Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Pogięte pojemniki na śmieci

Temat dla reportera

Pogięte pojemniki na śmieci

10.07.2018. Radio Elka, Jarek Adamek

Metalowe pojemniki na odpady są permanentnie uszkadzane przez MZO – skarżył się jeden z mieszkańców Leszna w programie „Temat dla reportera”. Prezes spółki Dawid Tomczak przyznaje, że faktycznie jest problem z pojemnikami, jednak nie wynika z niedbalstwa czy złej woli pracowników.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Duża część mieszkańców Leszna korzysta z pojemników na odpady zmieszane wykonanych z aluminium. -Podczas opróżniania przez MZO bardzo często dochodzi do sytuacji, że pojemniki są uszkadzane - skarżył się jeden ze słuchaczy „Tematu
dla reportera”. Rzeczywiście, wystarczył krótki spacer po okolicach siedziby radia żeby stwierdzić, że praktycznie wszystkie kubły mają wgięcia.

Prezes Miejskiego Zakładu Oczyszczania Dawid Tomczak przyznaje, że temat jest mu doskonale znany. -Mogę zapewnić, że nie wynika to z niedbalstwa czy złej woli pracowników - powiedział Radiu Elka. Jak poinformował są trzy główne powody uszkodzeń. -Przede wszystkim nasze specjalistyczne pojazdy do opróżniania i wywozu odpadów nie są przystosowane do metalowych kubłów - mówi - próbowaliśmy wielu sposobów, na przykład nakładek z gąbki, ale bezskutecznie. Drugim problemem jest przeciążenie pojemników odpadami, trzecim zaś sama jakość kubłów, wykonanych z lekkiej i cienkiej blachy aluminiowej. -Staramy się namawiać mieszkańców, żeby metalowe pojemniki zastępowali plastikowymi - mówi Dawid Tomczak zapewniając przy tym, że w przypadku poważnego uszkodzenia kubła zakład albo go naprawia, albo wymienia na nowy.

 
Komentarze (58)
1. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 10-07-2018 10:54
W przypadku poważnego uszkodzenia kubła zakład albo go naprawia, albo wymienia na nowy.  
Ciekawe, pół roku temu zgłaszałem uszkodzenie kubła i Pani w MZO powiedziała mi, że mam sobie kupić nowy, najlepiej plastikowy. Żadnych reklamacji nie przyjmują.
2. Dodane przez Gdzie my żyjemy?, w dniu - 10-07-2018 11:05
Cyrk na kółkach. Pojazdy MZO nie są przystosowane do opróżniania własnych śmietników :)
3. Dodane przez zenos, w dniu - 10-07-2018 11:13
Przede wszystkim nasze specjalistyczne pojazdy do opróżniania i wywozu odpadów nie są przystosowane do metalowych kubłów  
 
ale jak to, przecież ponad 20 lat temu jak nie było jeszcze plastikowych to takie rzeczy się nie działy
4. Dodane przez Doris, w dniu - 10-07-2018 11:23
Faktycznie wszystkie uszkodzone. Wala tymi kubłami a nie ze cienka blacha. Widziałem wielokrotnie jak obchodzili się z tym masakrycznie. Tłumaczenie typowe to nie my to sprzęt. Tylko takie buble wy sprzedawaliście. Plastikowe jak popękają to powie ze za słaby plastik. Mam nadzieje ze po wyborach się skonczy to wgniatanie
5. Dodane przez martinez, w dniu - 10-07-2018 11:31
Mi pracownicy uszkodzili plastikowy kubeł, jest pęknięty i jakoś nie naprawi, ani nie wymienili na nowy.
6. Dodane przez kkk, w dniu - 10-07-2018 11:40
Jak nie było KZGRL i pojemniki były własnością MZO takiej sytuacji nie było
7. Dodane przez XYZ, w dniu - 10-07-2018 11:45
Posiadam pojemnik na smieci z uszkodzonym dnem i z wgniecionym bokiem. Pracownik biura w MZO poinformowal mnie, ze nie ma mozliwosci wymiany pojemnika tylko trzeba zakupic nowy. Wiec prosze nie informowac, ze MZO wymienia pojemniki na nowe.
8. Dodane przez PRZECIWNIK ZWIAZKU, w dniu - 10-07-2018 11:52
to jedna sprawa pojemniki rozwalone ALE TO SIE ZGŁASZA DO MZO I ONI WYMIENIAJA JAK ROZWALILI. ale Ceny za smeici to jest wielka przesada. rezygnacje trzeba zrobic. i samemu jak sie wywiezie smiEci to bedzie taniej. cENY ZA SMIECI TO ZŁOTY INTERES. A TE CENY TO Z KOSMOSU. NIE BĘDE PLACIŁ ZA SMIECI A BEDE SAM JE ODWOZIŁ I BEDZIE TANIEJ. I BEDE MIAL POKWITOWANIE WIEC NIC MI NIE ZROBIĄ. LUDZIE JAK DŁUGO DAMY SIE SKUBAC PRZEZ TEN ZWIAZEK. OD NOWEGO ROKU BEDZIE JESZCZE WIECEJ ZA OSOBE DO PŁACENIA. NIECH BĘDZIE ZE KAZDY PLACI ILE ODDA. A NIE JEDEN MA KOSZ NA MIESIAC DRUGI NA 2 TYGODNIE A PLACE ROWNO. SKANDAL .
9. Dodane przez szukamy, w dniu - 10-07-2018 12:03
Mam propozycję do redakcji, poszukajmy osoby posiadającej kubeł na odpady wykonany "z lekkiej i cienkiej blachy aluminiowej" 
Ktoś posiada taki kubeł?
10. Dodane przez Jony, w dniu - 10-07-2018 12:11
Wała tymi śmietnikami jak kamieniem na polu. Może rozmowa dysvyplinarna tylko czy to coś da jak jeden z drugim pantofel w domu to na śmietniku się może wyżyć. U mnie tez podniecony i wielokrotnie zwracałem uwagę czy swoją żonę tez tak traktuje jak mój kubeł mało nie warty!!!
11. Dodane przez Wena, w dniu - 10-07-2018 12:16
Jeszcze niech podniosą cenę kupna pojemników niektórzy pracownicy powinni być pozwalniani za chamstwo nieraz obserwuje jak rzucają koszami po opróżnieniu i najlepiej zostawiali by je na ulicy a nie na chodniku a niektórzy kierowcy śmieciarek zachowują się tak chamsko że brak slow
12. Dodane przez Stolec, w dniu - 10-07-2018 12:20
Skandal, golą z nas kasę to niech wymieniają kubły na nowe.
reklama
13. Dodane przez v, w dniu - 10-07-2018 12:21
Czy jak kupię sobie nowy trwalszy kubeł to MZO zwraca kasę?
14. Dodane przez zen, w dniu - 10-07-2018 12:28
Najlepiej zwalić na mieszkańców żeby kupowali nowe a te to są w zdecydowanej większości w spadku (wykupione) po poprzednim systemie odbierania śmieci i były dawane przez MZO . Oznacza to , że MZO świadomie dawało niewłaściwe pojemniki i kupowało nieprzystosowane pojemniki. 
Jeśli chodzi o rozwiązanie problemu to chcieć to móc . 
Mam pomysł jak to zrobić i jeśli Pan Tomczak zatrudni mnie na miesiąc na stanowisko po Panu Szczocie to się podzielę tym pomysłem .
15. Dodane przez Archanioł, w dniu - 10-07-2018 12:42
Cały świat mówi o odchodzeniu od plastików, a Leszno namawia do ich stosowania. Z pewnością to inność, ale czy innowacyjność? Pozostaje jedynie zapytać: jaki ekspert zakupił specjalistyczne pojazdy do opróżniania i wywozu odpadów, które nie są przystosowane do metalowych kubłów? Na zdrowy rozsądek one miały chyba służyć do wszystkich pojemników, a nie do wymuszania zakupu plastików przez mieszkańców i trąbienia hymnów pochwalnych o oszczędnościach przy zakupie (niezupełnie przydatnego towaru).
16. Dodane przez Kasia, w dniu - 10-07-2018 12:42
Widziałam jak pracownicy specjalnie kilkukrotnie podnośnikiem w śmieciarce wytrząsali worki z odpadkami ze śmietnika. Ale przez to podrzucanie kubłem robi się właśnie to wgniecenie. A jak kubeł waży nieco więcej to wgniecenie postępuje szybciej. Nie wiem, czy MZO działa na złość mieszkańcom, czy KZGRLowi. 
Pan prezes MZO dziwnie się tłumaczy, że plastikowe naprawiają lub wymieniają, to dlaczego nie wymieniają tych odkupionych de facto od MZO wykonanych z aluminium? MZO pozbyło się "bubli"?
17. Dodane przez Sławek, w dniu - 10-07-2018 12:43
Witam. Panie "Prezes" Dawidzie Tomczak rusz Pan (...)i zobacz (oczywiście incognito) jak Pana ludzie obchodzą się z kubłami. Według mnie wszystkie uszkodzone przez Was pojemniki powinniście wymienić na nowe na własny koszt. Najpierw psujecie, później sprzedacie nowe. Paranoja.
18. Dodane przez Janowski, w dniu - 10-07-2018 12:43
Całkowicie zgadzam się z wypowiedziami zainteresowanych:1, 3, 6.Uważam,że naprawy pojemników powinien dokonać ten,który niszczy a więc MZO.Panie dyrektorze -z całym szacunkiem-trzeba podejść do tematu niszczenia przez "nieprzystosowany sprzęt"poważnie-dlaczego mieszkańcy mają ponosić koszty???Osobiście naprawiałem pojemnik dwukrotnie-znowu jest wgnieciony.Co pan na to????Byłbym usatysfakcjonowany szczerą odpowiedzią.
19. Dodane przez xxx, w dniu - 10-07-2018 12:45
Glupie tlumaczenia a prawda taka ze to winni sa pracownicy ktorzy opruzniaja te pojemniki bo wala nimi jak by to byl worek treningowy widzialem nie raz jak to robia wala rzucaja nawet kopia wiedz nie pan prezes nie gada bzdur bo jest zalosny. A za szkoby to powinni obciarzyc wlasnych pracownikow ,bo jak by taki jeden z drogim wiedzial ze za uszkodzenie sciagna mu z pensji to inaczej by sie obchodzil z tym a tak to maja gleboko w dup... bo nie ponosza zadnej konsekwencji z tego . To teraz niech MZO wymienia uszkodzone pojemniki na wlasny kosz a nie kaza ludziom kupowac
20. Dodane przez jozg, w dniu - 10-07-2018 12:57
jeżeli kubły metalowe nie pasują i są przez to niszczone, to proszę je wymienić na swój koszt panie prezesie. Ja niestety musiałem swój wymienić na swój koszt w zeszłym roku.
21. Dodane przez Heniu, w dniu - 10-07-2018 13:12
Panie tmczak może pojedzie pan z szeregowymi pracownikami i zobaczy jak obchodzą się z koszami. Po wpisach widać ze kopia wszystkie u każdego takie zgniecione . To jaka już się robi patologia
22. Dodane przez k, w dniu - 10-07-2018 13:15
Mi uszkodzili plastikowy ktory kupilem za 160 zl wyrwana listwa przednia plastikowa i teraz juz niechca w nim odbierac odpadow. Szok. Reporter powinien sie tym zajac na nowo.
23. Dodane przez Metaloznawca, w dniu - 10-07-2018 13:17
Panie Dawidzie to nie blacha aluminiowa lecz stalowa ocynkowana. Pozdrawiam
24. Dodane przez To ja, w dniu - 10-07-2018 13:32
Z blachy aluminiowej? Tak mówi prezes? 
Bez komentarza. Ale trochę się posmieje hahahahahahahahahahhahahaha
25. Dodane przez Katastrofa, w dniu - 10-07-2018 14:08
Czytając tłumaczenie dyrektora z zawodu, dochodzę do wniosku że tak szybko jak się ten pan na tej posadzie znalazł tak szybko ją powinien opuścić. Widać że zza biurka się szanowny pan nie rusza bo kolejnym absurdem jest opróżnianie koszów na Jana Pawła w godzinie szczytu porannego gdzie śmieciarka blokuje pas tworząc korki.
26. Dodane przez hahahha, w dniu - 10-07-2018 14:16
Prezes operuje slownictwem bardzo fachowym "kubeł"ludzie masakra jakas to chyba jest pojemnik na odpady komunalne?
27. Dodane przez Stolec, w dniu - 10-07-2018 14:18
Pan Prezes nie wie co robią śmieciarze w jego firmie. Niech pojeździ z nim,i tydzień.
28. Dodane przez z plastikiem, w dniu - 10-07-2018 14:56
zakupiłem nowy plastikowy kubeł, nie przeciążam, niejednokrotnie w 1/3 jest zapełniony, a obręcz ma już tak połamaną po niecałym roku, że masakra. W dodatku zawsze zostawiają na środku chodnika, jakby ciężko było 1m dalej na wjazd, aby na przejściu nie stał. eh
29. Dodane przez Xyz, w dniu - 10-07-2018 14:58
Xyz To prawda że pracownicy niszczą kosze widzę przez okno jak nimi rzucaja,
30. Dodane przez płaskownik, w dniu - 10-07-2018 15:10
Wystarczy tylko przed cynkowaniem kubła -wspawać płaskownik stalowy o gr. 6mm tzw bednarkę - 2 szt. od jego zewnętrznej strony tj. w miejscu styku z elementem podnoszącym z boku i mamy efekt murowany - kubly nie będa wginane do środka . Jacek Owsinski (Z-s Slusarski )
31. Dodane przez Leszno, w dniu - 10-07-2018 15:27
Rok temu wymieniłem kubeł metalowy(po MZO)na plastikowy. Ten metalowy Został uszkodzony tak jak u wszystkich, czyli w połowie. Na plastikowym jest ślad w połowie i gdyby się trochę nie naginał to też byłby uszkodzony. Ostatnio uszkodzono mi listwę przednią - jest pęknięta. Trzymam prezesa za słowo o wymianie na nowy. Tylko może się okazać, że do wymiany będzie 80% pojemników mieszkańców - skąd Pan weźmie na to pieniądze?
32. Dodane przez Szeryf, w dniu - 10-07-2018 15:42
Mojej biednej babcince też zrobili dziurę w koszu a gdy zwróciła im uwagę kazali samej kupić nowy , więc niech nie ściemnia ten (...) prezesik za 3 grosze ,
33. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 10-07-2018 16:01
W mojej ocenie kubły nie są wykonane z blachy aluminiowej a stalowej i całość pokryta jest ocynkiem. Mozę się mylę ale jeszcze nie spotkałem się z tym aby kubły były wykonane z aluminium.
reklama
34. Dodane przez Tomek72, w dniu - 10-07-2018 16:21
"...Przede wszystkim nasze specjalistyczne pojazdy do opróżniania i wywozu odpadów nie są przystosowane do metalowych kubłów -..." - przecież ja ten kubeł KUPIŁEM OD WAS!!!
35. Dodane przez K, w dniu - 10-07-2018 16:50
Do kom. 27 Śmieciarzem jesteś ty STOLEC prezes bardzo dobrze wie co robią ponieważ na każdym aucie są kamery, a tak w ogóle nie walcie w kible ubitej trawy i budowlanki, jak w pojemniku nie będzie ubite to wszystko wyleci bez jak to zwiecie... waleniem.
36. Dodane przez chwila, w dniu - 10-07-2018 16:52
Ej, Ej. 
Jak to kubeł nie jest przystosowany? 
A niby od kogo go kupiłem? 
Wcisneliście mi BUBEL? 
 
Oddawać pieniądze!
37. Dodane przez śmiechu warte, w dniu - 10-07-2018 17:10
Co się dziwicie przecież Prezes z nadania TKM to fachowiec wysokiej klasy. Blacha stalowa ocynkowana to lekka cienka blacha aluminiowa (różnica chyba zasadnicza). Samochody nie przystosowane do odbioru śmieci w metalowych pojemnikach ( a kto tym nie przystosowanym sprzętem zarządza). Wicie rozumicie Prezes tłumaczy ciemniakom że w przypadku uszkadzania przez MZO pojemników wymieniają na nowe ( informacja dla mediów a dla zainteresowanych środkowy palec)!
38. Dodane przez Michał, w dniu - 10-07-2018 18:57
Biegają na tym rejonie jak pranormalni bo jak się wyrobią wcześniej to wczesniej do domu... jak mają sznować nasze kubły jak nie sznują siebie.... Dyrekcja wszystkiemu winna...
39. Dodane przez Pit, w dniu - 10-07-2018 19:50
Z tego co wiem śmieciarki wyposażone są w kamery nagrywające z każdej strony i nas nagrywają. A swoja pacę też.
40. Dodane przez Koko, w dniu - 10-07-2018 19:51
Sprawa dla reportera -czy miasto chce wyciąć drzewa w ciągu ul.Jana Pawła na wysokości Trapezu?
41. Dodane przez Do 35, w dniu - 10-07-2018 20:48
A kim? Dyrektorem do spraw opróżnienia? Zawód śmieciarz i tyle ale to nie zwalnia od myślenia i proszę nie walić moim kubłem bo następnym. Razem wyjdę
42. Dodane przez ..., w dniu - 10-07-2018 22:04
WITAM ZGADZAM SIE W PELNI Z TYM MIESZKANCEM LESZNA JESTEM MIESZKANCEM GMINY LIPNO I MAM TAKA SASIADKE KTORA MA TAKI METALOWY KUBEL I PRZY JEJ DOMU MA TAKI WYSOKI KRAWEZNIK ZE CI SMIECIAZE JAK ZBIERAJA TE SMIECI TO ROBIA TO W WIELKIM POSPIECHU I JEJ POCZASKALI TE KÓŁKA OD TEGO KUBLA BO KRAWEZNIK KOLO TEJ STARSZEJ PANI MA WYSOKOSC OKOLO 50 CENTYMETROW I ROBIA TO REGULARNIE CO PONIEDZIALEK JEDZIE TA SAMA EKIPA A JAK IM ZWRUCILEM UWAGE ZEBY ZJEZDZALI WOLNIEJ TO POWIEDZIELI TAK ODPIERDZIEL SIE DEBILU TAK WULGARNIE LUDZI SIE NIE TRAKTUJE
43. Dodane przez LUq, w dniu - 10-07-2018 22:14
Niestety prezes mija się z prawdą. Jego pracownicy nie szanują w ogóle tych pojemników jak i tych dużych. Nie raz widziałem jak kierowca śmieciarki cofał autem w duży zielony blokowy kontener aby go bardziej dosunąć ;D Z tymi dwu klapowymi zielonymi też są zabawne sytuacje jak pracownicy po opróżnieniu walą klapami jak by były niezniszczalne. Co tydzień przed 6:00 ta sama sytuacja.
44. Dodane przez obi wan, w dniu - 10-07-2018 22:16
Tak jak walą moją własnością ( śmietnikiem o śmieciarkę ) tak ja sobie swoją własnoscią będe wali o smieciarke tylko w kabinę . I co mi zrobią .
45. Dodane przez Kpina z uslugodawcow, w dniu - 10-07-2018 22:36
Panie Prezesie Tomczak walnij sie Pan w piers a nie traktujecie ludzi jak ciemnogrod. Panu Prezesowi wymienili smietnik na nowy? Bo ja musialem zaplacic i to nie male pieniadze za jal to Pan zwie "aluminuowy kubel". Podwojne standardy?
46. Dodane przez Herra, w dniu - 10-07-2018 23:28
Mam nadzieje ze nowy prezydent wymieni pana Dawida lub pośle go na jakiś kurs doszkalający jak naprostować pracowników. Kubły dekiel kosztują i to nie mało!!!
47. Dodane przez marek, w dniu - 10-07-2018 23:39
Ja mam plastikowy i też popękał najmocniej w miejscu zaczepienia jak to podnoszą no i oczywiście w połowie tak jak metalowe moim zdaniem te wszystkie kubły są kiepskiej jakości powinny być mocniejsze to wina producentów którym interes się kręci
48. Dodane przez Avip, w dniu - 11-07-2018 08:37
Bzdury Pan plecie Panie Prezesie! U mnie na ulicy większość ma plastikowe pojemniki i są poniszczone przez pracowników w trakcie wysypywania. Może przydałoby sie nagrać jakś filmik, żeby Pan zobaczył jak oni to robią. A najlepiej powinien Pan sam zobaczyć. Mój pojemnik po pierwszym wystawieniu został potraktowany tak, że pękł wzdłuż i na pewno nie byl przeciążony!!!
49. Dodane przez m., w dniu - 11-07-2018 09:21
prawa fizyki są nieubłagane ... jak się podrzuca wypełnionym koszem w celu wytrząśnięcia śmieci, to zegnie się pod wpływem ciężaru. Płaskownik? chyba, że wzdłuż tuby wewnątrz :) o traktowaniu pojemników na śmieci o większych gabarytach z otwieranymi klapami nie chce mi się już gadać... wystarczy spojrzeć w miejsca, gdzie rączki od tych klap uderzają w boczne ściany śmietników, przy otwarciu ich przed wysypaniem śmieci. Cześć pieśni!!!
50. Dodane przez Odstawiony na środek chodnika po wysypaniu, w dniu - 11-07-2018 10:06
Jak na taki banalny temat duże oburzenie . 
I nie dziwota. 
Kubły na zdjęciu a o nie chodzi nie są z Al lecz z blachy ocynkowanej. 
Są z drugiego tłoczenia , łatwo je rozpoznać . 
Mają kółka. 
Te z pierwszego tłoczenia nie miały kółek i były z grubszej blachy. 
 
Tak czy owak były własnością MZO. 
Po mafijnej ustawce o podatku śmieciowej petent kubeł odkupował . 
 
Powodem wgniotów nie jest przeładowanie- odbierano śmieci raz w miesiącu a teraz nie tyle się odbiera co wietrzy ale co tydzień. 
 
Powodem jest :cieńsza blacha, odstosowanie samochodów od okrągłych kubłów ( kubły mają wgnioty o prostych krawędziach, gdyby były podpierane elementem zaokrąglonym przy opróżnianiu to nawet wykonane z jeszcze cieńszej blachy by się nie wgniatały), zmiana właściciela ( nie swojego nie szanują -wynajęli by inżyniera i problem by rozwiązał) . 
 
Być może lobbing plastiku ma też znaczenie w tym mafijnym systemie.
51. Dodane przez niezadowolony, w dniu - 11-07-2018 12:10
Ja oprócz wgnieconego pojemnika otrzymanego od MZO /nie jakieś cienkiej aluminiowej blachy/ mam także uszkadzane notorycznie brzegi ceglanego płotu. Kiedyś zażądam od MZO postawienie nowego bez obić i wykruszeń wynikających z niechlujnego odstawiania pojemnika na swoje miejsce !!!
52. Dodane przez Ryszard Matyja, w dniu - 11-07-2018 13:26
dwa lata temu zakupiłem w mzo plastikowy kubeł na kółkach - poprzednie metalowe rozwalone -- wiecie co zrobili - mam świadków tego zdarzenia - podnieśli kubeł maszyną przy śmieciarce - kubeł wypiął się z podnośnika i całym impetem walnął z tych 2-3m o chodnik - wiecie jaką mieli radochę - kubeł kółka oddzielnie połamany - i co przeprosili - nie pojechali w p...du - i co 100 zł wywalone na śmietnik ---- robią tak dalej --- miejscowość Osieczna --
53. Dodane przez Użytkownik, w dniu - 11-07-2018 14:33
ALE demagogia. Jak można tłumaczyć się w taki sposób ? Mzo sprzedaje pojemniki z tej blachy a później przy opróżnianiu konsekwentnie je niszczy tym specjalistycznym sprzętem. zgłaszałem to z 5 razy za każdym razem usłyszałem że mam sobie kupić plasikowy pojemnik 
tłumaczę kobiecie że mam piec opalany węglem i nie mogę mieć plastiku. Nawet mi nie zaproponowała Naprawy czy wymiany. zbyła mnie. więc niech się dyrektor nie tłumaczy tak bo kłamie . to po pierwsze. po drugie jakim trzeba być człowiekiem żeby mówić temat jest mi znany i nic z tym nie robić . to tak jakby się z tego śmiał i miał to.....
54. Dodane przez WŁAŚCICIEL POGIĘTEGO, w dniu - 11-07-2018 14:40
W końcu ktoś się tym zajął ! Ja kupiłem od nich plastykowy tylko popiołu nie mogę sypać do niego ale jest ok. Niestety nie wymieniają pogiętego i popsutego przez nich w ramach reklamacji.
55. Dodane przez GRZECHU, w dniu - 11-07-2018 14:46
KOM 9 MA 100% RACJI. Niema takich pojemników.! Po prostu boją się przyznać, że psują mienie obywateli i nic sobie z tego nie robią.
56. Dodane przez K, w dniu - 11-07-2018 21:09
JAk Gostyn wywozil z Osiecznej to tego nie bylo bo rekami poruszali pojemnik zeby smieci wypadly a tu kilka razy walnie nim bo niechca wyleciec i to wina pracownikow a nie sprzetu
57. Dodane przez MacGyver., w dniu - 11-07-2018 23:17
Ktoś przerobił puszkę po piwie na pojemnik do śmieci?
reklama
58. Dodane przez LESZCZYNIAK, w dniu - 15-07-2018 10:12
Dlatego że są wgniecenia to śmieci się nie wysypują a wystarczyłoby w śmieciarce dorobić na belce podporowej podporę wklęsłą o średnicy kubła i tych wgnieceń by nie było Ale w tej firmie się nie myśli tylko ci karzą kupić co jakiś czas nowy kubeł i interes się kręci.BRAWO DYREKTOR.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj