Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Apoloniusz,
Bogusław, Bogusława,
Flawiusz
Do końca roku 257 dni.
Start arrow Leszno arrow Oznakowanie trybun na stadionie

Temat dla reportera

Oznakowanie trybun na stadionie

13.08.2019. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
W  poniedziałkowej audycji ,,Temat dla reportera” jeden z naszych słuchaczy skarżył się na brak odpowiedniego oznakowania miejsc siedzących na stadionie im. Alfreda Smoczyka. Ściślej mówiąc chodzi o oznaczenie konkretnych rzędów na trybunach, które wymalowane są na schodach żółtą farbą. – Co sezon jest podobny problem. Napisy wycierają się i trudno rozeznać się w tym, gdzie jest konkretne miejsce – relacjonował słuchacz. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O ile na stadionie nietrudno wskazać numer konkretnego siedziska, o tyle kibice mają problem z odnalezieniem odpowiedniego rzędu na trybunach. - Naprawdę trudno się w tym wszystkim odnaleźć. Największe
problemy mają osoby przyjezdne. Na początku sezonu oznakowanie jest jeszcze widoczne, później trzeba się domyślać
- mówił słuchacz.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Sławomir Kryjom zaznacza, że problem jest mu doskonale znany. - Oznakowanie odmalowujemy co roku po rundzie zasadniczej. Takie rozwiązanie nie jest do końca dobre, ponieważ napisy narażone są na czynniki atmosferyczne. Są to również główne ciągi komunikacyjne, a więc łatwo o przecieranie się farby - komentuje dyrektor. - Malowane napisy docelowo chcemy zastąpić tabliczkami. Planujemy to zrobić od nowego sezonu. Póki co odświeżymy oznakowania na fazę play-off - dodaje.

Przypomnijmy, że jeżeli chodzi o leszczyńskie rozgrywki żużlowe, to bilety numerowane sprzedawane są na mniej więcej połowę stadionu. Jak zapewnia dyrektor, jeszcze przed tegoroczną fazą play-off, oznakowanie rzędów zostanie odmalowane.
 
Komentarze (73)
1. Dodane przez ja, w dniu - 13-08-2019 15:42
Na zdjęciu 7 jest dobrze.Fajnie gdyby cały stadion miał takie siedziska jak na zdjęciach 7 i 9,większość taka jest,a te najstarsze bez oparcia powinny już być wymienione
2. Dodane przez Janek, w dniu - 13-08-2019 15:43
Wreszcie ktoś ten temat poruszył ,bo nie jeden człowiek ma problem ze znalezieniem swojego miejsca ,szczególnie na sektorze numerowanym.Do roboty panie Kryjom
3. Dodane przez Bumper, w dniu - 13-08-2019 16:34
A ja proszę aby tablica świetlna podawała aktualny wynik spotkania non stop i składy bieżących biegów a nie reklama reklama reklama
4. Dodane przez MISZCZU, w dniu - 13-08-2019 17:17
a ja zapytalbym inaczej... dlaczego krzeselka nie sa sprzatane na stadionie?  
 
w kazdym cywilizowanym kraju posiadajacym lige na najwyzszym poziomie przed kazdym meczem krzeselka na stadionach sa myte - skoro mamy najlepsza lige zuzlowa na swiecie dlaczego nie jest to u nas robione?  
 
Jest bardzo wiele sposobow aby zrobic to tanim kosztem - odstapic pule biletow dla chetnych, skorzystac z ludzi ktorzy maja do odpracowania godziny za roznego rodzaju wystepki, skorzystac z wiezniow. 
 
Spoko nic nie chce za ten pomysl - myslenie mnie nie boli :) 
 
Pozdrawiam z zagranicy
5. Dodane przez Kiki, w dniu - 13-08-2019 17:22
Powinien dawno to zrobić a nie po interwencji
6. Dodane przez Ruina, w dniu - 13-08-2019 17:39
Ten stadion to ruina taka jest prawda
7. Dodane przez Do 6, w dniu - 13-08-2019 18:07
Byłem niedawno na tym stadionie i powiem tak - stadion jest archaiczny. Ruiną bym tego nie nazwał, ale mamy w kraju nowoczesne stadiony zaś ten jest żywcem wyjęty z lat 80tych. I od lat 80tych wizualnie nic za bardzo się w nim nie zmieniło. Schody pamiętają jeszcze słynne dożynki.
8. Dodane przez Ja, w dniu - 13-08-2019 18:09
Do kom 1 Stare siedziska bez oparcia sa o wiele wygodniejsze niz te z oparciem
9. Dodane przez JA, w dniu - 13-08-2019 18:20
Sponsor Borowiak wybuduje im nowy.
10. Dodane przez Maudżer, w dniu - 13-08-2019 18:29
ZAREZERWOWAĆ TO SOBIE MOŻNA MIEJSCE NA CMENTARZU. ZASADA POWINNA BYĆ TAKA-KTO PIERWSZY TEN LEPSZY !
11. Dodane przez Stadion, w dniu - 13-08-2019 18:52
Ten stadion sie sypie..wstyd dla Leszna .najlepszy klub a taka lipa.juz dawno mogli pomyslec o budowie..wstyd.basen.trapez.stadion.kregielnia.aleja gwiazd.tor dla speedrowera..lodowisko.masakra
12. Dodane przez obserwator, w dniu - 13-08-2019 18:54
Mam pytanie.Dlaczego cały stadion nie ma miejsc numerowanych czy jest to wielki problem?
13. Dodane przez obserwator, w dniu - 13-08-2019 18:56
Na stadion się idzie, stoi i się kibicuje. W każdym poważnym klubie sytuacja jest taka, że jak jest wolne miejsce to się siada a nie że ktoś przyłazi i się upomina, że miejsce jest jego.
14. Dodane przez do 6, w dniu - 13-08-2019 18:59
To raczej nie widziałeś prawdziwych ruin.Na bieżąco wszystko jest robione,a że pomieści łącznie z miejscami stojącym ponad 20.000 to i nakłady są większe jak na stadion ok.10.000 jak w Grudziadzu.W Lesznie i tak się lepiej prezentuje jak w Zielonej Górze i wielu innych stadionów żużlowych,
reklama
15. Dodane przez stały kibic, w dniu - 13-08-2019 19:10
Oznaczenia stopni na drugim wirażu nie były odnawiane od kilku lat.
16. Dodane przez rm, w dniu - 13-08-2019 19:15
Zaorać.
17. Dodane przez Do 14, w dniu - 13-08-2019 19:19
No nie widziałem, za to u nas w Lesznie widuje. A oglądam mecze czy to piłkarskie czy to żużlowe i z czystym sumieniem mówie - wstyd mi za stadion w Lesznie. Nawet Kania Gostyń ma normalne toalety a u nas wciąż toy toy
18. Dodane przez Do 11, w dniu - 13-08-2019 19:22
Warto wspomnieć o wstydliwym ratuszu.
19. Dodane przez Do 14, w dniu - 13-08-2019 19:28
Dziś pojemność to nie jest atut, dziś buduję się takie by zarobiły na siebie tzn - by mógł mieć catering na wysokim poziomie, toalety, sklepiki, sklepy z pamiątkami. By można było też organizować inne imprezy czyli taki wielofunkcyjny. Nie oszukujmy się, ten stadion jest po prostu stary. A co do wielkości, co z tego że teraz czasem przyjdzie 15tyś osób. Wiesz co będzie za 5 lat? Trzeba myśleć o przyszłości a nie wkręcać sobie że jest dobrze. Wszędzie dookoła albo mają pobudowane nowe stadiony, albo remontują albo planują. Nawet Gostyń czy Kościan remontują swoje obiekty. Warto dodać że był nasz stadion opisywany i był nisko w rankingach.
20. Dodane przez Do 14, w dniu - 13-08-2019 19:42
W Polsce ruiny można policzyć na palcach jednej ręki, stadiony są albo budowane od nowa albo konkretnie remontowane. Jeśli chodzi o stadion Unii to powiem tak - tu potrzebny konkretny remont. Montaż krzesełek, jupiterów czy tablicy to mała inwestycja (zresztą to standard) a nie gruntowny remont.
21. Dodane przez ja, w dniu - 13-08-2019 19:51
Odnosnie 13,a czego chcesz od tego stadionu,wiele razy jest ponad 15.000 i daje radę,na finałach ok 20.000 Wiadomo w Lesznie przydałby się nowoczesny jak motoarena,tyko pytanie ? Czy lepszy taki,czy nowoczesny jak w Toruniu,przy zaledwie kilku tysiącach kibiców i w 1 lidze.Nawet już Toruńscy kibice tęsknią za starym,wypełnionym na Broniewskiego,z sukcesami,choć był o połowę mniejszy niż Unii. Motoarena w Toruniu od 10 lat bez sukcesów.Nie rozumiem,co chcesz od aleji gwiazd, kregielni, toru speedrowerowego,czy lodowiska,a i Trapez jeszcze daje radę,na meczach Polonii wiele razy po 1.000 na meczu,a i teraz na futsal w ekstraklasie będzie komplet, choć znacznie bardziej by się przydała nowoczesna hala,niż stadion. Stadion Leszczynski to historia,a i tak się prezentuje lepiej od większości żużlowych obiektów.W przyszłości zapewne będzie zadaszanie,nowoczesne toalety i jest w porządku,taka prawda.Jedz do Piły zobacz jak tam wygląda stadion żużlowy.Leszczynski przy pilskim to jak Narodowy i takich stadionów jak w Pile jest bardzo dużo,nie chodzi tylko o żużlowe,ale też piłkarskie
22. Dodane przez do 11, w dniu - 13-08-2019 19:58
Z wieloma rzeczami przesadził kolega.Lodowisko,chodze zimą, duża płyta,duży komfort jazdy,tor do spedwayrowera,aleja co tam jest złego ? A pamietasz jak było przed stadionem przed aleją
23. Dodane przez Ja, w dniu - 13-08-2019 20:04
Do kom 12.Stadion nie jest w calosci nr z prostego powodu, zeby klub mogl np na final sprzedac jak najwiecej biletow.Jak by caly stadion byl nr to system pozwolil by na sprzedaz tylko tylu biletow ile krzeselek, a tak to stadion robi sie jak z gumy i potem stoicie na trybunie PP na koronie i schodach
24. Dodane przez do 19, w dniu - 13-08-2019 20:05
Żartujesz chyba,stadioniki w Gostyniu,czy Koscianie są malutkie,kto chodzi na 4 lige,czy 5 ligę po 100 ludzi Stadion w Lesznie był opisywany w rankingach ekstraklasy i był na 5 m ex z Zieloną na 8 druzyn,z tym,że stadiony żużlowe w 1 lidze z wyjątkiem nowego w Łodzi i w 2 lidze są znacznie mniejsze i gorsze i to znacznie
25. Dodane przez Do 19, w dniu - 13-08-2019 20:11
Znam ten ranking. Niestety na nowy stadion nie ma co liczyć, trzeba się po prostu cieszyć z tego co jest.
26. Dodane przez Do 19, w dniu - 13-08-2019 20:26
Dziś buduję się właśnie takie wielofunkcyjne, o ile mnnie pamięć nie myli to właśnie taki powstaje w Ostrowie Wielkopolskim i taki jest w Kaliszu. W takich obiektach właśnie jak wspomniałeś są sklepiki, gastronomia i taki zarabia na siebie. Obiektem który na mnie robi wrażenie jest stadion Widzewa. Fajnie prezentuje się też stadion piłkarski Motoru Lublin - na jednym i drugim byłem.
27. Dodane przez Do 20, w dniu - 13-08-2019 20:30
W sumie jedyne stadiony które są w opłakanym stanie to stadion Stomilu Olsztyn. Powiedziałbym też że Zagłębia Sosnowiec ale tu będzie budowany nowy. Znalazło by się kilka takich skansenów ale krok po kroku obiekty są modernizowane jak wspomniałeś co osobiście mnie cieszy że stadiony nam pięknieją.
28. Dodane przez do 27, w dniu - 13-08-2019 20:48
Stadion w Koninie to dramat to największy skansen,ale to 3 ,czy 4 ligo
29. Dodane przez do 26, w dniu - 13-08-2019 20:56
W Ostrowie nic nowego nie powstaje,modernizacja jest od dawna starego i tyle
reklama
30. Dodane przez Do 24, w dniu - 13-08-2019 21:02
Widać że nie rozumiesz tego co piszę. Co z tego że 4 lidze, niech sobie będzie nawet w B klasie. Remontują z myślą o przyszłości.
31. Dodane przez Do 26, w dniu - 13-08-2019 21:04
No Ostrów Wielkopolski to robi remont, właściwie nie remont a nazwałbym to budowę od podstaw z głową. Średni stadion, konkretny. Wszystko przemyślane.
32. Dodane przez Misiek, w dniu - 13-08-2019 21:13
Zróbcie w końcu przejście na drugą stronie żeby nie obchodzić do okoła Leszna żeby dostać się do sektory 1 po drogiej stronie stadionu 2
33. Dodane przez Wychyl, w dniu - 13-08-2019 21:33
do kom 10 i 13 "W każdym poważnym klubie" pokaż mi taki poważny klub? na całym świecie im wyższa liga, tym więcej miejsc zarezerwowanych, byłem w tym roku w Manchesterze na Old Trafford i tam 85% to karnety przypisane do miejsc, ludzie którzy mają te same miejsca od minimum 25 LAT, mają tabliczki ze swoim nazwiskiem, na swoim krzesełku. Miejsca można zapisywać w spadku i dziedziczyć, a tu mi jeden z drugim powie kto pierwszy ten lepszy... Kluby stawiają na wiernych kibiców, a nie kibiców sukcesu, co wybierają pojedyncze mecze i dają im właśnie takie przywileje, jak ten, że mogę sobie przyjść na mecz 5 minut przed rozpoczęciem i mam swoje miejsce bodaj 6 rok zaklepane, a nie walka 2 godziny przed meczem. A król Janusz XII chciałby przyjść tylko na finał i jeszcze na tronie usiąść, bo kto pierwszy ten lepszy... na numerowanych miejscach w Lesznie szybko się ludzie nauczyli, że twoje miejsce jest twoje i jak je kupisz na cały sezon i jak kupisz na pojedynczy mecz. Nie muszę się martwić, że będę stał, albo siedział w pierwszym rzędzie, albo mnie jakiś Janusz podsiądzie, jak będę w toitoiu, bo "było wolne". Na początku byli awanturujący, że było wolne, a ja książę chcę mieć miejsce wolne na 5 minut przed meczem - nawet nie dyskutowałem - ochrona dziękuje do widzenia. Na szczęście te czasy minęły i na sektorach numerowanych mamy pełną kulturę pod tym względem.
34. Dodane przez do 24, w dniu - 13-08-2019 21:44
W Lesznie stadion jest duży,zobacz ile włożono od 2008 to co jest w Kościanie, czy Gostyniu to malutkie stadioniki,na max 2 tys ludzi,a przychodzi na ten poziom 4,5 ligowy 100 ludzi. Co Ty porównujesz chłopie ,wieś do miasta
35. Dodane przez do 30, w dniu - 13-08-2019 21:48
Oczywiście do 30,a nie 24.Jaka przyszłość w Kościanie w Gostyniu ? To Leszczynski stadion lekkoatletyczny obok Unii wyglada znacznie lepiej jak w Gostyniu na 5 lidze
36. Dodane przez Do 27, w dniu - 13-08-2019 21:57
Ostatnio byłem w Żaganiu, byłem zaskoczony jak fajnie wyremontowali sobie tam stadion. Mimo swoich lat stadion Zawiszy Bydgoszcz też wciąż trzyma fason ale to z innej beczki dodaje od siebie.
37. Dodane przez Onnnn, w dniu - 13-08-2019 22:12
Do 27 - Oj pięknieją, wystarczy zobaczyć jak elegancko prezentuje się Stadion Ślaski, stadion Lecha, stadion Śląska. Nie tak dawno byłem na stadionie Karkonoszy Jelenia Góra i też byłem pod wrażeniem.
38. Dodane przez do 31, w dniu - 13-08-2019 22:47
W Ostrowie Wlkp,stadion jest o połowę mniejszy jak w Lesznie. W Lesznie modernizacja jest od wielu lat,bo duży stadion .W Ostrowie Wlkp od kilku lat się slimaczy,a jest robione to co w Lesznie już dawno zrobiono.
39. Dodane przez Do 32, w dniu - 13-08-2019 23:04
Kogo to obchodzi oficjele maja przejście i dobre zarelko na vip trybunie
40. Dodane przez lech, w dniu - 13-08-2019 23:31
Nowy stadion!? Przeciez Leszno jest juz nadmiernie zadluzone! Wiele osob narzekalo juz tu na to! Budowac nowy obiekt za wielkie pieniadze, z ktorego korzysta sie zaledwie okolo 10 razy w roku to przesadne marnowanie publicznych pieniedzy, ktorych brakuje na znacznie potrzebniejsze zadania.
41. Dodane przez do 33, w dniu - 13-08-2019 23:41
Wychyl co za bzdury ! Fajnie,że porównujesz Manchester do Leszna,Tylko Unia!
42. Dodane przez iNŻYNIER, w dniu - 14-08-2019 03:32
Śmiechu warte. Jakie tam jest natężenie ruchu? Jakie dziś mamy farby? Tabliczki? Śmiechu warte. Równie zabawne jak przygarnięcie przez miasto Pana Kryjoma po toruńskich występach. Nawet pierwsza lepsza farba chlorokauczukowa by wytrzymała kilka lat. Podstawą jest odpowiednie przygotowanie podłoża. Absolutne minimum to szczotka na fleksie i benzyna ekstrakcyjna. Karcher najlepiej z ciepła wodą i dyszą rotacyjną i po sprawie. Raz a porządnie. Czy ktoś wie co ze schodami - czepiała się ich extraliga? Dobrze pamiętam? Miały być przebudowane?
43. Dodane przez Edek, w dniu - 14-08-2019 03:48
Nie przesadzajcie z tym uwielbieniem dla stadionu w Toruniu. Pytanie jak strażak to odebrał. W razie W to będzie tam dramat. Wąskie wyjścia, ciasne i długie korytarze. Nie wyobrażam sobie ewakuacji, ludzie się stratują. ktoś kto to projektował nie miał wyobraźni. O nowym stadionie możemy zapomnieć, wg szacunków nowe pomysły podatkowe PIS spowodują zmniejszenie budżetu miasta o grubo ponad 10% (kilkanaście milionów!). Do tego leszczynianie są oszczędni i nie korzystają tyle z gastro na stadionie co mieszkańcy innych miast. Ale to z czasem pewnie się zmieni.
44. Dodane przez Do 34 i 35, w dniu - 14-08-2019 06:18
Jesteś bardzo mało inteligentny skoro Kościan i Gostyń nazywasz wioskami i że nie należy robić modernizacji bo to bez przyszłości. Żalosny aby prezentujesz poziom rozmowy. Z mojej strony to na tyle.
45. Dodane przez Gosia do 34 i 35, w dniu - 14-08-2019 06:35
Jak czytam Twoje wpisy to mi ręce opadają. Jak możesz inne miasta nazywać wioskami i pisać z tak ogromną pogardą o innych w sensie że chodzi 100 osób więc modernizować i że to bez przyszłości. Praktycznie za każdym razem wprowadzasz tu narrację pogardy do innych i oczekujesz że wszyscy będą chwalić Leszno. Z Tobą naprawdę jest coś nie tak że zachowujesz się pogardliwie.
46. Dodane przez Mariusz, w dniu - 14-08-2019 06:53
Do komentującego 34 i 35: Zamiast się cieszyć że inni modernizują, że Polskie stadiony nam pięknieją to ty to wszystko umniejszasz, ubliżasz wyzywając te miasta wsiami i jeszcze mówisz że tam przyszłości nie ma. I Ty myślisz że ktoś po twoich wpisach będzie cie brać na poważnie i w dyskusję będzie z tobą wchodzić. To co napisałeś pokazuje że dyskusję umiesz tylko prowadzić chwaląc Leszno a wyśmiewając innych.
47. Dodane przez Maniek, w dniu - 14-08-2019 07:10
Do 34 i 35 i 38: Co Ty chcesz człowieku od Ostrowa Wielkopolskiego, Kościana czy Gostynia? Remontują i to bardzo dobrze. Zamiast się cieszyć to Ty jeszcze im ubliżasz. Jakiś dziwak jesteś. Normalny człowiek będzie się cieszył a nie jeszcze od wiosek wyzywał.
48. Dodane przez Do 34, 35 i 38, w dniu - 14-08-2019 07:21
Czytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie że zazdrościsz innym że remontują sobie stadiony a Leszno nie. Na każdym kroku umniejszasz ich remonty i nie chodzi mi teraz o stadiony ale też o inne rzeczy. Ja innym nie zazdroszczę i w przeciwieństwie do ciebie nie nazywam innych miast wioskami - to tylko świadczy o tobie.
49. Dodane przez bolo, w dniu - 14-08-2019 07:21
Stadion w Ostrowie? hahah ale kpina. trybuniki na 7 tys miejsc robione etapami od finału IMŚJ w 2008 roku. to już 11 lat modernizacji:D do tego "budynek sędziowski" ktory zaraz sie rozpadnie. teren wokół stadionu przypomina poligon. Faktycznie wzór do naśladowania jak cały smutny Ostrów z dziurawymi drogami i budowanymi dwoma halami sportowymi bo miasto nie mogło się dogadać z klubem, który podjął modernizację innej hali. Faktycznie Ostrów tam chce się żyć hahahah
50. Dodane przez Do 49, w dniu - 14-08-2019 07:59
Twój komentarz aby określę tak - żal cie czytać.
51. Dodane przez Do 49, w dniu - 14-08-2019 08:02
A Leszno co? Sam pracowałem na stadionie unii przy remoncie, stadion budowany etapami i to wiele lat. I jak stadion wygląda? Dużych zmian nie ma. I nie wymądrzaj się bo wiem co robiłem i jak długo. Patrząc na twój wpis to umiesz tylko się wyśmiewać i słusznie dostrzegają inni że piszesz z pogardą, umniejszasz zasługi innych i jesteś bardzo mało poważnym człowiekiem który tu trolluje całymi dniami.
52. Dodane przez Maniek do 40, w dniu - 14-08-2019 08:06
Bo Leszno jest biedne, dlatego jest panika co teraz z systemem odwadniającym. Miał być remont ratusza w tym roku i już na 99 procent nie będzie. Aby dają nadzieje a potem szybko wyciszany temat.
53. Dodane przez Dolnoślązak, w dniu - 14-08-2019 08:23
Pochodzę z Wrocławia i obecnie mieszkam w powiecie Kościańskim. Raz po raz bywam w Lesznie i na meczach żużlowych. Muszę powiedzieć tak że jak zauważa jeden z komentujących Leszno jest zadłużone i ten stadion będzie coraz bardziej ciążył na budżecie, Lesznu potrzebny jest nowy który będzie zarabiać na siebie a na takowy go nie stać. Nie będę pudrować stadionu ale ten obecny jest przestarzały i stary - brak dachu, toalet, stare budownictwo... Trochę to odstaje na tle innych stadionów a mamy XXI wiek. Co do komentarza 49: Jesteś jakiś niepoważny człowiek skoro takie bzdury wypisujesz. Jestem raz po raz w Ostrowie Wielkopolskim, i śmiało mogę powiedzieć że to miasto wyprzedza o lata świetlne Leszno. Ocenianie miasta jakiegokolwiek z perspektywy tylko stadionu jest niedorzeczne i pokazuje jakie masz płytkie myślenie. Wystarczy popatrzeć jaki mają Aquapark czy pływalnie czyli coś o czym Leszno może tylko pomarzyć. Dróg dziurawych tam jakoś nie widziałem. Zaś smutny to jest tylko Twój wpis.
54. Dodane przez Do 49, w dniu - 14-08-2019 08:44
Nie ma to jak umniejszać to co w innych miastach się dzieje i jeszcze je wyśmiewać tylko po to by ukazać jakie to Leszno jest wspaniałe - żenujący poziom rozmowy prowadzisz. Kolego Leszno jest zadłużone i nawet na tle okolicznych miast wygląda kiepsko. Okoliczne miasta naprawdę ładnie się rozwijają. Czasem odstaw laptopa czy to co tam masz i przejedz się do innych miast i porównaj, przynajmniej nam dasz odetchnąć od bzdur które tu wypisujesz.
55. Dodane przez do 54, w dniu - 14-08-2019 09:12
Komentarz napisany przez 49 bolo nie mój,jednak potwierdzam to co napisał.Ostrów Wlkp jest ciekawym miastem,mają fajny basen,ale właściwie to wszystko,zawsze byli za nami,może nie lata świetlne,ale zawsze,a otoczenie stadionu pozostawia w Ostrowie Wlkp wiele do życzenia,a także wiele dzielnic jest nieutwardzona,ogólnie więcej dziur i zaniedbań.
56. Dodane przez Do 49, w dniu - 14-08-2019 09:21
Właśnie widzimy jak nie obrażasz Ostrowa Wielkopolskiego, jak nie wyzywasz Kościana i Gostynia od wioch. I nie wypieraj się, bo tylko ty tu to robisz. Styl pisania cie zdradza.
57. Dodane przez do Lech, w dniu - 14-08-2019 09:22
z kom 40.Jeżeli nie wiesz ile jest imprez na stadionie to się nie wypowiadaj.Razem wszystkich z innymi imprezami jak memoriał,rożne finały,młodziezowe zawody,turnieje jest dobre ok 30 w sezonie.Lubię Ostrów Wlkp,ale w rankingach różnego rodzaju polskich miast od wielu lat jest Ostrów Wlkp za Lesznem zawsze o min 10 pozycji i więcej.Jakbyś się tym interesował byś wiedział pewnie
58. Dodane przez Liliana, w dniu - 14-08-2019 10:41
Do 49 - właśnie widzimy jak nie obrażasz Ostrowa Wielkopolskiego i jak nie wyzywasz od wiosek Kościana. Sam się ośmieszyłeś.
59. Dodane przez do 56, w dniu - 14-08-2019 12:22
Komentarz 49 napisany przez bolo nie mój wpis !
60. Dodane przez Pracownik stadionu, w dniu - 14-08-2019 12:53
Nie ma co tu obrażać zadnego z miast. Miasto remontuje stadion na tyle ile go stać.
61. Dodane przez Colo, w dniu - 14-08-2019 20:17
Nie śmiejecie się z Ostrowa bo to miasto znacznie większe do tego z przemysłem!
62. Dodane przez do 61, w dniu - 14-08-2019 23:25
Leszno 64 .000.Ostrów 72.000 zaledwie o 8 tys większy Ostrów.Co z tego,że przemysł jak Ostrów gorzej wypada w rankingach.W kilku miastach na Śląsku też jest przemysł,a bezrobocie dwa razy większe jak w Lesznie.Nikt z Ostrowa się nie śmieje,ale z tym,że znacznie większy to się ośmieszył kolega
63. Dodane przez Do 62, w dniu - 15-08-2019 07:11
I po co kłamiesz? Bezrobocie tam wynosi niecałe 3%.
64. Dodane przez Do 62, w dniu - 15-08-2019 07:49
Będziemy po raz kolejny wdzięczni jak nie będziesz rozpowszechniać bzdur! W Ostrowie Wielkopolskim nie ma 2 razy większego bezrobocia, nie wiem skąd takie informacje bierzesz. Łatwo można twoje informacje zweryfikować.
65. Dodane przez Dolnoślązak, w dniu - 15-08-2019 08:05
Znowu ktoś pisze nieprawdziwe informacje, w Ostrowie Wielkopolskim jest bardzo niskie bezrobocie. O ile się nie myle w tamtejszym urzędzie pracy zanotowano stan bezrobocia na poziomie nieco powyżej 2 procent. A jeśli kolega opiera swoje dane o miastach z rankingów to źle robi, rankingi swoje życie swoje.
66. Dodane przez do 62, w dniu - 15-08-2019 11:33
63,64.Najpierw 10 razy przeczytajcie tekst,bo macie problem czytania ze zrozumienie.Wiem,że bezrobocie jest niskie w Ostrowie Wlkp tak jak w Lesznie,pisałem o przemyśle i kilku miastach na Śląsku, gdzie jest,czy był przemysł,a bezrobocie jest znacznie większe niż w Lesznie.Ostrów Wlkp leży w Wlkp jakby ktoś nie wiedział tego, 130 km od Leszna.W wielu rankingach od lat jak ranking fobersa Leszno zawsze jest przed Ostrowem Wlkp i to o kilkanaście miejsc wyżej. Bezrobocie w Ostrowie Wlkp jest w granicach 3,3 % Leszno 3,4 % obecnie,a Ostrów Wlkp jest niewiele większy od Leszna. Do kom 65 w Poznaniu jest bezrobocie na poziomie 1,9 % jedno z najmniejszych w Polsce,średnia dla kraju 5,9 %,są regiony gdzie jest i ponad 10 % bezrobocia.W Wlkp największe to Konin i Turek ok 7,5 %
67. Dodane przez Mateusz, w dniu - 15-08-2019 12:48
Jak dla Mnie to mogą wyburzyć nawet ten stadion ... i tak to ruina a pieniążków na remont brak
68. Dodane przez Dolnoślązak, w dniu - 15-08-2019 14:58
Jeszcze nigdy nie widziałem by ktoś tak prowadził rozmowe: Sprowadzimy ją szybko do poziomu porównań albo od razu porównujemy z Lesznem, nasepnie prowadzimy rozmowę w ten sposób by wyszło na to że Leszno jest najlepsze w wszystkim. To jak ja spotkam się z rodziną z Bydgoszczy to też bym musiał im mówić bezrobocie mamy takie a wy takie, Zawisza gra w takiej lidze a Śląsk w takiej wiec my jesteśmy lepsi. Podejrzewam że po godzinie by mnie wywalono za drzwi. Kolego co ci to daje? Przecież nikogo nie interesują jakieś zestawienia tylko naoczna opinia. Bywam w Ostrowie i z czystym sumieniem stwierdzam że Ostrów jest lata świetlne przed Lesznem.
69. Dodane przez Do 67, w dniu - 15-08-2019 17:26
Dokładnie, to co zrobiono na stadionie to kropla w morzu a wygląd nic się nie zmienił. Tylko jest tu jeden osobnik który na siłę próbuje nam wmówić że jest stadion piękny.
70. Dodane przez do 68, w dniu - 15-08-2019 18:39
Wiesz co to lata swietlne.Leszno jest ciekawsze,ładniejsze,więcej się dzieje zwłaszcza sportowo,a stadion Unii i tak jest jednym z lepszych zuzlowych ,taka prawda
71. Dodane przez ja, w dniu - 15-08-2019 20:13
Też bywam w Ostrowie,dla mnie to miasto jest smutne,trochę nawet ponure.Lata świetlne to może mamy do Berlina,a nie Ostrowa,co bierzesz
reklama
72. Dodane przez unista, w dniu - 15-08-2019 22:00
stadion tylko do żużla to kpina w 21 wieku, obiekt powinien być w 100% miejski, dochodowy i wybudowany od podstaw, oczywiście zadaszony i wielozadaniowy, żużel, koncerty, imprezy itp. tętniący życiem w każdy weekend czy dzień wolny od pracy przynosząc miastu zyski a nie straty bo jak inaczej nazwać dzisiejsze dofinansowania dla prywaciarza który z tego żyje i oprócz podnoszenia cen biletów nic więcej go nie interesuje. Zbliżają się playoffy i mimo regulacji o imprezach masowych i liczbie wpuszczonych osób względem bezpieczeństwa znowu będzie taka sytuacja jak co roku, brak ew. dróg ewakuacji schody, przejścia czy korona stadionu zostanie napakowana kibicami do granic wytrzymałości by tylko konto spuchło od talarów tylko kto odpowie jeśli się coś wydarzy... w zeszłym roku kibic na przeciwległej prostej potrzebował lekarza zanim ten w tym tłumie został przywołany minęły minuty a kolejne na dostanie się na sektor gdyby to było zatrzymanie krążenia byłoby po gościu tylko kogo to interesuje??? ok każdy chce być na stadionie na finałach niestety do czasu aż stadion nie zostanie wybudowany na nowo i powiększony o bezpieczeństwie w tym miejscu nie można mówić taka jest obecna czarna rzeczywistość...
73. Dodane przez Patrząc z boku, w dniu - 17-08-2019 14:25
Wystarczy popatrzeć na siedziska.Syf i brud. Widac jak Zarzad Unii traktuje kibicow! I co Pan na to Panie Kryjom. Zacznijcie szanować kibiców a nie tyko liczyć złotówki!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Komfortowe mieszkani... Leszno 475496
Ostatnie mieszkania ... Leszno 656285
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj