Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Leszno arrow Wciąż nie można strzelać

Trzy miesiące po otwarciu strzelnicy

Wciąż nie można strzelać

01.03.2019. Radio Elka, Bartłomiej Klupś


(Fot. Jarek Adamek)
Zmodernizowana strzelnica sportowa przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie ma już swojego patrona, ale wciąż nie można z niej korzystać. O to jaki jest tego powód pytała na wczorajszej sesji Rady Miejskiej radna Adriana Machowiak. Podczas obrad strzelnicy nadano imię Edmunda Stachowiaka. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Obiekt oficjalnie został otwarty ostatniego dnia listopada. Na początku stycznia informowaliśmy, że wciąż brakuje części wyposażenia.

- Firma, która je dostarcza obiecuje, że zamontuje je w przyszłym tygodniu - powiedział nam wtedy Konrad Kokociński, dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego, które jest
administratorem obiektu.

Minęło ponad półtora miesiąca i okazuje się, że w strzelnicy wciąż nie można oddawać strzałów z ostrej amunicji.

Na wczorajszej sesji wiceprezydent Piotr Jóźwiak, poinformował, że brakuje praktycznie jednego elementu wyposażenia, który pozwoli na korzystanie z obiektu. Właściciel firmy, który miał go dostarczyć przebywa obecnie w szpitalu. Z wysłanych przez niego maili oraz rozmowy telefonicznej wynika, że strzelnica powinna zostać uruchomiona w ciągu dwóch tygodni.

- To jest niestety taki element, bez którego bezpieczne uruchomienie strzelnicy jest niemożliwe - przyznał wiceprezydent.

Dodajmy, że podczas wczorajszej sesji radni podjęli uchwałę o nadaniu strzelnicy imienia Edmunda Stachowiaka.

- To był człowiek instytucja - wspominał radny Jacek Adamczak.

Edmund Stachowiak swoją przygodę ze strzelectwem rozpoczął w 1952 roku będąc nauczycielem przysposobienia wojskowego w szkole średniej w Lesznie. To właśnie dzięki jego determinacji powstała strzelnica sportowa, na miejscu której obecnie stoi wyremontowany i zmodernizowany obiekt. W 1997 roku Edmund Stachowiak został wybrany najlepszym trenerem ówczesnego województwa leszczyńskiego. Jego wychowankowie z klubu Lesna Leszno osiągali znakomite wyniki na arenach krajowych i zagranicznych. Nowy patron strzelnicy zmarł 10 kwietnia 2011 roku, w wieku 82 lat.

 
Komentarze (75)
1. Dodane przez aa, w dniu - 01-03-2019 12:06
Leszno rozwiń skrzydła...... tzn zwiń skrzydła
2. Dodane przez Maniek, w dniu - 01-03-2019 12:24
To miasto to jakaś porażka
3. Dodane przez bb, w dniu - 01-03-2019 12:38
Leszno, tu chce się żyć...tzn. tu chce się wyć
4. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 01-03-2019 13:03
Z żakiem wiedziano jak postąpić w przypadku Alei Gwiazd, a w tym? bo jakoś cicho i obiecanki, cacanki.Czy wykonawca dotrzymał terminu umownego? Czy otrzymał wynagrodzenie? Co z karami umownymi itd.?
5. Dodane przez Archanioł, w dniu - 01-03-2019 13:11
PAMIĘTAMY, że nie tak dawno fontanna nie mogła tryskać wodą, ostatnio podano, że na lodowisku nie będzie się można ślizgać, to chyba nie jest zbytnio zaskakujące, że na strzelnicy nie można strzelać!
6. Dodane przez ja, w dniu - 01-03-2019 13:15
To jest przykład antymiasta.
7. Dodane przez darek, w dniu - 01-03-2019 13:18
I o tym się pan prezydent nie zająknie, za to polemika nie na temat z rektorem to co innego... 
A ja się jak katon starszy ponownie zapytam-jak tam balon nad lodowiskiem który miał być w tydzień gotowy? Ktoś go widział?
8. Dodane przez wyborca, w dniu - 01-03-2019 13:40
To sa chyba jakies jaja. Szkoda,ze już po wyborach :-(
9. Dodane przez JA, w dniu - 01-03-2019 13:51
PORAZKA ? JEST GORZEJ NIŻ ŹLE ! 
DLACZEGO OTWARCIE SKORO NIC NIE DZIAŁA. 
NP. DLACZEGO OTWARTO WYBIEG DLA PSÓW PRZY GROTA ROWECKIEGO SKORO NIE MOŻNA WPUSZCZAĆ PSOW ANI WCHODZIĆ BO ....WIECZNIE BŁOTO !! TAKI KLIMAT I NALEŻY O TYM POMYŚLEĆ TO NIE AFRYKA. NAWET PRZY FURTCE NIE POFATYGOWANO SIE WSTAWIĆ MOŻE STAREJ KOSTKI LUB STAREGO BETONU. LUDZIE GDZIE MY ŻYJEMY, KWIETNIKI PO GIERKU STARE ZANIEDBANE, PARKING W BŁOCIE, CZRNYM BŁOCIE ITP ITD.  
CZYLI PSY NIE MOGĄTAM BIEGAĆ BO NIE NOSZĄ GUMIAKÓW !
10. Dodane przez Olek, w dniu - 01-03-2019 13:51
Do 6 - A co w tym mieście działa normalnie. Czego nie ruszysz to się sypie. Basen - suchy. Trapez - sypie się. Galeria Goplana - stawki. Rynek plus ratusz - martwy i się sypie. Stadion Unii - zabytek (najlepsza druzyna na najgorszym stadionie). Drogi dziurawe. X Demon - zamknięty. Kolej Metropolitarna nie dla Leszna. Można wymieniac tak długo....
11. Dodane przez do 8., w dniu - 01-03-2019 14:35
No niby po wyborach ale tak dłużej nie może być ! A odpowiedzialność ?
12. Dodane przez kosa, w dniu - 01-03-2019 14:42
I tak za ten syf w tym miescie nikt nie beknie.
13. Dodane przez Żenułka, w dniu - 01-03-2019 15:03
Dla osób, które śledziły obrady ostatniej sesji Rady Miasta Leszna, będzie jasne po przeczytaniu artykułu, że nie przytoczono całości wypowiedzi Pana Jóźwiaka reszta wypowiedzi nie była już tak śpiewająca i skąpana w samozachwycie. To jest trochę tak jakby zakupiono samochód w salonie bez kół, zawsze można wejść do środka auta i pokierować sobie na sucho. Super deal: dowóz auta na parking klienta (bo miało być na urodziny) a w ramach umowy w najbliższej ale bliżej nieokreślonej przyszłości w formie darowizny dostarczymy koła by kompletności stało się zadość ;)
14. Dodane przez Antoni, w dniu - 01-03-2019 15:30
"Nam strzelać nie kazano", czyli Adam Mickiewicz wieszczem był...
reklama
15. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 01-03-2019 15:42
Nie nadążam, kilka tematów niżej w dziale strzelectwo Leszczyniak zdobywa złoto na Cyprze startując w Kadrze Narodowej. A jest z klubu z RAWICZA. My mamy strzelnicę za kilka baniek, a ludzie strzelają w Rawiczu. Albo Rawicz jest taki dobry, albo leszno takie cienkie. O co kaman?
16. Dodane przez padatnik, w dniu - 01-03-2019 15:43
Taki bałagan był za czerwonego Tomasza ( lodowisko ITD ) I taki bałagan jest za B..... i klika jego kolesi . Kiedy wrescie będzie otwarcie tego obiektu ???
17. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 01-03-2019 15:47
Do komentarza 10 - faktycznie kolego masz rację co z bólem przyznaje ,Można do tego dodać młyny ,rzeźnię ,octownie etc.Jeżeli jest tak to może zastanówmy się dlaczego i jakie kompetencje ma Pan Prezydent , aby rządzić prawidłowo miastem , czy czasami nie jest tak,że istnieje jakiś spisek , aby w złym świetle postawić aktualnie rządzących , pamiętając jednocześnie , iż społeczeństwo naszego miasta tych ludzi do władzy desygnowało .Łatwo krytykować i też Pana kolego z 10 popierając te najbardziej stare problemy jak Goplana itd. wreszcie rozwiązać.Chciałbym ,aby decydenci miasta wreszcie się wypowiedzieli co konkretnie jest przyczyną takich wieloletnich indolencji w stosunku do wymienionych obiektów naszego miasta i czy na pewno Pan Prezydent o wszystkim jest władny decydować .Przesadziłeś kolego jak chodzi o stadion , gdyż spełnia warunki ekstraligi , a że nie mamy zadaszenia nad trybunami to co innego , a wrzawa byłaby duża na łożenie na klub Unii .Można zwołać specjalną sesję Rady Miasta i powiedzieć nam mieszkańcom na jakie problemy włodarze miasta natrafiają , a tak krytykujemy ich , a oni milczą , czyli milczeniem przyznają nam rację , a to na dłuższą metę będzie źle im służyć - pozdrawiam serdecznie
18. Dodane przez Do 15, w dniu - 01-03-2019 16:55
O co kaman? O to, że w Lesznie NIGDY nie było rzutków chociażby. Mało się znasz.
19. Dodane przez do 15, w dniu - 01-03-2019 16:56
Też strzelam w Rawiczu. Tamtejszy klub (BOCK Rawicz) dysponuje bowiem strzelnicą (nie tak nową jak w Lesznie ale zadaszoną, odkrytą) z osiami również dla większych kalibrów broni krótkiej i długiej, a także strzelnicą śrutową (rzutki). Tego niestety w Lesznie nie uświadczysz. Z tego co mi wiadomo to na Kościuszki można strzelać tylko z bocznego zapłonu. Czy ktoś kto tam chodzi/chodził orientuje się czy urzęduje tam jeszcze pan Marek Zimnoch?
20. Dodane przez hal, w dniu - 01-03-2019 17:55
Kom.10 Słuszna uwaga Tylko brakuje krowy na rynku i wieś Z całym szacunkiem dla wsi
21. Dodane przez Luger, w dniu - 01-03-2019 19:22
Strzelnica za 5 milionów i tylko boczny zapłon to jakaś kpina miasto mogłoby zarabiać na prywatnych strzelcach ale na boczny zapłon nikt nie przyjdzie o karabinie nie wspomnę, Pora się opamiętać pani Anno
22. Dodane przez do 10, w dniu - 01-03-2019 19:34
Stadion w Lesznie jest największym po Poznanskim w Wlkp.Stadion żużlowy w Lesznie jest najlepszym po motoarenie w Toruniu,Wrocławiu choć mały tylko 12 tys, nowym w Łodzi mały tylko 10 tys ,widać,że nie wiesz jak wyglądają inne stadiony.Stadion w Lesznie pomieści bez problemu 20 tys obecnie.W wielu miastach stadiony,stadioniki piłkarskie totalne ruiny,zobacz na jakim stadioniku gra Legnica w piłkarskiej ekstralipie ! Hala potrzabna,duża,nowoczesna,ale na mecze Polonii przychodzi po 1 tys,a ostatnio najlepsza polska druzyna w futsalu Bielsko-Biała powiedzieli,że jak Leszno awansuje do futsalowej ekstraklasy ta hala w ekstraklasie Trapez niema się czego wstydzić,bo są znacznie mniejsze i gorsze.Popatrz na jakiej małej hali grają koszykarze w 1 lidze w Poznaniu.Strzelnica jest najnowocześniejsza w Wlkp,będzie niebawem otwarta.Ratusz już bliżej remontu,a latem na rynku dużo imprez koncerty,Powrót Króla,zloty starych samochodów i motocykli,w kilku ogródkach zawsze zwłaszcza w weekend dużo ludzi.Gdyby gdyby była w pobliżu goplana byłoby lepiej,tak jak Stary browar w Poznaniu przy rynku.Drogi,a w jakim mieście jest idealnie ? Zobacz ile zrobiono dróg w ciągu 4 lat ile się robi teraz.Leszna niema na liście,opracowano niedawno 122 miast gdzie grozi zapaść społeczno-gospodarcza.W Lesznie jest niskie bezrobocie,miasto od 20 lat trzyma ponad 64 tys,a powiat Leszczynski juz liczy ponad 60 tys i się rozwija jako jeden z najlepiej w Polsce.Niebawem będzie S5 między dużymi miastami,Leszno tylko zyska,już teraz w strefie inwestycyjnej pojawiło się kilka firm,fabryk,gdzie już zatrudniono ponad 1 tys ludzi. W innych regionach bezrobocie 2 -3 razy większe wszystko się sypie stadiony,hale,mosty,kamienica na ryneczku w pewnym jeszcze nieco większym miescie już zawaliła, przeprawa grozi zawaleniem,nic niema,nawet sportu na poziomie,ryneczki połowę mniejsze totalnie martwe.Daleko szukać nie trzaba wschodnia Wlkp od 30 lat autostrada przy doopie,żadnego inwestora,wszystko się sypie,wyludnia,już teraz po zamknięciu kopalni liczą na pomoc państwa bo inaczej wschodnia Wlkp będzie zaorana to już obecnie największą wiocha w centrum,a co dopiero jak zamkną kopalnię,nawet krowa nie zajrzy,a nawet koń z kulawą nogą !
23. Dodane przez Do 22, w dniu - 01-03-2019 20:15
W Lesznie najlepszy stadion hahaha niezły żart. Chyba że masz na myśli te śmierdzące toi-toje. To faktycznie najlepsze nie wspomne już o brudnych siedziskach.
24. Dodane przez On, w dniu - 01-03-2019 20:21
do 22 idealnie ! Najlepiej narzekać nie wiedząc jak inni mają,dla wielu Leszno to kraina miód-malina,mogą pomarzyć,niektóre kom jak 20 to dziecinada,śmiać się chce,co jeszcze taki wymyśli,malkomenci bez wiedzy
25. Dodane przez fan, w dniu - 01-03-2019 20:24
Może jeszcze powiedz,że stadion w Zielonej Górze,czy kameralny w Grudziądzu co wieżę ma z dwóch załączonych kiosków lepszy ! Haha
26. Dodane przez Do 22, w dniu - 01-03-2019 20:26
Proszę nie pisz takich głupot bo ludzie ze śmiechu poumierają jek będą to czytać. Jak ty nazywasz coś co zostało wybudowane 40 lat temu najlepsze no to sory.
27. Dodane przez do 23, w dniu - 01-03-2019 20:28
Czytaj ze zrozumieniem ! Na większości są toi toje ! Tylko motoarena, nowy Łódź i Wroclaw jeśli chodzi o żużlowe są lepsze,ale mniejsze
28. Dodane przez byn, w dniu - 01-03-2019 20:35
Stałej frazy rozwija się już nie ma w komentarzach typu 22?
29. Dodane przez z, w dniu - 01-03-2019 20:36
Zapłacone - napisane.
30. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 01-03-2019 20:36
Dobra bo zeszlismy z tematu. Może się nie znam, ale przeglądałem dział strzelectwo. Jak zawody z koziej Wolki to Lesna, jak zawody krajowe lub zagraniczne to Bock Rawicz. A jeszcze lepsze ze zawodnicy z Leszna w Bocku. Wydajemy pięć baniek i ... boczny zapłon? To tak jakby zbudować nowy stadion dla Uni, ale jeździć mogą tylko rowery! Jeśli lokalizacja zła, lub inne przeszkody to nie lepiej wybrać inne miejsce? Za pięć baniek wybudować strzelnicę na której nie można trenować, to się nadaje na czeski film!
31. Dodane przez do 26, w dniu - 01-03-2019 20:59
Większość polskich stadionów była wybudowana 40 lat temu,niemniej Leszczynski jest to duży obiekt,wiele już włożono w remont,niema ruiny jak w wielu miastach,zobacz jaka totalna ruina jest w Pile,kto pisze,że Leszczynski stadion jest najlepszy.Po poznanskim w Wlkp jest największy i najlepiej wyglada,reszta to stadioniki na 8-12 tys totalne ruiny ! Śmieć się można z ciebie,jak nie masz pojęcia w sytuacji w innych miastach,regionach,znasz się chociaż na czymś?
32. Dodane przez Do 26, w dniu - 01-03-2019 21:11
Ten facet od kilku lat tu pisze swoje regułki. Nie zwracaj uwagi, nie warto. Tylko zastanawiam się po co to czyni. Nie wiem czy dostrzegasz ale tylko on chwali Leszno....
33. Dodane przez Do 31, w dniu - 01-03-2019 21:15
Stadion w Kaliszu to ruina? Stadion w Ostrowie to ruina? Stadion w Miedzychodzie to ruina? Gadasz do innych że się na czymś nie znają a sam na niczym się nie znasz. Nie wiem czy chorujesz na leszczyńską megalomanie ale chyba tak.
34. Dodane przez Do 27, w dniu - 01-03-2019 21:17
Co z tego że duży skoro dużych nie opłaca się mieć? Raz na sezon stadion unii pełny a utrzymać moloch trzeba.
35. Dodane przez z 29, w dniu - 01-03-2019 21:19
Może lepiej-zamówione-napisane.
36. Dodane przez Maniek, w dniu - 01-03-2019 21:20
Do 29 - czasem myśle że te komentarze "rozwija się, coś się dzieje, Leszno jakoś się trzyma itp." pisze boot.
37. Dodane przez Joke, w dniu - 01-03-2019 21:39
Może to jest pierwsza w Europie pacyfistyczna strzelnica ? :)
38. Dodane przez do 34, w dniu - 01-03-2019 21:46
Srednia w poprzednim sezonie w Lesznie wyniosła 12.000 na mecz,tylko w Częstochowie i nieznacznie w Gorzowie była większa, a w Lesznie na finale z Gorzowem zasiadło blisko 20 tys.Zobaczycie po oddaniu całej S5 jak Leszno pójdzie do przodu,nawet nie wiecie jak fatalnie jest w innych regionach,nic niema ! A gamonie mają autostrade pod nosem od 30 lat i nic !
reklama
39. Dodane przez Jarema, w dniu - 01-03-2019 22:31
Pan wiceprezydent Leszna pewnie sam nie wierzy w słowa, które wypowiada. Brakujący element ( pewnie obrotnice ,,?) nie są konieczne do użytkowania strzelnicy. Właściciel firmy, która ma te obrotnice posadowić jest w szpitalu i obrotnice, tudzież strzelnica oraz strzelcy wszyscy czekają aż on wyzdrowieje i osobiście przytaszczy te urządzenia co może nastąpić za dwa tygodnie.. dobre.. Kto w te absurdy uwierzy?. Celem obecnego zarządcy wydaje się być utrudnianie dostępu do strzelnicy dla uprawiających strzelectwo, w efekcie leszczyńscy zawodnicy strzelają w klubach w Rawiczu, Gostyniu, Grodzisku wlkp. i Poznaniu. Poza tymi "przeszkodami technicznymi" (wymówkami) Dyrektor III LO zastosował zaporowe ceny za korzystanie ze strzelnicy dla klubów leszczyńskich ( LTS, KŻR i LOK )- Jest to działanie szkodliwe.
40. Dodane przez strzelec, w dniu - 01-03-2019 23:22
Strzelnice w Gostyniu, Rawiczu, Grodzisku zbudowane za wielokrotnie mniejsze pieniądze, mogą być użytkowane, a nowa strzelnica w Lesznie - nie..? -:) -:) -:)  
Strzelnica w Lesznie przed remontem była odpowiednia dla treningów i zawodów, a obecnie 3 miesiące temu uroczyście otwarta, z regulaminem i itp., nadal nie jest odpowiedna, bo nie gotowe są obrotnice pewnie dla baletnic..?
41. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 01-03-2019 23:27
Napisałem do p. Anity Gargas. Opisałem jak umiałem, przesyłając linki do chucznego otwarcia i do ostatniego artykułu. O dziwo po piętnastu minutach dostałem meila od biura, sa zainteresowani całą sprawą. Zobaczymy jak się będą czapkowac urzędnicy przed telewizją.
42. Dodane przez DO 31, w dniu - 01-03-2019 23:54
W 22 komentarzu jakiś nawiedzony ekspert pisze że najlepszy.
43. Dodane przez Do 31, w dniu - 02-03-2019 00:07
Ruiny niema bo jest totalna ruina. Schody z zewnątrz pamiętają dożynki w 77roku znawco.
44. Dodane przez sprawa dla reportera, w dniu - 02-03-2019 08:24
Czy mógłby ktoś wyjaśnić, dlaczego strzelnica nie podlega pod Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji? Dlaczego nie ma informacji na temat tej strzelnicy i jej oferty, cen, w internecie? Czy my się tej strzelnicy wstydzimy i ukrywamy ją? Dlaczego?
45. Dodane przez Maniek, w dniu - 02-03-2019 09:11
Do 43, pewno że stadion Unii to ruina. On będzie remontowany bez końca...
46. Dodane przez Zenek, w dniu - 02-03-2019 10:02
co to za "cudowny element", który spowoduje, że strzelnica będzie bezpieczna, i dlaczego została ta strzelnica dopuszczona do użytkowania i otwarta uroczyście bez tego "elementu"? Tak wygląda, kiedy strzelectwem zajmują się dyletanci, a nie fachowcy, których w ogóle nie pytano w kwestiach regulaminu i wyposażenia strzelnicy..
47. Dodane przez uczeń Pepanca, w dniu - 02-03-2019 10:10
Gdyby żył Edmund Stachowiak, taka sytuacja, że oddana do użytku strzelnica stoi pusta, a leszczyńscy zawodnicy rejterują do innych klubów, bo brakuje "elementa", podaje się zawyżone stawki za korzystanie ze strzelnicy, bo ponoć, posiadacze broni, to ludzie bogaci -:) - powtarzam, gdyby żył Pan Stachowiak taka sytuacja nie zaistniałaby...
48. Dodane przez do 42, w dniu - 02-03-2019 10:18
Następny co nie potrafi czytać ze zrozumieniem do 43 schody zewnątrz to problem większości stadionów w wewnątrz schody są nowe,a totalne ruiny to małe stadioniki w Koninie i Pile w Wlkp
49. Dodane przez darek, w dniu - 02-03-2019 10:21
Leszczyniak, jak jej wysłałeś link do "chucznego" otwarcia to nic dziwnego, że się zainteresowała, ale możesz się zdziwić czym:) 
Bo najprawdopodobniej czeka Cię powrót do szkoły podstawowej. Twoja ortografia to dopiero jest temat do interwencji
50. Dodane przez Do 49, w dniu - 02-03-2019 11:10
Darek, system pisania na Elce pozostawia wiele do życzenia. Nie ważne, czy skończyłem podstawówkę czy nie, może jestem matoł. Ale fajnie będzie zobaczyć na tv o naszym Lesznie i prezydenta który tłumaczy dlaczego nie można strzelać z powodu "jakiegoś elementu". Będą jaja.
51. Dodane przez Milan, w dniu - 02-03-2019 11:22
Do 48 - Tych ruin w Wlkp jest coraz mniej. Leszno zostaje w tyle i Twoje wpisy tego nie zmienią.
52. Dodane przez do kom. 47, w dniu - 02-03-2019 11:53
Już 8 lat minęło jak nie żyje. Obecnie miałby 100 lat. Tyle wpisów, a jeszcze nikt nie użył określenia Pepans / Pepanc. Zawsze mi się w Lesznie kojarzył ze strzelaniem i z uśmiechem na twarzy. Dobrze, że choć w ten sposób go uhonorowano w jego setną rocznicę urodzin.
53. Dodane przez do 51, w dniu - 02-03-2019 12:29
Bzdury,ruin w Wlkp jest dużo,są miasta same ruiny nie tylko stadiony,a stadion w Lesznie jest najwiekszy,najlepiej wygląda po poznanskim w Wlkp
54. Dodane przez on, w dniu - 02-03-2019 13:33
Bzdury w Lesznie nie ma LOKu już od kilku lat
55. Dodane przez Strzel, w dniu - 02-03-2019 13:49
Pewnie gdyby zbudowano osie do centralnego zapłonu to jakiś odsetek zawodników którzy jeżdżą do Rawicza/Gostynia przepisały się tutaj. Nie byłaby to pewnie duża liczba bo jak ktoś ma licencję PKS to nie może się zapisać do klubu który nie ma strzelnicy śrutowej bo zabiorą mu licencje a w rezultacie także pozwolenie na broń. Gdyby Bock dostał te 4mln zł to wyobrażam sobie co tam by powstało (oś 300m na pewno), ten klub bardzo dobrze gospodaruje swoimi środkami a utrzymuje się tylko ze składek.
56. Dodane przez errata kom. 52, w dniu - 02-03-2019 15:56
Pan Edmund Stachowiak miałby teraz 90 lat, a nie 100. Za pomyłkę przepraszam.
57. Dodane przez papa, w dniu - 02-03-2019 17:10
Ewenement, że nowa strzelnica ma ustawkę zapisaną (?!) regulaminie zakaz strzelania z broni centralnego zapłonu, a chyba nie taki był zamysł rozwoju strzelectwa w Polsce i dofinansowania go z budżetu państwa?! Lubin nowy obiekt prywatnie zarządzany ma wszystko co potrzeba, a i pieniądze wydane podobne i nie różni się technicznie od naszej. Tu jednak zabrakło dobrej woli zwyciężył egoizm kilku osób. Ta strzelnica jest kaleka!
58. Dodane przez Dziękuję bardzo panie kom nr4, w dniu - 02-03-2019 20:10
Do 4 nalicczyli 101 tysięcy za 8 dni opóźnienia od 1.7ml
59. Dodane przez Piter i Pavel, w dniu - 02-03-2019 21:09
Okazuje się, że brakuje "elementu wyposażenia, który pozwoli na korzystanie z obiektu" Cóż to jest ten cudowny element, na który wszyscy czekają jak na zbawienie..? i co on takiego wyczynia, że czyni strzelnicę i strzelanie bezpiecznymi. Bardzo chcemy się tego właśnie dowiedzieć!!!
60. Dodane przez Pavlo a gdzie jest Piter..?, w dniu - 02-03-2019 23:42
poszukajmy wszyscy magicznego "elementu", brakującego ogniwa dla naszej strzelnicy im Edmunda Stachowiaka... bez którego w żaden sposób funkcjonować ona nie może..
61. Dodane przez Giermek, w dniu - 02-03-2019 23:45
Strzelnica powinna nabyć zarządzana przez klub sportowy ( nie... uczniowski). Szkoła, jak pokazują ostatnie trzy miesiące, się w tym nie sprawdza. Dyrektor szkoły jest niechętny strzelcom i trzyma obiekt zamknięty. Strzelnica jest zbudowana za pieniądze obywateli i im powinna służyć. To co teraz się dzieje nosi znamiona niegospodarności i powinny sie tym zająć odpowiednie służby.
62. Dodane przez Czarny, w dniu - 03-03-2019 07:33
Ten brakujący element to piąta klepka. 
Strzelnica powinna być w zarządzaniu MOSiR 
Niech urząd miejski zakończy ten kabaret na Pl. KOŚCIUSZKI W Lesznie.
63. Dodane przez Tadzik radzik zdzwko, w dniu - 03-03-2019 09:40
Co!!! 54 czy ty wiesz że te pięć baniek nie starczy na kary za termin zakończenia budowy
64. Dodane przez nie postrzelony.., w dniu - 03-03-2019 11:00
nowa strzelnica to budynek zadaszony, oświetlony, ogrzewany, ściany i podłoga dźwiękochłonna, wydzielone odpowiednie osie strzeleckie, urządzone stanowiska strzeleckie, nowe z rurami pośrodku?? stoliki na stanowiskach, a stanowiska oddzielone stosownymi przegrodami wentylacja, kulochwyty na odpowiedniej odległości od stanowisk. Czyli wszystko gotowe do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Na kiego pytam jeszcze ten "element" ? w przypadku tej strzelnicy jest to krajowy ewenement..!
65. Dodane przez Piter, a gdzie jest Pavlo ..?, w dniu - 03-03-2019 17:09
ten "ewenement" to musi być coś niezbędnego, niesłychanie ważnego i magicznego jak na ten przykład skąd inąd znany złoty róg i czapka z piór..
66. Dodane przez Maniek, w dniu - 03-03-2019 17:59
EWENEMENT 
Czym i gdzie jesteś nasz upragniony, 
ukochany, ciągle nam brakujący elemencie ? 
Poszukajmy go wszyscy wraz, karuzela czeka: 
Jutro już od rana akcję poczną harcerze 
pewnie zbudzi ich ptaszyna& 
obudzi też kierownika, wielkiego zarządcę  
i klucznika w jednem wszechmocnego 
- kiedy wybije godzina& 
- stanie Romek ongiś giermek, każden strzelec, 
leworęczny Zenek i z lunetą snajper Maniek,  
Rezerwowi żołnierze, z OTK ochotnicy 
sprawdzą przyziemia każdej kamienicy, 
na traktorach z pomocą śpieszą już rolnicy 
a miejscy czeladnicy i mistrzowie 
w społecznym czynie zrobią raban co się zowie 
na ten czas co by szukać elementa, 
bo strzelnica nie poczęta . . ! 
Ponoć strzelać można już, ale tylko na sucho, cicho, 
i głucho, nie na mokro, nie za głośno 
niezbyt celnie, bo brakuje elementa 
więc szukajmy go wszyscy wraz 
aby napsuć amunicji, odczarować i uwolnić huk wystrzałów 
na treningach i zawodach w naszej, szkolnej, miejskiej 
klubowej, leszczyńskiej, nowej i nadal zamkniętej strzelnicy . .
67. Dodane przez Czarny, w dniu - 03-03-2019 21:15
Proszę o zmianę nazywy STRZELNICY. 
na im. "PIĄTEGO ELEMENTU"
68. Dodane przez Gierek Mańka, w dniu - 03-03-2019 21:17
Sesja miasta już zamknięta nie znalazła elementa 
Nawet osir nie pomoże gdzież element pomóż Boże 
Całe Leszno jego szuka 
Znaleźć go to wielka sztuka. 
Nikt nie znalazł każdy gapa 
Ta strzelnica to Full Klapa!
69. Dodane przez Element, w dniu - 04-03-2019 09:07
I tak mnie nie znajdziecie. Uahahahaha
70. Dodane przez Biskupian, w dniu - 04-03-2019 15:09
Witajcie w klubie. Widzę że macie ten sam problem co w Krobi. Strzelnica za grubą kasę jest, ale jakby jej nie było.
71. Dodane przez wujo, w dniu - 04-03-2019 23:17
Czy w Krobi też zabrakło elementa ???
72. Dodane przez Schadow, w dniu - 09-03-2019 12:07
Osoby z licencjami zachęcam do startów w Rawiczu i Gostyniu. Tam są strzelnicę stare ale jare:) 
 
Natomiast zapraszam do Miasta Lubiń gdzie jest nowa strzelnica , w której są wszystkie niezbędne elementy do prowadzenia strzelnicy. 
Ps. Firma od brakującego elementu chyba teraz wyposaża strzelnicę dla Policji w Lesznie. Może się okaże,że policjanci szybciej będą mogli strzelać od cywili. 
No chyba ,że też znów zabraknie tajemniczego elementu:(
73. Dodane przez Giermek, w dniu - 10-03-2019 16:27
Ha... Nie było wielebnego na otwarciu; no to nie postrzelamy...Bez pokropienia strzela się na sucho!
74. Dodane przez Gromus, w dniu - 10-03-2019 23:04
Powiedzmy sobie prawdę. 
Strzelnica za około 5 milinów złotych w Lesznie jest gotowa do użytkowania. Sa spełnione wszelkie wymogi formalne oraz jest odpowiednie wyposażenie dla bezpiecznego prowadzenia treningów i zawodów. Opowiadanie o brakującym "elemencie", koniecznym dla bezpiecznego strzelania to wymówka i bujda na resorach. Uniemożliwianie treningów i odmowa przeprowadzania zawodów na strzelnicy po jej otwarciu w obecnej sytuacji formalno-prawnej jest działaniem karygodnym i szkodliwym dla sportu strzeleckiego oraz obronności kraju..! Sprawa zamkniętej strzelnicy,[na sucho, to w domu strzelać sobie każdy może] dojrzała do tego zajęły się nią odpowiednie służby państwowe.
reklama
75. Dodane przez Miszcz, w dniu - 10-03-2019 23:51
do 72. Policja nie pozwoliłaby sobie na takie numery i robienie w bambuko przez kogokolwiek.. pozdrawiam.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj