Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Leszno arrow Wokół nas znikają drzewa

Nowa ustawa o wycince drzew i krzewów

Wokół nas znikają drzewa

01.03.2017. Radio Elka, Dorota Kozanecka

(fot. Dorota Kozanecka)
Zgodnie z nową ustawą o wycince drzew i krzewów, która obowiązuje od początku roku, właściciel posesji może wyciąć rosliny znajdujące się na jego terenie bez zezwolenia, jeżeli ich wycinka nie jest związana z prowadzeniem działalności gospodarczej. W całej Polsce masowo znikają drzewa. Wycinają je również leszczyniacy. Pod topór poszły m.in drzewa na skwerze w pobliżu Ronda Solidarności, mimo że od dziś zaczyna się okres lęgowy ptaków.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez zolo, w dniu - 01-03-2017 20:35
"... mimo że od dziś zaczyna się okres lęgowy ptaków". I co? Pstro... hahaha . Tzw organa powiedza ze nie było zgłoszenia. 
.
2. Dodane przez Pis, w dniu - 01-03-2017 20:44
Tak sie koncza rzady pis. Zblizaja sie wybory samorzadowe. Wiecie co macie zrobic.
3. Dodane przez Andi, w dniu - 01-03-2017 20:45
Nie bedzi ptakow to bedzie wiecej robakow. Tak sie dzieje jak sie przyrode zakloca. Trzeba posadzic Szyszke zeby roslo drzewo!
4. Dodane przez Kubaa, w dniu - 01-03-2017 20:49
Wytnijcie wszystko w Pień najlepiej.. !!! tylko po co płaczecie, że coraz to większa emisja spalin z aut i kominów i smog itd... co ma to pochłaniac co ma produkować tlen ?? więcej latarni za tysiace grube i za miliony fontanny i bezużyteczne siłownie na powietrzu za miliony... w tym jeteście najlepsi... weźcie się za ulice bo dziura na dziurze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na co idzie podatek na drogi z paliwa i pensji itd??? !!!!
5. Dodane przez edek, w dniu - 01-03-2017 21:04
I wkrótce powstanie tu zapewne kolejny budynek. Pytanie tylko którego dewelopera ? Może dociekliwość dziennikarska portalu elka.pl nie ograniczy się tylko do stwierdzenia faktu :-)
6. Dodane przez Tomek72, w dniu - 01-03-2017 21:04
Ja akurat na swojej działce nie mam takich drzew. 
 
Ale gdybym miał, to wolałbym móc je wyciąć jeśli zmienię swój pomysł na zagospodarowanie mojej działki. 
 
Jeśli Państwo chce mnie zmuszać, do pozostawienia (a tym samym utrzymania i pielęgnacji) drzew - to niech mi za to zapłaci, tak jak płaci się właścicielom gruntów za to, że na ich ziemi stoi słup energetyczny czy "inne obiekty użyteczności publicznej". 
 
Ludzie wycinają TAKŻE dlatego, że boją się, że to prawo zaraz z powrotem zmienią i zostaną z ręką w nocniku.
reklama
7. Dodane przez Leszek, w dniu - 01-03-2017 21:12
PIS wprowadziło ten przepis o wycince. A w Lesznie to kto rządzi? - Koalicja PIS i PL18 tak więc mamy to co chcieliśmy. Na nich głosowaliśmy. Zapytajcie Szczota co o tym myśli.
8. Dodane przez , w dniu - 01-03-2017 21:13

9. Dodane przez tomek, w dniu - 01-03-2017 21:16
nagonka mediów co mieli wyciąć już wycieli i mogą już zmieniać prawo
10. Dodane przez , w dniu - 01-03-2017 21:21

11. Dodane przez morda, w dniu - 01-03-2017 21:33
Ciekawe kto dostaje ze stoją slupy energetyczne bo ja mam 35lat na dzialce i nic tylko pobierają w oplatach
12. Dodane przez wstyd, w dniu - 01-03-2017 21:46
wszystko wyciąć,zalać betonem i będzie "pięknie"!
13. Dodane przez dddddddddd, w dniu - 01-03-2017 22:30
idiotyzm....Leszno lubi wycinać...robili to już przed ustawą...GRUNTY GRUNTY GRUNTY :)
14. Dodane przez Ania, w dniu - 02-03-2017 06:56
Widać na zdjęciach, że drzewa są już chore. To dlatego trzeba czekać aż wichura je obali i zrobią komuś krzywdę. W sprawie wycinki drzew najwięcej szczekają ci co nie mają działek z drzewami i za nic nie odpowiadają. Kiedy w Lesznie zaprojektowano jakiś nowy park czy skwer zieleni. Drzewa posadzić w miejscach do tego przeznaczonych a wiekowe drzewa wymienić na nowe pokolenie. Zresztą czy pseudo ekolog zrozumie tą argumentację
15. Dodane przez Leszek, w dniu - 02-03-2017 06:59
Te opinie to dno...czy któryś z was tzw" obrońców przyrody" chociaż jedno drzewo w życiu posadził??? Z pewnością NIE !!! Znaleźli się fachowcy od natury !!! Zielonego pojęcia nie maja a tylko mędrkuja bo w tym nie od nich lepszych !!
16. Dodane przez JERZYI, w dniu - 02-03-2017 07:30
I co może zrobić przyroda jak się bronić przed glupimi rzadami PISu.Kominków w domach przybywa a drzewa tak predko nie rosną I jak tu się bronić przed smogiem w betonowej dżungli.
17. Dodane przez Edzia, w dniu - 02-03-2017 08:11
S(...) postawi tam trzy bloki a co do zgłoszenia to było zgłoszone na straż miejska i była Pani z ochrony środowiska
18. Dodane przez xx, w dniu - 02-03-2017 08:40
A za czasów PO drzewa nie były wycinane no niech Ci inteligentni komentatorzy powyżej za przeproszeniem gówno się znają i chyba dawno w okolicznych lasach nie byli. 
A co do samego miasta to MZZ od wielu lat wicina drzewa lub przycina je do samego kikuta i jakoś nikt nie protestował. Ale jak parking wybudować to każdy jest za wycinką drzew hipokryci.
19. Dodane przez Leon, w dniu - 02-03-2017 08:45
"14" to ty jesteś chyba chory
20. Dodane przez Hej, w dniu - 02-03-2017 08:49
Masowo? Kilka drzew wycięto i wielkie halo. Na swojej działce można robić, co się chce. Pewnie KOD i podobni siją panikę, by mieć kolejny pretekst do obalenia pisu. Protestować to było trzeba, jak pół lasu wycieli na S5. To był cios w przyrodę, który ciężko będzie naprawić.
21. Dodane przez Turbas, w dniu - 02-03-2017 09:09
Oczywiście wiecznie niezadowolenie jakby nie zrobić to źle. Miał iść po pozwolenie do urzędu biadolił teraz może sobie drzewo wyciąć też źle. Spadnie gałąź uszkodzi samochód źle , wypadnie z drogi, uderzy w drzewo to nie raz już na tym portalu widziałem dziesiątki komentarzy ( wyciąć wszystkie drzewa przy drodze)  
 
Jakby się człowiek nie okręcił to zawsze pupa z tyłu.
22. Dodane przez mieszkaniec leszna, w dniu - 02-03-2017 09:13
możecie sobie pisać przepisami walic ile wejdzie,a właściciel i tak będzi robił swoje.Bardzo współczuje tym mieszkańcom co tam miezkają zostali odgrodzeni jak zwierzęta,zero dojazdu do swoich domów ,jakaś masakra ,A te drzewa na moje mają ok 100lat odkąd pamiętam.Panie Prezydencie może by tak pomóc tym ludziom co tam mieszkają i ukarać tego właściciela,który będzie wstawiać kolejny budynek.
23. Dodane przez cyklista, w dniu - 02-03-2017 09:37
Zróbcie akcję sadzenia drzew zamiast bić pianę po wycince drzew samosiewek.
24. Dodane przez Obrońca, w dniu - 02-03-2017 09:50
Ci którzy tak strasznie bronią drzew. Drzewa może i produkują tlen, ale w tym samym momencie go zużywają. Tlen produkują oceany i algi w nim. Szkoła podstawowa się kłania
25. Dodane przez Tomek72, w dniu - 02-03-2017 10:03
Od tego gdzie można postawić bloki powinien być chyba plan zagospodarowania - więc nie wystarczy wyciąć drzewa. 
 
Chciałbym aby w mieście było jak najwięcej zieleni - ale nie widzę powodów aby ZMUSZAĆ właścicieli działki / ziemi do utrzymania drzew. 
 
Do tego powinny być zachęty, ulgi / dotacje i brak zakazu wycinania. 
 
Ludzie wycinają drzewa głównie dlatego, że boją się, że to prawo zaraz z powrotem zmienią i zostaną z ręką w nocniku. 
 
Najłatwiej ZMUSZA się INNYCH do rozporządzania ICH majątkiem. 
 
Do tych co tak głośno bronią tych drzew - proszę założyć stowarzyszenie, i zebrać pieniądze na przesadzenie tych drzew. 
 
Nawiasem mówiąc MZO mogłoby przesadzać takie drzewa na tereny samorządów i osób, które zgodzą się przyjąć takie drzewa.  
 
To jest do zrobienia, ale najłatwiej krzyczeć na kogoś że wycina swoje drzewa, samemu nie mając takiego problemu
26. Dodane przez Ala, w dniu - 02-03-2017 10:15
Tak piękne stare drzewa wyciąć i postawić bloki
27. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 02-03-2017 10:36
Ja wycinałem zawsze (i będę to robił zawsze) i do głowy by mi nie przyszło, aby pytać urzędnika o to, czy mogę wyciąć własne drzewo na własnym gruncie.
28. Dodane przez Misu, w dniu - 02-03-2017 10:55
Do Hej 
Stratą są tysiące aut jadących przez Leszno i zatruwające nasze miasto a nie wyciety las pod jej nowy przebieg. Zastanów się zanim coś napiszesz.
29. Dodane przez LUKO, w dniu - 02-03-2017 11:05
MOJA DZIAŁKA , ROBIE CO CHCE ,MOGE SADZIC I SCINAC ! A OKRES LĘGOIWY PTAKÓW , PROSZE WAS !!! O LUDZI SIE TAK NIEDBA JAK O PTAKI ! I NIEPISZCIE ŻE NA TYM DRZEWIE BYŁO JAKIEŚ ŻYCIE ,JEDYNIE KORNIKÓW!
30. Dodane przez A samosiejka ,.???, w dniu - 02-03-2017 11:19
Zasiał Ci ptaszek puszczajac z dziobka ziarenko nA Twoją działeczkę , tudziez ziarenko przerzucił wiatr w rezultacie czego masz najpierw krzaczek SAMOSIEJKE a póżniej już drzewo !!!!!- którego ( i tu uwaga ---- nie możesz wyciąć !!) .Dobre prawda ??!!! Ludzie jeśli macie szare komóreczki - opanujcie sie i badzcie madrzy choć troszeczkę . Jarek N ( leśnik ).
31. Dodane przez Jan, w dniu - 02-03-2017 11:22
Drzewo potrzebne jest w przemyśle budowlanym i meblowym co za różnica, które wytniemy chore i zagrażające życiu na działce czy parku albo w lesie a w to miejsce posadzimy jeszcze raz tyle poza tym wara od mojej własnosci
32. Dodane przez Dr Wall, w dniu - 02-03-2017 11:38
Wszystkich miłośników przyrody, przeciwników wycinki drzew proszę o uwagę ponieważ nie wiem co robić. Na mojej prywatnej działce budowlanej rośnie łącznie 10 okazałych 50 letnich drzew zasadonych przez ojca. Kiedy zostałem właścicielem nie miałem wolnego pół miliona żeby rozwiązać problem. Drzewa zasłaniają światło, zaś korzenie wchodzą w ogrodzenie, chodnik, fundament garażu i gospodarczego. Swoje straty oceniam na jakieś 2000 miesięcznie. Nim wytnę całość drzewostanu proponuję wszystkim miłośnikom przyrody, ekologom, obrońcom krajobrazu, Greenpeace, etc. ocalenie istniejącego drzewostanu poprzez rekompensatę moich strat w wys. 2tys/mies na dowolny okres. Czekam na oferty i wstrzymuję się z wycinką na okres dni 14 począwszy od dzisij. Bo w sumie też lubię te drzewa i ekologów. Bądźcie hojni i pamiętajcie że ochrona dóbr przyrody jest najważniejsza. Kontakt: 0 700 102 103
33. Dodane przez zoomo, w dniu - 02-03-2017 11:40
Nie było tego jazgotu jak wycinali drzewa przy ul. 17-go Stycznia i przy Parku 1000- lecia a także przy ul. Poznańskiej.
34. Dodane przez antyszyszka, w dniu - 02-03-2017 12:12
Na 17 stycznia też wycieli drzewa, przy Parafii Polskokatolickiej...  
oj szkoda drzew...szkoda
35. Dodane przez John, w dniu - 02-03-2017 12:18
Zgłaszam wniosek do Spółdzielni Mieszkaniowej Przylesie ( EL Komendante Napierały) o wycięcie wszystkiego co zielone na skwerze przy PKO Zamenhowa . Zalaniu skweru betonem z przeznaczeniem na parking dla ekologiczych 15-letnich samochodów .
36. Dodane przez bepa, w dniu - 02-03-2017 12:26
Rewelacyjne przycinki drzew na Zamenhofa ( PKO ) - warte obejrzenia
37. Dodane przez obserwator, w dniu - 02-03-2017 12:37
HE HE POpaprańcy szukają dziury politycznej nawet w drzewach,to już ostatnie POdrygi przed zgonem !!!!!!
38. Dodane przez drzewanaskwerach, w dniu - 02-03-2017 12:38
Przepraszam bardzo, ale cytując: "Pod topór poszły m.in drzewa na skwerze w pobliżu Ronda Solidarności" no chyba jest różnica pomiędzy wycinką drzew w różnych punktach miasta, a własną działką, prawda?
39. Dodane przez sebaPL, w dniu - 02-03-2017 13:55
Coraz mniej drzew w naszym miescie ale za to wiecej betonu z roku na rok :-(
40. Dodane przez jakub, w dniu - 02-03-2017 14:33
jak Pawlak mówił sam posadziłem sam ścinam. Z jakiej okazji właściciel posesji miał płacić gminie za wycięte drzewo skoro było jego ?
41. Dodane przez Andi, w dniu - 02-03-2017 14:40
"37" obserwator chyba zaliczasz sie do tych , o których piszesz (popaprańców).Jesteś pełen zgorzknienia i nienawiści! Drzewa nie sa ani z PIS-u ani z PO, ani z żadnej innej partii na szczęście. Dbajmy o te, które można uratować i pamiętajmy, że rosną one dla naszego dobra. W pzryrodzie jest coś takiego jak symbioza. Oczywiście, że niektóre trzeba wyciąć, ale z rozumem!
42. Dodane przez drzewo, w dniu - 02-03-2017 14:52
A tu, jak zwykle, wieczni malkontenci mają najwięcej do powiedzenia, tacy eksperci od wszystkiego. Tacy z was obrońcy środowiska, to dlaczego szat nie darliście, gdy wycinano duże połacie drzewostanu pod różne inwestycje np. drogowe (patrz np.trasa S-5)? Dlaczego swoje tyłki wozicie nawet do pobliskiego sklepu czy kościoła? Była afera ze smogiem, a teraz z wycinką drzew, to krzyczycie i nawet nie jesteście świadomi tego,jak wami manipulują, tęższe od waszych głowy. Ktoś chce sobie zbić kapitał polityczny, a wy dajecie się ogłupić Nie rozumiecie tego? Na okrągło jedni gadają o Smoleńsku, drudzy o smogach, Misiewiczach itp. Napuszczają nas na siebie, tylko rozdać broń i druga Syria gotowa. Tego chcecie? A tak dla znawców drzew i smogu, to radzę zapoznać się z wiedzą na temat znaczenia drzew w środowisku, zwłaszcza na zanieczyszczenie powietrza w czasie zimy.
43. Dodane przez EDZIU, w dniu - 02-03-2017 20:16
A dlaczego jakaś urzędniczyna ma decydować czy mogę wyciąć drzewo na swojej działce czy nie? Nie dość że utrzymuję takiego darmozjada jednego czy drugiego to jeszcze muszę się prosić o pozwolenie!!! Bardzo dobra ustawa!!!
reklama
44. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 03-03-2017 08:00
Racja mieszkamy jak zwierzęta ogrodzeni płotem a teraz jeszcze postawi blokowisko i jeszcze dojazd do posesji utrudniony. Brak słów.
45. Dodane przez roman, w dniu - 03-03-2017 10:40
nie miał czym palić w kominku to wyciął zima się przedłużyła
46. Dodane przez xxxx, w dniu - 03-03-2017 10:59
wielkie halo ludzie wycinaja po kilka set drzew a tu jest robiona szopka o kilka zobaczcie co jest zrobione na rydzyńskiej
47. Dodane przez ge, w dniu - 04-03-2017 22:21
Zmienić ustawę
48. Dodane przez ja, w dniu - 04-03-2017 22:22
Koniecznie
49. Dodane przez reforma, w dniu - 04-03-2017 22:23
Dbajmy o tlen
50. Dodane przez ja, w dniu - 04-03-2017 22:25
Przyroda to MY
51. Dodane przez natura, w dniu - 04-03-2017 22:26
Znikają drzewa wszędzie w szybkim tempie
52. Dodane przez natura, w dniu - 04-03-2017 22:29
Do niedawna to było nie do pomyślenia
53. Dodane przez ja, w dniu - 04-03-2017 22:31
Popieram
54. Dodane przez ge, w dniu - 04-03-2017 22:32
Brawo za,chwile zabraknie tlenu
55. Dodane przez natura, w dniu - 04-03-2017 22:33
Ktoś musi nad ty zapanowac
56. Dodane przez do xxx, w dniu - 04-03-2017 22:37
Szkoda tych pieknych drzew. Komu wadzily
57. Dodane przez natura, w dniu - 04-03-2017 22:39
Latem będziemy szukać cienia
58. Dodane przez ge, w dniu - 04-03-2017 22:41
Pozdrawiam pomysłodawców
59. Dodane przez ekonomia, w dniu - 04-03-2017 22:42
A kto za to zaplaci?
60. Dodane przez ELA, w dniu - 05-03-2017 00:21
A gdzie obrońcy przyrody???
61. Dodane przez PŁUCA, w dniu - 05-03-2017 00:25
za 100 lat nie będzie czym oddychać
62. Dodane przez ela, w dniu - 05-03-2017 00:26
ale dziś nikogo to nie obchodzi
63. Dodane przez NATURA, w dniu - 05-03-2017 00:27
A szkoda bo powinno obchodzić nas wszystkich
64. Dodane przez PiS Piła i Siekiera, w dniu - 05-03-2017 18:30
PiS Piła i Siekiera
65. Dodane przez dawid, w dniu - 05-03-2017 22:56
Jak będziesz mieć własną działkę to możesz się wypowiadać. W moim domu i na mojej działce robię co chcę i żaden człowieczek nie będzie mi mówił. Zamiast narzekać zasadź drzewo w Parku lub lesie. Narka
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj