Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Leszno arrow Petycja w sprawie socjalnych odrzucona

Petycja w sprawie socjalnych odrzucona

22.10.2014. Radio Elka, Jarek Adamek
grzybowomieszk.jpgPrzez dwie godziny radni Leszna dyskutowali nad petycją mieszkańców Grzybowa protestujących przeciwko budowie w ich dzielnicy mieszkań socjalnych. Ostatecznie petycję odrzucono, mieszkania więc powstaną.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kiedy Urząd Miasta Leszna w sierpniu ogłosił przetarg na budowę dwóch budynków socjalnych z 24 mieszkaniami, które miały powstać na Grzybowie. Przeciwko tej inwestycji zaprotestowali mieszkańcy dzielnicy, którzy zabrali prawie 600 podpisów pod petycją domagającą się wstrzymania budowy i zmiany lokalizacji budynków.

Rada Miasta zajęła się rozpatrzeniem petycji na nadzwyczajnej sesji, która odbyła się w środę 22 października. Już na jej początku doszło do sporu proceduralnego. Grupa pięciu radnych złożyła bowiem projekt uchwały o wstrzymaniu budowy. Projekt przedstawił Piotr Więckowiak, jednak wiceprzewodniczący rady Wojciech Rajewski zwrócił uwagę, że sesja służyć ma tylko
rozpatrzeniu petycji i żadne nowe uchwały nie mogą wejść do jej porządku. Jego opinię podzieliła większość radnych i uchwała na obrady nie trafiła.
Rozpatrywaniu petycji przysłuchiwała się grupa ok. 20 mieszkańców Grzybowa, część z nich włączyła się też w dyskusję.

Beata Chojnacka reprezentująca autorów petycji zastrzegała, że nie są oni przeciwni mieszkaniom socjalnym, jednak jej zdaniem budowa lokali na Grzybowie jest sprzeczna z przyjętą przez miasto strategią mieszkaniową. -Grzybowo uważa się w niej za teren atrakcyjny, ale z drugiej strony posadowienie tam mieszkań socjalnych obniża atrakcyjność - argumentowała. Z kolei Marek Lichaj, inny z mieszkańców dowodził, że budowa aż 24 mieszkań w dość słabo zaludnionej dzielnicy kłóci się z zapewnieniami, że miasto nie chce tworzyć „gett”. Mieszkańcy przekonywali też, że decyzji o inwestycji nikt z nimi nie konsultował. Na obawy związane z samymi lokatorami mieszkań socjalnych wskazywała Justyna Czwojda, właścicielka ulokowanego tam prywatnego przedszkola. -Jak możemy zagwarantować dzieciom bezpieczeństwo, kiedy wyjdą na spacer, a ktoś na nie wyskoczy na przykład ze strzykawką? - pytała.

Po stronie mieszkańców Grzybowa opowiedziała się część radnych.

Wynik głosowania w sprawie odrzucenia petycji.
Piotr Więckowiak przyznał, że mieszkania socjalne generują problemy społeczne, czego przykładem są budynki na Gronowie. -W ostatnich latach liczba interwencji policji wzrosła tam o kilkaset - argumentował. Wtórował mu Andrzej Bortel. -Władzę stosuje się dla społeczeństwa, a nie przeciwko niemu - mówił.

Przeciwko tym argumentom protestowali radni Lewicy, stając w obronie lokatorów mieszkań socjalnych. -Robicie z tych ludzi przestępców, nie wolno dzielić na dobrych i złych - mówił. -Los bywa przewrotny, za parę lat któryś z sygnatariuszy petycji może zostać takim lokatorem - upominał mieszkańców Ryszard Hayn.

Po długiej dyskusji przedstawiono projekt uchwały negatywnie opiniujący petycję. Przewodniczący rady Tadeusz Pawlaczyk umieścił w niej także zapis, że rada nie ma kompetencji do wstrzymywania inwestycji. Sławomir Szczot próbował wyrzucić ten zapis i zmienić słowo „negatywnie” na „pozytywnie”, ale ta poprawka nie znalazła większości. Ostatecznie stanowisko odrzucające petycję przegłosowano stosunkiem głosów 12:5 przy 3 głosach wstrzymujących się.

Prezydent Tomasz Malepszy zapewnił, że spotka się z mieszkańcami Grzybowa, żeby wyjaśnić racje samorządu, jednak budowa będzie kontynuowana i potrwa do przyszłego roku; Urząd Miasta przygotowuje też już teren pod kolejne mieszkania socjalne, najprawdopodobniej powstaną one na obrzeżach miasta, pod Henrykowem. (jad)
 
Komentarze (105)
1. Dodane przez Teresa, w dniu - 22-10-2014 19:56
Ta sesja to pomyłka, a P. Więckowiak, jako członek zespołu, który strategię budowania mieszkań socjalnhch również na Grzybowie współtworzył to jakiś żart. Z drugiej strony czego się nie robi, żeby wejść do rady. Smutna ta sesja. DObrze, że radni pamiętali, że reprezentują wszystkich, a nie tylko tych bogatych. Dziękuję lewicy.
2. Dodane przez joop, w dniu - 22-10-2014 20:05
proponuje wybudować kolejne domy socjalne nie w Henrykowie a na Zatorzu. Dlaczego mieszkańcy jednej dzielnicy płacący wysokie kwoty za m2 działki mają mieć dyskomfort a inni nie??? na Zatorzu tez są piękne tereny, które można podarować na mieszkania socjalne, nawet częściej MZK dojeżdża, aby "mieszkańcy" nie mieli kłopotu z MOPSU do domu się dostać, bo o chodzenie do pracy większości nie podejrzewam - jest to mało opłacalne .... budowa aby wyrównać szanse.... tylko kogo w stosunku do kogo...
3. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r Cito!, w dniu - 22-10-2014 20:09
Panie Szczot: jak Kuba Bogu tak Bóg kubie...
4. Dodane przez Do KAPUSTOWEJ, w dniu - 22-10-2014 20:12
Jak koło Henrykowa Teraz czas na "Os na skarpie" , 
Zatorze ,Zaborowo, Leśna osada .....dzielmy się szczęsciem życia z budynkami socjalnymi ;)
5. Dodane przez dax, w dniu - 22-10-2014 20:13
Może będzie mniej dziadostwa w centrum jak "boszkowo" na grzybowy postawią
6. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r Cito!, w dniu - 22-10-2014 20:15
PO klamie od rana do wieczora i w Lesznie tez...!!!
7. Dodane przez Translator, w dniu - 22-10-2014 20:22
No i dobrze. 
Przez nich S5 przez Wilkowice pójdzie. 
Całkiem by się wyalienowali ze społeczeństwa w swoim bogactwie. 
A tak może w końcu flagę wywieszą jak będą protestować. 
W jedności wszystkiego i wszystkich cele. 
Może jak biedę zobaczą z bliska to dostrzegą w niej drugiego człowieka . 
Tego któremu nikt nie chciał udzielić kredytu we Frankach, bo tatuś nie przetranformował się z pierwszego sekretarza czy komendanta na biznesmena, udziałowca, biurokratę, ekskluzywnego słupa obcego kapitału- akwizytora .
8. Dodane przez gronowianka, w dniu - 22-10-2014 20:23
Mieszkańcy Grzybowa czują się ,,elytą" hehe.... Na Gronowie też ,,elyta" mieszka...jakoś nikogo nie napadli, nie okradli czy ze strzykawką gonili. Nie wszyscy to patologia i warto o tym pamiętać. Nie jeden z Was ma dom postawiony za kredyt, więc trochę pokory, bo może przyjść taki czas, że bank położy łapę na waszej chacie i podzielicie los mieszkańców niechcianych przez Was!WSTYD!
9. Dodane przez Kmicic, w dniu - 22-10-2014 20:43
To jak to jest? Kilku matołów z Rady Miasta robi co chce? To nie wy macie ustalać co i jak robić w mieście tylko mieszkańcy! Opublikujcie wszystkie nazwiska(ze zdjęciami oczywiście) tych radnych którzy głosowali za socjalnymi aby im (...)
10. Dodane przez ika, w dniu - 22-10-2014 20:49
Śmieszy mnie wypowiedź dyrektorki przedszkola :) w Gronowie są dwa przedszkola i jeden żłobek i nikt z mieszkańców budynków socjalnych na dzieci się nie rzucał ze strzykawkami.
11. Dodane przez przesadziliście, w dniu - 22-10-2014 20:54
pewnie żaden z was głosujących nie był nigdy nawet 100 metrów od takich mieszkań socjalnych. stawiając tam te śmietnisko za 3-4 lata będziecie musieli zrobić socjalne z całego pięknego osiedla na grzybowie bo ludzie się po prostu wyprowadzą, zero mózgu macie radni czy jak tam się nazywacie, byle przegłosować bo kurde muszę iść do pracy to walne sobie głos tak o zero zastanowienia, żenada a ten argument Ryszarda Hayna to po prostu kładzie na łopatki, porównując mnie z bandą złodziei i czort wie czego jeszcze że mogę skończyć w mieszkaniu socjalnym? lecz się bo niedługo sam skończysz w socjalnym obok kolegi z winem za sprzedane butelki skradzione mi z ogródka
12. Dodane przez od dziś lewak, w dniu - 22-10-2014 21:09
Widać teraz na kogo może liczyć biedota! Dziękuję ci lewico że jesteś!!! Dla prawicy ważniejsza garstka bogaczy niż reszta społeczeństwa! Dlatego mój głos ma Prezydent i lewica!
13. Dodane przez Sebastian, w dniu - 22-10-2014 21:11
do komentarza nr 9, Za socjalami głosowała oczywiście zmobilizowana cała lewica, ale też niestety Platforma! Przeciwko byli Radni Prawa i sprawiedliwości oraz PL18. Chwała im za to. Szczególne słowa uznania należą się Sławomirowi Szczotowi, który robił co mógł na sesji dla mieszkańców osiedla oraz PL18, którzy wnieśli uchwałę aby wstrzymać budowę.
reklama
14. Dodane przez do ika, w dniu - 22-10-2014 21:13
Tak, masz racje ale zwróc uwagę, że na Gronowie są oświtlenia drogi dozór policji itd.. a na Grzybowie... cimność!!!
15. Dodane przez władza, w dniu - 22-10-2014 21:18
Super mamy władzę, mieszkańcy nic nie mogę władza sama decyduje!!!! Ludzie idzmy na wybory!!!!
16. Dodane przez umiejąca czytać, w dniu - 22-10-2014 21:23
do 7 i 8.Ludzie pochodzący z dawnego ustroju to akurat tym miastem rządzą i zasiadają w radzie miejskiej (mam nadzieję, że już niedługo. Myślenie nie boli. A o żadnej elicie, prestiżu nie ma słowa w petycji, której zapewne komentujący nie przeczytali. Widać, że zawiść d...y ściska.
17. Dodane przez buhahahah, w dniu - 22-10-2014 21:30
A Radny Wieckowiak czasem z tego okregu nie startuje? PL18 brawo za jedynke
18. Dodane przez Xyz, w dniu - 22-10-2014 22:12
Po pierwsze petycja mieszkancow nie zostala odrzucona tylko radni podjeli decyzja ze nie maja kompetencji w tej sprawie! radni są bezradni ! po drugie po raz kolejny przed wyborami zarówno politycy jak i media poddają pod dyskusje tylko argumenty dla nich wygodne a wiec związane z obawami ( uzasadnionymi) mieszkancow dot. Bezpieczeństwa i stawiają ich w negatywnym świetle! Ludzie a gdybyście wy kiedyś byli w takiej sytuacji ze musielibyscie mieszkać w domu socjalnym to wolelibyscie mieszkać w mieszkaniu socjalnym w zwykłym bloku czy na takim osiedlu w gronowie? W ten sposób to miasto dzieli ludzi na biednych i bogatych! Ich trzeba wtopić w tłum, maja ciagnąć do lepszych, Może media opublikuja w końcu treść petycji mieszkańców ( I uczciwie przedstawia fakty/argumenty) w której piszą właśnie o tym ze nie zgadzają sie z polityka miasta w tym zakresie! Czy dla was to jest ok. , ze buduje sie nowe mieszkania socjalne dla ludzi którzy nie płaca, a ci którzy płaca mieszkają w rozpadających sie mieszkaniach komunalnych? Dlaczego mie buduje sie komunalnych a stare komunalne przekształca sie w socjalne? Dlaczego istotnie nie przybywa od wielu lat mieszkań socjalnych? Dlaczego wysprzedajesz sie stare ? Toleruje sie płacenie odszkodowań po 300 tys. miesiecznie właścicielom lokali zamieszkałych przez rodziny którym miasto powinno zapewnić lokale socjalne? Dlaczego nie realizuje sie strategii miasta o rozproszeniu mieszkań socjalnych? Na grzybowie są już 2 lokale komunalne! Dlaczego miasto ukrywało informacje o socjalach do czasu wysprzedania po wysokich cenach działek na tym osiedlu! Czy istniejące komunalne mieszkania zostaną przekształcone w socjalne? Czy i kiedy powstaną tu kolejne bloki socjalne? To oni zrobili z tego osiedla prestiżowe bo mało kogo stać na działkę za 150-200 zł. za metr kwadratowy! Mieszkancy maja prawo czuć sie oszukani! Poza tym po co nam radni skoro najpierw pan prezydent podejmuje decyzje o budowie tych budynkow a dopiero pózniej radni akceptują te lokalizacje! Już w 2007 miasto wyznaczyło 300 lokali będących w zasobach miasta do przekształcenia w socjalne - dlaczego jej nie zrealizowano. To są cały czas pytania na które mieszkańcy nie uzyskali odpowiedzi. Życzę wam żebyście tez mogli podjąć decyzje o budowie wymarzonego domku mając pełna wiedzę o tym co będzie w koło...Wybrano kosztowne i długotrwałe rozwiazania a w strategii miasta nie znajdziecie pomysłu jak rozwiązać brak 240 mieszkań socjalnych w najbliższym czasie. W planach finansowych zakłada sie dalsze płacenie kar po kilkaset tysięcy miesięcznie.....poczytajcie ile lokali w kamienicach jest wysprzedawana za 15 % wartości, trafiają do ludzi których nigdy nie będzie stać na ich odnowienie! Starówka niszczeje, pustostanów pełno a oni budują nowe bloki socjalne ..... Za twoje podatki! Pomoc ludziom którym sie nie powiodło - jestem na tak. Ale nie w ten sposób...
19. Dodane przez mała, w dniu - 22-10-2014 21:44
Do komentarza nr 14 mieszkańcy i "fani" Grzybowa zawsze mogą się skrzyknąć ( pod petycją podpisy 577 osób)i wnioskować o oświetlenie.
20. Dodane przez wściekła, w dniu - 22-10-2014 21:47
I właśnie się dowiedziałam, że Rada nic nie może, że rządzi "czerwony baron" To za co kasę biorą, po co się tam pchają? Żeby do układu się dostać i lody kręcić dla siebie i krewniaków! Po głosowaniu widać, kto jest umoczony!Platforma to opozycja? G..o prawda! Dawno się dogadali. Tylko Borowiak albo Kośmider!
21. Dodane przez ---, w dniu - 22-10-2014 21:48
U nas w mieście nie liczą się mieszkańcy tylko.... układy
22. Dodane przez bnm, w dniu - 22-10-2014 21:52
no to mieszkańcomn Grzybowa zostaje podwyższyć ogrodzenia i kupić po dwa pitbulle :)
23. Dodane przez WASZA NATASZA, w dniu - 22-10-2014 22:03
Moim zdaniem postawa Dyrektor przedszkola jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. 
Uważam , że to wielka pomyłka , że taka osoba może mieć wpływ na wychowywanie dzieci. 
Zakichana arystokracja za 10 groszy- nawet się nie orientuje dlaczego niektórzy z tych ludzi popadli w biedę, a może po części przez takich wyrachowanych i bezdusznych cyników jak co niektórzy na Grzybowie.
24. Dodane przez Marek, w dniu - 22-10-2014 22:07
My mieszkańcy m. Leszna nie mamy nic do powiedzenia komuna rządzi,rozliczymy 16 listopada.
25. Dodane przez jsteście lepsi?, w dniu - 22-10-2014 22:11
Grzybowo atrakcyjną dzielnicą? Znaczy się, że mieszkańcy grzybowa są lepsi od innych? Bogaty tatuś kupił Ci mieszkanie, załatwił pracę, sprzedałeś mieszkanie i się wybudowałeś w dzielnicy atrakcyjnej i będziesz decydował o wszystkim? A może za chwile zabronisz mi do Osiecznej nad jezioro jeździć bo za duży ruch będzie koło Twojego domu? Bardzo się cieszę, że Wasza petycja nic nie zdziałała. Jak chcieliście decydować o \"waszym\" terenie, trzeba było poprosić bogatych tatusiów i więcej terenu wykupić. Najlepiej ogrodzić wielkim murem i może kopułą by wam nikt powietrza nie zatruwał. Życzę Wam jeszcze jakiejś fabryki w pobliżu, a może ktoś postanowi wysypisko śmieci niedaleko tam jeszcze zrobić? Jadąc od Kąkolewa, po prawej stronie ktoś kontenery poustawiał na swojej działce - radzę petycję wystosować by je zabrał bo nieładnie wyglądają na atrakcyjnym osiedlu.
26. Dodane przez 123, w dniu - 22-10-2014 22:19
Nikt ich nie chce! Popieram wypowiedż p. Hayna. Zachowujecie się jakby przyszli lokatorzy socjali byli trendowaci. Pogadajcie z panem (...) ma koło Trzebani dużo gruntu, może odsprzeda pod socjal. A z budową pod Henrykowem uważajcie bo tam blisko będą budować S-5 i za chwilę będą protesty, że za głośno i hałas przejeżdżających aut.
27. Dodane przez ada, w dniu - 22-10-2014 22:26
Bez komentarza. Panie Prezydencie i Wy Radni / bezradni/ nie liczcie już na mój głos. Chcecie nam zrobić wesołe miasteczko - bo Leszno umiera, młodzi wyjeżdżają a ludzi pracy traktuje się jak przedmioty. Zobaczcie nawet głupiego lodowiska przez 2 lata nie udało się wybudować. Stawiacie na bloki socjalne- chwała Wam za to. One jednak powinny łączyć a nie dzielić społeczeństwo. Dziwię się, że Pan Prezydent nadal taki oponent i nie słucha woli ludu. Krótki żywot na tym stanowisku. Dość takiej władzy Prezydenta i bezradnych Radnych. Powtarzam nie liczcie na mój głos. Ciekawa jestem jaki interes za tym stoi by bloki powstały akurat w tym miejscu. Kto dowiezie tych ludzi do pracy a dzieci do szkoły. Powstanie specjalna linia za którą zapłaci unia. To się skończy i Pan Prezydent podstawi specjalny autobus. No i na pewno zrobią ulice i oświetlenie na wszystkich ulicach w Grzybowie za które nie trzeba będzie płacić jak do tej pory. Wycyckała nas nasza władza.
28. Dodane przez ac/dc, w dniu - 22-10-2014 22:28
do kom. 11 żyjemy w wolnym kraju, jak chcecie wyprowadzajcie się, budynki socjalne też muszą być. Tyle hałasu o mieszkania dla osób, którym z życiu mniej się powodzi. Jeszcze raz - jak komuś nie podoba się - wyprowadzajcie się - koniunkturę trzeba napędzać, a niewątpliwie budowa nowych domów to miejsca pracy i zbyt dla wielu firm.
29. Dodane przez do 17, w dniu - 22-10-2014 22:39
do 17 no radny Wieckowiak tam nie strauje to inny okreg !!!! i po co te zlosliwosci skoro sie nie orientujesz!!! paj..c
30. Dodane przez ddd, w dniu - 22-10-2014 22:40
Nierozumiem dlaczego ludzie się wypowiadają, że ludzie z Grzybowa niechcą socjalnych przecież Oni pokoazują jak u Nas rządzi władza, czytajcie co piszą media!!!
31. Dodane przez wyborca, w dniu - 22-10-2014 22:40
zupełnie nie rozumiem czemu władza tak podlizuje się socjalowi (oni i tak nie chodzą na wybory) a robi sobie wroga z całego Grzybowa? (tam na 100% nikt na Malepszego nie zagłosuje) swoją drogą ciapciaki na tym Grzybowie, na innym elitarnym osiedlu pogonili kasyno
32. Dodane przez hym, w dniu - 22-10-2014 22:48
Przy obecnym prowadzeniu państwa konfrontacja biedy i bogactwa jest nieunikniona. Prędzej, czy później poleje się krew.
33. Dodane przez obserwator, w dniu - 22-10-2014 22:50
Brawo lewica! Głosowałem na PO ale po tylu aferach chciałem głosować na PiS. Jedni i drudzy to partie dla bogatych, tylko lewica mi została. Z bulem ale macie mój głos ( i mojej rodzinki) bo tylko komuszki o biednych pomyśleli.
34. Dodane przez observator, w dniu - 22-10-2014 23:02
przeciez Grzybowo prostestuje nie przeciwko biednym tylko przeciwko patologii, pijactwu, menelstwu czy tu az tylu tepych jak w Radzie by tego nie zrozumiec!!!
35. Dodane przez do kom 33, w dniu - 23-10-2014 07:23
Czy Ty " obserwatorze" Czytasz co piszą??? Ludzie z Grzybowa nic nie maja do ludzi biednych!!!!, Tylko do polityki w naszym kochanym Lesznie aby ludzie biedni nie byli wytaykani to musza zostać rozproszeni, a nie tak jak na Gronowie, Jak ktoś z dzieci powie, że mieszka na gornowskiej to już jest segregowany do jednego wora mimo jest normalnym ułożonym dzieckiem!!! i tak samo jest z dorosłymi
36. Dodane przez 222, w dniu - 22-10-2014 23:12
Spójrzcie Państwo tu bardzo ładnie jest pokazana władza, a ludzie nic nie maja do powiedzenia. Jak nie masz ukladów to nic nie zdzialasz Po co nam Rada jak nic nie może zrobić???
37. Dodane przez Magda, w dniu - 22-10-2014 23:14
Po takiej wypowiedzi właścicielki przedszkola z pewnością swojego dziecka tam nigdy nie zapiszę.Ta pani chyba sama coś brała sądząc po wypowiedzi.Po prostu brak słów.
38. Dodane przez 54565, w dniu - 22-10-2014 23:16
Gratuluje ludzią z Grzybowa, wkońcu ktoś pokazał co może rada a co władza!!! Radni tak naprawde są bez radni
39. Dodane przez wyborca, w dniu - 23-10-2014 07:25
Tak nasunęła mi się myśl do przyszłych, a może i tych wyborów. Zamiast pisać bzdetne programy wyborcze o niczym, typu jesteśmy za rozwojem przyjaznego miasta, komunikacji oraz szkolnictwa bla bla bla& każdy komitet wyborczy powinien wypełnić ogólnomiejską szczegółową ankietę: - czy będziesz budować bloki socjalne w Grzybowie?: TAK/NIE, czy wyremontujesz ulicę Strzelecką TAK/NIE, czy wesprzesz budowę galerii Goplana? TAK/NIE, czy zbudujesz rondo na Kiepury i Zamenhofa? TAK/NIE, itd. pulę do pytań powinni móc zgłaszać wszyscy mieszkańcy miasta, a wyniki miejskiej ankiety, myślę, że spokojnie kilkaset pytań, byłyby rzeczywistą miarą tego, co kandydaci chcą zrobić, a tak jak jest teraz to głosujemy w ciemno :(
40. Dodane przez xyz, w dniu - 23-10-2014 07:27
A tak wszyscy krytykują borowiaka za głosowania. Jak widać w lesznie też pomimo demokracji zwykli obywatele mają (...) do gadania niestety... przykre... potrzeba zmian w lesznie 16.11
41. Dodane przez do observator, w dniu - 22-10-2014 23:36
Tak, jasne tylko, że właśnie to ci biedni mają zamieszkać w lokalach socjalnych na Grzybowie. Dajcie im szansę na lepsze jutro i nie myślcie tylko o sobie obecni mieszkańcy pięknych nowych domów na Grzybowie.
42. Dodane przez do 27,, w dniu - 22-10-2014 23:38
Dobra decyzja radnych. Decyzja w sprawie budowy tych mieszkań zapadła już dawno, wtedy kiedy głosowano strategię rozwoju budownictwa w mieście, kiedy ustalano budżet - niech sobie mieszkańcy Grzybowa popatrzą, kto jak wtedy głosował, bo dzisiaj przed wyborami to mieli okazję zobaczyć tylko jedno, jak rozsądek stawia tamę populistom.
43. Dodane przez inka, w dniu - 23-10-2014 00:08
Do.33 Pokaż mi biednego radnego z lewicy!
44. Dodane przez zyx, w dniu - 23-10-2014 00:13
Smutne, że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem. To nie mieszkańcy Grzybowa uznali swoją dzielnicę za atrakcyjną, to był cytat ze strategii miasta, co jest zresztą wyraźnie w tym artykule napisane. Oni nie protestują przeciw mieszkańcom socjali tylko przeciw temu jak zostali potraktowani przy zakupie działek!
45. Dodane przez adrian24, w dniu - 23-10-2014 00:15
a ja poczciwy obywatel nadal mieszkam u mamy bo nawet na kredyt mnie nie stać pracując codzienne, gdzie tu sprawiedliwość lepiej mieć w tym kraju dwie lewe ręce do roboty..... lepiej się na tym wychodzi oczywiście nie mowie o wszystkich nie których spotkał zły los w życiu i sobie nie radzą ale większość to pijaki i nieroby i tacy nowe mieszkanka dostaną ...
reklama
46. Dodane przez UŚWIADOMIONA, w dniu - 23-10-2014 00:21
NAWET PLATFORMA W LESZNIE JEST CZERWONA!!!!
47. Dodane przez do kom 11, w dniu - 23-10-2014 00:22
a co na twoim ogródku robią butelki? nie stać Cię na wywóz śmieci?
48. Dodane przez do kom 14, w dniu - 23-10-2014 07:35
Jak Ci się nie podoba, jak to powiedziałeś "cimność" na grzybowie, trza było chate postawić w ... gronowie ...(...)
49. Dodane przez do kom 23, w dniu - 23-10-2014 07:52
Popieram i całe szczęście że moje dziecko nie jest pod opieką takiej .... (...)
50. Dodane przez do kom 28, w dniu - 23-10-2014 00:34
popieram
51. Dodane przez Nowa Prawica, w dniu - 23-10-2014 07:59
Chcieliscie socjalizmu, to go teraz macie.  
Beda mieszkac z Wami nieroby i pijacy.  
Prawdziwi biedni i pobozni ludzie mieszkan  
tam nie dostana, bo nie maja odwagi.  
Cwaniaki pijaki juz pewnie pusty wniosek maja  
przygotowany pod ta okazje.  
POPISDLDPSL to socjalisci w roznych odmianach.
52. Dodane przez one, w dniu - 23-10-2014 07:17
Lewica w Lesznie nigdy nie reprezentowała biedoty. To raczej lobbyści biznesu lokalnego. Oni inaczej mówią w śród siebie a inaczej przed mikrofonami. Leszczyńska lewica nie ma nic wspólnego z tradycyjnym pojęciem lewicowości
53. Dodane przez ccc, w dniu - 23-10-2014 07:19
do 34 
To Ty jesteś patologiczny. Z góry zakładasz,że tam będą mieszkać tacy ludzie! 
Przypuszczam,że będą normalniejsi od Ciebie i Tobie podobnych jak wynika z co niektórych komentarzy.
54. Dodane przez Mateusz, w dniu - 23-10-2014 07:22
Nikt nie podnosi kwestii, że mieszkańcy mogą mieć pretensje tylko do siebie. Kiedy większość z nich nie była jeszcze właścicielem działek/domów, kiedy projekt budynków socjalnych już dawno był gotowy. Nie wspominając o planach i założeniach, które były jeszcze wcześniej. Wystarczyło się tylko rozeznać trochę w UM przed kupnem i tyle...
55. Dodane przez Malina, w dniu - 23-10-2014 07:33
Dobrze,ze moje dziecko nie chodzi do przedszkola w Grzybowie. Postawa pani dyrektor jest haniebna. czego uczą dzieci takiej placówce? chyba tylko tego,że ludzie którym się w życiu nie powiodło to margines. Powinna sie pani wstydzić.
56. Dodane przez Robert, w dniu - 23-10-2014 07:39
Ludzie biedni to nie są pijacy i menele
57. Dodane przez niki, w dniu - 23-10-2014 08:04
jaka to prestiżowa dzielnica? oni maja tam wiecej kredytu niż włosów na głowie to nie jest ładne odiedle chata na chacie chatą poganiana znam ładniejsze osiedla :) a ludzie socjalu to wiekszość nimi została bo to lenie pijacy a nie śzszcęśliwcy w moprze odbiorą zasiłki i natychmiast je przepijaja przepalaja i nikt nie pilnuje co sie dzieje z naszymi pieniedzmi każdy jest kowalem swego losu a prawda jest taka że nie potrzeba nowych mieszkań jest dość starych które można ładnie wyremontować i oddać do użytku oni i tak wszystko zniszczą a opuszczone stare mieszkania to hodowla szczurów bo na rynku aż sie od nich roi nowe budynbki powstaja po to by dac robote swoim znajomkom to jest ten układ już obiecali prace dewoloperce i jak tu odmówic no nie panie Malepszy nie mam racji? niech już sie skoncza te rządy czerwonych jeszcze na koniec podejmuja decyzje by nastepni rządzący mieli problem
58. Dodane przez mieszkaniec Holenderskiej, w dniu - 23-10-2014 08:04
Szanowni mieszkańcy "krzyżowych domków" nie jesteście pępkiem Leszna. !!! Obwodnica także Wam nie odpowiadała....... Podobno chodziło o "lasek" i "ptaszki " - wtedy droga miała iść w tzw. "rynnie " i nikt by nawet nie słyszał, że tam jadą auta, a drzewostan nowo nsadzony przez inwestora . Elita jednak "tzw" bo kultury i empati. brakuje !!!!! Nas mieszkańców Holenderskiej nikt nie pytał. o blok komunalny , który. wtulony jest między blokami Zielonego Świtała i proszę dać wiarę jak nam to umila byt .......... Zalecam kontrolę tych lokali - czy napewno mieszkają tam ci co dostali przydziały (?)
59. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 23-10-2014 07:58
Ja czegoś nie rozumiem.Jak grupka ludzi może stawiać warunki budować czy nie. Bardzo dobrze panie prezydencie za słuszną i jedyną decyzję. 
Niektórzy naprawdę mają pusto w głowach czytając komentarze.
60. Dodane przez Nikodemska, w dniu - 23-10-2014 08:01
Kolejna alaska, a te śmierdziele kupują potem dekodery Canal plus, samochody i jeżdżą do pracy do Niemiec oraz okradają okolice z czego się da.Katastrofa.
61. Dodane przez hhhg, w dniu - 23-10-2014 08:07
a CO BUDUJA OBOK TOROW I STACJI PALIW 
 
MOZE MOPS ALBO JADLODALNIE BY MIELI BLUSKO
62. Dodane przez uczciwie pracująca, w dniu - 23-10-2014 08:09
No i własnie Rada pokazała, że nie warto uczciwie pracować. Oboje z męzem pracujemy i było nas stać na stare mieszkanie z bloku z wielkiej płyty z kredytem na 20 lat. Trzeba było nie pracować za to świetnie się bawić to byśmy dostali teraz nowiutkie, urządzone mieszkanko w bloku socjalnym.Bloki z cegły, z drewnianymi oknami, 1,5 miejsca parkigowego na mieszkanie i monitoring!!!!!! Takie będą wyglądać bloki socjalne na Grzybowie, ze zrobioną podłogą, płytkami i wyposażoną łązienką!
63. Dodane przez romek, w dniu - 23-10-2014 08:26
Dzisiaj gonimy biedote z przed naszych okien, a jutro będziemy ozdabiać nasze chatki lampkami i na kolanach biegać do kościoła.
64. Dodane przez stary komuch, w dniu - 23-10-2014 08:30
Dziękuję za zdjęcie. Wiemy na kogo głosować. Na pewno nie należy głosować na zielonych.
65. Dodane przez Xyz, w dniu - 23-10-2014 08:46
Do 54. No i właśnie tej wiedzy o której piszesz, ze od dawna było wiadomo ze maja tam być socjalne urzędnicy bardzo strzegli nie podawali do wiadomości publicznej. Nabili mieszkańców w butelkę. Gdyby broker wykorzystał informacje poufne, groziłaby mu kara kilku lat więzienia a politycy celowo wprowadzają w błąd i są BEZKARNI ! Bezradni i bezkarni! Nic tylko startować w wyborach!
66. Dodane przez oszukana, w dniu - 23-10-2014 08:54
do. 54 Opowiadasz bzdury! W dokumentach, które były nam udostępniane przy zakupie działek nie było słowa o budowie bloków socjalnych, również na mapce geodezyjnej są oznaczone jako hotele!
67. Dodane przez foka, w dniu - 23-10-2014 09:01
Rada (większość) pozwoliła na dyskusję choć doskonale wiedziała, że nie posiada kompetencji w zakresie stanowienia w tej materii. Nasze podatki zostały wydane na diety zupełnie bezsensownie. Chodziło tylko i wyłącznie o ochronę Pana Prezydenta, który nie potrafił ustosunkować się rzeczowo do zadawanych pytań. Mógłby stracić sporo głosów swojego elektoratu.
68. Dodane przez znawca, w dniu - 23-10-2014 09:11
Co im się stanie strasznego na Grzybowie jak powstaną te lokale socjalne , przesadzają miejsce dobre,takie lokale są potrzebne .
69. Dodane przez Marek, w dniu - 23-10-2014 09:15
Dlaczego radni nie chcą wybudować bloki socjale na skarpie lub w poblizu Rejtana tam jest tyle miejsca że można wybudować kilka bloków,ale komuniści mają przewagę w radzie i robią co chcą wybory blisko,rozliczymy.
70. Dodane przez obywatel, w dniu - 23-10-2014 09:49
Radni pozwolili na 2h dyskusji choć doskonale wiedzieli, że w tej materii nie mają kompetencji. I po co te szopki były. Wniosek powinien był być niezwłocznie skierowany do obecnego tam Pana Prezydenta. Ale Rada (większość) o tym nie zadecydowała (p. Pawlaczyk na to pozwolił) bo go zwyczajnie chroniła. Dlaczego? Mógłby stracić elektorat gdyby się okazało, że mu brakuje rzeczowych argumentów.
71. Dodane przez Leszek, w dniu - 23-10-2014 09:52
Tak to jest, jak się wybiera cwaniaczków bez doświadczenia i wykształcenia do Rady Miasta (są oczywiście wyjątki). Budowa mieszkań socjalnych w dzielnicy uznawanej za luksusową to strzał w stopę Rady Miasta - kto normalny kupi grunty, które miasto tam jeszcze ma? 
Z drugiej strony - może lepiej odnowić pustostany w samym Lesznie - jest ich mnóstwo.  
Działanie pana Więckowskiego to typowa kiełbasa wyborcza - miasto ma obowiązek (ustawowy) zapewnić mieszkańcom mieszkania socjalne - a w przypadku niemożności należy liczyć się z płaceniem odszkodowań prywatnym właścicielom, którym takie jednostki nie płacą. 
Samo głosowanie nic nie znaczyło - było klasyczną pokazówką i świadczyło o tym, kto zna przepisy prawa, a kto w imię kampanii wyborczej tworzy ludziom (w tym przypadku z Grzybowa) fałszywą nadzieję, że się o nich troszczy.  
Sprawa mieszkań socjalnych nie jest nowa, więc można to było załatwiać już dawno, a nie czekać do wyborów. 
 
Do tych którzy piszą o złej prawicy i kochanej lewicy: w radzie miasta jest lewica nie znająca ustaw i lewica znająca ustawy i przepisy prawne - natomiast jedna i druga dba tylko o pewne grupy interesu (i nie są to na pewno ludzie najbiedniejsi)
reklama
72. Dodane przez Lan2, w dniu - 23-10-2014 09:53
Głosowanie w sprawie petycji pokazało dobitnie jak zeszła na psy Platforma Obywatelska w Lesznie. Zjechali totalnie na lewo i weszli do ''układu''. Wielkie gratulacje za odwagę dla Łukasza Borowiaka, Sławomira Mocka, Piotra Więckowiaka, że postawili się ''układowi'' i chcą coś z tym zrobić.
73. Dodane przez maria, w dniu - 23-10-2014 11:06
Tak czytam te komentarze i nadziwić się nie mogę co pieniądz czyni z człowieka.Opamiętajcie się Wy nowobogaccy!!!!!Bowiem w życiu raz na wozie,raz pod wozem!!!Sama na własnej skórze tego doświadczyłam.Wielce jestem wdzięczna ludziom z urzędu miasta,którzy to nie zostawili mojej rodziny pod mostem,bo noga się powinęła.Mieszkam obecnie w budynku w którym jest sporo rodzin z tz.socjalu.Wierzcie mi,że są to mili ludzie,na co dzień nikomu nie szkodzą.Może i popijają coś tam w swoich mieszkaniach,a Wy w swoich willach to abstynenci?Bo upijacie się drogimi trunkami to jesteście lepszymi pijakami?Więcej pokory moi drodzy,bo nie wiecie co Was czeka.
74. Dodane przez Sebastian, w dniu - 23-10-2014 10:04
dot. komentarza nr 51 należy się sprostowanie. PIS w Lesznie to na pewno NIE socjaliści, głosowali PRZECIWKO Budynkom socjalnym na Grzybowie, w odróżnieniu od Platformy. GŁOSUJMY NA PL18 lub PIS jeżeli zależy nam na sprawiedliwości w naszym mieście.
75. Dodane przez ----, w dniu - 23-10-2014 10:06
Z tego co wiem to na Grzybowie maja być lokale socjalne o podwyższonym standardzie!!!! To po co pracować??? Po co płacić czynsze???? Super dzielnica, super mieszkania Brawooo Dziś nie płacimy czynszów jak możemy dostac za darmo nowe i wypasione mieszkanko w super dzielnicy!!!!
76. Dodane przez obiektywny, w dniu - 23-10-2014 10:46
Jak Was mierzi sąsiedztwo ludzi biednych to sprzedajcie te Wasze pałace! Kupcie sobie campery i będziecie sobie sami wybierać miejsca postoju i odpowiadających Wam sąsiadów. Tylko nie wiadomo czy oni tego będą tego chcieli. Nie czyńcie nikomu co Wam nie jest miłe szanowni hipokrytki i hipokryci z pseudo ekskluzywnego osiedla Grzybowo.
77. Dodane przez idioci, w dniu - 23-10-2014 10:57
do 53 - naucz sie czytac ze zrozumieniem i dopiero komentuj - analfabetyzm wtorny !!
78. Dodane przez Anna, w dniu - 23-10-2014 11:26
Bogacz kocha pieniądze tam nie ma miłości a biedny ma miłość która jest bez cenna
79. Dodane przez antyradny, w dniu - 23-10-2014 11:33
tak czytam te komentarze i najwięcej jadu w tych, którzy nie byli na sesji, nie znają treści petycji a jada po mieszkańcach Grzybowa - dla informacji - mieszkańcy nie są przeciwko ludziom potrzebującym tylko przeciwko decyzjom urzędników, radni wczoraj zrobili szopkę, 3 godziny dyskusji a na końcu na szybko uchwała że oni nie są kompetentni i dlatego odrzucają petycję.
80. Dodane przez do 75, w dniu - 23-10-2014 11:39
Nie pracuj, nie płać, może dostaniesz mieszkanie socjalne. Zobaczymy, czy będzie ci się podobać to życie.
81. Dodane przez tak jest, w dniu - 23-10-2014 12:25
Wszystkich razem radnych ,prezydentów i resztę z tymi lokatorami do ratusza .Odpalić tę rakietę na Rynku i w kosmos .Ech te lata 40 ub ,porządek must zajn.A teraz rozpasanie.Wynająć tej trudnej ,,młodzieży,, hotel np Akwawit i będzie taniej.
82. Dodane przez Prawnik, w dniu - 23-10-2014 13:48
Nie wiem dlaczego Pan Adamek nie pisze wprost: Mieszkańcy Grzybowa ,skierowali petycję,ządając wstrzymania budowy lokali socjalnych i zmiany lokalizacji. Petycja spełniała wymogi formalne ( ponad 400 ważnych podpisów )i przewodniczący Pawlaczyk zgodnie z prawem miał obowiązek zwołania sesji - co zrobił.Rada Miejska nie ma jednak kompetencji aby wstrzymać buowę i zmienić lokalizację. Przyjęcie uchwały nakazującej wstrzymanie budowy i zmiana lokalizacji byłoby złamaniem prawa, a przyjeta uchwała byłaby nieważna. Jedynym wyjściem zgodnym z prawem było podjęcie uchwały negatywnie opiniujacej żądanie mierszkańców Grzybowa. Radni, którzy tego nie rozumieli,badź chcieli zaistnieć publicznie byli przeciw lub się wstrzymali od głosu. Tym samym byli za tym aby złamać prawo. Obecnie decyzja należy do Prezydenta Malepszego. Apeluję pisać prawdę !
83. Dodane przez do 82. Dodane, w dniu - 23-10-2014 14:01
jeśli rada miejska nic nie może, to należy ją zlikwidować
84. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 23-10-2014 14:31
Nie mam nic wspólnego z Grzybowem ale przyznaję rację mieszkańcom tej okolicy. Polityka prowadzona przez Malepszego utwierdza mnie w przekonaniu, że należy zmienić władzę tego miasta. To koniec Pana rządów, Panie Malepszy... KONIEC!!!
85. Dodane przez ---, w dniu - 23-10-2014 14:42
Mieszkanicy chcieli wstrzymać budowę do czasu wyjasnienie sytuacji, a nie mówili nic o nie budowaniu socjalnych!!!! Wypowiadją się tu osoby które zazdroszczą ludzią, że ciężką pracą doszli do czegoś. W Lesznie niestety jest bardzo dużo zawiści!!!
86. Dodane przez ----, w dniu - 23-10-2014 15:03
Czy Wy Leszczycnianie nie widzicie, że ludzie z Grzybowa nie boją się biedych, ale niepodoba im się, że w strategi miasta pisze coś innego a coś innego się robi poczytajcie trochę tak jak ja zrobiłiem i juz wiem o co chodzi. Poprostu pisze się coś innego w dokumentach a robi też inaczej!!! a najlepeij krytykować jak do konca nie wiadmo o co chodzi
87. Dodane przez Kmicic, w dniu - 23-10-2014 16:23
Ponownie to powtórzę; W POLSCE JEST ZA DUŻO WYKSZTAŁCONYCH A ZA MAŁO MĄDRYCH!
88. Dodane przez Gronowo, w dniu - 23-10-2014 16:45
A czy na tym Grzybowie to mieszkają tacy bogacze jak w Gronowie? 
 
Bo w Gronowie to niby bogacze lecz: 
- śmieci podkładali do bloków i bałaganili jak bydło - teraz jest kamera i im wstyd  
- parkują dalej na "blokowym" parkingu lub systematycznie zajeżdżają "blokową" trawę bo im garaże zalewa woda 
- dzieciaki przychodzą na plac zabaw do bloków ale nigdy odwrotnie w ramach rewanżu 
- odgrodzeni od bloków " po samo niebo" 
- ich dzieciaki pod blokami palą fajki i randkują bo w domu nie wolno 
- a gdy widzą ludzi z domów socjalnych to uciekają jak przed ebolą, zarazą ..... 
- mają dobre serca ale tylko w niedzielę przez jedną godzine 
.............itd. i itc....
89. Dodane przez gronowiak, w dniu - 23-10-2014 19:03
Malepszy komuszku jesteś wart swojej rodzinki , 
Wystarczy przejść się na Gronowo i zobaczyć co się tam dzieje
90. Dodane przez hip, w dniu - 23-10-2014 19:05
LESZNO TU CHCE SIĘ WYĆ- spadam z tej pipidówy z CZERWONYMI BARONAMI
91. Dodane przez B&S, w dniu - 23-10-2014 21:17
dot. komentarza 82 od ''Prawnika''. Owszem może i wstrzymać budowy Rada kompetencji nie miała, ale zmianę lokalizacji, którą to właśnie Rada uchwaliła, że w Grzybowie mają być te bloki socjalne (UCHWAŁA NR XXIII/380/2013 RADY MIEJSKIEJ LESZNA 
z dnia 31 stycznia 2013 r.). przecież mogła zrobić. Choćby poprzez podjęcie uchwały o zmianie tej podanej wyżej. Na chłopski rozum po prostu przyznać się do błędu i go naprawić. Ale nie stać ich było na to. Tym samym nadal będzie obowiązywał Program Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Miasta Leszna na lata 2013-2017 w kilku aspektach niezgodny ze Strategią Rozwoju Mieszkalnictwa Miasta Leszna z 2007r.
92. Dodane przez pytanie, w dniu - 23-10-2014 22:30
Wiecie nie wiem skoro wszyscy są równi to czy osoby oczekujące na te lokale socjalne czasami my nie dyskryminujemy ?
93. Dodane przez Zośka, w dniu - 23-10-2014 22:37
Do prawnika 82. A może mi Pan od strony prawnej powiedzieć jak to możliwe ze najpierw wydaje sie pozwolenie na budowę socjali a dopiero kilka miesięcy pózniej radni ustalają lokalizacje pod ich budowę . Bo pan Prezydent i radny ganowicz sie polubili. Mówia o planie zagospodarowania przestrzennego ..... A w nim nie ma nic o lokalach socjalnych..... Nigdy nie było i raczej nie będzie....bo takich rzeczy w planach sie nie określa.licze na pana ocenę prawna. Apeluje pisać i mowić prawdę!
94. Dodane przez ----, w dniu - 23-10-2014 23:31
Brawo dla Radnego Hayna, podobno chce służyć Miastu i Jego Mieszkańcom - własnie widać jak chce służyć mieszkańcom - być przeciwko nim!!!
95. Dodane przez On, w dniu - 24-10-2014 08:18
A co nowobogackim przeszkadza że biedni będą mieszkać? I tak ma być! Brawo.Człowiek człowiekowi równy!
96. Dodane przez maria, w dniu - 24-10-2014 08:30
Radny Hayn nie jest przeciwny mieszkańcom,tylko głupocie niektórych!!!!
97. Dodane przez Ona, w dniu - 24-10-2014 08:45
Do 95. No właśnie nie rozumiesz tematu. Wydzielają duży teren żeby skupić w nim biedę. Naznaczyć tych ludzi' którzy z jakiegoś powodu nie radzą sobie z problemem. Gdyby ciebie sprawa dotyczyła chciałbyś tam mieszkać?
98. Dodane przez ja, w dniu - 24-10-2014 14:18
mieszkam w Gronowie i zupełnie nie przeszkadzają mnie ci ludzie, nasz kraj upadł i takie jest życie, to nie bandyci!
99. Dodane przez mieszkaniec Grzybowa toporek, w dniu - 24-10-2014 15:38
Mnie Ci ludzie nie przeszkadzają, znam ich i w większości są normalni, a że nie pracują to nie ma znaczenia. A to że kupiłem tu działkę za 187 zł to nie uważam siebie za bogatego tylko za jelenia po prostu. Zadnej wyjatkowości to osiedle nie ma. Ludzie mają po prostu kompleksy i chore ambicje.
100. Dodane przez jjj, w dniu - 24-10-2014 16:56
Czy WY ludzie nie rozumiecie, że władza "szuflatkuje" ludzi biednych rzucić w jedno miejsce a inni ich bedą wytykać!!!??? Czy jeśli mieszkańcy "biedni" będą rozproszeni to kto bedzie wiedział jaki mają status społeczny??? O to to władza się nie martwi bo po co Oni obowiązek swój wykoanli i dali mieszkania. A czy ludzie będą wytykani czy nie to nie ich problem
101. Dodane przez Alex, w dniu - 24-10-2014 21:45
Głosujemy na radnych licząc, że będą nas reprezentowali i pomagali w takich np. sprawach.  
Niestety dowiadujemy się, że radni są bezradni i tylko prezydent może zmienić decyzję.To po co nam tacy radni . Wystarczy nam sam prezydent. 
Zrezygnujmy z radnych , a diety przeznaczmy na inne cele . 
Prezydenta wybierzmy takiego, który będzie chciał w demokratyczny sposób załatwić problemy ,a nie będzie załatwiał spraw nie bo nie . 
Decyzja prezydenta cyt. ,, chcę spotkania z mieszkańcami ,ale zdania nie zmienię " . Takie spotkanie to nie będzie dialog z mieszkańcami tylko kolejny monolog ze strony p. Malepszego . 
Ponoć mamy demokrację , a ja się czuję jak byśmy mieli dyktatora u władzy . 
Pozdrawiam z miasta - Leszno tu chce się wyć !
102. Dodane przez baz, w dniu - 24-10-2014 22:12
Mieszkam w Gronowie mam super furę i komórę i wypas chatę. 
I mam ... na bidaków z bloków .  
Całe życie tyrali i ledwo 2 pokoi sie dorobili. 
Życiowi nieudacznicy.
103. Dodane przez k.w, w dniu - 25-10-2014 14:22
do komentarza102 . i co z tego ze to masz. może ci nieudacznicy sa bardziej szczęsliwi . nie dobra materialne świadcza jakim sie jest człowiekiem.
104. Dodane przez jagoda, w dniu - 26-10-2014 15:12
Przed chwilą widziałam przed domem rycerza na Kurkowej.
105. Dodane przez Qornik, w dniu - 28-10-2014 21:25
Do komentarza 102. Swoją wypowiedzią podkreślasz swój ubogi stan umysłu i swoje pochodzenie z plebsu. Sam zatem jesteś nieudacznikiem.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj