Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Rawicz arrow Dziadek zemścił się za wnuka

Dziadek zemścił się za wnuka

Dziadek zemścił się za wnuka

29.03.2012. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
placzabaw-archiwum.jpgDo szpitala trafił 12-latek, który wczoraj został pobity na placu zabaw w Bojanowie. Z relacji rodziców dziecka wynika, że chłopca zaatakował dziadek innego dziecka, które bawiło się na drabinkach. Sprawę wyjaśnia rawicka policja.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

W środę po lekcjach dwunastoletni Mateusz razem z kolegą z klasy poszli na plac zabaw w Bojanowie. Chcieli pobawić się na drabinkach, ale zajmował je akurat inny chłopiec, 10-atek. Doszło do awantury. - Mateusz opowiadał, że kazali zejść mu z drabinek, wtedy 10-latek zaczął obrzucać ich wyzwiskami, przeklinał,
był agresywny
- powiedziałan nam mama dwunastolatka. - Zaczęli się szarpać, wiadomo jak to dzieci. Popchnęli go, ale do żadnej bójki nie doszło - dodała. 10-latek poszedł do domu, a Mateusz z kolegą zostali na placu.

Na tym jednak historia się nie skończyła bowiem dziadek dziecka, z którym pokłócił się 12-latek, sam postanowił wymierzyć sprawiedliwość.

- Nagle podjechał samochód, z którego wyskoczył starszy mężczyzna, prawdopodobnie dziadek tego 10-latka - kontynuowała mama chłopca. - Podbiegł do Mateusza, złapał go za kurtkę i uderzył pięścią, najpierw z jednej, a potem z drugiej strony. Na koniec powiedział, że jak jeszcze raz zaczepi jego wnuka to mu obije ryj - zacytowała napastnika kobieta.
Zapłakany 12-latek wrócił do domu i opowiedział całą historię rodzicom. Sprawę zgłoszono policji. Chłopiec miał zawroty głowy, dlatego ojciec pojechał z nim do szpitala w Lesznie, skąd skierowano go na obserwację do szpitala w Gostyniu.
Policja potwierdza, że takie zdarzenie miało miejsce. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające w tej sprawie - mówi Beata Jarczewska, rzecznik prasowy KPP w Rawiczu. Mężczyzna może usłyszeć zarzut naruszenia nietykalności cielesnej lub uszkodzenia ciała, wszystko zależy od obrażeń jakich doznał poszkodowany chłopiec. (emi)
 
Komentarze (89)
1. Dodane przez adam, w dniu - 29-03-2012 13:42
ach te dzieciaki
2. Dodane przez xxxx, w dniu - 29-03-2012 13:50
Za moich czasów takie sprawy załatwiało się samemu bez rodziców, ale to były lata 80 nie było mamisynków !!!
3. Dodane przez maras, w dniu - 29-03-2012 14:23
jak to dziadek uderzyl 12 latka, co on byl pijany,piescia po twarzy??? nie normalny jakis
4. Dodane przez BABCIA, w dniu - 29-03-2012 14:24
TAK AGRESYWNI SĄ DZIADKOWIE ??NIE DO WIARY:)
5. Dodane przez tak, w dniu - 29-03-2012 14:28
Tak pewnie najlepiej jest nagłośnić taką sprawę i zrobić z ofiary przestepce, znając zycie to obrażenia sa praktycznie znikomoe, no ale przeciez maly chlopiec teroryzuje innych kolegow to trzeba go bronic sam mam syna i zrobil bym dokladnie to samo moze nie az tak brutalnie ale tez przyjechal bym na ten plac zabaw.
6. Dodane przez mieszkanka Bojanowa, w dniu - 29-03-2012 14:35
Idac po dziecko do szkoły codziennie jak zachowuja sie zwłaszcza chłopcy na placu zabaw i mimo moich upomnien nic z tego sobie nie robia .To jest ta nietykalnośc i beztroskie wychowanie dzieci ,jednym słowem żal
7. Dodane przez terminator, w dniu - 29-03-2012 15:09
bravo dziadek, tak trzymać - trzeba eliminować małych bandytów, trzeba było jeszcze mamusi i tatusiowi dołożyć.
8. Dodane przez Marcin, w dniu - 29-03-2012 15:15
Do kom. 5 
Ludzie są znani z tego że potrafią rozmawiać i starają się załatwić każdą sprawę rozmową. To że problem załatwia się siłą nie odróżnia Ciebie i tego dziadka od zwierzęcia.
9. Dodane przez n.n.a., w dniu - 29-03-2012 15:17
Uważam że 10-latek nie odważył by się używać wulgarnych słów na dwóch starszych kolegów. A w ogóle z jakiej racji 10 latek miał ustępować miejsca starszym kolegą. Jestem pewna że nie poprosili go a zaczęli się w niego.  
Oczywiście 12-latek żeby nie było że to jego wina zrobił z siebie niewiniątko. 
Takie jest moje zdanie bo wiem jak się zachowują chłopcy w takim wieku.
10. Dodane przez olo, w dniu - 29-03-2012 15:34
zamknac dziada do rawicza
reklama
11. Dodane przez tuskini, w dniu - 29-03-2012 15:53
Jak by pracował jak normalny dziadek do 67 lat to by nie kozaczył
12. Dodane przez Janx, w dniu - 29-03-2012 16:22
Kto to byl ten dziadek.. Prosze odpisac jak najszybciej!!
13. Dodane przez K., w dniu - 29-03-2012 16:36
Jakaś przesada, że stary dziadek miesza się w taki sposób do rozgrywek między dziećmi. Własnemu dziecku klapsa nie można dać jak jest niegrzeczne, a tutaj dziadek wyskakuje z przemocą do dziecka, które notabene kojarzę i nie jest ono wielkiej postury fizycznej.
14. Dodane przez piotr, w dniu - 29-03-2012 16:57
Rodzice agresywnego dwunastolatka pozostawionego bez opieki dorosłych w miejscu publicznym powinni być pociągnięci do ostrej odpowiedzialności karnej. Nie może być tak, że dzieci samopas biegają po ulicy i terroryzują inne dzieci będące pod opieką dziadka. Dziadek po prostu zastosował środki przymusu bezpośredniego wobec rozwydrzonego niebezpiecznego dla otoczenia nieletniego, który mało, że był rozwydrzony, to bez opieki dorosłych i niebezpieczny dla otoczenia. A obecnie nie przystosowani do opieki rodzice będą próbować winę zwalić na bogu ducha winnego prawego obywatela, który spełnia procesy wychowawcze, jakie spoczywają na odpowiedzialnym dziadku i nie dopuścił do aktu agresji i sterroryzowania ogródka jordanowskiego. Rodzice bierzcie odpowiedzialność za swoje małoletnie pociechy i nie pozostawiajcie ich samopas nawet w ogródku jordanowskim.
15. Dodane przez Jakub, w dniu - 29-03-2012 17:03
do kom 7. Ty sie nazywasz terminatorem. ? jak tak madrze piszesz to przedstaw sie z imienia i nazwiska a nie kozaczysz przez internet. Widac jaki masz szacunek i jak Cie wychowali cwaniaku. Nawet dziecka i kobiety nie umiesz uszanowac. Takie zycie burakow
16. Dodane przez Jakub, w dniu - 29-03-2012 17:10
Do kom. 5 
Wiadomo ze w tym wieku u dzieci wystepuja rozne sprzeczki. A rodzice powinni zalatwiac je miedzy soba i zajmowac sie swoimi dziecmi. A nie pokazywac ze moga robic wszystko. A slowa teroryzuja trzeba umiec uzywac i znac jego znaczenie. Jestes ojcem to powinienes wiedziec jak sie zachowuje w takich sytuacjach.  
Do kom. 10  
Chyba nie znasz w jakim wieku dzieci zaczynaja przeklinac. Widac jak sie dziadek zachowal to nie wiesz jak maja w domu i jak dzieci ucza i wychowuja. Nawet gdyby cos bylo miedzy dziecmi to powinni jego rodzice ta sprawe tak zalatwiac a nie sila. Jestem ciekaw jakby dziadek podszedl do starszego w wieku 18 lat i tak sie zachowal. to by wrocil w innym stanie do domu. 50 lat starszy a nie umie sie zachowac odpowiednio.
17. Dodane przez tomala, w dniu - 29-03-2012 17:12
a mój dziadek to by obił ordynatora który każe z dzieckiem ze szpitala w Lesznie do Gostynia jechać - PARANOJA!
18. Dodane przez Wiesiu, w dniu - 29-03-2012 17:23
Tak rodzice dzisiaj wychowują swoje pociechy, że są chamskie i aroganckie. A gdzie dobre czasy kija i marchewki. Jak ja tęsknię za tymi czasami...
19. Dodane przez aaa, w dniu - 29-03-2012 17:25
a nie napisali,że ojciec dzieciaka ponoć,pobitego, zaatakował pięściami także a poza tym temu poszkodowanemu dziecku nic nie jest....rodzice kłamią.....
20. Dodane przez achhhhhh, w dniu - 29-03-2012 18:06
Rozumiem, że nie można pozwolić dzieciom na terroryzowanie młodszych i uczyć ich przyjacielskich stosunków do innych, ale na Boga - bić pięściami 12-letniego chłopca?! To jest jakaś paranoja... Są inne, bardziej odpowiednie sposoby.
21. Dodane przez Jakub, w dniu - 29-03-2012 18:06
Jak mozna bic dzieci. to sie nazywa wychowanie. ? piotr jak bedziesz mial dzieci swoje tez pozwolisz aby byly bite przez inne osoby ? rodzice sa winni dziecka bo dziadek przyszedl i byl agresywny? Poprostu zastanow sie co piszesz.
22. Dodane przez Jakub, w dniu - 29-03-2012 18:09
Do kom 19 jak czegos nie jestes pewien to sie nie udzielaj. A madry dziadek zapamieta ta sytuacje do konca zycia. Skoro dziecko w szpitalu to chyba bez niczego tam nie pojechalo.
23. Dodane przez jula, w dniu - 29-03-2012 18:42
kochani komentatorzy pamiętajcie ,że wina zawsze leży po obu stronach, ale starszy Pan nie powinien uderzyć dziecka !!!
24. Dodane przez ja, w dniu - 29-03-2012 18:47
do kom. 14 
12-letnie dziecko jest już na tyle duże, że mamusia nie musi prowadzić go wszędzie za rączkę. No chyba, że Ty wychowujesz albo będziesz wychowywał swoje dzieci jako maminsynków, którzy będą za rączkę do śmierci chodzili...
25. Dodane przez Też dziadek, w dniu - 29-03-2012 19:02
Gdyby jakiś łobuz zaatakował mojego wnuka lub wnuczkę, to osobiście bym mu nogi z d--y bym powyrywał bez względu na konsekwencje w stosunku do mojej osoby!
26. Dodane przez E., w dniu - 29-03-2012 19:10
Przeraża mnie panująca tu agresja.W związku z tym mam pytanie do WŁADZ-Czy fakty się nie zmieniły?
27. Dodane przez qwerty, w dniu - 29-03-2012 19:28
Skoro dziecku nic nie jest to dlaczego jest w szpitalu? I jaki normalny dorosły facet bije 12 letnie dziecko? Niech wyskoczy do kogoś swojego wzrostu!!!
28. Dodane przez ed, w dniu - 29-03-2012 19:47
Zobaczcie jak się zalatwia sprawe na filmie Rzeź
29. Dodane przez bbb, w dniu - 29-03-2012 19:55
mati wracaj do zdrowia jak najszybciej
30. Dodane przez fran, w dniu - 29-03-2012 20:18
dziadek przekroczyl wszelkie granice, jak mozna na 12 letnie dziecko z piesciami z samochodu wyleciec, powinien roztrzygnac ten problem z rodzicami, a sam zrobil najgorzej jak mogl - pobil dziecko piescia po twarzy - brawo Dziadku, a teraz odpowie przed sademem. A jak dziecko te niby bylo 10 letnie pod opieka dziadka to co rovbilo same na placu 14 nie badz smieszna, bo to co piszesz to stek bzdur, albo jestes powiazany z tym dziadkiem co bije dzieci albo kretynem co niue ma pojecia o zaistnialej sutuacji
31. Dodane przez Alvaro, w dniu - 29-03-2012 20:31
Ciekawe czy dziadek by wystartował do kogoś w wieku 18lat jakby taka osoba przyszła się "bawić". Tępić takich jak on !!! Mateusz trzymaj się !!
32. Dodane przez Prawnik, w dniu - 29-03-2012 20:35
Proszę Państwa dyskutujących o uwagę! Mam tylko jedno pytanie a mianowicie kto dał prawo dziadziusiowi do bicia dzieci?????? Kodeks karny jest w tym zakresie jednoznaczny i stanowi, że człowieka bić nie wolno. Kto uderza człowieka lub w inny sposób narusza jego nietykalność cielesną podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności. Z obrażeń, jakie stwierdzono u chłopca trudno wysnuć wniosek, iż został jedynie uderzony. Fakt przebywania chłopca w szpitalu na obserwacji świadczy o poważnych obrażeniach, w związku z czym mamy do czynienia z pobiciem a więc czynem przestępczym podlegającym karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12. Reakcji dziadka na sprzeczkę dzieci nic nie usprawiedliwia i wszelkie dyskusje na ten temat są bezsensowne! Ludzie obudźcie się! Radzę krewkiemu dziadkowi zapoznać się z art. 217 § 1 k.k oraz art. 156§1, 157§1 i 2 k.k. bo na nich oparty będzie pozew wobec niego z powództwa cywilnego. Z podrowieniami Prokuratura Rejonowa w Rawiczu.
33. Dodane przez bartek, w dniu - 29-03-2012 21:58
dwunastoletni (...) kopie dzieciaka po glowie i robi sie z niego ofiare ! niezle . prawda i tak wyjdzie na jaw predzej czy poznij !
reklama
34. Dodane przez mnbv, w dniu - 29-03-2012 22:19
do koment. 14. 
człowieku ty zdajesz sobie sprawe co piszesz?? dziadek bijący dziecko to jest normalne?? bo mi sie zdaje ze nie bardzo, nie powienien sie w to w ogole wtrącać.. a po drugie 12 latek jest juz na tyle duży że nie potrzebuje ochrony przez 24h bo pewnie ty tez jej nie miałeś wieć zastanów sie co wypisujesz za głupoty..
35. Dodane przez BARTEK, w dniu - 29-03-2012 22:34
BRAWO DZIADEK. KAZDY WNUK POWINIEN MIEC DZIADKA KTORY STANIE W JEGO OBRONIE. A Z TYMI PIESCIAMI TO NIEZLA SCIEMA 1 NIECH SIE BIEDNY DWUNASTOLATEK PRZYZNA JAK BYLO NAPRAWDE !!!! WSTYDZCIE SIE RODZICE DWUNASTOLATKA . NIE WIDZIELISCIE JAK BYLO I GLUPOTY OPOWIADACIE !!!! I JESZCZE JEDNO - MOZE MACIE W GOSTYNIU ZNAJOMEGO LEKARZA KTORY WYSTAWI OBDUKCJIE JAKA BEDZIE WAM NA REKE !!!!
36. Dodane przez Maria, w dniu - 29-03-2012 23:20
witam.Dzieci są dziećmi, każdy z nas był dzieckiem i wie że różnie bywało,czasem z byle powodów zdarzają się spięcia. Jest tylko zasadnicza sprawa: to rodzice wychowują dzieci w taki sposób by sobie w życiu radziły, jeśli sobie nie radzą to trzeba zmienić zasady wychowawcze bo to one widocznie się nie sprawdziły. Dziadek impulsywnie dzaiałający rzuca się na inne dziecko-to naprawde dojrzałe rozwiązywanie spraw wnuka,Gratulacje dla niezrównoważonego dziadka.A gdyby wnuk skłamał? Bezmyślność ludzka jest bez granic!  
Widzę że "terminator", "tak" i "Też dziadek" chyba nie zrozumieli sensu sprawy. Piotrze czy Ty pomyślałeś co piszesz? Cytuję"dziadek po prostu zastosował środki przymusu bezpośredniego wobec rozwydrzonego niebezpiecznego dla otoczenia nieletniego, który mało, że był rozwydrzony, to bez opieki dorosłych i niebezpieczny dla otoczenia". Czy znasz chłopca świętego? A może takim byłeś? Z pewnością nie.Apropo Mateusz ma nienaganną opinię wśród otoczenia które na pewno będzie badane
37. Dodane przez dyskusja zaszla za daleko, w dniu - 29-03-2012 22:47
nie ma co sie podniecac tymi komentarzami i przechylac wine z jednej strony na druga, dla mnie jest sytuacja jasna - dziadek wtargnal na plac i chwycil 12 - latka bijac go piesnia po twarzy tak ze chlopak wyladowal w szpitalu, a wiec nie byl to jakis klaps czy lekkie spoliczkowanie ale atak zagrazajacy zyciu mlodego chlopaka - brak wyobrazni dziadka bo nie mozna tego racjonalnie wytlumaczyc no chyba ze tak samo traktuje wlasne wnuki.
38. Dodane przez dbdbd, w dniu - 29-03-2012 22:49
Zależy co 10-latek naopowiadał temu dziadkowi,z artykułu wynika wnuczek wdał sie w dziadka;) 
Swoją drogą stary chłop z pięściami na 12-letnie dziecko? tak sie spraw nie załatwia
39. Dodane przez teresa, w dniu - 29-03-2012 22:53
Ludzie kiedy zrozumiecie czym się różnimy od zwierząt? Dziadek zastosował właśnie sposób niższych istot zapominając że powinien rozwiązać konflikt jak dorosły mężczyzna który potrafi myśleć, analizować i rozmawiać,także z dziećmi. Dziaddek zamiast prymitywnego rękoczynu winien wyjaśnić co zaszło i ostrzec chłopców przed podobnymi zachowaniami. Mądry dziadek tak by właśnie zrobił. Niektórzy zamiast myśleć co zrobić, najpierw robią, a potem myślą co z tym zrobić. paradoks
40. Dodane przez sebek, w dniu - 29-03-2012 22:58
to czemu dziesieciolatek do szpitala nie trafił? "tonący się brzytwy chyta" i szuka teraz usprawiedliwienia swojego czynu,niedopuszczalnego w cywilizowanym społeczeństwie
41. Dodane przez ela, w dniu - 29-03-2012 23:14
Uderzenie osoby wiąże się z popełnieniem przestępstwa z naruszenia nietykalności cielesnej, określonego w art. 217 § 1 Kodeksu karnego, zgodnie z którym, kto uderza człowieka lub w inny sposób narusza jego nietykalność cielesną, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.Natomiast według art. 157 § 1 K.k. kto powoduje naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia, inny niż określony w art. 156 § 1, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. 
Jeżeli sprawca działa nieumyślnie, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3 (art. 156 § 2 K.k.)a tu przeciez było z premedytacją, tak czy siak osoba dorosła, pewnie półwieczna a tak nierozsadnie działająca odpowie za swój niemoralny czyn!Jakbyśmy wszyscy tacy byli to ruszylibysmy z ciupagami teraz na dziadka.WSTYDU WAŚĆ OSZCZĘDŹ! 
Zgodnie zaś z art. 157 § 2 K.k. kto powoduje naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia trwający nie dłużej niż 7 dni, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
42. Dodane przez szok!!!!, w dniu - 30-03-2012 00:06
pytanie co dziadka tak zdenerwowalo?? z tego co wiadomo chlopacy sie nawet nie pobili, tylko nawzajem naublizali sobie a ze 10 latek byl slabszy dal sobie spokoj.... pytanie co powiedzial dziadkowi.... pewnie ze zostal skopany, dotkliwie pobity przez 12 latkow bawiacych sie na placu..... dziadek wzial kluczyki i jak bohater z filmu sam postanowil wymierzyc sprawiedliwosc... wyszlo jak wyszlo i dobrze ze mnie tam nie bylo bo tez bym stracil nerwy widzac doroslego Pana bijacego dziecko piesiami po glowie, czy wnuczek naklamal nie wiem, ale jedno jest pewne chocby nie wiem co sie dzialo taka sytuacja nie powinna miec wogole miejsca, dziadek zachowal sie jak zwierz i nic kompletnie nci go nie usprawiedliwia przed tym co zrobil - szczerze dziadku brak slow ........
43. Dodane przez bartek, w dniu - 30-03-2012 00:14
ludzie ale wy glupoty piszecie , zadnych piesci tam nie bylo !!! to chory wymysl rodzicow dwonastolatka ktorzy szukaja taniej sensacji !!!! nie piszcie bzdur jesli tego nie widzieliscie ! znam tego dziadka osoboscie - to spokojny czlowiek ktory by sie w zyciu czegos takiego nie dopuscil!!!
44. Dodane przez KOLEJORZ PŃ, w dniu - 30-03-2012 02:17
Lepiej niech sie dziadek z bojanowa wyprowadzi. 
bo i tak do końca życia dziadek dzieciobijca  
Bedzie wytykany" palcami " 
Zamykać i leczyc ! 
Natychmiast !
45. Dodane przez waldi, w dniu - 30-03-2012 07:18
Dziadek porywczy teraz ma kłopoty ja będąc w podstawówce lata 80 też miałem przeboje z dziadkiem jego wnuki moi kuzynowie dokuczali mi w szkole często ja sam problemy rozwiązywałem i było ok jak wnuki dziadkowi oznajmili co i jak to dziadek do szkoły przyjechał rowerem z widłami aby mnie na nich nadziać dzięki nauczycielom żyję on na mnie polował często do dzisiaj mamy niechęć do siebie przez dziadka którego 30 lat niema już moi rodzice wychowali mnie porządnie powspominamy sobie jak było w dzieciństwie wesoło
46. Dodane przez esbek, w dniu - 30-03-2012 08:34
komunistyczna phenian 30.03.2012 
partia 
 
 
pilna depesza  
 
 
dasz klapsa dziecku -kurator 
pies ma za krótki łańcuch -zawiasy 
ukradniesz batonika -więzienie 
dajcie dziadkowi karabin  
zrobi koreę !!! 
 
 
 
 
 
skruszony esbek
47. Dodane przez 123, w dniu - 30-03-2012 09:19
jakby ktoś moje dziecko ruszył zrobiłabym to samo co dziadek. Takie jest teraz bezstresowe wychowanie że rozmowa nic nie pomorze.Trzeba lać po mordzie patologie bo inaczej nic do nich nie trafia. A tak dzieciak zapamięta taką nauczkę na długo. Sama miałam taką sytuację gdzie dziecko może 11letnie wyzywało przed blokiem moją 8 letnią córkę od s..i i też musiałam interweniować dzięki temu moje dziecko ma do dziś spokój.
48. Dodane przez XX, w dniu - 30-03-2012 09:56
Każdy rodzic najpierw powinien przyjrzeć się swojemu dziecku. One naprawdę nie są tak niewinne jak się niektórym wydaje. To co potrafią i jak się wyrażają idąc ze szkoły lub przy innych okazjach włos się jeży na głowie. Byłam zwolennikiem aby dać klapsa w tyłek jeżeli dziecko na to zasłużyło. Ileż to razy słyszałam , że pójdą na skargę itd. Nigdy się nie wtrącałam w szkolne pyskówki itd. Zawsze jeszcze im się za to oberwało. Dzisiaj dzieci są po studiach, mamy dobry kontakt i zachowały stare przyjażnie z lat szkolnych. Pozdrawiam!
49. Dodane przez igor, w dniu - 30-03-2012 10:40
i bardzo dobrze niech chuligani wiedza ze oni tez moga oberwac od silniejszych od siebie.jakim prawem przegonili 10 latka,na pewno go uderzyli,powinien tez zrobic obdukcje
50. Dodane przez oburzona, w dniu - 30-03-2012 11:46
Napadać i bić dziecko na placu zabaw w biały dzień?!!! Mam nadzieję, że policja zrobi porządek z agresywnym "dziadem" zanim dojdzie do tragedii bo za chwilę pobije wszystkie dzieci w Bojanowie. Bardzo dobrze,że rodzice to nagłośnili, może inni pseudodziadkowie bez mózgu zastanowią się dwa razy zanim podniosą rękę na słabszego!!!!
51. Dodane przez Jakub, w dniu - 30-03-2012 12:42
silniejszy to moze byc ale to sa dzieci. A Ty igor jeszcze mozesz sie przeliczyc ze kiedys od mlodszego dostaniesz.
52. Dodane przez xy, w dniu - 30-03-2012 13:14
ludzie co wy wypisujecie znam osobiscie rodzine 12-latka jest to spokojna rodzina a i 12-latek tez jest bardzo spokojny nie zaczepia a wy takie bzdury wypisujecie no nim i o rodzicach sprawa jest prosta 10-latek poleciał po dziadka nagadał mu głupot a dziadek sie nie zastanowił i poleciał na plac pobic 12-latka ale jest to lekka przesada zeby dziadek bił pięściami dziecko i widocznie musiało cos mu byc ze pojechał do szpitala ale ludzie takie brednie wypisuja
53. Dodane przez Aza, w dniu - 30-03-2012 13:20
12-latek "kazał" dziesięciolatkowi?! A kto to jest ten Samson urodzony?!Chciał się stary baran pohuśtać na placu zabaw?!!?? w obstawie drugiego cwaniaka wydawał rozkazy młodszemu chłopakowi,bo jak sam to tchórz!W efekt "dziasdka" nie wierzę, bo jakbyto były uderzenia to zgęby 12-latka byłby "pomidor". Za to 10-latek teraz skończy u psychologa, bo naruszono jego godność a 12-laterk będzie wiedział,że każdy ma dziadka albo nawet dwóch. Proponuję jednak Dziadkowi, choć na taką zmorę też by mnie poniosło, by przyznał się do winy i poddał się karze dobrowolnie a temu Mateuszkowi - 12-letniemu mamisynkowi - niech kupi huśtawkę, by miał wyłącznie dla siebie i nie terroryzował innych dzieci na placu zabaw!! Niech mu mamo-tato powieszą tą zabawkę w drzwiach przedpokoju i niech się dzizia buja pod sam sufit, skoro nie umie w tym wieku piłki kopać na Orliku!! Na Placach zabaw jest regulamin i czas wielki aby ograniczyć wiek korzystających dzieci do maksimum 10 lat. Wszystko co powyżej niszczy zjeżdżalnie i huśtawki! Widzę co się dzieje w tym przybytku obok mojego bloku - Rodzice proszą "herszta młodocianej bandy" by powiedział koleżance / 15/17-latkowie /, że jego synek chciałby się pohuśtać zamiast jego nastoletniej panny. Właśnie - wystraszony tATUŚ poprosiŁ a nie "kazaŁ" jak TEN CWANIAK 12-latek , któremu jak widać po wychowaniu, wszystko się należy i to na zawołanie, więc zrzuca z huśtawki niewygodnego 10-latka. To 12-latek sprowokował całą tą sytuację i on jest winien ,.."nie ma dymu bez ognia" czyż nie tak?Co do ewentualnych obelg to teraz może tworzyć ile wlezie ,że go 10-latek nazwał "po imieniu" za to co mu zrobił!Oczekiwał, że młodszy, poszkodowany, skulony bez słowa pójdzie do domu?! Jeśli tak to mając 12 lat ten chłopiec jest na poziomie 6 latka.Agresja rodzi agresję - i tak można by bez końca.
54. Dodane przez tina3434, w dniu - 30-03-2012 13:25
dzieci w tym wieku kłamia, uciekaja od odpowiedzialności, boja sie konsekwencji, całkiem inaczej zachowuja sie w swoim towarzystwie wśród rówieśników a inaczej w domu. przeciez każdy z nas ma w domu aniołka;-d. zarówno może kłamac 10-latek jak i starszy chłopiec. nie oskarżajcie nie znając faktów, nie wyciągajcie pochopnych wniosków. w każda sprawe można wyjasnić. oczywiście reakcji dzidka nie popieram - można przeciez było zabrac wnuka pojechać do rodziców 12 latka jego samego tez zawołać i na spokojnie z dziećmi przedyskutowac ta kwestie. TRZEBA ROZMWIAĆ!!!
55. Dodane przez Monika, w dniu - 30-03-2012 13:40
Kochany Dziadku!!! 
Jestem oburzana Pana zachowaniem, jak nie radzi sobie Pan z emocjami to niech Pan uda się po fachową pomoc!!! Znam tego chłopca i wiem że nie jest agresywny,niech Pan przyjrzy się lepiej zachowniu swojego wnuka!! Rozumiem chciał Pan go bronić ale bijąc drugiego chłopca jaki Pan przykład dorastającym chłopcom daje???!!!! Wstyd!!! A rozmowa??? Mógł Pan z rodzicami chłopaka porozmawiać!!!? Samosąd??Chyba, że Pan wszystko załatwia przemocą??? To w takim razie powinnien Pan odpowiedzieć za swoje brutalne czyny!!! Mam nadzieje, że na kolegium się nie skończy, może wtedy Pan pomyśli zanim kogoś uderzy, zwłaszcza dziecko!!!!
56. Dodane przez allah, w dniu - 30-03-2012 14:00
Dziadek dobrze, zrobił tylko do momentu, aż nie przesadził, powinien nastraszyć 12latka i tyle, nez rękoczynów. Gratuluję rodzicom 12latka wychowania syna jeśli wierzyć w to co jest tu napisane
57. Dodane przez Majka, w dniu - 30-03-2012 14:39
Peany na rzecz rodziny małego terrorysty płyną i płyną. A rodzina 10-latka to niby jaka jest, jak nie porządna?! bo mamusia albo tatuś nie pracują w urzędzie, to niby gorsi ludzie?! Panoszą się dorośli to panoszy się synek i wydaje mu się, że może tak jak ojciec "będzie "trząsł" wszystkimi jako najwyższy władca. Tak, tak dziecko w domu to znakomity obserwator i 12-latek pięknie władczość skonsumował. ale takie bajery mają imponować mamusi a nie dziecku, bo przynoszą odwrotny skutek, co udowodnił swoim "nakazem" opuszczenia huśtawki. Chyba za wcześnie z tym przywództwem! Skarcenie przesadzone ale należne!
58. Dodane przez teresa, w dniu - 30-03-2012 15:37
Bartku,rozumiem ze jestes za "10-latkiem" ale co Ty myślisz,że Mateusz sam się pobił? nie ośmieszaj się. Apropo Twojej wypowiedzi-"spokojny dziadek"..cóż zapomnialeś dodać że żyjący realiami pokolenia kija i pasa.Chyba nie zauważył że czasy się zmieniły. Szkoda że psychika dzieciaka 10letniego juz w tym wieku jest w taki sposób kształtowana przez (nie)dojrzałych członków rodziny, to się nazywa "wykolejone wychowywanie". 
Może wedle wizji "spokojnego dziadka" wszyscy na rynku się spotkajmy i kto co ma do kogo to wklep,zobaczymy czy wygra sprawiedliwość... Bezmózgie mięśnie!
59. Dodane przez oli, w dniu - 30-03-2012 17:37
no niezły (...) z tego dziadka .Do roboty z tobą bo ci głupie pomysły do głowy przychodzą.A gdzie jest matka tego 10 latka?
60. Dodane przez xyz, w dniu - 30-03-2012 17:50
dzieciak dostał po twarzy to fakt ale nie z pięści tylko z otwartej dłoni a za 30 min. grał w piłkę na boisku czy to jest pobicie a tego dziadka to wyzwał od najgorszych zaczął krzyczeć ty stary h..niech rodzice zaczną lepiej wychowywać swoje dzieci bo mają jeszcze dwóch synów i mam nadzieje że lepiej wychowają ich niż tego
61. Dodane przez 5 -latek, w dniu - 30-03-2012 18:01
...to hustawka jest wolna teraz?
62. Dodane przez młoda, w dniu - 31-03-2012 20:03
Jk matka może komentować co się stało z koro jej tam nie było (...) zastanów się co mówisz.
63. Dodane przez Były mieszkaniec bojanowa, w dniu - 30-03-2012 23:10
Co to się dzieje!!!??? dobrze że się wyprowadziłem bo strach się poruszać po ulicach tego małego miasteczka !!!! nie wiem czy jeszcze tutaj wrócę!!! boję się !!!
64. Dodane przez bartek, w dniu - 30-03-2012 23:13
do oburzona. bez mozgu to moze ty jestes wydajac osad gdy znasz tylko wersje tylko jednej ze stron. wypisujac takie glupoty nie znajac prawdy moze krzywdzisz te druga strone ! zastanow sie !!!!!
65. Dodane przez m, w dniu - 31-03-2012 15:42
Nie popuście dziadkowi taki narwaniec, który idzie z pięściamia na 12-latka zasługuje na karę. Rodzice tego małego mają rację, że żądają sprwiedliwości. 
Dorosłym nie wolno dac klapsa dziecku bez problemów ze strony władzy(policji czy opieki społecznej) a taki gnó będzie bił mniejszych od siebie!!!
66. Dodane przez a, w dniu - 31-03-2012 15:47
Dziecko leży w szpitalu z podejżeniem wstrząsu mózgu. Niestety 'dziadek' miał pecha, bo wprzychodni rodzice i mały natkneli się na policjanta, który im doradził to zgłosic a 'dziadzia' się boi bo nawet za wpis do kartoteki może wylecie na zbity pysk z pracy w dodatku dyscyplinarni.
67. Dodane przez aga, w dniu - 31-03-2012 17:06
BARDZO ŁATWO OSĄDZIĆ CZŁOWIEKA,ALE NIE BYLIŚCIE TAM I NIE WIDZIELIŚCIE I NIE SŁYSZELIŚCIE CO SIĘ TAM DZIAŁO,ZASTANÓWCIE SIĘ !!!
68. Dodane przez xxx, w dniu - 31-03-2012 21:41
Tak łatwo wam osądzać niby sprawcę jestem ciekawa co wy byście zrobili gdyby waszego wnuka bądź syna ktoś kopną w głowę siedzieli byście grzecznie w domu i nie zareagowali?Pomyślcie zanim osądzicie.Ja przyznaję racje dziadkowi trzeba stawać w obronie słabszych.BRAWO.
reklama
69. Dodane przez -----, w dniu - 31-03-2012 23:47
"coście uczynili jednemu z tych najmniejszych mi uczyniliście" nie nam wymierzać samemu sprawiedliwość. Do kom.68 można powiedzieć z kulturą a nie używać rękoczynów to było małe dziecko jest zostało uderzone z PIESCI czy twoim zdaniem starszy człowiek bijący male dziecko zasługuje na gratulacje? 
SKANDAL!!!!! 
10 latkowi nic wielkiego sie nie stało tylko upadł, a ten chlopak wylądował w szpitalu. 
Ci którzy bronia dziadka 10 leniego chlopca zanim coś napiszą niech trzy razy pomyśla co piszą.
70. Dodane przez Kamil, w dniu - 01-04-2012 00:36
To ten 12letni terrorysta leży w szpitalu?!a pół godziny po desancie"dziadka" grał w piłkę - ciekawa choroba i NFZ za to płaci? Jak w PRL-u ojciec nam dał po papie za zbitą u sąsiada szybę, to nie leżeliśmy w szpitalu. Szukają okazji powyżej 7 dni cwaniaki!?
71. Dodane przez bronuś, w dniu - 01-04-2012 11:42
gdyby 12 latek nie kopał po głowie 10 latka to po papie by nie dostał....brawo dla dziadka....oby więcej takich dziadkow było....12 latek już nie po raz pierwszy pobił i kopał młodsze dzieci.....
72. Dodane przez bronuś, w dniu - 01-04-2012 11:43
gdyby 12 latek nie kopał po głowie 10 latka to po papie by nie dostał....brawo dla dziadka....oby więcej takich dziadkow było....12 latek już nie po raz pierwszy pobił i kopał młodsze dzieci.....
73. Dodane przez gambol, w dniu - 01-04-2012 12:32
Niech rodzice tego 12 latka dobrze go przycisną żeby wydobyć jak to naprawdę było a nie robią z niego niewiniątko bo tak nie jest. A dziadek za reakcje na bandytyzm na placach zabaw i szkalowanie młodszych dzieci przez starsze najczęściej "dobrze wychowane" bez reakcji opiekunów powinien dostać medal !!!
74. Dodane przez Andrzej W., w dniu - 01-04-2012 13:00
W O L N O S C I 
w tym kraju nie ma 
7a
75. Dodane przez wiedzieliście?, w dniu - 02-04-2012 11:14
dziadek teraz beknie, a biedny 10latek dzień po incydencie w szkole straszył inne dzieci BOHATERSKIM DZIADKIEM co za wychowanie? Matka powinna szlaban dziadkowi i syneczkowi zadać.
76. Dodane przez bartek, w dniu - 02-04-2012 12:16
tak czytam te wasze komentarze i nie rozumiem jak mozna kogos osadzac i oczerniac znajac wersje wydarzen tylko jednej ze stron. wstyd mi za was !! ciesze sie ze juz nie mieszkam w jednym miescie z takimi ludzmi !!!! Ps. bronus pomysl , gdyby nie twoj maly terorysta nie bylo by sprawy i teraz kezesz mu jeszcze bezczelnie klamac . wstydz sie . a mialem cie za porzadnego czlowieka !!! wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!
77. Dodane przez Bojanowianin, w dniu - 02-04-2012 15:33
CO ZA BZDURA:) ZAPEWNE NIE JEST TO PRAWDĄ, BOJANOWO MA USZY;)
78. Dodane przez Mati, w dniu - 02-04-2012 15:37
Dla sprostowania całej tej sytuacji muszę powiedzieć że  
 
opisywany tu poszkodowany Mateusz odnosił się z agresją do 10-latka i na koniec kopnął dziesięciolatka w głowę gdy ten sięgał po plecak, dziesięciolatek opowiedział wszystko dziadkowi. Dziadek wcale nie uderzył 12-latka pięścią lecz go spoliczkował, więc to co czytacie w artykule jest pisane na podstawie zeznań rodziców Mateusza a nie jego samego czy też dziesęciolatka czy jego dziadka
79. Dodane przez inkognito, w dniu - 02-04-2012 19:15
w barze pod wierzbami sa kamery przemyslowe i wszytsko uchwyciły....milicja ma juz nagrania!
80. Dodane przez rr, w dniu - 02-04-2012 20:21
do kom.79 milicji już w naszym kraju nie ma teraz jest POLICJA
81. Dodane przez ooo, w dniu - 04-04-2012 11:23
co wy za bzdury wypisujecie niewiem jak mógł grac w piłke jak był w szpitalu z ojcem ludzie w bojanowie potrafia brednie wypisywac na kogos temat ale na swoja (...) nie patrza rodzina 12-latka jest wporzadku jeszcze nigdy nie słyszałam o nich złego słowa nie wiem dlaczego ludzie sa tacy okrutni a dziadek powinnien dostac odpowiednia kare
82. Dodane przez xyz, w dniu - 04-04-2012 21:09
Rodzina dziadka jest bardziej w porządku i nigdy nie słyszałam złego słowa o tej rodzinie,a o dwunastolatku to nasłuchałam się dość (...)
83. Dodane przez MICHU, w dniu - 06-04-2012 23:12
TAKIE SA DZIECI POKLUCA SIE A CZASEM POBIJA ALE TO NIE OZNACZA ZE DOROSLY MA OKLADAC 12LATKA PIESCIAMI PO BUZI!!!!NA MIEJCU TEGO POBITEGO CHLOPCA DAŁBYM NAUCZKE TEMU DZIADKOWI IU SAM BY TRAFIL N ORIOM.
84. Dodane przez gość, w dniu - 09-04-2012 13:44
Stancie se koło placu i popatrzcie jak te 12-letnie aniołki się zachwuja to sa diabły wcielone !
85. Dodane przez nieznany, w dniu - 11-04-2012 01:22
Rodzice dziesięciolatka i dwunastolatka powinni bardziej przyjrzeć się swoim pociechom, wyciągnąć wnioski i położyć większy nacisk na wychowanie.Choć zachowanie dziadka nie można niczym usprawiedliwić, mógł bronić wnuka nie policzkując innego dzieciaka. W końcu jest dorosły i daje przykład, jak widać nienajlepszy. Mała rada dla rodziców dwunastolatka: poświęcajcie więcej czasu swoim pociechom zwłaszcza wieczorami, troche mniej imprez!!!!!
86. Dodane przez x x x :-), w dniu - 11-04-2012 09:00
co za bzdury dorośli nie powinni wtrącać sie do dzieci pokrzyczą i przestana tym bardziej ze 10-latek zaczął,po za tym nie wiadomo komu tutaj wierzy młodzież teraz jest różna,nie wszystko od razu trzeba załatwiać rękoczynami,sama bym nie dała żeby ktokolwiek podnosił rękę na moje dziecko,każdy ma swoje dzieci i powinien je wychowywać tak żeby umieli się zachować.Więc dziadek przegioł!!!
87. Dodane przez hehehe, w dniu - 16-04-2012 21:20
dziadka na wtórna edukacje wyslac,bo chyba nie wie ze miedzy ludzmi zyje i krolem wsi nie jest,pewnie sąd się już nim zajmie,a za kratkami się wyedukuje:P moze jeszcze nie dojrzał, rósł tylko ale sie nie rozwijał, a skutki są jakie są...
reklama
88. Dodane przez 3 razy x, w dniu - 25-04-2012 07:23
Oj Bronuś z tą zemstą przesadziłeś groziłeś że się zemścisz ale z lekka przesadziłeś
89. Dodane przez starsi przyklad daja, w dniu - 16-05-2013 16:06
niestety to prawda, starsi ludzie sa w polsce bardzo agresywni, chyba z nadmiaru wolnosci im odbija-za komuny nie mogli sobie pozwolic to teraz sobie odbijaja, zamiast siedziec na dupie w domach starcow i w pokera grac.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj