Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Góra arrow Krzyszkiewicz powalczy o fotel burmistrza

Przybylski: To niezwykle doświadczony samorządowiec

Krzyszkiewicz powalczy o fotel burmistrza

03.09.2018. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
Irena Krzyszkiewicz w tegorocznych wyborach samorządowych będzie starała się o reelekcję na stanowisko burmistrza Góry. W kampanii nie będzie reprezentowała żadnej partii politycznej. Wystartuje z własnego komitetu wyborczego. – Pani burmistrz nie ma nad sobą żadnych decydentów. W Górze decyzję o tym co jest dobre dla mieszkańców podejmuje się na miejscu, a nie ,,na szczycie” – rekomendował jej działalność Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Konferencja prasowa, na której ogłoszono kandydaturę Krzyszkiewicz, odbyła się w parku przy stadionie OKF. Wziął w niej udział m.in. marszałek województwa dolnośląskiego Cezary Przybylski, który podkreślał, że obecna burmistrz znakomicie sprawdza się w roli gospodarza miasta i gminy.

- Góra zmienia się, ponieważ pani burmistrz nie ma nad sobą żadnych decydentów. W Górze to co jest ważne dla lokalnej społeczności wypracowuje się z mieszkańcami.
Rozwój widać m.in. po inwestycjach jakie w ostatnich latach przeprowadzono. Obecna burmistrz to osoba, która absolutnie zasługuje na poparcie
- mówił marszałek, który w zbliżających się wyborach reprezentował będzie komitet ,,Bezpartyjnych Samorządowców”.

Podczas konferencji prasowej wielokrotnie podkreślano znaczenie inwestycji jakie w ostatnich latach przeprowadzono na terenie miasta i gminy.

- Zrealizowaliśmy inwestycje na ponad 124 mln złotych. Na to wszystko udało nam się uzyskać blisko 50 mln złotych dofinansowania - mówi Krzyszkiewicz. - Dbamy o sektory związane z kulturą, oświatą, zdrowiem i bezpieczeństwem. Szczególną uwagę przykładamy do gospodarki chociażby poprzez aktywizację Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej czy też pilotowanie budowy drugostronnego zasilania. Mamy zapewnienie wykonawcy, że jego budowa zakończy się wiosną 2019 roku - dodaje burmistrz.

Jej plan na najbliższe lata to m.in. walka ze smogiem oraz ,,dalsza dbałość o infrastrukturę drogową”, chociażby poprzez budowę nowych ścieżek rowerowych.

- Jesteśmy w trakcie przygotowywania dokumentacji na ścieżkę rowerową Góra-Sławęcice. Chcemy wybudować również trasę w kierunku Kłody Górowskiej. Docelowo planujemy, aby ścieżki rowerowe objęły takie miejscowości jak: Kruszyniec, Ligotę, Czerninę oraz Chróścinę - zapowiada kandydatka.

Jak zaznacza, jej najważniejszym celem jest doprowadzenie do większej aktywności obywatelskiej mieszkańców.

- Pragnę razem z mieszkańcami zmieniać Górę. W swojej pracy zamierzam zasięgać opinii z różnych środowisk. Chcemy, aby odbywało się to chociażby poprzez wprowadzenie budżetu obywatelskiego - deklaruje Krzyszkiewicz.

Oprócz kandydata na burmistrza, komitet Ireny Krzyszkiewicz wystawi wspólne listy do rady miejskiej i powiatowej. Ogłoszenie listy nazwisk ma nastąpić 16 września.

 
Komentarze (199)
1. Dodane przez anty, w dniu - 03-09-2018 21:15
Za przykładem pani Teresy Frączkiewicz spotkanie odbyło się w parku. Wątroba już gnije z zazdrości. Pani Ireno czas na zmiany . Dość pani namieszała w środowisku. 
Co brakło miejsca wyżej , czy lokata nie na tym miejscu.
2. Dodane przez Górowianin, w dniu - 03-09-2018 21:19
"Podczas konferencji prasowej wielokrotnie podkreślano znaczenie inwestycji jakie w ostatnich latach przeprowadzono na terenie miasta i gminy" - czy któraś z nich zmniejszyła bezrobocie, spowodowała że łatwiej prowadzić firmę. Czy obecnie pracowici ludzie do Góry przyjeżdżają czy jednak uciekają do innych miejscowości?
3. Dodane przez obiecanki, w dniu - 03-09-2018 21:20
Pani Ireno to stara śpiewka sprzed poprzednich wyborów. Te rzeczy ma w planie zrobić pani Teresa. Trzeba było zrobić to wcześniej a nie zbywać obiecankami. 
Obieca nam wszystko czego chcecie bo to nić nie kosztuje, tylko potrzeba do tego ludzi naiwnych. Mieszkańcy mieli juz nauczkę. Odwidzenia.
4. Dodane przez ol, w dniu - 03-09-2018 21:23
Dobre działania należy kontynuować, dlatego Pani Burmistrz ma mój głos.
5. Dodane przez Lonik, w dniu - 03-09-2018 21:27
Baju baju będziem w raju, chodniki ścieżki itp. dadzą ludziom do życia i to je ojciec m gm.
6. Dodane przez Moni, w dniu - 03-09-2018 21:30
Samorząd dla mieszkańców. Pani Burmistrz jest najlepszym kandydatem a nie sitwy partyjne. W samorządzie nie powinno być polityki. Jedna partia chce aby samorządy były centralnie sterowane. Partia Jarosława. Na gruncie lokalnym nie partie powinny rządzić a lokalna społeczność. Dlatego najlepszym wyborem jest Irena Krzyszkiewicz.
7. Dodane przez Ada, w dniu - 03-09-2018 21:31
Brawo Pani Burmistrz, ma Pani mój głos
8. Dodane przez jacek, w dniu - 03-09-2018 21:34
Rozumiem, że pozostali działacze PO i PSL z tego zdjęcia też będą startować jako bezpartyjni i niezależni... Taka stara świecka tradycja, w wyborach samorządowych chowamy swoje legitymacje partyjne głęboko w szafie i udajemy bezpartyjnych samorządowców... Jacuś jest, brakuje jeszcze Kasieńki czyli kolejnych radnych w 100% niezależnych od Pani burmistrz ;-)
9. Dodane przez xyz, w dniu - 03-09-2018 21:36
POPIERAM PANIĄ BURMISTRZ.  
100 % IRENA - odpowiednia osoba , na odpowiednim stanowisku.
10. Dodane przez Wyborca, w dniu - 03-09-2018 21:40
Odpowiednia osoba na tym stanowisku. Zagłosuję na Pania, bo Góra potrzebuje takiego Burmistrza.
11. Dodane przez no-nie, w dniu - 03-09-2018 21:43
Jestem w szoku widząc te zdjęcia. ale chociaż będę wiedział na kogo uważać. Burmistrz zdradziła PO ale za to pod swoje skrzydła przyjęła zdrajców. Obrzydliwe to.Dziwię się innym paniom - na pewno maja w tym interes.
reklama
12. Dodane przez ada, w dniu - 03-09-2018 21:52
Wiele Pani zrobiła i liczymy , że wiele sukcesów przed Panią - Pani Burmnistrz. Popieramy Panią z całego serca.
13. Dodane przez popieram, w dniu - 03-09-2018 21:56
popieram, popieram,
14. Dodane przez Gośka, w dniu - 03-09-2018 21:59
Gratulacje. Pani jest prawdziwym gospodarzem.
15. Dodane przez ., w dniu - 03-09-2018 22:21
Czy w Górze znajdzie się kandydat który nie jest 50+?
16. Dodane przez to ja, w dniu - 03-09-2018 22:33
Ja pytam jakie rzeczy ma w planie zrobić Pani Teresa? Albo nie, lepiej nie pytać . 
I.Krzyszkiewicz obiecuje i realizuje. Ma dalsze plany. Warto stawiać na kontynuację i konkretne plany. Głos na Irenę Krzyszkiewicz
17. Dodane przez 456, w dniu - 03-09-2018 22:37
Trzymam kciuki i popieram. Zagłosuję na tak.
18. Dodane przez krycha, w dniu - 03-09-2018 22:47
I bardzo dobrze , że Pani Krzyszkiewicz kandyduje.
19. Dodane przez CYRYL, w dniu - 03-09-2018 22:48
Cytuję: Szczególną uwagę przykładamy do gospodarki chociażby poprzez aktywizację Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przecież tam nie ma żadnej firmy, która by się wybudowała,i nie ma miejsc pracy dla górowian, tylko chwasty rosną i wiatr wieje. A może, pani burmistrz nie obiecywać w przyszłość, to najpierw skończyć to co się obiecało. Mam tu na myśli remont deptaka z płytek granitowych na ul. Piłsudskiego i remont Placu Chrobrego, przecież w pani gabinecie była podpisywana umowa na te inwestycje ? a tu na ulicy nic się nie dzieje, następna sprawa w ubiegłym roku burmistrz przekazała dokumentację na remont komendy policji w Górze i też nie widać , żeby zaczął się tak potrzebny remont komendy. Więc może o tym trzeba najpierw wspomnieć ? a co do tej konferencji w parku, to teraz wiemy, dlaczego na poniedziałek przeniesiono obchody rocznicy 1 września. Tak czy siak i nie wiem na kogo mam zagłosować
20. Dodane przez wiegmin, w dniu - 03-09-2018 22:48
Patrząc na fotki nasuwa się pytanie - czy to naprawdę przypadek??? 
Jurka żona zastępcą dyrektora w SP1. Marka partnerka inspektorem ds. zamównień publicznych w gminie a i Piotrka żona pracuje w starostwie..  
Ciekawe jak reszta świty????
21. Dodane przez xxx, w dniu - 03-09-2018 22:49
Popieram Panią Burmistrz i będę na nią głosować.
22. Dodane przez Ja, w dniu - 03-09-2018 22:52
Góra się rozwija, piękniejsze a ludzie niestety sami nie chcą pracować, wolą korzystać że świadczeń OPS-u, ale czy to dobra droga? Popieram obecną Burmistrz i na pewno ma mój głos na wyborach.
23. Dodane przez ktoś, w dniu - 03-09-2018 22:55
przeciwnicy tylko szukają podtekstów i pretekstu , i wszędzie czują spisek i interes. Każdy działa i myśli według siebie. 
A tu widać zmiany . Dobry gospodarz, dajmy szansę na dalszy rozwój.
24. Dodane przez KK, w dniu - 03-09-2018 23:17
nasza cała rodzina będzie oczywiście głosować na Panią IRENE.
25. Dodane przez PAMIĘĆ, w dniu - 04-09-2018 05:22
NA ZDJĘCIU W TAK PIĘKNYM PLENERZE W ŚWICE DOSTOJNIKÓW OBBBBECNEGO WŁODARZA GMINY ZNANE DWIE OSOBY ,KTÓRE GŁOSOWAŁAY ZA SPRZEDAŻĄ SZPITALA , CZY ONE TEŻ CHCĄ REELEKCJI ?.DOBRA PROMOCJA W MEDIACH.NÓŻ MOŻE SIĘ UDA .A CO Z PAMIĘCIĄ TYCH PANÓW Z STAROSTWA NIE CZUJĄ SIĘ WINNI?
26. Dodane przez wiwo, w dniu - 04-09-2018 06:37
oddam głos na I Krzyszkiewicz
27. Dodane przez do kom 24, w dniu - 04-09-2018 07:03
a nasz cała rodzina będzie głosować na Panią Teresę 
czas na zmiany w Górze
28. Dodane przez do 20, w dniu - 04-09-2018 07:42
Piotrek-podinspektor w Urzędzie Marszałkowskim we Wrocławiu, żona Jacka-referent w UMiG w Górze...
29. Dodane przez Ja, w dniu - 04-09-2018 07:43
Nie trzeba wiele mówić, wystarczy rozejrzeć się dookoła jak zmienia się miasto i gmina, i tyle w tym temacie. Ludzie sami widzą i docenią to co zostało zrobione wraz z radnymi i pracownikami przez Panią Irenę
30. Dodane przez ---, w dniu - 04-09-2018 07:59
super///ma mój głos
31. Dodane przez ..., w dniu - 04-09-2018 08:05
świetna wiadomość
32. Dodane przez Wiola, w dniu - 04-09-2018 08:05
Helenka nie mogę uwieżyć, dlaczego????
33. Dodane przez kupa śmichu, w dniu - 04-09-2018 08:15
Pani burmistrz w otoczeniu prominentów z PO i PSL... tylko starosty w tym zacnym gronie brakuje :D No ale na listach pewnie się pojawi, a jak nie to przecież i tak po ewentualnych wygranych wyborach rada go pewnie namaści. A co do planów, to stać panią burmistrz jedynie na obiecywanie ścieżek rowerowych? Przecież to zakrawa o kpinę. Miasto się wyludnia, ludzie uciekają, ale przynajmniej rowerem sobie pojeżdżą. Ale w sumie idealnie wpisuje się to w dotychczasową politykę pani burmistrz, czyli pudrowanie trupa poprzez robienie rzeczy kompletnie niestrategicznych dla rozwoju miasta i gminy. Ot, park, boisko, kawałek chodnika, czyli coś wpływa jedynie na wizerunek zewnętrzny, a nie na prawdziwą wartość gminy, która nie oferuje nic, czego skutkiem jest odpływ takiej ilości ludzi, że nawet (o Ironio) rada miasta będzie miała mniej radnych. Brawo!
34. Dodane przez bingo, w dniu - 04-09-2018 09:07
Pani Krzyszkiewicz znowu zanudza. Tam, gdzie sławetna strefa ekonomiczna uprawiano hektary i zbierano plony. Obecnie ziemia stoi odłogiem i zarasta chwastami. Ze 120 mnln 50 to dotacje, a drugi 50 to kredyty, które będą spłacane latami wraz z odsetkami. Za delfinka brawo, ale remont basenu to był jej obowiązek każdego burmistrza, podobnie jak remont domu kultury za poprzedniego. Po prostu o wspólne mienie trzeba dbać, bez wypinania piersi po medale za zasługi. I na koniec - rekomendacja przez marszałka, którego jedyną powszechnie znaną zasługą jest spapranie szumnej z poprzednich kampanii obwodnicy Góry, to kropka nad "i" dla kariery pani Krzyszkiewicz jako samorządowca.
reklama
35. Dodane przez re 20, w dniu - 04-09-2018 10:43
Zapomniałeś dodać - dyrektorka przedszkola pełniąca od 1 września tego roku nadal tę funkcję, wicedyrektorka szkoły nr 3 i Jacek Sz., radny, (...)Jak widać - jedna klika . Zanim zagłosujesz to się zastanów. Dość kolesiostwa.
36. Dodane przez i co dalej Góro ?, w dniu - 04-09-2018 11:05
jaka fajna rodzinna fotka, tylko brakuje tutaj reszty rodzinki zatrudnionej w urzędowych zakładach i instytucjach. A dlaczego burmistrzowa nie wspomina w swoim programie o budowie obwodnicy Góry, czy to już zostało stracone ? a gdzie wasza determinacja w zdobywaniu celu, czy zamiast obwodnicy mamy jeździć po ścieżkach rowerowych ? zapomniała pani jak się chwaliła obwodnicą ? zasilanie dwustronne Góry - to już stary kotlet i nie wart odgrzewania. Program wasz wyborczy to beznadzieja i brak wizji miasta i gminy. Czy zawód nauczyciela nadaje się do kierowania gospodarczego rejonu, to jest otwarte pytanie ? wstyd i porażka , weźmy to pod uwagę przy urnach wyborczych i tyle
37. Dodane przez jacek, w dniu - 04-09-2018 11:10
do 33. Odpływ ludzi to jest największy problem. Najgorsze, że uciekają ludzie zdolni. Dzisiaj znaleźć dobrego pracownika to jest duży problem. Niestety odbija się to też na poziomie kształcenia bo nauczycielami zostają ludzie dość przeciętni... Takie błędne koło...
38. Dodane przez cxz, w dniu - 04-09-2018 11:29
no i takie mamy w Górze inwestycje. Chciałbym zapytać co dalej z remontem ulicy Piastów? Nikt nie wspomniał, przed remontem, o podziale na etapy. Pewnie brakło pieniążków. Zamiast burzyć rynek proponuję zrobić nawierzchnię na ulicy Korczaka.
39. Dodane przez Rafał, w dniu - 04-09-2018 11:34
W Górze po 10 latach rządu potrzebna jest zmiana! Nie zagłosuje na Irene. Swoją szansę już miała.
40. Dodane przez anka, w dniu - 04-09-2018 11:35
Jeszcze żaden nauczyciel nie dostał chyba w tak szybkich awansów jak wymieniona przez kogoś żona radnego.(...)
41. Dodane przez p(...), w dniu - 04-09-2018 11:52
A czy pani burmistrz może złożyć obietnicę wyborczą, że: 
- jako burmistrz Góry zamieszka w Górze 
- po wyborach nie ucieknie z gminy
42. Dodane przez re 40, w dniu - 04-09-2018 12:06
Anka - w przyszłym roku ma być konkurs na dyrektora tej szkoły, ta żona ma szanse zostać dyrektorem - chyba, że wyborcy wywiną numer i nie zagłosują na Irenę..
43. Dodane przez do 38, w dniu - 04-09-2018 12:15
...jeszcze wieża w Czeninie będzie kosztować ponad 1 milion zł.
44. Dodane przez ida, w dniu - 04-09-2018 12:18
Przecież to konferencja mówiąca o przystąpieniu do wyborów. Przecież to zaledwie wzmianka dziennikarska o planach i zamiarach. 
Znając dokonania Burmistrza będzie tego więcej. warto oddać na Nią głosy.
45. Dodane przez ciekawy, w dniu - 04-09-2018 12:22
" Zrealizowaliśmy inwestycje na ponad 124 mln złotych. Na to wszystko udało nam się uzyskać blisko 50 mln złotych dofinansowania " 
a może tak zestawienie danych na poszczególne lata i kwoty kosztów i dotacji no i oczywiście długów. Nie pasują mi tu liczby , Czyżby kwota dotacji taka duża była. 
Delfinek kosztował 7 mil a tylko 2,5 mil dotacji.
46. Dodane przez do kom 41, w dniu - 04-09-2018 12:28
Proponuję na zamieszkanie ulicę Zieloną. Wieczorami mamy bardzo "przyjemne" zapachy.
47. Dodane przez ,,,, w dniu - 04-09-2018 12:38
głosujmy na Burmistrza Irenę Krzyszkiewicz!
48. Dodane przez Magda, w dniu - 04-09-2018 12:55
Przyjdzie Tereska, wywali pół Urzędu i zrobi swoje kolesiostwo. I to ma być ta dobra zmiana.
49. Dodane przez olo, w dniu - 04-09-2018 12:59
Jestem jak najbardziej za...Pania Krzyszkiewicz !!!
50. Dodane przez klasa, w dniu - 04-09-2018 13:24
Pani Tereso pamiętamy jak w szkole nas pani gnębiła i na panią nie zagłosujemy.
51. Dodane przez Ala, w dniu - 04-09-2018 13:41
Powiem tak dla wszelkiej maści napinaczy. Prawda jest taka, że obecna burmistrz dla miasta zrobiła bardzo dużo. Nie musicie lubić człowieka, ale powinniście szanować dokonania.
52. Dodane przez do wielu, w dniu - 04-09-2018 13:42
Proszę nie krytykować. To wielka umiejętność i wiedza w tak małej gminie pozyskiwać środki. Góra nie stanie się z dnia na dzień centrum przemysłowym. Ale rozwija się i wszytko idzie w dobrym kierunku. Wobec powyższego głosujmy na panią Krzyszkiewicz.
53. Dodane przez Zebra, w dniu - 04-09-2018 13:57
Ludzie jakie zmiany?? kilka chodników??  
Piszecie Góra sie zmienia? Jak? Więcej pracy? Chyba raczej mniej po incydencie "czcigodnej pomyłki" Rynek i deptak nie wyglada, wstyd dla miasta... a ten smród na deptaku.. nie do wytrzymania!! 
Zadowolona jest tylko jedna wielka "rodzina" z urzedu, która ma pracę, wygrywa konkursy itp. 
żenada 
ja nie oddam mojego głosu, chce zmian
54. Dodane przez do kom. 52, w dniu - 04-09-2018 14:01
zgadzam się z Tobą ale pod jednym warunkiem.... to nie burmistrz pozyskała środki tylko urzędnicy. To im przede wszystkim należy się podziękowanie za ciężką pracę. Ale tylko tym, którzy naprawdę pracują, a nie tym którzy markują pracę i mają wysokie mniemanie o sobie
55. Dodane przez ..., w dniu - 04-09-2018 14:01
Kandydat jest jeden - I.Krzyszkiewicz
56. Dodane przez re 48, w dniu - 04-09-2018 14:11
Magda to jest własnie metoda wyborcza Ireny - najlepiej straszyć, że jak nie zagłosują na nią to polowe ich zwolni w urzędzie. Pani Ireno jakie to male, wstyd do takich metod się uciekać ale widać to w pani stylu. 
A ilu obecna burmistrz wymieniła i swoje kolesiostwo zatrudniła ?
57. Dodane przez x, w dniu - 04-09-2018 14:11
Mnie pani Frączkiewicz uczyła i wspominam ją bardzo dobrze.A z gnębienia uczni to słynie dziwnie awansowana żona w.w.
58. Dodane przez strach, w dniu - 04-09-2018 14:14
Dobrze byłoby posłuchać co na temat obecnej burmistrz mówią na ulicy gdy jej nie ma i nie ma w pobliżu donosicieli.Trzeba uważać co się przy kim mówi. Jak za Stalina.
59. Dodane przez teta, w dniu - 04-09-2018 14:26
Pani burmistrz długo i cięzko pracowła na stanowisku burmistrza, nawet uzyskała uprawnienia emerytalne. Pora z nich skorzystać i zająć się wnukami, żeby ich ulica nie wychowała. Bardzo proszę pani burmistrz!
60. Dodane przez ???, w dniu - 04-09-2018 14:40
... jeżeli jest takim doświadczonym samorządowcem, (tak pan twierdzi ) , to dlaczego panie marszałku pani Irenie nie zaproponowaliście kandydowania z waszych list do sejmiku dolnośląskiego ??? - skrzydła podcięliście jej - jej kariera miała być zmieniana co 7 lat
61. Dodane przez a kuku?!, w dniu - 04-09-2018 14:49
Pytanie do piewców sukcesów pani IK:  
W którym miejscu Góra rozwija się, skoro liczba ludności spadła poniżej 20 tys.??  
Ilu młodych górowian chce uczyć się w górowskich szkołach?? O ile wzrosły koszt inwestycyjne basenu i delfinka z powodu postawienia na partaczy skompromitowanych knotami przy budowie świetlicy w Sławęcicach?? 
Ile PLN wypłacono za zerwanie umowy firmie remontującej basen?? 
Ile hektometrów infrastruktury technicznej wybudowano w wałbrzyskiej strefie ekonomicznej, o której trąbi się od początku jej powstania t.j. od ok. 10-ciu lat?? 
Ilu radnych potrafiących występować w szeroko pojętym interesie górowian, zamiast przytakiwać najczęściej partykularnym interesom?? 
Jeżeli pytań za mało, to c.d.n.!!
62. Dodane przez tak, w dniu - 04-09-2018 14:50
w każdym urzędzie , instytucji pracują urzędnicy, pracownicy jak zwal tak zwał. Ale to szef, dyrektor , burmistrz podejmuje decyzję, tworzy wizję i bierze na siebie odpowiedzialność. Uważam , że obecna burmistrz jest dobrym gospodarzem i głosujmy na tego kandydata
63. Dodane przez do 59, w dniu - 04-09-2018 14:50
Chyba przesadziłeś z bezczelnością.
64. Dodane przez ja, w dniu - 04-09-2018 14:53
są w górze miejsca gdzie się czeka już 8 lat na podłączenie do sieci kanalizacji miejskiej
65. Dodane przez do 59, w dniu - 04-09-2018 14:53
Z tego co powszechnie wiadomo, to Pani Frączkiewicz jest starsza i nie idzie na emeryturę i też kandyduje. Jaka tu logika. 
Jestem za młodszą Ireną K.
66. Dodane przez plac, w dniu - 04-09-2018 14:58
Zamiar wykonania placów zabaw w gminie chyba ma służyć pani burmistrz w kampania wyborczej. Dobry, sprawdzony gospodarz takie rzeczy zrobiłby na wiosnę, żeby przez długi okres służyły dzieciom. No ale niestety takiego gospodarza nie ma.
67. Dodane przez Wiesia, w dniu - 04-09-2018 15:10
Moja cała rodzina i pół ulicy będzie głosować na Panią Terenie
reklama
68. Dodane przez JUŻ, w dniu - 04-09-2018 15:41
A PANI IRENIE TO DZIĘKUJEMY JUŻ.
69. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 04-09-2018 16:15
Nie ma nikogo nad sobą ale Przybylski przyjechał jako nadzorca ..Zrealizowane inwestycje na ponad 124 000 000 zł z tego dotacje 50 000 0000 zł a więc zadłużenie wzrosło 0 74 000 000 mln zł które będą spłacać nasze pokolenia .Z tych inwestycji nic co by dawało większe dochody gminy .Co więcej zwiększono obciążenia .
70. Dodane przez re 59, w dniu - 04-09-2018 16:23
Do teta ... mimo, ze nie jestem za panią I.K. to już druga część wypowiedzi mija się z prawdą i jest wyjątkowym chamstwem . Wnuki maja bardzo dobrą opiekę oby inni taką mieli.
71. Dodane przez już działają, w dniu - 04-09-2018 17:11
ktoś napisał, że na Piłsudskiego nie robią nowej nawierzchni - jak widać, coś drgnęło w sprawie, bo ustawiono znaki z barierkami i nic więcej, firmy nie widać. Dobrze że idą wybory to i coś zrobią
72. Dodane przez Vukinic, w dniu - 04-09-2018 17:40
Do 48 NIE SZCZUJ MAGDO...Tak nie bedzie! Fachowcy na pewno zostana!
73. Dodane przez Anka, w dniu - 04-09-2018 18:49
Jakim cudem Pani Burmistrz powołano na takie stanowisko wicedyrektora sp1 "taką" osobę. Proszę to wytłumaczyć swoim wyborcom
74. Dodane przez Jasio, w dniu - 04-09-2018 18:51
Wyżyny intelektu.  
Pani Ireno, gdzież tam Pani Teresie do Pani. Nie ta przegródka. W poprzednich wyborach PiS Panią wspierał, a teraz zrobili pobór z RCN (Pan Gienek, Pan Władek o ile przypominam - siedziba Cech Rzemiosł Różnych - w rejestrze). Dobrze, źe Pani opuściła to towarzystwo, liczą się ludzie, a nie partie. Wczoraj prof. Staniszkis powiedziała, że PiS to partia "bolszewicka", coś w tym jest. Takie są realia. (...).
75. Dodane przez ooo, w dniu - 04-09-2018 19:42
tylko Irena Krzyszkiewicz
76. Dodane przez TTT, w dniu - 04-09-2018 19:44
bardzo fajnie, że marszałek tak pozytywnie się wypowiada, tzn, że jest współpraca, urzędnicy piszą wnioski, ale ocenia je Urząd Marszałkowski
77. Dodane przez ja, w dniu - 04-09-2018 19:47
ten delfinek i kręgielnia to namacalny przykład dobrej współpracy burmistrza i marszałka, tu nie ma politykierstwa i zróbmy wszystko, żeby partyjniactwa nie było
78. Dodane przez ..., w dniu - 04-09-2018 19:55
...haha...niektórym nie w smak, że taki piękny obiekt powstał...no cóż trzeba przełknąć pigułkę goryczy, bo opozycja nie ma czym się pochwalić...no chyba, że inwencją w szkalowaniu
79. Dodane przez poleczka, w dniu - 04-09-2018 20:29
A ja nie zagłosuję na tę panią. Zawidła mnie. Prowadzi politykę fasadową tj. chodniczki (wciąż zmieniane w tych samych miejscach, podczas gdzy inne groża złamaniem nogi lub oberwaniem podwozia0 latarenki które nie swieca i walące sie mury obronne na samichody.) I do tego praca tylko dla znajomych. Dziękuję, nigdy więcej tej pani na stanowisku włodarza.
80. Dodane przez do wiesi, w dniu - 04-09-2018 20:44
A moja rodzinka będzie głosowała na panią Irenkę, a to więcej niż pani pół ulicy.he he
81. Dodane przez do 71 do 66, w dniu - 04-09-2018 20:50
ludzie -jak Wy chcecie żeby wszystko naraz można było zrobić. Nie bijcie piany. Są pewne reguły i przepisy, przetargi, plany , projekty . Ale jak ktoś tylko ,,dlaczega ja" , ,,trudne sprawy" ,, ekspres reporterów" i tym podobne ogląda to mija się z rzeczywistością. 
Pani Ireno liczę na Panią i popieram.
82. Dodane przez do 73, w dniu - 04-09-2018 21:05
To nie cud, to obecnie norma. Tak samo jak zatrudnienie w urzędzie żony radnego czy radnej w żłobku. Kiedyś to było nie do pomyślenia... Żeby było śmieszniej Ci radni nazywają się radnymi niezależnymi... Tak się teraz zyskuje przychylność tzw. opozycji. Ja szanuję i cenię obecną Panią burmistrz ale niestety czas na zmiany... Dwu kadencyjność to jest dobry pomysł, nie można doprowadzać do takiego "kolesiostwa" jakiego mamy obecnie w Górze...
83. Dodane przez re 74, w dniu - 04-09-2018 21:11
(...)Co ty chcesz od PIS- u W Górze, cóż ci oni zrobili. Co ci zrobiła pani Teresa. Pana Irenę znam doskonale, oj znam i nie będę wypowiadać się na jej temat . Jedna zaletę ma - umie ubrać się gustownie - a tak wady i to dużego pokroju.
84. Dodane przez :-) :-) :-), w dniu - 04-09-2018 21:21
Iluż tutaj jest fachowców :-) aż miło posłuchać, a jak narzekają nauczyciele, a to ich miejsca pracy są dopieszczone. Ale zawiść wśród nauczycieli zawsze była, najlepiej napisać, pomarudzić, bo jak to, czego od nas chcą, przecież przychodzimy do pracy. Ano Panie nauczycielki do pracy, mam nadzieję, że system ocenny, który wszedł do waszego zawodu trzy dni temu nareszcie odwieje plewy od ziarna. Bo kiepski nauczyciel, a tacy występują w iluś procentach, to kiepskie wyniki na egzaminach, słabi kandydaci na studia. Lecz dziękuję tym z pasją, bo tacy to perły w tym środowisku, no i powód do zawiści i pytań "dlaczego Ona/On?"
85. Dodane przez robert, w dniu - 04-09-2018 21:21
Popieram.kom.66 temat placów zabaw był niejednokrotnie wałkowany...jeśli się coś wymienia powinno to być lepszej jakości , bardziej zmodernizowane,ergonomiczne a nie wymieniać place zabaw ..tylko po to żeby pokazać że coś się robi -przed wyborami!Proszę spojrzeć za granice naszej gminy. Na wsiach w gminie Lubin są place zabaw takie jak orliki ogrodzone z nowoczesnym sprzętem dla małych dzieci jak i dużych ,ławeczki dla rodziców!Płacimy podatki i należy nam się dla naszych dzieci to co najlepsze...Proszę zmienić swoich doradców i naczelników na osoby bardziej kompetentne, a nie miarą kompetencji jest umiejętność robienia warkoczy! Ścieżki rowerowe- kilka lat temu gminy mniejsze niż Góra pozyskiwały fundusze i robiły ścieżki rowerowe dla dzieci , aby bezpiecznie dojeżdżały do szkoły...A przypominam jesteśmy miastem POWIATOWYM!!!!
86. Dodane przez teta, w dniu - 04-09-2018 21:29
Do wpisu nr 70. Zwykle babcia (i dziadek) opiekuje się wnukami, rozpieszcza je, stara się spędzić z nimi jak najwięcej czasu. Nie ma w tym nic złego.
87. Dodane przez x, w dniu - 04-09-2018 21:44
Dosyć ! Czas na Dobrą zmiane w Górze. I jakby się nie udawało to życiorysu w Platformie Obywatelskiej ani kontaktów z członkami tej mafii się nie wymaże. I nawet 10 Delfinków nie wróci szpitala który z kolegami sprzedała złodziejom !
88. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 04-09-2018 21:45
Pani Ireno co Pani obiecała wyborcom cztery lata temu. Posiadam gazete gorowska i inne foledry. Napiszę. To wszystko Burmistrzowa powtarza to samo.
89. Dodane przez 2..., w dniu - 04-09-2018 21:51
Pani Burmistrz. Ma pani głosy mojej rodziny. Będziemy panią wspierać!
90. Dodane przez qwerty, w dniu - 04-09-2018 22:30
Grupa Przybylskiego i Ireny już,, wybudowali" obwodnicę co najmniej 5 lat temu a teraz jeszcze obwiniają Wojewodę ,że nie wydał zgody na tą " wybudowaną " . Tym osobom my już dziękujemy i nie prosimy o jeszcze . Czas pracować na swój rachunek a nie nasz .
91. Dodane przez MOC., w dniu - 05-09-2018 06:54
jest dużo zrobione a będzie jeszcze więcej, popieram kandydaturę Ireny Krzyszkiewicz
92. Dodane przez Marta, w dniu - 05-09-2018 07:31
A co takiego chce nam zaproponować Tereska - komunikacje miejską, wow. Gratuluje pomysłu. Długo pani nad tym myślała ?
93. Dodane przez Vukinic, w dniu - 05-09-2018 07:55
I cialo stalo slowem...ci co mowili o pamieci juz zapominają co kto zlego zrobil w powiecie.
94. Dodane przez Ted, w dniu - 05-09-2018 08:12
Teresa Frączkiewicz. Bartłomiej Czyż. Przemysław Mucha. Robert Mazulewicz. Super kandydaci super konkurencja na stanowisko burmistrza.
95. Dodane przez asd, w dniu - 05-09-2018 08:32
Głos na Irenę Krzyszkiewicz
96. Dodane przez do 84, w dniu - 05-09-2018 09:08
Co się Pan tak denerwujesz? Prawda w oczy kole. Pana ocenimy już wkrótce 21 pażdziernika. Odzielimy plewy szybciej, to prawda.
97. Dodane przez ja, w dniu - 05-09-2018 09:58
Komentatorzy przerzucili się ze strony Pani Teresy na obecną burmistrz,czy osiągną ponad 300,czy zabraknie polotu?
98. Dodane przez My, w dniu - 05-09-2018 10:32
a My popieramy Irenę Krzyszkiewicz, nie chcemy amatorstwa i partyjniactwa bez względu na to, jaka to partia
99. Dodane przez Ola, w dniu - 05-09-2018 10:47
zawsze p. burmistrz pokazywała się ze starostą co sprzedał szpital. czemu w wyborach nie robi sobie z nim zdjęć?
reklama
100. Dodane przez do kom.87, w dniu - 05-09-2018 11:24
Burmistrz nie sprzedała szpitala, bo szpital nie był gminny, za szkalowanie można odpowiadać
101. Dodane przez a kuku?!, w dniu - 05-09-2018 11:58
Z powodu braku reakcji c.d. pytań do klakierów spod znaku IK: 
Kiedy w Górze powstanie rondo na skrzyżowaniu ulic Podwale i Dworcowa?? 
Kiedy powstanie sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej i Kościuszki w rejonie niszczejącego budynku po SP 
Kiedy ze względów bezpieczeństwa drogowego zniknie sznur parkujących samochodów przy byłym internacie?? 
Kiedy zostanie opracowany i respektowany harmonogram koszenia traw i przycinania żywopłotów na terenach komunalnych (n.p. leśna trasa spacerowa i rowerowa z tyłu basenu kąpielowego??
102. Dodane przez autor, w dniu - 05-09-2018 12:06
Obecna Pani Burmistrz jako dobry włodarz zasługuje na głosy poparcia w kolejnej turze
103. Dodane przez ja, w dniu - 05-09-2018 12:22
Jedyny konkretny kandydat Pani Irena Krzyszkiewicz na Burmistrza Góry
104. Dodane przez do, w dniu - 05-09-2018 12:35
Pomimo powyższych negatywnych komentarzy głosuję na Irenę Krezyszkiewicz
105. Dodane przez nnnn, w dniu - 05-09-2018 12:36
Na wybory idę z sąsiadami i głosujemy na irenkę
106. Dodane przez oko, w dniu - 05-09-2018 12:39
krzykaczom dziękujemy. Głosujemy na I. Krzyszkiewicz.  
Ta Pani przynajmniej działa i nikogo nie krytykuje i nie oczernia.
107. Dodane przez Do 94, w dniu - 05-09-2018 13:02
jakieś żarty.to są kandydaci na burmistrza Góry?
108. Dodane przez ASIA, w dniu - 05-09-2018 14:19
Wszystkie negatywne komentarze po prostu mnie śmieszą. Jeśli ktoś chce coś dobrego zrobić to niech po prostu zrobi to. Teksty "niewykoszony trawnik, nieposprzątany chodnik" - paranoja. Źle Wam przeprowadźcie się na wieś, gdzie sami będziecie kosić i sprzątać boiska, place zabaw, chodników nie, bo ich po prostu tam nie ma. Wieś w konfrontacji z miastem miałaby wiele do powiedzenia, ale pomimo tych wszystkich różnic i tak mieszkańcy wsi widzą i doceniają pracę Pani Burmistrz i większość z nich będzie na nią głosowało. (Ps. oczywiście przyczynkiem do tego nie będzie ciemnota, bo jej już nie ma na wsi), ale obiektywna ocena tego co się dzieje w naszej Gminie.
109. Dodane przez www, w dniu - 05-09-2018 14:35
Wielki szacunek dla Irenki !!!
110. Dodane przez Drodzy Kandydaci, w dniu - 05-09-2018 15:15
Kolejny kontrkandydat dla Pani Krzyszkiewicz to pewna jej wygrana w I pierwszej turze! Bo jej elektorat pozostanie przyniej wiernie a czesc elektoratu Pani Teresy "pozre" Pan A.Ch lub jeszcze jakis inny i po pierwszej turze kolejne 5-lat ma Pani Krzyszkiewicz w kieszeni.I tak sie chyba na 100% stanie!/
111. Dodane przez michu, w dniu - 05-09-2018 15:30
Droga Asiu z kom. 108. Nikogo nie intersuje co cię smieszy a co nie. Każdy ma prawo do własnej oceny Pani Burmistrz. A takie jak twoje wpisy przynoszą jedynie odwrotny skutek. Zwolennicy p.Burmistrz zrozumcie. Wyzywanie, obrażanie, próby poniżania ludzi o przeciwstawnych poglądach nie przynoszą żadnego skutku. Wręcz odwrotnie. Pokazując swoją wyższość i pogardę dla innych poglądów utwierdzasz w przekonaniu adwersarzy że mają rację a ty jedynie jak pozostali zwolennicy Pani Burmistrz lekceważycie i poniżacie przeciwników pokazując publicznie swoją miałkość intelektualną i przekonanie o swojej boskiej nieomylności. To zawsze się żle kończy. Patrz wybory do Sejmu czy prezydenckie.
112. Dodane przez Anna, w dniu - 05-09-2018 16:51
Już niedługo będzie wiadomo kto stanie do walki z obecną Burmistrz Góry. Ja i tak głosuje na P. Irenę, bo ona jest najlepsza.
113. Dodane przez Shi, w dniu - 05-09-2018 17:54
Pragnie Pani zmienić Górę i bardzo dobrze. Już zmiany w wyglądzie są ogromne w porównaniu z tym co było. Nie rozumiem tylko dlaczego nie 'posprząta' Pani w swoim urzędzie i pozwala na kolesiostwo i nepotyzm? Proszę także wreszcie zająć się problem ludzi z rynku, ktorzy niczego nie wnoszą do miasta a znacznie obniżają jego atrakcyjność (mowa wyłącznie o patologicznej części mieszkańców). Dlaczego tacy ludzie mieszkaja w centrum?
114. Dodane przez rozrzuta, w dniu - 05-09-2018 17:59
" Kobieto puchu marny" Rozrzutność pani burmistrz nie zna granic. Jest dużo miejsc z fatalnymi chodnikami albo brak jest chodników a ta osoba wymienia dobre chodniki chyba jej zdaniem jeszcze lepsze. Wszystko co zrobili poprzedni burmistrzowie trzeba zniszczyć. Wcześniej powymieniała nowe lampy bo to zrobił ktoś inny , teraz też wymienia kostkę na deptaku bo ona zrobiona była przez innego burmistrza . Wyborcy przyjrzyjcie się co wyprawia się. 21 października zalogujcie na innych tylko nie na nią.
115. Dodane przez Ja, w dniu - 05-09-2018 18:28
Kandydatura Pani Ireny najlepsza, wierzę, ze wygra te wybory.
116. Dodane przez jak to, w dniu - 05-09-2018 18:41
Po przeczytaniu wielu komentarzy nie znalazłem takich które by odzwierciedlały komentarz 111. NIe damy się ponieść ludzkiej zawiści. 
Jedyny słuszny kandydat to Irena Krzyszkiewcz
117. Dodane przez argumenty, w dniu - 05-09-2018 18:46
Należę do elektoratu obecnej Burmistrz i pozostanę wierny.Mam nadzieję na kolejne 5 lat Jej kadencji
118. Dodane przez Adam z miasta, w dniu - 05-09-2018 18:48
Tyle wpisów od niewielu osób, często tych samych, powiem tak Irena Krzyszkiewicz jest jedyną osobą, która powinna zostać burmistrzem Góry. Jeśli ktoś przez niewielu lat, uczynił tak wiele dla miasta i gminy powinien dalej rządzić boi innej opcji nie ma. Nie jestem w komitecie wyborczym I. Krzyszkiewicz ale będę pomagał jej w wygraniu tych wyborów anonimowo, namawiając znajomych aby głosowali właśnie na Nią!
119. Dodane przez on, w dniu - 05-09-2018 19:00
ta kostka z początku lat 90 już dawno zwietrzała albo deszcz ją wypłukał i wygląda nieestetycznie...co do kloszardów, to też są ludzie i mają takie same prawa jak inni,,, żądamy demokracji ale tylko dla siebie, natomiast kloszardów należy spacyfikować do getta, taka nasza mentalność...a gdzie wartości chrześcijańskie?
120. Dodane przez szakal, w dniu - 05-09-2018 19:05
Co znajomi nie maja rozumu i na wzrok im padło , ze będziesz ich namawiać a może coś obiecać ? Widać , że na forach o tematyce wyborczej tańczą niedoświadczone , młode wilczki. 
Co będzie z wilczkami jak wilczycę odstrzelą. Teraz to tworzycie watahę. Czy przedstawiacie swojej pupilce sprawozdanie z wysłanych komentarzy.
121. Dodane przez """, w dniu - 05-09-2018 19:23
....ja namawiam swoich sąsiadów, żeby zagłosowali na Irenę Krzyszkiewicz, należy się jej to stanowisko, za to, że tak wiele dokonała
122. Dodane przez aga, w dniu - 05-09-2018 20:23
Nie godnym jest polemizowanie z poglądami niektórych osób ( np kom.,113).  
Burmistrz krzyszkiewicz wykazuje szacunek wobec ludzi bez względu na pozycję społeczną. powinna piastować to stanowisko w kolejnej kadencji.
123. Dodane przez 14,5 MILIONA ZŁ, w dniu - 05-09-2018 20:38
Czternaście i pól miliona złotych to dużo czy mało ? Właśnie tyle gmina Góra zaciągnie w 2018 roku ! Zgadnijcie z czyich pieniędzy kredyt zostanie spłacony. 
 
§ 7. 1. Ustala się deficyt budżetu w kwocie, - 14 533 667,93 zł 
który zostanie sfinansowany przychodami z tytułu zaciągniętych 
pożyczek i kredytów na rynku krajowym.
124. Dodane przez >>>, w dniu - 05-09-2018 21:39
do kom. 122...zgadzam się z Tą opinią
125. Dodane przez xxx, w dniu - 05-09-2018 22:06
Popieram w 100% politykę prowadzoną przez obecną Burmistrz.
126. Dodane przez wilczek, w dniu - 05-09-2018 22:22
Tak to prawda tylko wataha ma szansę na wygraną. Po to są komitety wyborcze i po to są kampanie wyborcze.  
Wszyscy mamy prawo do komentarzy. Mój brzmi tak: 
popieram w tych wyborach Irenę Krzyszkiewicz. Jej determinacja zapowiada kolejne zmiany. Nic nie tworzy się szybko i od razu dla wszystkich. To dobrze, że padają pytania o kolejne inwestycje. Na pewno Pani Burmistrz jak zawsze zareaguje i uczyni wszystko aby zaspokoić żądania obywateli. trzeba tylko dać Jej szansę i oddać na Nią swój głos.
127. Dodane przez Do 122, w dniu - 05-09-2018 23:46
Niegodne to jest lizusostwo niektorych osób.
128. Dodane przez Do 119, w dniu - 06-09-2018 00:09
Co wnoszą do społeczeństwa pożytecznego tacy ludzie? Odprowadzają podatki? Dają dobry przykład dzieciom? Korzystają ze społecznych form pomocy innych niż zapomogi np. oferta pracy, terapia uzależnieniowa? Dążą swą pracą i zachowaniem do rozwoju miasta?To na tym polega wg Pana demokracja i równość społeczeństwa?Centrum miasta to jego wizytówka jaką my mamy myślę, że każdy Górowianin wie. Pięknym i niezbędnym jest niesienie pomocy ludziom biednym czasem też bardzo prostym ale chcącym i starającym się żyć i wychowywać dzieci normalnie.
129. Dodane przez ..., w dniu - 06-09-2018 06:39
do kom. 123...wyrwane z kontekstu zdania, trzeba również spojrzeć na wskaźniki zadłużenia, a te są bezpieczne..inaczej opinia RIO o budżecie byłaby negatywna...bez kredytu nie ma rozwoju, ważne, że pieniądze są inwestowane a nie przejadane, popieram Irenę Krzyszkiewicz
130. Dodane przez do, w dniu - 06-09-2018 09:14
Po głębszej analizie budżetów ościennych miast - większych, mniejszych , bogatszych czy biedniejszych, wszędzie znajdziemy deficyt. Trzeba pamiętać, że kredyt jest zaciągany również dlatego, że zwrot środków na inwestycje jest zwracany w określonych terminach, często po ukończeniu tej inwestycji .Podawanie liczb bez uzasadnienia jest zwykłym ,,biciem piany"- a nuż ,, głupi lud" to kupi.
131. Dodane przez do 129 od 14,4 MILIONA, w dniu - 06-09-2018 09:14
Czy w swoim życiu też tak postępujesz i nakręcasz spiralę zadłużenia ? Czy też zaciągasz co roku kredyty i je spłacasz pracując coraz to więcej, wmawiając sobie że przecież wskaźniki zadłużenia masz bezpieczne, doprowadzając w ostateczności do tego że w przyszłości twoje dzieci i wnuki będą zmuszone je spłacać ? 
 
A słowo inwestycja - tak postępowo i nowocześnie brzmi, tylko że inwestycja to np wybudowanie fabryki która zacznie zarabiać, a "delfinek" to nie jest żadna inwestycja tylko wywalenie pieniędzy - dokładnie 4 193 878 zł w 2018r, na obiekt którego roczne utrzymanie kosztuje krocie. 
 
Przebudowa internatu - 1 920 000 zł w 2018r. Może lepiej za te pieniądze wybudować nowy budynek kilkurodzinny niż remontować ruderę której samo ogrzanie zimą będzie ponad 2 razy droższe niż nowego budynku.  
 
To tak samo jakbyś kupił sobie nowe ferrari na kredyt i nazwał to inwestycją, zapominając o corocznych kosztach serwisu, ubezpieczenia i paliwa. Rzeczywiście super inwestycja.
132. Dodane przez do Asi 108, w dniu - 06-09-2018 11:58
Po pierwsze, Góra to miasto zdefiniowane administracyjnie, a w rzeczywistości to tylko nieco większa od Czerniny wioska. 
Po drugie, pracownicy interwencyjni z górowskich chodników wyskubują trawkę, co świadczy wyłącznie o bezmyślności zarządcy. 
I po trzecie, paranoją można nazwać rekomendację powszechnie znanej i "zasłużonej" dla gminy osoby jaką jest pani Krzyszkiewicz przez mało komu znanego polityka z rodowodem PO, jakim jest pan Przybylski. 
Jak mieszkaniec Góry pragnę miasteczka schludnego, na wzór zachodnich sąsiadów i nie pogrążonego w długach, które będą spłacały następne pokolenia.
133. Dodane przez pyt. retoryczne, w dniu - 06-09-2018 12:26
Czy ktoś zna odpowiedź dlaczego w ugrupowaniu pani Tereski nie ma ludzi zatrudnionych w zakładach podległych urzędowi gminy? Odpowiedź prosta, bo się boją o pracę, że zostaną wezwani do raportu.Mądry zna odpowiedź a nie kumaty nie pojmują,
134. Dodane przez JJJ, w dniu - 06-09-2018 12:40
nowy budynek ? owszem będzie taniej... ten można zburzyć (o ile konserwator zezwoli), tak jak po wojnie burzył poprzedni system, tylko chyba nie o to chodzi...przykład budynku na Armii Polskiej, właściciel też uważał, że taniej jest wybudować nowy zaczął burzyć, ktoś uprzejmie doniósł do konserwatora a ten zablokował wszystko i straszy teraz ruina...a co do fabryk, tak oczywiście przydałoby się parę firm, tylko, że to nie kompetencja Gminy budowanie fabryk, ale zachęcam kom. 131 do budowania, zainwestuj swoje pieniążki, może znajdziesz ludzi do pracy i produkuj swoje wyroby, sprzedawaj na cały świat...czasy PRL się skończyły, kiedy państwo budowało
135. Dodane przez ja, w dniu - 06-09-2018 12:43
ja zaciągam dług do granicy wypłacalności i pewnie gmina też ma określoną taką granicę...inaczej byłaby interwencja organów nadzorczych tak jak w gminie Ostrowice,,,dlatego uważam, że obecny wlodarz robi to z rozsądkiem,mój głos ma Irena Krzyszkiewicz
136. Dodane przez BURMISTRZ, w dniu - 06-09-2018 12:52
Dla nie zorientowanych Pani Irena nie występuje z ramienia żadnej partii, ponieważ została wyrzucona z PO, gdyż bardzo zależało jej na dostanie się do PiS, gdzie jej nie przyjęto. Więc wielkim kłamstwem jest podawanie nieprawdy opinii publicznej o "sitwie politycznej". Ta Pani nie ma decydentów (...)uważa, że zna się na wszystkim sama najlepiej i sama rozdaje karty w Górze, dlatego ma takie poparcie :) Kto nie zagłosuje na tę Panią, gdy ma obiecaną pracę, no kto? Stąd te "ogromne" poparcie. Czas na zmiany, tej Pani już się nie da oglądać (...) Mówię DOŚĆ!!!! Górowianie otwórzcie oczy, czas zmienić betonowy układ który zastygł już dawno!
137. Dodane przez chwalipięta, w dniu - 06-09-2018 13:19
Te przechwałki , przypominanie o swoich osiągnięciach to jest żenujące. Pani burmistrz wpadła samozachwyt . Moim skromnym zdaniem to społeczeństwo powinno samo ja chwalić a nie zmuszać społeczeństwa, żeby ja chwalić. Aż niedobrze się robi widząc te przechwałki.
138. Dodane przez do 134 od 14,4 MILIONA, w dniu - 06-09-2018 13:59
Co do budowania fabryk to oczywiste, ze nie jest to kompetencją gminy. Chodzi mi o manipulowanie słowem "inwestycja". Odwrócono kota ogonem tak , że wydawanie i topienie pieniędzy nazywa się teraz inwestycją. 
 
Inwestycja to może być obwodnica miasta dzięki której odciąży się miasto z ruchu, a nie remont rudery w miejsce której można wybudować coś nowego, bardziej energooszczędnego. Ten remont to tak zwane owijanie g... w papierek. Fakt, że będzie to ładnie wyglądać ale nic poza tym. 
 
Żeby nie było, że jestem jakimś totalnym przeciwnikiem takich rzeczy - oczywiście można, ale najpierw zapewniamy finansowanie, a gdy już pieniędzy mamy wystarczająco dużo to możemy sobie je wydawać na "zabawki". Nie może być tak, że mamy długi i wydajemy pieniądze na głupoty zadłużając się jeszcze bardziej.  
 
Potrzebujemy za wszelką cenę do regionu ściągnąć jak najwięcej firm, bo to w przyszłości zaprocentuje wpływami z podatków. Będą firmy, będzie kasa, i wtedy można delfinki i parki budować.
139. Dodane przez do 134, w dniu - 06-09-2018 14:04
Możesz zaciągać dług jaki chcesz bo to nie moja sprawa i nie ja będę go spłacał, ale nie życzę sobie zadłużania na moje konto - jak to obecnie robi gmina.
140. Dodane przez bbb, w dniu - 06-09-2018 14:21
Popieram kom. 134, łatwo krytykować, dawać rady, planować za kogoś a samemu biernie czekać na cud. Jeśli chodzi o przebudowę byłego internatu to na taki a nie inny cel można było zdobyć dodatkowe środki zewnętrzne. Mogła Gmina budować od podstaw ale wtedy nie uzyskałaby dotacji czyli też byłoby źle. z jednej strony narzekamy, że osoby starsze nie mają co ze sobą zrobić, a z drugiej strony krytykujemy inwestycje, które mają służyć seniorom. Uważam, że obecna Burmistrz dobrze gospodaruje budżetem i ma mój głos w przyszłych wyborach.
141. Dodane przez kom, w dniu - 06-09-2018 14:54
delfinek bardzo trafiona inwestycja!! 
Były internat również. Opieka nad starszymi to bardzo ważne zadania. Dopiero jeśli problem dotknie kogoś osobiście to docenia się rolę tego typu instytucji.Pamiętajmy młodość i sprawność nie trwa wiecznie! Pani Burmistrz podejmuje dobre decyzje dla naszej gminy, Również popieram i głosuję za.
142. Dodane przez Edek, w dniu - 06-09-2018 15:49
do kom. 141 jesteś ustawiony, zobaczymy jaki będzie koszt utrzymania delfinka - poczytaj jaki ma koszt utrzymania Rawicz a Leszno - gdzie. Piszesz bzdury i na ciebie przyjdzie czas cierpią tylko ;ludzie w Górze, gdzie przebywają w większoćci za granica bo po co tu powracać
143. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 06-09-2018 19:21
Z wymianą kostki na deptaku powinna zainteresować się prokuratura . To czysta niegospodarność . Inne miejsca są w zdecydowanie gorszym stanie i tam nic się nie dzieje .To tak jak z wieża ,dwa razy stawiać rusztowanie .
144. Dodane przez TYM, w dniu - 06-09-2018 19:42
do kom. 136...gdyby burmistrz Góry miała poparcie za etaty, to musiałaby rozdzielić ich ok. 4000, bo chyba tyle osób poparło ją w II turze ostatnich wyborów...argument niedorzeczny...natomiast uważam, że jest dobrym gospodarzem czego dowodem są otrzymane wyróżnienia...stawiam na obecnego włodarza
145. Dodane przez do 144, w dniu - 06-09-2018 21:00
TYM - jesteś cienki z matematyki i logicznego myślenia. Trochę źle liczysz bo poparcie 1 etatu wystarczy np 10 pociotek. 4000 : przez 10 = to daje nam 400 etatów. Policz ile we wszystkich jednostkach podległych burmistrzowi jest etatów - oj dużo, dużo więcej Po drugie firma , która kupiła szpital też miała wyróżnienie i cóż z tego wyszło. Jestem za tym, żeby wybrać nowego włodarza , trzeba skończyć z tą niezdrowa atmosferą panująca w gminie.
146. Dodane przez do 144, w dniu - 06-09-2018 21:18
TYM - poczytaj sobie na temat wyróżnień otrzymanych przez kupca szpitala.- wniosek cwaniactwo nagrodzone - cuda na kijach. Szpital sprzedano w 2013 czyli w roku otrzymania wyróżnienia. 
"Spółka PCZ S.A. otrzymała tytuł Gazela Biznesu 2013 w 14. edycji rankingu najbardziej dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Kryterium otrzymania tytułu Gazeli Biznesu 2013 było odnotowanie w latach 2010 2012 stałego wzrostu przychodów ze sprzedaży oraz dodatniego wyniku finansowego. To już druga Gazela dla spółki PCZ." 
Nijak ma się wyróżnienie do poczynań.
147. Dodane przez on, w dniu - 06-09-2018 21:36
..ale chłopakowi ze 145 i 146 żyłki nabrzmiały...uważaj, bo pękną...a tak na marginesie, żeby Ciebie uspokoić, to oczywiście tak jak Ty jestem za Ireną Krzyszkiewicz, bo sam jesteś za nią, tylko ktoś kazał Ci pisać te bzdury,,,gdyby tak miałoby być, to T. F ile załatwiła etatów?
148. Dodane przez mlody, w dniu - 06-09-2018 21:40
OOOOOO cała PLATFORMA. Nigdy nie zaglosuję
149. Dodane przez do 147, w dniu - 06-09-2018 22:18
Jestem osobą z kręgosłupem. Zabolała prawda? Widzę, że niczego nie zrozumiałeś.W przeciwieństwie do ciebie samodzielnie myślę i nie potrzeba mi adwokatów ani pochlebców. Nie należę też do osób, które uśmiechają się do judaszy. U mnie szczerość jest w cenie a u ciebie bije taniochą. Zadowolony.
150. Dodane przez x, w dniu - 06-09-2018 22:52
Niestety smutna wiadomośc dla zwolenników dobrej zmiany. Hehe. W rządowej telewizji podano że PiS liczy na zwycięstwa wyborcze w większości województw. Natomiast na Dolnośląskie i Opolskie położyli krechę bo to bastiony lewicy i PO ! Już te województwa bez walki zostały oddane. Frączkiewicz może już się zwijać. Bez poparcia PiS nie podskoczy. Szkoda tylko że przez następne kilka lat nie odstaniemy z budżetów centralnych ani grosza. PiS nie zapomina i będzie się mścił latami za to że na nich nie głosowano !
151. Dodane przez Ole, w dniu - 07-09-2018 07:53
do 136 zmiana na Teresę to żadna zmiana.
152. Dodane przez do kom. 150, w dniu - 07-09-2018 09:19
z czego się cieszysz że gmina się cofa. PIS się nie mści. A Pani Frączkiewicz ma szanse dla wygraną dlatego zwolenników IK ogarnął blady strach i przerażenie.
153. Dodane przez re 150, w dniu - 07-09-2018 10:40
W gminie nie można patrzeć na kandydatów do rady przez pryzmat partii. Na tyn szczeblu nie może być partyjności. Trzeba patrzeć jacy są kandydaci. Kryterium wyboru nie powinna być przynależność partyj czy to, bo go znam, bo nasz , bo kolega.
154. Dodane przez XXL, w dniu - 07-09-2018 11:19
też tak uważam, w samorządach zero partii
155. Dodane przez do kom153, w dniu - 07-09-2018 23:03
Kandydaci do rady to mają tyle do gadania co zeszłoroczny śnieg. Z jakiej listy komitetu startują tak mają się zachowywać. Jak to działa widać wyraźnie po terażniejszej radzie. Bezwolne kukiełki machające łapkami jak Burmistrzowa karze. Oczywiście świadczy to doskonale o skuteczności Ireny. Staje się jednak zaprzeczeniem demokracji lokalnej i prowadzi do degeneracji i zepsucia władzy(...)
156. Dodane przez słusznie 155, w dniu - 08-09-2018 08:07
Dla zmyłki powstał KW Danuty Paruch, dyrektorki szkoły w Glince podległej burmistrz Krzyszkiewicz. Tylko "ciemny lud" daje się nabierać na takie chwyty, ale dość prymitywna przebiegłość pani Ireny niestety kolejny raz zaprocentuje
157. Dodane przez Edzio, w dniu - 08-09-2018 09:10
Wspaniały gospodarz dobry chodnik - deptak na Piłsudskiego wymienia się na...&& o czym to świadczy o dobrym gospodarzu no nie wiem na pewno nie zagłosuję. To jest przykład jeden a ile może być jeszcze
158. Dodane przez prawnik, w dniu - 08-09-2018 11:49
Na koniec kadencji należy dać zarobić swojemu aby mógł się zrzucić na kampanię . Kostkę odzyska się i położy w innej miejscowości . Czysty biznes.
159. Dodane przez do 156, w dniu - 08-09-2018 12:08
Dla ścisłości -KWW Razem dla powiatu górowskiego 
Pełnomocnik wyborczy: Danuta Paruch - była dyrektor podstawówki. Pełnomocnik finansowy: Piotr Mieczysław Gniecki - bratanek Ireny
160. Dodane przez ..., w dniu - 08-09-2018 15:22
popieram takie lokalne komitety a nie partyjne jak pani Teresy,,,dziś partie prześcigają się w pomysłach, które i tak nie są realizowane
161. Dodane przez re 160, w dniu - 08-09-2018 21:20
Myślisz, że PSL z kim będzie ? Oczywiście z Ireną - tylko, że to w ukryciu a Teresa z PIS-sem . Jaka widzisz w tym różnicę ? Bo ja żadnej to takie dwa komitety lokalne dwuczłonowe - przy każdym jakaś partia.
162. Dodane przez sumator, w dniu - 09-09-2018 08:25
do kom. 160. 
Radzę zdjąć klapki z oczu. Pod płaszczykiem KW Ireny Krzyszkiewicz, prominentnego członka (podobno byłego) górowskiej platformy nawet nie skrywają się ludzie z PO, Marek Biernacki i Piotr Iskra. Za chwilę ujawni się, że z listy Danuty Paruch, owiniętej koło palca przez panią Irenę, wystartuje do rady powiatu niezatapialny przewodniczący PO, Piotr Wołowicz. Jeśli to nie jest lokalna polityka, to tylko świadczy o ułomności intelektualnej autorów kom. takich jak 160. 
Ma rację 158 że to biznes, z tą uwagą że koszty tej kampanijnej kosmetyki ponoszą wyrobnicy (czyt. podatnicy) codzienną harówką, a nie burmistrz zarabiający 6-krotnie więcej, niż minimalna krajowa.
163. Dodane przez brat wujka, w dniu - 09-09-2018 10:31
Proponuje hasło DLA NAS I RODZINY. :) Konkurentka jeszcze gorsza bo brata się z (...)radnym Mazulewiczem.
164. Dodane przez Jola, w dniu - 09-09-2018 13:47
Czy w Gorze nikt wiecej nie ma ambicji zostać burmistrzem?. Ja nie zagłosuję na żadną z tych pań. Czekam na inną kandydaturę.
165. Dodane przez Igor, w dniu - 09-09-2018 14:57
Popieram kom 142 i 164 brak rozsądku, gospodarności najważniejsza moja kasa- ponoć kiedyś mówiono, że miało nie być z-cy nie zagłosuję
166. Dodane przez Agnes, w dniu - 09-09-2018 17:38
Popieram w 100% Panią Burmistrz. Nie było jeszcze takiego burmistrza B
167. Dodane przez Ja, w dniu - 09-09-2018 18:14
Szpital Gminny, Szpitalna 16, Bogatynia  
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni - Szpital Gminny, Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia. 
W Górze też było można pani Krzyszkiewicz - Czas na zmiany
168. Dodane przez ...., w dniu - 09-09-2018 18:36
a ja zagłosuję za Ireną Krzyszkiewicz...to doświadczony samorządowiec
169. Dodane przez re 166, w dniu - 09-09-2018 19:43
Agnes masz racie, nie było jeszcze takiego burmistrza co tyle zamętu zrobił w środowisku, dlatego jej nie poprę. (...) Szpital mogła prowadzić chociaż nie w jej kompetencji. Ta pani nie rozróżnia pojęć "musi" a "może" .
170. Dodane przez kierowczyk, w dniu - 09-09-2018 21:10
Dbałość o drogi- to niech się przejedzie gwiazda do STRUMIENNEJ albo do WIERZAWIC .Droga do Brzeżan i Łagiszy też w opłakanym stanie.Ale pani burmistrz inwestuje w tych miejscowościach gdzie jest dużo mieszkańców-czyli wyborców, a reszta to poślad i plewy.To samo dzieje się w Niechlowie.Rzeczpospolita babska,nie ważne że majtki brudne,byleby nos był przypudrowany
171. Dodane przez Franc e n, w dniu - 09-09-2018 22:05
Popieram kom .167 w całości
172. Dodane przez do kom. 170, w dniu - 10-09-2018 07:24
piszesz bzdury, to tylko świadczy o tym, że nie znasz kompetencji gminy i powiatu, drogi o których piszesz należą do powiatu...a jeśli jesteś kandydatem na radnego czy burmistrza, to uchowaj nas Panie od takiej kandydatury,
173. Dodane przez kk, w dniu - 10-09-2018 08:06
do 170 mylisz kompetencje, te drogi są powiatowe
174. Dodane przez kk, w dniu - 10-09-2018 08:10
Łatwo rozgraniczyć, które drogi są gminne a które powiatowe: po prostu powiatowe drogi mają dziury.
175. Dodane przez asfalt, w dniu - 10-09-2018 09:25
Drogi powiatowe służą mieszkańcom gminy, a więc skoro władze samorządowe szczebla powiatowego doprowadziły do załamania budżetu powiatowego, rozwiązaniem alternatywnym pozostaje budżet gminny!! Rozumowanie 172. i 173. można porównać do patologii w rodzinie: schorowanego dziadka nie stać na nowe buty, ale za to wnuczek ma skuter i smartfona za 2,5 tys. zł. Podobnie jest z drogami w rejonie Góry: planuje się ścieżki rowerowe, współfinansuje projekty modernizacji dróg wojewódzkich, a ty malkontenci zrywaj swoje zawieszenie na swoich dziurawych nawierzchniach, bo nigdzie nie jest zapisane, że burmistrza. W taki właśnie sposób pozbawiono nas szpitalnej opieki zdrowotnej dlatego, że szpital nie był gminny, tylko władzy z innej planety.
176. Dodane przez ON, w dniu - 10-09-2018 11:54
rozumując tym tokiem, to niech kandydat z kom. 175 wyremontuje drogi powiatowe, wojewódzkie, przez powiat przebiega nawet krajowa, a nie tylko zabiega o swoją prywatę,
177. Dodane przez ..., w dniu - 10-09-2018 12:01
Łagisza?...a gdzie to jest, bo na pewno nie w gminie Góra
178. Dodane przez luk do 172 i 173, w dniu - 10-09-2018 12:13
Czyja jest droga lub to coś co ma być drogą w Polanowcu?
179. Dodane przez Tadeuś, w dniu - 10-09-2018 14:00
Wykazali łaknienie - no to już się określiłeś kim jesteś - burak
180. Dodane przez do kom. 176, w dniu - 11-09-2018 08:17
W przeczytanym komentarzu 175 nie znajduję cienia prywaty, a wręcz odwrotnie. Sprawy komunikacji i lecznictwa są sprawami publicznymi, a prywatnie warto rzucić okiem do SJP na znaczenie słowa "ćmok".
181. Dodane przez jadzia, w dniu - 11-09-2018 10:18
ja z rodziną też zagłosuję na panią Irenę, ona pokazała co zrobi i dotrzymuje słowa, ma nasze poparcie w wyborach
182. Dodane przez Alek, w dniu - 11-09-2018 11:16
Patrząc realnie i bez zbędnych podtekstów myślę, że obecna burmistrz jest najlepsza kandydatką na zarządzanie gminą. Jest stabilizacja, kontynuacja rozpoczętych inwestycji i wizja Góry, której nie ma jej przeciwniczka T.F. Tak na marginesie Pani Burmistrz nie należy do żadnej partii. A Pani Teresa startuje z PiS - co więcej mam mówić, mi to wystarczy. I powiem jeszcze coś, takiej zmiany na Pis to ja nie chcę.
reklama
183. Dodane przez Re 182, w dniu - 11-09-2018 13:08
Alku , miało być bez podtekstów a jak wyszło? Po co te aluzje pod adresem PIS-u. Co złego na terenie Góry zrobili . Pani Irena w samorządzie jest bardzo długo - była radną, była przewodnicząca rady miejskiej - co wtedy zrobiła - oprócz kariery , nic.Poważne osoby odsunęły się od niej. A cóż pani Teresa może - decydować o inwestycjach gminnych, skoro nie jest na dzień dzisiejszy burmistrzem ? Jak pani T.F. zostanie burmistrzem to wtedy jej działalność masz prawo oceniać. Nie wypowiadaj się o jej bezpartyjności. Jest oddzielnie a jednak razem z PO i PSL. Co PIS we Wrocławiu jej nie chciało?
184. Dodane przez Nikolin, w dniu - 11-09-2018 14:23
do kom. 181 zerwanie bruku na ul. Piłsudskiego ta wymiana 619 tyś drugi raz rusztowanie wieży więc tym musi się zainteresować NIK
185. Dodane przez prośba, w dniu - 11-09-2018 15:37
WYBORCZY - NIE GŁOSUJCIE NA DYREKTORÓW PLACÓWEK PODLEGŁYCH BURMISTRZ STARTUJĄCYCH DO RADY POWIATU. 
DYREKTORZY NIECH ZAJMĄ SIĘ PRACĄ PLACÓWKI A NIECH NIE ZAJMUJĄ SIĘ POLITYKĄ
186. Dodane przez prawda Alka z 182., w dniu - 12-09-2018 11:30
"Patrząc realnie i bez zbędnych tekstów myślę że obecna pani Burmistrz" .. wcale nie "jest najlepszą kandydatką na zarządzanie gminą." W Górze są remonty nazywane inwestycjami, a pani T.Frączkiewicz jest jej konkurentką, a nie przeciwniczką i nie należała i nie należy do żadnej partii, w przeciwieństwie do pani I.Krzyszkiewicz z PO, a ma tylko rekomendację PiS-u. "Powiem jeszcze coś" takiego trwania w bałamuceniu o rozwoju Góry, która w realu bije rekordy bezrobocia i migracji młodzieży do ościennych szkół.."to ja nie chcę"!!
187. Dodane przez PO, w dniu - 12-09-2018 16:34
PO nie potwierdza, przynależności Pani Ireny Krzyszkiewicz do ich szeregów, co więcej ma zarejestrowany swój komitet wyborczy i w przeciwieństwie do Pani Teresy nie staruje z list PiS...jak prześledzimy dotychczasowe starty w wyborach Pani Teresy, to były to listy ZNP popierane przez SLD, RCN,,, teraz PiS, bo Platforma jej odmówiła
188. Dodane przez ..., w dniu - 12-09-2018 16:39
migracja młodzieży do ościennych szkół ...cos w tym jest, za dyrektora Goździewicz uczniów bylo ok. 1200,,,za dyrektor Fraczkiewicz zostało ich 600..
189. Dodane przez re 188, w dniu - 12-09-2018 20:42
puk, puk... chyba zapomniałeś, że dyrektorem zespołu od dwóch kadencji jest pani Gano z Leszna. To tak mało zostało za  
Gano ? Nie sądzisz, ze to za kadencji obu obecnych dyrektorek szkół średnich spadł poziom nauczania. Kiedyś też więcej było młodzieży z danego rocznika. Zastawów się zanim komuś dokopiesz bo równowagę stracisz. Inteligencją nie grzeszysz.
190. Dodane przez V V, w dniu - 12-09-2018 20:45
Straszne prostactwo bije od zwolenników Ireny. Strach się bać jak tacy dorwą się do władzy - chroń nas Panie Boże od nich.
191. Dodane przez Pyłek na wietrze, w dniu - 12-09-2018 23:25
Skoro pani Burmistrz Irena nie ma nad sobą decydentów i Święto Państwowe (rocznica wybuchu II wojny Światowej ) przenosi z 1 na 3 września to ja bardzo prosze by zadziałała podobnie ingerujac w obchody Bożego Narodzenia by obchodzić je wraz z Sylwestrem a Wielkanoc połączyć ze świętem pracy 1- go Maja. Krócej i oszczędniej :) Boze..jak długo znosić nam przyjdzie jeszcze rządy tej świty???
192. Dodane przez to i owo, w dniu - 13-09-2018 08:37
Nawet jeśli PO nie potwierdza przynależności pani Krzyszkiewicz do tej partii, to temu nie zaprzecza. O tym co miała i ma wspólnego z tą formacją mógłby wypowiedzieć się publicznie pan Wołowicz, ale widocznie nie jest to wygodne z racji lokalnej polityki. Pani Frączkiewicz przewodniczy grupie społecznej RCN i nie skrywa swoich zdolności do zawierania kompromisów, za to pani Krzyszkiewicz jest zwolenniczką hegemonii, czego przykładem jest bezkompromisowe podporządkowanie sobie swoich radnych, szefów podległych jednostek i trzęsących się jak osiki urzędników.
193. Dodane przez Ja, w dniu - 13-09-2018 16:16
Cienkie te komentarze przeciwników p. Ireny. Dno.
194. Dodane przez lala, w dniu - 13-09-2018 19:34
Do 167,racja.Szpital w Górze... TAKA ruina,żal,że nie zrobiono tam chociaż Domu Starców czy coś podobnego.Nie jestem mieszkanką tego miasta ale żyje w tym kraju.
195. Dodane przez 193 - Aport!, w dniu - 13-09-2018 20:44
Ano, jaka kandydatura takie komentarze.
196. Dodane przez Bolek, w dniu - 14-09-2018 21:54
(...). Nikt z was nie dorasta do jej pięt. Wygra w I turze z Tereską. 
Poza tym, takiego gospodarza gminy nie było nigdy, przypomnijcie sobie gumowce poprzednie kadencje, choćby od Tutkalika a ten emeryt stratuje na radnego powiatu. Nastepny Bogudzki,  
Pani Ireno ma Pani wygraną w kieszeni bez wysiłku. Koniec głaskania kota, Wygram z Panią bo będziemy z rodziną głosować na Panią!
197. Dodane przez Ernest, w dniu - 15-09-2018 15:19
do kom 196 dobrze jesteś ustawiony co Ona tak bardzo zrobiła czy zastanowiłeś się nad tym, a gdzie zarobki ludzi, praca jesteś dobrze ustawiony żeby tak pisać szkoda słów to jest tylko Góra prostactwo &.
reklama
198. Dodane przez Panre, w dniu - 15-09-2018 15:21
do kom. 196 będziesz głosować, zebyś się nie przeliczył , będąc bez pracy jak inni to dopiero pogadamy tu racja jeszcze "takiego gospodarza nie było NO N O NO
199. Dodane przez ja, w dniu - 22-04-2019 13:42
BARTEK CZYZ NA BURMISTRZA !!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj