Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Leszno arrow Trzecia strefa przemysłowa w Lesznie

VASA pełna, I.D.E.A. się zapełnia

Trzecia strefa przemysłowa w Lesznie

08.11.2017. Radio Elka, Jarek Adamek

Leszno tworzy nową strefę przemysłową – zapowiedział prezydent Łukasz Borowiak w jednym z portali zajmujących się nieruchomościami. Chodzi o tereny położone na zachód od ulicy Krzyckiego.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Leszno ma jak dotąd dwie strefy przemysłowe: VASA przy ul. Spółdzielczej oraz I.D.E.A. w rejonie ul. Geodetów. Prezydent Łukasz Borowiak w wypowiedzi dla portalu Property News przyznał, że I.D.E.A. powoli się zapełnia - z 40 hektarów powierzchni pozostało tam do zagospodarowania około 13 hektarów. Dlatego
samorząd przygotowuje się do uruchomienia kolejnej strefy przemysłowej w północno-zachodniej części miasta.

Jak wyjaśnia wiceprezydent Adam Mytych chodzi o tereny położone na zachód i północ od ulic Krzyckiego i Chłapowskiego. -W ubiegłym roku Rada Miejska przyjęła plan zagospodarowania przestrzennego, wyznaczając tam funkcje przemysłowe, magazynowe oraz w części usługowe i mieszkalne - mówi wiceprezydent. Zdecydowana większość z kilkudziesięciu hektarów należy do właścicieli prywatnych, dlatego to z nimi ewentualni inwestorzy będą musieli rozmawiać na temat zakupu gruntów. -Mamy zgodę od większość z nich na promowanie terenów pod inwestycje - mówi Adam Mytych - z tego co wiem, była już jedna firma zainteresowana inwestycją w tym rejonie, jednak w końcu wybrała inną lokalizację.

Wiceprezydent Leszna zastrzega, że teren na razie nie jest uzbrojony i miasto musi wpisać do swoich inwestycyjnych planów budowę sieci oraz dróg. W projekcie przyszłorocznego budżetu jednak takiego wydatku nie ujęto. -Myślę, że nastąpi to najwcześniej w roku 2019 lub 2020 - mówi Mytych - chyba że znajdzie się jakiś duży interesujący inwestor, wtedy można myśleć o przyspieszeniu uzbrojenia terenów.

 
Komentarze (34)
1. Dodane przez Bruno, w dniu - 08-11-2017 09:40
Moim zdaniem debilizm! Już na spoldzielczej strefa to porażka, a tutaj to tragikomedia po prostu.
2. Dodane przez obserwator, w dniu - 08-11-2017 09:54
Czyli miasto wybuduje drogi, uzbroi w media i będzie promować ten teren po to aby wartość prywatnych gruntów znacznie wzrosła :-) Może planując taką inwestycję warto by było kupić grunty, wtedy inwestować i sprzedać z zyskiem? tak przy okazji ciekawe kto jest właścicielem tych gruntów :-)
3. Dodane przez Yahooy, w dniu - 08-11-2017 10:02
Znowu jakiś "bruno" odezwał się, któremu nic nie podoba się, a sam na pewno żyje z zasiłku i kocha peo.
4. Dodane przez do 1, w dniu - 08-11-2017 10:04
Sam jestes porazka ! Gamoniu ! LESZNO sie rozwija i dobrze
5. Dodane przez To tak doinfomruję., w dniu - 08-11-2017 10:07
Dlaczego Strefy w Lesznie to parodia?  
Z wielu powodów. Po pierwsze, brak komunikacji miejskiej z owymi. Wiele zakładów zaczyna swoje zmiany o 6 rano - tak, niektóre podstawiają swoje autobusy, dla zamiejscowych. Ale jak ktoś jest miejscowy, a nie mieszka w okolicy to ma brać taksi? Taka strefa powinna mieć pełne połączenie komunikacyjne, zapewnione przez MZK, od 5 rano do 23. Bo wyobraźcie sobie że ludzie chcą wrócić po pracy do domu i nie muszą do tego celu jeździć rowerem czy stale korzystać z samochodu.
reklama
6. Dodane przez cz, w dniu - 08-11-2017 10:13
Porażka... Brak słów
7. Dodane przez Brunona, w dniu - 08-11-2017 10:18
Bruno startuj na prezydenta Leszna. Myślisz, że twoje pomysły zadowolą wszystkich mieszkańców Leszna i okolic.Nie robisz źle, robisz jeszcze gorzej. Twój wpis to intelektualna wielka świadcząca o poziomie debilnej tragikomedii.
8. Dodane przez muniek, w dniu - 08-11-2017 10:23
nie ma żadnego sensu inwestować w tych rejonach, zaraz będzie piątka, tereny w jej najbliższym położeniu, świetnie skomunikowane w okolicach święciechowy maryszewic wilkowic itp. to jest idealne miejsce dla dużych przedsiębiorców, a nie za przeproszeniem jakieś wypiź..... w lesznie
9. Dodane przez Marks, w dniu - 08-11-2017 10:33
Ten pan już obiecał tyle rzeczy m.in. nową halę sportową ze względu na dużą ilość imprez sportowych w jednym czasie przede wszystkim dla ambitnej Polonii Jamalex tak wiec kom.1 nie denerwuj się na zapas.
10. Dodane przez Bruno, w dniu - 08-11-2017 12:29
Do kom. 4 
Leszno się rozwija? Człowieku, o czym Ty mówisz. O niemieckich obozach pracy? Wiesz ile człowiek musi dziś zarobić, żeby godnie żyć, przy tych cenach itp.? Ja żyje w miarę godnie, zatrudniam ludzi w Lesznie, którzy też żyją godnie. W obozach pracy, tym może pochwalić się kilkanaście osób, na kilka tysięcy zatrudnionych :/ I te kilka tysięcy, to generalnie ma pracę ciężką. 
Strefa przemysłowa gamoniu powinna powstać w miejscu, do tego przeznaczonym tj.z możliwością dalszej rozbudowy przez najbliższe kilkanaście lat, z dobrym dojazdem, z dala od ludzi! gdzie przedsiębiorca mógłby nawet otworzyć fabrykę dynamitu jeżeli taka byłaby jego wola. Dal ciebie jednak powodzenia (szczerze) na drodze kariery- może nawet w jednym z tych zakładów dojdziesz do stanowiska dyrektora i dumnie będziesz używał wyrażenia: "moja firma", jak to inni gamonie tobie podobni robią. I uwierz mi w Lesznie wychowuje swoje dzieci i naprawdę chciałbym dobrze dla tego miasta, ale rozwój w którym kierunku idzie od czasów prezydenta Malepszego prowadzi donikąd, czyli do zdechłej dziury. 
Do kom. 3. 
Pomyłka, nie trawie Peo... Ale tak z innej beczki, teraz, to naprawdę masz tyle lepiej, by w każdym zdaniu nawiązywać do poglądów politycznych :p Za darmo rada dla Ciebie: najlepsze poglądy polityczne, to poglądy apolityczne- i tego się trzymaj, to daleko zajdziesz, a przynajmniej dalej niż bliżej. 
Do kom. 8. 
Masz rację, ale kogo to obchodzi... Najpierw trzeba byłoby sprawdzić do kogo tam należą działki, a potem wyznaczać strefy ;) A szary człowiek, cóż... 
Do kom. 9 
O i tu się w pełni zgadzamy :) To co może zrzuta, na jedną z działek w tej super hiper strefie? Za parę lat media podłączą, to się sprzeda z zyskiem ;)
11. Dodane przez do kom. 2, w dniu - 08-11-2017 12:48
Pytanie o to kto jest właścicielem tych gruntów wcale nie jest pozbawione sensu. A sam komentarz może dać wiele do myślenia. Jest to tym bardziej interesujące, że we wrześniu br. wicepremier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że zamiast specjalnych stref ekonomicznych będzie stworzony jednolity obszar inwestycyjny na terenie całego kraju. Rząd chce w ten sposób zastąpić SSE jednolitym obszarem inwestycyjnym tak, aby cała Polska była jak wielka specjalna strefa ekonomiczna. Ponadto rąk do pracy zaczyna w Lesznie brakować. Coraz częściej pracują w Lesznie ludzie z okolicznych miejscowości, a nawet z Ukrainy. 
Wkrótce sąsiedztwo S5 - jak słusznie zauważono w kom. 8 - podniesienie wartość tych nieruchomości. I w takiej sytuacji miasto podejmuje nagłą decyzje o doinwestowaniu w ten -w większości- prywatny terenu? Przecież budowa sieci i dróg to wydatki rzędu wielu milionów złotych. Proszę nam dokładnie wyliczyć ile nasze miasto planuje na tym zyskać i kto bierze osobistą odpowiedzialność za rozliczenie tych nakładów ?
12. Dodane przez treq, w dniu - 08-11-2017 12:57
Jeżeli miasto ma się rozwijać, a my mamy mieć miejsca pracy to gdzieś muszą powstawać nowe przedsiębiorstwa. Nowa strefa rzeczywiście musi być dobrze skomunikowana z resztą miasta (pracownicy) i z główną drogą (tranzyt, logistyka)
13. Dodane przez Do 10, w dniu - 08-11-2017 14:03
Mieszkam w Lesznie prawie 50 lat gamoniu,jest tu bardzo dobrze dla mnie i mojej rodziny w tym dzieci,widze jak Leszno sie rozwija,mialem propozycje z Wroclawia,ale wole zostac w Lesznie mam tu dobrze i moja rodzina pog kazdym wzgledem,a w miescie sue duzo dzieje przedewszystkim wysoki poziom sportowy,dzisiaj np mecz Polonii w 1 lidze,kulturowo,wystawy,koncerty itda jak ktos jest dziadem to narzeka i nawet Nowy Jork mu nic nie da taka prawda dziadu
14. Dodane przez Jan, w dniu - 08-11-2017 14:07
Do kom 10 napisz co prowadzisz konkretnie i gdzie !,oraz swoje dane jak jestes taki bystry !
15. Dodane przez Archanioł, w dniu - 08-11-2017 14:11
Są w kraju miejsca o dużym zagęszczeniu przemysłu i ... miejsca o dużym zagęszczeniu stref przemysłowych.  
Jak zwykle urzędnik myśli, że to to samo. A rodzimemu przedsiębiorcy za pomysł-niewypał - aleję gwiazd pewnie dalej nie zapłacono. 
 
do 4. "Leszno się rozwija" Powiedzmy, ale taki przykład podam: dziurawy koc, stare gacie albo szmatę do podłogi też można rozwinąć. I będzie to rozwijanie. Ale czy o taki rozwój chodzi?
16. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 08-11-2017 14:44
Na Property News widzę informację, że chodzi o 34 ha. Mógłby ktoś wrzucić mapkę z zarysem tej planowanej strefy? Ma sięgać aż do Maryszewic?
17. Dodane przez marta, w dniu - 08-11-2017 15:25
cieszcie sie ze macie wybór my w gostyniu nie mamy prawie żadnego a strefa na czachorowie to od kilku lat parodia strefy przemysłowej żaden konkretny zakład nie powstał...
18. Dodane przez do 10, w dniu - 08-11-2017 15:27
za niemieckie obozy pracy powinieneś mieć pozew zbiorowy i sprawę ! nawet w innych miastach ludzie by się cieszyli jakby były takie zakłady,w lesznie jest najmniejsze bezrobocie po Poznaniu w wlkp poniżej 5 %,chyba nie znasz innych miast ! W Lesznie jest całkiem bobrze,a będzie lepiej !
19. Dodane przez Sławomir G., w dniu - 08-11-2017 15:55
Nowa strefa inwestycyjna a w nowo otwartych zakładach (VMI oraz IMOLA) jest ciągły brak rąk do pracy za "takie" pieniądze i ogłoszenia premium wykupują byle kogokolwiek do pracy znaleźć. Nie mówię już o starych "obozach" typu Euroline, itp :) 
Pozdrawiam
20. Dodane przez kom 8 co za wazon, w dniu - 08-11-2017 17:36
ale przeciez tereny na zachod od Krzyckiego wlasnie znajda się w bezpośrednim sąsiedztwie 5 i mogą zasiegiem dosięgnać aż Maryszewic. Nie rozumiem twojego malkontenckiego punktu widzenia. Marudzisz tylko po to żeby marudzić?
21. Dodane przez wielkie Leszno, w dniu - 08-11-2017 19:03
skoro są chętni do obozów pracy za 1500 zł, to czemu mają nie powstawać? zwłaszcza jak Anglia zamknie granice, to kolejki świeżo upieczonych magistrów do hal będą aż po horyzont
22. Dodane przez DOBRE MIEJSCE, w dniu - 08-11-2017 19:36
Jest to dobre miejsce - tam będa hangary przeładunkowe , pakown ie typu AMAZON przy S-5 i zabudowa przemysłowa od strony u;. Spóldzielczej dołączy do tych przeciez skomunikowanych (drogi dojazdowe. osiedlowe itp.) Bardzop do bry zamiar Samorzadu Leszna . mgr inż. arch . Cezary Liszcz
23. Dodane przez Spike, w dniu - 08-11-2017 19:44
Tak sie dlugo za to braliscie ze SPINKO buduje fabryke w Zielonej Gorze, trzeba bylo dac im sie budowac, to nie zagraniczny szajs, tylko Polska firma ktora jeszcze zaplaci w miare pieniadze, niestety teraz w Zielonej Gorze
24. Dodane przez Zobaczmy to na mapie, w dniu - 08-11-2017 20:04
Wrzucam kilka mapek tego terenu, m.in. z Geoportalu. Nie wiem czy dojazd do tej strefy miałby być z łącznika Święciechowa - Wilkowicka, ale tak mi się wydaje. Proszę nie odebrać mojego komentarza jako jakiejś insynuacji, ale najbardziej z tej strefy powinien - moim zdaniem - ucieszyć się właściciel bardzo dużej działki, leżącej już poza granicami Leszna - w gminie Lipno. Oznaczona jest jako 833/16.  
W moim odczuciu na mapie w ogóle nie widać, że w tym rejonie są aż 34 ha niezagospodarowane. Oczywiście jeśli chodzi o same granice Leszna. Ale może to tylko złudzenie i brak mojego wyczucia obszaru na mapie.
25. Dodane przez errata kom 24, w dniu - 08-11-2017 20:41
Wrzucę nieco większe te mapki :)
26. Dodane przez Do komentarza 5, w dniu - 08-11-2017 20:55
Popieram mzk to chyba jest dla emerytów na działke bo z gronowa dojazd na spółdzielczą do pracy to porazka nawet z ul.fabrycznej niema jak wrócic z pracy z 2 zmiany.
27. Dodane przez mariusz, w dniu - 08-11-2017 21:04
Jak powstanie nowa Eska to Leszno umrze samo,nikt za 1600zł. nie będzie zainteresowany pracą.Do kom.10 to co napisałeś to czysta prawda- szacun .A tak na marginesie Leszno to taki zlepek firm które się dogadały między sobą i ludzi wykorzystują .
28. Dodane przez Luk, w dniu - 08-11-2017 21:17
Działka 833/16 nalezy do agencji restrukturyzacji i modernizacji rolnictwa. Lipno dla niej juz 3-4 lata temu uchwalilo plan zagospodarowania.
29. Dodane przez Park krajobrazowy, w dniu - 08-11-2017 22:19
Bez sensu. 
strefę inwestycyjną w Wilkowicach pod lasem zrobić przy wiadukcie kolejowym na Wolsztyn. 
Po co Autobusy przez całe miasto pchać. 
Tani pracownicy z Niemiec mogli by nawet koleją prosto z Berlina dojechać starą trasą albo S5. 
kawałek dalej stacje obsługi. 
Teren 10 m wyżej od Leszna. A za Krzyckiego to bagno. 
Tylko lekkie sprawy bo fundament pod ciężkie maszyny będzie siadał.
30. Dodane przez ja, w dniu - 09-11-2017 09:08
Również popieram komentarz 5 i 26. MZK w Lesznie jest dla emerytów, urzędników i swoich. Cały czas nie ma jak dojechać do pracy/szkoły i z powrotem a ludzie pracują też w niedziele i soboty. Komunikacja miejska jest nerwem każdego miasta ale władze w Lesznie tym się nie przejmują. Władze powinny rozmawiać z zakładami pracy, także tym z Rydzyny, gdzie na zmiany pracują leszczyniacy, przyjmować zgłoszenia od mieszkańców. Jestem za wprowadzeniem darmowej/bez opłat komunikacji miejskiej w Lesznie.
31. Dodane przez Luk, w dniu - 09-11-2017 11:13
Potwierdzam ta część Leszna to bagno, budowałem dom w okolicy Chłapowskiego, fundamenty trzeba było szalować, po 40cm nachodzi woda, ogromna trudność podłączenia mediów ponieważ instalacja wod-kan jest na głębokości ponad 1m, trzeba było robić drenaż, odwodnienia itp. Znacznie to podniosło koszty inwestycji.
32. Dodane przez mieszkam z ukrainką, w dniu - 09-11-2017 15:13
Polak zawsze będzie narzekać.Przyjadą ukraincy,bułgarzy.My też mieliśmy zielone wyspy obiecane.Ważne żeby milionowe podatki wpływały do budżetu miasta.Z tego barany są drogi,place zabaw itd.A z tych terenów co wpływa?branie dotacji od rolnictwa nic więcej.
33. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 09-11-2017 20:19
A na obecnych strefach przemysłowych w Lesznie ile miasto zarobiło? Grzecznie pytam, bo nie wiem, a chciałbym wiedzieć. Tym bardziej, że trochę trzeba było w nie zainwestować, a pomoc publiczna udzielana inwestorom w SSE, polega przede wszystkim na zwolnieniu z podatku dochodowego (zwolnienie z podatku osób fizycznych i prawnych od dochodu osiągniętego na podstawie działalności w strefie). 
Więc skoro nazywasz innych baranami, to liczę, że przedstawisz rzetelne dane, o które prosiłem w pierwszym zdaniu tego komentarza.
34. Dodane przez Kumaty, w dniu - 09-11-2017 21:52
Do kom 23 spike:gratulacje dla pomysłodawcy budowy Firmy produkcyjnej w Zielonej Górze,są tam już 3 duze strefy inwestycyjne.ludzi do pracy brak.bezrobocia praktycznie nie ma.znalezienie na tamtych terenach ludzi do pracy graniczy z cudem.stawki ludzi produkcyjnych są kosmiczne.niedzwiedzia przysługa...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj