Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Felieton Adamka arrow Łapy precz od sekundników!

Łapy precz od sekundników!

29.03.2016. Radio Elka, Jarek Adamek

Czy są tu jacyś specjaliści od teologii moralnej względnie etyki? Bardzo proszę by byli łaskawi się ujawnić: czy jest grzechem pokłócić się w Wielki Czwartek, w dodatku zaraz po mszy? Nie chodzi mi tu bynajmniej o kłótnię z żoną – to normalne, a nawet na swój sposób zdrowe. Pokłóciłem się z pewnym bardzo, ale to bardzo dobrym znajomym. A poszło o… sekundniki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wiecie o co chodzi - te czasoodmierzacze, które sobie od trzech miesięcy wiszą na skrzyżowaniu Alei Jana Pawła II, Alei Krasińskiego i ulicy Norwida. Magistrat postanowił zamontować je „na próbę”, żeby sprawdzić, czy w ogóle jest sens wydawać budżetowe pieniądze. Chodzi w końcu o jakieś 200 tysięcy złotych.

O sekundniki w Lesznie kierowcy upominali się od dobrych paru lat. Zapewne widzieli je w innych miastach i doszli do wniosku, że to całkiem niegłupie urządzenia. Sam pamiętam, że pierwszy raz zobaczyłem je paręnaście lat temu w dość egzotycznym z naszego punktu widzenia miejscu: na przejściu dla pieszych na Ukrainie.

Przechodzenie przez ulicę w kilkusettysięcznym mieście dawnego ZSRR zawsze
miało w sobie coś ze sportu ekstremalnego. Kierowcom na myśl nie przechodziło, żeby się zatrzymać przed przejściem, ba - nawet lekkie zwolnienie wydawało się ubliżać ich godności. Z kolei piesi przed przejściem na drugą stronę ulicy żegnali się nabożnie i ruszali dziarsko nie patrząc ani w lewo, ani w prawo - niczym na giermańskie okopy. Wprowadzenie sygnalizacji cywilizowało wzajemne stosunki, a sekundniki sprawiały, że na zagubionego nieco na Wschodzie Polaka spływał jakiś spokój - z góry wiedziałem, czy mam szansę dojść do przejścia i przejść na drugą stronę, czy lepiej dać sobie spokój, zwolnić i zaczekać na następną zmianę.

Tak to mniej więcej działa na skrzyżowaniu pod wiaduktem - i kierowcy, i piesi wiedzą, czy się spieszyć czy wyluzować. Jadąc (idąc) widzą, ile czasu zostało do żółtego, a kiedy zapala się czerwone wiedzą, ile przyjdzie im na zielone czekać. W tym czasie można zrobić całkiem sporo - poprawić makijaż, sprawdzić SMSy czy uaktualnić status na facebooku.

Jestem więc z owych sekundników bardzo zadowolony. Nie ja jeden, bo zdaje się, że większość kierowców w naszym mieście.

Tymczasem okazuje się, że urzędnikom z Ministerstwa Infrastruktury sekundniki się nie podobają na tyle, że uważają je wręcz za nielegalne. My je chcemy montować, a niektóre miasta zaczynają je zdejmować, bojąc się straszliwego gniewu nadciągającego z Warszawy. Kiedy o tym usłyszałem, to krew się we mnie zagotowała i publicznie skomentowałem owo urzędnicze stanowisko czymś w rodzaju „dobra zmiana, psiakrew”.

Właśnie o to się w ów Wielki Czwartek pokłóciłem z tym Dobrym Znajomym pod murami naszej Bazyliki Mniejszej. Bo Dobry Znajomy - skądinąd człek zacny aż do poczciwości - zapewniał mnie, że sekundniki są bez sensu, niczego nie poprawiają, a wręcz przeciwnie. - Azja u nas, panie, istna Azja - grzmiał - kierowca widzi, że mu zostały dwie sekundy i dwieście metrów do świateł, więc dusi gaz i wpada na „późnym żółtym”, narażając życie i zdrowie swoje i innych.
Próbowałem oponować, że zazwyczaj reakcja jest zgoła przeciwna i w sytuacji dwóch sekund i dwustu metrów odległości normalni ludzie zwolnią, nie łudząc się co do tego, że zdążą.
- Normalni to umieliby przede wszystkim ruszać spod świateł - odpowiadał. Na osłodę doszły jeszcze klasyczne argumenty człowieka bywałego w świecie („na zachodzie, panie, to ludzie umieją jeździć”).

Znajomy, jako człowiek zacny, politycznie sympatyzuje z ugrupowaniem obecnie sprawującym władzę. Dlatego, jak przeczuwam, poczuł się dotknięty owym „psiakrew” pod adresem „dobrej zmiany”. A przecież owo ministerialne stanowisko, że sekundniki są nielegalne i bezsensowne, są starsze od rządów Beaty Szydło i Andrzeja Dudy razem wziętych - pochodzi z poprzedniej (albo i zapoprzedniej) kadencji parlamentu i rządu.

Właśnie to najbardziej wkurza w nowej władzy. Że oto pojawia się znakomita okazja, żeby posłuchać ludzi i zrobić coś sensownego, w dodatku o wiele tańszego niż te wszystkie 500 Plus, kwoty wolne od podatku czy niższy wiek emerytalny. A mimo to z Warszawy brzmi gromkie „nie wolno!”. To właśnie pokazuje, że cały ten spór między PO a PiS to jedna wielka ściema. Bo tak naprawdę i jedni, i drudzy uważają, że lepiej od nas wiedzą, co dla nas dobre. I zapewniają przy tym, że jedyne czego chcą, to właśnie nasze dobro. Nie wiem jak wy, ale ja swoje dobro wolę dobrze schować w bezpiecznym miejscu.
 
Komentarze (31)
1. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 29-03-2016 21:48
Dokładnie,łapy precz.System się sprawdza na 100%,nie rozumiem co w tym jest nielegalne.
2. Dodane przez BASIA, w dniu - 29-03-2016 21:51
Masz pan rację.Sekundniki powinny zostać zamontowane!
3. Dodane przez Roman Lach, w dniu - 29-03-2016 22:15
Niestety, nie może Pan swoje dobro schować w bezpiecznym miejscu, bo jest Pan uznaną osoba publiczną w tym naszym mieście Leszno, wie może warto powiedzieć wprost, że "dobra zmiana" nie jest koniecznie dobra w pewnych aspektach,dbajmy o dobro naszego miasta i nas ludzi Leszna, a ten z PIS? to powinien Pan wymienić nazwisko, za jego pozwoleniem, a jeśli on nie chce, to jest małym człowiekiem :) Wymienił swoje personalia specjalnie, zachęcam aby odpowiedzialnie komentować Adamka ! :)
4. Dodane przez Dysydent kustosz pamieci, w dniu - 29-03-2016 22:33
Wracamy do czasow sekretarza stanu USA Dullesa stalinowskie:' Rece precz od Korei......
5. Dodane przez pirat drogowy, w dniu - 29-03-2016 22:45
po likwidacji radarów i sekundników czekamy na rezygnację ze świateł do jazdy w dzień, zapinania pasów i limitów alkoholu, potem kto wie? może brak ograniczeń prędkości a nawet dozwolony limit 3 zabitych pieszych rocznie na kierowcę?
6. Dodane przez Rafał, w dniu - 29-03-2016 22:56
Jak doczekaliśmy się mądrych zmian w mieście, to zawsze jakiś oszołom się znajdzie. Brak słów. Z tego co słyszę wszyscy chwalą, ale widać nie dla nas taki luksus :(
7. Dodane przez nemo, w dniu - 29-03-2016 23:04
Tu jest coś konkretnego na ten temat, może ten gość coś zrobi skutecznie w tym temacie https://www.youtube.com(...)
8. Dodane przez XXX, w dniu - 29-03-2016 23:13
okopy "giermanskie" czy germanskie, tak tylko pytam :-)
9. Dodane przez sek, w dniu - 30-03-2016 07:29
Sekundniki są legalne , zgodne z obowiązującym prawem czy nie?. Jeśli są , to nie ma problemu i można zakładać na wszystkich skrzyżowaniach , jeśli nie, to nie można. Proste jak świński ogon.
reklama
10. Dodane przez on..., w dniu - 30-03-2016 07:45
To zróbmy proszę Państwa rozwiązanie kompromisowe. Sekundniki pozostają a dodatkowo montujemy kameru, które włączają się wtedy gdy jeden z drugim, jak to Szanowny Pan Redaktor opisał, gdy pozostaje im 200metrów i 2 s. wsciskają pedał gazu "do dechy". Z mandatów za przejazd na "wczesnym czerwonym" zapłacimy za sekundniki. Dziękuję
11. Dodane przez 1234, w dniu - 30-03-2016 07:56
Jeszcze troche,a PiS zarzadzi w ktorych godzinach wieczornych mozna sie kochac,aby w pracy byc wypoczetym.
12. Dodane przez godzina, w dniu - 30-03-2016 08:10
W Lesznie jak kazdy kierowca będzie rozważny ,kulturalny ,i przestrzegajacy kodeks drogowy to sekundniki są dla niego nie potrzebne.A policja powinna karać piratów drogowych stawka razy trzy
13. Dodane przez łysy, w dniu - 30-03-2016 08:39
Takie to jest właśnie ludzi PiS-u, do góry mówią nie, to znaczy nie. Choćby uważał inaczej, nie wolno.
14. Dodane przez darek, w dniu - 30-03-2016 08:40
w kwestii sekundników pokutuje pozaborowa mentalność polskich urzędników 
to za cara obowiązywała zasada że co nie jest dozwolone-jest zabronione. A tak naprawdę w systemie demokratycznym jest odwrotnie-co nie jest zabronione jest dozwolone. Nie ma normy prawnej zabraniającej sekundników i wystarczy to uświadomość naszym urzędnikom a może strach przed warszawską zwierzchnością ich opuści
15. Dodane przez Emilia, w dniu - 30-03-2016 10:20
Moja córka (6lat) stwierdziła ostatnio, ze ona nigdy do piekła nie pójdzie i nic barddzo złego nie zrobi, bo ona chodzi na .... etykę :) No to się jej zapytam jak wróci ze szkoły,Panie Jarku :) A tak poważnie to sekundniki to fajna sprawa- codziennie rano jadę przez wiadukt i na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy wiadukt był bardzo, bardzo zakorkowany. Pozdrawiam
16. Dodane przez on... do 1234, w dniu - 30-03-2016 10:32
Proszę czytać ze zrozumieniem "A przecież owo ministerialne stanowisko, że sekundniki są nielegalne i bezsensowne, są starsze od rządów Beaty Szydło i Andrzeja Dudy razem wziętych - pochodzi z poprzedniej (albo i zapoprzedniej) kadencji parlamentu i rządu."
17. Dodane przez Łysy, w dniu - 30-03-2016 11:57
@ 13 
Miało być. Takie jest właśnie myślenie u ludzi PiS-u.
18. Dodane przez ech, w dniu - 30-03-2016 11:59
Sekundniki powinny pozostać. Jeśli gdzieś, ktoś się doczytał, że nie są zgodne z przepisami, to należy zmienić przepisy, a nie demontować sekundniki!
19. Dodane przez Urszula Chudak, w dniu - 30-03-2016 12:07
Panie Jarku, to nie prawda, że kłótnie z żoną "są na swój sposób zdrowe". Inne małżeńskie zajęcia, są zdecydowanie zdrowsze, ponieważ obniżają ciśnienie krwi, efekty stresu, spalają kalorie, wytwarzają endorfiny itd, itd. Istnieją na to naukowe analizy. A na kłótnie zna Pan jakieś? 
Ps. Sekundników niech Pan jednak broni, bo jak napisał Pan Roman Lach [kom 3], jest Pan uznaną osobą publiczną. A to zobowiązuje.
20. Dodane przez kier, w dniu - 30-03-2016 13:16
Czyli więcej sprzętu niż talentu? Jestem na NIE! Są kamery to łapcie łajdaków.
21. Dodane przez run, w dniu - 30-03-2016 15:45
Za parę miesięcy się okaże, że jednak są dozwolone i trzeba je montować, tylko już cena będzie inna, bo jakiś pociotek też chce żyć. Tak zawsze bywało w Polsce.
22. Dodane przez Fakt, w dniu - 30-03-2016 16:03
Panie A. 
Postąpił pan tym tekstem jak TVN z panem po rekolekcjach w Trapezie i na tym by można zakończyć. 
 
Obowiązujące przepisy nie dopuszczają stosowania przedmiotowych urządzeń w sygnalizacji świetlnej na drogach  
 
Mówiąc po buraczemu: 
Amerykański turysta zostaje potrącony na owym skrzyżowaniu przez Amerykanina pędzącego samochodem z Rammstein ubezpieczonego w amerykańskim towarzystwie ubezpieczeniowym. 
 
Kto będzie płacił odszkodowanie, dożywotnią rentę pieszemu ????! 
 
Oczywiście , że miasto Leszno czyli podatnicy prawa trzeba przestrzegać ! 
 
Nawet Ameryka przejęła się Nowocześnie zakodowanym prawem . 
I PIS czy dobra zmiana nie ma tu nic do rzeczy panie Adamek.  
 
Z przeprowadzonej w 2010 roku analizy wynika, iż instalowanie liczników czasu przy sygnalizatorach świetlnych nie wpływa na poprawę bezpieczeństwa oraz efektywności ruchu drogowego - stwierdza wiceminister Jerzy Szmit. Na sekundniki mieli skarżyć się Niemcy, Austriacy czy Holendrzy. Chwalili je za to Rosjanie. 
 
zastosowanie liczników czasu przyczyniło się do wzrostu liczby rowerzystów przedwcześnie wjeżdżających za sygnalizator (przed rozpoczęciem nadawania sygnału zielonego, gdy odliczanie zbliża się do zera) 
 
 
Z badania, przeprowadzonego w Grudziądzu w okresie od 1 marca do 31 lipca 2014 r, wynika jednoznacznie, że po zamontowaniu licznika czasu sygnału zielonego znacznie wzrosła ilość pojazdów wjeżdżających na skrzyżowanie podczas nadawania sygnału czerwonego oraz przekraczających dopuszczalną prędkość we wszystkich poddanych badaniu zakresach - przekonuje wiceminister. 
 
 
 
Źródło: Gazeta Wrocławska http://www.motofakty.pl/artykul/sekundniki-na(...)nielegalne.html 
 
 
 
A kto kontroluje lokalną prasę ? 
 
W Lesznie ciasteczkami Elki zarządza Wyborcza więc o co chodzi???
23. Dodane przez Sekundnik, w dniu - 30-03-2016 16:04
Do kom 10 i 20. Dla Was panowie/panie najlepiej by bylo gdyby wszyscy na rowerach jezdzili. Skad tyle niecheci do kierowcow? Glupie PL myslenie: KARAC KARAC KARAC KONFIDENCIC DONOSIC NAGRYWAC... MANDAT OPLATA KARA... . Z takimi ludzmi nigdy zachodu nie dogonimy. Nie kazdy kierowca ktory jedzie przepisowo w miescie max 50km/h oraz bezwzglednie zatrzymuje sie na wczesnym zoltym jest zupelne bezpieczny i pewny. Do tego dochodzi stan pojazdu a szczegolnie cale zawieszenie hamulce i opony oraz warunki drogowe i kto jedzie bezposrednio za nami i w jakiej jest odleglosci oraz wiele wiele innych czynnikow. Takie skrzyzowanie gdzie wystepuja poki co nasze jedyne sekundniki na zachodzie dawno bylo by przebudowane a przeplyw ruchu zwiekszony do potrzeb. Ale Polska mentalnosc jest jeszcze komunistyczna. Szkoda
24. Dodane przez Setnik do 23, w dniu - 30-03-2016 16:57
Jeszcze jeden co pensji nie płaci na czas, kilku sekund na czerwonym świetle żałuje. 
A tapicerkę w aucie z ludzkiej krzywdy ma uszytą. 
Co to jest wczesne żółte baranie na drogach jest czerwone, żółte i zielone . 
Na kolei owszem , kolorystyka jest większa . 
Jest nawet niebieskie i białe a i zielone może mrugać. 
 
No i co to ma być?  
 
Nie każdy kierowca który jedzie przepisowo w mieście max 50km/h jest zupełne bezpieczny 
 
Czyli co? 
 
Każdy burak który nie potrafi opanować prędkościomierza i jedzie szybciej w mieście jest bezpieczny? 
 
A co z pięćdziesiątką na wsi? 
Tam hołota ? 
Można rozjeżdżać ?
25. Dodane przez Setnik do 23, w dniu - 30-03-2016 19:54
do Setnik do 23 
Jeju Ty masz naprawde problemy emocjonalne :(
26. Dodane przez Plasterek Miodu, w dniu - 30-03-2016 20:15
Mimo wszystko należy jednak się pogodzić ! :)
27. Dodane przez antyhejt, w dniu - 30-03-2016 21:23
Plasterek Miodu ma racje. Problemami emocjonalne albo leczyc albo mimo wszystko sie jednak pogodzic! :) 
Racja
28. Dodane przez Polonez, w dniu - 30-03-2016 21:33
200m i 2 sekundy to zalerzy jak szybko jedzie dane auto?  
 
Co prawda dozwolone jest 50 ale nie oszukujmy sie te przepisy byly ustalone w 70-80' gdzie na drogach krolowaly Polonezy, Duze Fiaty, Nysy, Zuki i inne z tej epoki. Dzis osiagniecie 70 i wychamowanie to sekundy a dla lat 70-80' wrecz sportowa jazda istne szalenstwo brak rozumu i rozwagi.  
 
Polonez 1.6 77KM i 114Nm jego stabilnosc przy 70km/h to wiele do zyczenia i gleboka modlitwa gdy pedzi szybciej a mowimy o sprawnym aucie a kto w tamtych czasach mogl pochwalic sie w pelni sprawnym trapezem? Druciarstwo bylo wszech powszechne.  
Przykladowa wspolczesna Skoda Octavia z popularnym TDI 1.9 101KM i 240Nm dla Skody z tym popularnym silnikiem osiagniecie 70 km/h w miescie nawet z 5ma osobami na pokladzie to zaden wielki wysilek. 
Gdybysmy porownali hamowanie tych dwoch aut bedzie wielka roznica.  
 
Jesli kierowca zauwazy 2 sekundy i ma 200m i pojedzie te niedozwolone szalone 70 i nagle zachamuje a za nim pojedzie tak samo rozpedzony Tir 40-Ton byc moze nawet Cysterna ADR czy to nie jest zagrozenie? Lub malo dostwiadczony kierowca z malym odstepem pom samochodami w zimowych oponach przy
29. Dodane przez do 23, w dniu - 31-03-2016 10:39
Jesteś pewnie nuworyszem jeżdżącym BMW złożonym z trzech wraków, i wydaje ci się żeś zeżarł wszystkie rozumy.A tak naprawdę to jesteś żalosny
30. Dodane przez A2, w dniu - 31-03-2016 18:51
Panie Adamek! 
Jestem rozczarowany już samym tytułem . 
Jest potwornie grubiański. 
No i kto ma owe łapy?! 
Każdy , kto ośmieli się twierdzić inaczej niż naczelny ( Agora S.A. z siedzibą w Warszawie - przecież wiemy kto wydaje Wyborczą) ??? 
 
Tyle to razy lokalne media najeżdżały na Warszawkę ,nawet jeden procent podatku zostaw w Lesznie i takie tam, głosujmy na swoich...i inne bzdety a tu proszę ! 
 
Lokalny portal pozwala warszawce ryć na dyskach ziomali ! 
Za to jak broni sekundników!! 
 
 
Polityka Prywatności  
 
11.03.2013. Radio Elka  
1.  
 
Polityka Prywatności obowiązuje w portalach internetowych: elka.pl, dom.elka.pl, moto.elka.pl, ryby.elka.pl, sport.elka.pl, elka.tv, miedziowe.pl, dom.miedziowe.pl, moto.miedziowe.pl, miedziowe.tv zwanych dalej Serwisami prowadzonymi przez Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie 
 
3.  
 
W ramach działania naszych Serwisów Internetowych używamy plików cookies (plików tekstowych zapisywanych na dysku Użytkownika) 
 
Pliki te mogą być umieszczane na Państwa urządzeniu również przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne, w tym przez Agora S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa.  
 
Pliki cookies pozwalają stwierdzić,...jaka grupa Użytkowników odwiedza naszą stronę lub jest odbiorcą danej kampanii. Mogą Państwo kontrolować cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Jednak wszelkie zmiany w tych ustawieniach mogą wpłynąć na funkcjonalność naszych Serwisów.  
....................................... 
Czyli ja ci poprzełączam! 
 
Panie Adamek ! 
Gdzie lokalny patriotyzm ? 
Weźcie pliki cookies (pliki tekstowe zapisywane na dyskach Użytkowników) w swoje lokalne ręce !!!! 
Dlaczego o nie walczycie o nie z taką determinacją jak o sekundniki? 
 
odpowiedź może być banalna . 
 
Aby Warszawce szybciej się przez Leszno przejeżdżało? 
Daremna walka. S5 dopomoże.
31. Dodane przez gumek, w dniu - 03-04-2016 22:33
Ludzie !!! Człowiek pisze o swoim osobistym odczuciu w sprawie ,a niektórzy wyjeżdżają z cookies że niesłuszny serwer ( Agora ) , przecież są takie patriotyczne tytuły jak Gazeta Polska itp prawda ? Wszędzie szukacie spisku , nacisków z góry a p. Adamek napisał co mu na wątrobie akurat leżało , ale poplecznicy partii rządzącej muszą w to w mieszać politykę . Tym Panom proponuję czytać szczot.info a nie elkę .
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę pomieszczeni... Leszno 20
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj