Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Budowa marketu wstrzymana

Mieszkańcy odwołali się do wojewody

Budowa marketu wstrzymana

18.10.2017. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lesznie wstrzymał budowę supermarketu przy ul. Unii Europejskiej - poinformowała Panorama Leszczyńska. Powodem jest odwołanie od zezwolenia na budowę, jakie złożyli u wojewody mieszkańcy sąsiadujących domów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Budowa supermarketu przy ul. Unii Europejskiej, nieopodal Ronda Grzybowo już się rozpoczęła - teren ogrodzono płotem, ruszyły też prace ziemne. Jednak roboty wstrzymano decyzją
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

- Powodem jest odwołanie od zezwolenia na budowę, a właściwie dwa odwołania, jakie złożyli mieszkańcy sąsiadujących domów - powiedział Radiu Elka inspektor Robert Wiśniewski - mieszkańcy mieli do tego prawo, ponieważ są stroną postępowania. Jak poinformowała Panorama Leszczyńska jedno z odwołań złożył mieszkający w sąsiedztwie budowy radny Michał Skrzypczak, obawiający się uciążliwego sąsiedztwa wielkopowierzchniowego sklepu.

- Czekamy na decyzję wojewody - mówi Robert Wiśniewski - jeśli odwołania zostaną oddalone, prace budowlane będą kontynuowane, jeśli wojewoda uzna je za zasadne inwestor będzie musiał zacząć od nowa procedurę starania się o zezwolenie na budowę.

 
Komentarze (138)
1. Dodane przez Buha ha, w dniu - 18-10-2017 15:07
Cyrk tylko w polsce
2. Dodane przez Kim, w dniu - 18-10-2017 15:14
Najlepiej niech wybudują pod Osieczną. "Chorzy ludzie" . W głosowaniu było by napewno 27:1
3. Dodane przez Wojtek, w dniu - 18-10-2017 15:15
Plan Zagospodarowania Przestrzennego przewiduje w tym miejscu usługi. W czym więc problem?
4. Dodane przez Co za dużo..., w dniu - 18-10-2017 15:25
Market przy markecie. Kiedy ten segment wreszcie się nasyci w naszym mieście. Jakiej sieci to miał być market?
5. Dodane przez Kasia, w dniu - 18-10-2017 15:28
No i bardzo dobrze. W wydanym zezwoleniu na budowę (bo podejrzewam że tego nie da się unieważnić) powinien znaleźć się zapis o działalności tzw. nieuciążliwej dla mieszkańców. Niestety, ale sklep wielkopowierzchniowy to wczesnoporanne dostawy, hałas samochodów dostawczych, zwiększony ruch kupujących, przez co większa emisja spalin za płotem. Podejrzewam, że także znajdą się tam kontenery na odpadki, zatem będzie smród a może i niechciane szczury. Ciekawe jakich argumentów użyli mieszkańcy i co na to odpowie wojewoda. 
 
W sumie to żal też można mieć do byłego już właściciela terenu, że sprzedał teren właśnie pod uciążliwy market.
6. Dodane przez tt, w dniu - 18-10-2017 15:39
Boże,  
panu Michałowi przeszkadzają ludzie.....może ci, co na niego głosowali? 
No tak, co wolno wojewodzie... 
 
Ale zakupy w Biedronce robią.  
Nie pomyśli, ze ta Biedronka tez stoi pod czyims domem lub blokiem? 
Wstyd.
7. Dodane przez Kojot, w dniu - 18-10-2017 15:40
A mieliby tak blisko po świeżaki, jaka szkoda całe grzybowo zbierało naklejki i będą musieli jechać tak daleko je wymienić
8. Dodane przez xx, w dniu - 18-10-2017 15:54
do komentarza 4. 
BIEDRONA oczywiście
9. Dodane przez michu, w dniu - 18-10-2017 15:55
Buhaha matole... może chcesz pod swoim oknem mieć ruch tych wszystkich ciężarówek z towarem od 3 w nocy i tysiące śmierdzących disli z wiosek 7 dni w tygodniu przez 16 godzin na dobę. I to ma być nieuciążliwe usługi ?
10. Dodane przez do kom 4, w dniu - 18-10-2017 16:02
co sie tym przejmujesz??? jak padnie z braku klientow,to moze uda sie adoptowac obiekt na cele kulturalno-sportowe. wazne,by nie otrzymywal zadnych ulg od miasta!
reklama
11. Dodane przez fajnie, w dniu - 18-10-2017 16:12
teraz postawią ta DYSKOTEKĘ
12. Dodane przez *-ma BIEDRONA, w dniu - 18-10-2017 16:12
To juz by była 8- ma "BIEDRONKA" w małym 61,5 tyś. mieście powiatowym ... !!!! Kto to słyszał. !!! Ale znajac największa siec Europejskiego Handlu z Portugalii - poradza sobie i z tym problemem ( ogrodza , uszczelnią , dostawy będa tylko w określonych porach dziennych ...itd. itp. )... Prosze zobaczyć sobie jak bliziuteńko jest sklep NETTO na Oś. Zamenhofa a zwłaszcza jego strona dostaw towarów ... to zaledwie kilka metrów i ogromny sklep istnieje , sasiedni mieszkańcy bloku przy ul. Zamenhofa zadowoleni... jest wzajemna tolerancja. Tylko trzeba dobrych chęci.!!!! Tutaj p. Michał S. - troche sie zagalopował i wyjawił siebie - jako kierujący Osiedlem WIENIAWA a na nim nie mieszkajacy lecz w prywatnej latyfundii - tak nie wolno.... Chcesz kierować S-nia Mieszkaniową musisz być jej czlonkiem bo ta S-nia Ciebie utrzymuje . Wszedłeś między wrony musisz krakać jak i one a nie "Wy tu sie sciskajcie w blokach a ja będę zył w nadmetrażu - czytaj prywatnej willii " To tyle patrzac z boku . Serdecznie Państwa pozdrawiam .!!! mgr arch. Jacek B. ) Leszno.
13. Dodane przez Marek, w dniu - 18-10-2017 16:13
Haha tym mieszkancom grzybowa przeszkadza wszystko... oprocz innego sasiada z kredytem wiekszym niz on sam :-D:-D:-D
14. Dodane przez ŻENADA, w dniu - 18-10-2017 16:18
NIECH ZROBIĄ JEDEN A KONKRETNY MARKET A NIE 5 BIEDRONEK I TERAZ KOLEJNA MA SIĘ BUDOWAĆ. NIECH CI INWESTORZY TROCHĘ MYŚLĄ
15. Dodane przez Anzelm, w dniu - 18-10-2017 16:21
Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje usługi handlu w tym miejscu, pozwolenie na budowę zostało wydane i teraz zaczęło to przeszkadzać. Opamiętaj się Panie Skrzypczak.
16. Dodane przez ja, w dniu - 18-10-2017 16:24
hahahha a osoba, która najgłośniej krzyczy, która walczy o zablokowanie budowy na popularnym portalu społecznościowym "lajkuje" sklep, którego obok siebie nie chce....
17. Dodane przez Paweł, w dniu - 18-10-2017 16:25
A finał będzie taki, że najemca (czyli Biedronka) się wycofa, inwestor nie znajdzie nikogo innego kto byłby chętny do wynajęcia powierzchni handlowej, budynek niepowstanie i zostanie w tym miejscu dziura w ziemi.
18. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 18-10-2017 16:29
do kom 5. Nie domyśla się Pani dlaczego ten były właściciel sprzedał teren właśnie pod market , a co go tam obchodzi uciążliwość dla mieszkańców chyba francuskiej i duńskiej Już widzę jaka będzie walka tych "amstafów" z powyższych ulic , gdyż tam byle kto nie mieszka- pozdrawiam
19. Dodane przez T, w dniu - 18-10-2017 16:40
No tak bo wielki pan radny przecież nie może mieszkać przy Bezdomce! Ciekawe gdzie zakupy robi... A tak na poważnie, tam na prawdę przydałby się jakiś większy sklep żeby z tzw. buta można było podejść czy to z osiedla pod lasem, czy z Holenderskiej. Zresztą tam od zawsze mialabyć jakaś zabudowa usługowa więc nie wiem o co ten krzyk. Jak się ludziska wprowadzali do tych domków, to wiedzieli jak sprawa stoi. Teraz nie ma co płakać. Kropka.
20. Dodane przez qwerty, w dniu - 18-10-2017 16:44
zazdrosni chorzy ludzie! wlasciciel dzialki powinien odwolywac sie od budowy kazdego nastepnego domu w okolicy. bo sasiad tez moze byc uciazliwy
21. Dodane przez Jan, w dniu - 18-10-2017 17:02
Może czas zacząć dbać o ogół społeczeństwo a nie myśleć tylko o własnych wygodach Panie Radny
22. Dodane przez do 5, w dniu - 18-10-2017 17:08
A inne Biedronki???? Są w lesie?? 
Bo nie rozumiem. 
Wszędzie na osiedlach są różne sklepy wielkopowierzchniowe i jakos wszyscy zyją. 
W głowie się przewraca.
23. Dodane przez Jan, w dniu - 18-10-2017 17:12
Może P. Michał pomoże zamknąć MC Donalds bo w Weekendy jest taki hałas że Supermarket przy tym to Pikuś. Mieszkańcy ul Węgierskiej będą wdzięczni
24. Dodane przez Radca, w dniu - 18-10-2017 17:16
Trzeba było budować sie na wsi tam jest cicho i spokój!!! A miasto ma swoje prawa!!!
25. Dodane przez Zuza, w dniu - 18-10-2017 17:17
To w koncu miasto - wiec bedą markety sklepy duże i galerie!!!
26. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 18-10-2017 17:19
piekne miejsce na piekny sklep, Szkoda bo to dobre miejsce na taki sklep.
27. Dodane przez Gosc, w dniu - 18-10-2017 17:19
Juz wystarczy, ze przez tych mieszkańców bezpośredni dojazd do szpitala jest zablokowany!! No właśnie coś ten temat ucichł, no ale skoro całą Leszczyńska " elyta" tam mieszka, to co się dziwić.
28. Dodane przez Mieszkaniec miasta, w dniu - 18-10-2017 17:20
Zawsze każdy market bedzie stał pod czyimś domem, oknem, blokiem, takie prawa miasta!!! Trzeba sie budować na wsi! Mychcemy mieć blisko biedronki, lidle, sklepy!!!
29. Dodane przez Mieszczuch, w dniu - 18-10-2017 17:21
Co to za jaja!??? Zacząć budowę biedronki! My chcemy biedronkę lub inna galerie!!!
30. Dodane przez Cywilizacji, w dniu - 18-10-2017 17:23
Kto jest właścicielem pozostałych terenów? Prosze sprzedać pod Galerie, największa w województwie !!! Jestesmy z Miasta!!! Chcemy cywilizacji!!!
31. Dodane przez tak pytam, w dniu - 18-10-2017 17:25
Jeśli plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje postawienie tam tego typu budynku, to pretensje są bezzasadne. WSZYSTKIE sklepy są w pobliży czyichś domów czy mieszkań i jakoś nie mają z tym problemu. No ale pan radny chce mieszkać na odludziu... To zaproponuję Bieszczady
32. Dodane przez Genia, w dniu - 18-10-2017 17:25
A ci co maja szkoły/ przedszkola za oknem? Tez maja zacząć protestować ???
33. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 18-10-2017 17:28


Inspektor Robert Wiśniewski podobnie jak Włodzimierz Klimkiewicz już dawno powinien zostać zwolniony z Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, bo to co podpisuje to przynajmniej w moim przypadku nosi znamiona WYKROCZENIA a może nawet PRZESTĘPSTWA. 
Włodzimierz Klimkiewicz rocznik 1948, już w 2003 roku powinien udać się na emeryturę ale jeszcze w lipcu 2016 roku podpisywał decyzje.  
2 mieszkańców Grzybowa nie może zmienić Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, który jest podstawą do wzniesienia wspomnianego marketu. 
Przypomnę jeszcze mieszkańcom Grzybowa, że dzięki temu samemu Miejscowemu Planowi Zagospodarowania Przestrzennego na polach pomiędzy Lesznem a Grzybowem mogli wznieść swoje domy. 
Może pozew zbiorowy przeciwko Inspektorowi Robertowi Wiśniewskiemu powinniśmy napisać, bo Prawa on na pewno nie reprezentuje, na co ja mam dowody. 
.
34. Dodane przez lolol, w dniu - 18-10-2017 17:29
Najpierw będą pisać odwołania a potem sami będą robić w niej zakupy.  
Do 5 
Co im będzie przeszkadzał hałas JEDNEJ porannej ciężarówki skoro kawałek dalej przechodzi ruchliwa i głośna droga, po której jeżdżą cały czas ciężarówki. Do spalin to samo.
35. Dodane przez klient, w dniu - 18-10-2017 17:39
Inni mogą mieć pod oknami markety a inteligencja nie może .
36. Dodane przez Tomasz, w dniu - 18-10-2017 17:39
1. Wstrzymano samowolę budowlaną, miejscowy urząd wydał pozwolenie które w przypadku sporu nie jest decyzją ostateczną. 2. PINB wstrzymał te działania na wniosek mieszkanców, dlaczego nie uczynił tego WAPPiB wszak przez ich ręce wpłynęły odwołania? 3. Ogrodzenie powstało po interwencji mieszkańców, ponieważ plac na którym realizowano samowolę budowlaną stanowił zagrożenie 4. Władze miasta od początku wiedziały o sprzeciwie mieszkańców 5. Uzasadnienie decyzji o pozwoleniu na budowę jest tendencyjne i zawieraja błędy. 6. Władze miasta i inwestor ignorują wnioski o nienaruszanie własności sąsiadujących domów, zapewniano brak oddziaływania na sąsiadujące działki, a w chwili obecnej stanowią one tranzyt w dostawach materiałów budowlanych. 7. Zniszczono prywatną drogę dojazdową i nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności by ją naprawić 8. Budowa wyjazdów nie jest zgodna z prawem 9. w chwili dwie kancelarie prawne potwierdziły niezgodność planowanej inwestycji z prawem. 10. Kto pozwolił na publikację danych Pana Michała? 11. Kto takie dane udostępnił? Podczas rozmów 3 stronnych z inwestorem i władzami miasta nikt nie zgodził się na taką inwestycję w sąsiedztwie. Zatem dlaczego można takiego "psikusa" nam zrobić?
reklama
37. Dodane przez Marek, w dniu - 18-10-2017 17:57
Rozumiem, że mieszkańcy Rejtana, Zamenhofa są gorszego sortu i mogą mieć markety typu Kaufland, Netto, a elita z Grzybowa chce w tego typu miejscach robić zakupy, ale nie u siebie. Moim zdaniem jak Pani radnemu się nie podoba niech zmieni miejsce zamieszkania..
38. Dodane przez heheheheheeeeeeeeeee, w dniu - 18-10-2017 17:58
no tak bo przecież wszystkie markety wybudowane sa daleko w polu . Oczywiście obok nikt nie mieszka:)  
Mam nadzieje ze ta budowa szybko ruszy bo dla mnie protest mieszkańców domków jest smieszny ,
39. Dodane przez Tomasz, w dniu - 18-10-2017 18:02
Komentarz 3. - Kto konsultował ten "skrojony na miarę" plan?
40. Dodane przez Heniek, w dniu - 18-10-2017 18:04
A może Pan radny by zlikwidował stację benzynową Lukoil na osiedlu przyjaźni bo strasznie śmierdzi benzyną i spalinami a i w weekendy występów nie brakuje
41. Dodane przez do 1, w dniu - 18-10-2017 18:04
No, cóż, elytom wszystko śmierdzi.
42. Dodane przez FIKUMIKU, w dniu - 18-10-2017 18:06
Precz z marketami nie należącymi do kapitału Polskiego!
43. Dodane przez Patrisik, w dniu - 18-10-2017 18:11
Nie można coś innego zbudować a nie ciągle te markety i markety proszę więcej rozrywek dla ludzi lub dzieci
44. Dodane przez Tomasz, w dniu - 18-10-2017 18:28
Do kom. 19. Zabudowa usługowa to nie znaczy wielkopowierzchniowy sklep mający oddziaływanie na sąsiadów. Nie wykonano niezbędnych operatów, a wiadomo że oddziaływanie jest i będzie. Należy czytać ze zrozumieniem treść pisaną załączoną do planu zagospodarowania.
45. Dodane przez Do Marka z 13 kom, w dniu - 18-10-2017 18:28
Piszesz ale nie masz zielonego pojęcia gdzie ten sklep ma być. Nie na grzybowie tylko w Lesznie na ul kąkolewskiej i unii europejskiej.
46. Dodane przez Do komentujących, w dniu - 18-10-2017 18:35
Większość z was nawet nie wie gdzie ten sklep powstaje.
47. Dodane przez asia, w dniu - 18-10-2017 18:46
A podobno radny jest bezradny.A na czym polega demokracja?Taką podobno mamy w Polsce.Podobno racja jest po stronie większości.Nie rozumiem zatem działań tego pana.Jeśli chce mieszkać w odosobnieniu jest tyle innych gruntów gdzie może się wybudować.Ale to typowy polaczek.Mały, zawistny i zawsze na nie.Komókę by chciał ale masztu nie.Market ma być ale nie koło mnie.Prąd chce mieć ale drutów koło siebie już nie.Samochód chce mieć ale spalin już nie.
48. Dodane przez olo, w dniu - 18-10-2017 18:52
niech Grzybowo ogrodzą płotem jak snoby na Leśnej Osadzie
49. Dodane przez Ob., w dniu - 18-10-2017 19:02
Protestują bo mają prawo, wojewoda rozstrzygnie. Już widzę kto chciałbym mieć rampy i wentylatory na swoje okna.
50. Dodane przez Obserwer, w dniu - 18-10-2017 19:08
Co wy się podniecacie, mało to ludzie się odwołują, no i jeżeli jeszcze zgodnie z prawem to tym hejterom już dziekujemy
51. Dodane przez Patrząc z boku, w dniu - 18-10-2017 19:10
Do inwestora: Proszę się odwołać do SKO gdyż z pewnością budowa prowadzona jest zgodnie z pozwoleniem na budowę. Poza tym w WSA w Poznaniu w cuglach wygra Pan sprawę a na koniec pozwać Urząd Miasta o odszkodowanie za opóźnienia i wstrzymanie budowy gdyż z pewnością macie umowę z siecią odnośnie przekazania im budynku handlowego do użytkowania. Trzymam kciuki aby w końcu ukrócić to bezprawie urzędnicze i zmusić ich do zapłacenia odszkodowania gdyż to może spotkać każdego inwestora.Życzę powodzenia!
52. Dodane przez CZlowiek, w dniu - 18-10-2017 19:18
Nie jestem mieszkańcem Leszna ale patrząc obiektywnie przejeżdżając obok tej nie zabezpieczonej budowy stwierdzam ze chyba wcześniejsze wypowiedzi o tym ze każdy ma pod oknem market czy galerie to lekka przesada! Idź i zobacz ze odległość od tej Biedronki co jest w budowie to zaledwie kilka metrów! Czy chciałbyś mieć dosłownie przeć nosem śmietniki i w nocy wielkie tiry. Jestem przekonany ze wszyscy mieszkańcy tej ulicy są zli na ta decyzje. Pozdrawiam normalnych
53. Dodane przez Byk, w dniu - 18-10-2017 19:27
Mam biedronkę za płotem i bardzo sobie chwalę
54. Dodane przez Do Tomasz, w dniu - 18-10-2017 19:44
Market i tak tam powstanie więc przestań się pan napuszać jak jakiś indyk. Sprzedaj swój 'piękny' i spokojny domek stojący przy 'spokojnej' jak dotąd drodze krajowej i wyprowadź się w Biszczady. Cisza, spokój i do Biedronki daleko ;) A ta zniszczona prywatna droga dojazdowa to ta ścieżynka wychodząca na pole służąca do wyprowadzania psów żeby się mogły załatwić na polu? A radny jest osobą publiczną więc jego dane mogą być udostępniane na portalu.
55. Dodane przez do kom. 27, w dniu - 18-10-2017 19:48
Zawsze doszukujesz się sensacji, nawet tam gdzie jej nie ma? Czytasz od czasu do czasu portal Elka.pl, więc następnym razem poszukaj odpowiedzi zanim coś napiszesz. 
http://elka.pl/content/view/79949/80/
56. Dodane przez Do 52, w dniu - 18-10-2017 19:50
Gdy szanowni państwo wprowadzali się do tamtejszych domów byli poinformowani o tym, że w przyszłości za płotem nie będą mieli kolejnych domów a budynki usługowe. (Sklep wielkopowierzchniowy to właśnie zabudowa usługowa.) Wiem, bo sama byłam zainteresowana kupnem ale się wycofałam, właśnie przez ten zapis. Powiem tyle, wiedziały gały co brały. Teraz nie ma się co burzyć.
57. Dodane przez byly pracownik, w dniu - 18-10-2017 20:00
przeciez jesli biedronka sasiaduje blisko z mieszkancami to zawsze mozna zadzwonic do centrum dystrybucyjnego w lubinie i sie DOGADAC - nie ma problemu by dostawa podjezdzala np o 10 albo popoludniu. Biedronka zawsze szla okolicznym mieszkancom na reke... wiec skad tu ludzie takie bzdzury wypisuja? jesli chodzi o odpady to tez jakies bzdury - wszystko co zielone trafia do pojemnikow bio ktore sa sczelnie zamkniete i odbierane raz w tyg... natomiast odpady typu mieso/ryby/jogurty sa przetrzymywane w warunkach chlodniczych i tez odbierane przez firme utylizujaca... problemem na biedornkach nie jest ich obecnosc w danym miejscu a co najwyzej syf panujacy we wnatrz, waskie pozastawiane alejki... co jest spowodowane oczedzaniem na ilosci pracownikow pracujacych w takim markecie... ktos pisal o 8 biedronce i sie pomylil to by byla juz 9:)  
1 - dekana 
2 - okrezna 
3 - zaborowo 
4 - gronowo 
5 - korcza 
6 - zatorze  
7 - zacisze 
8 - niepodleglosci 
 
no chyba ze zniknie ta na dekana ;)
58. Dodane przez do kom. 8, w dniu - 18-10-2017 20:02
Dziękuję za informacje. Tyle Biedronek jest już w naszym mieście, że prawdopodobnie konkurują już nie tylko z innymi, ale też same ze sobą.
59. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 18-10-2017 20:09

Wojewoda nie jest stroną w sprawie. Inspektor za chwilę pożegna się ze swoim stanowiskiem a do sprawy będzie musiał włączyć się Prokurator.  
(...) 
Jeśli urząd miasta wydał wszystkie niezbędne decyzje, nikt tego w trakcie budowy nie może podważyć. 
Żaden wielkopowierzchniowy inwestor nie zaczyna budowy bez wszelkich niezbędnych zezwoleń, bo inwestycja jakiej się podejmuje to miliony złotych. 
.
60. Dodane przez Hej, w dniu - 18-10-2017 20:11
Biedronka sprawi, że nie będzie to juz elitarne osiedle. (...)
61. Dodane przez ja, w dniu - 18-10-2017 20:19
Oj, radny chyba pojechał....
62. Dodane przez do k. 52 i innych, w dniu - 18-10-2017 20:29
Na ulicy Niepodległości jest market FRESH i Boowling. Fresh czynny do godziny 23 i Boowling nawet do godz. 1 w nocy niekiedy. Hałas kul i wrzaski i głośne gadanie ludzi, samochody ciężarowe dostawcze w ciągu dnia i wczesnym rankiem, usytuowane bardzo blisko bloków (itd), pełno aut że nie ma gdzie zaparkować (itd). Też nie zgadzaliśmy się a mamy takie coś zgotowane. Więc nie widzę powodów aby tam nie było marketu lub coś podobnego. Zapraszam w Bieszczady mało ludzi za to dużo niedźwiadków. O ale znowu będą przeszkadzać :(
63. Dodane przez Wspolczujacy, w dniu - 18-10-2017 20:35
Tylu tych madrali, ja im współczuję więc nie dziwię się że składają odwolania. A sokro byly odwolania to dlaczego zaczęła się budowa?
64. Dodane przez Do 56, w dniu - 18-10-2017 20:42
Skąd Ty wziąłeś takie informacje? Prawda jest zupełnie odwrotna. Nigdy nie było o tym mowy. Moja wiedza jest zupełnie odwrotna że będą domki jednorodzinne.
65. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 18-10-2017 21:06
Prywatna walka Pana Skrzypczaka gdyby to był market "Piotr i Paweł" to byłby zadowolony i siedział cicho, a tak trafiła mu się biedronka i robi problemy a wiedział doskonale z jaką nieruchomością sąsiaduje. Panie Skrzypczak przestań się Pan kompromitować i niech się cieszy że w klapeczkach do biedroneczki po bułeczki będziesz chodził !
66. Dodane przez łojezu, w dniu - 18-10-2017 21:31
p. Michał myślał że wybudował się na wsi a tu zonk niby miasto i miastowy sklep chcą mu wybudować więc pozostało wyprowadzić się do lasu tylko co na zwierzęta, a tak na poważnie zastanów się Pan bo jak głosów zabraknie to etacik w sklepie blisko domu jak znalazł a płaca już ze 2 tyś/mc i niedziela co druga ponoć ma być wolna:)
67. Dodane przez hahaha, w dniu - 18-10-2017 21:36
panie radny , Alaska czeka za panem. Cicho , czyste powietrze , spokój i jak nic nie upolujesz to śmierć głodowa , bo marketów tam nie ma
68. Dodane przez do kom.12, w dniu - 18-10-2017 21:41
No tak niestety jest też w innych spółdzielniach mieszkaniowych,gdzie członkowie Zarządu nie mieszkają w zasobach spółdzielni co oni mogą wiedzieć o potrzebach i problemach mieszkańców.Uważają się za najmądrzejszych a niech najpierw zajrzą do swoich mieszkań,domów i otoczenia wokół swoich posiadłości.
69. Dodane przez Robert, w dniu - 18-10-2017 22:32
Na wakacje byłem w Anglii w 15 tysięcznym mieście Bridgnorth, tylko jeden market i 2 małe sklepy spożywcze. Miasto ma swój przepiękny urok. Jak widać można żyć bez marketu co 100 metrów. Ile w takim Lesznie się żywności marnuje. Strach pomyśleć.
70. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 18-10-2017 22:36
do kom 18, Na Francuskiej, Litewskiej, Belgijskiej itp mieszkają normalni ludzie
71. Dodane przez Xxx, w dniu - 18-10-2017 23:18
Ja mieszkam na Grzybowie i chce Biedronki jak większość mieszkańców. Pani S nie chce Biedronki. Prosze nie mowic za nas.
72. Dodane przez Tomasz, w dniu - 18-10-2017 23:23
Drodzy Państwo. Czy zapoznaliście sie z PZP.?Projektem planowanej inwestycji? Jeśli nie to proponuje nie zabierać głosu w kwestiach merytorycznych. Inwestorowi proponuję zaprzestać hejtu anonimowego i odnieść sie do konstruktywnych zarzutów. Malkontentom i hejterom polecam herbatę z melisy bo jak widać nieszczęście innych pobudza ich niesamowicie. W sumie potwierdza sie powiedzenie: To takie polskie, by sąsiadowi lub bliskiemu było gorzej niż mi. Jedyna osoba jaka wykazała w rozmowach wolę zmiany to Pan Borowiak. Jednakże jego zaplecze i inwestor nie pozwolili na najmniejszy ruch. Prezydent zaproponował 2 lokalizacje. Równorzędne. Wszyscy zgodnie przyznali ze oddziaływanie inwestycji będzie odczuwalne. BTW przytaczanie przykładów ze gdzieś inwestycja przeszkadza i jest uciążliwa świadczy o tym ze komuś nie zależy by było inaczej, lepiej.
73. Dodane przez Tomasz, w dniu - 18-10-2017 23:30
Znaleźliście sobie Państwo temat na kolejne 24 h. Tym będziecie żyć, a pózniej zapomnicie Dajcie spokój Panu Michałowi, wszak większość z Was nie zna tego Pana. Dajecie upust pierwotnym prymitywnym emocjom a Michał i sasiedzi walczy o to by wszystko było zgodnie z prawem. Jak na razie tak nie jest. Życzę zdroworozsądkowosci.
74. Dodane przez Do Tomasz, w dniu - 19-10-2017 00:23
No to proponuję żeby wszyscy ci, którzy nie chcą Biedronki w tym miejscu się wynieśli. Jesteście w mniejszości. Nigdy nie będzie po was i biednym panie Michale płakał. A biedronka się przyda.
75. Dodane przez Frania, w dniu - 19-10-2017 01:03
Jak ja bym miał sie budować i brać ciężki kredyt to niebyłym takim frajerem zeby budować sie na grzybowie. Przeciez dawno było wiadomo ze bedzie tam market wiec w czym hałas? Dlatego tam budowali sie najbiedniejsi z kredytów bo miały byc markety trzeba sie było budować na zatorzu i to nie z kredytu i teraz nie ryczec
76. Dodane przez Rafał, w dniu - 19-10-2017 01:23
Na Dekana i Niepodległości mają zamknąć prawdopodobnie.
77. Dodane przez Kania, w dniu - 19-10-2017 03:33
Nie chce na moim elitarnym osiedlu sklepu typu Biedronka. 
Nie i koniec.
78. Dodane przez edek, w dniu - 19-10-2017 05:55
a kto zapłaci odszkodowanie inwestorowi?
79. Dodane przez spid73, w dniu - 19-10-2017 07:33
Do niezorientowanych. Sklep ma powstać na ul. Kakolewskiej przy rondzie Grzybowo. I to nie mieszkancy Grzybowa protestują tylko ul Kakolewskiej.
reklama
80. Dodane przez Ha ha, w dniu - 19-10-2017 07:56
(...)PÓKI CO KAŻDY MA PRAWO WALCZYĆ O SWOJE. NO I DAJCIE SPOKÓJ P. MICHAŁOWI BO JEST Z MIESZKAŃCAMI I TAK TRZYMAĆ!
81. Dodane przez Daria, w dniu - 19-10-2017 08:05
Czytam..i jest mi po prostu smutni..tyle hejtu i nienawiści, niestety typowo polskie..nie rozumiem dlaczego tyle osób źle pisze o p. Skrzypczaku, znam p. Skrzypczaka i jest mi smutno, że tylko dlatego, ze ma odwagę walczyć o spokój i ciszę spotyka go tyle nienawiści..to , że jest radnym nie oznacza automatycznie , ze nie jest po prostu zwykłym mieszkańcem..skoro biedronka ma powstać za jego płotem- to korzysta po prostu z tego co jest dozwolone prawem- z prawa odwołania- tak samo jak każdy obywatel..skąd zatem tyle jadu?trochę opamiętania i rozwagi nad tym, co się pisze - życzę miłego dnia
82. Dodane przez Tomasz, w dniu - 19-10-2017 08:12
"Frajerzy" wybudowali swe domy nim powstał plan zagospodarowania przestrzennego. PZP w obecnej formie powstał w 2013. Poza tym nikt z mieszkańców nigdy nie określił siebie jako "elyta" bądź też jako "lepsi". Ktoś tworzy jakiś mit z nadzieją że będzie to chwytliwe... Inwestorowi proponuję subtelniejsze formy wyrażania swoich opinii aniżeli anonimowe posty. Proponuję nienaruszanie prawa.
83. Dodane przez Tomasz, w dniu - 19-10-2017 08:15
...Ktoś wspomniał o tym iż użycie danych Pana Michała jest zgodne z prawem, a czy w związku z tym mozna go obrażać? - anonimowo? publicznie? Do przemyślenia
84. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 19-10-2017 08:20
Widocznie panu radny na zakupy nie jeździ, przywożą mu domu. Aktualne markety też są przy zabudowach zwartych, blokach,i mieszkańców nie robili larum
85. Dodane przez leon, w dniu - 19-10-2017 08:26
pan radny protestuje a na otwarciu sklepu będzie stał w pierwszym rzędzie i wstęgę przecinał
86. Dodane przez ., w dniu - 19-10-2017 08:28
A może tytuł artykułu powinien brzmieć: Wstrzymana samowola budowlana, budowa kolejnej Biedronki w Lesznie pod znakiem zapytania.
87. Dodane przez asia, w dniu - 19-10-2017 08:28
A własnie, że mieszkańcy Grzybowa,Francuskiej, Litewskiej itd bardzo cieszą się z Biedronki przy Kakolewskiej! Problem mają tylko mieszkańcy kilku domków którzy ją będą mieli za płotem.
88. Dodane przez ja, w dniu - 19-10-2017 08:34
Wolny rynek- o to walczyliśmy! Swobodny przepływ kapitału, siły roboczej, towarów i usług! Tak napisał Marks i przyjmują to dziś wszyscy myślacy przedsiębiorcy na świecie. SWOBODA i WOLNOSC !!! Od właściciela punktu ksero po międzynarodowe korporacje. Chyba, że chcemy socjalizmu z "ludzką twarzą" w wydaniu PiS. Za chwilę ograniczą nasze swobody np. o której mamy jeść obiad, o której przechodzić po pasach itd. Socjalistyczna ingerencja w nasze życie jest już zahaczająca o totalitaryzm w najtańszym wydaniu. Już wiemy jak mają i kogo rodzić kobiety, który sędzia jest "be", co robić w niedzielę, jak nacjonalizować /najbardziej typowa forma komunistyczna/ banki, firmy itd. Kontrola nad obywatelem. To ONI wiedzą najlepiej co jest nam potrzebne. A MY? Mimo plucia nam w twarz myślimy , że to deszcz pada....
89. Dodane przez Wyjaśnienie, w dniu - 19-10-2017 08:35
do 59. Gocha albo Goch. Wprowadzasz ludzi w błąd forując jakieś swoje tezy. Proponuję doczytać. Sprawa wygląda prawdopodobnie tak: Wydane została decyzja o pozwoleniu na budowę. Do jej uprawomocnienia wymagane było zawiadomienie stron czyli sąsiadów. I to sąsiedzi wnieśli na tym etapie sprzeciw. Decyzja o pozwoleniu na budowę już wydana została zaskarżona i Leszczyński nadzór budowlany musiał wstrzymać decyzję. Inwestor prawdopodobnie nie rozpoczął budowy bo nie miał prawomocności decyzji czyli nie mógł zrozpocząć. A to co się dzieje na placu budowy to porządkowanie terenu dozwolone prawem budowlanym. I teraz sprawa trafia do wojewody. Wojewoda rozstrzyga w terminie 30 dni czy decyzja ma zostać uchylona czy też inwestor może wznowić (w tym wypadku) rozpocząć budowę. Dla zorientowanych normalna procedura, a nie jakiś prokurator. Nikt nie straci stanowiska, bo nic niewłaściwego nie zaszło. Nie masz zatem racji, że decyzji raz wydanej przez wydział architektury urzędu miasta nie można uchylić. Zawsze można. Dramat inwestora polega na tym gdy uchylona przez wojewodę decyzja ma miejsce na końcu budowy tuz przed odbiorami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Wówczas rozbiórka. Ale i takie rzeczy się zdarzają.
90. Dodane przez Psujemy Leszno 18, w dniu - 19-10-2017 08:39
Radny Skrzypczak przynależy do PL18 które, moim zdaniem, jest najbardziej szkodliwym ugrupowaniem w historii tego miasta.
91. Dodane przez do asia, w dniu - 19-10-2017 08:57
To niech mieszkańcy Grzybowa,Francuskiej, Litewskiej itd wybudują sobie za płotem Biedronkę. Mieszkańcy kilku domków będą bardzo się cieszyć.
92. Dodane przez jan, w dniu - 19-10-2017 08:58
Kto pozwolił na publikację danych Pana Michała? . Kto takie dane udostępnił? Odp. Sam bo chciał przed wyborami zabłysnąć ale się pomylił
93. Dodane przez Do 89 kom., w dniu - 19-10-2017 09:05
I nareszcie rzeczowe wytłumaczenie tematu! BRAVO! Obsmarowywanie kogoś tylko za to że korzysta ze swoich praw to delikatnie mówiąc niegrzeczne.
94. Dodane przez Piotr, w dniu - 19-10-2017 09:20
Js jsko mieszkaniec ulicy Niepodległości popieram protest bo w pierwszym rzędzie powinno się myśleć o mieszkańcach danej okolicy a nie o innych. Nas niestety większość miała gdzieś myśląc tylko o sobie a nam utrudniając życie. Ciekawe czy mieszkańcy gdzie ma powstać sklep byli za 1 czy 2 kierunkową Niepodległości... Jeśli byli za dwu to teraz widzą jak to jest jak za ich okolice odpowiadają i wypowiadają się inni, nie mieszkający w danym miejscu...:(
95. Dodane przez ter, w dniu - 19-10-2017 09:24
Ja popieram niech budują
96. Dodane przez kontynuacja artykułu., w dniu - 19-10-2017 09:31
(...jeśli odwołania zostaną oddalone, prace budowlane będą kontynuowane...), a sprawa trafi do wyższej instancji
97. Dodane przez BART, w dniu - 19-10-2017 09:34
A JA CHCĘ LIDLA A NIE BIEDRONKĘ!! 
 
 
:):)
98. Dodane przez Do 91, w dniu - 19-10-2017 09:36
Idealne miejscena biedronke,gdzie ma powstac! Budowac ! Ludzie zobaczcie ile tam miejsca,a jak sie nie podoba zaslonic sie wysokim plotem,zawsze zle !
99. Dodane przez milkena, w dniu - 19-10-2017 10:05
co maja powiedzieć osoby mieszkające koło Demona?/
100. Dodane przez paweł, w dniu - 19-10-2017 10:17
no i dobre , jeszcze ile tych biedronek ma postać w lesznie ? masakra jakaś
101. Dodane przez Janusz-. do 92., w dniu - 19-10-2017 10:52
Otóż kazdy z w/w bohaterów Artykułu tu nie jest osoba prywatna skoro omawiany jest problem publiczny a i one tez takimi sa (...) co -tez nie przyniesie im głosów w zblizajacych sie wyborach samorzadowych !!!! Wobec p[owyższego cały ten "krzyk" nie zmieni lokalizacji sklepu największej sieci handlowej w Polsce (ponad 700 sklepów) Serdecznie pozdrawiamy Czytelników .Janusz P. (Kancelaria )Wyborca i mieszkaniec
102. Dodane przez IZ, w dniu - 19-10-2017 11:08
Ja też popieram niech budują bo będę miała bliżej na zakupy. Ale są tacy co wołają tak, tak niech budują byle nie koło mnie................
103. Dodane przez do kom. 98, w dniu - 19-10-2017 11:12
Na ogrodzie sobie wybuduj.
reklama
104. Dodane przez Michu, w dniu - 19-10-2017 11:39
Kupują tańsze działki budowlane gdzie zagospodarowanie przestrzenne wyraźnie mówi że coś takiego może powstać a później płacz. Ja chce tam ten sklep.
105. Dodane przez ehh, w dniu - 19-10-2017 11:54
Ciekawe gdzie Ci mieszkańcy chodzą na zakupy....tam markety im nie przeszkadzają. Jakie to polskie....
106. Dodane przez Pawel, w dniu - 19-10-2017 12:12
TYM MIESZKAŃCĄ CIĄGLE SIE COS NIE PODOBA DO LASU NIECH IDĄ MIESZKAĆ
107. Dodane przez BELFER, w dniu - 19-10-2017 12:36
A jak mieszkał na Wieniawie to mu uciążliwość sąsiadów nie przeszkadzała a teraz to zrobił się taki amerykanski.
108. Dodane przez Zauważone, w dniu - 19-10-2017 12:52
JAKIE TO POLSKIE JAK KTOŚ ZAUWAŻYŁ - NIE WIEM O CO CHODZI ALE WSZYSCY NA WSZYSTKIM SIĘ ZNAJĄ I OBJECHAĆ WSZYSTKICH NAJLEPIEJ. DOPIERO SIĘ OCZY OTWIERAJĄ JAK COŚ DOTYCZY ICH!!!!!!!!
109. Dodane przez oj oj, w dniu - 19-10-2017 13:25
Grzybowo to takie Gronowo. Nikt nic nie widzi tylko firany sie ruszają. Gdy cie sie samochów zepsuje to nikt nie pomoże ale za kilka minut masz już obok policję i manadcik bo wepchnąłeś samochód chwilowo na chodnik. A tam ludziom z domków wszystko przeszkadza. Tam nawet każdy ma swój kawałek nieba. Tak niebo! 
Dobrza napisane.
110. Dodane przez mandat, w dniu - 19-10-2017 13:32
Odnośnie publikowania danych pana Michała Skrzypczaka: każdy radny, z chwilą otrzymania mandatu radnego, jest osobą publiczną. Nie ma tak, że sobie wybieramy, kiedy chcemy być prywatni.
111. Dodane przez Wojciech., w dniu - 19-10-2017 13:51
Póżniej czy szybciej ta "BIEDRONKA" - ma rację bytu na tym Osiedlu... Jest tu zespół ulic (Duńska , Litewska, Kąkolewska, i całe Osiedle ROSZARNIA 0- ktoremu ta lokalizacja jest najblizsza ..../!!!! I żadne opieranie się wybranego przez nas radnego S. nic nie zatrzyma., on powinien być na WIENIAWIE ze swoimi a nie tu krzyczeć. Obecna kadencja będzie jego ostatnia za swa prywate !!!!Wojciech
112. Dodane przez Tomasz, w dniu - 19-10-2017 14:31
Jak widzę Państwo nie są zainteresowani merytorycznym aspektem, jedynie tym by kogoś obrazić, oczernić.. anonimowo. ANONIMOWO - tak, tak lubimy. I nie żeby bliskiemu, sąsiadowi, znajomemu było lepiej, a jak ma przypadkowo (pozornie lepiej) to myślimy co by tu "wykombinować" by tą sytuację pogorszyć. Dlaczego to nie dziwi?  
Jako mieszkańcy działamy zgodnie z literą prawa, nie ponosimy odpowiedzialności za to że inwestor nie przewidział administracyjnych terminów i założył że wszystko pójdzie "gładko". Jesteśmy otwarci na rozmowę - merytoryczną, nie tylko sprowadzającą się do opluwania kogoś.  
(...) 
Miłego dnia
113. Dodane przez T23G, w dniu - 19-10-2017 14:38
ludzie, (...) się od GRZYBOWA, ta Biedronka nie powstaje na Grzybowie, pretensje mają mieszkańcy ul. Kąkolewskiej
114. Dodane przez T, w dniu - 19-10-2017 14:46
TA BIEDRONKA NIE MA POWSTAĆ NA GRZYBOWIE TYLKO PRZY ULICY KONKOLEWSKIEJ I UNII EUROPEJSKIEJ. Nikt oprócz paru ważniaków z domków bezpośrednio sąsiadujących z działką nie ma nic przeciwko Biedronce. Kupili domki za okazyjną cenę bo wiedzieli, że w przyszłości jakiś sklep powstanie im za płotem a teraz wielce płaczą. Jak się panu radnemu tak nie podoba to niech wraca na Wieniawe, cisza spokój i do Biedronki daleko :)
115. Dodane przez t, w dniu - 19-10-2017 14:52
A teraz oczy setek mieszkańców Leszna będą skierowane na rozwój sytuacji przy Kąkolewskiej, i w głębi ducha będą liczyć na jej powstanie i z dziką nieskrywaną radością będą mogli krzyknąć "tak" jeśli nie uda się tej inwestycji zablokować. Kto wie, może odmówią jakąś "zdrowaśkę" w tej intencji. Smutne.
116. Dodane przez Divertimento, w dniu - 19-10-2017 14:52
Prezio Michał ma rację.
117. Dodane przez Do 114, w dniu - 19-10-2017 17:23
Do szkoly ! Budowac! Idealne miejsce,duzo miejsca,ladnie sie wkomponuje ! Miec market pod nosem to powinien bys dla Was zaszczyt,po 0,5 bedzie krok ! Na wyciagniecie reki !
118. Dodane przez iza, w dniu - 19-10-2017 18:15
do kom.57 
w Zaborowie nie ma Biedronki..jest na ul.1Maja ale przed przejazdem kolejowym..
119. Dodane przez john, w dniu - 19-10-2017 18:58
Panie Radny!!! Jeżeli ta Biedronka powstanie będzie Pan miał bliżej na zakupy :) hahaha. O co ten hałas???
120. Dodane przez do pana Tomasza z 112, w dniu - 19-10-2017 19:33
do pana Tomasza z 112. 
Bardzo łatwo oceniać innych i pomawiać ich o anonimowość. A może Pan się przedstawi? Do tego nie pisze Pan całej prawdy. Plan zabudowy był być może w 2013 roku modyfikowany, ale każdy kto kupował wcześniej działki w tej okolicy, mógł zapoznać się z istniejącym planem zabudowy, który uwzględniał na usługowy charakter omawianej działki.
121. Dodane przez Miki, w dniu - 19-10-2017 20:30
Lidl przy Ostroroga. 
Polo na Prochowni. 
Polo na 17 Stycznia. 
Biedrokna na Niepodległości. 
Lidl na Obrońców Lwowa. 
ITD... 
Wszystko maksymalnie blisko ludzi i zabudowy mieszkalnej i nikt nie narzeka!!! 
Bo żyjemy w mieście. 
Ale jak wpływowym ludziom z pięciu domków na krzyż coś się nie podoba, to wstrzymujemy pracę. 
Jeśli budowa nie dojdzie do skutku, to na miejscu wykonawcy lub inwestora złożył bym zawiadomienie do prokuratury
122. Dodane przez Do 121, w dniu - 19-10-2017 21:33
Z jakim zarzutem?
123. Dodane przez Bax, w dniu - 19-10-2017 21:57
to jest to samo co mieszczuchy kupują tanie działki na wsiach a potem skargi na sąsiadów piszą że im śmierdzi. Ale na talerzu już nie śmierdzi tylko smakuje
124. Dodane przez Do 122, w dniu - 19-10-2017 22:34
O możliwości popełnienia przestępstwa.  
Nie jestem biegły w tych sprawach, ale jeśli kilka osób jest w stanie zatrzymać inwestycję na nie swojej działce tylko dlatego że im widok zasłonią, to coś jest mocno nie tak. 
Jasne że jak ktoś się buduje to szuka ciszy i spokoju. Najlepiej żeby dookoła było pusto, ale żyjemy w mieście i z takimi sytuacjami trzeba się liczyć. 
W razie anulowania pozwolenia na budowę, na miejscu osób pokrzywdzonych powierzył bym sprawę prokuraturze, aby ta sprawdziła czy okolicznosci takiej decyzji były w pełni zgodne z litera prawa. 
I tyle.
125. Dodane przez Mery, w dniu - 19-10-2017 23:11
Wszyscy jesteście wredni!!!! Oburzeni protestem są ci, których ten problem nie dotyczy. Ludzie! market, fabryka, myjnia czy inna działalność obok zabudowy jednorodzinnej to dramat. Prawo jest tak skonstruowane,że chroni inwestora a mieszkańców ma głęboko gdzieś. Obywatel w tym kraju zawsze był i jest traktowany jak ścierwo. Czynnik ludzki nie ma żadnego znaczenia. Urzędnicy są bezwzględni i bezduszni. Zgodzą się na każdą inwestycję, byle kasa się zgadzała. Osiedla jednorodzinne powinny być oazą spokoju i bezpieczeństwa! Takie standardy obowiązują w normalnych krajach. Polska to nadal trzeci świat...
126. Dodane przez DO MIKI I 124, w dniu - 20-10-2017 08:45
prokuratura??? może zostawcie im poważniejsze rzeczy. 
odwołali się od decyzji (zezwolenia na budowę) bo mieli takie prawo. INB wstrzymał budowę bo miał takie prawo. 
gdyby nie mieli, to INWESTOR już dawno by to zgłosił do prokuratora.
127. Dodane przez Do 125, w dniu - 20-10-2017 10:03
"Osiedla jednorodzinne powinny być oazą spokoju i bezpieczeństwa! " Rozumiem, że osiedla bloków to kiła i mogiła...?
128. Dodane przez Znajomy, w dniu - 20-10-2017 15:00
Znam sprawe, tak czytam te niektore komentarze i robi mi się niedobrze. Wszystkie uciążliwości zaprojektowano na jednej ścianie od domków jednorodzinnych w odległości kilku metrow, wentylatory, rampa itd. Maja prawo się odwoływać to się odwołali i niech każdy spojrzy gdyby miał to mieć tak blisko obok siebie.
129. Dodane przez Cytat, w dniu - 20-10-2017 16:44
Gdy wieczorne zgasną zorze,  
Zanim głowę do snu złożę, 
Modlitwę moją zanoszę  
Bogu Ojcu i Synowi: 
"Dopierdolcie sąsiadowi!  
Dla siebie o nic nie wnoszę,  
Tylko mu dosrajcie proszę." 
 
Kto ja jestem? Polak mały 
Mały, zawistny i podły. 
Jaki znak mój? Krwawe gały. 
Oto wznoszę swoje modły 
Do Boga, Marii i Syna: 
"Zniszczcie tego skurwysyna 
Mego brata, sąsiada, 
Tego wroga, tego gada." 
 
"Żeby mu okradli garaż, 
Żeby go zdradzała stara, 
Żeby mu spalili sklep, 
Żeby dostał cegłą w łeb, 
Żeby mu się córka z czarnym 
I w ogóle żeby miał marnie, 
Żeby miał AIDS-a i raka." 
Oto modlitwa Polaka.
130. Dodane przez Do 124, w dniu - 20-10-2017 17:06
Polecam lekturę KPA.
131. Dodane przez Btw, w dniu - 20-10-2017 17:09
Elka w piękny, tendencyjny sposób zredagowała newsa. Brawo. Cel osiągnięty. Nieważne ze ktoś w wyniku tych dzialań jest oczerniany,
132. Dodane przez KGB, w dniu - 20-10-2017 20:05
najlepiej jezdzic dalej do biedry bo tam iala być niż mieć pod nozem i wtedy dla zdrowia pieszo można isc a nie spalinami miasto za zsmaradzac ,blak slow dla tych ludz
133. Dodane przez Mieszkaniec Zamenhofa do PKO, w dniu - 20-10-2017 20:51
Liczylem,ze "Elka" jest 4 wladzą,a jest tylko Mysia z PRL Czuwaj!
134. Dodane przez zenobia, w dniu - 20-10-2017 22:23
Pewnie panu architektowi Bm i jego rzeźnickiej żonie przeszkadzało
135. Dodane przez E, w dniu - 21-10-2017 13:02
A może pikieta w obronie Biedronki. Jutro po sumie w Antonim. Przejdziecie na miejsce planowanej budowy i powiecie elytom co o nas myślicie. Poznamy sie. Zobaczymy ilu naszych znajomych i bliskich nas obraza.
136. Dodane przez Michał, w dniu - 21-10-2017 13:22
Zróbcie tam ładny park ! Dużo ładnej trawy , ławek i pełen odpoczynek .A nie kolejną biedronkę czy centrum budujecie . $$$$ i układy , układziki rządzą miastem ....
137. Dodane przez Jura, w dniu - 24-10-2017 07:24
No ale przecież moc leszczyńskich rajców jest wielka przecież. Kilka lat temu zatrzymali budowę Galerii Goplana (głównie działacze SLD), która do dziś nie powstała a jedynie jezioro łabędzie. Nie dadzą rady zatem zatrzymać budowy tak malutkiej biedronki? Teraz się zatem okaże jaką siłę przebicia ma radny Skrzypczak i jego ugrupowanie.
reklama
138. Dodane przez Piotr, w dniu - 21-11-2017 15:29
I po co ten cały krzyk. Jak ktoś chciał cisz i spokoju to się buduje 15km za miastem. A miasto rządzi się własnymi prawami i wiadome było, że prędzej czy później będzie się rozrastało i budowało obiekty mieszkaniowe i infrastrukturę inną wszelaką ze sklepami włącznie. Mieszkam na Francuskiej i jakoś nie przeszkadza mi jak powstanie Biedronka czy tam inny sklep. Ciszy i tak nie ma w okolicy bo jest DK12, na Unii europejskiej ruch jest cały czas. Obok AMBIT ciągle "trzaska" beton. W pobliżu jest stacja paliw. Czyli generalnie miasto z jego wszystkimi urokami. No ale zawsze znajdą się ludzie którzy chcieliby mieszkać w centrum i mieć cisze jak w środku puszczy. Takich zawsze można zaprosić na spacer do karczmy Borowej. Względna cisza i spokój ale to też jednak prawie miasto i auta słychać z DK12. Co zrobić tak ten Nasz świat w XXI wieku wygląda w mieście.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj