Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
9
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Bożydar, Grzegorz,
Karolina, Mikołaj

DZIEŃ UNII
EUROPEJSKIEJ
Do końca roku 236 dni.
Start arrow Leszno arrow Dziedziczak: prezydent Rusiecki to katastrofa dla Leszna

O tym się mówi

Dziedziczak: prezydent Rusiecki to katastrofa dla Leszna

05.02.2024. Radio Elka, Jarek Adamek

Wybór Grzegorza Rusieckiego na prezydenta Leszna byłaby katastrofą dla Leszna, ponieważ miasto straciłoby jedynego posła największej partii rządzącej – powiedział w Radiu Elka poseł PiS Jan Dziedziczak. Jego zdaniem oznaczałoby to brak oddziaływania na zdobywanie pieniędzy na miejskie inwestycje.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Poseł Jan Dziedziczak jeszcze nie zdradził, kto będzie kandydatem PiS na prezydenta Leszna, jak zaznaczył kandydat już jest, ale jego ogłoszenie musi mieć odpowiednią oprawę. Parlamentarzysta jednak skomentował nominację lokalnych struktur KO dla posła Grzegorza
Rusieckiego. -To fatalna wiadomość dla Leszna - powiedział. Chodzi oczywiście o możliwość wygrania przez Rusieckiego wyborów objęcie mandatu prezydenta, co wiązać się będzie oczywiście ze stratą mandatu w Sejmie. -Na jego miejsce wchodzi pani kandydatka KO z powiatu kaliskiego, dokładniej z Żelazkowa - powiedział Dziedziczak - oznacza to, że Leszno straci posła z największej partii rządzącej.

Jan Dziedziczak jest przekonany, że będzie to bardzo niekorzystne dla lokalnej społeczności. -To katastrofa, jeśli chodzi o inwestycje, bo inne miasta będą walczyć o środki za pośrednictwem swoich posłów, a my nie będziemy mieli tej możliwości - przekonywał - pani poseł spod Kalisza nie będzie walczyć jak lwica o Leszno, nie miejmy tu złudzeń, to ruch samobójczy. Poseł PiS zapewnił, że nie agituje tu za kandydatem jego partii na prezydenta. -Jeśli nie podzielacie państwo moich poglądów, będziecie mieli kandydatów z Lewicy. Polski 2050 czy pana Borowiaka - mówił - wybierzcie lokalnego prezydenta, ale nie doprowadźcie do tego, że Leszno straci „swojego” posła.
 
Komentarze (164)
1. Dodane przez Taka prawda, w dniu - 05-02-2024 12:22
Od piswców i Borowiacka, każdy będzie lepszy..
2. Dodane przez Figa, w dniu - 05-02-2024 12:29
Ooo Dziedziczak dal głos !!! Na pewno nie rusiecki ,lewica też nie ,a może ktoś NOWY ???
3. Dodane przez Nie mogę już, w dniu - 05-02-2024 12:30
Panie Dziedziczak,co Pan zrobił dla Leszna,ano NIC ! Jak tak Pan Kocha Leszno to czemu z 3 lat temu nie załatwił Pan na prawdę dużych pieniędzy na remont pływalni Przecież PiS rozdaje miliony na lewo i prawo prawie 500 mln ! na samego biznesmena Rydzyka, na rożne fanaberie ,a Pan przecież jest chyba największym pupilem Jarosława !
4. Dodane przez Pietrucha, w dniu - 05-02-2024 12:31
Ale pod warunkiem sami musicie przyznać ze nierówno pod sufitem macie też.
5. Dodane przez Strach, w dniu - 05-02-2024 12:32
Strach, spogląda w oczy Pani Dziedziczakowi i Panu Borowiakowi.
6. Dodane przez Guru, w dniu - 05-02-2024 12:33
Co masz biedny Dziedziczaku powiedzieć? Stałeś się przezroczysty, wkrótce będziesz niewidzialny..
7. Dodane przez Mirek, w dniu - 05-02-2024 12:33
Ma racje chłop. Jak pisu nie lubię to tutaj się zgadzam. Widać to zreszta po tym jak realizuje i spełnia obietnice wyborcze Partia Po i jak szanują demokracje w mediach i reszcie. To jest jakiś dramat. W lesznie prezydent spoza układu by się przydał.
8. Dodane przez do 1, w dniu - 05-02-2024 12:34
Mylisz się, tym razem ludzie będą platformiaków odrywać od koryta.  
Ludzie są wkurzeni na to co się teraz wyprawia.
9. Dodane przez Pini, w dniu - 05-02-2024 12:35
O tak posel Dziedziczak walczy jak lew przed wyborami do parlamentu tak walczył, że robił spotkania z różnymi ważnymi dla kraju ludźmi hm ??? Po wyborach jeszcze gorzej ,aż nagle komentuje rusieckiego który I tak szans nie ma ,lewactwo ?? 2050?? Może haaa zacznijcie myśleć ktoś kto nie jest umoczony lokalnie ma szansę reszta von !!!!
10. Dodane przez Xyz, w dniu - 05-02-2024 12:36
Czekamy na ogłoszenie kandydata na prezydenta
11. Dodane przez Układy, w dniu - 05-02-2024 12:36
Przykre, bo Dziedziczak potwierdza, że trzeba wszędzie mieć swoich, znajomości, protegowanych i układy. Jednocześnie, jako, że Leszno i Polska zachodnia w większości jest na nie dla PIS-u, to przez 8 lat ich rządów niewiele dla nas zrobili. A podobno Polska jest jedna.
12. Dodane przez zgadzam sie, w dniu - 05-02-2024 12:36
tu akurat Dziedziczak ma racje i to całkowitą! Ten wybor Rusieckiego na kandydata to kiepski pomysł. Ani on za bardzo sie nie pcha na ten stolek bo gdzie bedzie mial lepiej niz ma teraz a poza tym jak wypadnie nam osoba ktora ma realne mozliwosci cos ugrac w sejmie to bedzie bardzo słabo.
13. Dodane przez Leszek, w dniu - 05-02-2024 12:39
Niestety ale nie ma na kogo głosować a obecny jest do niczego.
reklama
14. Dodane przez eh, w dniu - 05-02-2024 12:41
Janek, a Ty z Leszna jesteś czy z Warszawski spadochroniarz?
15. Dodane przez Ewa, w dniu - 05-02-2024 12:42
PiS dla Leszna to tragedia.
16. Dodane przez balbin, w dniu - 05-02-2024 12:48
byle jak najdalej od złodziejskiej pisiorskiej mafi.
17. Dodane przez bartek, w dniu - 05-02-2024 12:51
Jak go słuchałem dzisiaj, to momentami sam sobie przeczył. I to nie głoscować na Rusieckiego, bo nie będziemy mieć posła w sejmie, guzik prawda, boją się że PiSowski pionek szans nie bedzie miał
18. Dodane przez Koko, w dniu - 05-02-2024 12:52
Od was pisowcy i od tego zakamuflowanego pisoora Borowiaka każdy będzie lepszy .
19. Dodane przez Adam, w dniu - 05-02-2024 12:54
Najwieksza katastrofa to jest pan, caly pis i obecny prezydent. Brak mi słów na was...
20. Dodane przez peter, w dniu - 05-02-2024 12:55
Przecież nawet Rusiecki nie chce zostać Prezydentem Leszna. Nawet dzieci w przedszkolu o tym wiedzą. I zgadzam się w pełni z Dziedziczakiem. Wybór Rusieckiego to najgorszy wybór. Mam nadziej, że Grzesiu zrobi wszystko aby nie wygrać i zostać w Warszawie.
21. Dodane przez Kacper, w dniu - 05-02-2024 12:55
Wszyscy tak źle się wypowiadają jaki to prezydent Borowiak jest zły i niedobry. Zobaczcie co przez ostatnie lata zostało zrobione w Lesznie .... Ludzie patrzycie przez pryzmat jednej inwestycji która się ciągnie, a nie przez pryzmat tego co zostało zrobione. Wybrać trzeba realiste, a nie marzyciela z KO o niespełnionych ambicjach by być prezydentem
22. Dodane przez Milena, w dniu - 05-02-2024 12:59
Nie rozumiem jak można pisać artykuł tytułując kogoś prezydentem, " kandydat na prezydenta" raczej tak powinien brzmieć nagłówek
23. Dodane przez zainteresowany, w dniu - 05-02-2024 12:59
PiS nigdy nie miało posła stąd, z Leszna, i nic się nie stało. Bo spadochroniarz z Warszawy, który od 2007 roku szuka żony w Lesznie nie liczy się. A może mieszkanki Leszna nie spełniają jego oczekiwań?
24. Dodane przez Leszek, w dniu - 05-02-2024 13:00
Jestem za taką katastrofą!!!
25. Dodane przez Kaja21, w dniu - 05-02-2024 13:01
Co oprócz zamieszania podczas ostatnich wyborów samorządowych zrobił dla miasta Pan Rusiecki "nic" i teraz znowu obiecuje, a jak nie wyjdzie z wyborami to znowu ucieknie gdzieś za pieniążkiem bo na radnego to się nie opłaca przecież
26. Dodane przez Osiągnięcie Prezydenta:, w dniu - 05-02-2024 13:03
Miasto Leszno się wyludnia (niby nic nadzwyczajnego bo to trend ogólnopolski) ale jeśli jednocześnie przybywa mieszkańców w Powiecie Leszczyńskim to chyba coś jest nie tak...
27. Dodane przez mich35sir, w dniu - 05-02-2024 13:05
Dwa razy wygrał Pan Borowiak, przypadek? Nie sądzę. Przedwyborcze spekulacje nie mają dużego odwzorowania w rzeczywistych wyborach KO lubi robić dobra otoczkę ale suma summarum i tak nie wygrywają, wystarczy zobaczyć w jaki sposób zachowywali się radni KO w samorządzie zamiast zrobić coś wspólnie dla miasta dla zasady głosowali przeciwko.
28. Dodane przez Bil, w dniu - 05-02-2024 13:05
Nie mam nic przeciwko takiej katastrofie!!!
29. Dodane przez nie dla pis, w dniu - 05-02-2024 13:06
Każde odwiedziny tego odwiedziny tego pisowca przynoszą problemy
reklama
30. Dodane przez Leszcz, w dniu - 05-02-2024 13:06
Katastrofa nie tylko dla Leszna ale i dla calej Polski byly rzady PISu. Dziedziczak, Mosinski i ta cala reszta PISiorow i ich akolitow wyrzadzili Polsce wiecej zla niz wszystkie rzady od 1989roku. Lepiej zeby p.Dziedziczak zamilkl i zaczal myslec o swoich poczynaniach w PISowskiej koalicji rzadzacej.
31. Dodane przez aaa, w dniu - 05-02-2024 13:08
To ty będziesz walczył jako poseł z tego regionu.
32. Dodane przez Lok, w dniu - 05-02-2024 13:08
Panu panie Dziedziczak i panskim kumplom oraz oanu Borowiakowi juz dziekujemy orzyszedl czas na zmiany
33. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 05-02-2024 13:09
My nie będziemy mieli tej możliwości ? Ma pan na myśli siebie i nas - mieszkańców Leszna?
34. Dodane przez elo, w dniu - 05-02-2024 13:10
Wszystko tylko nie PiS. Złodziejstwo i nepotyzm w czystej postaci. Można o was podręczniki pisać.
35. Dodane przez Jarek, w dniu - 05-02-2024 13:12
Populizm, cynizm, faszyzm?
36. Dodane przez Bolesław kierowca autobusu, w dniu - 05-02-2024 13:18
I dobrze powiedział. Niech ktoś mnie oświeci co takiego załatwił dla naszego regionu GR?
37. Dodane przez Jarek K., w dniu - 05-02-2024 13:19
Największą katastrofą dla Polski jest ta populistyczna, faszystowska partia pis o mentalności rodem z XIX wieku.
38. Dodane przez Boe Jiden, w dniu - 05-02-2024 13:25
Patrząc na podział sił politycznych w tym momencie, każda partia i kandydat pchający nas w ręce Unii Europejskiej będzie złym wyborem - i trzeba to powiedzieć obiektywnie. Nie opowiadając się zarówno po stronie PiS jak i po stronie PO. Rządzący tak podzielili naród, że jeden drugiemu jest w stanie poderżnąć gardło tylko dlatego, że ktoś nie kocha jednej partii. Zresztą ostatnio gdzieś na spotkaniu ktoś zadał Morawieckiemu niewygodne pytanie, to ludzie wraz z jednym z organizatorów byli gotowi zlinczować tego człowieka. A chyba na tym powinna polegać debata, żeby wysłuchać drugiej strony, nawet jak zadaje niewygodne pytania. 
 
Jak rozmawiam z kimś na temat bieżących spraw politycznych i ktoś wyskakuje mi z tekstem, że Tusk jest Niemcem, albo, że PiS jest prorosyjski, to już wiem od razu z kim mam do czynienia. 
 
Przytoczę tutaj tylko to, co pisałem jakiś czas temu. Za 50 lat, jak tak dalej pójdzie, kiedy aktualnie rządzący już będą w grobach, będzie jedno wspólne państwo europejskie ze wspólnymi instytucjami. Europa będzie tylko i wyłącznie skansenem, gdzie produkcja przemysłowa nie będzie istniała, unia europejska nie będzie się liczyć geopolitycznie i nie będzie tzw. klasy średniej a koszty życia będą olbrzymie. Dodatkowo duża część społeczeństw nie będzie pracować, ponieważ zwyczajnie nie będzie im się opłacać przy szerokim rozdawnictwie socjalu.  
 
Rządzący żonglują tylko takimi pustymi hasłami mamiąc wyborców. A że wyborca ma pamięć złotej rybki, to już jest osobna sprawa. Przecież przeciętny wyborca nie ma bladego pojęcia o podstawach ekonomii czy doktrynie politycznej i procesach rządzących systemem politycznym. Dla przeciętnego wyborcy istotne jest tylko i wyłącznie jaka jutro będzie promocja w Lidlu i czy będzie mógł polecieć bez paszportu na kanary oraz kiedy wpłynie 800+.  
 
Im szybciej to zrozumiemy, tym lepiej.
39. Dodane przez Maciej, w dniu - 05-02-2024 13:25
Od kiedy pisior martwi się o KO precz z PiSem z Leszna a Grzegorz to dobra alternatywa dla Leszna jest wstanie ściągnąć kasę z UE do Leszna. Borowik już wybudował basen i hale sportową obiecał i przez wszystkie kadencję nie poradził sobie. Nie dajmy się oszukać borowiakowi
40. Dodane przez do kom. 8, w dniu - 05-02-2024 13:25
Nie neguję, że dużo zmienia się w Lesznie. Ale na początku swej prezydentury, p. Borowiak zapowiadał zaciskanie pasa z powodu dużego zadłużenia https://elka.pl/content/view/73779/80/ Lecz zamiast zaciskania pasa, kredyty szerokim strumieniem płyną do kasy samorządu. Ich spłatą mało kto się przejmuje, bo przecież władza z własnej kieszeni ich spłacać nie będzie. Dodatkowo cały kraj się bogaci, a wraz z tym więcej pieniędzy trafia do samorządów. Teraz rozumiesz, dlaczego udało się tyle zrobić w ostatnich latach? Każdy kto dostanie możliwość zaciągania dużych zobowiązań dłużnych i trafi na koniunkturę rynkową będzie mógł wiele zrobić. To nie żadna wielka zasługa jednej osoby. Gdyby to samo zrobił bez zaciągania kredytów, to pierwszy chyliłbym czoła.
41. Dodane przez Panie Dziedziczak...., w dniu - 05-02-2024 13:27
Ręce opadają. Dziedziczak podkreśla, że aby coś "załatwić" to trzeba być przy korycie. 
Dziedziczak wracaj do tej swojej Kongresówki a nam pozwól żyć uczciwie.
42. Dodane przez Bbs, w dniu - 05-02-2024 13:28
Dziwne hasło pana Rusieckieg: Leszno stać na więcej. Jak wygra to Leszno będzie miało mniej, dużo mniej i cała okolica Leszna. Co z elektoratem wokół Leszna, głosowali ludzie w październiku za Rusieckim a teraz się nie liczą
43. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 05-02-2024 13:30
Rusiecki to wielka katastrofa Udaje mądrego a każdy kto go poznał jak "pracował" jako wiceprezydent wie ,że zero decyzyjności .Tylko chodzić i się uśmiechać.(...) Zresztą już przegrał wybory i nie zrozumiał, że się nie nadaje.
44. Dodane przez Tak sobie myślę, że, w dniu - 05-02-2024 13:32
Pan Dziedziczak mówiąc "To katastrofa, jeśli chodzi o inwestycje, bo inne miasta będą walczyć o środki za pośrednictwem swoich posłów", pokazał - moim zdaniem - patologię władzy tego kraju. Czy to nie samorządy powinny starać się o pozyskanie środków na podstawie uczciwych i czytelnych kryteriów? A poseł nie powinien zajmować się przede wszystkim sprawami ważnymi dla całego kraju? Niby już 35 lat temu skończył się komunizm, a my nadal mamy posłów-załatwiaczy, którzy w zaciszu gabinetów i po znajomości załatwiają publiczne pieniądze dla swoich? Niech tacy ludzie znikną wreszcie z naszego otoczenia.
45. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 05-02-2024 13:34
Dziedziczak ma rację w jednym: dla dobra miasta prezydent powinien być z tej samej opcji co rząd bo tylko wtedy mamy gwarancję na to, że się porozumieją!!! Borowiak przypisuje sobie zasługi jakie to nie zrobił inwestycje ale nie mówi ile za to miasto ma długów bo przecież każda inwestycja to nie była z oszczędności tylko na kredyt... Jak chcemy żeby miasto nie zbankrutowało to nie można kolejny raz wybrać tej samej osoby zbratanej z pisem...
46. Dodane przez Magda, w dniu - 05-02-2024 13:34
Widzę, że Borowiak się ratuje panem Dziedziczakiem. Borowiak to taki ukryty PiS.
47. Dodane przez do poz. 20, w dniu - 05-02-2024 13:39
Masz rację człowieku...najważniejsze dla mieszkańców są ścieżki rowerowe i parki.
48. Dodane przez On, w dniu - 05-02-2024 13:40
Dziedziczak boisz s8ię ze nie będziesz miał gdzie przyjechać bo twoi kumple wylecą!A i księża nie będą cie zapraszać!
49. Dodane przez Mieszkaniec Leszna...i okolic, w dniu - 05-02-2024 13:44
Zastanawiające jest co w ostatnich latach kandydat KO zrobił pozytywnego dla mieszkańców Leszna? Jakoś nie był aktywny w lokalnej społeczności może oprócz wyborów. Ale jeżeli to moja pomyłka to wrzućcie kilka przykładów.
50. Dodane przez ja, w dniu - 05-02-2024 13:51
Jest jeszcze Szczepański przecież. Nie da się czytać tych farmazonów :/
51. Dodane przez Ja, w dniu - 05-02-2024 14:06
A ja tu widze jednego pana radnego ! Tyko on ! Wyłącznie ! Powinien kandydować. Idealne dla NIEGO miejsce choć wejść na stołek w takim deficycie to rzadka przyjemność ale należy rozliczyć za rozrzutność ! I to szybko mimo, że majątki już i tak na żonki pewnie przepisane. . Skończyć z mafią a w zasadzie już ich nie ma. Amen
52. Dodane przez Adam, w dniu - 05-02-2024 14:08
Jak widać to całe PL 18 to przystawka PiS. Dziedziczak Leszno nie chce Borowiaka na prezydenta. Pana opinia nie przekona by nie głosować na Rusieckiego. Otóż tak będziemy głosować.
53. Dodane przez Anatol, w dniu - 05-02-2024 14:13
Panie Dziedziczak, Leszno ma jeszcze posła Wiesława Szczepańskiego, też z koalicji rządzącej
54. Dodane przez do kom. 49, w dniu - 05-02-2024 14:19
Nie wszyscy mają żonki, więc może mają braci i siostry :)
55. Dodane przez do 36, w dniu - 05-02-2024 14:27
"Europa będzie tylko i wyłącznie skansenem, gdzie produkcja przemysłowa nie będzie istniała, unia europejska nie będzie się liczyć geopolitycznie i nie będzie tzw. klasy średniej a koszty życia będą olbrzymie. Dodatkowo duża część społeczeństw nie będzie pracować, ponieważ zwyczajnie nie będzie im się opłacać przy szerokim rozdawnictwie socjalu". Sam sobie zaprzeczasz. Bo, jeżeli Europa będzie nic nie znaczącym skansenem, to skąd weźmie kasę na socjal???
56. Dodane przez działkowiec, w dniu - 05-02-2024 14:35
Wszyscy tylko nie pisowcy .
57. Dodane przez tak, w dniu - 05-02-2024 14:42
Do 42. W punkt.
58. Dodane przez Katastrofa, w dniu - 05-02-2024 14:43
DZIEDZICZAK A TY JESTEŚ KATASTROFĄ DLA POLSKI
59. Dodane przez ela, w dniu - 05-02-2024 14:55
katastrofa dla Leszna jest borowiak dziedziczak i pis
60. Dodane przez Obserwator, w dniu - 05-02-2024 14:59
Więcej takich wypowiedzi i Rusiecki wygra w 1 turze!
61. Dodane przez Tadek, w dniu - 05-02-2024 15:05
Tylko nie pisiorki i obecny Prezydent m. Leszno.
62. Dodane przez Kasia, w dniu - 05-02-2024 15:12
Wypowiedź pana Dziedziczaka jednoznacznie wskazuje, że czas na zamiany w leszczyńskim Ratuszu. Panu Jankowi i Łukaszowi uprzejmie dziękujemy.
63. Dodane przez Bbs, w dniu - 05-02-2024 15:22
Dziwne hasło pana Rusieckieg: Leszno stać na więcej. Jak wygra to Leszno będzie miało mniej, dużo mniej i cała okolica Leszna. Co z elektoratem wokół Leszna, głosowali ludzie w październiku za Rusieckim a teraz się nie liczą
64. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 05-02-2024 15:23
Katastrofą to jest wybranie tego osobnika na posła
65. Dodane przez J., w dniu - 05-02-2024 15:29
Pan Rusiecki ma zapewne znajomości w swojej partii co było widać po członkach swej partii, których do Leszna sprowadzał. Prawdopodobnie mógłby sobie niejedno bezpośrednio załatwić bez pośrednictwa p. Dziedziczaka jak i innych posłów. 
 
Smutek więc przemawia przez pana posła Dziedziczaka. Do tej pory coś znaczył, bo mógł coś załatwić, tak w rządzie jak i dla rządu w mieście. Gdyby prezydentem Leszna został ktoś spoza PiS - PL18, to znaczenie tego posła spadłoby radykalnie. Dlatego prawdopodobnie namawia do głosowania na "swoich".
66. Dodane przez kocik, w dniu - 05-02-2024 15:29
jak się nie da wygrać wyborów to trzeba 'kota ogonem odwrócić' i szukać uzasadnienia,że miasto pieniądze straci !!!, proszę z takimi tekstami o " niskich lotach" do nas leszczynian się nie zwracać.
67. Dodane przez TYLKO NIE PiS, w dniu - 05-02-2024 15:34
Złodzieje z PiS Polskę rozkradli. Dziedziczak Ty się nie wypowiadaj za wyborców. Tylko nie PiS , co oni z tej Polski zrobili.
68. Dodane przez Renia, w dniu - 05-02-2024 15:59
A czy Borowiak też nie zrezygnował z mandatu posła jak został prezydentem Leszna za pierwszym razem ?
69. Dodane przez Mietek, w dniu - 05-02-2024 16:08
Peowcow trzeba gonić to zło dla Polski. Każdy peowiec powinien być pogoniony
70. Dodane przez Do 57, w dniu - 05-02-2024 16:08
Tak. Borowiak i PiS niszczą miasto. Ktokolwiek tylko nie oni!
71. Dodane przez Do 20, w dniu - 05-02-2024 16:12
Rzeczywiście przez ostatnie lata sporo zostało zrobione. Np. Borowiak otworzył i zamknął teatr w Lesznie.
72. Dodane przez PRAWDA., w dniu - 05-02-2024 16:27
Proszę Panstwa- p 
Grzegorz R.- kandydat na prezydenta n miasta z partii SLD ( patrz gdy był z-ca p.Malepszego z PZPR)- nie ma doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu miastem.Prezydentem.Leszns winien być działacz gospodarczy - aby pozyskiwał inwestorów zewn. mądrze prowadził nadzór na budżetowymi Zakładami Pracy obsługującymi Leszno,bezpartyjny i taki co już się dorobił legalnie w swoim zyciu.Dziekuje za uwagę .Zenon K. - przedsiebiorca
73. Dodane przez ///////, w dniu - 05-02-2024 16:35
Kogo pan proponuje? Kiedy zobaczymy kandydata pis?
74. Dodane przez klm, w dniu - 05-02-2024 16:50
Panie Janie. Typowo PISiurskie myślenie. 
Zebrać kasiurkę z gmin do Warszawki.  
Potem "po uważaniu" na KARTONOWYCH CZEKACH rozdawać w terenie (oczywiście w obecności kamer). 
Po to tylko, żeby ciemny lud myślał "jakie te paniska w Warszawki dobre". 
I jeszcze się tym chwalić. 
:)
75. Dodane przez Peju, w dniu - 05-02-2024 16:55
Tylko Grzegorz M
reklama
76. Dodane przez Krotko, w dniu - 05-02-2024 17:18
Dziedziczak szuka tylko i wylacznie poparcia na wybory do Parlamentu Europejskiego. Bedzie gadal rozne bzdury zeby tylko uzyskac glosy populistow.
77. Dodane przez Michu, w dniu - 05-02-2024 17:19
Największą katastrofą jest PIS i to nie tylko dla Leszna ale całej Polski.
78. Dodane przez Alicja, w dniu - 05-02-2024 17:24
Ludzie są wkurzeni że PIS-iory które nie chcą oddać władzy, syf jaki zostawili w trybunale, sadach i do tego Pseudo Prezydent Polaków który ułaskawia kumpli skazanych w niezależnych sądach. A co wyprawiali coraz bardziej wychodzi na jaw. Obsadzali i grabili na maksa a zwykłych ludzi okłamywali. Gdyby nie pegazus i tuba TVP długopis nie byłby teraz Prezydentem.
79. Dodane przez MPWiK, w dniu - 05-02-2024 17:57
Tylko nie PiS i ten co teraz jest czyli Pan Borowiak  
Nie dla Pisuuu i Borowiaka Nie!!!!!!
80. Dodane przez hmmmm, w dniu - 05-02-2024 17:59
Panie Dziedziczak - problem jest reprezentowanie rejonu z którego się nie pochodzi?
81. Dodane przez Do 76, w dniu - 05-02-2024 18:00
Twój komentarz ma tyle wspólnego z rzeczywistością jak to, że zrobiłeś dziewczynie dziecko i żenić się nie chcesz.
82. Dodane przez peterpan, w dniu - 05-02-2024 18:02
Panie Dziedziczak to może Pan? 
sól tej ziemi , przystojny ,wysportowany ,światowy, rodzinny( wystraczy tylko fotka żony i dzieci), Leszno dzięki Panu stało się metropolią ( może centymetropolią) 
same superlatywy , ma Pan mój głos
83. Dodane przez Mates, w dniu - 05-02-2024 18:19
Przyzwyczaiłem się do Borowiaka i tak też zagłosuje.
84. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 05-02-2024 18:21
Grzegorz! Nie zawiedź nas!
85. Dodane przez ?, w dniu - 05-02-2024 18:21
PIS pozorował współpracę z UE a faktycznie zwalczał durne zarządzenia PŁYNĄCE z Brukseli?  
Zielony ład spowodował reakcję mądrych rolników nie tylko w Polsce! 
Teraz czas na zwijanie interesów Polsce i innych krajach Unii przez globalny biznes! 
Ambasador Tadżykistanu oświadcza, że u nich energia jest pięciokrotnie tańsza niż w Unii! 
Paliwa cztery razy tańsze! 
Nie ma żadnych ograniczeń z CO2 na czele+ 
Tam powstają nowe firmy kosztem Europy bo taniocha? 
Na chleb nie będzie nas stać?! 
PO naszą gospodarkę rozłoży totalnie! 
Ja ich nierządy pamiętam a inni zapomnieli?
86. Dodane przez Do 76, w dniu - 05-02-2024 18:22
Czy Pani sobie zdaje sprawę z tego co opowiada, czy można być aż taką ignorantką?
87. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 05-02-2024 18:35
Katastrofą i nieporozumieniem to ty jestes i cały ten pis!!!
88. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 05-02-2024 18:36
borowiak to pis I teraz to widać jak już go zaczynają wspierać! Dość już was pisiory
89. Dodane przez henk, w dniu - 05-02-2024 18:41
ale peowce was boli i ma bolec szczekajcie sobie szczekajcie i plujcie jadem bo tylko to umiecie
90. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 05-02-2024 19:14
Panie Grzegorzu Rusiecki ma pan moj glos i mlodzi nowi radni ,chetni do pracy nie zmanierowani wladza,,tego zycze miastu i mieszkancom,czas na zmiany i to gruntowneMO
91. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 05-02-2024 19:18
Tak już jak napisali przedmówcy co Pan Dziedziczak zrobił do Leszna NIC ,więc Panu już DZIĘKUJEMY teraz pora na ludzi ,korzy potrafią działać i chcą jak PAN GRZEGORZ RUSIECKI ROZWIJAC LESZNO.
92. Dodane przez KSK, w dniu - 05-02-2024 19:22
Co ten warszawiak opowiada , albo w ramach obowiązujących przepisów coś się należy albo nie . Ale mafia pisowska daje po uważaniu
93. Dodane przez Kl, w dniu - 05-02-2024 19:26
Czuję się oszukany jako wyborca pana Rusieckiego. Za chwilę w nagrodę będzie kandydował do parlamentu europejskiego?
94. Dodane przez wick, w dniu - 05-02-2024 19:28
Czego on szuka w Lesznie
95. Dodane przez Beata, w dniu - 05-02-2024 19:38
Borowiak jakoś funkcjonował dzięki PiS, ale to już koniec, czas na zmiany.
96. Dodane przez Mega, w dniu - 05-02-2024 20:00
Jestem tego samego zdania to katastrofa
97. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 05-02-2024 20:05
Słuchaliście Państwo tego wywiadu? Pan Adamek wyjątkowo dzielnie walczył w sprawie Wąsika i Kamińskiego oraz w sprawie mediów publicznych. Do tego stopnia, że pan poseł przyznał nawet, że za PiS w mediach publicznych nie było zróżnicowania dostępu.  
 
Ale gdy już słuchałem, że z ust posła padają takie stwierdzenia jak "Jestem lokalnym patriotą" lub "Dla mnie najważniejszą rolą jest bycie posłem naszej ziemi", to zastanawiałem się czy on już mieszka w Lesznie? 
 
Co ciekawe pan poseł wymienia kilka spraw, które załatwił dla Leszna, takie jak pieniądze na Akwawit, na boisko w Zaborowie, na Trapez, na drogi, na bursę, etc. Dziesiątki milionów, prawie 50 mln zł. Czyli to on załatwił te pieniądze, a nie prezydent Borowiak?  
 
A pamięta pan, panie pośle, co deklarowała pani Witek w Lesznie? 
"Polski Ład (...) jest kierowany do wszystkich Polaków, tych z małych i dużych ośrodków, u nas nie ma podziału na tych gorszych i lepszych." 
https://elka.pl/content/view/105191/80/
98. Dodane przez matka, w dniu - 05-02-2024 20:36
Rozumiem, że pan Dziedziczak ma w Lesznie dom rodzinny, żonę, dzieci, rodziców i dlatego tak mu zależy na dobru naszego miasta. A nie wróć on z Warszawki jest a Grzegorz jest z Leszna...
99. Dodane przez A czy poseł Dziedziczak, w dniu - 05-02-2024 21:00
cokolwiek zrobił dla Leszna w czasie tych ośmiu ostatnich lat? Bo ja sobie nie przypominam, żeby miasto odniosło jakąkolwiek korzyść z faktu, że miało "swojego" posła w partii rządzącej. Poza tym zabawne jest to, że nikt nie przyznaje się do Borowiaka.
100. Dodane przez Nie dajmy się, w dniu - 05-02-2024 21:13
Borowiak i Dziedziczak to jedna opcja wzajemnej adoracji. Leszno zasługuje na prezydenta, który będzie prezydentem wszystkich Leszczyniaków a nie tych wybranych.
101. Dodane przez Kamila Leszno, w dniu - 05-02-2024 21:18
Będę głosować na Grzegorza Rusieckiego. Tylko w nim widzę przyszłość Leszna.
102. Dodane przez Jan, w dniu - 05-02-2024 21:34
Na prezydenta wojta czy inne stołki powinni kandydować osoby co mieszkają w danej miejscowości conajmniej 15 lat. Ot takiego jestem zdania. Czuwaj
103. Dodane przez Słabo, w dniu - 05-02-2024 21:40
Trzy minusy Rusieckiego. 
Pierwszy, kandydat partyjny Platformy Obywatelskiej kojarzonej z anarchią i programem ZEMSTA+, zagłosuje na niego tylko wyborczy beton, pozostałych wyborców nie przekona, nawet lewicy. 
Drugi, znikoma aktywność poselska co w powiązaniu z słabą aktywnością na stanowisku wicestarosty powiatu i braku osiągnięć nie przekona do siebie  
niezdecydowanych wyborców. 
Trzeci, brak programu wyborczego, powinien już go mieć i fatalne, przewrotne hasło wyborcze, Leszno stać na więcej niż na Rusieckiego! 
 
15 października minął i nie powtórzy się!
104. Dodane przez Cyryl, w dniu - 05-02-2024 21:41
wszyscy inni tylko nie pisowcy błagam na wszystkie świętości
105. Dodane przez Leśny władek, w dniu - 05-02-2024 21:43
Nie ma Leszno szczęścia do gospodarzy, ostatnim gospodarzem był Edward Szczucki.
106. Dodane przez obiektywnie, w dniu - 05-02-2024 21:46
Pan poseł Dzidziczak właśnie potwierdził, że wszsycy posłowie z Kalisza, którzy od lat byli wybierani w tym w naszym okręgu wyborczym mieli w 4 literach Leszno. Wśród nich jest i było kilku posłów z PIS. Przez osiem lat byli wybierani w Lesznie ale dbali tylko o interesy swojego najbliższego regionu. Ciekawe czy potwierdzi to pan Mosiński? Brawo Panie pośle Dziedziczak za szczerość. Jest to świetny dowód, że powinniśmy dążyć do podzielenia naszego okręgu.
107. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 05-02-2024 21:55
Ocenianie innych według swoich norm to cecha maluczkich panie dziedziczak
108. Dodane przez Leszcz, w dniu - 05-02-2024 21:55
...ach jak pieknie walczyla o Leszno poslanka PISu z kongresowki p.J.Lichocka...
109. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 05-02-2024 21:58
Leszno wybrało Pana Milera. Panią Kopacz do Europarlamentu te osoby co zrobiły dla Polski najważniejsze wiedzieli że w Lesznie dostaną głosy
110. Dodane przez mm, w dniu - 05-02-2024 21:59
Nie wypowiem się na temat leszna, bo nie wiem, co Dziedziczak zrobił lub nie dla Leszna. Wiem za to, że dla Gostynia dużo załatwił i to dużo więcej niż Ziemniak czy Szymański, którzy są z naszego regionu, więc nie ma co wypominać adresu, bo rusiecki w Lesznie też nie mieszka. I wiem, że w Gostyniu dziedziczak współpracował i z lewicowym burmistrzem i ze starostą z PO. A Rusiecki to o Gostyniu sobie przypomniał tuż przed wyborami. Nie wspomnę o Ziemniaku z PO, który wyskoczył nie wiadomo skąd i też niby reprezentuje okręg leszczyński.
111. Dodane przez Abecadlo, w dniu - 05-02-2024 22:05
pis dla leszna to tragedia
112. Dodane przez stary leszczyniak, w dniu - 05-02-2024 22:18
Odnalazł się znów z okazji zbliżających wyborów samorządowych i do parlamentu UE słynny "ambasador" (...) w Lesznie Jasiu vel Wędrowniczek ! Ostatni z tych którzy cokolwiek zrobili dla Leszna a wietrzący znów okazję do promowania się przy każdej nadającej się okazji. Czego można się spodziewać po osobniku orbitującym wokół aroganta niszczącego Konstytucję, prawo i demokrację w Polsce, witającego pod więzieniem ułaskawionych przez dr nauk prawniczych (?) pisowskich przestępców skazanych prawomocnie za popełnione przestępstwa kryminalne ! Do czego Lesznu potrzebny jest koleżka bezczelnej Joasi która zasłynęła z pokazywania paluchem obrażliwego gestu w sejmie która niczym nie zasłużyła dla Leszna ? Nam w Lesznie nie trzeba pisowskich pomagierów ustawiaczy, cwaniaczków z Kongresówki do ustawiania nam Wielkopolanom życia . Do przecinania wstążek przy oddawaniu inwestycji do użytku mamy swoich ! Katastrofą to były rządy PiS u w Polsce a w Lesznie dla niektórych (...) jazda na suwak była problemem przekraczającym ich poziom poszanowania innych użytkowników dróg !
113. Dodane przez Emeryt, w dniu - 05-02-2024 22:35
Dość władzy PiS i ludzi z nimi związanych, łącznie z PAD, który jest prezydentem pis, a nie Polaków.
114. Dodane przez Łączy nas dziura budżetowa, w dniu - 05-02-2024 23:01
Pan poseł taki racjonalny, taki naprawdę, ale czas na zmianę , i rozliczenia dotychczasowej leszczyńskiej władzy. Pieniądze, które płynęły na inwestycje dzięki niemu, to poprostu wiele milinów, dzeisiątki, które przyniosły wiele dobrego, ale też zadłużenie dla miasta. Ale na edukacje nie płynęły, podatek z CIT nie płynął, taka była chyba Pana rola, żeby ten samorząd pozanć i osłabić a nie wzmonić, jesteście zakłamani pisiowi bohaterowie i pseudopatrioci. Ciepłownictwo i miłość Wasza do węgla i własnej energii spwoodowaly,że społeczeństwo piszczy ze szczęścia, a rzozwiązania dla przedsiebiorców, których do dzisiaj nie rozumiecie były tragiczne. Nie mogę słuchać takich truizmów, pisiowi patrioci bez honoru, to jak sztangista bez siły, pustosłowie i zakłamanie. To co robiliście przez ostatnie lata to spowolninie procesów rozwojowych w Polsce, jedynie co Pan mądrego może w tej chwili powiedzieć do nas wszystkich to przeprosiny. Nie wystawicie wogóle swojego kandydata bo zje głosy Borowiakowi, Kośmider nie zdecyduje się na kolejną porażkę w wyborach (dość fake fighterów na leszczyńskiej estradzie politycznej) .Trzecia droga również nie wystawi kandydata bo szanse "największych" kandydatów w zbliżających się wyborach prezydenckich w mieście Lesznie są zbyt wyrównane. Swoją drogą było by ciekawie, jakby Borowiak wygrał a w radzie miasta zasiądzie koalicja KO z 3-a drogą. Rada mogłaby go odwołać wiekszością głosów, lub nie udzieli mu absolutorium i tyle. Borowiak mógłby znów wrócić do rdzennych barw politycznych, jak kamaleon zamienić się w paltformersa, i zrobiłby to z pewnością bez mrugnięcia okiem, z miłości dla miasta. Jest bezpartyjnym samorządowcem przecie, który startuje ze stowarzyszenia PL18.
115. Dodane przez Joe, w dniu - 05-02-2024 23:05
Gdyby tak ludzi można było klonować to pan Grzegorz byłby członkiem każdej partii i mógłby jednocześnie być prezydentem Leszna, starostą powiatowym, posłem, prezydentem Polski a nawet szefem Agrouni nie wykluczając stanowiska Króla Europy. I tym właśnie sposobem Leszno stałoby się stolicą Polski a może nawet stolicą całego świata.
116. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 05-02-2024 23:08
Ci co krytykują Dziedziczaka, że niby nie z Leszna. Tylko więcej tu jest niż ktokolwiek miejscowy. W przeciwieństwie do Rusieckiego, który nie wie czy mieszkał w Lesznie czy Święciechowie. A tak w ogóle to rządy Rusieckiego będą tragedią w Lesznie tak czy owak jak wygra wybory.
117. Dodane przez Pstruk, w dniu - 05-02-2024 23:14
Czy wy ludzie naprawdę macie tak krótka pamięć ze nie pamiętacie jaki był chlew bieda brak poszanowania pracownika albo to ze ludzie mięso jedli raz w tygodniu bo ich stać poprostu nie było na nie? Wakacje rzadko kto wyjeżdżał najwyzej nad jezioro w osiecznej a morze czy góry to w tv. Naprawdę tego nie pamiętacie jak było za rządów Tuska i po? Przeciez to nie były tak dawne czasy. Chyba ze większość tutaj to jacyś starzy komuniści albo młokosy z mlekiem pod nosem. Wy teraz znow wpuszczanie tych ludzi którzy doprowadzili Polskę do ruiny a szef tej parti uciekł z polski po sromotnie przegranych wyborach? To już powinno świadczyć o czymś kiedy wtedy przegrała po odnosząc totalna kleske. Gdyby teraz dawni rywale nie zjednoczyli się w imię dojścia do koryta to dalej ten PiS by rządził Czyli nie był chyba aż taki zły.
118. Dodane przez Nie traćmy mandatu., w dniu - 05-02-2024 23:22
Nie traćmy tego mandatu posła dla Leszna poprzez wybór Grzegorza na prezydenta miasta.Tutaj trzeba wybrać praktykującego przemysłowca co to już coś swego ma i doświadczenie taki nie będzie kradł.Ot. posłużę się przykładem ...gdzie poszły szyny kolejowe z toru objazdoweg miasta od strony północnej (d nastawni tzw gorki rozrządowej aż do stacji Grzybowo ( to kilka km x ,,2 szyny ) 
 
 
ile na tym miasto Leszno zarobiło...?????- to się nadaje na Komisję Śledcza 
Pozdrawiam ...obserwujemy dalej tzw Wladze Samorządowa i kandydatów do niej....!!!! Mirosław ,,z ul.Gronowskiej....!!!
119. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 05-02-2024 23:24
Do kom.19. Już wiszą bilbordy z Panem Rusieckim. Wg mnie Po an Dziedziczka ma rację. Tak na marginesie, to Pan Rusiecki jak chorągiewka na wieży. Nie nadaje się na prezydenta.
120. Dodane przez Do kom.112, w dniu - 05-02-2024 23:31
Pozwolę sobie zauważyć że PL18 to zakamuflowany PiS !
121. Dodane przez dikol, w dniu - 05-02-2024 23:37
Nie wracajmy do ciemnogrodu i ponownego zrujnowania Polski. Wszyscy, oprócz kandydata z PiSu.
122. Dodane przez Cienias, w dniu - 05-02-2024 23:41
Jakoś nie było widać korzyści z tego, że pan reprezentował Leszno. Nie dał pan rady kasy na basen załatwić? Cienias z pana.
123. Dodane przez Miś, w dniu - 06-02-2024 00:07
Pełna troski wypowiedź przedstawiciela "dobrej zmiany" świadczy rzeczywiście o tym, że pan Rusiecki z ekipą ma szanse nieźle namieszać i odpisić nasze Leszno. O fundusze dla Leszna bym się nie martwił. Środki unijne i z KPO będzie rozdzielał rząd i Sejmik Wojewódzki Koalicji 15 Października. Myślę, że góry partyjne docenią decyzję pana Rusieckiego w przypadku zwycięstwa. Mieszkańcy Leszna potrafią myśleć samodzielnie i patrzeć w przyszłość. 
A może pan Dziedziczak tak związany z Lesznem i jednocześnie zatroskany o mieszkańców, powalczy o fotel prezydenta?
124. Dodane przez Bona, w dniu - 06-02-2024 00:12
Czyli na Rusieckiego nie, ale na 2050 tak. Dobra poczekajmy kogo wystawi Hołownia! Każdy tylko nie Borowiak i PiS!!!
125. Dodane przez O!, w dniu - 06-02-2024 00:14
Manipulant! Niby to się martwi o stratę mandatu posła.... Fuj!
126. Dodane przez Monia, w dniu - 06-02-2024 00:30
Katastrofa dla Leszna to dalsze rządy Borowiaka z PiS!
127. Dodane przez Do 112, w dniu - 06-02-2024 06:49
Niezwykłym osiągnięciem pana Dziedziczaka była organizacja zawodów Polonijnych za grube miliony. Kilka drużyn pokopało piłkę a kasa lała się strumieniami. Taki to gest dla swoich nominatów ma pan Dziedziczak. Ludzie wyrobili sobie już zdanie na temat PISu i Borowiakai jest ono negatywne.
128. Dodane przez do kom 79., w dniu - 06-02-2024 07:24
Tylko prawda, w sumie też jak w tym że można zrobić dziecko i nie chcieć się żenić. Płyniesz jak TVP Republika.
129. Dodane przez Marek, w dniu - 06-02-2024 07:27
Czas na zmianę, Pan Rusiecki wygra te wybory i mam nadzieję poustawia odpowiednio tą leszczyńską ośmiornicę.
130. Dodane przez Franek, w dniu - 06-02-2024 07:33
Już odczuwamy w kieszeni nowe rządy, ale to dopiero początek ,teraz hasła KO=drożyzna jest na czasie.
reklama
131. Dodane przez do kom. 112, w dniu - 06-02-2024 07:34
Wszystkie wybory są formą rozliczenia urzędującej władzy na zasadzie pozytywnego przedstawienia lepszego programu wyborczego i zarządzania miastem. 
Pełowskie rozliczenie sprowadza się tylko do nagorszych niskich pobudek jakim jest żądza rozliczenia. 
Zawirowania z przywracaniem praworządności metodami poza prawnymi już spowodowały, że szkodzicie Polsce gospodarczo i geopilitycznie. Agencja ratingowa Fitch tylko ze względów politycznych nie obniża oceny Polski ale jest zszokowana skalą zawirowań, przekraczającą ich oczekiwania, dlatego ostrzega przed negatywnymi konsekwencjami wpływającymi na rynki finansowe, inwestycyjne, gospodarkę oraz możliwe opóźnienie otrzymania funduszy unijnych z KPO oraz środków z unijnego funduszu RRF. 
Boom wydatkowy nie nadchodzi, Polacy kupują mniej, boją się wydawać pieniądze. To złe wieści dla gospodarki i podatków CIT i PIT. Tymczasem motor napędowy polskiej gospodarki szwankuje, co widać w danych GUS. Przyczyną są agresywne działania rządu Tuska i obawa społeczeństwa przed coraz realniejszym, najgorszym scenariuszem, poprawnie pisząc opcją zerową, niszczącą dotychczasowe spokojne życie. Oczywiście zubożenia inflacyjne też ma wpływ na spowolnienie wydatkowe. 
Platforma nie pomysłu na wzrost gospodarczy, także od Rusieckiego nie należy oczekiwać dobrego programu dla miasta, będą tylko slogany.  
Wątpię czy w tych wyborach wystarczy sama aparycja Rysieckiego.
132. Dodane przez dzuljani, w dniu - 06-02-2024 07:49
Facet , jaki ty się zrobiłeś troskliwy . Niespotykane .!!!
133. Dodane przez memento, w dniu - 06-02-2024 07:56
GR rocznik 1983??? no proszę Was- jakiś dorobek? oprócz oczywiście stanowisk i zmiany barw w zależności od sytuacji- od czerwonych, potem przytulałas z psl, a teraz serduszko z donaldem...
134. Dodane przez tur, w dniu - 06-02-2024 08:18
można PiSu nie lubić, nienawidzić, pluć na nich. jedno jest pewne. obiektywnie i bez emocji. Dziedziczak załatwił sporo pieniędzy dla tego miasta. Zwyczajnie, krótko, bez emocji. Czego sie spodziewać po Grzesiu? uśmieszków na insta zyczących dobrego dnia? przeciez to jest funkcja prezydenta, gospodarza miasta a nie instaboya. Grześ nie ma pomysłu na to miasto, nie ma programu. Kazali to wystartował. i myśle że samemu Grzesiowi jest z tym źle bo dla PO to tylko łapka do głosowania.
135. Dodane przez Miaram, w dniu - 06-02-2024 08:28
Przeciez rusiecki od zawsze był z SLD odcrazu młodzieżówek przekonania SLD gdy ta partia była na samym dnie i zero szans na wybór zrobił VoLTE to po które było wyzej i zmienił poglady. To już świadczy o człowieku który zmienia przekonania. Za to mojego głosu nie ma już wole borowiaka którego fanem nie jestem ale gość jednak działa dla Leszna i dzień dobry mówi ładnie
136. Dodane przez Ciekawy, w dniu - 06-02-2024 08:43
Pisowcy, Wasze plakaty wyborcze też będą beż logo Pisu? Wstydzicie się partii??
137. Dodane przez Jarecki, w dniu - 06-02-2024 08:55
PiSowski troll!
138. Dodane przez do kom 128, w dniu - 06-02-2024 08:55
Nowa właśnie inflacja się zatrzymuje. Gdyby PIS dalej rządził mamy drugie Węgry, mega inflacje i całkowite złodziejstwo w Spółkach Skarbu Państwa przy duszenie firm prywatnych.
139. Dodane przez Rewal, w dniu - 06-02-2024 09:19
Rusiecki jak co wybory pojawia się miesiąc przed i wygłasza swoje Warszawskie płomienne zamiłowanie do Leszna.
140. Dodane przez popieram leśnego Władka, w dniu - 06-02-2024 09:32
To jest prawda. Ostatnim gospodarzem Leszna był Edward Szczucki.
141. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 06-02-2024 10:05
To jest typowy dla pisowców tupet,/żeby nie użyć gorszego określenia/
142. Dodane przez KRIS, w dniu - 06-02-2024 11:09
Katastrofa ti dzidziczak i jegi koledzy PISowcy...
143. Dodane przez Marian, w dniu - 06-02-2024 11:10
Większego tupetu i arogancji połączonej z buta nie widziałem u nikogo innego niż u wyznawców Tuska i peo
144. Dodane przez KRIS, w dniu - 06-02-2024 11:12
Katastrofa ti dzidziczak i jegi koledzy PISowcy...
145. Dodane przez Magda, w dniu - 06-02-2024 11:27
Nie dla pis..owców i borowiaka w lesznie, mamy dość ich władzy. Dziedziczak też wiedział kiedy się,,obudzić" w sprawie Leszna . Jak chodzi o ,,koryto" to umieją do ludzi przemawiać i pokazywać co dobre a co złe. Dosyć robienia nam wody z mózgu.
146. Dodane przez Sen14, w dniu - 06-02-2024 12:56
Poseł powinien uchwalać dobre prawo w Sejmie a nie być "załatwiaczem". Tego jednak Dziedziczak nie rozumie i nigdy nie pojmie.
147. Dodane przez do 141, w dniu - 06-02-2024 13:22
Widać mózg wyprali ci do cna.
148. Dodane przez DO GRZESIA, w dniu - 06-02-2024 14:14
Grzegorzu Rusiecki- masz już jedno dobrze płatne stanowisko ( poseł) - powierzone przez  
mieszkancow Leszna,więc nie zabieraj go innemu Leszczynianinowi..tym bardziej że masz swój rodowód z Partii Komunistycznej.Dobrze doradzamy 
zI na dodatek że masz dom w Święciechowie....Stan. prezydenta miasta jest dla człowieka z Gminy Leszno. Dobrze doradzamy. (Anna z Andrzejem z UML-na.)
149. Dodane przez PiS-owiec, w dniu - 06-02-2024 15:14
Drodzy Polacy.Jak przeczytacie te wypociny to odniesiecie wrażenie ,że to potomkowie CZERWONEJ ZARAZY tutaj spłodzili.Ostatnie wybory wyraźnie pokazały ,że 7,5 mln wyborców to my a ,12 mln to zarażeni złodziejstwem od niepamiętnych czasów ! Przed głazami mieli kraty i dlatego tak się zachowali. Polska jest na zakręcie !
150. Dodane przez Zizi, w dniu - 06-02-2024 16:38
Całkowicie zgadzam się z kom.147!!!
151. Dodane przez hala, w dniu - 06-02-2024 16:43
Brawo 147. To co się obecnie wyrabia w Polsce to wstyd dla tzw. demokracji .Szkoda ze w Lesznie tak słabo działa PIS. Powinni wystawić dobrego kandydata bo to w obecnej sytuacji bardzo ważne. Teraz w samorządach a za chwilę do parlamentu Europejskiego. Trzeba aby UE stała się na nowo godnym tworem Szumana .Mam nadzieję jak zawsze, że damy radę. Już nie raz obalaliśmy CERWONA ZARAZE
152. Dodane przez do 149, w dniu - 06-02-2024 18:17
Ale kto będzie w Lesznie kandydatem PiS?
153. Dodane przez Franz, w dniu - 06-02-2024 18:28
Guten Abend Polen .
154. Dodane przez Marek, w dniu - 06-02-2024 18:39
Katastrofa to 8 lat waszych nierzadow. Katastrofa to obecny sprzyjajacy wam prezydent.
155. Dodane przez do 147, w dniu - 06-02-2024 19:18
To znaczy, że te 12 mln złodziei okradało siebie nawzajem i jeszcze 7,5 mln tych uczciwych złodziei, którzy okradali wszystkich, ale zgodnie z procedurami okradali, w przeciwieństwie do tych 12,5 mln, którzy robili to niezgodnie z procedurami.. Kiedy będą wybierali dowódców paramilitarnych pisowskich formacji zwanych zrytymi beretami, to Ty będziesz, co najmniej, starszym beretmistrzem sztabowym. Jeszcze dwa lata rządów PiS-u i prawdopodobnie w którymś ze znanych szpitali zostałbyś kolejnym Napoleonem. Te przegrane wybory uratowały Ci życie (Zizi też uratowały).
156. Dodane przez Ja, w dniu - 06-02-2024 21:44
Poseł Dziedziczak i jego kumple to katastrofa dla Polski.....
157. Dodane przez Wyborca, w dniu - 07-02-2024 18:22
Leszczyniacy, mamy Dość wyznawców Pisu takich jak Borowiak i całe to PL18. Dość pisowskiego kolesiostwa i wciskania na urzędowe stołki. Czas na czystki..,
158. Dodane przez Hala, w dniu - 07-02-2024 18:51
Chyba zapomnieliście z jakiej partii wywodził się p.Borowiak. To przecież kandydat PO a na dodatek obstawia się komunistami. Koledzy z PO zapomnieli o nim.
159. Dodane przez Lolek, w dniu - 07-02-2024 22:30
A może Dziedziczak chce być Prezydentem? ....to byłaby tragedia .
160. Dodane przez aqq, w dniu - 08-02-2024 12:35
Pan poseł Dziedziczak z Warszafffki, a na naszym terenie od lat się szarogęsi i o posła z Leszna martwi
161. Dodane przez Wera, w dniu - 08-02-2024 17:53
Panu D.......i dziękuję.......
reklama
162. Dodane przez Wera, w dniu - 08-02-2024 18:00
Pa Rusiecki bardzo aktywny w Sejmie.....może i w Lesznie
reklama
163. Dodane przez tak sobie rozważam, w dniu - 09-02-2024 07:50
Jasio Dziedziczak niech Leszno zostawi w spokoju i nie ustawia nam życia ! . My tu w Wielkopolsce nie potrzebujemy zadymiarzy i chuliganów z Wiejskiej , promujących się cwaniaczków spadochroniarzy z importu, podnóżków bolszewickiego szkodnika bez trybu , sprawcy 8 letniego niszczenia demokracji, łamania Konstytucji i prawa RP !
164. Dodane przez Oooo, w dniu - 11-02-2024 15:40
Chyba dla Ciebie Dziedziczak
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom bliźniak: garaż,... Leszno 636900
Pokoje , kwatery les... Leszno 775
świadectwa charakter... Leszno 200
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2300
Działka budowlana mo... Moraczewo 225000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj