Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Marca 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bogdan, Józef
Do końca roku 287 dni.
Start arrow Leszno arrow Miasto kupi pływalnię Akwawit?

Rozmowy Borowiak - Gudzowaty

Miasto kupi pływalnię Akwawit?

19.02.2020. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Prezydent Leszna Łukasz Borowiak chce kupić nieczynną od dwóch lat pływalnię Akwawit. Jak podała gazeta ABC włodarz miasta odpowiedział na propozycję przedstawioną przez Danutę Gudzowaty, właścicielkę spółki Centrum Konferencji i Rekreacji Akwawit.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Danuta Gudzowaty przedstawiła miastu propozycję sprzedaży pływalni wraz przyległym terenem, w tym parkingiem, jednak już bez części hotelowej. Prezydent odpowiedział właścicielce
CKiR Akwawit, że miasto jest propozycją zainteresowane. -Trwają rozmowy na temat ewentualnych planów zakupu, strony ustaliły, że na razie nie podają żadnych szczegółów oraz stawek - powiedziała Radiu Elka Paulina Janowicz z Urzędu Miasta Leszna - to jedyny komentarz pana prezydenta w tej sprawie.

Pływalnię Akwawit zamknięto ponad dwa lata temu z powodów ekonomicznych. Komisja Rady Miejskiej, która badała okoliczności tej decyzji ustaliła, że ponowne jej uruchomienie kosztować może ponad 6 milionów złotych, ponieważ konieczny jest remont budynku oraz instalacji.

 
Komentarze (160)
1. Dodane przez mates, w dniu - 19-02-2020 09:03
W końcu się skończy narzekanie że nie ma basenu.
2. Dodane przez brawo, w dniu - 19-02-2020 09:03
pierwsza mądra decyzja w tej kadencji, nawet jeśli potrzeba 6mln to raptem dwa lata dotacji na unię! a sami sobie odpowiedzmy co nam potrzebne bardziej unia czy basen
3. Dodane przez k, w dniu - 19-02-2020 09:04
Gwóżdż do trumny-to przestarzały obiekt "skarbonka".
4. Dodane przez Kuba, w dniu - 19-02-2020 09:06
Zamiast wybudować nową lepsza pływalnie z atrakcjami do dzieci. To wola remontować stare gówno zaprzeproszeniem. Brak słów na te miasto.
5. Dodane przez banan, w dniu - 19-02-2020 09:07
i suuper
6. Dodane przez konkord, w dniu - 19-02-2020 09:09
Bylo by pięknie. Akwawit byl super, mysle ze w ten sposób nasi wlodrze pokażą że zależy im żeby mieszkańcy byli zadowoleni. To by byla super sprawa gdyby udalo się odkupić i zagospodarować ten obiekt i teren. 3mam kciuki
reklama
7. Dodane przez Darek, w dniu - 19-02-2020 09:12
Brawo Panie Prezydencie, bardzo brakuje nam tej pływalni. Jeżeli taniej i szybciej niż budowa nowej to warto.
8. Dodane przez Leszno, w dniu - 19-02-2020 09:14
Powoli bo już nie ogarniam. W 2018 roku była ekipa która sprawdzała czy opłaca się uruchomić pływalnie. Stwierdzono że się nie opłaca. W maju 2019 - nowa pływalnia do końca kadencji. Teraz piszecie że może kupi jednak Akwawit? Toś to już komedia.
9. Dodane przez Irek, w dniu - 19-02-2020 09:15
Dać kasę na remont - nie dać kady na prywatny żużlowy klub sportowy
10. Dodane przez Jo, w dniu - 19-02-2020 09:18
Grudzień 2018 - Komisja do spraw Akwawitu rekomenduje budowę nowego basenu. A dziś czytamy to... Już nie wiem czy mam płakać ze śmiechu. Nawet nie chce czytać kolejnej koncepcji za rok
11. Dodane przez kris, w dniu - 19-02-2020 09:18
PANIE PREZYDENCIE DOGADAJCIE SIE BŁAGAM TAKI OŚRODEK SIĘ MARNUJE PORKING OK LOKALIZACJA OK POZDRAWIAM
12. Dodane przez 123, w dniu - 19-02-2020 09:23
Fajnie, ale tymczasem coś cicho odnośnie kolejnych prawdopodobnie drastycznych podwyżek za śmieci, prawodpoodbnie już od maja. Kogo będzie stać na baseny....
13. Dodane przez Danka, w dniu - 19-02-2020 09:24
Dobry ruch ze str miasta,choćby chcieli budować nową pływalnie to nie są w stanie za te 6 mln wybudować,a tu mają duży parking i działkę w dobrym miejscu plus niegdyś chlubę miasta
14. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 19-02-2020 09:28
Po zakupie tego syfu, okaże się że remont wyniesie nie 6 a 16 milionów . Takie mała pomyłka w kosztorysie . W końcu każdy che zarobić gdy jest okazja
15. Dodane przez iluzjum, w dniu - 19-02-2020 09:31
Samorządowcy niech wrócą na ziemie i budują spalarnie śmieci. 
Obniżyć opłaty za śmieci!!
16. Dodane przez zażenowany, w dniu - 19-02-2020 09:37
Przecież to wyrzucanie pieniędzy. 
Reanimacja tej ruiny to będzie studnia bez dna. 
Lepiej tą kasę dorzucić do budowy NOWEJ pływalni.
17. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 19-02-2020 09:38
Wybudować nowy obiekt a nie remontować rozpadającą się ruinę i nabijać kasę Pani D. Gudzowatej.
18. Dodane przez no nie wiem czy to dobry pomysł, w dniu - 19-02-2020 09:40
Nie wiem czy to dobry pomysł, bo czasem remont może wyjść w podobnych pieniądzach niż budowa nowego, nowszymi technologiami i na podstawie nowego projektu. Proszę nie myśleć że kilka milionów wystarczy. W sąsiednim województwie też chcą przeprowadzić kapitalny remont basenu, który cały czas działa i mówi się o kwocie ok 35mln. W akwawicie oprócz ścian do wymiany będzie prawie wszystko, także to nie jest kwestia umycia i nalania wody.
19. Dodane przez rr, w dniu - 19-02-2020 09:41
Oj, wątpię by 6 milionów starczyło.
20. Dodane przez do 3, w dniu - 19-02-2020 09:44
nie masz racji,to wspaniały obiekt i nie stary 1993.Opłaca się wyremontować,plus nowe atrakcje.Super sprawa !
21. Dodane przez xxx, w dniu - 19-02-2020 09:48
A w 2018 roku... 
http://elka.pl/content/view/91039/80/
22. Dodane przez dziad, w dniu - 19-02-2020 09:49
Szkoda gadać, prezydent już nawet nie udaje ze nie ma nas wszystkich za idiotow. Czy przy okazji tej informacji ktokolwiek z dziennikarzy zapytał co z budową aquaparku i hali sportowej. Tej co to miała być a to przy galerii, a to w miejscu trapezu,a to na Antoninach... Ktoś w tym mieście jeszcze pełni jakąś rolę kontrolną czy już was wszystkich kupiono?
23. Dodane przez do 14, w dniu - 19-02-2020 09:56
Pływalnia jest duża i ładana,a syf to masz w domu. Lepiej wydać nawet 15 mln i zrobić porządnie.Nowa pływalnia i to mniejsza,bo nie sądze,że tak duża będzie jak ta,to i tak koszt ponad 30 mln jak nie więcej.
24. Dodane przez bobo, w dniu - 19-02-2020 09:59
Basen dla miasta - TAK. Ale czy ten stary do remontu?? Dwa lata temu koszt uruchomienia miał wynieść 6 mln. Teraz może to być już kilkanaście mln. Może lepiej to dobrze przemyśleć.
25. Dodane przez Ona, w dniu - 19-02-2020 10:03
Popieram opinię 9
26. Dodane przez BELFER, w dniu - 19-02-2020 10:05
Jak można tak nabijać kasę takiemu prywaciarzowi. Najpierw ten co nie żyje za darmo otrzymał Akwawit. Później rodzinka darła jego majątek. Nie robili prawie nic na pływalni. Tylko doili kasę. Teraz kiedy każe miasto powiatowe ma swój basen, ci "geniusze" zamknęli basen w Lesznie. A teraz chcą dostać kasę za ten zabytek. Panie Prezydencie, niech pan nie idzie tą drogą. Miasto utopi kasę i cały czas będzie się borykać z Guzowatymi. Chyba należy się naszemu miastu porządny kompleks sportowy: hala widowiskowa i baseny z prawdziewego zdarzenia. Czy zawsze mamy brać ochłapy. Niech ci biznesmeni się martwią co zrobić z tym zabytkiem.
27. Dodane przez ded, w dniu - 19-02-2020 10:08
to bardzo dobra opcja- jestem ZA. Uwielbiam ten basen. Troche doinwestować w niego i nie trzeba budować nowego.
28. Dodane przez Do 22, w dniu - 19-02-2020 10:08
Od pewnego czasu zauważyłem że niewygodne tematy są skrupulatnie pomijane. Ten temat zapewnie też zniknie jak znikają tematy nowej hali czy dziury po Goplanie. Zaś jeśli chodzi o remont - 6mln nie starczy na bank. Więc nie wiem czy ma sens zabierać się za ten obiekt.
29. Dodane przez xxx, w dniu - 19-02-2020 10:11
A w 2019 roku... 
http://elka.pl/content/view/93498/80/
30. Dodane przez Dziwne, w dniu - 19-02-2020 10:16
Jeszcze 2 lata temu było pisane że obiekt jest w opłakanym stanie. Przez te 2 lata pewno stan obiektu jeszcze się pogorszył. I nagle opłaca się go kupić? Przecież już trwały rozmowy w sprawie budowania hala plus pływalnia w innym miejscu. Dla mnie to dziwna sprawa. Lubie obecnego prezydenta ale dla mnie to dziwna sprawa.
31. Dodane przez Łączą nas stołki, w dniu - 19-02-2020 10:17
Tymczasem w alternatywnej rzeczywistości 2018 roku, przed wyborami prezydenckimi...
32. Dodane przez xyz, w dniu - 19-02-2020 10:26
Pływalnia w Lesznie jest jak najbardziej potrzebna.I to pilnie. Z jednej strony wyremontowanie starej potrwa krócej, ale nie sądzę, że wystarczy te 6 mln (raczej kilkanaście). 
Budowa nowego kompleksu to łądnych parę lat, a i wartość inwestycji to z pewnością ok 50 mln. 
A tak przy okazji. Obiekt został sprzedany Gudzowatemu za symboliczną złotówkę. To odkupienie powinno być za tą samą kwotę.
33. Dodane przez nie narzekać, w dniu - 19-02-2020 10:28
Akwawit już stoi- wystarczy zrobić remont i można korzystać a nowa pływalnia zanim powstanie upłynie sporo wody w Wiśle... 
W tym czasie zawsze można myśleć o budowie nowego obiektu- nic nie jest wieczne
34. Dodane przez Leon, w dniu - 19-02-2020 10:29
A czym basen po przejęciu będzie ogrzewany? Ciepłem odpadowym odkupionym z fabryki Akwawit? Przecież Gudzowatemu (nawet w ramach własnej rodziny) to się nie opłacało, dlatego obiekt zamknął, a prezydentowi będzie?
35. Dodane przez KRZYSZTOF, w dniu - 19-02-2020 10:31
TOTALNA BZDURA ! 
A GDZIE NOWY BASEN, SALA WIDOWISKOWO SPORTOWA ?
36. Dodane przez Boll, w dniu - 19-02-2020 10:32
Przeciez na projekty basenu hali itp opracowania na Antoninach poszedł gruby szmal i teraz zgoła coś innego? Była komisja która coś tam stwierdziła czy oni pra owali za darmo? Co się dzieje w tym lesznie? Może ktoś zgłosi do jakiegoś magazynu śledczego TVP lub TVN oni teraz przed wyborami przyjadą chętnie bo w końcu szef z pisu i inni tez a TVN szuka sensacji . Jeśli wszystko będzie ok to oni wtedy zapewne dokładnie to sprawdza i mysle ze tak jest w naszym mieście !!
37. Dodane przez złota rybka, w dniu - 19-02-2020 10:32
Właścicielka wymontowała to co mogla i sprzedała, reszta się sypie bo przez lata nic nie remontowała, basen dostała za 1 zł i przez lata podatków do miasta nie płaciła, a teraz bo jej się nie opłaca kupcie sobie ode mnie za dobre pieniądze
38. Dodane przez miki, w dniu - 19-02-2020 10:35
Kurde sami spece się odezwali. a wiecie chociaż matołki ile kosztuje sama niecka basenowa?
reklama
39. Dodane przez Leszno, w dniu - 19-02-2020 10:36
Akwawit został zamknięty bo był w bardo złym stanie i nie było kasy na remont plus ogrzewanie. I teraz co? Mamy brać ruderę i remontować?
40. Dodane przez Do 31, w dniu - 19-02-2020 10:39
Wystarczy wprowadzić na tym banerze małe poprawki i wszystko się będzie zgadzało. W miejsce: ,,nowa hala z basenem'' wpisujemy ,,Basen ruina , ale bez hali'' - deklaruję! i gra i buczy. Nie ma za co Łukasz!
41. Dodane przez nikus, w dniu - 19-02-2020 10:44
W styczniu przyszłego roku ruszy budowa obiektu handlowego na działce przy ul. Królowej Jadwigi. Taką informację prezydent Łukasz Borowiak otrzymał od właściciela terenu po fabryce Goplana. Miasto jest wciąż zainteresowane przejęciem drugiej części gruntu, na którym mógłby powstać nowy magistrat. http://elka.pl/content/view/92845/80/
42. Dodane przez ja, w dniu - 19-02-2020 10:50
CI CO TWIERDZA ZE TO RUINA TO CHYBA NIE MAJA POJECIA O NICZYM I NIE WIEDZA CO PISZA POZDRAWIAM ZYCZE UDANEJ TRANSAKCJI
43. Dodane przez vvv, w dniu - 19-02-2020 10:56
Pod względem finansowym rok 2020 będzie bardzo trudnym okresem dla miasta zapowiada prezydent Leszna Łukasz Borowiak. Wpływ na to ma kilka czynników, na które włodarz zwrócił uwagę w trakcie komisji finansowo-budżetowej. http://elka.pl/content/view/94164/80/
44. Dodane przez do 41, w dniu - 19-02-2020 10:57
Coś Ci nie pykło, bo linkujesz tekst z 2019 roku, w myśl którego budowa trwa od początku 2020 roku, czyli od półtora miesiąca. Czy tak jest naprawdę? Szczerze, nie wiem, ale przypuszczam, że wątpię. Życie nauczyło mnie, że prezydent dużo i pięknie obiecuje, natomiast nie wynika z tego kompletnie nic.
45. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 19-02-2020 10:57
Muszę przyznać, że jestem tym razem pod wrażeniem biznesowych umiejętności władz Leszna. Poprzedni prezes Centrum Rekreacji może się uczyć negocjacji od nich.  
 
Najpierw władze puściły w eter informację, że zbudują nowy basen, odczekano aż się Akwawit "wykrwawi" i spokornieje, zamykając mu drogę do innego rozwiązania niż zaoferowanie obiektu miastu. 
 
Dzięki temu zamiast dopłacać innym i wykładać wielkie pieniądze na nowy obiekt (pieniądze, których i tak nie ma) powrócono do rozmów na własnych warunkach. 
 
Trzymam kciuki, by efekt końcowy tych twardych negocjacji był korzystny zarówno dla miasta jak i dla mieszkańców.
46. Dodane przez Do 41, w dniu - 19-02-2020 10:59
Warto by jeszcze odszukać co z centrum rozrywki na Zaborowie - też było o tym pisane. Ten temat też umrze, chodzi tylko by mieszkańcom dać nadzieję.
47. Dodane przez ben, w dniu - 19-02-2020 11:18
panie Borowiak zejdz Pan na ziemie nie podniecaj się pan Gudzowatymi bo to byli pierwsi cwaniacy co dorobili sie na uwłaszczaniu majątku Państwa Polskiego niech Gudzowata rozbierze ten bunkier sprzeda na materiał budowlany ,a ziemia pod obiektem czyja jest ?Panie Borowiak chce Pan drugi raz nabić kasę tym Warszawskim pseudo biznesmenom ? nie za nasze podatników pieniadze to gruzowisko nie warte żadnych złamanego grosza !!!
48. Dodane przez Lena, w dniu - 19-02-2020 11:24
Brak slow zdanie zmienie co chwile a spalarnie z kumplem Tomkiem nie zbudowaliProkurator kiedy zjawi.
49. Dodane przez NIGA, w dniu - 19-02-2020 11:25
BOROWIAK HALLO TU ZIEMIA !!!KUPIŁ PAN NA ZABOROWIE NIKOMU NIE POTRZEBNĄ ŚMIERDZĄCA ŻWIROWNIĘ KTÓREJ PRZEZ LATA NIKT NIE CHCIAŁ KUPIĆ 2 ML WYRZUCONE W BŁOTO CZYŻBY PAN WYKUPYWAŁ WSZYSTKIE BADZIEWIA KTÓRYCH NIKT NIE CHCE ? A JAK WYGLĄDA DRUGIE DNO ŁATWO SIE DOMYŚLIC !!
50. Dodane przez Gość, w dniu - 19-02-2020 11:28
W Śremie wyremontowali, przekopali cały basen. Teraz jest pięknie. Można, można
51. Dodane przez Bobek, w dniu - 19-02-2020 11:38
My ze szwagrem mozemy zrobic remont za pol ceny, mamy jeszcze kilka wolnych sobot w tym roku.
52. Dodane przez Ankieta, w dniu - 19-02-2020 11:40
Ankieta mówi wszystko! Nowa pływalnia plus hala.
53. Dodane przez ooo, w dniu - 19-02-2020 11:41
najpierw sprzedali za bezcen a teraz odkupią za miliony..... chory kraj
54. Dodane przez nie ma fal, w dniu - 19-02-2020 11:57
No będzie nowa hala (parking ) i nowy basen (właściciel) 
Jak zwykle przedwyborcza obietnica zostanie spełniona ...nikt ziemi pod budowę za darmo nie chce dać  
Wiadomo że jak się ruszy stare g... to będzie remont za remontem i po co się ładować no chyba że za darmo się dostanie , a wpisy za remontem ciekawe z czyjego polecenia są wpisywane
55. Dodane przez Czy to jawa czy sen, w dniu - 19-02-2020 12:07
ale kabaret ale Pytanie czy kupią obiekt z ludźmi co tak pracują czy bez a ponoć ich tam coraz mniej Ciekawe dlaczego
56. Dodane przez konk, w dniu - 19-02-2020 12:12
Kurka od dobrych trzech lat praktycznie nic nie wydano na odśnieżanie. To juz ktoras banka mogla zostac schowana na poczet wykupu/remontu.
57. Dodane przez Advertising, w dniu - 19-02-2020 12:16
Firma ,,Łukcik'' oferuje skup złomu po referencyjnych cenach. W swoim portfolio mamy m.in. cuchnącą kałużę na Zaborowie za 2 mln PLN. Zapraszamy do współpracy lub kontakt z Urzędem Miasta.
58. Dodane przez do kom 2, w dniu - 19-02-2020 12:24
No ja np. wolę Unię.
59. Dodane przez do 50, w dniu - 19-02-2020 12:26
masz rację,tylko zauważ,że W Śremie ten basen jest trzy,a może cztery razy mniejszy jak w Lesznie.Pytanie czy budować nowy w Lesznie czy remontować.Nowy to koszt może 50 mln i na pewno nie będzie tej wielkości co akwawit,a znacznie mniejszy.Remont może wynieść i 20 mln,ale to duży obiekt,może warto remont przeprowadzić
60. Dodane przez Do 21, w dniu - 19-02-2020 12:33
Wspaniale, że wrzuciłeś ten link. Komentarze są bezbłędne! Sami znawcy i specjaliści wtedy jak i dziś. W 18 roku, po co ta komisja, wywalanie pieniędzy w błoto, ktoś tam wspomniał że być może spa z basenem będzie na sprzedaż. Ogólnie praca komisji oceniona NEGATYWNIE. W 20 roku, komisja wspaniała, remontowac się nie opłaca, wybudować nowy za 6 mln. Taaak nowy basen za 6 mln! Jak takimi specjalistami jesteście, zapraszam do pracy!
61. Dodane przez Oferta handlowa, w dniu - 19-02-2020 12:34
Trzymam w piwnicy kilka starych rowerów. Niesprawne, do generalnego remontu. Chętnie je sprzedam, po zawyżonej cenie. Czy miasto jest zainteresowane?
62. Dodane przez Piotr, w dniu - 19-02-2020 12:34
Powinien wybudować nową, na innym teranie w mieście. Kiedy by miasto kupiło pływalnie będzie przyparte do muru dostawą ciepła do pływalni i będzie cenowy cyrk.Czyli albo płacisz horrendalne ceny z ciepło albo zakręcamy kurek z ciepłą wodą.
63. Dodane przez do 22 i 28, w dniu - 19-02-2020 12:37
Teraz kolejnym tematem tabu jest miejskie kino.
64. Dodane przez J., w dniu - 19-02-2020 12:41
Podobają mi się dzisiaj Państwa komentarze. Prawie każdy patrzy z innego punktu widzenia. I nie oceniam kto ma rację i jak jest naprawdę, ale dzięki takiej dyskusji, można poszerzyć swój punkt widzenia. To cenna wartość wszelakich dyskusji.
65. Dodane przez do kom. 52, w dniu - 19-02-2020 12:47
Sonda nie mówi wszystkiego. Aby zadawać w sondzie takie pytania należałoby solidnie porównać koszty zarówno budowy/zakupu jak i utrzymania. Cyfry - zwłaszcza te do wyłożenia z miejskiej kasy - mogłyby zmienić perspektywę patrzenia.
66. Dodane przez joker, w dniu - 19-02-2020 12:48
Lepiej nowy a w starym zrobić jakąś dyskotekę ;)
67. Dodane przez kurka, w dniu - 19-02-2020 12:49
Cena kosztorysowa remontu wyniesie np. 10 mln., ale suma faktycznie zapłacona, wg kosztorysu powykonawczego wzrośnie do kwoty np. 20 mln. Tak zarabia się na remontach. Lepiej wybudować nowe, a za ten skansen pobierać podatki, i po co zarzynać kurę?
68. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 19-02-2020 12:49
Oznacza to tyle, że ustalenia speckomisji Rady Miejskiej Leszna pod przewodnictwem p. Adama Kośmidra z udziałem m.in. p. Tomasza Malepszego obecnego Przewodniczącego Rady Miejskiej budzą poważne wątpliwości p. Borowiaka i są dla niego ( albo faktycznie ) być może mało wiarygodne.A co np. z ogrzewaniem obiektu, jak np. AKWAWIT zakończy działalność?Komicznie wygląda zarządzanie tym Miastem - wizję przykrywa koncepcja, a kolejna oczywiście zapłacona środkami publicznymi koncepcja wizję. Ileż to było różnych propozycji, lokalizacji i co - skończyło się na gadaniu. Żenujące i moim zdaniem kompromitujące oraz kosztowne, bo finansowane naszymi, czyli Mieszkańców Leszna pieniędzmi.
69. Dodane przez i am, w dniu - 19-02-2020 12:56
TO ŻART NA PRIMA APRILIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
70. Dodane przez waldek, w dniu - 19-02-2020 12:57
Banda malkontentów spod znaku dwóch takich co o samorzadzie wiedza wszystko. Zamkneli basen zle, moze otworza basen tez zle. Ludzie właczcie myslenie i zdefiniujcie swoje potrzeby. Nawet nie wiadomo jaka jest oferta a wy juz wszystko wiecie najlepiej. moze gudzowata sie zlamala i moze te warunki sa mega korzystne dla miasta.
71. Dodane przez Piter, w dniu - 19-02-2020 13:09
Remont w Śremie trwał 2 lata a koszt 15 mln ,także u nas to 25 mln
72. Dodane przez Ruda, w dniu - 19-02-2020 13:09
Koszty remontu będą o wiele większe niż te zakładane. A ktoś pomyślał o kosztach eksploatacji? Teraz buduje się baseny z ogrzewaniem opartym o nowoczesne technologie, z jak najmniejszą utratą ciepła. A w tym obiekcie co jest? Jaki był powód zaprzestania ogrzewania wody? Czy kosztorys remontu obejmował całkowitą przeróbkę instalacji, których koszty eksploatacji na pewno przekroczą zyski basenu?
73. Dodane przez Wulkan, w dniu - 19-02-2020 13:12
Tak tylko przypomnę, jakie było clou raportu komisji ds. Akwawitu ;)
74. Dodane przez Pytanie na śnadanie, w dniu - 19-02-2020 13:13
No dobra, sprawa basenu jest jasna. Moje pytanie brzmi: kiedy to Miami Beach na Zaborowie? Bo koncepcje były, opracowania były, nawet na projekty wydano trochę PLN-ów. To chyba już lada moment, tego lata? 
P.S.do kom. 68 To niemożliwe, aby aktywny dla regionu senator Kośmider się pomylił we wnioskach. To człowiek honoru i wielki patriota, który nigdy się nie myli. Wypraszam siebie takie insynuacje. To jest naruszanie dobrego imienia aktywnego dla regionu senatora i my, mieszkańcy tej ziemi, mówimy takim akcjom stanowcze NIE! #MuremZaAktywnymDlaRegionuSenatoremKośmidrem!
75. Dodane przez do komentarza nr. 31, w dniu - 19-02-2020 13:16
Ileż warte są Prezydencie Pańskie deklaracje? Oto jeden z namacalnych przykładów z logo PL 18.W swoich propozycjach błądzi Pan jak we mgle.Przykre to, ale takie fakty.
76. Dodane przez PIOTR, w dniu - 19-02-2020 13:24
ale przecież cały akwawit był za 1,5 mln jakieś 3 lata temu 
ale ta inflacja idzie 
dzisiaj nie opłaca się remontować starych ruder, technologie są coraz lepsze , a ogrzewanie? 
chyba ,ze za 1zł  
ale z drugiej strony to są pieniądze publiczne czyli niczyje
77. Dodane przez Archanioł, w dniu - 19-02-2020 13:27
WYGLĄDA MI TO TYLKO NA PRZEDWYBORCZE szczucie, a poza tym na dzień dzisiejszy koszt remontu tej ruiny jest już chyba bardzo zbliżony do budowy nowego obiektu. 
To smutne, ale gdyby dziś miasto mogło nawet przejąc ten obiekt za symboliczną złotówkę, to zakładając szczere intencje ponownego uruchomienia obiektu też byłaby to wysoce ryzykowna decyzja z inwestorskiego punktu widzenia. Obiekt, nawet, jeśli go miasto uruchomi, NIGDY nie będzie przynosił dochodu. Będzie kosztowną kulą u nogi dla miasta, które zwyczajnie nie potrafi zarządzać takimi miejscami, a potrafi tylko w nich bez opamiętania topić publiczną kasę i się zapożyczać. I tyle. 
Fakt jest jedynie taki, że skoro miasto o tym niby rozmawia, to mniemam, że obietnice budowy nowego basenu okazują się chyba fantazją Wodza i balonem, z którego powietrze już dawno uszło, a z pomysłu został tylko sflaczały kawałek gumy, którym władza jeszcze od czasu do czasu wymachuje.
78. Dodane przez xy, w dniu - 19-02-2020 13:33
Kom. 53 ma rację. Interesy urzędnicze ?! A kto to kiedyś przy sprzedaży wycianiał ?
79. Dodane przez ja, w dniu - 19-02-2020 13:43
a co dalej ze zwirownia na Zaborowie???Takie piekne plany byly.Moze ktos wie co dalej??
80. Dodane przez Wulkan, w dniu - 19-02-2020 14:05
Przypomnę fragment raportu słynnej komisji ds. Akwawitu, w którym na ostatniej stronie zwarto taką o to ciekawą informację ;)  
 
(P.S Do wiadomości redakcji wycinek pochodzi z tegoż raportu który zdobyłem legalnie od urzędu miasta na mocy ustawy o dostępie do informacji publicznej)
81. Dodane przez inżynier Marek, w dniu - 19-02-2020 14:05
po pierwsze 6mln to jest kropla w morzu! aby to wyremontować i uruchomić potrzeba ok. 30 mln; po drugie każdy, kto ma choć odrobinę oleju w głowie wie, że lepiej budować nowe niż wkładać kasę w stare; po trzecie: 6 mln? a przecież sprzedane to był parę lat temu za 1,5 mln! więc dlaczego teraz aż 4x więcej?!
82. Dodane przez do 81, w dniu - 19-02-2020 14:13
Inżynierze, nie wiem, czy znasz się na budownictwie, ale z czytaniem ze zrozumieniem to u Ciebie krucho.
83. Dodane przez Rut, w dniu - 19-02-2020 14:35
Pytanie za co wykonają remont i potem utrzymają ? Leszno jest zadłużone ale mam wrażenie ze to Borowiaka nie obchodzi !!!
84. Dodane przez do kom 81, w dniu - 19-02-2020 14:36
Wybudowanie nowego tylko z pozoru wydaje się łatwiejsze. O pozostałej ruinie w tym miejscu już nie pomyślicie.
85. Dodane przez jack, w dniu - 19-02-2020 14:38
Bardzo bardzo dobry pomysł można kupić obiekt w bardzo dobrej cenie i mieć bardzo potrzebny drugi basen w Lesznie a pieniądze z mającego powstać nowego basenu na pewno przydadzą się gdzieś indziej na przykład na porządną sale koncertową
86. Dodane przez Zenek z Leszna, w dniu - 19-02-2020 14:52
A co z Halą/pływalnią na Antoninach? Przecież na koncepcje już pewno poszły pieniądze?
87. Dodane przez Ewa, w dniu - 19-02-2020 14:58
Miasto Leszno zamierza skorzystać z pieniędzy unijnych na remont Akwawitu, bo takie może otrzymać, na wybudowanie nowego basenu z UE już nie ma dofinansowań - i stąd ta informacja o odkupieniu Akwawitu. Trzeba wiedzieć kiedy na czym można skorzystać a nie ślepo klepać trzy po trzy ;-)
88. Dodane przez ą ę, w dniu - 19-02-2020 15:08
Podsumując - kupno Akwawitu to koszt. Remont to koszt. Ogrzewanie to koszt. Chyba logiczne że lepiej nowe. O ile do tego dojdzie bo już tyle razy było obiecane to czy tamto że ja już w nic nie uwierzę obecnej władzy.
89. Dodane przez Do 84, w dniu - 19-02-2020 15:11
Prezydent jak składał przedwyborczą deklarację o nowej hali z basenem o tym nie wiedział, czy tylko tak kopał trzy po trzy?
reklama
90. Dodane przez informacja publiczna, w dniu - 19-02-2020 15:15
Wszystkie wnioski o udostępnienie informacji publicznej i odpowiedzi powinny być publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.
91. Dodane przez Archanioł, w dniu - 19-02-2020 15:15
do 87. Na dopłacanie do nierentownego obiektu też nie ma chyba dofinansowania, a ten w rękach miasta ma spore szanse, że nie będzie rentowny. Dlatego, by ustrzec mieszkańców przed kolejnym bezmyślnym powodem do trwonienia ich kasy, może jednak zawczasu trzeba o tym klepać?
92. Dodane przez Janek, w dniu - 19-02-2020 15:20
Może wódz patrzy powołać kolejna spółkę miejska pt Basen?? Pare stanowisk do obsadzenia w sumie by było
93. Dodane przez xyz, w dniu - 19-02-2020 15:22
Zastanówcie się wszyscy... na budowę nowego basenu Leszna po prostu nie stać... i nowy basen nigdy nie powstanie. Ten przy SP7 był budowany kilkanaście lat bo brakowało funduszy, nawet uczniowie składali się na cegiełki, więc skąd fundusze na nowy...
94. Dodane przez A przeciez .!!, w dniu - 19-02-2020 15:22
A przeciez nie tak dawno do roku 1992 teren ten pn. Boisko Sportowa "POLONIA LESZNO 1912 " -było miasta Leszna posiadłoscia i w miescie Lesznie było rozlokowane. Nie dajmy sie zatem zwariowac -prosze Panstwa. i nie nkupujmy lecz odbierzmy teren !!!(mgr inż. arch, Piotr A. )
95. Dodane przez do 73. Dodane przez Wulkan, w dniu - 19-02-2020 15:30
a co to za komisja?, widzę podpisy samych ekspertów od budownictwa co niejeden basen postawili :)
96. Dodane przez Zonk, w dniu - 19-02-2020 15:36
Przeciez miala byc ziemia pod nowy basen i hale widowiskowo-sportową,obietnica wyborcza.A tutaj znowu wraca temat akwawitu....Brak słow
97. Dodane przez Rawicz, w dniu - 19-02-2020 15:39
Jak wybraliście tak macie. To co się wyrabia w Lesznie to komedia.
98. Dodane przez Leszcz, w dniu - 19-02-2020 15:50
Kupić ale z częścią hotelową. Wyremontować całość i macie gotową siedzibę magistratu i basen!
99. Dodane przez xxx, w dniu - 19-02-2020 16:18
A ten pomysł już nieaktualny? Co z ziemią od KOWRU? Miała być przekazana nieodpłatnie... 
http://elka.pl/content/view/91529/80/
100. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 19-02-2020 16:30
Czy obecna propozycja będzie lepsza od tej wcześniejszej? http://elka.pl/content/view/69947/80/
101. Dodane przez pływ, w dniu - 19-02-2020 16:45
Może się wydawać drogo, ale jeżeli miasto wydaje 23 ml na remont i przenosiny biblioteki z której mało kto korzysta, to 6 ml za basen wydaje się OK
102. Dodane przez Refleksja, w dniu - 19-02-2020 16:57
Po co płacić. Wystarczy poczekać aż wartość podatku od nieruchomości wraz z odsetkami zrówna się z połowa wartości obiektu. Resztę załatwi komornik.
103. Dodane przez Wulkan, w dniu - 19-02-2020 17:11
Do kom 95: Jak chcesz ten raport napisz do Urzędu miasta, że na mocy ustawy o dostępie do informacji publicznej, prosisz o kopię raportu komisji doraźnej do zbadania okoliczności związanych z zamknięciem pływalni akwawit ;) Powinni ci przesłać
104. Dodane przez sebaPL, w dniu - 19-02-2020 17:49
Jak miasto chciało wziąść cały obiekt hotel +basen w dzierzawę to właścicielka tego obiektu na ta propozycję się nie zgodziła.A teraz przyszła w łaske do miasta? 
Ostatnio dałem komentarz kiedy Leszno kupi za przysłowiowy 1,5 miliona basen z hotelem . 
Z pozdrowieniem do pana prezydenta Leszna.
105. Dodane przez do komentarza nr.82, w dniu - 19-02-2020 18:25
Sprawa niezwykle interesująca. Proszę zwrócić uwagę, że pod protokołem komisji z dnia 13.11.2018r. podpisało się 4 radnych z obozu rządzącego ( PL18 ) i tak: Adam Kośmider - przewodniczący komisji, Hanna Kotomska, Krystian Maćkowiak i Tomasz Malepszy. Wydanie środków publicznych na remont zużytej technicznie i moralnie pływalni ( nie małych środków, jaki 6 mln. zł? - bzdury; na początek remontu to tak ) wymaga zgody Rady Miejskiej. Ciekawe jak te osoby zagłosują? Jeśli za remontem pływalni, czyli zaprzeczą treści podpisanego przez siebie protokołu. Jeśli przeciw, to pozostaje chyba 8 radnych z PL18 i PiS, a KO też ma 8 radnych plus jedna radna niezależna p. Bernadyna Kaźmierczak mająca uprawnienia do wyceny nieruchomości.Interesujący układ i zarazem test rzetelności pracy komisji. Przy okazji polecam komentarz nr. 72 i proszę zwrócić uwagę na rozwiązania architektoniczne, zbędną wysokość hali itd.Wydawać nie swoje, ale nasze pieniądze zapewne łatwo.
106. Dodane przez MIASTOWY, w dniu - 19-02-2020 18:31
"Prezydent Leszna Łukasz Borowiak chce kupić nieczynną od dwóch lat pływalnię Akwawit" pewnie że może sobie kupić ALE ZA SWOJE!!! kto bogatemu zabroni:) a dla miasta z kasy miasta pływalnia powinna być zbudowana od podstaw w innym miejscu i innym wymiarze i jakości reaktywacja odgrzanego klopsa nic nie da należy wybudować nowy obiekt Aquapark który zatrzyma mieszkańców i przyciągnie przyjezdnych jak dawniej Akwawit bo jak na razie jeździmy na basen do Wrocławia lub Poznania a za chwilę pod Warszawę i nawet jak Akwawit zostałby odnowiony będzie nie rentowny i przynosił straty bo nie wystarczy już tylko niecka bez wodotrysków ma być grubo wtedy bedzie tłoczno... a Guzowaci niech sobie staw rybny z Akwawitu zrobią i nie szukają głupka by pozbyć się problemu, tak hotel kasę jeszcze przynosi to zostawić a resztę popchnąć byleby prezydent się ocknął i nie pakował miasta w błoto...
107. Dodane przez racjonalista, w dniu - 19-02-2020 18:36
Miasta nie stać na zakup ziemi na Antoninach. Kwota byłaby gigantyczna.
108. Dodane przez tak jest, w dniu - 19-02-2020 19:11
Kupić za małe pieniądze.PŁYWALNIA , RECHABILITACJA ..WARTO ZMODERNIZOWAĆ PONIEWAŻ OBIEKT JEST BARDZO MOCNY.PILNOWAŁ TEGO DR. STEFAN GRYS.
109. Dodane przez do 82, w dniu - 19-02-2020 19:17
widać ty nie rozumiesz! sprawa jest jasna jak słońce: nie kupuje się ruiny bo remont będzie kosztował krocie, zapewne więcej niż budowa nowego - nigdy ale to nigdy nie jesteś w stanie przewidzieć co spotka cie podczas ruszania starych porozwalanych bud - to mówię ci ja! osoba pracująca w budownictwie od prawie 30 lat! pozdrawiam Wiktor
110. Dodane przez ela, w dniu - 19-02-2020 19:24
Akwawit to skarbonka bez dna,remonty i remonty będą. Lepiej wybudować nowy basen.
111. Dodane przez ela, w dniu - 19-02-2020 19:29
A ja proszę wykonawcę i komisje odbioru wyasfaltowanego skrzyżowania na wiadukcie o NAPRAWĘ nierówności, Pewnie komisja nie jeżdzi w stronę Obrońców Lwowa.
112. Dodane przez Megaloman, w dniu - 19-02-2020 19:31
MAM TYLKO NADZIEJE ŻE DOCIERA DO WAS DRODZY LESZCZYNIACY NA KOGO ZAGŁOSOWALIŚCIE I MYŚLĘ TUTAJ O PREZYDENCIE I RADNYCH Z PL18
113. Dodane przez sputnick, w dniu - 19-02-2020 19:35
Niedawno się nie opłacało za te pieniądze. Jednak nagle teraz, gdy służby zainteresowały się wcześniejszym przejęciem za te same pieniądze już się opłaca.
114. Dodane przez Ania, w dniu - 19-02-2020 19:38
Wszystko jest kwestią ceny.Towar wart jest tyle ile ktoś chce za niego zapłacić.Trzeba tylko dobrze negocjować.
115. Dodane przez Iza, w dniu - 19-02-2020 19:43
Akwawit od 1993 nie miał remontów. Właściciel nie remontował go. Ostatnie lata działalności to już był dramat, ludzie woleli jechać do okolicznych miast niż pływać w zimnej wodzie. Teraz obiekty stoją bezczynnie i przez ponad 2 lata pewno jeszcze bardziej popadły w ruinę. Zresztą ankieta mówi sama za siebie.
116. Dodane przez Kris, w dniu - 19-02-2020 19:51
Koło lokalizacji nowego przebiega ciepłociąg MPEC-u, Akwawit musi sam grzać budynek i wodę (konflikt Akwawitem produkcyjnym), cała instalacja wodna z przed 30 lat do wymiany, niecka basenowa odciążona brakiem wody prze z 3 lata po jej nalaniu będzie przeciekać, remont pomieszczeń, w obecnych czasach zła termoizolacyjność itd. 
Dodatkowo dla ogrzewania spełniającego warunki ekologiczne potrzeba montażu pomp cieplnych, elektrowoltaniki itp. Całość bez posiadania 20 mln zł nie warto zaczynać. Chyba jako oddział Muzeum Okręgowego w Lesznie
117. Dodane przez do 110, w dniu - 19-02-2020 19:57
Wcale nie prawda,że skarbonka.To jest duży obiekt i trzeba wyremontować od podstaw to prawda,ale to solidna konstrukcja i nie za stara 1993.Wiele miast przeprowadzało remonty basenów wybudowanych w latach w połowie lat 80 tych,znacznie mniejszych i są do dzisiaj.
118. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 19-02-2020 20:09
Pływalnia Goplana Na miejscu obecnego rezerwatu przyrody w centrum miasta . To by było coś  
!!!!!!
119. Dodane przez Sierżant Maczuga, w dniu - 19-02-2020 20:14
Zrobić z akwawitu fokarium i po kłopocie.
120. Dodane przez A mnie zastanawia jedno:, w dniu - 19-02-2020 20:14
Mnie zastanawia jedno - dlaczego prezydent bez przerwy zmienia zdanie? Ile to już było pomysłów w sprawie pływalni? Raz Akwawit tak, potem Akwawit nie, potem budowa na Antoninach. Teraz znów Akwawit tak. Aż się boję pomyśleć jaki pomysł będzie za parę miesięcy. Ja osobiście mówie nie dla Akwawitu. Remont będzie trwać długo (kilka lat pewno) i pochłonie mnóstwo funduszy.
121. Dodane przez Leszno, w dniu - 19-02-2020 20:16
Warto policzyć: Cena zakupu, cena remontu... Za te pieniądze mamy nową pływalnie.
122. Dodane przez lp, w dniu - 19-02-2020 20:20
dajcie spokój a Akwawitem... niech kupują ale za swoje. 2 lata temu nie było sensu kupna a teraz opłaca się kupić i remontować?... przecież teraz na pewno jest jeszcze bardziej zniszczony
123. Dodane przez sebaPL, w dniu - 19-02-2020 20:23
Jesli do tego dojdzie ze miasto przejmie ten basen to aby nie wróciły na kasy basenowe byłe kasjerki bo będzie jak było.
124. Dodane przez do kom. 107, w dniu - 19-02-2020 20:27
Akurat ziemia na Antoninach miała być pozyskana dla miasta gratis. Ale być może tajemnica tkwi w tym, że jednak miasto tej ziemi nie otrzyma i szuka innych rozwiązań żeby nie przyznawać się do tego?
125. Dodane przez do kom. 80, w dniu - 19-02-2020 20:31
Czy gdzieś zostało ujawnione, czy ta komisja pracowała odpłatnie, czy nieodpłatnie? A jeśli za udział w tej komisji płacono, to jakie to były pieniądze?
126. Dodane przez Krzychu, w dniu - 19-02-2020 20:52
Dajcie temat dla Zatorza propozycja na przyszły budżet obywatelski.
127. Dodane przez inka, w dniu - 19-02-2020 21:02
Jestem za,miałabym blisko.Kto będzie jeździł na antoniny.
128. Dodane przez Wulkan, w dniu - 19-02-2020 21:54
Do kom 125: 
 
Tego niestety nie wiem. Posiadam jednie kopię tego raportu, nic więcej
129. Dodane przez scorp, w dniu - 19-02-2020 22:00
Do 74:Kosmider nie zostal senatorem - dostal za malo glosow. M.in. nie dostal mojego glosu.
130. Dodane przez ak, w dniu - 19-02-2020 22:06
Jak ma czelność jeszcze żądać kasy za tą ruderę. Za darmo powinna to oddać tak jak przejęli Akwawit. Niech przedłoży dokumenty w jaki sposób to nabyła i komu na tym zależało. Łatwo przyszło to się nie szanuje.
131. Dodane przez pk, w dniu - 19-02-2020 22:10
Pan Guzowaty kupił Akwawit za 4mln zł (wraz z basenem i całym terenem) to dla przypomnienia: 
https://poznan.naszemiasto.pl/akwawit-sprzeda(...)y/ar/c3-5670699
132. Dodane przez !!!!!?????, w dniu - 19-02-2020 22:31
Czy był ktoś pod basenem, bo tam jest serce pływalni. Polecam, a wnioski nasuną się same.Ponadto polecam m.in. komentarz nr.116.
133. Dodane przez do 131. Dodane przez pk, w dniu - 19-02-2020 23:04
kupił za cenę mieszkania 20m2 w Hong Kongu i gitara :)
134. Dodane przez Wierzący, w dniu - 19-02-2020 23:20
Nie było miasta stać pomnika wdzięczności Armii Radzieckiej rozebrać a stać reanimować trupa w postaci upadłego basenu? 
 
Ten basen miał sens gdy używano go jako chłodnicę przy produkcji bimbru. 
Czym będziecie wodę grzać ekologicznym prądem aby przyciągnąć klientów do hotelu będącego prywatnym biznesem?! 
 
Himalaje nieprofesjonalizmu! 
 
Najpierw zróbcie odwierty . 
Miasto na swojej ziemi niech odwierty wykona jak znajdzie gorące źródła (a nawet księdzu w Toruniu udało się znaleźć choć kłody mu pod nogi rzucano) niech buduje basen. 
 
Ciepła woda bez kar za emisję CO2 to cenowo konkurencyjne bilety wstępu.  
 
Dlaczego miasto budynków na lotnisku nie kupuje? 
Tam mniejsze ryzyko na stratę skoro cudzoziemcy kupują. 
 
Paru tysięcy na An2 też zabrakło.
135. Dodane przez xxx, w dniu - 19-02-2020 23:24
Antonin miasto nie przejęło to brak miejscówki?! 
Rozebrać Smoczyka i stworzyć kompleks Centrum Rekreacyjno -Sportowe na wzór Zielonej Góry. Warszawa też poświęciła BAZAR EUROPĘ i co, palce lizać! 
A Unia S.A.? Właściciele i my kibice może nie do Rawicza ale po kolanach do włodarzy gminy Lipno i kto wie?! 
Sponsor tytularny na miejscu, odległość żadna, S-5 pod bramy  
stadionu dla kibiców z północy, południa i zachodu już dziś... 
Motoarena, Jancarz inne propozycje? Bez Toi Toi! 
A Leszno potrafi! 
Stadion PRYWATNY bo MOSiR będzie miał co obsługiwać w mieście. 
Rada Miasta zdecyduje o wkładzie do Spółki Akcyjnej za utrzymanie nazwy UNIA LESZNO w nowej lokalizacji. 
Bilety na nowym obiekcie będą wyższe ale piwo na NARODOWYM też kosztuje... 
Kampanie wyborcze na prywatnym stadionie też będą wycenione bo te na miejskim są za free czy za (...)? 
Transparentność! 
Będzie super basen, hala sportowo-widowiskowa, gastronomia, sale konferencyjne, parkingi... niepotrzebne skreślić. 
Polecam wypad do Zielonej na mecz basketu Stelmetu a wcześniej na miejscu z dwie godzinki z dziećmi w kompleksie basenów z atrakcjami!  
Pomarzyć można? Można! 
Wiem , są wspanialsze obiekty ale to jest blisko i w mieście 
o prawie takim statusie jak Leszno. 
Akwawit był za pana GRYSA, teraz jest nicość! 
Menadżer pana Guzowatego obrażał w TV naszego Prezesa, zrobił z Akwawitu to co jest a teraz ma inne cele. 
To jest moje zdanie w temacie basenu Akwawit.  
 
Pozdrawiam Leszczyniaków i kibiców sportu!
136. Dodane przez plywaj., w dniu - 20-02-2020 06:41
Nie ważne jaka teraz będzie decyzja czy AKWAWIT czy nowa pływalnia ale najważniejsze żeby szybko powstał jakiś basen ponieważ nasze dzieci mają strasznego pecha żeby nie móc normalnie uprawiać sportu. Bardzo przykre...
137. Dodane przez tomek, w dniu - 20-02-2020 07:27
Prezydent Borowiak kupi - za co??? Leszno tonie w długach! W tym obiekcie nie ma już nic wartościowego, to będzie studnia bez dna, a zawsze to będzie stary obiekt!
reklama
138. Dodane przez Igor, w dniu - 20-02-2020 07:59
Nawet jeśli obiekt zostanie kupiony (a to też bardzo długo potrwa) to zanim zostanie oddany do użytku minie kilka lat. Pierwszy powód to brak kasy w budżecie na remonty a drugi to stan obiektu. Byłem tam w wrześniu 2016 - i aby żałowałem. Przede wszystkim warto poczytać ile kosztują remonty tego typu obiektów.
139. Dodane przez Do 138, w dniu - 20-02-2020 08:56
Ale byłeś ABY raz czy ABY dwa razy? Może ABY trzy?
140. Dodane przez 12345, w dniu - 20-02-2020 08:58
Niech wlascicielka posadzi sobie tam banany. Tylko budowa nowego basenu nas mieszkancow interesuje.
141. Dodane przez Kiki, w dniu - 20-02-2020 09:01
Nie krytykujcie prezydenta przeciez on jest mądry i wie ci robi. Leszczyniacy są mądrzy to go wybrali. Mądrzy ludzie wybrali mądrego prezydenta. Jeszcze z suntiago spod Łodzi będą przyjeżdżać do nas po naukę jak nam pan prezydent zrobi basen taki ze hoho. Podobno w planach najdłuższa zjeżdżalnia w Europie z basenu do żwirowni która po to była kupiona przez miasto
142. Dodane przez ja, w dniu - 20-02-2020 10:11
z pewnych zrodeł ... miasto spłukane na maxa ... a tu prosze w jakim celu w ogole sianie tego zametu ?
143. Dodane przez ????????, w dniu - 20-02-2020 11:17
Piękne zdjęcie. Chciałoby się powiedzieć: "Mieszkańcy Leszna dziękuję, że uwierzyliście mi".
144. Dodane przez spacerowicz, w dniu - 20-02-2020 15:23
Basen tak ale nie ten. Remont pochłonie grube miliony a zawsze to będzie stare a nie nowe.
145. Dodane przez koscielny, w dniu - 20-02-2020 15:28
Albo wszystko BASEN + HOTEL albo niech się wlascicielka buja z tym kłopotem .
146. Dodane przez zatorzanin, w dniu - 20-02-2020 15:32
Racja basen wyremontować,dla nas byłoby ok.
147. Dodane przez Jola, w dniu - 20-02-2020 17:41
Może zatorze zrobi budżet i weźmiemy go w przyszłym toku śle wtedy tylko dla zatorza dostepny
148. Dodane przez ups, w dniu - 20-02-2020 17:53
Gudzowata jedzie na musiku. Warunek. Albo wszystko, albo nic. I po kosztach. Jeśli nie , pod most.
149. Dodane przez do kom. 145, w dniu - 20-02-2020 21:07
1. Skąd Miasto Leszno ma znaleźć dodatkowe miliony na zakup i remont hotelu? 
2. Co ma z hotelem zrobić gdyby go kupiło? Ma zająć się działalnością hotelarską, czy szukać kogoś, kto zechce go droga wydzierżawić? 
 
Co innego basen, salki do wynajęcia i spa, bo to jest komplet w jednym budynku, ale nie hotel z restauracją.
150. Dodane przez sebaPL, w dniu - 20-02-2020 21:17
Zawsze były są i będą układy w tym mieście tym kraju i na tym świecie i zwykli zjadacze chleba tego nigdy nie przeskoczą i to jest przykre.
151. Dodane przez sebaPL, w dniu - 20-02-2020 21:21
Do kom.149 Hotel nie wymaga remontu hotel jest po remoncie nie masz pojęcia co piszesz .
152. Dodane przez Ed, w dniu - 20-02-2020 22:19
Pan prezydent mydli oczy ludziom,co by go na taczce nie wywieźli!!!! Jeszcze będzie basen że mucha nie siada !!!ale kiedy !!
153. Dodane przez sebaPL, w dniu - 20-02-2020 22:50
Do kom.149 Hotel prawie po remoncie oprócz trzeciego pietra :-)
154. Dodane przez Anonim, w dniu - 21-02-2020 08:35
Było by naprawdę Super jak by znowu otworzyli basen , bo naprawdę brakuje tego Basenu :)
155. Dodane przez Eryk, w dniu - 21-02-2020 09:01
Dobrze wiecie że pan prezydent nie liczy się z głosami mieszkańców ,więc po co ta demagogia ,ogólnie kupno basenu to strzał w kolano !!
156. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 21-02-2020 11:40
W TV mówią że Włośi rozbierają budynki Mafi może by tak zaprosić do Leszna i Powiatu jak zrobią u siebie
157. Dodane przez dłużnik, w dniu - 21-02-2020 19:32
kupcie za tyle za ile sprzedaliście minus koszt usunięcia grzyba który tam urósł przez te lata nieeksploatowania, także cena pół mln zł. za ten bubel to max jaki bym dał
158. Dodane przez spacerowicz PL, w dniu - 22-02-2020 18:11
Właściciele doprowadzili do ruiny tan obiekt zero inwestycji w basen przez 25 lat. 5 pomieszczeń imprezowych świecą pustkami ( tam nic się nie dzieje od kilku lat ) sala snack bar z bufetem , sala bankietowa sala konferencyjna i sala klubowa i jeszcze zapomniałem o salce 200. Czy ktoś tam jeszcze tym czymś żądzi ??? Tyle pomieszczeń na zarobek i zero imprez ??? ZAL. A cha i jeszcze restauracja hotelowa swieci pustkami jakiś tam posiłek można zjeść dopiero po 16tej :-( Jaja jak berety. ZAMKNĄC TO WSZYSTKO I ZBURZYĆ jak nikt nie potrafi tym obiektem zarządzać .
reklama
159. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 15-06-2020 21:20
Teraz to można tam zjeść jedzenie w pudełku. Tragedia .Ostatnio proponowano mi pizzę na dowóz.  
Życzę Pani Kierownik hotelu restauracji rozwoju .
160. Dodane przez Zleceniowiec, w dniu - 22-06-2020 16:50
Kiedy p.Prezes wypłaci wynagrodzenie ?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Działka ogrodowa Leszno 35000
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Kupię dom wolnostoją... Leszno 600000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj