Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Leszno arrow Dziedziczak: "Tego dnia odłóżmy wszelkie spory"

Obchody Powstania Wielkopolskiego w Lesznie

Dziedziczak: "Tego dnia odłóżmy wszelkie spory"

21.12.2016. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

Decyzja prezydenta Łukasza Borowiaka jest wyrazem odpowiedzialności i chęci kultywowania tradycji Powstania Wielkopolskiego – tak o organizacji w Lesznie obchodów 98. rocznicy wybuchu powstania mówi poseł PiS Jan Dziedziczak. Jak twierdzi, taka impreza przyniesie miastu oczywisty zysk.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Pamiętajmy, że ta część Wielkopolski odegrała bardzo ważną rolę w czasie Powstania Wielkopolskiego i cieszę się, że została ona w końcu zauważona. Decyzja Łukasza Borowiaka jest wyrazem odpowiedzialności oraz chęci kultywowania tradycji Powstania Wielkopolskiego i tutaj nie ma żadnego drugiego dna. Leszno stanie się centrum
wydarzeń rocznicowych na poziomie ogólnopolskim. Będzie się mówić o Lesznie oraz o wydarzeniach i bohaterach z regionu leszczyńskiego w kontekście powstania, więc tylko się cieszyć i przyklasnąć. Zysk jest oczywisty
- stwierdził Jan Dziedziczak.

Wiceminister Spraw Zagranicznych zaapelował do wszystkich ugrupowań, aby tego dnia odłożyć na bok polityczne konflikty.

- Takie uroczystości muszą nas łączyć. Byłoby czymś strasznym wobec powstańców, gdyby to wydarzenie zostało zakłócone przez dzisiejsze spory polityczne. One na tle wielkiego zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego, nie mają żadnego znaczenia - dodał Dziedziczak.

Przypomnijmy, że Leszno zostało wybrane na gospodarza głównych obchodów rocznicowych, po tym jak na obecność asysty wojskowej w Poznaniu nie zgodził się marszałek Województwa Wielkopolskiego Marek Woźniak. Nie chciał on, aby podczas tej uroczystości odczytano Apel Pamięci, który zawiera część dotyczącą Katastrofy Smoleńskiej. Zdaniem radnego miejskiego Adama Kośmidra z PiS, odczytanie tzw. „apelu smoleńskigo” nie jest niczym złym.

- Nie widzę podstaw do tego, aby żołnierze nie oddawali czci i honoru poległym kolegom, którzy byli na pokładzie samolotu - zaznaczył Kośmider.


 
Komentarze (89)
1. Dodane przez daro, w dniu - 21-12-2016 10:22
szału można dostać z tym apelem!Panie Kośmider jak Panu to nie przeszkadza to czytajcie sobie apel przed każdym meczem żużlowym!mi też to nie przeszkadza bo nie chodzę na żużel!dla mnie nawet nicki może czytać ten apel ! ale to co się dzieje na rynku to już moja sprawa!
2. Dodane przez Marek, w dniu - 21-12-2016 10:30
Albo jedno, albo drugie. PiS postarało się by wszystko co związane z katastrofą znienawidzić. Leszno w powstaniu nie brało udziału, było niemieckie. Powstanie Wielkopolskie to prawdziwa pełna heroizmu, prawdziwa nasza historia. Nie miesza się wina z piwem.
3. Dodane przez dodane przez daro, w dniu - 21-12-2016 10:31
Jak się Tobie nie podoba-nie musisz brać udziału.I tyle-aż tyle.Jesteś Polakiem????zastanów się
4. Dodane przez Marek, w dniu - 21-12-2016 10:32
Albo jedno, albo drugie. PiS postarało się by wszystko co związane z katastrofą znienawidzić. Leszno w powstaniu nie brało udziału, było niemieckie. Powstanie Wielkopolskie to prawdziwa pełna heroizmu, prawdziwa nasza historia. Nie miesza się wina z piwem.
5. Dodane przez ZER, w dniu - 21-12-2016 10:33
Odłóżmy na bok spory bo my i tak zrobimy swoje. Przez takie podejście macie ludzi manifestujących na ulicach.
6. Dodane przez Marek, w dniu - 21-12-2016 10:40
Albo jedno, albo drugie. PiS postarało się by wszystko co związane z katastrofą znienawidzić. Leszno w powstaniu nie brało udziału, było niemieckie. Powstanie Wielkopolskie to prawdziwa pełna heroizmu, prawdziwa nasza historia. Nie miesza się wina z piwem.
7. Dodane przez Dr, w dniu - 21-12-2016 10:41
PiS i prezydent musza odejść.
reklama
8. Dodane przez zolo, w dniu - 21-12-2016 10:44
Poznań wypluł-Leszno "odpowiedzialnie' zebrało. I zadne czary tego nie zmienia. Poprostu komus sie "przypaliły styki" jak to mówia.
9. Dodane przez Panie (p)ośle, w dniu - 21-12-2016 10:45
Oczywiście że uszanujemy, jak co roku. Przypomnę tylko że katastrofa Smoleńska miała miejsc w 2010 roku a nie w 1918r. nie musicie odczytywać apelu Smoleńskiego. Wtedy wszystko będzie ok.  
ps. A jak tam Policja przed biurem... Boi się Pan Suwerena?
10. Dodane przez Pytam!, w dniu - 21-12-2016 10:45
Pytam! Dlaczego w moim mieście rocznicę PW zamieniacie na szopkę polityczna z absurdalnym apelem smoleńskim który nie ma nic wspólnego z tą uroczystością. Chcecie zawiesić spory na ten dzień to nie forsujcie na siłę swoich idiotycznych pomysłów dzielących społeczeństwo. Na rządzących spoczywa duża odpowiedzialność - trzeba umieć postępować tak aby uszanować rację wszystkich stron. Narzucanie jedynie słusznych poglądów zawsze źle się kończy. Chcecie awantury to podczas apelu gwizdki i buczenie da się wam we znaki! Nie chcecie? To odpuście jeśli potraficie uszanować pamięć Powstańców!
11. Dodane przez Edi, w dniu - 21-12-2016 10:46
Pewnie Powstańcy słysząc o tych "poległych" w grobie się przewracają.
12. Dodane przez Kasia, w dniu - 21-12-2016 10:49
W tym kraju jeszcze długo nie będzie normalnie. Część polityków uważa, że wolno im zagrabić wszelkie świętości i uroczystości by tylko przypominać o tragedii smoleńskiej. Tak być nie może! Powstanie Wielkopolskie miało inny charakter, inny wymiar, to był ruch zbrojny a tragedia z katastrofą samolotową w tle to był nieszczęśliwy wypadek. Jeśli chcielibyśmy iść tą drogą to dlaczego nie czytać innych tragicznie zmarłych znanych nazwisk? Jantar...Komar...Ślusarski...Smoczyk...Kowalscy...Rempała... 
Nie ma zgody na żaden apel smoleński przy okazji obchodów rocznicy Postania Wielkopolskiego! Jest to wybiórcze traktowanie i robienie wody z mózgu ludziom. Ale naród nie jest ułomny i przy najbliższych wyborach sobie o tym przypomni.
13. Dodane przez MK, w dniu - 21-12-2016 10:52
Zwracam uwagę, że w katastrofie smoleńskiej ludzie zginęli nie polegli. Prof. Bralczyk (o ile za moment nie zostanie mu ten tytuł odebrany) mówi: 
 
Zgodnie z definicją słownika języka polskiego polec oznacza zostać zabitym, zginąć w walce, w bitwie. To słowo w naszej tradycji jest bardzo silnie związane właśnie z polem bitwy, ze śmiercią poniesioną w wyniku działań wojennych. Z czasem jednak słowu poległ nadano nowe, metaforyczne znaczenie, odejmując mu wzniosłości. I tak studenci mówią, że polegli na egzaminie. Używają więc tego słowa w sytuacji dość trywialnej, odzierając je z patosu. 
 
Używanie słowa poległ w kontekście katastrofy smoleńskiej uważam za nadużycie. Nietrudno doszukać się tu tropów politycznych i ideologicznych. To prowadzi do instrumentalizacji naszych emocji. To też wycieranie znaczenia patetycznych słów. Jeśli ktoś wierzy, że pod Smoleńskiem był zamach, to uznaje, że prezydent poległ w walce. Polec pod Smoleńskiem oznacza uświadomioną walkę, bo nie można polec przypadkowo. Bo jeśli przypadkowo, to zginął, a nie poległ.
14. Dodane przez muminek, w dniu - 21-12-2016 10:54
Polec to można na polu chwały w boju - a nie w katastrofie komunikacyjnej...
15. Dodane przez ZENEK, w dniu - 21-12-2016 10:58
PANIE KOŚMIDER POLEGLI NA POLU CHWAŁY,A TO BYŁA KATASTROFA LOTNICZA.WYSTARCZY URUCHOMIĆ SZARE KOMÓRKI. SPOKOJNYCH ŚWIĄT.
16. Dodane przez skaut, w dniu - 21-12-2016 11:11
Ma pan rację panie Dziedziczak Powstanie Wielkopolskie było czymś wielkim dlatego odłóżmy wszelkie spory polityczne i przestańmy czytać tzw. apel smoleński który nie ma nic wspólnego z Powstaniem Wielkopolskim , a jest tylko aktem dyktatu politycznego jednej partii
17. Dodane przez fred, w dniu - 21-12-2016 11:19
Jeśli się nie mylę, Leszno ma swój udział w Powstaniu taki, że wysyłało wojsko do walki z powstańcami.
18. Dodane przez stuk mistrz, w dniu - 21-12-2016 11:34
"czymś strasznym dla Powstańców" jest to wasze pisowskie smoleńskie ujadanie. 
Na każdym kroku. 
Powstańcy Wlkp. nie żyją. 
Co warszawscy - żyjący - powiedzieli co o tym myślą,nasi mieliby co najmniej podobne zdanie. 
Ale co tam.Naczelnik i Maciar wiedza lepiej.
19. Dodane przez peterpan, w dniu - 21-12-2016 11:34
jestem za, apel smoleński przed każdym zużlem , meczem piłkarskim i posiedzeniem rady miejskiej
20. Dodane przez BEZAN, w dniu - 21-12-2016 11:36
MNIE OCZYWISCIE NIE PRZESZKADZA ODCZYTANIE MIEDZY NNYMI APELU SMOLENSKIEGO,PRZECIEZ TO NIKOGO NIE OBRAZA A JEST JDYN POWODEM DO DEMINSTRACJI I PALIWEM DLA PRZECIWNIKOW WSZYSTKIEGO CO PIS-owskie,TAK JUZ JEST W POLSKIEJ MENTALNOSCI BY SZUKAC PRETEKSTOW DO WASNI,NIE JESTM ZWOLENNIKIEM ZADNEJ ZE STRON,INTERESUJE MNIE SPOKUJ,GDYBY NIE BYLO DEMOKRACJI W POLSCE TO ZADNA ZE STRON SPORU NIE MOGLA BY PROTESTOWAC WIEC SIE OPANUJCIE
21. Dodane przez Ikarus, w dniu - 21-12-2016 12:15
Oczywiście - odłóżmy spory. Zrezygnujcie z chorego apelu smoleńskiego i sporów nie będzie. W Wielkopolsce wszyscy szanują swoich przodków - powstańców
22. Dodane przez marian, w dniu - 21-12-2016 12:40
Ciekawe ,jakim uczniem był radny K?czy go ktoś pamięta?
23. Dodane przez Myślenie zyskiem, w dniu - 21-12-2016 12:46
Typowe polityczne myślenie zyskiem. Zawsze robi Pan tylko to, co się Panu opłaca? A gdzie miejsce na refleksję, zadumę i bezinteresowność?
24. Dodane przez nuda veritas, w dniu - 21-12-2016 13:01
,,Dobrej zmianie" i sekcie smoleńskiej - stanowcze NIE! Cześć i chwała wszystkim Polakom walczącym w Powstaniu Wielkopolskim!
25. Dodane przez marian, w dniu - 21-12-2016 13:05
Paradoksaknie,to poprzedni ustroj wlaaciwie uchonorowal powstancow.Powsrancy,co latwo sprawdzic,lepiej pamietali o Bobrujsku.2RP nie doceniala IIch walki.
26. Dodane przez marian, w dniu - 21-12-2016 13:09
No I ta reka w kieszeni,w Zolednicy,nie wypada,tak z panska.
27. Dodane przez oficer, w dniu - 21-12-2016 13:15
Prosimy o wyczytaniu osób wojskowych, oficerów ktorzy zginęli w katastrofie wojskowej KASY.Też byli dowódcami. Głupoty gadacie Pisowcy aparatczyki
28. Dodane przez Marian, w dniu - 21-12-2016 13:17
Jejciu,Goscie powinni poznac izbe pamieci w SPnr6,istnieje?Powinno zaprosic sie rodziny powstancow,Stepczaka,Marcina Andrzejewskiego,Rzepki I wielu innych
29. Dodane przez gusi, w dniu - 21-12-2016 13:31
wstyd i hanba dla Powstańców by ich mieszac z tym apelem i haniebnym pisem
30. Dodane przez Do 20, w dniu - 21-12-2016 13:32
Bo jesteś takim głupim, że nie potrafisz nawet pisać!
reklama
31. Dodane przez ala, w dniu - 21-12-2016 13:32
tylko kretyn nie rozróznia pojecia zginąc od polec
32. Dodane przez wawa, w dniu - 21-12-2016 13:33
precz z pis
33. Dodane przez wowo, w dniu - 21-12-2016 13:54
APEL Smoleński - OCZYWIŚCIE Brawo Leszczyniacy Tak Trzymać - co ma piernik do wiatraka tak jak Smoleńsk do Powstania Wielkopolskiego
34. Dodane przez Ania, w dniu - 21-12-2016 13:55
do Zenek. Jetem przeciwna odczytywaniu apelu smoleńskiego, lecz jednocześnie osobiście słyszałam, jak był odczytywany i przy ofiarach katastrofy jest: "cześć ich pamięci!"
35. Dodane przez wowo, w dniu - 21-12-2016 13:55
Panie Dziedziczak.Ja nie chcę być w TVP1 a tym bardziej TVPinfo.Mamy własną TELEWIZJE LESZCZYŃSKĄ.
36. Dodane przez Do kom 22, w dniu - 21-12-2016 14:01
Był tak beznadziejnym uczniem, że nawet gimnazjum nie skończył ha ha ha
37. Dodane przez obs, w dniu - 21-12-2016 14:43
Panie Prezydencie Borowiak !....panie Kośmider !....czy tak trudno zrozumieć,że mieszkańcy Leszna nie życzą sobie apelu smoleńskiego ?!!! i woli spadochroniarza Dziedziczaka.....szanujcie swoich wyborców teraz..bo później możecie się zdziwić...
38. Dodane przez renia, w dniu - 21-12-2016 14:58
Poznań jest dumny z decyzji prezydenta,a Leszno zbiera ochłap y żeby się przypodobać PIS-owi i będzie opowiadać co im prezes karze. Panie Kośmider znając pana- od dziecka,byłam przekonana,że ma pan ugruntowaną siedzę.
39. Dodane przez Absolwent Liceum nr 1 imienia Lorka do 35, w dniu - 21-12-2016 15:36
A proponował ktoś ci pracę w TVP ? 
Jak nie jesteś zainteresowany daj namiary bo ja chętnie.
40. Dodane przez Leszczyniok do 38, w dniu - 21-12-2016 15:39
Czyli nic się nie zmieniło . 
Zawsze zadzierali nosa.
41. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 21-12-2016 15:53
Moj Krewny Wuj Ksawery,Franciszek Speichert Ziemianin byl d-ca Okregu Smigiel Powstania Wlkp.W sklad tego Okregu wchodzilo Leszno
42. Dodane przez zielony, w dniu - 21-12-2016 16:25
Szkoda słów.Na głupoty nie ma rady.
43. Dodane przez do 41, w dniu - 21-12-2016 16:25
zwyczaje z lokalnej speluny
44. Dodane przez x, w dniu - 21-12-2016 16:31
Po prostu, panowie, prowokujecie mieszkańców Leszna.
45. Dodane przez do 40, w dniu - 21-12-2016 17:04
Gdy tak Ci przeszkadza nasze otoczenie to WON do innej roboty. Na co czekasz.Drzwi otwarte.
46. Dodane przez 1234, w dniu - 21-12-2016 17:13
Panie Dziedziczak,wiesz doskonale,ze pod Smolenskiem wszyscy zgineli a nie polegli.A zdaje sobie pan sprawe,ze gdyby w tym apelu powiedziono ZGINELI.bylaby cisza.
47. Dodane przez Karol, w dniu - 21-12-2016 17:13
Sporów nigdy nie unikniemy.Honorem dla Leszna byłyby obchody rocznicy ZWYCIESKIEGO powstania,gdyby nie wymuszona idiotycznym nakazem decyzja łączenia tej roczn icy z katastrofą lotnicza.Dlatego mi wstyd,że to odbędzie się w Lesznie za zgodą nieszczęsnego p.Borowiaka.
48. Dodane przez ???, w dniu - 21-12-2016 17:53
Te niektóre głupole gorszego sortu KODeraści przeciwne uroczystościom kwalifikują się do leczenia psychiatrycznego (Kościan najbliżej) !!!
49. Dodane przez Marianna, w dniu - 21-12-2016 18:21
Wg Pana Dziedziczaka impreza przyniesie miastu oczywisty zysk a ja myślę, że przyniesie oczywisty WSTYD. Wrzuca się do jednego worka bohaterstwo Powstańców z ofiarami katastrofy samolotowej. Wyczytujcie sobie "poległych" (czytaj: ofiar katastrofy) na miesięcznicach, rocznicach, a nawet dniówkach, ale nie mieszajcie tego z prawdziwym bohaterstwem. Szacunek dla Marszałka Wielkopolskiego, brak szacunku dla włodarzy Leszna.
50. Dodane przez do 48, w dniu - 21-12-2016 18:22
Sądząc po wypowiedziach i zachowaniu Ty się tam kwalifikujesz. Nie musi być kOŚCIAN. Im dalej od nas tym lepiej dla nas.
51. Dodane przez Leszczyniak od 1920, w dniu - 21-12-2016 18:37
Przepraszam Poznań. 
Przepraszam Wielkopolan. 
Leszczyniak
52. Dodane przez pos do kom.48, w dniu - 21-12-2016 18:40
właśnie za taki komentarz byłbyś przyjęty do tego szpitala bez wstępnego wywiadu lekarskiego...
53. Dodane przez do 41 jednak matura65 nie wytrzymał, w dniu - 21-12-2016 18:43
dziś nie o bracie tylko o ziemianinie Ksawerym, znowu lans. Napisz Pan o sobie , bo ciężko w książkach i internecie coś znaleźć, 
Czy posiadanie zmarłych krewnych upoważnia do wypisywania głupot?
54. Dodane przez s, w dniu - 21-12-2016 18:44
Jestem Polakiem. Dlatego nie chcę pajaców w Lesznie
55. Dodane przez do 48, w dniu - 21-12-2016 18:51
Rozumiem, że jesteś tam stałym pacjentem
56. Dodane przez lech1, w dniu - 21-12-2016 19:00
Jak bedzie jakas tam zawierucha to mamy reklame darmowa za co oszczedzi kase miasta a dziedziczak niech sie z Leszna wynosi Unas tez sa ludzie co jego inteligencje przewyrzszaja i nich zrobi rachunek sumienia co do Leszna zalatwil i niech to opublikuje a tak to jest zwykly lizus (...) i tyle
57. Dodane przez zniesmaczony, w dniu - 21-12-2016 19:10
Niech sobie ten troll postawi tablice na Żoliborzui tam błaga o przebaczenie brata za decyzję która nakazywała lądowanie czy to maszkarada z tą miesięcznica końca nie znajdzie .Nie dajmy się zwariować tym obłędnym pisowcom.
58. Dodane przez zainteresowany normalnością, w dniu - 21-12-2016 19:24
Do 48.Ty mądralo lepszego sortu jesteś w kolejce przed nami. Byłeś już u spowiedzi ,bo myślę że należysz do tych osób,które noszą krzyż w ręku i nóż w kieszeni.Kup sobie dużą zamrażarkę i na chwilkę włóż sobie do niej głowę, aby troszkę ostudzić emocje.Właśnie tacy jak ty /celowo z małej litery/ sieją najwięcej jadu w otoczeniu.Zdrowych i refleksyjnych Świąt od osoby gorszego sortu.
59. Dodane przez wielkopolanin z dziada pradziada, w dniu - 21-12-2016 19:56
NIE dla totalitaryzmu PiS-u
60. Dodane przez jk, w dniu - 21-12-2016 20:08
Mam nadzieje że leszczyncy kibice przypilnują aby smieszni Koderaści nie zakłócili tak wspaniałej patriotycznej uroczystości.
61. Dodane przez wnuczka Powstańca, w dniu - 21-12-2016 20:55
Borowiak kopie sobie pisowski grób. Rodziny Powstańców Wielkopolskich nie zapomną mu tego cyrku ze Smoleńskiem nad ich grobami.Radzę szukać pracy bo następnej kadencji nie będzie.W Smoleńsku zginęli przez Kaczorów i ich pęd do władzy.Powstańcy ginęli za wolną Polskę.Chyba jest różnica
62. Dodane przez QWERT, w dniu - 21-12-2016 21:15
JA BIORĘ WUWUZELE I TRĄBKĘ SPOTKAJMY SIĘ KOD-OWCY
63. Dodane przez Do 60, w dniu - 21-12-2016 21:41
Zobaczcie wszyscy komentarz nr 60. Co o tym sądzicie? Sprawdza się wszystko o tym czym jest PiS.
64. Dodane przez Marianna, w dniu - 21-12-2016 22:22
Do jk KOMENTARZ 60. Wyobraź sobie,że ludzie z klasą wyrażają swoje niezadowolenie również z klasą. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o czym piszę.
65. Dodane przez matura 98r, w dniu - 21-12-2016 22:34
a ja miałem dziadka w Werhmachcie...chyba powinienem się bać, bo "solidarnosc" mnie czapką nakryje....kolejnego patriotę (nie nacjonalistę) gorszego sortu.
66. Dodane przez PL, w dniu - 21-12-2016 22:44
Odłożymy spory jak przywrocicie demokrację!
67. Dodane przez do 60, w dniu - 21-12-2016 23:37
Nie rozumiem użycia słowa koderaści,czyżby to ukryte pragnienia leszczyńskich pseudokibiców? Tzw freudowska pomyłka, rozumiem że sami podnieceni faceci na trybunie, mogą cię jarać.
68. Dodane przez Krystyna, w dniu - 22-12-2016 00:37
Leszczynianie...zbojkotujmy te "pseudoobchody"....niech pisowscy notable "bawia sie "niszczeniem pamięci powstańców sami....Ci, którzy wtedy walczyli napluli by im dziś w twarz...
69. Dodane przez do kom.3, w dniu - 22-12-2016 07:36
Jstem Polką, wielkopolanką, w mojej krwi płynie powstancza krew i wiem, ze obchody Powstania Wielkopolskiego powinny miec szczegolny charakter, a nie mieszanie swoich prawicowych pogladow.Rocznica Smolenska jest 10 kwietnia i wtedy jest na to czas, nie przypominam sobie aby w tym dniu ktos wymienial bohaterow Powstania Wielkopolskiego.Na wszystko jest czas i miejsce.
70. Dodane przez do kom.3, w dniu - 22-12-2016 08:16
A Ty kolego jesteś Polakiem? Mam wątpliwości jeżeli obchody rocznicowe Powstania tak ważne dla Wielkopolan tak traktujesz jak traktujesz. Z tego wynika że ja mam 100 % polskości. A Ty? Resztę pozostawiam bez komentarza!
71. Dodane przez nuda veritas, w dniu - 22-12-2016 09:14
Proponuję zakupić nowy numer ,,Tygodnik Faktycznie". Ciekawostek - dostatek.
72. Dodane przez do 70 polskość, w dniu - 22-12-2016 09:25
Moi oboje rodzice są Polakami, mam 200% polskości, jestem lepszejszy od ciebie. Ciekawe jakie jest twoje drugie 100% po jednym z rodziców? Pozostawiam to bez komentarza.
73. Dodane przez WNUKPOWSTAŃCA, w dniu - 22-12-2016 09:35
Kośmider-wylej sobie wiadro zimnej wody na łeb.Desant z Rawicza i z Warszawy będzie ustawiał życie w Lesznie.
74. Dodane przez Mati, w dniu - 22-12-2016 10:43
Nazwisko naszego kierowcy, który poległ w Berlinie broniąc islamizacji Europy też będzie czytane? wdowa po Nim dostanie odszkodowanie w wysokości jak Gosiewska i Błasikowa?
75. Dodane przez Antoni, w dniu - 22-12-2016 11:04
A ja proponuję odczytanie w apelu pamięci również poległych uczestników Rewolucji Listopadowej (niem. Novemberrevolution) w roku 1918 i 1919, bo to oni wnieśli więcej pomocy dla Powstania Wielkopolskiego niż mieszkańcy Leszna, przyczynili się bowiem do związania pruskich oddziałów wojskowych do tłumienia wystąpień o charakterze rewolucyjnym w Niemczech.
76. Dodane przez Malutka, w dniu - 22-12-2016 11:13
Po prostu jest mi wstyd że idioci z Pisuaru nie mogą uszanować pamięci o Powstaniu Wielkopolskim i próbują mieszać ludziom w głowach tzw apelem Smoleńskiem. Zdecydowanie NIE dla apelu cześć i chwała bohaterom Powstania!
77. Dodane przez pytanie, w dniu - 22-12-2016 11:15
Spytajcie POLEGŁYCH Powstańców Wielkopolskich jak mile wspominają marszałka Piłsudskiego? 
Bo jeśli tak samo jak ofiary katastrofy lotniczej to ......
78. Dodane przez 1234, w dniu - 22-12-2016 13:09
Do 48.Jak uwazasz,zgineli czy polegli pod Smolenskiem?
79. Dodane przez do Prez., w dniu - 22-12-2016 17:23
Panie Prezydencie...czy Pan czyta (o moja naiwności) te komentarze ?....policzyć Panu jaki procent mieszkańców Leszna jest przeciw apelowi smoleńskiemu ?!!!......dlaczego Pan brnie w te chore pomysły PISowców ?.....
reklama
80. Dodane przez olas, w dniu - 22-12-2016 22:28
dziedziczak ta impreza przyniesie wstyd mojemu miastu mogłeś sobie ją zrobić w Kaliszu czy gdzieś tam skąd pochodzisz (...)
81. Dodane przez fotograf, w dniu - 23-12-2016 06:20
Tak sobię patrzę na tą fotkę i zastanawiam się co widzę. Widzę moralną pustkę, zakłamanie, obłudę,fałsz,pychę i butę która nie za długo odejdzie za swoje "osiągnięcia" w polityczny niebyt! Nie dla PiSiorskiego zawłaszczania naszych Wielkopolskich świętości! To jest prymitywne draństwo w stylu warszawskiego naczelnika !
82. Dodane przez do kom.22, w dniu - 23-12-2016 06:27
Radnemu K. rodzice widocznie nie przekazali podstawowej wiedzy o historii Wielkopolski. A w szkole na lekcjach tejże historii chodził na wagary. I teraz takich to mamy patriotów!
83. Dodane przez do kom.72 lepszejszego Polaka, w dniu - 23-12-2016 06:46
To moje drugie 100 % jest może bardziej polskie jak Twoje. I jak się uważasz lepszejszy to bądż lepszejszy. Też to pozostawiam bez komentarza. I do szkółki kolego do szkółki na naukę poprawnego pisania po polsku bo zaczynam mieć wątpliwości co do Twoich 200 tu %!
84. Dodane przez do 83, w dniu - 23-12-2016 09:43
No i dałeś się nabrać, udowodniłeś, że twoje 100% polskości jest po prostu najzwyczajniej mało inteligentne. Co więcej doczepiłeś się do słowa "lepszejszym" a nie zauważyłeś błędu matematycznego. Taki elektorat jak ty łatwo wykorzystać do swoich celów przez polityków.
85. Dodane przez ANNA, w dniu - 23-12-2016 11:28
.... no i podzielili !!!! najpierw Polskę , teraz Wielkopolskę... a potem Powiaty itp.... aż zakończą na parafiach ... zgroza ...
86. Dodane przez do kom.84, w dniu - 23-12-2016 16:29
Retoryka w stylu obecnej elity rządzącej. W twoim rozumowaniu brak logiki. Błędy które sam popełniasz przypisujesz innym. Jak widać to własnie Ty jesteś wielkim błędem matematycznym , cytuję "mam 200 % polskości". Twoja już mikra inteligencja niestety niedomaga i to już udowodniłeś. Dlatego jeśli coś mówisz lub piszesz nie zapominaj włączyć szarych komórek domorosły filozofie z zacięciem matematycznym. Tacy tępacy jak Ty są łatwi przy wszelkiego rodzaju manipulacjach politycznych. Całe szczęście że ten bezmyślny elektorat stanowi mniejszość około 37 % !
87. Dodane przez 1234, w dniu - 23-12-2016 21:59
Szczot to taki mini Kaczynski.Ten pierwszy rzadzi Lesznem,drugi Polska.Nie rozumiem wiec krytyki po adresem pana prezydenta Borowiaka.To nie ten adres.
88. Dodane przez do 86, w dniu - 24-12-2016 14:40
To był żart, nabijałem się z pseudo patrioty, mam takie same zdanie o nich jak Ty.
reklama
89. Dodane przez Zatroskana12345, w dniu - 26-12-2016 00:28
Szkoda słów. Wielka szkoda, że partyjniactwo w najgorszym wydaniu także się tutaj pleni. Niestety taki mamy tutaj klimat... Karierowiczów nigdy nie brakuje. 
Ale gdyby ktoś miał wątpliwości co do prezydenta skąd jest, to już przynajmniej wiadomo. Chociaż to jedno...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj