Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Problem z minizoo

Problem z minizoo

Problem z minizoo

12.09.2006. Radio Elka, Jarek Adamek

thumb_zooLeszno. W ciągu najbliższego roku rozstrzygnie się przyszłość leszczyńskiego minizoo w Parku Tysiąclecia. Jedno jest pewne – warunki, w których żyją zwierzęta, muszą się zmienić – powiedział Radiu Elka prezydent Tomasz Malepszy. Już wkrótce też zostanie zlikwidowany położony w parku amfiteatr.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska ustala warunki, w których mają być trzymane zwierzęta w niewoli. Nakładają one na leszczyński samorząd konieczność licznych zmian w funkcjonowaniu minizoo. Teren
musi być ogrodzony wysokim i mocnym płotem, zwierzęta nie mogą przebywać też tak blisko ruchliwej drogi. Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie minizoo do Grzybowa - mówi Tomasz Malepszy. Jednak z drugiej strony Park Tysiąclecia jest bardzo uczęszczanym miejscem spacerów wielu mieszkańców. Bliskość miasta jest najważniejszym argumentem za pozostawieniem minizoo na miejscu - mówi Malepszy. Pozostaje jeszcze kwestia wydatków - i tych zakładanych, i tych poczynionych - na przykład wykonanego niedawno kosztownego wybiegu dla niedźwiedzi. Rozważana jest więc opcja przesunięcia klatek bardziej w głąb parku. Będzie to możliwe po likwidacji zdewastowanego amfiteatru. Rolę miejsca na koncerty plenerowe powinien pełnić Stadion Smoczyka - mówi prezydent - świetnie się do tego nadaje. Decyzje w sprawie dalszego funkcjonowania minizoo władze Leszna powinny podjąc w ciągu najbliższego roku. (jad/tekst i foto)

 
Komentarze (21)
1. Nie przed wyborami
Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 15:21
Panie Tomaszu -nie mówić teraz o likwidacji amfiteatru - bo ci co go budowali na Dożynki oraz ich rodziny na Pana na 3-cią kadencję nie zagłosują.  
Leopold B. Leszno
2. Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 15:26
jak to nie ebdzie amfiteatru?!jestem oburzona!
3. Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 16:18
przechlapał sobie pan malepszy na pewno już NA SZCZĘŚCIE nie wygra wyborów po takim czymś i bardzo dobrze!
4. Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 20:05
Szanowni Radni i Prezydenci! 
Zróbcie coś z tym żałosnym miejscem jakim jest obecnie Park Tysiąclecia! Zwierzętom dajcie szansę w prawdziwym zoo a nie w błocie i ciasnocie!!! Park należy odrestaurowć i udostepnić mieszkańcom w cywilizowanej formie!!!
5. Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 20:17
a po co go burzyc nie lepiej wyremontowac? a gdzie ja bede na koncerty chodzic,co? 8)
6. awm
Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 21:04
Nie wierzę, że stadion zostanie udostępniony na plenerowe koncerty. Amfiteatr, minizoo i cały teren parku "straszy". Trzeba zrobić z tym porządek. Brak kina, brak terenu, na którym mogą odbywać się imprezy, dziury w jezdniach i chodnikach - czy to rzeczywistość, czy tylko przykry sen o naszym Lesznie?
7. Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 21:42
"bliskość miasta jest najważniejszym argumentem za pozostawieniem minizoo na miejscu – mówi Malepszy." - kolejne głupie rozumowanie, przecież dla rodzica obojętne jest czy dojedzie z dzieckiem do obecnego parku czy grzybowa. Kolejne wtapianie pieniędzy w minii zoo - to nic nie pomoże tym zwierzakom a doprowadzicie do zniszczenia drzewostanu Parku. Obarczam za taką sytuację obecne władze, bo to nikt inny tylko nieudolność obecnych władz doprowadziły do dewastacji amfiteatru, nie organizowanie żadnych imprez rozrywkowych, dwa lata temu kto zdemontował 50% siedzisk, to nie wandale tylko obecne władze, w ubiegłym roku tylko naprawiono instalację wew. której rury popękały bo ktoś z adm. amfiteatru zapomniał na okres zimy wodę spóścić, nie organizuje się występów kameralnych bo nikt z adm. budynku nie wymienił kilku desek w podłodze itd. Przecież lepiej posłuchać muzyki lekiej łatej i przyjemnej niż oglądać zakratowane wygłodzone zwierzęta. Kolejny temat "Teren musi być ogrodzony wysokim i mocnym płotem, zwierzęta nie mogą przebywać też tak blisko ruchliwej drogi" Koszt takiego ogrodzenia to kolejne 200 tys. zł wyrzucone w błoto, bo udowdniliście, że skromnego skrawka terenu amfiteatru nie zdołaliście utrzymać a co dopiero kolejnego 600 m ogrodzenia. Powstaną furty wejściowe ze strażnikami, a gdzie parking na samochody a jaki to koszt wykonania i konserwacji ogrodzenia. Ogrodzić teren parku w dzielnicy przemysłowo-handlowej to absurd. Nie liczycie się z osobami, które właśnie przez park chodzą do pracy. A może tak zająć się skanalizowaniem ul. 17 Stycznia i wykonanie nowej drogi z dywanikiem asfaltowym co kilkakrotnie zmnijszyłoby hałas w tym rejonie - dla dobra ludzi w tym miejscu mieszkających i zwierząt parku. Wzorem Poznania MINII ZOO winno być przeniesione na obrzeża miasta a nia na siłę je utrzymywać w dzielnicy handlowo-przemysłowej. Apeluję do społeczeństwa Leszna - nie akceptyjcie takich zwarjowany pomysłów !
8. gość
Dodane przez Gość, w dniu - 12-09-2006 22:05
ja bym tam zrobił porządek zlikwidował cały park i zoo postawiał market
9. Leszczyniak
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 07:06
Temat trudny-jak kazdy zwiazany z przenosinami.I tu nie ma madrych!Poza mieszkancami.Niech oni sie wypowiedza.A to ze Prezydent podejmuje nielatwe tematy w trakcie kampani to przeciez jego plus! Wszyscy zarzucamy Mu "kielbase wyborcza" a On podjal taki niejednoznaczny temat. Nie jestem jego zwolennikiem ale obiektywne brawa sie naleza.
10. Śmigacz
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 07:26
Dzielnica handlowo-przemysłowa??? To ciekawe czemu z dwóch stron parku są budynki mieszkalne. Ta dzielnica o której tu ktoś pisze kończy się co najwyżej na ulicy okrężnej!!! A bliskość jednego marketu nie skazuje parku na to że znajduje sie w dzielnicy przemysłowo-handlowej.
11. zabrał nam wszystko
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 07:38
zabrali kino zabrali amfiteatr zabrali nasza kasę idzcie już lepiej do domu szanowni politycy lewicy leszczyńskiej.
12. oka
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 08:46
Uważam, że lepiej przenieść zoo na nowe miejsce. Na pewno uatrakcyjni to zoo i rodzice chętnie pojadą tam z dziećmi a zwierzęta z pewnością będą szczęśliwsze.
13. mini zoo
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 09:21
Niech się Pan nie ośmiesza z tym przenoszeniem mini zoo. Dla przykładu podam tylko, że w Warszawie i we Wrocławiu ogrody zoologiczne funkcjonują w bezpośrednim śąsiedztwie o wiele bardziej ruchliwych arterii komunikacyjnych jaką jest ul. 17-go Stycznia. Zatem ten argument odpada !!! A co do Amfiteatru, to chuyba już ostatnie takie "kilmatyczne" miejsce do organizowania różnego rodzaju imprez dla mieszkańców. No ale jak Pana współpracownikom (Z.Adamczak) nie chcę się nic robić to już inna sprawa. Celowo doprowadziliście ten teren do satnu dewastacji, by wkrótce zapewne zmienić plan zagospodarowania i sprzedać za odpowiedzie pieniżdze. 
Wstyd to ogromny, zabierz się Pan do roboty i zmobilizuj całe to towarzystwo odpowiedzialne za kulturę i rozrywkę w Lesznie a nie bez przemyślenia pozbawiaj nas kolejnego miejsca do spacerów. Pozdrawiam - Marelk
14. ,,,
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 09:39
Podobno nasza lewica zastanawia się jak usunąć łabędzie z pl. Kościuszki
reklama
15. Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 10:06
Do tego niedowiarka który twierdzi, że Park nie jest w dzielnicy handlowo-przemysłowej. Dzielnica to nie jest tylko Biedronka i Partner, ale m.in. wiele więcej hektarów zabudowanego terenu, wybierz się na wycieczkę po tym terenie to się przekonasz, że mam rację.
16. Bogaty niepodpisany człowieku
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 11:07
Biedni ludzie a takich w Lesznie jest większośc nie posiadający samochodu (najczęsciej wielodzietni) -nie pojadą do ZOO w Grzybowie.Niech im i ich dzieciom zostanie coś od miasta za darmo.Człowieku jaką to dzielnicą handlową jest Park 1000-lecia.Zajmujesz dużo miejsca i tracisz swój czas a piszesz bzdury.Dla opamiętania się pana Prezydenta i zarządzającą Parkiem Panią Nowacką z MZZ-wzywam To za Wasej kadencji mili Państwo -amfiteatr zdewastowano -czy bez wiedzy p. prezydenta wywieziono część siedzisk z tego obiektu....?Serdecznie pozdrawiam. Janusz Zieleniewski -ichtiolog.
17. kamila
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 19:45
w Lesznie kina nie ma. 
Amfi chcecie zburzyć. 
Żadnej rozrywki tutaj nie ma!!! 
Cegła, Czerwona i Piętro jedyne miejsca gdzie mozna pogadac ze znajomymi. 
a tak to nic TU nie ma! 
18. jan
Dodane przez Gość, w dniu - 13-09-2006 23:48
Tak się wtrącę i przypomnę p. Zieleniewskiemu, że "dzielnica" to wydzielony obszar miasta obejmujący ulice, dzielnice, a nie jak to odbiera. W tym wypadku pan pisze bzdury !
19. Witek
Dodane przez Gość, w dniu - 14-09-2006 08:32
Nazwa parku to jednak PARK 1000 lecia, więc niech to będzie park z prawdziwego zdarzenia, a nie "smrutka" zwierzęca przy basenie kąpielowym jak tu wypoczywać jak czuje się smrut kóz ! Następny pomysł władzy to zapewne zasypać basen. Ciekawy jestem co na takie pomysły Ochrona Środowiska przecież faktem jest to, że wiele drzew zostało zniszczonych przez zwierzęta a zwłaszcza żubry. Kolejnym pomysłem zapewne będzie zmiana nazwy parku na "małpi gaj" - nazwa potoczna z dawnych lat. Litości na takie pomysły !!
reklama
20. SB
Dodane przez Gość, w dniu - 17-09-2006 16:37
Apeluję kolejny raz - napiszcie całą prawdę o tym terenie i bądźcie 
apolityczni !  
 
Tak od razu - ważniejszy jest spokój mieszkańców mini ZOO jak ludzi 
zamieszkałych wzdłuż ul. 17 Stycznia!  
 
Brak kanalizacji deszczowej w ulicy na odcinku ul. Racławicka a Rondo 
Sybiraków (XXI wiek w centrum miasta ulica bez kan. deszczowej i 
krawężników), w okresie ulew na tym odcinku trudno jest przejechać 
samochodem. 
 
Nawierzchnia z kostki granitowej jest bardzo nierówna i wytworzyła się tzw. 
tarka, co znacznie zwiększa hałaśliwość przejeżdżających pojazdów, a 
cząstkowy remont przeprowadzono ponad 15 lat temu. Pytam, kiedy i czy w 
ogóle przeprowadzono badania hałaśliwości tej uciążliwej ulicy. Licho 
człowieka bierze jak się czyta cyt. "Klatki i wybiegi powinny też być 
odsunięte dalej od ul. 17 Stycznia, tak, aby ruch nie przeszkadzał 
mieszkańcom ZOO". Zadbajmy najpierw o ludzi a potem pomyślmy o mieszkańcach 
ZOO, których w tym miejscu wg mnie w obecnych czasach nie powinno być! Nie 
czytałem nigdzie, aby w planach miasta przewidziano wymianę nawierzchni w 
ulicy 17 Stycznia z równoczesnym wykonaniem (częściowo) kanalizacji 
deszczowej - a uważam, że ten cel jest nadrzędny. 
 
W tym rejonie to jedyny park, który wchodzi w skład terenów 
rekreacyjno-sportowych i tak powinien ten teren być zachowany (patrz plan 
zagospodarowania tego terenu). To jedyne płuca w tej dzielnicy. Jak można 
leżeć i wypoczywać przy basenie i jednocześnie wąchać smród kóz, których ma 
być jeszcze więcej po zburzeniu amfiteatru, bo przecież powstanie nowa górka 
(wypowiedź Dyr. ZZM) i odchodów niedźwiedzi, które zalegają stare klatki, w 
których brak jest wody a nowy wybieg jest nieczynny od dobrych 2 miesięcy i 
już zarasta trawą. W sąsiedztwie nowoczesny stadion Smoczyka, nowoczesny 
stadion lekkoatletyczny (po wykonanej modernizacji), dobrze zadbany basen i 
teren wokół niego, a tuż obok po sąsiedzku "dziwoląg czy wynaturzenie 
poprzedniej i obecnej władzy" park 1000 lecia, a może minii zoo, a dla 
starszych mieszkańców Leszna małpi gaj. Krótko mówiąc tu znajdziemy 
"wszystko i nic". Dal ZZM Leszno - minii zoo to idealna działalność, do 
której możemy klasyfikować rzeczywiste i pozorne koszty - przecież nikt 
nigdy nie mówił i nie pisał, jakie są faktyczne koszty utrzymania minii zoo 
i nikt nie porównywał jak się to ma do innych podobnych minii zoo w kraju 
(jeżeli takowe dziwolągi jeszcze są). Mam żal również do redaktorów waszej 
gazety, że nie są dociekliwi i krytyczni do takich postępowań, a w 
rzeczywistości informacje przedstawiacie tylko skrótowo i broń Boże, aby 
czasami kogoś z władzy nie obrazić.  
 
Ogrodzenie parku - to wydatek min. 200 tys zł., przeniesienie klatek w głąb 
parku to przecież nic innego jak rozebranie istniejących i postawienie 
nowych w innym miejscu. (stare nie nadają się - koszt to kolejne 200 tys., 
bo przecież nowy wybieg dla 2 niedźwiedzi to 130 tys. zł., trzeciemu 
niedźwiedziowi i tak nie poprawiono warunków bytowania). Powstaną min. 2 
furty wejściowe dla miłośników zwierząt, przy których będą dyżurować dozorcy 
opłacani z budżetu miasta, dalej konserwacja ogrodzenie pochłonie co roku 
kolejne duże kwoty, dołożyć tu trzeba personel obsługujący zwierzynę i 
ptactwo, karmę itp. - to kolejne setki tys. zł. Pytam stać nas na kolejną 
beztroską rozrzutność władz? Dlaczego nie napiszecie ile kosztuje budżet 
miasta obecne utrzymanie minii zoo? Proszę spytać władze miasta, w jakiej 
części współuczestniczyło w inwestycji modernizacji klatki dla niedźwiedzi 
(okrojonej bo plan był całkiem inny) - była to kolejna żebranina i to 
kosztem dzieci, młodzieży i społeczeństwa. Dobudowana klatka czynna była 
może z 2 m-ce, obecnie jest zamknięta. Tylko czekać jak już za parę miesięcy 
dowiemy się, że modernizowana klatka będzie zburzona, bo zapadła decyzja o 
przeniesieniu minii zoo do Grzybowa (kolejne poniesione z trudem wydatki 
zostaną wyrzucone w błoto). 
 
Gdzie jest Ochrona Środowiska i Przyrody, przecież żubry zniszczyły wiele 
akacji, które musiano wyciąć, (pozostały tylko pnie) a działanie takie 
pozostało bezkarne. Nadal w ochronie przyrody parku nic się nie robi od 
ponad 20 lat. Przepis mówi, że w miejsce wyciętego drzewa należy posadzić 
nowe, a istniejący drzewostan należy utrzymywać w bieżącej konserwacji. 
Prace wykonuje się doraźnie, usuwa się połamane gałęzie, drzewa i dba się o 
to, aby odrosty drzew zagajały park. Czy tak ma wyglądać park i jego 
utrzymanie - ale na siłę i to kosztem doinwestowania w park i amfiteatr, 
foruje się mizerne (a żarłoczne finansowo) minii zoo. 
 
Czy tak postępuje dobry gospodarz? Pożałowania godne takie postępowanie. 
Proszę przeprowadzić ankietę w śród społeczeństwa i spytać: - ile razy w 
roku rodzic odwiedził mini zoo, 
 
- czy jest za utrzymywaniem minii zoo, 
 
- czy jest za przeniesieniem minii ZOO do Grzybowa 
 
- czy jest za utrzymaniem nowocześnie zmodernizowanego parku rozrywki i 
wypoczynku 
 
Z własnej obserwacji widzę, że taki wskaźnik oglądalności zwierzęta i 
ptactwo domowe byłby bardzo mizerny, a bardzo kosztowny, ale kogo to z władz 
obchodzi.  
 
Jak słyszę wypowiedzi władz, że to wszystko dla biednego społeczeństwa a 
zwłaszcza dla ich dzieci żeby miały bliżej do zwierzątek to człowieka 
skręca, bo bardziej humanitarna by była przemyślana pomoc finansowa i 
mieszkalna dla tych dzieci i ich rodzin jak na siłę pokazywanie mizernego, 
zaniedbanego, również zabiedzonego i bez żadnych atrakcji minii zoo. Nie 
wiem, a może to są kolejne slogany wyborcze, ale dla mnie to pachnie już 
korupcją w szerokim znaczeniu tego słowa i tak na dobra sprawę należałoby 
powiadomić prokuraturę, aby przyjrzała się szczegółowo niektórym 
podejmowanym przez władzę decyzjom, szkodzącym budżetowi miasta.  
 
Amfiteatr - temat rozbiórki tego obiektu to hańba dla Leszna. Proszę 
ponownie abyście w asyście Prezydenta i rzeczoznawcy budowlanego 
zwizytowali budynek i naocznie przekonali się czy rzeczywiście obiekt jest 
zniszczony. Konstrukcja stalowa dachu dobra i w ubiegłym roku pomalowana, 
dach naprawiony i nie przecieka, pomieszczenia zabezpieczone kratami bez 
dostępu osób postronnych, szyby niepowybijane, przyłącze energetyczne 2 lata 
temu wyremontowane, instalacja wodociągowa i urządzenia sanitarne w ubiegłym 
roku wymienione. Należy wymienić tylko podłogę drewnianą sceny, która jest 
zgnita na trwalszą nawierzchnię podłogową jakim są żywice, całość odmalować 
i gotowe. Pytam, kto podjął decyzję o rozbiórce i jakie są dokumenty w tej 
sprawie?  
 
Widownia - nie została zniszczona przez chuliganów, tylko przez władze - a 
wprost administratora bud. MDK, który 3 lata temu rozpoczął demontaż 
siedzisk drewnianych i słupków żelbetowych w tej chwili ponad 50% 
zdemontowano. Za nieduże pieniądze należało wymienić siedziska drewniane na 
deski plastykowe (niepalne np. krajowego producenta GAMRAT), założyć w 
górnej części ekran wygłuszający, ponaprawiać mury oporowe widowni i 
wymienić okalające górą widownię drewniane balustrady i widownia będzie 
zdatna do użytku. Koszt ca 100 tys zł. Nasuwa się kolejne pytanie - dlaczego 
nie wykorzystano rozbieranych elementów prefabrykowanych widowni ze stadionu 
do wykonania najprostszych siedzisk nawet betonowych?  
 
Proponuję na okres wiosenno-letni wydzierżawić teren pod ogródek wiedeński w 
cieniu, którego można by odpocząć wypić dobrą kawę, sympatyczną lampkę wina 
i posłuchać dobrej muzyki, a nawet potańczyć na scenie amfiteatru. 
 
Do tego jeszcze zamieścić (z obowiązku) tabliczkę informacyjną, kto jest 
administratorem obiektu. Opłacanego stróża minii zoo zmusić do wieczornego 
czy też popołudniowego wizytowania tego obiektu, aby weszło to w rutynę. Od 
Biedronki wymusić egzekwowanie przepisów o wychowaniu w trzeźwości, a straż 
miejską i dzielnicowego do patrolowania tego terenu. Czy to są jakieś 
wymagania z kosmosu - przecież tak każdy dobry gospodarz winien postąpić lub 
winien wyegzekwować od swoich podległych służb.  
 
Amfiteatr powinien służyć dzieciom z przedszkoli, szkół czy też zwolennikom 
muzyki rozrywkowej (stonowanej) satyrycznej regionalnej ludowej. Czy tej 
grupie społeczeństwa już nic się nie należy? Już to widzę - jak to zostaje 
ustawiona scena na 3 godz. muzykowania z przedszkolakami itp. Czy na tego 
typu rodzaj rozrywki władze ustawią scenę - na pewno nie!  
 
Proszę spytać władze miasta ile kosztowała ta nowoczesna scena, jaki jest 
koszt montażu i demontażu oraz magazynowania tej sceny. Ile razy w roku była 
ustawiona i jakie koszty poniesiono. Ustawia się tylko dla renomowanych 
zespołów, a mi chodzi o umożliwienie zapoznania się ze sceną tych 
dzieciaków, występy satyryków, zespołów ludowych itp., NIE MAM NIC PRZECIWKO 
USTAWIANIU SCENY W OBRĘBACH MIASTA LESZNA DLA GŁOŚNEJ MUZYKI MŁODZIEŻOWEJ, 
ale proszę o umożliwienie dostępu sceny amfiteatru dla wszystkich biednych 
grup, które dla społeczeństwa (za darmo i bez łaski i w każdej chwili) 
mogłyby przedstawiać swoją działalność artystyczno-rozrywkową, bez potrzeby 
ustawiania sceny za grube pieniądze.  
 
Nie wiem, kto jest dyrektorem MDK w Lesznie, ale program jego działania jest 
bardzo mizerny i bez efektów chyba, że chodzi o zakup sceny i propozycję 
rozbiórki amfiteatru - z takich ludzi należy bardzo szybko rezygnować dla 
dobra społeczeństwa m. Leszna. 
 
Musicie sprawę Parku i minii zoo mocno nagłaśniać - po to, aby nie dopuścić 
do zmarnotrawienia kolejnych źle wydanych pieniędzy. 
 
Z poważaniem 
 
SB 
21. Dodane przez 'Gość', w dniu - 07-03-2007 01:36
Myślę, że to mini zoo to wielkie nieporozumienie. Niedźwiedzie i psy są tam w skandalicznych warunkach. Zwierzat karmione bezkarnie przez publiczność. Koszmar rodem z krajów trzeciego świata.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj