Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
23
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Gerard, Helena,
Jerzy, Wojciech
Do końca roku 252 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Singletrack pod Lesznem

Remigiusz i Michał Górscy

Singletrack pod Lesznem

24.02.2016. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Czy w lasach między Lesznem a Osieczną powstaną singletracki, czyli bezpieczne ścieżki o niewielkim nachyleniu, idealne do rodzinnych wycieczek? Chcieliby tego pasjonaci kolarstwa górskiego Remigiusz i Michał Górscy. Są oni autorami petycji, pod którą podpisało się już 400 osób.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Singletrack to wąska ścieżka, najczęściej szerokości roweru, służąca do kolarstwa górskiego. -Są one bardzo popularne w Sudetach, zwłaszcza w okolicach Świeradowa i po czeskiej stronie - mówi Remigiusz Górski - ścieżki mają najczęsciej niewielkie pochylenie i różny poziom trudności. Ważne, że są jednokierunkowe, co podniosi ich bezpieczeństwo. Pan Remigiusz i jego syn Michał widzą możliwość stworzenia singletracków w znanym kolarzom górskim kompleksie leśnym między Lesznem a Osieczną. -Nie wymaga to wielkich nakładów inwestycyjnych, a znacznie podniosłoby to atrakcyjność tych terenów - przekonują.
Górscy rozpoczęli zbieranie podpisów pod petycją w sprawie wytyczenia ścieżek. Podpisało się pod nią 400 osób, inicjatorzy liczą że liczba ta dobije do tysiąca.

 
Komentarze (52)
1. Dodane przez luk, w dniu - 24-02-2016 11:40
Tylko czy pan prezydent dołoży?
2. Dodane przez Ben, w dniu - 24-02-2016 11:47
Głupi pomysł. Jeżdzę bardzo duzo rowerem po lasach w okolicach Leszna i nie przesadzajmy aż takie tłoku tam nie ma żeby tworzyć jednokierunkowe ścieżki. Teraz jadąc do ładu będę sie musiał zastanowić gdzie wjechać którędy wyjechać bo tu jeden tam dwa kierunki??? Zostawcie te ścieżki w spokoju ludzie!!! Bezsensowny pomysł i tyle który nie wiem czemu ma służyć? Rozgłos dla tych panów czy co? Ja jestem przeciw.
3. Dodane przez 222, w dniu - 24-02-2016 11:59
Popieram kom 2. 
 
Jestem także przeciw.
4. Dodane przez tomek, w dniu - 24-02-2016 12:19
@Ben: Nie uważam tego za głupi pomysł, bo jak sam zauważyłeś, Ty jeździsz rowerem po lesie (pewnie trekingowym) a my na rowerze (MTB czy DH) uprawiamy amatorsko sport i takie ścieżki z pewnością się przydadzą, bo póki co to ja np. zasilam budżet czechom, do których często jeżdżę pośmigać na singlach.
5. Dodane przez do kom. 2, w dniu - 24-02-2016 12:30
Górki w okolicach Leszna nie są wielkie, ale niektórych taki ekstremalny downhill kręci. 

6. Dodane przez sister, w dniu - 24-02-2016 12:31
Ben najwyraźniej nie zna idei powstawania takich ścieżek. W czasach, gdy w dobrym stylu jest być wysportowanym i gdy wysportowani rodzice zarażają swoje dzieci miłością do ruchu dobrze jest wspierać tego typu projekty. Podobnie jak ścieżki rowerowe w mieście, czy siłownie pod chmurką lub parki. Ścieżki są dobrze oznaczone i nie ma obawy, że nagle się na niej pojawimy, w dodatku pod prąd. O jaki rozgłos chodzi, skoro sami wszędzie jeżdżą i wszystko załatwiają? Trzymam kciuki, pomysł naprawdę rewelacyjny!!
7. Dodane przez egron, w dniu - 24-02-2016 12:33
Jak widać Ben - wszystko co robia inni jest głupie według Ciebie ? masz prawo tak myslec a ja twierdze, ze pomysl jest dobry. A co i kto jest glupi to już Twój problem ...
8. Dodane przez Dana, w dniu - 24-02-2016 12:34
A ja uważam, ze to super sprawa. Znam tego typu ścieżki i z powodzeniem mogą uatrakcyjnić spędzanie wolnego czasu na sportowo, rowerami całą rodziną. Ekstra, ze są młodzi ludzie, którym zależy na atrakcyjności naszego miasta i promowania go.
9. Dodane przez Hej, w dniu - 24-02-2016 12:52
Popieram kom. nr2. Za mało jest u nas terenów, by tworzyć takie rzeczy.
10. Dodane przez Michał, w dniu - 24-02-2016 12:56
Popieram w 100%. Kto był w Świeradowie wie o co chodzi :)
11. Dodane przez M, w dniu - 24-02-2016 13:21
Las jest bardziej atrakcyjny w obu kierunkach jazdy.
12. Dodane przez TAK, w dniu - 24-02-2016 13:32
Ben, nikt Ci nie broni jeździć po obecnych ścieżkach tak jak chcesz. To mają być nowe ścieżki, przypominające slalom, wyprofilowane. Będą uczyć techniki i nieść frajdę jednocześnie. Jednokierunkowe tylko dla bezpieczeństwa. Niczego będą utrudniać ani zabierać. Nie ma się czego bać. To jest super zabawa!
13. Dodane przez dbajmy o polszczyznę, w dniu - 24-02-2016 13:43
Czy nie lepiej zamiast singletracków napisać ścieżki przyjazne do spacerów i marszów?
14. Dodane przez DareQQ, w dniu - 24-02-2016 14:48
Świetny pomysł. Gdzie można się pod nim podpisać??
reklama
15. Dodane przez pytanie, w dniu - 24-02-2016 14:49
Proszę napisać o jaką kwotę chodzi.
16. Dodane przez Jacek, w dniu - 24-02-2016 14:56
Turystyka w Lesznie jest traktowana po macoszemu. Jeżeli takie ścieżki przydadzą się okolicznym bikerom, a ponadto ściągną choć trochę ludzi z innych miejscowości, a w dodatku nie utrudnią nikomu życia, to jestem ZA tym żeby powstały. Czy jakieś propozycje konkretnych tras zostały już opracowane?
17. Dodane przez bart, w dniu - 24-02-2016 15:52
Jestem z Rawicza i chętnie bym przyjeżdżał na singla do Leszna. Kto był w Świeradowie napewno będzie za.Moim zdaniem świetny pomysł
18. Dodane przez Digi, w dniu - 24-02-2016 16:10
Zostawcie las w spokoju. Niech tam rządzą zwierzęta. Zacznie sie od ścieżek itp a skończy na asfaltowych drogach przez las. Niech panowie budują za swoje pieniążki i wtedy niech sie bawią ale w swoim lesie prywatnym i tam robią co chcą. Mnie taka ingerencja sie nie podoba i tyle. Zostawmy tak jak jest
19. Dodane przez zostawmy las, w dniu - 24-02-2016 16:31
Zostawmy las i zwierzęta leśne w spokoju.
20. Dodane przez Grzedorz, w dniu - 24-02-2016 16:33
Macie Wybuchową i tam DH zostańcie! Jest w okolicy, tak niewiele górek i ścieżek do jazdy rowerem. Nie zabierajcie nam tego! Mam wielką nadzieję, iż pomysł umrze w zarodku. Trzymam kciuki.
21. Dodane przez Max, w dniu - 24-02-2016 16:51
To widać!! "Pojezdal"?????
22. Dodane przez marian, w dniu - 24-02-2016 17:45
Oh mozna tam zaszalec,powodzenia
23. Dodane przez Zonk, w dniu - 24-02-2016 17:55
Malo sciezek jest?te tereny sa dobre do jezdzenia,nie trzeba ingerencji!!!Jestem przeciwko
24. Dodane przez def, w dniu - 24-02-2016 18:15
Popieram. Gdzie podpisać ?
25. Dodane przez :), w dniu - 24-02-2016 18:25
Świetny pomysł!  
Na pewno pośmigałabym tam!  
Jestem za!
26. Dodane przez blekota, w dniu - 24-02-2016 18:37
MALKONTENCI uważacie że jest niepotrzebne to wasze prywatne zdanie fajny pomysł i warto go zrealizować mnóstwo osób napewno będzie zadowolonych ....większość z was nie umie jeżdzić po ścieżce rowerowej wyprzedzacie NAGMINNE z prawej jeździcie parami zajmujac całą ścieżkę po usłyszeniu sygnału zjeżdżacie do lewego panikując a wystarczy zjechać do prawego za partnerem albo przed tak aby lewa strona ścieżki była wolna nie spoglądacie do tyłu MASAKRA itd
27. Dodane przez egron, w dniu - 24-02-2016 19:16
Jak zwykle na forach jest mnóstwo osob którzy nie ciesza się z pomyslow innych osob .. sami siedza dupe przed telewizorem usadza i siedza i czekaja az cos polityki się dowiedzą.. to ich pozywka na zycie... ale jak ktoś chce cos zrobić to trzeba go zrabac ... typowy Polaczek ....
28. Dodane przez Krzys, w dniu - 24-02-2016 19:24
Ludzie już nie potrafią jeździć po lesie tylko muszą mieć specjalne ścieżki.?Absurd
29. Dodane przez mtb, w dniu - 24-02-2016 19:37
Trenuje w tym lesie i jeżeli te single ingerowały by w te trasy które objeżdżam teraz często w dwóch kierunkach to ja dziękuję. Ale jeżeli ścieżki te nie będą ingerowały w dotychczasowe trasy to okej, tylko gdzie znajdziecie na to miejsce?
30. Dodane przez Dawid, w dniu - 24-02-2016 19:50
Popieram pomysł już szykuję swój Monocykl to owej jazdy trzeba pokazać że na jednym kole też się da ;) Na pewno będzie to ciekawe doświadczenie trzymam kciuki.
31. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 24-02-2016 19:59
Wyraźnie mówiono, trasy będą korzystać z obecnych ścieżek, nie będzie budowy żadnych nowych!
32. Dodane przez Lopes, w dniu - 24-02-2016 20:28
Wszyscy przeciwnicy i krytykujacy. Nie znacie tematu a sie wypowiadacie . Skoro macie dostep do internetu to moze by tak sprawdzic o co biega zanim zajmie sie glos. Petycja dawno podpisana bo to wspaniala idea. Pozdrawiam autorow petycji.
33. Dodane przez Hubert, w dniu - 24-02-2016 20:40
Jestem z Poznania, do Was przyjeżdżam na Maraton MTB w Osiecznej (Jeziorkach) i na treningi z kolegami. Osobiście zazdroszczę Wam tych terenów. Byłem na singlach w Czechach. Jak już ktoś zauważył - po co nabijać Czechom kasę, jak można coś podobnego stworzyć tak blisko. Single o których tu mowa, to nie droga rowerowa, która ma służyć do przemieszczania z punktu A do punktu B. Pan z komentarza nr 2 najwyraźniej nie ma o tym najmniejszego pojęcia. Proponuję przejechać się do Novego Mesta pod Smrkiem i spróbować tej frajdy a potem wypowiadać się w tej sprawie. Że co? Że za daleko by tam jechać? No właśnie!
34. Dodane przez Angela, w dniu - 24-02-2016 23:32
Ja zdecydowanie popieram!
35. Dodane przez Art., w dniu - 25-02-2016 00:23
Chciałbym znać zdanie na ten temat chłopaków którzy wkładają tam dużo pracy w tor zjazdowy który ciągle jest ulepszany. To nie jest teren do rodzinnych wycieczek.
36. Dodane przez rowerzysta, w dniu - 25-02-2016 07:02
Dziękuję blekocie kom.26 za mały i słuszny instruktaż jazdy ścieżką rowerową. Za mało wiedzy mają rowerzyści jak korzystać ze ścieżki rowerowej.
37. Dodane przez xxx, w dniu - 25-02-2016 08:10
Uważam że jeśli zrobienie ścieżek dla rowerów to tylko "normalne" dwukierunkowe. Nie sądzę aby te singletracki to był aż tak super pomysł. Widać ktoś chciał zaistnieć i potrzebuje rozgłosu. Jeśli ma być włożony nakład finansowy w ścieżki (nawet mały) to niech on jest dobrze usytuowany. Osobiście uważam, że ścieżki dla rowerów mamy. Dużo jeżdżę i sama i z dziećmi po okolicy Leszna. Nie musimy psuć przyrody, bo ścieżki są! A zrobić jednokierunkowe dla paru osób być może z grona znajomych to dla mnie gruba przesada!
38. Dodane przez do kom. 37, w dniu - 25-02-2016 08:42
Odnoszę wrażenie, że mylisz rozgłos z adrenalinką. 
Po pierwsze do tych potrzeb będzie wykorzystany prawdopodobnie tylko niewielki fragment lasu. Nie oznacza to wcale, że nagle znikną ścieżki dwukierunkowe i tradycyjni rowerzyści będą musieli wynieść się z lasu. 
Nie znam planów tras, ale możliwe, że będą one wyznaczone na tym mniej dotychczas wyznaczonym areale. 
Po drugie sam trochę jeżdżę na rowerze i od czasu gdy zbudowano ścieżkę rowerową do Osiecznej wzdłuż drogi 432, to w lasach pomiędzy Grzybowem a Stanisławówką, coraz rzadziej spotykam ludzi na rowerze.
39. Dodane przez errata 38, w dniu - 25-02-2016 09:13
Zamiast "Nie znam planów tras, ale możliwe, że będą one wyznaczone na tym mniej dotychczas wyznaczonym areale." powinno być: 
Nie znam planów tras, ale możliwe, że będą one wyznaczone na tym mniej dotychczas UCZĘSZCZANYM areale.
40. Dodane przez xxx, w dniu - 25-02-2016 09:23
Rozgłos rozgłosem... adrenalina adrenaliną. Jak chcę mieć adrenalinkę to jadę do lasu w wiadome miejsca za Lesznem i "zjeżdżam z górki" sama bez dzieci. "0" tłumu mijam nielicznych zapaleńców a przy takich trasach chyba będę mogła zapomnieć o "wyżyciu" się bo non stop będę spotykać rodzinne wycieczki rowerowe. Każdy ma swoje zdanie. Jedni popierają inni nie i każdy ma się prawo wypowiedzieć.
reklama
41. Dodane przez Picipolo, w dniu - 25-02-2016 10:41
Jak chcecie coś takiego zrobić, to znajdzie miejsce i stwórzcie taką ścieżkę od podstaw, bez wykorzystania i bez kolidowania ze starymi ścieżkami. Poza tym w ostatnich latach na tych terenach prowadzona jest wycinka na potęgę, jak nie tabliczka z zakazem wstępu, to rozryte przez ciężki sprzęt dukty leśne i nie wyobrażam sobie, żeby te jeszcze dobre, istniejące ścieżki przeznaczać na taki cel, dla wąskiej grupy pasjonatów.
42. Dodane przez Ireneusz, w dniu - 25-02-2016 11:17
Ludzie przeczytali określenie jednokierunkowe i zaczynają panikować, śmiech na sali, osoby krytykujące nie mają 5% pojęcia w temacie, pozdrawiam wszystkich miłośników singli z Świeradowa
43. Dodane przez Zadowolony, w dniu - 25-02-2016 12:17
Swego czasu, gdy potrzebowałem dawki rowerowej adrenaliny, to pojechałem sobie do lasu pomiędzy Osieczną a Grzybowem i zjeżdżałem z różnych, mniej lub bardziej stromych tras. Też było to ciekawie, zwłaszcza, że była mniej więcej 23 w nocy a ja zjeżdżałem z wyłączonymi światłami. I chociaż znałem te trasy niemal na pamięć, łącznie z niektórymi korzeniami, to jednak zjazd po ciemku był dla mnie nowym wyzwaniem. Było zupełnie cicho i pusto :)
44. Dodane przez do kom. 42, w dniu - 25-02-2016 12:27
Może myślą, że policja będzie w środku lasu wlepiała mandaty ;) 
Gdybym miał szacować, to napisałbym, że zdecydowana większość osób przeciwnych obawia się, że będą przez to problemy na "przelotówce" Grzybowo-Stanisławówka. 
Na innych, zwłaszcza bardziej stromych trasach w tym lesie nie przypominam sobie napotkanych, rodzinnych wycieczek.
45. Dodane przez POMBA, w dniu - 25-02-2016 18:02
Szanowna redakcjo, czytelnicy i pomysłodawcy akcji. 
 
Zamieszczone dotychczas zdjęcia czytelników sprawiają wrażenie niezrozumienia idei zrównoważonych tras rowerowych singletrack. Tworzą ich obraz jako ekstremalnych i wyłącznie dla wąskiej grupy ekspertów.  
W rzeczywistości jest zupełnie przeciwnie i mówimy o infrastrukturze dostępnej dla wielu grup użytkowników. 
 
Zrównoważone trasy rowerowe to wąskie ścieżki (od 0,5m do 1,5m) przeznaczone do jazdy na rowerze górskim. Ich specyficzna forma i prawidłowe wykonanie sprawiają, że są one dostępne dla szerokiej grupy odbiorców od rodzin z małymi dziećmi do dynamicznie jeżdżących, bardziej zaawansowanych kolarzy. Często nie wykluczając innych użytkowników jak np. biegacze. Ścieżki te charakteryzują się minimalnym wpływem na lokalny ekosystem. Wymagają minimalnych nakładów na ich utrzymanie oraz pozwalają użytkownikom na bezpośredni kontakt z przyrodą. Ich szerokość oraz przeważająca jednokierunkowość mają wpływ na minimalizowanie konfliktów pomiędzy różnymi grupami użytkowników ścieżek. Fundacja POMBA
46. Dodane przez Wiktor, w dniu - 25-02-2016 18:58
Co rozumiecie przez niewielkie nakłady finansowe? Bo 1m dobrze wykonanej takiej ścieżki to min 50zł.
47. Dodane przez eko, w dniu - 25-02-2016 19:17
Dziękuję kom.45. - to rozumiem,  
a nie jak w komentarzu 5. fot.1,3 i 4, które wymagają dużych nakładów finansowych i niszczą las.
48. Dodane przez GIANT, w dniu - 25-02-2016 21:49
DO 45!! czy to napewno chodzi takie cos?? bo przeciez takich sciezek tam jest sporo wiec nie wiem o co autorom chodzi... prosze o wytlumaczenie
49. Dodane przez arek, w dniu - 26-02-2016 14:47
48 - na 100% o to chodzi  
46 - zmień dilera człowieku
50. Dodane przez Adrian, w dniu - 26-02-2016 20:56
zwolenników ścieżek dwukierunkowych zapraszam do nas do Srebrnej Góry na trasy enduro żeby zobaczyli jak niebezpieczna może być jazda w dwóch kierunkach identyczna sprawa na Rychleskich ściezkach i w Świeradowie na singltreku. Tak więc za jednokierunkowymi trasami jak najbardziej
51. Dodane przez Kolarz, w dniu - 28-02-2016 09:43
Kompletnie niezrozumiała idea, niepotrzebnie wydane publiczne pieniądze.  
Jeżdżę na mtb od 19 lat i uważam, że ścieżki, które istnieją na tym terenie, pozwalają na poruszanie się rowerem, nie trzeba nic budować.
52. Dodane przez Rawiczanin, w dniu - 01-03-2016 00:00
Zapraszamy do Rawicza na tor saneczkowy koło basenu jak nie wypali pomysł w Lesznie-Osiecznej.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Na sprzedaż działka ... Kłoda 270000
Działka pod lasem 15... Jezierzyc... 175000
Mieszkanie w budynku... święciech... 445000
Działka budowlana le... Leszno 460000
Sprzedam działkęRydzyna 245000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj