Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Marca 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aniela, Antoni, Jan,
Sykstus
Do końca roku 278 dni.
Start arrow Leszno arrow Klient ma zawsze rację?

Klient ma zawsze rację?

Klient ma zawsze rację?

28.02.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_starostwomain.jpg
-Proszę ukrócić złe praktyki w wydziale komunikacji – apelował podczas ostatniej sesji Rady Powiatu Leszczyńskiego radny Mieczysław Kowalczyk. Powoływał się na skargi, jakie otrzymywał od źle obsłużonych interesantów. Starosta Krzysztof Piwoński broni swoich podwładnych – jego zdaniem skargi częściej wynikają z nieporozumień albo nawet złej woli interesantów.


Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Mieczysław Kowalczyk, powołując się na mieszkańców którzy do niego dotarli skarżył się na nieszczelny system obsługi w wydziale komunikacji starostwa. Od pewnego czasu działa tam urządzenie wydające numerki, w zależności od rodzaju załatwianej sprawy. Zdaniem radnego można jednak system obejść, oszukując przy okazji czekających na swoją kolej. -Przychodzi
pani, najczęściej koloru blond, wciska wszystkie przyciski naraz, dostaje kilka numerków i wchodzi na ten, który akurat jest wywołany -
mówił podczas sesji Kowalczyk - tymczasem w środku załatwia zupełnie inne sprawy, nieraz blokując kolejkę na godzinę albo więcej. Radny apelował o wyeliminowanie takich praktyk, wnioskował też, żeby poczekalnię od części biurowej oddzielała przezroczysta szyba, tak by można było obserwować pracę urzędników.

Starosta Krzysztof Piwoński wziął swoich podwładnych w obronę. -Utarło się powiedzenie, że interesant ma zawsze rację - odpowiadał radnemu - jednak należypamiętać, że interesant potrafi też kłamać. Zdaniem starosty często skarżące się osoby pobrały numerek i wyjechały ze starostwa na kilkadziesiąt minut, żeby załatwić inne sprawy. Gdy wracały okazywało się, że ich kolej już dawno minęła i muszą powtarzać procedurę. -Tuż przed sesją rozmawiałem z awanturującą się panią - opowiadał radnym - gdy przypomniałem jej, że można umawiać się na wizytę w wydziale także przez telefon postanowiła udowodnić mi, że to niemożliwe. Pani wykonała jednak telefon przy staroście i okazało się, że wyznaczono jej dogodny termin, w dodatku bez konieczności korzystania z systemu numerków. -Wychodząc poprosiła o zniszczenie napisanej już skargi - zakończył starosta. Dodał też, że wydział cały czas stara się udoskonalać standardy obsługi, na przykład dając możliwość wypełnienia niektórych formularzy wcześniej niż przy okienku. (jad)

 
Komentarze (61)
1. Dodane przez EFEKTY, w dniu - 28-02-2013 10:21
Najlepiej połączyć nasze Starostwo z Urzędem Miejskim i skończą się animozje między Starostą a Prezydentem czy też w tym przypadku z Prawami Jazdy ,Dowodami Rejestracyjnymi itp..... (nie pierwszy to juz raz )...!!! Popatrzmy na przykład Piły -tam tak jest i nie ma owych tu wspominanych problemów .Zdisław ( samorządowiec).
2. Dodane przez petent, w dniu - 28-02-2013 10:27
zlikwidować mleczną szybę, chcemy widzieć ilu pracowników tam siedzi i czy mają zajęcie...
3. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 10:43
Ja czekałem ostatnio w kolejce 1,5godziny a było przede mną 5 osób tj. nieporozumienie ten system jest do niczego na ul.Wałowej sprawe załatwia sie w piec minut.W okresie swiatecznym jak byłem załatwiać sprawe i akurat urzednicy mieli gdzies w budynku obok jakies spotkanie wigilijne i jedna z pracownic urzedu poszła poprosic swojego szefa zeby zadzwonił po pania która poszła na to spotkanie a cała poczekalnia czekała to ja słyszałem jak tan szef tej pani powiedział "Życie niech czekaja państwo w państwie". To jak tamtejsze szefostwo bedzie miało takie podejscie do sprawy to tam nigdy nie bedzie dobrze.
4. Dodane przez Klientka, w dniu - 28-02-2013 10:55
Widzę, że nie tylko ja padłam ofiarą niekompetentnej i niemiłej obsługi w tym wydziale.  
Pani urzędniczka pomyliła się jednak, bo trafiła na osobę znającą przepisy, dlatego jej kłamstwa miały krótkie nogi.  
Pozdrawiam niemiłą Panią P. z praw jazdy.
5. Dodane przez baba lun, w dniu - 28-02-2013 10:57
A Starosta zapewniał że zmiana naczelnika zapewni poprawę i jakość obsługi w tym wydziale. Teraz widać tto była zmiana polityczna!
6. Dodane przez Samorządowiec i dobry urzędnik, w dniu - 28-02-2013 11:32
Panie Starosto, aż dziw mnie bierze , że Pan i Pana pracownicy ciągle tkwią w przeszłości, notorycznie posługując się terminem " interesant". 
Co prawda nie jest ono na wykazie słów zakazanych, lecz dzisiejszych czasach nie jest dobrze postrzegane ani przez Urzędników, ani tym bardziej Przez Klientów Urzędu. 
Poza tym Dobry gospodarz, nie powinien na antenie radio, sugerować , że klienci kłamią i są tacy czy owacy, tym bardziej wdawać się w nieprawdziwe opowieści o kłamliwej klientce dzwoniącej z jego gabinetu, bo człek musiał by być na prawdę pijany by w to wszystko mógł uwierzyć. 
Na terenie Starostwa Powiatowego w Lesznie może nie dzieją się rzeczy, które urastały by do wymiaru skandalicznych, lecz instytucja ta faktycznie nie grzeszy taktem i empatią w stosunku do Klienta. 
Moim zdaniem, wielu pracowników w najzwyklejszy sposób sobie nie radzi ze stosowaniem dobrej komunikacji a wypowiedzi ich Szefa na antenie, potwierdzają ,że klient dla nich raczej postrzegany jest jako przeszkoda a nie partner.
7. Dodane przez ania, w dniu - 28-02-2013 11:09
Pan starosta myśli , że ktoś mu uwierzy w tą wyssaną z palca historyjkę?
reklama
8. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 11:10
Potwierdzam , mili ci urzędnicy nie są.
9. Dodane przez Marta, w dniu - 28-02-2013 11:20
Panie Starosto!Nie ma Pan zielonego pojęcia jak działa Pana Wydział Komunikacji. Takiego leserstwa, plotkarstwa i nieróbstwa nie widać w żadnym innym urzędzie. Jedna pani pracuje, pozostałe głośno komentują seriale, plotki albo życie rodzinne innych. Wszystko słychać na korytarzu i szlag człowieka trafia, że siedzi, czeka aż jakaś hrabina raczy go zawołać. O porannej kawce i prasówce nie wspomnę. Nareszcie ktoś zainteresował się tym wydziałem, bo wstyd i obciach.
10. Dodane przez Weronika, w dniu - 28-02-2013 11:50
Wystarczyło by żeby w Wydziale czynne były wszystkie 6 stanowisk a nie 2 lub 3 .
11. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 11:54
To prawda zlikwidowac ta mleczna szybe bo klienci siedza nikt nie jest proszony do srodka a tam słychac tylko same smiechy i krzyki rozleniwionych pań!!!
12. Dodane przez MOJA NOGA TAM NIE STANIE!, w dniu - 28-02-2013 12:02
JA TEŻ MAM SAMOCHÓD DO REJESTRACJI ALE ZA ŻADNE SKARBY TAM NIE PÓJDĘ! JAKAŚ MASAKRA Z TYM URZĘDEM! ODDAŁEM DOKUMENTY DO FIRMY, KTÓRA ZAŁATWI TĄ BRUDNĄ ROBOTĘ ZA MNIE! JA NIE MAM ZAMIARU MĘCZYĆ SIĘ Z TYMI URZĘDASAMI!
13. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 12:03
Wymienony w artykule Pan Radny nigdy w kolejce nie czeka wylko wchodzi bez numerka na beszczelnego i zostawia dokumenty. Osobiscie bylem swiadkiem jak przez pochekalnie przemknal niczym DonPedro
14. Dodane przez Olo., w dniu - 28-02-2013 12:07
Jak widać umysł Pana Starosty nie jest wstanie pojąć podstawowych rzeczy.Ale jak zwykle nie widzi się bałaganu na swoim podwórku i ma się pretensje do wszystkich ,tylko nie do siebie!!!
15. Dodane przez klientka33, w dniu - 28-02-2013 12:08
Byłam tam ostatnio, porażka! Siedząc i czekając na swoją kolej traciłam tylko czas, bo ktoś wziął kilka numerków i nie wychodził ze środka. Szczerze mówiąc, to pozazdrościłam ludziom, którzy nie muszą tu przychodzić, tylko dają dokumenty takiemu człowiekowi, który sam użera się z tymi papierami i urzędnikami...
16. Dodane przez wprzeciwienstwiedo, w dniu - 28-02-2013 12:10
Pani Blondynka ma komplet dokumentow, wypelnione wnioski jest kompetentna i orirntuje sie w biurokracji zwiazanej z rejestracja. Zalatwiwia sprawy sprawnie, szybko i z kulturą.
17. Dodane przez Anna M., w dniu - 28-02-2013 12:29
Co to jest za stwierdzenie "przychodzi pani najczęściej koloru blond"??? Może by ten pan radny łaskawie mnie nie obrażał- tez jestem "koloru blond". Ile razy byłam w WK Starostwa zawsze wszyscy byli mili. A to że trzeba czekać- normalne. Niech się (...) przejedzie do Starostwa w Kościanie to mu szczęka opadnie.
18. Dodane przez Romulus, w dniu - 28-02-2013 12:52
Proponuje wszystkim powyżej zamienić się na pracę:) Jak ja bym miał dziennie kilku klientów którzy sie awanturuja to tez miałbym dość.Każdoroazowo jak jestem w urzędzie trafian na szczęście na Panią Anię/.../ ,i bardzo miło i prfesjonalnie jestem zawsze obsłużony.Nie wrzucajcie wszystkich pracowników do jednego worka:)
19. Dodane przez Greg, w dniu - 28-02-2013 12:51
Wy tylko narzekać potraficie, ciekawe czy wykonując swoje obowiązki tacy skrupulatni jesteście??? I żeby nie było, nie jestem zadnym urzędnikiem.
20. Dodane przez na szczęście mieszkanka Leszna, w dniu - 28-02-2013 12:54
w WK w Lesznie jest pełna kultura i nie ma kolejek. tam wszyscy pracują szybko i sprawnie. panie załatwiają sprawę w 10 min a w powiecie podobno po 40 min ludzie siedzą przy biurkach! skandal! a paną kierownik też trzeba pochwalić, bo interesuje się petentami w poczekalni!
21. Dodane przez ONR, w dniu - 28-02-2013 13:01
TRZEBA BĘDZIE Z UKRYTĄ KAMERKĄ ISC I TO Z FILMOWAĆ ! PRACE URZĘDASÓW BO PRZEGINAJĄ!
22. Dodane przez kolo, w dniu - 28-02-2013 13:09
osoby tam pracujące nie zawsze są niemiłe , ale klijenci nie zawsze są przygotowani z odpowiednimi dokumentami i wtedy się zaczyna kłótnia. Najgorsze jest gdy przyjdzie jedna z firm które za odpowiednią opłatą załatwia rejstrację o godzinie 7 rano wciśnie 15 numerków A i maszynka juz więcej nie wyda na dany dzień
23. Dodane przez miko, w dniu - 28-02-2013 13:13
Każdy osoba powinna maxymalnie 3 numerki drukować, a nie jak ci z tych firm rejstrujących po 13 albo 16 numerków biorą
24. Dodane przez MAŁY, w dniu - 28-02-2013 13:24
JAK MAM KILKA SPRAW /firma transportowa/ TO PO CO MI BRAC KILKA NR W STAROSTWIE, NA WAŁOWEJ JEDNA PANI REJESTRUJE WSZYSTKIE SPRAWY NAWET GDY MAM 5,6 I NIE MA KOLEJKI A W STAROSTWIE SKACZE OD PANI DO PANI I BLOKUJE KOLEJKĘ. CZY TO TAKIE TRUDNE ŻEBY TO ZROZUMIEĆ.
25. Dodane przez rydz, w dniu - 28-02-2013 13:32
Ja jak tam idę to mam nadzieje że trafie na stanowisko nr 2 do pani Ani jest bardzo miła i sympatyczna zawsze pomorze w wypisaniu dokumentów, więc nie piszcie że wszyscy są niemili. p.s. pozdrawiam Panią Anie czarno włosą
26. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 13:35
wypowiedź Starosty - karygodna !!!!!
27. Dodane przez Super napisane ...!!!, w dniu - 28-02-2013 14:09
Do Komentarza nr 21.  
Kolego ja juz Ciebie teraz się boję bo jeśli Ty jako kierowca tak znasz znaki drogowe jak język polski - to tylko uciekać przed TOBA GDY JEDZIESZ . OTÓŻ KOLEGO "POMORZE" Ci "czarno włosa" och...ach !!!! Będziesz mi się uczył j. polskiego mówię Ci to !!!!! Joanna Kąkolewo
28. Dodane przez olo, w dniu - 28-02-2013 14:14
Popieram kom. 2
29. Dodane przez klijent, w dniu - 28-02-2013 14:48
wybrac nowego Staroste i problemy znikną!
30. Dodane przez ech, w dniu - 28-02-2013 15:02
No to starosta popisał się dyplomacją, kulturą osobistą i elokwencją. Widać: jaki pan, taki kram!  
Niestety nie mam dobrego zdania o organizacji pracy tego urzędu: kolejki czasami wielogodzinne (?!), a nieprzeźroczysta szyba powinna być czym prędzej zdemontowana. Po co ją tam wstawiono? Żeby nikt z oczekujących w kolejce nie widział, w jakim tempie pracują urzędnicy i jakie rozrywki sobie zapewniają?
31. Dodane przez eska, w dniu - 28-02-2013 15:08
Cichego klienta wpuścić do urzędów i po premii, i po premii, i od razu by się nauczyli milszego podejścia do petentów.
32. Dodane przez mietek, w dniu - 28-02-2013 15:30
Jak zwykle zamieszanie radny robi wokół swojej osoby. Kiedy czekałem w kolejce, radny był w tym momencie obsługiwany jak vip, bez czekania. Bywam od czasu do czasu w tym wydziale i wiem, że ciągle są kolejki. Wkurza mnie to, ale co może na ten temat wiedzieć radny, którego kolejka nie obowiązuje? Zmienić zawsze można na lepsze lub gorsze. Zmiany zacznijmy jednak od siebie.
33. Dodane przez Sąsiadczeka z Lipna, w dniu - 28-02-2013 15:35
Wydział Komunikacji zarabia na dietę dla Pana radnego 
Moje pytanie na kolejną sesję czy Pan Kwalczyk stał w kolejce jak mial coś do zalatwienia? 
Pan Kowalczyk jest taką osobą że słodko mówi ale tam gdzie jest to chcą się go pozbyć np. z gminy do powoiatu z powiatu na marszalka lub do sejmu ...  
Jeszcze jedno zrezygnuj Pan z diety ... nie bedzie pana stać na utrzymaywanie luksusu jakim jest auto i nie będziesz pan musiał chodzić do wydziału komunkacji ... podnieście podatki będzie większa bieda i nie kupia aut
34. Dodane przez dako, w dniu - 28-02-2013 17:29
Kamery sa w wydziale sam je zakladalem, smich to zdrowie wiec pracownicy pewnie usmiechaja sie do pana starosty a ,moze i do pana skoro pan jest radnym to pewnie wglad pan w monitorek tez zaglada he he he  
 
A od blondynek to sie od ,,, ja je uwielbiam rude i czaarne sa be 
 
',
35. Dodane przez zorientowany, w dniu - 28-02-2013 17:33
Do kom 31- po jakiej premii??? Myślisz że pracownicy WK coś takiego dostają?! Dla ciekawych- zarabiają- poza naczelnikiem- średnio 1300 zł na rękę!Bez żadnych premii Poważnie
36. Dodane przez lola, w dniu - 28-02-2013 18:08
Popieram wypowiedź 24. Firmy rejestrujące po to są aby ludzie nie tracili swojego czasu. I niech biorą sobie po kilka numerów ale niech obsługiwane będą na jednym stanowisku, to na pewno rozladowywalo kolejkę. To chyba nie jest trudne do realizacji Panie Starosto?
37. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 18:11
Popieram wypowiedź nr.33.Łatwo oceniać kogoś pracę,gdy sie nie jest na jego miejscu.
38. Dodane przez Kamil, w dniu - 28-02-2013 18:29
Panie radny może Pan zrezygnuje z diety na rzecz zatrudnienia pracownika, przecież o to Panu chodzi o sprawniejszą obsługę petenta.
39. Dodane przez Gracjan, w dniu - 28-02-2013 18:55
W wydz.komunikacji w Starostwie urzędnicy pracują szybko i sprawnie przyjechałem z zagranicy i załatwiałem sprawę prawa jazdy pani bardzo młodziutka była bardzo uprzejma, kompetentna i widać było wyskoką kultuę osobistą.Dziękuję Pani
40. Dodane przez obiektywnie, w dniu - 28-02-2013 18:59
a propos tych mlecznych szyb... jeśli, ktoś był we Wrocławiu na Gabrieli Zapolskiej w Wydziale... tam nie ma dużej sali operacyjnej tylko pokoje, ale uwaga!!! drzwi są szklane bez mlecznych;) tam widać, jak na dłoni kto jak pracuje... wszystko transparentne!!!! 
Natomiast co do obsługi, to z całym szacunkiem dla niezadowolonych... pracownicy są normalni, nie zepsuci, bo to młody zespół... natomiast najczęściej jest tak, że jeśli urzędnik idzie na ugodę a klient się zobowiąże do uzupełnienia i tego nie robi to pretensje do samego siebie... Ale tacy jesteśmy... od innych się wynaga, tylko nie od siebie
reklama
41. Dodane przez vip, w dniu - 28-02-2013 19:11
przychylam się do komentarza 32,33 Pan Kowalczyk też nie jest święty, a podpatrując Pan Radnego też idzie zauważyć, że swoje sprawy załatwia zawsze przez swoich kolegów partyjnych nigdy nie czekając w kolejkach. Co on może wiedzieć o działaniu urzędu? "A jak świat światem stoi nigdy każdemu człowiekowi nie idzie dogodzić " Co taki rolnik może wiedzieć o papierkowych sprawach - traktor i w pole Panie Radny tam gdzie Pana miejsce.
42. Dodane przez madi, w dniu - 28-02-2013 20:17
Podpisuję się pod komentarzem 38 - jak znalazł dieta na pensje dla pracownika! Będzie szybciej- będzie.
43. Dodane przez klient, w dniu - 28-02-2013 20:20
firmy które zajmuja się rejestracją biora po kilka numerków - ponieważ załatwiają sprawy za kilku klientów .Wchodzi jedna osoba i załatwia 5 spraw inaczej było by 5 osób w kolejce .jaka to rożnica . to nie wina firm że są kolejki - tylko kierownictwa , które nie potrafi dobrze zorganizować pracy swoich podwładnych .
44. Dodane przez GOLF, w dniu - 28-02-2013 20:29
Powiem krótko.....fajni ludzie tam pracują! Może troche więcej uśmiechu ze strony klienta, a nie nos na kwinte i żal o wszystko do wszystkich!!!!zygi
45. Dodane przez IGA_W, w dniu - 28-02-2013 20:34
I CÓŻ Z TEGO, ŻE PRACOWNICY SĄ MILI? JAKBY PRACOWAŁO TYLE OSÓB ILE JEST STANOWISK, TO ROBOTA NIE STAŁABY W MIEJSCU. A TAM NA 7 MIEJSC PRACUJE ZALEDWIE 3! KPINY!
46. Dodane przez carlos, w dniu - 28-02-2013 21:09
pamiętam jak w zeszłym roku była awaria magistrali ciepłowniczej w lesznie. tego dnia specjsalnie wyrwałem się wczesniej z pracy żeby załtwić sprawę w urzędzie kominikacji. Odczekałem swoje i o 14 zostałem przyjęty do stanowiska. Ale zdenerwowała mnie dopiero sytuacja gdy Pani w krótkiej bluzeczce wyszła z biura na prawo i stwierdziła że dzisiaj urząd kończy pracę bo jest już za zimno żeby dzisiaj pracować. 
Grzecznie zasugerowałem żeby ubrała jeszcze jakiś sweterek na siebie i regulaminowo skończyła pracę o 15.00. w holu był termometr. poazywał 23 st. C. chciałbym mieć tyle u siebie w biurze żeby móc chodzić w t-shircie...
47. Dodane przez Zibi, w dniu - 28-02-2013 21:25
Mam propozycję do "źle obsłużonych" interesantów - o których wspomina radny Kowalczyk. Proszę iść za przykładem radnego i sprawy w Wydziale Komunikacji załatwiać "z marszu". Tak właśnie postępuje radny Kowalczyk. Nie "bawi się" w żadne numerki i oczekiwanie w kolejce. Ot, po prostu podchodzi do stanowiska obsługi i życzy sobie być obsłużonym, a jeśli pracownik Wydziału nie wyraża zbytniego entuzjazmu, by załatwić radnego bez numerka i poza kolejnością, ten "uderza" do gabinetu naczelnika!.... To żałosne Panie radny, bo to mi.in. za Pana sprawą cierpliwie czekający na swoją kolejkę klienci Wydziału zmuszeni są dłużej oczekiwać na załatwienie swojej sprawy. Nie wiem co uprawnia Pana do takich zachowań, ale jeśli myśli Pan, że jest Pan ulepiony z "lepszej gliny" to jest Pan w błędzie. I zamiast wytykać "niedociągnięcia" w pracy urzędników pracujących w W. Komunikacji, czas zacząć naprawę od samego siebie!.... Choć nie wydaje mi się, by nie zdawał Pan sobie sprawy - jako radny Powiatu! - jakie zyski pracownicy ci wypracowują dla Starostwa, a to nie bierze się znikąd (tego krasnoludki nie robią...), to właśnie efekt pracy (niełatwej i odpowiedzialnej) pracowników tego właśnie Wydziału, których tak Pan - za ich wysiłek związany z obsługą ogromnej ilości klientów - tak oszkalował!!!! "Kto niewinny niech rzuci kamieniem". Ale tego Panie radny Kowalczyk zrobić Pan niestety nie może, bo sam nie jest Pan bez winy i załatwiasz sprawy w Wydziale Komunikacji "bocznymi drzwiami". Smutne to i żenujące Panie Kowalczyk, tym bardziej, że takim przykładem "świeci" radny tegoż Powiatu. O co więc Panu tak naprawdę chodziło?!!! Współczuję Panu, bo nie wyobrażam sobie jak - podczas najbliższej wizyty w Wydziale Komunikacji - spojrzy Pan tym ludziom w oczy!!!! Ale to już Pana problem, ja będę spać spokojnie......
48. Dodane przez xxx, w dniu - 28-02-2013 22:08
eden grenn to jego zycie a nie urzedy
49. Dodane przez ON, w dniu - 28-02-2013 22:33
STOP KOPALNI ODKRYWKOWEJ NA TERENIE GMIN KROBIA PONIEC MIEJSKA GÓRKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
50. Dodane przez sylwia, w dniu - 28-02-2013 23:58
Lepiej jak 47 bym tego nie ujęła. i co Panie Kowalczyk- Pan myśli że my, wyborcy o tym nie wiemy???!!!
51. Dodane przez hubert, w dniu - 01-03-2013 00:02
A to co za zdjęcie? Z national g.?
52. Dodane przez Tomasz, w dniu - 01-03-2013 01:49
A ja oddalem auto w sprawy agencji celnej w budynku urzedu celnego i w 2 dni mialem wszystko zalatwione. Nie musialem oglądać tych urzędasów...
53. Dodane przez Jurek, w dniu - 01-03-2013 07:12
do kom. 52 
Reklama? Chyba tak. A później, że są kolejki.
54. Dodane przez FOTO, w dniu - 01-03-2013 07:37
Ja teraz temu Kowalczykowi ( nie dowierzam że radnemu ) - zrobię moja komórką fotkę - gdy się pojawi w Wydziale bez numerka ( wejdę za nim ) - a potem tą fotka zrobimy publiczny użytek (pod obrady Rady Powiatu albo do Gazety ABC czy tez inne ). Serdecznie Państwa pozdrawiam (Janina -tez oczekująca ).
55. Dodane przez Olo, w dniu - 01-03-2013 09:09
Patologia goni patologię ! Przy sprowadzeniu i przerejestrowaniu pojazdu do Polski jak ktoś policzył potrzeba wykonać ok. 30 czynności. to jest nie spotykana patologia . Nie które ,kosztowne dodatki takie jak tłumaczenia o ile pamiętam nie są już wymagane od kilku lat. Mimo to urzędnik ich wymaga ! O ile sięgam pamięcią Rząd obiecał że wszystkie niezbędne formalności z tym związane można będzie załatwić w jednym okienku, tak jak jest to na zachodzie ! Pozostał tylko piękny projekt Może jak zniknie akcyza (co ma nastąpić niebawem ) to się wszystko uprości, nie będzie takiego rozrzutu celny , skarbowy, komunikacja. Gdyby tak nie były by potrzebne firmy rejestrujące i cała ta gonitwa po urzędach.
56. Dodane przez dość lenistwa, w dniu - 01-03-2013 13:19
Popieram komentarz 29
57. Dodane przez STOP KOPALNI, w dniu - 01-03-2013 16:34
POPIERAM KOMENTARZ 49! STOP KOPALNI
58. Dodane przez Niekryty krytyk Pani, w dniu - 03-03-2013 01:07
Pani W z tego wydziału jest bardzo niemiła
59. Dodane przez Kurach, w dniu - 03-03-2013 11:48
Łysy nie wie co u niego się dzieje , wstyd.
reklama
60. Dodane przez marta, w dniu - 05-03-2013 11:08
do kom. 58. Masz rację. Nie miła, to za mało powiedziane, jest beszczelna i frechowna. Ta pani powinna w kontroli pracować. Za każdym razem jestem pytany gdzie i za ilę pracuję. Co ją to obchodzi? Chcę samochód zarejestrować. Kierownik tego nie widzi czy nie chce widzieć? Przy kolejnej wizycie zgłoszę to gdzie trzeba.
61. Dodane przez do 58, 60, w dniu - 07-03-2013 16:17
Rydzyna
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj