20-09-2009 10:31
Szanowni Kupcy...Jakie macie konktretne pomysły na "ratowanie" Starówki? Odnoszę wrazenie,że że chodzi tu o niedopuszczenie konkurencji i utrzymanie swoich sklepów z ciuchami o kosmicznych marżach. Tak napradę to ratowanie własnych interesów!
36. Dodane przez DOBRA RADA, w dniu - 20-09-2009 12:10
Ci wszyscy co tak bardzo narzekają na kupców, to prawdopodobnie są to ludzie, którzy pracują w budżetówce i innych firmach, gdzie wykonują mało odpowiedzialną robotę i do tego marnie zarabiają ? Proponuję ruszuć du.. i zabrać się za własny interes, wtedy sami się przekonacie jak to jest, kiedy trzeba zarobić na pensje dla pracownika, zusy, dzierżawę,prąd, ogrzewanie itp.Tak wszyscy chcieli mieć w Lesznie \"Piotra i Pawła\" jestem ciekaw ilu z tych wszystkich malkontentów dzisiaj jeździ tam na zakupy ? 
Byłem tam parę razy i tłumów nie widziałem ! Ciekawe jak długo tan sklep będzie prosperował ? W galeriach nie będzie tanio, bo wszyscy będą płacić wygórowane dzierżawy i na wszystkie koszty trzeba zarobić - więc proszę Was bardzo - ZEJDŹCIE NA ZIEMIĘ, BO FILANTROPÓW JUŻ NIE MA !!!
37. Dodane przez sławek, w dniu - 20-09-2009 13:44
No tak - trzeba było się uczyć i iść do budrzetówki, nikt ci nie kazał zostawać kupcem , jesteś tepy to zapieprzaj . 
Bez łaski kupców leszczyńskich handel ew Lesznie będzie kwitł - koncerny zachodnie o to zadbają , bo taka jest kolej , bo nastała globalizacja i kogo ci kupcy gołod..cy obchodzą.
38. Dodane przez GOSC, w dniu - 20-09-2009 18:41
STAROWKA TO JEST CHYBA ZART ONI TYLKO TRZEPIA KASE.A W NIEDZIELE HANDLOWA TO NAWIEKSZA GLUPOTA JAKA MAOGLI WYMYSLIC LUDZIE NIE MAJA PIENIEDZY NA ZAKUPY A BIEDNE SPRZEDAWCZYNIE MUSZA NAGINAC W PRACY I TO ZNAJAC ZYCIE ZA DARMO A POWINNY SIEDZIEC W DOMU Z DZIECMI Z RODZINA ,A NIE SIEDZIEC W PUSTYM SKLEPIE I CZEKAC AZ KTOS SIE BEDZIE NUDZIL I PRZYJDZIE SOBIE POPRZYMIERZAC DLA JAJ.ZAL I JESZCZE RAZ ZAL
39. Dodane przez angi, w dniu - 20-09-2009 21:25
leszczyńscy kupcy na pewno nie są katolikami , dla nich liczy się tylko forsa, sprzedali już dawno swoje dusze dla mamony i niewolników robią z innych. 
Osmarkani materialiści bez skrupułów i wyobraźni. 
Dosyć i ch mamy w lesznie niech stad smarują jak naj dalej.
40. Dodane przez kumpel, w dniu - 20-09-2009 21:28
Andrzej - kończysz się, stary!
41. Dodane przez realista, w dniu - 20-09-2009 21:31
Ci wszyscy ,którzy liczą kasę ludziom pracującym w handlu , w Lesznie czy gdzie kolwiek indziej, powinni pootwierać swoje sklepy ,sprzedawać towar no i trzepać kasę -przecież to takie proste. No i oczywiście sprzedawać bez marży bo przecież to jest nieuczciwe zarabiać na sprzedaży z marża .Oprócz tego mągą pootwierać sobie kawiarenki i inne lokale użyteczności publicznej tylko pamiętajcie wszystko za darmo.A tak na poważnie to proszę pojechać do Poznania do galerji handlowych i bezstronnym okiem spojrzeć jakie są tam ceny
42. Dodane przez klara, w dniu - 20-09-2009 23:29
wszyscy mówią o nowych galeriach handlowych i o obronie sklepików a prawda jest taka ,że jeśli nie będzie w Lesznie inwestorów i fabryk to my klienci nie będziemy mieć pieniędzy na zakupy ani na starówce,ani w wielkich centrach!Za ten stan odpowiedzialne są władze miasta które wydają kolejne zezwolenia na budowy a nie robią NIC żeby przyciągnąć do miasta inwestorów.
43. Dodane przez ktoś, w dniu - 21-09-2009 09:22
Co z tego,że są restauracje na rynku??Wieniawa świeci pustkami.Ceny są z kosmosu we Wrocławiu na rynku jest taniej niż w Lesznie.Nie ma się więc co dziwić,że nikt tam nie chodzi.Wolę we Wrocku wypić niż w Lesznie.Czas najwyższy by zrozumieli kupcy ze starówki prawa rynku i konkurencji.
44. Dodane przez jadwiga słowak, w dniu - 21-09-2009 12:54
koniec z samochodami na rynku - to jest pierwszy krok ku normalności
45. Dodane przez kj, w dniu - 21-09-2009 14:12
spokojna głowa jak będziecie stosować promocje, a ceny będą niższe niż w galeriach to co się martwicie kupcy ze starówki dodawajcie do waszych towarów jakieś drobne rabaty upominki i postawcie na marketing na wypromowanie tego co starówka posiada w swoich sklepach nie bójcie się tego . Przeciez nie można dopóścic do tego aby życie na leszczyńskiej starówce zanikło. Naprawde to zadziala
46. Dodane przez parkingowa, w dniu - 21-09-2009 15:06
jeżeli miast nie wybuduje parkingów wielopoziomowych w centrum, to za jakis czas nikt nie zajrzy na rynek
47. Dodane przez XYZ, w dniu - 21-09-2009 15:41
uważam, że SOLS to nic więcej jak Stowarzyszenie Obrony Leszczyńskich SKLEPIKARZY, a nie starówki jak się oni wypowiadają. Im idzie tylko o własną kasiorkę i pod płaszczykiem starówki próbują załatwić swoje interesy.
48. Dodane przez Jac, w dniu - 21-09-2009 18:11
Leszno to zaścianek. Szkoda słów.
49. Dodane przez bibi, w dniu - 21-09-2009 19:01
popieram 13zakladajmy STOWARZYSZENIE OBRONY LESZCZYNSKICH KLIENTOW
reklama
50. Dodane przez zadowolona klientka, w dniu - 30-09-2009 12:05
Dobry kupiec nie ma się czego obawiać dobrego rzemieślnika każdy znajdzie nie musi się nawet reklamować bo najlepszą reklamą są ZADOWOLENI KLIENCI powodzenia panie panowie kupcy
51. Dodane przez Kacpi, w dniu - 12-10-2009 14:26
WIELKIE CENTRA HANDLOWE ? 
GOŁDYN (...) POTĘŻNE GALERIE TO TAKIE , KTÓRE MAJĄ 70 000 100 000 M KWADRATOWYCH A NIE 30 - 40 000 M KWADRATOWYCH . CHORY SOLS I KUPCY . TO WŁAŚNIE WTEDY STARÓWKA ZAKWITNIE . A SKLEPY NIE MAJĄ DO GALERII UCIEKAĆ . PANOWIE INWESTORZY NIE DAJCIE SIE ! NIE RÓBCIE KOLEJNEGO SZAJSU , KOLEJNEGO MANHATTANU TYLKO PRAWDZIWE GALERIE . BO JAK NIE TO Z MIASTA ZACZNA SIĘ LUDZIE WYPROWADZAĆ , A ONO SAME UMRZE I STANIE SIĘ JEDNYM Z MARTWYCH MIAST . ZRÓBCIE KAWIARNIE , MIESZKANIA , KLUBY NO I ZAKŁADY PRACY , ŻEBYŚMY MOGLI KUPOWAĆ W TYCH SKLEPACH . NA DODATEK ZABUDUJCIE TE GŁUPIE POLE ODZIELAJĄCE CENTRUM MIASTA OD GRONOWA . ZRÓBCIE TAM NOWE OSIEDLA W MIARĘ DOBRYCH CENACH , PRZY OKAZJI JAKIEŚ ZAKŁADY PRACY , JAKIEŚ PARK ROZRYWKI DLA RODZIN . POWIĘKSZCIE MIASTO , NIEZAMIESZKANE OBSZARY . WPROWADŹCIE KULTURĘ , PÓKI JESZCZE MOŻNA !1!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj