Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Kwadrans samorządowy arrow Referenda i w Wilkowicach, i w Lesznie?

Malepszy i Kośmider o połączeniu

Referenda i w Wilkowicach, i w Lesznie?

13.10.2016. Radio Elka, Jarek Adamek

O ewentualnym przyłączeniu Wilkowic do Leszna muszą zdecydować sami mieszkańcy – mówili w Kwadransie Samorządowym radni Leszna Tomasz Malepszy i Adam Kośmider. Ich zdaniem w obu miejscowościach powinno dojść do referendum, choć jak zaznaczyli, mają obawy o frekwencję.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Jak już informowaliśmy 24 października w Wilkowicach ma odbyć się spotkanie informacyjne z samorządowcami Leszna, podczas którego omawiana będzie pomysł grupy mieszkańców wsi, dotyczący włączenia jej w granice administracyjne Leszna. -Bardzo dobrze, że dojdzie do takiego spotkania, ponieważ będziemy mogli wysłuchać argumentów i za połączeniem, i przeciwko niemu - powiedział w Kwadransie Samorządowym radny Adam Kośmider (PiS). Radny nie kryje, że jego zdaniem przyłączenie Wilkowic byłoby dla miasta korzystne. -Jeśli Leszno ma rosnąć musi mieć przedmieścia - mówił. Tomasz Malepszy (Lewica) zwraca uwagę, że rozwój, jaki w ostatnich latach przeżywają Wilkowice jest zasługą bezpośredniego sąsiedztwa Leszna.

Jednak i Adam Kośmider, i Tomasz Malepszy podkreślają, że ostateczna decyzja o zmianie granic musi należeć do samych mieszkańców. Dotyczy to zarówno Wilkowic, jak i Leszna. -Naszym suwerenem sią mieszkańcy, więc to oni muszą się wypowiedzieć - stwierdził Tomasz Malepszy. Możliwe więc, że dojdzie do aż dwóch referendów, choć zdaniem Adama Kośmidra ich wyniki mogą nie być wiążące ze względu na niską frekwencję.


 
Komentarze (39)
1. Dodane przez realista, w dniu - 13-10-2016 13:01
to jest bez sensu - przeciez 60% ludzi mieszkajacych w Wilkowicach jest .... "zameldowana" na starych adresach w Lesznie u mamusi - dlaczego samochody maja PL a nie PLE? 
 
A ja chcialbym polaczenia Leszna z Poznaniem i co? 
albo z Berlinem? 
 
a moze tak z..... Los Angeles? Leszno bedzie dzielnica Los Angeles to jest to....  
 
a zaborowo .... 
 
ze no ze no ze no kurde leszczynskie Miami
2. Dodane przez Dlaczego?, w dniu - 13-10-2016 13:20
jeszcze żadna z was nie doniosła zbyszkowi o tym co jest w necie. On potrzebuje waszej pomocy. Pewnie będzie bardzo wdzięczny.
3. Dodane przez Norbi, w dniu - 13-10-2016 13:27
Dokładnie. Ludzie muszą się wypowiedzieć, nie może być tak że kilka osób bez zgody innych wywraca do góry nogami życie w Wilkowicach i Lesznie.
4. Dodane przez do 2, w dniu - 13-10-2016 14:03
skrzywdzone biedactwo :(
5. Dodane przez kornik, w dniu - 13-10-2016 14:13
Po co te referenda? Przecież wiadomo, że z połączenia będą same korzyści dla obu stron więc lepiej od razu wszcząć procedurę i za rok będzie po sprawie.
6. Dodane przez taka prawda, w dniu - 13-10-2016 14:14
Większość mieszkańców jest przeciwna przyłączeniu Wilkowic do Leszna.  
Po pierwszych konsultacjach będzie pozamiatane:)
7. Dodane przez sika, w dniu - 13-10-2016 14:26
A kto zapłaci za referendum?Jeśli grupa inicjatywna ze swoich środkow to ok . W innym przypadku zostawmy tak jak jest.
8. Dodane przez h-56, w dniu - 13-10-2016 15:09
A ja mam pytanie do was mądrale.Kto się pytał w jakimś referendum kilkadziesiąt lat temu mieszkańców Zaborowa ,Gronowa , Strzyżewic czy Grzybowa . Po prostu miasto musi się rozwijać . Jestem za przyłączeniem .Od urodzenia mieszkaniec Wilkowic ( 60-LAT )
reklama
9. Dodane przez Jan, w dniu - 13-10-2016 15:15
Do Poznania włączona miejscowość WIlda i Dębiec, do Wrocławia Lesnicę. Od stycznia do Zielonej góry włączona całą gminę. Jako Leszczynianin jestem za przyłączeniem Wilkowic do Leszna.
10. Dodane przez Leszek, w dniu - 13-10-2016 15:26
Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Lipieńskiej teraz chcą przyłączenia do Leszna gdzie sens gdzie logika . Kilka osób chce przyłączenia i wielki szum albo wszyscy albo nikt żaden gang Olsena nie będzie mi mówił gdzie mam mieszkać w Wilkowicach jest mi dobrze .
11. Dodane przez rodowita leszczynianka, w dniu - 13-10-2016 16:32
Jestem przeciwna za przyłączeniem Wilkowic,najpierw się wyprowadzili z Leszna a teraz chcą przyłączenia?
12. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 13-10-2016 16:51
Trzeba było się przeprowadzić do gronowa. Wieś to wieś miasto to miasto. Co z osobami, które wykonują czynności wiejskie, których nie wolno robić w mieście ? Wysiedlić?
13. Dodane przez głos z Leszna przeciw przyłączeniu Wilkowic do Leszna, w dniu - 13-10-2016 17:08
Cieszę się, że część rady miasta Leszna zabrała głos. Jedyny w obecnej kadencji radny, pan Tomasz Malepszy słusznie mówi, że mieszkańcom Leszna należy się głos w każdej sprawie dotyczącej miasta. Jedynie głos pisemny. Według mnie - najpierw powinno być wiążące referendum w Wilkowicach. Czy organizatorzy tej zadymy są w Wilkowicach miejscowymi od pokoleń? Skoro mają tyle lokalnej energii, czy działali i działają na rzecz Wilkowic i ich rozwoju? Niech się skupią na działalności lokalnej.  
Czyli mieszkańcy Wilkowic, skoro są zameldowani, jak pisze 1, na leszczyńskich adresach, płacą podatki w Lesznie. To jak gmina Lipno ma mieć pieniądze?  
Do Poznania miały być włączone Komorniki, Suchy Las i Luboń. Tak chciał obecny, nowy prezydent Poznania. Nic takiego się nie stało, bo lokalne społeczności powiedziały nie. 
Jestem zdecydowanie przeciw przyłączaniu Wilkowic do Leszna. Nie na zwiększaniu powierzchni ma polegać rozwój Leszna.
14. Dodane przez BZ, w dniu - 13-10-2016 17:20
Chodzi wyłącznie o liczbę miejsc i stosunek sił po wyborach ptysie. Cały ten szum i opowiadania jak to komuś będzie lepiej to ściema.
15. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 13-10-2016 17:40
To połączenie jest nieuniknione w dalszej perspektywie czasu, wiec dlaczego nie zrobić tego teraz kiedy pojawiają się inicjatorzy, Ja jestem zdecydowanie na Tak to mądre posunięcie szykuje się nowa Dzielnica na WILKOWICACH. Wreszcie
16. Dodane przez Gal anonim, w dniu - 13-10-2016 17:51
Do 11 takie jest prawo ewolucji. Tak to się dzieje i działo będzie czy ci się to podoba czy nie. 
Gronowo Zaborowo też kiedyś były wioskami zostały włączone do Leszna. Tak jak Górczyn czy Dębiec do Poznania Sołtysowice do Wrocławia itd 
To nienormalne zatrzymywać ten proces tak jak wolny handel 
Miasto nie zakazuje posiadania Gospodarstw rolnych przecież w Lesznie są nadal i działają.
17. Dodane przez Mieszkaniec Wilkowic , przedsiębiorca, w dniu - 13-10-2016 17:52
Wilkowice- jaka to wieś? Pięciu rolników czynnie działających ? Dość matactw wójtów ,braku inwestycji z naszych podatków ! Wydaje mi się że każdy ma prawo wysuwać swoje racje ale poparte wiedzą na ten temat. Zapraszam na konsultacje , które odbędą się 24.10.2016 godz.18 w Sali Wiejskiej w Wilkowicach.Ludzie dowiecie się więcej to może wasze argumenty będą bardziej przekonywujące !.
18. Dodane przez Maliniak, w dniu - 13-10-2016 18:01
Do 13 Dlaczego tak sądzisz? zwiększenie obszaru to mozliwość stworzenia nowych stref inwestycyjnych. plus pozyskanie dodatkowych podatników, to jest właśnie rozwój miasta. 
o obopulnych korzyściach nikt nie zlikwiduje od razu rolnictwa. prosze nie kłamać grunt rolny pozostanie rolny dopuki właściciel go nie odrolni
19. Dodane przez do 17, w dniu - 13-10-2016 18:34
To trzeba było wystartować w ostatnich wyborach na wójta. Przypomnę, że nie znalazł się żaden odważny kandydat. Krytykować jest najłatwiej
20. Dodane przez Sław, w dniu - 13-10-2016 18:37
Jakoś Komorniki, Luboń czy Suchy Las nie są w granicach Poznania. Lepiej być bogatą wsią niż najdalszą "dzielnicą" Leszna. Jak wójt zapowiedział referendum to nagle okazuje się, że zwolennicy przyłączenia już referendum nie chcą.
21. Dodane przez Habba, w dniu - 13-10-2016 18:44
Ja nie rozumiem że w dzisiejszych czasach referendum powinno się odbywać za pomocą internetu a stacjonarne 1 punkt dla ludzi, którzy nie obsługują komputera.
22. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 13-10-2016 19:17
Do 18. Jaka strefa inwestycyjna jak Leszno nie może się doprosić o naprawę ulicy spółdzielczej (przypominam ograniczona prędkość + policja czatująca na łatwy pinionc). Leszno nadal nie może się doprosić o wiadukt na wilkowickiej (od ilu lat mój borze, tak to też jest dojazd do strefy inwestycyjnej). Najlepiej to zrobić nową tak jak mówisz, korzyści płynące dla Leszna są żadne.
23. Dodane przez 13. głos z Leszna przeciw przyłączaniu Wilkowic, w dniu - 13-10-2016 19:20
Moje ostatnie zdanie powinno brzmieć: Nie TYLKO na zwiększaniu powierzchni ma polegać rozwój Leszna.
24. Dodane przez Wilki, w dniu - 13-10-2016 19:47
Jestem za tymi wszystkimi,którzy są za włączeniem Wilkowic do Leszna,kiedyś nikogo się nie pytano,od tego jest władza,ona musi się wypowiedzieć.Jesteśmy za jestśmy mieszkańcami Wilkowic chcemy należeć pod Leszno.
25. Dodane przez grzes, w dniu - 13-10-2016 19:50
Wiecie co jak czytam te wasze wypowiedzi, to robi mi sie nidobrze
26. Dodane przez do kom.22, w dniu - 13-10-2016 20:32
Do szkoły kolego, do szkoły. Pinionc, borze. Gdzie Cie tej pisowni uczyli filozofie!
27. Dodane przez marek, w dniu - 13-10-2016 21:18
Po raz ollejny elka pisze pierdoły o przyłączeniu wioski na wniosek grupy 17 osobowej  
 
 
żenada
28. Dodane przez licytacja, w dniu - 13-10-2016 23:56
Dla mieszkańców Wilkowic Leszno ma w ofercie podatek 3zł za 1m2 działki na której w przeciągu 4 lat nie zakończono inwestycji.  
Co ciekawe nie trzeba nawet jej zaczynać!  
Aby płacić wystarczy że w planie jest pod zabudowę .  
 
Sprytne, Hakata lepiej by tego nie wymyśliła aby mieszkańców Wilkowic majątku pozbawić.  
 
§ 1  
Określa się wysokość stawek podatku od nieruchomości:  
 
1) od gruntów:  
 
położonych na terenach, dla których miejscowy plan zagospodarowani  
a przestrzennego przewiduje przeznaczenie pod zabudowę mieszkaniową, usługową albo zabudowę o przeznaczeniu mieszanym obejmującym wyłącznie te rodzaje zabudowy, jeżeli od dnia wejścia w życie tego planu w odniesieniu do tych gruntów upłynął okres 4 lat, a w tym czasie nie zakończono budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego - 3 zł od 1 m2 powierzchni;  
 
http://www.infor.pl/akt-prawny/U84.2015.229. 0008215,uchwala  
-nr-xiv1732015-rady-miejskiej-leszna-w-sprawie-okreslenia-wysokosci-stawek-podatku-od-nieruchomosci.html  
 
 
Oczywiście inicjatorzy znają ten dokument i w pełni akceptują . 
 
 
3zł X 10000m2 (czyli 1 hektar) 
 
Daje nam bagatela 30000zł haraczu co roku !!!!!! 
 
 
Komuniści już dawno stwierdzili , że nie ważne w czyich rękach własność . Ważne kto z własności korzyści czerpie! 
 
Żydzi z kolei mają powiedzenie wasze ulice nasze kamienice. 
 
Katastrofalny podatek katastralny! Czemu kandydaci na prezydenta o nim milczą? Wyobraźcie sobie, że będziecie musieli rocznie zapłacić 1% wartości Waszego mieszkania, działki, domu. A jeśli macie kredyt na 35 lat to dorzućcie sobie jeszcze 35 % wartości Waszej nieruchomości do zapłacenia na rzecz Państwa w podatkach! Czemu więc kandydaci milczą? Ano właśnie temu. 
 
Z przykrością stwierdzam, że pośród partii politycznych panuje swoista zmowa milczenia odnośnie wprowadzenia podatku katastralnego. Przy przyjętej już stawce podatku katastralnego równej 1% wartości nieruchomości, właściciel mieszkania za 300 tys. zł zapłaci 3000 zł rocznie, a właściciel domku za 500 tys. zł zapłaci 5000 zł rocznie. Ten podatek zmiecie z powierzchni ziemi gospodarstwa rolne, bo nawet małe gospodarstwo może liczyć na 10 lub 20 tys. zł podatku katastralnego rocznie. 
 
Podatek katastralny kolejne narzędzie eksterminacji Polaków? Inne nacje dorabiały się przez pokolenia, czas więc, by Polacy również poprzez dorobek kolejnych pokoleń zaczęli dorabiać się rodowych fortun. Podatek katastralny zapobiega akumulacji kapitału i jeśli jesteś biedny, to twe prawnuki też takie będą.
29. Dodane przez pyrolek, w dniu - 14-10-2016 00:02
Tyn co pisoł komuyntasz 22, to niezły tfurca. Ortografia była ,,mocnum" stroną jego edukacji.
30. Dodane przez Hmmm, w dniu - 14-10-2016 09:14
Mieszkam od urodzenia w Lesznie. Pamiętam, jak Gronowo, Zaborowo, Grzybowo to były wsie. Pamiętam, jak przy ulicy Żwirki i Wigury (teraz al Jana Pawla) bylo gospodarstwo ze świniami. I to byly lata 80. Czyli calkiem niedawno.Niektorzy ludzie z Leszna pisza, ze nie chca przylaczenia, bo oni sie wyprowadzili a teraz chca z powrotem. A Leszno to co? Niedawno w centrum były świninie! Jakie bylo by leszno gdyby nie wioski-dzielnice? Będziemy nadal małym miasteczkiem jak nie będziemy się powiększać, rozwijac. Dużemu łatwiej. Leszno by tylko zyskało. I myślę, ze mieszkańcy Leszna tacy jak ja powinni się cieszyć. Tylko ludzie krotko wzroczni myślą inaczej, ludzie którzy emocjonalnie podchodzą do tematu (jestem Panem, Panią z Leszna)A co to jest Leszno? Troche wieksza wieś. Ja chciałbym rozwoju.
31. Dodane przez prośba, w dniu - 14-10-2016 09:36
Więcej luzu, miszcze ortografii.
32. Dodane przez Rychu, w dniu - 14-10-2016 10:48
Decyzją Rady Ministrów do Opola od 01.01.2017 będzie przyłączone kilka wsi, czyli można.  
Nie potrzeba referendum, wystarczy sprawę dobrze naświetlić w Warszawie i po bólu.
33. Dodane przez Owi, w dniu - 14-10-2016 11:07
Zróbmy rsferendum. Czy jestes za przyłączeniem wlkp do Niemiec! A co nie wolno mi? Podejrzewam ze wynik głosowania byłby 90% za. Nie wolno ot tak sobie czegos zabierać bo tak nam sie chce. Co duzy moze wiecej? Tak dochodzi do wojen. Pan K ma chyba mgliste pojęcie o tym. Niech sie zajmie swoim biznesem bo chodzą słuchy ze... Zostawcie tak jak jest i nie zabierajcie gminie Lipno miejscowości bo np taki Poznań nam tez cos moze zabrać ;(
34. Dodane przez ja, w dniu - 14-10-2016 12:08
Adresy mają jak wyżej żeby ich nikt nie znalazł a szczególnie pomoc społeczna. Smutne wdowy wynajmujace chaty i rozwiedzione bez śrofdków do życia.
35. Dodane przez do kom. 31, w dniu - 14-10-2016 12:58
Może ci lekarz potrzebny do tej ortografii. Zacznij od siebie.
36. Dodane przez kibic, w dniu - 14-10-2016 20:00
Szybko nalezy przyłaczyc wilkowice do Leszna ponieważ tu sie nic nie robi ciemno na ulicach brak kanalizacji albo jest na połowie ulicy kpina chodniki robia sponsorzy szybko do Leszna pozdrawiam
37. Dodane przez zosia, w dniu - 14-10-2016 22:15
Najpirw kupili tanie dzialki, a teraz chcieliby zeby to bylo Leszno. Niech sobie jest wioska...
38. Dodane przez witek, w dniu - 15-10-2016 15:31
mozecie sobie chciec jak ktos chce mieszkac w miescie to niech tam kupi dzialke wioska niech pozostanie wioska brak zgody na przylaczenie leszna do wilkowic
39. Dodane przez xyz, w dniu - 16-10-2016 18:45
Ewidentnie PIS -iory chą położyć łapę na wilkowicach a Mr (...) wyruszy na podbój GMINY LIPNO. Panie widzisz i nie grzmisz.... po pierwsze nie szkodzić, a to PIS chce Wilkowic nie mieszkańcy....a bo grunty na wiosce tani...a w mieście to ju z drgie będą...a autochtoni będą bulić podatki i juz zawsze będą ludnością łowiecko zbieracką. 
 
A tak na marginesie....nikt za Wilkowicami płakać nie będzie. Brenno-Wijewo małe, a radzą sobie.  
 
Panie Przydrożny z ekipą...... świetna droga będzie, wybudujcie się obok S5 :))))))
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj