Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Czy pijany może być przyjęty na oddział szpitalny?

W sobotę przesłuchanie podpalacza

Czy pijany może być przyjęty na oddział szpitalny?

22.02.2019. Radio Elka, Emilia Wojciechowska

W sobotę (23.02) zostanie przesłuchany i usłyszy zarzuty 53-latek, który spalił salę chorych na oddziale chirurgicznym Wojewodzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie. Mężczyzna był pijany, w chwili przyjazdu karetką na szpitalny oddział ratunkowy miał ponad 3 promile alkoholu. Po tych wydarzeniach, w audycji "Temat dla reportera" słuchacz Radia Elka zadał pytanie czy szpital powinien przyjąć pijanego? - Jesli jego stan zdrowia tego wymaga to tak - odpowiada dyrektor WSZ, Tomasz Karmiński i dodaje: pacjent pijany jest nadal pacjentem i jest człowiekiem. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Mężczyzna został przywieziony do szpitala karetką pogotowia ratunkowego w czwartek (21.02) około godziny 19. Miał uraz głowy, był też w stanie znacznego upojenia alkoholowego. - Miał ponad 3 promile - powiedział dyrektor, Tomasz Karmiński. Po niezbędnych badaniach lekarz uznał, że pacjent musi zostać na obserwacji. - Trzeba było sprawdzić czy uraz nie doprowadził do uszkodzenia struktur mózgowych - powiedział T.Karmiński.

53-latek został skierowany
na oddział około 22.00. Kilkanaście minut później zaprószył ogień w sali, w której został umieszczony. Podpalił materac, a potem wybiegł na korytarz i groził personelowi i innym pacjentom. Chciał też podpalić inne pomieszczenia. Konieczna była ewakuacja 26 pacjentów.

Na miejscu natychmiast pojawiła się straż pożarna. Z uwagi na charakter obiektu zadysponowano 8 wozów strażackich. - Na szczęście pożar nie rozprzestrzenił się poza obręb jednej sali - powiedział Rafał Wypych, rzecznik KP PSP w Lesznie. - Jednocześnie z ewakuacją pacjentów przez personel, drzwi do palącej się sali zostały zamknięte, dzięki czemu ogień nie przedostał się na korytarz i do innych pomieszczeń - dodał Wypych. Spłonęło wyposażenie pokoju: łóżko, telewizor, stolik, okopcone są ściany. Szpital oszacował straty na 50 tys.zł.

Sprawcę zatrzymano i przewieziono na komendę. W chwili zatrzymania przez policjantów mężczyzna miał 1,8 promila alkoholu. Po przesłuchaniu, które ma się odbyć w sobotni poranek, okaże się jakie zostaną mu postawione zarzuty.
Po tym zdarzeniu w audycji Radia Elka "Temat dla repoertera" pojawiło się pytanie, czy pijany pacjent może zostać
przyjęty na oddział szpitalny? Zadaliśmy je dyrektorowi szpitala, Tomaszowi Karmińskiemu:

- Pacjent pijany jest nadal pacjentem. Pacjent pijany jest też człowiekiem. Nie możemy odmówić wykonania usług medycznych, diagnostyki i leczenia z tego powodu, że ktoś nadużył alkoholu. Jeśli stan zdrowia takiego pacjenta tego wymaga, albo istnieje uzasadniona obawa, że może się coś z pacjentem wydarzyć i lepiej żeby przebywał na oddziale, to taką decyzję lekarze dyżurni podejmują i tak było też w tym przypadku - powiedział dyrektor.

Pojawiło się też pytanie dlaczego pacjent miał zapalniczkę przy sobie? Dyrektor odpowiedział, że wielu pacjentów ma zapalniczkę czy zapałki. - Personel nie może drobiazgowo kontrolować pacjentów szpitala, to mogłoby być odebrane jako restrykcje czy wręcz represje. Zakładamy, że osoba, która trafia do szpitala chce się leczyć, a nie demolować szpital - odpowiedział Karmiński.
 
Komentarze (36)
1. Dodane przez tom, w dniu - 23-02-2019 07:04
Ciekawe czy Pan Karmiński tak samo by się wypowiadał jakby cała buda wyleciała w powietrze i zginęliby ludzie?Gdzie była ochrona szpitala.To nie do wiary,że w dzisiejszych czasach Pan Dyrektor tak słabo dba o bezpieczeństwo nie tylko swoich pracowników a przede wszystkim pacjentów szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych.Mam nadzieję,że to co nie powinno się wydarzyć a się stało otworzy chociaż trochę oczy Panu Dyrektorowi.
2. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-02-2019 08:23
Dziwne tłumaczenia. Jakieś 3mies temu zawiezlismy tatę do szpitala na sor z silnym bólem głowy. Dwa tyg wcześniej przed wizytą, miał lekki wypadek ale nie narzekał, zlekcewazyl to bo jak to facet czuł się dobrze. Do setna jesteśmy na Sor czekamy ponad 2godziny. Wchodzimy do gabinetu a doktor mówi, teraz to już przeswietlenie nie potrzebne, jak to było już dwa tyg temu. Do jasnej ciasnej to głowa nie ręką nie noga. Każdy dobrze wie że uraz wewnętrzny może dopiero dać objawy po jakimś czasie. Nie wspomnę jak potraktowany został pacjent pod wpływem alkoholu przed nami. Długo by pisać, ale zawsze nagrywam sobie to co może kiedyś się przydać. Mam nadzieję że opamietaja się, Pijak też człowiek. Tak jak Pan dyrektor się wypowiedział. Ale czy Pan wie co się dzieje tam naprawdę, to trzeba głośno mówić. Tylko ludzie się boją, bo jak kiedyś tam trafią, mogą za prawdę być potraktowano jeszcze gorzej.
3. Dodane przez Do kom1., w dniu - 23-02-2019 08:45
Niezła bzdura :P Po pierwsze, ochrona, personel, nie są od tego, aby 24 godziny na dobę pilnować każdej sali. Pacjenci o podwyższonym ryzyku, są monitorowani, personel ma całą masę innych obowiązków - ważniejszych, ale ty pewnie należysz do tych, co to widzą kawki na dyżurkach :P Gdyby dyrektor nie panował nad szpitalem, to pewnie scenariusz byłby taki jak z najbardziej tragicznych filmów. Niestety, dla ciebie, okazało się, że nic takiego się nie stało. Wszyscy ocaleni.
4. Dodane przez Do kom1, w dniu - 23-02-2019 08:47
Takich bredni dawno nie czytałem. To może niech się każdy rozbierze i nago wchodzi do szpitala, co by zapalniczki nie wniósł. A odwiedzający również nago, bo Ci to w ogóle mogą wysadzić szpital w powietrze. Nie wiem dlaczego tak hejtujesz tego dyrektora, ale wyobraź sobie sytuację że ktoś może być np. na weselu i zle sie poczuc i przyjechać pijany i co? Mają go odesłać? Uzasadnił ci dyrektor że człowiek to człowiek i ma rację!
5. Dodane przez cita, w dniu - 23-02-2019 08:47
Do kom 1.  
 
Jaka ochrona? 
Dziadki na rencie lub dorabiający do emerytury - taka mamy "ochronę" w wiekszości budynków w XXIw.
6. Dodane przez Do 1, w dniu - 23-02-2019 08:52
Czyli co ma szpital robić? Rewizję osobiste? Kamery w każdej sali? Szpital to nie więzienie
7. Dodane przez do kom 1, w dniu - 23-02-2019 09:08
Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz? Wszystko zadziałało tak jak miało zadziałać podczas takich sytuacji. Do każdego pacjenta ochroniarza i pielęgniarkę bys przydzielił?
reklama
8. Dodane przez do1, w dniu - 23-02-2019 09:11
Gdyby szpital odmówił przyjęcia a przywieziony karetką zmarł to jaki byś komentarz wystawił ?
9. Dodane przez Smakosz, w dniu - 23-02-2019 09:21
Jak to jest że po incydencie nagle ozdrowiał i mógł zostać przewieziony na policję? Może chodzi o to że nikt nie miał pomysłu co zrobić z pijakiem i potraktowano szpital jak przechowalni. Dlatego izba wytrzeźwień jest w Lesznie potrzebna.
10. Dodane przez gość, w dniu - 23-02-2019 09:30
A trzeźwy chory,potrzebujący pomocy to nie jest człowiek?Założę się że trzeźwy z obrażeniem głowy nie trafiłby na oddział...
11. Dodane przez Majka, w dniu - 23-02-2019 09:37
Do komentarza tom 
A ty przyjezdzajac do szpitala chciał byś być przeszukany od stóp do głów? Przecież to nie mecz wysokiego ryzyka tylko szpital! 
A gdyby coś Tobie się stało na np. zakrapianej imprezie to może wolałbyś by Cię nie przyjmowali na oddział i by nikt Ci nie pomógł?  
Co by było gdyby nieprzyjęty pacjent zmarł? Mowilbys że bardzo dobrze bo był pijany??? 
Co by nie było to zawsze komus źle
12. Dodane przez MM, w dniu - 23-02-2019 09:42
A KTO ZA TO WSZYSTKO ZAPŁACI
13. Dodane przez Piotrek, w dniu - 23-02-2019 09:54
Do kom. 2. jak widać ludzie cały czas traktują SOR jak medyczny McDonald. Przyjeżdżam i mam być obsłużonny tu i teraz i to co chcę. A Pan Tata to mógł iść do lekarza rodzinnego jak go rozbolała głowa a wiedział, że miał jakiś wypadek 2 tygodnie (!!!) wcześniej. Głupota ludzka nie zna granic i nie zasłaniajmy się tym, że "jak to facet czuł się dobrze". Widocznie nie czuł się dobrze ale oczywiście teraz będzie winny lekarz na SOR, który takich przypadków ma codziennie kilka co najmniej. Tego boli głowa bo 2 tygodnie temu się walnął, ktoś tam ma sraczkę od tygodnia a innego użądliła pszczoła w zeszłym tygodniu i teraz ma spuchnięte. Ludzie!!! Do lekarzy rodzinnych idźcie a nie blokować miejsce dla naprawdę potrzebujących!! Tak o tym głośno trzeba mówić - NIECH LUDZIE NIE TRAKTUJĄ SOR JAK LEKARZA RODZINNEGO!!! 
A ochrona w szpitalu jest bardziej w roli stróża a nie napakowanych osiłków na koncercie. To raczej ochrona mienia realizowana rencistami.
14. Dodane przez miasto, w dniu - 23-02-2019 10:24
Przecież miastu potrzebne są osoby alkoholizujące się. Zobaczcie, ile naszych miejskich pieniędzy jest przeznaczanych dla wszelkiej maści organizacji pozarządowych (fundacji, stowarzyszeń i innych) z tytułu tak zwanego przeciwdziałania alkoholizmowi (www.leszno.pl, BIP, Budżet, Rejestry i ewidencje umów). Ponadto z miejskich dochodów/przychodów na zbyt liczne, moim zdaniem, pozwolenia na handel alkoholem buduje się w Lesznie place zabaw dla dzieci, również dla dzieci alkoholików. Tak pojęte jest miasto Leszno.
15. Dodane przez Mona, w dniu - 23-02-2019 10:28
Mam nadzieję, że dostanie wysoką karę i oczywiście poniesie wszystkie koszty. Pijakow w tym kraju traktuje się lepiej niż normalnych ludzi. Ja z silnym bólem głowy, kluciem w klatce i wymiotami musiałam ponad 2 godziny czekać na sorze a takiego przyjmują od razu. Do dziecka z 40st gorączka karetki nie wyślą, ale do takiego pijaka już tak.
16. Dodane przez Lesz, w dniu - 23-02-2019 11:25
Popieram komentarz 2 i 10. Niestety taka prawda.
17. Dodane przez do cita, w dniu - 23-02-2019 11:41
stary czy młody - ochrona to nie anioł stróż, który pacyfikuje pożar zanim powstanie. Do agresywnych (...)trzeba przysłać na Policję. Ten już od samego początku był agresywny i nawet na SOR śmigał do lekarza, później było tylko gorzej i nikt z tym nic nie robił. Dyrektor szpitala swoimi tłumaczeniami ratuje swój (...).
18. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-02-2019 11:43
Pijany ma pierszenstwo w przyjęciu przeciesz mamy chory kraj! Normalny pacjent pracujący odprowadzający składki i podatki się nie liczy w naszym szpitalu
19. Dodane przez Lili, w dniu - 23-02-2019 12:38
Alkohol jest dla ludzi....tylko warunek trzeba wiedzec kiedy przestac i trzeba umiec go pic.....Jezeli wiesz ze nie skonczysz dopoki nie zobaczysz dna jednej butelki i zaczniesz druga to juz przepadles...ale wracajac do zamieszania wokol tego pana .....jest czlowiekiem i czy pijany czy trzezwy obrazenia glowy powierzchowne nie kwalifikuja takiego delikwenta na oddzial...musialo byc niestety ale chociazby lekkie wstrzasnienie mozgu nie liczac obrarzen powierzchownych...taki delikwent juz nie moze byc wyuszczony spowrotem na ulice bo wtedy za skutki i ko sekwencje nastepnego urazu tego samego dnia ponioslby szpital ew. personel ktory wypuscil go ze szpitala....ludzie opamietajcie sie troche EMPATI alkoholik to tez czlowiek...morderca to tez czlowiek...fakt patrzac z perspektywy trzezwego czlowieka wiecej rzyczliwosci i milosci dostaja zwierzeta niz ludzie... i kogoz tu zadowolic...PERSONEL SZPITALNY TO NIE AUTOMATY ROBOCZE.... i jednych i drugich my śmiertelnicy nie mozemy usprawiedliwiac...
20. Dodane przez Doktor Proktor, w dniu - 23-02-2019 12:43
Cóż za niedorzeczny tytuł! 
Że pijany to niby co? Pozbawiony praw do opieki medycznej? Jak wypiję dwa drinki i rozbiję glowę albo zwyczajnie będę miał zawal lub udar to nie przysługuje mi pomoc medyczna?  
Idiotycznych komentarzy od internautów można się spodziewać, ale od "redaktora" można chyba wymagać jakiegoś poziomu? 
Co innego pacjent agresywny, zagrażający personelowi i pacjentom. Tu jest pole do dyskusji.
21. Dodane przez Do wszystkich ekspertów tu piszących, w dniu - 23-02-2019 13:07
Skoro gościu był niespokojny, groził personelowi wystarczyło go przywiązać do wyra aż wytrzeźwieje i po sprawie.
22. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 23-02-2019 15:06
Owszem, wszystko się zgadza, ale też lekarze rodzinni (przychodnie zdrowia) traktują pomoc wieczorową jak pomoc popołudniową. Proszę zwrócić uwagę, jak trudno pracującemu dostać się po południu do lekarza rodzinnego, gdzie przychodnie bezceremonialnie radzą takiemu pacjentowi z kwitkiem: na wieczorynkę!
23. Dodane przez Do kom13, w dniu - 23-02-2019 15:28
Sam Pan przeczysz swoim słowa. Tak tata się uderzył w głowę to był drobny wypadek, czuł się dobrze.Czy jak Pan uderzy się i Pana nie boli idzie Pan do lekarza? Sor jest od tego jak mocno boli czy są objawy mają pomagać. Tata pracował i pracuje do dziś płaci wysokie składki więc chyba się należy. Broń Pan więcej partacto. Szkoda że Pan nie widział nagrania które nagrała m tamtego dnia. Czy pielęgniarki mogą znecac się nad człowiekiem? Czy wolno bić pijanego człowieka w twarz aparatem do mierzenia ciśnienia. Czy to jest normalne w Pana ocenie? A może niech siedzą bezczynnie a Państwo niech im płaci. Co tu dużo pisać wystarczy poczytać opinie szpitala. Tyle w temacie.
24. Dodane przez popieram 20, w dniu - 23-02-2019 15:33
Ukrainiec, pijany, itd. BTW, jest podziw za wyszukane Imiona. (Imię:Komentarz:)
25. Dodane przez Pppp, w dniu - 23-02-2019 15:39
Do 13 Pan to chyba pracownik szpitala. Każdemu z nas zdarza się uderzyć i nic nie odczuwać. Ale po tygodniu lub dwóch może coś się dziać np ból, chwiejnosc, różnie w życiu bywa. Nasze ciała czasem płata figle. Więc jest godzina wieczorna i co gdzie iść? Szukać lekarza prywatnie? A z jakiej racji. Więc ludzie udają się na SOR. A jeśli człowiek mówi lekarzowi że w danym dniu nic się nie wydarzyło ale przyczyną może być uderzenie wcześniejsze, jego obowiązkiem jest zbadać pacjenta zrobić przeswietlenie, a nie powiedzieć jeśli stało się to dwa tyg temu to nic nie trzeba.
26. Dodane przez tom, w dniu - 23-02-2019 19:25
Brak zrozumienia mojej wypowiedzi.Nie jestem pracownikiem szpitala,ale znam temat od wewnątrz,więc dlatego pozwoliłem napisać kilka słów.Moim zdaniem tym wydarzeniem powinien zająć się prokurator w stosunku co do sprawcy jak i lekarza który skierował pianego pacjenta na odział .bo wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi?kiedy się napił,może był pod wpływem innych substancji?Fakt jest taki że powinien być zaopatrzony i wyjazd na izbę wytrzeźwień....a może nie pierwszy raz trafił do szpitala pod tzw.wpływem?zadanie dla prokuratora...moim zdaniem
27. Dodane przez Ania, w dniu - 23-02-2019 20:28
Do mojej mamy która jest chora na raka lekarz z wieczorynki objazdowej odmówił przyjazdu a pijaki maja przywilej
28. Dodane przez Cha, w dniu - 23-02-2019 21:43
Do 27 sama piszesz ze twa mama ma raka wiec jest chora do tego przypadku nie ma karetki i lekarzy. Sam miałem wypadek rozwalonym rękę czekając w kolejce osłabiony z bulem paczałem jak swych policjantów przywieźli obsikanegi delikwenta i kto ? Wszedł pierwszy oczywiście ze pener a ja myślałem ze wyjdę z siebie rany ręki były szarpane 36 szwy załorzono 6 miesięcy chorobowe a pener pijany
29. Dodane przez HAnka, w dniu - 23-02-2019 22:49
Tytuł to pytanie retoryczne. Oczywiście, że nie musi. Ba, wręcz bezwzględnie nie zostanie przyjęty na odwyk, będąc pod wpływem. Szacunek dla Dyr. Karmińskiego za ludzkie podejście. Podpalacz?! Raczej usnął facet z papierosem, ot co! Przypomnę, że miał uraz głowy. Alkohol w połączeniu daje absolutnie usprawiedliwioną niepoczytalność na czas wytrzeźwienia.
reklama
30. Dodane przez PRACOWNIK UBEZPIECZYCIEL, w dniu - 24-02-2019 10:30
STRATA ZA ŁÓŻKO I ŚCIANA I PODŁOGA 50000 TYS TO JAKAŚ KPINA,KTO WYCENIŁ TĄ STRATĘ.
31. Dodane przez xx, w dniu - 24-02-2019 11:07
No prosze do czego doszliśmy dbajmy o cwaniaków meneli romow i resztę nie mająca ochoty nic robić tylko brać brać bez końca gdy widzę skaczących urzedasow i innych na usługach powyżej wymienionych osób to mnie mdli  
Zlikwidować mopsy i inne rozdawał octowo bo budżet pusty
32. Dodane przez Zdrowy rozsądek, w dniu - 24-02-2019 12:16
No to wygląda na to że nie ma problemu! "Lucki" Pan zaprasza wszystkich "ludzi" do szpitala na grilla. Karkóweczki i mirinda czekają na chętnych w dyrekcji. Opał na miejscu. Jak zabraknie to się jakąś kozetkę podrzuci. Pacjenci powyżej 1,5 promila, mający z tego powodu problemy z chodzeniem, będą podwożone karetkami. Dla "chorych" powyżej 3 promili gwarantowane spa w pojedynczych salach na oddziale dziecięcym. Matki dzieci prosimy w tym czasie o nie blokowanie kozetek Owsiaka. Impreza charytatywna finansowana z środków zaoszczędzonych na pensjach salowych, pielęgniarek, ratowników i lekarzy. RĘCE OPADAJĄ!!!
33. Dodane przez yyy, w dniu - 24-02-2019 13:13
czemu go wypuszczono? Skoro przyjęto to nie nadawał się do wypuszczenia.ewentualny pobyt pod ochroną policji
34. Dodane przez xyz, w dniu - 24-02-2019 21:15
Taka refleksja mnie naszła odnosnie sprawy z przed kilku chyba dni, dotyczacej matki i malego dziecka z wysoka goraczka, do ktorej dyspozytor nie chcial zadysponowac karetki, ostatecznie policjanci staneli na wysokosci zadania i podwiezli do szpitala. 
Czyli jednak jest tak, jak ludzie komentowali w tamtym newsie - do pijaka zawsze sie karetka znajdzie - przeciez "Pacjent pijany jest nadal pacjentem" 
A dziecko kim jest?
35. Dodane przez Hg, w dniu - 24-02-2019 21:22
Ja dostałem udar i pogotowie nie przyjechalo. Dzięki interwencji żony która mnie błyskawicznie zawiozła bo od dyspozytora usłyszała że proszę przyjechać, to jestem cały. Jak pijany leży bo się na .. to od razu są u niego.
reklama
36. Dodane przez mama, w dniu - 25-02-2019 00:32
Popieram kom 32 byłam niedawno z dzieckiem po operacji nie dość że nie udzielili pomocy to odesłali tam gdzie operuje dziecko żal i to żal ściska jak traktują normalnych ludzi a jak menelii i pijaków im trzeba udzielić pomocy bo niech się taki przekręci.. ..
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj