Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Leszno arrow Borowiak: obawiam się, że te pociągi nie wrócą

Kolejny apel w sprawie połączenia Leszno-Warszawa

Borowiak: obawiam się, że te pociągi nie wrócą

18.01.2019. Radio Elka, Jarek Adamek

Prezydent Leszna po raz kolejny prosi parlamentarzystów o wsparcie starań o przywrócenie bezpośredniego połączenia kolejowego Leszna z Warszawą. -PKP w ogóle nie wspomina już o takiej możliwości – pisze w skierowanym do nich liście.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Bezpośrednie połączenie kolejowe z Warszawą Leszno straciło pięć lat temu, po uruchomieniu pociągów Pendolino z Wrocławia do stolicy przez Centralną Magistralę Kolejową. Władze PKP uznały, że są one bardziej opłacalne niż połączenie z Wrocławia przez Leszno i Poznań. Od tego czasu samorządowe
władze Leszna starają się o wznowienie bezpośrednich pociągów, jednak na razie nie udało się im nic wskórać. PKP tłumaczyły się głównie brakiem wystarczającego zapotrzebowania, potem remontami linii kolejowych Poznań-Wrocław i Poznań-Warszawa.

Prezydent Łukasz Borowiak w wysłanym do parlamentarzystów piśmie zwraca uwagę na fakt, że obecnie już w ogóle o takiej możliwości się nie wspomina. -Modernizacja linii E59 co prawda trwa, ale obawiam się, że jej zakończenie nie musi wcale oznaczać powrotu do bezpośrednich połączeń kolejowych ze stolicą - napisał.

Prezydent przypomniał, że obecnie oferowane przez kolej połączenia z przesiadkami są bardzo niewygodne dla podróżnych. -W niektórych przypadkach na przesiadkę nie ma nawet 10 minut, w innych połączeniach czas oczekiwania na kolejny pociąg sięga 3 godzin, co wydłuża podróż do absurdalnych wymiarów - pisze Łukasz Borowiak. Dodatkowym utrudnieniem jest konieczność korzystania z różnych przewoźników, co wiąże się z wyższymi kosztami podróży.

Łukasz Borowiak apeluje do posłów i senatorów o to, żeby swoimi interpelacjami i oświadczeniami uzyskali informacje na temat możliwości powrotu bezpośrednich pociągów i terminu, kiedy może to nastąpić.

 
Komentarze (35)
1. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 18-01-2019 11:36
Borowiak morze pomarzyć o pociągu Leszno-Warszawa
2. Dodane przez mi, w dniu - 18-01-2019 11:42
Przecież wiadomo że to mowa trawa. Na zasadzie: jak coś to byłem za. Nie będzie takich pociągów bo straciłoby pendolino z wrocławia.
3. Dodane przez wyrocznia, w dniu - 18-01-2019 11:47
Czyżby Borowiak "myślał" o powrocie do Sejmu?
4. Dodane przez rafal, w dniu - 18-01-2019 11:51
morze Bałtyckie
5. Dodane przez gorszy sort, w dniu - 18-01-2019 11:55
A kto dziś z Leszna do W-wy chce jechać.Po wygranych wyborach będzie do kogo jechać bo już nie będzie dobrej zmiany i sami swoi pozostaną.
6. Dodane przez Podróżujący mieszkaniec, w dniu - 18-01-2019 11:58
Moim zdaniem podróże pociągami w kierunku Poznania i Wrocławia oraz dalej, to obecnie koszmar. Zatem zasadne jest pytanie, czy opłaci się tak silnie włazić w d... pisowcom, jeżeli dla miasta i mieszkańców nie ma żadnej korzyści?
7. Dodane przez biskup, w dniu - 18-01-2019 12:04
A ilu mamy posłów i senatorów z Leszna? Jak wolicie głosować na spadochroniarzy albo z innych miejscowości to nie dziwcie się, że nikt o Leszno nie walczy. Jak wybieracie, tak macie.
8. Dodane przez Przemek, w dniu - 18-01-2019 12:11
"Leszczyniak". Nad morze to sobie możesz pojechać, tym pociągiem.
9. Dodane przez vinci, w dniu - 18-01-2019 12:23
Gratuluję skuteczności!
10. Dodane przez Adi, w dniu - 18-01-2019 12:42
oczywiście tłumaczenie PKP to bzdury, jak linia Poznań-Wrocław nie jest opłacalna, to ciekawe która w ogóle jest? pewnie Leszno-Głogów :)
11. Dodane przez Jan, w dniu - 18-01-2019 12:48
Mamy prezydenta z PiS18 to niech załatwia póki jeszcze jego ekipa przy władzy.
12. Dodane przez AS, w dniu - 18-01-2019 12:54
ale po co nam bezposredni pociag Leszno - Warszawa ?  
Ludzi - korzystalem z tego polaczenia dawno temu... ale co to za problem dojechac do Poznania czy Wroclawia. 
 
Na Zachodzie ludzie dojezdzaja do Glownej Stacji takiej jak Poznan lub Wroclaw - za chwile podroz nam zajmie 30minut samochodem - tam zostawiasz auto wsiadasz w pociag i wysiadasz na centralnym. 
 
Zbudujcie Stacje Kolejowe, Zatorze, Gronowo, Grzybowo, Centrum, niech sie jeszcze to pendolino 5 razy zatrzymuje w Leszno :)  
 
Do Berlina Blizej po co do Warszawy wam jezdzic?
13. Dodane przez Pablo, w dniu - 18-01-2019 13:41
Pendolino ma zarabiac, a jak wroca polaczenia tlk czy icc przez Leszno to ludzie sie przesiada odrazu i cala machina Pendolino straci racje bytu. Ludzie nie maja miec wyboru tylko jechac Pendolino placac kupe kasy za bilet. I wlasnie o to tutaj chodzi o kase.
14. Dodane przez Jadzia, w dniu - 18-01-2019 13:43
Kupili Pendolino to musi na siebie zarobic. Polaczenie tlk czy expres czy icc jest konkurencyjne a zarazem tansze od pendolino dlatego zlikwidowali to. I to tyle.
reklama
15. Dodane przez Do Kom 12, w dniu - 18-01-2019 13:54
Dokładnie, zgadzam się. Taki pociąg do stolicy jest zupełnie zbyteczny. Ktos napisał że pociągi to koszmar. Otóż nie, sytuacja się poprawiła w pociągach i to znacznie. Koszmar to jest remont na PKP w Lesznie. Bo w takim Kościanie remont posuwa się bardzo szybko do przodu.
16. Dodane przez di, w dniu - 18-01-2019 15:30
Pociąg jest niezbędny. Dobry dojazd do Warszawy jest niezbędny w przeróżnych sprawach: wiza, konferencje, spotkania, lotnisko, wiele eventów. Pociągiem dojadę do centrum bez większych problemów, samochodem nie. Pociąg jest tańszy.... i wiele innych
17. Dodane przez Tomek, w dniu - 18-01-2019 16:18
bardzo mądre komentarze osób typu - nigdy nie ruszam się ze swojej wsi, to po co pociąg do Warszawy
18. Dodane przez czasio, w dniu - 18-01-2019 16:27
Co tam Warszawa radny sejmiku tow. S. obiecał przystanki w Gronowie i Zaborowie i co....
19. Dodane przez pasażer, w dniu - 18-01-2019 17:28
Połączenie Przemyśl-Sczecin przez Leszno zlikwidowano,a pociąg zawsze pełny.
20. Dodane przez Polo Prawica, w dniu - 18-01-2019 17:55
Mój stosunek do UE jest sceptyczny ale skoro ostatnia nadzieja na wyrzucenie z UNI padła i nawet PIS się zarzeka,że nie wystąpi to proponuję budowę paneuropejskiej linii kolejowej 
Warszawa-Ostrów-Leszno-Głogów-Bolesławiec-Zgorzelec-Budziszyn-Drezno-Norymberga- Monachium- Wenecja- Rzym. 
 
No bo po co przepłacać i do Warszawy z Leszna przez Poznań jechać? 
 
Proponuję na tej paneuropejskiej trasie ustanowić prędkość handlową 200 km/h i minimum 3 tory środkowy do wyprzedzania co by przewozy regionalne nie musiały czekać na bocznicy po 40 minut na przejazd pociągów międzynarodowych. 
 
Może ktoś w tym okaleczonym rozbiorami i komisją europejską kraju w końcu zacznie myśleć. 
 
Budowa linii dużej prędkości Y straciła sens w przededniu bumu kolei Hyperloop bez tajemnic Elon Musk opublikował szczegóły systemu transportu 
 
 
Hyperloop ma tym samym stanowić alternatywę dla szybkich kolei i komunikacji lotniczej, zapewniać szybki i tani transport, a przy tym biorąc pod uwagę oferowane możliwości wymagać dość niskich nakładów na infrastrukturę. 
Koszt zbudowania połączenia pomiędzy Los Angeles i San Francisco ma wynieść około 6 mld dolarów niemal 10 razy mniej od szacunkowego kosztu wybudowania linii szybkich kolei. 
 
Chiny opracują system siedzi ponaddźwiękowego transportu HyperFlight, który ma umożliwić podróżowanie z prędkością nawet 4000 km/h, informuje agencja Xinhua. 
 
Rozpoczęcie projektu ogłosiła China Aerospace Science and Industry Corporation (CASIC) podczas branżowego forum w Wuhan. Ma być realizowany w trzech etapach. Pierwszym będzie budowa sieci połączeń między miastami w regionach. Drugim stworzenie połączeń między głównymi metropoliami. Docelowa prędkość połączeń ma wynosić 2000 km/h. Trzeci etap realizacji projektu to połączenia międzynarodowe między państwami Pasa i Szlaku. Tu docelowa prędkość ma wynosić 4000 km/h.  
System mają obsługiwać pojazdy na tzw. poduszce magnetycznej przemieszczające się w środowisku próżniowym.  
 
Mao Kai, dyrektor techniczny projektu HyperFlight powiedział, że jego spółka połączyła siły z ponad 20 instytucjami badawczymi z Chin i innych krajów i ma 200 patentów  
 
https://www.pb.pl/chinski-hyperloop-pojedzie-(...)000-km-h-870128
21. Dodane przez O., w dniu - 18-01-2019 18:03
No ale Warszawa to chyba już Polska B a już na pewno połowa bo za Wisłą. 
Zawsze takie głosy egocentryczno-narcystycznych wielkopolskich celebrytów było słychać.
22. Dodane przez LESZNO PKP, w dniu - 18-01-2019 21:31
Witam ! może i by to było fajne ale cóż jest złego w przesiadce ? to urok kolei .Możemy traską dwujezdniową jechać do stolycy.Jak jeżdziłem IC do Warszawy to ,aż tak wiele osób nie leciało na ten kierunek.Chyba ,że ktoś z Leszna ,ma na ochotę na pracę w Stolycy.Podobnie ,połączenie z Głogowem upadnie szybciej niż powstawało ,choć tu uwaga bo reaktywacja długo powstawało...a co tam panowie z kampanii wyborczej ..już stacja Zaborowo i inne powstają .Temat dla mnie zastępczy .Leszno jest fajnym miastem ,ale patrząc na mapę WLKP bocznym .Cieszmy się tym co mamy .Stolica nam nie pomoże.Już niedługo zużyte Pendolino zawita na trasę POZNAŃ-WROCŁAW jak tory uzupełnią (...) kolejowe .Kolejarskie pozdrowienia .P.K.P.weź pigułkę .
23. Dodane przez PUNKTAK bez tak, w dniu - 18-01-2019 22:03
Do polo prawica, 21 
ja zbudowałem w garażu TELEPORT:)
24. Dodane przez staszek, w dniu - 18-01-2019 22:49
Za komuny było.......... Za PIS nie ma nic.
25. Dodane przez Archanioł, w dniu - 19-01-2019 07:45
NIEKTÓRE, chyba nazbyt trafne, komentarze w sprawie dziwnym zrządzeniem losu przepadły tak, jak kolejowe gruszki na wierzbie. Ale nie ma w tym zupełnie nic w tym dziwnego.
26. Dodane przez do kom. 19, w dniu - 19-01-2019 08:39
No właśnie. Dlaczego tego połączenia nie ma?
27. Dodane przez BOK PKP PLK SA, w dniu - 19-01-2019 09:17
Połączenie zostało zlikwidowane, ponieważ było nierentowne. Zarząd nie przewiduje w najbliższych latach jego przywrócenia. Wszelkie uwagi proszę kierować poprzez specjalny formularz dostępny na naszej stronie internetowej. Dagmara BOK PKP PLK SA
28. Dodane przez Marion, w dniu - 19-01-2019 09:39
PO te połączenia skasowała i już się nie udało ich przywrócić.
29. Dodane przez 1234, w dniu - 19-01-2019 11:06
Do 26.PiS rządzi już ponad 3 lata i mógl to dawno naprawić.Mamy posłów spadochroniarzy jak pani Lichocka/zapomniała już z jakiego okręgu została wybrana/ i pan Dziedziczak od przecinania wstęg.Pan Dziedziczak przylatywał na nasz teren z Warszawy samolotem do Poznania.Z Poznania odbierała go pani Sywia Mackowaiak samochodem.Ostatnio jednak panią Sylwię policja zakuła w kajdanki i pan Dziedziczak zrezygnowal z jej usług.Teraz jest więc duża nadzieja,że coś załatwi,aby mógł pociągiem przyjechać bezpośrednio z Warszawy do Leszna.
30. Dodane przez Semafor, w dniu - 19-01-2019 11:23
Wolelibyśmy żeby ktoś pochylił czoło nad połączeniem kolejowym Leszno-Głogów a nie jakieś mrzonki o lukstorpedzie do Warszawy,działajcie państwo na szczeblu lokalnym żwawo......
reklama
31. Dodane przez do 23, w dniu - 19-01-2019 17:44
I sam korzystasz egoisto? 
Zamiast się z europejczykami podzielić radością? 
 
Słowacy się cieszą. Liczą, że poddźwiękowa kolej próżniowa całkiem odmieni transport, przyciągnie kolejnych inwestorów i przekształci ten region Europy w drugą Dolinę Krzemową. 
 
Hyperloop na Słowacji. To nie prima aprilis. W kraju, gdzie nie ma metra, a po wsiach wciąż wiszą kołchoźniki, ma działać transport przyszłości: system kapsuł pasażerskich poruszających się z prędkością bliską prędkości dźwięku. 
 
Szybka kolej naziemna? Za wolna i za droga. Ta, która miała połączyć Las Vegas z San Francisco, kosztowałaby 64 mld dol.  
 
HTT w połowie marca podpisał porozumienie z rządem słowackim na budowę nitki Hyperloop łączącej Bratysławę z Wiedniem i Budapesztem. 
Słowacja jest liderem w dziedzinie motoryzacji, inżynierii materiałowej i energetyki. To doskonałe miejsce na Hyperloop - skwitował Dirk Ahlborn, dyrektor HTT. 
\"Słowacja to największy w Europie producent samochodów per capita - tylko pięć milionów mieszkańców i ponad milion aut rocznie!\". 
 
Zmienia się postrzeganie Słowacji - z zaniedbanego postsowieckiego kraju w niemalże ziemię obiecaną inwestorów.  
 
Tutejsze władze są gotowe zabezpieczyć tereny pod inwestycje i bardzo uprościć formalności. Takich zachęt nie mamy nawet w Stanach - przyznał Ahlborn. 
 
Napęd? - Elektromagnetyczny - wyjaśnia Krzysztof Tabiszewski, koordynator projektu Hyper Poland. 
 
Hyper Poland to start-up, który zebrał 65 tys. zł na wykonanie szczegółowego modelu kapsuły - w kwietniu pokaże ją na Politechnice Warszawskiej. 
 
wspomniane HTT: tylko dwie osoby na etacie i aż 520 współpracowników, głównie inżynierów z Boeinga, NASA i SpaceX. Pracują po godzinach w zamian za opcje na akcje. Przybywają kolejni, włączają się konsorcja, działa efekt kuli śniegowej. 
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19825538,slowacja-teleportacja-sasiedzi-buduja-hyperloop.html?disableRedirects=true 
 
HTT przyznał również, że posiada umowę z Abu Dhabi i prowadzi wstępne rozmowy z rządem w Australii, aby rozpocząć budowę Hyperloop w Melbourne. 
https://fintek.pl/czech-slowacje-pomoca-hyperloop/ 
 
 
Dziwne , że w Polsce taka prehistoria Bo zarządy to światowe. 
 
Dla przykładu Energetyka-PKP 
 
Prezes Zarządu-Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył też Harvard Business School w Bostonie oraz Advanced Management Program IESE Business School (University of Navarra). 
 
Członkowie Zarządu-jest absolwentem studiów M.B.A. z zakresu finansów na University of Texas. Wcześniej ukończył Rachunkowość na Lehigh University. 
W latach 2012-2017 Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy w Emitel. Wcześniej związany z UPC Polska jako Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy oraz z firmą CEDC, w której jako Wiceprezes odpowiadał również za kwestie finansowe.Doświadczenie zawodowe zdobywał także na stanowiskach menedżerskich w firmach Coca-Cola czy Ernst&Young. 
 
Albo- 
 
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Politechniki Poznańskiej (Instytut Elektroenergetyki) oraz członkiem ACCA, międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości. Posiada też uprawnienia do zasiadania w Radach Nadzorczych spółek Skarbu Państwa. 
Wcześniej przez blisko 3 lata zarządzał Pionem Finansów i Regulacji w Energa-Operator. W latach 2007-2009 pełnił funkcję Wiceprezesa Polskich Linii Lotniczych LOT.  
 
Lub 
 
jest absolwentem studiów MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wcześniej ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą oraz Akademię Ekonomiczną w Krakowie. 
 
Pod jego kierownictwem Integrated Solutions w ciągu pięciu lat z pozycji startupu urósł do czołowego gracza rynku IT, co roku zwiększającego przychody o kilkadziesiąt procent. W latach 20092012 Leszek Hołda był również dyrektorem projektu Orange UEFA Euro 2012, w którym zarządzał ponad 1000 osobowym zespołem odpowiedzialnym za obsługę technologiczną w Polsce oraz za aktywacje praw marketingowych w 11 krajach Europy.  
https://www.pkpenergetyka.pl/O-PKP-Energetyka/O-nas/Wladze 
 
A ja ? 
Cóż . 
Mój etat zlikwidowano.
32. Dodane przez Ja, w dniu - 20-01-2019 07:17
A ja proszę aby Pan Prezydent podłączył raczej o zimowe utrzymanie dróg dla dawnej piątki. WZDW nie przejął się tym, że to jego drogą. Trzy razy od początku stycznia, było tam fatalnie ślisko i zero reakcji.
33. Dodane przez Jurek, w dniu - 20-01-2019 13:13
Pociągi z Wrocławia do Warszawy nie jeżdżą przez Poznań z powodu Pendolino. Unia wyłozyła kase, ale niemieckie koleje wymogły by Pendolino nie jeździły na trasie Berlin-Moskwa (w tym Poznań Warszawa) bo to by była nieuczciwa konkurencja bo one kasy nie dostały. Skoro Pendolino omija Poznań to PKP robi wszystko by uniknąć konkurencji dla Pendolino. I rządzący do tego wycieli konkurencję w postaci kolei regionalnych na trasach dalekobieżnych. Koleje regionalne z Poznania mogły doprowadzić do bankructwa PKP Intercity. Jeździły punktualniej, o lepszych godzinach i taniej! Tak więc warszawka nas załatwiła biorąc kasę na Pendolino i kasując konkurencję. Gra idzie o kosmiczne pieniądze i nikt tu nie chce się oglądać na paru ludków z Leszna jadących do Wawy. Pozostaje nam dojazd autem do Poznania. A w takim wypadku konkurencyjny bywa już samolot.
34. Dodane przez kolej, w dniu - 20-01-2019 17:39
Bardzo mądry, zrozumiały komentarz 33.
35. Dodane przez jola, w dniu - 24-01-2019 15:56
Dzien Dobry Pan borowiak dobrze mysli musi pociog z Leszna bezposrednio do Warszawy kiedys bylo fajnie jestem starszo kobiete musialo przesiadka do Poznania pozdrawiam panu Brawo prosze Pana niech pan skieruje napisac list dzis przyjechalam z Warszawy i dlatego czytam
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj