Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Marca 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bogdan, Józef
Do końca roku 287 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Kryzys w Lipnie?

Kryzys w Lipnie?

02.02.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
fedhom.jpgInicjatorzy refendum to ludzie, którzy stracili układy, przywileje i dochodzy z gminy - mówili w Rozmowach Elki wójt Lipna Mariusz Homski i przewodniczący Rady Gminy Czesław Fedyk. Ich zdaniem zarzuty opozycji nie mają żadnego uzasadnienia. Homski przyznaje, że popełniał błędy. Największym było niezwolnienie na czas Sekretarz Gminy - stwierdził, zapewniając, że nie żałuje zatrudnienia swojego zastępcy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:


Zobacz film na elka.tv
 
Komentarze (256)
1. Dodane przez fan, w dniu - 02-02-2012 16:50
trzymam za pana kciuki Panie Adamek.
2. Dodane przez znudzona, w dniu - 02-02-2012 17:20
ciekawe jakie mądrości pokaża?? pewnie wszystkie psy powieszą na wicewójcie, a oni czyści.... Panowie dajcie luz i odpuście...
3. Dodane przez l, w dniu - 02-02-2012 17:51
Pan Fedyk cały czas zamęt siał. Jest po prostu niedobry 
tak ja Oni wszyscy.
4. Dodane przez alternartwa mieszkaniec Leszna NoACTA, w dniu - 02-02-2012 18:43
Jak wam pomaga w pracy starosta z PO
5. Dodane przez kot, w dniu - 02-02-2012 18:49
Fedyk do dymisji
6. Dodane przez krasnal, w dniu - 02-02-2012 20:13
Starosta pomaga C(...) i jego sitwie. Stare kumple, kopa lat.
7. Dodane przez zosia, w dniu - 02-02-2012 21:33
w artykule dot zastepcy wójta przeczytałam fajny wpis, dodany przez leśnego władka. pozwólcie że go tu wkleje. 
 
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu naukowcy i badacze społeczni zauważali, że funkcjonuje takie coś jak norma społeczna, która swą siłą oddziaływania w danej społeczności zobowiązuje jej członków do respektowania ogólnie przyjętych wartości.  
Dla przykładu, uważano że jeśli ktoś oszukał drugą osobę to nie istotne są okoliczności tego występku, tylko jest zwyczajnym złodziejem.  
Dziś natomiast wielu z nas z niebywałą łatwością próbuje wybielać siebie przed sobą i innymi, zasłaniając się i usprawiedliwiając różnymi okolicznościami gdzie popularna kradzież dobrze zawoalowana do złudzenia może przypominać dobry uczynek.  
Relatywizm to również sposób oceny rzeczywistości w zależności od zajmowanego stanowiska itp.  
W Polsce już na początku lat 90tych ,mogliśmy obserwować bardzo często przypadki, kiedy kanalia dochodząca do fortuny majątkowej z dnia na dzień stawała się sponsorem i opiekunem uciemiężonych.  
To właśnie relatywizm w postaci przyzwolenia społecznego, umożliwił wielu łajdakom przeistoczenie z poczwarki w motyla.  
choć nie pisałem tego tekstu w kom. 120, to mam nadzieję , że jasno przedstawiłem problem.  
Jeśli chodzi o sytuację bieżącą, to dziwie się , że i w tym przypadku nie dostrzegacie Państwo zjawiska relatywizmu.  
Społeczność nie powinna przechodzić do porządku dziennego dowiadując się , że obecny wójt będąc radnym popełniał przestępstwo, zresztą do którego sam się przyznał.  
Wójt to chodząca uczciwość, przed wójtowaniem , w trakcie wójtowania oraz po wójtowaniu, inne stawianie sprawy to czysty objaw relatywizmu.
8. Dodane przez Kri, w dniu - 02-02-2012 22:31
Mam nadzieję, że redaktor Adamek będzie dociekliwy i bezkompromisowy. Ech, szkoda że od kilku lat nie ma już Pani redaktor Szpecht-Ruteckiej. Ona na pewno by drążyła wiele tematów.
9. Dodane przez krasnal, w dniu - 03-02-2012 06:27
do kom 7: A mozesz wskazac takiego wojta/starostę - chodzącą uczciwość w okolicy? nawet prezydenci mają teraz problemy z uczciwością (np ten z Niemiec). Inni są nieuczciwi po cichu
10. Dodane przez LIPNO MÓWI NIE MARIUSZOWI H.!!!, w dniu - 03-02-2012 08:42
grunt po nogami się pali!!!ale pudrowanie brudnego nosa i ciemnych spraw już NIC nie pomoże!!!!!OSKARŻONY będzie OSKARŻONYM!!!! A MATACTWA będą MATACTWAMI!!!! 
czas na zmiany!!! POZWÓLMY WYJŚĆ SŁOŃCU!!!
reklama
11. Dodane przez czarny, w dniu - 03-02-2012 08:46
to nie kryzys to NORMA!!! takich nieudolnych ludzi wybrali nam eko terroryści i czas ich rozliczyć!!!!
12. Dodane przez do krasnala, w dniu - 03-02-2012 08:57
A wiesz że są tacy, tylko trzeba ich trochę poszukać. 
W samorządności jest ten problem, że rwą się do niej ludzie, którzy chcą na niej zrobić interes lub utrzymać obecne wpływy. 
Bywa tak, że za cieniasem stoi kilku cwaniaków którzy nim sterują z tylnego siedzenia. 
Moim zdaniem przyszły wójt Lipna powinien otoczyć się fachowcami, którzy będą realizować wyznaczone przez niego zadania. 
Sam wójt natomiast powinien mieć pomysł na rozwój Gminy- oczywiście wzmocniony przyzwoleniem mieszkańców, których nie będzie zaskakiwał swoimi kosmicznymi rozwiązaniami , lecz ich pytał i liczył się z ich zdaniem. 
Nigdy nie powinien oszczędzać na szkołach ani na aspiracjach do godnego życia mieszkańców Gminy. 
Wójt - to nie tytuł i honory, to ciężka służba dla ziemi i ludzi, dla tradycji i wspólnej przyszłości. 
To permanentna praca budująca wizerunek Gminy, dzięki któremu mieszkańcy poczują się dumni , że tu jest ich dom.
13. Dodane przez Jan, w dniu - 03-02-2012 08:58
gdyby wójt miał za grosz honoru to podałby się do dymisji ale....internauta nr 7 napisał to doskonale!!!!
14. Dodane przez sowka, w dniu - 03-02-2012 09:28
właśnie to jest problem leżący w nas samych, że już się przyzwyczailiśmy, że wójt czy jakiś burmistrz morze mieć z prawem i moralnością na bakier. 
To wszystko zależy od nas , czy damy na to przyzwolenie czy nie. 
Gmina Lipno zdaje dziś wielki egzamin z dojrzałości obywatelskiej, mówiąc dziś wójtowi NIE - sprzeciwia się obłudzie , zakłamaniu, szczuciu , prywacie i bylejakości.
15. Dodane przez do 7, w dniu - 03-02-2012 09:30
niesamowicie ciekawy tekst - i o to chodzi!!!!!!!!
16. Dodane przez marek, w dniu - 03-02-2012 10:24
to sa ci co sie pobili pod dino w wilkowicach
17. Dodane przez madzia, w dniu - 03-02-2012 10:35
no panowie - JĘZYK BRUKOWY - wstyd i jak taki ktoś może pełnić funkcję przewodniczącego i wójta?
18. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-02-2012 10:35
Mariusz jesteśmy z Tobą!!!
19. Dodane przez mich, w dniu - 03-02-2012 10:36
Wójcie dam Panu jeszcze jedną szanse....3mam kciuki
20. Dodane przez XXX, w dniu - 03-02-2012 10:37
PANIE HOMSKI - JESTEM Z PANEM!!!!
21. Dodane przez jr, w dniu - 03-02-2012 10:38
Panie Wójcie damy rade
22. Dodane przez młoda, w dniu - 03-02-2012 10:38
Nie dało się tego słuchać. Przykro mi, ale pan Homski mnie nie przekonał. My nie mamy go oceniać po roku, a co on zrobił- pracowników po miesiącu oceniał i dziękował za współpracę, a pani sekretarz to właściwa kobieta na właściwym miejscu. Bardziej kompetentnej osoby w tej gminie nie było i nie będzie. Jednak na tej taczce wyjedzie. Wina pani sekretarz, wina opozycji a my czyści jak łza.
23. Dodane przez ccc, w dniu - 03-02-2012 10:38
Panie Homski - widać, że się Pan stara. Tamci - tylko starają się obrzucić dobrze błotem... Nowak i inni powinni być rozliczeni za to - czego się dopuszczają!
24. Dodane przez g, w dniu - 03-02-2012 10:39
Mam nadzieję że sie wszystko dobrze skończy
25. Dodane przez anka, w dniu - 03-02-2012 10:39
Oświadczenie wójta na koniec - dawno nic mnie tak nie ubawiło. Jak prosił o szansę, o jeszcze rok, jak w pośpiechu wymieniał inwestycje: remonty, kanalizy, itd. Biedny człowiek, biedny.
26. Dodane przez XXL, w dniu - 03-02-2012 10:40
Pięknie się pisze na forach, blogach w propagandowych gazetkach itd... tylko że rzeczywistość jest trochę inna. 
jedno jest pewne ze jest grupa nowych ludzi , którzy maja chrapkę na władze:))) 
Jednak sposób ich działania wyraźnie wskazuje że są to ludzie pokroju Pana Homskiego i Szulczyka. 
Może niech to załatwią między sobą i przestaną bruździć w naszej gminie.
27. Dodane przez hania, w dniu - 03-02-2012 10:42
żałose stęki i kupa kłamstwa, prosze żeby ktoś sprawdził każde słowo tych panów , zobaczycie że w 90 % kłamią.
28. Dodane przez Ble ble, w dniu - 03-02-2012 10:44
największa porażka to fakt że został Pan Homski wybrany na wójta. Chyba każdy to teraz przyzna!
29. Dodane przez Jan, w dniu - 03-02-2012 10:49
Bardzo dobre i konkretne wypowiedzi przewodniczącego i wójta. Tak trzymać panowie. Jest duża grupa, która jest z wami!!!
30. Dodane przez do kom.7, w dniu - 03-02-2012 10:53
LEŚNY WŁADEK ujął to WSPANIALE!  
Jest to kwintesencja całej sytuacji!  
A nie jak ci panowie pokazują wyimaginowanego wroga  
w postaci pana Andrzeja i słynnej już opozycji  
rzekomo chcącej powrotu poprzedniego wójta.
31. Dodane przez XXX, w dniu - 03-02-2012 10:53
POPIERAM OBECNEGO WÓJTA - NIE POPIERAM TEGO, KTÓRY BYŁ. CHODOROWSKI PRZEZ LATA STWORZYŁ SIATKĘ POWIĄZAŃ I NIE PODOBA MU SIĘ NOWY PORZĄDEK... DLATEGO TAK ZAJADLE WALCZĄ ŻEBY WRÓCIŁO STARE. 
POPIERAM HOMSKIEGO - BO WIEM JAK ŁATWO MOŻNA KOMUŚ ZSZARGAĆ DOBRĄ REPUTACJĘ - A WIDAĆ, ŻE WSZYSTKIE TE SPRAWY, ZA KTÓRE SZARPIĄ PANA WÓJTA MAJĄ DRUGIE DNO.  
PRAWDOPODOBNIE CHODZI TU O TE WIATRAKI - STĄD BARDZO INTENSYWNIE RÓWNIEŻ STAROSTWO WŁĄCZYŁO SIĘ W CAŁĄ AKCJĘ - GRA JEST O DUŻĄ KASĘ - NIEKTÓRZY SKORZYSTAJĄ I DLATEGO CHCIELI BY POWROTU STAREGO. NAIWNI MIESZKAŃCY NIE WIEDZĄ O CO CHODZI I ROBIĄ TO CO IM SIĘ POWIE - ALE PÓŹNIEJ TO ONI BĘDĄ PONOSIĆ KONSEKWENCJE BŁĘDNYCH DECYZJI...  
PANIE HOMSKI - MUSISZ PAN TO PRZETRZYMAĆ - JESTEŚMY Z TOBĄ!!!!!!!!!
32. Dodane przez vvvvvv, w dniu - 03-02-2012 10:56
TAKIE TEKSTY TO SE MOŻNA WSADZIĆ ... POPATRZ NA SIEBIE - JAKI KRYSZTAŁOWY NIBY JESTEŚ... CIEKAWE CZY OPŁACASZ ABONAMENT RADIOWO-TELEWIZYJNY? ...A TAKICH SPRAW NA PEWNO JEST WIELE...;)
33. Dodane przez hipek, w dniu - 03-02-2012 11:16
Ja jeszce poczekam do końca kadencji....
34. Dodane przez Kropka, w dniu - 03-02-2012 11:18
Słuchałam tych panów i nadziwić się nie mogę jak mogą tak kłamać, naszym największym błędem jako mieszkańców był wybór pana Fedyka na radnego a pana Homskiego na wójta, uwierzcie mi oni dla pieniędzy zrobią wszystko!
35. Dodane przez ola, w dniu - 03-02-2012 11:19
Ci ludzie rządzą! Boże! Nie dziwię się grupie inicjatywnej. Życzę powodzenia. Pan Homski zapomiała, że też swoich zatrudnił i to bez konkursów.
36. Dodane przez Natasza, w dniu - 03-02-2012 11:23
Jestem mieszkanką lipna od niedawna . Pomimo,że nie mogę doprosić się od wójta wyrównania drogi to dam mu jednak szansę i nie będę głosować za jego odwołaniem.Nie interesują mnie żadne plotki i sprawy sądowe (to rozstrzygnie sąd a nie ludzie) tylko to aby w gminie było coś robione dla społeczności.Na razie widzę ,że coś się dzieje choć jest to bardzo mocno eksponowane przez wojta w mediach i lokalnym (śmiesznie pisanym)czasopiśmie. No cóż każdy chce się jednak jakoś sprzedać. Krytykować jest zawsze najprościej.
37. Dodane przez sąsiad, w dniu - 03-02-2012 11:44
język w radio, którym mówili ci panowie nie przystaje do ich stanowisk- to było żałosne, dalej róbcie to referendum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
38. Dodane przez Lipniak, w dniu - 03-02-2012 11:44
Panie Homski, skarży się Pan, ze przejął pan pustą kasę gdy obejmował Pan stanowisko. A co na to komisja budżetowa poprzedniej rady, nie miała nic do powiedzenia? A może nie pamięta Pan, kto był przewodniczącym tej komisji? To przypomnę Panu, otóż przewodniczącym tej komisji był pan Mariusz Homski! OOO, to Pan? Trzeba było chodzić na sesje, a nie produkować czekolady!  
I niech się Pan przestanie w końcu spóźniać na wszystkie możliwe spotkania i zebrania, bo jest to co najmniej wsiórskie.
39. Dodane przez darek, w dniu - 03-02-2012 11:45
chętnie bym usłyszał w radio Panią Anię Drost. 
Niech ona się do tego ustosunkuje.
40. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 03-02-2012 11:46
jednym słowem masakra Wójt błaga o litość mieszkanców żeby go jeszcze nie wyrzucali a nazywają Andrzeja Nowaka oszustem niech najpierw spojrzy na siebie bo w jednej rzeczy to on jest najlepszy w kłamstwie i co do tego nie mam wątpliwości. Mataczy na wszelkie sposoby próbują winę zrzucić na innych.
41. Dodane przez lipniok, w dniu - 03-02-2012 11:48
To wręcz obrzydliwe tak kłamać jak robią Panowie Wójt i Przewodniczący, mnustwo z tych ich działan było rozpoczete jeszcze przez poprzednika, to oni starali się o pozyskanie srodków i zapisy pod inwestycje, a tu tacy przyjdą i bzdety ludzią wciskają.
42. Dodane przez ab, w dniu - 03-02-2012 11:50
TAK dla Rady i dla Wójta!!!
43. Dodane przez HANIA, w dniu - 03-02-2012 11:50
JESTEM ZA REFERENDUM - JAK MOŻNA BYŁO KOGOŚ TAKIEGO WYBRAĆ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
44. Dodane przez TADEK, w dniu - 03-02-2012 11:52
dosyć kompromitacji i kłamstw, to paranoja co oni opowiadają i 0 prawdy- REFERENDUM.
45. Dodane przez zosia, w dniu - 03-02-2012 11:53
ja nie czekam , ja mówię nie, nie nie .
46. Dodane przez wilkowice, w dniu - 03-02-2012 11:54
NA SZCZESCIE SZULCZYKA JUZ NIE MA. PANIE WOJCIE JA DAJE PANU JESZCZE JEDNA SZANSE. MILO MI WIDZIEC JAK SIE PAN STARA. POWODZENIA WÓJCIE I RADO
47. Dodane przez m, w dniu - 03-02-2012 11:54
STYL WYPOWIEDZI PANA WÓJTA JEST PONIŻEJ PASA- MY JUŻ MU DZIĘKUJEMY - marian z rodziną.
48. Dodane przez chorynowak, w dniu - 03-02-2012 11:55
PO CO TE REFERENDUM PO CO TRACIC PIENIADZE. MOJ WOJT ZAWSZE DOSTANIE KOLEJNĄ SZANSĘ
reklama
49. Dodane przez ewa, w dniu - 03-02-2012 11:56
Panie Nowak, puknij się w głowę. Albo masz nagranie i je udostępnij a jak nie to jestes kłamcą!!!
50. Dodane przez zbyszek, w dniu - 03-02-2012 11:56
brawo Homski!!!
51. Dodane przez WILKOWIC., w dniu - 03-02-2012 11:57
ten wywiad powinien być puszczany na studiach marketingowych jako genialny przykład robienia antyreklamy, totalna spychologia trafiająca jedynie do ciemniaków, prymitywna i pozbawiona kregosłupa moralnego- WSTYD DLA LIPNA.
52. Dodane przez jacek, w dniu - 03-02-2012 11:58
zbojkotujmy to referendum!!! a nowaka na taczkę i do innej gminy. jest beszczelny. ss,ormo. co on sobie wogóle myśli
53. Dodane przez Teresa, w dniu - 03-02-2012 12:02
Jak pczekamy do końca kadencji to z gminy nie zosanie nic
54. Dodane przez aleks, w dniu - 03-02-2012 12:08
nowak i tak nie pójdziemy na referendum!!!!
55. Dodane przez lipno, w dniu - 03-02-2012 12:09
ja dam Panu Panie wójcie jeszcze jedną szansę. moja rodzina też
56. Dodane przez zuch, w dniu - 03-02-2012 12:10
kłamstwa i pomówienia Pana Nowaka i innych ludzi są niedopuszczalne
57. Dodane przez orzeł, w dniu - 03-02-2012 12:12
nowak pewnie niedługo ty nie bedziesz wychodził z sądu. trzymam za Pana kciuki PANIE HOMSKI!!!
58. Dodane przez ANTYCHODOR, w dniu - 03-02-2012 12:13
Panie Mariuszu dziękujemy za inwestycję i dajemy Panu jeszcze jedną szansę. ZBOJKOTUJMY REFERENDUM!!!
59. Dodane przez jacek, w dniu - 03-02-2012 12:17
nowak czekamy na te drastyczne nagrania
reklama
60. Dodane przez do jacka, w dniu - 03-02-2012 12:25
a może mariuszu , weż się do roboty i wytrzymaj ale tylko do referendum ja już ci podziekował. REFERENDUM TAK HOMSKI NIE
61. Dodane przez marek, w dniu - 03-02-2012 12:26
tylko referendum , po tym wywiadzie jeszcze bardziej się w tym upewniłem.
62. Dodane przez maria, w dniu - 03-02-2012 12:27
dziękujemy kiepskiemu wujtowi- jestem za referendum, te skamlanie o szansę było poniżające.
63. Dodane przez rety, w dniu - 03-02-2012 12:28
popieram wójta nie pamiętam kiedy prace w gminie były tak intensywne wszędzie coś się dzieje i to pozytywnego i zastanówcie się kto z nas jest bez skazy nie ma takiego rozliczać powinniśmy po upływie kadencji
64. Dodane przez lipowidz, w dniu - 03-02-2012 12:28
referendum TAK TAK TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
65. Dodane przez słuchacz, w dniu - 03-02-2012 12:29
co mi tam Nowak, to Homski ma problem, jestem za jego natychmiastowym odwołaniem.
66. Dodane przez JA, w dniu - 03-02-2012 12:31
TAKI WÓJT TO WSTYD DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW
67. Dodane przez Jolanta z Wilkowic, w dniu - 03-02-2012 12:36
WIELKI NIESMAK- to czuje po wypocinach radiowych Pana Wójta Homskiego, jak ktoś tak mówiący mógł w ogóle zostać wójtem, to jest ogromna porażka dla Gminy i czas to zmienić.
68. Dodane przez wacek, w dniu - 03-02-2012 12:37
ja się nie dziwię , że go nie chcą, po raz pierwszy go usłyszałem i już go znielubiłem.
69. Dodane przez jacek, w dniu - 03-02-2012 12:38
wił się jak piskorz, tak nie zachowuja się ludzie z czystym sumieniem.
70. Dodane przez dana, w dniu - 03-02-2012 12:40
obnażył się tym wystąpieniem w radio. to było bardzo niesmaczne o fe.
71. Dodane przez do 58, w dniu - 03-02-2012 12:41
faktycznie , wierzę , że wójt i jego poplecznicy zbojkotują referendum.
72. Dodane przez Co za grupa, w dniu - 03-02-2012 12:44
Jeśli to prawda że z tej grupy inicjatywnej jest tylu co  
straciło na zmianie władzy to tylko wstyd dla tej grupy. 
Wiem teraz dlaczego chcą zmian , żeby sobie zrobic dobrze.
73. Dodane przez słuchaczka, w dniu - 03-02-2012 12:51
Tym Panom już dziękujemy. Homski do domu...
74. Dodane przez prawnik, w dniu - 03-02-2012 12:52
ja się bardzo dziwie wójtowi, gdy mówił , że jest taki spokojny o wyroki sądu, fakt siedzieć raczej nie pójdzie, ale skazany będzie, a to już po wójtowaniu.
75. Dodane przez plotkarze, w dniu - 03-02-2012 12:53
o czym mówicie referendum to bzdura
76. Dodane przez Kibol, w dniu - 03-02-2012 12:56
Zapytajcie czy Orlik oddany?
77. Dodane przez fredii, w dniu - 03-02-2012 13:08
do ewa kom.nr49 to nie sa slowa p.Nowaka tylko intrnautow na jego blogu wypisujacy rozne komentarze .
78. Dodane przez Kri, w dniu - 03-02-2012 13:09
Dobranocka dla dorosłych, Panie H.
79. Dodane przez Staś, w dniu - 03-02-2012 13:13
Panie Nowak jeśli to prawda to Pan powinien podać się do dymisjii a nie Wójt! SKANDAL!
80. Dodane przez bs, w dniu - 03-02-2012 13:14
to teraz wiemykto jest wice-wojtem Fedyk o zgrozo ale portkami trzesą - czy wojt nie ma odwagi zeby samemu isc do radia tylko nianki potrzebuje - porazka panom juz dziekujemy
81. Dodane przez Szczekacz, w dniu - 03-02-2012 13:15
Widac po wpisach negatywnych o wójcie , że robi ta sama osoba. Panie N. nie ośmieszaj się więcej. Do roboty , a nie referendum.
82. Dodane przez Cisza, w dniu - 03-02-2012 13:17
Na stronach pana N. cisza. Jakby obuchem po głowie dostał. Dobrze mu zrobi taki zimny prysznic.
83. Dodane przez odp kibol, w dniu - 03-02-2012 13:24
wykonawca oddał już orlik gminie...
84. Dodane przez ALA, w dniu - 03-02-2012 13:24
HOMSKI? 
 
TAK, TAK, TAK, TAK, TAK, TAK TAK, TAK, TAK TAK, TAK! 
 
CHODOROWSKI, NOWAK I INNI ZWOLENNICY = RAK!!!!!!!!!!!!
85. Dodane przez XXX, w dniu - 03-02-2012 13:26
DAJMY SZANSĘ CHOMSKIEMU - NIECH SIĘ WYKAŻE I NIE MARNUJMY NASZYCH PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!! 
 
Panie Nowak - idź pan, gdzie pieprz nie rośnie - NIE BĘDĘ PŁACIŁ ZA PANA PRYWATNE WOJENKI!!!
86. Dodane przez 89, w dniu - 03-02-2012 13:26
byle tak dalej wójcie... popieram Pana Wójta.
87. Dodane przez lipno, w dniu - 03-02-2012 13:27
a referendum to bzdura...
88. Dodane przez OLO, w dniu - 03-02-2012 13:48
Panie Wójcie głowa do góry !!!!! Pan N.i cała reszta do pracy fizycznej na rzecz Gminy !!!!!!!!
89. Dodane przez hura!!!, w dniu - 03-02-2012 13:52
Niech opozycja najpierw zrobi tyle na rzecz Gminy co Wójt ze swoją " świtą" ,a póżniej będziemy romawiać .
90. Dodane przez Baranek, w dniu - 03-02-2012 13:54
Jakoś marazm za Chodorowskiego nikomu nie przeszkadzał - teraz raptem przeszkadza Nowakowi i innym wszystko! Jakie to wymowne i określa - z jakiego pokroju ludźmi mamy do czynienia. Panie Nowak - pamiętam pana jak był pan ministrantem i zawsze wydawał mi się pan w porządku - ale znów się przekonałem, że nie pozorach ocenia się ludzi.
91. Dodane przez REFERENDUM NIE!!!!!!!!!!!, w dniu - 03-02-2012 13:54
Jeżeli jesteście za referendum to znaczy chcecie wiatraków !!!!!!!!!!!!!
92. Dodane przez my, w dniu - 03-02-2012 13:57
Jesteśmy z Panem - Wójcie , chociaż media sugerują inaczej !!!!! Panie Redaktorze niech Pan będzie bardzie obiektywny , chyba ,że mamy w tym interes !
93. Dodane przez Kris, w dniu - 03-02-2012 14:08
Powiedzcie mi członkowie tzw. grupy inicjatywnej co zrobił Homski przeciwko gminie, żeby od razu trwonić nasze pieniądze i organizować referendum? 
Odczekajcie swoje i w następnych wyborach szukajcie swojej szansy.  
Takie postępowanie jest chyba bardziej racjonalne - widać, że myślenie sprawia Wam dużo problemów.
94. Dodane przez Homski mówcą roku, w dniu - 03-02-2012 14:09
Po odsłuchaniu nagrania nie mam wątpliwości, że Homskiemu nie doradza już (były)zastępca. Nikt mnie nie przekona, że takie "michałki" wyszły spod pióra Szulczyka. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy popisów oratorskich obecnego Wójta. Całą rozmowę oceniam jako załosny apel Homskiego o danie Mu szansy, jakby sam przyznał Grupie Inicjatywnej, że referendum, którego się ta Grupa domaga, jest jak najbardziej słuszne.
95. Dodane przez młoda, w dniu - 03-02-2012 14:16
Ludzie w co w wierzyce, że niby bedzie lepiej. Homski i jego świta jeszcze jakiś czas temu robili dokładnie tak samo. Lokalna gazetka "Wieści Gminy lipno" były przesączone obrażaniem innych, to wtedy już rozpoczał się podział naszej gminy. "My mogliśmy , a nas lepiej nie ruszac" o hasło pana wójta i przewodniczacego rady. Niestety "kto mieczem wojuje, od miecza ginie". Pan Fedyk dobrze wie, ze opozycja nie mogła złozy wniosku o odwołanie vice wójta, bo wiekszośc w radzie ma swita wójta. W kazdej plotce jest ziarno prawdy, a niestety najwyrazniej wójt zasłuzył na to, ze nie schodzi ust mieszkanców. Co panu wójtowi szkodzi - niech jest to referendum - to swoisty ranking jego popularności. Dodam tylko jedno poprzedni wójt rządził 10 lat( uwazam, ze ten człowiek naprawde zrobił wiele dla gminy), a obecny wójt rok i ...
96. Dodane przez zyzol, w dniu - 03-02-2012 14:37
Słucjąc tych Rozmów Elki odniosłem wrażenie, że pan Fedyk jest wybitnym znawcą "klimatu", by nie rzec klimatologiem. Pan redaktor pyta wójta a odpowiedzi udziela pan Fedyk. Wcześniej odpowiedzi za wójta udzielał zwolniony już wicewójt Szulczyk, jednak ten stracił posadę. A było już pięknie jak w pierwszych  
wersach piosenki...  
 
"Mój przyjacielu, byłeś mi naprawdę bliski, 
Mój przyjacielu, wiesz, że byłeś mi, jak brat? 
Dałem ci wiarę, dałem ci spokój, 
Dałem gitarę, dałem samochód 
I dach nad głową, a do sypialni wszedłeś sam." 
 
Co do słów Fedyka, że pan Nowak kłamie i manipuluje, to na miejscu pana Nowaka skierowałbym sprawę do sądu, jest to bowiem publiczne zniesławienie. W kolejnych zdaniach pan Fedyk mówi o rzekomych wpisach na portalu elka.fm sugerując jakoby miały one coś wspólnego z inicjatorami referendum, a które to miały sie pojawić po wygraniu przez wójta Homskiego wyborów. Fedyk mówi: 
"(...)głosy że natychmiast usuniemy wójta, my wrócimy do władzy(...)". Tylko do jakiej władzy miałby wrócić pan Nowak, skoro nie miał z gminą nic wspólnego. Fedyk insynuuje nietrafnie, chcąc wmówić ludziom, iż to cały czas ludzie byłego wójta tak strasznie atakują pana Homskiego. TYMCZASEM BYŁY WOJT CHODOROWSKI JEST RÓWNIE NIEMILE WIDZIANY JAK HOMSKI, no ale innej argumentacji poza tymi dziecinnymi przytykami pan Fedyk nie posiada.  
 
Dalej Fedyk cytuje jakieś wyrwane z kontekstu słowa, które pojawiały się wśród komentujących, lub były pseudonimami komentujących blog pana Nowaka.  
Panie Fedyk, a może pan sam podpisywałeś się wulgarnymi komentarzami żeby to wykorzystać. Redaktor Adamek nie jest głupi i wie, co ludzie w komentarzach potrafią wypisywać. Fedyk mija się poraz kolejny z prawdą, bo te wyrazy które zacytował nie miały nic wspólnego z WPISAMI na blogu pana Nowaka. Niech ktoś panu Fedykowi wytłumaczy jak działają blogi, co to są wpisy a co komentarze i pseudonimy bo widać nie wie, albo udaje że nie wie. Tani chwyt panie Fedyk. 
 
Jedźmy dalej. Panie Czesławie na pana miejscu byłbym bardziej ostrożny w nadużywaniu słowa kłamca oraz kłamstwo, jak również w ocenianiu cżłonków grupy inicjatywnej, bo może się okazać, że to co pan mówi jest niezgodne z prawem. 
 
Co do prowadzenia akt "przeciwników jedynej słusznej władzy"  
 
oraz dokumentacji fotograficznej, to jest to rodem wzięte z PRLu. Panie Fedyk, działania pana, wójta i radnych (szczególnie fotografa Szturo) niczym się nie różnią od niektórych działań SB. Oni też prowdzili akta wszelkich przeciwników politycznych i starali się ich w jakiś sposób usunąć. 
 
Wójcie daruj soobie mówienie o pieniądzach w kasie, bo nie mówisz całej prawdy. Podajesz dane wybiórcze tak jak ci się podoba, w nadziei że ludzie nie znający się na finansach uwierzą w to co mówisz. Dlaczego nie podasz prawdziwych danych, np takich z zamknięcia roku w gminie. Boisz się, że kondycja finansowa gminy w rzeczywistości się pogorszyła? 
 
No i wreszcie wójcie, jak śmiesz używać w ogóle słowa układ.  
 
Takiego ukłdau jaki jest obecnie w gminie za twojej kadencji nigdy wcześniej nie było. Ilu ludziom załatwiłeś pracę i zlecenia? Mam wymieniać? 
 
Pan Fedyk dalej mówi o sile plotki, tyle że to nie plotka a suche fakty świdczą źle o całej wójtowej ekipie. FAKTY. 
 
W końcówce słyszę, że pan wójt i pan przewodniczący tak desperacko bronią swoich stołków i swojego układu, że chcieli zakrzyczeć redaktora Adamka. Wójcie, to orędzie które wygłosiłeś na koniec było tak wzruszająco żałosne że aż mi się łezka w oku kręci. Zwalanie winy na innych i atakowanie przeciwników, oj chyba jednak to już ostatnie podrygiwanie.  
 
Brak argumentów a pupka do stołka się już przyzwyczaiła.
97. Dodane przez dede, w dniu - 03-02-2012 14:24
Prosi by Go nie wyrzucali, dali szansę a sam ludzi powyrzucał nie dając szansy wykazania się za Jego kadencji i kolesiami się obstawia oraz znajomkami bez kompetencji. Zawsze to samo, kto dorwie się do władzy to zaraz ma znajomych, którym obiecał jakieś stanowiska i zaczyna się ustawianie według własnego prywatnego interesu a nie interesu wspólnego
98. Dodane przez JA1, w dniu - 03-02-2012 14:30
I CIEKAWE KOGO WYBIERZECIE NA NOWEGO WÓJTA!!!????może Nowaka!!!Homski i jego ludzie dużo zrobili dla gminy,a wy którzy zazdrościcie umiecie tylko wstawiać negatywy!!!NIC NIE ROBICIE,A KOGOŚ OBRZUCACIE BŁOTEM,,,
99. Dodane przez bimberek, w dniu - 03-02-2012 14:36
Odczepcie się już od tego Chodorowskiego, przecież on już tu nie chce wracać i dobrze bo z Homskim mogą sobie rękę podać. Czy nie widzicie, jak żałosne jest usprawiedliwianie wszystkiego jakąś tajemną siłą jakiejś poprzedniej ekipy? Nie ma już żadnej poprzedniej ekipy, ktoś kto twierdzi inaczej jest utopistą. Poprzedni wójt tak jak obecny chciał tylko zarobić kasę. Teraz za to przy władzy jest ekipa silna i zwarta chociaż coraz mniejsza. Trzymają się kurczowo stołków bo każdemu coś się skapnęło. Ja nie wiem jakim trzeba być hipokrytą żeby mówić o układach będąc jednocześnie szefem takiego układu. Prowadzicie akta osobowę? No komuna w czystej postaci. Wstyd wam powinno być.
100. Dodane przez do 94, w dniu - 03-02-2012 14:46
A ja uważam, że apel Homskiego był wyrazem szacunku dla mieszkańców gminy Lipno i apelem, by nie kierowano się doniesieniami prasowymi tylko faktycznie wykonaną pracą. Homski wykazał, że dużo zrobiono dla gminy, zaapaelował by dano mu szansę, gdyż wiele jeszcze zostało do zrobienia.
101. Dodane przez show, w dniu - 03-02-2012 14:56
Dalej nie jest jasna jak dla mnie kwestia związana z pożegnaniem Szulczyka. Jakos Panowie Homski i Fedyk nie potrafili wskazać jakiegokolwiek powodu zwolnienia. Podobała mi się tutaj dociekliwość Redaktora Adamka, który był nieugięty i nie odpuszczał przez cała rozmowe. Śmiać mi sie chciało jak najpierw przedstawił Fedyka, a potem Homskiego, a następnie zadał pytanie, kto jest teraz najważniejszy w Gminie. Ale pewno kolejnosc (pytań też) była przypadkowa hehe. 
 
Jako dobry skecz oceniam też replikę Wójta na zarzut ze \"właściwie nie wychodzi z Sądu\". W odpowiedzi usłyszelismy od Homskiego, że, to nieprawda, gdyż cały czas jest w urzędzie. Panie Redaktorze Adamek, podziwiam Pana za umiejętność powtrzymania się od śmiechu przy tak \"oryginalnym i lotnym\" rozmówcy.
102. Dodane przez pierwszy KC, w dniu - 03-02-2012 14:57
Towarzysze i obywatele. Kiedy obejmowaliśmy władzę obywatelom źle się działo, a kasa świeciła pustkami. Dzięki wspólnej pracy kolektywu i naszego najwyższego wodza udało się nam stworzyć krainę mlekiem i miodem płynącą. Niestety w ostatnim czasie zapluty karzeł reakcji psuje nam szyki. Każdy z naszych błędów jest TYLKO I WYŁĄCZNIE WINĄ OPOZYCJI. Staraliśmy się na bierząco wyrywać z korzeniami chore jednostki jednak wszystkich wrogów partii nie zdołaliśmy usunąć w porę. Dlatego też zdecydowaliśmy się powierzyć to specjalnym służbą, które teraz baczniej przyjrzą się zgromadzonym aktom. Nie dajcie sobie wmówić że czarne jest czarne a białe jest żółte. Dajcie nam szansę towarzysze, a jak nie dacie to sami sobie weźmiemy. To jak, pomożecie?
103. Dodane przez JANINA, w dniu - 03-02-2012 15:01
moim zdaniem wójt w wywiadzie osiagnął dno, tylko człowiek pozbawiony kultury osobistej będzie rzucał obelgi na obywateli swojej gminy, wójtowi tego nie wypada, jak i innych wielu rzeczy których uczynił,  
TYLKO REFERENDUM , PRZECZ Z HOMSKIM.
104. Dodane przez do 100, w dniu - 03-02-2012 15:19
gratuluję, szkoda , ze to nie sa fakty tylko konfabulacje i pobożne życzenia wójta. 
Ja mieszkam tu od roku i nie znam Nowaka, ale pisze bo mnie wójt wyprowadza z równowagi, wypraszam sobie wkładanie mnie do jednego worka z opozycją, nie jestem z nimi ale też nie toleruje wójta.
105. Dodane przez do 100, w dniu - 03-02-2012 15:22
cały się oprychałem ze śmiechu, ty chyba sobie żartujesz ?
106. Dodane przez sołtys, w dniu - 03-02-2012 15:24
oj dali o sobie świadectwo, po tym wywiadzie dopiero mi się oczy szeroko otworzyły, teraz to i ja jestem za referendum.
107. Dodane przez marych, w dniu - 03-02-2012 15:27
na litośc boską kogo my wybrali?
108. Dodane przez franc, w dniu - 03-02-2012 15:29
Panu powinien od razu wygasnąć mandat wójta - za to że skłócił Pan z sobą tylu ludzi i zszargał dobre imię gminy.
109. Dodane przez lipnia, w dniu - 03-02-2012 15:31
Pani Sekretarz od wielu lat służyła gminie- to proszę Panie Homski powiedzieć co konkretnie źle dla gminy zrobiła, ale Pan tego nie powie, bo moim zdaniem pan się na robocie wójta najzwyczajniej nie zna.
110. Dodane przez Hania, w dniu - 03-02-2012 15:32
moim zdaniem Panie Homski, jest Pan po prostu antypatyczny.
111. Dodane przez powalony, w dniu - 03-02-2012 15:35
takiej arogancji w głosie i w słowach to ja jeszcze nie słyszałem, to powala, ani jednego więcej dnia z tymi panami.
112. Dodane przez grażka, w dniu - 03-02-2012 15:38
ten wywiad to porażka wójta i porażka całej gminy. 
wstyd na cała polskę, wczoraj dzwonił do mnie brachol z poznania , nawet tam się mówi o naszym wójcie, profesor na dziennikarstwie sobie z niego jaja robił a bracholowi było wstyd.
113. Dodane przez o HONORZE, w dniu - 03-02-2012 15:47
CZY CZŁOWIEK MOŻE BYĆ AŻ TAK KRÓTKOWZROCZNY. 
Każdy dorosły i prawy człowiek, zdając sobie sprawę z tego, że narozrabiał,mając kilka spraw w sądzie (przyznając się do winy), widząc że w 3 tematach na portalu elki jest ponad 300 wpisów( większość negatywnych)., że skłócił z sobą całą gminę, że brakuje mu faktycznych sukcesów, że pogrzebał dobre imię gminy na zewnątrz, dawno by odszedł broniąc resztki honoru. 
Ale widać , że nie pan homski, który prawdopodobnie nie rozumie i nie wie co to HONOR.
114. Dodane przez AGNIESZKA, w dniu - 03-02-2012 15:51
ZRÓBCIE REFERENDUM TO SIĘ OKAŻE, KTO JEST ZA A KTO PRZECIW, TYLKO REFERENDUM UZDROWIĆ MOŻE TEN ZEPSUTY KLIMAT W CAŁEJ GMINIE, TO JUŻ ZA DALEKO ZASZŁO, INACZEJ NIGDY NIE BĘDZIE SPOKOJU. NIECH WYJDZIE SŁOŃCE.
115. Dodane przez aktor, w dniu - 03-02-2012 15:56
krasomówcy, jak się słyszy, a słyszy się kiepsko, dużo pracy nad sobą panowie, oj dużo.
116. Dodane przez sławek, w dniu - 03-02-2012 15:57
wszyscy , byle nie homski!!!!!!
117. Dodane przez gabi, w dniu - 03-02-2012 16:07
dobry szef dba o komfort pracy swoich pracowników, o dobre imię gminy o interesy gminy o spokój i harmonię w gminie- czyli wszystko odwrotnie jak czyni obecny wójt.
118. Dodane przez ela, w dniu - 03-02-2012 16:09
czyli nadal nie wiadomo dlaczego tak naprawdę wice będzie zwolniony.A czemu to taka tajemnica? Bo Czesław cały czas dołki kopie i sam chce zostać wicewójtem!!!
119. Dodane przez rysiek, w dniu - 03-02-2012 16:09
dla mnie jest mało ważne co mówi teraz wójt, wystarczy , że wiem co nawyrabiał do tych czas i za to już mu podziękuję i powiem do widzenia wójcie.
120. Dodane przez brawo Adamek, w dniu - 03-02-2012 16:13
Dalej nie jest jasna jak dla mnie kwestia związana z pożegnaniem Szulczyka. Jakos Panowie Homski i Fedyk nie potrafili wskazać jakiegokolwiek powodu zwolnienia. Podobała mi się tutaj dociekliwość Redaktora Adamka, który był nieugięty i nie odpuszczał przez cała rozmowe. Śmiać mi sie chciało jak najpierw przedstawił Fedyka, a potem Homskiego, a następnie zadał pytanie, kto jest teraz najważniejszy w Gminie. Ale pewno kolejnosc (pytań też) była przypadkowa hehe. 
 
Jako dobry skecz oceniam też replikę Wójta na zarzut ze "właściwie nie wychodzi z Sądu". W odpowiedzi usłyszelismy od Homskiego, że, to nieprawda, gdyż cały czas jest w urzędzie. Panie Redaktorze Adamek, podziwiam Pana za umiejętność powstrzymania się od śmiechu przy tak "oryginalnym i lotnym" rozmówcy.
121. Dodane przez przyjaciele?, w dniu - 03-02-2012 16:19
jeśli Homski tak traktuje przyjaciół jak postąpił z Szulczykiem, to ja wolę nie wiedzieć co robi z wrogami.
122. Dodane przez STEFAN, w dniu - 03-02-2012 16:21
NOWAK,DO DOMU,,,
123. Dodane przez bonzzo, w dniu - 03-02-2012 16:23
Homski na ul.Nowej nie potrzeba budować oświetlenie-WYSTARCZY JE W NOCY WŁĄCZYĆ!!!!a po wtóre po tych waszych "równaniach" to można zawieszenie urwać!!!
124. Dodane przez Obywatel SZ, w dniu - 03-02-2012 16:25
generalnie winni wszyscy-opozycja,p.Nowak,pani Drost ale nie Szulczyk,nie mierny wójt Homski wszyscy są beee-to jest ŻAŁOSNE!!!!W życiu nie słyszałem takiego steku bzdur zwalani winy na innych i mijania się z prawdą a za te pomówienia i kłamstwa Fedyk pewnie do sądu trafi...cóż jaki wójt taka rada!!!! OHYDA!!! 
POZWÓLMY WYJŚĆ SŁOŃCU!!!
125. Dodane przez sąsiadka, w dniu - 03-02-2012 16:26
DO KOM.109/MOŻE I NIE ZROBIŁA NIC ZŁEGO,ALE SKORO NIE SZANUJE SWOJEGO SZEFA I MÓWI MU TO W PIERWSZY DZIEŃ W PRACY,TO RACZEJ NIE POWINNA BYĆ NA SWOIM STANOWISKU!!!bo jak można mieć takiego pracownika w swojej firmie,powinni ją wylać już pierwszego dnia za "BRAK SZACUNKU DO SZEFA"
126. Dodane przez xxx, w dniu - 03-02-2012 16:29
Jestem ciekaw jakie pan A. N. widzi dla gminy drogi rozwoju. Chce zmian to proszę niech się wypowie co, nie kto, ale co, jakie działania wspomogą rozwój gminy. Jak na razie to tylko słyszymy wyzwiska nic więcej. Wydaje się, że dobro gminy czyli nas wszystkich jest w tle.
127. Dodane przez os, w dniu - 03-02-2012 16:32
Zostawciwe tego Nowaka w spokoju, facet miał odwagę stanąć na czele. Powiedział przecież że nie bedzie startował, ja go znam jeszcze z czasów leszczyńskich i mozna o nim powiedzieć ze jest pewniakiem ale nie mozna mu zarzucic nieuczciwości i kłamstwa. Umie w twarz powiedzieć komus że coś sie mu nie podoba, ale takich ludzi należy szanować. To nie jest odwet za zwolnienie żony, ponieważ pan Nowak nigdy nie krył się z tym że nie popiera najpierw radnego potem wójta. Tak wiec panie Fedyk troche mniej oszczerstw, a więcej pokory. bo to pan jest dla ludzi a nie ludzie dla pana
128. Dodane przez qwerty do kom 76, w dniu - 03-02-2012 16:32
Orlik nie będzie oddany bo homski nie chce zapłacić wykonawcy zaległych 50.000zł. A jak ten ich nie dostanie to kierownik budowy nie odda go do użytku i w tym ta ich cała oszczędność. Co do wywiadu to najlepsze było to skomlanie z kartki o danie mu szansy przez mieszkańców gminy, że to mariuszek jaki ech ach. Uczył się czytać chyba z tydzień i tak wyszła jak zawsze klapa hihi. Uwielbiam kabarety ale taki jak w Lipnie na Powstańców Wlkp 9 to dawno nie widziałem i słyszałem. Idzie się polać ze śmiechu !!!!!!
129. Dodane przez t., w dniu - 03-02-2012 17:09
Panie Homski wierzę w Pana . Dacie radę... Widać zmiany na lepsze! Mam nadzieję że będzie jeszcze lepiej. referendum stanowcze NIE! 
Trzymam kciuki i Panu kibicuję.... 
panie nowak Żenada!
130. Dodane przez do ali, w dniu - 03-02-2012 17:11
kom 84. Ala dyrektorem szkoly nigdy nie zostaniesz, ale moze wójt znajdzie dla ciebie prace
131. Dodane przez do 114, w dniu - 03-02-2012 17:13
Zepsuty klimat mamy dzięki choremu z nienawiści Nowakowi i jego anonimowej ekipie. No i dajcie sobie spokój z tym hasłem o wschodzącym słońcu! Żenada - to nie przedszkole
132. Dodane przez Kpiny, w dniu - 03-02-2012 17:17
Ze społeczeństwa kpi Nowak. Przesłuchajcie sobie rozmowę Nowaka z J. Adamkiem. Wyraźnie mówi, że większość głosowała za czekoladę! Chamstwo! Zadziera nos jakby coś znaczył i zrobił dla gminy...
133. Dodane przez do 127 os, w dniu - 03-02-2012 17:22
Na jakim "czele" stanął Nowak? Bo jak na razie to nie wiadomo. Poza tym jakąż to odwagą trzeba się wykazać, żeby pluć na innych... No doprawdy to jakiś czarny humor z twojej strony...
134. Dodane przez obserwator, w dniu - 03-02-2012 17:24
śmiech na sali, co za błaganie o litość... zaraz się popłacze; wielkie mowy na temat zerowego budżetu po poprzedniku, a kto od dłuższego czasu sprzedaje majątek gminy?? to w takim przypadku kredyt nie jest potrzebny. 
Każda władza wraz z przyjściem obstawia stołki swoimi ludzmi, Homski nie ja esteś lepszy, bo kto został dyrektorem GOKu jak nie Pana znajoma od czekolad?? W bibliotece również koleżanka Pana...
135. Dodane przez zagadka rozwiązana, w dniu - 03-02-2012 17:25
uwaga: wójtowa zwolniona z dino, Szulczyk chwile później zwolniony z gminy. Wniosek? wójtowa pójdzie na miejsce wice! przecież ona ponoć też jest prawnikiem, no nie? Już by była lepsza na tym miejscu niż arogancki Czesław F.
136. Dodane przez chyba że, w dniu - 03-02-2012 17:47
chyba że cała ta akcja ze zwolnieniem wicewójta to ściema.Może wójt i wice szukali zdrajcy w swoim obozie i zrobili prowokację? Czesław połknął haczyk i tak oto prostym sposobem wójtowie wychwycili grającego na dwa fronty Cześka.
137. Dodane przez ewa, w dniu - 03-02-2012 17:57
nowak do domu homski zostaje 
ZBOJKOTUJMY REFERENDUM!!!!!!!!!!
138. Dodane przez XXL, w dniu - 03-02-2012 18:14
Hm....Hm... 
No comments
139. Dodane przez dr politologii, w dniu - 03-02-2012 18:54
DRODZY PAŃSTWO, WEDŁUG PRAW NAUKI WASZ WÓJT JEST SKOŃCZONY.
140. Dodane przez Kogut, w dniu - 03-02-2012 19:01
Ludzie, pewne cynki. To sciema. Szulczyk znowu wroci, to pewne. Oni sa nie rozlaczni. Nic i nikt ich nie rozdzieli, nawet bomba atomowa. A po drugie nikt by sie tak nie podlozy. Nie wierzcie
141. Dodane przez obywatel g, w dniu - 03-02-2012 19:07
problem polega na tym, że struktura społeczności Gminy zaczęła się dynamicznie zmieniać. 
Nastąpiła migracja mieszkańców Leszna przyzwyczajonych do wyższego poziomu intelektualnego władz. 
Po zamieszkaniu na wsi pewne rzeczy zaczęły ich razić a dotychczasowi wójtowie okazali się za mało dorośli do sprawowania urzędu. 
Tym bardziej, że ich świadomość daleko zakorzeniona jest w PRL, czego dowód mogliśmy wszyscy dziś usłyszeć na własne uszy, to było naprawdę nieprzyjemne dla uszu każdej inteligentnej osoby.
142. Dodane przez oby do przodu!!, w dniu - 03-02-2012 19:28
Panie Wójcie jestem z Panem trzymam kciuki, wierzę, że się uda wytrwać do końca kadencji i jeden dzień dłużej, a opowiadaczem nowakiem z elitą lipińskich vipów, którzy cały czas walczą jak zajadłe psy i nakręcają spiralę nienawiści się nie przejmować tylko robić swoje !!!!!
143. Dodane przez AGA, w dniu - 03-02-2012 19:52
Szanowni Państwo jak czytam te wszystkie wredne słowa to aż chce mi się płakać, jakim jesteśmy zawistnym narodem. Jestem osobą z Leszna nie mam nic wspólnego z Lipnem. Zawsze jest wszystkim źle, jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Czepiacie się wypowiedzi Pana Homskiego i Pana Fedyka, spróbujcie porozmawiać z redaktorem, zapraszamy do radia, ciekawe jak wy wypadniecie, to nie jest takie łatwe jakby się każdemu wydawało, trema też się udziela, a teź nie łatwo jest odpowiadać na pytania takiego redaktora, który się wszystkiego czepia. Każdy madry bo jest tutaj incognito. Gołym okiem widać, że na Lipno jest nagonka. Zobaczcie co wyczyniają inni wójtowie i jakos o nich nikt nie pisze. Od kiedy ABC rozwiesza plakaty w Wilkowicach czy w innych miejscowościach i nagle dziwnym trafem pojawia się Pan z kamerą i to wszystko nakręca. Panie Homski niech Pan się nie przejmuje tymi negatywnymi wpisami. Życzę powodzenia
144. Dodane przez marcel, w dniu - 03-02-2012 20:11
szanowni internauci, tu toczy się walka nie pomiędzy wójtem a opozycją a pomiędzy arogancką zastałością a nowym bezpretensjonalnym spojrzeniem na rzeczywistość,  
wójt z kolesiem w radio zarzucają Nowakowi dokładnie to co sami robią po mistrzowsku, bo niczego innego nie umieją. 
Całe leszno dopinguje opozycję wójta, bo przyznacie , że ciężko się utożsamiać z partyjniackimi poglądami i dialektem wprost z KC.
145. Dodane przez rodzic, w dniu - 03-02-2012 20:13
jeśli zależy wam by wasze dzieci nie uciekły ze wstydu z Lipna to weźcie udział w referendum.
146. Dodane przez BYĆ, w dniu - 03-02-2012 20:17
Czy mnie się wydaje czy Wójt na końcu czytał z kartki? hahahhahaha. Co za gość.
147. Dodane przez prof tomas, w dniu - 03-02-2012 20:18
bez żartów- społeczności gminy Lipno potrzeba słońca, bo jak się czyta kom. np 143 to ręce opadają i głowa boli.
reklama
148. Dodane przez aa ma, w dniu - 03-02-2012 20:20
po tym co pokazali dziś w radio, nie ma powrotnej drogi.
149. Dodane przez mariusz, w dniu - 03-02-2012 20:23
najgorsze jest to, że gdyby ich się spytać jak wypadli w audycji , to zapewne byliby z siebie zadowoleni, i w tym jest problem, że ci obywatele nie zdają sobie z wielu rzeczy sprawy, które bywają oczywiste dla ludzi inteligentnych.
150. Dodane przez madry, w dniu - 03-02-2012 20:35
do art.141, To jakies nieporozumienie, co ty chlopcze piszesz, mieszkancy wsi sa mniej inteligentni od tych z leszna? To dopiero arogancja, brak wyczucia i kretynstwo i ty mowisz o braku intelektualnym wojta? wstydz sie. Nie wszyscy na wsi sa Olsenami
151. Dodane przez oczywistość, w dniu - 03-02-2012 21:09
do 149 oczywiste jest to, iż opozycja za wszelką cenę chce ponownie zasiąść na tronie....i na dzień dzisiejszy robią krecią robotę.............
152. Dodane przez DO ART.141, w dniu - 03-02-2012 21:21
O JAKI MADRY I INTELIGENTNY A OCZERNIA INNYCH,NIECH ZACZNIE OD SIEBIE
153. Dodane przez DO ZYZOL, w dniu - 03-02-2012 21:31
A PROPO DOKUMENTACJI FOTOGRAFICZNEJ.ZAPOMNIALES O NOWAKU-NIE TYLKO ROBI ZDJECIA.PRZEPROWADZA ROWNIEZ WYWIADY I NAKRECA SUPER FILMIKI
154. Dodane przez Maksio, w dniu - 03-02-2012 21:36
Fedyk ty możesz sobie żądać ale od swojej lubej żeby ci obiad ugotowała. Kim ty jesteś aby coś takiego mówić. Zasłużyłeś na tą funkcję poprzez swoją pracę? Uświadom mnie bo wiem tylko że kiedyś ochrzciłeś się mianem ojca chrzestnego budowy wiatraków i na tym skończyłeś. Żal tego słuchać. Pamiętaj że czara goryczy może się przelać....
155. Dodane przez JA, w dniu - 03-02-2012 21:45
DO KOM 97 WYPCHAJ SIĘ CO DO SĄDU TO CHYBA CIEBIE MOŻNA PODAĆ DO SĄDU MASZ WIELE DO STRACENIA , NO RACZEJ TWOJA ŻONA TYLE KASY , ALE NIE DENERWÓJ SIĘ I NIE PODSKAKUJ JAK ZAWSZE KIEDY COŚ CIĘ DENERWUJE.
156. Dodane przez wlkowice., w dniu - 03-02-2012 21:49
Ale to OLSENI myślą o mieszkańcach. Mamy lodowisko . Kto pomyślał o dzieciach ?
157. Dodane przez olo, w dniu - 03-02-2012 21:53
Przykre jest to,że poprzednia ekipa nie może pogodzić się z porażką.Czepiacie się wypowiedzi obecnego wójta nie pamiętając jak wypowiadał się poprzednik nic dodać nic ująć
158. Dodane przez JAAAA, w dniu - 03-02-2012 21:53
A CO TY "niby mądry,kom150" MASZ DO OLSENA???pisz lepiej na temat/A CO DO KOM 143 TO OGROMNE BRAWA!!!PANIE MARIUSZU NIECH PAN SIĘ NIE PODDAJE!!!!
159. Dodane przez NOWY!!!!!!!!!!, w dniu - 03-02-2012 21:55
GDZIE PAN NOWAK I RESZTA , ABY POPRACOWAĆ DLA DZIECI . JEST POGODA NA LODOWISKO ALE SZKODA PIENIĘDZY LEPIEJ ABY INNI SPONSOROWALI LODOWISKO.DZIECI CIESZĄ SIE I NIE MYSLA OD KOGO TA ZABAWA .ALE Z DZIEĆMI CHĘTNIE SIĘ PRZYJDZIE SZKODA ŻE RADNI NIE ZAFUNDUJĄ KIEŁBASEK .
160. Dodane przez olo, w dniu - 03-02-2012 21:56
Przykre jest to,że poprzednia ekipa nie może pogodzić się z porażką.Czepiacie się wypowiedzi obecnego wójta nie pamiętając jak wypowiadał się poprzednik nic dodać nic ująć?
161. Dodane przez do 113 o honorze, w dniu - 03-02-2012 22:00
Wpisy negatywne są w większości dodawane przez osoby z kręgu Nowaka. 300 wpisów : 30 osób z anonimowego - jak dotąd - kręgu... W sumie niewiele ;) Gdyby Nowak miał honor, uszanowałby wynik wyborów i poczekał na następne. Kropka.
162. Dodane przez lolitka, w dniu - 03-02-2012 22:01
do kom.148 /w radiu się nie pokazuje ,w radiu się słyszy ;)
163. Dodane przez do 150, w dniu - 03-02-2012 22:03
Typowe myślenie dla zwolenników Nowaka. Kto myśli inaczej niż oni - ten głupi i nie dorósł do podejmowania decyzji... Arogancja i "przerośnięta" pewność siebie
164. Dodane przez do 144 marcel, w dniu - 03-02-2012 22:06
To dopiero jest arogancja podpisywać się w imieniu Leszna! Leszczyniaków w to nie mieszaj. Czytałam wpis byłego sąsiada Nowaka (z Leszna). Raczej sympatią do tego krzykacza nie pałał...
165. Dodane przez do 111 powalony, w dniu - 03-02-2012 22:08
Takiej arogancji jeszcze nie słyszałeś? To posłuchaj rozmowy z Nowakiem. To dopiero arogancja!
166. Dodane przez JA, w dniu - 03-02-2012 22:09
DO KOM 97 WYPCHAJ SIĘ CO DO SĄDU TO CHYBA CIEBIE MOŻNA PODAĆ DO SĄDU MASZ WIELE DO STRACENIA , NO RACZEJ TWOJA ŻONA TYLE KASY , ALE NIE DENERWÓJ SIĘ I NIE PODSKAKUJ JAK ZAWSZE KIEDY COŚ CIĘ DENERWUJE.
167. Dodane przez gość, w dniu - 03-02-2012 22:32
panowie wójcie i przewodniczący - jesteście żywą antyreklamą naszej Gminy, to wstyd dla tej ziemi i mieszkańców.
168. Dodane przez obciach, w dniu - 03-02-2012 22:36
faktycznie, czytał na końcu z kartki, obciach na całą Polskę.
169. Dodane przez do 150, w dniu - 03-02-2012 22:39
naucz się czytać ze zrozumieniem, chyba że masz faktycznie kompleks niższości, jeśli tak to do psychologa
170. Dodane przez Mateusz, w dniu - 03-02-2012 22:41
Kto sieje wiatr - ten zbiera burzą,Jak dobrze, że ten człowiek nie przeszedł w Święciechowie gdy kandydował kilkanaście lat temu na wójta,
171. Dodane przez Obserwator, w dniu - 03-02-2012 22:44
Panie Fedyk - mówisz, że Pani Sekretarz zarabiała więcej niż wójt. A kto ustala wynagrodzenie sekretarza i wójta? 
Przypomnę Panu - wynagrodzenie sekretarza ustala wójt a wynagrodzenie wójta rada gminy. Pan jesteś przewodniczącym rady to dlaczego ustaliłeś tak niskie wynagrodzenie wójta? I do kogo pretensje? 
Nie ośmieszaj się.
172. Dodane przez max, w dniu - 03-02-2012 22:47
jeszcze na portalu się kompromitujecie, ale czy można niżej spaść ? daliście dziś popis własnej erudycji i krótkowzroczności, wybielaliście siebie a dalej pogrążaliście Gminę, wystawiając jej mieszkańców na śmieszność- takim włodarzom każdy myślący powie NIE!
173. Dodane przez rozczarowana, w dniu - 03-02-2012 22:49
w walce o stołeczki skompromitowali całą gminę, wszyscy w regionie z nas się śmieją, lipno jak drugi wąchock - sama lipa i to przez was a nie krasnoludków. 
wójt winien dbać o gminę a nie jedynie o własny tyłek.
174. Dodane przez Bolo, w dniu - 03-02-2012 22:53
Posada do pani Drost w starostwie też się znajdzie
175. Dodane przez lechu, w dniu - 03-02-2012 22:56
Homski i Fedyk nie róbcie wstydu sobie, gminie i swoim pożal się boże wyborcom obiecał H. różne rzeczy czekoladkom ateraz nic z tego brak miejsc dla wszystkich kolegów proponuje stwozyć coś nowego - nowy GOK, bibliotekę, urząd gminy (tylko jakiej), nowe szkoły i co się da-może starczy dla wszytkich czekoladowych no i zapomniałem jeszcze hipermarket Chłopie miej HONOR aty F. coś nowego bEdziesz robił-która to już udana Firmeczka a może teraz być za wiatraczkami a nóz się uda ateraz do innych radnych H. 
wreszcie dajcie głos minęło trochę czasu a ci opozycyjni wreszcie wszystkich którzy to zaczęli i zdrowia stracili ale się nie bali
176. Dodane przez WILKOWICE, w dniu - 03-02-2012 23:02
Brawa dla OLSENA,znów coś zrobił dla dzieci,szkoda że tak mało jest ludzi jak PAN...PODZIWIAM PANA,BO ZROBIŁ PAN SAM WIĘCEJ DLA TEJ WSI NIŻ WSZYSCY RADNI I WÓJT RAZEM WZIĘCI,,,
177. Dodane przez do kom. 168, w dniu - 03-02-2012 23:32
W tym wywiadzie było widać, że Homski nie miał nic do powiedzenia. Mówił gdy mu Fedyk pozwolił, a jak "mówił" to czytał z kartki co mu Fedyk napisał. To Fedyk rozdaje karty, gdy zabrakło Szulczyka.  
Na administracji ani jeden ani drugi się nie zna.  
Trzeba ratować Gminę Lipno.
178. Dodane przez Lanie, w dniu - 03-02-2012 23:40
Ale skowyt opozycji. Niezłe cięgi dostali . Wydało sie dlaczego pchaja sie do władzy. Jeśli na pikiete we wtorek przyjdą ci co nie mają w tym zadnego własnego interesu do ugrania to znaczy że nikt nie przyjdze. Nowak , żenada. Ze swojego blogu , usuwasz wszystkie negatywne wpisy o tobie. To jest poznanie prawdy o sobie. Ale zakłamanie
179. Dodane przez dodane do komentaża 175, w dniu - 04-02-2012 00:02
Dodane do komentarza 175.Nie obrażaj radnych prostaku bo ich wybrali wyborcy
180. Dodane przez czekoladka, w dniu - 04-02-2012 00:11
panie homski czekoladke wyborcza trzymalem na specjalna okazje, wlasnie owa okazja nadchodzi prosze wpasc po nia jak ustawia juz pana we wlsciwym miejscu ... oslodzi ta gorycz, moze i juz przeterminowana ale co tam swiezoscia nie zalsnil pan pozdrawiam
181. Dodane przez Karol, w dniu - 04-02-2012 07:05
Jestem wieloletnim pracownikiem samorządowym.Niezależnie od stopnia mądrości czy głupoty Wójta Urząd sekretarzem stoi.Pozbycie się tak doświadczonego samorządowca jakim jest Pani Ania jest dowodem skrajnej ignorancji i bufonady p.Wójta.
182. Dodane przez pikieta?, w dniu - 04-02-2012 08:50
Będzie tak, jak w sprawie wiatraków. Sprowadzą klakierów, niezorientowanych nawet sytuacji i niezainteresowanych (spoza naszej gminy), żeby robili wrażenie "wielkiej pikiety". No i oczywiście nie obejdzie się bez lokalnych mediów... Ech, szkoda słów. Nowak, jesteś przewidywalny
183. Dodane przez realista z lipna, w dniu - 04-02-2012 08:54
Pan Nowak prowadzi "politykę nienawiści"-pan prezes PiS 
potrzebuje takich ludzi, dajmy szansę Panu Nowakowi podziałać z prezesem PiS-u i Macierewiczem. 
O kondycji i profesjonalizmie Naszych Włodarzy nie ma sensu się rozpisywać, to wszystko osiągnęło już drugie dno:((( 
Niestety Wójt został wybrany w demokratycznych wyborach. Pozwólmy mu demokratycznie wypełnić misje zwiększając naszą kontrolę i aktywność społeczną aby nie doszło do całkowitego upadku moralnego w "Naszej Gminie" 
 
Pozdrawiam Wszystkie zwaśnione strony.
184. Dodane przez robson, w dniu - 04-02-2012 09:32
ale skowyt i lament pseudo wójta któruy nie ma NIC do powiedzenie-co najwyżej do przeczytania bu ha ha ha ha i to jak mu Czesiu pozwoli bu ha ha ha kto ich wybrał??ZAŁOŚĆ!!!
185. Dodane przez antyFa, w dniu - 04-02-2012 09:48
ujadanie,skowyt,płacz i zgrzytanie zębów!!! UKŁAD HOMSKIEGO się kończy i jego poplecznicy boją się że stracą wpływy w Gminie bo zacznie być NORMALNIE!!! CZAS NA REFERENDUM!!!
186. Dodane przez Obywatel, w dniu - 04-02-2012 10:26
Pojadę zobaczyć tę pikietę pod Gminą! Stanę sobie na boczku i przyjrzę się osobom które wezmą w niej udział. Coś mi mówi, że w pikiecie wezmą udział mężowie zwolnionych z pracy żon, a także rolnicy, którzy nie będą mieli wiatraków na swoich polach. Być może znajdzie się tam Pan były radny i przewodniczący Rady - dzisiaj już kompletnie bezradny. Ciekawie będzie popatrzeć, bo wszyscy ci pokrzywdzeni przez ostatnie wybory samorządowe - ci których korzyści pozbawiono lub którym zabrano nadzieję na spodziewane profity, staną w jednym miejscu i czasie. Mi nie żyje się ani lepiej ani gorzej od ostatnich wyborów. Ja widzę, że więcej się w gminie remontuje i buduje niż za czasów byłej ekipy! Widzę w naszej Gminie mniej cwaniactwa i cynizmu od czasów ostatnich wyborów i to jest bez wątpienia dobre. Nie każdy z nas musi być wielkim oratorem i krasomówcą, a już na pewno nie musi nim być osoba na stanowisku Wójta! Ja będę oceniał ich po upływie czteroletniej kadencji i nie przychodźcie do mnie po żadne podpisy, bo psami poszczuję!
187. Dodane przez układy, w dniu - 04-02-2012 11:16
No widzę że wszyscy którzy korzystali z poprzednich układów są tu najbardziej aktywni. Leszno panoszy się w naszej gminie i ma najwięcej do powiedzenia. Może lepiej wiedzą co dla gminy najważniejsze? Dajmy pracę osobom z naszej gminy, które często dojeżdżają do pracy bardzo daleko. Ludzie z Leszna niech pracują w Lesznie i tam trują atmosferę, nie u nas.Panie Wójcie damy Panu tą szansę. Czas oczyścić atmosferę do końca.
188. Dodane przez do 183, w dniu - 04-02-2012 11:24
jak piszesz bracie, to myśl co piszesz. 
Nie ma w tym żadnej konsekwencji, raz mówisz o randze wyborów demokratycznych, zaraz po tym cyt. "niestety wójt został wybrany w demokratycznych wyborach". 
Twój język żywo przypomina nowomowę z czasów wczesnego PRL. 
JESZCZE NA DOMIAR ŻENISZ OPOZYCJĘ Z PIS - WIEDZ , ŻE HOMSKI W WYBORACH MIAŁ OFICJALNE POPARCIE PIS I ON JAK BY NIE BYŁO JEST CZŁOWIEKIEM PREZESA.
189. Dodane przez samorządowiec, w dniu - 04-02-2012 11:36
ludzie wójta i przewodniczącego w swych wpisach ciągle odwołują się do tych samych sloganów, nieustannie dążąc do marginalizacji problemu, zawężając do grupy sprawczej buntowników Nowaka. 
Gdybyście Państwo posłuchali wystąpień aparatczyków partyjnych z 56 czy 70 roku, usłyszelibyście analogiczny język o bardzo podobnym brzmieniu, "Nie damy sobie wydrzeć władzy, karłom reakcji obetniemy ręce, to garstka żydów zainteresowanych własnym kapitałem itp." 
Gdy słuchałem wczoraj tych panów, skóra zaczęła mi drętwieć. 
Nie mieszkam w waszej Gminie, lecz z całą odpowiedzialnością twierdzę , że nie jest to język samorządowców, taki język maja źli interesowni i zakłamani ludzie, Pozdrawiam mimo wszystko wszystkich z Gminy Lipno - samorządowiec z sąsiedztwa
190. Dodane przez do 186, w dniu - 04-02-2012 11:42
mój sąsiedzie z wpisu 186, jak cię na co dzień obserwóję to coś kiepsko wyglądasz, nigdy nie myślałam jednak że nie dowidzisz, żyjemy w tej samej miejscowości dom przy domu i mój wzrok nie widzi na co dzień tej opisywanej przez ciebie krainy miodem i mlekiem płynącej. 
Jak to jest możliwe , ze jeden widzi a drugi nie, a może coś dostałeś , że wzrok ci się zaostrzył? 
I po co chcesz iść na wiec gdy ze swym kiepskim wzrokiem i tak nikogo nie rozpoznasz, na koniec weź się sąsiedzie za swoje obejście.
191. Dodane przez do Obywatel, w dniu - 04-02-2012 11:44
rozbawiłeś mnie do rozpuchu!!!!mniej cwaniactwa,cynizmu dobre sobie ha ha ha ha!! W jakiej gminie mieszkasz?? bo na Pewno nie w Gminie LIPNO!!! a to że chcesz psami szczuć...cóż niski poziom intelektualny i moralny jak to na wyborców OSKARŻONEGO przystało...
192. Dodane przez antek, w dniu - 04-02-2012 11:51
panie wójcie i poplecznicy - jesteście monotematyczni,ciągle tylko uderzacie w tą samą nutę, a ja i moja żona nie jesteśmy związani z Nowakiem , a też was nienawidzimy, za wasze prymitywne podejście i chęć utrzymania władzy za wszelką cenę, gdybym mógł sam bym was wywiózł na taczce ale nie mam taczki.
193. Dodane przez ANALOG, w dniu - 04-02-2012 11:56
LUDZIE WASZ WÓJT SIEDZI NA ŁAWIE OSKARŻONYCH- KOGO WY CHCECIE BRONIĆ?
194. Dodane przez Obywatel do komentarza 190, w dniu - 04-02-2012 12:00
Wygląda na to, że każdy widzi to co chce zobaczyć! Bardzo serdecznie pozdrawiam sąsiadkę i wychodzę wziać się za swoje obejście!
195. Dodane przez DO 187, w dniu - 04-02-2012 12:01
GDYBY NIE LESZCZYNIACY TO GMINA BY ZBANKRUTOWAŁA JUŻ DAWNO, TO ONI KUPILI HEKTARY ZIEMI POD SWOJE DOMKI JEDNORODZINNE, TO ONI PŁACĄ NAJWIĘKSZE PODATKI W GMINIE, TO WRESZCIE ONI CHCĄ ŻYĆ W BARDZIEJ CYWILIZOWANYM ŚWIECIE NIZ ŚWIAT WIDZIANY OCZYMA HOMSKIEGO I FIDYKA.
196. Dodane przez przybyły, w dniu - 04-02-2012 12:14
moim zdaniem ludzie wójta to lokalni nacjonaliści, pałający nienawiścią do wszystkiego co leszczyńskie, nienawidzą leszczyńskich mediów, nienawidzą mieszkańców leszna, mówią praca tylko dla nas. 
Ja myślę , że ci panowie powinni wreszcie zrozumieć , że dalej bez cywilizacji się nie da, mogli o tym pomyśleć wtedy gdy kasowali mnóstwo siana od tych leszczyniaków kupujących ziemię na swoje domy. 
wtedy LESZNO BYŁO CACY A TERAZ WRÓG, Tak Wilkowice i Lipno to sypialnie Leszna, czy panu wójtowi się to podoba czy nie , My którzy dalej pracujemy w Lesznie a nocujemy w gminie, też mamy tradycje , mamy prawo oczekiwać bardziej cywilizowanych rządów w naszejjuż jak by nie było miejscowości. 
Chcemy cywilizowanych rządów a nie domorosłej chunty.
197. Dodane przez Olsen, w dniu - 04-02-2012 13:40
Smiech na sali chodzi z aparatem foto ,donosi na ludzi .prawdziwy Polak i katolik
reklama
198. Dodane przez OLO, w dniu - 04-02-2012 14:20
Kom. 197 - Olsen , to prawda tyle zrobiłes jak nikt inny, ale brawo!!!!! BRAWO !!!!! za odwagę, bo trzeba miec odwage zeby przyznac sie co zrobiles jako "Polak i katolik"
199. Dodane przez kiedys pod "JA", w dniu - 04-02-2012 14:31
Jak widać nie mam wyłączności na "Ja", ale Ja posłuchałem "głosu rozsądku" i napisałem nic. Zupełnie nic
200. Dodane przez Lipno - straz, w dniu - 04-02-2012 14:38
W Lipnie OSP zrobilo lodowisko i nikomu sie tym nie chwalą a OLES pewnie dostanie medal za wybitne zaslugi. GDybym byl mieszkancem Wilkowic napewno po takiej obrazie nie przyprowadzil bym dzieci na te lodowisko
201. Dodane przez leśny władek, w dniu - 04-02-2012 14:50
gratulacje dla wszystkich piszących - bezwzględny nr 1 od 10 lat, pobiliście wszelkie rekordy wpisów w kategorii news polityczno społeczny. brawo ponad 200 to robi wrażenie. 
i tu największym wygranym jest portal elki.
202. Dodane przez XXL, w dniu - 04-02-2012 15:13
do kom.196. Z pełnym szacunkiem do wszystkich nowych mieszkańców. 
Chodzi o to że w ostatnim czasie najbardziej rozrabiają napływowi:Pan Homski, Nowak... 
Rozdzierają szaty miedzy sobą nie bacząc że loża szyderców widzi wszystko z góry:))
203. Dodane przez Lucy, w dniu - 04-02-2012 15:30
Heh ... Wilkowyje 2 ;)
204. Dodane przez ja, w dniu - 04-02-2012 16:02
w lipnie osp zrobiło lodowisko chcą pokazać przed referendum bo to klika P.Nowaka stare układy wiem bo jestem tuż z boku.a żeby nie P.Olsen to w Wilkowicach niejedno niebyło by zrobione bo jeden z drugim tylko potrafi tylko pisać na portalu sam nic od siebie. Brawo dla P.Wójta i P.Fedyka zostańcie to jeszcze coś zrobicie bo nowa władza albo niedaj boże stara nic nie zrobi.Dajmy szanse jeszcze się wykazać powodzenia
205. Dodane przez ALA, w dniu - 04-02-2012 16:50
FEDYK SIEJE FAŁSZYWĄ PROPAGNDĘ.I PIERWSZY POWINIEN 
WYLECIEĆ Z PRZEWODNICZĄCEGO RADY.A ON NAPRAWDĘ NIC 
NIE ZROBIŁ DLA TEJ GMINY.CZEMU GO NIE WYBRALI W POPRZEDNIEJ KADENCJI WSTYD FEDYK,WSTYD I JESZCZE RAZ WSTYD.
206. Dodane przez 204, w dniu - 04-02-2012 17:04
DO KOM 204 OPANUJ SIĘ BO ZACHWILĘ NIC NIE ZOSTANIE Z TEJ GMINY OSP IM SIĘ NIE PODOBA,LUDZIE IM SIĘ NIE PODOBAJĄ 
KTO CO ZROBIŁ DLA GMINY JEST KRYTYKOWANY. WSZYSTKO NAZYWANE JAKIMIŚ KLIKAMI. DOSYĆ TEGO. MOŻE WY TWORZYCIE KLIKI.
207. Dodane przez DOSZ, w dniu - 04-02-2012 18:01
zapraszam na pikiete Karol "nowoczesna gmina" walczmy o wiatraki!!!!
208. Dodane przez FARMA WIATROWA, w dniu - 04-02-2012 18:14
I ZNOWU WIATRAKI WRACAJĄ TYM RAZEM CHCĄ JE WPROWADZIĆ POPRZEZ ZMIANĘ WŁADZY
209. Dodane przez do kom 205, w dniu - 04-02-2012 18:16
Całkowicie się zgadzam. Fedyk rozpowiada kłamliwe informacje i oczernia uczestników grupy inicjatywnej w sprawie referendum. Nie podaje żadnych konkretów tylko poniża ludzi którzy chcą coś zrobić dobrego dla gminy. 
I to jest nowe otwarcie po "dymisji" Szulczyka winnego całego dotychczasowego zła.
210. Dodane przez b, w dniu - 04-02-2012 18:22
Wójt kłamie w sprawie budżetu. Na stronie gminy Lipno 
brak jakichkolwiek sprawozdań o stanie gminy. Jest 
jego oświadczenie. Domagamy się na BIP sprawozdań finansowych za 2011r.
211. Dodane przez :D, w dniu - 04-02-2012 18:47
O widzę że pikieta przed Urzędem w Lipnie odwołana, inicjatorów referendum ws. władz gminy Lipno obleciał strach... cykory...
212. Dodane przez do 204, w dniu - 04-02-2012 19:01
możesz poprosić kogoś żeby napisał za ciebie ten post bo kompletnie jest bez ładu i składu no chyba że to zaszyfrowana wiadomość dla wyborców Mariuszka
213. Dodane przez inwestor, w dniu - 04-02-2012 19:18
Przepraszam za zamieszanie! Większość wpisów jest moja! 
Chciałem tylko obniżyć cenę,planuję zakupić pare hektarów w Wilkowicach.
214. Dodane przez Turysta, w dniu - 04-02-2012 19:56
Jeśli to te Wilkowice, to zacznijta traktoriade od nowego parkingu.I do Wilkowickiej Panienki w intencji  
pojednania klęknijcie.
215. Dodane przez hahaha, w dniu - 04-02-2012 23:22
http://www.youtube.com/watch?v=DyHECtFQBkA&fe(...)player_embedded 
 
http://kwejk.pl/obrazek/905253/gmina,lipno.html
216. Dodane przez do kom. 171, w dniu - 04-02-2012 23:42
Fedyk kłamie albo nie ma zielonego pojęcia co mówi - przecież wójt zarabia więcej niż jakikolwiek pracownik urzędu. Nawet nie wie ile ustalił wynagrodzenia Homskiemu. A Homski ustala wszystkim pozostałym. Chyba nie jest taki głupi żeby ustalać innym pracownikom wyższe wynagrodzenie niż ma sam. 
Fedyk nie rób z Homskiego idioty.
217. Dodane przez JDIJDE, w dniu - 04-02-2012 23:54
DAMY RADE PANIE HOMSKI
218. Dodane przez Obywatel, w dniu - 05-02-2012 00:16
Czy to prawda, że odwołano pikietę? Szkoda, bo zamierzałem zrobić serię fotografii pod wiele mówiącym tytułem "Targowica 2012 czyli kogo omijać szerokim łukiem"! Trudno, trzeba będzie swoimi kanałami dowiedzieć się, które osoby należą do grona największych gminnych wichrzycieli - chociażby po to, żeby wiedzieć komu nie podawać ręki...  
Żałośni spiskowcy zacznijcie się już dzisiaj wstydzić, gdyż tylko wstyd stanie się waszym udziałem! Wiem co mówię, bo złość mieszkańców gminy na waszą - pożałowania godną inicjatywę referendalną, rośnie z godziny na godzinę!
219. Dodane przez BRAWO WOJCIE, w dniu - 05-02-2012 01:30
NARESZCIE KTOS SIE ODEZWAL W TEJ SPRAWIE. CI CO NARZEKAJA TO SA TYLKO I WYLACZNIE TE OSOBY KTORE STRACILY DOSTEP DO LAPOWEK I UKLADOW. WOJT I TAK NIE JEST W STANIE ZROBIC WSZYSTKICH ULIC NA RAZ,ROBI TE NAJWAZNIEJSZE,NAJNIEBEZPIECZNIEJSZE I NAJBARDZIEJ UCZESZCZANE JAK SCIEZKA ROWEROWA W WILKOWICACH. W GMINIE LIPNO, JEST WIECEJ STARSZYCH ULIC KTORE CZEKAJA NA NAPRAWE I POWINNE BYC ZROBIONE JAKO PIERWSZE ALE LUDZIE NIE DA SIE WSZYSTKIEGO ZROBIC W TYM SAMYM CZASIE. OTWORZCIE WRESZCIE OCZY I ZOBACZCIE ILE KREDYTOW NABRAL POPRZEDNI WOJT I JAK ZADLUZYL NASZA GMINE! TERAZ TRZEBA TO BEDZIE SPLACIC PRZEZ NAJBLIZSZE 10 ALBO I WIECEJ LAT. NIE DZIWI MNIE FAKT ZE SWIATLA NIE PALA SIE PO 22 BO GDZIES TRZEBA TE PIENIADZE ZAOSZCZEDZIC!!! I DOBRZE ZE STAREGO WOJTA NIE BYLO PRZEZ NASTEPNA KADENCJE BO TERAZ SWIATLA TO WOGOLE BY SIE NIE PALILY NAWET DO 22 ;) WZIASC KREDYT NIE JEST SZTUKA ,KAZDY GLUPI TAK POTRAFI ,TRZEBA MADRZE ROZPORZADZAC PIENIEDZMI A WOJT HOMSKI TAKI JEST. A TO ZE INNI STRACILI PRACE W GMINIE CZY BIBLIOTECE TO JEST TO NORMALNE BO NIE MOZNA TRZYMAC HIENY CZY KRETA W SWOIM GNIEZDZIE KTORY BEDZIE SIE TYLKO MSCIL I DAZYL DO TEGO A ZEBY NOWY WOJT MIAL SAME NIEPOWODZENIA! ZMIENIA SIE WOJT I ZMIENIA SIE KADRA,TYLE NA TEMAT I.
220. Dodane przez DO do 218,219, w dniu - 05-02-2012 08:39
po twoim wpisie widać jacy ludzie głosowali na Homskiego,OSKARŻONEGO o fałszowanie podpisów(przyznał się!!!),mobbing,nielegalną wycinkę drzew i szereg innych dziwnych rzeczy!!! A co do światła ten twój pseudo wójt nie zna prawa bo w miesiącach zimowych nie można wyłączać oświetlenia ulicznego!!! i o jakich oszczędnościach mówisz??!! zamiast światła w nocy wypłata dla łysego była ponad 7 tys. !!!! Skoro zarzucasz łapówkarstwo rozumiem że masz dowody-oczywiście że nie bo niby skąd zresztą nie do końca potrafisz używać komputera bo nie wiesz do czego służy "ALT" cóż jaki słaby w dykcji wójt tacy słabi wyborcy.... 
p.s. nie pisze się 'wziasc' tylko WZIĄĆ kredyt zresztą całe te wypociny to merytoryczna i gramatyczna PAŁA!!! 
ale takiego miałkiego jazgotu w tych komentarzach jest tu więcej....może jednak ACTA i cenzura głupoty..?? 
wicie wg co to Targowica?? póki co WSTYD to przynosi nam ta banda uzurpatorów mieniąca się wójtem i radą to jest Targowica i to jest WIELKI WSTYD!!!!
221. Dodane przez widz, w dniu - 05-02-2012 08:42
dla dobra Lipna Homski musi odejść, on jest bez honoru, sam by zrezygnował a nie robił farsy z urzędu
222. Dodane przez s, w dniu - 05-02-2012 08:50
Nie siejcie propagandy o wiatrakach.Bo nikt nie chce wiatraków.To jest Wasza jedna jedyna broń.My chcemy odwołania Wójta i całej świty. Mieszkańcy nie chcemy 
wiatraków.Chcemy dokładnych informacji o stanie gminy 
a nie oświadczeń wójta.A Przwodniczący następny bałaganiarz po Sz...
223. Dodane przez Profesjonalizm zwolnionych, w dniu - 05-02-2012 10:14
http://www.lipno.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&s(...)enu=67&strona=1 
 
W Wilkowicach znajdują się dwa kościoły. Kościół pod wezwaniem św. Marcina, wzniesiony w XIX wieku w stylu późnogotyckim. Po przeróbkach stał się budowlą barokową. Na uwagę zasługują w nim 3 ołtarze, monstracja oraz
224. Dodane przez interesant, w dniu - 05-02-2012 10:22
Jesteśmy za Mariuszem Homskim !!!
225. Dodane przez mieszkanka Lipna, w dniu - 05-02-2012 11:46
Panie Homski trzymamy za Pana kciuki, a na referendum pójdziemy i oddamy głos za Pana. Panie Homski jest i będzie Pan wójtem bo tyle dobrego nikt dla nas nigdy nie zrobił!!!
226. Dodane przez anonim, w dniu - 05-02-2012 12:23
Zostawcie kościoły w spokoju wam wszystkim przydał by się egzorcystai tym po jednej stronie i tym po drugiej. 
A te dwa matoły muszą odejść.
227. Dodane przez hihihi, w dniu - 05-02-2012 12:23
@224 - jak jesteście za mariuszem homskim to gratulacje! 
uważajcie żeby was nie przygniótł jak polegnie xD
228. Dodane przez Indutiae, w dniu - 05-02-2012 13:52
Pan Mariusz Homski - Wójt Gminy Lipno 
Pan Andrzej Nowak - Pełnomocnik grupy referendalnej 
Wyłącznie za pomocą tej strony komunikacji proszę Panów 
o zapoznanie się z treścią mojej propozycji. 
Chociaż wszystkim nam żyje się coraz ciężej,niemniej jednak pragniemy by nasza społeczność gminna nie była rozdarta między własnym sumieniem,a brutalną rzeczywistością.Podpisując się tym imieniem uważam, że nam wszystkim potrzebne jest logiczne,spokojne,realne  
oraz nie oderwane od dnia codziennego myślenie.Sądzę, że jestem wyrazicielem opinii wielu mieszkańców gminy Lipno.Wracając do indutiae. 
Proponuję, aby wywołać posiedzenie/vide "ogrągły stół"/ gdzie po stronie Pana Wójta,jak również po stronie Pana Pełnomocnika,zasiądą osoby reprezentujące obie strony/po trzy osoby/.Oprócz tych osób na spotkanie zaporoszono by 4 osoby po 2 z każdej strony, nie będące bezpośrednio związane z każdą ze spierających się opcji.W ten sposób powstałaby grupa ludzi, którzy przy odrobinie dobrej woli stron, mogłaby 
doprowadzić do,jeśli nie pojednania to do uporządkowania spraw naszej gminy. 
Moja myśl jest światełkiem w tunelu,nie traćmy szansy na to, aby Gmina Lipno popadła,przy działaniu obu stron,w chas,bałagan,beznadzieję na być może lepsze jutro.Z pełną dozą odowiedzialności podejmicie Panowie kroki zmierzające do wprowadzenia spokoju wśród mieszkańców naszej Gminy.Nie dajcie ponosić się chwilowym emocjom i zapewnijcie nam Wasz szacunek.
229. Dodane przez JUDASZ, w dniu - 05-02-2012 13:16
Moi drodzy, rozprawiacie nad referendum, calkiem niepotrzebnie. Celem , nie opozycji tylko komitetu wyborczego wojta homskiego, bylo pozbycie sie zastepcy, ktory wypromowal homskiego z takiego prostego chlopa i ktory za niego nastawial tylek we wszystkim, teraz C. F. wpakuje wójta tak, ze ten z Rawicza nie wroci. Poczekajcie. Plan Czesia jest prosty. Pozbyl sie najwiekszego przeciwnika, z wójtem to pikus
230. Dodane przez bonzzo, w dniu - 05-02-2012 13:18
a ja nie jestem za OSKARŻONYM Mariuszem H.
231. Dodane przez ja, w dniu - 05-02-2012 13:28
jestem z Panem Panie Wójcie
232. Dodane przez ja, w dniu - 05-02-2012 14:07
Do kom. 225 Nie sądziłem, ze ktoś tak szybko rozpatruje plan Pana C.F....Sam Napoleon kiedyś powiedział: "Boże chroń mnie od przyjaciół, z nieprzyjaciółmi poradzę sobie sam".............
233. Dodane przez Do 218, w dniu - 05-02-2012 14:11
Do komentarza 218. Największym spiskowcem w gminie jest obecny wótj. To on szkalował wszystkich, których chciał wydając propagandową broszurę "wieści gminy lipno" oraz kolportując (anonimowo) karykatury i wierszyki. Odkąd ten człowiek sprowadził się do Wilkowic, to w tej wsi zapanowała straszna atmosfera. Teraz to rozlało sie po całej gminie.  
Co do referendum, to wypowiadaj się w swoim imieniu, musisz chyba być człowiekiem znienawidzonym skoro nie znasz rzeczywistych nastrojów społecznych, bo zwyczajnie nikt ci nie chce niczego powiedzieć. Oświecę cię: Z GODZINY NA GODZINĘ CIEPRLIWOŚĆ MIESZKAŃCÓW GMINY SIĘ KOŃCZY A TYM SAMYM ROŚNIE POPARCIE DLA REFERENDUM. Ja wiem że jest to bolesne dla ekipy rządzącej, bo UKŁAD który stworzyli jest dla nich bardzo korzystny i boją się utracić wygodne pozycje. Boją się tym bardziej, że idzie nowa siła, nie mająca nic wspólnego z Chodorowskim. Ludzie, którzy są przeciwni Chodorowskiemu, Homskiemu, Fedykowi i ich grupie, a są za SPOKOJEM i NORMALNOŚCIĄ.
234. Dodane przez XXL, w dniu - 05-02-2012 14:39
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
do kom 228. Pięknie jest to napisane, w pełni się z tym zgadzam tylko fizycznie jest to nie możliwe. 
Jak sobie to wyobrażacie że przy jednym stole siądzie "Smerf mądrala" z zadartym do góry nosem(Nowak) a na przeciwko skulony przestraszony, zacinający się "Smerf zawstydzony"(Homski) a pomiędzy nimi będzie skakał Gargamel "Gargamel"(Fedyk). "Smerf Pisarz" będzie szybko tworzył text jako niezbędny dla włodarza. 
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):
235. Dodane przez ja wiem, w dniu - 05-02-2012 14:46
pikieta nieodbędzie się bo ci co mieli pikietowac zrozumiel ze bedą musielieli wystąpic publicznie a cała gmina będzie ich ogląc i wytykac palcami
236. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 05-02-2012 14:56
LUDZIE PRZEJŻYJCIE NA OCZY. PANOWIE U WŁADZY POTRAFIĄ SIĘ TYLKO OBRAŻAĆ, ŻE KTOŚ UDERZYŁ W ICH DOBRE IMIĘ I WZYWAJĄ WSZYSTKICH DO PRZEPROSIN, BO JAK NIE TO SPRAWA W SĄDZIE ( JEST WIELE OSÓB, KTÓRE TAKIE PISMA DOSTAŁY). PANI ANNO, PROSZĘ SIĘ NIE PRZEJMOWAĆ SŁOWAMI WÓJTA, BO TO PANI BYŁA KOMPETENTNA NA SWOIM STANOWISKU, JEST PANI OSOBĄ Z KLASĄ, KULTURALNĄ I SŁUŻĄCĄ ZAWSZE POMOCĄ, TAKTOWNĄ. WPLĄTANIE PANI SYNA I INNYCH UCZNIÓW W ROZGRYWKI MIĘDZY DYREKCJĄ A WŁADZAMI TO HAŃBA. TACY LUDZIE JAK WÓJT I JEGO KOLEDZY NIE MAJĄ PRAWA BYĆ NA STANOWISKU, A PAN HOMSKI CZUJE SIĘ BOGIEM, BO WSZYSTKIE SPRAWY W SĄDZIE JUŻ WIE ŻE MA WYGRANE, A TO CIEKAWE?
237. Dodane przez mirek, w dniu - 05-02-2012 15:00
234 komentarze, to chyba wyradznie widać jak podzielone jest lokalne społeczeństwo. 
 
300 osob na zebraniu wiejskim dotyczące wyboru sołtysa. 
 
Panie wójcie Homski jednyne co się Panu na pewno udało to zmobilizowanie ludzi do aktywnej polityki.  
 
Nie ma osób które Pana lubią, są osoby które Pana kochają za dokonaniu lub nienawidzą.
238. Dodane przez XXL, w dniu - 05-02-2012 15:12
Cała sytuacja z Referendum i kłótniami jest groteskowa. 
 
Przypomina mi niedawno sytuacje w PZPN.:) 
Kręcina już wypad a dni prezesa są już policzone:) 
A do władzy chciałby się dostać Tomaszewski nie szczędząc krytyki prezesowi i całemu zarządowi..:) 
Czyż nie widzicie Państwo analogii....:):):):):):):) 
Piłkarska Kadra Czeka!!!!!!
239. Dodane przez marcinek, w dniu - 05-02-2012 15:28
nie znam Pana Homskiego, ale z tego co pisze prasa o jego problemach z prawem i po obejrzeniu filmu ze spotkania w remizie, moim zdaniem to zakompleksiony, zdecydowanie pozbawiony honoru mały facet.
240. Dodane przez Marysia, w dniu - 05-02-2012 15:47
Dziś po kościele byłam świadkiem wielu rozmów na temat sytuacji naszej gminy. 
Spostrzegłam,że zdania są podzielone i trudno mi sondować kto na dzień dzisiejszy by wygrał. 
Gmina się podzieliła na obóz konserwatystów wolących stary wiejski klimat, pewnych rzeczy nieświadoma, i tych nie koniecznie tęskniących za wiatrakami , ale chcących większej cywilizacji i ogłady u rządzących gminą. 
Ci właśnie zwracają uwagę na brak ogłady i kultury osobistej u wójta , przewodniczącego i większości radnych. 
Ja również uważam , że osoby o tak wątpliwej reputacji na pewno nie powinny nas reprezentować a w dodatku o nas stanowić, ostatnie ich zachowania są w stylu skompromitowanej SB z czasów głębokiego socjalizmu.
241. Dodane przez Do komentarza 223, w dniu - 05-02-2012 16:03
Ludzie którzy nie mają nic wspólnego z byłym wójtem???? Przecież były wójt to były - wspaniały pracodawca ich żon! Większość ma coś wspólnego z poprzednim układem i obłudą jest się do tego nie przyznawać!
242. Dodane przez mól, w dniu - 05-02-2012 16:48
,,Od 1932 r.czynne było w Wilkowicach Towarzystwo Św. Rodziny, z którym współpracowała szkoła. Było też Koło Śpiewu Moniuszko, powstałe z inicjatywy księdza Ludwika Fiutaka. Dzięki współpracy pomiędzy organizacjami i szkołą przygotowano wiele sztuk teatralnych.''-S.Jędraś ,,Gmina Lipno''Leszno 2008,str.165 
... 
strona internetowa: www.pspswierczyna.pl  
 
W 1919 r. szkoła świerczyńska, podobnie jak inne szkoły w okolicy stała się placówką polską. Była to wówczas szkoła 5 klasowa. W 1933 roku zawiązano w Świerczynie Koło Towarzystwa Popierania Budowy Publicznych Szkół Powszechnych. Prezesem Koła został ówczesny proboszcz świerczyńskiej parafii, ksiądz Ludwik Fiutak,  
http://kierys.pl/pieprz/media/doc/wmg5.pdf 
 
18 Wiadomości Miejskogóreckie 
 
WSPOMINAJĄC W DNIU WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH SWOICH NAJBLIŻSZYCH, SKŁADAJĄC KWIATY NA ICH GROBACH I ZAPALA 
 
thausen, w którym zmarł 16.12.1940 r. 
W utworzonym w Miejskiej Górce 
w klasztorze na Goruszkach obozie przej- 
ściowym, osadzeni byli również między in- 
nymi: ks. dziekan Julian Dembiński - pro- 
boszcz parafii Dłużyna, ks. Ludwik Fiutak 
 
http://www.gusen.org.pl/index2.php?option=com(...)&do_pdf=1&id=76 
 
Polscy duchowni i klerycy zamordowani w KL Gusen 
Polscy duchowni i klerycy którzy zgineli w KL Mauthausen/Kommando Gusen 
Według niepełnych danych przez piekło obozu koncentracyjnego w Gusen przeszło ponad 300 polskich 
duchownych i kleryków, a 80 sposród nich zostało tam na zawsze. 
Lista polskich duchownych i kleryków katolickich oraz duchownych ewangelickich zamordowanych w KL 
Gusen (niepełna): 
 
ks. Fiutak Ludwik, proboszcz w Swierczynie † 5 VII 1940 
http://www.gusen.org.pl/index.php?searchword=Ludwik+Fiutak&option=com_search&Itemid= 
Konzentrationslager GUSEN 
DEUTSCHE ERD -U. STEINWERKE GMBH BERLIN 
 
 
2. Polscy duchowni i klerycy zamordowani w KL Gusen  
(Aktualności / Projekty/Ostatnio zamieszczone)  
...30 IX 1940 ks. Duczmal Antoni, proboszcz w Połajewie 17 XI 1940 ks. Fiutak Ludwik, proboszcz w Świerczynie 5 VII 1940 kl. Frala Mieczysław O...  
 
A wy zanim odejdziecie co po sobie zostawicie ?
243. Dodane przez zdumiony, w dniu - 05-02-2012 16:53
Jak mi się krzywda działa to tylko pomoc społeczna się przejęła! Może wam by też pomogła? 
(zamienili wam brzytwy na internetttttt?)
244. Dodane przez do 197 niby olsen, w dniu - 05-02-2012 17:19
jak nie masz odwagi podpisac sie swoim imieniem to pewnie tez nalezysz do ''30 wspanialych''.anonimowo latwiej pisac niz w oczy powiedziec,odwagi ...
245. Dodane przez 241 napisał, w dniu - 05-02-2012 18:29
241 napisał: "Ludzie którzy nie mają nic wspólnego z byłym wójtem???? Przecież były wójt to były - wspaniały pracodawca ich żon! Większość ma coś wspólnego z poprzednim układem i obłudą jest się do tego nie przyznawać!" Wszystko na ten temat! Nowak i ekipa to obłudnicy
246. Dodane przez SĄD, w dniu - 05-02-2012 19:45
Jutro 6.02.2012 i 10.02.2012 sprawa w Sądzie Rejonowy z udziałem M.H w roli głównej
247. Dodane przez Karol, w dniu - 05-02-2012 20:03
PO co wydawać pieniądze na referendum?Wystarczy wyrok skazujący i po Wójcie.
248. Dodane przez do kom 246, w dniu - 05-02-2012 22:03
W którym sądzie (jaka ulica) i o której godzinie? 
Może być niezły cyrk.
249. Dodane przez ja, w dniu - 06-02-2012 18:04
CIEKAWE INFOEMACLE O WILKOWICACH: 
....................... 
 
 
http://www.ekumenizm.pl/article.php?story=20040821123837569 
 
CENTRUM KONFIRMACYJNE W WILKOWICACH 
Celem polityki osiedleńczej Prus na terenach Wielkopolski było nakłonienie jak największej ilości ludności pochodzenia niemieckiego do zamieszkania w Prowincji Poznańskiej. W dużej mierze państwo pruskie realizowało tę politykę w oparciu o Kościół Ewangelicki Unii Staropruskiej, który był kościołem państwowym. Powstanie centrum konfirmacyjnego w Wilkowicach było jednym z przejawów współpracy pomiędzy państwem a Kościołem.  
 
Szkoła znajdowała się w budynku po prawej stronie od wejścia do kościoła. Powstała ona z przebudowanych stajni pałacowych - w wilkowickim parku wznosił się kiedyś pałac.  
..................... 
http://www.ekumenizm.pl/article.php?story=20040104220805385 
Wilkowice (Wolfskirch) k. Leszna, województwo Wielkopolskie. Wieś była wzmiankowana po raz pierwszy w 1322 r., na początku XIX wieku należała do rodziny Potockich, później kupili ją Erazm i Melania Stablewscy. Ostatnim prywatnym właścicielem był Ludwik Rekowski, który w 1889 r. sprzedał wieś pruskiej Komisji Osadniczej. Po rozparcelowaniu, urzędnicy wysyłali w różne strony Niemiec listy zachęcające do przyjazdu do Wilkowic i do osiedlania się. W listach tych opisane były szczegółowo fakty dotyczące Wilkowic, jak i pobliskich wsi: Lipno, Smyczyna oraz Mórkowo. 
Puszkę z dokumentami (*) odnaleziono podczas remontu kościoła, dawnego zboru ewangelicko-unijnego, w latach dziewięćdziesiątych XX w. Stan zachowania dokumentów nie był najlepszy, natomiast pozwolił na odczytanie ciekawych faktów z historii wsi w końcu XIX w. 
Zbór ewangelicki zbudowano w CENTRALNEJ CZĘŚCI NIEISTNIEJĄCEGO JUŻ ZAŁOŻENIA PAŁACOWEGO.  
Dumą mieszkańców oraz władz był dworzec kolejowy. Wszyscy goście, którzy przybyli na ceremonię poświęcenia kościoła, przyjechali właśnie koleją, która była symbolem sukcesu ekonomicznego Prus. O tej podróży donosiły ówczesne poznańskie gazety.  
Obecna trasa kolejowa Leszno-Zbąszyń była fragmentem trasy Leszno-Berlin, którą rolnicy z okolic Leszna, a więc i Wilkowic, wykorzystywali do dostarczania świeżych produktów rolnych berlińskim konsumentom.  
... 
Po II wojnie światowej kościół był przez wiele lat zamknięty, dopiero od 1990 roku UŻYWANY jest przez parafię rzymskokatolicką, która PODJĘŁA SIĘ renowacji obiektu. Remont wykonano pod nadzorem leszczyńskiego konserwatora zabytków z zachowaniem wielu elementów oryginalnego wystroju. 
Dawny zbór ewangelicki JEST UŻYWANY przede wszystkim w porze letniej. Na ogół jest zamknięty. Można go zobaczyć podczas nabożeństw katolickich, które odbywają się w sobotę o 18.00 oraz trzy razy w niedzielę rano (pierwsze odprawiane jest o 9:30). 
Na założonym na obrzeżach wsi cmentarzu można nadal znaleźć groby po żyjąch do czasu II wojny światowej ewangelikach. Cmentarz jest jednak wciąż używany i SYSTEMATYCZNIE POJAWIAJĄ SIĘ NOWE GROBY zastępujące stare. Te, które pozostały są dość dobrze zadbane, wciąż składane są na nich kwiaty. 
 
 
Marcin Błaszkowski 
(*) Dokumenty są obecnie w posiadaniu proboszcza rzymsko-katolickiego w Wilkowicach. Są sporządzone odręcznym pismem gotyckim po niemiecku, co okazało się dość dużą przeszkodą w ich odczytaniu. Po otrzymaniu ich kilka tygodni temu dokonałem transkrypcji na pismo komputerowe i w najbliższych tygodniach planuję oddać tłumaczenie do opublikowania w jednym z czasopism regionalistów w Wielkopolsce. Powyższy tekst został napisany po wstępnym zapoznaniu się z dokumentami.  
Zdjęcia czarno-białe są reprodukcją widokówki wydanej na przełomie XIX i XX wieku. Jest to pocztówka propagandowa sukcesu ekonomicznego i osiedleńczego Prus. 
04.01.2004 22:19 Marcin Błaszkowski Historia 
......................................................... 
 
 
http://www.magazyn.ekumenizm.pl/content/artic(...)11195139112.htm 
Podczas remontu ówczesnego kościoła ewangelickiego w Wilkowicach pod Lesznem, w ołtarzu świątyni, odnaleziono dokumenty, z których można się dowiedzieć, że urzędnicy państwowi zachęcali do zakupów cegieł w leszczyńskich cegielniach, a cena budulca miała być ceną produkcji. Tak więc można przypuszczać, że teren zbytu cegieł leszczyńskich cegielni obejmował szerszy obszar. Ponadto można wywnioskować, że skoro cegły były sprzedawane PO CENACH PRODUKCJI, to parafie musiały otrzymywać na ten cel DOPŁATY państwowe.  
................................................. 
http://polskaniezwykla.pl/web/place/21757,wilkowice-kosciol-sw--marcina.html 
 
Kościół św. Marcina 
Wilkowice były typową wielkopolską wsią, w której żyły obok siebie dwie społeczności - katolicka i ewangelicka. Każda z nich posiadała swoją własną świątynię. Katolicy modlili się w kościele pw. św. Marcina.  
Kościół ten zbudowano w XIX w. początkowo w stylu neogotyckim, jednak po przebudowach otrzymał ostatecznie wystrój neobarokowy.  
................................................ 
W XIX WIEKU WYBUDOWALI NEOGOTYCKI . ZMIENILI ZDANIE . 
PRZEROBILI NA NEOBAROKOWY I TO PEWNIE DO WYBUCHU WOJNY 
ZROBIĆ ZDĄŻYLI. 
ALE TĘPO.
250. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 06-02-2012 23:29
LUDZIE WY NIE MACIE CO ROBIĆ??!!Drążycie tematy,o których tak naprawdę nie macie zielonego pojęcia,coś ktoś powie,ktoś coś doda i afera gotowa!!!ODKĄD JEST "MĄDRY NOWAK"w Wilkowicach wszystko się psuje.Dlaczego przeprowadził się tutaj,a nie został w Lesznie,bo nie miał już o co się tam czepiać,tu przyszedł i afera za aferą-NOWAK IDŹ TAM GDZIE PIEPRZ ROŚNIE/A co do PANA PANIE HOMSKI,NIECH PAN SIĘ NIE DA I WYTRWA DO KOŃCA,,,NOWAKOWI I OSP-MÓWIMY NIEEEEE!!!!!!!!!!!
251. Dodane przez MONIKA, w dniu - 06-02-2012 23:49
DO 197 I 198/ 
I CO Z TEGO ŻE ROBI FOTO,CO Z TEGO ŻE ROBI LODOWISKA,STADION,STUDNIE,OCZYSZCZA PARK,ORGANIZOWAŁ KULIGI!TYLE PRACY I POŚWIĘCENIA WŁOŻYŁ W NOWE PRZEDSZKOLE,DZIAŁA W DOBRYM IMIENIU GMINY I TEJ WSI,I CO Z TEGO,SKORO LUDZIE I TAK ZAWSZE TO SKRYTYKUJĄ,"sami nic nie robicie,a kogoś krytykujecie"ZAZDROŚĆ I JESZCZE RAZ ZAZDROŚĆ!!!!!!!!!!ŻAL MI WAS
252. Dodane przez Advocen, w dniu - 07-02-2012 15:50
Wpisy o tematyce historycznej mają tylko i wyłącznie zainterssować państwa dziejami Wilkowic. Z historii należy wyciągać wnioski.Punktem zwrotnym dla Wilkowic był rok 1889. Obecnie mamy do czynienia z neoparcelacją . Nieco inna jest linia podziałów. 
Dzisiaj mieszkańcy nie wysprzedawają ziemi z dobrobytu. 
Nawiasem mówiąc pałac spłonął. Co było przyczyną pożaru niech ustali strażak historyk.To co zostało to tylko pałacyk. 
Oby z Wilkowic nie został tylko Wilkowicyk.
253. Dodane przez ACTA, w dniu - 07-02-2012 15:59
Może chodzi o reformę administracyjną. Zarządcy komisarycznemu byłoby prościej uzasadnić zmiaę granic gminy/miasta? 
Może to taka ustawka ?
254. Dodane przez obserwator, w dniu - 07-02-2012 18:53
ja jestem ciekaw gdzie w gminie lipno są te fermy paneli solarnych ? o których sam wójt Homski tak pięknie w radiu elka nie dawno temu mówił ! gdzie są ci wielcy inwestorzy z którymi tak negocjował? a te inwestycje typu odnowienie sal wiejskich to wszystko z funduszy unijnych na które dokumenty były złożne za poprzedniej włdzy! nie dajcie się oszukać!
255. Dodane przez Obserwator, w dniu - 07-02-2012 21:11
CZĘŚĆ POD LASEM CHCĄ PRZYŁĄCZYĆ DO GMINY ŚMIGIEL ,TAM SĄ WIATRAKI. CZĘŚĆ ZA TORAMI DO OSIECZNEJ TAM TEŻ WIATRAKI. TO CO ZOSTAŁO DO LESZNA 4 ,JEŹDZI. 
Jedynie problem z tym co się rozlatuje - z S5 będzie widać.
256. Dodane przez bobik, w dniu - 09-02-2012 09:16
Ludzie po co ta zawiść,poprzedni wójt też podjął wiele "nieprzemyślanych" decyzji/ np.umowa z wodociągami odnośnie odpłatności awarii wodociągów przez mieszkańców za udziały/ i jakoś nikt się nie skarżył,nikt nie robił rabanu.A trudno działać jak są ludzie z cicha podkładający 'nogę'.Dziwne, że zaczęło się dopiero teraz. A z drugiej strony jaki pracodawca pozwoli sobie na utrzymywanie pracowników działających przeciw niemu, nie wykonujących swoich zakresów obowiązków /kontrola PIP/ za które są odpowiedzialne.Jednym słowem za te burze odpowiedzialne są osoby,którym stała się krzywda jak im odebrano 'przywileje' Poprzedni wójt był niby "wporządku bo był przecież ze środowiska urzędniczej gminy.Inni rządzili,a on reprezentował niby nas...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Działka ogrodowa Leszno 35000
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Kupię dom wolnostoją... Leszno 600000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj