Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Leszno arrow Jacek Karmiński: Nie będzie wiatraków w naszej gminie

Jacek Karmiński: Nie będzie wiatraków w naszej gminie

26.11.2012. Radio Elka, Jan Gacek
0102_wiatrak.jpgPo raz kolejny wrócił temat siłowni wiatrowych w Gminie Lipno. Pełniący obowiązki wójta, Jacek Karmiński zapewnia, że mieszkańcy nie mają powodów, żeby obawiać się z powodu doniesień na ten temat.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wśród mieszkańców gminy Lipno niewiele tematów budzi tak wiele emocji jak budowa siłowni wiatrowych. W ostatnich latach wiatraki często stawały się osią sporów politycznych. Temat powrócił podczas wtorkowej sesji Rady Gminy. - Według mojego rozeznania mają być podejmowane działania zmierzające do rzeczywistego zakwestionowania referendum w sprawie
siłowni wiatrowych
- mówił radny Tadeusz Hofmański. - Dochodzą do mnie wieści mówiące o możliwości powstania 18 takich obiektów na terenie naszej gminy.

Jacek Karmiński zapewnia, że nie ma możliwości budowy siłowni wiatrowych na terenie gminy. - Mieszkańcy wyrazili swoją opinię na temat wiatraków w referendum. Jego wynik jest wyznacznikiem postępowania w tej kwestii zarówno dla rady jak i dla wójta. Mieszkańcy powiedzieli „nie” siłowniom wiatrowym w związku z czym one nie pojawią się na terenie naszej gminy.

Pełniący obowiązki wójta, Jacek Karmiński nie chciał odnosić się do powodów, dla których ponownie wywoływany jest temat wiatraków. Przypomniał jednocześnie o tym jak przedstawia się ta kwestia w ujęciu procedur administracyjnych. - Rada Gminy Lipno podjęła w czerwcu uchwałę o studium uwarunkowań przestrzennych. Teraz trwają jeszcze ostatnie postępowania administracyjne dotyczące opinii środowiskowej. Zostanie jeszcze wywołana uchwała o zagospodarowaniu przestrzennym wykreślająca ostatecznie możliwość stawiania wiatraków na terenie naszej gminy. Ten temat wraca ponieważ siłownie wiatrowe budzą u nas spore emocje a do mieszkańców docierają różne, często nieprawdziwe informacje w tej sprawie. Rozumiem, że mieszkańcy mogą czuć się niepewnie, ale podkreślam, najważniejszy był ich głos wyrażony w referendum. Nie będzie wiatraków w naszej gminie - zakończył Jacek Karmiński. (jag)
 
Komentarze (68)
1. Dodane przez zyga, w dniu - 26-11-2012 09:35
ale co nas to obchodzi? naprawdę uważacie,że to jest materiał na artykuł? czy raczej kampania PO. ...
2. Dodane przez aaa, w dniu - 26-11-2012 09:40
Ja i tak uwazam, ze Fedyk jest lepszym kandydatem...
3. Dodane przez Olek, w dniu - 26-11-2012 09:56
A dlaczego nie będzie? Przecież wiadomym jest, że musimy zwiększyć ilość energii ze źródeł odnawialnych, bo w przeciwnym razie UE nałoży na nas kary. Czy mieszkańcy wolą zatem płacić dużo więcej za energię elektryczną, niż mieć wiatraki w krajobrazie? Wszędzie na świecie są wiatraki i ludzie żyją, ale w Polsce wiatraki mają szkodliwy wpływ. Średniowiecze po porostu.
4. Dodane przez Marta, w dniu - 26-11-2012 10:15
Popieram 3. za parę lat będziemy płacić o 100% więcej za prąd ale lepiej tak niż mieć wiatraki i inne odnawialne źródła.
5. Dodane przez s.t., w dniu - 26-11-2012 10:16
Wreszcie ktoś liczy się z opinią mieszkańców Lipna. 
Panie Jacku Karmiński - tak trzymać. Ma pan głos mój i mojej dużej rodziny. Można Panu zaufać
6. Dodane przez Do Olek, w dniu - 26-11-2012 10:24
ZA prąd zapłacisz więcej właśnie jak będą wiatraki. Każde pąństwo pilnuje interesu swoich obywateli. Na zachodzie mają z czego zapłacić za drogi prąd a u nas za 1500 zł miesięcznie jak ludzie zapłacą. Mamy o połowę tańszy prąd z węgla i zarabiamy na sprzedaży praw do emisji CO 2 bo mamy dodatni bilans w Europie. Wiatraki to setki milionów dotacji do małej grupki biznesu a nie ekologia. Dać sobie wcisnąć taki kit to dopiero średniowiecze.
7. Dodane przez xxx, w dniu - 26-11-2012 10:28
Zajrzyjcie na stronę www.jacekkarminski.pl 
 
Tam jest wyraźnie napisane, że Jacek Karmiński nie jest z PO
8. Dodane przez Czesiek Hydraulik, w dniu - 26-11-2012 10:31
Pan Fedyk jest Ojcem Chrzestnym Elektrowni Wiatrowych, tylko wcześniej musiał na potrzeby wyborów Mariusza H. poudawać że jest inaczej. Czesławowi mówimy stanowcze nie!!!
9. Dodane przez Tolek, w dniu - 26-11-2012 10:50
FEDYK JEST GWARANTEM ŻE NIE BĘDZIE WIWTRAKÓW
10. Dodane przez jarek, w dniu - 26-11-2012 11:33
Zaorajcie sobie te Wilkowice, bo pola prądu nie potrzebują
11. Dodane przez zx, w dniu - 26-11-2012 11:48
i z czego sie cieszą? że gmina traci zródło dochodu?, dopłaty rolne sie kończą, dopiero wieś zobaczy co to znaczy płacic za wszystko z własnej kieszeni jak my w mieście :)
12. Dodane przez jak nie jak tak, w dniu - 26-11-2012 11:53
Nie będzie? A to nie hasło przedwyborcze czasem??? To po wafla występował o uwarunkowania środowiskowe i dostał zgodę na budowanie 16 elektrowni wiatrowych? Mówię nieprawdę? Proszę sprawdzić w dokumentacji. Wystarczy jeden powyborczy podpis a ludowi się powie że nie miało się na to wpływu bo boniek odszkodowanie milionowe będzie chciał. Nie dajmy się nabrać. A pan redaktor to jaki ma interes reklamując naszego P.O w radio???
reklama
13. Dodane przez Do 6, w dniu - 26-11-2012 12:01
Prąd tańszy z węgla. To ciekawe, a ile kosztuje wiatr??? Być może koszty inwestycji na samym początku są wyższe, ale wiatr się nie skończy, a węgiel tak. Zapotrzebowanie na energię rośnie, czyli węgiel skończy się wcześniej, a jego wydobycie będzie coraz droższe, bo trzeba będzie ryć głębiej albo robić nowe odkrywki i szkody w środowisku będą ogromne. W końcu i tak będziemy musieli postawić wiatraki albo atom. Na chwilę obecną mamy dodatni bilans i sprzedajemy uprawnienia do emisji, ale to tylko dlatego, że nasza gospodarka ledwie pełza. A co jest takiego strasznego w tych wiatrakach, że ludzie się ich boją? Wolicie odkrywki?
14. Dodane przez mich, w dniu - 26-11-2012 12:37
Gratulacje dla Lipna, postawcie sobie tam teraz elektrownie węglową :)
15. Dodane przez ja, w dniu - 26-11-2012 12:41
3,4 wiatraki obniżają sprawność systemu elektroenergetycznego, ponieważ gdy nie wieje lub wieje za mocno, wyłączają się i potrzebują zasilania. przymus na wiatraki to wynik silnego lobby w Brukseli. te technologie są tak nieopłacalne, że wymagają dotacji, czyli każdy z nas płaci za ten "luksus". na każdej uczelni technicznej wam to powiedzą. 6 święta racja
16. Dodane przez BACA, w dniu - 26-11-2012 13:06
Do kom 9. No masz racje WIWTRAKOW to może nie bedzie, ale wiatraki tak.
17. Dodane przez t., w dniu - 26-11-2012 13:32
kiełbasa przedwyborcza...he h eh
18. Dodane przez wi-fi, w dniu - 26-11-2012 13:45
zawsze w tyłku źle... Kto by nie rządził i jakby tego nie zrobił to wszystkim nie dogodzi. Prawda taka że małą łyżką do celu a nie wszystko i nic :P
19. Dodane przez Seba, w dniu - 26-11-2012 13:52
Ale wy głupoty piszecie od nowego roku wchodzi ustawa o energi odmawialnej i to sie opłaca każdemu bo teraz energetyka płaci 0.50gr za każdy kilowat a od nowego roku 1.20a każdy ganon niech sobie poczyta o fotowoltaicznych ogniwach a dopiero mówicie.poczytajcie pierwsze a nie gadajcie o tych tematach a nie!!!
20. Dodane przez przestroga, w dniu - 26-11-2012 14:13
"Według mojego rozeznania mają być podejmowane działania zmierzające do rzeczywistego zakwestionowania referendum w sprawie siłowni wiatrowych - mówił radny Tadeusz Hofmański. 
Brzmi to tajemniczo - może Czesław F. (przyjaciel Hofmańskiego) zamierza po wygranych wyborach ułatwić instalowanie wiatraków? 
Niewielu by to zdziwiło.
21. Dodane przez do 17, w dniu - 26-11-2012 14:17
"kiełbasa przedwyborcza" - tak, Hofmański na sesji wywołał temat (nie wiem czy temat zastępczy czy też, żeby jednak zamotać). 
Fedykowi to pasuje.
22. Dodane przez Do 13, w dniu - 26-11-2012 14:29
A ile energii dostarcza wiatraki? Tyle co kot naplakal Bez wegla czy silowni atomowych nie bedzie energii elektrycznej Czlowieku zejdz na ziemie Prawde zawiera kom 15 Tak faktycznie jest jak piszesz
23. Dodane przez ojciec chrzestny, w dniu - 26-11-2012 14:57
Fedyk wiatraki sprowadził i teraz ciągle nimi straszy!
24. Dodane przez buk, w dniu - 26-11-2012 15:22
Proszę państwa, kilka lat temu pan Fedyk szczycił się tym że propaguje elektrownie wiatrowe w naszej gminie. Potem podczas kampanii wójta Mariusza głosił publicznie że wiatraki są be, tylko dlatego że tak było wtedy modnie i dzięki temu on został radnym a Mariusz wójtem. Można sądzić że Fedyk jest nadal za wiatrakami i zaserwuje nam zgodnie z tym co kiedyś głosił farmę w naszej gminie. Oczywiście teraz, podczas kampanii wyborczej chciał uczynić to samo co Mariusz wcześniej, niestety zamotał się bo okazało się że kontrkandydat Karmiński również jest przeciw wiatrakom. To wyrzuciło Fedykowi jedyny atut, teraz pozostały już tylko inne gierki i nieczyste ataki względem kontrkandydata.
25. Dodane przez Ocena, w dniu - 26-11-2012 15:40
Porównajmy: 
 
Karmiński - młody, wykształcenie kierunkowe, bogate doświadczenie samorządowe, stanowczy, kulturalny, mówiący składnie i rzeczowo. 
Podejście do gminy: widać że ma pomysł na gminę, nie rzuca pustych obietnic, kampanię rozpoczął merytorycznie, chętny do dialogu i porozumienia. Udało mu się złagodzić negatywne emocje w gminie. 
 
 
 
Fedyk - mniej młody, brak danych o wykształceniu, doświadczenie samorządowe niewielkie (radny), skłonności do częstej zmiany zdania, podczas wypowiedzi agresywny i zaczepny 
Podejście do gminy: chce kontynuować politykę podziałów poprzedniego wójta, otacza się ludźmi z nim związanymi, wygląda jakby chciał podzielić gminę na swoich i resztę, zgarniając przy tym całą władzę. Kampanię rozpoczął już dawno opierając ją na atakach, nienawiści i wiatrakach (których zwolennikiem paradoksalnie ogłosił się jakiś czas temu) 
 
Każdy ma swoje zdanie. Osobiście tak to widzę.
26. Dodane przez ja, w dniu - 26-11-2012 15:58
A jak ładnie nazwane "w naszej gminie"...panie karmiński to nasza gmina nie pańska (bynajmniej jeszcze nie), pan w niej nawet nie mieszka. Ale media reklamę robią przedwyborczą. Ciekawe kto ma w tym jakiś interes bo z prywatnych pieniędzy ta kampania reklamowa chyba nie idzie
27. Dodane przez pun, w dniu - 26-11-2012 16:03
Hofmański "moralny zwycięzca" znowu mówi o wiatrakach ploteczki znowu wywołuje przecież Karmiński od samego początku mówi że nie będzie wiatraków uszanowane będzie referendum ale H. razem z F. i inni wciąż o wiatrakach może to oni chcą wiatraków a zganiają na kogoś innego
28. Dodane przez GREGOR, w dniu - 26-11-2012 16:04
Przecież już po przyjściu do Gminy PO Karmiński wystąpił o opinię na budowę wiatraków, a terazZGODNIE Z PRAWEM będzie musiał wydać zgodę na budowę ZGODNIE Z PRAWEM.KARMIŃSKI przysłany żeby załatwić WIATRAKI i będziemusiał wydać zgodę na budowę. Kampania wyborcza on wprowadza, mataczy, JAK Zostanie wójtem wiatraki NA BANK
29. Dodane przez Jesteście wolni możecie już iść, w dniu - 26-11-2012 16:41
Nie róbmy z wyborców idiotów. 
 
Zróbmy wybory po ostatnim postępowaniu administracyjnym, 
Po zakończeniu jeszcze nie wywołanej uchwały o zagospodarowaniu przestrzennym w której  
ostatecznie wykreślona zostanie możliwość stawiania wiatraków o mocy powyżej np.50 kW. 
(bo dlaczego domków i warsztacików czy szklarenek nie ogrzewać prądem ze swojego wiatraczka. I to byłby prawdziwie tani prąd bez strat w liniach przesyłowych i pośredników. 
Znieść jeszcze podatek od budowli na takie wiatraczki i podatek od wyprodukowanych kW-godzin i śmigać.) 
 
To co poczekamy ? 
 
Wiedzielibyśmy na kogo głosować a tak to randka w ciemno. 
Pozdrawiam fanów ortografii bo będzie tak jak z gimnazjum w Wilkowicach.
30. Dodane przez kuba, w dniu - 26-11-2012 17:53
ciagle tylko homskie fedyki hodorowskie i wiatraki!!! ludzie moze wybiezmy czlowieka z innego towarzystwa bo juz sie brzydnie!!!! pozdrawiam
31. Dodane przez !, w dniu - 26-11-2012 17:55
Wiatraków może i nie będzie, ale będzie sroga kara za odszkodowanie, po które przyjdzie inwestor....
32. Dodane przez tetmajer, w dniu - 26-11-2012 18:05
LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ ROBIĆ W BALONA. FEDYK MYŚLI ŻE JEST DRUGIM HOMSKIM I CHCE WYKORZYSTAĆ JESZCZE RAZ TEMAT WIATRAKÓW ŻEBY WYGRAĆ WYBORY. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ. FEDYK POGRĄŻY TĄ GMINĘ. ON JEST WIELKIM ZWOLENNIKIEM WIATRAKÓW
33. Dodane przez popieram J. Karmińskiego, w dniu - 26-11-2012 18:27
Gratuluję kom. 25 - trafiony w dziesiątkę. Tylko takie podejście pozwoli nam ocenić kandydatów. Tylko Pan Karmiński!!! To az bije po oczach.
34. Dodane przez harrz, w dniu - 26-11-2012 18:40
przeciez karminski byl silnym zwolennikiem wiatrakow w krzywiniu i co tak przez przypadek trafil do lipna nie dajcie sie ludzie oglupic
35. Dodane przez hmm, w dniu - 26-11-2012 18:55
Sprawa podobna jak z biogazownią i osadami w Osowej Sieni. Ci spoza myślą, że ,,wieśniaki jak zwykle urządzają awantury", a w rzeczywistości wszystko to jeden wielki przekręt celowo umniejszany przez przekupionych ludków na stanowiskach. Podejrzewam, że tutaj przyczyny protestu są podobne. Ktoś próbuje na tym nieżle zarobić. Czy mam rację?
36. Dodane przez panie JK, w dniu - 26-11-2012 20:33
czy pan jesteś chory, kup pan sobie wiatraczek odpustowy i proszę sprawdzić czy szkodzi.
37. Dodane przez moon, w dniu - 26-11-2012 21:05
a od kiedy niby Jacek Karmiński jest nagle przeciw wiatrakom? PRZECIEŻ RDOŚ po rozpatrzeniu wniosku JACKA KARMIŃSKIEGO UZGODNIŁ BUDOWĘ 18 turbin, a o tej decyzji nie przyslguje odwołanie ! Panie Karmiński, przestań pan kłamać!
38. Dodane przez OK, w dniu - 26-11-2012 21:15
Cytat z tej strony pana Karmińskiego: 
 
Teraz trwają jeszcze ostatnie postępowania administracyjne dotyczące opinii środowiskowej. Zostanie jeszcze wywołana uchwała o zagospodarowaniu przestrzennym wykreślająca ostatecznie możliwość stawiania wiatraków na terenie naszej gminy. 
............................................................................................ 
Co się kryje za tymi enigmatycznymi sformułowaniami? 
Ze szczególnym naciskiem na wyraz ostatecznie. 
 
Zróbmy wybory po ostatnim postępowaniu administracyjnym, 
Po zakończeniu jeszcze nie wywołanej uchwały o zagospodarowaniu przestrzennym w której  
ostatecznie wykreślona zostanie możliwość stawiania wiatraków
39. Dodane przez Krzywiń, w dniu - 26-11-2012 21:21
Za urojone zyski odszkodowania nie przysługują . 
Nie da się określić czy po wybudowaniu wiatraka wiatr zawieje choć raz.
40. Dodane przez kasia, w dniu - 26-11-2012 21:36
lepiej płacić za prod wiecej niż mieć wiatraki precz wiatrakom
41. Dodane przez len, w dniu - 26-11-2012 21:46
zostawcie już te wiatraki bo już hadko słuchać
42. Dodane przez oozie, w dniu - 26-11-2012 22:55
Sprzedawcy energii mają obowiązek pozyskiwania kilkunastu procent ze źródeł odnawialnych - jeśli tego nie robią, to płacą opłaty zastępcze, wyższe od kosztów oze. Węgiel w perspektywie 20-30 lat się skończy, a zanim się skończy, to zdrożeje. Pozdrawiam
43. Dodane przez 123, w dniu - 26-11-2012 23:54
Tak gmina lipno inwestuje w eko technologie.. lepiej węglem kopcić. Prędzej czy później i tak będzie trzeba je zbudować. Spójrzcie na Włoszakowice, tam jakoś nikt nie narzeka na wiatraki..
44. Dodane przez marcin, w dniu - 27-11-2012 00:04
To wszystko tylko przed kampania! Czlowieku daruj sobie wypad z naszej gminy!!! nie pozwolimy trwonic naszych pieniedzy!! Czeslaw 100% na wojta pozdrawiam
45. Dodane przez do 44, w dniu - 27-11-2012 10:50
Sam spadaj z naszej gminy i weź ze sobą tych wszystkich oszołomów. Nikt logicznie myślący nie powinien zagłosować na Fedyka. Tajemnicą poliszynela jest że obecnie jedynym źródłem dochodu pana Fedyka jest dieta radnego. On chce zostać wójtem dla pieniędzy a nie dla mieszkańców.
46. Dodane przez Stefan, w dniu - 27-11-2012 12:01
Hehe sami piarowcy się tutaj udzielają:)
47. Dodane przez ..., w dniu - 27-11-2012 12:13
może i kampania trwa tylko że fakty są takie że należy zadać pytanie jak to sie stało że jeden z najgorętszych zwolenników wiatraków w Krzywiniu zmienił zdanie i nagle słucha mieszkańców? Czym się róznia mieszkańcy gminy Krzywiń od mieszkańców gminy Lipno że tych ostatnich nagle posłuchał?
48. Dodane przez Tosia, w dniu - 27-11-2012 12:34
Czesio, ja dajęci 20%. Przykro ale na wójta nie masz szans
49. Dodane przez Czechu, w dniu - 27-11-2012 13:09
Czechu jako przewodniczący ma ok. 2 tysięcy a jako wójt będzie miał chociażby tyle ile miał Homski, jest o co kandydować i to z całych sił!!!
reklama
50. Dodane przez Do kom 47, w dniu - 27-11-2012 13:26
Lepsza dieta niż tysiące kredytu w Euro i kto leci na kasę ? :-)
51. Dodane przez do 50, w dniu - 27-11-2012 15:16
Ty na pewno kupiłeś mieszkanie za gotówkę, ot tak wywaliłeś 200-300 tys zł. A może jesteś na garnuszku u mamusi? Byle mieszkanie 2 pokojowe to ok 45 tys Euro, także kredyt rzecz normalna. No ale jak się nie ma argumentów to nawet cudzy kredyt przeszkadza hahahahaha :)
52. Dodane przez do 50, w dniu - 27-11-2012 16:01
A ty kupujesz dom za gotówkę? To marny z ciebie ekonomista. A może jeszcze mieszkasz u mamusi? Może nie chcą ci dać kredytu? Zastanów sie facet, bo się ośmieszasz.
53. Dodane przez WSK do 123, w dniu - 27-11-2012 16:41
We Włoszakowicach są wiatraczki a W Wilkowicach  
chcą postawić wiatraczyska . 
I to w takiej odległości , że zakłócą spokój pochowanym na cmentarzu ewangelickim 
i nie przeszkadza p.o. ani konserwatorowi zabytków? 
Dawno powinni przesłać opinię negatywną. 
A gdzie się podzieje impreza masowa , Traktoriada. 
Takie tłumy między wirującymi łopatami?
54. Dodane przez Salomoon, w dniu - 27-11-2012 16:44
Zróbmy wybory po ostatnim postępowaniu administracyjnym,  
Po zakończeniu jeszcze nie wywołanej uchwały o zagospodarowaniu przestrzennym w której  
ostatecznie wykreślona zostanie możliwość stawiania wiatraków
55. Dodane przez xyz, w dniu - 27-11-2012 21:37
Tak sie zastanawiam czy to ciemnogrod, zawisc czy co? Ja rozumiem, ze jak by mieli budowac alektrownie atomowa, mozna by miec watpliwosci, ale wiatraki, ktore stoja gdzies w polu? Jakos nadajniki telefonii komorkowej jak i dziesiatki innych, ktore emituja jakies tam promieniowanie, nie przeszkadzaja. Ja mysle, ze to zwykla ludzka zawisc, bo sasiad zarobi a ja nie (na dzierzawie gruntu), innego racjonalnego wytlumaczenie takiego stanu rzeczy nie widze.
56. Dodane przez do 55, w dniu - 27-11-2012 23:08
jak zaczniesz chorować ty albo twoja rodzina na raka (czego nikomu nie życzę)to zrozumiesz!!!
57. Dodane przez xxxxxdn.27.11.2012r., w dniu - 27-11-2012 23:37
Panie kandydacie na wójta gm. lipno J.K.czy znasz pan autora pisma z dn.21.03. 2012r. znak OS.6220.1.2009.2011.2012.adresowanego do R.D.O.Ś. w Poznaniu. w sprawie uzgodnienia warunków realizacji budowy turbin wiatrowych. W wschodniej części gm. Lipno. Gdyby pana dotknęła amnezja, to panu przypomnę jest to pan J.M.K.
58. Dodane przez Pan do xyz, w dniu - 28-11-2012 15:02
W polu to chyba ty mieszkasz? 
Włącz sobie mapę satelitarną i sprawdź o czym piszesz. 
Cłopopańszczyźniana mentalność waszmościa sprawia ,że sposób na życie widzi tylko w tym co z pańskiego stołu w postaci spadnie. 
Ale ochłap może okazać mało świeży a przeto mniej strawny. 
A jak radni uchwalą kosmiczny podatek od gruntów pod budowlami energetyki ???????? 
Na szczęście w Wilkowicach stacji bazowej póki co nie ma.
59. Dodane przez POLATANE PO STRONIE, w dniu - 28-11-2012 16:49
25. Dodane przez Ocena, w dniu - 26-11-2012 15:40  
Porównajmy:  
 
Karmiński - młody, wykształcenie kierunkowe, bogate doświadczenie samorządowe, stanowczy, kulturalny, mówiący składnie i rzeczowo. 
........................ 
Jacek Karmiński: Nie będzie wiatraków w naszej gminie  
26.11.2012. Radio Elka  
 
Pełniący obowiązki wójta, Jacek Karmiński nie chciał odnosić się do powodów, dla których ponownie wywoływany jest temat wiatraków. 
...trwają jeszcze ostatnie postępowania administracyjne dotyczące opinii środowiskowej. Zostanie jeszcze wywołana uchwała o zagospodarowaniu przestrzennym... 
....................... 
 
57. Dodane przez xxxxxdn.27.11.2012r., w dniu - 27-11-2012 23:37  
Panie kandydacie na wójta gm. lipno J.K.czy znasz pan autora pisma z dn.21.03. 2012r. znak OS.6220.1.2009.2011.2012.adresowanego do R.D.O.Ś. w Poznaniu. w sprawie uzgodnienia warunków realizacji budowy turbin wiatrowych. W wschodniej części gm. Lipno. Gdyby pana dotknęła amnezja, to panu przypomnę jest to pan J.M.K. 
............................. 
Część usuniętego wpisu - niewiedzieć czymu: 
 
Nasza spółka-córka Xx Polska sp z o.o. poszukuje od zaraz pracownika na stanowisko: 
 
 
 
Project Developer 
 
 
 
Ta kluczowa pozycja wymaga przede wszystkim umiejętności zastosowania wiedzy fachowej i przełożenia jej na osiągnięcie konkretnych celów (milestones). Elastyczność, kreatywność i  
 
ODPOWIEDNIE REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKTAACH A ORGANAMI WYDAJĄCYMI DECYZJE ( BURMISTRZOWIE , WŁADZE GMINY , MINISTERSTWA itd.)  
 
są w dużej mierze nieodzownymi elementami potrzebnymi do pełnienia tej funkcji. 
 
ODPOWIEDNIE ,Ha HA, HA- 
 
.................................... 
54. Dodane przez Salomoon, w dniu - 27-11-2012 16:44  
Zróbmy wybory po ostatnim postępowaniu administracyjnym,  
Po zakończeniu jeszcze nie wywołanej uchwały o zagospodarowaniu przestrzennym w której  
ostatecznie wykreślona zostanie możliwość stawiania wiatraków.
60. Dodane przez xyz, w dniu - 28-11-2012 17:27
do 56,58 czy wy potraficie czytac ze zrozumieniem? czy wiatraki stawiane sa w miescie? wprost nad waszymi glowami? no raczej nie. Nie bardzoi rozumiem dlaczego ktos mial by na raka zachorowac, chyb ze macie zamiar zamieszkac wprost pod nimi, to moze. Piszecie bzdury nie poparte zadnymi konkretami. Jak napisalem linie energetyczne wam nie przeszkaszaja, a BTSy, sa prawie wszedzie, w Gostyniu na Gornej stoi na bloku i jakos ludzie zyja, wszedobylskie anteny od radiowego internetu itd itp, przeciez to tez promieniowanie.
61. Dodane przez Zyga, w dniu - 28-11-2012 18:30
Kom. 25 - rewelacja!!! - mniej młody, brak danych o wykształceniu, doświadczenie samorządowe niewielkie (radny), skłonności do częstej zmiany zdania, podczas wypowiedzi agresywny i zaczepny  
Podejście do gminy: chce kontynuować politykę podziałów poprzedniego wójta, otacza się ludźmi z nim związanymi, wygląda jakby chciał podzielić gminę na swoich i resztę, zgarniając przy tym całą władzę. Kampanię rozpoczął już dawno opierając ją na atakach, nienawiści i wiatrakach (których zwolennikiem paradoksalnie ogłosił się jakiś czas temu). Cała prowda i tylko prowda.
62. Dodane przez Do60, w dniu - 28-11-2012 18:50
Człowieku czy ty nie rozumiesz że wiatraki do parku krajobrazowego nie pasują? 
Sprawdź mapy. 
Co w Wilkowicach chcesz zasilać energią z wiatraków? 
Młocarnie? 
Ile w Wilkowicach fabryk? 
Masz 10000 hektarów w Widziszewie to kupuj wiatraki i niech ci wieje. 
Zasilaj fabrykę dachówki. 
Ja mam mieć krajobraz zpaprany a ktoś wakacje podatkowe ? 
 
Stawiaj sobie wiatraki za Odrą powodzenia .
63. Dodane przez Lokalna gastronomia, w dniu - 28-11-2012 18:57
Jak już z tego miasta tyłek ruszysz to pojedź se na plaże do Gołanic . 
Właśnie stawiają kratowce dla linii wysokiego napięcia będziesz w swoim żywiole 
Cena działek przy jeziorze rośnie lawinowo nie zwlekaj będziesz żył z turystyki. 
Fani energii zjadą z całego świata.
64. Dodane przez Wieśniak dla wszechwiedzącego xyz .O tytuł naukowy nie pytam, w dniu - 28-11-2012 19:23
Ludzie, miłego płacenia czynszu 
 
Badanie zleciły 5 lat temu władze holenderskiego miasta Alphen aan den Rijn, jak dowiadujemy się z serwisu PC World. Niepokój obudziły objawy choroby okolicznych drzew, których nie można było wytłumaczyć infekcją wirusa. 
 
Sprawą zajęli się naukowcy z Wageningen University. Stwierdzili oni, że na podobne symptomy zdradza 70% drzew w całej Holandii. Okazało się, że przyczyną jest wystawienie na promieniowanie Wi-fi, potęgowane dodatkowo przez pola elektromagnetyczne telefonów komórkowych. 
 
Holenderscy naukowcy wystawili na działanie Wi-fi 30 drzew - już po trzech miesiącach zauważyli mikrouszkodzenia kory, wyciek soku oraz obumieranie wierzchniej warstwy naskórka liści. Badania są kontynuowane - teraz należy sprawdzić, jakie są długoterminowe efekty wystawienia na promieniowanie sieci bezprzewodowych.
65. Dodane przez Żal, w dniu - 28-11-2012 21:55
Żal mi was ludzie jak zwykle zamiast pracować pionki listonosza naparzają komentarze,nic wam to nie da ludzie i tak swoje wiedzą. Czesław górą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
66. Dodane przez Mądry zagłosuje mądrze!, w dniu - 29-11-2012 01:39
Nie wyobrażam sobie jaką pomroczność trzeba mieć, aby szukać kandydatów na wójta poza gminą! Pan pełniący obowiązki nie jest dla mnie kandydatem, bo o naszej gminie i jej mieszkańcach wie bardzo niewiele. Niczego też dla naszej gminy nie zrobił! Obiecywać podczas castingu każdy potrafi, tymczasem to Pan Fedyk jest od lat znanym wszystkim społecznikiem i to na niego trzeba nam głosować.
67. Dodane przez Wyborca, w dniu - 29-11-2012 20:55
Co jest temat padł?
68. Dodane przez t., w dniu - 01-12-2012 19:43
POPIERAM KOM. 66 
TEŻ TAK UWAŻAMY !!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj