POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.PL
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Września 2017
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Aurelia, Franciszek,
Kamil, Wincenty,
Władysław,
Włodzisław

ŚWIATOWY DZIEŃ
SERCA
Do końca roku 97 dni.
Start arrow Reklama arrow Premiera nowej Toyoty C-HR
14-15 stycznia Drzwi Otwarte
Premiera nowej Toyoty C-HR
10.01.2017. Radio Elka

Toyota jest pierwszą, najchętniej wybieraną przez klientów indywidualnych marką motoryzacyjną według danych PZPM o rejestracji nowych aut. W 2016 roku nabywcy prywatni zarejestrowali 15.642 samochody producenta. Jednocześnie Toyota odnotowała w tym roku najwyższą sprzedaż w swojej historii w Polsce, bijąc ubiegłoroczny rekord.
 
Marka sprzedała 42.913 samochodów, o 16 procent więcej niż w roku poprzednim. Aż 19-procentowy udział w tej liczbie miały auta z napędem hybrydowym. Ich sprzedaż wzrosła względem 2015 roku ponad dwukrotnie do poziomu 8364 samochodów.

575toyota_rav4_hybrid_bordo_5877.jpg

- Toyota najchętniej wybieraną przez Polaków marką motoryzacyjną.
- Rekordowa sprzedaż w historii marki w Polsce - 42.913 aut (wzrost o 16 procent).
- Piąty z rzędu rok wzrostu sprzedaży samochodów Toyoty w Polsce.
- Rekordowy rok sprzedaży hybryd - 8364 samochody, wzrost o 119 procent.
- Co piąta nowa Toyota jest hybrydą.
- 35 procent Aurisów, 75 procent C-HR i 49 procent RAV4 sprzedanych w 2016 roku to hybrydy.

5752016_toyota_c-hr_int_36.jpg

Polscy klienci indywidualni zarejestrowali w 2016 roku 15.642 samochody marki Toyota, o 14,5 procent więcej niż rok wcześniej. Tym samym Toyota ponownie okazała się najpopularniejszą marką wśród Polaków.

W 2016 roku Toyota pobiła po raz drugi z rzędu rekord sprzedaży. Polscy klienci kupili 42.913 samochodów tej marki, o 16 procent więcej niż rok wcześniej. Był to piąty z kolei rok wzrostu sprzedaży na polskim rynku.

Toyota ugruntowała w minionym roku swoją pozycję niekwestionowanego lidera hybryd. Ich sprzedaż wzrosła z 3819 samochodów w 2015 roku do 8364 aut w 2016 roku. Wzrost wyniósł 4544 egzemplarze (119 procent). Obecnie już co piąta Toyota opuszczająca polski salon jest hybrydą.

575toyota_rav4_hybrid_1_2.jpg

Do tego spektakularnego sukcesu przyczyniły się nowe modele hybrydowe w ofercie marki oraz stale rosnąca popularność hybrydowych wersji Aurisa i Yarisa. W ubiegłym roku zadebiutowała czwarta generacja Priusa, dzięki której wzrosła sprzedaż tego modelu. Nowy RAV4 po raz pierwszy dostępny z napędem hybrydowym znalazł 2245 nabywców i od razu stał się najczęściej wybieraną wersją napędową tego modelu (49 procent całkowitej sprzedaży). Bestsellerem okazał się także nowy model - crossover C-HR, którego wersja miała aż 75 procent całkowitej sprzedaży modelu.

575chr1612_06.jpg

Auris Hybrid ponownie okazał się najpopularniejszym samochodem hybrydowym w Polsce, z wynikiem 3666 egzemplarzy, o 977 egzemplarzy (36 procent) wyższym niż w 2015 roku. Wersja hybrydowa jest nadal najchętniej wybieraną wersją silnikową tego modelu i stanowi 35 procent całkowitej sprzedaży (wzrost z 27 procent w roku poprzednim). Salony opuściło też 1670 egzemplarzy Yarisa Hybrid, o 557 (50 procent) więcej niż rok wcześniej. Udział tej wersji w całkowitej sprzedaży modelu wzrósł z 11 do 14 procent.

5752016_toyota_c-hr_det_02.jpg

Rok 2016 stał pod znakiem premier Toyoty. Obok nowego Priusa i C-HR oraz nowej wersji RAV4 z rozszerzoną gamą napędów zadebiutowała także odświeżona Corolla oraz 8. generacja Hiluxa i 2. generacja PROACE w wersji dostawczej Van i osobowej Verso. Hilux zyskał 459 nabywców, o 30 procent więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż Corolli wzrosła o 15 procent do 4765 egzemplarzy.

tab11.01.jpg

Odwiedź naszą stronę TUTAJ

Podczas dni otwartych zapraszamy w godzinach:
sobota, 14 stycznia - 9:00-15:00
niedziela, 15 stycznia - 10:00-14:00

Toyota Mikołajczak
Al. Piłsudskiego 4
64-100 Leszno
tel. 65 529 63 13

 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Atrakcyjne i uzbrojo... Góra 70000
Sprzedam obiektGóra 800000
Promocja!!! ii etap ... Dąbcze 279900
Jedyny taki dom wyko... Dąbcze 449000
Atrakcyjny lokal uży... Leszno 1500
Najnowsze ogłoszenia MOTO.ELKA.PL
Fiat brava 1, 6 16v ... Leszno 2500
Skup aut za gotowke,... Leszno do neg zł
Volkswagen polo ivWilkowice 11900
Renault clio rt-klim... Rydzyna 2450
Mercedes-benz a 140Rydzyna 3700
kawaczyherbata.png
reklama
reklama