Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Reklama arrow Premiera nowej Toyoty C-HR

14-15 stycznia Drzwi Otwarte

Premiera nowej Toyoty C-HR

10.01.2017. Radio Elka

Toyota jest pierwszą, najchętniej wybieraną przez klientów indywidualnych marką motoryzacyjną według danych PZPM o rejestracji nowych aut. W 2016 roku nabywcy prywatni zarejestrowali 15.642 samochody producenta. Jednocześnie Toyota odnotowała w tym roku najwyższą sprzedaż w swojej historii w Polsce, bijąc ubiegłoroczny rekord.
 
Marka sprzedała 42.913 samochodów, o 16 procent więcej niż w roku poprzednim. Aż 19-procentowy udział w tej liczbie miały auta z napędem hybrydowym. Ich sprzedaż wzrosła względem 2015 roku ponad dwukrotnie do poziomu 8364 samochodów.

575toyota_rav4_hybrid_bordo_5877.jpg

- Toyota najchętniej wybieraną przez Polaków marką motoryzacyjną.
- Rekordowa sprzedaż w historii marki w Polsce - 42.913 aut (wzrost o 16 procent).
- Piąty z rzędu rok wzrostu sprzedaży samochodów Toyoty w Polsce.
- Rekordowy rok sprzedaży hybryd - 8364 samochody, wzrost o 119 procent.
- Co piąta nowa Toyota jest hybrydą.
- 35 procent Aurisów, 75 procent C-HR i 49 procent RAV4 sprzedanych w 2016 roku to hybrydy.

5752016_toyota_c-hr_int_36.jpg

Polscy klienci indywidualni zarejestrowali w 2016 roku 15.642 samochody marki Toyota, o 14,5 procent więcej niż rok wcześniej. Tym samym Toyota ponownie okazała się najpopularniejszą marką wśród Polaków.

W 2016 roku Toyota pobiła po raz drugi z rzędu rekord sprzedaży. Polscy klienci kupili 42.913 samochodów tej marki, o 16 procent więcej niż rok wcześniej. Był to piąty z kolei rok wzrostu sprzedaży na polskim rynku.

Toyota ugruntowała w minionym roku swoją pozycję niekwestionowanego lidera hybryd. Ich sprzedaż wzrosła z 3819 samochodów w 2015 roku do 8364 aut w 2016 roku. Wzrost wyniósł 4544 egzemplarze (119 procent). Obecnie już co piąta Toyota opuszczająca polski salon jest hybrydą.

575toyota_rav4_hybrid_1_2.jpg

Do tego spektakularnego sukcesu przyczyniły się nowe modele hybrydowe w ofercie marki oraz stale rosnąca popularność hybrydowych wersji Aurisa i Yarisa. W ubiegłym roku zadebiutowała czwarta generacja Priusa, dzięki której wzrosła sprzedaż tego modelu. Nowy RAV4 po raz pierwszy dostępny z napędem hybrydowym znalazł 2245 nabywców i od razu stał się najczęściej wybieraną wersją napędową tego modelu (49 procent całkowitej sprzedaży). Bestsellerem okazał się także nowy model - crossover C-HR, którego wersja miała aż 75 procent całkowitej sprzedaży modelu.

575chr1612_06.jpg

Auris Hybrid ponownie okazał się najpopularniejszym samochodem hybrydowym w Polsce, z wynikiem 3666 egzemplarzy, o 977 egzemplarzy (36 procent) wyższym niż w 2015 roku. Wersja hybrydowa jest nadal najchętniej wybieraną wersją silnikową tego modelu i stanowi 35 procent całkowitej sprzedaży (wzrost z 27 procent w roku poprzednim). Salony opuściło też 1670 egzemplarzy Yarisa Hybrid, o 557 (50 procent) więcej niż rok wcześniej. Udział tej wersji w całkowitej sprzedaży modelu wzrósł z 11 do 14 procent.

5752016_toyota_c-hr_det_02.jpg

Rok 2016 stał pod znakiem premier Toyoty. Obok nowego Priusa i C-HR oraz nowej wersji RAV4 z rozszerzoną gamą napędów zadebiutowała także odświeżona Corolla oraz 8. generacja Hiluxa i 2. generacja PROACE w wersji dostawczej Van i osobowej Verso. Hilux zyskał 459 nabywców, o 30 procent więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż Corolli wzrosła o 15 procent do 4765 egzemplarzy.

tab11.01.jpg

Odwiedź naszą stronę TUTAJ

Podczas dni otwartych zapraszamy w godzinach:
sobota, 14 stycznia - 9:00-15:00
niedziela, 15 stycznia - 10:00-14:00

Toyota Mikołajczak
Al. Piłsudskiego 4
64-100 Leszno
tel. 65 529 63 13

 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Na sprzedaż działka ... Kłoda 270000
Działka pod lasem 15... Jezierzyc... 175000
Mieszkanie w budynku... święciech... 445000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj