Twój zakres obowiązków • obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników • kompleksowe i samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej oraz obsługa pracowników w tym obszarze • sporządzanie list płac i naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia • obsługa programu Optima • obsługa w zakresie zgłaszania i wyrejestrowywania pracowników oraz zleceniobiorców w ZUS • rozliczanie czasu pracy, monitorowanie uprawnień urlopowych oraz stanu urlopowego • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, Urzędów Skarbowych, PPK w tym przygotowywanie korekt oraz deklaracji rozliczeniowych • przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na wewnętrzne potrzeby spółki oraz na potrzeby audytów • Sporządzanie rozliczeń podatkowych pracowników (PIT 11, PIT 40) • Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ich implementacja w organizacji Nasze wymagania • minimum 5 lat doświadczenia w dziale kadrowo-płacowym • bardzo dobra znajomość podstaw naliczania wynagrodzeń • skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji • doskonała znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków • znajomość systemów wspierających procesy kadrowo-płacowe • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz rozwiązywania problemów • doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne i interpersonalne • zdolność do pracy pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji To oferujemy • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę • wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia • możliwość uczestnictwa w szkoleniach zewnętrznych • samodzielność w pracy Zainteresowanych Kandydatów/ki prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres: rekrutacja@hermes-amita.com.pl W tytule wiadomości prosimy o wpisanie nazwy stanowiska na które składana jest aplikacja. |