Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Góra arrow Starosta: Skargi powinny być zgłaszane oficjalnie

Problemy pacjentów z Góry?

Starosta: Skargi powinny być zgłaszane oficjalnie

22.03.2016. Radio Elka, Dorota Kozanecka


(Fot. Dorota Kozanecka)
Radni powiatu górowskiego wskazują na liczne problemy z jakimi spotykają się pacjenci z powiatu w innych szpitalach. Obecnie w górowskiej placówce zdrowia funkcjonuje jedynie oddział pediatryczny. Górowianie mogą leczyć się w Głogowie, Lubinie, Wschowie, Lesznie czy Rawiczu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Po likwidacji trzech z czterech oddziałów górowskiego szpitala NFZ jako zastępcze placówki wskazał szpital w Głogowie i Lubinie. Pacjenci mogą także leczyć się w Lesznie, Rawiczu czy Wschowie. Z analizy jaką przeprowadził dolnośląski oddział NFZ-tu wynikało, że górowianie i tak w większości korzystali ze szpitali w innych miastach.

Podczas wczorajszej sesji radni powiatu górowskiego zwrócili uwagę na szereg nieprawidłowości z jakimi spotykają się pacjenci
z Góry, chcąc skorzystać z pomocy medycznej w szpitalach w innych miastach. - Znam przykład pacjentki odsyłanej z Leszna i Rawicza - mówił radny Mirosław Żłobiński - Stosowano dwie metody, albo mówiono, że szpital nie ma konkretnego specjalisty, albo przetrzymywano pacjenta w izbie przyjęć - dodał radny.

- Takie informacje docierają również do nas - mówił Piotr Wołowicz, starosta górowski. Jego zdaniem jedynym skutecznym sposobem na jakąkolwiek reakcję dyrektorów placówek zdrowia, jest zgłaszanie skarg z opisem konkretnego przypadku. - Dyrektorzy muszą wiedzieć wobec kogo i za jaką sytuację mają wyciągać konsekwencje - dodał starosta. Skargi pacjenci mogą zgłaszać bezpośrednio do NFZ-tu lub do starostwa w Górze.

Obecnie szpital w Górze funkcjonuje jedynie z oddziałem dziecięcym, oraz dwoma przychodniami - ginekologiczno-położniczą i chirurgiczną. - Mam informację, że kiedy pacjent chciał wykonać zdjęcie u nas w szpitalu, a posiadał skierowanie z poradni w Rawiczu, został zobligowany do zapłacenia 50 zł, czy to jest zgodne z przepisami? - pytał radny Grzegorz Trojanek. - Lekarz wypisujący skierowanie kieruje pacjenta do konkretnej placówki na wykonanie diagnostyki - mówi Joanna Mierzwińska, rzecznik prasowy dolnośląskiego NFZ-tu - Być może taki pacjent został potraktowany prywatnie - dodaje.

Radny Bogucki zaproponował wprowadzenie dyżuru telefonicznego w starostwie, by ułatwić pacjentom zgłaszanie skarg. - Tego jest tak dużo, że w głowie się nie mieści - mówił podczas sesji. Jako jeden z przykładów nieprawidłowości podał sytuację, kiedy pacjent dostał skierowanie od lekarza rodzinnego do zrobienia badań „na cito”, a termin jaki uzyskał w szpitalu w Lesznie to miesiąc oczekiwania na konsultacje, po których dopiero inny lekarz miał zdecydować czy i kiedy wykonać taką diagnozę.

 
Komentarze (63)
1. Dodane przez Ja, w dniu - 22-03-2016 12:44
Panowie radni, to że przy badaniach na cito są okresy oczekiwania, to niestety w rzeczywistości polskiej, a nie tylko górowskiej, to niestety nic dziwnego. Cała służba zdrowia jest chora i do naprawy. A żeby odpowiedzieć na konkretną sytuację, to trzeba znać konkretny przypadek, bo zawsze można rzucać ogólnikami.
2. Dodane przez GÓROWIANIN, w dniu - 22-03-2016 12:46
W LESZNIE NA NIC NIE MOŻEMY LICZYĆ---tam same nieróbstwo i patologia
3. Dodane przez michu, w dniu - 22-03-2016 13:47
Już to przerabiałem 3 krotnie . W Lesznie na dźwięk słowa Góra dostają piany na ustach i każą szukać szpitala w swoim województwie. Z takim lekceważeniem, olewactwem i złośliwością w stosunku do górowian jak w Lesznie nigdzie się nie spotkałem. Ani w Legnicy. Lubiniu, Głogowie czy nawet Wrocławiu. Nie jest idealnie ale tak otwartej wrogości jak w Lesznie nigdzie nie doświadczyłem !!! A skuteczność skargi do NFZ-u to można sobie między bajki włożyć.
4. Dodane przez Jurek, w dniu - 22-03-2016 14:05
Myślę,że szpital górowski należałoby odzyskać i uruchomić ponownie.pozdro
5. Dodane przez do 2, w dniu - 22-03-2016 14:05
To po prostu nie przyjeżdżajcie.Wciąż wam źle a pełno DGR w Lesznie czy Rawiczu na ulicach.
6. Dodane przez Obserwator, w dniu - 22-03-2016 14:21
Jak mnie nie przyjma do szpitala w innym miescie i bede lezal sam chory to napisze skarge do starosty. 
Ciekawe czy starosta mnie wyleczy? Co za bzdury. 
Wielcy radni, ktorzy nic nie moga. 
Kazdy ma cos do powiedzenia no i co z tego? 
Szpital przechulany a teraz dyskusje. hahaha
7. Dodane przez xx, w dniu - 22-03-2016 14:22
Góra -jedyny powiat ,który nie ma szpitala....wstyd.
8. Dodane przez zxc, w dniu - 22-03-2016 14:25
Proponuję staroście iść do szpitala w Lesznie a następnie napisać skargę do Starostwa i spróbować ją rozpatrzyć.
9. Dodane przez jan, w dniu - 22-03-2016 14:27
starostwa powinny być zlikwidowane sa niepotrzebne a wszelacy radni powinni pracowac za darmo bo to słuzba społeczeństwu
10. Dodane przez qwe, w dniu - 22-03-2016 15:17
jak dla mnie to powinni zlikwidować to całe śmieszne starostwo, WSTYD, żeby tak oddać szpital. Co to za powiat, który nie ma pieniędzy - wszędzie dziury, syf, do tego brak opieki medycznej. Jeszcze raz WSTYD taka Wschowa radzi sobie o wiele lepiej, a jest powiatem od 2002r... TRACĄ W OCZACH TYLKO INNI OBYWATELE GÓRY, np. w takim Lesznie gdzie nie chcą widzieć DGR'ów.
11. Dodane przez górowianin, w dniu - 22-03-2016 15:19
Brawo starostwo i radni w górze po was zostanie tylko cmentarz i urząd skarbowy.
reklama
12. Dodane przez xxx, w dniu - 22-03-2016 15:29
Jesli starostwo nie potrafilo utrzymac szpitala w powiecie to niech w koncu zalatwi to tak by pacjenci byli trakrtowani jak kazdy inny w innych szpitalach w poblizu bo jak na razie to jak uslysza ze pacjent z Góry to lekcewarza taka osobe lub obchodza sie z nim jak workiem ,wstyd .W Lesznie nie ma co liczyc na pomoc bo jedno wielkie nierupstwo ,olewaja czlowieka totalnie a w koncu pieniadze biora a za co ??/Nie ma pomocy to nie powinno byc pieniedzy za pacjenta prawda.
13. Dodane przez zenek, w dniu - 22-03-2016 15:52
przeciez to wszysko bylo doprzewidzenia, na co liczyl starosta i radni,niech teraz podnosza rece za likwidacja starostwa-tak jak za sprzedaza szpitala,znamy nazwiska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dlaczego nie odpowiadaja za brak opieki medycznej mieszkancow miasta i powiatu??????????????
14. Dodane przez J>A, w dniu - 22-03-2016 15:59
Do kom. 5 Wolny kraj i każdy porusza się po ulicach kiedy i gdzie chce!!!!!!!!!!!!!
15. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 22-03-2016 16:00
Należy postawić pytanie: w jaki sposób powiat górowski wspomaga leszczyński szpital. Odpowiedź: wcale nie wspomaga, podobnie województwo dolnośląskie - skoro podatki wielkopolan idą na leszczyński szpital to jest jasne, że priorytetowi pacjenci to wielkopolanie.
16. Dodane przez dlaczego..., w dniu - 22-03-2016 16:58
W tej chwili szpital w Lesznie musi odsyłać leszczyniaków do innych szpitali, bo miejsca zajęte przez pacjentów dgr... a czemuw szpitalu w lesznie tak dostają piany na ustach? zastanówcie się sami nad sobą... tak rozkrzyczanych, żądających i roszczeniowych "klientów" nie ma nigdzie indziej... mówi się , że DGR to jż jest diagnoza...Tak, tak kochani Leszczyniacy... jak musicie dygać do Wschowy, Rawicza, Gostynia żeby odwiedzić swoją chorą matkę Leszczyniankę to w dużej mierze dlatego, że na jej miejscu leży dgr (choć dla nich szpitalami dedykowanymi są głównie szpitale w głogowie, lubiniu - jak zauważył sam starosta). Jakiś czas temu dyrekcja szpitala w Lesznie wystąpiła do starostw w dgr i fws o dofinansowanie inwestycji w związku z tym, że właśnie mieszkańcy tych powiatów w dużej mierze korzystają z naszego szpitala... powiaty pokazały WSZ wała...a nie wsparcie finansowe...
17. Dodane przez Górowianka, w dniu - 22-03-2016 17:42
Do kom15 drogi mieszkańcu Leszna jakiś czas temu należelismy do byłego woj. Leszczyńskiego i razem z wami budowalismy szpital wojewodzki, musisz byc młododym człowiekiem skoro tego nie wiesz a ci starsi powinni sobie o tym przypomniec.Jeśli będe potrzebowała pomocy szpitalnej napewno przyjade do Leszna i chciala bym aby mnie potraktowano jako obywatelke Polski a nie wojewodztwa
18. Dodane przez Z Góry, w dniu - 22-03-2016 17:46
Leczę się w Lesznie, w szpitalu. Same superlatywy. Życzyłbym takiej opieki innym. Wesołych Świąt, więcej życzliwości, mniej jadu w tej Górze. Trzeba siebie samego winić. A Pan Radny Bogucki, to może coś realnie zrobi, a nie tylko utyska. Wiem że jest z PiS, czyżby dobra "dobrą zmianę" to szukanie winy u innych. Tylko żeby coś zmienić, to trzeba się na czymś, znać, a nie tylko politykować. Prawda?
19. Dodane przez ', w dniu - 22-03-2016 19:22
Takie informacje docierają również do nas - mówił Piotr Wołowicz, starosta górowski docieraja ale na pana te skargi co pan zrobil z tym szpitalem i jeszcze ludziom sie pokazuje na ulicy pod ziemie sie pan powinien zapasc ze wstydu a nie chodzic z glowa do gory jagby sie nic nie stalo
20. Dodane przez do górowianki 17, w dniu - 22-03-2016 19:46
należeliście, należeliście i sami chcieliście się podłączyć pod dolny sląsk a nie wlkp... może i szpital budowaliście, ale samo postawienie budynku to trochę mało... trzeba go jeszcze utrzymać... a to już od wielu, wielu lat nie wasza działka...
21. Dodane przez Do kom 17, w dniu - 22-03-2016 19:46
Droga Pani Górowianko,idąc tym tropem, to wszyscy powinni leczyć się w Warszawie, bo przecież w latach 50. XX wieku "Cała Polska budowała Warszawę" - droga Pani - trzeba żyć teraźniejszością - a fakty są takie, że szpital m. in. utrzymywany jest z dotacji UML i UMWW. Jakoś Starostwo w Górze i UMWD nie przyłożyli ręko do poprawiania jego funkcjonowania.
22. Dodane przez vvv, w dniu - 22-03-2016 19:57
Trzeba teraz zrobić wszystko zeby powstal nowy szpital w Górze ciekawe czy jest mozliwosc i nadzieja na szpital w Górze
23. Dodane przez łuki, w dniu - 22-03-2016 20:09
DO 5 i tak dużo nakradliście a cegiełki na szpital Góra też płaciła
24. Dodane przez ja, w dniu - 22-03-2016 20:23
Do 20 Mylisz się, Od wielu lat szpital w Lesznie utrzymują pacjenci, za których NFZ płaci.Więc każdy Górowianin leczący się w Lesznie tyle samo dokłada co Leszczynianin (bo NFZ przecież utrzymuje się z naszych podatków). Kasa idzie za pacjentem. Bez względu skąd pochodzi.
25. Dodane przez niestety z Leszna jestem, w dniu - 22-03-2016 20:42
Czy Wy Leszczynianie jesteście tak mierni i zakompleksieni ,że walczycie z Górą, boicie się jej, co temat to jakieś niesnaski? Takie niskie poczucie własnej wartości u Was? I jeszcze ten faszyzm ... Ja chyba jestem na to za głupia - nie ogarniam - niestety mieszkam w Lesznie może to zaraźliwe... Żal..
26. Dodane przez dobra zmniana, w dniu - 22-03-2016 21:29
jet takie wyjście-starosta powinien odkupić śpital od własciciela na podstawie takiej samej umowy na raty i nie zaplacić ot ito.wesołych świąt
27. Dodane przez Do 20, w dniu - 22-03-2016 21:52
Samorząd Leszna co roku przekazuje szpitalowi pomoc finansową. Od 2000 roku było to w sumie ponad 6 mln zł. Zwykle dotacja wynosi kilkaset tysięcy złotych rocznie. W roku 2007 przekroczyła milion złotych. 
Ile z tego dołożyło Starostwo Powiatowe w Górze?
28. Dodane przez xxx, w dniu - 22-03-2016 21:54
szpital w Lesznie nie powinien odsyłać nikogo jak należeliśmy do byłego Leszczyńskiego województwa to zbierali cegiełki na budowę szpitala wszędzie my też dawaliśmy kasę trochę szacunku
29. Dodane przez jach, w dniu - 22-03-2016 23:05
DO3 michu.Jak to się mówi pleciesz bzdury,jakie na język Ci wlecą.Ja mieszkam w Lesznie jestem po operacji tarczycy niestety nie dostałam się w tym roku do Endokrynologa bo nie ma już miejsc.A powinnam skonsultować się z lekarzem bo mam złe wyniki,I czyja to wina?niestety miast w których nie ma specjalistów,Góry,Rawicza,wschowy,gostynia,głogowa i innych bo wszyscy jadą do Leszna a my mieszkańcy nie możemy dostać się do specjalistów.I wy macie pretensje że ludzie się oburzają,jak Endokrynologów w Lesznie jest dwóch i zabieracie miejsce miejscowym.Macie swoją władze w Górze sprzedali wam szpital to powinniście zmianić władzę kulejącą a co robi u was jeszcze starosta tak wam żle a na drugą kadencje wybraliście jego po raz drugi,co z was za ludzie,do wszystkich macie pretensje tylko nie do siebie.Nie chcieliście żeby dr,Baranowski z Ventrykulusa wziął wasz szpital bo jakto Leszczyniacy krzyżacy w Górze nigdy.To wasza zawiść i chytrość was zgubiła.Bo lepiej żeby był swój z Wrocławia to teraz nie macie nic.A teraz nie narzekajcie.
30. Dodane przez koleś z kanapy, w dniu - 22-03-2016 23:13
a miało być tak pięknie i profesjonalnie...bo było do d***y..ot macie kochani profesjonalizm ościennych szpitali!
reklama
31. Dodane przez zxc, w dniu - 23-03-2016 07:04
Do Starosty  
Dalej twierdzę, że budynki po Starostwie i UG, po małej modernizacji doskonale nadają się na szpital. Urzędasów można przenieść do byłego internatu. Też doskonale nadaje się na cele urzędowe. Oddaliście budynki szpitala darmo, bo nikt za nie nie zapłacił. Obowiązkiem Państwa Polskiego, które Wy reprezentujecie, jest zapewnienie opieki zdrowotnej każdemu obywatelowi. Jak chora osoba ma dojechać na badania do Głogowa lub Lubina kiedy nie ma nawet możliwości dojazdu środkami publicznymi? Nie każdy dysponuje swoim samochodem. Starosto. Masz zero honoru. Jeżeli nie Umiesz sobie poradzić to daj szansę innym. Ale kasa jest najważniejsza.
32. Dodane przez do 27 od 20, w dniu - 23-03-2016 07:08
No właśnie o tym napisałem - pani z kom 17 twierdziła, że budowali ten szpital więc teraz mają prawo w pełni czuć się jego właścicielami... ale do jego funkcjonowania to się już nie dokładają... na własne życzenie zresztą...
33. Dodane przez URZĘDAS LESZEK, w dniu - 23-03-2016 07:13
Tak jak pisałem w poprzednim temacie za złe i celowe podkreslam (CELOWE)podejmowanie decyzji na niekorzysc powiatu Góra mam na mysli w tym przypadku szpital w Górze .Urzędnicy którzy zajmowali sie sprawą szpitala powinni zostac z całą stanowczoscia pociagnięci do odpowiedzialnosci karnej !!! 
Bzdety typu pisanie indywidualnej skargi Panie Wołowicz są nie na miejscu !!!bo całą sytuacje akurat związana ze sprzedażą szpitala znam od samego początku i gdyby to odemnie zalezało juz dawno Starosta oraz częsc radnych którzy to tak chetnie podnolili rece za sprzedażą szpitala siedzieli by w wiezieniu ,ponoszac przy tym ogromne straty słuzbowe i finansowe.Ale mam nadzieje że w końcu ktos przeswietli ta sitwe urzednicza w Górze i odpowiedza winni za to !!!!!!!!!!!!!
34. Dodane przez Bolo, w dniu - 23-03-2016 08:37
dlaczego ten powiat jeszcze istnieje ??
35. Dodane przez Ja, w dniu - 23-03-2016 09:06
Panie Leszku, proszę zgłosić sprawę do prokuratury, a nie pierdzielić bez sensu.
36. Dodane przez Do 33, w dniu - 23-03-2016 09:26
Za takie pomówienia to ty powinieneś trafić conajmniej do prokuratury. Nie potraficie wygrać wyborów to trolujecie w internecie. Decyzję o sprzedaży szpitala podjeli radni wybrani przez suwerena a urzędników obowiązkiem było wykonać uchwałę. Póki co to ty łamiesz prawo pomawiając ludzi. A jeśli chodzi o błędy to bądź uczciwy i zacznij pytać raczej o tych co przed laty pozwolili zadłużyć szpital na 40 mln pogrążając nie tylko szpital ale i powiat.
37. Dodane przez ja, w dniu - 23-03-2016 09:39
A jak ktoś miszka w powiecie górowskim i ma dalej do Góry niż do Rawicza czy Wschowy to co? Bzdury wypisujesz. Jak jesteś ciężko chory to jedzie po ciebie karetka. Z Góry do Leszna jest 20km. Większość ludzi w tym kraju i tak ma dalej do szpitali. A wykorzystywanie szpitala do celów walki politycznej jest niestosowne. No ale jak się nie potrafi wygrać ucxciwie wyborów. Radni zrobili ze szpitalem to co było jedynym wyjściem Zwyczajnie nie było innego wyboru. Zgodnie z prawem wybrano najkorzystniejszą ofertę. Jak by wybrali inną dużo tańszą ofertę to dopiero byś krzyczał że coś nie tak. A to jak nowy właściciel postąpił to powiat podał sprawę do prokuratury. Ale ty za nieuczciwość innych obwiniasz władze bobtak ci wygodnie. Bo widzisz w tym szansę dla siebie.
38. Dodane przez do pieniaczy, w dniu - 23-03-2016 09:55
Ja się zastanawiam kto ma interes w tym aby podburzać ludzi pisząc bzdury i strasząc ich o tym, że są źle traktowani w Lesznie czy innych szpitalach. Komu zależy aby Górowianie się bali? Co się dzieje w tym kraju? Dzielenie ludzi, podburzanie, straszenie, podnoszenie złych emocji, pomawianie? Czy teraz to się stało patentem na zdobycie władzy w tym kraju, województwie, powiecie i gminie? Gwarantuję, że odsetek Górowian i Leszczynian niezadowolonych i zadowolonych z opieki w leszczyńskim szpitalu jest taki sam. Tylko Leszczynianin będzie psocił na poziom opieki a w Górze znajdą się tacy co będą się dopatrywać drugiego dna. Bo koniunktura tego wymaga. Ludzie nie dajcie się prowokować tym ludziom, bo będziecie mieć w Górze taką samą gehennę jaką mamy w kraju. Dwa plemiona. Bądźcie mądrzy chociaż lokalnie.
39. Dodane przez romek, w dniu - 23-03-2016 09:59
Swięta racja. Wszystko zaczęło się od tego, że podejmujący decyzje nie chcieli za żadne skarby przyjąć oferty Ventriculusa bo nie leżała im politycznie. I może obiecanek bez pokrycia byłoby mniej ale szpital by funkcjonował do dzisiaj.
40. Dodane przez atomek, w dniu - 23-03-2016 11:19
A co oferta Ventr. ma wspólnego z polityką może wyjaśnisz. Czy poprzestaniesz na pomówieniach. Jakby przyjęli ofertę Ventr. to byś też pisał, że sprawa polityczna na dodatek podejrzana bo odrzucili znacznie korzystniejszą ofertę. Pomówić można wszystko i każdego, do tego nie potrzeba argumentów, co nie?
41. Dodane przez Romek, w dniu - 23-03-2016 14:23
Starostę podać do prokuratury jak można sprzedać szpital za kilkaset tysięcy złotych, nie zabezpieczając hipoteki Szpitala.(...)Jak babcia i inni mieszkańcy mą dojechać do Lubina czy Głogowa. ZERO połączeń z tymi miastami, nic go nie interesuje jak chorzy ludzie mają dojechać po 40km,
42. Dodane przez -marco, w dniu - 23-03-2016 14:49
A U D Y T >>>>>taki rzetelny az prosi sie, a LWY bacznie strzegą  
 
-prac Zazrzadu i poczynan RADY! 
 
Wybralismy to MAMY!!! a jak placz....tez do mamy!!! 
 
Mieszkancy Gora, która po 500 letniej ROZLACE powrocila do MACIERZY od czasu WOOO-lLNYCH wyborow zawsze maja pretensje do SAMYCH SIEBIE>>>> ale to zawsze PO-----nigdy PRZED! 
 
I ma ;RACJE; naglowniejszy swiecznik powiatu, ze o swoje to trza zabiegac tez PRZED, a nie PO! z czym tu piszący zgadza sie całkowicie.  
 
A TRZEBA BYLO PRZYJAC V E R T I C U L U S ------tak ----tak ten PYROWATY-poznański-bogaty,,,,,,,,,  
 
zawsze TO SWOJ i pod przyslowiowa REKA! 
 
A u nas po powrocie do MACIERZY zazwsze raczka raczke myje!Art. 54 KONSTYTUCJI znam jako i pacierz!!! 
Tedy do pacierza, ale pamiętajcie zescie nie KCIELI leszczynskiej OFERTY, bo niby co to DAWALA??? wiem, ze do kieszeni NIC nie oferowala!!! 
Pozdrawiam PL >>>>spokojny DGR z nad-Baryckiej gminy slynacej z KRAJOBRAZOW jeszcze NIE tkniętej ludzka reka, a GRZYBOW Ci u nas dostatek.I tez z tych ;;zagrzybualych raczka raczke;; okolica slynaca!!!  
 
TEDY Amenus!!!
43. Dodane przez Marcin, w dniu - 23-03-2016 15:23
Żeby wszystkich pogodzić powinien powstać szpital w każdej gminie, a klinika w powiecie. W każdej wsi lekarz pierwszego kontaktu i koniecznie psychiatra ;)
44. Dodane przez Nowy, w dniu - 23-03-2016 16:36
Gmina powinna wybudować szpital. Nowy szpital psychiatryczny - wsadzić tam kilku radnych i po krzyku. Jak można pierdoły opowiadac, może który radny bedzie pełnił dyżury przy telefonie zaufania, za darmoche bo i tak kaskę biorom za friko, hehehehe
45. Dodane przez Do kom.20 i 21, w dniu - 23-03-2016 17:20
I tak was lubie, ja do tej pory ubolewam nad tym ze nie nalezymy do wielkopolski bo bardziej mi z Wami po drodze. Tez jestem za tym zeby nasze starostwo wspieralo Leszczynski szpital skoro nasz sprzedali i wtedy bylby wilk syty i owieczka cala
46. Dodane przez a, w dniu - 23-03-2016 21:37
ja widzialem jak dentysta wyrywal zab w bramie na ulicy i nie bylo kolejki
47. Dodane przez xxx, w dniu - 23-03-2016 22:07
Ojjj ,co niektórym słownik by się przydał.Wypowiadać się w taki" mądry sposób" ale z takimi błędami ,że aż oczy bolą!!!
48. Dodane przez NFZ, w dniu - 23-03-2016 22:09
Informuję mieszkańców Góry i okolic,iż w szpitalu w Górze funkcjonuje jeszcze Izba Przyjęć (szpital posiada na nią kontrakt). Chorzy mogą się zgłaszać całą dobę, szpital zapewnia lekarza 24 h na dobę -tak wynika z kontraktu. Po badaniu jeśli jest wskazanie do hospitalizacji szpital ma obowiązek zapewnić transport do Szpitala z docelowym oddziałem. A więc, w razie wątpliwości gdzie jechać najpierw proszę do Izby Przyjęć do Góry. Więcej informacji w NFZ Wrocław. Zapraszamy.
49. Dodane przez Ulka, w dniu - 23-03-2016 22:12
Dyżur telefoniczny - ale mnie radni ubawili. Lepiej kasę z tego etaciku przeznaczyć na transport finansowany ze Starostwa dla biednych pacjentów.
50. Dodane przez Alibaba, w dniu - 24-03-2016 10:03
Faktycznie , powiat powinno sie zlikwidować. Tylko kto by nas chciał.  
Wąsosz i okolice pod wołów , gora i okolice pod rawicz niechlow pod wschowe lyb glogow.
51. Dodane przez xxx, w dniu - 24-03-2016 13:00
Jestem ciekawy czy oprócz Góry jest jeszcze w kraju jakieś miasto powiatowe bez szpitala???, a ponadto jeżeli się nie mylę to starosta jest odpowiedzialny za zapewnienie mieszkańcom opieki zdrowotnej - chyba, że coś się zmieniło ??.
52. Dodane przez 1234, w dniu - 24-03-2016 19:10
Istnienie powiatu gorowskiego to jakies nieporozumienie.Chyba w Polsce nie ma takiego syfiastego powiatu jak ten.
53. Dodane przez Rajca, w dniu - 24-03-2016 22:17
Co chcecie od powiatu? Powiat jest super ze swoimi gminami. Teren rozległy, piękne krajobrazy, rzeki i mnóstwo atrakcji. To władza jest kiepska nie powiat.
54. Dodane przez -marco junior, w dniu - 25-03-2016 11:29
KOMENTARZ nr.53 100/100............ 
 
U nas wybrano ;amerykanke; powwiatowa i mamy to co kcielismy mieć, no bo ONI tez KCA CHCIEC i mieć. 
 
PRZEPUTALISMY Mere, Mlyn, Cukrownie, Spolem, Winiarnie i Browar , Las i Tartak. 
 
Ale LWY powrocily po zawieruchach do WLAdzy: 
 
A SZPITAL to stracilismy po WYBUDOWANIU śmietniska. 
 
Cos za cos::::::: 
 
KON jaki jest każdy widzi, a wszyscy jeszcze zakladajA mu ochrony na slepia. 
NAS TEZ ZASLEPIA PRZED KAZDYMI WYBORAMI>>>>program PRZED-wyborczy >>>tym razem PO a nie PRZED- i tak co 4 lata mamy nowa-odmlodzona - wyksztalcona - nie-skorumpowana, ba wręcz kochana przez wielu WLADZUCHNE. 
W MILOSCI SILA::::::::::: dla dobra i by /z/rzylo sie jeszcze lepiej:::::::: nara i pozdrawiam władze i jej wrogow , acz i przyjaciol takoz, tudzież szwagrow ICHNYCH, kumow i PO-ciotki. 
Wszak Gora to bastion , gdzie na PLATFORMIE widać każdy oddech i sile władzy PO i przed. Amen. 
 
I jak tu nie kochac do szaleństwa. Oddany hetero ido tego katol.
55. Dodane przez Bolo, w dniu - 25-03-2016 12:38
I PO TO POTRZEBA NAM STAROSTWA ??ROZWALIC TO W TRZY WIATRY!!
56. Dodane przez KODzik, w dniu - 28-03-2016 09:25
Górowski szpital do lat 90-tych miał świetną renomę m.in. dzięki dobremu personelowi. Padaczka tej placówki zaczęła się od fatalnych wymian dyrektorów dokonywanych przez starostę TW (czterech w ciągu 1,5 roku). Szpital dobiły machlojki starosty PW, który po zhandlowaniu szpitala, bezczelnie udziela wkurzających porad, gdzie pacjenci mają się skarżyć, zamiast otrzymać skuteczną pomoc. Tak wyborcy mają, jak wybierają, tylko dlaczego do licha ja i wielu innych musi na to szambo jeszcze ciężko tyrać!!
57. Dodane przez ja, w dniu - 28-03-2016 17:56
Pretensje do górowskich platfusów a nie do szpitala w Lesznie
58. Dodane przez górowianin, w dniu - 30-03-2016 12:04
Po waszych rządach w Górze zostanie tylko cmentarz i urząd skarbowy.
59. Dodane przez wasz wybór -wasz płacz, w dniu - 30-03-2016 23:25
Wy tu se szczekajcie a tymczasem co roku 3 gości z zarządu powiatu górowskiego oczywiście włącznie z niby starostą ciągną z kasy po ok. 100 000 zł każdy i mają wasze szczekanie głęboko w D... a przy kolejnych wyborach każdy szczekający powie ze nie ma na kogo głosować i znowu te same (...) się dostają do koryta bo rodzinka na nich głosuje czy ewentualnie Ci znajomi co ich podwożą pod lokale wyborcze
60. Dodane przez DO NR. 59(PIECDZIESIAT DZIEWIEC), w dniu - 31-03-2016 14:33
SLUSZNA RACJA,OKAZUJE SIE ,ZE LUDZIE PRZYCHODZA DO RADNYCH OPOZYCYJNYCH I NADAJA NA STAROSTE,ZARZAD,KOALICJE RZADZACA...ALE JAK PRZYCHODZI CO DO CZEGO TO ZA NIMI GLOSUJA W WYBORACH I KRYTYKUJA RADNYCH OPOZYCYJNYCH ,ZE SA "ZADNI STANOWISK,,ZALOSNI,SIEDZA I NIC NIE ROBIA,ZE STAROSTA I JEGO EKIPA JEST SUPER" . NIE PRZESZKADZA IM ,ZE TA CZWORKA WYCIAGA PO TE 100 TYS. ROCZNIE ZA TO RADNI OPOZYCYJNI BIORA DIETY TO JUZ IM PRZESZKADZA. APEL O ROZMOWY O LOSIE POWIATU UWAZAJA ZA PRZEJAW DORWANIA SIE DO KORYTA,ALE CI CO PRZY NIM SA TO TAK MOZE BYC....DROGO 59, W POWIECIE NIC SIE NIE ZMIENI BO "LUD CHCE MIECCIASTECZKO I JE ZJESC" POZDRAWIAJA "ZADNI STANOWISK"
61. Dodane przez zuzia zła, w dniu - 31-03-2016 23:16
Ciekawa jestem, gdzie się leczy nasz kochany starosta po tym jak sprzeniewierzył szpital??
62. Dodane przez belektozezgóry, w dniu - 01-04-2016 20:54
takich "włodarzy"wybraliście to zd....jcie-ewenement na skalę jemenu albo somalii( planowa eutanazja z brukseli 
,a to niby jest free and beautiful europa;dobrze że dawno stąd spierdoliłam-czechy to raj
63. Dodane przez tomaszkin, w dniu - 01-05-2016 16:32
tak eliminują bezrobocie że jak się zarejestrowałem aby firma mogła uzyskać dla mnie ubezpieczeniowy druk a1 i nie mogłem wstawić się do podpisu ale wstawiłem się w ciągu 3 dni aby wytłumaczyć czemu tak się stało to ich to pani kierownik powiedziała ,że ją to nie obchodzi i mnie wyrejestrowała. bezużyteczni po co państwu oni.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam dom w wyjąt... Leszno 2000000
Hala z częścią biuro... Leszno 10600
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj