Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Leszno arrow Chcą cmentarza dla zwierząt

Petycję podpisało ponad 250 osób

Chcą cmentarza dla zwierząt

24.01.2019. Radio Elka, Jarek Adamek

Grupa mieszkańców Leszna złożyła do prezydenta petycję w sprawie utworzenia grzebowiska dla zwierząt. - Nie chcemy, by traktowano je jak odpady - napisali autorzy apelu. Poparło ich ponad 250 osób.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Petycja dotyczy utworzenia cmentarza dla zwierząt, ulokowanego - jak czytamy - na uboczu gminy. Nazwiska inicjatora Urząd Miasta nie chce na razie podawać, ze względu na ochronę danych osobowych. -Kiedy odchodzą nasi czworonożni przyjaciele,
psy i koty, chcemy się z nimi godnie pożegnać, a nie oddawać ich do utylizacji
- piszą autorzy apelu - nie chcemy traktować naszych zwierząt jak odpady komunalne i nie chcemy ich bezprawnie i potajemnie zakopywać pod płotem pod osłoną nocy.

Autorzy zwracają uwagę, że na świecie, nawet w niewielkich cmentarze dla zwierząt są normą. -Brak takiego rozwiązania w XXI wieku to rzecz zawstydzająca - piszą. Pod petycją podpisały się 254 osoby - zarówno z Leszna, jak i sąsiednich gmin. Paulina Janowicz z Urzędu Miasta Leszna zapewniła, że pomysłem samorząd się zajmie. -W przyszłym tygodniu odbędzie się robocze spotkanie, podczas którego będziemy zastanawiać się nad możliwością stworzenia grzebowiska - powiedziała Radiu Elka - wezmą w nim udział przedstawiciele Miejskiego Zakładu Zieleni, Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz gminy Święciechowa. Petycja trafi też na obrady Rady Miejskiej, jednak nie na najbliższą sesję, zaplanowaną na 31 stycznia.

 
Komentarze (130)
1. Dodane przez 12345, w dniu - 24-01-2019 14:53
Kamieniarze już zacierają ręce!
2. Dodane przez Ania, w dniu - 24-01-2019 15:03
Czekamy na pozytywne rozstrzygnięcie
3. Dodane przez Kuba, w dniu - 24-01-2019 15:05
To może jeszcze chrzest, komunie i bierzmowanie dla piesków ?
4. Dodane przez Kocham zwierzeta, w dniu - 24-01-2019 15:16
Nareszcie ktoś o tym pomyślał.Dziękuję
5. Dodane przez Iwona, w dniu - 24-01-2019 15:17
Bardzo dobry pomysł!
reklama
6. Dodane przez Kret, w dniu - 24-01-2019 15:24
Nareszcie !!! Wiem, ze już w roku 2017 radna Barbara Mroczkowska dała początek tej inicjatywie. Pomysł jej spotkał się z dużym zainteresowaniem i poparciem właścicieli zwierząt domowych. Chyba najwyższy czas sfinalizować tę inicjatywę. Podczas jakiś uroczystości na stadionie sam podpisywałem tę petycję,
7. Dodane przez M, w dniu - 24-01-2019 15:28
W pełni popieram.
8. Dodane przez Xxx, w dniu - 24-01-2019 16:03
Super pomysł!
9. Dodane przez Haus, w dniu - 24-01-2019 16:12
Popieram ! Popieram ! Popieram ! 
 
Czekamy na pozytywne sfinalizowanie tej inicjatywy !
10. Dodane przez PSIAKI, w dniu - 24-01-2019 16:27
BARDZO DOBRY POMYSŁ,CIĘŻKO JEST SWOJEGO KOCHANEGO PSIAKA ODDAĆ DO UTYLIZACJI.D
11. Dodane przez S., w dniu - 24-01-2019 16:29
Popieram całkowicie. Moje zwierzęta nie są śmieciami, by je utylizować po śmierci.
12. Dodane przez xyz, w dniu - 24-01-2019 16:43
Do kom. 3 Kuba 
Co ma wspólnego miejsce, gdzie ludzie będą mogli godnie pochować swoje zwierzęta z sakramentami? Nikt przecież nie mówi o pogrzebach z udziałem księdza, tylko o stworzeniu miejsca... jeśli nie lubisz zwierząt, to chociaż nie kpij z poważnych spraw
13. Dodane przez Ola, w dniu - 24-01-2019 16:43
Komentarz trzeci chyba nie cierpi zwierzat.Popieram,super pomysł.  
14. Dodane przez Pawel, w dniu - 24-01-2019 16:58
Powoli brakuje miejsc na grzebanie ludzi, a wy jeszcze chcecie mieć cmentarz dla zwierząt!? Ręce opadają.
15. Dodane przez Jerzy, w dniu - 24-01-2019 17:10
Są naszą miłością godne spoczywanie z całym szacunkiem należy się dla nich
16. Dodane przez aktorstwo na pokaz, w dniu - 24-01-2019 17:16
Jeszcze oby po tych waszych kochanych psiakach chciało wam się sprzątać to byłoby ok. Na zwrócenie uwagi, by pani posprzątała po swoim psie kupki, usłyszałam - on jest malutki. Myślałam, że z papci wyskoczę! A co by było gdyby był dużutki? Zapewne podobnie - nie mam łopaty przy sobie! Każdemu srajkowi będę robić zdjęcia i publikować ich właścicieli!
17. Dodane przez Gorowianka, w dniu - 24-01-2019 17:18
Jak się komuś nie podoba to niech po prostu nie uczestniczy w tym, bez zbędnych slow krytyki, moim zdaniem bardzo dobry pomysł!
18. Dodane przez Przemek, w dniu - 24-01-2019 17:22
Kuba z kom.3 nigdy nie opiekował się żadnym zwierzakiem lub miał chomika nad którym się znęcał więc innych nie rozumie. Daj sobie na wstrzymanie troglodyto bo sam możesz skończyć pod płotem. Pamiętaj jak Kuba Bogu itd.
19. Dodane przez _aress__, w dniu - 24-01-2019 17:29
Wspaniała inicjatywa którą w pełni popieram. Komentarz nr. 3 niestosowny i aż szkoda go komentować.
20. Dodane przez Ona, w dniu - 24-01-2019 17:31
Brawo popieram gdzie można złożyć podpisy było by więcej chetnych!
21. Dodane przez Zen, w dniu - 24-01-2019 17:32
Zastanawiam się co mają w głowie, ludzie tacy jak autor komentarza 3.
22. Dodane przez Do kom 12, w dniu - 24-01-2019 17:33
"Poważnych spraw" hahahaha
23. Dodane przez jjjjj, w dniu - 24-01-2019 17:41
dlaczego ma byc to finansowane z moich podatkow mowie zdecydowanie nie. a jesli ktos chce niech sobie kupi ziemie zalatwi formalnosci (...)
24. Dodane przez Kuba, w dniu - 24-01-2019 17:43
Jak tak kochacie zwierzęta to zamiast tej inwestycji wesprzyjcie te, które żyją w schroniskach. Możecie potępiać mój komentarz nr 3, ale w przeciwieństwie do Was ja już dokładałem parę złotych do różnych zbiórek na schroniska. Ale za marnotrawieniem środków w taki sposób nie jestem. Pomagajmy żywym zwierzętom - martwym już jest wszystko jedno, ten cmentarz jest tak naprawdę po to abyście wy poprawili swoje samopoczucie po śmierci pupila, ale zwierzakowi to w żaden sposób nie pomaga. Wbrew pozorom bardziej przejmuje mnie los zwierząt niż większość tu komentujących, ale ja się martwię losem tych żywych.
25. Dodane przez LONI, w dniu - 24-01-2019 17:55
Mój pies to moja rodzina,należy się godny pochówek.Dlatego popieram pomysł w 100%.Pozdrawiam serdecznie.
26. Dodane przez iga, w dniu - 24-01-2019 18:06
Przyłączam się do 20
27. Dodane przez alek, w dniu - 24-01-2019 18:11
popieram ten pomysł,zwłaszcza dla właścicieli psów,którzy nie mają swoich ogrodów ,działek itp.Sam miałem przez 17lat pieska i jak odszedł na wieczne łowy to go zagrzebałem na swoim ogrodzie.Ludzie ,którzy nie mają pieska i nie mieli do czynienia ze śmiercią swojego pupila nie rozumieją problemu tego i nie zrozumieją.
28. Dodane przez Halinka, w dniu - 24-01-2019 18:15
a może by tak zamiast tego obiady dla dzieci w szkołach? ;/
29. Dodane przez Piesio i kocio, w dniu - 24-01-2019 18:19
Posprzatajcie odchody po swoich przyjacielach, a potem zgloscie petycję o miejsce na pochówek.
30. Dodane przez pab, w dniu - 24-01-2019 19:02
Dla mnie pomysł potwierdza niestety pewną obecną tendencję, że idziemy w kierunku zbytniego uczłowieczania zwierząt. To przykre bo jednocześnie odczłowieczamy samego człowieka. No ale jest grupa, która widzi potrzebę, to też mieszkańcy, podatnicy to może trzeba pomyśleć. Tylko pytanie - Dlaczego w Lesznie ? Tutaj ziemia ma największą wartość. Może któraś z sąsiednich gmin przeznaczy kawałek jakiegoś nieużytku aby kopać tam truchło.
31. Dodane przez z boku, w dniu - 24-01-2019 19:03
Witam ! cmentarz będzie bezwyznaniowy czy parafialny?
32. Dodane przez na tak, w dniu - 24-01-2019 19:10
Przestańcie z tymi dzieciakami bo bociany ich raczej nie przyniosły :(  
 
do 20 też sie przyłączam do podpisu
33. Dodane przez Arsen, w dniu - 24-01-2019 19:12
Proponuję zająć się kupami swoich pupili. Proponuje też spacer przez pl. Metziga. Jak na polu minowym:(
34. Dodane przez jo, w dniu - 24-01-2019 19:12
a msze tez bedą ? ratusz sie sypie ludzie głoduja a oni pierdołami sie zajmuja
35. Dodane przez Manitu, w dniu - 24-01-2019 19:14
Do kom 14 jesteś d....em
36. Dodane przez kaja, w dniu - 24-01-2019 19:19
świetny pomysł! nic nigdy nie bolało mnie tak jak to, gdy nie dość, że musiałam podjąć decyzję o uśpieniu mojego przyjaciela, który był ze mną 17 lat, to jeszcze musiałam oddać jego ciało do utylizacji jakby był jakimś śmieciem. chętnie podpiszę petycje jeżeli będzie taka potrzeba.
37. Dodane przez do 28, w dniu - 24-01-2019 19:22
Przecież są obiady w szkołach,do 24,już nic nie pisz ! Popieram pomysł,zawsze dobrze odwiedzić swojego ulubieńca na cmentarzu,powspominać zasługuje na to !
38. Dodane przez LOL, w dniu - 24-01-2019 19:22
Jak tam szanownym zwolennikom zależy na pochówku pupila, to nic prostszego znaleźć w sieci prywatny cmentarz i pojechać tam i pochować pupila. A tak na fanaberię 300 osób będzie składać się 60 000. Pomagajmy ŻYWYM ZWIERZĘTOM, a nie WŁAŚCICIELOM nieżywych.
39. Dodane przez x, w dniu - 24-01-2019 19:25
Co za IDIOTYZM !!
40. Dodane przez hbm, w dniu - 24-01-2019 19:38
do wszystkich znawców psich odchodów!!!nieraz byłem świadkiem załatwiania swoich fizjologicznych potrzeb w publicznych miejscach przez nas-ludzi cywilizowanych,zacznijmy porządki od siebie
41. Dodane przez Kompost, w dniu - 24-01-2019 19:43
Ot i zagrzęnzlim. 
 
Faktycznie pochówek może być bezobrzędowy. 
Przede wszystkim interesuje mnie koszt składowania zwierzątka . 
Cena będzie ryczałtem za miejsce na 20 lat z możliwością dochówku kolejnych padniętych lub upolowanych zwierzątek? 
 
Czy może raczej od kg padniętej tuszki na m2 ? 
 
No jest problem . 
Trzeba to jakoś uczciwie skalkulować aby nie było , że to tylko dla psów. 
 
Bo myszki na sztuki to by za drogo wychodziło. 
Jak ktoś ma konia albo psa bydlaka to wiadomo , że woli za sztukę płacić a nie za kilo. 
 
No i mam nadzieję , że niekompletne zwierzaki też będzie można chować. 
No bo jak mi się kura wynosi to na rosół idzie no to bym se pochował ze spokojem resztki z uboju a czasem nawet całą bo niektóra to do zjedzenia już nie nadaje. O! Czasem i królika się kropnie to by się i futerko pochowało o bo hodować pewnie nienowocześnie. 
 
No i uważam , że chowane truchła bez trumienek i reklamówek foliowych powinny mieć zniżki. 
Wiadomo ekologia. 
 
Tak to by mogła być fajna sprawa dla drobnych hodowców co mają resztki z uboju . 
 
W normalnym świecie jak komuś coś zdechło to zakopywał na ogrodzie najlepiej pod orzechem  
 
Teraz jak kret zdechnie to go trzeba na powierzchnię wydobyć bo pół miasta się wytruje jak się na działce rozłoży.
42. Dodane przez Popieram, w dniu - 24-01-2019 20:41
Sam miałem psa i problem co zrobić po jego zejściu. 
Proponuję tylko żeby podejść do sprawy poważnie i unikać słowa CMENTARZ w odniesieniu do tego miejsca a stosować bardziej stosowne określenie GRZEBOWISKO dla zwierząt.
43. Dodane przez jestem przeciw, w dniu - 24-01-2019 20:54
Jestem przeciw.
reklama
44. Dodane przez Wulkan, w dniu - 24-01-2019 20:55
Szkoda, że nei było to nigdzie nagłośnione bo sam chętnie bym się podpisał
45. Dodane przez ola, w dniu - 24-01-2019 21:13
brawo wspaniały pomysł.oby się udało
46. Dodane przez ja, w dniu - 24-01-2019 21:22
Dlaczego to nie może być prywatna inicjatywa, tak, jak usługi weterynarzy nie są finansowane przez NFZ. Panie Prezydencie, proszę zapytać wszystkich mieszkańców Leszna i pilnować pieniędzy podatników.
47. Dodane przez koszty właścicieli psów, w dniu - 24-01-2019 21:23
Tak, ale prywatny.
48. Dodane przez Właściciel psa, w dniu - 24-01-2019 21:54
Jak ktoś napisał mamy 21 wiek a wy zachowujecie się jak w średniowieczu wasze psy srają i po nich nie sprzątacie. Najpierw nauczyć się sprzątać a potem cmentarz.
49. Dodane przez ???!!!, w dniu - 24-01-2019 21:55
No więc w takim razie niech się WŁAŚCICIELE piesków ściepną kasą i wybudują sobie takie coś, a nie żeby z naszych podatków to robić ???!!! 
Za swoje fanaberie trza płacić, a nie żebrać od innych !!!
50. Dodane przez J., w dniu - 24-01-2019 21:55
A ja poproszę łączkę pamięci dla skremowanych ludzkich zwłok. M.in. dla siebie. Tak chciałbym zakończyć swój ziemski padół. A w grupie zawsze raźniej ;)
51. Dodane przez Miranda de La Hoya Cardinal, w dniu - 24-01-2019 22:02
Oto wizytówka naszych czasów. Pod artykułem dot. bezdomnych ludzi raptem kilka głosów dyskusji a w sprawie zdechłych zwierząt ponad 40. Straszne.
52. Dodane przez Haha, w dniu - 24-01-2019 22:17
Do 41 - pozamiatałeś, ale się uśmiałam
53. Dodane przez fx, w dniu - 24-01-2019 22:28
Ciekawe kto będzie ponosił koszty utrzymania takiego miejsca? Może tzw. prolongata na min. 20 lat lub więcej? Bo bardzo w to wątpię aby taka osoba po roku jeszcze o tym miejscu pamiętała, bo będzie już zajęta kolejnym pupilem. Podsumowując 2 tys. złotych na 20 lat i możecie sobie robić cmentarz - przecież to tylko 100 zł na rok, to wcale nie dużo skoro tak kochacie swoje pupilki.
54. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 24-01-2019 22:31
Popieram i też dopisuję się do tej listy!
55. Dodane przez Szymi, w dniu - 24-01-2019 22:46
Brawo, w końcu!!! 
mega pomysł
56. Dodane przez do 41, w dniu - 24-01-2019 22:57
Dzięki za merytoryczną analizę i rzeczowe argumenty! Takich komentarzy tu potrzeba.
57. Dodane przez nowy, w dniu - 24-01-2019 23:01
Pewnie z Kodu pomysł się wziął .....
58. Dodane przez lukasz, w dniu - 24-01-2019 23:06
Proponuję aby wszyscy przeciwnicy tez zbierali podpisy no i pewnie się okaże, że tych podpisów będzie więcej :-)Proponuję do lasu pod jakieś fajne drzewko i wszyscy będą zadowoleni.
59. Dodane przez rh, w dniu - 24-01-2019 23:37
juz zamknietymi oczami widze pogrzeb konia.... , w koncu ma prawo byc umilowanym zwierzakiem. UTYLIZOWAC , a proohy z krematorium mozecie zabrac do domu i zrobic w salonie oltarzyk. piekne to..prawda??
60. Dodane przez Janko Valski, w dniu - 24-01-2019 23:44
A ja ciekaw jestem, co o tym wszystkim sądzi pani Urszula Chudak?
61. Dodane przez Do Halinka, w dniu - 24-01-2019 23:45
Przecież jest 500+ i 300+ nie ma już głodnych dzieci
62. Dodane przez El_classico, w dniu - 25-01-2019 00:13
NIkt wam nie każe ich przecież oddawać do utylizacji. Proszę bardzo - Poznań, Wrocław - indywidualna kremacja kosztuje 800 zł... Po tylu latach życia z psem sam przechodziłem problem jego "utylizacji" i uznałem iż ten sposób będzie dla mnie najmniej "bolesny" i bez konieczności kopania w zmarzniętej ziemi, w niezgodzie z przepisami. Osoby, które nie miały zwierząt, nie rozumieją czy jest strata zwierzaka po kilkunastu latach bycia z nim razem. Dlatego polemika zwolenników i przeciwników nie ma sensu...
63. Dodane przez do kom 23, w dniu - 25-01-2019 00:23
Ja też sobie nie życzę by kościół katolicki był finansowany z moich podatków jednak niewiele mogę zrobić.
64. Dodane przez do kom 3, w dniu - 25-01-2019 00:24
Moje koty są ateistami i zwisają im wszelkie zabobony z sakramentami.
65. Dodane przez do kom 49, w dniu - 25-01-2019 00:29
Niech zdeklarowani katolicy utrzymują swój kościół za swoje pieniądze. Wtedy pogadamy na temat utrzymywania czegoś za czyjeś podatki.
66. Dodane przez Bono, w dniu - 25-01-2019 00:30
Ci co są przeciwko to chorzy ludzie bez uczuć jestem za!!
reklama
67. Dodane przez Super, w dniu - 25-01-2019 05:05
Ale jedna sprawa ,,za darmo umarło,, 1000 zł za miejscówke na 20 lat i jakiś wybieg dla psiaków w środku cmentarza,co by się z miejscem oswajały,oczywiście ławeczki dla pogrążonych w żałobie ,do medytacj i wspominania milusińskich.
68. Dodane przez Do 28, w dniu - 25-01-2019 06:33
Obiad dla swoich dzieci sama ugotuj,masz 500plus to czego jeszcze chcesZ?dobry pomysl,jestem za
69. Dodane przez Janek, w dniu - 25-01-2019 07:47
Jakie "grzebowisko"!? Po prostu "cmentarz dla zwierząt"!
70. Dodane przez Belfer, w dniu - 25-01-2019 07:55
Jakie zwierzęta będzie można chować. Czy np kanarki, papużki albo konie. Czy tylko psy i koty
71. Dodane przez kondi, w dniu - 25-01-2019 08:11
świetny pomysł, byle tylko nie za pieniądze publiczne, chcesz pochować pieska - płacisz , proste
72. Dodane przez Popieram kom16, w dniu - 25-01-2019 08:17
Popieram komentarz 16. Ale i nie mam nic przeciwko temu żeby cmentarz powstał. SPRZĄTAJĄCE PO SWOICH PUPILACH A HEJTERÓW BĘDZIE MNIEJ!!! PROSTE
73. Dodane przez do kom. 30, w dniu - 25-01-2019 08:19
nikt nie uczłowiecza zwierząt, zwierzęta nawet by nie chciały być takimi wrednymi stworzeniami jak człowiek. Pamiętaj że są ludzie, którzy wolą zwierzęta od ludzi.
74. Dodane przez Lopez, w dniu - 25-01-2019 08:36
jestem za, jak ktoś już pisał wcześniej. trzeba poważnie podejść do tematu. Przede wszystkim nie powinno być dowolności w stawianiu "pomników". wg mnie powinny to być małe, wszystkie równe tabliczki.
75. Dodane przez I coraz większy strach..., w dniu - 25-01-2019 08:48
Czytam te komentarze i... boję się tego społeczeństwa, w którym przyszło mi żyć...
76. Dodane przez Krzychu rolnik, w dniu - 25-01-2019 08:57
Będę mógł moje kochane świnki pochować jak nam zdychają czasem, krówka jedna też już niebawem umrze nam żona będzie bardzo dumna z was, że nareszcie wywalczyliście cmentarz w tym chorym państwiee pis
77. Dodane przez do kom 30, w dniu - 25-01-2019 09:13
Dlaczego niby idziemy w kierunku "zbytniego" uczłowieczania zwierząt? Skąd wiadomo, że zbytniego? Może za bardzo przyzwyczailiśmy się, że jesteśmy panami wszelkiego życia na Ziemi? Zniszczyliśmy już znaczną część przyrody na świecie i zniszczymy jeszcze sporo nim do większości dotrze, że to, iż możemy zrobić co chcemy ze zwierzętami nie uprawnia nas do eksterminacji zwierząt. Sami jesteśmy zwierzętami, tylko trochę mądrzejszymi od innych. Powinniśmy dbać i szanować naszych braci mniejszych, a po ich śmierci nie wyrzucać ich na wysypisko. Tym którzy nie lubią zwierząt obiecuję, że nikt ich nigdy nie zmusi do oglądania zwierzęcego cmentarza, tak samo jak nikt ich nie zmusza do wizyt w schroniskach dla zwierząt.
78. Dodane przez ja, w dniu - 25-01-2019 09:15
Nie jesteśmy przeciwni pod warunkiem, że to będzie na koszt właścicieli zwierząt. Tak samo powinno wyglądać finansowanie każdego kościoła - wyłącznie ze składek wyznawców.
79. Dodane przez PIOTR, w dniu - 25-01-2019 09:27
do wszystkich komentarzy , jestem za w miejscu schroniska dla zwierząt , bo dzięki Waszej miłości schronisko nie będzie potrzebne....
80. Dodane przez Bogdan Śrutok-Gąsienica-Curuś, w dniu - 25-01-2019 09:39
Ubijom latem setki tysiunców much i komarów. Wdzierajum sie do obory i zundlum owiecki i krowy hej. Zbiyrum je do worecka jutowego hej. Bydum wreście mioły godny pochówecek hej. Rezerwuje tysiunc parceli.
81. Dodane przez Jony, w dniu - 25-01-2019 09:57
Jestem za ale jyz widzę jak Jola z Marysia będą miały zapłacić za pochowanie dzeka albo innej suni to jaki larum sir podniesie. Jestem jak najbardziej za ale unormowane wszystko i jasno określone zasady działalności a nie samowola. No i gwarancje ze cmentarz będzie istniał za 20-30 lat.
82. Dodane przez Do komentarza 73, w dniu - 25-01-2019 10:33
Tak. Czasem ludzie ,którzy nie potrafią kochać człowieka , nie potrafią się uniżyć, poddać panowaniu drugiego; oszukują się, udając miłość do zwierząt. Taka to miłość - ja jestem panem
83. Dodane przez do 81, w dniu - 25-01-2019 10:36
filozof się znalazł! a jak myślałeś? że Borowiak powie "zgadzam się, grzebcie!" i ludzie zaczną ryć gdzie popadnie?! samo przez się wiadomo, że takie sprawy regulowane są przepisami prawa, weź się nie ośmieszaj!
84. Dodane przez Tomek, w dniu - 25-01-2019 10:38
Jestem przeciw. Na miłość boską nie porownujcie ludzi do piesków. Moze jeszcze znicze palcie. Debilizm
85. Dodane przez 2017, w dniu - 25-01-2019 10:55
Prezydent Łukasz Borowiak odpowiedział, że planów takich nie ma, choć jest otwarty na propozycje, na przykład podmiotów prywatnych. 
http://elka.pl/content/view/86246/80/
86. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 25-01-2019 11:00
No ,że ja tego artykułu wczoraj nie czytałem , ale jestem usprawiedliwiony , gdyż odwiedził mnie sąsiad , a po jego wizycie rzadko kiedy czytać w ogóle umiem.Teraz do meritum Pan Panie Prezydencie niech nas nie straszy ujawnianiem danych osobowych .Otóż Ustawa o RODO weszła w życie 25 maja ubiegłego roku , a z inicjatywą budowy cmentarza dla zwierząt wyszła krótko przed wyborami , a więc w październiku Pani Barbara Mroczkowska z partii totalnych gladiatorów i myślę ,że ona nadal za tą inicjatywą stoi.Po bardzo burzliwej dyskusji w ubiegłym roku nie doszliśmy do żadnych wniosków końcowych , gdyż nikt nie rozwiązał mojego akurat problemu czy konie i kanarki mają na jednym cmentarzu leżeć . Z drugiej jednak strony Pani Barbara ma rację , gdyż rozwinęłyby się nam usługi w trzech dziedzinach - stolarstwie,kuśnierstwie i introligatorstwie. Konie wiadomo ,że pójdą w dechy , natomiast kanarki na pożegnanie z gałganków powinny mieć futerko, a introligator z tektury zrobi im kolorową owalną trumienkę -pozdrawiam
87. Dodane przez LENA, w dniu - 25-01-2019 11:05
Popieram w 100 % !!!!
88. Dodane przez do 78, w dniu - 25-01-2019 11:29
Jeśli ktoś wziął zwierzę np. ze schroniska i odciążył przez to budżet miasta, czy po śmierci zwierzaka miasto nie może chociaż pokryć kosztów zwierzęcego cmentarza? Koszty związane z utrzymaniem, leczeniem zwierząt i tak są duże. Ludzie nie biorą tych zwierząt ze swojego widzimisię, ale z litości. Niech się składają na tę litość wszyscy tak jak składają się na schroniska.
89. Dodane przez Emeryt-obserwator., w dniu - 25-01-2019 12:00
TA mądrość przychodzi dopiero z wiekiem , niekażdy PIES jest PSEM , a Człowiek Człowiekiem.
90. Dodane przez zwyczajny, w dniu - 25-01-2019 12:06
Kto nie lubi zwierząt nie lubi LUDZI a prawdopodobnie także i siebie. Te typy tak mają- jak mawia mój mechanik samochodowy.
91. Dodane przez akr, w dniu - 25-01-2019 12:19
To jest najlepszy pomysł w historii portalu elka
92. Dodane przez ,,,, w dniu - 25-01-2019 12:36
No to teraz dobrego inwestora poszukać i kasę ktoś będzie kręcił:-) Trumienki,panowie kopiący,pan prowadzący,płaczki...niezły interes można by zrobić
93. Dodane przez Robercik, w dniu - 25-01-2019 12:46
Ukochany kraj, podział rodaków ciąg dalszy, to jest Polska !!!
94. Dodane przez Do przeciwników, w dniu - 25-01-2019 12:47
Do każdego kto stawia warunek o finansowaniu tego przedsięwzięcia z pieniędzy właścicieli zwierząt - po pierwsze nie macie nic do powiedzenia w tym temacie czy to się wam podoba czy nie :) po drugie mieszkając w tej gminie będziecie się dokładać do tego miejsca w podatkach. Jak nie pasuje to wyprowadzka do gminy gdzie takiego cmentarza nie ma. Ja rodząc się i mieszkając w Polsce także zostałem zmuszony do przystąpienia do kościoła a teraz jestem zmuszany do utrzymywania go. Jedyne co mogę zrobić to wyjefhać za granicę lub przestać pracować i płacić podatki.
95. Dodane przez ona, w dniu - 25-01-2019 13:19
dobry pomysł ale ile złości w ludziach jest a tak w ogóle 
jeśli ktoś nie lubi zwierząt to nie jest dobrym człowiekiem (:
96. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 25-01-2019 14:05
A ja sobie nie życzę dotowania prywatnej spółki Unia Leszno grubymi milionami. Cmentarz dla zwierząt jest niezbędny. Decyzja w tej sprawie to test dla rządzących miastem. Oby zdali go celująco.
97. Dodane przez busia, w dniu - 25-01-2019 14:06
Cmentarz jest zbędny ale spalarnia powinna udostępnić mieszkańcom kremację zwłok zwierząt. Prochy pupila mogą stać na półce w pokoju.
98. Dodane przez psi grabarz, w dniu - 25-01-2019 15:02
ja chetnie bede organizatorem takich pochowkow za symboliczne 3000zl :) 
 
zbieram zapisy... 
 
za chwile kundle beda mialy groby lepsze od ludzi, zapomnianych powstancow masakra
99. Dodane przez Egon, w dniu - 25-01-2019 15:07
Te 250 osób jest totalnie śmieszna w głowach się poprzewracało
100. Dodane przez Jerzy, w dniu - 25-01-2019 15:46
Proszę z serca aby takie miejsce powstało mój pupil dlamnie jak synek
101. Dodane przez dodane/postęp w stylu USA/,, w dniu - 25-01-2019 15:53
Jeszcze nie tak dawno, ....nie tak dawno przeciętny Polak naśmiewał się z cmentarzy dla psów i kotów, które są w USA i niektórych krajach w UE!, a teraz proszę znalazło sie kilku "oświeconych" i zamarzyli coś takiego w naszym mieście...żenada!. Nie ma terenów na cmentarze dla ludzi, a one marzą o pieskach... i to są zapewne ci właściciele, co nie sprzątają odchody po swoich psach, leją po kołach zaparkowanych samochodów, na klatkach schodowych, itd. Smród w parkach i miejscach spacerowych po ich pupilkach, a marzy im sie cmentarz .....żenada !!!!. Pytanie: ile taki grób twojego psa ma istnieć?, kto po twojej śmierci będzie opiekował się tym twoim grobem psa?.
102. Dodane przez luna, w dniu - 25-01-2019 16:20
Dlaczego nikt do mnie nie dotarł, również bym podpisała jestem na tak.....
103. Dodane przez Andrzej, w dniu - 25-01-2019 16:54
Super komentarz nr. 24.
104. Dodane przez cd, w dniu - 25-01-2019 16:58
kom3 nahwyrazniej nie ma psiaka w domu ze tak pi.. glupoty a do kom94 a teraz z podatkow i podwyrzek zywnosci do czego sie dokladasz??500+ i bedziesz dalej dokladal he he
105. Dodane przez Krzychu L., w dniu - 25-01-2019 17:14
JA po waszej śmierci będę opiekował się grobami waszych psów ale za odpowiednią kwotę.Wyczuwam świetny interes na głupocie i lewactwie.Niektórzy będą mieli po kilka tych grobów ci co np spacerują z 3 psami na raz (i nie sorzataja po nich) średnio po 10 latach kolejne 3 to grobów może być nawet z 10? a feekaliów w parku albo pod klatką 3 x 365 to tak rocznie tysiąc odchodów wokół wejścia od klatki. masakra jakaś
106. Dodane przez Właścicielka Psa, w dniu - 25-01-2019 17:21
Ten kto nigdy nie miał psa, nie zrozumie tego. Mieliśmy psiego przyjaciela przez 10 lat, gdy odszedł pochowalismy Go na ogródku za domem.Nadal jest blisko nas. Zawsze będziemy o naszym przyjacielu pamiętać. Ludzie, którzy nie mają takiej możliwości-np.mieszkają w bloku,napewno.chetnie by skorzystali z takiej metody pochówku swojego pupila. Jestem całym sercem za cmentarzem dla zwierzaków
107. Dodane przez Kompost, w dniu - 25-01-2019 17:45
No i znowu mowa nienawiści! 
Jak ktoś się naśmiewa to zaraz jest tylko Przeciętnym Polakiem ! 
Nie może być przeciętnym Żydem mieszkającym czasowo lub na stałe. A może z dziada , pradziada. 
Nie może być Ukraińcem potomkiem zbrodniarza z oddziałów bandery albo jego samego. 
 
Jak ktoś jest przeciw musi być tylko przeciętnym Polakiem. 
 
Może. 
Bo nawet ja jestem za tym pomysłem pod warunkiem , że ta grzebalnia będzie dla wszystkich zwierząt(gryzoni, ryb,saków, no i przede wszystkim ptaków- bo mam kury na jajka i lubię kaczki a te często są rozjeżdżane) 
a nie dla wybranych (psów) 
 
Ale nie ufam wam . 
Podzielicie zwierzęcą społeczność RP na kasty. 
Znam wasz stosunek do kaczek. 
 
Ale jest bardzo proste rozwiązanie tego problemu. 
Zróbcie to grzebalisko blisko fermy fretkowej. 
 
Zakopiecie sobie w spokoju walniecie mowę pożegnalną a na drugi dzień specjalne służby odkopią i dadzą fretką. 
 
Patrzcie na to jak na drugie życie waszego pupila taka jakby transplantacja. 
 
Kremacja nie jest dobrym rozwiązaniem zwłaszcza psów bo nawóz będzie zawierał dużo fosforanów .
108. Dodane przez Do 83, w dniu - 25-01-2019 17:53
Czytając twój wywód zastanawiam się nad twoim tokiem myślenia... czy ty zrozumiałeś dobrze wpis 81???watpie bo piszesz dyrdymały bez sensu i ładu. Kto będzie dyl gdzie popadnie?? We wpisie 81 chodziło zapewne o to ze cmentarz musi być miejski albo prywatny ale z gwarancja miasta ze będzie zarządzany wiecznie a nie przez pare lat i koniec. Włącz myslenie to nie boli
109. Dodane przez do28, w dniu - 25-01-2019 18:51
Nie mam dzieci ale mam psy,więc trafiłaś jak kulą w płot
110. Dodane przez Hah., w dniu - 25-01-2019 19:38
A może by tak zlikwidować cmentarze dla ludzi i was zakopywać pod płotem, co? Wolałabym pochować zwierze na cmentarzu niż niejednego z was.
111. Dodane przez jo, w dniu - 25-01-2019 20:24
ludzi maja gdzies a jaki bedzie kosciół w lesznie bazylika zwierzeca au au
112. Dodane przez ASDF, w dniu - 26-01-2019 11:50
KOM 41- prowda hej .trafione i z humorem.
113. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 26-01-2019 14:26
Bardzo dobry komentarz 30 , z tym ,że nie idziemy w kierunku uczłowieczania zwierząt , lecz zezwierzęcenia ludzi , gdyby tak było jak piszesz przyjacielu to zwierzęta też by należało na przykład do Kościoła prowadzić , a tu jest odwrotnie to ludzie mają przestać do Kościoła chodzić To jest program genderyzmu .Podsumowując uważam ,że Ci , którzy popierają Panią Mroczkowską w sprawie cmentarza , gdyż ona zdecydowanie za tym stoi tak jak na jesieni ubiegłego roku przed wyborami, są jej znajomymi i namówionymi za tym hejtem w sprawie cmentarza dla zwierząt Przecież ja też lubię zwierzęta , posiadam dwa koty mruczka i mikusia , ale gdy odejdą (chyba ,że ja pierwszy) to mają kwaterę u mnie w ogródku Nie dajmy się zwariować , pomóżmy lepiej za te pieniądze ludziom starszym i schorowanym, propagujmy działania klubu AA , ratujmy tych ludzi uzależnionych , samotnych , wykluczonych na margines współżycia społecznego -To są cele szczytne i ambitne , a nie cmentarz dla zwierząt.Pani Mroczkowska jeżeli Panią uraziłem to bardzo przepraszam , ale ten pomysł jest po prostu kiepski -pozdrawiam serdecznie Eugeniusz
114. Dodane przez Do 113, w dniu - 26-01-2019 17:07
Panie eugeniuszu a wie Pan że za pochowanie w ogródku kara grozi 5000 zł? Wystarczy życzliwy sąsiad A takich jak wiemy nie brakuje.
115. Dodane przez RITA, w dniu - 26-01-2019 17:10
Czekam na te chwilę mój pies ma 16 lat niedomaga coraz bardziej i nie chce mi przejść przez myśl że jest z.nami dłużej niż jedno z moich dzieci i miała bym go dac zutylizowac.Ludzie którzy nie mieli psa piszą te brednie.Bo nigdy nie doświadczyli MIŁOŚCI od czworonoga.Może i nasra w domu lecz nigdy w ludzkim sercu d
116. Dodane przez Do 113, w dniu - 26-01-2019 18:27
Ps. Przepraszam za małą literę ,do komórki mówiłam proszę o wybaczenie. Miało być Panie Eugeniuszu.
117. Dodane przez Do 115, w dniu - 26-01-2019 18:37
Pani Rito, przyjdzie czas i serce Pani powie jak to zrobić. Ja przez to przeszłam. Moje stanowcze NIE przeciw utylizacji. Pies, to przyjaciel i członek rodziny i nie zasłużył, żeby go razem z odpadkami utylizować.
118. Dodane przez do 110, w dniu - 26-01-2019 22:02
Chętnie bym się pochował na własnej działce nawet pod płotem. 
Ale nie można .  
Miał bym motywację aby dobrze wychować dzieci tak aby mnie po dwudziestu latach nie skopały i dobrze kraju broniły bo ci co wysiedlali w 1939 często nosili pieski na rękach jak.
reklama
119. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 26-01-2019 22:29
do komentarza 114 i 116 Droga Pani z Napoleona masz nie wiele on jednocześnie 8 listów dyktował, a Ty nie potrafisz mówić przez komórkę i pisać na jednym komputerze .Moi drodzy póki w Lesznie rządzi normalny przyjazny nam Pan Prezydent to tego cmentarza nie będzie, a później się zobaczy , obyśmy za daleko nie zaszli na manowce naszej kultury , obyczajów i tradycji narodowej i nie zajmujmy się rzeczami pobocznymi , póki dzwony na dzwonnicach Kościołów co dzień dzwonią genderyzm nam nie grozi , a tym którzy tak tęsknią za pseudo wolnością powiem tak jak to uczyniła swego czasu Pani Prezydentowa Komorowska "komu się tutaj nie podoba może wyjechać " i niech tak uczynią czciciele głupoty Polska jako byt narodowy nic na tym nie straci.Kochana elko .pl kończmy już dyskusję na temat cmentarzyka-serdecznie pozdrawiam Eugeniusz
120. Dodane przez Barbara Mroczkowska, w dniu - 26-01-2019 23:44
Jest mi bardzo miło,ze inicjatywa grzebowiska,czy cmentarzyska dla zwierząt , spotkała się z takim zainteresowaniem.Szanuję wszystkich państwa opinie i pokornie podchodzę do wszystkich uwag,słów krytycznych i obraźliwych komentarzy. Ale reprezentuję wyborców naszego miasta, petycja z 250 podpisami mieszkańców jest dla mnie ważnym i głośnym głosem w dążeniu do zrealizowania tej inicjatywy.Przypominam, ze kara za zakopanie psa w ogródku,lesie czy gdzie kolwiek ,zgodnie z prawem jest bardzo wysoka. A koszt utylizacji psa ,przypomnę jest dosc wysoki. Dziękuje za wszystkie komentarze ....petycja zostanie złożona na komisji skarg i petycji Rady Miasta i ten problem będzie procedowany.O wynikach sprawy ..zaiste zostaniecie państwo poinformowani.
121. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 27-01-2019 12:24
Przystojna i elegancka Pani Barbaro , o ile ma Pani mnie na myśli pisząc o obraźliwych komentarzach pod Pani adresem to ja pierwszy wyciągam do Pani rękę na pojednanie .Poglądów swoich nie zmienię , demokracja właśnie na tym polega , że choć się różnimy to stać nas na merytoryczną dyskusję Podobnie jak Pani w komentarzu 120 - przedstawię się Eugeniusz Bortel -Leszno.Jednakże lubiąc pisać na portalu od teraz zmieniam swoje logo na drugie imię , gdyż obawiam się , że Pani zwolennicy mogą obrzucić mój dom kamieniami Myślący tak jak ja na pewno by Pani tego nie uczynili - pozdrawiam serdecznie
122. Dodane przez Trener Selekcjoner, w dniu - 27-01-2019 15:17
Grzebalisko komunalne potrzebne .Będzie co zrobić z nadmiarem szczeniaczków.
123. Dodane przez kochająca zwierzętą, w dniu - 27-01-2019 16:48
jestem za tym projektem bo zwierzęta są wierniejsi od ludzi i też należy im się szacunek po ich odejściu
124. Dodane przez Kompost, w dniu - 27-01-2019 18:21
O pani moja te słowa które wklepałaś są tym co od kilku kadencji pragnąłem usłyszeć! 
\" kara za zakopanie psa w ogródku,lesie czy gdzie kolwiek ,zgodnie z prawem jest bardzo wysoka.\" 
 
Moje wzburzenie jest tym większe, że nie wspominasz o Pani o wysokości kary za zakopanie w ogrodzie konia. 
konia którego jak wielu leszczynian jestem właścicielem . 
 
A lubię sobie pokłusować. 
Kiedyś koń padnie jak my wszyscy . 
Mimo że , lubię tego przesympatycznego zwierza nie oczekuję złożenia jego prochów na cmentarzu czy w bazylice . 
 
Niemniej uważam , że nie powinno być dyskryminacji ze względu na pleć , rasę, sposób poczęcia i przyjścia na świat! 
 
Kościół nie zabrania chowania osób poczętych inwitro  
A pani przytacza tylko karę za psa ! 
 
Myślę, że to świadoma manipulacja gdyż wątpię aby za zakopanie padniętego konia, kury ,kara była mniejsza! 
 
I co Pani zamierzasz począć z padniętym kretem ?! 
Będą specjalne służby miejskie wydobywające z przydomowych  
ogrodów, parków i osiedli padnięte ze starości krety ? 
 
KRET UKAZUJE ABSURD ZAKAZU CHOWANIA PADNIĘTYCH ZWIERZĄT W OGRODZIE. 
 
PRAWO KTÓRE STANOWICIE JEST ABSURDALNE I ŚMIESZNE 
 
SUMARYCZNA ROCZNA MASA PADNIĘTYCH NA OGRODZIE MYSZY,RYJÓWEK,KRETÓW MOŻE PRZEKROCZYĆ MASĘ PSA. 
 
I na koniec pytanko ! 
Czy wynoszone kokoszki które jeszcze nie padły a nie mam sumienia z nich zrobić rosołu mogę wywieźć do lasu i wypuścić? Myślę , że lisy i wilki by załatwiły problem nie tylko z nimi. I wataha może się przydać. 
 
 
Kury od wieków biegały wolno w gospodarstwach, same znajdywały sobie pożywienie np. na pastwiskach, były to natomiast bardzo małe ilości pożywienia. Kury zaczęto przechowywać w kurnikach w ilościach od jednej do kilkuset kur dopiero pod koniec XIX wieku, bowiem wówczas dopiero zaczęto zwracać szczególną uwagę na ich wartość ekonomiczną 
 
NAWET KURA MOŻE ROZWINĄĆ SKRZYDŁA.
125. Dodane przez ODR, w dniu - 27-01-2019 18:27
No tak 250 osób stworzyło problem a rolnicy na drogi wyjeżdżają.
126. Dodane przez krk, w dniu - 28-01-2019 09:46
Czy można jeszcze podpisać petycję? I gdzie? Bardzo chętnie przyłączę się do tej inicjatywy.
127. Dodane przez foczka, w dniu - 28-01-2019 11:08
Bez przesady. Cmentarz dla zwierzat nie macie co z miejscem, pieniedzmy robić? kto wpadl na taki durny pomysł?
128. Dodane przez tom, w dniu - 28-01-2019 12:53
Uważam, że podpisów jest namiastka ponieważ nie wiadomo gdzie szukać listy celem podpisania ? 
 
Sprawa jest bardzo ważna ! 
Bądźmy w końcu cywilizowanym miastem.
reklama
129. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 28-01-2019 17:39
Gdyby ludzie wiedzieli o tej petycji,podpisów byłoby znacznie znacznie więcej.
130. Dodane przez DobPana Egeniusza, w dniu - 28-01-2019 22:25
No nie ukrywam że jest mi bardzo przykro byłam bardzo grzeczna, przeprosiłam za moje niestosowne zachowanie i co dostałam w zamian????? reprymendę ???Pan sobie daruje i żałuję że się odezwałam do Pana.Wydawało mi się,że pan podchodzi Pan do tematu bardzo merytorycznie ale okazuje się że Pan lubi bardzo przykopać, ani na to nie zasłużyła,na to Co Pan odpisal. Pierwszy komentarz NA ELCE I ostatni.  
PRZYKRO MI 
Pozdrawiam
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Gronowo ul. gronowe ... Leszno 479000
Przestronne mieszkan... Leszno 332037
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj