Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Kupowali za grosze

Kupowali za grosze

Kupowali za grosze

28.01.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
protestpaliw.jpgKilkudziesięciu kierowców wzięło udział w leszczyńskim proteście przeciwko wysokim cenom paliw. Kupowali paliwo za bardzo drobne sumy, blokując dojazd do stacji benzynowych. Inni kierowcy zasadniczo się solidaryzowali, choć byli dość sceptyczni co do skuteczności protestu.

Galeria foto: Protest kierowców przeciwko cenom paliwaGaleria foto: Protest kierowców przeciwko cenom paliwaGaleria foto: Protest kierowców przeciwko cenom paliwaGaleria foto: Protest kierowców przeciwko cenom paliwaGaleria foto: Protest kierowców przeciwko cenom paliwaGaleria foto: Protest kierowców przeciwko cenom paliwa
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kierowcy na protest skrzykiwali się przy pomocy portali społecznościowych, stąd większość z nich stanowili młodzi ludzie. W Lesznie zebrali się na parkingu przy Galerii Leszno, skąd przejechali na położoną tuż obok stację benzynową przy Alejach Konstytucji 3 Maja. Tam przystąpili
do tankowania za bardzo drobne sumy. Początkowo miało to być od złotówki do dwóch złotych, jednak gdy pracownicy stacji wyjaśnili, że nie są w stanie odmierzyć tak małych ilości paliwa stanęło na dawkach za 10 złotych. Poza tym protestujący kupowali kawę i inne drobiazgi; taka ilość zleceń spowodowała, że stacja została praktycznie zablokowana. Bez sensu, jesteśmy małą, prywatną stacją, niech blokują wielkie państwowe koncerny - mówił zdenerwowany pracownik obsługujący dystrybutor. Przyznaje jednak, że widzi, jakim problemem jest zakup benzyny czy diesla. Ludzie kupują zazwyczaj za 20-30 złotych - mówi.
Kierowcy mówią to samo. Ceny paliwa są kosmiczne, zwłaszcza w porównaniu z naszymi zarobkami - skarżą się. Podkreślają, że relacja w Polsce jest o wiele gorsza niż na Zachodzie. Ci, którzy nie brali udziału w proteście popierali protestujących. Dość sceptycznie podchodzili jednak do skuteczności akcji. Rządzący mają to gdzieś - mówią - a przecież wiele zależy od nich, połowa ceny paliwa to podatki.
Cała akcja przebiegała bardzo spokojnie; na miejscu pojawił się wprawdzie patrol policji, ale funkcjonariusze nie interweniowali, a tylko monitorowali sytuację. (jad)
 
Komentarze (118)
1. Dodane przez gość, w dniu - 28-01-2012 13:34
gratuluję udało Wam się ;D byłem na ten stacji dziś i dosłownie przed nosem zamknięto ją na 1,5h ;D  
szacun ;p
2. Dodane przez ANTY, w dniu - 28-01-2012 13:42
zal mi was... blokowac stacje ktora ma zawsze konkurencyjne ceny paliwa...
3. Dodane przez Aga, w dniu - 28-01-2012 13:48
Dlaczego takie akcje nie są zapowiadane prędzej. O proteście przeciw ACTA dowiedzieliśmy się po wszystkim, tak samo jest w ty przypadku. Przecież o wiele więcej osób wzięłoby udział w tych demonstracjach.
4. Dodane przez !, w dniu - 28-01-2012 13:50
Orlen na Poznańskiej zablokować!!!!!!!!!!!!!! chętnie też wezme udział!!!!!!
5. Dodane przez JA, w dniu - 28-01-2012 13:50
Dlaczego stacja Pieprzyka on i tak ma najniższą cenę w Lesznie.....Taki protest powinien być na stacji ORLEN bo to oni pierwsi podnoszą ceny paliwa!!!!!!
6. Dodane przez Wiesław z Krzycka, w dniu - 28-01-2012 14:02
-podwyższenie wieku emerytalnego(dziadki i babcie do pracy a młodzi na bezrobocie) 
zamieszanie w służbie zdrowia(recepty,likwidacja poradni w leszczyńskim szpitalu) 
-drożejące paliwa a co za tym idzie mniej pieniędzy w naszych portfelach 
-bezmyślne podpisanie ACTA bez wcześniejszych debat,dyskusji 
głosowaliście na PO to teraz macie tą waszą Tuskolandię! 
A przecież miało nam się żyć lepiej. 
Czas byśmy wszyscy otworzyli oczy! 
Brawa dla tej garstki kierowców którzy poświęcili swój czas by pokazać problem który dotyczy nas wszystkich!
7. Dodane przez driver, w dniu - 28-01-2012 14:05
E tam ja tam caly czas za dyche tankuje :)
8. Dodane przez kb, w dniu - 28-01-2012 14:05
współczuje pracownikom tej stacji, bo tak naprawdę to oni najgorzej ucierpieli na tym proteście ponieważ na tej stacji nie ma samoobsługi
9. Dodane przez nikoś43, w dniu - 28-01-2012 14:07
I mają racje, bo to co RZĄD odpie..... to się wgłowie nie mieści,ceny są w EURO,A ZAROBKI bIAŁORUSKIE
10. Dodane przez Leszczyński prywaciarz, w dniu - 28-01-2012 14:09
A do roboty by się wzięli kierowcy a nie blokować stacje benzynowe
reklama
11. Dodane przez fot. Wontek, w dniu - 28-01-2012 14:27
Protest przeciwko wysokim cenom paliw 28.01.2012
12. Dodane przez leszno, w dniu - 28-01-2012 14:29
Jeżeli nic to nie pomoże wkrótce ruszamy jeszcze raz.... 
blokowanie 5 pieknie wychodziło nam;) 
fiat 125p górował...xd
13. Dodane przez kirk, w dniu - 28-01-2012 14:35
Problem w tym, że protest nie wnosi nic poza artykułem w lokalnej gazecie i utrudnianiu sobie życia nawzajem. Protest to utrudnianie albo uprzykrzanie pracy pracownikom stacji oraz utrudnianie innym zatankowanie. Rządzących ani wielkich koncertów to nie dotyka więc to nie zadziała. Jeżeli jakiś protest to wydaję się mi, że skutecznym było by zablokowanie rozlewni paliw skąd wyjeżdżają dostawy cystern do stacji. W tedy gdy zabraknie jej na stacjach będzie o tym na prawdę głośno i będzie to szkodliwe dla gospodarki. Niestety dostanie się też nam zwykłym ludziom. Ale jeżeli chcemy osiągnąć jakiś cel musimy być gotowi na poświęcenia i to spore :|
14. Dodane przez Podróżnik, w dniu - 28-01-2012 14:39
Czy chodzi o stację paliw przy "Perle"? Jeżeli tak to pracownik chyba nie wie u kogo pracuje! i ile takich stacji ma właściciel. Nie wspomnę, że różnica w cenie paliw w tej samej sieci stacji wynosi niejednokrotnie kilkanaście groszy, oczywiście na niekorzyść leszczyńskiej.
15. Dodane przez zx, w dniu - 28-01-2012 14:42
litr paliwa powinien być po 30 zł, spadłyby korki, a ludzie co nie mają co ze soba zrobić nie jeździliby 15 razy dziennie tam i z powrotem po jedną bułkę lub w ogóle z nudów, za to autostrady powinny być darmowe i ciągle budowane, wtedy nie wzrosłyby ceny przewozu towaru Tirami, a nawet by spadły:)
16. Dodane przez Niestety, w dniu - 28-01-2012 14:52
W ub. tygodniu tankowałem diesla w Kościanie i płaciłem 5,68zł/l.(Orlen) Tymczasem najniższa cena w Lesznie to ciągle 5,77zł/l.(Lukoil) że nie wspomnę o stacji przy Święciechowskiej gdzie cena poszybowała wysoko ponad 5,80zł/l (Orlen) 
Takie są skutki "rodzinnego" monopolu w Lesznie... 
Szkoda że przy żadnym z marketów nie udało się pobudować niekontrolowanej przez rodzinę J. stacji paliw gdzie cena mogłaby być znacznie lepsza dla konsumentów!
17. Dodane przez he, w dniu - 28-01-2012 14:52
Strajkujcie ile się da ! Gdzie Solidarność? ! Ludzie nie bądzcie cicho. Mamy jedno z najdroższych paliw w europie a z zarobkami jesteśmy czwartym krajem od końca w europie
18. Dodane przez aaa, w dniu - 28-01-2012 14:52
Brawo :))
19. Dodane przez benzyniak, w dniu - 28-01-2012 14:53
dobrze bardzo dobrze mam nadzieje ze odpuszczą sobie tak wysokich cen paliw!! benzyna ma kosztować do 3,50 zł za 1L a olej 3,20 za 1L. inaczej zobaczycie na euro co bedzie na stacjach!!
20. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 28-01-2012 15:03
Ludzie gleboko gdzies maja solidaryzowanie sie w takiej sytuacji...dlaczego bylo tylko kilkadziesiat ludzi??a leszno jest takie duze...a gdzie reszta??powinno to b yc bardziej naglosnione zeby to byla 1/4 leszna i wtedy mozna mowic o udanym protescie
21. Dodane przez op, w dniu - 28-01-2012 15:25
Zablokowaliscie jedna z najtanszych stacji, troche nieprzemyslane to bylo, trzeba bylo zablokowac orleny.
22. Dodane przez adam, w dniu - 28-01-2012 15:28
to nie w cenach paliwa jest problem, bo nawet jesli obniza cene to i tak gdziekolwiek nie pojedziemy to jestesmy biedakami, problemem sa nasze zarobki ktore wynosza 1/5 sredniej unijnej natomiast ceny wszystkiego sa juz praktycznie na poziomie unijnym. To jest chore,
23. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 28-01-2012 15:32
Do 16. Masz rację. W Gostyniu od kiedy przy TESCO jest stacja paliw to ceny w całym mieście poszły w dół. W Lesznie coś podobnego by się przydało.
24. Dodane przez xxx, w dniu - 28-01-2012 15:36
najlepiej była zablokowana droga w kierunku Gronowa:D:D ludzie wychodzili z siebie:D:D
25. Dodane przez xyz, w dniu - 28-01-2012 15:37
ale miałem niskie spalanie przy 20km/h chyba zacznę stosować to na co dzień:D
26. Dodane przez gazownik, w dniu - 28-01-2012 15:37
Noo jak zawsze połowa brynczy po co protesty życie utrudniać itp.. I co najlepiej w domu kisic i tylko narzekać zamiast spróbować coś zdziałać. Popieram protest ! Teraz tutaj kazdy znawca cen paliw hurtowych itp.. że to sie nie opłaca :| Gdy bedziemy cicho to nic nigdy nasz naród nie zdziała.
27. Dodane przez lLeszczynianka, w dniu - 28-01-2012 15:42
Popieram Leszczyniaka, gdzie ta solidarność, uważam ze wszyscy powinni brac udzial w takim protescie. Nie tylko w Lesznie ale i całej Polsce.
28. Dodane przez dżambojet, w dniu - 28-01-2012 15:45
pięknie !
29. Dodane przez bartek, w dniu - 28-01-2012 15:45
za miesiac powtorka bedzie nas wiecej
30. Dodane przez stop podwyzkom paliwa, w dniu - 28-01-2012 15:59
KOŚCIAN TEŻ BLOKOWAŁ STACJE KUPUJĄC ZA GROSZE PALIWO Z POWOLNYM PRZEJAZDEM OD STACJI PALIW DO STACJI PALIW BRAWO
31. Dodane przez meggi, w dniu - 28-01-2012 16:02
Jakoś dziwne to Wasze strajkowanie ponieważ blokowaliście stacje gdzie praktycznie są najniższe ceny tak jakby na zlecenie konkurencji a nie dla ceny paliw,trzeba było wybrać innĄ STACJE
reklama
32. Dodane przez Bartosz Grodzki, w dniu - 28-01-2012 16:11
Zmotoryzowani spotkali się o godzinie 12 w pobliżu galerii Leszno. Początkowo aut nie było zbyt wiele, lecz z upływem czasu protestujących było coraz więcej. Strajkujący kierowcy tankowali za symboliczne sumy 1-2zł, kupowali hot-dogi i ogrzewali się przy kubku gorącej kawy co spowodowało spowolnienie pracy pracowników stacji a w konsekwencji do zablokowania wjazdu na stację przy Al. Konstytucji 3 Maja. Pojawił się patrol policji, jednak interwencja nie była potrzebna. Strajkujący kierowcy swoje niezadowolenie odnośnie wysokich cen pokazali również na krajowej piątce tworząc tam gigantyczne korki. Prędkość z jaką się poruszali nie przekraczała 20km/h. Wielu innych kierowców nie powiązanych ze strajkiem dokonywało często niebezpiecznych i nie zgodnych z prawem manewrów ( m. in. wyprzedzanie na zatoczce dla autobusów czy jazda na wprost z pasa służącego do skrętu w prawo/lewo). Nie doszło do żadnych kolizji ani wypadków, akcja przebiegła spokojnie i z kulturą. Strajkujący kierowcy uprzedzają, że jeśli ich akcje nie przyniosą zamierzanych efektów to strajki będą powtarzane regularnie co ostatnią sobotę miesiąca, a nawet i w dni rozgrywek meczów EURO 2012. Strajk trwał 1,5h po czym wszyscy spokojnie i powoli [ ;-) ] porozjeżdżali się do swoich domów.
33. Dodane przez Mateusz, w dniu - 28-01-2012 16:11
Jak kibice walczyli z Tuskiem to ludzie bili mu brawo i jeszcze poszli zagłosować na PO. Teraz macie kochanego Donalada. Popieram kom 19 strajokowac na euro bo na 100% palwio wzrośnie, przecież przyjadaa Niemcy, Anglicy, Hiszpanie itd. to trzeba zarobić. pozdro KSUL
34. Dodane przez ww, w dniu - 28-01-2012 16:15
UWAGA JUTRO ROBIMY TAKI PROTEST W OSIECZNEJ, GODZINA 14, START PRZY LETNISKU PLAZA, PRZEJAZD PRZEZ OSIECZNE, TANKOWANIE 1 LITRA BENZYNY I DALEJ JEDZIEMY NA LESZNO, WOLNO 20 KM NA GODZINE I PRZEJAZD PRZEZ LESZNO WOLNO, JEST KTOŚ CHĘTNY
35. Dodane przez roni, w dniu - 28-01-2012 16:22
Kilkudziesięciu awanturników zrobiło zadymę, reszcze 65 tysiecznego Leszna ceny paliw zupełnie nie przeszkadzają. Jak szło o zarobki górników, lekarzy czy dopłaty rolnicze, to kilkudziesięciotysięczne marsze gwiaździste szły na pałac premiera. A tu niby miliony kierowców i cisza praktycznie, więcej się przejmuje tym czy ściagną najnowszy klip Britney Spears z USA w ramach jakiegoś ACTA. Polska to bardzo bogaty kraj. :):):)
36. Dodane przez Jula..:), w dniu - 28-01-2012 16:23
hehe widze ze tam sami swoi..:) super chłopaki..:) no i ze mnie tam nie było ehh..;)
37. Dodane przez KIEROWCA, w dniu - 28-01-2012 16:24
BLOKUJCIE ,BLOKUJCIE!A I TAK ZAPŁACICIE TYLE SAMO!DO ROBOTY-A BĘDZIE KASA NA PALIWO!
38. Dodane przez j@ras, w dniu - 28-01-2012 16:25
Pomyl dobry ale wykonanie kiepskie. 
orlen bylo trzeba blokować a nie taka mala stacyjke. chetnie sie dolaczę!!!!! co wy na to???
39. Dodane przez zonk, w dniu - 28-01-2012 16:26
Foka jak zwykle dał czadu:)
40. Dodane przez kwiatek, w dniu - 28-01-2012 16:31
Dobrze by było jechać samochodami do Warszawy i zablokować stolicę tam gdzie jest największy ruch.A jeszcze lepiej zablokować samochodami rząd utrudnić im jazdę po warszawie.
41. Dodane przez ellen, w dniu - 28-01-2012 16:32
popieram 6 i 19 a pytacie dlaczego było tak mało kierowców ano dlatego że nam już zabrakło kasy na paliwo,i co po jednego hot-doga miałam isc ?ale jak dostane wypłate dołącze do Was
42. Dodane przez do kom 16 !, w dniu - 28-01-2012 16:35
jesli 5,72(pieprzyk ON) to wiecej niz 5,77 (Luk Oil) to proponuje powrotu do szkoly pieprzyk ma najtaniej a przez tą akcje trzeba bylo tankowac na innych droższych ;x
43. Dodane przez kwiatek, w dniu - 28-01-2012 16:38
Dobrze by było jechać samochodami do Warszawy i zablokować stolicę tam gdzie jest największy ruch.A jeszcze lepiej zablokować samochodami rząd utrudnić im jazdę po Warszawie.
44. Dodane przez Kasta, w dniu - 28-01-2012 16:43
wazony musiały być :D ja nie mogłem akurat ;/
45. Dodane przez Warzniak, w dniu - 28-01-2012 17:00
No na Euro na pewno będziemy strajkować jeżeli ceny paliw nie spadną w dól przynajmniej o 1,50zł. A wtedy strajk nie będzie odbywał się tylko na stacjach lecz i na drogach będzie ruch spowalniany jak tylko się da....
46. Dodane przez ktosiek, w dniu - 28-01-2012 17:01
kawałek dalej Shell a nie Antoniemu blokować:)
47. Dodane przez Ważniak, w dniu - 28-01-2012 17:06
Chętni na pewno sie znajda tylko czy to ma sens robić dzień po dniu?? Ja tam sobie przyjadę czemu by i nie....
48. Dodane przez Emeryt, w dniu - 28-01-2012 17:20
Chociaż jeżdżę na gaz POPIERAM PROTEST. Do protestu teraz powinni się przyłączyć emeryci. Dlaczego?. A no dlatego, że młodzi do poniedziałku muszą iść do pracy i protest praktycznie się skończy. Wyzywam zmotoryzowanych emerytów do udziału w proteście od poniedziałku. Jest nas dużo. Zatankowanie za 10 zł nikogo z nas nie zrujnuje, a do rządzących (mam taką nadzieję) w końcu dotrze, że nie można zdzierać z ludzi bez ograniczenia forsę.
49. Dodane przez jajka, w dniu - 28-01-2012 17:25
nie ma to jak zablokować najtańszą stację w Lesznie. 
Stać Was było tylko na to aby umówić się pod Galerią Leszno i zablokowac stacje tuż przy niej? 
Co Wam zrobiła ta stacja że ją blokujecie?  
50 samochodów zablokowało stacje na kilkadziesiat minut, a w tym samym czasie na największych stacjach w Lesznie podjechało 2 klientów, w 10 minut zatankowało do pełna i zostawili wkasie tyle co wasza grupa przez ponad godzinę. I to płacąc za litr paliwa więcej niż na stacji obok GL. Gdzie tu logika? Z jednej strony blokujecie 1 stacje a w tym samym czasie 10 innych spokojnie sprzedaje setki litrów paliwa. 
To nie stacje są winne tak wysokim cenom paliwa.
50. Dodane przez Dziadzia, w dniu - 28-01-2012 17:29
tak powinniście jezdzić na codzień, a nie ile fabryka da. Będzie bezpieczniej!!!
51. Dodane przez MAREK, w dniu - 28-01-2012 17:30
Podziękujcie panu premierowi T...on nam pokaże gdzie raki zimują to wszystko jego wina!!!!!
52. Dodane przez PRA, w dniu - 28-01-2012 17:30
Kiedy w Rawiczu będzie taki protest? Chętnie się dołączę
53. Dodane przez ej, w dniu - 28-01-2012 17:38
dlaczego nie pojechaliście na Orlen?
54. Dodane przez KOLUS, w dniu - 28-01-2012 17:46
TOTALNY BEZSENS!!! NIKT O TYM SIĘ NIE DOWIEDZIAŁ PO ZA CZYTAJĄCYMI ELKĘ PL I LUDŹMI KTÓRZY AKURAT W TYM CZASIE TAM BYLI LUB CHCIELI ZATANKOWAĆ, DOBRZE, ŻE SIĘ STARACIE ALE TO NIC NIE DAJE I NIE DA, LEPIEJ ZA TE PIENIĄDZE CO TANKOWALIŚCIE KUPCIE ŻONIE/DZIEWCZYNIE KWIATY-BĘDZIE Z TEGO LEPSZY POŻYTEK NIŻ ROBIENIE TAKICH PSEUDO AKCJI GDZIE WIDAĆ TYLKO SAMYCH MŁODYCH LUDZI CO ZAPEWNE DLA NICH BYŁO ATRAKCJĄ TYPU SPOT I KILKA NA KRZYŻ AUT:) POZDRAWIAM!!!
55. Dodane przez l.sz, w dniu - 28-01-2012 17:52
jak zwykle ten śmieszny Shell zamknięty na nim nikt nie powinien tankować
56. Dodane przez łyk, w dniu - 28-01-2012 17:58
Popieram kom. 15 Ja również bym zrobił jeszcze wyższą cenę za benzynę. Samochodów jak nasrane przez ulice normalnie nie można przejść. W 80% to marnotrawstwo benzyny. Wielki samochód w nim jeden tyłek i jedzie do sklepu po bułkę. Istnieje takie coś jak komunikacja miejska. W dzisiejszych porąbanych czasach to jednak wstyd nią się poruszać. Lepiej sprowadzić starego gruchota i bujać się nim po mieście. Tańsza benzyna tylko dla firm i to takich co naprawdę używają samochodów w konkretnych celach.
57. Dodane przez juras, w dniu - 28-01-2012 18:03
Drodie paliwo !? dzwoń do swojego premiera!!
58. Dodane przez mar, w dniu - 28-01-2012 18:04
do. 43 dobrze kombinujesz ale nie bylo by chetnych na taki wyjazd
59. Dodane przez jarek, w dniu - 28-01-2012 18:04
dajćie zarobki takie jakie sa w uni a nie jak dla psa
60. Dodane przez Piotr, w dniu - 28-01-2012 18:16
Prawda jest taka ze kazda taka akcja, oczywiscie madrze zorganizowana przyniosla by oczekiwane rezultaty.Wziasc by tutaj prosty przyklad...wyobrazcie sobie przykladowo ogolnopolski protest ktory mialby za zadanie blokade wiekszosci stacji orlen chocby na pare godzin...efektem byłoby co? kilku badz tez kilkunasto milionowa strata dla skarbu panstwa.Gdyby tak robic codziennie efektem kolejne milionowe straty.Predzej czy pozniej i tak pan premier i kolega Rostowski ugieli by sie.Dlatego nie piszcie prosze ze tego typu protesty nie maja sensu.No ale wiadomo rzecza jest to ze w grupie sila.Mam nadzieje ze wkrotce urosniemy w sile i udowodnimy ze idzie cos zrobic.
61. Dodane przez xx, w dniu - 28-01-2012 18:18
zablokować drogę na poznań i stacje to by nie było głupie może znajda się chętni trzeba by było spróbować
62. Dodane przez adam, w dniu - 28-01-2012 18:21
W "wyspozielonym"kraju 
Miało żyć się jak w raju 
Rzeczywistość zweryfikowała 
Prawda inne oblicze pokazała
63. Dodane przez art, w dniu - 28-01-2012 18:29
Ja też bym się przyłączył do protestu tylko skąd miałem wiedzieć ze coś takiego się odbędzie , następnym razem dajcie znać na nk lub facbook dla wszystkich a Leszna,pozdro:)
64. Dodane przez EDI, w dniu - 28-01-2012 18:34
POPIERAM WAS Ale dlaczego wybraliście najtańszą stacje w Lesznie. POZDRAWIAM.
65. Dodane przez MlodyObserwator, w dniu - 28-01-2012 19:00
To się porobiło. Fakt , fajna sprawa z tym protestem , bo w końcu ktoś to zauważył i zaczyna się "coś dziać" w regionie w tej sprawie , tylko na ile rozsądne i sensowne jest takie działanie ?  
Pozytywem w tej sprawie jest to , że ludzie nie dają się bezczynnie zmanipulować władzy i próbują działać.  
Niestety nie każda podjęcie działania jest próbą dobrą .Czy podwyżki cen paliwa ustalili ludzie z Leszna bądź jego władze ? 
Odpowiedź jest oczywista , więc dlaczego blokowana jest jedna z najtańszych stacji paliw w Lesznie , w miejscu o tak dużym natężeniu ruchu ? Jest to cios nie wymierzony w rząd , a w właściciela tej stacji.W ten czas , gdy blokowaliście MALUTKĄ stację , inne znacznie prężniejsze zarabiały .Przykucie uwagi w ten sposób to średnio pomysł , by skutecznie zwalczyć drakońskie ceny paliw.Protest to dobra rzecz , ale wtedy gdy robi się ją przemyślanie. 
 
ps.Blokowanie EURO ? Totalna hipokryzja , każdemu chyba zależy ,w czasie gdy futbol będzie miał jednoczyć ludzi , aby w spokoju spędzić ten czas . A w Lesznie co ? Grupka demonstrantów na siłę będzie starała się utrudnić ruch setką ? Blokada na Euro to droga , ale do kompromitacji.
66. Dodane przez Kaziu, w dniu - 28-01-2012 19:16
tylko dlaczego sami niedzielni kierwowcy???
67. Dodane przez Szofer, w dniu - 28-01-2012 19:21
Właściciele stacji płaczą, a prawda jest taka że uzgadniają między sobą cenę paliw bez przerwy je podnosząc bo jest popyt! 
Gdyby kierowcy przestali tankować, chociażby raz w tygodniu to dopiero wtedy koncerny musiałyby zacząć szanować klientów. 
Jak głupi kupuje, to podnosimy ceny!
68. Dodane przez Ważniak, w dniu - 28-01-2012 19:30
Morze nie tyle będą blokowane drogi ale stacje paliw... niech zobaczą ludzie za granicy co się w Polsce wyprawia co wyprawia rzad i politycy, ze co robią ceny europejskie a zarobki pozostawiają nadal polskie to jest bezsens
69. Dodane przez KTOŚ, w dniu - 28-01-2012 19:39
kupuje dużo ON i prosze sobie wyobrazic,ze przed wyborami jako odbiorca"hurtowy" kupowałem ze zwykłego dystrybutora ponieważ detal wychodził taniej niż hurt!!pewien pan mi wytlumaczyl ze po wyborach dopiero zdrożeje wydawalo mi sie to absurdalne no i prosze bardzo mial racje:)
70. Dodane przez ORG, w dniu - 28-01-2012 19:42
Do 65. Rzeczywiście będzie kompromitacja, ale NIErządu, gdyż tylko ten NIErząd jest winien wysokich cen paliwa.
reklama
71. Dodane przez nowy, w dniu - 28-01-2012 19:56
do kom.10. jak zarabiasz dużo okradając pracowników i wszystkich jak się da to dla ciebie paliwo nie jest drogie bo płacą ludzie za ciebie.więc nie pal głupa!!!!!!!!!!
72. Dodane przez nana, w dniu - 28-01-2012 20:05
na orlenie trzeba bylo zrobic taka akcje a nie u pieprzyka
73. Dodane przez max33, w dniu - 28-01-2012 20:13
widział ktoś żeby premier tankował auto wszedzie za free bo on moze
74. Dodane przez do 56. Dodane przez łyk, w dniu - 28-01-2012 20:16
dokładnie, tanie paliwo powinno być tylko dla prowadzacych działalność gospodarczą oraz na stacjach przy autostradach, dla tych co naprawdę podróżują, po zakupy raz na tydzień wyjazd, a do roboty skrzyknąć się co najmniej po 5 w aucie lub autobusem i wszystko się zbilansuje, jak widzę ludzi co robią po 25 kursów dziennie spod domu i wiozą po jednym serku z Netto w siateczce z tworzywa, to aż strach pomyśleć ile oni dziennie spalin produkują!!! jeżdżenie tam i z powrotem NOWYM SPOSOBEM NA NUDĘ POLAKÓW
75. Dodane przez lolo, w dniu - 28-01-2012 21:06
jeśli ceny nie spadną, protesty się nasilą. Normalnie komuna.. Paliwo na kartki internet na kartki.. Wtedy chociaż pieniądze były tyle, że nie można nic było za to kupić..
76. Dodane przez baryla, w dniu - 28-01-2012 21:26
Witam , w końcu ludzie budza sie z tego snu w którym trwali przez ostatnie kilka , klikanascie lat ! 
 
Teraz widzicie co sie dzieje co rząd wyprawia , obywateli ma sie w d... nie dba sie o dobro obywatela zeby godnie zyl i nie przejmowal sie czy mu starczy na zycie do konca miesiaca ! MAsz chodzic do pracy nie zadawac pytan nie wychylać sie i wegetować za minimalna place jaka jest w wielu przypadkach 1070zl na reke ! Co to ma być ? Bena zaraz zobaczycie jak pojdzie w gore , tylko wojna z Iranem bedzie to sie nie zdziwcie jak poleci do 10zl ! 
 
Trza wyjść protestowac pokazac ze ludzie w tym kraju maja dosyć tego rządu calego ! Tusk z innymi powinni podać sie do dymisji całym rządem bez wyjątku ! 
Bo teraz inne partie sztucznie graja na swoja korzysc zeby wyborcow tylko przyciagnac. 
 
Jak mozna glosowac na TAk nie wiedząc na co sie glosuje i brac za to 15 tys zl na miesiac ? Tego nie rozumiem i 99% tych w rzadie tak wlasnie tobi !  
Czas powiedziec NIE ! Dość tych kłamstw i cyckania ludzi ,żerowania na obywatelach ! 
 
Wyjdzmy wszyscy razem protestowac , Emerycie za to ze dofinansowanie do leków im odebrano.Nie jeden nie ma za co żyć a taka podwyżka może tych ludzi dobić maksymalnie , ludzie ledwo ciagna koniec z koncem a teraz takie cos im zafundowali ! 
Kierowcy za cene paliw !Młodzi i Bezrobotni wszyscy sie zjednoczmy i pokażmy im ze nie zostawimy tego bez echa !  
Powinniśmy się dogadać co do dnia protestu i razem wszyscy wyjsc na ulice , zeby byla z nas pokaźna grupa - w kupie siła pamietajcie ! 
 
 
Ja mam dość życia w tym kraju , mam 30 lat i jak narazie ten kraj co kroku kopie mnie w tyłek - pewnie i nie tylko mnie ! Trza im pokazać ze nie ustąpimy , i albo podadzą sie do dymisji wszyscy tam albo bedzie gnooj ! Pozdrawiam !
77. Dodane przez olo, w dniu - 28-01-2012 21:39
Po co blokować taką małą stacyjkę ? Nie można orlenu ?
78. Dodane przez san, w dniu - 28-01-2012 21:50
baryla popieram w 100%! strajkowac do skutku ! :)
79. Dodane przez KOCUREK1970, w dniu - 28-01-2012 21:58
A może by tak w ramach protestu co do wysokin cen paliwa....przestać korzystać z auta-nie jeżdze to nie muszę kupować paliwa-nie kupuje paliwa to i nie płace zawartych w nim podatków a wtedy i ministerstwo finansów nie zgarnia podatków z paliwa-pomyślcie że mamy 15 mln aut to niech z tej grupy tylko 1 mln kierowców kupuje paliwo codziennie za 50 zł-to mamy co dziennie 50 mln zł ze sprzedaży paliwa co daje około 20-25 mln zł dziennie podatków z tego razy 365 dni w roku to daje prawie 10 MILIARDÓW zł rocznie tytułem podatku z paliwa!!! a gdzie reszta kosztów korzystania z auta i płacenia za to podatków-jadąc blokować stacje paliw i tak kupujecie paliwo!!!-głupota!!!bo min.Rostowski i tak z tego kase zgarnie tylko wooolniej-całkowite kto może nie korzystanie z auta jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem
80. Dodane przez Paweł, w dniu - 28-01-2012 22:50
"Początkowo miało to być od złotówki do dwóch złotych, jednak gdy pracownicy stacji wyjaśnili, że nie są w stanie odmierzyć tak małych ilości paliwa..." 
No tak czyli z dystrybutorami jest coś nie tak ledwie naciśniemy nic jeszcze nie leci a na wyświetlaczu już jest do płacenia, a ponadto reszta paliwa pozostaje w wężu. I do tak stacje paliw nas kantują.
81. Dodane przez PROTEST, w dniu - 28-01-2012 22:53
JEŚLI TA AKCJA MA SIE POWTÓRZYĆ TO NALEŻY SIĘ ZASTANOWIĆ KTÓRA SIEĆ STACJI TAŃCZY TAK JAK PAŃSTWO I URZĘDNICY IM GRAJA.KTO PIERWSZY PODNOSI CENY JAK NIE ORLEN?TYLKO WTEDY PROTEST ODNIESIE JAKIS SKUTEK.
82. Dodane przez PROTEST, w dniu - 28-01-2012 22:55
JEDEN DZIEN TAKIEGO UTARGU ZA GROSZE A OD RAZU ZMIĘKNĄ.
83. Dodane przez k, w dniu - 28-01-2012 22:57
jesli juz blokowac to nie stacje benzynowe tylko drogi i nie w sobote i niedziele ale w normalny dzien pracy i nie jedna godz tylko z 3 to korek zrobi sie az do Wroclawia to bedzie cos widac a tak to nic nie daje Tusk i tak z tego nic sobie nie robi tylko liczy ze ma wzrost gospodarczy bo z tego go rozliczaja bedzie mial jak ceny w gore a zarobki w dol to zawsze bedzie wzrost gospodarczy i zielona wyspa sredni zarobek w kraju to 4tys.i to sie liczy a nie to ze polowa spoleczenstwa ma ponizej 2 tys. ci co maja malo to go nie interesuja bo to panisko jego stac a protest tak popieram obojetnie jaki by nie byl na euro przylacze sie tez bedzie mialo cel
84. Dodane przez Piotr, w dniu - 28-01-2012 23:11
Zgadzam się z tobą "baryla" cynizm Rządu i Tuska nie zna granic. 
Pod szyldem reform: emerytalnej, służby zdrowia, finansowej, jak również licznych działań podniesienie podatku Vat, paktu ACTA, przyjęcie ustawy o GMO, gdzie również były liczne protesty. 
W telewizji PO sieje tylko propagandę na każdy temat, że nic się nie stało i wszystko jest ok. 
Wczoraj usłyszałem wypowiedź Tuska w której oznajmił, że pewne sprawy będą podejmować osobiście bez konieczności konsultowania ich ze społeczeństwem. Jednym słowem obłuda. 
Jedyne co pozostaje to ogólnopolski protest i bojkot Rządu.
85. Dodane przez hehehe..., w dniu - 28-01-2012 23:38
no przecież większość tam strajkujących to ''biznesmeni'' od siedmiu boleści z Rydzyny.. i Was nie stać na takie tanie paliwo? hehe... co, odczuwalne jest jeżdżenie w kółko, w pełny samochód, cały dzień w tatusinym aucie..? Co tata w baku teraz zostawi to starczy na kręcenie się w kółko po mieście na pół dnia, a nie tak jak kiedyś na cały...
86. Dodane przez baryla, w dniu - 29-01-2012 01:08
Mamy niby kryzys a oni sobie buduja jakies nowe urzedy za 50 mln zl ja sie pyta po co ?  
Strona internetowa jakiegoś urzedu 18mln sroool ! 
Ktoś tam ladnie w h.. tnie. 
 
Tak dalej ludzie być nie może w tym kraju jestem za zróbmy drugi Egipt jak nas sie nie slucha to trza zrobic w kraju REWOLUCJE !
87. Dodane przez do 79. Dodane przez KOCUREK1970, w dniu - 29-01-2012 01:54
tak stałoby się automatycznie gdyby paliwa była za drogie, wzrost ceny=spadek popytu, jesli takie zjawisko nie nastąpi, to ceny są OK, przy średniej krajowej pensji 4000 zł oboje pracujących małżonków mają 8000 zł czyli jakieś 1333 litry paliwa, tyle co waży przeciętna osobówka, nie jest źle, a ci co zarabiają 1500 zł? oni i tak chodzili pieszo nawet jak paliwo było po 3,5 zł:)
88. Dodane przez Ważniak, w dniu - 29-01-2012 03:57
Jak na razie jest ustalone ze protest co ostatnia sobotę każdego miesiąca. Najlepiej by było mieć kontakt z osoba która organizowała ten protest, i wtedy zebrać duża ale to naprawdę duża grupe ludzi i zrobić protest i na ulicach od wjazdu do Leszna od strony Wrocławia w stronę Poznania i tak że na Jana Pawła II bo to są 2 główne ulice w Lesznie to może wtedy się obudza a może i nawet telewizja przyjedzie.... bo radia i gazety szybko się zleciały wiem to bo sam brałem udział w tym proteście.... I w następnych tez będę brał o ile tylko zostanę poinformowany
89. Dodane przez ?????, w dniu - 29-01-2012 07:57
czy ktoś pomyślał przed wyjazdem na blokade po co tam właściwie jedzie??? widze że nie. blokada prywatnej stacji benzynowej... gratuluje pomysłu organizatorowi, który koncern zapłacił ci żebyś tam blokował???.chcecie za miesiąc następną blokade??? we włoszech protestowali od poniedziałku do piątku i wywalczyli. w lesznie na blokadzie średnia wieku to 22 lata. młodzi blokują bo muszą za coś zatankować swoją20-to letnie auta
90. Dodane przez ........., w dniu - 29-01-2012 08:17
i co wam to dało? gówniarze!!! 
aby uprzykrzacie życie pracownikom którzy z tego nic nie mają. marzną . takie protesty nic nie sa warte.
91. Dodane przez Piotr, w dniu - 29-01-2012 09:17
Szanowny Panie ......... z 90. komentarza proszę ich nie obrażać to nie są "gówniarze!!!" to jest odpowiedzialna akcja i wyraz niezadowolenia społeczeństwa z polityki Rządu.
92. Dodane przez Gostyń, w dniu - 29-01-2012 09:33
Leszno jesteśmy z wami!!!
93. Dodane przez jan, w dniu - 29-01-2012 09:38
kiedy kolejny protest?????????? 
to się zjawie.
94. Dodane przez bart, w dniu - 29-01-2012 09:39
Zastanawiam się tak cały czas.... co za kretyn wpadł na taki pomysł aby blokować stacje paliw? Stacje zarabiają na litrze po kilka, kilkanaście groszy więc po co zatruwać życie osobom które tam pracują?! Zamiast blokować stacje powinni blokować drogi wyjazdowe z rafinerii, aby cysterny wiozące paliwo na stacje nie mogły dotrzeć. Efekt? Murowany. A blokowanie stacji to jak walka z wiatrakami? Myślicie że to coś zmieni? ile tysięcy stacji paliw jest w Polsce, a ile zablokowaliście? Jeśli na jednej nie zatankuje to pojadę na drugą - proste. Debilizm i głupota w Polsce nie zna granic. Pomyślcie trochę i zablokujcie źródło a nie stacje!
95. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 29-01-2012 09:56
A mam takie małe zapytanie do strajkujących: kto z Was głosował na PO?
96. Dodane przez Srebrny bus pieczarkarzy:, w dniu - 29-01-2012 10:22
Czy ci panowie też podjechali zatankować za zeta? 
A kto pilnował stałego posterunku kasowego przy ul.Poznańskiej?
97. Dodane przez do kom 75, w dniu - 29-01-2012 10:25
Co za brednie piszesz? Za komuny było drogo? Za komuny problemem było to, że ludzie mieli pieniądze, ale nie było towaru. Więc nie mieszaj młodym w głowach. Do tego każdy miał pracę, czy był wykształcony czy nie!
98. Dodane przez W1, w dniu - 29-01-2012 10:47
Już denerwują mnie komentarze ludzi którzy piszą, że jak nie masz na paliwo to idź do pracy. Co z tego że pracuje i na godzinę zarabiam na 2 litry paliwa gdzie w np Niemczech zarabia się na 10 litrów paliwa, dasz ludziom pracę za 60 zł na godz to nikt nie będzie narzekał i protestował !!!
99. Dodane przez Pinokio, w dniu - 29-01-2012 10:48
Bez sensu taki protest tylko na tej stacji pewnie sie zgodzili bo to najmniejsza stacja:P masakra z czego ta radosc jak to ustawione bylo z wlascicielem...bez sensoswne weźcie sie za najwieksze stacje w L-nie
100. Dodane przez żal, w dniu - 29-01-2012 10:48
No to dzieci, które nudziły się w sobotę postanowiły się zabawić. Ciekawe ile z was przepracowało chociaż jeden dzień w życiu. Pewnie później dumnie poszli do maca.
101. Dodane przez Do kom. 42, w dniu - 29-01-2012 11:48
MISIU DROGI! 
Nie mieszaj pojęć- są stacje paliw i są stacje "paliw". Dlatego też nie pisałem że gdy tankowałem w Kościanie na ORLENie naprzeciw TESCO tanie paliwo to nie skusiłem się na paliwo ze stacji przy INTERMARCHE (o grosz taniej było) że już nie wspomnę o stacji firmy A(...) gdzie pewnie jeszcze z dwa trzy grosze bym urwał z ceny. 
Leję zasadniczo na stacjach z dużym logo i ceny na takich stacjach porównuję. 
A Tobie życzę długich, bezawaryjnych przebiegów i niskiego spalania na produktach Twojej ulubionej firmy! 
BTW. Szkoda że w Lesznie komunikacja miejska nie skusiła się na zakup autobusów na CNG. To w tej chwili najtańsze paliwo do silników spalinowych. No cóż- widać brak szerszych horyzontów wśród włodarzy miasta-byle do emerytury...
102. Dodane przez LIBERTYN, w dniu - 29-01-2012 13:46
Tak, powinno być pospolite ruszenie i blokada rafinerii oraz dużych magazynów paliwowych na terenie całej Polski. Lokalne blokady kilku stacyjek i tankowanie symbolicznych ilości paliw do pojazdów, to za słaby argument dla Rządu.To prawda, mam również ograniczone zaufanie do niektórych ,,stacji paliw". Kilka lub kilkanaście groszy oszczędności na litrze wybranego paliwa, może być złudne i ,,zaprocentować" dla wielu użytkowników nowoczesnych benzynek i dizelków dodatkowy wydatek kilku - kilkunastu tysiączków złotówek na przedwczesne naprawy. Przy intensywnej eksploatacji pojazdów są szybko widoczne skutki pracy silników spalinowych na mafijnych ,,koktailach". Cena paliw jest za wysoka w POlsce i w krótkim czasie wzrosła o kilkadziesiąt procent. Instalacja CNG jest droga, ale zwraca się po pewnym okresie użytkowania szczególnie dużych pojazdów.(...)
103. Dodane przez Ważniak, w dniu - 29-01-2012 15:53
Wiecie co?? Powoli zaczynają mnie nudzić komentarze typu weźcie się do pracy, pewnie większość z was ani jednego dnia nie przepracowała (i tu się facet/kobieto mylisz bo wydawało mnie sie ze większość osób była już pracująca), tak samo komentarze typu: trzeba było jechać na duża stacje, to tak nic nie da bla bla bla bla. A może zamiast tak krytykować młodzież i ubliżać to może wzięli byście podnieśli te swoje dupska i tez wzięli udział, bo jak narazi jest powiedziane każda ostatnia sobota każdego miesiąca. Wiec zapraszamy serdecznie państwa Mądrych
104. Dodane przez lhlhl, w dniu - 29-01-2012 16:58
co do ACTA. kolejny protest ma być w tygodniu. dokłada data na facebooku. znajdźcie sobie "leszno przeciwko ACTA' tam bedzie wszystko podane
105. Dodane przez , w dniu - 29-01-2012 18:19
Przeczytaj dokładnie bo widać, że i z tym w szkole miałeś problem! Jest napisane w komentarzu nr 75, że było paliwo na kartki, pieniądze były, ale nie można było za nie nic kupić teraz nie ma pieniędzy ( czyli nic nie kupisz bo nie masz za co, a możliwości są ogormne) Paliwo ma chore ceny a ludzie pisząc, że powinno być droższe, albo małolaci wożą się autami, są chorzy ponieważ oni chodzą pieszo albo jeżdżą rowerami i wkurza ich to, że inni mają lepiej jak oni sami. Brak słów na głupotę ludzką.. Później takie komentarze ludzi rząd bierze pod uwagę i nic nie zrobi z obniżką cen ponieważ naród chce podwyżek cen paliw by młodzi ludzie sobie nie jeździli bo ich denerwuje jak raz czy drugi przeleci pod jego oknem. Zazdrość. i Chory kraj.
106. Dodane przez lilo, w dniu - 29-01-2012 19:50
trzeba walczyć o swoje , nikt inny nam nie pomoże , jestem z wami , blokować co sie da ;)
107. Dodane przez bartek, w dniu - 29-01-2012 22:37
najlepiej postarac sie o doplaty do paliwa miastowego
108. Dodane przez Mati, w dniu - 29-01-2012 23:21
Witam. Blokowanie małej stacji i w dodatku która ma bardzo niską cenę za litr paliwa jest bezcelowe. Należy zablokować stacje (koncerny) które są wiodącymi dystrybutorami na rynku paliw np ORLEN lub BP ponieważ te mniejsze stacje lub te których w Polsce jest mało zaopatrują się w paliwo od dużych koncernów. Główną rolę odgrywa tu ORLEN i BP jak już wcześniej wspomniałem. A po drugie blokowanie stacji przez 2h nie przyniesie żadnego skutku. Kto będzie chciał to pojedzie na inna stacje, kto ma czas zaczeka. Należy zablokować duże stacje w Lesznie na parę godzin w tym samym momencie w "godzinach szczytu". Po trzecie chciałem pojawić się na proteście lecz nie było "oficjalnego" oświadczenia od organizatora. Proszę o informacje o następnym strajku ;) Pozdrawiam
109. Dodane przez POGROMCA CHOMIKÓW, w dniu - 30-01-2012 09:40
(...) . witam sprawa słuszna popieram ale trafnosc miejsca- nie na miejscu bo u p(...) najtaniej bardzo chetnie sie przyłacze i zrobimymy jeszcze blokadkę na tych stacjach wylotowych gdzie marża jest najwieksza !! chuba czas wpiwnicy otworzyc własną destylarke i lac do benzynowca alkohol sa kraje gdzie na stacji normalnie za grosze można go kupic W KŁAMIACEJ WCIAZ TV POKAZUJA NAM ZE I TAK MAMY NAJTANSZE PALIWO JA POLICZYŁEM ZE BY ZYC GODNIE I JEZDZIC JAK EURPOJEJCZYK MUSIAŁBYM TANKOWAC ZA 2 ZL BENE , OLEJ I 1 ZL GAZ I WTEDY JESTESMY LICZACA SIE GOSPODARKA Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM
110. Dodane przez , w dniu - 30-01-2012 10:08
Beznadziejny protest - uderza w zwykłych kierowców
111. Dodane przez , w dniu - 30-01-2012 19:32
Rozumiem, że powodem protestu jest fakt, że ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie? :)
112. Dodane przez Polak, w dniu - 30-01-2012 23:33
Do kom.nr15,od kiedy to korki "spadałyby".Ty wieśniaku umiesz pisać po polsku???
113. Dodane przez kiero, w dniu - 31-01-2012 10:24
przestać tankować na Orlenie, to zaraz obniżą ceny !!!
114. Dodane przez lubie_dawcow_nerek, w dniu - 31-01-2012 15:46
Gówniarze i dresiki zrobiły sobie proteścik. Dlaczego u Pieprzyka? Bo duża sieciówka pogoniłaby dziadostwo i tyle by sobie "poprotestowali". 
Radio robi paru palantom prasę. Nie macie o czym pisać i mówić. Brakuje trupów? W tym jesteście najlepsi! (...)
115. Dodane przez Jonasz, w dniu - 31-01-2012 19:13
A ja powiem tak dać ogłoszenie do radia na kolejny taki dzień, zorganizować dużą grupę osób i zablokować wszystkie możliwe stacje w okolicach wtedy na pewno by to coś dało i płacić 1 groszówkami, a jeśli by to nic nie dało to zapowiedzieć kolejny protest i ktoś w końcu pomyśli że to naprawdę wielkie utrudnienie popieram taką akcje CENY PALIW W POLSCE SĄ DROŻSZE NIŻ 1 GODZINA PRACY NIEJEDNEGO PRACOWNIKA ! ! ! A PRZECIEŻ JESTEŚMY PO WYBORACH ? ! ! ! ! ! ! ! !
116. Dodane przez Jonasz, w dniu - 31-01-2012 19:19
A i jeszcze jedno kiedyś oglądałem taki program o tym co dzieje si e na świecie PAMIĘTAJCIE o jednym: TAM GDZIE ZŁOŻA ROPY TAM SHELL, ŚWIATOWE KONCERNY WEJDĄ NA KAŻDY TEREN CZY TO KOMUŚ SIĘ PODOBA CZY NIE WIĘKSZOŚĆ WOJEN NA ŚWIECIE PROWADZI DO "SHELL"A NAWET PREZYDENT USA DOSTAJE CO MIESIĄC TZW "ZALICZKĘ" BY SIEDZIAŁ CICHUTKO ! ! !
117. Dodane przez Jonasz, w dniu - 31-01-2012 19:21
I STRAJK POWINIEN BYĆ OD RANA DO WIECZORA LUB W GODZINACH KIEDY JEST NAJWIĘKSZY RUCH A KIJ MOŻE AKURAT KTÓRYŚ POSEŁ BY CHCIAŁ SE ZATANKOWAĆ I PO GODZINCE LUB KILKU BY MU SIĘ TO UDAŁO
118. Dodane przez smiech, w dniu - 05-02-2012 22:49
moze w ramach protestu nalezaloby blokowac nowbogackich byznesmenow, dojacych panstwo, bo w oklicy wiekszosc na krusie, wytepic cwaniakow nie wykazujacych dochodow, a budujacych domy, i poruszajcych sie samochodami wartymi tyle co ich oficjalny dochod z dwudziestu lat!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę pomieszczeni... Leszno 20
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj