Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Uwaga na ruchomych schodach!

Incydent w galerii handlowej

Uwaga na ruchomych schodach!

01.09.2015. Radio Elka, Jarek Adamek

Tydzień temu w Galerii Leszno mechanizm ruchomych schodów wciągnął stopę 3-letniej dziewczynki. Na szczęście skończyło się na strachu i całkowicie zniszczonym bucie. Zarząd galerii w oficjalnym oświadczeniu zapewnił, że nie doszło do żadnej usterki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O zdarzeniu na ruchomych schodach w Galerii Leszno poinformowała na swoim profilu facebookowym matka dziewczynki, która również umieściła fotografie zablokowanych schodów i całkowicie zniszczonego dziecięcego bucika. Jak pisze matka, tydzień temu mechanizm ruchomych schodów wożących klientów z piętra na parter budynku wciągnął but jej dziecka. Nieszczęściu zapobiegła
szybka reakcja pracownicy ochrony, która wyłączyła schody, jednak niewiele brakowało, by dziecko odniosło poważne obrażenia, czego dowodzi stan buta.

Zdaniem matki pracownicy galerii wymieniali uwagi na temat stanu technicznego schodów sugerując, że powinny one być naprawione. Zarząd centrum z kolei chcąc zrekompensować stratę i stres miał zaproponować kartę podarunkową wartości... 50 złotych. Rodzice odmówili przyjęcia takiego „prezentu” i zapowiedzieli nagłośnienie sprawy.

Dyrekcja Galerii Leszno wydała w poniedziałek oświadczenie w sprawie wypadku. Zapewniła, że był to pierwszy taki incydent, zaś schody są regularnie serwisowane, jednak po zdarzeniu zamówiono dodatkowy przegląd. -Wezwany serwis techniczny dokonał sprawdzenia schodów ruchomych i nie znalazł żadnych wad technicznych.
Dodatkowo Dyrekcja Centrum zwróciła się z prośbą o sprawdzenie schodów przez przedstawicieli Urzędu Dozoru Technicznego - odpowiedzialnego m.in. za certyfikacje i atestowanie schodów ruchomych w Polsce. Również specjaliści z UDT uznali, że schody te są w pełni sprawne i nie ma powodu, aby były one wyłączone
- czytamy w oświadczeniu.

Na razie więc nie wiemy, co spowodowało wkręcenie bucika w mechanizm. Przy okazji jednak przypominamy, że każde ruchome schody wyposażone są w duży i odpowiednio oznakowany przycisk awaryjnego zatrzymywania. W podobnych sytuacjach nie wahajmy się go użyć.
 
Komentarze (87)
1. Dodane przez halo, w dniu - 01-09-2015 09:34
Każda matka niech pilnuje dziecka jak należy maluchy są ciekawe wszystkiego a póżniej najlepiej winę przypisać komuś innemu.Zawsze trzeba patrzec pod nogi gdzie sie stawia stopy.Czy dziecko czy dorosły.
2. Dodane przez jechałem_schodami, w dniu - 01-09-2015 09:47
Byłem w niedziele w galerii. I nie piszę tutaj tego, aby oczernić Galerię bo takich schodów jest miliony w każdym mieście i większym sklepie. Chodzi o to, że konstrukcja tych schodów niestety nie chroni dzieci. 
Jadąc z 4 letnim dzieckiem zwróciłem uwagę jak moje dziecko trzyma się za poręcz tych schodów. A trzymało się dokładnie tak, ze 4 palce położone były na poręczy, a 5 palec - kciuk położony był pod poręczą. Sama poręcz jest przesuwna i jedzie razem ze schodami, to w sumie dobrze. Nie mniej jednak jak spojrzymy pod poręcz to zobaczymy, ze jest tam miejsce, aby ten kciuk zakleszczyć. I teraz wyobraźmy sobie, ze kciuk takiego dziecka zakleszcza się w tej poręczy, a dziecko znajduje się już na samej górze. Schody jadą dalej, a dziecko straciło palec..... dla mnie masakra. Proszę się temu przyjrzeć. Następne niebezpieczeństwo takich schodów to sznurówka. zbyt długa i może być też nieszczęście, co prawda schody na górze zamykają się w taki sposób, że ta sznurówka nie powinna zakleszczyć się między nimi, ale szansa na to jest. Schody to udogodnienie, dzieci uwielbiają nimi jezdzić, sprawia im to frajdę, ale niestety przyznaje że ta poręcz mnie przeraża. Tam ktoś może stracić palec !!! Dorosły nie, dziecko tak.
3. Dodane przez a, w dniu - 01-09-2015 09:57
Najlepiej brać dziecko na ręce lub jeździć windą.
4. Dodane przez 5214, w dniu - 01-09-2015 09:57
Gdyby Galeria dala 1000zł nie byłoby sprawy. Ta matka niech dziecko nauczy schodzić ze schodów a nie winą obarcza galerię. Poza tym schody traktowane są często przez rodziców i dzieci jak plac zabaw.
5. Dodane przez Dj do kom1, w dniu - 01-09-2015 10:01
Widać że nie masz dzieci w tej galeri to h... d... i kamieni kupa.
6. Dodane przez nicka, w dniu - 01-09-2015 10:02
do halo: w końcu ktoś podziela moje zdanie! dobrze prawisz!
7. Dodane przez ZDZISŁAW, w dniu - 01-09-2015 10:02
MOJEMU WNUKOWI MIESIĄC TEMU TEŻ WCIĄGNĘŁO SZNUROWADŁA ALE NA SZCZĘŚCIE W PORĘ SCHODY ZATRZYMANO
8. Dodane przez adam, w dniu - 01-09-2015 10:30
Do kom.1 Jakieś Ty mądre stworzenie.Ciekawe czy tak wszędzie patrzysz pod nogi.Równie mogła być to noga np. starszej osoby.Całe szczęście,że ochrona była w pobliżu.A gdyby nie było?. Zapewne schody były z tańszej półki,bo liczy się kasa.
9. Dodane przez GallAnonim, w dniu - 01-09-2015 10:32
Wielka damulka afere robi bo sama jest sobie winna. Dzieci się pilnuje a nie puszcza do przodu i pierdołami zajmuje. Pozdrawiam internautów
10. Dodane przez do kom 1, w dniu - 01-09-2015 10:34
Całkowita racja. Rodzice powinni pilnować dzieci. To tyczy się każdej dziedziny życia. A nie ciągłe pretensje do Galerii, Urzędu Miasta itp. itd. Każdy ma rozum, a dzieci mają rodziców. Jak ktoś nie umie się opiekować nimi to są odpowiednie służby, które podejmują pewne działania. Pozdrawiam
11. Dodane przez jeti, w dniu - 01-09-2015 10:36
nie raz widzialem jak dzieci siedza na ruchomuch schodach a dorosli stoja obok .co sie stanie jak te schody wciagna ubranie dziecka .GLUPICH NIE SIEJA .............
12. Dodane przez Kamil, w dniu - 01-09-2015 10:41
Dlatego kupuje swojemu dziecku buty o 3 rozmiary za duze by w pore je zrzucic i uniknac powaznych obrazen
13. Dodane przez Dina, w dniu - 01-09-2015 10:46
DZIECI BRAĆ NA RĘCE ! i w zupełności zgadzam się z kom 4.
14. Dodane przez matka dziecka, w dniu - 01-09-2015 10:46
Też mam małe dziecko, ale uważam, że głównie za całą sytuację odpowiedzialna jest mama dziewczynki. Dorośli zdają sobie sprawę, że przy zejściu ze schodów ruchomych trzeba podnieść nogi, bo nie da się płynnie "zjechać" prosto na płytki. I niestety, ale mama powinna to córce powiedzieć, albo po prostu ją lekko przenieść przy zejściu.
reklama
15. Dodane przez Lika, w dniu - 01-09-2015 10:53
A może wystarczy zawiesić tablice informacyjną ze wskazaniem jak trzeba korzystać ze chodów ruchomych , napotkać można takie tablicy w każdym metrze i po problemie.
16. Dodane przez klient, w dniu - 01-09-2015 11:18
ludzie co Wy piszecie za bzdury? Czy matka pilnowała swoje dziecko czy też nie to nie ma znaczenia w tej sytuacji. Schody powinny być sprawne i przyjazne dla wszystkich bywalców galerii. Ciekawe jakby to Was spotkały?
17. Dodane przez do bzdurnego klienta z kom. 16, w dniu - 01-09-2015 11:24
"Czy matka pilnował swoje dziecko czy też nie to nie ma znaczenia w tej sytuacji." - czyli gdyby dziecko zjeżdżało stojąc na głowie bo matka nie patrzy to wtedy też nie ma znaczenia i oczywiście wina galerii?
18. Dodane przez qwert, w dniu - 01-09-2015 11:30
ogol nie to czytalem co ta matka wypisuje na fejsie i to nic innego jak wyludzenie kasy... wystarczy przeczytac z jaka pogarda pisze ze 50zl to na papier toaletowy jeszcze ma i wszystko w temacie
19. Dodane przez qwert, w dniu - 01-09-2015 11:32
do kom 16 przeczytalas artykul ze zrozumieniem? wszyscy stwierdzaja ze schody sa sprawne to sa sprawne to sa specjalisci! a jak znasz sie lepiej to musisz sie w tej branzy zatrudnic. Krew zalewa jak ktos nie ma pojecia a sie wielce wypowiada!
20. Dodane przez babcia, w dniu - 01-09-2015 11:45
dot.7 kom. 
MOJEMU WNUKOWI MIESIĄC TEMU TEŻ WCIĄGNĘŁO SZNUROWADŁA ALE NA SZCZĘŚCIE W PORĘ SCHODY ZATRZYMANO.Skoro wnuk sam nie potrafi zawiązć sznurowadła to należy zrobić to za niego
21. Dodane przez klient, w dniu - 01-09-2015 11:45
te mądre panie siebie słysza?Brak słów na co niektórych zapewne wasze dzieci stoja przed wami na baczność Schody czy drzwi powinny byc sprawne i kazdy powinien bezpiecznie z nich korzystac .
22. Dodane przez szymon, w dniu - 01-09-2015 11:58
Zgadzam się z kom.16 wina po stronie galerii i powinni zapłacić odszkodowanie
23. Dodane przez matka, w dniu - 01-09-2015 12:01
jak każdy z piszących tutaj te głupoty miałby dziecko to inaczej by pisał bo inaczej by podchodził do tej sprawy.wiadomo każda matka nie da zrobic krzywdy swojemu dziecku tym bardziej rozumiem matke dziewczynki ze taka była jej reakcja... sprawe trzeba nagłosnic aby innemu dziecku nie stała sie krzywda... ato jak sprawa sie zakonczy to juz sprawa galerii. nie wiadomo jak my bysmy sie zachowali w takiej sytuacji wiec nie potepiajmy zachowania rodzicow dziewczynki.i uwazajmy na swoje dzieci które na pewno nie raz zjezdzały po schodach ruchomych.pozdrawiam
24. Dodane przez xyz, w dniu - 01-09-2015 12:02
dokladnie za malo kasy zaproponowali co to 50 zeta buty byly wiecej warte.
25. Dodane przez ojciec, w dniu - 01-09-2015 12:25
Nawet dziecku trzymanemu za rękę takie coś mogło się przydarzyć albo osobie dorosłej.I co winny rodzic? Przestańcie pisać takie pierdoły.Wiadomo,że dzieci trzeba pilnować,ale nie jesteście w stanie być przy dziecku cały czas i pilnować.
26. Dodane przez jan, w dniu - 01-09-2015 12:55
nie wiem kto pisze te komentarze ale współczuje znieczulicy każdy kto ma dzieci albo mial wie że dziecka nie da się zawsze upilnować schody mają być bezpieczne widać te nie są
27. Dodane przez Xawery, w dniu - 01-09-2015 13:12
Galeria powinna poczuwać się do odpowiedzialności i podarować konkretny bon na minimum 500zł, a nie jakieś ochłapy - stać ich na to. W USA taka sytuacja jest nie do pomyślenia, a właściciel galerii podobno stamtąd pochodzi...
28. Dodane przez kkkskd, w dniu - 01-09-2015 13:56
no niestety ale to jest wina tylko i wyłącznie mamy dziecka, idzie do przodu i myślami nie wiadomo gdzie a tu nagle płacz bo dziecko nie umie poprawnie zejść z ruchomych schodów. i niestety chyba jest tak jak tutaj piszecie gdyby na karcie było więcej sprawy bo nie nagłośniono bo przecież co to jest 50 zł to na papier toaletowy..
29. Dodane przez tata, w dniu - 01-09-2015 14:04
Ewidentnie wina matki ! Tyle dzieci z innymi rodzicami tam bylo i nic się nie stało bo pilnowali swoich maluchów ! A najgorsze jest to że pani chodzi o pueniazki
30. Dodane przez ALF, w dniu - 01-09-2015 14:05
Niestety, ale są na świecie urządzenia, które powinny być używane wyłącznie przez osoby myślące...
31. Dodane przez Konrad Wallenrod, w dniu - 01-09-2015 14:45
Czy ta pani i jej dziecko są ubezpieczeni? 
Po co ta cała afera?
32. Dodane przez mm, w dniu - 01-09-2015 15:10
Wina matki ????? Kazdy kto obwinia matke w komentarzach jest naprawde na poziomie intelektualnym dziecka bez ublirzania dzieciom!!! Wszyscy tak piszecie jakby matka sama wlozyla dziecku nogę w schody !!!! Nawet gdyby nie dostatecznie pilnowala dziecko nie moze absolutnie dochodzic do takich sytuacji w miejscach publicznych !!! A to jak zachowala sie w tej sytuacji dyrekcja to moze swiadczyc tylko o niej samej czyli pozostawie to bez komentaza mamy XXI wiek i rozwiazywnie takie sytuacji bonem 50 zl mozna sie zastanowic czy to nie jest ukryta kamera !!!! Ludzie sa moralnie pusci !!!!
reklama
33. Dodane przez mix, w dniu - 01-09-2015 15:14
ludzie weźcie się i troche ogarnijce z tymi komentarzami że matka nie pilnowała, gdzie byłą matka/ojciec itd rzeczą wiadomą wszystkim rodzicom mającym takie małe dzieci że trudno ich upilnować gdziekolwiek bo wszystko dookoła je interesuje poznają świat wsadzą palec tam gdzie się da nie wiedząc jaki będzie tego skutek od takie są dzieci.... dla tych wszystkich negujących i krytykujących matkę proponuję nigdy nie miejcie dzieci (po co wam taki kłopot) albo jak już macie to proponuję niech mamusia i tatuś zrezygnują z pracy i niech z dzieckiem siedzą w domu do min 15 rż i niech pilnują je bo np. przecież dziecko może podczas posiłku włożyć widelec za daleko do gardła i nieszczęście gotowe, spadnie ze schodów i sie potłucze, zrani się zbitą szklanką itd. a później komentarze mamusia nie upilnowała, gdzie był tatuś?????? 
gdyby schody były sprawne nic by się nie stało, albo tak zaprojektowane by wciągnięcie wkręcenie czegokolwiek było niemożliwe albo prawie niemożliwe, najlepiej postawcie przed każdymi schodami znak zakazu korzystania z nich dzieci poniżej 15 rż a wtedy nikt już nie zajdzie do galerii, co ciekawe dlaczego w galerii nie ma przynajmniej jednych normalnych schodów nie ruchomych???  
pieniądze??? nie bądzcie śmieszni za 50 zł to nawet nowej pary butów dla dziecka się nie kupi.... wystarczyło by pani dyrektor zaproponowała że pokryje koszt nowych butów dla dziewczynki i byo by po sprawie....
34. Dodane przez ..., w dniu - 01-09-2015 15:25
temu dziecku i rodzicom należy się za krzywdę zadośćuczynienie co najmniej kilkanaście tysięcy złotych, a nawet kilkadziesiąt za przeżytą i pozostałą traumę. To co zaproponowala galeria to jakiś śmiech...
35. Dodane przez Eh, w dniu - 01-09-2015 15:39
To jest chyba logiczne, że trzy letnie dziecko należy pilnować przy wszelkich urządzeniach mechanicznych. Zwrot pieniędzy za but i to pewnie z nawiązką to najlepsze co mogła zrobić galeria. Jeśli kobita będzie fikać to niech idze do sądu. Zobaczymy, kto wygra. Ludziska są strasznie upierdliwi i zachłanni w dzisiejszych czasach.
36. Dodane przez tre, w dniu - 01-09-2015 15:52
W Galerii sprzęt do użytku publicznego powinien być sprawny i nie ma znaczenia czy dziecko było upilnowane czy nie, takie coś nie powinno mieć miejsca bo dziecko mogło stracić palce. Faktycznie schody są serwisowane i to często bo to widzę, ale czy sama konstrukcja jest wystarczająco bezpieczna?Dziecko ma zniszczone obuwie,najadło się strachu i 50 zł, to lekka przesada
37. Dodane przez Hildebrand, w dniu - 01-09-2015 16:20
O! 
Ilu dzieciofobów się odezwało. 
Jak zacięcie bronią swojej świątyni dóbr doczesnych do której uczęstrzają co niedziela. 
A w Kościele Katolickim tyle do naprawienia widzą. 
 
Oj nie ,nie! 
Galerie handlowe też nie są idealne. 
I nic nie robią aby dążyć do ideału . 
A możnaby hoćby za poręczami zabezpieczenie wyższe od poręczy zrobić albo siatki. 
No bo jak ochrona niespodzianie wyłączy takie scgody to dwumetrowego drągala tak ino kg X prędkość przerzuci przez barierkę ( w pasach nikt nie jeździ schodami) 
Albo nowi zakupowicze niech mają naklejone zielone listki klonu z przodu i z tyłu i niech jeżdżą z ograniczoną prędkością a po paru miesiącach - o najlepiej przed świętami illuminacji kurs doszkalający zrobić. 
 
Rząd PO jest zbyt łaskawy jeśli chodzi o przepisy dotyczące świątyń dubr doczesnych. 
Opodatkować. 
I niech płacą na specjalny fundusz przeznaczony dla ofiar również szopocholizmu.  
 
 
 
 
 
08.06.2015 - Wypadek w centrum handlowym w Dongguan w Chinach. 2-latek spadł z wysokości kilku metrów po tym jak złapał się poręczy ruchomych ... 
www.tvn24.pl/.../wypadek-w-focus-mall-w-rybniku-chlopiec-spadl-ze-sc...  
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:HuLPpbxO4QoJ:www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wypadek-w-focus-mall-w-rybniku-chlopiec-spadl-ze-schodow-ruchomych,553331.html+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl 
21.06.2015 - 9-letni chłopiec wypadł przez barierki i spadł ze schodów ruchomych w galerii handlowej Focus Mall w Rybniku (woj. śląskie). Dziecko spadło ... 
www.dziennikwschodni.pl/.../n,1000163408,wypadek-w-centrum-handl...  
www.tvp.info/.../chinka-wciagnieta-pod-ruchome-schody-ginac-uratowa...  
 http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:M-i-fMRIFQMJ:www.tvp.info/21017247/chinka-wciagnieta-pod-ruchome-schody-ginac-uratowala-syna+&cd=15&hl=pl&ct=clnk&gl=pl 
29.07.2015 - Na filmie widać, jak pod matką małego chłopca zapada się podłoga i zostaje wciągnięta przez mechanizm ruchomych schodów. 
 http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4yTT5zeWZJEJ:www.se.pl/wiadomosci/swiat/pociag-wypadl-z-torow-i-wjechal-na-peron-zatrzymaly-go-ruchome-schody_387969.html+&cd=16&hl=pl&ct=clnk&gl=pl 
Chicago: metro wypadło z torów, wjechało na peron i po ruchomych schodach w górę! Jak na filmie! 24.03.2014, godz. 15:36  
 http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lIeDVm6WSREJ:wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/mezczyzna-zlapal-spadajacego-4-latka-wideo/9q8dq+&cd=17&hl=pl&ct=clnk&gl=pl 
28.05.2010 - O dużym szczęściu może mówić czteroletni chłopiec, który bawiąc się na ruchomych schodach w centrum handlowym w Turcji spadł z ... 
www.alert24.pl/.../1,87113,7101469,Galeria_Malta__12_latek_spadl_z_I_...  
Ocena: 3,5 - 33 opinie01.10.2009 - Wypadek zdarzył się w czwartek ok. 18.00 w Galerii Malta w Poznaniu. Chłopca znaleziono w pobliżu ruchomych schodów. Wypadł z ...
38. Dodane przez Olek, w dniu - 01-09-2015 16:35
Pewno zaznaczała na siejsbuku że przebywa w GL.A tak na serio .Wina matki że nie pinnuje swojej pociechy tylko patrzyła pewno w smartfjona.Ale jak by dali 5000 zł to paniusia by pewno siedziała cicho.Dożywotni zakaz wstępu do galeri dla tej pani to może trochę zmądrzeje
39. Dodane przez moniaaa, w dniu - 01-09-2015 16:40
zgadzam sie z komentarzami w/w byłam akurat w galerii kiedy stała sie ta cała sytuacja i doskonale widziałam co wyprawiała ta dziewczynka ewidentnie winna jest matka dziecka bo tego nie dopilnowała zamiast (...) powinna wziasc dziecko na ręce a nie udawać ze jest sama wielka damunia zada teraz odszkodowania gdyby pilnowała dziecka to by do tego zdarzenia nie doszło...najlepiej wzbudzic teraz litosc na innych poprostu ŻAL!!!!
40. Dodane przez to ja, w dniu - 01-09-2015 16:56
W chwili zdarzenia matka sprawowała opiekę nad dzieckiem. Matką powinien zainteresować się z urzędu sąd rodzinny, że naraziła dziecko na taką sytuację.
41. Dodane przez ...., w dniu - 01-09-2015 17:22
ludzie jakie wielkie pilnowanie dziecka na schodach ruchomych ? po prostu trzymac dziecko za rękę, albo w zasięgu wzroku i koniec. To nie jest huta , czy stocznia, aby nosić dziecko na ręce . To jest galeria handlowa ! Jeśli te schody są niebezpieczne to powinny być usunięte i koniec, bo wpaść tam mógł każdy z nas. Ciekawe co by niektórzy pisali jakby wpadł tam jakiś dorosły...gdzie byli jego rodzice !? ludzie opanujcie się. W mojej ocenie dla mnie wina jest oczywista
42. Dodane przez F, w dniu - 01-09-2015 17:29
Ewidentnie winę ponosi matka dziewczynki. Schody były sprawne,a dziecko nieupilnowane. Takie sytuacje oczywiście się zdarzają, ale nie można za to obwiniac galerii. Jakby dziecko wyskoczyło przez barierki to winna by była galeria bo schody są nieprzystosowane do ewentualnego odbijanie 'skoczkow'? Ja bym nawet 50 zł nie dał, a za nieupilnowanie dziecka i narażonie zdrowia dziecka też jest chyba paragraf
43. Dodane przez złośliwy, w dniu - 01-09-2015 17:46
A te ruchome schody to też Made in China. Przestaję chodzić do Galerii. Schody powinny być bezpieczne a nie żeby każdy pilnował prawidłowości ich działania. To jak autobus MZK zderzy się innym samochodem to pasażerowie będą winni że nie pilnowali kierowcy jak jedzie! Na miejscu rodziców dziecka te 5o zł oddałbym Pani Dyrektor na zakup leków poprawiające zdrowy rozsądek bo takie zadośćuczynienie to kpina w żywe oczy! To książkowy przykład jak obecni pseudo handlowcy traktują klientów z których dobrze żyją.
44. Dodane przez pewnie, w dniu - 01-09-2015 17:54
Ci rodzice to powinni na tyłek dostać za to, że nie potrafią zaopiekować się własnym dzieckiem. Dziecko wychowywane jest bezkarnie a później będzie tak samo pretensjonalne jak jego rodzice.
45. Dodane przez tata, w dniu - 01-09-2015 18:11
Ewidentnie wina matki ! Tyle dzieci z innymi rodzicami tam bylo i nic się nie stało bo pilnowali swoich maluchów ! A najgorsze jest to że pani chodzi o pueniazki
46. Dodane przez Tomasz, w dniu - 01-09-2015 18:36
Wina jest oczywista. Co z tego, że schody uznano za sprawne. Jeśli jest możliwość wkręcenia stopy to znaczy, że ich konstrukcja jest wadliwa i nie powinny zostać dopuszczone do użytku. A moim zdaniem było tak, że luźna była blacha pod którą chowają się stopnie, bo gdyby wszystko w momencie wypadku było na miejscu to nie ma możliwości, żeby but został tak zniszczony. Chyba mają tam monitoring, to wystarczy obejrzeć nagranie, na pewno widać w jaki sposób doszło do wypadku.
47. Dodane przez SUFIT, w dniu - 01-09-2015 18:48
Widzieliście te przypadki ostatnio w Japonia masakra jag gości starego wciaglo pod schody zreszta powinni sprawdzić SUFIT bo galeria była konczona w pośpiechu.
48. Dodane przez aaa, w dniu - 01-09-2015 19:01
żałosne 50 zł to dyrektor Galerii zarabia chyba w pół godziny. Gdyby coś takiego miało miejsce np w stanach to matka dziewczynki mogłaby starac się o milionowe odszkodowanie. To że jacyś tam specjaliści uznali, że technicznie schody są sprawne nie wyklucza tego, że konstrukcja schodów jest bezpieczna dla dzieci. Osobiście mi też nie podoba sie poręcz tych schodów zupełnie niedostosowane dla dzieci i dla mnie opinia takich specjalistów jest niewiele warta.
49. Dodane przez Galeria, w dniu - 01-09-2015 20:10
Zamknijcie tą żałosną galerię. Po ciula w Polsce jest tyle Galerii.
50. Dodane przez Gosc, w dniu - 01-09-2015 20:39
3 letnie dziecko na ruchomych schodach? Czy matka byla pijana czy cos z nia nie tak?
51. Dodane przez Ewa, w dniu - 01-09-2015 20:43
Wszyscy piszecie wina matki.widzieliscie zdarzenie dokładnie? Chyba nie! Warto obejrzeć monitoring i wszystko jasne !nie matka tu zawinila
52. Dodane przez ssffg, w dniu - 01-09-2015 20:56
matka probuje naglosnic sprawe bo oczekuje od prezesa galerii czeku na 100 tysiecy zlotych chyba. Taka wiocha przyjedzie do galerii i po ruchomych schodach nie potrafi sie poruszac
53. Dodane przez Matka??, w dniu - 01-09-2015 21:01
Jaka matka. Dobrze, że tipsów jej nie wciągnęło.. To by było.
54. Dodane przez Promocja, w dniu - 01-09-2015 21:16
I te żałosne wpisy: 
Żeby pilnowała własne dziecko. 
W krainie rozwiązłości i bylejakości jakości służby zdrowia każdego dziecka trzeba pilnować bo już nie wiadomo które własne. 
 
I niestety  
Poręcze są na wygodnej wysokości ale niestety nisko. 
Wystarczy zasłabnąć i już się jest za burtą. 
 
W pasach albo fotelikach powyżej lat 12.
55. Dodane przez Do 48, w dniu - 01-09-2015 21:21
Milionowe odszkodowanie? hehe w Polsce to trzeci by wkładał nogę tam gdzie nie powinien
56. Dodane przez DonCorleone, w dniu - 01-09-2015 21:32
Dla mnie matka zarzut narażenia na niebezpieczeństwa utraty życia zdrowia. A jakby się dziecko potknęło o stół przy Maku, to skarżyłaby stół?
57. Dodane przez zjadliwe komentarze, w dniu - 01-09-2015 21:46
Gdyby dziecko miało 10 lat, to matka też je miała trzymać na rękach, 17 latka też powinna na rękach trzymać...przeciez to dziecko, osoba niepełnoletnia. A gdyby to była dorosła osoba...to powinna pewnie według Was fruwać. Cieszcie się, wszyscy drwiący, że to nie wasza noga, albo noga waszego dziecka. W tym mieście wszyscy są biedni, wszyscy jednak maja za co kupić kompa i płacić za dostęp do internetu. MOPR chyba powinien się tym zainteresować...skandaliczna banda dywagatorów na każdy temat. Podpisz się jeden z drugim pod stresem matki i dziecka...nie osądzaj sam możesz znaleźć się za chwilę w takiej sytuacji...............
58. Dodane przez Iwi, w dniu - 01-09-2015 21:55
Ja mam 2 corke i bedac w galerii jezdzimy winda. Poprostu dla bezpieczenstwa. A moja starsza powtarza ze powinno byc zaznaczone ze dzieci do 5 roku zycia powinny jezdzic winnda nie schodami.
59. Dodane przez ktos, w dniu - 01-09-2015 22:22
schody były sprawne, potwierdziła to inspekcja więc nie ma w ogóle rozmowy. Matka odpowiada za dziecko. jakby się przewróciło na prostej drodze i rozbiło głowę o podłogę to skarżyłaby galerię za to że podłoga jest za twarda - nieprzystosowana do małych dzieci? Nic w takiej galeri nie jest przystosowane dla małych dzieci oprócz przewijaka. Drzwi automatyczne - które mogą zamknąć się na dziecku jeśli stanie pomiędzy nimi w bezruchu. Krzesła w punktach gastronomicznych - wysokie, bez bocznych oparć. Przykładów można mnożyć mnóstwo. Na dziecko trzeba uważać, a zwłaszcza podczas korzystania z urządzeń mechanicznych.
60. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 01-09-2015 22:38
ILE MAM JEDZIE SCHIDAMI I DO TEGO KŁADZĄ WÓZEK DZIECIĘCY POWINNI ZROBIC REKLAME GDZIE SĄ WINDY
61. Dodane przez karol, w dniu - 02-09-2015 00:20
wielkie mi halo jak to bucik nie jest zniszczony przeciez jak zostal wyszarpniety lub wydarty to wiadomo ze bedzie podarty..kobicie o wielka kase chodzi skoro papier toaletowy kupuje za 50 zl a buciki jak zaznaczyla byly 'orginalne' a wiec ludzie!! daleko nam do takiej damy:)
62. Dodane przez Tez matka, w dniu - 02-09-2015 01:20
Analizujac te komentarze zauwazyc mozna ze ktos bardzo chce wina obciazyc matke.Styl pisania tych komentarzy swiadczy ze pisze to odoba przychylna galerii.Jej zdaniem matce nie mozna miec tipsow, miec smarfona lub byc dama.Ludzie gdzie my zyjemy, dziecko przezylo traume i to najwazniejsze.A my jako rodzice dzieci miejmy na uwadze te schody bedac w galeri aby i nasze dzieci byly bezpieczne.Jeszcze troche to tym co krytykuja ta galerie to drzwi przed nosem zamkna.
63. Dodane przez dex, w dniu - 02-09-2015 07:22
Ci co jadą na matkę są po prostu de.....i. Dziecka nie da się upilnować 24h. Nie życzę tym "bardzo mądrym" komentatorom ,aby Wam się coś takiego nie przydarzyło.A może powinno,to inaczej pisalibyście.
64. Dodane przez ja, w dniu - 02-09-2015 08:43
do wszystkich rodziców, pilnujcie swoje pociechy , wczoraj nie mogłam wejść na ruchome schody w galerii bo gówniarze sobie wyścigi robili a mamuśki zajęte rozmowa w ogóle nie zwracały uwagi co ich dzieciaki wyprawiają a później pretensje!
65. Dodane przez rodzic, w dniu - 02-09-2015 12:55
.. a ja uważam, że dzieciaki po prostu trzeba pilnować - czyli TRZYMAĆ ZA RĘKĘ!!!!!... bo nie mam ochoty słuchać ich głośnych grymasów, braku reakcji rodziców, nie cierpię gdy sie plączą pod nogami lub drą sie !!!  
 
To są sklepy a nie plac zabaw! 
 
Wychowanie i kultura!  
Tego brak obecnym rodzicom!
66. Dodane przez yx, w dniu - 02-09-2015 12:58
Skoro jedyna rozrywką tych matek jest łażenie po galerii to niech zakładaja nosidła. Będzie bezpiecznie.
67. Dodane przez mario, w dniu - 02-09-2015 13:01
Jak czytam te teksty w stylu matka powinna pilnować itp to nie wiem czy się śmiać czy płakać, rozumiecie w ogóle różnicę pomiędzy nieupilnowaniem dziecka a takim zdarzeniem, jakby schody były opisane, że nie dla dzieci poniżej powiedzmy 4 roku albo jakaś oznakowana dziura w chodniku to byłoby nieupilnowanie a tu zwyczajne niedbalstwo ze strony galerii, jeszcze ten tekst, że firma nie znalazła żadnych usterek, no to o co chodzi bo nie rozumiem, wszystko sprawne a dziecko prawie straciło palce u nogi, kpina i tyle, jeśli nie usterka to wada tych schodów i niech sobie galeria dochodzi praw od firmy montującej schody i tyle, musiałoby to trafić na rozgarniętego prawnika to zobaczylibyście jaki byłby efekt.
68. Dodane przez ajek, w dniu - 02-09-2015 13:23
skandal i nie mysle wcale o tych proponowanych 50 zl tylko o zachowaniu kierownictwa, schody sa w galerii i czy to sie komus podoba czy nie galeria odpowiada za nie. koniec i kropka.
69. Dodane przez widz, w dniu - 02-09-2015 14:46
50 zł ? Za co? Za to, że nie pilnowała dziecka? 
A za to są nagrody? 
 
Oskarżyć matkę za nędzną opiekę i za propagandę!  
Nauczą się może inne.
70. Dodane przez zenek, w dniu - 02-09-2015 15:08
każdy idiota, który winę zwala na matkę, niech sobie gire wkręci na takich schodach! tego życzę z całego serca! wówczas zobaczymy co napisze i czy rzuci się na ochłapowe 50PLN zaproponowane przez kierowniczke galerii
71. Dodane przez Aneczka, w dniu - 02-09-2015 15:14
Brak słow nie których komentarzy czytać sie nie da.. Ci co nie maja dzieci niech sie nie wypowiadaja.. a te schody sa nie bezpieczne w galeri.. i to nie winna matki tylko galeri,, a Pani dyrektor najlepiej 50 zl i mysli ze zalatwione WStyd!! rowniez to sie moglo przydazyc dorosłej osobie i tez powiecie ze jego winna bo nie patrzy pod nogi Ogarnijcie sie ludzie troche..
72. Dodane przez modry, w dniu - 02-09-2015 18:21
jezeli rodzice wiedza,ze schody wciagaja ,to dlaczego rodzice nie zwracaja na bezpieczenstwo maluchow,przeciez mowia,ze w drewnianym kosciele tez cegla moze spasc na glowe
73. Dodane przez ello, w dniu - 02-09-2015 18:42
Jak widać matka chyba zrozumiała bo z fb post zniknął (...)
74. Dodane przez Mona, w dniu - 02-09-2015 18:47
Ludzie gdzie wy zyjecie? W każdej galerii są takie schody i problemu nie ma. Jak ktoś nie potrafi nimi jeździć to do windy. A dla tych którzy winę zwalaja na schody, napiszcie petycję o to, żeby zrobili zwykle, wtedy będziecie narzekać, że musicie wchodzić tak wysoko. Chyba jest jasne, że przy końcówce schodów trzeba podnieść stopę! Jak ktoś nie potrafi przypilnować dziecka to niech siedzi w domu
75. Dodane przez barbie, w dniu - 02-09-2015 21:53
(...)umarla-polknieta-przez-ruchome-schody-ale-uratowala-synka,artykuly,561985.html ta pani slusznie wylczy o szczegolowa kontrole srodkow uzytecznosci publicznej, i sama logika wskazuje,iz jej stanowisko jest lojalne wobec spoleczenstwa ,z ktorym w tym miescie mieszka.Czy chcielibyscie panstwo aby nastepne male ,wieksze czy tez najwieksze istnienie ponioslo szkode cielesna a nawet smierc !!No jestem w szoku ,ze tak naiwnie wiekszosc komentuje ta sprawe.przeciez nie rzecz o pieniadze sie opiera a o rzetelnosc w sprawie.Wybaczcie SZ:Panstwo ale widac jak bardzo jestescie niedoswiadczeni w tej materii.A juz wydawaloby sie,ze jestesmy spoleczenstwem wrazliwym na nieszczescia i reagujemy wlasciwie,i jak tutaj mowic o wlasciwej reakcjii,gdy w gre wchodzi typowy egoizm i brak wyobrazni.:(
reklama
76. Dodane przez Aaa, w dniu - 02-09-2015 22:16
Te schody co jakiś czas są reperowane(Tak zauważyłem),jakby były sprawne nie byłoby sprawy.
77. Dodane przez barbara, w dniu - 02-09-2015 23:58
zdaję sobie sprawę jak mogła się poczuć ta mała dziewczynka, kilka lat temu na dworcu w Gdańsku też wciągnęło mi klapka i schody same się zatrzymały a ja przeżyłam szok, do dzisiaj boję się ruchomych schodów. Zawsze muszę kogoś złapać za ramię i dopiero wchodzę na stopień. We Wiedniu uciekły mi 2 pociągi zanim zdecydowałam się zjechać.
78. Dodane przez oj, w dniu - 03-09-2015 10:54
Do 75. jesteśmy wrażliwi ale nie cierpimy braku wyobraźni. A wcześniej nie pomyślała jakie mogą być skutki? Normalna matka nie robiłaby rozgłosu i nie oskarżałaby za swoje niedbalstwo kierownictw, wszystkich świętych, nie biegałaby do elki uświadamiając że popełniła błąd.  
Schody sa konserwowane bo są urzadzeniami udt.
79. Dodane przez adam, w dniu - 03-09-2015 12:38
Oczywista wina matki !!! Powinna być pociągnięta do odpowiedzialności za niedopilnowanie dziecka i narażenie na utratę zdrowia.Jakaś nierozgarnięta-tak małą dziewczynkę wpuszcza samą na schody ruchome...brak rozumu.
80. Dodane przez aktteloiv, w dniu - 03-09-2015 17:39
Brak słów.. Warto pogratulować tym wszystkim idealnym matkom które tak perfekcyjnie odnajduja się w każdej sytuacji.. Nagle wszystkie są takie poprawne,nagle wszystkie przenoszą dzieci po ruchomych schodach ideały wręcz zadna nie ma nic na sumieniu.. A niejedna tutaj " wzorowa " matka czy tez ojciec będą sobie humor poprawiać krzywda innych.. Wstyd! Co do pieniędzy teraz wychodzi ,kto by Interes na tym zrobił każdy kto o tym pomyślał i wypisuję bzdury  bo prawda jest taka ze mama Małej dala by każde nawet ostatnie pieniądze by do takiej sytuacji nie doszło.. A pewne jest to ze bardzo dobrze znam tą rodzinę,Pani jest wspaniała matką i ostatnia rzeczą o jaką by tu chodziło były by pieniadze.. Przykre ze nasze społeczeństwo,tak pochloniete nienawiścią do drugiego człowieka nie potrafi postawić się w sytuacji  tylko rzucają oskarżenia oraz swoje "madre teorie" ,które koło mądrości tylko stały albo nawet nie .. "Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamieniem" i prawda jest taka ze liczba komentarzy zmniejszyla by sie o polowe.. Bo anonimowo to każdy święty.. 
 
 
Pozdrawiam wszystkie "idealne matki" które jedynie swoje zalety mogą opisywać w internecie  hejtujac innych bo w rzeczywistości ich nie mają..
81. Dodane przez Grazyna, w dniu - 03-09-2015 19:56
Technicznie niemożliwe, żeby taka sytuacja miała miejsce przy prawidłowym użytkowaniu tych schodów. Od kilku lat jeżdżę nimi po kilka razy dziennie i nie ma takiej opcji, żeby te schody wciągnęły buta o takiej grubości. Sama tego samego wieczoru próbowałam "wcisnąć" swój sandał z cienką podeszwą i co? Oczywiście, że się nie udało. Jedynym racjonalnym wytłumaczeniem jest wina matki, która pozwoliła na to, by dziecko zjeżdżało tyłem do kierunku jazdy schodów. Wtedy stopień wręcz "musiał" przycisnąć stopę małej. I gdzie tu zatem wina techniczna Galerii? Abstrahując od tego jak stanowisko objęła pani dyrektor nie widzę tu jej winy. Droga mamo dziecka, przyznaj się do błędu, że nie potrafiłaś poprawnie zinterpretować nalepki informującej o tym, w jaki sposób przewozić na nich dziecko i że to Twój błąd.
82. Dodane przez konserwator, w dniu - 04-09-2015 05:50
Jestem konserwatorem i dozoruje naprawy takich urzadzeń wiem jak omija sie pewne procedury przy przegladach tych schodów a w szczególnosci w duzych galeriach i marketach.Galeria i dyrekcja powinna poniesc konsekwencje w pełnym słowa znaczeniu ,nie ma tłumaczenia ze to wina matki czy dziecka ,poprostu ktos niedopilnował podczas przegladu pewnych rzeczy i stało sie jak sie stało.A gdyby doszło do tragedi to co wtedy dyrektor galeri by powiedział ?ze wine ponosza schody bo kreciły sie za szybko !!! nie ma tłumaczenia sprawa powinna odbyc sie w sądzie i powinno zostac wypłacone zadoscuczynienie temu dziecku !!!
83. Dodane przez do kom.81 doświadczony rodzic, w dniu - 05-09-2015 09:24
Szan. Pani Grażyno! Pani chyba pracuje Galerii pod kierownictwem Pani Dyrektor! Czy zna Pani zasadę że punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. A co by było gdyby to zdarzyło się Pani dziecku? Widać występuje Pani w roli adwokata Galerii.Niech Pani przyjmie do wiadomości że to wina tylko i wyłącznie Galerii i zarządzającej nią Dyrektor. Poprostu należy domniemać ze przeglądy odbywają po najmniejszej lini oporu z szczególną dbałością o koszty bez dbałości o bezpieczeństwo klientów. Maksymalizacja zysków przy minimalizacji kosztów! A wszyscy oskarżający rodziców o niedopilnowanie to prawdopodobnie ludzie nie mający dzieci, złośliwi hipokryci którzy znajdując się w podobnej sytuacji wołali by całkowicie odmiennym głosem. I niech Pani przeczyta kom.82 który jasno i wyrażnie tłumaczy po czyjej stronie leży wina. Tłumaczenia administracji Galerii uważam za pokrętne a zachowanie Pani Dyrektor za skandaliczne! A Pani czyta wszystkie informacyjne nalepki i analizuje je? Zyczę Pani empatii , wspaniałej spostrzegawczości o poprawnej interpretacji nie wspomnę!
84. Dodane przez proste pytanie, w dniu - 05-09-2015 11:17
Skoro nagle okazuje się że wszyscy byliście w momencie incydentu przy tych schodach, skoro wszyscy twierdzicie że schody były zepsute, skoro wszyscy twierdzicie, że przeglądy odbywają się po najmniejszej linii oporu, to dlaczego nikt nie zgłosił tego na policję, do prokuratury czy sądu? Leszczyńska potęga internetu - buńczuczne komentarze pod artykułem i nic poza tym.
85. Dodane przez no nie, w dniu - 05-09-2015 13:33
Konserwator, omijanie procedur - to po c o podbijasz duokument informujący o przeprowadzonej konserwacji? Żeby kasować?
reklama
86. Dodane przez xyz, w dniu - 07-09-2015 15:13
Matka robi "zamieszanie" na całą okolicę, czyżby szukała popularności ??? Wierzę, że dziecko przeżyło traumę! Aczkolwiek osobiście swoje dziecko próbowałabym ochronić przed "szumem medialnym", bo przy każdej takiej sytuacji naraża dziecko na to, że musi przeżywać to na nowo... Tak "dba" o dobro swojego dziecka, że tą samą 3-letnią córeczkę wozi na kładzie- bez kasku !! po osiedlu, trzymając jedną ręką kierownicę tego ciężkiego pojazdu a drugą ręką przytrzymując 3-letnie dziecko siedzące za nią z tyłu... gdyby, nie daj Bóg, wtedy dziecko się wychyliło i coś mu się stało, czyja byłaby to wina.... ???
87. Dodane przez Grazyna odpowiada na kom. 83, w dniu - 09-09-2015 13:36
Empatia? Słyszałam, taka zupa z Azji.  
Z kierownictwem Galerii nie mam na szczęście nic wspólnego, nie pochwalam też stanowiska Pani Dyrektor wobec zaistniałej sytuacji. Ale to co robi owa matka jest co najmniej śmieszne, żeby nie powiedzieć żałosne. Tu już nie chodzi o zdrowie dziecka tylko o zwykły "fejm", przecież to widać. Doświadczony rodzicu? Stałeś kiedyś na tych schodach? Bo mam wrażenie, że zwyczajnie klepiesz to, co wszyscy inni, a nie masz pojęcia, jak one wyglądają? Dlaczego matka dziewczynki nie powie, gdzie ono wtedy było? W jakiej pozycji się znajdowało? Bo prawda jest taka, że gdyby stało, jak każde inne dziecko obok rodzica trzymając opiekuna za rękę to nic złego nie stałoby się. A tak mała płakała przez zwykłą ignorancję i nieuwagę własnej matki. Ta natomiast zamiast przyznać się do oczywistego błędu robi szum, jaka to ona jest pokrzywdzona. No bez żartów proszę... Trochę pokory "mamo".
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj