Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Góra arrow Mielczarek dyrektorem ZSO

Nowa szkoła, nowa dyrektor

Mielczarek dyrektorem ZSO

10.06.2015. Radio Elka, Emilia Wojciechowska


(Fot. www.powiatgora.pl)
Magdalena Mielczarek wygrała konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze. To nowa placówka, w skład której wchodzą Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza oraz nowoutworzone Gimnazjum Dwujęzyczne. Dotychczasowa dyrektor LO Małgorzata Patrzykąt nie wystartowała w konkursie i z końcem sierpnia zakończy pracę. Dzisiaj starosta spotkał się z obiema nauczycielkami. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Małgorzata Patrzykąt pełni funkcję dyrektora od 2008 roku, po tym jak poprzednia dyrektor Irena Krzyszkiewicz została burmistrzem Góry. Po utworzeniu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Patrzykąt nie zdecydowala sie na udział w konkursie.

- Moim największym sukcesem było utworzenie Gimnazjum Dwujęzycznego, a w ślad za tym Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze. Spełnił się tym
samym mój cel, jaki sobie postawiłam sobie w ostatnim okresie pracy. Ponieważ za dwa lata przechodzę na emeryturę stwierdziłam, że nie przystąpię do konkursu, bo jestem spełniona zawodowo i trzeba dać szansę młodszym
- powiedziała dla portalu powiatu Małgorzata Patrzykąt.

Zarząd powiatu górowskiego zdecydował, że z dniem 31 sierpnia 2015 r. Małgorzata Patrzykąt zakończy pracę dyrektora. Jednocześnie na stanowisko dyrektora ZSO powołał Magdalenę Mielczarek, która została wyłoniona w drodze konkursu. Pracę rozpocznie 1 września.

Magdalena Mielczarek jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego na Politechnice Poznańskiej, a także studia podyplomowe z zakresu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Od 2003 roku pracuje w Liceum Ogólnokształcącym w Górze. Przez ostatnie dwa lata pełniła tam funkcję społecznego wicedyrektora.

W trakcie swojej pięcioletniej kadencji chciałaby doprowadzić do utworzenia liceum dwujęzycznego. - Umożliwi to kontynuację kształcenia dla absolwentów naszego gimnazjum dwujęzycznego oraz stałe podnoszenie jakości kształcenia w Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Górze - stwierdziła Mielczarek

Dziś po zakończeniu posiedzenia zarządu starosta Piotr Wołowicz spotkał się z obecną i przyszłą panią dyrektor i wręczył stosowne uchwały. Podziekował Małgorzacie Patrzykąt za dotychczasowa pracę i pogratulował nowej dyrektor Magdalenie Mielczarek.
 
Komentarze (84)
1. Dodane przez absolwentka, w dniu - 11-06-2015 00:26
Liceum Ogolnoksztalcace tonie i smutno na to patrzec- nowoutworzone Gimnazjum natomiast to tylko i wylacznie sposob na utrzymanie etatow nauczycieli tonacego Liceum...Najwyzszy czas na Pania Patrzykat, gdyz ta jest w ogromnej mierze odpowiedzialna za upadek niegdys slawnej szkoly na dosc dobrym poziomie. Nie polecam nikomu pojscia do tej szkoly, gdyz kadra wola o pomste do nieba!
2. Dodane przez tomm, w dniu - 11-06-2015 01:17
Wygrala konkurs czy miala zostac dyrektorem to kto jeszcze kandydowal bo wydaje mi sie ze zostalo ustawione
3. Dodane przez UCZEŃ, w dniu - 11-06-2015 06:40
No to teraz zacznie sie cyrk na kołach !!!
4. Dodane przez Krokus, w dniu - 11-06-2015 08:56
Zobaczymy,czy pupilka PO w gminie i powiecie uratuje ten upadly "gmach" LO?
5. Dodane przez akopo, w dniu - 11-06-2015 09:00
a byl jakis konkurs i kiedy sie odbyl? jak zawsze w powiecie gorowskim ,wszystko tajne i ukryte przed spoleczenstwem!
6. Dodane przez ALVAREZ, w dniu - 11-06-2015 09:02
Rozumiem ,ze byl starosta ....ale na co ten drugi i jeszcze naczelnik od nauki i oswiaty???? przerost formy nad trescia!
7. Dodane przez mintaj, w dniu - 11-06-2015 09:14
Jasne naród spekulantów, co by nie było to napewno zostało ustawione !!! To jakiś PIS ior pisze chyba. Powołajmy komisję śledczą.
8. Dodane przez Konkurs, w dniu - 11-06-2015 11:01
Nowa pani dyrektor nie jest dobrze postrzegana przez społeczeństwo gminy góra. W wyborach samorządowych z listy łaskawie panującego starosty (czytaj burmistrz) otrzymała aż 44 głosy. Szacun 
A panująca pani dyrektor na zdjęciu tak bardzo zadowolona z fakty, że doprowadziła szkołę do ruiny i została "poproszona" o przejście na emeryturę.
9. Dodane przez aaa, w dniu - 11-06-2015 11:06
Powiat tonie a wraz z nim jednostki oświatowe. 
W tym tygodniu młodzież LO nie mogła pojechać na zawody ponieważ nie ma kasy. 
Przepraszam nauczyciel usłyszał, że może jechać, ale za swoje.
10. Dodane przez anonim, w dniu - 11-06-2015 11:16
Gratulacje dla Pani Magdy
11. Dodane przez do mintaja(7), w dniu - 11-06-2015 11:18
kolego z PO lub z PSL przestan napadac na PiS ,obywatele maja prawo do pelnej,jawnej i obiektywnej informacji...a w Gorze nie maja niestety,i nie wazne kto pyta PiS nie PiS. Pozdrawiam upadla PO!
12. Dodane przez ma prawo wiedziec, w dniu - 11-06-2015 11:47
skoro wygrała to prosze podac do opini publicznej nazwiska kandydujących, ludzie nie są durni a PO juz się kończy. Co znaczy wygrała konkurs nie wygrała tylko miała być dyrektorem a jeśli tak to żaden konkurs.
13. Dodane przez Jurek, w dniu - 11-06-2015 12:31
Super , że jest ta szkoła.
reklama
14. Dodane przez aaaaa, w dniu - 11-06-2015 12:35
Szkoła nie miała pieniędzy, żeby wysłać uczniów na zawody do Złotoryi, pytam się jakim cudem ? Budżetu Wam zabrakło ? Trochę źle się nim rozporządzaliście.
15. Dodane przez :), w dniu - 11-06-2015 12:37
Ja osobiście bardzo się cieszę z tego iż Pani Magdalena Mielczarek będzie nowym dyrektorem :) Ma pozytywny kontakt z uczniami oraz konkretne cele, które chce realizować :) Myślę, że jest to odpowiednia osoba, która nie zawiedzie.
16. Dodane przez JOLA, w dniu - 11-06-2015 13:01
Gratuluje dla nowej p. dyrektor.  
Na pewno sytuacja szkoły się poprawi. Wreszcie będzie porządek i dyscyplina.Jeszcze raz GRATULACJE.
17. Dodane przez sasza, w dniu - 11-06-2015 14:41
CO POCZNĄ BIDULKI Z GÓROWSKIEGO PO?---informuję ,że-dysponuję (...)
18. Dodane przez UCZENNICA, w dniu - 11-06-2015 17:04
może teraz szkołe będzie stać na wynajęcie busa na zawody, bo aż wstyd!!!! NIKOMU NIE POLECAM TEJ SZKOŁY!
19. Dodane przez Robert Mazulewicz, w dniu - 11-06-2015 17:13
Ja ogromnie się ciszę, że pani Małgorzata została dyrektorem. Bardzo dużo jej zawdzięczam. To przez nią przez 70 dni siedziałem w ZK Rawicz, pomimo, że miałem tam siedzieć 1 rok. Była moim "kuratorem". Już w 2011 r. wieściłem jej wielką "karierę", czyli tuż po wyjściu z ZK Rawicz. Wielu sądziło, że świruję. A proszę, jak pięknie się spełniło! To najgorszy wybór z możliwych. Ale o szczegółach poczytacie sobie Państwo u mnie.
20. Dodane przez roman, w dniu - 11-06-2015 20:51
trawę wyciąć z poboczy dróg, co to ma być, tylko czekać na wypadek
21. Dodane przez ******, w dniu - 11-06-2015 22:47
Tak naprawdę to jedna nauczycielka zaniżyła tam bardzo mocno poziom. I wszyscy wiedzą która to. Nikt z tym nic nie robi. A szkoda bo zdolna młodzież będzie uciekać do Leszna.
22. Dodane przez marian, w dniu - 12-06-2015 09:15
W tej placówce jest więcej nierobów z brakiem talentu pedagogicznego
23. Dodane przez Marcysia....do nr. 20, w dniu - 12-06-2015 11:56
roman najgorzej jest na drodze wojewodzkiej z Leszna do Laskowej w kierunku Gora,gorowski odcinek wykoszony leszczynski trawa ma metr wysokosci! W powiecie gorowskim na drogach powiatowych trawa ma 1.5 metra wysokosci ...bo panowie starostowie zamiast pilnowac spraw powiatu biegaja parami na uroczystosci np. do LO?!
24. Dodane przez edward, w dniu - 12-06-2015 13:23
Większość wpisów świadczy o poziomie intelektualnym ich autorów. LO jest szkołą, biorąc pod uwagę środowisko górowskie, uczącą na wysokim poziomie. Ale ludzie w tym mieście są tak zawistni, że nic innego nie potrafią robić, jak tylko obmyślają jakby tu komuś podłożyć "świnię". Taka prawda i tyle!
25. Dodane przez Samuel, w dniu - 13-06-2015 08:24
Ten potajemny wybór to jakaś kpina.Dość już nierobów wuefistów.
26. Dodane przez ALVAREZ, w dniu - 13-06-2015 12:26
Faktycznie w LO wuefista,w Zs dwoch wiecznych dyrektorow wuefistow, w gimnazjach i podstawowkach tez az sie od nich roiji
27. Dodane przez Nina, w dniu - 13-06-2015 21:28
I po co ten jad o tajnym konkursie? Konkurs był jawny, odbył się 24.05 i kandydował jeszcze jeden nauczyciel z LO.
28. Dodane przez Nauczyciel, w dniu - 14-06-2015 08:24
A po co startowac w konkursie do szkoly ktora i tak pada. Dzieci nie bedzie wiecej. jesli pojda do gimnazjum przy LO, to bedzie ich mniej w gimnazjach nr 1 albo 2. Wiec kolo sie zamyka. Gora po prostu pada.
29. Dodane przez M, w dniu - 14-06-2015 12:11
To już z Góry wszyscy wyjechali i nie było innego kandydata? Znam nowa panią dyrektor i chyba prawda jest znacznie gorsza?
30. Dodane przez misia, w dniu - 14-06-2015 13:29
Gratuluję Pani Magdalenie,jednak uważam, że jej kontrkandydat bardziej sprawdziłby się na tym stanowisku.
31. Dodane przez Jola, w dniu - 14-06-2015 16:10
To prawda.
32. Dodane przez on, w dniu - 14-06-2015 16:49
najlepiej jakby byl to mazulewicz
33. Dodane przez do 27, w dniu - 14-06-2015 17:54
Nina chyba ty wiedzialas od pani Magdy, ja niestety nigdzie przed konkursem nie znalazlam informacji i kiedy sie odbedzie (...)
34. Dodane przez Nina, w dniu - 14-06-2015 21:51
Prosze bardzo, wszystko jawne 10.04 tutaj opublikowano: BIP Starostwa Powiatowego w Górze, nie wiem czy nie wytna linka: 
http://bip.sp-gora.dolnyslask.pl/dokument.php(...)13&idmp=104&r=r
35. Dodane przez Anna K., w dniu - 15-06-2015 08:25
Ja tak nie uważam, drugi kontrkandydat niczym specjalnym się dla szkoły nie zasłużył, a stanowisko dyrektora wymaga ogromnego zaangażowania, poświęcenia i współpracy z wieloma osobami. To nie takie łatwe. Życzę nowemu dyrektorowi wytrwałości, oby LO w końcu wyszło na prostą.
36. Dodane przez Aśka, w dniu - 15-06-2015 09:18
Moim zdaniem bardzo dużo kontrkandydat zrobił i robi dla tej szkoły. Znam wielu moich znajomych, którzy poszli lub idą do tej szkoły właśnie po to aby Pan Mirek ich uczył. Bo jest przede wszystkim gwarancją dobrego poziomu tej szkoły. Ale Pani Magdzie życzę też powodzenia
37. Dodane przez Koala, w dniu - 15-06-2015 23:00
OTO ŻYJEMY W CZASACH GDZIE POCHWAŁA GŁUPOTY MA NAJWIĘKSZE TEATRUM -JAKIEKOLWIEK DO TEJ PORY!!! A wybór nowego dyrektora w osobie p.Mielczarek, jest tego najlepszym dowodem.Przyzwolenie więc dla intryg i donosicielstwa, a i spodziewać się można ,że to wszystko w imię Boże dziać się będzie, jak na ortodoksyjna katoliczkę przystało,z zaprzyjaźnionym błogosławieństwem kapłańskim!Pani Burmistrz niech swój stołek trzyma, bo i z niego, ta Pani gotowa ja wysadzić.Największy wróg to przyjaciel przecież! Jestem przekonany,że marzenie o władzy w tym wypadku się ziści. To najgorszy wybór, zgadzam się z 19!ale jak mawia znany wszystkim radny:,,widział ktoś w Górze konkurs, który zanim sie odbył nie miał juz wyniku?"
38. Dodane przez koleś z kanapy, w dniu - 15-06-2015 23:17
Do 24!!!!Jaki to LO ma wysoki poziom? Mowa chyba chyba o historii tej szkoły?!Obecnie 2/3 uczniów musi pobierać korepetycje z fizyki, chemii, j.polskiego, niemieckiego i innych przedmiotów, by maturę zdać na ,,jako-tako".To nie zasługa grona pedagogicznego/ choć generalizować nie należy, bo są tam ludzie o predyspozycjach do wykonywania swojego zawodu/, a zasługa pieniędzy rodziców tych uczniów i nauczycieli z całego województwa, którzy załamują ręce oceniając wiadomości przekazywane w tej szkole.(...) Taka to prawda jest!
39. Dodane przez S, w dniu - 16-06-2015 20:44
Wszyscy będą "wzorcowo"tańczyć walca. Bo z tego co pamiętam za to ta pani odpowiadała w swojej karierze zawodowej.Proponuje siebie na zastępce- umiem tańczyć czacze.
40. Dodane przez Porucznik Borewicz, w dniu - 16-06-2015 22:59
Tam trzeba chyba zatańczyć już tylko ,,kryminał tango" po takim konkursie, a w pierwszej parze burmistrz ze starosta ...bo do tanga wszak, trzeba dwojga!
41. Dodane przez abc, w dniu - 16-06-2015 23:12
Do kom.38. Prawda jest też taka, że Ci co jeżdżą do Leszna pobierają korepetycje u nauczycieli górowskiego LO (niby takich niekompetentnych i beznadziejnych). A tak w gruncie rzeczy, jeśli ktoś chce sie uczyć i pracuje, to korki mu nie są potrzebne!!!
42. Dodane przez absolwent, w dniu - 16-06-2015 23:19
Oj wieje zgrozą i prośbami o pomstę do nieba po takim wyborze nowego ,,zarządcy"! Personelowi tam pracującemu to chyba kondolencje trzeba składać? Ale fortel, jak w korporacji: najbardziej nielubiany, o znikomej wiedzy,z przerostem ambicji na kierownicze stanowisko! On teraz pokarze wszystkim gdzie ich miejsce. Nieźle pomyslane..tylko co tam sprzątać i jaki porządek nowy wprowadzać pod takim batem, a z pusta kasa? Gdzie tu sens , gdzie logika? a gdzie wczesniejszy , moim zdaniem dobry pomysł na połączenie LO ze Szkoła Zawodową? No, tak, ale tam byłby tylko 1 dyrektor!Za to jakie oszczędności !Dlaczego ten pomysł upadł?
43. Dodane przez Nina, w dniu - 16-06-2015 23:24
A kiedy w ogóle był pomysł na łączenie LO i Zawodówki? Może w jakiś chorych wyobraźniach bo na pewno takich planów NIE BYŁO. I zdecydowanie nie byłby to dobry ruch.
44. Dodane przez do Niny, w dniu - 17-06-2015 09:45
Pomysl laczenia LO z ZS jest nie na te czasy, ale na przyklad w Niemczech i Holandii jest powszechna praktyka i sie sprawdza. Natomiast prawda jest ,ze Starosta z koalicja swoja zabral oswiacie kolo 500 tys zl. Najwiecej : CKPiU-150 tys.,oraz LO i ZS po ponad 50 tysiecy zlotych....to jak moze byc wysoki poziom w tych szkolach jak nawet na papier toaletowy nie ma?
45. Dodane przez absolwent, w dniu - 17-06-2015 12:55
Jak to kiedy był? Czy osoba która to zadaje to pytanie nie mieszka w Gorze? Nie rozumiem tego zdania ze słowami ,,chore wyobraźnie". Trzeba mieć ją nie lada, aby tworzyć nowe, na ruinach upadłego , w którym nie pieniędzy zabrakło, a mądrości, wiedzy i etyki zawodowej u większości tam pracujących.Zamiast przekazywać ania wiedzy tylko Adamusy, walce, polonezy, ankiety unijne, szkolenia w PCZ i inne tym podobne zajęcia zrujnowały tę szkołę z tradycjami, a szkoda, bo to fajne LO- niestety - było! A co do nauki to powiem krótko: jaki nauczyciel - takie nauczanie, wyniki i uczniowie pani Nino!!!!Dobrych można szybko rozpoznać :)
46. Dodane przez kolaś z kanapy, w dniu - 17-06-2015 13:13
Dot. wpisu 44. Tak czytam ten tekst i zupełnie nie rozumiem? Skoro starosta zabrał tyle, to po co reanimacja dla LO w postaci nowego gimnazjum dwujęzycznego, które wielką tajemnicą jest dla mnie, zwłaszcza te dwa języki!To dopiero wyobraźnia!Utrzymywać stare - nawet bez papieru toaletowego- a dodatkowo dokładać do nowego? Czy mało w Gorze Gimnazjów? Ale tu pewnie chodzi o co innego prawda? A to przeciez z naszych podatków wszystko!
47. Dodane przez Ewa, w dniu - 17-06-2015 13:18
Nie ważne czy uczy nauczyciel X czy Y, najważniejsze żeby uczniom chciało się uczyć, a z tym niestety jest problem, kiedyś zupełnie inaczej to wyglądało. Do LO trafiała górowska elita, bo do Leszna nikt nie chciał jeździć bo to "pyrlandia", mimo, że byliśmy w woj. leszczyńskim. Tego typu uprzedzenia długo miały miejsce. Teraz jesteśmy w dolnośląskim,a wielu rodziców nie patrząc na dojazdy i wydatki ładuje swoje dzieciaki do Leszna, bo uważa, ze tam jest gwarancja wysokiego poziomu. Taka fama poszła jakiś czas temu i funkcjonuje. Taki paradoks nastał, nikomu już leszczyniaki nie przeszkadzają. A nic bardziej mylnego, z pustego to i Salomon nie naleje. Ukończyłam LO w Górze i moje dzieci też i wszyscy jesteśmy z tego faktu zadowoleni. A jak Wy chcecie pluć w swoje gniazdo, to proszę bardzo, ale nie macie prawa niszczyć to co naprawę cenne i wartościowe, jeśli się za takich lokalnych patriotów uważacie!
reklama
48. Dodane przez do Niny, w dniu - 17-06-2015 18:14
droga i ukochana Nino,chyba sie jako kobiety nie za bardzo zrozumialysmy: Ty piszesz o "rozpisaniu i warunkoch konkursu na ....ZSO" a Ja stwierdzam,ze nigdzie i nigdy nie podano daty,miejsca i nazwisk czlonkow komisji konkursowej....podkreslam slowo nigdzie nie ma takiej informacji na stronach powiatu! Do dzisiaj - juz PO - nie wiem czy ten konkurs sie odbyl czy nie?! Nino kochanie oswiec mnie gdzie ta informacje zobylas i gdzie ja mozna przeczytac nawet teraz po fakcie Twoja Zuza absolwentka LO w dobtych czasach szkoly!
49. Dodane przez Nina, w dniu - 17-06-2015 22:05
Nie znam Zuzy absolwentki z dobrych czasów więc nie wiem o kogo chodzi. Nie mam pojęcia czy było to gdzieś oficjalnie podane - mam wrażenie, że z poprzednimi konkursami było tak samo - chyba nigdzie nie podaje sie składu komisji, być może się mylę. I mieszkam w Górze więc wiem na pewno, że planów łaczenia LO I ZS NIE BYŁO. A papieru toaletowego w szkole bynajmniej nie brakuje. Co do poziomu już pisałam - zapraszam do lektury wyników matur i rankingu a nie plucia jadem na oślep.
50. Dodane przez jacek, w dniu - 17-06-2015 23:49
Co do transparentności konkursów to wam zacytuje jednego z prominentnych górowian: "konkurs jest bo taki jest wymóg prawny a wiadomo, że i tak wygra ten co ma wygrać" Tyle w temacie konkursów i to nie tylko w Górze. Natomiast o poziomie nauczania w górowskim LO świadczą wyniki na maturach i olimpiadach wiedzy....
51. Dodane przez Renia, w dniu - 18-06-2015 00:22
A po co szukać ogłoszenia? U mojej córki w klasie , już 2 lata temu syn, obecnie wybranej na dyrektora się chwalił,ze mama będzie dyrektorem (...)
52. Dodane przez Do Niny, w dniu - 18-06-2015 09:01
Mnie nie chodzi o Twoja znajomosc absolwetow, ale o kulture czytania i odpowiadania. Ja pytalam Cie Nineczko kochana gdzie znzlazlas informacje o miejscu,czasie i skladzie komisji konkursu na dyrektora LO czy jak wolisz ZSO? Zamiast odpowiedzi otrzymalam ostra reprymende!Pozdrawiam Nineczko....Zuza tez nie znam takiej NINY?
53. Dodane przez Nina, w dniu - 19-06-2015 01:51
Warto zapoznać się z Rozporządzeniem Ministra Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 100 poz. 642, w którym jasno jest napisane co sie podaje do publicznej wiadomości. O terminie konkursu powiadamia sie pisemnie kandydatów i członków komisji. Nazwisk członków komisji także sie nie ogłasza: wiadomo że jest to 3 przedstawicieli organu prowadzącego, 2 z kuratorium i po 1 z Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i związków zawodowych (zazwyczj są to ich szefowie). Nie wiem o co ci chodzi z moja kulturą odpowiedzi ale staram sie dopasowac po prostu do twoich złośliwości. Jeśli tak cię ten konkurs interesował to trzeba było kandydować - wszystkie informacje miałabyś z pierwszej ręki. I która moja wypowiedź to ostra reprymenda???
54. Dodane przez do Niny, w dniu - 19-06-2015 12:34
...COS TAKA AGRESYWNA? PEWNIES JAKAS NAUCZYCIELKA Z LO ,Z KREGU MAGDY M.? CO TAK BRONISZ "TAJEMNICZOSCI KONKURSU" ? cZY MAJA RACJE CI KTORZY MOWIA ,ZE KONKURS "SIE ODBYL",A CO WSTYDZA SIE CZLONKOWIE KOMISJI SWEGO UDZIALU W JEJ PRACACH I ....PRZYLOZENIU REKI DO WYBORU? o! TO MOZLIWE NINOCZKO!ZUZIA
55. Dodane przez DO kom. nr 38, w dniu - 19-06-2015 18:18
Kobieto -nauczycielko, ładnie to tak na inne koleżanki i kolegów najeżdżać?
56. Dodane przez Renia, w dniu - 21-06-2015 17:10
Nie sledze, co prawda codziennie tej strony, ale widzę,że moja wcześniejsza wypowiedź zamieszczona w oryginale, została uszczuplona...czyżby p. Burmistrz interweniowała u Administratora? Prawda bywa bolesna, ale jest prawdą i nic już tego nie zmieni. A do Administratora teraz słówko : to właśnie jest wolność słowa., przechodzi to, które drugi uzna za stosowne.Wszystkimi siłami ta prawda jest osłaniana.To żenada.
57. Dodane przez Oftek, w dniu - 21-06-2015 22:22
Poziom większości komentarzy pozostawia wiele do życzenia. Cieszyć się z sukcesu i życzyć powodzenia.
58. Dodane przez Beti, w dniu - 22-06-2015 14:19
Nie ma się z czego cieszyć niestety.Fakt,iż jest tak dużo komentarzy negujących ten wybór na nowego dyr. LO ,osobisty sukces zawodowy tej pani jakim jest utworzenie nowego ,,tworu"/kolejne gimnazjum/ dalej- komedia z konkursem , który not a bene nie wygrała, a  
została mianowana ;) z czym zgadzam się w 100%, ...mówi o tym iż totalitaryzm władzy w tym mieście ma jego mieszkańców za ludzi pierwotnych.Dyskryminacja w postaci zarzutów posiadania niskiego poziomu intelektualnego,lub pozbawianie inteligencji wpisujących ta tej stronie komentatorów,staje się bronią na odpieranie zarzutów i nieprawidłowości związanych z takimi decyzjami.No, ale rządzą tym miastem tylko ludzie z najwyższym ilorazem inteligencji więc będzie jak ma być. Tylko Góra nie jest Warszawą, ludzie się znają i dobrze wiedza jaka jest prawda. Nie dociera ona jednak już do nikogo, bo nadszedł czas na cyt.wpis 37.,,OTO ŻYJEMY W CZASACH GDZIE POCHWAŁA GŁUPOTY MA NAJWIĘKSZE TEATRUM -JAKIEKOLWIEK DO TEJ PORY!!!"Piękne ujęcie kwintesencji prawdy.Chylę głowe.
59. Dodane przez absolwentka LO, w dniu - 22-06-2015 18:38
Do Niny /49/..a co do tego rankingu podajecie? Rozumiem,ze Nina to jeden z obecnych pracowników LO? Podawane są wyniki w postaci ocen , czy ilość zdanych matur, w tym tez tych poprawianych?? A który ranking zawiera informacje na temat górowskiego LO? Biorąc pod uwagę oceny to sorry , ale szału nie ma, a rankingi mówią o innych faktach. Ludzi zdolnych i chętnych zdobywania wiedzy nie brakuje i w Górze, tak nauczycieli jak i uczniów, ale niestety giną w tłumie!Dobrze mieć w miejscu zamieszkania szkoły średnie, bo to duża oszczędność dla wszystkich.Kto dojeżdżał,albo dojeżdża do szkoły, wie jak jest.Ale skoro nie ma kasy na ,,stare" to po co nowe? Skąd nagle wezmą się pieniądze, przecież to kosztuje na Boga!!!!!Janosikować nie sztuka , zabierać tym co sobie już wypracowali i działają, by nowa królowa się przeszła po czerwonym dywanie 1.09. w owacjach udawanego zachwytu - co widać po komentarzach!!
60. Dodane przez Nina, w dniu - 23-06-2015 08:02
Do 59 
Widać, że zupełnie nie wiesz o czym piszesz. Po pierwsze my nic do rankingu nie podajemy - wszystkie dane Perspektywy biorą z CKE i wszystkie szkoły są tak porównywane według tych samych kryteriów, więc jest to 
miarodajne. Wyniki sa na stronie LO i facebooku. 
Jeśli chodzi o koszty prowadzenia szkoły to podwójnie jesteś w błędzie. Na to są pieniądze i dlatego właśnie górowskie gimnazja na LO tak najeżdżają bo otwarcie Gim. Dwujęzycznego uszczupla ich subwencję. Pozdrawiam wszystkich złośliwców - uważajcie na ciśnienie.
61. Dodane przez absolwentka LO do Niny, w dniu - 23-06-2015 21:30
Ale masz przerost formy droga Pani Nino!Czytaj siebie, bo chyba nie koniecznie to analizujesz.Sama ziejesz jadem pod wpływem wysokiego ciśnienia i tłumaczysz coś co po prostu ukrywasz. Krótko proszę o dane: ilu przystępujących do matury/liczba/ - ilu zdało/liczba/, oczywiście bez poprawkowiczów i bez tych którzy po roku poprawiają oceny, no i ile w tym zdało na 6, 5 ,4 ,3 ,2 , a nie jakieś % owe wyliczenia!To na Fb proszę podawać a nie wymądrzać się na temat wysokiego poziomu nauczania w LO bo to HEREZJA!. A gimnazja górowskie wypracowały to co się im zabiera,trudno się dziwić ,że najeżdżają! To dwujęzyczne jest na siłę WYDEPTANE o czym wszyscy w Gorze wiedzą gdyż komuś zamarzyło się być dyrektorem.Chorych pomysłów zaglądających do kieszeni podatników się nie popiera , a tym bardziej nie promuje!To nie prywatny folwark jak się komuś może wydawać.
62. Dodane przez S, w dniu - 23-06-2015 22:04
60. bzdury wypisujesz. W Górowskim ogólniaku niema kadry do utworzenia tego gimnazjum. Moj 14 syn jest na wyższym poziomie z niemieckiego jak wszystkie nauczycielki do kupy. Od 3 lat jest uczniem prywatnego gimnazjum w Niemczech. Z Góry wyjechałem bo nie było perspektyw rozwoju dla moich dzieci. Lo w Górze, katastrofa. Lo w Lesznie-"wyścig szczurów" dziękuje. Wykształcenie zdobyta w tych szkołach w europie jest nic niewarte szkoda trudu.
63. Dodane przez M, w dniu - 23-06-2015 22:49
Zgadzam się z wypowiedzią 62!A skoro już o tym dwujęzycznym rozmawiamy , to czy możne ktoś ma informacje jaki jest stan naboru uczniów do tej nowej placówki? Jeśli jest zapotrzebowanie na naukę w językach obcych przedmiotów obowiązujących w polskich szkołach - bo tak rozumiem -wyglądać będzie ta nauka-czy nie taniej utworzyć klasę dla wybitnych, przy którymś z istniejących już gimnazjów? No chyba,że uczniów jest juz tylu,że sie nie pomieszcza!
64. Dodane przez Nina, w dniu - 23-06-2015 23:02
A od kiedy maturę zdaje się na 6,5 4 itp. Wynik jest procentowy. I bez problemu znajdziesz wszystko na stronie zarówno OKE Wrocław jak i na stronie LO. WSZYSTKIE egzaminy obowiązkowe licealiści zdają powyżej średniej wojewódzkiej. Jak moge coś tu ukrywać, skoro wyniki matur są jawne i dostępne w internecie. Trzeba tylko czytać ze zrozumieniem a nie z klapkami na oczach. To po prostu fakt. Zdawalność też zdecydowanie powyżej średniej zarówno wojewódzkiej jak i ogólnopolskiej. I może uściślisz co masz na myśli pisząc, że gimnazja wypracowały to co im się zabiera, bo nie rozumiem tego??? Co niby wypracowały? I co kto im zabiera? I o jakim zaglądaniu do kieszeni podatników piszesz? To chyba powszechnie znany fakt, że szkoły publiczne są utrzymywane z podatków. Mnie cieszy fakt utworzenia nowej oferty w Górze, ciebie nie? Jak tobie ta szkoła nie odpowiada to poślij dziecko do zwykłych gimnazjów i módl się, żeby nikt nie włożył mu głowy do WC albo nie podbił oka. Bo wielu gimnazjalistów ma dozór kuratora, więc nie są to aniołki. Jeśli chcesz, żeby twoje dziecko uczyło się razem z nimi to wola wola.
65. Dodane przez do Nina, w dniu - 24-06-2015 13:00
Nie ulega wątpliwości po tym wpisie ostatnim,ze masz tam stołeczek obiecany he, he. Ciekawe komu palec w odp. części ciała trzymałaś i trzymać będziesz? Jesli wiedza, jaka masz w tej szkole szerzyć, jest równie wielka jak impet z którym wypisujesz te bzdury podpierając się ustawami i procentami to gratuluje wszystkim,którzy do tej nowej placówki oświatowej swe kroki skierują!I całe szczęście,że rodzice mogą w tym mieście jeszcze decydować o tym gdzie chcą kształcić swoje pociechy.a co do kuratora to chyba pan Mazulewicz wyżej pisał o takim jednym, bardzo zdolnym, który teraz sie zajmie dyrektorowaniem twojej szkoły?Masz racje , wśród aniołków będziecie pracować , bo serca i czyny wasze czyste jak cudowna woda z Lichenia!
66. Dodane przez Koala, w dniu - 24-06-2015 14:18
Do Pani Niny. Pani Nino czy Pani zdaje sobie sprawę z tego ,że dyskryminuje Pani ludzi dzieląc ich na tych lepszych-bez kuratora - i tych gorszych z kuratorem? Czy pani aby na pewno może uczyć w szkole publicznej?..z takim rozumowaniem i podejściem do tematu, chyba powinna sie Pani podać do dymisji?Wygląda na to,że powstała szkoła dla górowskiej szlachty! Weryfikacji uczniów dokonywać pewnie będzie nowo powołany dyrektor? Ciekawe czy według tych samych zasad odbywać sie to będzie jak weryfikacja na kolonie i zimowiska organizowane przez górowski Caritas -czym bardziej zamożni rodzice, tym dzieci ich mile widziane???
67. Dodane przez M, w dniu - 24-06-2015 14:37
Nino droga! Zamilcz już bo się ośmieszasz!!!Wszyscy właśnie się dowiedzieli dlaczego fakt utworzenia nowej oferty tak bardzo cie cieszy :)tam właśnie pochwała głupoty scenę swa mieć będzie!
68. Dodane przez do 64, w dniu - 24-06-2015 15:34
,,)...)o jakim zaglądaniu do kieszeni podatników piszesz? To chyba powszechnie znany fakt, że szkoły publiczne są utrzymywane z podatków(...)" Ty chyba blondynka czy co? Z czyich podatków zatem, wybrańców? Ale mózg!Gratuluję! Otwórzcie sobie prywatne gimnazjum , najlepiej teatralne i grajcie tam ile wlezie!Takie grono pedagogiczne z ocenami dostatecznymi na dyplomach mgr., nie może przekazać wiedzy na 6 bo skąd ona wziąc sie ma?
69. Dodane przez Oj, w dniu - 25-06-2015 20:14
Widziałam dyplom mgr. jednego z nauczycieli - i były tam same piątki. A tak swoją drogą od lat grupa pewnych ludzi niszczy LO z pełną determinacją. Krytykuje się efekty niekiedy ciężkiej, oddanej pracy wielu pedagogów tej szkoły. PRZECIEŻ SĄ EWIDENTNE SUKCESY!!! BARDZO WYSOKI POZIOM ZDAWANYCH EGZAMINÓW MATURALNYCH.NIKT TEMU NIE MOŻE ZAPRZECZYĆ. Te negatywne wpisy szkodzą, niszczą coś cennego. Piękną szkołę z tradycjami, ale skoro jej nie chcecie, to zapewne dopniecie swego. Tylko, czy naprawdę o to wam właśnie chodzi? Czasami odnoszę wrażenie, że to nauczyciele walczą z nauczycielami, a rodzice czytają i niestety wierzą w te wszystkie bzdury. Ciężko jest się bronić przed oszczerstwami, które przylegają. Chciałabym zobaczyć nazwiska tych, którzy rzucają od lat bezpodstawne oskarżenia. Pewnie będą szczęśliwi, że dopięli swego.Przykre.
70. Dodane przez do Oj, w dniu - 28-06-2015 22:53
A ile to piątek widnieje na dyplomie mgr? Oj, oj...chyba nie do dyplomu zaglądałaś :)Bardzo wysoki poziom zdawanych egzaminów maturalnych ????... pewnie też dotyczy nie tego LOry powinien posiadać człowiek przekazujący wiedzę w średniej szkole i masz czytających za nierozumne istoty.Sama dopinasz kir do żałobnej sukni, w któraś przyodziana.Ciekawe jakie Twe nazwisko pani Oj?
71. Dodane przez ujety, w dniu - 28-06-2015 23:11
W nawiązaniu do treści informujących o ukończonych studiach podyplomowych przez panią Mielczarek,chciałbym polecić jej jeszcze ukończenie podyplomowych kierunków np.tańców góralskich na Uniwersytecie Gdańskim, a może i gry na harfie celtyckiej w Wyższej Szkoły Bankowej w Koninie.Tam tez można uzyskać dodatkowe dyplomy za darmo tj. z unijnych dotacji.Zgadzam się z wpisem 19, to nie pretendent na dyrektora.
72. Dodane przez adam, w dniu - 29-06-2015 01:59
Przypadkiem natknąłem się , śledząc losy górowskiego szpitala, na wyniki konkursu na dyrektora ZSO.Czytam , tak czytam, wywiady z paniami, a także komentarze z niedowierzaniem wielkim. Jedna pani w dowód uznania za spełnienie swoich marzeń - utworzenie gimnazjum dwujęzycznego, odchodzi na emeryturę bo jest już za bardzo spełniona by w nim uczyć, a kolejna dama tego widowiska zamierza w swej 5 letniej karierze, otworzyć nam kolejna - liceum dwujęzyczne!Gdzie i z kim te panie to załatwiają pytam? Może któryś z radnych otworzy nowy szpital, bo chyba tego nam bardziej brakuje? A może burmistrz się zajmie opieka zdrowotna swoich poddanych, miast popierać bezsensowne pomysły i promować swoje koleżanki na kolejne stołki dyrektorskie?
73. Dodane przez Do 70, w dniu - 30-06-2015 20:48
Dawno nie spotkałam się z osobą, która czerpie tyle satysfakcji z niszczenia. Dużo w tobie zła. Rób tak dalej, a będziesz mogła/mógł kiedyś straszyć w pustych murach LO. Oczywiście w jasnym wdzianku :)
74. Dodane przez 70, w dniu - 01-07-2015 11:30
Jeśli dawno nie spotkałaś - popatrz w lustro - zobaczysz.Zło jest w Tobie, bo kłamstwa,które wypisujesz świadczą o tym.Czytaj choć to co piszesz i nie miej ludzi za głupców.. Jedna jest ocena na dyplomie magisterskim, ale Ty pewnie miałaś na myśli ,,dyplom- sryplom"? Sama własne gniazdo kalasz pisząc takie bezsensy, broniąc swego stołka po trupach..bo pewnie jesteś obecnie straszącą w tych murach? Będzie jak postanowiono droga pani oj,bo władza w tym mieście jest totalitarna i nie liczy się z nikim.Jak postanowi tak ma być. Niech więc choć prawda zwycięża, nawet gdyby była najgorsza by ludzie nie mówili potem,że nie wiedzieli. Nie martwią mnie tak, ewentualne puste mury LO, jak puste głowy tam chodzące na nogach ,którym zależny tylko na własnej karierze i finansach za wszelką cenę z kieszeni innych. Nie daję temu procederowi swojego przyzwolenia..bo tylko tyle mogę! Mam nadzieję ,że ostatnie zdanie Cię usatysfakcjonuje? Polemika z kimś takim jak Ty może tylko skończyć się dla mnie niestrawnością, więc wybacz,ale posyłam Ci mój ostatni :) :) ;)
75. Dodane przez ?, w dniu - 02-07-2015 12:08
Przecież wiadomo,że nie pisał tego nauczyciel, może uczeń, bo są tacy, którzy swoja szkołę i nauczycieli lubią. Ale ten ostatni wpis. Sam jad.
76. Dodane przez Buźka, w dniu - 13-07-2015 10:37
Odwalcie sie wreszcie od liceum. Może by tak gimnazjom się przyjrzeć. Nie zastanawia was taka zmasowana nagonka na gimnazjum dwujęzyczne??? Gimnazja gminne wyniki mają tragiczne: wszstkie przedmioty poniżej średniej wojewódzkiej: polski, angielski, matematyka, przyroda, historia. I co z tego wynika? Ano to, że do liceum idzie bardzo słabo przygotowana młodzież. A wy oczekujecie, że w ogólniaku w 2,5 roku nauczyciele cuda zdziałają. Ja uważam, że wyniki LO po wzięciu pod uwagę tego co powyżej są super. Wszystkie wyniki powyżej średniej wojewódzkiej. Gdyby gimnazja lepiej pracowały to do ogólniaka przychodziliby lepiej przygotowani uczniowie. Może właśnie dlatego tak się wszyscy tego gimnazjum dwujęzycznego boicie, bo okaże się, że gimnazjum może osiągać bardzo dobre wyniki i gimnajza burmistrzowej tego właśnie się boją: konkurencji i że wreszcie będą musiały wziąć się do roboty a nie tylko po forach latać i obsmarowywać LO.
77. Dodane przez do Buźki, w dniu - 14-07-2015 00:01
No tak..na ponad 100 uczniów LO 31 nie zdało matury. Trzeba czymś wytłumaczyć taki sukces na wysokim poziomie!..przyganiał kocioł garnkowi! 
Ciesz się że ktoś jeszcze chce do tego LO przychodzić ..z uczniów oczywiście!Odwołaj się jeszcze do szkoły podstawowej bo tam uczniowie podstawy otrzymują.A co do gimnazjum dwujęzycznego to prawdę piszesz: gimnazjum burmistrzowej i dyrektor tej uczelni też. Szkoda,że tak zadufana w sobie, i jedna i druga pani, nie widzi bezsensu w tym co czyni! A więc kupą panie kupą do wielkości!
78. Dodane przez do?, w dniu - 14-07-2015 15:49
Jadem jest wpis 76, do tego triumfem głupoty osoby, która to napisała. Skoro piszesz że funkcjonujące gimnazja sa do kitu to trzeba zlikwidować najpierw to co złe i niereformowalne ,a dopiero wtedy otwierać nowe! Zapytajmy więc mieszkańców, rodziców co sadza na ten temat, a nie po cichutku szykujecie sobie posadki z akompaniamentem burmistrzowej piosenki jak to w Gorze inteligencja z dyplomami po dyplomach - górą!Wstydu nie macie , a dzieci uczyć chcecie...czego pytam się? Czego???????Wynikiem końcowym jest wynik tego czego umiecie nauczyć , a nie tego czy uczniowie chcą się uczyć czy nie.Wy macie ich do tego zachęcać! Skoro tak trudno uczyć dzieci z patologii, z brakami w wiedzy, to proszę wprowadzić egzaminy do LO, sortować ziarno od plew i pokazać wtedy co sami posiadacie w głowach!. Wszyscy wiedza jak tam jest, jak bardzo wam zależy...to nie grzech ale wstyd!!!!Kitu nie wciskajcie bo ludzie nie małpy!. A popróbować każdy powinien na KURONIU,nic wam sie nie stanie jak sobie pomyślicie nad sobą i własnym człowieczeństwem o ile go jeszcze posiadacie!
reklama
79. Dodane przez Przezornie, w dniu - 14-07-2015 20:58
Tu są takie wpisy, że tylko patrzeć jak się miarka przebierze i ktoś komuś proces wytoczy.
80. Dodane przez Lidia, w dniu - 14-07-2015 21:37
Bardzo podoba mi sie pomysł egzaminu wstępnego do LO. Nie będzie wtedy problemu, ze są uczniowie z brakami podstaw w nauczaniu.Należy przyjmować np. uczniów tylko z wysoką średnią, by popisywać się późniejszymi wynikami ;)Są jeszcze mądrzy ludzie w Górze, których pomysły powinno się wdrażać w życie, ku radości nas wszystkich.
81. Dodane przez Bomba, w dniu - 18-07-2015 14:16
Egzaminy do LO to musiałby Minister zarządzić - na razie obowiązuje egzamin gimnazjalny i na podstawie tych wyników przyjmuje się do liceum. Skąd ta fałszywa informacja o wynikach LO w kom. 77: sprawdź na stronie OKE Wrocław: 90 maturzystów, 19 nie zdało matmy. Zdawalność z polskiego i angielskiego 100%. Wszyscy mają prawo do poprawki w sierpniu. Po co kłamiesz? A innym jad zarzucasz? 31 nie zdało w powiecie, czyli razem z LO w CKPiU (tam nie zdało 12, zdała 1 osoba)żródło: http://www.oke.wroc.pl/images/library/File/pd(...)/N/zda/0204.pdf 
Krytyka dobrze gdy jest konstruktywna a nie oparta na kłamstwach. A wiele osób do źródla nie zagląda tylko na informacjach z forów się opiera niestety.
82. Dodane przez do 78, w dniu - 24-07-2015 15:43
Wskaż co konkretnie jest jadem w komentarzu Bużki. Przecież to same fakty. Ja jestem rodzicem i wiem, że trzeba zacząć od siebie: najpierw dziecko w domu wychować a dopiero potem na szkole polegać. A teraz czesto jest odwrotnie: rodzice dla dzieci czasu nie maja i uważają, że szkoła wszystko załatwi. A wiadomo, że nie tędy droga. Tylko, że potem pretensje do całego świata: do szkoły w pierwszej kolejności.
reklama
83. Dodane przez do 82, w dniu - 28-07-2015 17:14
Rodzice nie maja czasu dla dzieci? a co masz na myśli? Nie maja czasu z nimi odrabiac lekcjii bo musza zarabiać na życie! nie wszyscy są nauczycielami z pensją 4000 zł, a którym i tak żle na świecie! szkoda,że nie ma zarzutów do rodziców ze strony np. lekarzy, albo księży... nie pisz bzdur potencjalna matko- polko!
84. Dodane przez do 83, w dniu - 29-07-2015 15:05
No ja nie znam nauczyciela z taką pensją o jakiej piszesz - widać, że masz wyprany mózg przez TVN i Gazetę Wyborczą. I nie myl odrabiania lekcji od wychowywania dziecka - to dwie zupełnie różne sprawy.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Gronowo ul. gronowe ... Leszno 479000
Przestronne mieszkan... Leszno 332037
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj