Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Góra arrow Pożywienie nafaszerowane żyletkami

Pilnujcie swoich czworonogów

Pożywienie nafaszerowane żyletkami

04.10.2017. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Przychodnia Weterynaryjna Inka)
W Górze w okolicach ul. Głogowskiej, ktoś rozrzuca pożywienie dla zwierząt nafaszerowane gwoździami, żyletkami i szkłem. Ofiarą zwyrodnialca padł już pies rasy Shih Tzu, który przeszedł poważną operację ratującą życie. – To co ludzie potrafią zrobić zwierzętom, narażając ich na ogromne cierpienie jest niewyobrażalne. Apelujemy, aby zwrócić szczególną uwagę na sowoich pupili – mówiła Katarzyna Mikrut-Bielecka, lekarz weterynarii.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło wczoraj w okolicy ul. Głogowskiej. - Właścicielka pojawiła się u nas z informacją, że pies zwymiotował
duże ilości szkła. Po krótkim wywiadzie wykonaliśmy zdjęcie rentgenowskie brzucha. Jak się później okazało w żołądku znajdowały się gwoździe i fragmenty połamanych żyletek
- relacjonowała Katarzyna Mikrut-Bielecka.

W miejscu gdzie pies prawdopodobnie zjadł niebezpieczne pożywienie, znaleziono również tabletki oraz krople nasercowe. Sprawą zajmuje się górowska policja.

Apelujemy, aby w najbliższym czasie zwrócić szczególną uwagę na swoje zwierzęta w okolicach centrum.





 
Komentarze (60)
1. Dodane przez ..., w dniu - 04-10-2017 13:31
"Apelujemy, aby w najbliższym czasie zwrócić szczególną uwagę na swoje zwierzęta" 
Powinny być cały czas pilnowane, by nie sr..., i szczekały gdzie popadnie.
2. Dodane przez Zatroskany, w dniu - 04-10-2017 13:38
Cała Góra... Bandytyzm
3. Dodane przez iga, w dniu - 04-10-2017 14:15
Ludzie potwory.
4. Dodane przez Tomek72, w dniu - 04-10-2017 14:16
Jakim trzeba być ZWYRODNIALCEM I sQRWIEL.M żeby coś takiego zrobić żywej istocie ... 
 
Mój tato był myśliwym, zabijanie nie jest mi obce, ALE NIE WOLNO DOPUSZCZAĆ DO TEGO, ŻE ZWIERZĘTA BEZSENSOWNIE CIERPIĄ ...
5. Dodane przez MrsBushido, w dniu - 04-10-2017 14:52
do pierwszego yntelygenta, który napisał komentarz. Sorry, psy są psami i będą szczekały. A co do sr.ania - tu wina leży po stronie nie psów, lecz właścicieli, którzy powinni sprzątać odchody swoich pupili.
6. Dodane przez Kolega, w dniu - 04-10-2017 15:04
Polowanie to zupełnie co innego jest ono obserwowane różnymi przepisami, myśliwi maja prawo, co innego mordować niewinne zwierzęta, to zwyrodnialstwo, za coś takiego bezwzględna kara i to dotkliwa.
7. Dodane przez Do kom 1, w dniu - 04-10-2017 15:24
Czyżby pierwszy kandydat do sprawdzenia przez policję? To, że komuś przeszkadza szczekanie czy gówno na chodniku nie upoważnia do takiego zwyrodnialstwa!
8. Dodane przez Władek (tak naprawdę to nie), w dniu - 04-10-2017 15:30
Zgadzam się, to chamstwo i bestialstwo. Ale fakt pozostaje faktem, że właściciele powinni pilnować psów i trzymać je na smyczy. Moja mama tak pilnuje swojego i nie widzę nawet możliwości żeby najadł się czegoś z ulicy. A jak chce pobiegać swobodnie, to ma od tego ogród. Dla tych, którzy odpowiedzą mi, że nie każdy ma ogród - nie masz warunków, nie trzymaj psa.
9. Dodane przez REF, w dniu - 04-10-2017 15:40
UKRAINSKIE PIESZCZOTY A KOMENARZ 1 SWIADCZY O TAKIM CHARAKTERZE,
10. Dodane przez Adam U., w dniu - 04-10-2017 15:42
#...(kom 1), a ciebie kto pilnuje żebyś głupot w necie nie wypisywał ? Zabronić psu szczekać to jakby tobie zabronić mówić, załatwianie owszem, człowiek ma obowiązek posprzątać, podjął się opieki, ale to nie upoważnia do krzywdzenia niewinnych istot !
11. Dodane przez kk, w dniu - 04-10-2017 15:47
... w pełni zgadzam się z komentarzem 8. właściciele psów (większość) zupełnie nie dba o innych (zostałam pogryziona) i o stan naszych placów i chodników - tak trzeba uważać ażeby wejść w psie gów....o.
12. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 04-10-2017 16:02
Takie rzeczy tylko w Górze.  
Ps. Jak idę z psem na dwór to go pilnuje i patrzę co robi, a nie ćwierkam z koleżanką, ze ta to, a ta tamto. Później skutki są jakie są .
13. Dodane przez Do kom 8, w dniu - 04-10-2017 16:05
Ja też trzymam psa na smyczy, ale spryciarz, zawsze coś złapie i nie zawsze jestem w stanie wyciągnąć to z pyska.
reklama
14. Dodane przez kk, w dniu - 04-10-2017 16:52
... do kom. 13 - gdyby pies był w kagańcu , to z pewnością niczego by nie złapał , nikogo nie ugryzł itd.... Pies powinien być na smyczy, w kagańcu a właściciel z woreczkiem do zbierania gów...a po swoim psie.
15. Dodane przez DO 14, w dniu - 04-10-2017 17:34
Kaganiec dla shih-tzu ? Lecz się człowieku ...
16. Dodane przez Nie da się czytać., w dniu - 04-10-2017 18:05
Ja myślę że artykuł nie miał na celu wywołanie gówno burzy kto jak dba o psa tylko oszczec i poinformować żeby uwarzac na zwierzaki w okolicy głogowskiej
17. Dodane przez Jola, w dniu - 04-10-2017 18:38
A czy ktoś pomyślał ile bezdomnych kotów padło ofiarą tego zwyrodnialca? Oby złapano go jak najszybciej. Szkoda że prawo oko za oko już nie obowiązuje...
18. Dodane przez kk, w dniu - 04-10-2017 18:53
do kom. 15 sam się lecz i to na cito; pisałam do 13 , czyli ogólnie do niepoprawnych właścicieli psów.
19. Dodane przez dzik, w dniu - 04-10-2017 19:27
DO MYŚLIWYCH: 
nie wolno dopuszczać do tego że zwierzęta cierpią: Czyli z waszego punktu widzenia każdy zaplanowany wyrok śmierci na zwierzęciu jest wykonany bezstresowo bo każdy myśliwy trafia za pierwszym razem prosto w serce że zwierzę nawet się nie zorientuje że już nie żyje a jak nie trafi to zwierze nie cierpi wcale bo wie że to polowanie i nie czuje że zostanie zaraz zabite a rany nie bolą po strzelał uprawniony prawem myśliwy! 
 
myśliwi maja prawo:  
co innego mordować niewinne zwierzęta to zwyrodnialstwo! więc w waszym rozumowaniu zabijanie zgodnie z prawem nie jest bestialstwem i okrucieństwem bo polowany zwierz przecież niema prawa żyć a jego zabicie to dozwolony przypadek! mam nadzieje że jeden z drugim na swoim polowaniu trafi swojemu koledze w zad zamiast w zwierzaka i na swojej skórze odczuje jak nie boli dupa z kulą w środku bo to przecież polowanie i niema prawa boleć!
20. Dodane przez Do kom 14, w dniu - 04-10-2017 19:39
Po pierwsze :mój pies jeszcze nikogo nie pogryzl i nie pogryzie tego jestem pewna. Po drugie :wszystkie kagance są raczej niewymiarowe. Nijak nie pasują nawet paszczy nie idzie zawiązać. Zastanów się zanim zaczniesz dawać rady nie wiedząc nic o tych którym radzisz.
21. Dodane przez Do kom 18, w dniu - 04-10-2017 19:43
Od kom. 13, zgadza się, lecz się, nam Pekinczyka, załatw kaganiec. Torebki na g... noszę i zbieram m
22. Dodane przez donata, w dniu - 04-10-2017 21:17
skąd biorą się tacy debile dzisiaj zwierzę np. pies a jutro dziecko lub dorosła osoba w łbach się pomieszało
23. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 04-10-2017 22:21

Współczuję psu ale pies nie powinien sam wyjść poza teren posesji lub biegać bez smyczy. W Lesznie głodni lub alkoholicy przeszukują kubły na śmieci w poszukiwaniu jedzenia. Być może ktoś wyjął odpady z czyjegoś kubła i porzucił je w zupełnie innym miejscu.  
Pomieszane resztki mięsa może mięso mielone kupione w sklepie było nieświeże lub zbyt długo stało w lodówce, w jednej reklamówce z kawałkami żyletek i gwoździami, bo ktoś sprzątał w szafkach kuchennych lub narzędziowych. Do tego dorzucono opakowanie kropli nasercowych oraz tabletki - ja też tak sprzatam w szafkach.  
Być może śmieciarka była przepełniona i gubiła śmieci albo ktoś te śmieci podrzucił. 
Niestety ale to właściciel pieska musi zostać bardzo dotkliwie ukarany, bo piesek nie ma należytej opieki i włóczył się po ulicy. Nikt psa nie chciał otruć ani skrzywdzić !!  
.
24. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 04-10-2017 22:51

Jak głodny musiał być piesek, że połykał coś co lubi pomieszane z odpadami szkła i metalu?  
Tak je tylko pies, który nie jadł co najmniej jeden dzień lub ciągle je zbyt mało i jest głodny albo je ohydne tanie karmy zamiast 10 dkg mielonego mięsa i dobrej suchej karmy, popijanej przez cały dzień świeżą wodą, która zawsze musi stać w miseczce !! 
Ja też mam takiego malucha. Zabiję tego właściciela za to co zrobił swojemu psu !! 
.
25. Dodane przez ALEX RAWICZ, w dniu - 04-10-2017 23:08
PRZYPUSZCZAM ŻE, PEWNIE KTOŚ NIE WYTRZYMAŁ ILOŚCI PSICH KUP I OSIKANYCH DOMÓW , TRAWNIKÓW ???
26. Dodane przez Monika_S, w dniu - 04-10-2017 23:42
Nie pochwalam zachowania osoby, która taką pułapkę na psiaki zastosowała, ale postawmy się również na miejscu tej osoby. Może to rodzic, którego dziecko codziennie wraca z podwórka z butami brudnymi, śmierdzącymi psimi odchodami? Może już taka osoba nie mogła wytrzymać smrodu w mieszkaniu, brudu w łazience i ciągłego prania butów z psich odchodów? Ludzie w Górze nic sobie nie robią z nakazu sprzątania po czworonogach, a także z nakazu trzymania psów na smyczy w każdym miejscu publicznym, oprócz miejsc do tego wyznaczonych (PARK czy LAS to również miejsce publiczne). Przykład - dziś w parku przy stadionie (amfiteratr), idzie sobie Pan z pięknym seterem, piesek niemałych rozmiarów biega sobie radośnie po całym parku. Ja idę z moim 6-letnim synem. Właściciel psa nawet nie zareagował żeby złapać czworonoga w czasie gdy nas mijali. Pan spokojnym krokiem idzie dalej przed siebie, a piesek zgiął się na trawniku, tuż obok mnie i mojego dziecka, i w najlepsze robi swoje. Właściciel nawet się nie obejrzał za psem, nie mówiąc już o posprzątaniu pozostawionej "niespodzianki". Mój syn nie może spokojnie pobiegać po parku, po trawie, pobawić się na świeżym powietrzu. Aż niedobrze mi się robi na myśl, co by było gdyby przewrócił się prosto w taką pozostawioną "minę". Więcej świadomości, drodzy Państwo - mamy XXI wiek, teraz już sprzątanie po psie jest obowiązkiem, a nie aktem łaski właściciela zwierzaka. Niech policja w końcu zajmie się tą sprawą!!
27. Dodane przez x, w dniu - 04-10-2017 23:44
To niedopuszczalne żeby mścić się na zwierzętach i powinno się to karać !Jednakże biorąc pod uwagę że właściciele szczególnie starsi terrozyzują psami całe miasto to trochę można to zrozumieć. Całe absolutnie całe miasto jest zasrane. Znam osobiście kilkudziesięciu właściieli psów z czego po swoich pupilach sprząta dwóch ! A na zwrócenie uwagi jedynie zanoszą się pustym śmiechem . Na osiedlach domków i ścieżce w lesie nie można ani przejść ani przejechać rowerem po jaśniepaństwo wyszło z psem który bez kagańca i bez smyczy rzuca się na wszystko co żyje. Uwagi nie zwrócisz bo cię zbluzga i po ryju jeszcze można dostać od psiej elity.  
Osobiscie żal mi zwierzątek. Natomiast o właścicielach psów z Góry mam jak najgorsze zdanie. Same przysłowiowe Janusze i Grażyny.
28. Dodane przez xxxx, w dniu - 05-10-2017 05:39
takiemu to nogi z d..powyrywac szkoda tego psiaka oby przezyl
29. Dodane przez xx, w dniu - 05-10-2017 05:43
do kom1 pies jest po to by szczekal
30. Dodane przez Maciej, w dniu - 05-10-2017 06:57
Złapać zwyrodnialca i podać mu podobne menu do zjedzenia.
31. Dodane przez Maciej, w dniu - 05-10-2017 07:00
Do GOŚKA - Się orientujesz - mój Beagle ma do dyspozycji jedzenie cały czas miska stoi pełna i je kiedy chce - co nie zmiena faktu że na spacerze muszę go pilnować bo wszystko co wywącha traktuje jako zdobycz i stara się połknąć. Więc głód ma z tym niewiele wspólnego.
32. Dodane przez Do Gosi, w dniu - 05-10-2017 07:00
Opowiadasz bzdury, mój pies dostaje tyle jedzenia ile powinien dostać, ale jest na okrągło głodny. Waży tyle ile powinien, jest w sam raz. Psa jak Człowieka nie wolno przekarmiac. Zgadzam się z Tobą, że psa trzeba pilnować i nie pozwolić na to by się wloczyl, może się zatruć starym jedzeniem lub trafic na coś takiego jak ten biedak. Większość psów maja naturę glodomora i polykaja wszystko co można zjeść. Chociaż jest najedzony, i tak by dalej jadł.
reklama
33. Dodane przez MAJA, w dniu - 05-10-2017 08:01
POPIERAM KOM. NR 1 
ZYGAĆ SIE CHCE OD ODCHODÓW PO WASZYCH PUPILACH !!! 
MOJE DZIECKO TEŻ CHCE SWOBODNIE SIE WYBIEGAĆ TO ONO JEST NA SMYCZY A SRA W PIELCHE NIE GDZIE POPADNIE
34. Dodane przez do 29, w dniu - 05-10-2017 08:05
Czu uważasz, ze pies może ciągle szczekać? Mam psa i pilnuję, aby nie przeszkadzał innym mieszkańcom. Niestety są tacy co wypuszczają psa i ten pod drzwiami szczeka i skomle , aby go wpuścić i tak przez kilka godzin...Nadal,uważasz , ze pies po to jest aby szczekać w taki sposób. Na zakłócanie spokoju są paragrafy i nie dotyczy to tzw, Ciszy nocnej.
35. Dodane przez Michu, w dniu - 05-10-2017 08:10
Powinien sam to zeżreć.
36. Dodane przez MrsBushido, w dniu - 05-10-2017 08:49
do 27. Zrozumieć? Co zrozumieć? Zabicie zwierzęcia za to, że właściciel po nim nie sprzątał? Sorry, ale śmierć nie jest współmierna do przewinienia. Karać to się powinno właścicieli, a nie ich czworonogów.
37. Dodane przez Do kom 1 i 33, w dniu - 05-10-2017 09:24
Karać solidnie właścicieli za to, że nie pilnują psów a zwłaszcza tych, którzy nie sprzątają, Man psa i sprzątam po nim nie wyobrażam sobie że może być inaczej. Nieraz sama wdepne w g... i wsciekam się jak jasna Ch..... Biegają tam również dzieci. Ludzie są nieodpowiedzialni i powiem że głupi. Ale to nie znaczy, że należy karać zwierzęta one są uzależnione od nas, właścicieli. Jeżeli natomiast chodzi o szczekanie no cóż pies ma prawo szczekac, natomiast np. w nocy to jednak powinniśmy naszego pupila uspokajac, nie mieszkamy sami.
38. Dodane przez Zibi, w dniu - 05-10-2017 09:29
Takiemu bydlakowi kazać zeżreć to samo. Co do myśliwych to odstrzał jest gospodarowaniem populacją. Do tych co uważają to za mordowanie to pytam a schabowy smakuje?!. Co wyrósł na drzewie. Takie podejście to głupota. Powiedzcie to rolnikom. Oni najchętniej kazali by wszystko wystrzelać
39. Dodane przez peterpan, w dniu - 05-10-2017 12:11
PROPONUJE PRZEJRZEĆ KIEŁBASY DLA PSÓW ... TAM TEZ MOZNA ZNALEŹĆ CIEKAWE RZECZY
40. Dodane przez tak tylko, w dniu - 05-10-2017 12:30
Do nie dorobionych co to twierdzą że pies jest po to by szczekał: Pewnie tak jest, ale nie w mieście, nawet takim grajdołku wiejsko/miejskim jak Góra, a już na pewno nie w bloku. 
 
W krajach cywilizowanych jest to ni do pomyślenia, by pies ujadał nawet na wsi godzinami, a tym bardziej w mieście, natomiast w bolku takie zakłócanie spokoju nie trwało by dłużej jak max godzinę, i w biały dzień policja zrobiła by porządek z takim miłośnikiem psiego gó...na. 
Fakt faktem pies nie jest niczemu winien, tylko ich rzekomi właściciele mają coś nie tak z ,,garem,,  
Chamstwo ich cechuje.  
 
,,Wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka,, (Alexis de Tocqueville) 
 
W takich skupiskach ludzkich trzeba mieć odrobinę empatii, mając na uwadze że sąsiadom też należy się odrobina spokoju, może kogoś głowa boli, jest chory, śpi małe dziecko, są osoby starsze, ktoś pracuje na nocki i w dzień chciał by się wyspać, odpocząć itp. 
 
Pracują swego czasu w Niemczech na niewielkiej maszynie budowlanej, prawie nowej, naprawdę silniczek pracował cichutko, po godzinie 17:00 przyszła trzyosobowa ,,delegacja dziadków,, z prośbą o przerwanie pracy bo im to przeszkadza, dali znać wyraziście że w innym razie zgłoszą to na policję (praca trwała w odległości od bloków około 200 m, i była to sobota) 
 
W Górowskich blokowiskach potrafią wiercić ,,udarówką,, nie tylko w nocy, ale nawet w niedzielę
41. Dodane przez popieram 40, w dniu - 05-10-2017 13:45
"Życie prywatne to twoja sprawa, byleś nie płoszył koni i nie robił rzeczy nie do przyjęcia w miejscach publicznych."
42. Dodane przez Do kom 40, w dniu - 05-10-2017 13:57
Przyznaję Ci rację. To własciciele powinni reagować na szczekanie psa zwłaszcza w mieszkaniu. Mój pies lubi sobie poszczekac gdy jest sam w domu, bywa, że na krótko mu pozwolę np. jak wnoszę śmieci. Kiedy wychodzę na dłużej zamykam go w łazience, tam siedzi cicho. Natomiast absolutnie nie szczęka gdy ktoś dzwoni, tego udało mi się go nauczyć, niestety nie znosi samotności dlatego biedak musi być zamykany, w przeciwnym razie sąsiedzi by zwariowali. Za to na spacer wyskakuje z domu z wielkim "szczekiem" i ujada prawie cały czas byle tylko się wyżyć, tego nie mogę mu zabronić, przecież musi gdzieś sobie poszczekac.
43. Dodane przez do tak tylko, w dniu - 05-10-2017 13:58
A mojej skromnej osobie przeszkadzają dzieci na boisku szkolnym w trakcie trwającej przerwy drą mordy a ja akurat jestem zmęczony po pracy i co mam zrobić iść na Policje że mi zakłócają ciszę śmieszny jesteś człowiecze
44. Dodane przez Tomek72, w dniu - 05-10-2017 14:22
NIC !!! 
NIC !!! - NIE USPRAWIEDLIWIA TAKIEGO BARBARZYŃSTWA!!! 
 
Mam psa - oczywiste jest że kupy po nim zbieram, bo nie chcę w nie wdepnąć ... ani ja, ani moje dzieci, ani znajomi. 
 
Zawsze chciałem mieć psa, ale poczekałem z tym do czasu gdy wybudowałem dom "z ogródkiem". Co nie znaczy że potępiam ludzi, którzy trzymają psy w bloku. Po prostu uważam, że trudniej jest utrzymać relacje z sąsiadami, trudniej biegać z psem po schodach, trudno dziwić się psu że szczeka kiedy obcy za drzwiami ... 
 
Jednemu przeszkadzają psy, innemu koty, jeszcze innemu dzieci - są też tacy, którym przeszkadzają "wiejskie zapachy zwierząt" pomimo, że wybudowali się na wsi ... 
 
NIC !!! - NIE USPRAWIEDLIWIA TAKIEGO BARBARZYŃSTWA!!! 
 
To jest problem z właścicielem psa NIE Z PSEM! 
 
Jak znasz właściciela, napisz do niego kartkę, może maila. 
 
Jak nie - to weź jego kupę w woreczek tak jak ja biorę kupy mojego psa i zanieś właścicielowi na wycieraczkę ...
45. Dodane przez do 43, w dniu - 05-10-2017 15:04
Idź pręciutko do doktora, może jeszcze nogi uratujesz
46. Dodane przez Do kom 43, w dniu - 05-10-2017 15:05
Rozumiem Ciebie, ale dlaczego tak brzydko mówisz "drą mordy". Po prawdzie myśmy te, które kiedyś je darli.
47. Dodane przez Do 43 kom, w dniu - 05-10-2017 15:18
Ty chyba masz rude dziecko i dlatego niecierpisz innych dzieci?
48. Dodane przez Xxx, w dniu - 05-10-2017 16:12
Do kom 47Ten Pan zapewne chciałby mieć nawet rude, ale najwyraźniej nie ma żadnego no i zapomniał, że kiedyś tez "DARL MORDĘ" ".
49. Dodane przez tak tylko, w dniu - 05-10-2017 16:38
Oświecę nieco ,,tępogłowychy,, i normalnych też. 
Pies jak nam wiadomo pochodzi od wilka, każdy domowy pies od wilka, i z tego wilka wyhodowano chyba już tysiące ras psów i mieszańców, kundli. 
 
Jak wiadomo wilki nie szczekają, jedynie wyją i jakieś tam inne odgłosy wydają, więc na potrzebę ochrony, alarmowania człowieka, człowiek wyselekcjonował psa który szczeka, i tak to się zaczęło, jedne psy na widok muchy szczekają, inne mniej. 
 
Zastanawia mnie przed czym mają ostrzegać psy ,,człowieka,, w bloku? 
Są rasy które nadają się do hodowania w mieszkaniu, nie są uciążliwe dla innych, ale za takiego trzeba trochę zapłacić. 
W dużej mierze zależy od właściciela, jak psa ułoży, np. w Niemczech niektórzy przywiązani do swojego szczekającego czworonoga podają takiego psa zabiegowi podcięcia strun głosowych, bo jak wiadomo w cywilizowanych krajach sąsiedzi nie pozwolą na hałasującego psa za ścianą, czy na balkonie  
 
Osobiście lubię psy, ale wszystko ma swoje granice, nie można w bloku trzymać psa który ,,zadowala,, cały blok, wszystkich mieszkańców, co by to było jak by każdy trzymał takiego uciążliwego psa?  
A są tacy co mają kilka psów, w bloku, mają delikatnie mówiąc ,,gdzieś,, sąsiadów  
Czy dało by się żyć człowiekowi w takim bloku? 
Przecież zdaje się bloki są budowane z przeznaczeniem dla ludzi, a jak ktoś sobie chce trzymać szczekającego psa, to miejsc odludnych, nawet w Polsce jest mnóstwo, myślę że ludzi pragnących spokoju jest nieco więcej jak ,,miłośników psiego gó...na,,  
 
Pozdrawiam człowieka chorego, z 43 komentarza. 
 
Wśród studentów psychiatrii panuje powiedzenie: Niema ludzi zdrowych psychicznie, są tylko nie zdiagnozowani (cytat zdaje się Zygmunta Freuda)
50. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 05-10-2017 17:07

Jeśli Wasze psy, mimo, że Waszym zdaniem są najedzone, na spacerze chcą połknąć wszystko co napotkają na swojej drodze, to znaczy, że nie dajecie im czegoś co powinny jeść i tego co lubią. 
Pies czasem musi dostać parówkę, kawałek szynki lub kiełbasę o surowym mięsie nie wspomnę. Miska stoi pełna a pies głodny ... O czym to świadczy? Chcecie zapchać psy "paszą" a pies czasem ma ochotę nawet na kawałeczek czekolady. Mój pies uwielbia kulki rumowe :) .  
Nie dostaje całej ale raz w miesiącu kilka kęsów bo waży 8 kg. 
Gdy pies 3 dni pod rząd dostanie sporą parówkę (mały pokrojoną w kostkę) to nie marzy o parówkach :) Dużemu można kupić cały kilogram. Będzie przeszczęśliwy. Kupujecie kiełbasę na grilla , jedną kupcie dla psa a dla dużego nawet 5. 
Pies nie może jeść masła, bo wywołuje biegunkę ale kawałek żółtego sera, twarogu czy nawet kilka kęsów sera smażonego - koniecznie musi posmakować. Mój pies dostaje też jogurt naturalny Bakomy, bo kupuje go dla kota.  
Jeśli pies ma ochotę na pół kilo białego sera to mu dajcie. Pewnie brakuje mu wapnia lub ma za dużo kwasu w żołądku. Skąd nadmiar kwasu ? Kwas pomaga trawić mięso. Jeśli w diecie brakuje mięsa to kwasu jest zbyt dużo. Duży pies powinien codziennie zjeść kilogram surowego mięsa. Psy uwielbiają mięso, koty też. Mój kot ukradł kiedyś ze stołu kotleta przygotowanego do panierowania , tak był napalony na surowiznę :)  
Nie miałam obiadu ... ale wiadomo, kot jak dziecko :) 
.
51. Dodane przez Do kom 50, w dniu - 05-10-2017 19:34
Mój pies (średniej wielkości kundelek) poza jedzeniem tzw. Psim dostaje trochę szynki, kiełbaski, lubi gorzką czekolady, więc od czasu do czasu dostanie kosteczke, trochę surowego mieska (serów niestety nie lubi). Dostaje również witaminy, które zaleci lekarz. Wygląda dobrze i zdrowo. Niestety na spacerach muszę go ostro pilnować, bo co wyniucha od razu próbuje od razu pochłonąć.
52. Dodane przez popieram 43, w dniu - 06-10-2017 00:19
tez mi przeszkadzają nieznośne dzieciary w dodatku wracaja ze szkoły i co chwile naciskają dzwonki przy furtkach i uciekaja to co mam ich poczęstować jakąś mieszanką.A DO 49 CO TO SĄ TĘPOGŁOWYCHY I CZY JUŻ JESTEŚ ZDIAGNOZOWANY
53. Dodane przez Barbara, w dniu - 06-10-2017 09:50
Do kom.52 A Ty nigdy nie robiłaś durnych psikusow jak byłaś dzieckiem. Może nie takie ale napewno inne. Pewnie jesteś starą smutną kobietą, może dzieci Cię nie lubią. A co do tego kom. Chyba 49 czytałam, tam wyskoczyla literówka,ja w każdym razie rozumiem i myślę że inni również.
54. Dodane przez robert, w dniu - 06-10-2017 18:01
do kom 49 mieszkam w niemczech ale o podcinaniu strun glosowych nie slyszalem wiem ze to jest zabronione
55. Dodane przez Do kom 49, w dniu - 06-10-2017 20:07
Struny głosowe to Ty sobie podetnij, żebyś takich głupot głośno gadał. Bo już głupotę napisałeś, starczy tej Twojej filozofii. Nigdy o czymś takim nie slyszalam, weterynarze też tego sposobu na okaleczemie zwierząt nie znają. Obyś tylko nie posiadał nigdy psa. Żal by było zwierzaka.
56. Dodane przez Ona, w dniu - 06-10-2017 22:29
Jakim trzeba być (...) żeby zrobić zwierzęciu coś takiego. Pies to istota żywa , która czuje a przede wszystkim najbardziej odczuwa ból. Pies jest po to,aby szczekać i to nie jest jakimś nadzwyczajnym zjawiskiem. Ludzie mówią a psy szczekają. A co do odchodów to już leży po stronie właściciela pies sam po sobie nie posprząta. Bardzo chętnie spotkała bym się w 4 oczy z "zwyrodnialcem" który w tak okrutny sposób chce ukarać niewinne zwierzęta. Zapewniam , że podała bym mu identyczne danie jakim on potraktował zwierzęta.
57. Dodane przez Do kom 56, w dniu - 06-10-2017 23:24
Zgadzam się, tylko ludzi stać na taką OKROPNOSC,tak samo jak w kom. 49 inny potwór chce usuwać struny głosowe. Niektórzy ludzie to potwory
58. Dodane przez tak tylko, w dniu - 07-10-2017 12:08
Do 57 komentarza: Potwora na bank, możesz se po oglądać w lusterku, Ja nikomu strun nie podcinam, trzeba czytać ze zrozumieniem, to raz, a dwa: Trzeba być dopiero potworem by sąsiadów uszczęśliwiać szczekającym i sr...m gdzie popadnie kundlem. 
 
Co do pozostałych krytyków, szkoda mej klawiatury, istny prymitywizm na przemian z chamstwem
59. Dodane przez Do kom 58, w dniu - 07-10-2017 19:54
Masz rację szkoda Klawiatury dla takiego jak Ty, nie musisz spoglądać w lusterko twój komentarz jest doskonale odbiciem Twojego "charakterku" bo charakteru w znaczeniu pozytywnym to nie masz. Na mojego psa sąsiedzi nie narzekają, wręcz przeciwnie, dzieci go uwielbiają. Sprzatam po nim. Bywa, że sąsiedzi przynoszą mu smakołyki. Więc nie obrażaj ani właścicieli ani psów. Jestem pewna, że psy maja więcej empatii niż np. TY. Nie musze mu podcinac strun głosowych ani robić innej krzywdy. Więc ugryz się w palec i nie kladz go na klawiaturze. (mam nadzieję że nie posiadasz zwierząt, w przeciwnym razie współczuję tym zwierzaków).
reklama
60. Dodane przez Z powiatu, w dniu - 08-10-2017 11:55
Góra = Dog Shit City
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj