Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Czy miasto kupi basen?

Trzy miesiące trudnych rozmów i analiz

Czy miasto kupi basen?

29.09.2017. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

Do końca roku pływalnia Akwawit będzie działać – poinformował na dzisiejszej konferencji prasowej prezydent Łukasz Borowiak. Rozmowy były trudne i jeszcze się nie skończyły. Przez kolejne trzy miesiące ma być wypracowana wizja dalszej działalności. Jak zaznacza prezydent, scenariusze mogą być różne. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już wielokrotnie informowaliśmy. właściciele Centrum Konferencji i Rekreacji Akwawit kilka miesięcy temu zapowiedzieli, że chcą zamknąć basen, gdyż przynosi straty. Prezes Przemysław Biechowiak zwrócił się z propozycją do miasta, by wydzierżawiło lub w inny sposób pomogło utrzymać obiekt. W ubiegłym tygodniu miasto otrzymało dokumenty finansowe i złożyło swoją ofertę, o której na dzisiejszej konferencji
opowiedział prezydent Łukasz Borowiak.

Miasto zaproponowało, że jeśli spółka prowadząca hotel i pływalnie wydłuży swoją działalność o trzy miesiące, to jednym z elementów pomocy będzie powrót na basen zajęć Młodzieżowego Centrum Sportu. Ponadto w grę wchodzi m.in. wykup voucherów np. dla seniorów i uczniów, za które miasto do końca roku zapłaci 50 tysięcy złotych czy taką samą kwotę przeznaczy na uruchomienie akcji społecznej i zajęć mających na celu aktywizację ruchową młodzieży. Spółka mogłaby także w miarę możliwości liczyć na ewentualne ulgi podatkowe od nieruchomości.

Na tę ofertę odpowiedział wczoraj drogą mailową prezes Przemysław Biechowiak, ale zaproponował, że spółka jedynie o miesiąc przedłuży działalność wraz z przyjęciem kwoty 100 tysięcy złotych.

- Dla nas byłoby to zbyt ryzykowne. Nie mielibyśmy pewności czy spółka po miesiącu nie zakończy swojej działalności - dodał Borowiak.

Dziś przed konferencją, prezes Biechowiak poinformował prezydenta, że właściciele spółki podjęli decyzję o wydłużeniu działalności do końca roku. Ten czas wykorzystany zostanie na dalsze rozmowy.

- Być może dojdzie do takiej sytuacji, że miasto Leszno po wnikliwej analizie technicznej i finansowej, będzie mogło nabyć ten obiekt. Jedną z możliwości jest opcja, że staniemy się współwłaścicielami wyodrębnionej spółki, która będzie zarządzała tym basenem. Przed nami trzy miesiące trudnej pracy, podczas której możemy wypracować różne scenariusze - mówił Borowiak.

Jak podkreślał prezydent, w tej chwili nie stać miasta na budowę nowego basenu, gdyż są o wiele pilniejsze potrzeby.

 
Komentarze (45)
1. Dodane przez mitch, w dniu - 29-09-2017 15:47
Dawno tam nie byłem. Czy zjeżdżalnie obecnie są czynne? Czy potrzebna kolejna stówka?
2. Dodane przez Piotr, w dniu - 29-09-2017 15:58
W końcu prezydent zrobił cokolwiek w tej kwestii ...
3. Dodane przez ktoś, w dniu - 29-09-2017 16:12
To jest jakieś nieporozumienie że oni jeszcze stawiają warunki.Panie Prezydencie życzę powodzenia przy następnych wyborach i może miasto wykupi u mnie vouchery.
4. Dodane przez zielonyPL, w dniu - 29-09-2017 16:20
Ja bym olał ten basen..Bo od kilku lat kupuje karnety na ten basen i nic tam się nie dzieje w dodatku działa tylko jedna zjeżdżalnia (ta mała) nie będę wspominał że zimą na basenie jest zimno ...Milionerzy kupili Akwawit i podzielili na części a że sam basen wedle nich nie ma zysków to trzeba wcisnąć Miastu...Jak to się mówi "Wydoili Krowę i chcą oddać chabete
5. Dodane przez Spostrzegawczy, w dniu - 29-09-2017 16:56
Na zdjęciu na pierwszym planie jak zwykle ..., a pan prezydent jak zwykle w tle.
6. Dodane przez klijent, w dniu - 29-09-2017 17:10
dzis bylismy z zona cisza i zero atrakcji zimna woda a nie wspomne o sauunach powodzenia i pozdrawiam
7. Dodane przez Tomek72, w dniu - 29-09-2017 17:17
Dobry krok ... 
 
Trzymam kciuki ... 
 
Jeśli miasto odkupi obiekt (a moim zdaniem ma to większy sens jeśli kupi hotel i basen) - wtedy poniekąd AUTOMATYCZNIE pozbędzie się KWASÓW między SPADKOBIERCAMI ... 
 
A to jest jedna z GŁÓWNYCH PRZYCZYN problemów pływalni... 
 
Trzymam kciuki za prezydenta i jego ekipę, aby WYNEGOCJOWALI możliwie NAJLEPSZE warunki dla miasta ...
reklama
8. Dodane przez wyborca, w dniu - 29-09-2017 17:31
Jestem przeciw. Komu jeszcze Panowie dołożą z naszych pieniędzy?
9. Dodane przez do Tomek 72, w dniu - 29-09-2017 18:00
bzdury facet piszesz kto ci kazał to robić ? myślisz ,że idioci tu mieszkają jak Borowiak to zrobi to na 100% skończy sie jego kariera
10. Dodane przez Brawo Panie Borowiak., w dniu - 29-09-2017 18:15
Tak dalej.  
Leszno potrzebuje drugiego basenu
11. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 29-09-2017 18:18
Sam fakt podjęcia konstruktywnych rozmów należy uznać za pozytyw dla obu stron. Na podsumowanie efektów jest jednak zdecydowanie za wcześnie.  
 
Chciałbym tylko zapytać na jakie podstawie Prezydent obiecuje ulgi podatkowe? Czy spółka ma jakieś zaległości podatkowe względem miasta? 
 
Cytuję z netu: 
Właściwość rzeczową organów podatkowych w sprawach stosowania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych określa rozporządzenie z 22 sierpnia 2005 r. w sprawie właściwości organów podatkowych (dalej: rozporządzenie). 
 
Wójtowie (burmistrzowie i prezydenci miast) jako organy podatkowe są upoważnieni - zgodnie z § 15 ust. 1 pkt 3-5 i ust. 2 rozporządzenia - do: 
 
" odraczania terminu płatności oraz rozkładania na raty zapłaty podatku - bez ograniczenia kwoty oraz okresu spłaty, 
 
" odraczania oraz rozkładania na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę lub odsetek określonych w decyzji, o której mowa w art. 53a Ordynacji podatkowej - bez ograniczenia kwoty oraz okresu spłaty, 
 
" umarzania w całości lub w części zaległości podatkowych, odsetek za zwłokę lub opłaty prolongacyjnej - bez ograniczenia kwoty.
12. Dodane przez Wiecho blacharz, w dniu - 29-09-2017 18:23
Po serii bezowocnych rewitalizacji Rynku i i okolic miasto przystępuje do rewitalizacji basenu. Ale taka akacja ma tylko sens JEŚLI MIASTO ODKUPI BASEN i to za rozsądną cenę jak jezioro Zaborowo. Jak tylko Guzowaci poczują krew, to będą działać jak mafia i żądać coraz wyższych dopłat, aż do dnia, gdy znowu zagrożą spuszczeniem wody, to ŚLEPA ULICZKA.
13. Dodane przez adam, w dniu - 29-09-2017 18:35
Widać konstruktywne podejście do tematu tylko ze strony miasta. Właściciele basenu chcą gotówki i nic więcej. Nie szukają ratunku dla basenu. Moim zdaniem odpuścić temat i niech padnie. Miasto nie stać na to aby ratować prywatny basen.
14. Dodane przez Archanioł, w dniu - 29-09-2017 18:37
To z całą pewnością kontrowersyjny krok, ale w obecnej sytuacji wydaje się najlepszym, jaki obie strony (a w zasadzie tylko Miasto) mogły zrobić. I tu, mimo mojego wiadomego stosunku do polityków, muszę oddać honor prezydentowi. Ma on w tym pewnie wyborczy interes, ale mimo wszystko wybierał między katastrofą, a tragedią, a to nie łatwy wybór. Oby psB kierownik tego obiektu i właściciel to docenili to stanowisko (choć na to specjalnie nie liczę), bo innego partnera do rozmowy nie będzie. No może jedynie słynny właściciel niebieskich samochodów przewożących paszę zechce tu koleją fermę drobiu zrobić, ale to mieszkańcom mogłoby nie przypaść do gustu. Choć wtedy też by były niezłe jajca, nieco inne niż teraz. 
W tej rundzie też 1:0 dla miasta.
15. Dodane przez Tomek72, w dniu - 29-09-2017 19:55
do kom 9. 
Nikt nic mi nie kazał. 
Jak widać (chyba) z Nicka Tomek72 - jestem rocznik 72. 
 
Cieszyłem się jak dziecko jak Pan dyrektor Stefan Grys - wybudował basen w formie na której KORZYSTAŁO MIASTO (MIESZKAŃCY) i Akwawit. 
 
WIELOKROTNIE PISAŁEM, że MIESZKAŃCOM potrzebny jest WŁAŚNIE TAKI OBIEKT - KOMPLEKS RODZINNY - czyli basen sportowy, baseny dziecięce i rekreacyjne, jacuzzi, zjeżdżalnie, sauny i solaria... 
 
KTO MA DZIECI - i zależy mu na ich zdrowiu / sprawności fizycznej / PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCIACH - wie o czym mówię / piszę ... 
 
Dziś na basen ze swoimi dziećmi przychodzą rodzice, KTÓRZY UCZYLI SIĘ JAKO DZIECI na tym basenie ... 
 
Basen przy SP7 - ani inny podobny, funkcji kompleksu rodzinnego NIE SPEŁNIA. To jest typowy basen szkolny. 
 
Jedni lubią siedzieć przed telewizorem, inni pójść na piwo, jeszcze inni jeżdżą rowerem, grają w piłkę czy chodzą na żużel ... jeszcze inni łączą te przyjemności ;-) 
 
Nic mi do tego - uważam, że W INTERESIE WIĘKSZOŚCI mieszkańców jest aby w Lesznie był taki KOMPLEKS BASENOWY ... 
 
I ZAWSZE PISAŁEM że przy założeniu, że taki kompleks chcemy posiadać - miasto powinno podjąć najbardziej EKONOMICZNĄ DECYZJĘ ... niezależnie od tego, czy będzie to BUDOWA NOWEGO BASENU, czy WYKUP TEGO co z teg "kompleksu hotelowo / basenowego" zostało. 
 
Trzeba to RZETELNIE WYCENIĆ, policzyć różne opcje łącznie z pompami ciepła czy geotermią - i WYBRAĆ NAJKORZYSTNIEJSZĄ OPCJĘ.
16. Dodane przez jazgot, w dniu - 29-09-2017 20:15
czyli spokojnie mogę inwestować w Lesznie a jak mi nie pójdzie interes to za kilkanaście lat miasto doinwestuje zdewastowany interes a wcześniej przed tym z kasy zebranej od podatników jeszcze będzie mnie utrzymywać na powierzchni i załatwi mi klientów a samo wykupi bilety i je rozda licząc na cud że podniosę interes i zmienię zdanie a jeśli marchewka nie będzie zbyt słodka załatwi mi rabaty w nieruchomościach, czytam ten artykuł i aż się ciśnie by walnąć pięścią w komputer i zgłosić się do Pana Prezydenta o pomoc w końcu jak jednemu się pomaga to należy pomóc innym więc proponuje ustawą zwolnić wszystkich przedsiębiorców z płacenia od nieruchomości, podatków i zusó-w a oni w zamian będą trzymać swoje biznesy dając zarobić swoim pracownikom najniższą krajową jak to w Lesznie jest przyjęte w związku ze zmową prywaciarzy którzy patrzą tylko wydoić ludzi i pozbawić ich godności płacąc im frytki za wykonywaną pracę!
17. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 29-09-2017 20:21

My będziemy tego przejmować, bo Pływalnia "Akwawit" wymaga kapitalnego remontu. Odpadają płytki, uszkodzone jest dno toru płytszego, z rur wystają metalowe zbrojenia. 
Remont "Akwawitu" będzie kosztował 10 milionów bo remont porównywalnego choć nieco starszego basenu w Śremie kosztował aż 12 milionów i trwał rok.  
Tak wyglądał remont basenu w Śremie. 
.
18. Dodane przez Miki, w dniu - 29-09-2017 20:49
Ten basen to ruina guzowaci licza na czysta kase z miasta
19. Dodane przez luk, w dniu - 29-09-2017 21:51
Właściciel basenu obiekt wydoił, nie inwestował, o remontach bierzacych nie wspomnę a teraz miasto chce wydoić.
20. Dodane przez do 14, w dniu - 29-09-2017 21:58
Bedzie 2:0 dla miasta jesli za ta sprzedaz odpowiedzą prezydent Malepszy i minister Kaczmarek Czuwaj!
21. Dodane przez bankier, w dniu - 29-09-2017 22:56
Może pan prezydent kupi sobie jako służbowe stare rozsypujące się auto wymagające licznych nakładów finansowych.  
Odpowiedź byłaby zapewne taka: czemu nie, ciągłe naprawy i tak będą finansowane z podatków mieszkańców.  
Ale to jest tylko moje odczucie.
22. Dodane przez do 17. Dodane przez GOŚKA,, w dniu - 29-09-2017 22:59
może tradycyjnie zrób sesję zdjęciową z pływania, bo ja nie widziałem odpadających płytek, a tym bardziej rur ze zbrojeniami!?!? jedno co jest w naprawdę kiepskim stanie to zjeżdżalnie zewnętrzne, ale głównie chodzi o estetykę, po prostu tworzywo ma już swoje lata, a nie jest to trwały materiał. Ogólnie pogłoski o ruinie na basenie uważam za przesadzone, na pewno nie jest to obiekt luksusowy na dzisiejsze standardy, ale spokojnie miedzy 2 a 3 gwiazdki się mieści, cały problem to jego rozmiar i nieekonomiczność ogrzewania, wiec zamiast gadać z Guzowatymi od basenu lepiej dogadać się z Guzowatymi od Akwawitu co teraz ciepło pompują w efekt cieplarniany.
23. Dodane przez do kom. 14, w dniu - 29-09-2017 23:08
Podoba mi się to jak piszesz. Mimo stosunkowo częstej, choć konstruktywnej krytyki obecnych władz, potrafisz oddać im honor, gdy na to zasługują. Szkoda, że tak mało polityków ma podobne podejście i ucieka w skrajności, wychwalając wszystko, co własne i krytykując wszystko, co opozycji.
24. Dodane przez analityk, w dniu - 30-09-2017 01:15
Według mojej obserwacji Borowiak na siłę próbuje w różnych miejscach powołać kolejną miejską spółkę. Czyżby szykował sobie posadkę na czas po przegranych wyborach? A to spółka basenowa, a to spółka na lotnisku. I to wszystko za nasze mieszkańców pieniądze.
25. Dodane przez olga, w dniu - 30-09-2017 05:54
Czyli m wszyscy doplacimy Guzowaym do interesu.Bo ich bardzo lubimy :)
26. Dodane przez Otwarte Oczy, w dniu - 30-09-2017 08:15
W tej części Unii Europejskiej cena energii jest wysoka zwłaszcza gazu (z domieszką wody dla Polaków  
Dla porównania - w Niemczech, dokąd także rosyjski surowiec trafia via Jamał znajduje się instalacja osuszania gazu i dzięki temu surowiec trafia dalej na rynki. - My nie mamy takiej oczyszczalni. Nie pozwolili nam na to partnerzy rosyjscy w trakcie budowy gazociągu jamalskiego - powiedział Woźniak.https://www.salon24.pl/u/energetyka/788460,z-rosji-plynie-do-polski-zawodniony-gaz-zbudujemy-instalacje-do-jego-osuszania 
 
operator polskiego systemu przesyłowego, firma Gaz-System, z powodu spadku jakości wstrzymał pobór gazu z Jamału do polskich gazociągów. Spadek jakości spowodowany jest zawodnieniem gazu, czyli pojawieniem się w tłoczonym surowcu wody w ilości przekraczającej normy. 
http://www.pap.pl/aktualnosci/news,985425,gaz-system-wznowil-odbior-gazu-z-gazociagu-jamalskiego-jest-poprawa-jakosci.html ) 
 
Huty na Zatorzu nie ma . 
Nie ma energi i jako produktu ubocznego do ogrzania basenu skoro Guzowatym się nie opłaca. 
 
 
Dopłacanie mieszkańców miasta do tego aby ktoś ze wsi przyjechał i się wykąpał jaki ma sens w gospodarce wolnorynkowej? 
 
Dla dojezdnych będą droższe bilety? 
 
 
Jedyne co można zrobić to przejąć za długi pływalnie z działką skoro się nie opłaca i to pod warunkiem , że pod nią są gorące źródła i miasto zrobi odwiert.
27. Dodane przez Archanioł, w dniu - 30-09-2017 08:26
do 20. 2:0 jest już bo samo podejście do rozmów z leżącym na dechach i dogorywającym Akwawitem (niby, bo kasa na hotel niby jest) i sposób w jaki prezydent uświadomił psB kierownikowi, że ma pokazać konkretne cyferki (o których ten (jak wynika z różnych relacji) nie ma zielonego pojęcia to było 1:0. Teraz jest 2:0. 
 
do 23. Dziękuję za uznanie, choć nie o to tu chodzi, ale o realizm i zdrowy rozsądek. Jak ktoś jest du...a, to nie można mu mówić, że jest piękną kula z przedziałkiem na środku, tylko nazywać po imieniu. Ale i odwrotnie: jeżeli jest dobry, to trzeba to przyznać. Lokalne media tego zwyczajnie nie potrafią. Cytując Ciebie: "...tak mało polityków ma podobne podejście i ucieka w skrajności, wychwalając wszystko, co własne i krytykując wszystko, co opozycji." - nie mało polityków, ale żaden, bo to ludzie bez własnego zdania, a ze zdaniem o którym mówią, że to ich własne. I to jest prawdziwy problem.
28. Dodane przez renia, w dniu - 30-09-2017 09:54
Moim zdaniem,należy wymienić kierownika,brak kreatywności,gospodarności.Zamknięte przejście od Miśnieńskiej,utrudnienie dla klientów,bałagan,przez lata służyło uczniom i korzystających z basenu.Dobry gospodarz otwiera drzwi,dla przynoszących pieniądze.
29. Dodane przez Do 23, w dniu - 30-09-2017 09:59
Skąd wiesz ze Archanioł to polityk ? trochę to dziwne !
30. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 30-09-2017 10:13
Jestem przeciwna. Dlaczego Właściciele przez te lata od powstania pływalni nie inwestowali w nią zarobionych pieniędzy, tylko zyski były "przejadane", a teraz jak stał się nierentowny i potrzeba bardzo dużo nakładów, żeby go odremontować, to im się znudziło posiadanie. Chamstwo. O tyle smutne, że na tę pływalnie przyjeżdżały autobusy z dziećmi i nie tylko z regionów kilkaset kilometrów oddalonych od Leszna, a na zjechanie ze zjeżdżalni czekało się naprawdę długo, bo taka była kolejka. Nie wierzę, że wtedy pływalnia nie przynosiła zysków. I gdzie te zyski... NIE dla wykupu pływalni.
31. Dodane przez wiawa, w dniu - 30-09-2017 10:19
kIEDYŚ TO BYŁA CHLUBA lESZNA I OKOLIC tak jak dzisiejsze galerie handlowe po co do Poznania i Wrocławia jak mamy mini ale jest na miejscu itd Miasto powinno to odebrać i sprzedac lub przejać na wieczny panstwowy wicht tylko czy to realne co cwaniaki poprzednie robili i dzisiaj tam siedza jak tak mozna było .ja bym to przejoł na 25 lat i bym tam zrobił OAZA ale funduszy brak a panowie i tak zrobia i zarobia na tym z pomoca prezydenta i taka będzie przyszłosć
32. Dodane przez Andrzej, w dniu - 30-09-2017 10:54
Jak będę mieć firmę, która świadczy mieszkańcom usługi i dopadnie mnie dół finansowy liczę na pomoc włodarzy miasta w postaci dodatacji do działalności w utrzymaniu firmy nie pozdrawiam...
33. Dodane przez Archanioł, w dniu - 30-09-2017 13:31
do 29 i 23. Wyjaśniam: nie jestem, na całe szczęście, politykiem, choć podchody żebym wstąpił trwają i trwają. Ale jest to niemożliwe ze wzg. na jedną zasadniczą przeszkodę: w odróżnieniu od polityków mam własne zdanie i zdrowy rozsądek i nie zamierzam z tego rezygnować.
34. Dodane przez ubawiony jęczeniem, w dniu - 30-09-2017 14:25
Śmieszne są te jęki tzw. przedsiębiorców" (prawdopodobnie jakieś malutkie, nic nie znaczące firemki o których mało kto słyszał..) płaczących, że gdy im biznes pójdzie słabo, miasto i im powinno pomóc. Tak się składa, że takie biznesiki niewiele wnoszą dla miasta i jego mieszkańców - padnie jedna powstanie druga. Kogo to obchodzi? Akwawit to jednak coś innego. Obiekt istotny dla społeczeństwa Leszna i coś czego tak z dnia na dzień nie odbudujemy. We wszystkich miastach podobne baseny są wspierane z kasy publicznej. To się nigdy nie utrzyma samo.
35. Dodane przez Do kom. 5, w dniu - 30-09-2017 15:47
Po zdjęciu widać kto rządzi w Lesznie a kto jest tylko tłem. Szkoda Panie Prezydencie :(
36. Dodane przez Rynce opadajo, w dniu - 30-09-2017 16:27
Jak już szastają kasą podatników to lepiej zburzyć dziadostwo i postawić nowy Aquapark. Niech to przejmie miasto. Kogoś sponsorować za nasze pieniądze to śmiechu warte. Na ten czas wolimy jechać na poznańskie termy lub do Wrocławia. Czysto i więcej atrakcji.
37. Dodane przez ups, w dniu - 30-09-2017 16:32
Gdy się coś dostanie za darmo, to się o to nie dba.
38. Dodane przez gh, w dniu - 30-09-2017 19:24
Do "Rynce opadajo" (wpis 36) . Tak, tak "opadajo" jak się czyta takich "inteligentów" jak ty,. Faktycznie, gdy ktoś często plywa będzie jeżdził do Poznania lub Wrocławia ... Tak, tak - geniusz intelektu z ciebie...To jest typowe spojrzenie takich jak ty, nie umiesz pływać to i innym zazdrościsz..
39. Dodane przez Bruno, w dniu - 30-09-2017 21:16
Na tą chwilę bardzo dobry ruch Panie Prezydencie. Trzymam kciuki za dalsze negocjacje.
40. Dodane przez do kom. 29, w dniu - 30-09-2017 21:31
Nigdzie nie napisałem w kom. 23, że Archanioł to polityk. Najwidoczniej moja wypowiedź została mylnie zinterpretowana.
41. Dodane przez Łubu dubu, łubu dubu,..., w dniu - 30-09-2017 23:47
Najpierw sprywatyzowali zyski, przeżarli, doprowadzili do ruiny... Teraz chcą łapkami urzędników nacjonalizować straty! Tacy cwaniacy to zlośliwy guz na zdrowym ciele społeczeństwa. Najbardziej zastanawia określenie \"miasto współwłaścicielem\" Że niby zyski na prywatne konta w Szwajcarii, zaś koszty do budżetu miasta? Tymi szwindlami już dawno powinno zająć się CBA! Niechybnie zbliża się moment, kiedy i Leszno będzie miało swojego \"Waltza\"! I nie wiem co zrobią politycy. Wiem co zrobiłby ja, oraz każdy dobry gospodarz i biznesmen. Najprościej ujmując, gest \"Kozakiewicza\" w kwestii jakichkolwiek publicznych pieniędzy, likwidacja wszelkich ulg, egzekucja należności i czekanie kiedy ten bankrut sam zaproponuje wykup za 1/4 ceny! Oczywiście, może nie zaproponować. Wowczas miasto za kilka lat przejmie pływalnię za długi. To bankrutowi zależy na uratowaniu maks. wartosci obiektu. Zwłaszcza kiedy po jednej ostrej, maksymalnie dwuch zimach, nieużywany, nieogrzewany obiekt będzie już tylko ruiną do wyburzenia. Wystarczy wysłać nadzór budowlany nałożyć kary i nakazać rozbiórkę. Czy tym politykom, intelektualistom trzeba tłumaczyć tak proste rzeczy? Wszelkie pozytywne głosy poparcia proponowanej patologii są pomijalne statystycznie. To głównie osoby chcące utrzymać biznesy polegające głównie na płatnych naukach pływania, kosztem podatników. Po przeniesieniu zajęć szkolnych na plywalnię SP7, z powodu zwężenia ram czasowych wypadną z biznesu. Dziękuję za uwagę. To byłem Ja, Jarząbek Wiesław.
42. Dodane przez wyborca, w dniu - 01-10-2017 06:26
Bardzo zły ruch Panie Prezydencie.
43. Dodane przez kk, w dniu - 01-10-2017 20:57
Basen nie może upaść dopóki niema w Lesznie alternatywy. Trzeba się, niestety, gogadać...
reklama
44. Dodane przez AA, w dniu - 03-10-2017 11:43
Skromny basen to 7-9 mln PLN, budowa trwa 14 miesięcy. Czyli w porównaniu z ofertą Akwawitu miasto wyjdzie na plus po 6-7 latach. A Akwawit zostanie z kosztami rozbiórki basenu. I kto tu ma silna pozycje przetargową?Jendą zimę bez basenu przeżyjemy:
reklama
45. Dodane przez Podatnik, w dniu - 08-10-2017 16:08
Panie Borowiak, mojego glosu juz pan nie dostanie,To jest prywatny obiekt !!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj