Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
23
Września 2020
Środa
Imieniny obchodzą:
Boguchwała,
Bogusław, Libert,
Tekla
POCZĄTEK
JESIENI
Do końca roku 99 dni.
Start arrow Inne arrow Karolina Stankiewicz w Radiu Elka
 
Komentarze (37)
1. Dodane przez k@si@, w dniu - 30-08-2007 12:43
3mamy kciuki :)  
na pewno ma szaanse!!!! 
:) :) :)
2. Dodane przez korek, w dniu - 30-08-2007 12:54
Bardzo piękna pani!!!Zasłużenie wygrała tyle konkursów!!!Myślę,że napewno włączy się w walce o tytuł polskiej Miss!!!
3. Dodane przez :), w dniu - 30-08-2007 12:56
zdjęcie 15!!! to nasz miss!!! :zzz
4. Dodane przez :P, w dniu - 30-08-2007 13:16
eeetam laski... prowadzacy jest najladniejszy!
5. Dodane przez ;), w dniu - 30-08-2007 14:06
buzia miła i sympatyczna, uroda typowo polska, ale żeby zaraz miss....??
6. Dodane przez katos, w dniu - 30-08-2007 14:14
a czy ma szanse bez makijazu ??hahaha
7. Dodane przez ktos, w dniu - 30-08-2007 14:48
wiadomo ze to jest polka bo juz widac po wygladzie heh :):)
8. Dodane przez as, w dniu - 30-08-2007 14:53
a 4 zdjęcie to chyba odzwierciedla jej prawdziwy wygląd :grin
9. Dodane przez as, w dniu - 30-08-2007 14:55
No właśnie z makijażem i dobrym ciuchem to każda dziewczyna może startować na miss 8) A ona poza ubiorem i makijażem nic ponadto nie ma - jest po prostu przeciętna, hahaha....
10. Dodane przez mikolaj 22, w dniu - 30-08-2007 15:20
moim zdaniem ta laska nie jest taka ladna sa w lesznie ladniejsze laski ktore o tym wiedza i nie musza sie pokazywac na tych miss.... karolina jest sztuczna a denerwuje mnie to ze jest pewna siebie...zreszta final ma wygrany bo coz nie robia znajomosci...ludzie nie widzicie tego zee kazdy konkurs wygrywa??? to chyba oczywiste ze ma jakes wtyki...nie bede na nia glosowal bo jak na nia patrze to zygac mi sie cchce,,,
11. Dodane przez Nie przejmuj się!, w dniu - 30-08-2007 15:25
Gratuluję,bo naprawdę jesteś piękna!Nie przejmuj się opiniami tych zazdrośnic,bo takie niestety też muszą być.Życzę powodzenia i konsekwencji.Pozdrawiam.wielbiciel z Rawicza
12. Dodane przez Kasia, w dniu - 30-08-2007 15:44
Czy Karolina, to córka Ryśka?
13. Dodane przez Krzysiek, w dniu - 30-08-2007 16:24
Do komentujacych niedoceniajacych pozytywnych cech urody Karoliny powiem tylko tyle ze gdybyscie mieli sie z nia zobaczyc to palilo by Wam sie do tego.Nie wiem co macie do zarzucenia tej dziewczynie.I bez makijazu wyglada bardzo kobieco:) Moze czas docenic urode tej pani:) Doceniam urode i upor dazeniu do celu. Mialem okazje poznac Karoline przez ladnych pare lat i jestem pewien ze jest godna tytulu miss;) pozdr i zycze powodzenia Karolinie:)
reklama
14. Dodane przez Gostynianka, w dniu - 30-08-2007 18:13
JEST SUPER LASKĄ i tyle ja np;chcialabym tak wygladac!hehe... :cry Zycze jej wygranej mimo ze jej nieznam.
15. Dodane przez nieznajoma, w dniu - 30-08-2007 18:27
tak to córka Ryska, ale podobna jest na mamę
16. Dodane przez Ania, w dniu - 30-08-2007 18:59
solarium, makijaz to wszystko odzwierciedla piekno kobiety, tej też.
17. Dodane przez ktos, w dniu - 30-08-2007 21:20
nic nadzwyczajnego z niej nie jest - po prostu solarium, makijaz i ciuch robi swje - kazda by tak wyglądała... hehe... ale ona jest sztuczna - nie zauwazyliscie tych poz do zdjęć/ normalnie az śmiać sie chce... Normalne dziewczyny które s a dużo ladniejsze wcale nie szukaja rozglosu - takie jest moje zdanie!
18. Dodane przez ocena, w dniu - 30-08-2007 21:36
dziewczyna ma wlew. Może nie wiem, że uroda przemija. Moja córka jest ładniejsza.
19. Dodane przez komentarz, w dniu - 30-08-2007 21:38
uroda przemija czy ta dziewczyna o tym, wie.
20. Dodane przez ocena, w dniu - 30-08-2007 21:41
Tych lasek jest pełno. Przeciętna. Nie jest w moim typie.
21. Dodane przez x, w dniu - 30-08-2007 21:58
mama niezła, mama na miss :)
22. Dodane przez yyyy, w dniu - 30-08-2007 22:33
a czym ona soba reprezentuje ?? ;| nie dosc ze jest przeciętna .. to do tego nie sympatyczna i sztuczna :] wszystkie wybory MISS schodzą na psy ... poniewaz coraz czesciej biora w nich udział dziewczyny nie przedstawiajace soba nic nadzwyczajnego .. a te dziewczyny, ktore mogly by cos zdziałac ... nie wywyższaja sie ... co swiadczy o tym ze tylko brzydula marzy sie zrobienie "kariery" ktora mija odrazu po wyborach .. takze ogolnie respect dla Karoliny ... jestem ciekawa jak CI pojdzie ... mam nadzieje ze wybiorą ładniejsza :] bo Ty nawqet figury nie masz odpowiedniej do MISs :] lilipud hah pozdro
23. Dodane przez Marzena, w dniu - 31-08-2007 12:25
Moim zdaniem Nie moge nic na ten temat sie wypoeiwedziec bo ja sem z Gostynia i do Leszna mam troszke Daleko i nie znam tej Pieknejj PAni ale cos czuje ze ona nie wygra na Misss :cry ale bardzo bym chciala zeby jedna Leszczynianka była sławna i pokazała ze Wielkopolska tez istenieje i ze mozna zrobic sławe \\marcin Rozynek tez byl z Leszna i ma sławe i jest ok ;)
24. Dodane przez kaledis, w dniu - 31-08-2007 12:48
Dziewczyna jest dziewczyna. 
Ma wtyki i stoi na podium dla mnie jest to normalnie, ale sadze,. ze sa o wiele piękniejsze niz ta oto dziewczyna, maly biust, za bardzo szczupla , sa dziewczyny w lesznie ktore wygladaja bardziej ale to bardziej kobieco tylko sa skromne i tajemnicze a to zalety . 
kazda z makijazem,lub solarium , przefarbowanie wlosow, swietna bluzka i juz mamy miss, a ta na zdjeciach jest to co z tego ? 
takim to tylko sodowka strzyka do glowy i szpanerstwo co to nie one a liczy sie cos poza wygladem piekna zewnetrzne!
25. Dodane przez kobieta, w dniu - 31-08-2007 12:51
tak piszą tylko zazdrosne dziewczyny, każda ma szanse wystartować, Karolina wie czego chce i jest no najważniejsze odważna !!!, czego brakuje tym piszącym negatywne komentarze !
26. Dodane przez teresa, w dniu - 31-08-2007 12:53
ale jej zazdrościcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zaraz żółć wam pęknie!!!!!!!!!!! Trzymam kciuki za p. Karolinę pozdrawaiam
27. Dodane przez Koleżanki, w dniu - 31-08-2007 13:04
czy to jest córka Rysia ,który mieszka na Zamenhofa . :)
28. Dodane przez Jaki świat mały!, w dniu - 31-08-2007 14:17
Miła i ładna dziewczyna spotkałliśmy ją w Grecji na lotnisku. Gdy okazało się, że to Polka i na dodatek z Leszna jeszcze bardziej nam się podobała. Gratulujemy odwagi!
29. Dodane przez xxx, w dniu - 31-08-2007 16:55
karolinko jestesmy z toba wygrasz napewno
30. Dodane przez pech, w dniu - 31-08-2007 17:46
No uwaząm tak jak większość że ONA nie wygra!!! Bo nic nadzwyczajnego z niej nie jest - taka sama jak miloiny innych dziewczyn, a napewno są ładnieejsze jeszcze od niej
31. Dodane przez dany kolega, w dniu - 31-08-2007 18:25
Karolinko pozdro i powodzenia niesłuchaj tych negatywnych kom. i wielkie pozdro dla dla wszystkich pozytywnych pozytywnych komentarzy a najbardziej dla kom.25
32. Dodane przez Piotr, w dniu - 31-08-2007 19:58
Karolinko musisz wygrać . Trzymam kciuki :)
33. Dodane przez x, w dniu - 31-08-2007 20:43
jak czytam te komentarze to normalnie śmiać mi sie chce czy ktoś z was widział ją na żywo?? ja miałem okazje poznać karolinę osobiście jest to wspaniała otwarta dziewczyna a nie panosząca sie lalka życzę jej jak najlepiej tym bardziej że dobrze ją znam...
34. Dodane przez Adam, w dniu - 31-08-2007 22:17
Nie spotkałem jej nigdy osobiście ale jak widać na zdjęciach ze to piękna kobieta,ma ładne oczy,piękne długie włosy, dużo wdzięku i kobiecości.życzę jej aby wygrała ten konkurs.Nie rozumiem kilku komentarzy,czego oni od niej chcą,chyba jej zazdroszczą urody.
35. Dodane przez kolega, w dniu - 02-09-2007 15:10
Też znam Karoline juz pare ładnych lat i życze jej aby wygrała ten konkurs i pokazała tym wszystkim niedowiarką na co ja stać. Pozdro :grin
36. Dodane przez ona, w dniu - 15-09-2007 17:15
karplino trzymam kciuki chociaz cie nie znam! nie przejmij sie tymi wiesniakami ktorzy zazdroszcza i nie umia tego ukryc!!!! uwazam ze wybory miss nie sa pustymi konkursami a laski w nich startujace sa inteligentne!!
reklama
37. Dodane przez karolina`s fan, w dniu - 10-02-2008 00:18
zdjecie 6 bije wszystkie dziewczyny na swiecie
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
Imię:
Komentarz: 
Kod antyspamowy:* Code
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

reklama