Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow W Koperniku zdało 100%

Maturzyści poznali wyniki egzaminów

W Koperniku zdało 100%

05.07.2016. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

To z pewnością była nerwowa noc dla wszystkich tegorocznych maturzystów. Punktualnie o północy absolwenci mogli sprawdzić wyniki egzaminów w Internecie. Wielu uczniów postanowiło jednak poczekać do rana i odebrać specjalne zaświadczenie w szkole. W Lesznie najlepiej wypadło II Liceum Ogólnokształcące, gdzie zdawalność wyniosła 100%.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Wyniki odebrane, ogólnie jestem zadowolona, chociaż z matematyki rozszerzonej mogło pójść trochę lepiej. W skali kraju i tak wypadłam całkiem dobrze. Z pozostałych przedmiotów mam ponad 80%. Teraz czas na studia,
myślę o kierunku geologia na uczelni w Krakowie albo we Wrocławiu
- przyznała Beata Toporowicz z Kopernika.

II Liceum Ogólnokształcące jest jedyną szkołą w Lesznie, która może pochwalić się 100-procentową zdawalnością.

Bardzo dobry wynik osiągnęło także I Liceum Ogólnokształcące, gdzie egzamin dojrzałości zdało 97 % osób.

W III Liceum Ogólnokształcącym pozytywne wyniki uzyskało 95%, a w IV LO - 60%.

W Zespole Szkół Elektroniczno-Telekomunikacyjnych maturę zdało 80 % absolwentów, w Zespole Szkół Technicznych - 70 % uczniów, w Zespole Szkół Ekonomicznych - 67%, w Zespole Szkół Rolniczo-Budowlanych 52%, a w Technikum Ochrony Środowiska 40%.

(Fot. Bartłomiej Klupś)

Większość osób oblało jeden przedmiot i może podejść do egzaminu poprawkowego w sierpniu. Ponownie najgorzej poszła matematyka.
 
Komentarze (82)
1. Dodane przez kornik, w dniu - 05-07-2016 14:36
Zostawić w Lesznie tylko II LO bo tylko to jest duma dla Leszna.
2. Dodane przez fajnie jest ....., w dniu - 05-07-2016 15:07
No to jest temat na Komisję edukacji. Szalona rozpiętość. Dyrekcji i CAŁEJ KADRZE II LO GRATULACJE A TAKŻE I LO.
3. Dodane przez Aga, w dniu - 05-07-2016 15:10
Młodzież w Koperniku nic innego nie robi tylko się uczy i są efekty. Dla mine ta szkoła to jest porażka i mam nadzieję, że w końcu zmieni się ta dyrektor.
4. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 05-07-2016 15:26
W 1965r około 80% zdalo,a 40% dostalo sie na studia z punktami za pochodzenie
5. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 05-07-2016 15:30
Jeżeli ktoś ma zawód i nie ma matury, to pół biedy. Ale jeżeli w LO zdawalność jest na poziomie 60%, to co ci młodzi ludzie po takiej szkole będą robić? Gratulacje dla wszystkich, którzy zdali, i którzy ich do tego przygotowali. A dla całego II LO głęboki pokłon.
6. Dodane przez 123, w dniu - 05-07-2016 15:34
W I LO uczniom których uczyła Pani Dyrektor matematyka poszła dobrze.DZIĘKUJEMY!!!
7. Dodane przez Do 3, w dniu - 05-07-2016 15:34
Szkoła chyba jest po to zeby sie uczyć a nie bimbać
8. Dodane przez psss, w dniu - 05-07-2016 15:49
a ilu z dwójki na korki chodziło, że takie wyniki - kto wie ? Moja cała klasa ;) heheehhe
9. Dodane przez do AGA (koment, nr 3), w dniu - 05-07-2016 16:04
No tak, bo wg Ciebie lepiej się nie uczyć i być na poziomie IV LO - a później zasilić rzesze bezrobotnych
10. Dodane przez ab, w dniu - 05-07-2016 16:13
Wyjatkowo latwa musiala byc tegoroczna matura, skoro pierwsze trzy szkoly mialy powyzej 90%
11. Dodane przez gargamel, w dniu - 05-07-2016 16:24
Niestety z tego co wiem to nie jest żadna zasługa ani dyrekcji ani kadry II LO. Prawda jest taka, że bardzo dużo uczniów tej szkoły pobiera korepetycje u... nauczycieli II LO. Ruch w interesie jest tak duży, że już we wrześniu jest problem ze znalezieniem korepetytora.
12. Dodane przez do 3, w dniu - 05-07-2016 16:25
A od czego jest szkoła jak nie od nauki?
reklama
13. Dodane przez gal, w dniu - 05-07-2016 16:33
Gratulacje dla II LO :))
14. Dodane przez do 3, w dniu - 05-07-2016 16:38
No to Aga rzuć tą szkołę i do łopaty
15. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 05-07-2016 16:46
I LO ma dwoch Olimpijczykow 3-boistow: Agnieszke Jerzyk trathlon( plywanie,rower,bieg),oraz Jacka,Marie Wierzchowieckiego WKKW( skoki,ujazdzenie,cross)
16. Dodane przez Ada, w dniu - 05-07-2016 16:47
Brawo, tak trzymać IILO :)
17. Dodane przez lol, w dniu - 05-07-2016 16:52
a może by tak II i I LO pokazało ilu uczniów nie dopuścili do matury? zresztą widać, że III LO podąża podobną drogą. dla mnie wszyscy uczniowie powinni mieć możliwość pisania matury. dla takich szkół liczą się tylko pieniądze od bogatych rodziców i wysokie miejsce w jakiś tam rankingach kosztem zniszczenia marzeń niektórym uczniom...
18. Dodane przez do kom. 8, w dniu - 05-07-2016 17:35
A wiesz ilu chodziło na korki z innych szkół? Lepiej nie wiedzieć jaki tam byłby pogrom, gdyby nie korepetycje...? To jest też prawdopodobnie dodatkowy wkład nauczycieli tych najlepszych szkół w poprawę średniej w mieście.
19. Dodane przez do kom. 1, w dniu - 05-07-2016 17:37
Na swoim profilu Prezydent napisał, że Kopernik to perła miasta. Zgadzam się i jednocześnie liczę, iż ktoś kiedyś podobnie napisze o Lesznie, jako o perle wśród polskich miast.
20. Dodane przez Rita.K, w dniu - 05-07-2016 17:45
Gratulacje dla II LO!! :) Jako absolwentka patrzę z ogromnym sentymentem i radością :)
21. Dodane przez LOII, w dniu - 05-07-2016 18:04
My tam szlismy z paskami i nadzieją że nauczyciele i nauka super organizowana a że tak nie jest to korki nas ratowały i mili ludzie na nich ucący, drogo było, są wyniki za nasz zapał, dzięki starym za kasę, chodzenie do tej szkoły to zwykła strata czasu.
22. Dodane przez do 19, w dniu - 05-07-2016 18:18
perła miasta z tysiącem dziwnych przedmiotów naładowanych do planu lekcji - po co to komu - i tak na korki trzeba chodzic - zatem nie taka perła jak ją malują
23. Dodane przez greg, w dniu - 05-07-2016 18:19
Maruderzy mówią że młodziez z II LO chodzi na korepetycje i stąd takie wyniki. A ja powiem tak - młodzież z innych szkół też chodzi na korepetycje i jak widać na niewiele się one zdają. To jest dopiero dramat tych młodych ludzi.
24. Dodane przez -aja, w dniu - 05-07-2016 18:40
Jeżeli to prawda z tymi korepetycjami to znaczy, że ta szkoła kiepsko uczy. Wychodzi na to, że autorami sukcesu są płatni korepetytorzy.
25. Dodane przez DO 15, w dniu - 05-07-2016 18:48
Wyniki pani Agnieszki to nie sukces I LO tylko praca trenerów sportowych od wczesnych lat nauki w SP7 i Gimnazjum nr 1. Dodam z naciskiem, że to zasługa trenerów a nie nauczycieli, choć sam jestem nauczycielem, który uczył Panią Jerzyk.
26. Dodane przez prawda, w dniu - 05-07-2016 18:55
jak w lo2 Pani Dyrektor każe przepuszczać wszystkich na ustnych na co najmniej 90% to nie ma się co dziwić że wszyscy tam zdali. brawo.
27. Dodane przez 1234, w dniu - 05-07-2016 18:56
Ze wzgledu na niski poziom nauczania nalezy zlikwidowac Technikum Ochrony Srodowiska.Wielki wstyd dla leszczynskiego szkolnictwa a w szczegolnosci pracujacych tam nauczycieli.
28. Dodane przez do kom. 21, w dniu - 05-07-2016 19:27
Jeżeli na jednej czy dwóch godzinach korków nauczyliście się więcej niż na całych dniach lekcji, a chodzenie do szkoły to była strata czasu, to może lepiej nie idźcie na studia. Po co, skoro wystarczy pójść na pojedyncze, indywidualne zajęcia? Zapamiętaj to, co piszesz na przyszłość i nie wysyłaj swych dzieci do szkoły. Wystarczą korki...
29. Dodane przez Tomek, w dniu - 05-07-2016 19:30
A jak wyniki matur w szkołach prywatnych?
30. Dodane przez uczennica ekonomika, w dniu - 05-07-2016 19:43
Głupota jest mierzyć wszystkich uczniów z danej szkoły jedna miarą.... 100% zdawalnosci a ilu z nich znalazło się na granicy punktowej albo napisało po prostu słabo? Uczyłam się w ekonomiku a po "ochwalaniu się na fejsie" wynikami kilku uczniów LO2 mogę uznać ze ja szara istotka z jakiegoś tam ekonoma napisała o wiele lepiej maturę niż "wybitni" z LO :) nie należę do grupy osób które non stop siedziały przy książkach a tym bardziej nigdy nie brałam żadnych korepetycji żeby zabłysnąć wynikiem maturalnym :) zakonczcie ta rywalizację szkół "która lepsza" bo to schodzi na poziom podstawówki a nie liceum.
31. Dodane przez oldboy, w dniu - 05-07-2016 19:44
Gratulacje dla maturzystów, którzy zdali!!Ale to nie koniec , co najwyżej koniec początku.  
Był u mnie niedawno Pan fachowiec od gazu i wody. Pan matury nie ma zdanej i nigdy nie będzie miał, ale bardzo kompetentny i rzeczowy, naprawił mi podgrzewacz wody. Pan mówił, że "roboty pełno, ludzie dzwonią bez przerwy". Do przemyślenia dla młodych ludzi....
32. Dodane przez m, w dniu - 05-07-2016 20:03
Może to nie szkoła źle uczy tylko nie wszyscy którzy siętam znaleźli powinni chodzić do liceum?Bez korków pracując samodzielnie zdałam dziś mature na 80%-90%.
33. Dodane przez aj, w dniu - 05-07-2016 20:29
II LO.. Hm, co roku 100% zdawalności, nie pamiętam roku w którym II lo uzyskało mniej niż 100%. Mniejsza z tym, tylko wyścig szczurów, nic więcej. Idziesz do szkoły na 8, wracasz o 15 , siedzisz nad książkami do 23-24 , oczywiscie w miedzy czasie jakies koreczki bo bez nich ani rusz. Z poniedzialku na wtorek dwa działy biologii i dwa działy chemii, ale co tam, nauczyciel ma to gdzieś bo oczywiście jego przedmiot jest najważniejszy. Szkoła ma 100% zdawalnosci a ja znam osobę która nie zdala, to jest 100%? Oszustwo, wyścig szczurów, mlodziez nie ma nic z zycia tylko ciągły stres kończący się wizytą u psychologa.. 
Przykro mi ze szkoła średnia rujnuje młodość...
34. Dodane przez do25, w dniu - 05-07-2016 20:30
Jacek Wierzchowiecki do 19 lat bez trenera Byl najlepszy w szkolach w la,lyzwiarstwie,gimnastyce,pilce recznej.Dopiero na studiach zaczal uprawiac jeżdziectwo jako jedyny bez okresu juniorskiego zostal Olimpijczykiem.a sam sobie przygotowywal konie od zera...!..
reklama
35. Dodane przez xxx, w dniu - 05-07-2016 20:48
Jeśli wszyscy tak narzekają na II LO, że bez korków tam ani rusz, to dlaczego po prostu szkoły nie zmienili? Na siłę nikogo tam nie trzymali :) Ciekawe czy w innych szkołach bez korków by sobie poradzili... trochę mniej zadufania w sobie a więcej podziwu dla świetnej szkoły. Ja jakoś chodziłam do II LO i przez całe trzy lata korepetycji nie potrzebowałam :)
36. Dodane przez iga, w dniu - 05-07-2016 20:48
pop. kom.33 Co roku 100 % zdawalności, a o tych co poprawiają w sierpniu cicho sza. I tak będąc na studiach szczególnie w I roku czujemy się jak "kiepy" pod względem wiedzy czerpanej w ogólniaku.
37. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 05-07-2016 21:15
Z publicznym sugerowaniem komuś oszustwa zachowałbym daleko idącą rozwagę. Natomiast w kwestii dużej ilości nauki, wyścigu szczurów i sporego stresu, to już zupełnie inna sprawa. Niestety korporacyjne nastawienie na wyniki i na dużą ilość pracy, przenosi się już od dłuższego czasu na poziom edukacji. Ciśnienie tłoczone jest z firm, z uczelni, ale także z domów i z otoczenia. Wybór teoretycznie należy do uczniów i ich rodziców, ale w praktyce kształtuje go rynek, który w wielu dziedzinach, oczekuje na tych najlepszych. Ci, którzy nastawiają się na sukces, rezygnują często z przyjemności. Liczą, że nadrobią w okresie dojrzałości.
38. Dodane przez Bartek, w dniu - 05-07-2016 21:42
A jak ma nie byc w tych LO takiej zdawalności skoro uczniów którzy mogą nie zdać nawet nie dopuszczają do matury...
39. Dodane przez do 33, w dniu - 05-07-2016 21:52
Wnioskując po tym, że z biologii i chemii zadawane jest tyle, można się domyślić, że to profil biologiczno-chemiczny, więc jaki inny przedmiot miałby być ważniejszy? Religia? Matura z obu tych przedmiotów jest bardzo trudna, więc bez nauki nikt nie osiągnie wysokich wyników. Jeżeli komuś to nie pasuje, to polecam IIILO lub IVLO, tam matura jest taka sama.
40. Dodane przez uczeń!, w dniu - 05-07-2016 22:10
gratuluje wyników matur! Ale popatrzmy z jaka średnią dobijają się uczniowie do II Lo i I LO . Nie sztuka żeby prymus zdał maturę, a sztuka żeby słabi i przeciętni sobie poradzili wtedy trzeba do cenić szkoły, które pracują ze słabszymi uczniami i maja wyniki!!
41. Dodane przez pol, w dniu - 05-07-2016 22:15
Gratulacje dla ZSET, czyli Kolejówki, najwyżej notowanego leszczyńskiego technikum.
42. Dodane przez 2LOLover, w dniu - 05-07-2016 22:24
Dyrekcja jak i nauczyciele mają wiele doskonałych pomysłów rozwijających umysł jak np. Klub Gier Planszowych. Przez takie doskonałe zajęcia młodzież uczy się logicznie myśleć i potem widać efekty na maturze!
43. Dodane przez do kom. 37, w dniu - 05-07-2016 22:24
Popyt i podaż są ze sobą powiązane. Warto więc jednocześnie zadać sobie pytanie, dlaczego akurat tam kierują swe kroki uczniowie z wysoką średnią? Gdyby nie mieli pewności, że tam ich talent będzie najlepiej "szlifowany", to poszliby gdzieś indziej. W mojej ocenie to efekt wieloletniej, systematycznej pracy szkoły, bo dobrych wyników i najlepszych uczniów, nie pozyskuje się na zawołanie.
44. Dodane przez ojej, w dniu - 05-07-2016 22:24
tak sobie czytam i myślę że strasznie biedna ta młodzież nic tylko nauka i nauka... znacznie lepiej być już dorosłym bezrobotnym :-) no bo jak się ju ż ma pracę to nic tylko praca i praca :-) 
no a już najlepiej być matką takiego biednego nastolatka który musi się uczyć bo jak już się wróci z pracy po 8 godzinach to jeszcze tylko obiad, pranie, sprzątanie i jeszcze zawieźć z korków na korki i po 23 można iść spać :-) 
jak ja bym chciała znowu móc się tylko uczyć i nie przejmować niczym innym...
45. Dodane przez nieuk, w dniu - 05-07-2016 22:25
leszczyńskie zrzeszeniu kupców już zaciera ręce bo będzie mieć 100% pracowników z maturami za 1300 zł miesięcznie tak jak Biedronka i inne tego typu przybytki!
46. Dodane przez Hej, w dniu - 05-07-2016 22:35
Maturka zdana, fajnie. Teraz studia, a potem dzień w dzień w robocie, aż do śmierci.
47. Dodane przez trubadur, w dniu - 05-07-2016 22:53
metzig jak widac trzyma poziom heheh.
48. Dodane przez Pedagog, w dniu - 05-07-2016 23:29
Takie wyniki to nie jest zasluga II LO, ale efekt przyjmowania najlepszych uczniów a następnie eliminowania tych, którzy przeszkadzają. Sposoby przymusowej rezygnacji uczniów są nieciekawe. Nauczyciele nie dbaja o ucznia, lecz o renomę szkoły. Czy o to chodzi w ksztalceniu? To parodia - nie sukces. Współczuję bardzo absolwentom. Po takiej szkole maja kiepski start. Jesli Prezydent jest dumny z takiej szkoly to gratulacje.
49. Dodane przez Jola, w dniu - 06-07-2016 07:17
Zgadzam się z kom 48 Kopernik to jeden wielki wyścig szczurów. Nauczyciele tylko myślą o renomie nie interesuje ich uczeń.
50. Dodane przez Kasia, w dniu - 06-07-2016 07:18
Metzig z Panią Marią na czele.Zawsze najlepsi: 
Tak trzymać Pani Mario. 
Jaki dyrektor takie wyniki:
51. Dodane przez Jola, w dniu - 06-07-2016 07:21
Popieram kom 48. Kopernika to jeden wielki wyścig szczurów.Liczy się renoma i prestiż. Uczeń jest na ostatnim miejscu.
52. Dodane przez my, w dniu - 06-07-2016 08:07
Do czego to doszło ze trzeba obowiązkowo za korki płacić krocie ze by Twoje dziecko było orłem?Ludzie obudzcie się czy o to chodzi w zdobywaniu wiedzy? świat oszalał. I tak większość skończy w marketach na kasie jeśli nie mają znajomości. Znam kilku takich mądrych z super ocenami ale o ich inteligencji lepeliej nie wspominać. współczuję dzisiejszej młodzieży tego sztucznego napedzania i szaleństwa rywalizacji
53. Dodane przez Karola, w dniu - 06-07-2016 08:23
Jak mnie denerwują te komentarze na temat 2 lo! Pewnie większość z kometujacych tam nie chodziła a wie najlepiej! 
Ci uczniowie sami tam idą z nastawieniem,ze trzeba się uczyć , jeżeli chodzą na korki,to nie tylko do nauczycieli z tego samego liceum-wręcz przeciwnie. Uczeń,który idzie do 2 lo ma świadomość , że szkoła jest uważana za najlepszą! I będzie to wymagane od ucznia,by był najlepszy!a uczeń który tam idzie,tego chce! I nie idą tam same dzieci bogatych ludzi jak ktoś już napisał a normalna młodzież z marzeniami. Wiec pisanie ,ze do matur była ostra selekcja,to glupota. Jak pracowali-i czy to z pomocą korepetycji czy nie-to tylko ich ciężka praca,matury to są ich efekty.  
Pozdrawiam zazdrosnikow.
54. Dodane przez Franciszek......, w dniu - 06-07-2016 08:24
Kiedy będą dane ze wszystkich Szkół średnich w Lesznie? Ciekawy jestem jak zdawalność w prywatnych Szkołach? Tam są też kierowane znaczne dotacje celowe a efekty? Ciekawe co na to Wydział Edukacji?
55. Dodane przez Do 48, w dniu - 06-07-2016 08:50
Tak masz rację.W klasie mojego dziecka była duża rotacja.Słabsi zostali wyeliminowani po to by wczoraj można było ogłosic"Kopernik" 100%.Myślę że po takiej szkole poradzą sobie na każdej uczelni.Bardzo trudno się dostac do 2 LO i nie mniej trudno ukonczyć.Moje dziecko jednak bardzo lubiło szkołe .
56. Dodane przez nie rozumiem, w dniu - 06-07-2016 09:52
o co te lamenty, że ciężko, że korki trzeba, że słabych eliminują??? czy każdy musi mieć maturę???
57. Dodane przez antek, w dniu - 06-07-2016 10:22
wielki wstyd dla ZSR-B
58. Dodane przez rodzic, w dniu - 06-07-2016 10:37
Popieram komentarz 53. Każdy mógł, może spróbować podjąć naukę w II LO. Moje dziecko skończyło II LO ze średnią powyżęj 5,5. Maturę zdało powyżęj 95 % ze wszystkich przedmiotów i NIE wzięło ani jednej godziny korepetycji!
59. Dodane przez do 34, w dniu - 06-07-2016 10:40
dr Marian Misiak wychowaca Olimpijczykow H.Cegielskiego i J.Dolczewskiego ,guru polskich trenerow zuzla powiedzial:gdybym mial w swojej "Budowlance" na Metziga Jacka Wierzchowieckiego na skrzydlach to Metzig bylby zawsze mistrzem Leszna w pilce recznej,a nie ogolniak z Kurpinskiego
60. Dodane przez Maja, w dniu - 06-07-2016 10:43
ok, w II LO zdali wszyscy, tylko pytanie na jakim poziomie...:) ciekawe ile osób ledwo przekroczyło próg 30 %.
61. Dodane przez ja, w dniu - 06-07-2016 11:26
Korki korki i dzieki że coś takiego isnieje bo lekcje to strata czasu do 16 ! Oby nie uczyli tam ludzie z połaczonego gimnazjum !
62. Dodane przez absolwentka, w dniu - 06-07-2016 11:33
Jestem absolwentką jednego z leszczyńskich liceów, zdałam tegoroczną maturę bez większych problemów, tak więc również jestem gdzieś tutaj zawarta w powyższych procentach. Jednakże chciałabym podkreślić, że jeśli ktoś ma naprawdę dużą wyobraźnię, pomysł na siebie i odrobinę samokrytyki jest w stanie ukończyć szkołę z wysokimi wynikami, zdać maturę na PONADPRZECIĘTNYM poziomie i to bez korepetycji i prześcigania się z innymi i rywalizowania między sobą z kolegami i koleżankami. 
Na koniec (po przeczytaniu wszystkich komentarzy) dodam, iż lepiej jest być prymusem w nieco "gorszej" szkole niż słabym, uczęszczającym na tysiące korepetycji w "świetnej" szkole...
63. Dodane przez Do 48 Pedagog ?, w dniu - 06-07-2016 13:16
Broń nas Panie Boże przed takimi pedagogami jak ten z wpisu 48. Obrażanie Nauczycieli IILO bez podania konkretnych faktów to można tylko nazwać bardzo negatywnym określeniem. A tak naprawdę to trudno zrozumieć o co tym wszystkim krytykantom chodzi. Czy jest rejonizacja , a może obowiązek uczęszczania do II LO ? Bardzo chciałabym aby moje dzieci mogły zostać uczniami tej szkoły bo zdobyta wiedza to kapitał, którego nikt im nie zabierze.
64. Dodane przez do 60, w dniu - 06-07-2016 13:17
Pani Maju, załóżmy ze ma Pani rację i IILO ledwo przekroczyło 30%, to w jakim świetle stawia to inne szkoły? Nawet "marnych" 30 % nie przekroczyli.
65. Dodane przez rodzic IIlo, w dniu - 06-07-2016 13:56
Szkoła ta jest droga, za wszystko należy płacić (dlaczego), korepetycje również kosztują (nauczyciele pędzą - brak czasu na wyjaśnianie), za dużo okienek(dziwny grafik pod nauczycieli a nie uczniów) i przesiadywania bez sensu (ale są kanapy, aula, stołówka i tam młiodzież traci cenny czas).  
Nauczyciele jacyś przestraszeni. 
Ogólne wrażenie po wejsciu na pierwsze zebranie do budynku zaniedbania. 
Mam wrażenie że ktoś tam zapomniał o... uczniach!? 
Zobaczymy może będzie lepiej
66. Dodane przez Do 63., w dniu - 06-07-2016 14:18
Ja również nie rozumiem tej fali krytyki. W szkołach ponadgimnazjalnych nie obowiązuje rejonizacja! Każdy gimnazjalista dokonuje wyboru szkoły. Jeżeli wymagania stawiane przez nauczycieli 2 LO okazały się zbyt wysokie to przecież nikt nikogo tam na siłę nie trzyma. Są wakacje. Sekretariat czynny. Wystarczy przyjść, odebrać dokumenty i przenieść się do innej szkoły: I LO, III LO lub IV LO. Pozdrawiam.
67. Dodane przez maturzysta 2016, w dniu - 06-07-2016 15:06
2 LO jak zawsze najlepsze.. ale jakim kosztem? Dla mnie jest nie normalne chodzić na korepetycję do nauczyciela który uczy w własnej szkole.. ale w " koperniku " uczniowie chodzą na korepetycje do własnych nauczycieli prowadzących dany przedmiot i to nie za uśmiech tylko za spore kwoty!!!  
I GDZIE TU JEST LOJALNOŚĆ?  
jak dla mnie ta szkoła jest żałosna i niczego sobą nie prezentuję. Otrzymała pierwsze miejsce w rankingu ( super) ale niech się też pochwali ile ich uczniów nie otrzymało możliwości podejścia do matury... 
 
Jaki dyrektor taka cała placówka.. ZMIANY TYLKO ZMIANY mogą coś zdziałać w tej szkole zaczynając nie od dołu tylko od góry, czyli od samej PANI DYREKTOR..
68. Dodane przez do 59 Cito!, w dniu - 06-07-2016 15:52
Jacek Wierzchowiecki do dzisiaj jest rekordzista szkoly w skoku tygrysem na duzej przerwie.... 
 
 
Jacek Wierzchowiecki do dzisiaj jest rekordzista szkoły w skoku tygrysem.Na dużej przerwie profesor od wf "Wuja"Kochanski nie pozwolil mu skakac jeszcze wyzej( Jacek zapisze tobie nawet 10 cm wiecej,ale sobie to skocz na zawodach)
69. Dodane przez Kinia, w dniu - 06-07-2016 16:50
Jeżeli I i II LO przyjmują uczniów z najwyższą średnią to zawsze będą mieć wyższą zdawalność niż III i IV. Tak sam jak w przypadku byłe gimnazjów nr 4 przyjmuje uczniów z samymi paskami a potem chwali się najwyższymi wynikami. A co z tym poziomem wysokim w II LO to bym polemizowała :P
70. Dodane przez k, w dniu - 06-07-2016 19:40
30% z przedmiotów rozszerzonych to na tegorocznej maturze i tak dobry wynik.Dlaczego nikt nie informuje że w tym roku było więcej zadań do zrobienia, niż w innych latach, a czas pozostał nie zmieniony.TAK NIE POWINNO BYĆ.Matura ma być rok do roku na podobnym poziomie.Co do średnich wyników szkoły to będą one dostępne na stronach OKE Poznań tak ok.września.
71. Dodane przez M., w dniu - 06-07-2016 19:40
Jako absolwent mogę dorzucić coś od siebie. Prawdą JEST, że odczuwalna jest silna presja ze strony nauczycieli i dyrekcji na wyniki oraz budowanie na siłę sztucznej atmosfery tęczy, szczęścia i sukcesu. Prawdą NIE jest, że bez korków i bez uczenia się do północy w dwójce nie da się utrzymać (wyłączając bio-chemy, bo one faktycznie mają ciężko). Ja przez całe liceum zrobiłem raczej niewiele, bo nauka za bardzo kolidowała z moim grafikiem włóczenia się między jednym pubem a drugim z kolegami i maturę zdałem na zadowalającym poziomie, z większości przedmiotów uzyskując wynik sporo powyżej średniej. Za edukacją przez w/w wywieranie presji jakoś nie tęsknię ale nie rozumiem niektórych komentarzy rodziców rzucających gromy że ich dziecko uczy się po nocach - może trzeba pomyśleć o zmianie klasy lub szkoły? Nie każdy musi być i nie każdy jest alfą i omegą we wkuwaniu teorii, co nie oznacza wcale bycia gorszym lub głupszym. Pozdrawiam rocznik '96.
72. Dodane przez Ant, w dniu - 06-07-2016 21:55
Gratuluje uczniom i nauczycielom IILO! Plotki i zawistki o korkach dementuje, w trakcie trzech lat nauki nigdy nie skorzystalam a matura poszla wysmienicie, kolegom i kolezankom z klasy rowniez. Zdawalnosc matury tp taki troche pikus dla szkoly jak IILO, dlatego warto zwrocic uwage na sukcesy uczniow IILO, na maturze miedzynarodowej!
73. Dodane przez jan, w dniu - 07-07-2016 00:41
ludzie i panie prezydencie może tak zapytać ilu uczniów z I i II Lo chodziło na korepetycje i z jakimi wynikami przyszli do szkoły? Wtedy będzie materiał na komisja oświaty aby te dwie szkoły zamknąć!. Pani niczego nie rozumie, wydaje się panu że szkoła to wynik. Nie drogi panie szkołą to praca z często słabymi uczniami ale tego pan - ignorant oświatowy już nie rozumie
74. Dodane przez Uczeń II LO, w dniu - 07-07-2016 02:11
Nieprawdą jest, że w dwójce trzeba niesamowicie kuć. Większość nauczycieli jest świetna włącznie z panią dyrektor, a ja chodząc do tej szkoły prawie wcale nie uczę się nie mówiąc o korepetycjach. Jedyną klasą w której trzeba się więcej przyłożyć to klasy biol-chem, ale UCZYĆ SIĘ TRZEBA WSZĘDZIE! Matura jest taka sama, i zazdroszczenie komuś że zdał dobrze maturę jest żałosne.
75. Dodane przez M nauczycielka, w dniu - 07-07-2016 09:32
Moim zdaniem w Lesznie już poprzednicy stworzyli taki system edukacji 2 renomowane licea plus kiedyś tzw. zerówki, a po ich likwidacji gimnazjum dwujęzyczne ściągające najlepszych uczniów z miasta i okolicznych powiatów. Efekt silne spolaryzowanie wyników na egzaminach zewnętrznych gimnazjalnych i maturach w mieście. Tak to działa. Są rodzice i uczniowie, którym ten system odpowiada. Są szkoły z wynikami i chwała im za to, maja zdolne dzieciaki i wykorzystują ich potencjał, są szkoły bez tych wyników i trudno je winić za niższą zdawalność.
76. Dodane przez xxx, w dniu - 07-07-2016 09:41
Nie ukonczylem zadnej ztych szkol, ale powiem LUDZIE przeczytajcie co to WARTOSC DODANA...ile trzeba trudu wlozyc aby pomoc czesto przeciętnemu uczniowi aby zdal mature. Nie jest wyczynem miec zdawalnosc 100% majac mlodziez po "selekcji" i dodatkowo uniemozliwiac podejscie do matury. Wyczynem jest miec zdawalnosc 100% przy slabszej mlodziezy oraz dopuszczajac wszystkich do egzaminu...
77. Dodane przez 2 LO, w dniu - 07-07-2016 11:36
W dójcie nie trzeba zakuwac nocami ale jezeli przedmiot maturalny prowadzi marny nauczyciel to lepiej go omijać i nie tracic czasu na jego nedzne wywody bo to zniecheca człowieka i poszukac sobie konkretnego korepetytora taka prawda.
78. Dodane przez Ha!, w dniu - 07-07-2016 11:41
Jeżeli taka selekcja jest u p. Łasowskiej to dalej nie powinna pełnić funkcji dyrektora. Najpierw słabszych nie dopuszcza do matury a później ogłaszają 100 proc
79. Dodane przez Tak?, w dniu - 07-07-2016 11:53
Całe szczęście , że zlikwidowane zostaną gimnazja i ta wylegarnia obok .To właśnie z wylegarni mieli podawane na tacy ''najlepszych''
80. Dodane przez och, w dniu - 07-07-2016 15:03
Rękawów sobie nauczyciele nie po wyrywali .....
81. Dodane przez Do 67 i innych, w dniu - 08-07-2016 17:34
Można nie dopuścić ucznia do matury JEDYNIE przez zostawienie go w trzeciej klasie, czyli ndst z jakiegoś przedmiotu. W Koperniku wszyscy trzecioklasiści otrzymali świadectwa ukończenia szkoły, nikt nie będzie powtarzał klasy:)
reklama
82. Dodane przez Absolwentka2016, w dniu - 13-07-2016 12:27
Wszyscy zostali dopuszczeni do matury w 2LO. Polecam zastanowić się nad swoimi komentarzami. Szkoła nie jest idealna, ale plotki o korkach są nie do przyjęcia. U nas w klasie nauczyciele szli na rękę ułatwiając życie wszystkim, którzy nie zdawali rozszerzenia z danego przedmiotu. W dodatku były organizowane zajęcia pozalekcyjne dla osób, które potrzebowały pomocy (nawet poświęcali czas w soboty!).
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj