Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
23
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Gerard, Helena,
Jerzy, Wojciech
Do końca roku 252 dni.
Start arrow Leszno arrow Trwa prawdziwe oblężenie

Gorący okres w Wydziale Komunikacji i Transportu

Trwa prawdziwe oblężenie

18.07.2017. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

Od początku lipca Wydział Komunikacji i Transportu w leszczyńskim Starostwie Powiatowym przeżywa prawdziwe oblężenie. Dochodzi nawet do sytuacji, że pierwsi klienci ustawiają się przed budynkiem już o godz. 5.00 rano. - Robimy wszystko co w naszej mocy – zapewnia Zbigniew Rogala, zastępca naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Dziś po raz piąty moja żona próbowała odebrać dowód rejestracyjny. Przyszła do wydziału o godz. 7:15 i otrzymała trzydziesty drugi numerek. Pół godziny później zakończono już je wydawać. To jest jakaś kpina - poinformował nas jeden z czytelników.

Fakt,
że wydział przeżywa teraz bardzo gorący okres potwierdza zastępca naczelnika Zbigniew Rogala.

- Z tego co wiem, pierwsi klienci ustawiają się przed budynkiem około godz. 5.00, aby ustawić się w kolejkę i jak najszybciej załatwić swoje sprawy. Zazwyczaj obsługujemy około stu czterdziestu osób. W ostatnim okresie ta liczba jest zdecydowanie wyższa. Rekord to dwustu czterdziestu - zaznacza Rogala.

Zastępca naczelnika podkreśla, że jest to sytuacja mało komfortowa zarówno dla klientów jak i samych pracowników. Jak zapewnia, dokładane są wszelkie starania, aby każdego dnia przyjąć jak największą liczbę petentów, nawet gdy zakończone zostanie wydawanie numerków.

- To też jednak nie może trwać w nieskończoność, gdyż musimy wykonać swoje inne prace związane z dokumentacjami. Nasz wydział to nie tylko rejestracja pojazdów czy wydawanie prawa jazdy, ale również pisma procesowe, które przychodzą m.in. z sądu czy z policji. Musimy na nie odpowiedzieć w określonym czasie - dodaje Rogala.
Dodajmy, że obecnie na urlopie przebywa zaledwie jeden pracownik wydziału.
 
Komentarze (75)
1. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 18-07-2017 14:19
Kwestia urlopu to cały rok jest na niego czas. Tyle.
2. Dodane przez KINGA Grzybowo, w dniu - 18-07-2017 14:22
co za problem, grunt by Barok Festiwal się udał :)
3. Dodane przez petent, w dniu - 18-07-2017 14:26
Ten wydział komunikacji to jakaś kpina, tam zawsze swoje trzeba odstać, problem tam jest cały rok, więc może tym razem władze powiatowe spróbują rozwiazać problem ciagłych kolejek do okienka.
4. Dodane przez petent, w dniu - 18-07-2017 14:27
jest za mało pracowników i tyle.
5. Dodane przez juziek123, w dniu - 18-07-2017 14:29
kiedyś każdy urząd gminy posiadał wydział komunikacji komu to przeszkadzało?a teraz taki spęd z całego powiatu więc i zatwardzenie trwa cały rok to nie jest problem tylko wakacyjny
6. Dodane przez gość, w dniu - 18-07-2017 14:29
Opieszałość pracowników. Trzeba szybciej obsługiwać i problem sam zniknie.
7. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 18-07-2017 14:38
Nie potrafię powiedzieć dlaczego ale mam odczucie, że nawet Pan Zbyszek Rogala nie pomoże. Wytrwałości w rejestracji pojazdów.
8. Dodane przez petent, w dniu - 18-07-2017 14:39
jest za mało pracowników i tyle.
9. Dodane przez Adam, w dniu - 18-07-2017 14:40
Kwestia organizacji pracy. 
 
W Anglii nr rejestracyjny jest przypisany do pojazdu na zawsze ( nie ma potrzeby wymiany rejestracji). 
Dodatkowo jest tam system trzech karteczek: 
1. Dla ciebie 
2. Dla przyszłego kupującego 
3. Dla DVL ( wydział transportu i ... ) 
 
Jak sprzedajesz samochód to: karteczkę 1 zostawiasz sobie, karteczkę 2 dajesz kupującemu, karteczkę 3 z danymi kupującego wysyłasz do DVL. 
 
Po jakimś czasie kupujący dostaje pocztą zestaw 3 nowych karteczek ( dla siebie , dla sprzedającego, dla DVL). 
 
DVL to jeden budynek w Wali który obsługuje cały kraj. 
 
Różnica jest taka że w Anglii jest optymalizacja pracy a u nas maksymalizacja biurokracji.  
 
Powodzenia w kolejce po dowód rejestracyjny!!!  
 
Ps. No i nie ma pieczątek na przegląd w dowodzie rejestracyjnym przez które co 6 lat musisz wrócić do kolejki ( 2 razy, raz z prośbą o wydanie , a drugi raz odebrać nowy dowód).
10. Dodane przez Miszkanka, w dniu - 18-07-2017 14:41
do kom. Przeczytaj co napisałeś, polecam powrót do szkoły.
11. Dodane przez Ja, w dniu - 18-07-2017 14:53
Do 1  
Ciekawe czy poszedłbyś na urlop w czasie zimy.
12. Dodane przez klient, w dniu - 18-07-2017 14:54
Niedawno byłam w urzędzie i to co tam sie dzieje to jakiś kosmos dwa okienka tylko czynne każdy tam sobie chodzi i robi co chce a klienci czekają w kolejce
13. Dodane przez Petent, w dniu - 18-07-2017 15:16
Tak to jest jak najlepsi pracownicy odchodzą
14. Dodane przez kornik, w dniu - 18-07-2017 15:33
Regularnie odwiedzam wydział i problem wynika stąd, iż jest bardzo dużo petentów. Ludzie niby narzekają na brak pieniędzy a co chwilę samochody zmieniają i stąd problem. A najlepsi są Janusze co mają jak wół napisane że już numerków nie ma a co czekają nie wiadomo na co w kolejce.
reklama
15. Dodane przez Mc, w dniu - 18-07-2017 15:35
Procedury są najważniejsze.Pozdrawiam i wytrwałości zycze w obsłudze roszczeniowych mieszkańców powiatu leszczyńskiego.
16. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 18-07-2017 15:38
do JA w czym widzisz problem. Zgodnie z kodeksem rok ma 12 m-cy i tutaj należy rozdysponować tak aby prawidłowo obsługiwać klientów. To najlepiej ten bajzel zamknąć i ok. Np. na 12 tygodnie i chata zamknięta. Nie podoba się zmień pracę.
17. Dodane przez osoba, w dniu - 18-07-2017 15:41
Obowiązują dwie kolejki jedna za numerkiem, a druga już z numerkiem.Masakra!
18. Dodane przez alutka, w dniu - 18-07-2017 15:48
po odbiór dowodu rejestracyjnego musiałam czekać cztery godziny a można zrobić jedno okienko. a trwało odebranie pięć minut
19. Dodane przez Sradowazy Szczydoniecki, w dniu - 18-07-2017 15:57
Pamiętam, kiedy za czasów bodaj najgorszego premiera w historii Polski - Jerzego Buzka, wprowadzano reformę administracyjną kraju (wprowadzono ponownie powiaty), reklamowano to w ten sposób, że przybliża się urząd do obywatela. Wskutek czego zlikwidowano gminne i miejskie wydziały komunikacji i przeniesiono je do powiatów. Krytykujących ten idiotyczny pomysł wyśmiewano, choć wcześniej potrzebne dokumenty wraz z tablicą rejestracyjną, uśmiechnięta i kompetentna urzędniczka wystawiała w 15 minut.
20. Dodane przez ro, w dniu - 18-07-2017 15:58
bierzesz dzień wolnego w pracy jedziesz rejestrować auto 25km a tam ci drukuje że czas oczekiwania przekracza czas pracy urzędu i do widzenia i do domu 25km
21. Dodane przez Alek, w dniu - 18-07-2017 16:11
Każdy ma to na co zapracował Więc stać i nie gadać 
A urzędnikom życzę powolnej pracy
22. Dodane przez do kom 10 "Miszkanka", w dniu - 18-07-2017 16:17
A czy tam wydają dowody rejestracyjne?
23. Dodane przez RO, w dniu - 18-07-2017 16:19
miasto Leszno ma gdzie indziej wydział komunikacji bez kolejek a tu (...) niech sobie czekają co tam, kiedyś były wydziały w gminach i było ok. ale to już nie wróci bo teraz w gminie już nie ma miejsca tyle biurokracji że wszystkie możliwe korytarze poprzerabiane na biura i jeszcze wydzierżawione od gazowni
24. Dodane przez Petent, w dniu - 18-07-2017 16:23
A ja i jeszcze kilku oczekujących byłem załatwiony już po godzinach pracy bo pan naczelnik powiedział że mamy czekać i nikt nie odszedł z kwitkiem. Bardzo sympatyczna obsługa.
25. Dodane przez ewa, w dniu - 18-07-2017 16:23
do kom. 5 wydz. komunikacji powstały po reformie administracyjnej z 1998, którą wprowadziła rządząca AWS i dlatego te czynności wykonują obecnie powiaty
26. Dodane przez kac, w dniu - 18-07-2017 16:27
A w Kościanie można zarezerwować sobie numerek przez internet. Wybieramy dzień i godzinę jaka nam odpowiada, przychodzimy i odbieramy go 15 minut przed umówioną godziną spotkania i wchodzimy bez czekania. No chyba, że ktoś ma czas i lubi czekać to też jest taka opcja.
27. Dodane przez Malgorzata, w dniu - 18-07-2017 16:48
Nie tak dawno w tym samym urzędzie były do wyboru 3 kolejki: A - do rejestracji pojazdu, zwykle najdłuższa, B - do odbioru twardego dowodu, C do odbioru prawa jazdy. Nie ma już literki B na automacie do wydawania numerów. Dlaczego? Dlaczego osoby które chcą tylko odebrać dowód (5 minut albo i mniej czasu załatwiania sprawy) stoją w tej samej kolejce co petenci z kilkoma czasem autami do pierwszej rejestracji? na dodatek w czasie urlopu pani z okienka kasowego nie można płacić w tym samym miejscu, tylko gonią ludzi do budynku B gdzie czeka na nich kolejny ogonek do kasy razem z tymi w biura paszportowego? nonsens ... koszmar biurokracji... No i oczywiście nie ma nadal płatności kartą i bywa że Ci niewprawieni przychodzą bez gotówki, przy okienku po 2 godzinach czekania dowiadują się że nie zapłacą, muszą się udać do bankomatu NA RYNEK albo gdzieś podobnie daleko. W obecnych czasach?? kiedy nawet za pizzę można dostawcy zapłacić kartą? śmiech na sali ten urząd. Na początku lipca spędziłam tam kilka godzin, rozłożone na 3 dni. Za każdym razem trzeba zapłacić za parking jeśli się przyjechało autem. Nikt tej opłaty nie zwróci jeśli się okaże że numerka nie dostaniesz. Sprawę załatwiłam w końcu po 2godzinnym oczekiwaniu w grupie zniesmaczonych i poirytowanych ludzi. Skóra cierpnie kiedy pomyślę że na początku sierpnia będę musiała tam wrócić po dowód .....  
Jestem za tym żeby oddziały wróciły do gminnych czy miejskich urzędów tak jak było kiedyś
28. Dodane przez Karol, w dniu - 18-07-2017 16:56
To nie kwestia kolejek a pracy urzędników rok temu nie było takiej sytuacji w okresie wakacyjnym, wszystko szło na bieżąco.
29. Dodane przez Archanioł, w dniu - 18-07-2017 17:00
Bezradność, nieznajomość organizacji pracy i totalny brak elastyczności. A klient gdzieś... na szarym końcu.
30. Dodane przez Abc, w dniu - 18-07-2017 17:05
Do 1. No i wlasnie teraz jeden z pracownikow jest na urlopie. To jego prawo i obowiazek wynikajacy z Kodeksu Pracy.
31. Dodane przez Kiki, w dniu - 18-07-2017 17:16
Byłem tam niedawno.nie dostałem numerka.wszedłem do środka a tam 1 osoba obsługuje a 3 inne maja puste z rstanowiska
32. Dodane przez KaPe, w dniu - 18-07-2017 17:37
Byłam osobiście i potwierdzam! Dopiero za trzecim podejściem udało mi sie załatwić sprawę. Ludzie ustawiają sie w kolejce po numerek i czekają bo może za chwile wyskoczy kolejny! Paranoja! Jak najdalej od tego urzędu!
33. Dodane przez HAnka, w dniu - 18-07-2017 17:47
Logistycznie niezgrany twór! Najpierw ustawiamy się w kolejce, następnie ją blokujemy bo przecież KASĘ trzeba załatwić (a tam też kolejka!) Reszta czeka...Delikwent wraca do stanowiska a pracownik kończy obsługę...Żenua! Przestoje i marnotrawienie czasu. Pracownicy powinni kasować! Stanowisko KASOWE zlikwidować! Szczególnie, że chcąc iść na skróty i najpierw zapłacić-nie da się! Pani przecież nie ma druczków z numerem konta chociażby! Ciężko je mieć na okazję najprostszych opłat?! Naczelnik do zwolnienia!
34. Dodane przez k, w dniu - 18-07-2017 18:16
przeciez w miejsce urlopowicza mozna zatrudnic jakiegos studenta chetnych jest duzo zeby sobie zarobic na dalsze wakacje tylko pomyslunku brak [MASAKRA] w tym urzedzie zmienic kierownictwo i tyle jeszcze PIS tego nie widzi
reklama
35. Dodane przez Bartek, w dniu - 18-07-2017 18:18
to nie kwestia ilości petentów a pracy urzędników z tego wydziału panie zastępco naczelnika,potrzebna wam jest konkurencja i ciekawe czy wtedy te kolejki nadal by się utrzymały, zarobilibyście mniej to zaraz by wszystko ruszyło
36. Dodane przez żołnierz, w dniu - 18-07-2017 18:50
Do kom 1  
to idź na urlop w lutym !!!
37. Dodane przez HALINA, w dniu - 18-07-2017 18:56
Pierwszy raz słyszę o takich kolejkach,ja byłam w ostatnim miesiącu cztery razy i nigdy nie było kolejki,jeden raz byłam trzecia poza tym wchodziłam bez kolejki a było to w różnych godzinach.
38. Dodane przez do 19, w dniu - 18-07-2017 19:16
Trzeba dodać, że AWS i PC murem stały za czterema bezsensownymi reformami Buzka. Samorząd, szkolnictwo, służba zdrowia i ZUS. Żadna nie miała sensu a Kwaśniewski podpisał je bo zdawał sobie sprawę, że AWS na nich polegnie a do władzy dojdzie lewica.
39. Dodane przez Sl, w dniu - 18-07-2017 19:48
Tak dla informacji w Austrii tablice rejestracyjne dostaje sie u ubezpieczyciela. Podpisanie polisy plus tablice zajmuje ok 15 minut.
40. Dodane przez urzędnik, w dniu - 18-07-2017 20:55
Do kom. 35 w tym urzędzie już mniej zarabiać nie można. a każdy jest mądry ale w pyskowaniu. żeby wydawać dowody rejestracyjne trzeba mieć uprawnienia zatrudnić z ulicy studenta się nie da bo jak narobi bałaganu to ciekawe kto będzie odpowiedzialny PETENT czy STAROSTA.
41. Dodane przez klient, w dniu - 18-07-2017 21:07
Po prostu- brakuje Pani Naczelnik , mam nadzieję że niedługo wróci i zaprowadzi porządek
42. Dodane przez Majkiel, w dniu - 18-07-2017 21:33
Pani Naczelnik: nie znam tematu do końca ale coś się jakoś nie kwapi do powrotu. A sympatycznej obsłudze wytrwałości życzę!
43. Dodane przez Klient, w dniu - 18-07-2017 21:52
A ja się pytam co się stało z najlepszym pracownikiem wydziału, Panią Martą, która wiedziała wszystko i błyskawicznie załatwiała każdą sprawę? To był wzór prawdziwego urzędnika... brak tej Pani to porażka dla wydziału komunikacji. Tyle w temacie... naczelnik, p.o. naczelnik, starosta muszą odejść bo to jest kpina
44. Dodane przez firma, w dniu - 18-07-2017 21:56
powiat leszczyński - ludność 55 tys. 4 pracowników rejestrujących pojazdy 
miasto Leszno - ludność 63 tys. 8 pracowników rejestrujących pojazdy  
 
umiecie liczyć - wniosek za mało pracowników
45. Dodane przez ANIOŁ, w dniu - 18-07-2017 21:59
Do kom.41 no właśnie Pani Naczelnik zrobiła porządek że nie idzie teraz poskładać tego w całość
46. Dodane przez tymczasem w Gostyniu, w dniu - 18-07-2017 22:22
W Gostyniu to dopiero jest fajnie nie ma kolejek ale jest buta arogancja i marazm doświadczyłem tego 2 razy jedynie w kasie pani była miła.
47. Dodane przez kornik, w dniu - 18-07-2017 22:31
Jeżeli kierownik ego urzędu zaczyna pracę o 11, to o czym mowa ? To nie jest hejt tylko fakt ale zaprzyjaźniony moderator to wytnie
48. Dodane przez adam, w dniu - 18-07-2017 22:33
popieram w całości kom. 45 to prawda i tylko prawda, a gdzie są radni powiatowi, którzy powinni zadbać o nasze sprawy w starostwie bo to my ich wybraliśmy jako NASZYCH przedstawicieli
49. Dodane przez hjuyth, w dniu - 18-07-2017 22:49
Wina Tuska
50. Dodane przez Bartek, w dniu - 18-07-2017 23:01
do kom 40 Chodziło mi o zarobki powiatu,a gdyby był konkurencyjny urząd lub firma z odpowiednimi uprawnieniami to wyglądałoby wszystko inaczej a tak jesteśmy monopolistami więc petenta mamy w .....
51. Dodane przez Jurek, w dniu - 19-07-2017 00:01
Był naczelnikiem Pan Szymański i organizacyjnie było o wiele lepiej. No cóż, zmiany są różne....
52. Dodane przez swojT, w dniu - 19-07-2017 06:30
Dopóki będą obsługiwane osoby trudności się zawodowo zcalosciowa obsługa samochodu sprowadzonego z zagranicy a mają nie raz po10 i więcej samochodów będzie kolejka
53. Dodane przez Wiechu, w dniu - 19-07-2017 06:35
Porządek to był zanim pani naczelnik się pojawiła. Potem już tylko gorzej. Dajmy szansę nowemu naczelnikowi. Niestety zamienił stryjek siekierkę na kijek. Nie ma tamtego naczelnika no i tej młodej pani, którą sprawnie załatwiała sprawy. Nowe osoby już tak nie potrafią.
54. Dodane przez Andżelika, w dniu - 19-07-2017 07:22
popieram w 100% komentarz 33 to jest totalna porażka z tym płaceniem i staniem w kolejce do kasy 20 minut a w tym czasie nikt nie jest obsługiwany w moim okienku ..przecież każdy mógłby zapłacić przelewem i do urzędu przychodzić z potwierdzeniem wykonania przelewu.
55. Dodane przez ?/?/, w dniu - 19-07-2017 07:49
A u nas w Kościanie można się umówić na wizytę w Wydziale Komunikacji przez internet. Ja bardzo sobie chwalę to rozwiązanie. Po odbiór dowodu przyjechałem 7 minut przed umówionym w internecie terminem odebrałem przygotowany dowód. Całość zajęła mi 10 minut. To jest super rozwiązanie. Pozdrawiam wydział komunikacji w Kościanie. A Wy w Lesznie tak nie macie ?? Miasto kiedyś wojewódzkie i takie zacofane ???
56. Dodane przez petent, w dniu - 19-07-2017 08:22
do kom. 48 - ale to ci radni wybrali p. starostów, którzy są odpowiedzialni za cały bałagan w starostwie i teraz tylko mogą się śmiać
57. Dodane przez do kom 44, w dniu - 19-07-2017 08:47
Do kom 44- dokładnie tak. Poza tym trzeba pamiętać, że w Lesznie nie ma praktycznie firm transportowych, bo większość działa w powiecie. Do tego trzeba dodać ogromna ilość ciągników rolniczych i przyczep. Tu nie ma cudownych metod- tylko zwiększenie liczby pracowników i stanowisk do obsługi.
58. Dodane przez Stały klient, w dniu - 19-07-2017 09:40
Poprzedni naczelnik był super??? Ja jakoś inaczej ten okres wspominam,przypominam sobie stanie od 5 rano w kolejce po numerek. Ci którzy twierdzą,że bylo lepiej to chyba są ślepi,albo nie polubili naczelniczki. Fakt jest taki,że jak była szefowa,to porzadek był,tylko pracować trzeba było.od lat tam przyjeżdżam i znam od środka te zawiłości. Gdyby wróciła to pewnie znów byłby porządek,a pracownicy byli by chociaż uśmiechnięci,a nie tak jak teraz. Nie wiem co jest z naczelniczką,ale mam nadzieję,że nic poważnego i wróci.
59. Dodane przez Petent któryś, w dniu - 19-07-2017 09:48
Wszystkiemu winna naczelniczka,która zrobiła wszystko źle,dlatego jak była to nie było kolejek. Ale bzdura.
60. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 19-07-2017 09:48
nie porównuj Kościana do Leszna . Nie ma co porównywać pk. ilości itd itp. Wszyscy mądrzy
61. Dodane przez Stachu, w dniu - 19-07-2017 09:51
A ja tam naczelniczke polubiłem. Nawet jak jej podpadłem to szybko się przestawała gniewać i potrafiła rękę do problemu wyciągnąć. A nie jak niektórzy urzędnicy. Fajna była.
62. Dodane przez Dowód rejestracyjny, w dniu - 19-07-2017 10:16
Jak byłem tam rok temu i była kolejka to mi sama szefowa dowód wydała. A jak po tygodniu się spóźniłem przed zamknięciem to mi po godzinach zrobiła sprzedaż pojazdu. I uśmiechnięta była aż miło się patrzyło na tą panią
63. Dodane przez pkos, w dniu - 19-07-2017 12:27
byłam, potwierdzam. Pracownicy mają taki luuuuuz, że ja nie mogę. Bez kawy nie zaczną pracy. Porazka
64. Dodane przez Sierżant Maczuga, w dniu - 19-07-2017 13:27
Jak to powiedział za komuny kiedyś urzędnik : wszystko by było dobrze, gdyby nie ci pier ..... interesanci.
65. Dodane przez Maria, w dniu - 19-07-2017 13:43
Ja Państwu coś powiem- za chwilę z tego wydziału odejdzie pewnie jedna, albo dwie osoby. I kompletnie się temu nie dziwie, bo za ciężką, odpowiedzialną i niewdzięczną pracę zarabiają komiczne pieniądze- jakie, każdy może spojrzeć na oświadczenia majątkowe, bo jako osoby wydające decyzje mają obowiązek oświadczenia składać. Dodam, że w oświadczeniu wpisuje się kwotę z rubryki "przychód" a nie "dochód". Osobiście w życiu bym tam nie pracowała. Już lepiej na kasie w markecie- pieniądze takie same, albo większe, odpowiedzialność praktycznie żadna, a do klientów i ich fochów to są pewnie przyzwyczajeni. Bezrobocie obecnie 4,5 procent, więc nic tylko uciekać. I wtedy dopiero zobaczycie co to znaczy kolejka.
66. Dodane przez do kom. 36, w dniu - 19-07-2017 15:46
Luty jest miesiącem bardzo dobrym na urlop (sanki, narty, deska....). W czym widzisz problem. Urlop do wykorzystania przez 12 m-cy. A jeśli ciężko to do zmienić pracę.
67. Dodane przez Amant, w dniu - 19-07-2017 15:55
Czyżby komentarze pisane na zamówienie - pochwalne psalmy - tylko IP jakieś takie podobne, a prawda zupełnie inna.
68. Dodane przez Stachu, w dniu - 19-07-2017 16:37
Są kolejki, bo są dopłaty. Proste i logiczne. Skończą się dopłaty, to kolejek nie będzie. Tam zawsze było narzekanie. Jedni narzekali, że czekali 15 minut, inni, że 2 godziny.
69. Dodane przez Nemo, w dniu - 19-07-2017 22:57
A my w Kościanie mamy szpital i rejestracje PKS a wy w Lesznie nie macie ?
70. Dodane przez Lolek, w dniu - 19-07-2017 22:59
Starostwo Powiatowe?ja nazywam tą instytucje DZIADOSTWO POWIATOWE z taką obsługą!
71. Dodane przez Mati, w dniu - 20-07-2017 21:33
Pierwsza fucha urzędnika? 
Nalać wody do czajnika. 
Pozdrawiam
72. Dodane przez do kom 71, w dniu - 21-07-2017 08:29
Rozumiem, że ty w pracy kawy, czy herbaty nie pijesz? 8 czy 10 godzin o "suchym pysku" siedzisz?
73. Dodane przez x, w dniu - 21-07-2017 09:57
Czy normalne jest, że w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w Lesznie przy ulicy Karasia 15, na pierwszym miejscu stałej styczności z klientem, pracownica spożywa tort a następnie przyjmuje dokumenty klienta? To nie był pierwszy raz, że pracownice zajmują się tam jedzeniem. Takich standardów już nie ma nigdzie, tylko w Urzędzie Miasta w Lesznie.  
 
Do 72. Tak, są takie standardy. Jakiekolwiek picie i jedzenie powinno być poza biurkiem.
74. Dodane przez Do 73, w dniu - 21-07-2017 10:41
Do 73. A co ma UM Leszno do SP Leszno? Poza tym, ja nie widzę nic dziwnego w tym, że ktoś co jakiś czas łyka kawę czy wodę. To normalne. Zresztą tak jest wszędzie- na stacji paliw, w sklepach. Co innego jedzenie, ale w WK w SP Leszno jeszcze się nie spotkałem z jedzeniem przy biurku. Poza tym jak znam życie to na wyjście na śniadanie (ustawowe 15 min) oczywiście też wszyscy w poczekalni krzywo patrzą.
75. Dodane przez o, w dniu - 21-07-2017 13:51
Wasze dzieciaki w szkole na lekcjach piją a urzędnikom zazdrościcie?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Na sprzedaż działka ... Kłoda 270000
Działka pod lasem 15... Jezierzyc... 175000
Mieszkanie w budynku... święciech... 445000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj