Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Trzech dyrektorów bez akceptacji

Trzech dyrektorów bez akceptacji

Trzech dyrektorów bez akceptacji

17.05.2007. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_urnaLeszno. Dobiega końca zbieranie opinii rad pedagogicznych w sprawie przedłużenia kadencji dyrektorów leszczyńskich szkół i przedszkoli. Jak dotąd wotum zaufania podwładnych nie otrzymało troje dyrektorów: szkół podstawowych nr 2 i 7 oraz Gimnazjum nr 2 – powiedział w Radiu Elka prezydent Tomasz Malepszy. Prezydent jeszcze nie podjął decyzji, czy rozpisze tam nowe konkursy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W tym roku prezydent Leszna podejmuje decyzję w sprawie obsady stanowisk w 26 szkołach i przedszkolach Leszna. W pięciu przypadkach na pewno rozpisane zostaną konkursy - tam dyrektorzy
przechodzą na emeryturę. Chodzi o Gimnazjum nr 8, Zespół Szkół Zawodowych, Zespół Szkół Rolniczo - Budowlanych i Przedszkole nr 11.
W pozostałych szkołach przeprowadzane są swoiste referenda wśród nauczycieli, którzy mają wyrazić wotum zaufania do dyrektorów. To rozwiązanie wprowadzono po raz pierwszy, między innymi wskutek postulatów związkowców. Za pozytywną opinię uznano powyżej 70 procent głosów “na tak”. Referenda odbyły się w większości szkół Leszna. W trzech szkołach dyrektorzy nie zyskali wymaganych 70 procent. To szkoły podstawowe nr 2 i 7 oraz Gimnazjum nr 2 - mówi prezydent Tomasz Malepszy.
Prezydent nie podjął jeszcze decyzji, czy w sprawie dyrektorów bez wotum zaufania podejmie jakieś decyzje. Muszę to skonsultować - powiedział Radiu Elka. Opinie zostaną wydane dziś jeszcze w kilku placówkach. (jad/tekst i foto)
 
Komentarze (47)
1. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 13:15
Jeśli odbyły się referenda w szkołach, a dyrektorzy nie otrzymali wymaganych 70% to sprawa jest jasna i pan Prezydent nie ma się nad czym zastanawiać. Czyli jest coś nie tak w 2,7 i w gimnazjum nr2
2. i znów to ZNP
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 13:20
znów zamieszali, znów przeszkodzili, znów domagają się demokracji. To oni, paskudy jedne spowodowali że dyrektorzy byc może będa musieli stanąć ponownie do konkursów. Zazdroszę mieszkańcom i nauczycielom w Lesznie. W mojej gminie na ślepo powierza się te stanowiska na następne kadencje i później dyrektorzy robią co chcą. Szkoda, że nie ma pracy dla mnie w Lesznie.
3. sprostowanie
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 13:52
Porzedni próg wymaganej akceptacji wynosił 80%, informował o tym prezydent Adamczak. Dlaczego wobec wyników, które już są znane dorabia się rzeczywistość, czyli zmiejsza się do 70% głosów na "tak". Kpina czy świadome działanie.
4. Ojciec
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 13:55
Czas chyba na zmiane dyrektorki w SP 2, proponuję wicedyrektor - super babka i dzieciaki ja uwielbiają, przeciwnie do obecnej P. Dyrektor.
5. trudne dezyzje
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 14:05
Na miejscu tych dyrektorów przeszedłbym na emeryturę lub zmienił pracę. Nie umiałbym pracować wśród tych, którzy mnie nie chcą. A możeby tak zastanowić się dlaczego????????? :-( :-( :-( :zzz 8)
6. Zatrzymać "swsoich"
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 15:41
Przecież to jawna kpina z opinii publicznej. Ale jeśli progu 80 % nie osiągnęli pupile obecnego prezydenta i vice, więc należało obniżyć wymagania. Jest to moim zdaniem skandal. Biorących udział w referendach potraktowano jak idiotów. No, związek zawodowy, jestem ciekaw jaka będzie wasza reakcja.
7. wreszcie...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 17:08
wreszcie przejrzeli na oczy!! :p :-) ;-)
8. Jak ojciec to i matka!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 19:11
Nie dośc, ze ją dzieciaki lubia to i słuchają no i była najlepszym nauczycielem w plebiscycie!!! Nadaje się!!!
9. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 21:00
:? :? :? Obnizka progu? Dlaczego?
reklama
10. to sprawka ZNP
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 22:07
to właśnie związki, jak już nie dało rady zrobić konkursów zaproponowały tajne głosowania i próg 80% - zwłaszcza ZNP - i bardzo dorze. Obserwator
11. KPINA
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 22:44
Panie Prezydencie!!! Niech się Pan wreszcie zdecyduje - słyszałem cały jeden dzień w radiu o 80% procentach!!! to skąd nagle te 70% Sam Pan mówi że ci dyrektorzy nie osiągnęli nawet tych 70% robicie sobie z ludzi jaja???? To jest po prostu istna żenada!!!! WSTYD!!!
12. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 22:47
Ha Ha!! Współczuję teraz tym, którzy wreszcie odważyli się "walczyć" - wyrazić swoje racje a nie tylko gadać po kątach. Jeśli tych dyrektorów zostawicie to mają przes..... To będzie istny mobbing
13. subaru 2000
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-05-2007 23:34
moim zdaniem to ci dyrektorzy nie powinni startowac do konkursu jezeli ''wotum zaufania'' nie poparli ich (niech juz bedzie te) 70%... chyba ze rzeczywiscie to sa takie pupile naszych miejskich wladz i dopuszcza ich nie liczac sie ze zdaniem cial pedagogicznych! jesli tak wlasnie sie stanie to bedzie niezla sprawa z tego... tylko wspolczuc osoba co beda maczac palce w tym przekrecie bo nauczyciele tak latwo nie popuszcza i beda walczyc o swoje... skoro nie glosuja na swojego dyrektora to znaczy ze jest z nim cos nie tak i niech nie mieszaja sie w to wladze poniewaz nie maja pojecia jak sie sprawuja ich pupilki...
14. nie uzyskali poparcia
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:04
nie uzyskali poparcia warunkującego przedłużenie kadencji ale prawo nie zabrania im ponownie stanąć do konkursu.  
Zacznijmy w tym kraju szanować prawo PAŃSTWA a prawo KALEGO przenieśmy na własne podwórka
15. Tonący brzytwy się chwyta
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:16
Racja! Jeśli nie dostali poparcia niech odejdą! Wstyd by mi było pchać się tam, gdzie mnie nie chcą! A może to tak dobry interes, że nie patrząc co pomyślą inni trzeba się trzymać rękami i nogami???
16. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:18
Po co te gadki? Nie dostali wymaganej ilości głosów i powinni odejść! Moi Państwo - trochę honoru!
17. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:25
Gdyby ci dyrektorzy, którzy nie otrzymali akceptacji stanęli do konkursu byłaby to istna kpina! A może mają powiedziane - nie macie poparcia, ale nie martwcie się i tak was wybierzemy!  
Ja też współczuję tym, którzy byli przeciw. Już widzę co teraz dzieje się w tych szkołach - szepty, liczenie i domysły kto głosował za, a kto przeciw!  
U nas nie ma demokracji - trzeba siedzieć cicho i przyklaskiwać wszystkiemu, co powie naczelny - dobrze, że znaleźli się odważni i powiedzieli stop! Aby uzdrowić sytuację rozpisać konkursy a dyrektorom którzy nie otrzymali akceptacji podziękować!
18. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:29
Popieram tych, którzy sądzą, że powinni odejść! Jeśli nie dostali akceptacji, to znaczy, że było coś nie tak. Chyba po to były te głosowania aby to sprawdzić?!?!?!
19. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:32
Małe sprostowanie.  
To nie po raz pierwszy były rozpisane referenda! Już pięć lat temu głosowaliśmy, czy zgadzamy się na przedłużenie kadencji dyrektora, czy nie. Tylko że wtedy wymagany próg był 50% Proszę więc nie wprowadzać w błąd opinii publicznej! A może ktoś ma tak krótką pamięć i o tym nie pamięta?
20. Amnezja
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:48
Nawciskać ludziom kitu, a za 5 lat i tak zapomną. 
Racja! U nas też było referendum 5 lat temu. I jeszcze było powiedziane, że tylko dlatego przedłużają naszemu kadencję, bo za 5 lat odejdzie na emeryturę.  
Większość, która wtedy była przeciw stwierdziła - jeśli tak, to poprę go - bo tak wypada.
21. O referendach
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 11:56
5 lat temu - przedłużenie , a potem na emeryturę. Nam też tak powiedziano. I co???  
Polityka jest brudna!!! 
Mówić jedno, robić drugie! To takie polskie i SL - dowskie. A może nasze władze mają patent na prawdę i mogą nią manipulować jak chcą???
22. A może czas na zmiany
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 12:16
Moim zdaniem fakt, że dyrektor nie otrzymał akceptacji nie przesądza o tym, że jest złym człowiekiem. Po prostu. Po dziesięciu latach kadencji czas na zmianę. Rutyna niczego dobrego nie wnosi. Stare metody działania, brak nowych pomysłów - stagnacja. MOżE OSOBOM KREATYWNYM to właśnie się nie podoba a tym, którzy niewiele robią i mają jak u "Pana Boga za piecem" to pasuje?  
Jako rodzice mamy często żal, że w szkole naszych dzieci nic ciekawego się nie dzieje. Czyja to wina? Tylko osoby, która nią kieruje. To od niej zależy czy ma na tyle siły przebicia, aby pociągnąć za sobą innych. Może nie zawsze czyni to w złej wierze. Może po prostu jest już zmęczona i brak jej pomysłów. Każdy może się kiedyś "wypalić".  
Dlatego apeluję do dyrektorów, którzy nie otrzymali akceptacji. ODEJDźCIE ZE SWEGO STANOWISKA Z GODNOśCIą. Ustąpcie miejsca tym, którym się jeszcze chce. 
Każdy powinien wyczuć ten czas, kiedy należy odejść. Ten czas chyba dla Państwa nadszedł.
23. Dyrektor z "KLASĄ"
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 12:28
Nasza Pani dyrektor nie uzyskała poparcia. 
Akurat ja do niej nic nie mam. Niewiele wymaga, nie czepia się mnie. Dostaję nadgodziny.  
Głosowałam na tak, bo mi nie przeszkadza.  
Myślę, że jest to osoba z KLASĄ i pokaże - jeśli mnie nie chcecie to trudno.  
Odejdzie na emeryturę. Tylko trochę szkoda, że musiało to dojść w takich okolicznościach.
24. Nasz dyrektor
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 12:32
Pięć lat temu było głosowanie i zastanawialiśmy się czy dać naszemu dyrektorowi poparcie. Otrzymał.  
Przez ten czas sprawdził się i teraz nikt nie miał wątpliwości, że dalej może nami kierować.  
Uważam, że jeśli któryś z dyrektorów nie uzyskał poparcia, to sam jest sobie winien. Zapracował na to tylko on sam. Czas si więc pożegnać. :roll
25. Zamydlić ludziom oczy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 12:49
:upset Panie Prezydencie - i po co to wszystko? Czy waszą intencją było zamydlenie ludziom oczu? PROFORMA - spytamy ich o zdanie, niech myślą, że się z nimi liczymy a później i tak zrobimy swoje!!! :upset :upset :upset
26. Ta sama opcja polityczna
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 12:55
Jak Kwaśniewski startując na prezydenta nakłamał, że ma magistra (a nie miał), to nasz Pan Prezydent chce pójść w jego ślady.  
Ustalił najpierw 80%, po głosowaniach zmienił na 70% a za chwilę okaże się, że ci, którzy nawet nie uzyskali 70% poparcia i tak dalej zostaną powołani na następną kadencję.  
Gratuluję
27. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 13:04
Nasza Pani DYREKTOR uzyskała poparcie, bo jest właściwą osobą na właściwym miejscu.  
Czułam się doceniona, że ktoś spytał mnie o zdanie i mogłam ją poprzeć.  
Jeśli jednak nauczyciele innych szkół nie wyrazili akceptacji na powierzenie stanowiska na kolejną kadencję dla swojego dyrektora, to należałoby to przyjąć do wiadomości i zrobić to, o czym mówił Pan v-ce prezydent - rozpisać konkursy. 
Uważam, że dyrektorzy bez poparcia nie powinni startować do konkursu - konkurs niczego nie zmieni - -żadna wspaniała papierowa koncepcja, czy trafne wystąpienie przed komisją. Życie już ich zweryfikowało - NIE MAJĄ POPARCIA.  
W szkole my i nasi wychowankowie spędzamy połowę życia. Podstawa to przyjazna atmosfera dla wszystkich.  
Jaka więc jest i byłaby atmosfera w placówce, którą kieruje osoba nieakceptowana? 
Włodaże - ZASTANÓWCIE SIĘ NAD TYM!!! :cry :cry :cry
28. Po co ta dyskusja?
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 13:41
Po co ta dyskusja Dyrektorzy jadę na naradę a potem nastąpi jedyny słuszny wybór. ludzie, zamknijcie sie, potrzebne wam kłopoty? I tak nic nie zdziałacie :upset
29. Panie prezydencie!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 13:50
Wywołał Pan swoją wypowiedzią niepotrzebne zamieszanie!!! :upset O co ten cały hałas?  
Może ci dyrektorzy, którzy nie uzyskali akceptacji podjęli już decyzję (np. o przejściu na emeryturę) i wcale nie myślą startować do konkursów - a wszyscy psy na nich wieszają! 
Dlaczego nikt nie spytał ich o zdanie?  
CHYBA.... że już wiecie - decyzja o ich powołaniu zapadła(bez liczenia się z opinią nauczycieli)  
LUB... wiecie. kto wygra konkursy - BYLI DYREKTORZY!!! :x :x :x  
I dlatego ta próba obniżenia progu!!! 
WSTYD :-( :-( :-(
30. Mam Pomysł!!!!!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 13:55
Odwołani dyrektorzy niech zamienią się stołkami!Będzie zmiana miejsca a oni nie stracą pracy :grin
31. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 14:44
Szanowny panie Prezydencie, nie rozumiem dlaczego postanowił Pan wybrać inna droge rozwiazania problemu stanowisk na dyrektorów szkół niż to przewiduje rozporządzenie MEN. Teraz sytuacja stała się bardzo niezręczna dla Pana protegowanych dyrektorów. To oni stali sie ofiarami Pana nieprzemyślanej decyzji. Mogli odejść zgodnością na emeryture lub przystapić do planowanego konkursu, bez wotum nieufności swoich współpracowników. Obecnie namawiacie ich - (Naczelnik Rosiak) aby z plamą na honorze przystąpili do konkursu. Zrobi Pan wszystko aby udowodnic innym ze nie ma lepszych kandydatów na dyrektorów od tych co byli- to jest żałosne. Obecni Dyrektorzy nie dajcie soba manipulować, odejdzcie ze stanowisk z godnościa . 
Kandydat na Dyrektora
32. Brak szacunku
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 14:44
Dajcie ludziom szansę, żeby samodzielnie podejmowali decyzje. To, że ktoś nie otrzymał 70% nie znaczy, że źle pracował. Może to porządek panujący w szkole nie pasował nauczycielom. Dlaczego nie mogli głosowali pracownicy administracji i obsługi? Oni też pracują w szkole
33. Do Gościa z 14:44
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 15:57
Prawo mają> Ale gdzie godność???
34. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 18:42
Ludzie opamiętajcie się! akceptacji nie uzyskali właśnie ci, którzy wiele robią i ciągle mają wielkie chęci i pomysły. widocznie te pomysły nie podobają się nauczycielom, którzy są bardzo leniwi i nic im się nie chce robić. tylko przyjść, odsiedzieć swoje 18h i wyjść. co zarzucacie Dyrektor SP 2? to ona kultywuje tradycje marynarskie i dzięki niej co roku gościmy marynarzy w Lesznie.a Dyrektorowi GIM 2 dziękujemy za wycieczki, na które nasze dzieci jeżdżą z przyjemnośćią i zwiedzają bardzo ciekawe miejsca w miłej atmosferze(w Polsce i za granicą). 
Rodzice
35. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 19:28
Wycieczki są dobre, ale w szkole musi panować porządeki unauczycieli i uczniów i dyrektor musi tego umieć dopilnować a wtej szkole dzieciaki robia co chca na lekcjach
36. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-05-2007 21:18
Cos mi tutaj nie pasuje.byłam zapisać dziecko na wycieczkę w GIM 2!porządek i cisza jak w szpitalu. zastanawia mnie komu zależy na dręczeniu dyrektora, a za porządek na lekcjach odpowiedzialni są nauczyciele!!!! 
Przykre to jest!
37. Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-05-2007 08:32
Powiało grozą, szanowna Dyrekcja zasiadła do odpisywania.
reklama
38. Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-05-2007 11:20
"Jaka więc jest i byłaby atmosfera w placówce, którą kieruje osoba nieakceptowana?" Ktoś postawił dobre pytanie
39. fałsz i obłuda leniwych nauczycieli
Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-05-2007 12:42
Dziwię się nauczycielom zarzucającym brak kreatywności i inicjatywy dyrektorowi szkoły!? 
A czyż to nie wszyscy nauczyciele powinni być kreatywni, pomysłowi, wspierać i pomagać dyrektorowi w jego pracy - ale nie!, kreatywny ma być tylko dyrektor, nawet nie vice, a nauczyciele - tylko odfajkować pensum i do domu, co nas obchodzą uczniowie, to tylko narzędzie do otrzymania marnej pensji.  
I ta obłuda w powyższych wypowiedziach, że dyrektorzy nie otrzymali zaufania w głosowaniach (tzw. wersja oficjalna) ale wersja nieoficjalna - i tutaj właśnie podpieramy się demokracją - ma być konkurs na dyrektora, to niech będzie, nieważne czy akceptuję dyrektora czy nie - ja jestem przeciw (sic!!!). 
Z poważaniem dla braci nauczycielskiej!
40. Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-05-2007 14:30
Nikoś Dyzma z Gimn. nr 2 wziął się za odpisywanie na posty - wycieczki super tratatata hehehe. Dyr. powinien się szkołą zajmować, a nie robić z niej biuro podróży - oczywiście wszystko non profit szanowna opinio społeczna heheheehe :grin
41. Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-05-2007 17:32
Gdy Pani zapisywała dziecko na wycieczkę do Gimnazjum nr 2 to były wakacje.
42. Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-05-2007 17:36
My w SP 7 mamy "Dyrektora z klasą" już pięć lat temu ta "sympatyczna" Pani miała przejść na emeryturę. Widocznie Ta Pani korzysta z innego kalendarza. 
rudi
43. niezastąpione
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-05-2007 21:51
Nikt tak jak nasza nie potrafi przez parę godzin nawijać, nie dopuszcza oczywiście do żadnej dyskusji, bo i po co? Ona za nas także myśli!!!! taka jest. A wzorem jest dla niej dyr. z sp 5. Ona nas często szkoli co by my mądrzejsi od dzieci byli. Ciekawe czemu jej nie chcą w Gronowie. Może zamienimy tylko się dyrektorkami, po co konkursy, kto to wymyślił, a tak pięknie było
44. GIMNAZJUM nr 2
Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-05-2007 11:31
jako ojciec ucznia z tej szkoły dziwię śię, że ktoś taki w ogóle mógł zostac dyrektorem. Popytajcie swoje dzieci co sie dzieje w szkole.
45. Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-05-2007 15:44
Jestem pełna poparcia dla nauczycieli, którzy potrafili zjednać sie i zażyczyli sobie konkursy na dyrektora! Sa placówki, gdzie mimo mobbingu albo też właśnie przez ten proceder nauczyciele nie rzucili rekawicy- szkoda. Prawda jest taka że musiało być naprawde źle w tych placówkach gdzie maja odbyć sie konkursy i nauczyciele byli już zdesperowani postawili wszystko na jedną kartę. Spytajcie dlaczego nie chcą dyrektora w 5?
reklama
46. Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-05-2007 15:48
:grin brawo nauczyciele! gratuluje jedności pewnie wam pani dyrektor dopiekła że zdecydowaliście sie na taki głos. Myśle ze daliście jej szanse 5 lat temu jeśli nie wykorzystała to paaa!!!Dyrektorem sie bywa!
47. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 23:43
Niech sobie idzie na dyra do Pońca :) burak kwadratowy
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj