Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Leszno arrow Frankowicze proszą miasto o pomoc

Leszno pójdzie śladem Krakowa?

Frankowicze proszą miasto o pomoc

30.06.2015. Radio Elka, Jarek Adamek

Stowarzyszenie Pro Futuris zajmujące się pomocą walutowym kredytobiorcom poprosiło samorząd Leszna o pomoc. Chodzi o poparcie dla zmian w prawie, mających lepiej bronić zadłużonych w bankach. Na ostatniej sesji projekt uchwały przedstawił koordynator stowarzyszenia Mirosław Dudek. Radni zajmą się nim na następnej sesji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pro Futuris to założone w tym roku stowarzyszenie skupiające osoby, które czują się poszkodowane przez banki, zwłaszcza frankowych kredytobiorców. Mirosław Dudek przedstawiając projekt petycji zaznaczył, że walutowe pożyczki były toksycznymi produktami bankowymi, a nie żadnymi kredytami. -Zapewniano nas, że to bezpieczny sposób na
pożyczenie pieniędzy, że na kredyty złotówkowe nas po prostu nie stać
- mówił. Po gwałtownym wzroście kursu franka szwajcarskiego wysokość rat skoczyła na taki poziom, który uniemożliwia spłatę. Wtedy zaczęło dochodzić do egzekucji komorniczych, skutkujących utratą całego majątku.

Dudek podkreślił, że dużą odpowiedzialność za całą sytuację ponoszą instytucje państwa, które nie ograniczyły możliwości udzielania przez banki kredytów. Zapewniał też, że postulat przewalutowania kredytów na złotówki nie oznacza konieczności wydawania pieniędzy z budżetu państwa - za całą operację mają zapłacić banki. -Wystarczą ich trzyletnie zyski - mówił Mirosław Dudek.

Pro Futuris zwróciło się do radnych Leszna z prośbą o przyjęcie petycji do władz państwowych: parlamentu i rządu. Wnioskuje w niej szczególnie o ograniczenie możliwości egzekucji komorniczych tylko do nieruchomości, na którą zaciągano kredyty hipoteczne. -Taką uchwałę przyjęli radni Krakowa, Leszno byłoby drugim miastem w Polsce, które stanęło w naszej obronie - mówił Dudek.

Przewodniczący Rady Miejskiej Sławomir Szczot zapewnił, że petycją zajmą się radni na najbliższej sesji. Wprawdzie radna Stefania Ratajczak apelowała, żeby przyjąc ją „od ręki”, jednak Szczot ostudzil jej zapał. -Sprawa jest ważna, ale nie nagląca - powiedział - wystarczy, że zajmiemy się nią w ciągu miesiąca lub dwóch.
 
Komentarze (79)
1. Dodane przez PL, w dniu - 30-06-2015 10:18
Nikt nikogo nie zmuszał do wzięcia kredytu we frankach. Ja dawno przewalutowałem kredyt na złotówki i spłacam w zł.
2. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 30-06-2015 10:19
Widziały gały co brały. Umowy trzeba czytać. Kurs był super to było ok. Kurs się zmienił to z ręką pod urząd. Ludzie bądźcie poważni . Kredyt był we frankach i tak musicie sobie liczyć. Zapomnijcie o złotówkach.
3. Dodane przez jupi, w dniu - 30-06-2015 10:24
bank nigdy nie weźmie kosztów na siebie. Zresztą jak kogoś nie było stać na kredyt z złotówkach to po co brał we frankach? Sami sobie winni.
4. Dodane przez też miałem kredyt ale w PLN, w dniu - 30-06-2015 10:25
Postulat odnośnie egzekucji komorniczej zdecydowanie słuszny. Zresztą uprawnienie a czasem samowole i bezkarność komorników należy chyba objąć większym nadzorem i dokładniej uregulować prawnie w całym zakresie ich funkcjonowania.  
Ale cała reszta ... zdecydowanie NIE. Jeszcze kilka lat temu nie tylko bankowcy ale również sami "frankowicze" opowiadali o wielkich korzyściach z tytułu kredytów walutowych, a zwykły kredytobiorca (w PLN) był wręcz wyśmiewany jako nieudacznik i kretyn, nie dość sprytny, żeby otrzymać kredyt walutowy.
5. Dodane przez odp, w dniu - 30-06-2015 10:38
A kto was zmuszał do zaciągnięcia kredytu.Nie stać cię na coś nie kupujesz ! Mnie nie stać na mieszkanie to mieszkam z rodzicami.Proste. A Pan buduje sobie domek.Kredyt we frankach-istnieje ryzyko walutowe, zmienne oprocentowanie, utrata pracy, niższe zarobki itd..Trzeba było to wziąść pod uwagę. Troszkę EKONOMII !!!
6. Dodane przez Jan, w dniu - 30-06-2015 10:41
Po co Rada Miasta? To ośmieszanie Miasta. 
Przecież Duda i Szydło załatwią to w miesiąc. Miasto w tym nie jest potrzebne.
7. Dodane przez peka, w dniu - 30-06-2015 10:47
ja sięczuję poszkodowany przez tych głupich frankowiczów, bo przez nich ceny ziemi, działek i usług budowlanych poszły sporo w górę. Więc nie żal mi tych półgłówków wcale.
reklama
8. Dodane przez ja, w dniu - 30-06-2015 10:56
Z jakiej racji tym ludzią ma ktos pomagać w spłacie kredytu ??? Jak byli cwaniaczkami i brali w obcej walucie to nie wiedzieli, że tak może być ??? Pakować walizki i lecieć zarabiać we frankach... 
 
za mnie nikt nie spłąci odsetek
9. Dodane przez Jestem przeciw, w dniu - 30-06-2015 10:58
Przecież to nieuczciwe, czy ktoś kazał sie zadłużać. Na ile Cię człowieku stać na tyle rób, rozumiem Że chce sie wiecej... ale czy to tłumaczy budowanie ponad stan, często by sie pokazać ? Instytucje typy banki żerują na naiwności. Gdy kredyt był tani to nikt sie nie odezwał, gdy podrożał wielkie halo. Takie było ryzyko. Czy inni dostają cos darmo? Trzeba było myślec wczesniej ze moze byc i tak...
10. Dodane przez Anty populizm, w dniu - 30-06-2015 11:01
Ratajczakowa to czysta populistka, jest wszędzie tam gdzie jest Halas o cos , wszystkim dobrze sie nie zrobi!!
11. Dodane przez Art, w dniu - 30-06-2015 11:06
Chyba sobie żartujecie. Jak brałem kredyt w złotówkach i stopy procentowe zaczęły iść do góry i rata wzrosła mi o 200zł, to nikt nie pomagał. A wy darmozjady, biorąc kredyt śmialiście się z nas, że płacimy więcej, to teraz płaćcie sobie więcej. ZARABIASZ W ZŁOTÓWKACH TO W NICH BIERZ KREDYT. No chyba, że tyle osób w Polsce zarabia we frankach.
12. Dodane przez //, w dniu - 30-06-2015 11:11
Panie Dudek. Wziął pan kredyt. Czy ktoś Panu kazał-odpowiedź prosta- NIE. Kredyt we frankach-większe ryzyko dlatego niższy procent. Za głupotę się płaci. Bank-to instytucja która zarabia pieniądze a nie kasa zapomogowa.
13. Dodane przez szarobury, w dniu - 30-06-2015 11:21
a mi kto pomoze bo mam kredyt w polskich zlotowkach na 30 lat
14. Dodane przez j23, w dniu - 30-06-2015 11:26
Dla tych państwa komuna wiecznie żywa ! Im się należy i basta !
15. Dodane przez mieszkaniec Zamenhofa do PKO, w dniu - 30-06-2015 11:26
a ja prosze o odpowiedz~i decyzje prezydenta i przewodniczacego rady na pismo z dnia 1 grudnia 2014r...!!!
16. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 30-06-2015 11:30
Mam nadzieję, że Rada Miasta nie uchwali nic w tej sprawie bo w przyszłych wyborach bedzie mogła liczyć tylko na frankowiczów. Reszta kredytobiorców mówi zdecydowanie NIE. Mój kredyt mój problem. Miała być wolność to jest.
17. Dodane przez felicja, w dniu - 30-06-2015 11:41
oczywiście ze wszyscy brali swiadomie kredyt banki napewno informowały że na daną chwile opłaca sie we frankach ale nikt nie może przewidziec co sie będzie dalej działo a teraz nagle larum na cały kraj .....wziałeś płać prosta zasada :)
18. Dodane przez michu, w dniu - 30-06-2015 12:04
A mój śąsiad frankowicz przez pięć lat nazywał mnie debilem bo wziełem hipoteczny w złotych. Jak zaciskałem zęby żeby spłacać raty to kupił aud A4 i codziennie trzaskał drzwiami w nim przez pół godziny żeby pokazać ,że jest genialny a ja debilem. I teraz z moich kretyna złotowego oszczędności banki mają pomagać tym szmaciarzom. Nigdy !!! Strczy tego POcwaniactwa !!!
19. Dodane przez greg, w dniu - 30-06-2015 12:06
Zdecydowanie popieram postulaty frankowiczów, tak samo jak rolników, urzędników, robotników, górników, kierowców, śmieciarzy, nauczycieli, księży i wielu innych grup zawodowych. Nam wszystkim się należy, a rząd ma to nam dać.
20. Dodane przez kredytobiorca, w dniu - 30-06-2015 12:07
a czy ktoś kogoś zmuszał do zabrania kredytu we frankach?!? ja mam w złotówkach i jakoś nikt nie chce mi dołożyć do spłaty. 
skoro tak, to jak i pewnie wielu innych kredytobiorców też chcemy pomoc od miasta w spłacie kredytu w złotówkach..
21. Dodane przez ja, w dniu - 30-06-2015 12:09
a tak w ogóle, to przecież banki udzielały kredytów. 
prosimy zgłosić się do banków celem pomocy spłaty... 
a nie do miasta, państwa.
22. Dodane przez ferdynand, w dniu - 30-06-2015 12:15
mam kredyt wziety na 20 lat w polskich zlotych i nikt za mnie go nie splaci. kazdy byl swiadom ryzyka zwiazanym z frankiem.---TYLKO PAWEL KUKIZ NAS URATUJE!!!
23. Dodane przez piotr 1972, w dniu - 30-06-2015 12:29
do polityków 
jeśli politycy przewalutują kredyty frankowiczów, załużmy stowarzyszenie domagajace sie wyrównania stóp procentowych zaciagnietych w PLN ( z 8-9% do 1-2 % za lata które płacilismy podzcas prosperity frankowiczów)
24. Dodane przez Mają tupet i poparcie radnych /sic/, w dniu - 30-06-2015 12:32
Wszędzie duda, albo dudek boję się otworzyć pokrywę muszli, bo może mi stamtąd wyskoczyć.Cóż , chytrość i cwaniactwo nie zawsze wychodzą na dobre. O ile wiem w Polsce zarabiamy w złotówkach i w złotówkach należało brać kredyty. Dlaczego my teraz mamy dopłacać tym "pokrzywdzonym" Ja mam kredyt w złotówkach i też proszę o uwzględnienie takich jak ja. A pani radna, to też chyba jedna z "frankowiczek"
25. Dodane przez mintaj, w dniu - 30-06-2015 12:34
Nikt za moje pieniądze nie powinien pomagać frankowiczom !!! Tak jak pisało wielu - widzieli co brali, ja wziąłem w złotówkach, bo zawsze uprzedzali o ryzyku frankowym.Chory kraj - NIE FRANKOWICZOM !!!!
26. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 30-06-2015 12:55
Co za bezczelny typ z tego Dudka, chciałby, aby w podatkach za jego nieroztropność płaciła babcia z Lasocic, której nie stać na wykupienie leków. Najlepiej niech ze swoich zapłaci Ratajczakowa, jeżeli ma taki gest. Dobrych wujków płacących z cudzej kieszeni jest zapewne jeszcze wielu.
27. Dodane przez i moje dwa grosze prosze, w dniu - 30-06-2015 12:57
Nie dla spekulantów walutowych !  
Nie z moich pieniędzy !
28. Dodane przez jj, w dniu - 30-06-2015 13:06
zgoda na 23 komentarz ale w drugą stronę - niech przewalutowani frankowicze zapłacą odsetki od kredytu w złotych od czasu zaciagnięcia kredytu - wtedy będzie sprawiedliwie
29. Dodane przez bankowiec, w dniu - 30-06-2015 13:10
Mirek, Mistrzuniuniu, jeśli frankowcy mieli w 2010r. ratę ustaloną np. na 300CHF, to teraz również mają ratę w tej wysokości, więc o co halo? Poza tym Złotówka to też waluta, więc ja również chciałbym uzyskać pomoc w spłacie kredytu. "Zaoszczędzoną" różnicą trzeba było pakować w nadpłatę kredytu a nie biwakować w ciepłych krajach nabijając się z "leszczy" biorących kredyt w PLN. Teraz wara od moich podatków, tym bardziej, że są poważniejsze sprawy wymagające finansowania niż niezaradność życiowa osób, które wierzyły w gruszki na wierzbie obiecane przez dwudziestoletnich "profesjonalnych" doradców.
30. Dodane przez adam, w dniu - 30-06-2015 13:11
Ja się tylko spytam... 
 
KTO WAM KAZAŁ BRAĆ KREDYT W CHF? Co poniektórzy poszli po bandzie i brali na ponad 100% inwestycji. Gdzie mieli rozum? 
 
Teraz kto ma się na to składać? Ci, których nie stać nawet na wzięcie jakiegokolwiek kredytu?!?! 
 
Ja ma w PLN jakby co :) 
 
Pozdrawiam myślących i DOROSŁYCH.
31. Dodane przez blokers, w dniu - 30-06-2015 13:47
oooooon odezwali sie koledzy prezydenta z osiedla Grzybowo!!!!!!!!!!
32. Dodane przez znajoma, w dniu - 30-06-2015 13:49
W czasach gdy braliście kredyty we frankach to Wam się opłacało, zaoszczędziliście wówczas w stosunku do kredytobiorców biorących kredyt w złotówkach. Trzeba było wówczas myśleć, że frank może podrożeć. Jakoś za nas spłacających kredyty w złotówkach nikt nie chce przejąć zadłużenia ani tez pomóc w jego spłacie.
33. Dodane przez Poinformowany, w dniu - 30-06-2015 13:54
BIP Leszno, oświadczenia majątkowe 2015 (czyli za 2014). Spójrzcie Państwo ilu radnych ma zobowiązania w CHF... Jakikolwiek dalszy komentarz jest zbędny!
34. Dodane przez Alfonso, w dniu - 30-06-2015 14:06
Nie brali kredytu na jedzenie czy z biedy więc jakim prawem się czegoś domagają? Zaryzykowali i muszą teraz ponosić konsekwencje!!! Bandyta jak popełni przestępstwo też idzie siedzieć!!! Nic się nie stanie najwyżej komornik zabierze dom i będzie OK a Franek niech idzie do rodziców!!!
35. Dodane przez nowak, w dniu - 30-06-2015 14:10
Garnitury pewnie też za kredyt. Niech ci ludzie się obudzą, bo żyją w jakiejś krainie swojej wyobraźni.
36. Dodane przez kokoszka, w dniu - 30-06-2015 14:20
Zdecydowanie NIE. Jeśli taka uchwała się znajdzie to ja i pewnie liczna grupa ludzi pójdzie pod urzą i będziemy się domagać pomocy w spłacie kredytu w PLN! Też mam kredyt ale biorąc go myślałem o ryzyku jaki on ze sobą niesie, a nie hajla bajla piekła nie ma !!
37. Dodane przez niji, w dniu - 30-06-2015 14:29
skoro 700 000 osób (w większości) magistrów utopiło we frankach, to zanczy, że polskie szkolnictwo nie daje elementarnego wykształcenia, na maturze są pytania jaki kolor butów miała Jagna w Chłopach :)
38. Dodane przez do k.29, w dniu - 30-06-2015 14:57
Popieram w 100 %. Nie ma zgody na cwaniactwo frankowiczów. Żyli sobie jak pączuszki, śmiejąc się w oczy pozostałym obywatelom tego kraju. Zwiedzone "raje", kupione przeróżne autka i nie tylko. A teraz do pracy na trzy etaty. Tyle w temacie.
reklama
39. Dodane przez S.K., w dniu - 30-06-2015 15:32
Kredyty we frankach (oraz lokaty w Amber Gold) brała przeważnie najgłupsza część polskiego społeczeństwa - osoby ze średnim i wyższym wykształceniem. Jeszcze po wojnie, grupa ta stanowiła intelektualną elitę naszego społeczeństwa. Dziś, ta tzw. "lemingowa" pseudoelita, będąca najczęściej urzędniczą klasą próżniaczą, najgorzej radzi sobie w życiu i próbuje żyć koszem przedsiębiorczych osób bez wykształcenia. Do grupy tej należą również tzw. "młodzi, wykształceni z wielkich miast", którzy w nagrodę za poparcie, otrzymali od PO dodatkowe dwa lata (a dziewczyny siedem lat) pracy. Jaki kraj, takie "elyty".
40. Dodane przez pies ogrodnika, w dniu - 30-06-2015 15:36
Ludziska, Wy się zachowujecie jak zwykłe chamy. Najlepiej jak sąsiadowi będzie gorzej i już Wam jest ok. Piszecie - zabrać im domy, niech stracą wszystko, cwaniacy frankowi itd. Z Waszych wpisów wynika prosty wniosek - jak wszystkim będzie źle to będzie dobrze. Mentalność iście buraczana.
41. Dodane przez do 37, w dniu - 30-06-2015 16:05
PO rozkradla OFE(150 mld zl) za zgoda wszystkich magistrow i maturzystow.Teraz uczen Balcerowicza Petru,ktory namawial na kredyty frankowe robi znow skok na wladzę i kase jako Palikot bis PO.1 maja 2016r okaże sie,że Polska zostala pozbawiona 25 % wlasności ziemi uprawnej i lasow.tylko PO...!!(jedyny ratunek PO w Ustawie o Eutanazji!!!!)
42. Dodane przez lenka, w dniu - 30-06-2015 16:08
laaa a ja mam nowy dom i auto z salonu bez kredytu ale trzeba pracować UCZCIWIE nie kraść lub fuksem moze sie uda a tu klapa przyszedł czas się zmierzyć z drozejacym franusiem a bedzie jeszcze droższy jak Grecja będzie doić UE nie załuję trych wszystkich pseudobiznesmenów niech teraz biora swoje srebra złota i na odpust może ktoś kupi:)
43. Dodane przez Leszno, w dniu - 30-06-2015 16:14
Ej! cwaniaczki, nie liczcie na moją zgodę.
44. Dodane przez xyz, w dniu - 30-06-2015 16:20
Znam takich "geniuszy" (małżeństwo lekarzy - oboje z tytułem doktora medycyny), którzy wzięli tani kredyt we frankach, po to, aby ulokować go na wysoki procent w Amber Gold. To ci dopiero mądrale.
45. Dodane przez kacper, w dniu - 30-06-2015 16:28
Panie Dudek weź się do pracy a nie opowiadaj farmazonňw! Biznesmen bez grosza, siedzeniem w domu nie spłacić kredytu.
46. Dodane przez Max, w dniu - 30-06-2015 17:16
W roku 1993 zaciągnąłem kredyt hipoteczny na nowe mieszkanie przy ul. Ostroroga w Lesznie. Kredyt byl bandycko oprocentowany bo 38,5% w skali roku. Wziąłem na tamte czasy mały kredyt,tylko 125 milionów starych złotych.Spłacałem kwartalnie po 25% dochodów gospodarstwa domowego brutto do tego trzeba było do złodziejskiego banku nosić zeznania roczne po rozliczeniu PIT,z czego były ulgi w podatku i astronomiczne kwoty do zapłacenia na rzecz bandyty-banku PKO BP o/Leszno. Przez 9 lat regularnego spłacania kredytu w złotówkach,którego nie musiałem spłacać przez rok ,po reorganizacji województw teczka kredytowa została przekazana do V oddziału PKO BP w Poznaniu przy ul. B. Śmiałego. Tam okazało się,że pomimo zawieszenia spłaty kredytu i tak muszę zapłacić ratę kwartalną w Kosmicznej wówczas kwocie.Nie było mnie stać na spłatę ogromnej sumy. Bandyta zagroził, że kredyt będzie windykowany z wysokimi odsetkami. Z żoną postanowiliśmy sprzedać mieszkanie i spłacić lichwiarza czyli PKO BP. Po 9 latach płacenia po 1500zł raty kwartalnej i dopłatach z tytułu rozliczenia podatku po 2000 - 3000zł płatnych jednorazowo do spłaty zostało mi 16.500zł.Nikt wtedy mi nie pomógł.Ani polski rząd ani miasto ani Pan Bóg. Byłem z rodziną i małymi dziećmi zdany tylko na siebie i swoje decyzje bo rodzina też miała nas w "poważaniu"i to głębokim. Bank ograbił mnie do do zera robiąc ze mnie szmaciarza i grabi do dzisiaj bo korzystam z kart płatniczych za granicą. Frankowicze,to Wasz problem. Pozbądzcie się balastu w postaci mieszkania,spłaćcie bandytów i macie święty spokój. Pamiętajcie, że każdy bank w Polsce to złodziej,bandyta i lichwiarz,który nie da Wam spokoju i będzie żądał swojego. Chcę jeszcze dodać,że na osiedlu Ostroroga wszyscy, którzy w tamtych latach wzięli kredyt na swoje wymarzone mieszkanie już ich nie mają bo albo pasożyt (czyt.komornik)zabrał albo sprzedali i teraz tułają się po ogródkach działkowych mieszkając w przerośniętych altanach,lub tułają się po wynajętych mieszkaniach albo po stoczonych bojach otrzymali rudery z zasobów miasta.W chwili obecnej jak słyszę, że ktoś zaciąga kredyt hipoteczny to pomimo tego,że jestem kompletnie łysy to reszta włosów staje mi "dęba".Myślę, że dotarło to do zainteresowanej czytelni.
47. Dodane przez Arek, w dniu - 30-06-2015 17:37
Weź się Dudek nie ośmieszaj !! Wziąłeś kredyt to go spłać !!Co nas to obchodzi. Ja nie wziąłem kredytu bo mam olej w głowie. Nie stać mnie to się nie buduję. Proste. Sprzedaj dom-jeszcze bardziej proste-jak cię na niego nie stać.
48. Dodane przez Kto, w dniu - 30-06-2015 17:46
Ten dudek to ten niespelniony dj?? Moj znajomy wyzywal ludzi bioracych kredyt w zlotowkach od debili jaki to on madry ze wziol w chf. To co zaoszczedzil powinien odkladac na takie czasy jak teraz. Kestem przeciwny pomocy frankowca mi tez niech cos panstwo da jakbim tez ma dac. A leszno niech sie w to nie miesza niech zajma sie miastem a nie kredytami ludzi
49. Dodane przez do 46 Cito!, w dniu - 30-06-2015 20:40
We wrzesniu 1939r Niemcy wypedzili Dziadkow i Ojca z wlasnosci w poznanskim do Generalnej Guberni.W 1944r NKWD aresztowala Ojca w Radomiu ,bo mial wlasnośc w poznanskim.W marcu 1945r Ojciec nie mogl zblizyc się do swej wlasności w poznanskim.Do dzisiaj obowiazuje stalinowskie prawo wlasnosci PKWN....No comments!
50. Dodane przez ddd, w dniu - 30-06-2015 20:46
Nie trzeba bylo brac zadnego kredytu...Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
51. Dodane przez noname, w dniu - 30-06-2015 20:53
NIE! NIE! NIE! NIE! NIE! NIE! Nikt ich nie zmuszał do brania takiego kredytu!!!
52. Dodane przez Gr, w dniu - 30-06-2015 21:03
To jakiś absurd - doplacac komus kto wzial kredyt czyci lud ziesaubezwlasnowolnieni , samipodjeli decyzje . Panie Prezydencie przekazaniu kaski Uni Leszno to tez absurd . Rozliczą Pana wyborcu
53. Dodane przez do kom. 46, w dniu - 30-06-2015 21:25
Nie uogólniaj proszę o tych kredytobiorcach z lat `90 z os. Ostroroga, wielu z nas tutaj ciagle mieszka. Ja spłaciłem kredyt najszybciej jak się tylko dało, fakt, ze pomogła mi rodzina. Ale przez wiele lat oszczędzaliśmy na wszystkim, na wykończeniu mieszkania, na aucie (stary PF126p jeszcze niedawno), na wakacjach itd. Ale teraz nie mam żadnych długów, duże ładne mieszkanie w dobrej lokalizacji, rozumiem jednak że nie wszystkim się udało i wiem że NIKT (rząd, samorząd itd. ) nam nie pomagał
54. Dodane przez M. Dudek, w dniu - 30-06-2015 22:14
Szanowni Państwo, 
 
Oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania, mamy demokrację. Jednak żeby rzeczowo rozmawiać uważam, że należy poznać argumenty drugiej strony. 
 
Wiem, że nie zrozumieją Nas Ci, którzy z góry wiedzą lepiej.  
 
Jednak dla wszystkich Którzy zechcą posłuchać, może kilak faktów: 
 
NIE CHCEMY JAKO FRANKOWICZE ANI JEDNEJ ZŁOTÓWKI Z BUDŻETU PAŃSTWA - ZA PRZEWALUTOWANIE MAJĄ ZAPŁACIĆ BANKI. 
 
1. NIE BYŁO żadnych Franków i kredytów frankowych!! Kredyty były wypłacone w ZŁOTÓWKACH a reszta to spekulacja (co potwierdzają wyroki Sądów w Europie przeciw Bankom i powoli w Polsce np. ostatnio uznanie ubezpieczenia niskiego wkładu za niezgodne z prawem - wszyscy którzy brali kredyty hipoteczne, mogą odzyskiwać wpłacone pieniądze za to ubezpieczenie a nie tylko Frankowicze)  
 
2. Państwo Polskie nie stworzyło w tamtym czasie mechanizmów zabezpieczających obywateli przed "toksycznymi produktami" co jest rola Państwa. 
 
3. Banki z premedytacją sprzedawały kredyty w CHF (zarabiając na Nich dużo więcej niż na kredytach w PLN) wielokrotnie wskazując, że klient nie ma zdolności w PLN. Zapewniały, że frank nie zdrożeje więcej niż 20-30% na co "fankowicze" byli przygotowani... obecnie dla wielu wzrost to ponad 100% (która inna waluta w tym samym okresie zdrożała o ponad 100% ?? ) 
 
4. Produkt walutowy - to jedyny pseudokredyt w którym niestety nikt nie wie ile zapłaci za kredyt?? 
 
5. Banki w okresie kryzysu wyciągnęły ręce po pieniądze członków UE.. otrzymały wsparcie na poziomie 13% PKB UE. Teraz NIE CHCĄ ODDAĆ tylko niewielkiej części ZYSKU !! pytamy dlaczego?? 
 
6. MY nie chcemy pieniędzy z Budżetu (CHCEMY PRAWA RÓWNEGO DLA WSZYSTKICH) ale pamiętajmy, że Państwo dopłaca do kredytów... projekt MDM lub dopłacanie do wykupu mieszkań służbowych.  
 
7. Państwo ma pomagać swym obywatelom, gdy była powódź i zalane zostały domy na terenach zalewowych (gdzie nie wolno budować) to Rząd pomógł... w stosunku do Frankowiczów Rząd stoi po stronie Banków np. pismo do ETS z X.2014 (mimo zapewnień Pani Premier np. w Polskim Radio 26.01.2015, że gdy będzie miała wybrać to stanie po stronie ludzi.... nic nie robi) - pytanie brzmi dlaczego?? 
 
Poza tym walczymy o traktowanie Polski na równi z Innymi krajami UE. Nawet większość z Państwa nie zdaje sobie z tego sprawy, że płacicie więcej (szczególnie teraz po podwyżkach w maju) za konta i usługi bankowe niż inni obywatele UE a czy zarabiacie więcej??  
 
 
Na KONIEC - do Rady Miasta Leszna zwróciłem się z wnioskiem dotyczącym poparcia rezolucji związanej z WINDYKACJĄ KOMORNICZĄ z kredytów hipotecznych. Zależy Nam na zmianie prawa, żeby było tak jak w cywilizowanym świecie, że jeżeli kredyt był udzielony na dom / mieszkanie to przy windykacji zabierany jest dom / mieszkanie i to zaspakaja roszczenia banku. w POLSCE komornik zabiera ludziom dom i wszystko do skarpet włącznie. Dotyczy to WSZYSTKICH KREDYTÓW HIPOTECZNYCH nie tylko Frankowych. 
 
Wszystkich zainteresowanych problemem zapraszam do kontaktu, z Pro Futuris Wielkopolska, poniżej linki do strony internetowej i FB. 
 
Z Poważaniem 
M. Dudek 
 
http://profuturisleszno.pl.tl/PRO-FUTURIS-Leszno.htm 
 
FB: https://www.facebook.com/pages/Pro-Futuris-Wi(...)31181796?ref=hl
55. Dodane przez bogaty, w dniu - 01-07-2015 00:45
To są jakiś jaja.Ja taż mogłem brać kredyt frankach ale bałem się ryzyka i wziołęm kredyt droższy wtedy złotówkowy.Ten kraj to jedna wielka pomyłka
56. Dodane przez bogaty, w dniu - 01-07-2015 00:48
Może założymy zrzeszenie kredytobiorców w złotówkach i prośmy o pomoc bo też je trzeba spłacać
57. Dodane przez do 54, w dniu - 01-07-2015 08:04
Frustrat z Ciebie. Proszę pomyśl "bank to klienci depozytowi i kredytowi". Do twojego lekkomyślnego podejścia mają dopłacić depozytariusze, jak również ludzie płacący uczciwie kredyty. Nie zgadzamy się. Wiedziały gały co brały. Coś ci się pomieszało. Do pracy się weź lub sprzedaj. Nie ma czegoś takiego że bank - wierzyciel weźmie zabezpieczenie tylko z hipoteki, ty podpisałeś umowę jako osoba fizyczna, więc z całego twojego dobrodziejstwa. Jakiejś nowe prawo tworzy gościu. Oj chciałoby się.
58. Dodane przez Dudys, w dniu - 01-07-2015 08:37
Te Dudek a bankom kto zaplaci? My zwykli obywatele. Frankowcy wiedzieli co robia i czym ryzykuja. Life i's brutal.
59. Dodane przez złotówkowicz, w dniu - 01-07-2015 08:38
a górnicy i stoczniowcy ile miliardów dostali od państwa i nikt nie biadoli tylko płaci, także strasznie oburzeni złotówkowicze ha ha
60. Dodane przez M. Dudek, w dniu - 01-07-2015 09:10
Drodzy Państwo, 
 
Czasami warto poczytać opinie niezależne, zachęcam do otwartości w myśleniu dla dobra Nas Polaków i Polski - niestety dzisiaj Polska rządzona jest przez lobby bankowe.  
Węgry przewalutowały kredyty frankowe i dzięki temu rośnie PKB i maleje bezrobocie a w POLSCE CO? 
 
Czy nie jest ciekawe to, że Gracja bankrutuje a z walutami się nie dzieje? Czy to nie oznacza, że Banki wiedzą, że dalszy wzrost obciążeń Polaków spowoduje coś czego nie chcą? 
 
zapraszam do przeczytania artykułu: 
 
http://www.prawy.pl/gospodarka/9852-kondycja-(...)zem-szewczakiem 
 
Wiem, że w Lesznie i okolicach jest wiele osób, które również borykają się z różnymi kredytami - zapraszam do kontaktu (strona Internetowa, FB, mail) - zjednoczmy siły bez względu na każdego sytuację w jakiej jesteście i jaki kredyt macie.
61. Dodane przez adam, w dniu - 01-07-2015 11:11
@M. Dudek 
ad. 1 Jaka spekulacja? Nie wiedział Pan, że kredyt rozliczany jest w CHF? Nie rozumiem teraz Pańskiego zdziwienia. Bankowi owszem zależy na sprzedaży produktów (kredytów), ale z myślą o tym, że bierze je klient, który je spłaci. Na co komu windykacja, to tylko koszty a nie zyski? 
2. "Rola państwa". Rolą państwa jest wojsko, policja a nie myślenie za dorosłych ludzi. 
3. Sprzedawały, dlaczego? Patrz p. 1. Zapewniały, że nie wzrosną kursy o więcej jak 20-30%? Przykro mi, że uwierzył Pan człowiekowi z banku, który "przewiduje" co będzie za 10-15 lat. A co będzie za 30-40 lat? Takie kredyty też są? Przy kredycie na kilka lat można ryzykować ale na dłuższy okres to igranie z ogniem. Można dużo zyskać ale tez dużo stracić - hazard. 
4. To jest "oczywista oczywistość" i o tym ludzie zapominali i teraz płacz. 
5. Tu się zgadzam w 100%. Żadnej pomocy dla banków. 
6. Również zgoda. Żadnych dopłat dla młodych czy starych. :) 
7. Jak to nie wolno budować? Były pozwolenia to ludzie budowali. Głupota ludzka.  
 
Pozdrawiam :)
62. Dodane przez skruszony banster, w dniu - 01-07-2015 11:25
banki przez ostatnie kilkanaście lat wyprowadziły z Polski (czytaj okradły Polaków) na kilkaset miliardów złotych . z samych przekrętów na kursie franka ukradły ok. 50 mld zł a teraz kłamią że stracą na przewalutowaniu. To tak jakby kieszonkowiec który ukradł ci na ulicy portfel z zawartością 1000 zł tłumaczył przed sądem że jeżeli sąd nakaże jemu zwrot ukradzionej kwoty on straci 1000 zł.
63. Dodane przez prawdziwy Polak, w dniu - 01-07-2015 11:33
Pora odfrankowić kredyty i grubo ponad milion Polaków przestanie być narażona na spekulacje walutowe. Przy okazji spolonizować banki, i cały system bankowy nie będzie wystawiony na derywatywy, Grexity i inne takie, niezależne od nas, kryzysy. Teraz, przy przeważającym % zagranicznych banków w Polsce, w razie problemów wypompują kasę z Polski. Gdy banki się spolonizuje, ryzyko spadnie. 
 
Jak to zrobić? Wykorzystać sytuację Grexitu i problemów CHF: 
 
1) przewalutowanie po kursie z dnia zaciągnięcia, 100% na koszt banków 
2) akcje banków spadają 
3) frankowicze muszą zapłacić podatek do budżetu który wyrównuje różnicę między tym co zapłacili oni i złotówkowi 
4) rząd nakłada dodatkowe podatki na banki (od aktywów i operacji) 
5) akcje banków jeszcze bardziej spadają 
6) za pieniądze z pkt. 3 i 5 państwo kupuje pakiety kontrolne w paru bankach (akcje są tanie) 
7) POLONIZACJA BANKÓW staje się faktem, można zdjąć podatki z pkt. 4 (bo będą wpływy z dywidendy)
64. Dodane przez Ania, w dniu - 01-07-2015 12:27
Nie podejrzewam ,aby wszyscy byli przeciwko frankowiczom,bo niby dlaczego.Ja wzięłam kredyt 400tys ,pomimo iż już spłaciłam 250 tys, dalej mam 560 tys. do spłacenia bez odsetek,chodzi o to ,że tego nie da się spłacić ,jeżeli będziemy się takie rzeczy godzić,to nigdy nie będzie nam lepiej ,wszystko jedno czy to dotyczy frankowiczów,czy działalności komorników,czy łapanki straży miejskiej na kierowców ,czy opłat za samowolę itd w grupie siła pamiętajcie,a swoją drogą ile i dlaczego kasy wydają banki na troli ,przecież te wpisy są kalkowane non stop.
65. Dodane przez do k. 60, w dniu - 01-07-2015 12:28
W tym artykule krytykuje Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK. A może najpierw niech p. ekonomista wypowie się nt. SKOKÓW i podsumuje ich lichwiarstwo (...). Ile ludzi nabrali.
66. Dodane przez Sąsiad Komorowskich, w dniu - 01-07-2015 12:50
Ci którzy piszą "widziały gały co brały" mają pojęcie o klauzulach abuzywnych w tych umowach kredytowych? Chyba nie! Nie chodzi o kurs franka tylko o to, że w umowach jest pełno zapisów niezgodnych z prawem. Proszę zmieńcie myślenie - niech w końcu banki respektują prawo, to też jest w interesie innych Polaków!!! Pozdrawiam wszystkich
67. Dodane przez Ja was po prostu kocham..., w dniu - 01-07-2015 12:57
Hej, polskie burki! Przestańcie szczekać jeden na drugiego! W przeciwieństwie do osób biorących kredyty w programach MDM czy Rodzina na Swoim, osoby posiadające tzw. kredyty walutowe nie chcą od was nic poza tym, żebyście zamknęli w końcu te zawistne gęby. Jak widać firmy PR zatrudnione przez banksterów dobrze wykonują swoją robotę bo wam kompletnie zlasowały te chamskie łby. I o to im chodzi: dziel i rządź lub raczej dziel i kradnij... Dalsze strzępienie języka do takiej chołoty nie ma sensu. Wszystkiego najgorszego!
68. Dodane przez Tomek, w dniu - 01-07-2015 14:19
Jedyna rozsadna propozycja, ktora padla to ta p. Jakubiaka z KNF (pierwsza, nie druga). Tj. przeliczenie pozostalego kapitalu z CHF na PLN, przy jednoczesnej doplacie do roznicy w ratach. Bo chyba nie myslicie, ze banki mialy na pokrycie tej gigantycznej akcji kredytowej faktycznie CHFy, bo przecieciez przestawiciel nadzoru by takiego wariantu nigdy nie przedstawial. Inna sprawa, ze pozniej zniknal na dwa tygodnie a jak sie pojawil to zaczal gadac od rzeczy...
69. Dodane przez mądry po sprawie, w dniu - 01-07-2015 15:21
Do MAX kom.46. Miełem podobnie w 1991r. mieszkanie na Rejtana, rata wysoka + odsetki 25% dochodu i oczywiście z U.Skarb.informacje - makabra bo..społdzielnie brały kredyty w PKO w naszym imieniu. 
W skrócie ..płacenie bez końca i bez dna. 
Ale mieszkanie sprzedane a wcześniej spłacone na podst. dziwnego wyliczenia tych kredytów i niestety państwo nie ingerewało. 
A mieliśmy co szarpać żeby sie z tym uporać -zarobki mieliśmy wysokie to i kwoty na spłatę szły kolosalne!  
 
I co frankowicze na to? 
Każdy ma swój rozum
70. Dodane przez Adrian, w dniu - 01-07-2015 16:11
Nie wiedziałem, że tyle bankowych trolli udziela się w Lesznie. Słabo z normalną pracą to trzeba pisać w necie za miskę ryżu na zlecenie banków...Żałosne
71. Dodane przez lolek1, w dniu - 01-07-2015 16:39
Jakby frank byl po 1.50 to by sie ze wszystkich smiali teraz a slowem by nikt nie wspomnial Teraz upal zachwile rolnicy sie beda burzyc ze straty Takie sa interesy albo dobre albo zle i nierozumiem do zlego interesu mi nikt nie doplaci a ja mam do innych doplacac a co miasto ma miec z tym cos wspolnego to nawet ciezko pojac zeby zawracac glowe urzednikom to by byla prywata
72. Dodane przez Ja, w dniu - 01-07-2015 19:32
Sodojmia i Gomoria !!
73. Dodane przez frankly, w dniu - 01-07-2015 21:02
Istna sodowa i gumowa.
74. Dodane przez GOŚĆ, w dniu - 01-07-2015 22:56
Rada Miasta nie jest władna do podejmowania decyzji w tej sprawie.
75. Dodane przez modry, w dniu - 02-07-2015 07:27
Na sesji prosze podjac uchwale o dopisanie do referendum jeszcze kilka pytan i uchwale o obnizeniu VAT.Radni,czy wasze umysly od ciepla przestaly pracowac?
76. Dodane przez juri, w dniu - 02-07-2015 10:30
Panie Dudek widziały gały co podpisywały. A może nie widziały zaślepione chęcią zysku.
77. Dodane przez Piotr Dzikowski, w dniu - 02-07-2015 12:53
Dla hejterów i niezorientowanych w temacie polecam artykuł, który wprost pokazuje mechanizmy okradania Polaków w Polsce: http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/(...)ra-bron-wyciaga,66,0,1845826.html, może to trochę ostudzi gorące głowy?
78. Dodane przez E-lutek, w dniu - 02-07-2015 13:31
uwaga na troli oplacanych przez banki do sklucenia spolecznosci  
 
,,widzialy galy co braly ,,, itd  
 
a dlaczego nie powiemy ,,wiedzialy galy co dawaly ,,, 
 
od samego poczatku to byl przekret  
teraz banka (...) sie pali i co robia sprzedaja swoje udzialy a komu polskim firmom Pzu np 
po astronomicznych cenach  
widzicie jak nasz rzad roluje przecietnego obywalela  
 
wczesniej czy pozniej to np. ten syf upadnie czyli zagraniczne banki wycofaja sie z Pl i nie beda odpowiedzialne za to co zrobily a cala odpowiedzialnosc spadnie na nowy rzad bo bedzie wlascicielem bankow z dlugami  
ludzie obudzcie sie !!!!!!!!!!!!!! 
dzisiaj nie jest rolowany tylko np . frankowicz ale tez gorninik. rolnik itd
79. Dodane przez Polska niby A, w dniu - 03-07-2015 09:49
Przecież głosowali na PO to o co im chodzi? 
Nawet jak dostaną pomoc to nie bezinteresownie. 
 
Ich będzie stać na podatek katastralny. 
 
Z przykrością stwierdzam, że pośród partii politycznych panuje swoista zmowa milczenia odnośnie wprowadzenia podatku katastralnego. Przy przyjętej już stawce podatku katastralnego równej 1% wartości nieruchomości, właściciel mieszkania za 300 tys. zł zapłaci 3000 zł rocznie, a właściciel domku za 500 tys. zł zapłaci 5000 zł rocznie. Ten podatek zmiecie z powierzchni ziemi gospodarstwa rolne, bo nawet małe gospodarstwo może liczyć na 10 lub 20 tys. zł podatku katastralnego rocznie. 
 
Na horyzoncie jest jeszcze jeden haracz, tzw. opłata urbanistyczna, który to pomysł wyszedł z kancelarii Prezydenta Komorowskiego: http://biznes.interia.pl/&/gminy-chca-nowych-(...)plat-dla-mies&. Konstrukcja tego podatku ma być identyczna, jak podatku katastralnego, jednakże w tym przypadku nie obowiązywałyby stawki maksymalne. Radni gminni na zebraniu podejmowaliby decyzję o jego wysokości, w oparciu o własne widzimisię. Przykład opłat za przedszkola, wprowadzonych ostatnio przez radnych gminnych wskazuje, jakiego rzędu mogłyby być stawki tego haraczu. 
 
Podatek katastralny kolejne narzędzie eksterminacji Polaków? Inne nacje dorabiały się przez pokolenia, czas więc, by Polacy również poprzez dorobek kolejnych pokoleń zaczęli dorabiać się rodowych fortun. Podatek katastralny zapobiega akumulacji kapitału i jeśli jesteś biedny, to twe prawnuki też takie będą. 
 
Drugi powód ma źródło w bandytyzmie. Skoro osoba mało zarabiająca ma atrakcyjną nieruchomość w centrum, nie chce się jej pozbyć za bezcen, to trzeba ją do tego przymusić podatkiem katastralnym. Jeśli mało zarabiasz, to mieszkaj w slumsach. Co kogo obchodzą twoje tytuły naukowe. Kiedyś łupiło się ludzi za pomocą maczugi (lub innej broni), a teraz łupi się w białym kołnierzyku za pomocą maczugi prawa. 
 
Nie sądzę aby ktokolwiek inny ucieszył się z podatku katastralnego, niż wierzyciele Polski. 
 
http://pressmix.eu/2015/05/06/katastrofalny-p(...)a-o-nim-milcza/
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj