POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.PL
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Lutego 2018
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Eustachiusz, Leon,
Ludmiła
Do końca roku 314 dni.
Start arrow Reklama arrow Premiera nowej Toyoty C-HR
14-15 stycznia Drzwi Otwarte
Premiera nowej Toyoty C-HR
10.01.2017. Radio Elka

Toyota jest pierwszą, najchętniej wybieraną przez klientów indywidualnych marką motoryzacyjną według danych PZPM o rejestracji nowych aut. W 2016 roku nabywcy prywatni zarejestrowali 15.642 samochody producenta. Jednocześnie Toyota odnotowała w tym roku najwyższą sprzedaż w swojej historii w Polsce, bijąc ubiegłoroczny rekord.
 
Marka sprzedała 42.913 samochodów, o 16 procent więcej niż w roku poprzednim. Aż 19-procentowy udział w tej liczbie miały auta z napędem hybrydowym. Ich sprzedaż wzrosła względem 2015 roku ponad dwukrotnie do poziomu 8364 samochodów.

575toyota_rav4_hybrid_bordo_5877.jpg

- Toyota najchętniej wybieraną przez Polaków marką motoryzacyjną.
- Rekordowa sprzedaż w historii marki w Polsce - 42.913 aut (wzrost o 16 procent).
- Piąty z rzędu rok wzrostu sprzedaży samochodów Toyoty w Polsce.
- Rekordowy rok sprzedaży hybryd - 8364 samochody, wzrost o 119 procent.
- Co piąta nowa Toyota jest hybrydą.
- 35 procent Aurisów, 75 procent C-HR i 49 procent RAV4 sprzedanych w 2016 roku to hybrydy.

5752016_toyota_c-hr_int_36.jpg

Polscy klienci indywidualni zarejestrowali w 2016 roku 15.642 samochody marki Toyota, o 14,5 procent więcej niż rok wcześniej. Tym samym Toyota ponownie okazała się najpopularniejszą marką wśród Polaków.

W 2016 roku Toyota pobiła po raz drugi z rzędu rekord sprzedaży. Polscy klienci kupili 42.913 samochodów tej marki, o 16 procent więcej niż rok wcześniej. Był to piąty z kolei rok wzrostu sprzedaży na polskim rynku.

Toyota ugruntowała w minionym roku swoją pozycję niekwestionowanego lidera hybryd. Ich sprzedaż wzrosła z 3819 samochodów w 2015 roku do 8364 aut w 2016 roku. Wzrost wyniósł 4544 egzemplarze (119 procent). Obecnie już co piąta Toyota opuszczająca polski salon jest hybrydą.

575toyota_rav4_hybrid_1_2.jpg

Do tego spektakularnego sukcesu przyczyniły się nowe modele hybrydowe w ofercie marki oraz stale rosnąca popularność hybrydowych wersji Aurisa i Yarisa. W ubiegłym roku zadebiutowała czwarta generacja Priusa, dzięki której wzrosła sprzedaż tego modelu. Nowy RAV4 po raz pierwszy dostępny z napędem hybrydowym znalazł 2245 nabywców i od razu stał się najczęściej wybieraną wersją napędową tego modelu (49 procent całkowitej sprzedaży). Bestsellerem okazał się także nowy model - crossover C-HR, którego wersja miała aż 75 procent całkowitej sprzedaży modelu.

575chr1612_06.jpg

Auris Hybrid ponownie okazał się najpopularniejszym samochodem hybrydowym w Polsce, z wynikiem 3666 egzemplarzy, o 977 egzemplarzy (36 procent) wyższym niż w 2015 roku. Wersja hybrydowa jest nadal najchętniej wybieraną wersją silnikową tego modelu i stanowi 35 procent całkowitej sprzedaży (wzrost z 27 procent w roku poprzednim). Salony opuściło też 1670 egzemplarzy Yarisa Hybrid, o 557 (50 procent) więcej niż rok wcześniej. Udział tej wersji w całkowitej sprzedaży modelu wzrósł z 11 do 14 procent.

5752016_toyota_c-hr_det_02.jpg

Rok 2016 stał pod znakiem premier Toyoty. Obok nowego Priusa i C-HR oraz nowej wersji RAV4 z rozszerzoną gamą napędów zadebiutowała także odświeżona Corolla oraz 8. generacja Hiluxa i 2. generacja PROACE w wersji dostawczej Van i osobowej Verso. Hilux zyskał 459 nabywców, o 30 procent więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż Corolli wzrosła o 15 procent do 4765 egzemplarzy.

tab11.01.jpg

Odwiedź naszą stronę TUTAJ

Podczas dni otwartych zapraszamy w godzinach:
sobota, 14 stycznia - 9:00-15:00
niedziela, 15 stycznia - 10:00-14:00

Toyota Mikołajczak
Al. Piłsudskiego 4
64-100 Leszno
tel. 65 529 63 13

 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
Najnowsze zdjęcia czytelników  
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Do wynajęcia mieszka... Leszno 700
Zamieszkaj w swoim w... Gostyń 299900
Apartament na piętrz... Kąkolewo 199900
Spełnij swoje marzen... Leszno 279900
Atrakcyjny dom na sp... Bojanice 179999
Najnowsze ogłoszenia MOTO.ELKA.PL
Daihatsu sirion 1, 3... Włoszakow... 14300
Golf 3Bojanice 1200
Seat ibiza iii 2007 ... Bojanowo 12000
Honda crvLeszno 39400
SprzedażLeszno 21500
kawaczyherbata.png
reklama
reklama