Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Kierowcy tracą cierpliwość

Poranny korek przed rondem Podwale

Kierowcy tracą cierpliwość

11.02.2016. Radio Elka, Dorota Kozanecka

(fot. Dorota Kozanecka)
Dziś około 7.30 pomiędzy rondem Gronowo a rondem Podwale utworzył się duży korek. Przyczyną utrudnień była awaria tira, który zablokował jeden z pasów. Od czasu wprowadzonych przez policję zmian w ruchu drogowym znacznie pogorszyła się przepustowość ronda. Jednak zdaniem policji nie dochodzi już tam do tak dużej liczby wypadków i kolizji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Okolice ronda Podwale są zmora kierowców, szczególnie po wyłączeniu przez policję po jednym pasie z każdej strony łączącej się z ulicą Fabryczną. Policja zastosowała takie rozwiązanie
na początku lipca zeszłego roku. - Rozwiązanie to znacznie poprawiło bezpieczeństwo, choć oczywiście kosztem płynności w ruchu - tłumaczy Dariusz Adamczak, szef leszczyńskiej drogówki. - Od lipca ubiegłego roku, kiedy wyłączono jeden pas doszło do tylko 6 zdarzeń drogowych, podczas gdy wcześniej było ich aż 40 - dodaje.

Poranny korek utworzył się od strony Poznania na odcinku od ronda Gronowo do ronda Podwale. Powodem utrudnień w ruchu była awaria tira, który zablokował prawy pas tuż przed rondem. - Jeżdżę tędy do pracy i jest tu masakra, nie tylko dzisiaj - komentował jeden z kierowców. - Widzę to tragicznie - dodał inny kierujący. - Bardzo kiepsko się tu jedzie - podsumował pasażer innego samochodu.
 
Komentarze (38)
1. Dodane przez Kirk, w dniu - 11-02-2016 10:27
Bez przesady od strony Poznania czy Wrocławia nie jest tak źle. Z rondem jest jak z rowerem nie umiesz na nim jeździć potrzebujesz bocznych kółek, a na rondzie jednego pasa mniej ;-) 
Większą tragedią jest przejazd kolejowy do Wilkowic. Tam koło 14 jest taki młyn zwłaszcza gdy jest zmiana w pobliskich zakładach pracy.
2. Dodane przez Byłem tam, w dniu - 11-02-2016 10:27
Witam. Taki korek to nie korek. To zwykła poranna rzeczywistość. Troszkę wcześniej wstać bo na drodze wszystko może się zdarzyć. Koledzy kierowcy, myślenie nie boli. Leszno to miasto o jednej z większych w kraju liczbie samochodów przypadających na jednego mieszkańca. Ponadto ten odcinek to droga krajowa po, której dziennie przejeżdża blisko 40tys. samochodów. Tak. Aż tyle. Stąd proszę się nie dziwić, że wyłączenie jednego pasa z ruchu chociaż by na chwilę powoduje utrudnienia. Życzę spokoju na drodze i nie tylko. Pozdrawiam.
3. Dodane przez marian, w dniu - 11-02-2016 10:39
pytanie 40 zdarzeń od czasu powstania ronda??? 
 
to chyba nie dużo... 
 
Fakt, że cześć ludzi nie potrafi poruszać się po rondzie nie znaczy ze trzeba wszystkich kierowców za to karać
4. Dodane przez przemek, w dniu - 11-02-2016 10:46
moim zdaniem bardzo dobrze że policja zamknęła te pasy. rondo jest dużo bezpieczniejsze. co chwilę była tam jakaś kolizja. większość osób jej nie zgłaszało, bo było to tylko zajechanie drogi czy lekkie przytarcie zderzaka. ale była. teraz jest płynny przejazd. a to że raz na 4 miesiące rozwali sie tir i zablokuje pas ruchu to jest norma.
5. Dodane przez Malgorzata, w dniu - 11-02-2016 10:52
Jeżdżę tamtędy kilka razy dziennie - włączam się do ronda z różnych wjazdów, nie tylko ze str Wrocławia czy POznania, ale i z Tesco i z Fabrycznej. Uważam że wyłączenie jednego pasa ruchu z Fabrycznej i na Fabryczną to dobre rozwiązanie - jest zdecydowanie mniej kolizyjnie, a żeby się włączyć do ronda potrzeba trochę uwagi i refleksu. Dzisiejszy korek to nie wina tego 1 pasa mniej, ale TIRa, a na to n1ie ma siły. Pomyślcię co by było gdyby TIR "rozkraczył się" na drodze 1pasmowej... Takie korki to nie korki :) wystarczy pojezdzic po POznaniu czy Wrocławiu w godzinach szczytu.  
 
Popieram koment 1 (Kirk) w temacie przejazdu do Wilkowic - ale to podobno ma się w końcu kiedys zmienic ... ?
6. Dodane przez Adam, w dniu - 11-02-2016 10:52
Odnośnie liczby aut na 1000 mieszkańców - obalenie mitu o Lesznie. 
 
Dane z GUS z 2014 roku, liczba aut na 1000 mieszkańców: 
- Leszno: 477 szt na 1000 os 
- średnia dla województwa wielkopolskiego: 581 szt na 1000 os 
 
 
Może w przeszłości Leszno miało lepsze współczynnika ale teraz już tak nie jest. 
 
Osobiście to wolę więcej rowerów na 1000 mieszkańców. Leszno jest małe powierzchniowo i rowerem załatwić można większość spraw + dodać sobie punkty zdrowia :)
7. Dodane przez gronowo, w dniu - 11-02-2016 10:56
Dlaczego nie zrobią drogi alternatywnej do Gronowa. Część ludzi z Gronowa, Gronówka - a jest tam osiedli dużo i ciągle się budują mogło by jechać innym zjazdem niż droga nr. 5 A sa zrobione odnogi na rondach do Gronowa.
8. Dodane przez niki, w dniu - 11-02-2016 11:08
ludzie, jest wielkie miasto to są i korki
9. Dodane przez jan, w dniu - 11-02-2016 11:17
Remedium na korki mogłaby być sprawna komunikacja miejska, ale nie w jej obecnym kształcie. Przez godzinę jestem w stanie przejść na drugi koniec miasta
10. Dodane przez Maroslaw, w dniu - 11-02-2016 11:32
wcześniej mówili że ilość wypadków spadła o połowę... w sumie to o tyle spadła przepustowość wyjazdu z Fabrycznej!
11. Dodane przez kriss, w dniu - 11-02-2016 11:43
To jest jakaś masakra, zamkną po jednym pasie i zadowoleni. Co chwilę korki również wyjeżdżając z Fabrycznej. Ten kto to wymyślił powinien dostać wylot z pracy. Tragedia
12. Dodane przez ja, w dniu - 11-02-2016 11:49
Sądze że policja podjeła słuszną decyzję o zamknięciu jednego pasa ruchu bo...cwaniacy robili tam za dużo szumu. 
A pomiędzy jednym a drugim rondem jazda nawet rano jest ok. jednak najgorzej wyjezdżają ludzie z Gronowa śpiący nad kierownica i nie mają pojecia jak nalezy włączyc sie do ruchu i nareszczie wjechać na rondo!!!!! 
Tak, tak uczcie sie!
reklama
13. Dodane przez tranzyt Leszno, w dniu - 11-02-2016 11:52
Rondo jest tak ogromne , że jak na jednym pasie tir zdefektował to drugim pasem tir ledwo się przeciśnie. 
Brawo projektant ,brawo ci co wydali pozwolenia na budowę.
14. Dodane przez aaa, w dniu - 11-02-2016 11:58
TYLKO BUDOWA S5 poprawi sytuację, ale w tym roku już raczej nie ma szans na rozpoczęcie budowy, jedynym sukcesem zostanie wycinka drzew
15. Dodane przez kierowca, w dniu - 11-02-2016 12:11
Jak d... wołowe nie umieją jeździć po rondach,to nawet wyłączenie z ruchu kolejnych pasów nic nie zmieni. 
I niech taki mądraliński policjant postoi sobie w korku codziennie po 15 na Fabrycznej,to mu się odechce wyłączania pasów.
16. Dodane przez AP, w dniu - 11-02-2016 12:27
Te ronda sa na DK 5 dla osobowek a nie dla aut ciezarowych
17. Dodane przez DareQQ, w dniu - 11-02-2016 12:37
Zamknięcie jednego pasa na ulicy Fabrycznej jest największym błędem jaki mógł zostać zrobiony. Nie przyjmuję do wiadomości tezy o zwiększeniu bezpieczeństwa. Raczej policja ma mniej papierkowej roboty. Wyłączenie drugiego wjazdu na rondo z ulicy Fabrycznej jest niczym innym jak karaniem znających przepisy ruchu drogowego za niewiedzę garstki kierowców, którzy zwyczajnie nie potrafią się w takiej sytuacji zachować i powodują wypadki. Sam "projekt" ronda to jedna wielka tragedia. Wyobrażam sobie nawet jak on powstał - "a tu se narysuje kółko... a może tak by na środku jeszcze jakieś linie.... OOO zrobiłem dwupasmowe rondo... ale czy samochody ciężarowe się na niej zmieszczą? A w sumie nie ważne, piniędze i tak zarobione... a tak przynajmniej zarobią sobie jeszcze firmy produkujące krawężniki". 
 
A dla kolegi z kom. 12 - sam wyjazd z Gronowa to chyba można porównać z wyjazdem z Fabrycznej. Uwierz mi, że gdyby kierowcy jadący od strony miasta po pierwsze JECHALI Z DOZWOLONĄ PRĘDKOŚCIĄ a po drugie SYGNALIZOWALI ZAMIAR SKRĘTU W PRAWO NA GRONOWO to wyjeżdżanie z Gronowa było by banalnie proste. I nie pisz głupot mistrzu kierownicy, który zjadł wszystkie rozumy.
18. Dodane przez DAR, w dniu - 11-02-2016 13:27
DareQQ mądry jesteś lecz za kierownicą naGronowskiejŚPISZ! Tak jak inni z tej wsi
19. Dodane przez ja, w dniu - 11-02-2016 13:47
Zgadzam się z kom. 4. 
Do 3: Tak, 40 w jednym miejscu to dużo. Nie wszystkie pewnie były zgłoszone. Poza tym poprawa bezpieczeństwa to nie kara.
20. Dodane przez kierowca zawodowy, w dniu - 11-02-2016 14:12
Bardzo dobrze, że ten pas jest zamknięty. Jest DUŻO BEZPIECZNIEJ
21. Dodane przez do kom 17, w dniu - 11-02-2016 14:35
W pełni popieram komentarz nr 17. Dodam tylko, że osoby jadące przez rondo w Gronowie na trasie Poznań-Wrocław mają do dyspozycji dwa pasy, a na rondo wjeżdżają jakby byli na "głównej", bez rozglądania się. Z kolei wjazdy z Gronowa i Wilkowic nie dość, że pojedyncze to jeszcze są zrobione pod kątem, co zimą przy oblodzonej drodze jest niezłym wyczynem, żeby wjechać i nie dostać od tych co przecież gnają jakby to nie rondo było a zatoka. To samo zrobiono w Rondem przy Tesco samochody na trasie POZNAŃ-WROCŁAW gnają, a samochody z Fabrycznej modlą się żeby ktoś zechciał do Tesco albo Obi wjechać i żeby przy tym nie został staranowany. Szczerze, nie przypominam sobie wielu wypadków na tym rondzie kiedy od strony Fabrycznej były dwa pasy, a teraz o 15tej to na skrzyżowaniu z Magazynową trzeba już w kolejce czekać, nie wspomnę o tych co z Intermarche chcą wyjechać, Ci to tylko w prawo. Rondo jedno i drugie jak na drogę krajową źle zaprojektowane i oznakowane. Fakt też taki, że poruszać się po rondzie też trzeba umieć.
22. Dodane przez xxx, w dniu - 11-02-2016 14:54
Panowie policjanci, a jak byscie zamkneli wszystkie wjazdy na rondo to statystyki zdarzen drogowych spadlyby do zera! A plynnosc ruchu? Co tam, przeciez nie po to buduje sie rondo... 
A co do artykulu, to co ma wspolnego zwezenie na Fabrycznej z Tirem na jednym pasie od strony Gronowa?
23. Dodane przez sss, w dniu - 11-02-2016 15:30
dzisiaj wybrano wykonawcę odcinka s5 kolo leszna do kaczkowa, a wiec droga s5 coraz blizej: 
post numer 5519 w linku poniżej:  
 
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?(...)38778&page=2687
24. Dodane przez dan, w dniu - 11-02-2016 18:56
NIE! NIE TAK! PANIE I PANOWIE... 
 
Naprawdę wystarczyło na zamkniętym pasie zamazać strzałkę prowadzącą prosto i zostawić TYLKO prawoskręt. 
To było takie proste!!! :) 
Ale niestety ktoś nie ogarnął. 
 
Większość kolizji polegała na tym, że jadący od Centrum jadąc prawym pasem jechali prosto tj. na Gronowo i wjeżdżali w prawą stronę samochodów jadących prawym pasem z Poznania na Wrocław! 
 
Dajcie znać jeżeli coś przegapiłem, ale to na prawdę było takie proste... 
Najgorsze, że w takim scenariuszu oba pojazdy poruszały się zgodnie ze znakami namalowanymi na jezdni i to był cały problem :)
25. Dodane przez dareqqq, w dniu - 11-02-2016 19:16
W Lesznie ludzie nie używają kierunkowskazów, niby miastowi a jadą jak wieśniaki
26. Dodane przez P3y, w dniu - 11-02-2016 19:30
Ja jestem zadowolony z tej zmiany. 
Wreszcie można jechać bez stresu, a malkontenci zawsze się znajdą.
27. Dodane przez leszczyniak do kom 12 i 18, w dniu - 11-02-2016 19:32
Niesamowitym błędem i porażką jest zamknięcie jednego pasa do ronda Podwale od strony ul. Fabrycznej. Codziennie wracam tamtędy 2 razy i od czasu zamknięcia jednego pasa kieruję się okrężną drogą przez rondo na Ostroroga. To czysta głupota zamknąć pas ruchu bo spadnie liczba kolizji. Ludzie muszą się nauczyć jeździć i tyle w temacie. A ciekawe ile zdarzeń w wyniku tego bzdurnego sztucznego korka wydarzyło się na ulicy Fabrycznej. Korek ciągnie się za Leszczyńską Fabrykę Pomp przez co utrudnienie mają wyjeżdżający z IneerMarche. No ile jest tam kolizji panowie policjanci??? Do tego codzienny wielki korek na 10-15min. A wcześniej jak były 2 pasy to 1min. góra 2 i już byłem na rondzie. Czysta przyjemność. Podobnie sprawa 3ch pasów na Al. Konstytucji, 3 lata o tym mówiłem i wreszcie je zrobili prawie na całej długości Al. Konstytucji (zamieniając pasy w prawo na prawo i prosto). Podobnie sytuacja tutaj POWINNO WRÓCIĆ SIĘ DO 2CH PASÓW OD STRONY FABRYCZNEJ!!!! 
A do cwaniaka z komentarza 12 i 18 to po prostu płakać i śmiać się. Płynnie się jedzie przez ronda jak się jedzie kierunek Wrocław-Poznań. Wyjedź sobie ze dwa razy od strony ul. Gronowskiej albo Wilkowickiej na rondo Gronowo. Może tak o 16:00, albo 8:00. To będziesz miał śpiących.... I nie obrażaj mojej dzielnicy... bo w twoi meliniarscy sąsiedzi z rynkowych kamienic przeważnie dysponują rowerkiem:))) i To bez oświetlenia.Ty pewnie podobnie poruszasz się tym sprzętem:)) pozdrawiam mieszkający NA Gronowie:)))
28. Dodane przez jest, w dniu - 11-02-2016 19:43
Jakby kierowcy PKS, PGS, DGR wyjeżdżając z tesco jadąc na poznań wybierali pas lewy a nie prawy to byłoby mniej problemów a nauczcie się jeździć wieś...
29. Dodane przez murat, w dniu - 11-02-2016 21:51
Kierujac sie ta logika proponuje calkowite zamkniecia ronda wtedy wogole nie bedzie wypadkow..
30. Dodane przez martinez, w dniu - 11-02-2016 23:07
niedzielni kierowcy, leniwa policja, najprościej wyłączyć pas. Najprościej z dwupasmowego ronda zrobić jedno. Mniej pracy problem z głowy, a to że zrobione wąskie gardło, korki etc. to już nie ich problem, W większych miastach są ronda 2,3,4 pasmowe i ludzie po nich jeżdzą. W Lesznie się pasy wyłącza. proponuje zrobić tylko jeden pas na całej 5 przez Leszno. A co.
31. Dodane przez Stanislaw norwegia, w dniu - 12-02-2016 00:50
Przykro steierdzic ale rondo jest za male. Nie jest przystosowane do obecnego ruchu. Samochodow pray ywa okolice leszna sie rozbudowuja i korki beda sie tylko powiekszac. 
Z przykroscia stwierdzam ze policjant nie jest inzynierem i nie ma pojecia o konstrukcji i projektowaniu i prawda jest ze nie chcialo im sie przyjezdzac codziennie do kolizji. Inna sprawa jest to ze osoba pelniaca funkcje jakiegos tam kierownika w zarzadzie drog czy dyrektora uczyla sie na droga dwujezdniowych i nie ma doswiadczenia a tym bardziej wiedzy w zarzadzaniu ruchem miejskim. 
Jak zwrocilem uwage to nie dali skonczyc tylko teksty no wiem wiem wiem gowno panie wiesz. 
 
Gowno widziales i gowno umiwesz. 
 
Jako mieszkanca boli mnie ze ludzie ktorzy mieszkaja w lesznie znajcy sie na wielu rzeczach pracuja po za lesznem a nawet po za granica. Do leszna przyjezdzaja na piwko na rynek lub pomieskac.
32. Dodane przez lukas, w dniu - 12-02-2016 07:41
były wypadki bo kierowcy nie umieją jeździć i nie znają przepisów !!!! czyli trzeba "ułatwić" im życie i uprościć rondo... i co dalej.... pojedzie taki kierowca do warszawy, Wrocławia lub innego większego miasta i ... trzeba przebudować wszystko dla mniej zdolnych kierowców..... :/
33. Dodane przez Kirk, w dniu - 12-02-2016 08:44
Kolego DAN z 24 komentarza.  
Niestety ale tak - przeoczyłeś jeden ważny element. Przed rondem z Fabrycznej jest osobny pas do skrętu w prawo. Gdyby zamalować strzałkę do jazdy prosto i zostawić dla prawo skrętu i tak by nikt z niego nie korzystał bo wcześniej skręcał by tą osobną "nitką".  
Pozdro
34. Dodane przez gość, w dniu - 12-02-2016 10:06
Do kom.28 zapomniałeś o tych z PL
35. Dodane przez Do Adam kom. Nr.6, w dniu - 12-02-2016 10:38
"Osobiście to wolę więcej rowerów na 1000 mieszkańców. Leszno jest małe powierzchniowo i rowerem załatwić można większość spraw + dodać sobie punkty zdrowia :)
Podzielam w 100% Pańskie zdanie i znalazłem w Panu bratnią duszę. Ale Panie Adamie czy nie obawia się Pan reakcji Warszawki, w szczególności pana ministra Waszczykowskiego . Pan zapewne zna jego słynną wypowiedź o tych co jeżdżą na rowerach Przecież według tego e - geniusza jazda na rowerze to gender i zgorszenie dla świata bo kręcenie pedałami jednoznacznie kojarzy się jemu i jego wyznawcom z ~~~~~~~~~~~. Ale pomimo tych insynuacji ja jeździłem, jeżdżę i jeździł będę właśnie na rowerze. Czego Panu i innym serdecznie życzę. Przykre jest tylko, że jak tak dalej będą nas Obywateli Polski obrażać (i nie tylko cyklistów, ale wszystkich Polaków) to, że trzeba będzie znowu niedługo wyjść na ulice śpiewać "Warszawiankę z 1905r." Z poważaniem : CYKLISTA
36. Dodane przez Poinformowany, w dniu - 12-02-2016 20:54
Hah ludzie zamkniecie tego pasa to najlepsze co mozna bylo zrobic. Lepiej korki takie niz po kolizji. Sam tego doswiadczylem bo mi babka w bok wjechala. Dziekuje dobranoc. Aaaa i do 11 ogarnij sie czlowieku bo nie wiesz co gadasz
reklama
37. Dodane przez kaz, w dniu - 13-02-2016 15:31
TO FAKT NIEZAPRZECZALNY - KIEROWCY W LESZNIE Z REGULY NIE UZYWAJA KIERUNKOWSKAZU NA RONDZIE. A BARDZO BY TO USPRAWNILO RUCH.
38. Dodane przez kmicic, w dniu - 14-02-2016 15:48
tylko idiota mógł zamknąć pas przed rondem. Lepiej było zrobić rondo o jednym pasie......kretyni
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj