Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Grzybowo ostatecznie bez socjalnych

Polityczny spór o mieszkania

Grzybowo ostatecznie bez socjalnych

19.03.2015. Radio Elka, Jarek Adamek
glossocj.jpgRadni Leszna zmienili program gospodarowania zasobem mieszkaniowym miasta, ostatecznie wycofując się z budowy lokali socjalnych na Grzybowie. Podczas obrad doszło do bardzo emocjonalnej dyskusji, w której z jednej strony padały zarzuty o niewrażliwość, z drugiej o demagogię.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Projekt uchwały zmieniającej program gospodarowania zasobem mieszkaniowym miasta miał usankcjonować decyzję prezydenta Łukasza Borowiaka, który zrezygnował z budowy na Grzybowie dwóch bloków z 24 mieszkaniami socjalnymi, przychylając się do postulatów mieszkańców tej dzielnicy, zaniepokojonych ewentualnością kłopotliwego sąsiedztwa.

Ponieważ budowa rozpoczęła się jeszcze w poprzedniej kadencji Borowiak zdecydował, że w budynkach powstaną mieszkania komunalne, czyli o czynszu obowiązującym w MZBK. Budowa była jednak dotowana przez Bank Gospodarstwa Krajowego, dlatego
żeby nie stracić dofinansowania władze Leszna musiały znaleźć 24 lokale socjalne w innych budynkach miasta.

Ze zmianą tych rozwiązań nie zgadzali się radni Lewicy, którzy budowę lokali socjalnych na Grzybowie wpisali do programu za czasów swoich rządów i rozpoczęli jeszcze za prezydentury Tomasza Malepszego. Podczas dyskusji nad projektem w imieniu klubu wystąpił Grzegorz Rusiecki, który przypomniał, że lokalizacja mieszkań socjalnych na Grzybowie miała służyć integracji osób wykluczonych z tymi, którzy są zamożniejsi. -Wiele osób jest w trudnej sytuacji nie z własnej winy - mówił - należy wykazać się większą wrażliwością społeczną. Radny Lewicy zarzucał też prezydentowi, że ustąpił mieszkańcom Grzybowa, podczas gdy na następne lata planuje budowę bloków socjalnych na Henrykowie. -Czy są lepsze i gorsze lokalizacje? - pytał Rusiecki.

Michał Skrzypczak z PL 18 podkreślił, że parametry mieszkań budowanych na Grzybowie są o wiele wyższe niż warunki stawiane lokalom socjalnym. -Taki projekt mógłby zbudować deweloper i spokojnie sprzedawać takie mieszkania na wolnym rynku - mówił.

Dyskusji przysłuchiwała się grupa mieszkańców Grzybowa.
Wiceprezydent Adam Mytych stwierdził wręcz, że standard budowanych mieszkań przewyższa nawet to, co oferują deweloperzy. -Czy ci, którym się noga powinęła w życiu nie mają prawa do lepszych warunków? - oponował Marek Ganowicz z Lewicy. -Obyście nigdy nie znaleźli się w takiej sytuacji - dodawał Grzegorz Rusiecki.

Argumenty te radni PL 18 uznali za demegogiczne. -Czynsz w lokalach socjalnych wynosi 1,42 PLN za metr bez względu na standard - mówił Michał Skrzypczak, a Adam Mytych dodał, że niedopuszczalna jest sytuacja, że osoba płacąca czynsz komunalny żyje w gorszych warunkach niż lokator mieszkania socjalnego.

Prezydent Łukasz Borowiak zapewnił, że jest zwolennikiem rozpraszania lokali socjalnych. -Doświadczenia z Gronowa pokazują, jaka tam jest skala interwencji policyjnych - mówił. Prezydent przypomniał też, jak bardzo potrzebne są mieszkania komunalne - na przydział czeka się od 5 do 6 lat. Dlatego, jak podkreślił, miasto powinno jak najszybciej przystąpić do programu budownictwa czynszowego, na przykład poprzez TBS.

Gdy doszło do głosowania za uchwałą było 12 radnych PL 18 i PiS. Przeciwko opowiedziało się 4 radnych Lewicy, zaś 4 radnych PO wstrzymało się od głosu.
 
Komentarze (43)
1. Dodane przez Arek, w dniu - 19-03-2015 21:40
panie Grzegorzu ma pan kilka mieszkań wiec proszę je wynająć potrzebującym za przysłowiową złotówkę,a pan panie Marku niech odda swoje komunalne mieszkanie kupione po znajomości pozdrawiam śmieszne SLD .życzę powodzenia PL 18
2. Dodane przez taka prawda, w dniu - 19-03-2015 21:50
Nieroby zostaną w naturalnym środowisku ....czyt centrum. 
Przynajmniej będą mieli blisko do MOPSu
3. Dodane przez 888, w dniu - 19-03-2015 21:51
Brawo :) Nareszcie coś zaczęło się zmieniać. Mam nadzieje, że władze dostrzegły problem głębiej.
4. Dodane przez czerwona sitwa, w dniu - 19-03-2015 21:54
Komuszki tacy dobrzy jesteście to proponuje przygarnąć po jednym menelu do siebie tylko Zenonowi przydzielcie faceta bo on taki wrażliwy ;)
5. Dodane przez Anka, w dniu - 19-03-2015 21:54
Lokale socjalne będą budowane tam gdzie mieszkają ludzie mniej zamożni i nie będą mieli nic do powiedzenia na temat tego czy się na nie zgadzają czy nie. Czy znowu zadziałały jakieś znajomości i układy? Wiadomo że nikt nie chce mieć w sąsiedztwie kłopotliwych sąsiadów, gdzie jest alkohol, bójki itp. Tylko dlaczego jedni mogą decydować o tym czy chcą takich sąsiadów /ci bogaci/ a inni /biedni/ nie?
6. Dodane przez Lepszy >gorszy, w dniu - 19-03-2015 21:57
Widzę ze w Leszie Pl18 są lepsi i gorsi tylko mam dziwne wrażenie ze ci niedowartościowani przez poprzednią władzę są jakby lepsi... Szkoda ze nie traktuje się równo starówki i grzybowa. Ale grzybowo to ci lepsi wiec nie mogą mieć socjala za sąsiada
7. Dodane przez Antek, w dniu - 19-03-2015 22:07
PL 18 I PREZYDENT górą:) tak trzymać :)
8. Dodane przez loża szyderców- lampy solarne, w dniu - 19-03-2015 22:07
Grzesiu na solarium pytają sie o Ciebie?
reklama
9. Dodane przez Do kom. 1, w dniu - 19-03-2015 22:12
Przecież to nasza leszczyńska odmiana "kawiorowej lewicy" której wrażliwość lewicowa kończy się na zabieraniu głosu w obronie "najbiedniejszych".
10. Dodane przez Ardi, w dniu - 19-03-2015 22:12
"podczas gdy na następne lata planuje budowę bloków socjalnych na Henrykowie" a czemu na Herykowie, my też nie chcemy tych nierobów i pijaków nie zrobią im jakies lokum w centrum miasta w końcu i tak tam jeżdżą.
11. Dodane przez a ja myślałem, że wszyscy są równi, w dniu - 19-03-2015 22:21
Nasz prezio dał się kupić nowobogackim. Mam nadzieję,że odbije mu się to czkawką i to nie byle jaą
12. Dodane przez vbn, w dniu - 19-03-2015 22:25
na Allegro można kupić kontenery po 10 000 zł w których da się mieszkać, ustawić takie 30 km od odsad ludzkich i będzie osiedle socjalne
13. Dodane przez Michał Skrzypczak, w dniu - 19-03-2015 22:34
Moim zdaniem bardzo dobra decyzja radnych. Jako jeden z głosujących za zmianą kwalifikacji tych lokali z socjalnych na komunalne wyraziłem swoją opinię, że nie przemawia do mnie sprawa lokatorów lepszych czy gorszych, bogatszych czy biedniejszych. Dla mnie zmiana statusu tych lokali jest racjonalna ze względu na standard i ich powierzchnię, która ma się nijak do definicji lokalu socjalnego. Zaprojektowane mieszkania mają po 36 i prawie 48 m2. Wg projektu niczym się nie różnią od lokali mieszkalnych budowanych dziś przez deweloperów na własność. Jak pogodzić w imię sprawiedliwości społecznej taki stan, że osoby z wyrokami eksmisyjnymi otrzymają być może piękniejsze mieszkania od tych w których mieszkali dotychczas. Jak wytłumaczyć osobom, które mieszkają w lokalach komunalnych i płacą czynsz czterokrotnie wyższy od czynszu w lokalu socjalnym a mają o wiele niższy standard od tych budowanych. Wreszcie komu przydzielić mają urzędnicy tak wyjątkowo atrakcyjne mieszkania? Dziś usłyszałem ciekawy sposób na taki przydział ekstra mieszkania po prostu nie płać za mieszkanie, właściciel wystąpi z pozwem o eksmisję no i po wyroku droga otwarta do eleganckiego mieszkania za 1,42 zł za m.kw. Ja kocham rozdawnictwo - zawsze powtarzam, że więcej radości jest z dawania niż otrzymywania. Filantropom polecam jednak rozdawnictwo własnych pieniędzy, a nie pieniędzy publicznych naszych mieszkańców.
14. Dodane przez Maria, w dniu - 19-03-2015 23:10
no komuchy przyznajcie szczerze dla kogo miały być te luksusowe, w pełni wyposażone mieszkania na Grzybowie, z czynszem rzędu 60 zł? Pewnie były tak samo uczciwie przydzielane jak wygrywane "konkursy" w Urzędzie Miasta albo jego jednostkach czy miejskich spółkach! Popatrzcie na spis pracowników urzędu i porównajcie nazwiska...Biednymi to sobie gęby tylko wycieracie, obłuda w czystej postaci!
15. Dodane przez redio, w dniu - 19-03-2015 23:51
Wypraszam sobie że w centrum są sami nieroby. Jak kogoś nie stać na mieszkanie bo się robić nie chce, lub się nie płaci za najem to nie dawać im mieszkań tylko pokoje z ogólną kuchnią i łazienką. Zobaczymy ilu będzie chętnych co ich nie stać na wynajmowanie mieszkań. Dając tanio mieszkania to się uczy nowe pokolenie jak się nie narobić, dostać od państwa kasę i mieszkanie. Jak nie mają pracy to nie dawać mieszkań bo i tak nie będą mieli ich z czego opłacać. Najpierw praca później mieszkanie, jak nie mają wykształcenia to chyba miasto może zatrudniać to porządkowania alejek, parków na wiosnę?
16. Dodane przez der, w dniu - 19-03-2015 23:54
wszystkie mieszkania w Polsce powinny mieć czynsz 1,42 PLN za metr :) , obcecne ceny na wolnym rynku są chore, 70% pensji na czynsz+dolę dla właściciela :(
17. Dodane przez faf, w dniu - 20-03-2015 01:17
ważne, że istnieje coś takiego jak grzybowo w naszym powiecie leszczyńskim, opinie ludzi bez ogródków działkowych nic nie warte, więcej zieleni i miejsc relaksu w Lesznie!
18. Dodane przez dd, w dniu - 20-03-2015 07:12
A co myślicie,że w komunalnych nie będzie libacji i meneli? To sobie tak myślcie prestiżowi mieszkańcy Grzybowa.Ha,ha,ha....
19. Dodane przez jaro, w dniu - 20-03-2015 07:23
Proszę mi napisać co to znaczy byc w trudnej sytuacji ,znam rodziny które maja po trzy samochody raz w roku wczasy w hiszpani i one korzystają z mieszkań komunalnych bo jak stwierdzono SA w trudnej sytuacji materialnej. Dla mnie taka osoba pownna chodzic w dziurawych butach jezdzic rowerem i byc bez pracy to wtedy bym zrozumial trudna sytuacja materialna .Dla mnie to jedna wielka mafia.kto ma układy w Lesznie mieszkanie dostaje od reki a niektórzy czekają czekają i jeszcze czekają a i tak nie dostana
20. Dodane przez Sebastian Hojnacki, w dniu - 20-03-2015 07:31
Mnie zastanawia też jakim kalkulatorem Radny Ganowicz wyliczył koszt budowanego mieszkania na Grzybowie na 83 tys. zł docinając Radnemu PL18, że lokali w tak niskich cenach nie ma rynku i żaden deweloper nie zbuduje. Koszt budowy obu bloków zapisany w uchwale to 2,7 mln zł dzieląc przez 24 mieszkania (abstrachując od różnego metrażu) wychodzi średnio 112.500zł za 1 mieszkanie. Jednak są to czyste koszty budowy. Miasto daje także za darmo grunt pod budowę! Tego Radny Ganowicz nie wziął pod uwagę! Developer musi kupić działkę pod takie 2 bloki. Cena działki przekroczy 0,5 mln zł plus zysk dewelopera średni w branży ok. 5%. Także mieszkanie w budowanym bloku na Grzybowie, gdyby było sprzedawane normalnie na rynku miałoby cenę ponad 140 tys. tj. ponad 3 tys. zł / m2, więc nie jest jakoś szczególnie tanie jak Radny Ganowicz sugerował i wprowadzał w błąd obecnych na sali.
21. Dodane przez Marek, w dniu - 20-03-2015 07:31
Przecież na Gronowie też są w pełni wyposażone mieszkania socjalne,Łazienka, wc , prysznic , ciepła woda z bojlera ,aneks kuchenny,każde mieszkanie osobne wejścia, niektórym socjal kojarzy się ze wspólnym wc poza lokalem , wspólnym przedpokojem a zdarzają się takie ze wspólną łazienką czy nawet kuchnią To co Gronowo to typowy socjal??? Różnica w standardzie od Gronowa tylko w tym ,że tam będzie gaz a w Gronowie go nie ma,a co do powierzchni ( 5 m2 na osobę ) będą bardziej zaludnione o ile Urząd ściśle się tego trzyma w co wątpię
22. Dodane przez mieszkaniec Grzybowa, w dniu - 20-03-2015 08:20
Elita mieszka na Grzybowie i nie chce spadku wartości mieszkań. 
Proponuję w lesie wybudować osadę ogrodzoną płotem pod prądem i tam umieszczać mieszkańców z lokali socjalnych. Czy to ludzie innej kategorii???? Każdy ma prawo do życia w godnych warunkach.
23. Dodane przez Paweł, w dniu - 20-03-2015 08:22
PL-18 i Prezydent = mafia
24. Dodane przez Ela, w dniu - 20-03-2015 08:28
Czy Wam ludzie się wydaje, że mieszkańcy Grzybowa dostali to wszystko za darmo ? Oni ciężko pracowali na swój standard życia i mają prawo do sprzeciwu. 
A poza tym , dlaczego wszystkim , wszystko ma się należeć, zmotywujmy ludzi do pracy , a nie dawajmy wszystkiego za darmo.
25. Dodane przez Echo, w dniu - 20-03-2015 08:40
Popieram komentarz 13 i 15.
26. Dodane przez Ja, w dniu - 20-03-2015 08:42
Popieram kom 15 wspolna kuchnia i ubikacja wyleczy ich ze wszystkiego
27. Dodane przez max, w dniu - 20-03-2015 09:12
Przy następnej budowie socjalnych na Henrykowie na pewno powtórka protestów,mleko rozlane
28. Dodane przez Karol, w dniu - 20-03-2015 09:20
"Arystokracja" grzybowsko-leszczyńska.Poparcie aktualnej władzy w radzie Leszna dla tych "szlachciców" grzybowskich jest tylko zapłatą za głosowanie.Wstyd przyznać się , że jest się leszczyniakiem.Moderator jest chyba też z Grzybowa, bo nie puszcza komentarzy.
29. Dodane przez obserwator, w dniu - 20-03-2015 09:38
Raczej abstrahując niż abstrachując.
30. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 20-03-2015 09:48
Brawo PL18 Brawo prezydent tylko tak dalej.....!!!!!
31. Dodane przez nik, w dniu - 20-03-2015 10:12
dając mieszkania socjalne tych ludzi należy sprawdzić dochody ,mozliwość opłaty czynszu pracuja czy raczej roboty unikają by sie załapać na dopłaty do lokalu jest gro ludzi którzy cwaniakują wykorzystuja jak sie da wszystkie możliwe środki może i mogliby kupić sobie mieszkanie ale po co jak mogą otrzymać za darmo skorzystać do dopłaty w czynszu i korzystać z życia bez wiekszego wysiłku a co do Grzybowa to nie jest to osiedle prestiżowe ogólnie jest brzydkim osiedlem gęstość zabudowy sąsiedztwo stacji paliw cmentarza ciekawe kto tak umiał kit wciskac że działki poszły tak drogo są w Lesznie uwierzcie mi ładniejsze osiedla domków jednorodzinnych
32. Dodane przez mieszkaniec Grzybowa, w dniu - 20-03-2015 11:37
do kom. 28 - Karolek, zjedz snickersa
33. Dodane przez Arek, w dniu - 20-03-2015 11:51
radny Ganowicz dawno powinien oddać mandat przecież komuchom mówimy nie jednego juz przepędzili(...)
34. Dodane przez Katarzyna, w dniu - 20-03-2015 12:33
Wielu z Was nie ma pojęcia o tym kto ma prawo do lokalu socjalnego. Jakie warunki trzeba spełniać. Mieszkańcy Grzybowa osądzili ludzi, którzy się o taki lokal starają, nie znając ich. Myśląc w ten sposób sami tworzycie patologię. Rozejrzyjcie się dookoła czy przypadkiem wasz sąsiad to nie patologia. Czy u Was nikt nie pije alkoholu, a później nie robi awantur...
35. Dodane przez Inka, w dniu - 20-03-2015 14:10
DO. 34 A owszem, lubię sobie wypić dobrego drinka z mężem w piątkowy wieczór, tylko Katarzyno różnica jest taka, ze ja tego drinka, dom i działkę na której stoi mam za swoje pieniądzę a nie z zasiłku! awantur nie robimy, bo jak człowiek pracuje a potem zajmuje się dziećmi to nie ma czasu i sił na awantury! Mam dość żerowania na mojej pracy rożnych cwaniaczków i zaradnych pań, którym corocznie dziecko przybywa, a oficjalnie są "samotne" bo zasiłek wtedy większy!
36. Dodane przez frusiu, w dniu - 20-03-2015 14:44
karolek gwiazdorzy:)
37. Dodane przez Katarzyna, w dniu - 20-03-2015 15:51
Do 35. Ja widzę to tak, że o takie mieszkanie starają się np: osoby niepełnosprawne, kobiety samotnie wychowujące dzieci czy inni ludzie pokrzywdzeni przez los. I właśnie taka jest różnica między nami, że Ty droga Inko już z góry osądzasz kogoś o kim nie masz pojęcia, że istnieje. A skoro uważasz, że tak dobrze Ci "inni" mają to też idź na zasiłek. Doceń to co masz i nie wygaduj drugiemu.
38. Dodane przez Ja, w dniu - 20-03-2015 16:04
do kom. 24. Mam prośbę zmień lekarza i nie pluj na ludzi pozostałych i mieszkających w Lesznie. Jest to nieetyczne. Nie ty sama pracujesz. Może Urząd Skarbowy powinien się zainteresować co niektórymi. A w kościółku to w 1-wszej ławce.Pewnie. :(
39. Dodane przez widz, w dniu - 20-03-2015 18:35
Nie wie kto tam faktycznie zamieszka ale Grzybowo nie zaliczyłbym do luksusu, ludzie sprzedali bloki i wybudowali chaty, ich sprawa, podoba im sie to dobrze. A co do meneli i rozrabiak to niestety nasza wina bo dajemy, dajemy a wiadomo, ze otrzymane jest nieszanowane. Wiec administratorzy wezcie sie w koncu do roboty bo nawet nie potraficie zmusic meneli do sprzątania po sobie róznych "odpadów" tylko macie zamiataczy zatrudnionych do tych spraw- i tu jest problem- podobno administrator jest od budynku a nie ludzi w nim mieszkajacych???????? Czy to mądre?  
Po drugie są rodziny grandziarzy ktorzy i nierobow wybrzydzajacych w wyborze mieszkań, czy tak powinno byc?
40. Dodane przez dodo, w dniu - 20-03-2015 19:45
prezydent tworzy mafie,błędem był ten wybór już Malepszy był lepszy...
41. Dodane przez do 14, w dniu - 20-03-2015 21:43
Ale cię po...ło.
42. Dodane przez 41dodo, w dniu - 20-03-2015 23:09
lepszy? chyba w wałkach rodzinno-koleżenskich
reklama
43. Dodane przez olek, w dniu - 23-03-2015 14:46
NIE MIESZKAM NA GRZYBOWIE - JEDNAK BYŁEM PRZECIWNIKIEM USZCZĘŚLIWIANIA 
MIESZKAŃCÓW TEGO OSIEDLA BLOKAMI SOCJALNYMI. NIE WOLNO ROBIĆ CZEGOŚ TAKIEGO, ŻE NAJPIERW SPRZEDAJE SIĘ DZIAŁKI, LUDZIE BUDUJĄ DOMY ZA DUŻE PIENIĄDZE - A NASTĘPNIE BUDUJE SIĘ PO SĄSIEDZKU BLOKI DO KTÓRYCH WPROWADZAJĄ SIĘ LUDZIE - WIADOMO JAKIEGO POKROJU. TO SPRAWIA, ŻE CENY NIERUCHOMOŚCI W TYM REJONIE SPADAJĄ NA ŁEB NA SZYJĘ, A MIESZKAŃCY TRACĄ. JEŚLI COŚ TAKIEGO SIĘ PLANUJE TO NIECH KAŻDY WIE GDZIE BĘDZIE BUDOWAĆ DOM I W JAKIM SĄSIEDZTWIE. TAKIE BUDYNKI POWINNY POWSTAWAĆ W REJONACH ODDALONYCH OD DOBRYCH DZIELNIC. LUDZI POWINNI CHCIEĆ SIĘ WYDOSTAĆ ZE SOCJALÓW A NIE TAM TRAFIAĆ...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj