Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Kwadrans samorządowy arrow Miasto wybuduje własny aquapark?

Radni: propozycja Akwawitu nie do przyjęcia

Miasto wybuduje własny aquapark?

10.08.2017. Radio Elka, Jarek Adamek

Propozycja przejęcia przez miasto pływalni Akwawit jest na dziś nie do przyjęcia – zapewniali zgodnie radni w Kwadransie Samorządowym. Oburza ich też postawa właścicieli obiektu, którzy zlekceważyli zaproszenie prezydenta do rozmów. Zdaniem przedstawicieli klubów Rady Miejskiej samorząd powinien pomyśleć o budowie własnego kompleksu basenowego.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już informowaliśmy spółka CKiR Akwawit, która jest właścicielem pływalni i hotelu, zapowiada zamknięcie części basenowej ze względu na jej nieopłacalność. Spółka zaproponowała jednak samorządowi, żeby ten wziął na siebie utrzymanie basenu za milion złotych rocznie, miasto miałoby też sfinansować remont obiektu, wstępnie szacowany na ok. 2 milionów. Prezydent Łukasz Borowiak zaprosił do rozmów właścicieli hotelu i pływalni oraz fabryki spirytusu, z której niegdyś dostarczano ciepło technologiczne do ogrzewania wody. Jednak na propozycję nikt nie odpowiedział.

Radni Leszna w Kwadransie Samorządowym nie kryli oburzenia taką postawą właścicieli. -Sprawia ona, że propozycja w sprawie basenu jest nie do przyjęcia - mówili zgodnie Hanna Kotomska z PL 18, Marek Ganowicz z Lewicy oraz Adam Kośmider i Sławomir Szczot z PiS. Ich zdaniem samorząd nie może być stawiany pod ścianą przez firmę, która od lat nie inwestowała w obiekt. -Jeśli już mamy przejmować, to całość z hotelem włącznie - mówił Marek Ganowicz. Adam Kośmider zauważył jednak, że miejska pływalnia przy Alejach Jana Pawła II nie wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby mieszkańców.

Czy więc miasto powinno myśleć o budowie nowego, własnego aquaparku? Zdaniem radnych obecnych w studio należy o tym pomyśleć. -Potrzeba jest, gorzej z możliwościami - stwierdziła Hanna Kotomska. -Możliwości też są, ale trzeba zacisnąć pasa - zapewniał Marek Ganowicz - moim zdaniem dobrym miejscem byłby teren na Zaborowie, przy budowanej właśnie Szkole Podstawowej nr 4. Adam Kośmider dodał, że kompleks basenowy mógłby wykorzystywać wody geotermalne, zaś zdaniem Sławomira Szczota można wykorzystać ciepło odpadowe z MPECu.
 
Komentarze (43)
1. Dodane przez Arifjan, w dniu - 10-08-2017 12:18
Nie jest źle, będzie można jechać do Delfinka w Górze, już niedługo ...
2. Dodane przez michal, w dniu - 10-08-2017 12:20
no i pieknie :) zatem budowac... zawsze twierdzilem ze zaborowo to perelka i warta inwestycji, a wlochow zaborowskich co zyja z naszych podatkow do robot zaciagnac !
3. Dodane przez Jerzy, w dniu - 10-08-2017 12:27
I to jest super pomysł.
4. Dodane przez Pływak, w dniu - 10-08-2017 12:38
Po co skoro 17 stycznia juz pływają
5. Dodane przez Michu, w dniu - 10-08-2017 12:43
Spółka CKiR Akwawit praktycznie tylko czerpie i nic nie inwestuje od lat. I tak to się kończy. Zamkną główny basen to tylko kwestia czasu i zamkną resztę. Początek końca. Ludzi cały czas tam ubywa gdyż warunki zaczynają być tragiczne. Sam chodziłem wiele lat na basen i nie robią nic. Aktualnie te warunki co stawiają też są śmieszne. Czas aby wybudować Nowy Basen. Tam już nic się nie uratuje. Teraz można to wyburzyć i postawić na nowo. A na to ich nie stać bo kasiurę przejedli :)
6. Dodane przez optyk, w dniu - 10-08-2017 12:53
Moja propozycja jest następująca. Zarządzić remonty ulic Święciechowskiej oraz św. Józefa. Wpuścić jakąś niesolidną firmę drogową. I tak przetrzymać tych wszystkich Gudzowatych przez 9 miesięcy bez dojazdu do firm. Zaraz zaczną rozmawiać z panem Łukaszem.
reklama
7. Dodane przez Archanioł, w dniu - 10-08-2017 13:02
Radny Ganowicz ma rację mówiąc o przejęciu obiektu w całości! 
Swego czasu pracowało tam kilku świetnych, którzy może z chęcią by wrócili i poprowadzili obiekt tak, jak należy. Pamiętam choćby ogrodników, którzy robili świetną robotę. Inni pewnie też. Obecne kierownictwo.... no cóż.... w roli ogrodników też jakoś nie bardzo ich widzę.  
Kompletnie nieprofesjonalne przedstawienie pomysłu, postawa roszczeniowa i totalna zlewka właścicieli to jedno, a wysiłek finansowy miasta związany z budową nowego obiektu to drugie. I jedno złe, i drugie niedobre. Rozwiązanie leży gdzieś po środku. 
Albo miasto dofinansuje możliwość korzystania z Akwawitu przez uczniów i studentów i uniknie dewastacji nadmierną eksploatacją basenu przy "siódemce", bo pamiętajmy, że wydłużenie godzin pracy, większa liczba korzystających to również spadek komfortu korzystania, kondycji obiektu i wzrost kosztów utrzymania. Albo miasto spokojnie poczeka, aż dogorywanie Akwawitu się skończy, a potem przejmie go za bezcen i wyremontuje. Albo jedno i drugie. Albo jedno, ze wskazaniem na drugie. 
Przejęcie obiektu w całości (żeby nie powiedzieć przywrócenie go pierwotnemu właścicielowi - mieszkańcom Leszna) to jest pomysł wart rozważenia.
8. Dodane przez Ana, w dniu - 10-08-2017 13:04
A co z budynkiem po Eden Green Spa? Nie można tego wykorzystać??
9. Dodane przez Kuba, w dniu - 10-08-2017 13:12
No i prawidłowo. Żeby takie miasto jak Leszno nie miało porządnego basenu tylko ten zagrzybiały Akwawit. Na szczęście jest basen nr 7, jednak w roku szkolnym ciężko popływać po 18. po 6 osób i więcej na tor. No ale co zrobić... Może doczekamy basenu z prawdziwego zdarzenia.
10. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 10-08-2017 13:15
zanim weźmiemy na siebie takie obciążenia finansowe, należy załatwić podstawowe sprawy - drogi i ulice, rewitalizacja starówki... przed nami mnóstwo kosztownych inwestycji!
11. Dodane przez Wykupić., w dniu - 10-08-2017 13:26
Nie ma prostszej rzeczy jak wykupić obecna Pływalnie AKWAWIT po dogodnej cenie od Pani Gudzowaty a potem dogadać się z Fabryka Spirytusu -która za 1 zł poda ciepło odpadowe z procesów termicznych w postaci wody goracej o temp. 70 st. C i interes będzie kwitł. Budowanie nowego Obiektu z dala od MPEC i płacenie za ciepło wg kalkulacji własnej (czytaj jak dla S-ni Mieszkaniowych) spowoduje że bilety wstępu będa miały chorewndalna cenę albo tez nowy Obiekt będzie miastu przynosil straty !!! Serdecznie pozdrawiam .P.Ś. - Inspektor nadzoru budowy Pływalni .AKWAWIT S.A.
12. Dodane przez Janek, w dniu - 10-08-2017 13:37
Kto by inwestował w rozpadający się obiekt... Jeżeli juz to nowy, ale najpierw zobaczmy co zrobi prezes pływalni Akw., on często dużo mówi mało robi.
13. Dodane przez Jan Leszczyński, w dniu - 10-08-2017 13:57
Co się dzieje Panowie włodarze z tym Lesznem? 
Stary Rynek to porażka latem i zimą, Lotnisko podupada wystarczy przejechać obok i spojrzeć na szyld i jeszcze bez Picnicu Szybowcowego, za chwilę zamkną Akwawit , sztuczne lodowisko działa tylko w mroźne dni, ciągle coraz mniej połączeń PKP w tym brak dogodnego dojazdu do stolicy. 
Słowem Jak na głębokiej prowincji. 
Za chwilę uruchomią S5 i wszyscy będą Leszno już całkiem omijać. 
PANOWIE ruszcie się a nie ciągle tylko obiecanki cacanki.
14. Dodane przez milkiway, w dniu - 10-08-2017 14:08
Czyste wariactwo! Miasto ma płacić prywatnemu właścicielowi za nic!
15. Dodane przez do 9, w dniu - 10-08-2017 14:10
Akwawit był pierwszym takim nowoczesnym basenem w Polsce od 1993,nastepne tego typu powstały dopiero po 5-6 latach cała polska tu przyjeżdżała ! zaczekaj ! teraz tez mamy od kilku lat najlepszy skatpark w Polsce,na pewno basen w Lesznie będzie
16. Dodane przez swimmer, w dniu - 10-08-2017 14:27
wystarczy dobra wola obu stron tzn Pani Gudzowaty, bo Prezydent jak widać jest otwarty na rozmowy (mimo ogromnego nietaktu, jakim było niepojawienie się na spotkaniu)Kwota 1mln jest ekonomicznie nieuzasadniona, chyba, że jest kwotą wyjściową do negocjacji, ale tych jak na razie nie widać. 
Myślę, że przerzucenie cześci zajęć z sp7 na Akwawit w pewien sposób rozwiązałoby problem, choć nie na dłuższą metę. 
 
jakby nie było, Pływalnia świadczy usługi dla społeczności leszczyńskiej i nie tylko. Nie wyobrażam sobie nauki pływania dziecka 3-5 letniego (a w takim wieku już dzieciaczki zaczynają przygodę z wodą) na Pływalni przy siódemce. 
ilość osób która korzysta z Akwawitu (szczególnie) świadczy o potrzebie funkcjonowania drugiej pływalni. 
 
na miejscu prezydenta dogadałbym się z właścicielami i wspomógł ten obiekt, a docelowo myślał o stworzeniu nowego aquaparku.
17. Dodane przez ANONYMOUS, w dniu - 10-08-2017 14:29
1. klasy 4, mcs i synchro na akwawicie. 
2. miasto dotuje np 300 tysięcy rocznie, akwawit sam remontuje i dba o czystość 
3. cena biletu na akwawit taka sama z tym, że połowa ceny biletu idzie do kasy miasta, reszta dla Akwawitu. 
4. kupić ciepło odpadowe od Polmosu ze święciechowskiej
18. Dodane przez XYZ, w dniu - 10-08-2017 14:42
Po co budować?? Jest już basen z wodą w środku miasta :-) tylko dachem przykryć i trampoliny zamontować... :-)
19. Dodane przez BELFER, w dniu - 10-08-2017 15:21
Panie Szczot taki basen z wodami geotermalnymi to miała by budować jakaś Spółka Torunia?
20. Dodane przez do 13, w dniu - 10-08-2017 15:50
Leszno ma najlepszy wskaźnik po Poznaniu w Wlkp,najlepiej się rozwija,bezrobocie najmniejsze po Poznaniu,a rewitalzacja rynku ruszy niedługo,air schow będzie też,buduje się niebawem nową najnowocześniejszą kregielnie w Polsce a także strzelnice,gdy będzie S5 Leszno pójdzie naprzód,spokojnie !mieszkałem wiele Lat w Poznaniu,teraz w Lesznie i jestem mega zadowolony...żona
21. Dodane przez logika, w dniu - 10-08-2017 16:58
Rekreacja owszem ale proponuję pomyśleć o inwestycji zatrudniającej masę powstarzam masę ludzi bezrobotnych. 
Pomyślcie logicznie wypowiadając powyższy wskaźnik. Nie ma sie z czego cieszyć.Upadamy. A 500+ nas zjada. Jakie wy wiadomości oglądacie?
22. Dodane przez J., w dniu - 10-08-2017 17:14
A co Państwo powiecie na to, aby na razie nie rzucać się na extra aquapark skoro nie ma pieniędzy, tylko dobudować jeszcze jeden basen przy pływalni środowiskowej?  
Nie wiem jak tam wyglądają możliwości techniczne, ale zaplecze basenowe już jest. Dlatego wydaje mi się, że można by na tym trochę zaoszczędzić.
23. Dodane przez Tomek72, w dniu - 10-08-2017 18:46
Zaletą Aquaparku jest "rodzinność", której pływalnia przy  
 
Zgadzam się z kom 11 (Wykupić., w dniu - 10-08-2017 13:26) 
 
Tak WYKUPIĆ ale za uczciwą cenę i moim zdaniem to jest do zrobienia. 
 
Jeśli Hotel nie dogada się z miastem i nie wyremontuje basenu - upadnie, bo hotel podobnie jak basen czasy świetności ma już za sobą. 
 
CKiR Akwawit - raczej nie dogada się z "Polmosem Akwawit" - bo tam kłótnie rodzinno spadkowe są problemem... 
 
Miasto może basen odkupić razem z hotelem i albo znaleźć inwestora, albo samo zainwestować w kompleks ... 
 
Trzeba to UCZCIWIE wycenić, policzyć koszty inwestycji i utrzymania w tym ciepła.
24. Dodane przez słowa do radnych Rady Miasta, w dniu - 10-08-2017 19:46
Wiele dobrych rozwiązań proponują komentatorzy elka.pl i proszę brać je pod uwagę.
25. Dodane przez podatnik, w dniu - 10-08-2017 20:23
Obiekt prywatny to niech wlasciciel o obiekt dba a nie liczy na miasto ( kasa podatnikow ) Tak jak powiedzieli radni tego miasta , wydoiliscie obiekt do maksa ( zero inwestowania ) a teraz miasto pomocy !!! Albo wszystko albo nic ( basen + hotel ) popieram radnych w 100 %
26. Dodane przez , w dniu - 10-08-2017 20:41
Bardzo dobry pomysł bo na chwilę obecną jeżdżę z rodziną do Kościana. Ciepło i czysto :-)
27. Dodane przez , w dniu - 10-08-2017 21:04
do kom. 7 Pływalnia "Akwawit" nigdy nie należała do Leszna !!
Akwawit ( zakład produkcyjny oraz kompleks hotel-pływalnia) pod rządami dyrektora Stefana Grysa był firmą należącą do Skarbu Państwa.
Dzień przed Wigilią 23 grudnia 2002 roku minister skarbu Wiesław Kaczmarek podpisał w Warszawie z Aleksandrem Gudzowatym umowę, co oznaczało, że Bartimpex został właścicielem 85 proc. akcji Akwawitu. Kupił je za ponad 53 mln zł. Tę kwotę miał spłacać w ratach przez pięć lat. Pozostałe akcje przekazane zostały za darmo pracownikom leszczyńskiej spółki.
28. Dodane przez Do koń 22, w dniu - 10-08-2017 21:45
Mieszkam na osiedlu obok od zawsze, parkingi sie uginają od osob korzystających z pływalni a sa to miejsca dla mieszkańców LSM. Niech pływalnie uczciwie wykupi miejsca od spółdzielni albo wybuduje własny parking, bo parkowanie nie na swoim osiedlu zaczyna być męczące. Wiec dodatkowa budowa torów i owszem ale w pakiecie z miejscami parkingowymi. Dobrze rowniez gdyby LSM pomyślała nad kartami parkingowymi dla mieszkańców i skończyłaby sie przepychanka
29. Dodane przez jaaa, w dniu - 10-08-2017 22:06
Do kom. nr 1 . Tak się nie spiesz do zaproszenia na Delfinek do Góry , bo Wykonawca zszedł z placu budowy a chytra Pani Burmistrz myślała że za połowę ceny jak inne przetargi wybuduje mając naiwniaka. Teraz Góra jest naiwniakiem i będzie musiała dopłacić parę mil. albo lepiej aby dokończyć . Powtórka z rozrywki jak w przypadku basenu odkrytego gdzie chytrość Pani Burmistrz kosztowała 1mln. więcej ale gmina Góra jest przecież bogata .
30. Dodane przez Mich, w dniu - 10-08-2017 22:59
Brednia, brednią popychana. Jakie ciepło odpadowe z mpec? Jakie przejęcie razem z hotelem? Odnoszę czasem wrażenie, że wypowiedzi polityków nie wiele sie różnią od anonimowych dyskutantów.
reklama
31. Dodane przez Klub Pickwicka, w dniu - 10-08-2017 23:20
jedyny rosadny glos radnej Hanki Kotomskiej to docenienie poety Zbigniewa Herbrta,ktory jako jedyny oparl sie stalinizmowi i jest naprawde Wielki na calym swiecie !
32. Dodane przez do kom. 28, w dniu - 11-08-2017 00:00
Rozumiem i zgadzam się, że przy takiej okazji należałoby ten problem rozwiązać. Ale to w tej całej sprawie wydaje się problemem pobocznym i rozwiązywalnym.
33. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 11-08-2017 06:02
Moze by tak najpier zajac sie melioracja w Lesznie a nie baseni
34. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-08-2017 09:56
Byłem na konferencji naukowej organizowanej przez radnego Koisa na temat geotermii i fotowoltaiki . jest to wspaniały pomysł wykorzystać ciepłą wodę z ziemi i ogrzewać basen , termy na wzór Uniejowa. Panie prezydencie może w tym kierunku .
35. Dodane przez , w dniu - 11-08-2017 11:11
Swiete slowa,zacisnac pasa i wybudowac miejski nowoczesny obiekt basenowy.
36. Dodane przez Mot, w dniu - 11-08-2017 11:57
Cała sytuacja zaczyna powoli irytować. 
W sprawie Akwawitu zaczynają wypowiadać się samorządowcy, którzy - z całym szacunkiem - ze sportem niewiele mają wspólnego, a już na pewno z pływaniem. Pomysł budowy nowego basenu przyznaję - wspaniały, ale minie co najmniej kilka lat zanim zostanie zrealizowany, a całe pokolenie dzieci nie opanuje tej pożytecznej umiejętności w odpowiednim czasie. 
Dlaczego radni-sportowcy nie zabierają głosu w tej istotnej dla miasta sprawie? 
Pan Prezydent czekła na rozmowy z właścicielami, ale wiedział, że są wakacje i na to spotkanie może nikt nie dotrzeć. Czy naprawdę protokoł dyplomatyczny nie pozwala na wcześniejszą roboczą rozmowę telefoniczną? W całej sprawie dziwna jest też pasywność Starostwa Powiatowego, które chyba zapomniało, że większość szkół podstawowych z okolic korzysta z Pływalni Akwawit w ramach powszechnej nauki pływania, a od nowego roku będzie z tym problem.  
Na pewno trzeba dalszych rozmów. Proszę od razu nie straszyć mieszkańców wielomilionowymi nakładami bezsensownie utopionymi w funkcjonowaniu basenu. 
Mieszkańcy Leszna i okolic obudźcie się, bo za chwilę nie będzie pływania synchronicznego, MCS, kursów nauki pływania, hydroterapii, półkolonii, itp., a Wasze dzieci będą brodzić w jeziorach w czasie letnich upałów, bo nie będą umiały pływać.
37. Dodane przez podatnik, w dniu - 11-08-2017 12:55
Do kom 35 . To jest prywatny obiekt gosciu !!! Wiec niech wlasciciele o to dbaja a nie podatnicy.Wystarczy ze placimy tyle kasy (bilet wstepu) za byle co.
38. Dodane przez rybka, w dniu - 11-08-2017 21:17
my jeździmy na basen do Wrocka bilet całodniowy 2+1 dziecko 115 zł na basenie mega atrakcje obiekt najlepszy w Polsce na obiekcie wypasione sauny jakie tylko sobie wymarzysz rzeka, fale, zjeżdżalnie leżaki na dworze obiad rodzinny w środku obiektu nigdzie nie wychodzisz kawiarnia w wodzie bar z lemoniadą w ciągu dnia ew. Zoo, Kolejka na Dworcu Średzkim piękny Rynek i Panorama Racławicka i wiele innych atrakcji to miasto żyje i się rozwija i niema nic wspólnego z Wrocławiem z przed 10 lat tam po prostu widać zachód! 
 
i niby u nas w Lesznie mamy się złożyć na ratowanie Akwawitu Panie prezydencie proszę za żadne pieniądze nie przejmować tego obiektu niech go sobie Guzy wsadzą w ....!  
 
alternatywą jest również Poznańska Malta i nowy akwapark ale czy w Lesznie nie można by wybudować basenu lepszego niż w tych dwóch miastach i znowu do Leszna przyjeżdżały by wycieczki z całego kraju jak kiedyś to złota żyła dla miasta Wrocławski basen jest w 100% miejski owszem kosztował bagatela ale to inwestycja wieloletnia i zapewne opłacalna a na koniec dodam na prywatną spółkę Unia Leszno zakręcić kurek z kasą i zainwestować ją w mega basen na skalę światową.
39. Dodane przez Racjonalna, w dniu - 11-08-2017 22:58
Smutno.... Oglądałam w leszczyńskiej telewizji, śledziłam losy pływalni turaj... . Nie zauważyłam braku chęci porozumienia ze strony zarządzających Akwawitem. Podali dane i możliwe propozycje, a resztę pozostawili rozmowom i analizom w gronie ekspertów. Proponowane przez Prezydenta opcje to mydlenie oczu. Pływalnia przy siódemce nie jest w stanie zapewnić dzieciom z MCS (wg inf. ponad 200 dzieci) ani dziewczynom z synchro trenowania a nie mowię już o korzystaniu z tej formy rekreacji, sportu mieszkoańcom...... . Oczywiście ościenne miasta i gminy sobie poradzą, ale co z nami????? Żal.... Kolorowe parasolki, kwiatki i fontanny to cudna reklama działań miasta, ale te marketingowe chwyty nie wystarczą...., a proponowana opcja to pic na wodę...
40. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 12-08-2017 07:56
Zgadzam się z kom.39. Jestem zawiedziona z decyzji naszych 
zarządzających.Pływalnia przy SP7 nie jest w stanie  
pomieścić wszystkich chętnych do korzystania z niej. Trzeba było chociaż na okres kolejnego roku szkolnego porozumieć się z Akwawitem. Dzieci będą poupychane jak sardynki w puszce. Ponura perspektywa dla osób regularnie korzystających z Pływalni. W S T Y D !!!
41. Dodane przez LESZCZYNIANIN, w dniu - 12-08-2017 09:27
Przykro się patrzy na brak chęci ze strony włodarzy Leszna. mówienie o budowie pływalni to śmiech na sali, ile kosztuje taka budowa? Pływalnia z natury jest deficytowa, ( nawet Wrocław czy Poznań jest deficytowy ), ale co tam. Problem był od kilku tat i co włodarze zrobili? Rada Leszna mówi że nie ma kasy ale nie zauważyłem aby na Unie Leszno ktoś mówił że nie ma kasy. Przykre że tak Fajne przedsięwzięcie ( MCS ,nauka pływania dla dzieci od lat najmłodszych lat ) zostanie zakończona. Jeszcze będziecie tęsknić za Akwawitem jak zobaczycie że dzieci mają wadę postawy a jechanie do Gostynia czy Góry na 45 min pływania, coś nie chcę mi się wierzyć.
42. Dodane przez Normalny, w dniu - 12-08-2017 15:25
Nie rozumiem komentarzy krytykujących radnych i prezydenta. Przecież p.Borowiak wysłał stosowne zaproszenie do rozmów do wszystkich zaintersowanych stron,niestety bez żadnej odpowiedzi co znaczy ,ze sa żywo zainteresowani wyjściem z impasu. Prezes proponuje cenę za wynajem. Szkoda,ze właściciele hotelu,pływalni oraz zakładów spirytusowych tak niepoważnie podchodzą do tematu. Nie dziwie się,ze pakowanie pieniędzy za tzw wynajm i ratowanie prywatnej spółki może budzić mieszane uczucia. Lepiej nakłady finansowe które miałyby być przeznaczone na stary Akwawit lepiej zainicjować budowę nowego Aqua parku wykonanego wg nowyszch technologi. Tyle w temacie
43. Dodane przez aga, w dniu - 13-08-2017 14:13
Zero kasy podatnikow na ten obiekt !!!( DZIKA PRYWATYZACJA) Niech ci " biznesmeni za dwa grosze ) sami rematuja swoja wlasnosc . Doprowadziliscie ten obiekt do ruiny !!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj