Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Gostyń arrow Raniony podczas polowania

Myśliwy postrzelił myśliwego

Raniony podczas polowania

02.12.2017. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska

Podczas polowania w lesie przy trasie Żytowiecko-Chumiętki, myśliwy zamiast dzika ranił myśliwego. 28-letni mężczyzna prawdopodobnie dostał rykoszetem w kolano i trafił do szpitala. Prokurator zapowiada umorzenie sprawy. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło 25 listopada podczas polowania na dzika. 27 myśliwych było podzielonych na dwie grupy. Kiedy przed jedną z grup przebiegał około 30 kilogramowy dzik, padł strzał. - Myśliwy, w wieku 60-lat posługujący się bronią gładkolufową widząc przebiegającego dzika, oddał strzał a po chwili usłyszał
krzyk kolegi na sąsiednim stanowisku
- mówi Jacek Masztalerz, prokurator rejonowy w Gostyniu. - 28 letni mieszkaniec Krobi doznał stłuczenia i otarcia kolana.

28-latek został zabrany do szpitala. Oprócz stłuczenia kolana nie odniósł innych obrażeń. Do postrzelenia doszło prawdopodobnie rykoszetem, bo jak podkreśla prokurator Masztalerz amunicja typu breneka, której użyto podczas polowania wykazuje tendencję do rykoszetowania.

- Najprawdopodobniej mamy do czynienia z taką sytuacją, bo pokrzywdzony nie doznał rany drążącej tylko tłuczonej - tłumaczy prokurator - mamy zabezpieczoną broń i łuskę, ale nie udało się znaleźć pocisku.

W toku postępowania ustalono, że organizatorem polowania było koło łowieckie z Krobi. Myśliwi mieli niezbędne zezwolenia, byli trzeźwi. - Zebrane dowody wskazują, że najprawdopodobniej nie doszło do naruszenia reguł bezpieczeństwa przy organizowaniu polowania - zaznacza prokurator Masztalerz. - Z kolei przestępstwo nieumyślnego narażenia na niebezpieczeństwo w przypadku tak niewielkich obrażeń, ścigane jest na wniosek pokrzywdzonego, ale taki wniosek nie został złożony - zauważa prokurator.

Policja sporządziła protokół o umorzenie postępowania i jak zapowiada prokurator Masztalerz taka decyzja zostanie zatwierdzona.

 
Komentarze (35)
1. Dodane przez Andrzej, w dniu - 02-12-2017 08:03
Tak to jest jak się poluje na zwierzęta które nie mają broni palnej i niezastrzela potencjalnego myśliwego.Jak myśliwi tak lubieja strzelać dlaczego nie jadą do Syrii postrzelac do tych z ISIS? Nie mają na tyle odwagi?
2. Dodane przez Pokrzywdzony, w dniu - 02-12-2017 08:56
Oj zaraz się zaczną wpisy nawiedzonych zielonych lewaków! Ja wczoraj podczas kolacji gdy kroiłem szyneczkę od Słonim... przeciołem palec. Prokuratura umorzyła postępowanie. Osobiście jestem za delegalizacją noźy!
3. Dodane przez Król Lew, w dniu - 02-12-2017 09:28
i brawo! 
Sami się powybijajcie!
4. Dodane przez Kula Armatnia, w dniu - 02-12-2017 09:49
Myśliwi to najczęściej ludzie o poziomie inteligencji IQ -21. Mam okazję bardzo często z nimi rozmawiać i jestem po prostu przerażony. Broń dostaje się w ręce ludzi którzy o strzelectwie nie mają bladego pojęcia, najczęściej rolnicy którzy nigdy wojskowego szkolenia nie przeszli, nie mają żadnej wiedzy o specyfice i zagrożeniach jakie wynikają z użytkowania broni myśliwskiej, mają w sobie jedno krwiożerczą chęć zabijania, bez opamiętania, najchętniej bez żadnych reguł i zasad. ( rolnicy do wojska nie szli bo unikali służby wojskowej ze względu na prowadzenie gospodarstwa rolnego) Następna liczna grupa to urzędnicy administracji państwowej czyli prokuratorzy , burmistrzowie, adwokaci . Ta grupa też nie miała do czynienia ze szkoleniem wojskowym i obyciem z bronią bo się uczyła studiowała. Kolejna grupa to medycy którzy podobnie jak urzędnicy nie mieli przeszkolenia wojskowego bo się uczyli, naukowcy. Dodając do tego sklerozę, patologiczną otyłość, starość są to ludzie w większości w wieku emerytalnym i wyższym 70,80 lat to czego można się po nich spodziewać, zamiast trafiać w dzika trafia w człowieka, bo nie wie co to było, nie wie czy to jawa czy sen bo przed polowanie nie pił alkoholu ale jest nafaszerowany lekami , mieszaniną leków na serce , mózg, stawy, reumatyzm, bóle , prostatę, wzwód, otyłość taka mieszanina chemii w organizmie działa na tych tych ludzi usypiająco lub pobudzająco jak LSD i efekt mamy gotowy, celują do siebie zamiast do zwierza. Na całe szczęście , że w lasach niedźwiedzia nie ma bo okazało by się , że królem polowania za każdym razem byłby niedźwiedź który upolował kilku myśliwych.
5. Dodane przez Mariusz z Krobi, w dniu - 02-12-2017 10:32
Zgadzam sie z kom.nr 4 znam tez kilku tzw.mysliwych uwazaja ze jak zapisali sie do koła łowieckiego i kupili sobie dubeltowke to juz naleza do klasy sredniej bo znaja kilku bogatych ktorzy tez sa mysliwymi .A bywa nie kiedy tak ze ta dubeltowka to najdrozsza rzecz w domu lub wzieta jest na kredyt ale trzeba sie pokazac zeby ludzie widzieli ze jest kims ale pytanie kim....To takie Polskie
6. Dodane przez gość, w dniu - 02-12-2017 10:42
Oczekiwałem wylewu tęczowej rewolucji i nie zawiodłem się. :D 
 
ad. 1, 3. Nie macie zielonego pojęcia o temacie. Uczciwość nakazywała by się wam zamknąć i dokształcić. 
 
ad. 4. Jest coś takiego jak etyka łowiecka. Przez wieki była bardzo silna, przekazywana z pokolenia na pokolenie, stała się sposobem na życie naprawdę ogromnej liczby myśliwych. Problem nasilił się za PRL, gdzie myśliwi z ramienia PZPR (a później faktycznie pewna liczba rolników) nie mieli ani pojęcia ani chęci podjęcia próby integracji z tym systemem wartości. Przetrwały one jako tradycja przekazywana z ojca na syna, lecz nowe pokolenia adeptów które wstępowały i miały styczność właśnie z ludźmi bez powołania coraz rzadziej wykształcały sobie ten etos. Oczywiście etyka nadal jest obecna (nierozerwalnie łączy się z tradycją), lecz łowiectwo się zmieniło.  
 
A przeszkolenie wojskowe nie ma tu naprawdę NIC do rzeczy, obsługa broni nie jest taka skomplikowana, wystarczy wyrobić sobie prawidłowe nawyki i mieć wyobraźnię. Wszystko zależy od człowieka. 
 
Prawdziwy myśliwy to ten, który rozumie potrzebę odstrzału, lecz nie jest to cel sam w sobie. Las to jest jego drugi dom. To co jest naprawdę kluczowe to głębokie poszanowanie przyrody i gotowość do pracy na jej rzecz (i nie piszcie mi proszę tęczowi rewolucjoniści jak to możliwe, was w lasach nie widać - potraficie albo obrażać i prowokować albo protestować przeciwko czemuś, czego w rzeczy samej nie rozumiecie). 
 
Darz Bór.
7. Dodane przez xxx, w dniu - 02-12-2017 10:53
no to upolował
reklama
8. Dodane przez do kulam Aarmatnia, w dniu - 02-12-2017 11:07
"najczęściej rolnicy którzy nigdy wojskowego szkolenia nie przeszli, nie mają żadnej wiedzy o specyfice i zagrożeniach jakie wynikają z użytkowania broni myśliwskiej, mają w sobie jedno krwiożerczą chęć zabijania, bez opamiętania, najchętniej bez żadnych reguł i zasad. ( rolnicy do wojska nie szli bo unikali służby wojskowej ze względu na prowadzenie gospodarstwa rolnego)Kolejna grupa to medycy którzy podobnie jak urzędnicy nie mieli przeszkolenia wojskowego bo się uczyli" Mogłeś jeszcze więcej napisać,że zakonnice tez przeszkolenia wojskowego nie przeszły, więc jako siostry w szpitalach wojskowych w czasie wojny nie powinny pracować.A dostają powołania do służby w czasie wojny (często same się zgłaszają i wielka chwała im za to ) dostają broń krótką i czy chcą czy nie, muszą się z jej obsługa zaznajomić. To dla ich dobra. A co do wyżej opisanych, to pleciesz bzdury i świadczy to o tym ,że nie masz pojęcia czego na studiach uczą. Zapewniam cię, że medycy szkolenie wojskowe przechodzą. A jeżeli chodzi o posługiwanie się bronią to zaręczam Ci, że bez specjalnego dodatkowego przeszkolenia z myśliwych można stworzyć elitarne jednostki wojskowe na wypadek "W". Gdybyś porównał statystki wypadków z bronią w wojsku i wśród myśliwych to byś się przekonał, że znacznie więcej jest ich w wojsku. Proponuję też udać się np: do ubojni kurczaków. Zobaczysz ile tam etyki. A może do ubojni świń. Zobaczysz jak tam taśmowo zabija się (czasami nieskutecznie) zwierzęta. Ale boczuszek, udka, szyneczka smakują, bo to już na talerzu. Nie wiem czy Wiesz, że w rzeźni na ubojni człowiek może pracować max dwa lata i go przenoszą do innego działu. Zastanów się dlaczego. Odpowiem Ci, bo podejrzewam sam dla własnego komfortu psychicznego nie sprawdzisz. Powodem jest to, że jak będzie pracował dłużej to psychika jego będzie tak zniszczona, że się jej już nie wyleczy. A poza tym Pan Bóg stworzył zwierzęta po to, aby pomagały ludziom w pracy i były również dla nich pokarmem. W końcu bez białka zwierzęcego żyć jest trudno. A dzikie zwierzęta to tez zwierzęta . Z jednym się zgadzam. Myśliwy który nie potrafi szybko i skutecznie uśmiercać zwierzynę powinien natychmiast być eliminowany z PZŁ. Są strzelcie, Jak nie potrafi niech trenuje. A jak jest partaczem i w PZŁ tylko dla szpanu to tylko źle świadczy o kole w którym poluje. Pozdrawiam, życzę przyjemnej soboty i niedzieli i proszę o przemyślenie tego co napisałem. Mam nadzieję, że Cię niczym nie obraziłem.
9. Dodane przez Popapraniec, w dniu - 02-12-2017 11:36
Ja jestem myśliwym i cholera nie pasuje do opisu z komentarza nr. 4. Mam 40 lat 189cm wzrostu i 85 kg wagi. Nie biorę leków i trochę wyźsze iq od malpy. Byłem w wojsku (nawet nadal jestem). LSD teź nie biorę. Ale obiecuje ze sie zmienię, jak przystało na sadystę i zboczeńca. Zaczynam pić i brać leki a i jeszcze tacy popaprańcy ze skłonnosciami sadystycznymi jak ja, musza bić źonę. Juz Ją poinformowałem lecz nie stety wyśmiała mnie, ten punkt odpuszcze.
10. Dodane przez 1234, w dniu - 02-12-2017 11:37
A Macierewicz chce aby każdy mógł posiadac broń.Wtedy będzie się działo.Do 2.A ja,jak przeczytałem twój komentarz to zaraz pomyślałem że jesteś bezmyślnym prawicowcem odmóżdżonym przez jedną z partii.
11. Dodane przez gostynianka, w dniu - 02-12-2017 11:42
No i takie newsy to ja rozumiemOOOO.Szkoda tylko ze nie trafił np . w oko albo w "wacka " może wówczas co po niektory by pomyślał.Ale do myślenia potrzeba mózgu a ci panowie ......
12. Dodane przez Bajka, w dniu - 02-12-2017 11:57
Zwracam się do osób obrzucających inwektywami myśliwych: rozumiem że jesteście fanatycznymi jaroszami i stąd tyle jadu w kierunku myśliwych. Bo gdybyście jedli mięso to pewnie nie bylibyście wstanie spojrzeć w oczy świni, kurze czy krowie przed zabiciem które potem wylądowały by w waszych brzuchach.  
Uprzejmie przypominam że zbliżają się Święta Bożonarodzeniowe a tym samym na stole pojawia się ryba. Ale przecież jarosze ryb też nie jedzą więc bo jedząc musieli by identyfikować się z bólem i cierpieniem zabijanej (najczęściej hodowanej) ryby. A to przecież takie nieludzkie skazywać zwierzęta, ptaki, ryby ... na pożarcie przez człowieka.
13. Dodane przez Do kom 2, w dniu - 02-12-2017 12:41
Po twoim wpisie widać że szyneczka musiała być nieświeża bo głupoty piszesz
14. Dodane przez Janko54444, w dniu - 02-12-2017 12:51
Gdyby ogolnie panowaly zasady jak na polowaniu to mysliwi byliby jako pierwsi do odstrzalu.To coś nie powinno sie rozmnazac. Same selekty patrzac na ich(..)!!! Wiec jesli doszli do tego samego wniosku i strzelaja do siebie to bardzo mnie to cieszy
15. Dodane przez Anty mysliwyy, w dniu - 02-12-2017 13:35
Zaraz zacznie sie o mięsie ...ze niby kazdy je itp.. zwolennicy myslistwa i prostaki zaczna ten temat jak zawsze. Ale tak to jest jak czyjas smutna egzystencja kreci sie tylko wokol talerza i toalety. A myśliwi won z lasu i wara od zwierzaków. Pustaki obsrane!!!
16. Dodane przez Do 13, w dniu - 02-12-2017 13:40
Bardzo masz nudne zycie. Tylko zarcie i kibel , zarcie i kibel i jeszcze raz kibel i zarcie
17. Dodane przez Ludź, w dniu - 02-12-2017 13:52
Wystarczy poczytać komentarze i już widać kto ma nieźle (...). pod dekle...Normalny człowiek nie będzie źle życzył drugiemu, chyba że jest zielonym. Tu sprawy mają się zgoła inaczej. Mały mózg zjełczały od wegańskich potraw, zidiociały od informacji TVN i GW roi dziwne myśli o niższości innych ludzi, którzy są gorsi od zwierząt, ba nawet od roślin. Można się nie zgadzać z myśliwymi, wędkarzami i innymi zboczeńcami. Zawsze można dyskutować, ale tylko ta zielona hałastra rości sobie prawo do nauczania innych o jedynej słusznej ideologi. Czemu mnie to nie dziwi, ponieważ największy zbrodniarz w historii był WEGE. A kto to był? Adolf Hitler!!!
18. Dodane przez myśliwy, w dniu - 02-12-2017 14:09
Do kom. 4 i 16. To co tu przedstawiacie, jakim słownictwem się posługujecie nadaje się tylko do zawiadomienia do prokuratury. Takie rzeczy są ścigane z urzędu. Hejt, mowa nienawiści itp. Radze zakończyć polemikę na tym poziomie.
19. Dodane przez x, w dniu - 02-12-2017 14:15
Apeluje do administratora sieci o naruszaniu praw człowieka. Są to komentarze pełne nienawiści, agresji, nawołujące do przemocy.
20. Dodane przez Hahaaaa, w dniu - 02-12-2017 15:22
Hahaaaaaa ale dobre! Scigac i straszyc pierdolami to mozesz swoją rodzinke kazdy ma prawo do swojego zdania i kazdy kto kocha przyrode wie jakie szkody wyrzadzaja myśliwi w ekosystemie i nikt nie będzie im podawal ręki ani dobrze im zyczyl!
21. Dodane przez Do 19, w dniu - 02-12-2017 16:04
Apelujesz niczym krzysztof kononowicz.
22. Dodane przez Duda, w dniu - 02-12-2017 17:16
Człowiek strzela pan Bóg kole nosi.Co trzeba mieć w głowie (a może nie mieć) żeby strzelić np.do sarny? A ci nawet foty robią z zabity m zwierzem. Co to za ludzie?
23. Dodane przez myśliwy, w dniu - 02-12-2017 17:32
Przepraszam chodzi o kom. 15.
24. Dodane przez Proch, w dniu - 02-12-2017 17:37
Do kom 4 ....Nareszcie ktoś prawdę wygarnął. Broń myśliwską dostają ludzie którzy nigdy takiej broni nie powinni trzymać w rekach. Nie tak dawne postrzelenie w biodro na polowaniu byłego naczelnika Urzędu Skarbowego z Rawicza daje jasno do zrozumienia , że należy przeprowadzić ostrą selekcję i wylkuczyć z kół łowieckich osoby które ze względu na wiek i zniedołężnienie starcze powinni być pozbawieni posiadania broni myśliwskiej , prochowej. Broń prochową zamienić im na łapki na motyle i niech chodzą po lesie będzie zdrowiej i bezpieczniej w polskich lasach.
25. Dodane przez Do mysliwych!!, w dniu - 02-12-2017 18:08
Dlaczego jesli postrzelicie dzika czy łanie to zostawiacie zeby konało w rowie! Nie ma roku kiedy nie widzialbym postrzelonych padlych zwierząt pozostawionych przez was!!! W tym roku co spacer to cos leży!!!!!! Opamietajcie sie! Psychopaci
26. Dodane przez do 24, w dniu - 02-12-2017 20:12
zgadzam sie z toba. raz w zyciu zda taki egzamin ,przed takimi jak on sam i juz wielki z niego znawca broni.sam fakt noszenia tzw lamanej broni wskazuje na ignorancje zasad.trudno spotkac na polowaniu mysliwego z zabezpieczonym spustem. p.prokuratorze-ta breneka odbila sie od dzika czy kamienia? do czego ten mysliwy celowal? (podaje pan-cytuje.."sasiednie stanowisko"),no chyba ze bral udzial w walkach ulicznych?!
27. Dodane przez Jaa, w dniu - 02-12-2017 20:54
Spacerując po lesie za kazdym razem widze myśliwych w przeciwieństwie do zwierzat. Chyba wybili juz wszystko. W każdej ambonie siedzi zielona pyskujaca niespodzianka ze strzelba! Zwierząt wciąż ubywa a te zboczone dziady mimo wszystko zabija co zobaczą. Nie ma mowy o jakiś selekcjach.strzelają do najpiękniejszych dorodnych okazów czy to pod ochrona czy nie. Ważne zeby postrzelic! Tego dziadostwa pseudo myśliwskiego jest wiecej niz zwierząt w lesie. Przykra prawda.
28. Dodane przez Do kom. Nr. 4"Proch", w dniu - 02-12-2017 20:58
Jestem autorem kom. Nr 8. Całkowicie się z Tobą zgadzam co do proszonego tematu wieku myśliwych. Ja osobiście uważam, że po 70-tce każdy myśliwy powinien być szczegółowo przebadany przez , laryngologa okulistę i psychologa.Uważam nawet, że również przez ortopedę. Tak właśnie przez te specjalności. Jeżeli taki myśliwy nie przejdzie pozytywnie chociażby jednego badania, należy mu podziękować z wykonywania polowań. Jak chce być w PZŁ proszę bardzo, ale pozwolenie na broń powinno mu być cofnięte. W końcu można być w PZŁ i nie polować.
29. Dodane przez MYŚLIWY, w dniu - 02-12-2017 22:22
ZIELONE TUMANY TROCHĘ CISZEJ.proszę---nie płoszcie zwierza.
30. Dodane przez Leśniczy, w dniu - 03-12-2017 10:10
ZIELONE (...)Z PIORKAMI W KAPELUSZACH PRZESTańcie robic halas w lasach. (...)psy puszczone w samopas. A wy strzelacie na oślep wszędzie widząc dzikie świnie podobienstwo jest aczkolwiek owe swinie bardziej urodziwe od dwunoznych. I tak bladzicie jak dzieci we mgle siejac poploch w lasach z tymi pukawkami.
31. Dodane przez szaraczek, w dniu - 03-12-2017 15:20
..pogłowie mysliwych liczy ponad 100 tys...nie ma zdolnosci do autoselekcji ani wg zdolnosci intelektualnych ani wg cech psychofizycznych dlatego takie wypadki zdarzaja sie .Potrafia byc smiertelnie niebezpieczni dla siebie i dla innych i tylko z litosci i wspolczucia nie ma co przypomoinac o tragicznych wypadkach na polowaniach.Jednak tych zielonych ludkow nic to nie uczy jak widac ...jak normalni ludzie zwroca uwage to w zamian jest buta i arogancja i pogrózki.Te dumne slowa o tradycji i umilowaniu piekna i przyrody tak naprawde to utylitaryzm i i dziwaczne gusla jakie wyprawiacie z zabita zwierzyna.Jak mozna bylo zabic krola wloszakowickich lasow tego slynnego byka jelenia...to byl dla wszystkich cud natury a tylko dla was mieso i rogi za pare euro.I tylko daszbór dasbór....(...)
32. Dodane przez wilk, w dniu - 03-12-2017 19:06
Dość gadania, księżyc świeci czas myśliwych, pora ruszać do lasu. Zachęcam wszystkich, nie trzeba mieć broni wystarczy lornetka. Las o tej porze roku podczas pełni to prawdziwa magia. Zachęcam miastowych ruszcie tyłeczki! Może zmienicie zdanie na wiele tematów. Myśliwych się nie bójcie, nawet ich nie zobaczycie, chyba że sami będą tego chcieli. Wilków nie ma, te które widuję są tylko przechodnie.Ale one są doskonałymi łowcami, jeśli je zobaczycie to tylko dlatego że wam na to pozwolą. Zobaczycie prawdziwy świat przyrody, wielki krąg życia i śmierci. To nie film o bambim,czy opis idealnego świata pisany oczami nawiedzonego ekologa. Pozdrawiam
33. Dodane przez DO RAMBO Z KOM 32, w dniu - 03-12-2017 21:59
...mysliwy to jest masaj ktory z włocznia idzie zabic lwa.Ktos kto uzbrojony w fuzje celowniki optyczne ambony noktowizory zabija dla przyjemnosci jest tylko zalosnym bucem pelnym kompleksow i chorych fantazji
34. Dodane przez baba, w dniu - 04-12-2017 11:45
Popieram kom.33.lepiej ująć tego nie można.
reklama
35. Dodane przez Franek, w dniu - 04-12-2017 23:02
Znam takich,startowali na egzamin mysliwski ale nigdy go nie zdali.A teraz wymyslaja
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj