Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Marca 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aniela, Antoni, Jan,
Sykstus
Do końca roku 278 dni.
Start arrow Leszno arrow Platforma w obronie pływalni Akwawit

Rusiecki: nowy basen za drogi

Platforma w obronie pływalni Akwawit

14.09.2017. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Radni Platformy Obywatelskiej apelują do prezydenta Leszna o powrót do rozmów w sprawie utrzymania działalności pływalni Akwawit. -Ten obiekt jest potrzebny mieszkańcom, miasta nie stać na budowę nowej pływalni – mówi Grzegorz Rusiecki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pływalnia Akwawit ma działać do końca września, potem zostanie zamknięta z powodu jej nieopłacalności. Jej właściciel, Centrum Konferencji i Rekreacji Akwawit już kilka miesięcy temu zwrócił się do władz miasta o dofinansowanie pływalni, określając potrzeby na ok. 3 milionów złotych - milion
na pokrycie kosztów funkcjonowania i dwa miliony na remonty. Prezydent Łukasz Borowiak próbował spotkać się z właścicielami i CKiR Akwawit, i fabryki spirytusu, czyli spadkobiercami Aleksandra Gudzowatego, jednak ci nie odpowiedzieli na zaproszenie.

Radni PO uważają, że mimo to należy wrócić do rozmów. -Apelujemy o to do pana prezydenta - mówił Grzegorz Rusiecki podczas konferencji prasowej, która odbyła się pod pływalnią. Wzięli w niej udział także pracownicy pływalni - 12 z nich ma stracić pracę. -To przede wszystkim władzom Leszna powinno zależeć na utrzymaniu pływalni, państwu Gudzowatym zależy mniej, bo mają dość pieniędzy - stwierdził były dyrektor obiektu Tadeusz Cegielski.

Do apelu przyłączają się też członkowie Uniwersytetu Trzeciego Wieku. -Poza nimi z pływalni korzystają dzieci i młodzież, osoby niepełnosprawne i kluby sportowe - mówił Rusiecki. Zdaniem Platformy warunki przedstawione przez CKiR Akwawit, czyli roczna milionowa dotacja i dwa miliony na remont są dla miasta do przyjęcia. -Wybudowanie nowej pływalni to koszt 15-20 milionów - mówił - miasta nie stać w najbliższych latach na taki wydatek.
 
Komentarze (98)
1. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 14-09-2017 09:55
Panie Rusiecki czy pana (...)??? 
3 MLN na zrujnowany obiekt to swietna oferta ???? 
No to wez Pan te 3 mln i zaplac co roku za ta plywalnie (...)
2. Dodane przez rr, w dniu - 14-09-2017 10:01
Panie Rusiecki, niech pan sobie nie robi kampanii szkodząc miastu, jego kosztem. Dlaczego miasto ma płacić Guzowatym za to, że nie mogą się między sobą dogadać. Łatwo się wydaje publiczne pieniądze- prawda? Pływalnia ta została doprowadzona do obecnego stanu przez takie a nie inne zarządzanie, wszechobecny brud, zniszczenia przez nadmierną oszczędność, to są powody dla których należy teraz wydać sporo pieniędzy, ale na pewno nie miejskich.
3. Dodane przez z nas, w dniu - 14-09-2017 10:05
najpierw za darmo oddaliście krwawicę leszczyniaków (konkretnie to robota SLD=KGB) rodzinie G., a teraz zdziwko, że maja was gdzieś, popływać to sobie możecie dziś w kałuży :(
4. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 14-09-2017 10:07
Nie rozumiem czemu my mamy dawać bogatemu jak nie umie ogarnąć się finansowo i w papierach to jego sprawa . To każda firma będzie chciała teraz kasę z miasta. Dlaczego my mamy płacić za błędy innych, sądzę że im nie zalezy, jak nic nie robili przez lata i do tego nie dotarli na spotkanie. To ja też chcę kase ! To prywatna firma !
5. Dodane przez BELFER, w dniu - 14-09-2017 10:15
Ta grupka ludzi chyba nie wie co mówi. To przedstawiciele p. Guzowatych nie przyszli na spotkanie a teraz p. Prezydent ma ich prosić aby znaleźli chwilkę i przyjęli p. Prezydenta?. Panie Rusiecki dobrze, że pan trafił do tej uległej grupy samorządowej co to tylko umie całować rączki. Rozumiem, że chce pan im dać z naszych pieniędzy 5mln. Prezydent z pana nie będzie i poseł też nie. A do p. Prezydenta, żadnej uległości do tych ludzi co ukradli razem z p. Kaczmarkiem chlubę Leszna jaką był AKWAWIT
6. Dodane przez Merida, w dniu - 14-09-2017 10:16
Panie Rusiecki, jest Pan w ogóle świadomy tego, że właścicieli ten obiekt nie interesuje, w latach świetności kasę wynosili a nic nie robili żeby obiekt mógł konkurować z innymi??? żadnych inwestycji od początku powstawania obiektu! a teraz Pan taki hojny bo miasto stać na to aby 3 mln wyrzucić na coś czego właściciele nie chcą tak naprawdę??? Pan nie jest świadomy jakie są koszty utrzymania obiekt a jakie inne koszty ( hotelu, SPA...) upchnął prezes aby obiekt był nierentowny! Ludzie pomyślcie trochę a Pan Panie Rusiecki szczególnie - w końcu wykształcony człowiek z ciebie podobno....
7. Dodane przez obywatel, w dniu - 14-09-2017 10:19
Miasto ma płacić prywatnej pływalni???????????????? zwariowaliście już komletnie!!!!!!!!!!!!!!! jako obywatel nie zgadzam się na to!!!!!!!!!!!!!
8. Dodane przez xxx, w dniu - 14-09-2017 10:21
popieram kom. 1 ... teraz wielce Rusiecki będzie wszędzie afery szukał !! czy kogos (...). żeby z naszych podatków dokładać tyle pieniędzy do Akwawitu ? przerpaszam, a kto mi dołoży do prowadzenia mojej działalności gospodarczej :-( brak słów
9. Dodane przez Leszno, w dniu - 14-09-2017 10:26
Jestem przeciw. Mamy basen i pływanie jest na basenie przy SP7, gdzie również byli wykupieni renciści i trzeci wiek. Proszę nie szantażować nikogo utratą pracy, bo pracę straciło i traci wielu z nas i musimy sobie z tym radzić. Chodzi o finanse Miasta. Żadnych wspólnych interesów Miasta z prywatną firmą Akwawit. W kolejce do miejskich pieniędzy po 1.200.000 złotych na swoją siedzibę jest właśnie Stowarzyszenie Promocji PISOP. Dość tych nieplanowanych wydatków. Proszę powstrzymać te wyścigi do naszych pieniędzy.
reklama
10. Dodane przez spid73, w dniu - 14-09-2017 10:26
jak można wrócić do rozmów, skoro właściciele nie wykazali zainteresowania zaproszeniem od prezydenta Borowiaka i rozmów nie było - nie ma do czego wracać.
11. Dodane przez Życie, w dniu - 14-09-2017 10:27
Jeśli właścicielom nie zależy na dialogu z miastem to proponuję niech zamkną obiekt a miasto niech "doceni" ich podatkami od nieruchomości. 
Wybór będzie prosty: albo usiądą do stołu i przedstawią rzeczowe propozycje albo wyburzą ten zabytkowy i zdewastowany obiekt.
12. Dodane przez pływak, w dniu - 14-09-2017 10:27
Wolę miliony na Akwawit gdzie moje dzieciaki będą się uczyć pływać czy tez oswajać z wodą, niż milion na Unię Leszno z której ja i moje dzieci nie mają kompletnie nic. Moje podatki - mój interes. Gdzie zabiorę dwulatka gdy zamkną Akwawit? Na przepełniona siódemkę? Juz teraz na jednym torze w godzinach popołudniowych pływa po 12 osób. Jak w kurniku. Jakoś bez wyrzutów sumienia pakuje się nasze pieniądze w żużel - sport, który uprawia może 15 osób w tym mieście a o setkach dzieci korzystających z basenu jakoś nikt nie pamięta. Żenada.
13. Dodane przez instruktor, w dniu - 14-09-2017 10:29
Proszę podajcie z nazwy jakie klubu i stowarzyszenia (dzieci niepełnosprawne)z LESZNA pływają na Akwawicie? Z tego co mi wiadomo wszystkie LOKALNE wciśnięto na "siódemce"...
14. Dodane przez maxa, w dniu - 14-09-2017 10:29
P. Rusiecki to chyba żyje w jakieś innej rzeczywistości
15. Dodane przez O jej!, w dniu - 14-09-2017 10:32
Po------ny pomysł. Koszt remontu i utrzymania rudery mocno przekroczy koszt budowy nowej pływalni. Takie pomysły to tylko w PO!
16. Dodane przez KSUL, w dniu - 14-09-2017 10:34
W styczniu ponoć budżet był w opłakanym stanie, że go Pan Rusiecki i spółka cieli ile można byleby nie było niczego a teraz nagle 3 mln chcą dotować prywatną firmę!!?? Czy ja żyję w MAtrixie??  
 
Nowa taktyka PO. Byleby znaleźć afere i jakoś to będzie, rozgłosić może jakiś leming to łyknie, słabe to!
17. Dodane przez Władzio gżybiaż, w dniu - 14-09-2017 10:34
Czas już odsunąć od władzy tych oszołomów z PO.
18. Dodane przez POROZUMIENIE., w dniu - 14-09-2017 10:35
Tutaj bardzo niewiele trzeba aby ten sztandarowy dla Leszna --obiekt rekreacyjno-sportowy uratować . Sa 2 metody - dokonać tzw miejskiej repolonizacji czyli odkupienia od właścicielki po umówionej niskiej cenie skoro Pływalnia przynosi straty . Druga metoda aby uratować ten obiekt. to stworzyć Komisję Mediacyjna i namówic włascicieli aby najdrozswzy kosztowo tj. czynnik energetyczny jakim jest ciepła woda chłodzaca ( w procesach schładzania oparów spirytusowych nagrzewa sie do temp. 70 st. C. ) idaca obecnie na wieże chłodnicze z powrotem szła tak jak było w założeniu projektowym (idea która przyswiecała stworzeniu tejze - dyrektorowi dr S. Grysowi ). Natomiast władze samorzadowe winny umorzyć tylko opłaty lokalne obu wspólpracujacym Podmiotom Gospodarczym p. Gudzowatych ) I tylko tyle wszystkie 3 Strony coś zyskaja (m. Leszno czynna Pływalnie ).i będa się cieszyć . PS. niegdyś PPS "AKWAWIT" także przesyłał wydobywana i przefiltrowana przez siebie tania wodę głębinową do Pływalni. ZATEM PŁYWALNIA JEST DO URATOWANIA i to bardzo niewielkim, wysiłkiem !!!! (mgr inż. architekt J. B. -projektant Pływalni ).
19. Dodane przez Wyborca, w dniu - 14-09-2017 10:38
Gdzie Ci wszyscy ludzie byli przez ostatnie lata gdy ten obiekt umierał i upadał. Miasto ma dotować prywatny biznes. Jeśli przedsiębiorca nie dbał o atrakcyjność obiektu to interes zamyka. Panie Rusiecki proponuje panu poszukać możliwości zdobycia dotacji na budowe nowego obiektu w funduszach unijnych. Może czas wybudować podobny obiekt jaki ma np. Miasto Kościan.
20. Dodane przez Zwariowali?, w dniu - 14-09-2017 10:38
Basem w mieście jest bardzo potrzebny, ale może niekoniecznie ten, bo propozycja zarządu pływali jest zbójecka! Miasto ma płacić za prywatny obiekt, wyremontować go i niczego z tego nie mieć! W ten sposób to każdy z prywatnych przedsiębiorców będzie chciał dofinansowani od Miasta, ja też!!! A w ogóle mówimy o firmie należącej do osoby majętnej, (...) Brak inwestycji, marketing ( a w zasadzie jego brak) zniechęcający do pływali ( wiem coś o tym, bo miałam dziecko na MCS i zasady tam obowiązujące powodowały, że kolejne dziecko wolę sama wozić do SP 7 niż na Akwawit). 
Niech oddadzą cały obiekt ( a nie tylko basen) w wieloletni zarząd Miasta, a remonty poczynione przez Miasto będą rozliczane z ewentualnym najmem, a nie tylko - płaćcie, a jak wyremontujecie, to odbierzemy i sami zaczniemy zarabiać! Paranoja.
21. Dodane przez Adam, w dniu - 14-09-2017 10:41
Miasto ma współfinansować działalność prywatnej firmy - tak jakiś skandal! 
 
Nie dość że Guzowaty ( senior ) dzięki znajomością polityczno-biznesowym za SLD i Kwaśniewskiego wykupił w czasie dzikiej prywatyzacji lat 90-tych Akwawit za półdarmo to jeszcze mamy teraz sponsorować jego skłóconej o kasę rodzinie pływalnie. Absurd! 
 
Panie Rusiecki mimo że się Pan przefarbował z czerwonego na niebieskie - to te lewackie pomysły Pana nie opuszczają.  
No chyba że chce Pan kolejne przysługi dawać rodzinie Guzowatym jak pana ex koledzy z SLD?
22. Dodane przez x, w dniu - 14-09-2017 10:48
(...) Dopóki rżądził układ PO SLD Gudzowaty kroił kasę z gazu i dzielił między lewackich polityków. Teraz jak imperium upada trzeba ratować sponsora.
23. Dodane przez Anty, w dniu - 14-09-2017 10:52
Lepiej na basen niż na jakaś unie prywatny klub coroku 5 mln!!!
24. Dodane przez hoho, w dniu - 14-09-2017 10:59
Halooo panowie Janusze. Skąd ten lament? Przecie miasto Leszno znane jest z nabijania kabzy prywatnym folwarkom vide Unia Leszno Sportowa Spółka Akcyjna. Ja wiem, że dla was basen, czy tez pływanie nie równa się siedzeniu przed telewizorem i wpatrywaniem się w motorki, ale uwierzcie - niektórzy wolą w tym czasie popływać. Wole basen od stadionu - to zdrowsze. Polecam ten styl.
25. Dodane przez Utopia, w dniu - 14-09-2017 11:07
Ratowanie plywalni Akwawit pieniedzmi miasta jest skazane na taka sama porazke jak PO w bylych nastepnych i kilejnych wyborach do czasu rozpadu tego ukladu..
26. Dodane przez ak, w dniu - 14-09-2017 11:12
To jest śmiech historii, przed laty sprzedano cały obiekt za śmieszne pieniądze po czym zdewastowano a teraz pieniądze z budżetu miasta mają być przekazane na odbudowe. To jest żenujące.
27. Dodane przez Ejber, w dniu - 14-09-2017 11:13
Buhahaha ten to ma fantazje. Panie Grzegorzu weź pan ze swojej krwawicy ratuj tą ruinę.
28. Dodane przez Przedsiębiorca, w dniu - 14-09-2017 11:18
Poproszę o wsparcie mojej firmy!!!
29. Dodane przez Knur, w dniu - 14-09-2017 11:20
SLD i ministrowi Kaczmarkowi trzeba podziękować za pływalnię"Akwawit" w końcu sprzedali to za bezcen.Grzegorz to twoja ferajna SLD.. pamiętaj o tym .
30. Dodane przez Stanisław, w dniu - 14-09-2017 11:23
Na Unie co roku idą potężne pieniądze i nic z tego nie ma. Ktoś z moich przedmówców napisał bardzo sensownie ze nalezy utworzyć komisje medjacyjną. Obiekt ten jest ważniejszy niż skandaliczna aleja gwiazd. Wszystkich krzykaczy odsyłam do zapoznania się ile pieniędzy zostało przekazane na inne bzdury które uleciały jak pył
31. Dodane przez wkurzona, w dniu - 14-09-2017 11:29
a jak miasto co roku prywatnemu klubowi UNIA Leszno daje po 2, 3 mil na "promocję to jest OK? 
 
hej hej kibole maniacy unii, jak NASZE pienidze są dawane na pensyjki dla żużlowców to jest OK? 
 
czym się basen różni od Uni? z punktu widzenia prawnego NICZYM. z puntu użytkowania, 10 jeździ, 50 czerpie zyski a tysiące płącą za ich lans.  
 
Jeśli dotować jakąkolwiek prywatną firmę z Leszna to basen z którego korzystają wszyscy mieszkańcy nie tylko maniacy żużla.
32. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 14-09-2017 11:34
Na dobrą sprawę Leszna nie stać teraz już prawie na nic. Ale po części to także Państwa zasługa. Radni PO - co do zasady - nie są lepsi od pozostałych radnych jeśli chodzi o wyrażanie zgody na wydawanie miejskich pieniędzy i na obecny stan zadłużenia. Ale przed wyborami trzeba zaistnieć i pokazać się jako obrońca mieszkańców. Jakie to przykre :(
33. Dodane przez Pele, w dniu - 14-09-2017 11:36
Na trupie pływalni Rusiecki i spółka próbują zbić kapitał polityczny. Gdzie logika tego apelu jak prezydent ma wrócić do rozmów, na które nie przyszli właściciele. Nie do prezydenta apelujcie a do właścicieli i sąsiednich samorządów
34. Dodane przez Pytania mieszkańca, w dniu - 14-09-2017 11:39
Czy to prawda, że Hotel Akwawit wstrzymał niektóre prace remontowe przed czekającą ich kontrolą standaryzacyjną? Jeżeli tak, to dlaczego? Czekają na pieniądze od miasta? Kto miałby nadzorować wydawanie tych pieniędzy przez Akwawit? Po prostu chcecie im dać i niech sami tą kasą dysponują bez samorządowego nadzoru? Podobnie jak w przypadku Unii?
35. Dodane przez G, w dniu - 14-09-2017 11:45
(...) Po co ratować ruinę!? Zburzyć, zaorać. Może kiedyś jakiś nowy inwestor się zainteresuje i zbuduje w tym miejscu coś lepszego.
reklama
36. Dodane przez Edward, w dniu - 14-09-2017 11:53
A tak z ciekawości. Ile osób z leszczyńskiej PO było pod Awkawitem. Na zdjęciu widzę 11.
37. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 14-09-2017 11:55
Ja dołączam do apelu. Pływalnia Akwawit jest potrzebna mieszkańcom Leszna. Sama mam dwójkę dzieci - "mcsowych" wychowanków, którzy od najmłodszych lat korzystają z tej formy sportu. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której pieniądze miasta inwestowane są w fontanny, place, parasolki itp. ( to mydlenie oczu oczywiście wielu się podoba, bo wyglada ładnie), a miasto olewa tak ważny dla rozwoju dzieci, młodzieży temat. Na żużel idą miliony! I nikt nie szumi..... . Słuchałam i czytałam relacje ze spotkania zarządu z radnymi i prezydentem. Padły konkretne propozycje ze strony Akwawitu, ze strony Prezydenta był tylko atak..... . To na tym ma polegać podjęcie rozmów?????? Nikt nikogo nie chce okradać, wykorzystywać itp. Sytuacja przedstawiona była jasno. Wlasciel nie chce pływalni, bo na tym polega biznes. Ale urząd miasta to jednostka która ma służyć nam - mieszkańcom. A my potrzebujemy tej pływalni!!!!!!
38. Dodane przez WRZESIEN, w dniu - 14-09-2017 12:08
CZYŻBY ZBLIŻAŁY SIĘ WYBORY SAMORZĄDOWE, ŻE NIEKTÓRZY, Z PANEM RUSIECKIM NA CZELE, TACY AKTYWNI? OSTATNIO WIDYWANO GO PROTESTUJĄCEGO POD SĄDEM, A TERAZ WIELKI OBROŃCA PRYWATNEJ PŁYWALNI. TO JAK TO JEST Z TYM LIBERALIZMEM GOSPODARCZYM W TEJ PLATFORMIE? PO PROSTU - TWÓJ BIZNES - TWÓJ PROBLEM. BRALI ZYSKI, NIECH PONOSZĄ TEŻ NAKŁADY. OCZYWIŚCIE PŁYWALNIA JEST POTRZEBNA, ALE PO CO RATOWAĆ RUINĘ I TO CUDZĄ, KIEDY MOŻNA WYBUDOWAĆ WŁASNY I NOWOCZESNY OBIEKT?
39. Dodane przez kris, w dniu - 14-09-2017 12:11
Drogie PO, w takim razie ja proszę o skromne 450 tys zł na mój dom rodzinny, budował go mój pradziadek, dom przedwojenny, można z ulicy go oglądać oraz prosiłbym w kolejnych latach o mała dotację 30-40 tys na pielęgnację ogródka
40. Dodane przez Man, w dniu - 14-09-2017 12:15
Słuszne poparcie. Wracamy do rozmów, negocjacji. Basen jest potrzebny tak, jak teatr, Unia, itp. 
Ludzie chcą pływać, chcą by ich dzieci umiały pływać. To są również ich podatki i ich wola. Nie kłócą się , gdy miasto wspiera żużlowy klub i inne kontrowersyjne przedsięwzięcia. Można przynajmniej spróbować, a nie skazywać wiele tysięcy mieszkańców na brak basenu na najbliższe lata. Siódemka w żaden sposób nie zaspokoi oczekiwań Leszna i okolic. To mrzonka. Miliony..w skali miasta to nie są aż tak wielkie pieniądze. Nie uwsteczniajmy się, spróbujmy pomóc w możliwy sposób bez marnotrawienia środków. Kto widział, by po 24 latach funkcjonowania zamykać basen, który - jakkolwiek by nie spojrzeć - służy społeczeństwu. A po kilku miesiącach, można przeanalizować uważnie dalszy sens działań, gdy nasza wiedza będzie większa.
41. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 14-09-2017 12:20
warunki są do przyjęcia ?? chyba jestście chorzy , z jakiej niby paki miasto ma marnować PUBLICZNE pieniądze na prywatny biznes ?? jak widze dla PO parnowanie publicznych pieniedzy jest na POrządku dziennym
42. Dodane przez zorba, w dniu - 14-09-2017 12:35
panie prezydencie,jezeli nowy obiekt ma kosztowac 15 mln,a doplacac mamy po 3 mln rocznie to chyba kalkulacja jest jasna ,postawic nowy obiekt,dac komus innemu sie wykazaci niech ma jakies profity i prestiz dla miasta,a nie pompowac w cos co nigdy nie brdzie nowe i ladne,a i tak bedzie zamkniety z daleka czuc ze ktos chce wypompowac kase z Leszna,napewno znalazlby sie jakis inwestor tylko dac mu jakas marchewke.wystarczy troszke pomyslec tym z ratusza
43. Dodane przez Piotr, w dniu - 14-09-2017 12:36
Strasznie smutne jest to, że najgłośniej wypowiadają się tu osoby, które po raz: nie myślą racjonalnie (opinia o remoncie domu jest jak z kosmosu ),po dwa mylą pojęcia pieniędzy spolecznych i interesu mieszkancow, z czysto ekonomicznymi pobudkami wlascicieli firmy Akwawit. Ci drudzy mają prawo zrezygnować z prowadzenia dzialanosci, ktora finsowo ich niesatysfakcjonuje, natomiast wladze miasta dysponują naszymi środkami i mają za zadanie operowac nimi dla nas (nawet jesli do takiej jednostki trzeba dołożyć). Miasta nie stać na budowę nowego obiektu, a akwawit wbrew opinią jest w calkiem dobrym stanie (ma wyblakle plytki,przestarzałe wyposazenie szatni itp.,(...). Korzystam min. raz w tygodniu i wiem co mówię... . Proszę więc władze miasta o racjonalne podejście. Ten obiekt powinien nam służyć...
44. Dodane przez tt, w dniu - 14-09-2017 12:39
Skoro Prezydent wydał miliony na bajoro w Zaborowie tzn. tzw. Żwirownie to niech wyda kolejne miliony na ruine tzn pływalnie
45. Dodane przez Tubylec, w dniu - 14-09-2017 12:42
Wystarczy nowe zadaszenie nad "basenem GOPLANA" i mamy kolejną pływalnię.
46. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 14-09-2017 12:46
Jaja sobie robicie z ludzi chyba, ani jednej zlotowki na ten prywatny ( bogaci wlasciciele) obiekt .
47. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 14-09-2017 13:03
Skoro można przeznaczać co roku miliony na sportową spółkę akcyjną, to nie widzę powodów, aby nie przeznaczyć milionów na też obiekt, z którego korzystają wszyscy mieszkańcy, nie tylko kibice niszowego sportu. I to przez cały rok.
48. Dodane przez ole, w dniu - 14-09-2017 13:05
brawo Rusiecki na prezydenta!!! widać, że to człowiek mentalnie dalej powiązany z postkomunistycznym układem i przez niego wspierany (chwilowo przefarbowany na PO), którego pierwsze decyzje to będzie wspieranie upadających biznesów rodziny G. oraz M. i pozostałych z SLD, oczywiście na koszt Leszna :(
49. Dodane przez Max, w dniu - 14-09-2017 13:11
Widać wstydu nie mają, by pokazać się publicznie. Koryto wymaga poświęcenia.
50. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 14-09-2017 13:17
ja tez chce .popieram 39
51. Dodane przez Włodek, w dniu - 14-09-2017 13:19
Zawsze jak jest jakaś przegrana lub obciachowa sprawa to wysyłają Pana Rusieckiego. Podejrzane to wszystko...
52. Dodane przez aga, w dniu - 14-09-2017 13:50
Panie Rusiecki , tylko NIE PO !!! A bylby Pan dobrym kandydatem na prezydenta naszego miasta , to byl strzal w kolano a szkoda.
53. Dodane przez drago, w dniu - 14-09-2017 14:11
Jeśli właściciel nie chce rozmawiać to o czym Wy tu piszecie? To prywatny biznes. Najwidoczniej tych "pływających" nie jest tak dużo, jeśli firma ma straty. Z tego wniosek, że 2 baseny w Lesznie to za dużo.
54. Dodane przez Leswzczyniak, w dniu - 14-09-2017 14:23
Panie Rusiecki jeszcze ma pan mleko pod nosem żeby zostać Prezydentem naszego Leszna.Oraz wielka dama od niczego Mroczkowdka.Jedźcie do Guzowatych i tam sobie powspominajcie jak to się brało z koryta do siebie.Weście się za konkretną pracę a nie robicie już kampanię wyborczą co dostaniecie taką poraszkę że nie będziecie wiedzieli co się stało. Weście się za pracę uczciwą KARIEROWICZE.
55. Dodane przez Piotr, w dniu - 14-09-2017 14:31
Widzę, że znawcy ekonomi się odezwali na portalu. Czy ktoś pomyślał żeby zrobić jaką analizę finansową jedną dla ratowania pływalni a drugą dla budowy nowego? Cyfry wszystko pokażą. A teraz co nam pozostanie? Basen przy SP7 ma określoną pojemność. A reszta gdzie? Do Kościana, Gostynia, Poznania?
56. Dodane przez santos, w dniu - 14-09-2017 14:38
Niestety, ale to jest prywatny obiekt więc z jakiej racji miasto ma wkładać w to pieniądze, tym bardziej, że obiekt wymaga gruntownego remontu i de facto został nabyty za bezcen (za co ktoś powinien mieć postawione zarzuty). Szkoda obiektu bo jest w pewnym sensie symboliczny, ale jest to własność prywatna, w którą wkładanie kasy może się okazać studnią bez dnia. Radni niech wpłacają własne pieniądze skoro tak chętnie wydają cudze.
57. Dodane przez POLAK, w dniu - 14-09-2017 14:49
Jako POLAK , tej formacji PO juz dziekujemy. Ta mafia jest juz w tym kraju skonczona.
58. Dodane przez Archanioł, w dniu - 14-09-2017 15:01
Choć nie darzę nawet cieniem uznania polityków, to tym razem człowiek z dziurką w brodzie ma rację.  
Zamkniecie Akwawitu to będzie błąd. 
Niektórzy pracownicy basenu SP-7 podobno już po cichu przyznają, że to co tam się obecnie wyprawia, nawet po 10-12 dzieci na torze, to jakiś koszmar. Słyszałem też pogłoski o weryfikacji dzieci robionej na siłę, żeby tylko odrzucić nadmiar chętnych. Mieszkańcy pobliskich bloków podobno już mówią o zauważalnie zwiększonym ruchu (życzę im zdrowia w związku z możliwością wdychania dodatkowej porcji spalin - niespodzianka od miasta w gratisie). 
Tak więc uważam, że mimo iż nie jest to decyzja całkiem zdrowa ekonomicznie, to należy dogadać się z Akwawitem póki można, bo jak jego menadżerek zamknie nieckę u siebie (a pewnie zrobi to, bo pewnie potrafi podejmować beznadziejne decyzje tylko po to, żeby coś komuś udowodnić), to w "7" należytego poziomu nauki pływania i higieny się nie zapewni, a uczące się tam dzieci (jeśli tak to można nazwać jeszcze w tych warunkach) będą do domu przynosić nie tylko mniejszą radochę, ale wiele innych atrakcji związanych ze zdrowiem (grzybki, kurzajki i co tylko jeszcze można sobie wymarzyć - bo taki SPORT TO ZDROWIE).
59. Dodane przez obserwator, w dniu - 14-09-2017 15:04
Panie Rusiecki , zal mi Pana i tej "gwiazdy" z PO co jest na fotce kolo Pana . Ile razy odwiedzil pan ten obiekt w tym roku ???
60. Dodane przez sebaPL, w dniu - 14-09-2017 15:11
Kom 47 . Brawo TY !!! I to jest prawda o tych ludziach z foto . Panie rusiecki , jest Pan dwulicowcem tak samo jak Borowiak. A myslalem ze jestes gosciem i materialem na przyszlego prezydenta mego miasta LESZNA , ZAL tylko pozostal.
61. Dodane przez Żorż Ponimirski, w dniu - 14-09-2017 15:17
Tym POmroczkom już dziękujemy. Mądrale, jak ich Mędrzec Europy z POprawczaka we Włocławku.
62. Dodane przez kart, w dniu - 14-09-2017 15:23
PANIE R CZY TO MA BYĆ STRZAŁ WE WŁASNE KOLANO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
63. Dodane przez ?, w dniu - 14-09-2017 15:47
Zastanówmy się, czy wobec takich spraw potrzebna jest nam w Lesznie biblioteka za ponad 20 milionów, w której ma być muzeum drukarstwa i sprzętu IT?
64. Dodane przez Pracownik, w dniu - 14-09-2017 16:02
Ilu pracowników straciło pracę za byka Guzowatego czy Rusiecki taki chłopiec wie z tą miss Mroczkowską.Akwawit pracował na trzy zmiany a co teraz dawać mamy na prywatną pływalnię.To dajcie wy z PO.
65. Dodane przez Marianna, w dniu - 14-09-2017 16:03
15 mln ma kosztować nowa pływalnia. Podejrzewam, że więcej niż połowę można by dostać z Unii Europejskiej. 3 miliony niech da miasto, a resztę na kredyt i będziemy mieć NOWĄ pływalnię.
reklama
66. Dodane przez brawo 39 i 50, w dniu - 14-09-2017 16:27
To jak oni dostaną to i ja chcę :D mi starczy 200 tys :D
67. Dodane przez Tomek72, w dniu - 14-09-2017 16:59
W tej sprawie POpieram PO ;-) 
 
Zamknięcie basenu to będzie początek końca PiSu w RM i prezydenta Ł.B. 
 
Dlaczego tak myślę? 
 
Już widzę wszystkich tych co mówią, że basen już mamy w SP7. 
 
Jak tylko zamkną AKWAWIT - zobaczymy, jak będzie oblężona SP7 ... ilu ludzi się zdenerwuje  
 
Wybudowanie basenu to jedno, a utrzymanie to drugie (i szybko przewyższy koszty budowy). 
 
Za 15 - 20 mln to można wybudować kolejną pływalnię ale SP7 a to NIE ZASTĄPI "rodzinnego kompleksu basenowego" jakim kiedyś BYŁ Akwawit. 
 
Swoją drogą jakie są koszty utrzymania basenu przy SP7? 
 
Ktoś potrafi to policzyć na najbliższe 20-25 lat uwzględniając WSZYSTKIE KOSZTY i KONIECZNE REMONTY? 
 
Tak długo funkcjonował Akwawit. 
 
Popieram w 100% kom 18 - porozumienie. 
 
Albo prezydent ma jakiegoś schowanego "ASa w rękawie", albo SLD i PO zniszczą go i obecny układ sił w RM. 
 
Pamiętajcie jak niewiele brakowało ...
68. Dodane przez Adam, w dniu - 14-09-2017 17:06
Mroczkowska i Rusiecki niech zrobią zbiórkę pieniędzy w PO i PSL.Oraz od siebie niech dożucą i udajcie się do rodziny Guzowatego będziecie kręcić lody jak za waszych czasów z całą tą pływalnią.Wy patrzcie jak ludzie żyją a nie już myśleć o korycie co i tak żadnych szans nie macie.Róbcie sobie kampanie u siebie w domu.
69. Dodane przez Brajan, w dniu - 14-09-2017 17:09
Jakby nasz naczelny był fanem pływania to byśmy mieli basen olimpijski najnowszej generacji z dużymi VIP trybunami No ale niestety w tym lesznie dotuje sie przedewszystkim żużel.popywac moge sobie jeszcze isc ale motocyklem żużlowym pojeździć nie moge wiec. O bedzie służyć mieszkańca?? Chyba bardziej basen trzeba dofinansować a nie jakiś pary ludzi z unii
70. Dodane przez Aaa, w dniu - 14-09-2017 17:34
To bardzo dobry pomysł, a na pływalni przy SP7 już wczoraj zabrakło wejściówek.
71. Dodane przez (.....), w dniu - 14-09-2017 18:16
Do Adam!!! 
Ty naj[pierw do szkoly nauczyć sie ortografii......potem mozesz sie tu wypowiadac...
72. Dodane przez Rafał, w dniu - 14-09-2017 19:08
Jesli komus przeszkadza tlok na sp7 to niech latem idzie sobie nad jezioro poplywac a zima njech sobie odpusci. Mnie rodzice latem uczyli mnie plywac w Boszkowie tam jest duzo miejsca i to za darmo!!!
73. Dodane przez zz, w dniu - 14-09-2017 20:02
mroczkowska i rusiecki niech wylożą kase w koncu mają wysokie diety jako radni
74. Dodane przez emerytka, w dniu - 14-09-2017 20:06
Poproszę o dofinansowanie mojej emerytury,Panie Rusiecki. 
Pracowałam przez 41 lat, a teraz otrzymam netto 1400 zł i jak z tego wyżyć???
75. Dodane przez Tomek72, w dniu - 14-09-2017 20:18
Do Rafał kom 72. 
 
Ja też uczyłem się w jeziorze ... Głównie Boszkowo, trochę Osieczna trochę Gołanice ... 
 
Prawdę mówiąc "pływać nauczyłem się" wpadając do rzeczki gdzie nie miałem gruntu. To był chyba koniec podstawówki ... 
 
Dziś moje dzieci już w 3 klasie SP pływały lepiej niż ja w liceum. 
 
I choć kilka km spokojnie przepłynę - to KAŻDY, kto zna się na pływaniu wie, że pływam jak kaleka ... 
 
Dziś są inne czasy, inne możliwości - "basen na miarę DAWNEGO akwawitu" to POWINIEN być standard w miejscowości wielkości Leszna ... 
 
Niech miasto poda informacje ile dzieci w ramach MCS na Akwawicie nauczyło się pływać i w jakich warunkach ... i zastanowi czy byłoby to możliwe w ramach SP7. 
 
P.S. 
Do wszystkich tych co psioczą, że miasto dokłada do "prywatnego biznesu" ... - "basen miejski" w 90% jest deficytowy i musi być dotowany ... 
 
Uważam, że dopóki karty w grze - wszystko jest możliwe ... 
 
W DU.IE mam interesy Akwawitu... 
 
Nie wiem czy utrzymanie kompleksu "typu Akwawit" "leży w interesie miasta". 
 
ALE NA PEWNO LEŻY W INTERESIE MIESZKAŃCÓW, i PRZEDE WSZYSTKIM ich dzieci ... 
 
P.S. 
 
Elka - podejmijcie WYZWANIE - zorganizujcie MERYTORYCZNE DYSKUSJE w tej sprawie (także choć nie tylko z osobami, które były zaangażowane w "projekt akwawit"). 
 
Może jeszcze nie jest za późno ... 
 
Ile będzie kosztowało wybudowanie nowego basenu? 
 
Jaki będzie ? Rodzinny ? Sportowy ? Czy może jak Akwawit połączy obie funkcje. 
 
Ile będzie kosztowało jego utrzymanie przez najbliższe kilkadziesiąt lat...
76. Dodane przez abc, w dniu - 14-09-2017 21:25
Lepiej zaoszczedzic te pieniadze i wreszcie wybudowac wiadukt na Wilkowickiej-bo znowu to bedzie kielbasa wyborcza w nastepnych wyborach, a o ile pamietam to prace mialy rozpoczac sie w sierpniu tego roku.
77. Dodane przez x, w dniu - 14-09-2017 21:48
Towarzyszki babci Mroczkowskiej brakuje tylko na pielgrzymkach.Dolaczyl do niej towarzysz Rusiecki który na pielgrzymki chodzi,a w sprawie basenu opowiada glupoty.3 mln na basen z budżetu miasta-geniusz ekonomiczny,chyba absolwent Wyższej Szkoły Bankowej(za 400 zł miesięcznie)
78. Dodane przez Ara, w dniu - 14-09-2017 22:37
Odkupic za kwote jaka zostalo to sprzedane czyli zlotowke...
79. Dodane przez NOWY, w dniu - 14-09-2017 23:17
Nie pokazujcie Rusieckiego - chłop chorągiewka !
80. Dodane przez ona, w dniu - 14-09-2017 23:53
Przecież Akwawit to własność prywatna. Dlaczego miasto ma dopłacać? Problem pojawił się kiedy spadkobiercy zaczęli się kłócić i odcięto dopływ ciepłej wody która była ogrzewana dzięki spirytusowni. Czy miasto powinno płacić za coś co nie jest jego własnością? Problemy nie wynikają z braku dofinansowania od miasta lecz z problemów rodzinnych Państwa G. Prezydent Borowiak bardzo dobrze robi że nie dopłaca nawet 1zł na ten obiekt. Ciekawi mnie dlaczego to p Rusiecki ruszył sprawę akwawitu? Czyżby dobrze przemyślany marketing wyborczy przed wyborami 2018?
81. Dodane przez oj, w dniu - 15-09-2017 00:56
Basen Akwawit był dawno temu najlepszy ... przyjeżdżali nawet z Poznania, tak było ładnie i atrakcyjnie. Co się stało na przestrzeni lat ???? ilu jest temu winnych ? Czy mamy znów jeździć do Śremu jak było dawno temu ? i dlaczego inne miasta potrafią utrzymać baseny, zaściankowe Leszno nie Zwyczajnie mi przykro :(
82. Dodane przez kornik, w dniu - 15-09-2017 06:40
Grzegorz proszę skończ wygadywać takie bzdury.
83. Dodane przez do 81, w dniu - 15-09-2017 08:34
W Śremie już dawno nieczynny !
84. Dodane przez romek150, w dniu - 15-09-2017 09:07
zapraszam do Góry będzie nowy basen
85. Dodane przez tyr, w dniu - 15-09-2017 09:15
Pan Prezydent wyjaśnił już kilkakrotnie sprawę basenu, a Pan Rusiecki chce przed wyborami zabłysnąć swoimi nierealnymi relacjami. Nie remontuje się obiektu za tak pieniądze, nie będąc właścicielem obiektu.
86. Dodane przez Ob., w dniu - 15-09-2017 10:09
A gdzie reszta członków Platformy???
87. Dodane przez Tomek72, w dniu - 15-09-2017 10:44
Kolejny raz ktoś pisze "...Przecież Akwawit to własność prywatna. Dlaczego miasto ma dopłacać?..." 
 
Nie rozumiecie, że w 90% do basenu się dopłaca, NIEZALEŻNIE OD TEGO CZY JEST MIEJSKI, "czy prywatny". 
 
Oczywiście są wyjątki ale to są KOMPLEKSOWE PARKI, gdzie inwestycje nie kosztują jak tu niektórzy piszą 15-20 mln, ale WIELOKROTNIE WIĘCEJ! 
 
Jeśli miasto mówi o wybudowaniu nowego basenu "ZAMIAST AKWAWITU" 
 
powinno mówić o tym samym czyli KOMPLEKSIE RODZINNYM: 
basenie sportowym, 
basenie rekreacyjnym, 
brodziku dla maluchów 
jakuzi, 
solarium, 
saunie parowej, 
saunie fińskiej ... 
zjeżdżalnie dla dzieciaków ... 
 
To jest MINIMUM dla takiego kompleksu RODZINNEGO. 
 
NIE NALEŻY TEGO PORÓWNYWAĆ Z BASENEM SP7, 
 
To tak jakby porównać stadion żużlowy w Lesznie z tym w Rawiczu, albo z Rawicki z Motoareną w Toruniu
88. Dodane przez IZZZ, w dniu - 15-09-2017 11:03
Mam tylko nadzieję, że do rozmów dojdzie względnie szybko, bo październik już za dwa tygodnie.
89. Dodane przez Tomek72, w dniu - 15-09-2017 11:55
To jest poniekąd pytanie o WIELOLETNIĄ STRAGEGIĘ Leszna ... 
 
Czy Leszno ma być "miastem emerytów" z garstką dzieci i wnuków ? 
 
Czy może chce aby młodzi (nie tylko Ci po studiach) wracali do Leszna (a wtedy muszą mieć do czego)... 
 
Czy Leszno za 5, 10, 15 lat ma mieć 40-50 tys mieszkańców czy może pokusimy się o zbudowanie "aglomeracji" ze WSPÓLNOTĄ INTERESÓW na terenie dawnego województwa ... reaktywując i ROZBUDOWUJĄC powiązania SPOŁECZNO-GOSPODARCZE ... 
 
Oczywiście chodzi o "małą aglomerację" na miarę możliwości REGIONU leszczyńskiego.
90. Dodane przez grzegorz, w dniu - 15-09-2017 13:55
Grzegorzu skończ z tymi bzdurami . pogrążasz się coraz bardziej .Nie masz pojęcia o biznesie , polityce i brak Ci wizji . Może wróć do biura przy szkolnej tam mogłeś się realizować .
91. Dodane przez Pyr, w dniu - 15-09-2017 14:39
Do komentarza 85. A czy miasto jest właścicielem Unii Leszno? Brawa dla Pana Rusieckiego, bo wstawił się za interesami wielu mieszkańców, z których poglądami trzeba się liczyć. Ma takie zdanie i je wprost wyraża, narażając się na liczne mało wybredne komentarze. Nie widzę w tym nic zdrożnego. Czy ktoś tego chce, czy nie są ludzie chcący dalej pływać na basenie ogólnodostępnym, a nie liczyć na to, że może dostanie się na "7' i będzie musiał się kotłować w wielkim ścisku, bez najmniejszej przyjemności.
92. Dodane przez inga, w dniu - 15-09-2017 16:18
pomroczność jasna zapanowała w wyleniałych szeregach PO ? :)
93. Dodane przez Fans, w dniu - 15-09-2017 19:08
Niech ten prezydent da sobie ju spokój bo ewidentnie nic mu nie wychodzi w kadencji.wystarczy spojrzeć na miasto jak wyglada.parasole i wstążki sztuczna trawa zaraz zgnije.basen ma większa wartość dla mieszkańców niż jakaś unia.dzis pełen parking przed basenem o czyms mowi
94. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-09-2017 22:50
To jest prywatna wlasnosc , wiec niech wlasciciele to sami rematuja .Wara od pieniedzy miejskich . Kiedy bedzie nowy chodnik przy Grunwaldzkiej wrescie ??????????????????????????????????????????
95. Dodane przez Bierki, w dniu - 16-09-2017 12:24
A co powstrzymuje PO i Uniwersytet III wieku przed hakaniem u kogoś buraków . 
Wspierajmy wszystkich prywatnych właścicieli. 
 
A ja na ten przykład na szóstą rano chodzę do pracy niech miasto odśnieża swój chodnik ! 
Guzowatym na prywatny interes 3 melony a ja nie swój chodnik mam odśnieżać aby uniwersytet III wieku nording walking mógł uprawiać? 
 
Skończyć z tą komuną niech płacą za szkołę. 
 
Jedni mają nie swój chodnik odśnieżać bo lewica tak uchwaliła jak rządziła a drugim miliony do kieszeni słać ? 
Skończyć z tymi szemranymi dofinansowaniami .
96. Dodane przez matematyka, w dniu - 16-09-2017 12:26
Poczekać aż rodzinka przestanie płacić podatki i przejąć za długi. 
 
Tak by doradził (jak myślę wasz idol) Balcerowicz.
97. Dodane przez condor, w dniu - 16-09-2017 17:48
Niech miasto wybuduje nową pływalnie nie musi być aquapark 
a 3 mln rocznie na spłatę kredytu to wystarczy niż inwestować w ruinę.Krytykować łątwo zobaczymy jak za 20 lat będą wyglądać inne aquaparki !!!
98. Dodane przez Bruno, w dniu - 16-09-2017 22:20
Czytając komentarze zastanawiam się dlaczego ludzie nie chcą utrzymania pływalni Akwawit i dochodzę do wniosku, że: nie lubią pływać, nie mają dzieci nieumiejących pływać, nie korzystali z rehabilitacji w wodzie,nie pływali na basenie środowiskowym po 18-tej, nie wiedzą, że pływanie to sport całego życia i tak na prawdę aktywność pływacka innych mieszkańców Leszna jest im obojętna - szkoda. A budowa nowego basenu pochłonie miliony i tak będzie co roku generować koszty dla miasta. Warto więc chyba wybrać mniejsze zło i się dogadać odnośnie Akwawitu?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj