Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Leszno arrow Będzie referendum w sprawie odwołania prezydenta?

Leszno dla Mieszkańców zbiera podpisy

Będzie referendum w sprawie odwołania prezydenta?

26.01.2017. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. facebook Leszno dla Mieszkańców)
Na słupach ogłoszeniowych w Lesznie pojawiły się plakaty informujące o zamiarze referendum w sprawie odwołania Łukasza Borowiaka z funkcji prezydenta miasta. Chce je przeprowadzić grupa pod nazwą „Leszno dla Mieszkańców”, której liderką jest Kamila Schaschner.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Leszno dla Mieszkańców to grupa funkcjonująca na facebooku. Jak informują jest to ruch społeczny mający „służyć wzbudzaniu zainteresowania, pogłębienia wiedzy i świadomość mieszkańców miasta Leszna, że są współodpowiedzialni za losy miasta”. Facebookowy profil działa od października
ubiegłego roku, założyła go Kamila Schaschner, leszczynianka działająca wcześniej w Leszczyńskim Banku Żywności.

Powiadomienie o zamiarze referendum zostało złożone u Komisarza Wyborczego i uznane za poprawne. Teraz inicjatorzy wywiesili na słupach ogłoszeniowych oficjalną informację o zamiarze rozpisania referendum. Kamila Schaschner tłumaczy, że powodem złożenia wniosku jest niezadowolenie z działań prezydenta Łukasza Borowiaka. Jak podkreśla jest to opinia nie tylko jej, ale grupy mieszkańców podzielających ten pogląd. -Włodarz który źle zarządza miastem i nie spełnia obietnic wyborczych może być odwołany - mówi. Ruch Leszno dla Mieszkańców na plakatach podaje 14 zarzutów wobec Łukasza Borowiaka. -Najważniejsze to nepotyzm i kolesiostwo, niegospodarność, wysokie pensje urzędników, niekontrolowane zadłużenie miasta, niskie zarobki mieszkańców i brak rewitalizacji społecznej - wylicza Schaschner.

Żeby referendum doszło do skutku pod wnioskiem do połowy marca musi podpisać się ponad 5 tysięcy mieszkańców. -Jeśli ktoś chce złożyć podpis wystarczy że skontaktuje się z nami na facebooku - mówi inicjatorka - będę też organizować spotkania z mieszkańcami, o których poinformujemy.
 
Komentarze (157)
1. Dodane przez Maroslaw, w dniu - 26-01-2017 10:05
wysokie pensje urzędników? z tego co pamiętam to najpierw obniżył pensje prezesom spółek miejskich, a potem sam nie przyjął podwyżki którą radni chcieli zatwierdzić, 
niskie zarobki mieszkańców? taa, i za grypę która teraz panuje pewnie też...
2. Dodane przez kkk, w dniu - 26-01-2017 10:06
Ta strona powinna dostać jakąś nagrodę w stylu - kabaret roku :-D 
Ci co czytają wpisy na tej stronie to mają ubaw po pachy, ale pani twardo walczy z komentatorami i blokuje wszystkich i usuwa wpisy. widać, że nie ma w życiu co robić skoro takimi pierdołami się zajmuje
3. Dodane przez bron, w dniu - 26-01-2017 10:08
UWAGA ; Leszno dla mieszkancow ;to drugie dno K O D U i skończa jak ich szef.Nie pozwólmy patologi dzielic nasze miasto.
4. Dodane przez Ela, w dniu - 26-01-2017 10:13
buhahaha, grupa z fejsbuka :D Prezydent ma wypłacić każdemu mieszkańcowi taka pensję jaką sobie zażyczy?
5. Dodane przez LBŻ, w dniu - 26-01-2017 10:16
(...) Swoją drogą jaka ona słodka w tym swoim oderwaniu od ... :D
6. Dodane przez Lu!, w dniu - 26-01-2017 10:18
Gdzie te duże zarobki urzędników?
reklama
7. Dodane przez fajnie, w dniu - 26-01-2017 10:18
Kobieto, ogarnij się proszę. 
Czy wzięłaś pod uwagę fakt, że w tej sytuacji do czasu wyborów nowego wójta gminą zarządza osoba wyznaczona przez prezesa Rady Ministrów (PREMIERA PiS)? 
 
a ponadto: 
Wyborów nie przeprowadza się, jeżeli data wyborów przedterminowych miałaby przypaść w okresie sześciu miesięcy przed zakończeniem kadencji wójta. Wyborów przedterminowych nie przeprowadza się także wtedy, jeżeli data wyborów miałaby przypaść w okresie dłuższym niż sześć, a krótszym niż 12 miesięcy przed zakończeniem kadencji wójta i rada w terminie 30 dni od dnia podjęcia uchwały stwierdzającej wygaśnięcie mandatu wójta podejmie uchwałę o nieprzeprowadzaniu wyborów.
8. Dodane przez PODKOŚCIELNY, w dniu - 26-01-2017 10:20
Skoro ta pani Szajser jest taka mądra to niech przy okazji wskaże kto będzie następcą: ktoś z KOD-u czy inny PO-owiec
9. Dodane przez przedsiebiorca, w dniu - 26-01-2017 10:21
Nie słyszałem nigdy żeby miasto odpowiadało za niskie zarobki , a Pani która to nakręca niech pokaże co zrobiła dla Leszna oprócz naciągnięcia miasta na koszty referendum.
10. Dodane przez Janowski, w dniu - 26-01-2017 10:21
(...)wystarczy poczytać Jej wpisy.Obłęd.Lepiej niech zajmie się rodziną
11. Dodane przez mastiff, w dniu - 26-01-2017 10:22
Tak jak we Wschowie będzie szopka, nic z tego nie wyjdzie a zapłacimy my podatnicy. Pani Schaschner proszę robić referendum ale za swoje pieniądze a nie moje !
12. Dodane przez hm..., w dniu - 26-01-2017 10:24
do 1. Prezydent najpierw podwyżkę odrzucił, a za miesiąc przyjął ją bez większej krępacji, cały czas zresztą się żali, że tak mało zarabia!!! Hipokryzja!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Borowiak musi odejść, ale nie wiem już co gorsze Borowiak czy komisarz z PiS....
13. Dodane przez Powiazanie, w dniu - 26-01-2017 10:24
Bank zywnosci to nie od pani B z lewicy drugiej na liscie za panem Haynem?
14. Dodane przez marian, w dniu - 26-01-2017 10:25
Nie dziwmy się,prawicowa koalicja sama się zniszczyła.Stad pomysł,a czy się powiedzie? Oto jest pytanie?
15. Dodane przez Key, w dniu - 26-01-2017 10:25
Nazwisko tej pani jest podobne do nazwisk wielu osób z Nowoczesnej-czy to przypadek.
16. Dodane przez Bolo, w dniu - 26-01-2017 10:26
Ha ha, przynajmniej z portalu Elka Kamila nie usunie komentarzy..... ;)
17. Dodane przez Ania, w dniu - 26-01-2017 10:28
Śmiem wątpić w poczytalność tej Pani
18. Dodane przez buhahaha kawał miesiąca, w dniu - 26-01-2017 10:28
Karnawał trwa więc i bąbelki po Ruskoju (szampan)działają. Ta pani jest oderwania od rzeczywistości :D
19. Dodane przez Ula, w dniu - 26-01-2017 10:30
Ale ma mocher na głowie
20. Dodane przez FF, w dniu - 26-01-2017 10:30
Popieram pierwsze trzy komentarze. A firmy które się otwierają za obecnego Prezydenta to też fikcja, a teatr... Nikt nie jest idealny, ale przynajmniej zaczęło się coś w Lesznie dziać w dobrą stronę. Może niech Pani spożytkuje swoją energię na pomocy naprawdę potrzebującym ludziom. A kolesiostwo było jest i będzie na całym świecie ;))
21. Dodane przez urzędniczka, w dniu - 26-01-2017 10:32
Kobieto jesteś bezczelna - jako urzędnik nie mam nawet 2 tysięcy na rękę (mam prawie 40 lat i wyższe wykształcenie), uważasz ze to za dużo?.Po kilkunastu latach pracy? Właśnie naplułaś w twarz mnie i pozostałym zwykłym urzędnikom.
22. Dodane przez fx, w dniu - 26-01-2017 10:33
do kom.7 przedterminowe wybory kiedy ogłosili, bo nie dosłyszałem?
23. Dodane przez xxx, w dniu - 26-01-2017 10:33
(...) blokuje wszystkie wypowiedzi na tej grupie fb, które nie są po jej myśli :/
24. Dodane przez kris basket, w dniu - 26-01-2017 10:35
Co ci ludzie mają w głowach?Drugie KOD!Szaleńcy.Podobnie jak PO nie potrafią pogodzić się z porażką i wolą ludzi.Po co to nagłaśniać.Proponuję dobrego lekarza.
25. Dodane przez Przemo, w dniu - 26-01-2017 10:35
Kobieto, nacpalas sie dopalaczy? Proponuje referendum za ubezwlasnowolnianiem kobiet z takimi glupimi inicjatywami. Lepiej wyprowadz sie z Leszna jak ci cos nie pasuje i nie siej zamentu.
26. Dodane przez Piotr, w dniu - 26-01-2017 10:39
A za czyją pieniądze chciał postawić pomnik Smoleński nie ludzie to partia wyrzuci tego pana za brak pomnika
27. Dodane przez Aga, w dniu - 26-01-2017 10:39
ordynus
28. Dodane przez kabała, w dniu - 26-01-2017 10:40
Mieszkancy Leszna- nie skladajcie zadnych podpisow Kamila jest wrogo ustawiona do Pana Prezydeta.To sa jej prywatne sprawy.Nie wciagaj w to mieszkańcow Leszna
29. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 26-01-2017 10:43
Przez te 2 lata nic nie zrobili a naobiecywał Prezydent, byłem na debatach w domu kultury za to powinien być usunięty !!!
30. Dodane przez Edward, w dniu - 26-01-2017 10:47
Dlaczego Pani nie ogłaszała referendum za poprzedniego prezydenta który panował 16 lat i czy wszystko było tak OK, wszystkie 14 zarzutów też można było zarzucić Panu Malepszemu, punkt widzenia z punktu siedzenia. Czy za tym nie kryje się zemsta, układ że obecny Prezydent nie chce wypłacić za roboty które firma jednego z radnych przekroczyła termin o 41 dni.
31. Dodane przez Patriota, w dniu - 26-01-2017 10:49
Prawda jest taka, że ktoś chce się dorwać do władzy (nawet podejrzewam kto) i trzeba posprzątać prezydenta...ale nie może tego zrobić oficjalnie żaden polityk - bo polityk może to przecież zrobić już teraz ale nie ma tyle haków ...więc zrobi to jakaś tam Pani o której nikt nic nie wie i która jest jedną z nas (teoretycznie) założy się jakieś ugrupowanie co walczy o zwykłych ludzi a jak wybiorą nowego prezydenta to temat ucichnie...a prezydent będzie już nowy lepszy...bujają zwykłych ludzi i myślą że sami głupi tu żyją i wszystko łykną POWODZENIA!!!!
32. Dodane przez Radek, w dniu - 26-01-2017 10:55
I dlatego p. Kamila Schaschner blokuje ba FB swoich przeciwników ?? Nie chce dyskutować tylko jak jej się coś nie podoba to blokuje użytkowników. 
 
Tu nie chodzi o konstruktywna dyskusję, a o absurdalne zarzuty tej pani.
33. Dodane przez maria, w dniu - 26-01-2017 10:57
Szanowna Pani niskie zarobki ??? Ja pani oddam swoją pensje po 40 latach pracy dostaje najniższą krajową , i w pełni popieram Pana Prezydenta za to ,że poobniżał pensje prezesom i jestem pełna podziwu ,że sam zrezygnował ze swojej podwyżki , brawo Panie Prezydencie - Jesteś Pan Wielki ")
34. Dodane przez Piotr, w dniu - 26-01-2017 11:00
A co to jest rewitalizacja spoleczna ? To jakas nowa jednostka chorobowa paranoikow?
reklama
35. Dodane przez Marcin, w dniu - 26-01-2017 11:02
mimo że nie przepadam za polityką, Oddanie Miasta z rąk pana Łukasza,do rąk tej (...) to zbiorowe samobójstwo
36. Dodane przez Wit, w dniu - 26-01-2017 11:02
Jej twarz mówi wszystko. Ją trzeba leczyć! Z
37. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 26-01-2017 11:04
Przez te 2 lata nic nie zrobili a naobiecywał Prezydent, byłem na debatach w domu kultury za to powinien być usunięty !!!
38. Dodane przez Paranoja, w dniu - 26-01-2017 11:04
A mnie żal tej pani, bo to kolejna polska malkontentka, która niestety widzi tylko to, że szklanka od połowy jest pusta :( 
Przecież Prezydent do tej pory zdziałał więcej dobrego, niż poprzednicy przez całe kadencje. 
Kto w ogóle ją popiera?!?
39. Dodane przez Gaston, w dniu - 26-01-2017 11:04
Nie oddamy tobie pana prezydenta nie jedno miasto by takiego chciało mieć,może ciebie odwołamy.A dla kogo to wszystko prezydent robi dla siebie raczej nie tylko dla mieszkańców.
40. Dodane przez ewika, w dniu - 26-01-2017 11:05
To jest kompletnie niepoważna osoba, należy ignorować ją i jej argumenty. Żenujące..szkoda sił i energii. A miasto jest coraz piękniejsze, mam nadzieję, że mentalnie również, dlatego skupmy się na tym, co ważne.
41. Dodane przez Kasia, w dniu - 26-01-2017 11:10
Nie mam fejsbuka więc nie poczytam, ale odniosę się do tego co przeczytałam. Nie wierzę własnym oczom. To tego typu oszołomy funkcjonują? Jak można za taki durne powody oskarżać prezydenta?  
Jemu owszem można zarzucić kolesiostwo, bo nie przyjmował na stołki z klucza kompetencji a z klucza znajomości. Za prawidłowo wykonywaną pracę potrafi wyrzucać z pracy, bo mu ktoś albo jednemu z jego prezesów okoniem staje (np. w jednej ze spółek miejskich -sprawa ubezpieczeń jeszcze będzie miała prawdopodobnie kontynuację). Może się także nie podobać zmiana poglądów, bo zmienił się polityczny wiatr. Kiedyś PŁB był członkiem i posłem z ramienia PO, teraz brata się z PIS, czyżby był pod wpływem przewodniczącego rady? Nie mając w niej większości będzie już do końca kadencji skazany na potyczki. Powinien być bardziej niezależny i nie słuchać tych głosów zza pleców.
42. Dodane przez BoB, w dniu - 26-01-2017 11:11
Co za kretyński pomysł. Zarzuty z (...) wzięte. Moim zdaniem jedyne na czym jej zależy to dorwanie się do koryta, ale tu jest w błędzie. Obojętnie czyją jest marionetką, to nikt jej nie dopuści do władzy.
43. Dodane przez BoB do 12, w dniu - 26-01-2017 11:13
a może po Rusieckoju...
44. Dodane przez B., w dniu - 26-01-2017 11:14
Zaznaczę, że nie podoba mi się sposób wypowiedzi tej Pani i podejście do potencjalnego wyborcy, ale z niektórymi zarzutami zgadam się - w kampanii było wszystko pięknie, a na stołku już po swojemu (każdy następny zrobi to samo - mam tego świadomość, ale jak się kogoś oskarża, a potem robi to samo to sorry).
45. Dodane przez papa kunia, w dniu - 26-01-2017 11:20
odwołać zwolnić wyrzucić
46. Dodane przez INTERNET I MŁODOŚĆ, w dniu - 26-01-2017 11:29
Facebooki i arogancja młodych w zdecydowany sposób zaczyna napierać na nadszarpnięty i schorowany kręgosłup starego systemu społecznego obecnego świata. 
Nie jestem ślepym fanem polityki obecnego Prezydenta, lecz poznałem w swym życiu wielu aroganckich ludzi, którzy z lekkością i zarazem bezczelnością, formułowali poglądy ni jak pasujące do danej rzeczywistości. 
Nie znam tej Pani, ale jeśli znana ma być jedynie z banku żywności, to gratuluję jej tupetu. 
Same sformułowanie zarzutów, już u samej podstawy brzmi nielogicznie- no bo jak można zarzucać rozpasanie w wypłatach dla urzędników miejskich, gdy zdecydowana większość z nich zarabia tak marne grosze, że pozwolę sobie przemilczeć ten temat,jedynie w delikatnym odruchu wycierając łezkę płynącą z oka w wyniku dogłębnego wzruszenia. 
Mógłbym wymieniać kolejne niedorzeczności sformułowane przez ową facebookową organizatorkę, lecz nie chcąc nadwyrężać czasu czytelników portalu, skupię się ostatecznie na tym kolejnym i na tyle. 
Rewitalizacja Społeczna - To szalenie interesujące, że tak wielu i zazwyczaj bardzo młodych ludzi, częstokroć wyalienowanych z rzeczywistego świata w wyniku przesadnego zaangażowania i długotrwałego pozostawania w cyberprzestrzeni rzuca na lewo i prawo terminami , których tak naprawdę nie czuje. 
Zawodowo zaangażowany w działaniach dot. powyższego tematu,nie przypominam sobie autorki referendum, jako osoby zapraszanej ani po stronie gości , a tym bardziej prelegentów, sympozjów naukowych poświęconych owemu problemowi. 
Proponowałbym Pani mały powrót do przeszłości i skupienie się nad budową właściwej podstawy własnej kariery - bo nie chciałbym aby jakiś filip z konopi, został prezydentem jedynie dla tego , że coś mu się wydaje 
Serdecznie pozdrawiam Leśny Władek.
47. Dodane przez Grand, w dniu - 26-01-2017 11:32
Panie Prezydencie spokojnie.Leszno jest z Panem 
48. Dodane przez mariusz, w dniu - 26-01-2017 11:37
Szopka - kobieto do roboty a nie bzdurami się zajmujesz.Ciekawe gdzie ta pani mieszka bo na pewno nie w Lesznie
49. Dodane przez miś, w dniu - 26-01-2017 11:38
Jaka czapka taka głowa;)Fajna jest jak Krystyna P.:))))
50. Dodane przez ale żal, w dniu - 26-01-2017 11:39
kobieto lepiej żebyś nie pojawiła się u mnie pod drzwiami. A za odwołaniem nie zbierzesz więcej niż kilkaset podpisów od podobnych (...) do ciebie.
51. Dodane przez TE, w dniu - 26-01-2017 11:39
A może ta pani wybrała się do sanatorium celem przewietrzenia głowy?
52. Dodane przez Adam, w dniu - 26-01-2017 11:44
Prezydent obiecuje, a robi i tak co chce. Jestem za odwołaniem
53. Dodane przez Tomek72, w dniu - 26-01-2017 11:47
Inicjatywa Leszczyńskiego KODu ? 
 
LUDZIE ! 
 
Po to aby wychodzić na ulicę, odwoływać legalnie wybranego prezydenta, czy rząd / sejm - TRZEBA MIEĆ NA PRAWDĘ WAŻNE POWODY! 
 
"... Kamila Schaschner tłumaczy, że powodem złożenia wniosku jest niezadowolenie z działań prezydenta Łukasza Borowiaka..." 
 
 
Nie może być tak, że mniejszość, która przegrała wybory - żądała WCZEŚNIEJSZYCH WYBORÓW, bo w ten sposób  
 
będziemy mieli w Polsce wybory 2 razy w roku !!! a nie co 4 lata (lub co 5).
54. Dodane przez Marta, w dniu - 26-01-2017 11:50
Ta Pani jest niepowazna,mieszka blisko mnie osiedle Prochownia,niech zajmie się lepiej rodzina.
55. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 26-01-2017 11:53
Wątpię, czy tej dziwnej kobiecie uda się uzbierać te 5 000 podpisów. Aż tylu wariatów, to chyba w Lesznie nie ma. Prezydent ŁB ideałem nie jest, ale idealny prezydent nie istnieje. Skończ kobieto i wstydy SOBIE oszczędź.
56. Dodane przez elew, w dniu - 26-01-2017 11:54
Kobieta ma prawo organizować zbiórkę podpisów, jest demokracja _ póki co - więc nie ma co się wzburzać. Zobaczymy ile osób poprze ten wiosek.
57. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 26-01-2017 11:55
Postulat wyrzucenia Borowiaka ze stołka jest ze wszechmiar słuszny. Ale nie rękami tej pani. Niepotrzebnie się wygłupia, robi krecią robotę. Reasumując: NIE dla Borowiaka, NIe dla Schaschner
58. Dodane przez bana, w dniu - 26-01-2017 11:56
co to za głupi pomysł????!!! i kto niby ma być Prezydentem miasta?? znów ten staruszek???!!!
59. Dodane przez Ala, w dniu - 26-01-2017 11:58
PODAM PRZYKŁAD MIAŁA NOWA FIRMA PRZYJŚĆ DO LESZNA Z OPAKOWANIAMI KARTONOWYMI I CO ? PREZYDENT SIĘ NIE ZGODZIL PONIEWAŻ BYŁA BY KONKURENCJA DO KRZYCKA . WIEC WNIOSEK JEDEN WIELKIE KOLESIOSTWO A NIE PATRZY CZY MIESZKAŃCY MAJĄ PRACĘ
60. Dodane przez Karol, w dniu - 26-01-2017 12:01
Ale sie ujawnili zwolennicy ;) władzy.mam to gdzies bo to jedna banda ale myśle ze przeciwników jest duzo wiecej tylko nie ujawniają sie bo to nie jest trendy.osobiscie widziałbym pana rusieckiego na fotelu i bardzo żałuje ze nie startował w wyborach bo by je w cuglach wygral
61. Dodane przez wrrrr, w dniu - 26-01-2017 12:02
Kobieto-opamietaj się,Jesli myslisz ,ze uda ci sie zajac prezydencki fotel ,to faktycznie powinnas sie leczyc.Prosz o wyjasnienie terminu -rewitalizacja spoleczna.
62. Dodane przez kkosk, w dniu - 26-01-2017 12:04
To jest żenada. Wstyd dla naszego miasta . Ta pani przynosi nam tylko wstyd tymi bredniami które wypisuje na fb.
63. Dodane przez MK88, w dniu - 26-01-2017 12:05
Takie pytanie nasuwa mi się dlaczego takie referendum nie było zrobione za czasów Maleszego? Nie padło nawet hasło o referendum? Kiedy ktoś (Ł.B.) wziął się za robotę i zaczał robić cos pożytecznego dla miasta i społeczeństwa nagle ludzie zaczęli się burzyć i narzekać. No co jest z wami narodzie?!? Przecież sami go wybraliśmy! Wiec teraz siedźcie cicho i dajcie Ł.B. zrobić jeszcze więcej, bo ja nie pamiętam żeby Malepszy chodź przez rok zrobił i udzielał się tyle co Borowiak! 
A jak coś komuś coś się nie podoba to wiecie, świat stoi przed Wami z otwartymi ramionami :)
64. Dodane przez sab, w dniu - 26-01-2017 12:09
Jeśli jakiś urzędnik uważa, że zarabia za mało, to zawsze może poszukać pracy na wolnym rynku, ale uwaga, tam za picie kawy nie płacą :)
65. Dodane przez marek, w dniu - 26-01-2017 12:11
baba niech się lepiej weźmie do roboty
66. Dodane przez Myszon, w dniu - 26-01-2017 12:14
Jednoosobowa grupa mieszkańców w postaci p. Kamili, której wypowiedzi sugerują jednoznacznie jej problemy z psychiką. Ona ma jakąś obsesję na punkcie prezydenta i sama chce zająć jego miejsce. Owszem, krytycyzm w ocenie prezydenta jest potrzebny, jednak wszystkie wypowiedzi tej pani osiągają wyżyny absurdu, a poziom kultury dyskusji - lepiej przemilczeć. Próbowałem podyskutować z nią na fb, ale jak pozostali rozmówcy - dowiedziałem się że mam za małe wykształcenie żeby z nią rozmawiać, a potem zostałem zablokowany. Może i lepiej, szkoda energii na dyskusje z osobą niezrównoważoną. Kononowicz to przy niej wzór logicznego rozumowania i kultury osobistej.
67. Dodane przez ben, w dniu - 26-01-2017 12:25
nazwisko typowo szalom, a co do postulatów - nie znam tej pani, choć z Boro ma rację w wielu wątkach, ale o tym wie większość ogarniętych mieszkańców miasta - czyt. nie lizusów i urzędasów
68. Dodane przez Marek Nowacki, w dniu - 26-01-2017 12:26
Pani Kamila Schaschner na Facebooku: "Wczoraj przechodziłam koło Placu Metziga i mało się nie przewróciłam o małą przeszkodę. Nie wiem jak to nazwać bo pomnik to nie jest, postać??? figura???. za 80.000 zł. To coś przeszkadza w wejściu na plac i jeszcze kosztowało nie małe pieniądze. Zastanawiam po co i dla kogo? Większość mieszkańców miasta Leszna nie wie, kto to był Grochowiak, ja też musiałam poszerzyć wiedzę" 
 
 
i skierowana do niej odpowiedź: "Szanowna Pani, poezja Stanisława Grochowiaka znajduje się w podstawie programowej Ministerstwa Edukacji Narodowej z języka polskiego (R: II.2.3, 4, II.4.1) Omawiany jest wiersz "Do Licy" gdzie w podstawie określa się wymagania: 
- w wierszu Grochowiaka uczeń dostrzega topos miłości i śmierci 
- określa jego funkcję 
- wskazuje zastosowane w wierszu środki artystyczne i określa ich funkcje 
- pisze rozprawkę na temat znaczenia mitów dla kultury europejskiej 
- odczytuje wiersz Grochowiaka jako dialog z poezją Horacego 
- wyjaśnia, dlaczego archetypy, mity i toposy greckie (śródziemnomorskie) można nazwać wspólnym językiem kultury europejskiej 
W razie wątpliwości proszę sprawdzić samej na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej."
69. Dodane przez Monika, w dniu - 26-01-2017 12:33
Śmiech na sali.... Dlaczego teraz za Borowiaka a nie wcześniej gdzie prezydent radni zadłużali miasto a w mieście nic się nie działo czy ktoś z nich wpadł na pomysł obniżenia diet nie brali tyle ile im dawano bez żadnych skropolow.... A ta pani powinna skonsultować się z lekarzem nie wiadomo o co jej chodzi czy o zbyt duże panujące bezrobocie czy ludzie na nie odpowiednich stanowiskach czy bezrobotny czy wykształcony czy pracujący jeżeli ma inne zdanie niż ona jest obrażony i oceniany na podstawie profilu fb dokształcic powinna się ona by z sensem i metorycznie pisać swoje wypowiedzi bo pisze coś czego nie rozumie obrażając ludzi o brak kompetencji i czytaniu ze zrozumieniem wszyscy są jednego zdania co do niej odwiedzają jej profil żeby się wyrzyc nerwowo albo dla śmiechu.... Nie jest to popularne bo ma poparcie a i to ze zakłada fałszywe konta by komentować jako poparcie jej działan tez wiemy..... Człowiek który za pomoc żąda czegoś w zamian nie licząc się z zdaniem innych i wymuszają swoje na innych nie jest pełni świadomy
70. Dodane przez Trzy światy, w dniu - 26-01-2017 12:36
Pierwszy świat obecnego Prezydenta Miasta Leszna nie jest doskonały. Ten zawodowy oczywiście. W prywatne aspekty życia nie wnikam. Sporo przypadkowości i przeciętnych lub nawet kiepskich decyzji, połączonych z niektórymi, które oceniam jako dobre. 
 
Drugi świat - Pani Kamili , również wydaje się być daleki od doskonałości. Znam ją tylko z FB, ale podchodzi do tematu bardzo emocjonalnie, od d**y strony. Kreuje siebie jako kandydatkę na nowego prezydenta w sposób mało profesjonalny i zniechęcający do siebie wielu ludzi. To, że Prezydent popełnia błędy, to nie znaczy, że akurat Pani dostanie mandat społeczny. 
 
Świat mieszkańców Leszna jest mocno zróżnicowany. Każdy oczekuje czegoś innego, ale jeśli ktoś chce ich do siebie i czegoś przekonać, to powinien się do tego dobrze przygotować. Nie sztuka jest zamienić siekierkę na kijek. Jeżeli mają być zmiany, to na lepsze. 
 
Czuję, że efekt zderzenia tych trzech światów będzie taki, iż działania Pani Kamili wzmocnią pozycję obecnego Prezydenta Miasta. Skończy się na zamieszkaniu w szklance wody. Choć mały wstrząs od czasu do czasu jest ponoć wskazany i potrafi nieco oczyścić myślenie.
71. Dodane przez kasia, w dniu - 26-01-2017 12:37
A mi się podoba, że za kadencji Pana Borowiaka zaczyna się tyle fajnych zmian w Lesznie i sporo się dzieje. Kobieto ogarnij się i za robotę się weź!!!!!
72. Dodane przez Luca Salieri, w dniu - 26-01-2017 12:38
Koncepcja Pani Kamila Schaschner na rozwój Leszna zaprezentowana na na Facebooku: "koncepcja rozwoju miasta: 
1.Wykorzystać położenie geograficzne miasta Leszna (małe miasto, okolice lasy i jeziora, między Poznaniem a Wrocławiem), co pozwala na wykorzystanie tych walorów poprzez zapraszania innych ludzi do zamieszkania w naszym mieście. Miasto Leszno stanie się tzw. "sypialnią" dla ludzi, którzy będą żyć w Lesznie, a pracować w dużych miastach, bo pozwalać na to będzie łączność przez rozwiniętą sieć kolejową. Będzie pendolino, które skróci czas dojazdu do 30 minut. Praca w Poznaniu czy Wrocławiu nie będzie dla nikomu uciążliwa. 
2. Rozmowy z właścicielami leszczyńskich firm, w celu obniżenia podatków na rzecz wzrostu wynagrodzeń dla pracowników, która wiąże się z lepszym rozwojem firm i osób tam zatrudnionych. 
3. Nawiązanie współpracy z ościennymi gminami w celu uzyskania dotacji na rzecz ekologicznego rozwoju miasta. 
4. Darmowa komunikacja dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia, jeśli jednak finanse na to pozwolą to komunikacja darmowa dla wszystkich. 
5. Darmowy Internet w mieści. 
6. Burzenie starych przedszkoli i wybudowanie nowych nowoczesnych, przyjaznych przedszkoli. 
7. Edukacja społeczna, ekonomiczna, ekologiczna. 
8. Wspieranie mikroprzedsiębiorstw leszczyńskich, a nie rozbudowa centrum handlowych pochodzące z kapitału zagranicznego. 
9. Urzędy przyjazne, kompetentne, pomocne dla petenta. 
10. Pomoc biednym, chorym, nieporadnym życiowo. 
11. Wsparcie spółdzielni mieszkaniowych, by zaczęły budować mieszkania dla młodych ludzi. 
12. Zmniejszanie zadłużenia miasta. 
13. Zaprzestanie wyprzedaży zasobów miasta. 
14. Zmniejszenie emigracji mieszkańców miasta na rzecz imigracji. Zachęcenie ludzi do powrotów ludzi z zagranicy. Pozwoli to godne życie w mieście Lesznie. 
15. Zmniejszenie wynagrodzeń o 50% dla prezydenta i radnych. 
16. RODZINA+ SPOKÓJ to wartość najcenniejsza. 
TO WSZYSTKO JEST MOŻLIWE JEŚLI MACIE TE SAME POGLĄDY. ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYM RUCHU. MOJE DZIAŁANIA MOŻECIE ZOBACZYĆ NA PROFILU LESZCZYŃSKIEGO BANKU ŻYWNOŚCI. TO MIESZKAŃCY TWORZĄ MIASTO, NIE WŁADZE MIASTA" 
 
i moja polemika: ""Miasto Leszno stanie się tzw. "sypialnią" dla ludzi, którzy będą żyć w Lesznie, a pracować w dużych miastach, bo pozwalać na to będzie łączność przez rozwiniętą sieć kolejową. Będzie pendolino, które skróci czas dojazdu do 30 minut" 
 
Tak bezsensownego postulatu to się nie spodziwałem i jest na na zasadzie niech w Lesznie będzie lotnisko, wtedy lot z Leszna do Poznania wyniesie 15 min. i praca w Poznaniu czy Wrocławi nie będzie uciążliwa. 
Odoba, która to napisała jest TOTALNYM IGNORANTEM w sprawach kolejowych. 
Po piewsze składy ED250 (tzw. Pedndolino od włoskiwgo wahadełko) zostały zakupione z funduszy UE i przeznaczone są na konkretne trasy (na dziś jest to przede wszystkim CMK) i nie są składami o charakterze lokalnym tylko dalekobieżnym. 
Po drugie gdyby nawet nie wiem jaką mocą kursowały (konieczna jest zmiana warunków użytkowania ED250 i zgoda KE) to tafyfa obowiązująca w nich jest tafyfą dalekobieżna czyli na dziś bilet Leszno - Poznań kosztowałby tyle co na trasie Iława Główna - Malbork (69 km) tj, 59 zł w jedną stronę, do Wrocławia, jako, że jest dalej to (biorąc pod uwagę aktualną taryfę) 106 zł w jedną stronę. 
Po trzecie nie sądzę aby Prezydent miał mozliwość wpływu na taryfę PKP Intercity. Pociąg do podróży 
Po czwarte Krajowy Program Kolejowy - o ile autor(ka) wie o czymś takim nie zakłada podniesienie powyżej vmax 200 km/h prędkości na LK271 - a co za tym idzie nawet gdyby Prezydent Leszno Łukasz Borowiak miał taką moc sprawczą (niczym Bruce Wszechmogący) i puścił ED250 byłoby to kompletnie nieopłacalne dla przewożnika. 
Po piąte na LK271 PKP Intercity. Pociąg do podróży dedykuje składy wagonowe (po modernizacji) a nie składy typu EZT 
Po szóste podmiotem odpowiedzialnym za rozwój sieci kolejowej nie jest Prezysent Leszno Łukasz Borowiak, a MIB i PKP PLK w oparciu o przyjęty KPK 
Po siódme kwestia dojazdów do pracy to nie pociągi PKP Intercity. Pociąg do podróży ale przede wszystkim Przewozy Regionalne i Kolej Aglomeracyjna 
 
Mógłym argumentów podać naprawdę więcej ale szkoda mi czasu. Najpierw trzeba mieć podstawową wiedzę z danej dziedziny, później można wysuwać postulaty. Ten z Pendolino jest nie dość, że infantylny to jeszcze pozbawiony kompletnie przełożenia na stan faktyczny. 
Naprawdę czasem lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości (ostatnie zdanie to cytat z Mark'a Twain'a)" 
 
Jej odpowiedź (pani Kamili Schaschner): "Dzisiaj nic nie opłacalne, tylko rewitalizacja miasta i to najlepiej na ulicy Chrobrego i przyległych ulic. Chciałabym tylko wspomnieć, że nie każdy spędzał dzieciństwo na Chrobrego." 
 
mój komentarz: "nie chodzi o opłacalność tylko o mozliwości prawne - proponuję jeszcze raz przeczytać ze zrozumieniem moją polemikę, a najlepiej pobrać Krajowy Program Kolejowy i dokładnie się z nim zapoznać, uniknie się wysuwanie bzdurnych postulatów.: 
 
Jej odpowiedź: "Bez komentarza" 
 
i moje stwierdzenie: "Ruch społeczny "Bez komentarza" dla Leszna jeśli na konkretą polemikę jest odpowiedź "bez komentarza" to nie świadczy to dobrze o ruchu, moje argumenty merytoryczne - odpowiedź ruchu - z poziomu piaskownicy" 
 
I tylko tyle, to wystarczy za komentarz o merytoryczności pani Schaschner 
 
Oryginał dostępny na FB (w razie problemów ze znalezieniem mam screeny)
73. Dodane przez miły, w dniu - 26-01-2017 12:46
Ta Pani nawet niema polskiego nazwiska więc.milcz kobieto z tym swoim referendum
74. Dodane przez Leszczyniakna, w dniu - 26-01-2017 12:48
Pani Kamilo może Pani tu odpowie kto należy do Pani Ruchu??Lub poda Pani liczbę członków. Nie widać również na Pani profilu bieżących informacji o ilości podpisów pod referendum co Pani obiecywał w swoich postach.
75. Dodane przez twój dedek, w dniu - 26-01-2017 12:50
moge cie pozdrowic z dębca nowego? coć kobieto znów wymyśliła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
76. Dodane przez Jim jam, w dniu - 26-01-2017 12:55
Pani Kamilo pani odstawi proszki.
77. Dodane przez spid73, w dniu - 26-01-2017 13:01
w du... się poprzewracało, do garów a nie do polityki
78. Dodane przez WIDZĘ SZOK, w dniu - 26-01-2017 13:02
Ale ja bym tu się za dużo nie śmiał.
79. Dodane przez dodano,dzisiaj.., w dniu - 26-01-2017 13:02
Ci co tak bezczelnie i chamsko atakują tą panią dają świadectwo braku zrozumienia, że żyjemy w.t DEMOKRACJI - tak więc ich prostactwo i niewiedza może jedynie zaszkodzić +temu+ prezydentowi.....Moje gratulacje dla tej pani i wiary w społeczeństwo obywatelskie w Lesznie...
80. Dodane przez Chore miasto, w dniu - 26-01-2017 13:09
Jestem zniesmaczony i zdegustowany tymi prymitywnymi komentarzami wazeliniarzy Borowiaka. Mam wrażenie, że są one w większości przeciwko tej Pani a nie za Borowiakiem. Tak słabego prezydentura Leszno jeszcze nie miało.
81. Dodane przez Kabaret, w dniu - 26-01-2017 13:17
Polecam tej Pani udać się o poradę do poradni specjalistycznej. Pan Łukasz Borowiak robi dla tego miasta więcej nuż nie jeden poprzedni prezydent. Ciekawe ile tej Pani płacą za to zamieszanie?
82. Dodane przez do 48, w dniu - 26-01-2017 13:28
Okolice Prochowni ; )
83. Dodane przez podatnik, w dniu - 26-01-2017 13:39
Pani Kamilo,proszę nie bujać w obłokach,wybory za nie całe 2 lata.Proszę nie narażać podatników na dodatkowe 
duże koszty.Proszę zgłosić swą kandydaturę w przyszłych 
wyborach i mieszkańcy dokonają oceny przy urnach, Pani 
i Pana prezydenta miasta.
84. Dodane przez do kom. 59, w dniu - 26-01-2017 13:43
To całkiem poważny zarzut. Prezydent Leszna faktycznie nie zgodził się na tworzenie w Lesznie nowych miejsc pracy i na zwiększenie przychodów miasta (np. z tytułu podatku CIT i od nieruchomości)?
85. Dodane przez nie, w dniu - 26-01-2017 13:45
Przestańcie mieszać do działań tej kobiety KOD. 
Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
86. Dodane przez Max, w dniu - 26-01-2017 14:14
Co oni palą w tym Ruchu Leszno dla mieszkańców?
87. Dodane przez do 72, w dniu - 26-01-2017 14:18
Nawet jeśliby między Lesznem, Poznaniem i Wroclawiem kursował odrzutowiec, to nikt się do Leszna nie przeniesie, bo wcale nie jest tu taniej niż metropoliach, a czas jazdy pociągu trzeba przemnożyć razy 2 lub 3 na dojazdy do dworca :)
88. Dodane przez Brukowiec, w dniu - 26-01-2017 14:23
Pani Kamilo - na FB nazwała Pani Elkę brukowcem, który nie chciał pisać o referendum. Przeprosi ich Pani teraz?
89. Dodane przez olka, w dniu - 26-01-2017 14:37
Przerost administracyjny, kolesiostwo, ceny za śmieci, układy w spółach i wiele innych spraw.
reklama
90. Dodane przez zbulwersowana, w dniu - 26-01-2017 15:01
wystarczy tylko poczytać na tej durnej stronce jaki jest ton wypowiedzi tej pani ludzie sie z tego smieją a hejt jest odwzajemniany pewnie cale zbieranie podpisów zakonczy sie tak szybko jak sie zaczelo A osąd tej pani przyćmiewa strata syna .
91. Dodane przez do 88, w dniu - 26-01-2017 15:03
Teraz to brukowiec, co chce pisać
92. Dodane przez Kamila, w dniu - 26-01-2017 15:04
Pani Kamilo kto panią sponsoruje? Czy to prawda bo głośno w mieście od dłużnego czasu ze typuje panią na Prezydenta Miasta Leszna (...) z która działała Pani (...) , a jednocześnie nie moze pogodzić się z przegrana w ostatnich wyborach z ramienia lewicy Kobiety wejście się za robotę i pokażcie co potraficie a nie za politykę. .Moze jeszcze Pani Kamilo co pani prezentuje sobą żeby poderwać mieszkańców . Sadze ze to pani nie uda się..jest to primitywne myślenie. Zagłosujemy za obecnych Prezydentem Łukaszem Borowiakiem!
93. Dodane przez Charceż betlejemski, w dniu - 26-01-2017 15:05
Albo jest to leszczyńska mutacja projektu typu: "Betlejewski. Prowokacje", albo ten Kononowicz w spódnicy rzeczywiście wymaga terapii psychiatrycznej.
94. Dodane przez Antek, w dniu - 26-01-2017 15:11
Leszno dla mieszkańców To Pan prezydent robi cyrk i to wszyscy widzą. 
Pani K...może trochę szacunku, bo jak narazie pani jest tak ograniczona, że brak słów
95. Dodane przez Staszek, w dniu - 26-01-2017 15:12
gdzie psychiatra?
96. Dodane przez Czarny, w dniu - 26-01-2017 15:19
Kto to finansuje? Kobieta nam tworzy lokalny KOD. Już na FB się z nią pisałem i mogę napisać tylko jedno populizm i obłuda. Każdy kto jej odpowie inaczej niż ona oczekuje jest człowiekiem prezydenta. Ale nawet osoby , które są w opozycji do Pana Borowiaka nie popierają tej osoby. Polecam wam wpis na FB jak to się Kamila zna na ekonomi i jak się jej uczyła ;)
97. Dodane przez Jan, w dniu - 26-01-2017 15:20
kolejny oszolom ta starsza pani ! Prezydent najlepszy jaki byl !
98. Dodane przez ZBIGNIEW, w dniu - 26-01-2017 15:26
Szanowna Pani. Prezydent Miasta Leszna Pan Łukasz Borowiak został wybrany w wolnych wyborach demokratycznych zgodnie z Prawem wyborczym które obowiązuje w Naszym Kraju RP i został wybrany większością głosów przez mieszkańców na stanowisko Prezydenta Miasta Leszna. Uważam że pan Prezydent Łukasz Łukasz Borowiak Godnie pełni powierzony jego osobie urząd i godnie reprezentuje Miasto Leszno na terenie województwa jak i w kraju godnie wypełnia obowiązki które należą do niego Jak do prezydenta Miasta. Mając na uwadze dobro społeczeństwa leszczyńskiego i jego miasta trzeba zauważyć ze jest godnym gospodarzem i umie pokonywać i dokonywać bardzo trudnych i mocnych decyzji dla mieszkańców.  
Nawiązując do Pani wypowiedzi o urzędnikach do ich wynagrodzeń uważam ze są słuszne do zajmowanych stanowisk jak również do obowiązków jakich wykonują urzędnicy Miasta Leszna podlegający pod Prezydenta jak również do zadań im powierzonych.  
 
Szanowni Mieszkańcy dla Leszno dla mieszkańców uważa nie co inaczej a jestem ciekaw czy szanowna Pani jak by pracowała w urzędzie to by nie wołał o podwyżkę ???????? Patrząc dzisiaj na Prace  wykonywane przez urzędników i Prezydenta Miasta są Bardzo dobre jak i zadawalające, uważam to Referendum za nie potrzebne a na pewno za Bardzo złe. Mają na uwadze dobro mieszkańców Leszna i Miasta Leszna chciał bym podkreślić ze wybraliście w wolnych wyborach demokratycznych najlepszego gospodarza który gonie wypełnia zadania powierzone.  
 
Jeśli coś nie pasuje wam jako mieszkańcom miasta to proponuje zorganizować spotkanie z Prezydentem Miasta Łukasz Borowiak a gwarantuje wam ze na pewno Pan Prezydent z wami się spotka i porozmawia. Na koniec chciał bym zadać pytanie czy i kiedy było takie spotkanie , czy kiedykolwiek Szanowna Pani zorganizowała spotkanie z Prezydentem?????? Jeśli NIE to zachęcam za rozmowy merytoryczne dają dużo pozytywnych owoców i są bardzo dostrzegane przez każdą z stron
99. Dodane przez do 87, w dniu - 26-01-2017 15:36
Ale ten komentarz to nie do mnie chyba, a do pani Kamili Schaschner - ona postuluje aby Leszno stało się >tzw. "sypialnią" dla ludzi
100. Dodane przez Pytanie mieszkańca, w dniu - 26-01-2017 15:46
A jakież to pytania chciałaby ta pani w tym referendum zadać? Tylko jedno - czy jesteś za odwołaniem obecnego Prezydenta Miasta Leszna? Czy tez od od razu drugie - czy jesteś za moją kandydaturą na PML ?
101. Dodane przez Luca Salieri, w dniu - 26-01-2017 15:50
i jeszcze jedna wymiana zdań na FB z panią Kamilą Schaschner 
 
KS: "Widzę, że po raz kolejny mam do czynienia ze zwolennikiem Pana prezydenta. Wyjaśniam znów jak uczniom, że pod pojęciem pendolino miałam na myśli szybki pociąg. JAka spółka będzie go obsługiwać to jest nieważne. Czy to będzie Intercity czy TLK, a może powstanie nowa spółka. Z obserwacji widzę, że infrastruktora kolejowa jest dostosowywana do zwiększenia prędkości pociągów. Jak zwykle łapie Pan za słowa. Skupia się Pan na ośmieszaniu, łapaniu za słowa, a nie skupia się na sensie tego przedsięwzięcia. Drogi Panie punkt widzenia,zależy od punktu siedzenia" 
 
I moja riposta: "Pani ośmiesza się sama, jest Pani totalnym ignorantem w sprawach kolejowych. Jeśli aspiruje się do stanowiska Prezydenta Leszna należy wypowiadać się PRECYZYJNIE. Te Pani obserwacje są wyjątkowo kipelskie (kolejny dowód ignorancji w temacie) - infrastruktura na LOTcie B jest nie ruszona, na chwilę obecą jest ukończony LOT A i modernizowany LOT C. Dodam, że LOT B jest najdłuższym odcinkiem modernizacji i jednocześnie najtrudniejszym dla wykonawców. "Czy to będzie Intercity czy TLK, a może powstanie nowa spółka." - aż nie chce mi się po raz kolejny pisać, więc mogę zrobić kopiuj - wklej (po raz kolejny dowód ignorancji w temacie) - nie ma spółki TLK. Skrót TLK to nic innego jak rozwinięcie Twoje Linie Kolejowe i jest to nie spółka a kategoria pociągów charakteryzująca się tym, że obsługiwane są przez zniemodernizowane przez PKP składy wagonowe. Nie łapię Pani za słówka, a podejmuję merytoryczną polemikę, bo przeciwieństwie do Pani mam pojęcie o czym piszę. Trzeba mierzyć siły na zamiary, a nie porywać się z motyką na słońce. W tym przypadku punk wiedzenia nie zależy od punktu siedzenia tylko od znajomości tematu i wiedzy merytorycznej, której Pani kompletnie brakuje."
102. Dodane przez admin, w dniu - 26-01-2017 15:53
Co za żal. Ja tam do Pana Prezydenta Łukasza Borowiaka nic nie mam...Zrobił dla miasta Leszna duzo bardzo dużo,zaden jego poprzednik tyle nie zrobil bede walczyc o niego a ta Pani nawet niech pod moje drzwi nie przychodzi (...)
103. Dodane przez Do Kamili, w dniu - 26-01-2017 16:12
Pani Kamilo , jest pani dzielna kobieta ,trzymamy za pania kciuki. Damy rade zebrac te ponad 5 tys . glosow. NIESTETY MUSIALA SIE PANI SPODZIEWAC CO BEDA "WYRABIALY " TE HEJTERSKIE HORDY MILOSNIKOW Borowiaka i Szczota i ze beda Pani dokuczac, obrazac, opluwac ...." kto krzyczy juz przegral " . Mamy nadzieje ,z e tym razem media dadza odpor HEJTEROM .
104. Dodane przez Roxxxxxx, w dniu - 26-01-2017 16:18
(...) Pani Kamila usuwa wszystkie komentarze jej nie na rękę na swoim profilu fb a tu tego zrobić nie może ;) obraża mieszkańców od niewykształconych i ułomnych grożąc że pozwie wszystkich do sądu za to że istnieje wolność słowa i każdy może wygłosić swoje zdanie na jej temat a stała się osoba publiczna i powinna się tego spodziewać. Żal mi naprawdę tej kobiety i współczuję rodzinie tylko. Pani pochodzi z Poznania i próbuje swoje chore ambicje przenieść na miasto Leszno lecz poparcie jest 00000
105. Dodane przez Kris, w dniu - 26-01-2017 16:19
Borowiak- popieram
106. Dodane przez do ZBIGNIEW kom. 98, w dniu - 26-01-2017 16:27
Co człowieku "bierzesz" - natychmiast to odstaw, ponieważ bardzo Tobie szkodzi. Jest mi Ciebie tak po ludzku żal. Nie myśl bo sobie możesz krzywdę zrobić.
107. Dodane przez Jan, w dniu - 26-01-2017 16:31
Proszę szanowną Panią o przemyślenie takiego kroku ponieważ jest to chyba za szybkie i pochopne oskarżenie Pana Prezydenta .Panie Prezydencie jestem za Panem/ pani z PISu/
108. Dodane przez Benon, w dniu - 26-01-2017 16:34
Jestem ciekaw ile z tych kom za obecnym prez.pisala rodzina znajomi etc... i to samo w druga stronę. Mam to gdzies ale za prezydentem juz nie zagłosuje i nie głosowałem.za duzo sie nasłuchałem złego ale to każdego indywidualna sprawa
109. Dodane przez Donia, w dniu - 26-01-2017 16:35
Kojarzę ja ze sp 9.orlem nie byla
110. Dodane przez GOŚĆ, w dniu - 26-01-2017 16:39
wysokie pensje urzędników, śmiech na sali. pracuję jako urzędnik i nie mam nawet 2000 na rękę; wszystkim się wydaje że my urzędnicy siedzimy, pierdzimy w stołki i popijamy kawę. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. WIEDZĄ TO CI KTÓRZY TAK JAK JA SA URZEDNIKAMI
111. Dodane przez Obywatel, w dniu - 26-01-2017 16:57
Panie prezydencie jestem z Panem i ma Pan mój głos w kolejnych wyborach. Nie przejmować się wariatami:)
112. Dodane przez Jan, w dniu - 26-01-2017 16:58
Proszę szanowną Panią o przemyślenie takiego kroku ponieważ jest to chyba za szybkie i pochopne oskarżenie Pana Prezydenta .Panie Prezydencie jestem za Panem/ pani z PISu/
113. Dodane przez do 110, w dniu - 26-01-2017 17:00
Może kaczką? W Polsce to wystarczy
114. Dodane przez kornik, w dniu - 26-01-2017 17:00
Panie Prezydencie spokojnie to tylko marna inicjatywa, która jest całkowicie pozbawiona podstaw merytorycznych.
115. Dodane przez Kargul, w dniu - 26-01-2017 17:36
To sa jakies jaja Obecny Prezydent jest naj lepszym Prezydentem jakie mialo Leszno. A (...) niech startuje na Sołtysa !!!
116. Dodane przez Umra, w dniu - 26-01-2017 17:40
"wysokie pensje urzędników,  
niskie zarobki mieszkańców" 
 
To urzędnicy z wiochy dojeżdżają, nie są z Leszna? 
To jestem miło zaskoczony. 
 
A jeśli komuś wadzi apel smoleński to nie potrzebnie . 
Z nieoficjalnych informacji Dziennika Gazety Prawnej wynika, że analizowane jest zwiększenie prędkości do 200 km/h m.in. na trasach Wrocław - Poznań (nr 271), a także Poznań - Szczecin (nr 351).  
http://epoznan.pl/komunikacja-news-73521-Poci(...)dkoscia_200_kmh
117. Dodane przez ZAGŁOSUJEMY !!!, w dniu - 26-01-2017 17:43
Zagłosujemy za odwołaniem p. Lukasza . Brak mu osiągnięć gospodarczych miasta - miasto nadal sie wyludnia jest nas już tylko ok, 61 500 mieszkańców a było 64500.!!! Pan Mytych opowiada o inwestorach a tu jak nie ma tak nie ma i musimy wyjeżdzać nianczyć starych ludzi w Niemczech -Po co zatem studiowaliśmy!? Nagrody w Urzędzie Miasta z naszych podatków lokalnych np. prosze sprawdzić ile dostała pani Krawiec (naczelnik budżetu) po pól roku pracy prawdopodobnie dostała od p. Borowiaka ok. 10 000 zł oprócz comiesięcznej pensji - czy to jest gospodarnośc !!!Pozdrawiam . Joasia P. (n-lka)
118. Dodane przez Głos, w dniu - 26-01-2017 18:00
Dobrze, że NIE głosowałem na Borowiaka ... i nigdy nie będę głosował ... Pani Kamilo jestem z Panią ... trzymam kciuki ...
119. Dodane przez Wioletta, w dniu - 26-01-2017 18:02
Proszę Cię kobieto nie osmieszaj się już wcześniej pisało że chcesz kandydować ludzie nie dajcie się nabic w butelkę niech tylko podejdzie pod moje drzwi to cała klatka mnie będzie slyszec
120. Dodane przez Antoni, w dniu - 26-01-2017 18:04
Czy moze pani powiedzieć jaka funkcje pełniła pani. Leszczyńskim Banku Żywności . Zbieranie odzieży czy od emerytów kasę.
121. Dodane przez Zdziwiona, w dniu - 26-01-2017 18:25
Dlaczego tytuł artykułu zaczyna się od "Będzie", a nie "Czy".
122. Dodane przez gosc, w dniu - 26-01-2017 18:51
Jak ta Pani chce urządzać referendum to za swoje pieniądze, bo ja jako płacąca podatki mieszkanka Leszna nie zgadzam się aby moje pieniądze były wydawane na fanaberie tej Pani!!
123. Dodane przez Zonk, w dniu - 26-01-2017 19:02
Nie ma szans kobieta
124. Dodane przez Adam, w dniu - 26-01-2017 19:16
Nawet Bareja by tej flegmy nie ogarnął...hahhhahahah zarąbista czapka z lisicy
125. Dodane przez do UMRA z koment. 116 (Luca Salieri), w dniu - 26-01-2017 19:30
Aby zwiększona była prędkość na LK271 nie może być przejazdów drogowych w osi torów. Temat zamknięty w zasadzie.
126. Dodane przez Antonio, w dniu - 26-01-2017 19:43
(...) ciekawe kto za nią stoi.... 
Poblokowała wulgarne komentarze i osoby, poniżej jej profil na fb - tam też można jej napisać co nie co 
 
https://www.facebook.com/kamila.schaschner.3?ref=br_rs
127. Dodane przez Ed, w dniu - 26-01-2017 19:45
Żal mi Cię kobito. Te referendum wsadź sobie między książki.
128. Dodane przez xxx, w dniu - 26-01-2017 20:14
Ta Kamila pochodzi z zatorza ,to co ona pisze na facebooku to komedia.Popieram Prezydenta .
reklama
129. Dodane przez Jessica, w dniu - 26-01-2017 20:20
Jezu Jarosław Kaczyński przy (...) to chodzący ideał. Weźcie eksmitujcie tę babę z Leszna. Brak wszelkiej ogłady, dystansu i olera wie czego jeszcze. (...) Pani Prezydent Kamilo Szasner proszę zejść ze sceny, bo kabaret sie już skonczyl. Skromnosc u niej na 1 miejscu !!!
130. Dodane przez Andrzej, w dniu - 26-01-2017 20:23
Dlaczego ludzie byli wypraszani gdy przychodzili ze swoją sprawą.Poprzednik tak nierobił.Wysłuchał interesanta a niewypraszał nieusłyszawszy z jaką sprawą się przychodzi.Był napewno lepszy.
131. Dodane przez do117, w dniu - 26-01-2017 20:25
Z Poznania ubylo 40.000,a z Konina 10.000,Glogowa 5.000,mamy niz kobiety nie rodza tylko pajacuja
132. Dodane przez Gość, w dniu - 26-01-2017 20:40
Uważam,że nie potrzebne jest odwołanie obecnego Prezydenta miasta Leszna. Pan Łukasz Borowiak naprawdę szczerze nadaje się na stanowisko Prezydenta miasta. Leszno to mój drugi dom, bo mam okazję przebywać codziennie w Lesznie i nigdy jeszcze od nikogo nie słyszałam żadnego złego słowa na P. Borowiaka. A jeśli chodzi o Panią Kamilę to uważam, że ona wcale nie ma racji i niech odpuści sobie ten cały cyrk co robi, bo to jest po prostu chore i żałosne.
133. Dodane przez Miś, w dniu - 26-01-2017 21:01
Ta pani mieszka na prochowni od 2 - 3 lat niewiadomo skąd przybyła
134. Dodane przez tomas, w dniu - 26-01-2017 21:03
Ta kobita jest śmieszna i niepoważna...
135. Dodane przez KLF, w dniu - 26-01-2017 21:17
Rak głupoty toczy ten świat już na każdym szczeblu.
136. Dodane przez mama, w dniu - 26-01-2017 21:22
Tak paczek do dzieci też nie ma zawsze były za malepszego a Co robi Borowiak ulice i pomniki hej śmiech na sali
137. Dodane przez Kamila, w dniu - 26-01-2017 21:48
Do kom 126 Pani Kamila działała w leszczyńskim Banku Żywności zbierała odzież itp wiadomo z kim i kto za nią stoi. Osoba, która nie moze się pogodzić z przegraną z ramienia lewicy.
138. Dodane przez Daras, w dniu - 26-01-2017 22:28
Cos chyba sie (...) Od lat nie było takiego Prezydenta w Lesznie ostatni prezydent jaki był czyli Pan M. to dopiero było kolesiostwo.A co on tak wogole zrobil dla Leszna .Proszę zobaczyc ile rzeczy już zrobil Prezydent Borowiak .To wlasnie tacy ludzie jak Pani i ten p(...) PIS prubojecie wszystko rozpiepszyc ,Niech Pani zrobi to referendum frekfencja i poparcie dla Prezydenta Borowiaka Panią zniszczy.A wtedy proszę sie wyprowadzić z Leszna jak Pani sie nie podoba albo zacząć rowerem jezdzic to uniknie pani korkow.
139. Dodane przez kkk, w dniu - 26-01-2017 22:51
Paczek dla dzieci nie ma bo jest 500+,ile bys jeszcze chciala .Zawsze malo ,do roboty.
140. Dodane przez Luca Salieri, w dniu - 26-01-2017 23:07
PS. Panie Ramirez więcej cywilnej odwagi, proszę wejść w polemikę na twitterze, a nieyukrywać się tu. Zapraszam
141. Dodane przez Anna Kubis, w dniu - 27-01-2017 00:51
Jestem w szoku!Pluć jadem na takiego człowieka jak Łukasz Borowiak?! Nasuwa mi się na myśl tylko jedno, gdyby głupota umiała latać, pani Kamila Schaschner fruwałaby jak gołębica! Panie Prezydencie - szacun :)
142. Dodane przez boar, w dniu - 27-01-2017 04:19
Pani Kamilo Schaschner,(...) ! Jak można być tak bezczelnym ! Pan prezydent Borowiak jest najbardziej godnym prezydentem jaki kolwiek był w tym mieście !
143. Dodane przez do Luca Salieri, w dniu - 27-01-2017 06:37
Nieźle wazelinujesz Borowiakowi- brawo to Cie określa człowieku. No cóż jak się ma takich kumpli jak Zalesiński i Kryjom - resztę pozostawię bez komentarza. Jak "blisko" jesteś z Borowiakiem? Przy okazji - strasznie prymitywne są wypowiedzi popierające prezydenta. Tak słabego prezydenta Leszno jeszcze nie miało. Ten człowiek nie jest filantropem, nie robi nic społecznie tylko za swoja pracę bierze wynagrodzenie. Argumentacja typu: tamci mogli to ten też może jest żenująca i prostacka. Niedługo będziecie zadowoleni i będzie głosić pochwalne peany, że Borowiak chodzi do pracy.
144. Dodane przez Vera Cruz, w dniu - 27-01-2017 07:33
Popieram 143.
145. Dodane przez Jacek, w dniu - 27-01-2017 07:54
Nie podniecajcie sie tym prezydentem.po szumnych zapowiedziach z kampani nie zrobił nic konkretnego moze tylko Chrobrego.prezydent Tomasz był lepszy bardziej ludzki pogadał wysłuchał doradził itp taki nasz prezydent.ci co piszą ze ten tyle zrobił to chyba cos nie teges
146. Dodane przez WAZA, w dniu - 27-01-2017 08:37
BRAWO ZA INICJATYWE. NARESZCIE KTOŚ SIĘ ODWAŻYŁ PODWAŻYĆ POZYCJE BOROWIAKA.!!!! JESTEŚMY ZA ODWOŁANIEM .
147. Dodane przez ALE JAJA, w dniu - 27-01-2017 09:12
NA UKŁADY NIE MA RADY - CIEKAWE JAK TAM KURSY I SZKOLENIA ??????
148. Dodane przez kornik, w dniu - 27-01-2017 09:42
Współczuję Prezydentowi Borowiakowi. Najlepszy włodarz miasta a musi znosić tyle krytyki. A argumentacja tej pani jest tak słaba, iż nie wróżę żadnych szans ewentualnemu referendum.
149. Dodane przez BASIA, w dniu - 27-01-2017 11:54
Nigdy nie pójdziemy na żadne referendum bo KODZIARCE się cos przyśniło.Kobieto zajmij się rodziną.Przecież KOD idzie w parze z Nowoczesną a tej pani pasuje zrobić rozruchy w Lesznie.W całej Polsce są zamałe zarobki to nie wina Prezydenta.Teraz LIDL chce zabrać ludziom pracujących tam 500+.Bo zadużo zarabiają.Tam niech idzie ta podpalona kobieta i niech broni pracowników LIDLA.(...)Nawet jak przyjdzie następny Prezydent nic nie zrobi bo Leszno wykończyły MARKETY i GALERIE,taka jest prawda zobaczcie ile sklepów jest pustych w mieście są w galeriach.Ile sklepów spożywczych jest w marketach zobaczcie jakie ogromne pieniądze nabijamy obcemu kapitałowi zamiast swoim podatnikom ale to zazdrość jeden przeciw drugiemu.Tym niech się zajmie pani co chce zrobić referendum,żeby markety płaciły podatki jak każdy Polak,ACH SZKODA SŁÓW NA TAKICH OSZOŁOMÓW.
150. Dodane przez jej były darek, w dniu - 27-01-2017 12:57
sama niech sie na starcie odwoła
151. Dodane przez byłyurzednik, w dniu - 27-01-2017 14:22
urzędnicy w leszczyńskim magistracie zarabiają niewiele ponad najniższą krają. mimo, iż wspominam urząd miele, jako były pracownik, to niestety po kilku miesiąc trzeba było zrezygnować, właśnie ze względu na głodową pensję.
152. Dodane przez marek, w dniu - 27-01-2017 20:33
Popieram 143
153. Dodane przez Anna Kubis, w dniu - 27-01-2017 22:40
Jestem w szoku!Pluć jadem na takiego człowieka jak Łukasz Borowiak?! Nasuwa mi się na myśl tylko jedno, gdyby głupota umiała latać, pani (...)fruwałaby jak gołębica! Panie Prezydencie - szacun :)
154. Dodane przez MX, w dniu - 27-01-2017 23:16
Popieram 150
155. Dodane przez Wladek, w dniu - 28-01-2017 01:16
Kononowicz z ta pania to bylaby petarda
reklama
156. Dodane przez max, w dniu - 29-01-2017 09:19
ta pani nie wie co mowi . PANIE PREZYDENCIE NORMALNI I ZWYKLI OBYWATELE LESZNA SA ZA PANEM.
157. Dodane przez do max kom. 156, w dniu - 29-01-2017 12:31
Jestem normalnym i zwykłym obywatelem Leszna i nie jestem za Borowiakiem. Nie uogólniaj i wypowiadaj się za siebie. Idąc jednak Twoim tokiem rozumowania takich jak ja normalnych i zwykłych obywateli jest więcej - widzimy narcystycznego megalomana, który zapatrzony jest w swoją zaj..stość. Kogo mam na myśli niech każdy sam sobie odpowie - niczego nie sugeruję.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj